iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
In Forza Horizon 5 heb ik inmiddels alle haalbare achievements gehaald. In het verleden een moment voor mij om over te schakelen naar een andere game. Maar ik blijf elke dag maar terugkomen. Mijn doel is om alle auto's te verzamelen en alle accolades te halen (met uitzondering van de creative en online accolades). Hij speelt zo ontzettend soepel, op zowel mijn X als S. Het fast travelen is met de huidige SSD's echt bizar snel gewoon, wat de gameplay loop echt zo ontzettend veel fijner maakt. Oh, een Horizon Arcade event. Hmm, ik sta niet in de buurt. Binnen 5 seconden ben ik gefast traveld, inclusief het navigeren naar de plek.. Oh, hmm ik heb de verkeerde auto. Binnen een paar seconden zit je in de juiste auto. Echt een genot om zo te kunnen spelen.
En dan Halo Infinite. Ik had een haat - liefde verhouding met deze game de 1e paar dagen. Maar na een week kan ik wel zeggen dat de liefde alles overwint
Heb inmiddels al veel potjes gespeeld en geef de voorkeur aan de 4v4 mode. Dat is toch wat compacter en overzichtelijker. En het gevoel dat je de overwinning eruit kunt slepen door goed samen te werken heb ik lang niet meer gehad. Juist de keuze van BF om naar 128 man te gaan is in mijn optiek dan ook een verkeerde. Leuk voor de chaos en het gevoel van massaliteit, maar bigger is zeker niet altijd better.
Zo hebben we gisteren samen met @D-Ed, @Exactor it en EvilBIG erg leuke potjes gespeeld. Af en toe werden we compleet ingemaakt, maar over het algemeen wonnen we wel door goed samenspel. En wat Halo dan ook nog helemaal afmaakt is dat je gewoon je potjes kunt terugkijken. Wat een gave feature. Gisteren dus de laatste 2 potjes even teruggekeken en ook even geswitched naar andere spelers om te kijken hoe zij spelen en waar ik me in kan verbeteren. Al met al, het begon met een haat liefde verhouding en een hoop gescheld. Maar nu is dit toch wel de beste MP die ik in hele lange tijd heb gespeeld en hoop deze nog lang te blijven spelen. En zoals wel eens eerder in dit topic aangegeven. Als ik games uit Gamepass speel voor die 13 euro in de maand ben ik ook wel bereid om eens geld uit te geven aan cosmetics. Zo ga ik vanaf nu in Halo door het leven als Bumblebee!
En dan zijn de previews voor de SP ook nog eens positief. De keuze om het een jaar uit te stellen is, ook al was het onder druk, achteraf een hele goede geweest. Je kunt maar 1 keer een goede launch hebben.
En dan Xbox / MS. Wat zijn ze toch al weer jaren goed bezig. De positieve sfeer die er rondom het merk is ontstaan merk je steeds meer, of wellicht komt het door mijn social media bubbel omdat ik elke hater direct blok
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik las hier ergens op het forum iets over een trucje voor goedkoop 3 jaar gamepass? Hoe gaat dit dan in zijn werk?
WelkomBenvandeKaart schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:05:
Heb inmiddels een Xbox series S besteld, ben heel benieuwd. Was overigens een prima deal, heb nog €240 voor mijn playstation 4 kunnen krijgen![]()
Ik las hier ergens op het forum iets over een trucje voor goedkoop 3 jaar gamepass? Hoe gaat dit dan in zijn werk?
Verschilt per onderwerp. Als je hardware kiest kan het wel in ieder geval. Gewoon die bellen vragen en dan doorschakeling verzoekendevilsnight schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:05:
Kun je tegenwoordig helemaal niet meer gewoon normaal met Xbox chat support chatten? Je krijgt de optie om een "fellow gamer" een bericht te sturen, nee.... gewoon jullie customer support, pffff.
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Verwijderd
Dat er geen games zijn die kende ik nog niet, wel dat er geen/amper series exclusives zijn en transparant of niet dat vind ik nogal wat.uchiha tijntje schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:45:
En dan Xbox / MS. Wat zijn ze toch al weer jaren goed bezig. De positieve sfeer die er rondom het merk is ontstaan merk je steeds meer, of wellicht komt het door mijn social media bubbel omdat ik elke hater direct blok. Maar toch. Ze begaan zeer weinig traditionele MS misstappen (klopt af), zijn transparant (zoals in cross gen games) en durven hun fouten en fuck ups toe te geven en passen geen struisvogeltactieken toe. Ze hadden voor mij ook altijd al de games, maar de punchline van Xbox has no games is nu wel erg lachwekkend. Erg benieuwd wat ze voor ons in 2022 en verder in petto gaan hebben
Ik vermaak me heel goed met de xsx, maar er is net zo goed ruimte voor kritiek. Als ik jouw stuk zo lees vraag ik me af of je langs de duren gaat om het woord te verpreiden van Phil.
Bij het zien van het lettertype en de 'T' dacht ik heeeeeel even dat het een nieuwe Timesplitters was..

Overall echter, prima te doen!
Ja, oké, maar voor 60 ballen (de totale Definitive Trilogy) en de naam en faam van GTA / Rockstar, had dit natuurlijk gewoon een regelrechte knaller moeten zijn.devilsnight schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:37:
Ben toch weer heerlijk bezig met San Andreas en op genoeg momenten is het grafisch allemaal echt wel prima voor een remaster. Er zitten zeker slechte dingen in zoals een brug in een bos die ik gewoon kan zien en zodra ik er over heen rijdt is hij weg is natuurlijk heel slecht. En ook andere dingen die we allemaal nu wel kennen van memes.
Overall echter, prima te doen!
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Waar ligt dit ineens aan, die lege vakjes en disconnects? Nog voor het weekend had ik totaal geen issues. Het kwam eigenlijk na de nieuwe Xbox update.
[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 22-11-2021 16:11 ]
De enige zaken waar ik wel mijn vraagtekens bij heb:uchiha tijntje schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:45:
Oke. Wat heeft MS met Forza Horizon 5 en Halo Infinite toch een geweldige kerstperiode te pakken. Wat een gave games zijn dat.
HELEMAAL EENS![]()
En dan Xbox / MS. Wat zijn ze toch al weer jaren goed bezig. De positieve sfeer die er rondom het merk is ontstaan merk je steeds meer, of wellicht komt het door mijn social media bubbel omdat ik elke hater direct blok. Maar toch. Ze begaan zeer weinig traditionele MS misstappen (klopt af), zijn transparant (zoals in cross gen games) en durven hun fouten en fuck ups toe te geven en passen geen struisvogeltactieken toe. Ze hadden voor mij ook altijd al de games, maar de punchline van Xbox has no games is nu wel erg lachwekkend. Erg benieuwd wat ze voor ons in 2022 en verder in petto gaan hebben
1. Collission moeten ze echt aanzetten in Halo Infinite
2. Makkelijk aan of uitzetten van crossplay moet erin komen
3. De battlepass is compleet RUK! Hoewel ik er niet zo mee bezig ben had ik toch even een momentje dat ik iemand niet met een mêlee wilde killen zodat ik een extra kill met mijn assault riffle kon maken.. Natuurlijk mislukte dit en lag ik al voordat mijn laatste kogels raak schoten
Maar geeft wel aan dat de insteek van de Battlepass gameplay op de 2e plek zet. Mensen gaan gewoon als eerste op pad om hun grind te volmaken ipv gewoon de game te spelen waarvoor je de game (IMHO) dient te spelen.. Alle kritiek hierop sta ik 100% achter en 343 moet aan de bak.. Laat ik over de betaalde outfits maar niet beginnen. Het is (wederom IMHO) doorgeschoten en kan zoveel beter. Als ik nu iemand zie denk ik alleen maar 'Oh, die heeft de portemonnee getrokken' ipv 'Zo zo, die persoon speelt al lang/is goed/heeft er effort ingestoken'...
Voor de rest.. Gameplay is 100% ONPOINT
Edit: Bovenstaande 'pijnpunten' halen wel een beetje de glans van de MS goodwill streak af wat mij betreft.. Dé game die de Xbox op de kaart heeft gezet melken ze op deze manier te grof uit.. Ook lijkt het soms of er meer nadruk op pc gamers is gelegd (navigatie menu, crossplay standaard aan etc.)
En later deze winter start ik Horizon weer op
[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 22-11-2021 16:13 ]
https://streamable.com/afab9t
[ Voor 6% gewijzigd door stfnz op 22-11-2021 16:50 ]
100% mee eens. Rockstar staat voor kwaliteit en toch best vaak wel goede polish ook. Het is dan ook duidelijk dat zij dit zelf niet gemaakt hebben. Ik mag hopen GTA V remaster wel.Rossi46 schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:55:
[...]
Ja, oké, maar voor 60 ballen (de totale Definitive Trilogy) en de naam en faam van GTA / Rockstar, had dit natuurlijk gewoon een regelrechte knaller moeten zijn.
Dit is dezelfde studio die de hele slechte mobile port van SA naar consoles bracht, bizar dat Rockstar besloot wederom hun te vragen. Maar desondanks de slechte dingen vermaak ik me goed met SA, had ik de game of hele trilogie echter gekocht was ik iets minder blij geweest.
Hoezo dis je mijn Bumblebee outfit!?D-Ed schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:11:
[...]
Edit: Bovenstaande 'pijnpunten' halen wel een beetje de glans van de MS goodwill streak af wat mij betreft.. Dé game die de Xbox op de kaart heeft gezet melken ze op deze manier te grof uit.. Ook lijkt het soms of er meer nadruk op pc gamers is gelegd (navigatie menu, crossplay standaard aan etc.)
En later deze winter start ik Horizon weer op
Nahja, je moet in je beoordeling ervan uitgaan dan dit een f2p game is. Dus ook zonder gamepass kon je dit op dag 1 spelen. Zelf vind ik ook dat het beter kan. Maar het “uitmelken” maakt voor de gameplay op zich weinig uit. Want als je er geen stuiver aan wilt spenderen heb je precies dezelfde gameplay en kansen dan degenen die er nu al honderden euro’s in hebben gestoken. Ook de Achievements zijn prima haalbaar zonder er 1 cent in te steken. Helemaal prima wat mij betreft. Zeker als je in een vaste groep speelt heb je er geen last van.
Het vervelende is dat mensen gewend zijn aan “stimulatie” na een potje door de ene na de andere medal en een hoop xp langs te zien komen
Hetzelfde systeem als dit zit in Gears 5 en daar had ik ook geen moeite mee.
Haha zelf heb ik drie nee stickers op mijn deur geplakt. Dus dat doe ik andere mensen niet aan.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:44:
[...]
Dat er geen games zijn die kende ik nog niet, wel dat er geen/amper series exclusives zijn en transparant of niet dat vind ik nogal wat.
Ik vermaak me heel goed met de xsx, maar er is net zo goed ruimte voor kritiek. Als ik jouw stuk zo lees vraag ik me af of je langs de duren gaat om het woord te verpreiden van Phil.
Maar ere wie ere toe komt zou ik zeggen. Ze hebben gewoon grote stappen gemaakt in hun hele aanpak.
En uiteraard is er ruimte voor kritiek. De kwaliteit van de controllers bijv. Dat zie je ook in de afgelopen paar pagina’s terug. Of het tragere dashboard sinds de laatste update. Als dat aan het 4K dashboard lag, snel terug naar 1080 zou ik zeggen.
Amper series exclusives is idd een thema wat soms terugkomt maar ook dat vind ik (hoe raadt je het) overdreven, want dat was van te voren bekend. En als je zegt amper, dan wordt vaak ook direct de vergelijking gemaakt met de concurrent. Ik durf wel te stellen dat al die “next gen” exclusives prima ook op de vorige generatie hadden kunnen draaien als ze hadden gewild.
Ik zou niet durven!uchiha tijntje schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:32:
[...]
Hoezo dis je mijn Bumblebee outfit!?
Nahja, je moet in je beoordeling ervan uitgaan dan dit een f2p game is. Dus ook zonder gamepass kon je dit op dag 1 spelen. Zelf vind ik ook dat het beter kan. Maar het “uitmelken” maakt voor de gameplay op zich weinig uit. Want als je er geen stuiver aan wilt spenderen heb je precies dezelfde gameplay en kansen dan degenen die er nu al honderden euro’s in hebben gestoken. Ook de Achievements zijn prima haalbaar zonder er 1 cent in te steken. Helemaal prima wat mij betreft. Zeker als je in een vaste groep speelt heb je er geen last van.
Het vervelende is dat mensen gewend zijn aan “stimulatie” na een potje door de ene na de andere medal en een hoop xp langs te zien komenMaar de voldoening na een potje als gisteren met CtF of het terugkomen in Slater zou voor mij niet veel beter zijn met een ander progressie systeem denk ik
Hetzelfde systeem als dit zit in Gears 5 en daar had ik ook geen moeite mee.
Maar in de game krijg je wel dat mensen bezig zijn om de daily’s binnen te trekken ipv ‘capture the flag’ of welke gamemode dan ook.. Toevallig zitten wij in een eigen fireteam dus heb je er minder last van maar dit is wel een ding wat ik nu zelf ook meemaakte en waar flink veel commentaar op is. Ik begrijp dat zeker (als de Halo fanboy die ik ben 🤣)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ms website €360justifire schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:03:
Beoplay Portal koptelefoon in de aanbieding bij hifiklubben https://www.hifiklubben.n...optelefoon/boportalxnavy/
https://www.xbox.com/nl-n...ts/beoplay-portal-headset
[ Voor 13% gewijzigd door Amaze86 op 22-11-2021 20:31 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nu die Penrose nog!justifire schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:03:
Beoplay Portal koptelefoon in de aanbieding bij hifiklubben https://www.hifiklubben.n...optelefoon/boportalxnavy/
Ja jammer is dit. Ik bedoel de scherpe dashboard is tof, oogt fijn maar de boel is er absoluut trager door geworden, echt een duidelijk verschil met hoe het eerst was. De console kan het easily aan, maar misschien het OS niet ofzo? Begrijp het eigenlijk niet waarom dit niet gewoon net zo soepel als eerst kan draaien.uchiha tijntje schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:02:
[...]
Haha zelf heb ik drie nee stickers op mijn deur geplakt. Dus dat doe ik andere mensen niet aan.Alleen in dit topic preek ik de evangelie.
![]()
Maar ere wie ere toe komt zou ik zeggen. Ze hebben gewoon grote stappen gemaakt in hun hele aanpak.
En uiteraard is er ruimte voor kritiek. De kwaliteit van de controllers bijv. Dat zie je ook in de afgelopen paar pagina’s terug. Of het tragere dashboard sinds de laatste update. Als dat aan het 4K dashboard lag, snel terug naar 1080 zou ik zeggen.
Amper series exclusives is idd een thema wat soms terugkomt maar ook dat vind ik (hoe raadt je het) overdreven, want dat was van te voren bekend. En als je zegt amper, dan wordt vaak ook direct de vergelijking gemaakt met de concurrent. Ik durf wel te stellen dat al die “next gen” exclusives prima ook op de vorige generatie hadden kunnen draaien als ze hadden gewild.
Als je vanuit het dashboard enkele restarts doet, of je zet hem volledig aan en uit is er niks aan de hand. Iemand dezelfde ervaring?
Lees op reddit nog meer mensen die dit hebben en denken dat het een software matige "bug" is van de November update.
Ik heb zelf sowieso het idee dat het booten net even wat langer duurt dan anders, maar ik ben er niet 100% zeker van.BvanOsch schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:10:
Ik heb sinds afgelopen weekend last van het volgende. Als de Xbox lange tijd uitgestaan heeft en een cold boot doet, blijft deze soms een minuut hangen op het Xbox logo screen.. Hij gaat daarna wel door naar het dashboard.
Als je vanuit het dashboard enkele restarts doet, of je zet hem volledig aan en uit is er niks aan de hand. Iemand dezelfde ervaring?
Lees op reddit nog meer mensen die dit hebben en denken dat het een software matige "bug" is van de November update.
Wat ik wel sinds de update heb is dat hij vanuit een cold boot start en op het dashboard duurt het nog een minuut voordat ie echt verbinding maakt en alles dus verder geladen wordt. Irritant.
Heb exact hetzelfde maar dan bij het Xbox logo scherm... Mega irritant inderdaad...devilsnight schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:28:
[...]
Ik heb zelf sowieso het idee dat het booten net even wat langer duurt dan anders, maar ik ben er niet 100% zeker van.
Wat ik wel sinds de update heb is dat hij vanuit een cold boot start en op het dashboard duurt het nog een minuut voordat ie echt verbinding maakt en alles dus verder geladen wordt. Irritant.
Verwijderd
Ik heb dat voor het eerst gehad afgelopen weekend. Na een herstart van de xsx was het opgelost. Kreeg toen een mededeling in beeld dat cloud gaming er was, vermoed dat die update de veroorzaker was.BvanOsch schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:10:
Ik heb sinds afgelopen weekend last van het volgende. Als de Xbox lange tijd uitgestaan heeft en een cold boot doet, blijft deze soms een minuut hangen op het Xbox logo screen.. Hij gaat daarna wel door naar het dashboard.
Ik heb tevens sinds het weekend dat halo lang bezig is met “spelers laden”. De dagen ervoor was dat ook niet. Maar dat kan ook een andere oorzaak hebben natuurlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2021 21:35 ]
Inmiddels 3 keer met de klantenservice gesproken vanwege een order die niet tussen mijn orders staat, volgens de medewerker is het mega druk en alles is vertraagdMeneer UYL schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:15:
Iemand enig die waarom dit nog als in behandeling staat en ik nog niets ontvangen heb?
[Afbeelding]
Heel bijzonder, haha. Ik heb bijna Halo hetzelfde, duurt enorm lang voordat alle spelers "geladen" zijn... De map laden etc gaat mega snel.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:32:
[...]
Ik heb dat voor het eerst gehad afgelopen weekend. Na een herstart van de xsx was het opgelost. Kreeg toen een mededeling in beeld dat cloud gaming er was, vermoed dat die update de veroorzaker was.
Ik heb tevens sinds het weekend dat halo lang bezig is met “spelers laden”. De dagen ervoor was dat ook niet. Maar dat kan ook een andere oorzaak hebben natuurlijk.
Mijn Series S bleef dit weekend ook hangen op het opstartscherm met xbox-logo.BvanOsch schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:10:
Daarna (na rebooten) deed hij het prima.
Duidelijk dat het niet aan de Series X ligt. Ik blijf erbij dat het de November update is.zetje01 schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:58:
[...]
Mijn Series S bleef dit weekend ook hangen op het opstartscherm met xbox-logo.
Daarna (na rebooten) deed hij het prima.
Inderdaad! Hoewel, deze B&O is wel veel mooier. Ik wist helemaal niet van het bestaan af... Morgenavond toch maar eens in verdiepen.
Ik had echt zin in een racegame en die zijn er niet voor
de ps5. Dus een series s is dan gauw interessant. Ik had nog twee ps4s (normale en pro), die gaan de verkoop in en zo kost het me niets.
Ik heb een 55" 4k OLED, maar ga er van uit dat FH5 ook op de series s er prima uit gaat zien
[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 22-11-2021 23:00 ]
Het schijnt hem bij de B&O echter behoorlijk te mankeren aan een goede, krachtige bass. En na veel Turtle Beach gehad te hebben moet ik dat wel hebben.Rossi46 schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:50:
[...]
Inderdaad! Hoewel, deze B&O is wel veel mooier. Ik wist helemaal niet van het bestaan af... Morgenavond toch maar eens in verdiepen.
Maar ben er echt ontzettend blij mee

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja, gisteravond een beetje kort zitten zoeken en dat kwam ik ook tegen. Beetje onduidelijk of je dat uiteindelijk nog via de EQ kunt verhelpen of niet. Voordeel is wel de totale integratie in het Xbox systeem via Xbox Wireless. Dat hebben niet zo veel headsets.devilsnight schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:28:
[...]
Het schijnt hem bij de B&O echter behoorlijk te mankeren aan een goede, krachtige bass. En na veel Turtle Beach gehad te hebben moet ik dat wel hebben.
Keuzes, keuzes...
Ik krijg vandaag mijn XSX binnen en ben "nieuw" bij Xbox (de laatste die ik had was een Xbox 360). Ik ben Playstation gewend, dus ik heb wat kleine vragen mbt de controllers en evt accessoires.
Ik zie dat bij de Xbox de controllers standaard gebruik maken van batterijen en je een Play & Charge kit kunt kopen om ze op te laden. Wat adviseren jullie hierin? Deze kit(s) kopen voor de controller(s) of juist een goede oplaadbare batterij-set? Of is er een soort "dock" oplossing zoals de PS5 heeft om de controllers in neer te zetten zodat deze ook opladen met de evt Play & Charge kit?
Daarnaast ben ik van plan een eigen controller te designen via het design lab. Nu heb je een paar keuzes qua rubbers & metallic triggers. Hier enig advies / ervaringen over?
Het zijn zomaar kleine details, maar heb liever advies van de kenners, ik kan een euro immers maar één keer uitgeven
Alvast bedankt!
Design lab is toch voornamelijk een kwestie van smaak en voorkeur (beetje een open deur, maar toch).reputatio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:31:
Hi,
Ik krijg vandaag mijn XSX binnen en ben "nieuw" bij Xbox (de laatste die ik had was een Xbox 360). Ik ben Playstation gewend, dus ik heb wat kleine vragen mbt de controllers en evt accessoires.
Ik zie dat bij de Xbox de controllers standaard gebruik maken van batterijen en je een Play & Charge kit kunt kopen om ze op te laden. Wat adviseren jullie hierin? Deze kit(s) kopen voor de controller(s) of juist een goede oplaadbare batterij-set? Of is er een soort "dock" oplossing zoals de PS5 heeft om de controllers in neer te zetten zodat deze ook opladen met de evt Play & Charge kit?
Daarnaast ben ik van plan een eigen controller te designen via het design lab. Nu heb je een paar keuzes qua rubbers & metallic triggers. Hier enig advies / ervaringen over?
Het zijn zomaar kleine details, maar heb liever advies van de kenners, ik kan een euro immers maar één keer uitgeven
Alvast bedankt!
Xbox Live: Springbok NL
Ik heb de Beoplay Portal zelf ff gehad, maar ook met de EQ viel mij persoonlijk de bas ook een beetje tegen.Rossi46 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:51:
[...]
Ja, gisteravond een beetje kort zitten zoeken en dat kwam ik ook tegen. Beetje onduidelijk of je dat uiteindelijk nog via de EQ kunt verhelpen of niet. Voordeel is wel de totale integratie in het Xbox systeem via Xbox Wireless. Dat hebben niet zo veel headsets.
Keuzes, keuzes...
Heb hem toen toch omgeruild voor de Penrose x waar ik het geluid toch beter van vind, ik moet er wel bij zeggen dat ik de Beoplay niet echt heel goed heb getest, omdat ik al wist dat ik hem zou gaan omruilen heb ik hem alvast weer netjes terug gedaan in de doos.
De microfoon kan ik dus ook niks over zeggen want die heb ik niet getest.
Aangezien ik ook een PS5 zou kopen was voor mij uiteindelijk de Penrose X toch een betere keuze.
Ik kan je wel vertellen dat de software (de app) van de Beoplay echt heel goed werkte en dat de Beoplay qua comfort echt de fijnste headset was die ik ooit heb geprobeerd, hij is echt heel erg licht.
De play & charge kit werkt simpel en fijn. Eigenlijk een aanrader. Ik ben zelf niet zo voor een docking station.reputatio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:31:
Hi,
Alvast bedankt!
Als je van het principe bent van "je kan een euro maar één keer uitgeven", vind ik het design lab wat zonde van het geld. Misschien komt of is er een leuke Black Friday-deal, maar sowieso komt een controller met Black Friday ook wel eens langs voor een prijsje.
De standaard-controller die je bij je console krijgt is al zeer goed en heeft weinig verbetering nodig.
Als je echt een verbetering wilt is de Xbox elite series 2 controller een aanrader. Die is afgelopen dagen gepasseerd voor 105 euro. Dat is, zeker in vergelijking met de prijs van een gewone controller, een koopje.
Ik persoonlijk gebruik gewoon oplaadbare batterijen. Een paar setjes oplaadbare batterijen kosten geen bal. Zodra ze leeg zijn, nieuwe batterijen erin en de oude in de oplader. Dat voelt misschien minder 'fancy' dan accu's en docks enzo, maar 't is spotgoedkoop en super simpel. Milieutechnisch ben ik er ook voorstander van. Maar ik snap het prima als mensen voor een accu en een dock gaan voor het gemak (en misschien stiekem om je controllers te showenreputatio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:31:
Hi,
Alvast bedankt!
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat die kosten van de elite controller de meerwaarde waard zijn, wat vind jij dat het het geld waard maakt?Tits schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:00:
[...]
De play & charge kit werkt simpel en fijn. Eigenlijk een aanrader. Ik ben zelf niet zo voor een docking station.
Als je van het principe bent van "je kan een euro maar één keer uitgeven", vind ik het design lab wat zonde van het geld. Misschien komt of is er een leuke Black Friday-deal, maar sowieso komt een controller met Black Friday ook wel eens langs voor een prijsje.
De standaard-controller die je bij je console krijgt is al zeer goed en heeft weinig verbetering nodig.
Als je echt een verbetering wilt is de Xbox elite series 2 controller een aanrader. Die is afgelopen dagen gepasseerd voor 105 euro. Dat is, zeker in vergelijking met de prijs van een gewone controller, een koopje.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
ik heb zowel de eerste als de tweede kunnen kopen aan ongeveer 100 euro. Ik ben zeker niet degene die die volledig tweakt, maar hij ligt net wat anders en fijner in de hand en de kortere triggers vind ik soms echt wel handig. Design lab kost tussen de 70 en 90 euro. Dan zou ik gewoon voor een Elite controller aan 100 euro of een gewone voor 45-50 euro bij een deal;-)Luuk1983 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:06:
[...]
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat die kosten van de elite controller de meerwaarde waard zijn, wat vind jij dat het het geld waard maakt?
Wat de batterijen betreft; ik ben zelf helemaal fan van de sterkste Ikea oplaadbare batterijen. Je kunt mega lang gamen op één lading en eenmaal opgeladen houden ze hun 'charge' ook heel erg lang. Koop er een Ikea ladertje bij en je bent voor een appel en een ei helemaal het mannetjereputatio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:31:
Hi,
Alvast bedankt!
Wat betreft de controller. Gewoon samenstellen zoals jij 'em gaaf vindt. Wel één tip: de rubberen grips aan de achterkant voegen wat mij betreft niet zoveel meer toe. De vorige Xbox One controller was relatief glad, daarbij zorgde het rubber voor best een groot grip verschil. De huidige Xbox Series controller heeft een hele subtiele textuur meegekregen, wat al voor veel meer grip zorgt.
Ik heb ook batterijen van 2400mAh, die gaan inderdaad zoals je zegt heel lang mee voordat je ze moet opladen.Rossi46 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:13:
Wat de batterijen betreft; ik ben zelf helemaal fan van de sterkste Ikea oplaadbare batterijen. Je kunt mega lang gamen op één lading en eenmaal opgeladen houden ze hun 'charge' ook heel erg lang. Koop er een Ikea ladertje bij en je bent voor een appel en een ei helemaal het mannetjeBijkomend voordeel is dat deze batterijen een stuk zwaarder zijn dan reguliere, wat de controller een lekker 'vol' gewicht geeft.
Ja, de Ikea oplaadbare batterijen schijnen Panasonic Eneloops te zijn (rebranded), en die zijn erg goed.Rossi46 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:13:
[...]
Wat de batterijen betreft; ik ben zelf helemaal fan van de sterkste Ikea oplaadbare batterijen. Je kunt mega lang gamen op één lading en eenmaal opgeladen houden ze hun 'charge' ook heel erg lang. Koop er een Ikea ladertje bij en je bent voor een appel en een ei helemaal het mannetjeBijkomend voordeel is dat deze batterijen een stuk zwaarder zijn dan reguliere, wat de controller een lekker 'vol' gewicht geeft.
Ik gebruik zelf originele Eneloop Pro's, en gaan inderdaad een eeuwigheid mee. Heb een aantal setjes liggen, verliezen geen lading, dus wanneer leeg, even wisselen en weer door.
Persoonlijk vind ik het heerlijk werken. Had vroeger (360 tijd) originele accupacks van MS, maar vond die altijd hard achteruit gaan, en gaven meestal binnen twee jaar de geest.
En met een accupack moet je alsnog bedraad gamen als accu leeg is, tenzij je er natuurlijk meerdere hebt.
Heb ook nog een PS4 Pro staan, maar vind de accu altijd bedroevend snel leeg, en dan moet je aan een oplaadsnoer. Vind daarom losse batterijen (voor mij) de ideale oplossing.
Klopt helemaal, maar was toch benieuwd of er reacties kwamen die zouden zeggen: Is een must, die rubberen opties, of juist weggegooid geld. Maar je hebt gelijk, dan nog blijft het een kwestie van smaakSpringbokkie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:43:
[...]
Design lab is toch voornamelijk een kwestie van smaak en voorkeur (beetje een open deur, maar toch).
De play & charge kit ga ik nog eens naar kijken, want ik ben gewend m'n controllers gewoon te kunnen opladen, maar, zoals anderen aangeven, is een nieuwe batterij erin stoppen en verder gaan ook erg handig. Nu zie ik dat de voorraad van dit accessoire een dingetje is, al is dat niets nieuws voor de next-gen consolesTits schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:00:
[...]
De play & charge kit werkt simpel en fijn. Eigenlijk een aanrader. Ik ben zelf niet zo voor een docking station.
Ik ben niet per sé van het feit dat je een euro maar één keer kan uitgeven in de zin van dat ik zuinig ben, maar meer dat het zonde zou zijn als ik de rubberen grips neem, maar het totaal niet de moeite was en ik dat had kunnen voorkomen door mensen met ervaring. Want inderdaad, design lab doe je niet als je wat geld wilt besparen.
Nu is het eigenlijk een cadeau van m'n vriendin die het leuk vindt iets te maken en ik geen idee heb hoe of wat, maar ik wel even moet aangeven of ik die rubberen grips zou willen
Luuk1983 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:05:
[...]
Ik persoonlijk gebruik gewoon oplaadbare batterijen. Een paar setjes oplaadbare batterijen kosten geen bal. Zodra ze leeg zijn, nieuwe batterijen erin en de oude in de oplader. Dat voelt misschien minder 'fancy' dan accu's en docks enzo, maar 't is spotgoedkoop en super simpel. Milieutechnisch ben ik er ook voorstander van. Maar ik snap het prima als mensen voor een accu en een dock gaan voor het gemak (en misschien stiekem om je controllers te showen).
Ik ga denk ik, na het horen van jullie reacties, eerst eens kijken naar een goede set oplaadbare batterijen (de Ikea die @Rossi46 aangeeft zijn echt spotgoedkoop inderdaad). Mochten er nog anderen zijn met alternatieven voor oplaadbare batterijen, houd ik mij aanbevolen!Rossi46 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:13:
[...]
Wat betreft de controller. Gewoon samenstellen zoals jij 'em gaaf vindt. Wel één tip: de rubberen grips aan de achterkant voegen wat mij betreft niet zoveel meer toe. De vorige Xbox One controller was relatief glad, daarbij zorgde het rubber voor best een groot grip verschil. De huidige Xbox Series controller heeft een hele subtiele textuur meegekregen, wat al voor veel meer grip zorgt.
En voor wat betreft de controller, ik zal eerst even de controller die geleverd wordt bij m'n XSX eens proberen. Dan heb ik inderdaad meer een idee wat de grip doet. Ik kon me herinneren van de Xbox 360 dat ze erg glad waren. Dit was bij de PS4 ook het geval, maar de controllers van de PS5 zijn ook een verademing. Dus wellicht is dit bij de XSX hetzelfde!
Iedereen bedankt voor de uitgebreide reacties!
Als jij op zoek bent naar een Headset met een krachtige Bass is de Penrose niet wat je zoekt hoor.
Dat voelde even een stapje terug t.o.v. de PS4 controller die ik alleen maar even aan het kabeltje hoefde te hangen. Maar... ze gaan best wel erg lang mee, en even wisselen is ook een eitje.
Ben dus wel tevreden over de situatie.
[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 23-11-2021 10:56 ]
Die hadden ze wel, ik heb deze bij MS gekocht tijdens de release van de XSX. Ideaal ding, maar ik zie hem nu inderdaad nergens meer op de officiële website418O2 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:56:
Voor de PS5 heb ik een charge dock. Naast een plek om je controllers altijd neer te leggen, heb je ook altijd volgeladen controllers. Jammer dat MS dat niet zelf heeft
Er was me juist het tegenovergestelde verteld door wat mensen hier. Het mooie is dat ik hem gewoon kan testen en valt het toch tegen dan kan ie retour.Mick3112 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:51:
[...]
Als jij op zoek bent naar een Headset met een krachtige Bass is de Penrose niet wat je zoekt hoor.
https://www.microsoft.com...oor-xbox-one/8sbw6r0kh8xhSteven030 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:05:
[...]
Die hadden ze wel, ik heb deze bij MS gekocht tijdens de release van de XSX. Ideaal ding, maar ik zie hem nu inderdaad nergens meer op de officiële website
die bieden ze nu zelf aan, maar ziet er niet echt heel degelijk uit ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 23-11-2021 11:07 ]
Ik gebruik zelf al jaren oplaadbare Amazon Basic batterijen en ten opzichte van de XBox One controller lijken ze veel langer mee te gaan in de Series controller. Maar die van Ikea schijnen inderdaad helemaal bizar lang mee te gaan. De nieuwe controller heeft ook wat meer grip dan de XBox One controller, maar ik heb wel het idee, dat ik de knoppen wat harder in moet drukken.reputatio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:49:
Ik ga denk ik, na het horen van jullie reacties, eerst eens kijken naar een goede set oplaadbare batterijen (de Ikea die @Rossi46 aangeeft zijn echt spotgoedkoop inderdaad). Mochten er nog anderen zijn met alternatieven voor oplaadbare batterijen, houd ik mij aanbevolen!
En voor wat betreft de controller, ik zal eerst even de controller die geleverd wordt bij m'n XSX eens proberen. Dan heb ik inderdaad meer een idee wat de grip doet. Ik kon me herinneren van de Xbox 360 dat ze erg glad waren. Dit was bij de PS4 ook het geval, maar de controllers van de PS5 zijn ook een verademing. Dus wellicht is dit bij de XSX hetzelfde!
Iedereen bedankt voor de uitgebreide reacties!
ah, ok.devilsnight schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:05:
[...]
Er was me juist het tegenovergestelde verteld door wat mensen hier. Het mooie is dat ik hem gewoon kan testen en valt het toch tegen dan kan ie retour.
Ik vind het zelf meer een headset voor popmuziek of akoestische muziek waarbij je veel detail in de muziek hoort.
Zwaardere genres zoals metal, trance en techno klinken tegenvallend. Ik heb een eenvoudige Sennheiser koptelefoon van 6 tientjes die veel krachtiger klinkt voor het zwaardere werk.
Game audio is wel prima trouwens zoals je mag verwachten voor iets in die prijsklasse.
Succes met uitproberen!
Ik vond de bass beter op de Penrose dan op de Beoplay maar idd, als je echt een hele zware bass zoekt dan zijn er denk ik andere headsets die dat nog beter doen.Mick3112 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:13:
[...]
ah, ok.
Ik vind het zelf meer een headset voor popmuziek of akoestische muziek waarbij je veel detail in de muziek hoort.
Zwaardere genres zoals metal, trance en techno klinken tegenvallend. Ik heb een eenvoudige Sennheiser koptelefoon van 6 tientjes die veel krachtiger klinkt voor het zwaardere werk.
Game audio is wel prima trouwens zoals je mag verwachten voor iets in die prijsklasse.
Succes met uitproberen!
Dank zou je juist de xbox wireless headset kunnen testen, die zit wel goed qua bassSipio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:42:
[...]
Ik vond de bas beter op de Penrose dan op de Beoplay maar idd, als je echt een hele zware bas zoekt dan zijn er denk ik andere headsets die dat nog beter doen.
Is er een mogelijkheid om quick resume uit te schakelen? of voor bepaalde games uit te schakelen?
Ik speel veel Apex en daar gaat het altijd mis, maar pas op het moment dat ik een potje wil starten.
Dan is het vervolgens handmatig de game afsluiten en opnieuw opstarten, nogal omslachtig dus.
Ben ook benieuwd. Mijn standaard actie is tegenwoordig het spel eerst afsluiten voordat ik een nieuwe poging waag.SpaVast schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:26:
Het is volgens mij al vaker besproken hier maar kan het zo niet terug vinden.
Is er een mogelijkheid om quick resume uit te schakelen? of voor bepaalde games uit te schakelen?
Ik speel veel Apex en daar gaat het altijd mis, maar pas op het moment dat ik een potje wil starten.
Dan is het vervolgens handmatig de game afsluiten en opnieuw opstarten, nogal omslachtig dus.
PSN ID Binloading_nl
NeeSpaVast schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:26:
...
...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Terechte vraag eigenlijk wel. En gek dat het niet kan. Auto-HDR kun je bijvoorbeeld wel instellen per game. Een functie die ik zeker niet bij iedere game een toevoeging vind... Hetzelfde geldt inderdaad soms voor Quick Resume.SpaVast schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:26:
Het is volgens mij al vaker besproken hier maar kan het zo niet terug vinden.
Bij Multiplayer games zorgt dit altijd voor problemen. Nu ook bij BF 2042 en Halo Infinite. Wanneer je die vanuit Quick Resume start kan hij nooit connectie maken met de servers. Pas na een harde reboot van de game werkt dit weer.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield 1
Battlefield V
Goh....
Overigens ook een Original XBox gehad, maar nooit mee ingelogd met mijn huidige account.

XBL: MRE Inc
:strip_exif()/f/image/tNteG07AbdOej7FhFAt4MTs8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de Xbox org. ook gewoon bij, destijds al. Heb er zelfs nu nog een stuk of acht. Slordig, MS
Gamerscore is wel blijven hangen tussen 2013-2020 omdat ik toen hoofdzakelijk op de PS4 speelde, de One had ik voor de exclusives (waar ik met de 360/PS3 weer precies het omgekeerde had).
Voor nu speel ik weer veel meer op de X en S dan op de PS5
[ Voor 32% gewijzigd door Exorcist op 23-11-2021 15:32 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/jCTMI0WiGeJ8ol8x1XvMdxmD.png?f=user_large)
Edit, nee, het blijft toch Diablo 3
:fill(white):strip_exif()/f/image/TFxGFpjuFzLHqg6bIiQH2mWN.png?f=user_large)
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2021 15:36 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yes, zie ookMRE-Inc schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:43:
Ben je wel ingelogd dan @Patrock ? Rechts onderin moet namelijk de url staan van je gesharde profiel als in: museum.xbox.com/share/Rso3Ks83 of iets dergelijks. Lijkt erop dat je een generieke afbeelding te zien hebt gekregen.
/f/image/btJe1anf0xZimplkIwOojplJ.png?f=fotoalbum_large)

[ Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-11-2021 15:54 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Had heel lang een 9 op het einde. Gelukkig stond Moving Out in GamePass, daar kreeg je 1 GS bij het opstarten van de game.MRE-Inc schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:54:
Zo'n 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 of 9 aan het eind van je gamerscore zou verboden moeten worden....
Ja die had ik al gespeeld. Kreeg ooit eens 3GS bij een game en toen had ik zo'n irritante gamerscore. Ik heb een paar maanden geleden voor 1 euro nog iets een of andere platformer met de Deals with Gold gekocht en kreeg je ook 1GS bij het uitspelen van een level. Sindsdien staat mijn GS weer netjes op een 0 of 5.Thom2289 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:58:
[...]
Had heel lang een 9 op het einde. Gelukkig stond Moving Out in GamePass, daar kreeg je 1 GS bij het opstarten van de game.
De site is ook niet bepaald geschikt voor mobiel. Dus dat je die foutmelding krijgt vind ik niet gek. Het is een volledig geanimeerde website waar je door je museum heenloopt met je avatar. Dus je zult het op je computer moeten bekijken.devilsnight schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:57:
[...]
Ziet er tof uit, maar bij veel krijg ik dit
[Afbeelding]
Chrome browser op foon. Straks maar eens de tablet proberen dan.
Ok duidelijk. Dan moet ik de laptop gaan zoeken. Tegenwoordig kan zoveel op mobile dat ik dacht dat dit echt wel moest kunnen.Rivanov schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:02:
[...]
De site is ook niet bepaald geschikt voor mobiel. Dus dat je die foutmelding krijgt vind ik niet gek. Het is een volledig geanimeerde website waar je door je museum heenloopt met je avatar. Dus je zult het op je computer moeten bekijken.
Als je ziet hoe ze dit gemaakt hebben, dan snap je dat het niet mobile friendly is.devilsnight schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:04:
[...]
Ok duidelijk. Dan moet ik de laptop gaan zoeken. Tegenwoordig kan zoveel op mobile dat ik dacht dat dit echt wel moest kunnen.
Echt ge-wel-dig hoe ze dit in elkaar hebben gezet. Geweldige audiofragmenten bij alle belangrijke gebeurtenissen per console.
Vergeet dus niet om in die cirkels te gaan staan bij die borden, en vervolgens op Enter drukken. Dan krijg je diepgaande informatie met vaak ook audiofragmenten.
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 23-11-2021 16:07 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Springbokkie op 23-11-2021 16:08 ]
Xbox Live: Springbok NL
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik hoop echt dat mijn laptop het dan aan kan, want die is qua specs ook niet heel erg je van het.Rivanov schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:06:
[...]
Als je ziet hoe ze dit gemaakt hebben, dan snap je dat het niet mobile friendly is.
Echt ge-wel-dig hoe ze dit in elkaar hebben gezet. Geweldige audiofragmenten bij alle belangrijke gebeurtenissen per console.
Vergeet dus niet om in die cirkels te gaan staan bij die borden, en vervolgens op Enter drukken. Dan krijg je diepgaande informatie met vaak ook audiofragmenten.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
/f/image/FdSzieOwA5SgXWsal5Zt0KFW.png?f=fotoalbum_large)
https://museum.xbox.com/share/GMyXZxNQ8n6n
:strip_exif()/f/image/3Syc5GeFNwyzvtXvM4ArLbFO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cDO4RK5CvoSaDXVOmSvsMRek.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben wel wat gewend, maar dit is echt prima. Speel Forza op de performance mode en dat speelt echt lekker.
Ik had mijn OG Xbox op een gegeven moment ook omgebouwd. Was met zo'n speciale USB stick (gekocht via Play-Asia volgens mij) waarmee je een "soft mod" had. Opstarten via de Eject knop was de gemodde versie, opstarten via de Powerknop was de normale versie waarmee je ook gewoon Online kon.XboxFreak36 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:40:
Best geinig, ik kan mij niet herinneren dat ik op de OG Xbox, Xbox LIVE had. Die was namelijk *kuch*omgebouwd*kuch* maar wel tof!
[Afbeelding]
https://museum.xbox.com/share/GMyXZxNQ8n6n
Die van mij is via een 'hard mod' opgebouwd: kan mij herinneren dat m'n vader intern iets gesoldeerd heeft. Hierdoor was Xbox LIVE niet meer mogelijk, ik snap daarom ook niet hoe het kan dat die er bij staatRivanov schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:44:
[...]
Ik had mijn OG Xbox op een gegeven moment ook omgebouwd. Was met zo'n speciale USB stick (gekocht via Play-Asia volgens mij) waarmee je een "soft mod" had. Opstarten via de Eject knop was de gemodde versie, opstarten via de Powerknop was de normale versie waarmee je ook gewoon Online kon.
Ohja, dat ombouwen van de consoles toen nogRivanov schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:44:
[...]
Ik had mijn OG Xbox op een gegeven moment ook omgebouwd. Was met zo'n speciale USB stick (gekocht via Play-Asia volgens mij) waarmee je een "soft mod" had. Opstarten via de Eject knop was de gemodde versie, opstarten via de Powerknop was de normale versie waarmee je ook gewoon Online kon.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |