Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TedBR072
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 20-12-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sFju6JyN7mZl8zIqbLFcS_yRjHQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TyUeyuPXPW9ExqWEot8DOXIp.png?f=fotoalbum_large

Helaas heb ik op de OG Xbox een andere account gebruikt dus helemaal compleet is het niet. Overigens gebruik ik de originele Xbox nog wel eens voor emulators. Die softmod werkt nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:28

sn0ww

Goet is niet goed.

museum.xbox.com/share/CwNMhcx5TnyF

Kan een Mod deze post even weghalen ging niet goed.

[ Voor 45% gewijzigd door sn0ww op 23-11-2021 19:26 ]

..........

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:03:
[...]

Ohja, dat ombouwen van de consoles toen nog :D Volgens mij heb ik het toen nog laten doen. Zou het bedrijfje nog bestaan? ;) Andere tijden zullen we maar zeggen...
M'n 360 had ik ook om laten bouwen door zo'n knaap in Eindhoven.
Die heeft er bakken geld mee verdiend. ConsolePro geloof ik.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:21
Rivanov schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:21:
[...]

En het was echt een fluitje van een cent! Even de Drive aan de pc hangen en nieuwe firmware laden :+

Daarna was wel al mijn game genot weg :p elke game een paar uur spelen en weer door naar de volgende hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:05
Rivanov schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:21:
[...]

Ja daar ben ik ook vaak geweest met mijn eigen consoles en die van vrienden. Werd ter plekke gefixed. Spindeltje verbatims erbij en daarna inderdaad al je gameplezier weg door overdaad ;) Toen nog xbox-eindhoven op zijn studenten kamer :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIe9ufXIoziNPqeuS9fj8NUzjjA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5OIuZEGW2gpgGypcE0LQSS5Q.png?f=fotoalbum_large

Gears Of War dus en terecht. Wat mij betreft de meest toffe franchise van Xbox.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34
Was deze al langs gekomen? Grappig hoeveel je dan toch weet van de diverse games, ondanks bv Fallout nooit hebben gespeeld :D
https://www.xboxvault.com/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:54:
Zo'n 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 of 9 aan het eind van je gamerscore zou verboden moeten worden....
Ja, dat heb ik dus ook nog inderdaad... Met dank aan Overcooked...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PpjdqV1a7yktp6XPiNpiJwaIFJc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zHXk3QkGfV3h6ZTYxh0TMmAB.png?f=fotoalbum_large
Misschien ooit nog eens wat aan doen...
Mijn OG Xbox was inderdaad ook omgebouwd en heeft nooit Xbox live gezien. Destijds had ik daar ook nul behoefte aan moet ik zeggen, online gamen deed ik toen op de pc, en games kopen deed ik toen nog niet aan... Ben pas rond 2010 of zo hervormd toen ik Steam sales ontdekte O-)

Bij mij werkt het museum trouwens prima op de telefoon, in Chrome op mijn Galaxy S20 FE 5G. Erg leuk gedaan :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gek genoeg crashed die museum site niet op mijn Galaxy TAB A7, maar het is wel onmogelijk traag. Hij crashed hier echter niet, lol.

Is er niet een link of manier om mijn stats snel te zien? Ben wel benieuwd wat mijn meest gespeelde game van de afgelopen 20 jaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 23-11-2021 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:36:
[...]

Ja, dat heb ik dus ook nog inderdaad... Met dank aan Overcooked...
[Afbeelding]
Misschien ooit nog eens wat aan doen...
Mijn OG Xbox was inderdaad ook omgebouwd en heeft nooit Xbox live gezien. Destijds had ik daar ook nul behoefte aan moet ik zeggen, online gamen deed ik toen op de pc, en games kopen deed ik toen nog niet aan... Ben pas rond 2010 of zo hervormd toen ik Steam sales ontdekte O-)

Bij mij werkt het museum trouwens prima op de telefoon, in Chrome op mijn Galaxy S20 FE 5G. Erg leuk gedaan :)
Net weer geprobeerd met mijn Poco X3 Pro, het werkt een paar seconden en ik merk dat het heel soepel gaat en dan ineens crashed de website. Ik ga eens een andere browser proberen. Dit was nadat ik de phone even had uitgezet helemaal ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
devilsnight schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:41:
Gek genoeg crashed die museum site niet op mijn Galaxy TAB A7, maar het is wel onmogelijk traag. Hij crashed hier echter niet, lol.

Is er niet een link of manier om mijn stats snel te zien? Ben wel benieuwd wat mijn meest gespeelde game van de afgelopen 20 jaar is.
https://museum.xbox.com/en/share
Deze link krijg je direct je stats, maar volgens mij laad hij nog steeds het museum in op de achtergrond.

Maar als hij lang genoeg draait, kan je op tijd de download knop drukken, dat is een statische pagina zoals je ze hier ziet gedeeld, maar die laat volgens mij niet correct zien wat je absoluut meest gespeelde game is (mijne zegt Div2, maar ingame is het top 5 nog steeds diablo 3).

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2021 21:51 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:50:
[...]

https://museum.xbox.com/en/share
Deze link krijg je direct je stats, maar volgens mij laad hij nog steeds het museum in op de achtergrond.

Maar als hij lang genoeg draait, kan je op tijd de download knop drukken, dat is een statische pagina zoals je ze hier ziet gedeeld, maar die laat volgens mij niet correct zien wat je absoluut meest gespeelde game is (mijne zegt Div2, maar ingame is het top 5 nog steeds diablo 3).
Heb er snel een shot van kunnen maken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RtwuD4V78TLIuDPOPHj4ktE5uns=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8j7r3WMFk1GyGz0HTvhQbtlG.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb deze game veel gespeeld, maar meer dan Skyrim of Fallout 3 of 4? Doubt it. Ik zou echt graag de uurtjes willen zien van GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tijdens het voetbal nog alle spellen die ik fysiek heb voor de Xbox en de Xbox 360 geïnstalleerd op de Series X. (van de 70 nieuwe, de rest had ik al). De 4TB externe disk staat voor 80% vol met spellen voor de Xbox en 360 :+

TimeSplitter 2 en Future Perfect staan er ook tussen, die ga ik binnenkort even met een maat doen op de Series. Weet even niet meer of er LAN support was? Anders leuk tussen de S en X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good old Destiny :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oM5hqFDmshcI9R8ZS-TsJg8_TM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ziKw5ChD4OnTcoZmvmyCeArB.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Statisch plaatje kan ik niet delen, werkt hier niet goed (denk dat mijn Pihole daar voor iets tussen zit). Maar erg tof gedaan dit, leuke informatie terug te vinden. Jammer dat mijn eerste account (OG en 360) niet meer werkt, maar blijft een leuk inkijkje in je speelgeschiedenis.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De site werkt, wat tof gedaan dit allemaal.

Maar ik zie bepaalde dingen zoals " the meaning behind the 360 name" maar ik kan het niet kiezen? Het lijkt erop alsof dat moet kunnen maar ik tap erop maar er gebeurd niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:56:
De site werkt, wat tof gedaan dit allemaal.

Maar ik zie bepaalde dingen zoals " the meaning behind the 360 name" maar ik kan het niet kiezen? Het lijkt erop alsof dat moet kunnen maar ik tap erop maar er gebeurd niets.
Gaan staan in de cirkels voor de verschillende onderdelen en dan op enter klikken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 21:04
Mij blu-ray zat vast in de Xbox serie x eruit kunnen halen met een paperclip.
Vanaf dat moment slikt hij geen schijfjes meer. De motor draait wel maar wil geen schijfjes invoeren. Ben bang dat dit garantie wordt.

Eventueel open maken wil ik niet wegens de garantie of hoef ik daar niet bang voor te zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
devilsnight schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:04:
[...]

Heb er snel een shot van kunnen maken

[Afbeelding]

Ik heb deze game veel gespeeld, maar meer dan Skyrim of Fallout 3 of 4? Doubt it. Ik zou echt graag de uurtjes willen zien van GTA IV.
Daarom zeg ik al, die je daar ziet is niet de absoluut meest gespeelde, maar meer de meeste per jaar gezien. Div2 is voor mij 3x meeste per jaar gespeelde game, terwijl in absolute uren het nog steeds Diablo 3 is. Maar die top 5 kan je enkel in de 3D museum terug vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2021 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Evertt schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:01:
Mij blu-ray zat vast in de Xbox serie x eruit kunnen halen met een paperclip.
Vanaf dat moment slikt hij geen schijfjes meer. De motor draait wel maar wil geen schijfjes invoeren. Ben bang dat dit garantie wordt.

Eventueel open maken wil ik niet wegens de garantie of hoef ik daar niet bang voor te zijn?
Niet zelf openmaken in de garantieperiode. Ik neem aan dat ook de XSX zegels heeft die verbroken worden die automatisch je garantie "verbreken". Dus ja, helaas, aanmelden en opsturen. Maar een backup van je gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:11:
[...]

Daarom zeg ik al, die je daar ziet is niet de absoluut meest gespeelde, maar meer de meeste per jaar gezien. Div2 is voor mij 3x meeste per jaar gespeelde game, terwijl in absolute uren het nog steeds Diablo 3 is. Maar die top 5 kan je enkel in de 3D museum terug vinden.
Ik heb net eindelijk de rooms van Xbox, 360 en One kunnen zien. Toen ik naar Series wilde gaan kwam er weer een crash, jammer, maar wel erg leuk gedaan allemaal. De top 5 heb ik nog kunnen bezichtigen en daaruit bleek dat ik heel gek op RPG en action adventure ben. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
\[T]/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U47Vtx0EWZJEOuzOI67gklCz1so=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HJ6xU9rhJEuX3IiTsYAdP2pm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Exorcist schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:15:
[...]

Niet zelf openmaken in de garantieperiode. Ik neem aan dat ook de XSX zegels heeft die verbroken worden die automatisch je garantie "verbreken". Dus ja, helaas, aanmelden en opsturen. Maar een backup van je gegevens.
Bedenk dat de Xbox nog in de retour beleid zit.

Wil eerst kijken of er een nieuwe drop komt en deze bestellen en vervolgens deze retour sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha binnenkort komt Lawn Mowing Simulator naar Gamepass :P
De berichten die ik hoorde over de game was dat het verrassend ontspannend moest zijn.
Wie gaan dit straks allemaal spelen? :) ( The GoT Mowing Crew :+ )

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:49:
De berichten die ik hoorde over de game was dat het verrassend ontspannend moest zijn.
"Gras maaien" doe ik al genoeg in horizon 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Finraziel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:35:
[...]

Bij grasmaaien is de bedoeling dat er nog wel gras blijft liggen :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:35:
[...]

_O- Nu je het zegt

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W4Koh_AVyudfi8GTRawfDZNoxvw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uFYfMu1dAzTp09ofz2WOgrca.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd of FH5 daar overheen zal gaan :+

[ Voor 255% gewijzigd door DutchOwnage op 24-11-2021 09:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
Gras maaien? Ben al veel te druk met dit,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBO3l4VLKfM0J0Ba9DsZxJXEj5U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dCxZDRaVWCwcaXFRmsmP9DDA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SKeIpT9V187lHmA6wd3fwTumuAM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hnGyNWIGh0jcok4xUgYdMSOd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door schumi1986 op 24-11-2021 10:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evertt
G_Dragon schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:49:
Dat blijft de kracht van Xbox en game pass. Voor weinig geld kunnen gamen.

Na ongeveer 15 games heb je het geld terug verdiend van de Xbox serie x en game pass. Als je geen losse games koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:44
Evertt schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:13:
[...]

Dat blijft de kracht van Xbox en game pass. Voor weinig geld kunnen gamen.

Na ongeveer 15 games heb je het geld terug verdiend van de Xbox serie x en game pass. Als je geen losse games koopt.
Het heeft mij wel aan het denken gezet. Nu denk ik dat Gamepass voor full price wat minder interessant is, maar nu heb ik voor 350 euro een console die prima graphics produceert en 3 jaar lang een gigantische library tot mijn beschikking...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
418O2 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:18:
[...]
Nu denk ik dat Gamepass voor full price wat minder interessant is
Mwah, ik tik al tijden rond een tientje p/m af voor Ultimate and it's worth every penny :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
DutchOwnage schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:23:
[...]

Mwah, ik tik al tijden rond een tientje p/m af voor Ultimate and it's worth every penny :)
Dat kan, maar dat zou voor mij, in mijn situatie, waarbij het voor mij 1 van de drie platformen is, niet interessant zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:13
Heb jij zo'n korte spanningsboog? ;-)
Zoveel consoles en titels gespeeld en dan FH5 het meest gespeeld? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Powder Toastman schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:01:
[...]

Kijk nog eens ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-10 00:18

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Sinds april dit jaar een XSX en al 116 games gespeeld. Blame it on GPU :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJcI8sVPZjzvOEws4Lh_U5M9HjI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PQr7NEf4YFCVs2KdSyOSGsUf.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Powder Toastman schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:01:
[...]

Forza MOTORSPORT!! 5. Wat een geweldige game was dat zeg! In die tijd “werkte” ik nog bij defensie en overal waar ik naar toe ging ging de Xbox one met FM5 met mij mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Mijn lijst doet het niet echt. Ik log in en krijg enkel dit te zien... Doe ik iets fout?
In het museum zelf zie ik wel alle gegevens, maar in dit overzicht niet...
De consoles kloppen wel. Heb ook de OG, maar die is nooit online geweest denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/84FK5YN9Ws2ENW0laJ_UIFa2j-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dHVs167hCYRAPiGm5RdE3pks.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Powder Toastman op 24-11-2021 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 07:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54IAUR8i1SMe8QfQGVirC9PjlCc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8i3pJ1Gva0QyBqsmHuUGC6Bx.png?f=fotoalbum_large

Ik had halo reach niet verwacht.
Paar keer is skyrim most played game of the year geweest en voor skyrim,oblivion :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik wist wel dat ik veel Gears of War had gespeeld, maar op True Achievements kon ik nooit de tijd zien. Nu eigenlijk wel benieuwd hoeveel uur dat spel me heeft “gekost”.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/POLULqC2JkTxJcYqHEckCpdrlO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9MStzPJA0mNM1ZjFSSgBdtZ7.jpg?f=fotoalbum_large

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FH-DWpmxTl1uHndnd2KEAvgTeVI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KAISw5b0hKrYCxSAOVXaaOCa.png?f=fotoalbum_large
Probleem opgelost. Andere browser gebruikt (Chrome i.p.v. Firefox) en nu doet hij het wel correct...
Jammer dat de OG nooit inline is geweest voor een volledig plaatje. En inderdaad veel tijd doorgebracht in RDR2, maar moet hem nog steeds eens uitspelen. Maar ja, dat geldt voor zoveel spellen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bptdblCejw6F1ODm1a8NKbqUld8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZocclYbnCbarnNjfGL9nugz9.jpg?f=user_large

Tja als iedereen hem hier neerzet kan ik niet achterblijven oOo

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:33:
Ik wist wel dat ik veel Gears of War had gespeeld, maar op True Achievements kon ik nooit de tijd zien. Nu eigenlijk wel benieuwd hoeveel uur dat spel me heeft “gekost”.

[Afbeelding]
Welcome to the club of "players who have played Gears Of War the most". :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mag me vandaag ook eindelijk weer een xbox eigenaar noemen. Na xbox 360 en x1 nu een xsx.
Ziet er allemaal netjes uit. Ben nog vooral alles aan het instellen enz maar is smooth. Staat hier naast een ps5 dus heb nu beste van beide werelden. Heb al tijdje gamepass ultimate maar nu eindelijk een xbox ervoor :).
Effe vraagje betreffende hoofdconsole. Mijn zus heeft de oude x1 staan en daar staat mijn profiel op voor delen van gamepass. Maar nu ik zelf weer gebruik en deze xsx als hoofd console heb vraag ik me af of dit effect heeft op de oude x1 ? Is dit gescheiden zoals met bv ps4 en ps5 of is dit allemaal 1 en max je maar gewoon 1 hoofd xbox instellen?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
v8power67 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:48:
Is dit gescheiden zoals met bv ps4 en ps5 of is dit allemaal 1 en max je maar gewoon 1 hoofd xbox instellen?
Je mag maar 1 Home Console hebben, er is geen verschil tussen Xbox One en Series in dat aspect. Als je je Series X dus Home Console maakt, dan wordt de Xbox One dus geen Home Console meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik mis eigenlijk een Xbox probleem topic.

Weet iemand hoe lang je Xbox kwijt ben voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

Evertt schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:55:

10-14 dagen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ectra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:53:
[...]

Je mag maar 1 Home Console hebben, er is geen verschil tussen Xbox One en Series in dat aspect. Als je je Series X dus Home Console maakt, dan wordt de Xbox One dus geen Home Console meer.
Hmm dus dat houd in dat mn neefje en nichtjes niet meer kunnen gamen op hun eigen accounts alleen op mijn account. Mja dan vrees ik dat het pech voor ze is. Of mn zus moet haar eigen gamepass account maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Bedankt zit beetje te kijken wat het beste is.
Kan de Xbox nog retour sturen. Of ruilen bij de webshop maar dat wil Bol.com niet aan.

Of hopen dat Amazon nog een drop doet. En daarna terug sturen.

Het probleem is dat de disc drive geen cd meer invoert d emotor blijft wel draaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Evertt schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:55:

Ik vraag me af of dat nodig is. De hoeveelheid problemen die zijn gemeld in dit topic zijn op een paar handen te tellen.
Dat zie ik ook wel terug bij andere community’s.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:34
Ik ben denk ik niet zo'n stereotype xbox-gamer...

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/ms-xbox-2021.appspot.com/sharing/DqqWnhrK2DHT.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
Caelorum schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:26:
Ik ben denk ik niet zo'n stereotype xbox-gamer...
Moet dat per sé dan? Je speelt toch wat je leuk vindt?

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Wat een mooie controller is het ook! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvwMqXje-kP6Tuilw85KJGRpPwE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gIA0vYBV9dBcUgEdAI1LndW1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:34
Springbokkie schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:30:
[...]
Moet dat per sé dan? Je speelt toch wat je leuk vindt?
oh, zeker, al speel ik wel wat minder civ nu. Met de laatste patches crasht dat ding meer dan dat ik kan spelen. Eigenlijk zijn TBS spellen op een xbox best wel een mindere ervaring. Jammer, want het kan juist zo goed werken. Nog nooit zo fijn Civ kunnen spelen als met een Steam Controller bijv. Met een beetje moeite zou zo'n strategy spel het nog best goed kunnen doen.

Nu maar weer Skyrim gaan spelen voor de honderduizendste keer. Dat is mijn eerste echte ervaring met een RPG + controller en het bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13-10 16:22
Iemand tips voor een (goedkope) 2e controller? Ik zie zo veel verschillende als ik ff Google...

En hoe gaat het nu in zijn werk met een Externe harde schijf, ik heb nog een oude van mijn ps4 (HDD ipv SSD) WD Elements harde schijf.

Daar kan ik wel oude Xbox one/Xbox 360 vanaf spelen maar geen Series S en X?
En hoe zit dit met oude games die wel geoptimaliseerd zijn voor de Series S en X, kan je die dan wel vanaf die HDD harde schijf afspelen?

Alvast bedankt!

[ Voor 67% gewijzigd door BenvandeKaart op 24-11-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/ms-xbox-2021.appspot.com/sharing/Dr8Tr7zVR8ft.png
Gears 4 veel gespeeld, maar had toch verwacht dat Forza Motorsport 5/6/7 hier zou staan.
Genre klopt m.i. wel.

Als ik overigens die gamerscore van sommige zie dan valt het bij mij gelukkig mee met slechts een kleine 90k :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 14-10 08:58
Luisterde net per ongeluk naar het klassieke kanaal in FH5, komt daar toch het meesterwerkje Danse Macabre voorbij (beter bekend als de muziek van t spookslot van de Efteling). Mijn dag kan niet meer kapot na het heerlijk driften en smashen op die muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
SunnieNL schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:08:
Luisterde net per ongeluk naar het klassieke kanaal in FH5, komt daar toch het meesterwerkje Danse Macabre voorbij (beter bekend als de muziek van t spookslot van de Efteling). Mijn dag kan niet meer kapot na het heerlijk driften en smashen op die muziek :)
Ik had die express op gezet (zet ik wel vaker aan tijdens het gamen :) ), was verrast dat het er in zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

v8power67 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:04:
[...]

Hmm dus dat houd in dat mn neefje en nichtjes niet meer kunnen gamen op hun eigen accounts alleen op mijn account. Mja dan vrees ik dat het pech voor ze is. Of mn zus moet haar eigen gamepass account maken.
Als je de XSX niet als home console instelt, dan kan je met eigen account daar gamepass op gebruiken toch? (En op de 'home' console kunnen de andere accounts dat, dan zouden ze geen pech hebben toch? =))

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
Het is toch wel een gemis dat Forza Horizon 5 in nota bene Mexico geen mariachi kanaal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QGdBDsFydYT3zqEGwC3e01JlX4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6MLmEQZKDw0fdFCcGr51HPhr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 24-11-2021 14:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:53
Ben nu bezig met Guardians of the Galaxy, wat een vette game en ziet er super uit 👌🏻 Ik ben niet van de multiplayer games dus dit is echt wat voor mij 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
DM89 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:26:
Ben nu bezig met Guardians of the Galaxy, wat een vette game en ziet er super uit 👌🏻 Ik ben niet van de multiplayer games dus dit is echt wat voor mij 😬
Die speel ik ook op de PS5, leuke game inderdaad. Als je game pass hebt, Avengers ligt een beetje in hetzelfde straatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
kevlar01 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:03:
[Afbeelding]
Gears 4 veel gespeeld, maar had toch verwacht dat Forza Motorsport 5/6/7 hier zou staan.
Genre klopt m.i. wel.

Als ik overigens die gamerscore van sommige zie dan valt het bij mij gelukkig mee met slechts een kleine 90k :)
Wel grappig, dat je enigszins het type gamer kunt opmaken uit de statistieken (voor zover deze kloppen).
Jij speelt een hele hoop spellen, maar ook veel relatief kort, dus wss vaak wisselt. Slechts gemiddeld 5 achievements en 133.5G per gespeeld spel gehaald.
Eigenlijk wist ik niet eens dat er überhaupt zoveel (meer dan 673) spellen uitgekomen zijn op de 360 en One. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Springbokkie schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:15:
[...]

Het is toch wel een gemis dat Forza Horizon 5 in nota bene Mexico geen mariachi kanaal heeft.
Heel erg jammer. Ik had echt sowieso één kanaal verwacht met alleen maar Mexicaanse muziek, guess not. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:29:
[...]

Die speel ik ook op de PS5, leuke game inderdaad. Als je game pass hebt, Avengers ligt een beetje in hetzelfde straatje
Avengers alleen in de proloog, zo had de hele game echt moeten zijn. Helaas rook Square Enix geld en vond het nodig om de rest van de game vol boring shit te stoppen in de co-op. Onlangs gaf SE ook toe dat Crystal Dynamics niet de juiste studio was en ik heb zoiets van....zeker wel, als ze gewoon de gehele game zoals de proloog hadden gemaakt wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Springbokkie
devilsnight schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:14:
[...]

Heel erg jammer. Ik had echt sowieso één kanaal verwacht met alleen maar Mexicaanse muziek, guess not. :(
Een tip: Ángela Aguilar. Een jongedame van 18 met een gouden strot :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Powder Toastman schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:50:
[...]

Wel grappig, dat je enigszins het type gamer kunt opmaken uit de statistieken (voor zover deze kloppen).
Jij speelt een hele hoop spellen, maar ook veel relatief kort, dus wss vaak wisselt. Slechts gemiddeld 5 achievements en 133.5G per gespeeld spel gehaald.
Eigenlijk wist ik niet eens dat er überhaupt zoveel (meer dan 673) spellen uitgekomen zijn op de 360 en One. ;)
Mja, en toch is het vertekend, aangezien ik voor veel spellen best wel een 'completionist' ben. Maar met Gamepass zijn er ook een hoop spellen die ik even probeer, en dan 0 achievements haal (die halen het gemiddelde flink omlaag).

Als ik kijk op TrueAchievements naar mijn profiel dan heb ik een hoop games ook op 100% of dik in de 90% completed :)
Je kan daar wel toffe stats bekijken.
Hieronder bijv. mijn top 20 games Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7Rq6NvtftZp1dFNvPAb1daV918=/800x/filters:strip_exif()/f/image/elG9F8F3719eotSLryOBT1lL.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door kevlar01 op 24-11-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

yamAUchi schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:14:
[...]

Als je de XSX niet als home console instelt, dan kan je met eigen account daar gamepass op gebruiken toch? (En op de 'home' console kunnen de andere accounts dat, dan zouden ze geen pech hebben toch? =))
Maar dat betekend dat als ik keer geen internet heb ik niks kan. Is dat enige nadeel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

kevlar01 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:18:
[...]

Mja, en toch is het vertekend, aangezien ik voor veel spellen best wel een 'completionist' ben. Maar met Gamepass zijn er ook een hoop spellen die ik even probeer, en dan 0 achievements haal (die halen het gemiddelde flink omlaag).

Als ik kijk op TrueAchievements naar mijn profiel dan heb ik een hoop games ook op 100% of dik in de 90% completed :)
Hieronder bijv. mijn top 20 games [Afbeelding]
0G games kun je gewoon verwijderen/onzichtbaar maken in je profiel. Tellen dan ook niet mee. Zelfde geldt voor trophies (0) op de PS3, PS4, PS5 en Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
kevlar01 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:18:
[...]

Hieronder bijv. mijn top 20 games [Afbeelding]
Die stats zeggen niet zo veel. Als ik mijn lijst op Gamerscore sorteer, is mijn "beste" game Bullet Beat...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dat kanaal is hoe dan ook best wel prima. Er zit niet alleen maar 'klassieke muziek voor de pleb' tussen maar ook best wel wat meer onbekendere pareltjes die de gemiddelde luisteraar niet meteen herkent.

Ik had recentlijk een nostalgische bui en heb dat kanaal opgezet, terwijl ik door Mexico tufde in de Ford uit 1923 (die maar 60 km/h gaat :') )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:50:
[...]

Dat kanaal is hoe dan ook best wel prima. Er zit niet alleen maar 'klassieke muziek voor de pleb' tussen maar ook best wel wat meer onbekendere pareltjes die de gemiddelde luisteraar niet meteen herkent.

Ik had recentlijk een nostalgische bui en heb dat kanaal opgezet, terwijl ik door Mexico tufde in de Ford uit 1923 (die maar 60 km/h gaat :') )
Nostalgisch... 1923... Hoe oud ben jij?! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Finraziel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:55:
[...]

Nostalgisch... 1923... Hoe oud ben jij?! :+
Aldus mijn zoon van 12; een fossiel (in realiteit maar 35 jaar oud :P :+ )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Notna schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:56:
[...]

Aldus mijn zoon van 12; een fossiel (in realiteit maar 35 jaar oud :P :+ )
Voel jij je een man of een bejaarde of al een dode lijk??

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik zag dat KPN een leuke black fiday aanbieding heeft voor een Xbox S bij een internet abonnement.

Ik heb de review van tweakers bekeken en heb nog steeds een openstaande vraag.

Er wordt verteld dat de S serie niet 4K aan kan en dat het Full HD wordt.
Krijg je dan een haperend beeld wanneer je de S aan een 4K TV aansluit? Wat zijn de ervaringen hierin? of is dit weer TV afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Net ook ingelogd op het museum, maar die meest gespeelde game klopt niet. Staat op Minecraft (die m'n dochter enorm veel speelt op haar account)....terwijl de gamerscore en aantal spellen/consoles wel lijken te kloppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
kadikoylu schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:15:
Ik zag dat KPN een leuke black fiday aanbieding heeft voor een Xbox S bij een internet abonnement.

Krijg je dan een haperend beeld wanneer je de S aan een 4K TV aansluit? Wat zijn de ervaringen hierin? of is dit weer TV afhankelijk?
Het beeld loopt gewoon soepel hoor. Menu e.d. is dan in 4k, spellen worden op 1080p gerendered en dat ziet er gewoon goed uit (hier op een 55" tv in elk geval)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Springbokkie schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:17:
[...]

Een tip: Ángela Aguilar. Een jongedame van 18 met een gouden strot :-)
Zal het eens zoeken op Spotify, en dan aanzetten tijdens de game. Het zal dan wel door cutscenes blijven draaien, maar ja, is niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

v8power67 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:29:
[...]

Maar dat betekend dat als ik keer geen internet heb ik niks kan. Is dat enige nadeel?
Ja dat klopt. Dat heb ik ervaren toen mijn ISP door werkzaamheden "eruit" lag. Had hier toen nog een discussie over met iemand die allemaal maar onzin vond als je daar kritiek op hebt.

Mijn Home Console is een Xbox One X van mijn zoon die 35km verderop staat.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-10 12:24
BenvandeKaart schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:36:
Iemand tips voor een (goedkope) 2e controller? Ik zie zo veel verschillende als ik ff Google...

En hoe gaat het nu in zijn werk met een Externe harde schijf, ik heb nog een oude van mijn ps4 (HDD ipv SSD) WD Elements harde schijf.

Daar kan ik wel oude Xbox one/Xbox 360 vanaf spelen maar geen Series S en X?
En hoe zit dit met oude games die wel geoptimaliseerd zijn voor de Series S en X, kan je die dan wel vanaf die HDD harde schijf afspelen?

Alvast bedankt!
Gewoon een originele controller kopen joh. Voor 5 à 6 tientjes heb je er al eentje. Via de Duitse MS Store bijvoorbeeld nu 50 euro geloof ik.
kadikoylu schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:15:

De Series S versie van de game zal een output van 1080p hebben of soms 1440p, hangt van de game af. Dit wordt uiteindelijk wel 'geupscaled' naar 4k zodat jouw 4k tv hier goed mee om kan gaan, maar dan is het beeld alsnog iets minder scherp dan als de console de rekenkracht had om direct 4k output te realiseren.

De framerate zal in de basis gewoon prima zijn. Juist om die reden is het output signaal niet zo gedetailleerd als een 4k output.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
Het mag duidelijk zijn van welk soort games ik hou :)
Overigens heb ik ook een Xbox Classic, alleen die is nooit online geweest met mijn account (lees: later gekocht dan de xbox 360). Jammer dat ze ook niet alle type xbox-en in het lijstje hebben staan met de activatie data.
museum.xbox.com/share/hYbHjJMtqzbH

Is de Xbox One pas in 2016 in Europa aangekomen, weet dat ik hem day-1 had van Duitsland (1 jaar eerder dan NL). Maar dat is toch niet pas 5 jaar terug? Ik heb ondertussen ook een One S en One X gehad..
edit: nope, dat zou 2013 moeten zijn. Het lijkt erop dat ze de Xbox One S datum hebben gepakt in het museum en niet die van de Xbox One Original die van november 2013 was..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UbJZU8kdcCrqTnicsbkDuJu0Y_8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sv6AdGU73l8AVdAFHu6EOqjU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LIzLy3dl2sWQmsb46c_9gb8d9ME=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Nx1SU1AUckaE4CnkjF310mU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fA41DtgnmceC7yBqniG36xGlNCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N4eiOQDmla0GsaCo3vIJdLmP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door SunnieNL op 24-11-2021 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een maat van mij zit al zeker 30 uur in Dragon Quest XI en ineens loopt de game nu vast zodra een auto save gebeurd. Hij kan fast travel naar andere gebieden doen, maar de auto save laat de game volledig vastlopen.

Via Google zag ik wat dingen erover van mensen die de issue ook hadden, geen echte oplossing. Iemand hier enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:38:
Een maat van mij zit al zeker 30 uur in Dragon Quest XI en ineens loopt de game nu vast zodra een auto save gebeurd. Hij kan fast travel naar andere gebieden doen, maar de auto save laat de game volledig vastlopen.

Via Google zag ik wat dingen erover van mensen die de issue ook hadden, geen echte oplossing. Iemand hier enig idee?
Kan hij niet de save laden, daarna handmatig een save maken. Game afsluiten en vervolgens de handmatige save laden? Of is er geen manual save in de game?

Anders game opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:14:
[...]

Kan hij niet de save laden, daarna handmatig een save maken. Game afsluiten en vervolgens de handmatige save laden? Of is er geen manual save in de game?

Anders game opnieuw installeren?
Ik heb het doorgeven aan hem. Mega fucked up wanneer dit gebeurd. Hij heeft echter wel een super grote fout gemaakt, hij heeft weinig tot geen eigen saves gemaakt.

In februari volgend jaar komt deze psychologische thriller game. Martha is Dead.

https://news.xbox.com/en-...g-to-xbox-on-february-24/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:45
SunnieNL schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:33:
Het mag duidelijk zijn van welk soort games ik hou :)
Overigens heb ik ook een Xbox Classic, alleen die is nooit online geweest met mijn account (lees: later gekocht dan de xbox 360). Jammer dat ze ook niet alle type xbox-en in het lijstje hebben staan met de activatie data.
museum.xbox.com/share/hYbHjJMtqzbH

Is de Xbox One pas in 2016 in Europa aangekomen, weet dat ik hem day-1 had van Duitsland (1 jaar eerder dan NL). Maar dat is toch niet pas 5 jaar terug? Ik heb ondertussen ook een One S en One X gehad..
edit: nope, dat zou 2013 moeten zijn. Het lijkt erop dat ze de Xbox One S datum hebben gepakt in het museum en niet die van de Xbox One Original die van november 2013 was..

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Eerste inlog bij mij op de day one (Duitsland versie) van de Xbox One was op 23-11-2013.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
418O2 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:18:
[...]

Het beeld loopt gewoon soepel hoor. Menu e.d. is dan in 4k, spellen worden op 1080p gerendered en dat ziet er gewoon goed uit (hier op een 55" tv in elk geval)
Rossi46 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:06:
[...]

[...]

De Series S versie van de game zal een output van 1080p hebben of soms 1440p, hangt van de game af. Dit wordt uiteindelijk wel 'geupscaled' naar 4k zodat jouw 4k tv hier goed mee om kan gaan, maar dan is het beeld alsnog iets minder scherp dan als de console de rekenkracht had om direct 4k output te realiseren.

De framerate zal in de basis gewoon prima zijn. Juist om die reden is het output signaal niet zo gedetailleerd als een 4k output.
Voor een kind van 8 is het dus goede console i.c.m. gamepass op basis van jullie ervaringen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
kadikoylu schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:20:
[...]

[...]

Voor een kind van 8 is het dus goede console i.c.m. gamepass op basis van jullie ervaringen?:)
Ik weet niet wat soepelheid met leeftijd te maken heeft. Maar ik heb geen idee of hij goed is voor een kind. Zit niet echt in de kinderspellen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:02
[...]

[...]

Meer bang for buck ga je echt niet vinden (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suxx
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-10 19:00
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een giftcard van 100TL gekocht en redeemd. Maar wanneer ik via de xbox store van Turkije het wil verzilveren krijg ik een error (van is ingesteld en werkt)

ik kan tijdens het kopen de giftcard selecteren, maar krijg de melding

"Change your Store region The region where the payment option is issued must match your Store region."

Account regio en Xbox console staan op Turkije

Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
[...]

[...]

Dan zou ik eerder een Nintendo Switch aanraden. Die game line-up is veel meer op kids gericht. Xbox heeft natuurlijk ook best een hoop, maar lang niet zoveel als de onze rode Japanse vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:58:
[...]

Dan zou ik eerder een Nintendo Switch aanraden. Die game line-up is veel meer op kids gericht. Xbox heeft natuurlijk ook best een hoop, maar lang niet zoveel als de onze rode Japanse vrienden.
Mijn zoontje van 5, vermaakt zich anders behoorlijk goed met de Xbox hoor. Kind vriendelijke games meer dan genoeg. Zowel 1st als 3rd party games. Hij heeft al iets van 6 games 'uitgespeeld' en sommigen doet ie nog regelmatig opnieuw. Denk aan Super Lucky Tale, New Super Lucky Tale en zelfs Forza Horizon vind ie leuk (al rijd ie daar vooral doelloos rond :P ). Qua 3rd party alle Paw Patrol games, PJ Masks, Crash Bandicoot Team Racing en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
suxx schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:55:
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een giftcard van 100TL gekocht en redeemd. Maar wanneer ik via de xbox store van Turkije het wil verzilveren krijg ik een error (van is ingesteld en werkt)

ik kan tijdens het kopen de giftcard selecteren, maar krijg de melding

"Change your Store region The region where the payment option is issued must match your Store region."

Account regio en Xbox console staan op Turkije

Doe ik iets verkeerd?
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
AntraXxX schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:09:
[...]

Eerste inlog bij mij op de day one (Duitsland versie) van de Xbox One was op 23-11-2013.
De Day One achievement staat wel op die datum bij mij… vaag. Misschien omdat ik hem heb doorverkocht aan een vriend en uit mijn account heb verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
Rossi46 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:58:
[...]

Dat heeft hij al :) maar dit leek me i.c.m. KPN black friday deal (gratis bij een jaar abonnement) een goede verjaardagscadeau :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
kadikoylu schreef op woensdag 24 november 2021 @ 22:29:
[...]

Dat heeft hij al :) maar dit leek me i.c.m. KPN black friday deal (gratis bij een jaar abonnement) een goede verjaardagscadeau :+
Doe mij ook zo'n vader :+ In dat geval kun je vrij risicoloos een XSS kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Ut9aaqokmePhEAjW_qCRvErtqE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/vMz0SkjMxfPR7VUlKwhTJQA0.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 22:08:
[...]Forza Horizon vind ie leuk (al rijd ie daar vooral doelloos rond :P )
Are you talking to me!?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Pagina: 1 ... 277 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord