Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
D-Ed schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:02:
Als er nog meer mensen zijn die op een ‘normaal’ (lees oude stroeve muscle memory) tempo Halo aan de tand willen voelen vanavond. Stuur maar een DM. Wij zitten met een stelletje oldies klaar vanaf een uurtje of 20.00/20.30 uur
Niet per se vanavond, maar voel je vrij mij toe te voegen (GT: Meneer UYL), ik gebruik meestal geen microfoon maar zou wel mee willen doen!

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:06:
[...]

Niet per se vanavond, maar voel je vrij mij toe te voegen (GT: Meneer UYL), ik gebruik meestal geen microfoon maar zou wel mee willen doen!
Komt voor elkaar., Mic is overigens wel aan te raden.. Makkelijk om tips te geven/krijgen en deel te nemen aan de onwaarschijnlijk slappe kletspraat op zo’n avond d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
D-Ed schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:10:
[...]

Komt voor elkaar., Mic is overigens wel aan te raden.. Makkelijk om tips te geven/krijgen en deel te nemen aan de onwaarschijnlijk slappe kletspraat op zo’n avond d:)b
Zou ik erg graag willen maar we hebben wat moeilijkheden met onze kleine. Die slaapt erg licht, misschien als die wat ouder is en het gaat beter! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:10:
[...]

Zou ik erg graag willen maar we hebben wat moeilijkheden met onze kleine. Die slaapt erg licht, misschien als die wat ouder is en het gaat beter! :)
Begrijpelijk! Daarom is het ook fijn om met de oldies te gamen, begrip alom :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Ok, eventjes verder zitten rekenen:
In de weekly challenges zitten:
- 1000 xp punten aan 'gewone' challenges
- 2000 xp punten aan 'heroic' challenges
- 1200 xp punten aan 'legendary' challenges

Dat is 4200 xp dat je binnenhaalt als je alle challenges doet (wat enorm veel effort vraagt). Laten we dat afronden naar 5000xp omdat er ook die daily miniquest zijn.
Om de battle pass naar max level te krijgen is 100.000 xp nodig.

Als je IEDERE week ALLE challenges doet (bijna een fulltime job) haal je genoeg xp binnen om een battle pass op 5 maanden naar max level te krijgen. Men is echter van plan om iedere 4 maanden een nieuwe season met bijhorende battle pass uit te brengen 8)7

Ik hoop ECHT dat dit xp systeem nog grondig bijgestuurd wordt, want de huidige implementatie durf ik ronduit absurd te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Laatst online: 08-10 16:52
Vagax schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:34:
[...]

Probleem zit er meer in dat je alleen maar BP XP verdient met challenges, dus als jij lekker boven de scoreboard staat, een aantal vette dubble kills hebt gedaan en misschien in capture the flag wel 2x de vlag hebt gepakt dan krijg jij daar wel geteld 0 XP voor.

Ik moet helemaal uit mijn weg gaan om een energy coil te vinden en deze precies op iemand anders te flikkeren zodat ik 200xp krijg (wat denk voor 5% progressie staat per level?) of ik moet met een turret iemand doden terwijl ik telkens op maps speel zonder turrets, dus dan speel ik lekker door en krijg ik alsnog 0 XP.

:(
Ahh dat wist ik niet. Dat is inderdaad frustrerend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Krimglas schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:14:
Ok, eventjes verder zitten rekenen:
In de weekly challenges zitten:
- 1000 xp punten aan 'gewone' challenges
- 2000 xp punten aan 'heroic' challenges
- 1200 xp punten aan 'legendary' challenges

Dat is 4200 xp dat je binnenhaalt als je alle challenges doet (wat enorm veel effort vraagt). Laten we dat afronden naar 5000xp omdat er ook die daily miniquest zijn.
Om de battle pass naar max level te krijgen is 100.000 xp nodig.

Als je IEDERE week ALLE challenges doet (bijna een fulltime job) haal je genoeg xp binnen om een battle pass op 5 maanden naar max level te krijgen. Men is echter van plan om iedere 4 maanden een nieuwe season met bijhorende battle pass uit te brengen 8)7

Ik hoop ECHT dat dit xp systeem nog grondig bijgestuurd wordt, want de huidige implementatie durf ik ronduit absurd te noemen.
Zoals al vaker aangegeven, ze gaan dit ook aanpassen nav de reacties en input van de community na de flights. Zie ook deze post van een week geleden van 343: https://www.halowaypoint.com/news/tech-preview-2-outcomes

We’re aware that there are some desired changes for a broader progression system outside of the Battle Pass. After last flight, we have adjusted our Daily Challenges to be more focused on a per match play model. The other big issue was making Double XP boosts more time-efficient in match on usage, this is something we agree with and are looking at a solution we can provide at a future date. While we explore those changes, which could be larger undertakings, we’re also looking into faster options such as ways to increase how frequently XP is given out via Challenges and potentially tying XP Boosts to matches played rather than time.

Beyond that, there’s been a large number of requests for an additional career progression system. We want this too and it’s our team’s top priority, but doing it right will take time and that may mean it won’t come as quickly as many of you would like. As we look at what our team needs to build, adding an entirely new progression system on top of everything else is a lot. Building a progression system with solid design, good implementation, top-tier UXUI presentation, thorough testing, and time for polish will take some time and we want to do it right.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pff, nu mag ik m'n schaarse tijd gaan verdelen tussen FH5 en Infinte. Wordt lastig ben ik bang :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Thomas schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:35:
Pff, nu mag ik m'n schaarse tijd gaan verdelen tussen FH5 en Infinte. Wordt lastig ben ik bang :p.
Quick resume zal je helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10 12:00

Vagax

Hehe

Over QR gesproken, het lijkt wel of Forza beter met QR werkt dan sommige andere titels, ik speel vaak solo in Forza maar sommige oudere games hebben meer tijd nodig om te switchen dan FH5 die best wel snel opstart in QR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Vagax schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:39:
Over QR gesproken, het lijkt wel of Forza beter met QR werkt dan sommige andere titels, ik speel vaak solo in Forza maar sommige oudere games hebben meer tijd nodig om te switchen dan FH5 die best wel snel opstart in QR
Ik heb werkelijk waar nog geen één keer QR gehad in Forza H5.. Ik start iedere keer met de wagen die ik als eerste uitkoos hij het festival... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor de mensen met een wheel. Ik heb echt enorm veel last van overstuur, en een keer in slip kom ik daar echt bijna niet uit. Met manueel lukt het beter, maar ik ben doof dus ik moet dan steeds naar de hud rechtsonder kijken of ik moet schakelen en dat werkt niet echt fijn. Dus wil het liefst op automatisch rijden. ABS heb ik dan weer liever uit omdat dat de prestaties negatief beinvloed. Zijn er dingen buiten deze twee die ik wel kan doen om het makkelijker te maken? Wheel staat al op simulation.
Met de controller kun je zo snel corrigeren dat ik daar nooit in een slip kom. Maar geen idee hoe ik dat met een wheel moet doen. (Thrustmaster TMX pro, Xbox)

offtopic:
/edit: sorry was de bedoeling in fh5 topic te plaatsen. Maar aangezien er hier een reactie volgt laat ik hem nu maar hier

[ Voor 200% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-11-2021 10:54 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BM schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:07:
[...]

Moet je die niet zelf aanzetten bij 'Manage game'? Er staat me iets bij dat niet alle games dit default enabled hebben, ook al ondersteunen ze het wel :)

Edit: net even zelf gekeken, Auto-HDR kun je via compatibiliy opties aanzetten, FPS Boost is bij mij disabled. Als ik het overzicht hierboven bekijk zie ik MP3 ook niet staan bij de games die FPS Boost krijgen, dus dat zou nog wel kunnen kloppen ook.
Ik had een ander lijstje gezien op de intarw3bs. Daarin stond MP3 op 60Hz, dus was er vanuit gegaan dat die ook fps boost zou krijgen. Maar zal eens kjiken of Auto HDR aan gezet kan worden bij mij.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Volgens mij is FH5 met wheel gewoon echt flink lastiger dan met controller. Ik rijd zelf ook met die Thrustmaster en slips corrigeren is inderdaad niet makkelijk.Het komt erg kritisch bij het weer rechtzetten van je stuur na het tegensturen, voor je het weet zit je in een dikke tankslapper en sta je achterstevoren. Ben benieuwd hoe anderen dat doen.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Thomas schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:35:
Heb je geluk dat Battlefield 2042 een enorme ruk game is. Soort van call of duty cut scenes ripp off om nog maar te zwijgen van de ongelooflijk saaie mappen. De oude mappen daarentegen zijn wel mooi. Geen idee wat ze bij Dice dachten toen ze deze game aan het maken waren.

Dus die hoef je iig niet te spelen. Één game minder :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dloeffen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 19:31

dloeffen

Xbox GT: Lext0rz

Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:06:
[...]

Hier hetzelfde, niet per se vanavond, maar wil wel eens een keertje een potje meedoen :) Gebruik overigens wel een microfoon, want zonder slappe klets is gamen toch minder leuk als je niet zo fanatiek bent haha :P

Edit; stuur maar even DM om Gamer Tags uit te wisselen

[ Voor 5% gewijzigd door dloeffen op 16-11-2021 11:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:57
Ik ben echt heel erg verbaasd!!

Na 6x een elite 2 controller terug te moeten sturen vanwege niet functionerende knoppen ben ik erg blij dat de Halo elite controller (tot nu toe) perfect werkt! :)

Het feest kan eindelijk beginnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GSwJi8InI2bX6-E-QNL6SAUXgyU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q6QhnFNYl8dPBrYzLRE2DdU8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door schumi1986 op 16-11-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
schumi1986 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:16:

Na 6x een elite 2 controller terug te moeten sturen vanwege niet functionerende knoppen ben ik erg blij dat de Halo elite controller (tot nu toe) perfect werkt! :)

[Afbeelding]
O man mijn halo console is gisteren binnengekomen en vandaag komt mijn Elite ook binnen... best wel hyped, iemand wilt hem per direct overnemen maar ik twijfel nog ten zeerste!

Heb je ook die DLC voor infinite gebruikt? heb je daar een foto van ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
schumi1986 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:16:

[Afbeelding]
He shit dat was voor mij juist de reden om de Elite V2 Halo toch te annuleren en daar heb ik onwijs spijt van 8)7 . Maar goed om te lezen dat hij het bij jou goed doet!

(Zeker omdat mijn Halo Non Elite controller de problemen heeft van een EliteV2 en mogen voor garantie weg gaat)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Donstil schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:37:
[...]

He shit dat was voor mij juist de reden om de Elite V2 Halo toch te annuleren.
Maar goed om te lezen dat hij het bij jou goed doet!

(Zeker omdat mijn Halo Non Elite controller de problemen heeft van een EliteV2 en mogen voor garantie weg gaat)
nou er zijn ook meer mensen die nog steeds dezelfde issues met de halo controller als de normale series 2 ervaren hoor.

https://www.reddit.com/r/...ll_has_the_same/?sort=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:40:
[...]

nou er zijn ook meer mensen die nog steeds dezelfde issues als de normale series 2 ervaren hoor.

https://www.reddit.com/r/...ll_has_the_same/?sort=new
Ooh dat verzacht de pijn :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ook binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrWWy3xD58xDbzDiJi9R-VJkyOA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sUzC2hIxwkbRuyjcdAv9D23W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Hoe brandt de home knop als ie aan staat? Alleen dat groene?

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Springbokkie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:14:
[...]

Hoe brandt de home knop als ie aan staat? Alleen dat groene?
Niet anders dan anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uhlusRgr1vP3jNSG6modxyizIck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eBDBRzm3WElj8KZ3F4URBKqY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
Ok, dank je. Mijn kleine van bijna 10 maanden vindt dat lichtje hééél interessant :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Laatst online: 08-10 16:52
Springbokkie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:19:
[...]

Ok, dank je. Mijn kleine van bijna 10 maanden vindt dat lichtje hééél interessant :+
Je kan het lichtje tegenwoordig dimmen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Leuk om al die nieuwe consoles en controllers hier te zien. De hype in dit topic is bijna tastbaar :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:15:
[...]

Maar 20 jaar alweer, volgens mij ben ik er ook al vanaf ongeveer het begin bij. Niet op release-dag een Xbox gehaald, maar volgens mij 1 of 2 jaar later*. And it keeps getting better :) Op nog 20 mooie jaren!
Je post liet me even nadenken dat het inderdaad al 20 jaar geleden is dat ik zelf mijn eerste Xbox kocht. Liep toen nog stage bij de plaatselijke gemeente en heb mijn stagevergoeding omgezet in een Xbox bij de Free Record Shop. Was niet direct bij release geloof ik, maar wel kort daarna. Lang getwijfeld, maar in de Power Unlimited stond toen dat dit by far de meest krachtige console was, dus die moest ik uiteraard hebben. Had een Dreamcast staan en het voelde ook wel als een soort van opvolger van die console.

Uiteindelijk is dat goed bevallen, want ondanks dat ik na de X360 lang geen console heb gehad, kwam er toch terug een Xbox toen dit mogelijk was. Vervolgens op Tweakers mee gaan lezen in het Xbox-topic en sindsdien veel meer games gespeeld en dingen geleerd dan ik verwachtte.

Nu heb ik inmiddels een zoontje van 3,5 die zijn eerste stappen met games maakt, dus erg benieuwd hoe de komende 20 jaar eruit gaan zien :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Meneer UYL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cL6sCt3es5F2guIR9llhvPb_3Qk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XumqmFdr9B1vlgT8m7nNouzS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LLnY1yMoLG_ey18OV7JK62IgDNM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JCDTeVfDAACiMRpfb8Cmt7Cv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFXLGeFSPSkylAcQJw2JyzoS2sY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/66pwnA5Gvah0lO7aSEDqUhpT.jpg?f=fotoalbum_large

ok ik neem het terug. wat een BAZENcontroller. ik houd hem.
Ook super geinig dit kleine weapon charmpje in de game.

[ Voor 49% gewijzigd door Meneer UYL op 16-11-2021 14:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
De Elite Series 2 controller is nu voor 104,60 euro te koop bij de Mediamarkt. Ik vraag me af of dit kan betekenen dat de Series 3 waar ik met smart op wacht eraan zit te komen... Of zijn dit soort prijsdalingen heel normaal? (volgens de pricewatch niet)

[ Voor 32% gewijzigd door Steven030 op 16-11-2021 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook bij halo dat het beeld flikkert in het laadscherm wanneer dat logo linksonder begint? Tevens is het begin filmpje vreemd overbelicht.
Ik zit overigens nog te switchen tussen 60 en 120Hz. Ben er nog niet over uit..120 is ietsjes soepeler maar beter beeld met 60fps is ook lekker. Jullie al een keus gemaakt?

Vanmorgen nog paar potjes gedaan en het speelt toch wel lekker hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:26
@Steven030 Denk gewoon een actie door het 20 jarige xbox bestaan, gaat snel terug naar oude prijs. Doe je voordeel ermee :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Steven030 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:23:
De Elite Series 2 controller is nu voor 104,60 euro te koop bij de Mediamarkt. Ik vraag me af of dit kan betekenen dat de Series 3 waar ik met smart op wacht eraan zit te komen... Of zijn dit soort prijsdalingen heel normaal? (volgens de pricewatch niet)
Bedankt voor de tip, heb hem besteld :D

edit: wel opvallend, hij staat niet als aanbieding op de Media Markt site, maar als gewone prijs. Zou het dan toch een foutje zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door d.bakker84 op 16-11-2021 15:01 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
d.bakker84 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:45:
[...]

Bedankt voor de tip, heb hem besteld :D

edit: wel opvallend, hij staat niet als aanbieding op de Media Markt site, maar als gewone prijs. Zou het dan toch een foutje zijn?
Nee, hij stond vanmorgen ook op Bol.com voor die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:41:
Hebben jullie ook bij halo dat het beeld flikkert in het laadscherm wanneer dat logo linksonder begint? Tevens is het begin filmpje vreemd overbelicht.
Ik zit overigens nog te switchen tussen 60 en 120Hz. Ben er nog niet over uit..120 is ietsjes soepeler maar beter beeld met 60fps is ook lekker. Jullie al een keus gemaakt?

Vanmorgen nog paar potjes gedaan en het speelt toch wel lekker hoor.
Quality is 4K/60 en Performance is 1440/120.
Op een 65CX is 1440 niet zo lekker op 2.5m afstand. Dus dan prefereer ik Quality.
De gameplay van Halo is niet zó snel als bijvoorbeeld een COD, dus dan vind ik 60FPS niet zo hinderlijk.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 25-09 13:46
Springbokkie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:02:
[...]

Nee, hij stond vanmorgen ook op Bol.com voor die prijs.
Ik kreeg die melding ook binnen, maar als je erop klikte was de prijs gewoon iets van 177 euro bij Bol.com. Wellicht had iemand te vroeg op de knop gedrukt en het snel weer teruggedraaid. En misschien loopt de Mediamarkt voor en moet de rest nog komen want het was inderdaad wel precies dezelfde prijs. Maar Mediamarkt heeft toch de beste retour/ruilservice bij een defect, dus dat is voor mij de place to be voor controllers

@Springbokkie Ah, dan was hij dus al snel uitverkocht. Dan vraag ik me nog meer af of er eindelijk een Elite 3 aan zit te komen en ze de restjes van de hand doen. Misschien wishful thinking

[ Voor 16% gewijzigd door Steven030 op 16-11-2021 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
Steven030 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:07:
[...]

Ik kreeg die melding ook binnen, maar als je erop klikte was de prijs gewoon iets van 177 euro bij Bol.com. Wellicht had iemand te vroeg op de knop gedrukt en het snel weer teruggedraaid. En misschien loopt de Mediamarkt voor en moet de rest nog komen want het was inderdaad wel precies dezelfde prijs. Maar Mediamarkt heeft toch de beste retour/ruilservice bij een defect, dus dat is voor mij de place to be voor controllers
Dan was je te laat bij Bol.com, want ik had hem kunnen bestellen bij Bol.com (Bol zelf was ook de verkoper, niet een één of ander achterbakse derde partij), ware het niet dat ik er al één heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 11:58
Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:14:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

ok ik neem het terug. wat een BAZENcontroller. ik houd hem.
Ook super geinig dit kleine weapon charmpje in de game.
Ik heb die controller charm ook, maar hij leidt me iets teveel af bij het rennen, dat ding bungelt best wel op een neer dan.

Heb hem zelf ook op Quality staan en het beeld flikkert inderdaad wat bij het laadscherm, dat is LG oled eigen (met HDMI 2.1 implementatie van LG)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:59
oops verkeerde topic. Moest halo hebben :P

[ Voor 90% gewijzigd door FireBladeX op 16-11-2021 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:53

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Thanks voor de tip, kreeg vanmorgen een prijs alert bij bol.com maar die was alweer weg. Dit is wel een mooie prijs voor de series 2 ondanks de mogelijke klachten die erbij kunnen optreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Bedankt voor de Elite 2 tip!
net na het werk even langs MM gereden, lagen er een heleboel.
En ook een berg van die semi-transparante controllers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:54:
[...]

Heb je geluk dat Battlefield 2042 een enorme ruk game is. Soort van call of duty cut scenes ripp off om nog maar te zwijgen van de ongelooflijk saaie mappen. De oude mappen daarentegen zijn wel mooi. Geen idee wat ze bij Dice dachten toen ze deze game aan het maken waren.

Dus die hoef je iig niet te spelen. Één game minder :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14
SunnieNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:18:
Voor FH5 spelers, er is een gratis gift car beschikbaar ter ere van 20 jaar Xbox.
Dezelfde auto kan je ook claimen in FH4 en FM7.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
SunnieNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:18:
Voor FH5 spelers, er is een gratis gift car beschikbaar ter ere van 20 jaar Xbox.
Waar kun je deze claimen?
Edit: nvm, al gevonden inmiddels, bij je berichten centrum en dan gifts.

[ Voor 14% gewijzigd door edgarf28 op 16-11-2021 17:52 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:01
Woop, woop! 8) *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGSqADhrLpm299XxTBexeqFWeHU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PivUkvjKsXpyG5xeuZTfzqqK.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KMhVpctEI6D-r613vnXYdQPgb0E=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NOgcOne8yNCIJKtu03J23ukm.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0XYhHHLGJUF4Ggx5DZ9unYNvh8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KhFiTToXvRbqxiSgKI5DFrIH.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thanks !
Voor die prijs durf ik de gok op een goed werkende A knop wel te wagen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 18:49
Al eerder een Elite Series 2 versleten en geld terug nav defect, maar gezien die nieuwe kleinere controller verkrampt vasthoud, kan ik deze beter nog maar even meepakken. Scheelt weer een microUSB verloopje. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Forza Horizon 5 niet eens genomineerd voor game of the year. Maar Resident Evil 8 wel. Ook een aanfluiting zeg.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:40:
Forza Horizon 5 niet eens genomineerd voor game of the year. Maar Resident Evil 8 wel. Ook een aanfluiting zeg.
Multiplatform misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee metroid en ratchet and clank zijn wel genomineerd :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nice, daar wil ik hem wel nog een keer voor proberen. 20 jarig bestaan controller annuleer ik dan maar en neem ik (tegen beter weten in) deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:55:
[...]

Nee metroid en ratchet and clank zijn wel genomineerd :P
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bam boem Mortal Shell !! :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7UkCsUvHHw4NE0YlInfMeglDUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GK38XxGuNZpWOAJstVMuVyOK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Froggle schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:32:
Al eerder een Elite Series 2 versleten en geld terug nav defect, maar gezien die nieuwe kleinere controller verkrampt vasthoud, kan ik deze beter nog maar even meepakken. Scheelt weer een microUSB verloopje. :)
Hoeveel vertrouwen heb je erin dat deze blijft werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
edgarf28 schreef op Tuesday 16 November 2021 @ 17:45:
[...]

Waar kun je deze claimen?
Edit: nvm, al gevonden inmiddels, bij je berichten centrum en dan gifts.
Hmm…ik zie niets :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heel tof!

En dit gaat eruit. Fucking hell , Call of the Sea. Net wanneer ik ging beslissen of Psychonauts 2 en/of RDR2 de volgende game ging worden om te spelen, of verder gaan met Yakuza 0.

Leaving November 30:

Call of the Sea (Cloud, Console, and PC)
FIFA 19 (Console and PC) EA Play – Visit EA’s Service Updates page to learn more
Football Manager 2021 (PC)
Football Manager 2021 Xbox Edition (Console and PC)
Haven (Cloud, Console, and PC)
Hello Neighbor (Cloud, Console, and PC)
Morkredd (Cloud, Console, and PC)
Va-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action (PC)

Leaving December 8

Destiny 2: Beyond Light (Cloud and Console)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer ik Halo speel hoe meer ik mij er mee vermaak. Ik ben best slecht maar het gaat steeds beter, even roest kwijtraken.

Maar man wat is het flauw om bij een volgend level in beeld te zien wat je zojuist NIET krijgt. En continu in het menu rechts bovenin lezen dat de premium pass beschikbaar is. Ja dat weet ik nu wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:39:
[...]

Je vraagt het niet aan mij maar mijn antwoord is nul 8)7

Maar vanaf nu 2 jaar garantie geeft wel weer wat ruimte tot de V3 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Donstil schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:51:
[...]

Je vraagt het niet aan mij maar mijn antwoord is nul 8)7

Maar vanaf nu 2 jaar garantie geeft wel weer wat ruimte tot de V3 komt :)
In principe blijven ze eindeloos vervangen toch? Afgaande op de verhalen die ik heb gehoord. Moet je dan een extended warranty aanschaffen of dat niet eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:52:
[...]

In principe blijven ze eindeloos vervangen toch? Afgaande op de verhalen die ik heb gehoord. Moet je dan een extended warranty aanschaffen of dat niet eens?
Ooh dat weet ik eigenlijk niet.
Ik bedoelde meer dat je vanaf moment van aanschaf in ieder geval 2 jaar garantie hebt en misschien is dan de V3 er inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 11:59
Is zo'n Elite nou echt zoveel fijner om al dat (potentiële) gezeik op de koop toe te nemen? De V2 heeft een interne accu toch, i.p.v. batterijen?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
26,11 euro voor Elden Ring, godskolere, het is dat je amper aan Turkse cards kan komen.

Maar als één game wel echt de volle mep waard is....

A deal is still a deal tho;)

[ Voor 34% gewijzigd door devilsnight op 16-11-2021 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:59:
26,11 euro voor Elden Ring, godskolere, het is dat je amper aan Turkse cards kan komen.

Probeer de Israëlische store anders eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
devilsnight schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:59:

WAAR? Hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Waar: Turkse Xbox Store
Hoe: met gift cards, die je bijna nergens kunt krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Rossi46 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:17:
[...]

Waar: Turkse Xbox Store
Hoe: met gift cards, die je bijna nergens kunt krijgen...
Hoeveel TRY kost die game dan? Gift cards voor Turkey zijn in TRY uitgedrukt blijkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:58:
Is zo'n Elite nou echt zoveel fijner om al dat (potentiële) gezeik op de koop toe te nemen? De V2 heeft een interne accu toch, i.p.v. batterijen?
Ja en ja :)

Persoonlijk vind ik het zwaardere en iets grotere precies fijn. De andere functies (zoals de back paddles) gebruik ik eigenlijk niet eens.

Edit: Ooh en er zit een Dock bij. Dat is ook wel leuk meegenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-11-2021 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oei, dit valt me even vies tegen zeg, en dit zijn PC beelden. Dit is een overduidelijke downgrade tov van de footage eerder dit jaar, om nog maar te zwijgen over de debut gameplay video.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:58:
Poosje terug één gekocht, gebruikte op de PC altijd zo'n n52 vroeger waar je je hand op kon leggen en daarmee allerlei extra buttons had dus ik dacht die paddles van de Elite zou ik best mee overweg kunnen.

Toen eigenlijk voor Chivalry 2 één gekocht omdat de controls daar niet echt fijn waren en ik zou niks anders meer willen, die paddles zijn echt dik om te gebruiken.

Ander voorbeeld FH5, in geen enkele race game handmatig geschakeld, ik liet hem altijd op automatisch schakelen staan, maar nu zelf schakelen met de paddles voegt voor mij alweer zo veel toe, heerlijk (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:15
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:40:
Tis een geweldige game en zou wel genomineerd moeten zijn inderdaad. Niet winnen, daarvoor is het teveel een copy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Laatst online: 23:25
SunnieNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:27:
20 jaar controller is binnen. Vind hem er wel tot uitzien. De rubberen grips zorgen er ook voor dat hij lekkerder in de hand ligt. Al blijf ik er bij dat ik het extra gewicht van de Elite controllers meer waardeer dan deze lichte controllers.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoe krijg je die mooie achtergrond op de Xbox, ik zie die namelijk niet in mijn rijtje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:48
giantgiantus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:57:
[...]

Tis een geweldige game en zou wel genomineerd moeten zijn inderdaad. Niet winnen, daarvoor is het teveel een copy.
Daarom zitten F1 en Fifa er wel altijd tussen? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:15
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:05:
[...]

Die winnen toch nooit dacht ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:57:
[...]

Dat geldt ook voor Ratchet and Clank vind ik, ook voor Resident Evil 8.

Trouwens wel bizar dat het de makers van Call of the Sea gewoon gelukt is de framerate nog slechter te maken dan het was bij launch vorig jaar. Belachelijk hoe erg het stottert in het begin stuk en daarna gewoon constant een stottering.

Meanwhile volgens Google draait de PS5 versie beter en ook hogere resolutie. met andere woorden, de studio doesn't give a fuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 17:19
devilsnight schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:49:
[...]

Heel tof!

En dit gaat eruit. Fucking hell , Call of the Sea. Net wanneer ik ging beslissen of Psychonauts 2 en/of RDR2 de volgende game ging worden om te spelen, of verder gaan met Yakuza 0.

Leaving November 30:

Call of the Sea (Cloud, Console, and PC)
FIFA 19 (Console and PC) EA Play – Visit EA’s Service Updates page to learn more
Football Manager 2021 (PC)
Football Manager 2021 Xbox Edition (Console and PC)
Haven (Cloud, Console, and PC)
Hello Neighbor (Cloud, Console, and PC)
Morkredd (Cloud, Console, and PC)
Va-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action (PC)

Leaving December 8

Destiny 2: Beyond Light (Cloud and Console)
Nice, fm 2021 zit er nog niet eens een week op en gaat nu al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34

On_E

Housemusic

xminator schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:24:
[...]

Nice, fm 2021 zit er nog niet eens een week op en gaat nu al weg.
FM 22 staat er een week op. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 17:19
On_E schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:41:
[...]

FM 22 staat er een week op. ;)
Haha, ik keek vanuit mijn xbox en heb met nieuwe LE dus 21 geinstalleerd. Vandaar in de war. Dan gaat het goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
geen nieuwe kortingen vandaag in de store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 15:04
mbenjamins schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:58:
[...]

Hoe krijg je die mooie achtergrond op de Xbox, ik zie die namelijk niet in mijn rijtje staan.
Die krijg je bij de 20 jaar controller. Zo gauw die is gekoppeld en je hem gebruikt, kun je die achtergrond selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 18:49
Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:39:
[...]

Dat maakt niet uit. Prijs is netjes. Garantie is lang genoeg en heb een reserve controller, dus geen probleem. Vorige keer had ik de volle mep ervoor betaald op release. Verwacht niet dat ze het tussentijds gefixed hebben, hoewel ik wel enigszins verbaasd was dat er nog een Halo Infinite editie werd uitgebracht.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:05:
[...]

Ehm... FIFA en F1 zijn alleen genomineerd voor best sports/racing game. En daar is FH5 ook voor genomineerd.
Hierboven ging het om de game of the year categorie en daar zitten ze alle drie niet in.
FH5 staat trouwens ook in de categorieën best audio design en innovation in accessibility.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:48
Finraziel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:12:
[...]

Ehm... FIFA en F1 zijn alleen genomineerd voor best sports/racing game. En daar is FH5 ook voor genomineerd.
Hierboven ging het om de game of the year categorie en daar zitten ze alle drie niet in.
FH5 staat trouwens ook in de categorieën best audio design en innovation in accessibility.
Ik had heel die lijst nog niet gekeken, bedoelde puur 'copy werk' waar elk jaar Fifa en F1 wel ergens op die lijst staan. Ik hecht toch niet denderend veel waarde aan zulke lijstjes, leuk om te showen, maar game keuze blijft altijd een persoonlijk iets.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Ik heb zojuist een tweede halo elite controller kunnen bestellen. ben benieuwd. ga denk ik de dlc (weapon charm in game) maar verkopen, en daarmee wat van de aanschafprijs terugverdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 11:58
Meneer UYL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 00:05:
Ik heb zojuist een tweede halo elite controller kunnen bestellen. ben benieuwd. ga denk ik de dlc (weapon charm in game) maar verkopen, en daarmee wat van de aanschafprijs terugverdienen.
Hahaha krijg je daar echt nog wat voor terug?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 19:09
💪💪💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
JDL15 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 00:23:
[...]

Hahaha krijg je daar echt nog wat voor terug?
Wie weet man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:22:
[YouTube: Dying Light 2 | New Gameplay Today]

Oei, dit valt me even vies tegen zeg, en dit zijn PC beelden. Dit is een overduidelijke downgrade tov van de footage eerder dit jaar, om nog maar te zwijgen over de debut gameplay video.
Hoe meer ik er van zie hoe minder zin ik krijg om dit te gaan spelen.
Dat gecombineerd met de releasewindow van King of Fighters XV en Elden Ring, wordt DL2 vermoedelijk een budgetbak titel voor mij.
Waar ik wel naar uitkijk is de next-gen update voor Dying Light 1, hopelijk voor de kerst nog 🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TedBR072
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 20-12-2022
Zijn er meer mensen hier die een 20 year anniversary controller bij bol hebben besteld?

In eerste instantie werd aangegeven dat er de volgende dag geleverd kon worden maar vervolgens kreeg ik dit vage bericht 'Je artikel is vertraagd, doordat we de levertijd te krap hebben ingeschat. Helaas kunnen wij je geen inschatting geven van de nieuwe levertijd. Onze excuses hiervoor.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:19:
[...]

Hoeveel TRY kost die game dan? Gift cards voor Turkey zijn in TRY uitgedrukt blijkbaar
Ik geloof dat dit een beetje als een grijs gebied wordt gezien op Tweakers, dus ik kan er niet al teveel over uitweiden. Maar je zou de Xbox stores kunnen checken... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Rossi46 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:38:
[...]

Ik geloof dat dit een beetje als een grijs gebied wordt gezien op Tweakers, dus ik kan er niet al teveel over uitweiden. Maar je zou de Xbox stores kunnen checken... ;)
Aangeven wat de prijs is is toch geen grijs gebied? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:26
TedBR072 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:34:
Zijn er meer mensen hier die een 20 year anniversary controller bij bol hebben besteld?

In eerste instantie werd aangegeven dat er de volgende dag geleverd kon worden maar vervolgens kreeg ik dit vage bericht 'Je artikel is vertraagd, doordat we de levertijd te krap hebben ingeschat. Helaas kunnen wij je geen inschatting geven van de nieuwe levertijd. Onze excuses hiervoor.'
Yes, ik heb hem gisteren binnen gekregen. Als ik het zo hoor ben je buiten de eerste batch gevallen.. Misschien even contact opnemen met de klantenservice en als ze geen indicatie hebben annuleren en bij de lokale Mediamarkt proberen..?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
Meneer UYL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 00:05:
Ik heb zojuist een tweede halo elite controller kunnen bestellen.
Waar was ie dan nog of weer verkrijgbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Springbokkie schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:51:
[...]

Waar was ie dan nog of weer verkrijgbaar?
De xbox website. Maar die ligt er al sinds gisteren 18:00 om de haverklap uit vanwege iets dat ik niet weet. :shrug:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TedBR072
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 20-12-2022
Melantrix schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:48:
[...]

Yes, ik heb hem gisteren binnen gekregen. Als ik het zo hoor ben je buiten de eerste batch gevallen.. Misschien even contact opnemen met de klantenservice en als ze geen indicatie hebben annuleren en bij de lokale Mediamarkt proberen..?
Bedankt voor je snelle reactie! Antwoord van Bol was niet bevredigend genoeg dus ik ga het even bij de Mediamarkt proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op Tuesday 16 November 2021 @ 20:22:
[...]

Ja en ja :)

Persoonlijk vind ik het zwaardere en iets grotere precies fijn. De andere functies (zoals de back paddles) gebruik ik eigenlijk niet eens.

Edit: Ooh en er zit een Dock bij. Dat is ook wel leuk meegenomen.
Vergeet het mooie hoesje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie trailer!
Ik vond dat stukje met die mensen zo leuk, dat ze elkaar in het echt gingen opzoeken.
Kan alleen die trailer nergens vinden?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Meneer UYL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:43:
[...]

Aangeven wat de prijs is is toch geen grijs gebied? :D
Nee, het is roze/zalmkleurig gebied. Zie laatste regel in dat vaag gekleurde blok onderaan de pagina.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
G_Dragon schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:30:
[...]

Mooie trailer!
Ik vond dat stukje met die mensen zo leuk, dat ze elkaar in het echt gingen opzoeken.
Kan alleen die trailer nergens vinden?
Je bedoelt dat stuk wat langs kwam in de 20th anniversary livestream van laatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Finraziel schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:34:
[...]

Nee, het is roze/zalmkleurig gebied. Zie laatste regel in dat vaag gekleurde blok onderaan de pagina.
ah helder. ik ben kleurenblind.

Pagina: 1 ... 272 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord