Ik kan het je voorlopig nog niet vertellen, mijn halo Xbox is nog niet verzonden en mocht dat ook niet meer gaan gebeuren stuur ik de controller terug naar MSMeneer UYL schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:41:
[...]
laat me aub weten hoe die bevalt. aankomende week komt die van mij ook binnen maar ik twijfel nog om hem te verkopen (wetende alle defecten van de series 2)
Die nate die aangehaald wordt in het artikel heeft zijn tweets al verwijderd waarin hij zegt dat de multiplayer toch niet vanavond komt. Oook heeft hij zijn eerdere tweets geretweet waarin staat dat vanavond die multiplayer komt. Ook andere 'leakers' blijven bij vanavond.srdevil schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:07:
[...]
Volgens de nieuwe geruchten toch nog uitgesteld last-minute. https://playsense.nl/4720...e-moment-toch-uitgesteld/
We gaan het zien vanaf 19:00u.
Ik denk dus wel een: ' oh and one more thing..... halo MP is available to play and download STARTING NOW!"
Deze ook:schumi1986 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:39:
[...]
Gelukkig is deze wel verzonden![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/auGXNbDQD4tJtHauqYr8BiNZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Iets fijner dan de Elite 2 imho.
Is dat een SCUF instinct controller?wvkreg schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:15:
[...]
Deze ook:
[Afbeelding]
Iets fijner dan de Elite 2 imho.
Wilde die ook kopen tot ik zag dat er maar 6 maanden garantie op zit..
Scuf Instinct Pro.schumi1986 schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:20:
[...]
Is dat een SCUF instinct controller?
Wilde die ook kopen tot ik zag dat er maar 6 maanden garantie op zit..
Als ie niet binnen 6 maanden kaduk gaat zal het wel loslopen en nu Corsair de zaken daar runt maak ik me niet zoveel zorgen over garantie.
Vervelende manier van je mening uiten heb jij met je bewoordingen als “woke” en “deugkkwesties”. Snap je mening op zichzelf wel maar de toon is bah.ariekanari schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:15:
[...]
Het viel mij meteen op dat stevig op woke was ingezet. Mannelijke keuzeopties zoals een baard of snor kiezen is niet mogelijk. Het zit 'em vooral in de beperkingen wat je wel of niet kunt aanpassen of kiezen.
Daarnaast zijn de cut scenes er ook doordrenkt mee en ook de gesproken dialogen (lees: de aanspreekvormkeuze in het instellingenmenu is een wassen neus).
Als man speel ik ook wel eens als vrouw maar dat staat los van woke-isme.
In de praktijk nooit problemen of bezwaren gehad m.b.t. geloofsovertuigingen, etniciteit, geaardheid, etc. Daar houd je gewoon rekening mee c.q. pas je je gedrag op aan en iedereen (inclusief mijzelf) en zich houdt aan de te verwachten waarden en normen.
't Zal voornamelijk een strategische beslissing zijn om ophef rondom deugkwesties te voorkomen door Playground/Turn 10 of mogelijk op een hoger hiërarchisch niveau door Xbox Studios of Microsoft. Angelsaksische bedrijven zijn daar gevoelig voor. Totdat het niet meer hoeft en dan zal blijken dat de groepen waarvoor het was bedoelt er niets of weinig mee opgeschoten zijn.
Voor wie wat achtergrondinformatie zoekt over Microsoft en Xbox, passende in het plaatje van het 20-jarig bestaan: https://www.gq-magazine.c...cer-todd-howard-interview
Interessant interview om te lezen, komen wel leuke anecdotes voorbij.
Interessant interview om te lezen, komen wel leuke anecdotes voorbij.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hoe krijg je halo infinite wat bij de console hoort te zitten?
Ik gok dat er een sticker met een downloade code bij zit waardoor je meteeen de eigenaar wordt van die game? Zo deden ze dat ook met SUnset Overdrive bij de Xbxo One destijds in ieder geval.xminator schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:09:
Gebruiken ze tegenwoordig niet Digital Direct hiervoor?Kaasje123 schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:17:
[...]
Ik gok dat er een sticker met een downloade code bij zit waardoor je meteeen de eigenaar wordt van die game? Zo deden ze dat ook met SUnset Overdrive bij de Xbxo One destijds in ieder geval.
Zit bij de console inbegrepen:Kaasje123 schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:17:
[...]
Ik gok dat er een sticker met een downloade code bij zit waardoor je meteeen de eigenaar wordt van die game? Zo deden ze dat ook met SUnset Overdrive bij de Xbxo One destijds in ieder geval.
Settings --> general --> content included with this hardware
The Elder Scrolls VI zal exclusief voor Xbox (Game Pass) worden. Aldus Phil Spencer.
https://www.gq-magazine.c...cer-todd-howard-interview
Niet verwacht dat hij dit nu al zou zeggen, ging uit van veel dichterbij bij de release ergens in 2025 of 2026.
Hoe dan ook goed, zou maak je van Game Pass echt een unstoppable force.
https://www.gq-magazine.c...cer-todd-howard-interview
Niet verwacht dat hij dit nu al zou zeggen, ging uit van veel dichterbij bij de release ergens in 2025 of 2026.
Hoe dan ook goed, zou maak je van Game Pass echt een unstoppable force.
Op moment dat je de Xbox voor de eerste keer instelt krijg je daar direct een vraag over of je deze wilt claimen. Anders kun je die via de instellingen terug oproepen.xminator schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:09:
Microsoft is releasing Power On: The Story of Xbox, a six-part documentary about the story of how Xbox came to be. It arrives on December 13th pic.twitter.com/WkSjrBYtLI
— Tom Warren (@tomwarren) 15 november 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nice die F.E.A.R. gamea wilde ik echt nog een keer spelen. Nice dat ze nu eindelijk BC zijn
Het gaat echt gebeuren mensen. Halo Infinite Multiplayer vandaag!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Microsoft is adding 76 new games to the Xbox backward compatibility library today! Additions include entire Max Payne series, Skate 2, and Dead or Alive Ultimate. FPS Boost is also being enabled on 11 of them. The full list of 70+ games is right here: https://t.co/MVheZl58ZD pic.twitter.com/Ij1m94tqTc
— Tom Warren (@tomwarren) 15 november 2021

Halo serie...film
[ Voor 13% gewijzigd door Amaze86 op 15-11-2021 19:27 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wanneer je nu de preload van Halo Infinite start op de Xbox Series X, dan wordt de dagelijkse reward "Play a GamePass game" getriggerd en geeft vervolgens een blauw scherm.
Snif, geen Blur in de lijst
En gezien dit blijkbaar de laatste games die worden toegevoegd gaat die er ook niet meer komen. Dat wordt dan de xbox360 bewaren.
BAM! MULTIPLAYER IS LIVE VANDAAG!!
Haha te gek, net terug van vakantie, direct mn series x opgehaald en kan direct aan de slag met halo infinite mp!
Dit doet Xbox wel héél erg gaaf hoor!
yepNukaWorldNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:33:
Nou al afgelopen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verder dan het blauwe scherm geraak ik voorlopig niet?
Wel jammer idd, dat blauwe scherm. Wordt vast wel gefixt.Rivanov schreef op Monday 15 November 2021 @ 19:27:
Wanneer je nu de preload van Halo Infinite start op de Xbox Series X, dan wordt de dagelijkse reward "Play a GamePass game" getriggerd en geeft vervolgens een blauw scherm.
![]()
https://news.xbox.com/en-...ackward-compatible-games/
Fijn lijstje, zin om Max Payne 3 nog eens een keer te spelen
:strip_exif()/f/image/mE4sEJpUSnJFWiDwN1U4wKeL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 86% gewijzigd door WinterBase op 15-11-2021 19:46 ]
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Ik krijg bij Halo ook een blauw scherm. Hij is ook maar 280 MB groot…
Quake Arena ArcadeWinterBase schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:44:
[Afbeelding]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zolang er niet topspin 4 bij staat kan het mij geen barst schelen, het is de de enige reden waarom de xbox 360 nog onder de tv staat om de game te spelen.WinterBase schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:44:
[Afbeelding]
Echt zonde!!SunnieNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:27:
[...]
Snif, geen Blur in de lijst![]()
En gezien dit blijkbaar de laatste games die worden toegevoegd gaat die er ook niet meer komen. Dat wordt dan de xbox360 bewaren.
Dat was een mooie stream! Weer 70 nieuwe games toegevoegd aan 70 Backward Compatible, helaas nog steeds geen Need For Speed Most Wanted / Carbon of Guitar Hero 3. Maar Max Payne is zeker een vette toevoeging
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik krijg nu een update van 25,9 Gbbartd1983 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:48:
Ik krijg bij Halo ook een blauw scherm. Hij is ook maar 280 MB groot…
Xbox Live: Miesjh NL
offtopic:
Edit: Nvm, dertig keer hetzelfde bericht voegt niks toe.
Edit: Nvm, dertig keer hetzelfde bericht voegt niks toe.
[ Voor 78% gewijzigd door Caayn op 15-11-2021 20:22 ]
Hier ook aan het downloaden, ben benieuwd!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Het werkt net als de shift knop op een toetsenbord. Als je hem inhoudt doet de knop de tweede functie. Bijvoorbeeld £ ipv 1 op je toetsenbord. Als je volledig zonder de a, b, x, y knoppen wil spelen zou je een paddle als shift knop kunnen instellen en bij rt, lt, RB en lb de facebuttons als shift modus instellen. Dan houd je een paddle in terwijl je op bijv rt drukt en doet hij de knop die je had ingesteld.JDL15 schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:28:
Kan iemand mij een beetje helpen met die elite? [Afbeelding]
Kan iemand mij helpen met die shift modus bij de elite controller? Wat betekent "shift" en wat is use as shift button?
De elite 2 controller voelt wel een partijtje magisch in je handen gek! Alsof je een pair of fresh new tits aanraakt 😊
Het gebruiken lijkt me nog ingewikkelder dan mijn uitleg.
Veel plezier met je Elite.
[ Voor 19% gewijzigd door Exactor it op 15-11-2021 20:34 ]
Jij snapt het! Missen nog steeds een echt goede tennisgame!steenbok schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:04:
[...]
Zolang er niet topspin 4 bij staat kan het mij geen barst schelen, het is de de enige reden waarom de xbox 360 nog onder de tv staat om de game te spelen.
Dit! Heb alleen geen 360 om te spelen helaassteenbok schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:04:
[...]
Zolang er niet topspin 4 bij staat kan het mij geen barst schelen, het is de de enige reden waarom de xbox 360 nog onder de tv staat om de game te spelen.
Is Halo Infinite Multiplayer nu ook gratis te spelen zónder GPU/Gold?
Ik kan het niet echt vinden en hoewel ik GPU heb, heeft een vriend van mij dat niet.
Ik kan het niet echt vinden en hoewel ik GPU heb, heeft een vriend van mij dat niet.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Wat was dat ongeloofwaardige gerucht nou ook al weer
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja. Het is volledig F2P.Thalaron schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:51:
Is Halo Infinite Multiplayer nu ook gratis te spelen zónder GPU/Gold?
Gadver die halo controller van mij (die bij de console zit. Niet een elite) registreert niet altijd de A knop.
Is wel feest met die controllers deze generatie zeg.
Is wel feest met die controllers deze generatie zeg.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat loopt deze game smooooooth
Weet iemand wanneer die BC games beschikbaar komen ?
Wil fraggen !
Wil fraggen !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
'Even' een potje Halo ... Damn, wat duurt dat (het laden) lang.
Edit:
Net eindelijk even een potje kunnen spelen. Ben nog niet echt overtuigd. Heb wel het idee dat 'Quality Mode' beter speelt (responsive) dan 'Performance Mode'.
Edit:
Net eindelijk even een potje kunnen spelen. Ben nog niet echt overtuigd. Heb wel het idee dat 'Quality Mode' beter speelt (responsive) dan 'Performance Mode'.
[ Voor 58% gewijzigd door Yonix op 15-11-2021 22:19 ]
Paar quick matches gedaan zojuist, maar speelde prima weg hier. In begin werd mijn kont ook nog behoorlijk geschopt, maar dat ging gaandeweg al wat beter.
Thanks! Snap het. Og. Iet helemaal, dus ik tik een paddle knop in bijvoorbeeld upper left paddle en dan een andere knop of moet ik hem ingedrukt houden en dan wordt het automatisch die knop? Jeetje wat een optiesExactor it schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:31:
[...]
Het werkt net als de shift knop op een toetsenbord. Als je hem inhoudt doet de knop de tweede functie. Bijvoorbeeld £ ipv 1 op je toetsenbord. Als je volledig zonder de a, b, x, y knoppen wil spelen zou je een paddle als shift knop kunnen instellen en bij rt, lt, RB en lb de facebuttons als shift modus instellen. Dan houd je een paddle in terwijl je op bijv rt drukt en doet hij de knop die je had ingesteld.
Het gebruiken lijkt me nog ingewikkelder dan mijn uitleg.
Veel plezier met je Elite.
En die center knop, die zou voor profielen zijn maar wat nu als je bijv. 2 vakjes aan hebt:
:strip_exif()/f/image/ozq3EZhMpsWRg9HXeHZq6eQF.jpg?f=fotoalbum_large)
Sorry de handleiding, daar staat amper wat in en de Youtube filmpjes die ik zag beantwoorden mijn vragen niet echt..
Als casual Halo gamer was ik meer blij met al het BC nieuws dan Halo Infinite die eerder launched 
Oblivion is eindelijk 60 fps, The Outfit kan ik weer spelen evenals F.E.A.R en als klapper alle Max Payne 3 met natuurlijk vooral Max Payne 3 als hoogtepunt
Oblivion is eindelijk 60 fps, The Outfit kan ik weer spelen evenals F.E.A.R en als klapper alle Max Payne 3 met natuurlijk vooral Max Payne 3 als hoogtepunt
Prima potjes Halo kunnen spelen net! En dat terwijl er waarschijnlijk een hele boel mensen tegelijk gingen downloaden/spelen.
Speelt lekker weg en tot nu toe geen problemen gehad, snap dat ze zich nog een beetje indekken met de "beta" maar ik vind het goed nieuws voor de daadwerkelijke release!
Speelt lekker weg en tot nu toe geen problemen gehad, snap dat ze zich nog een beetje indekken met de "beta" maar ik vind het goed nieuws voor de daadwerkelijke release!
1 lampje = profiel 1JDL15 schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:38:
[...]
En die center knop, die zou voor profielen zijn maar wat nu als je bijv. 2 vakjes aan hebt:
[Afbeelding]
Sorry de handleiding, daar staat amper wat in en de Youtube filmpjes die ik zag beantwoorden mijn vragen niet echt..
2 lampjes = profiel 2
3 lampjes = de huiswerkoefening van deze week
Geen lampjes = standaard mapping.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Halo speelt heerlijk weg zeg, graphics zijn retestrak en gunplay voelt ook goed.
Matchmaking en connectiviteit staan als een huis.
Maps zijn tof. Customizing beloofd een hoop.
Heerlijk zo'n schone release.
Morgen eens verdiepen in die Pass.
Matchmaking en connectiviteit staan als een huis.
Maps zijn tof. Customizing beloofd een hoop.
Heerlijk zo'n schone release.
Morgen eens verdiepen in die Pass.
[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 15-11-2021 23:11 ]
Voor FH5 spelers, er is een gratis gift car beschikbaar ter ere van 20 jaar Xbox.
Ahhhhh op die fiets, damn u the man! Shit, ik dacht dat wanneer er 2 lampjes aan stonden, bijv 1 en 2 dat je tegelijktijdig met 2 profielen speelde ofzo. Ook handig die standard mappingBM schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:53:
[...]
1 lampje = profiel 1
2 lampjes = profiel 2
3 lampjes = de huiswerkoefening van deze week
Geen lampjes = standaard mapping.
Zo kun je bv makkelijk switchen tussen shooter/race/rpg of juist twee verschillende profielen voor twee shooters.. etc.JDL15 schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:25:
[...]
Ahhhhh op die fiets, damn u the man! Shit, ik dacht dat wanneer er 2 lampjes aan stonden, bijv 1 en 2 dat je tegelijktijdig met 2 profielen speelde ofzo. Ook handig die standard mapping
Wat was dit een toffe avond zeg! Een half uur voor de stream werd ik toch wat zenuwachtig door het gehype van @Rivanov en heb de stream aangezet op de Xbox en samen met wat 'Xbox Oldies' een partychat gestart..
Zo mooi om die gasten van 343 daar te zien staan met vooral Joseph Staten met een klein traantje in z'n ogen.. Die studio heeft veel door moeten maken met zo'n 'vocale community' en met het uitstellen van Infinite. Dan met zo'n surprise komen die ook nog eens super smooth speelt (op het inladen van de game in de store na dan) is een master move!
Ook de intro van de stream kon ik wel waarderen. Ik volg deze reis van MS al vanaf het begin en ze zijn niet bang om ook hun fuckups te delen en zijn duidelijk in hun doelstelling. In de woonkamer terecht komen! (in de tijd van de eerste Xbox was Windows bij mensen thuis te zien ver weg op een zolderkamer
Nu weer naar bed want nog een drukke week voor de boeg maar chapeau
Zo mooi om die gasten van 343 daar te zien staan met vooral Joseph Staten met een klein traantje in z'n ogen.. Die studio heeft veel door moeten maken met zo'n 'vocale community' en met het uitstellen van Infinite. Dan met zo'n surprise komen die ook nog eens super smooth speelt (op het inladen van de game in de store na dan) is een master move!
Ook de intro van de stream kon ik wel waarderen. Ik volg deze reis van MS al vanaf het begin en ze zijn niet bang om ook hun fuckups te delen en zijn duidelijk in hun doelstelling. In de woonkamer terecht komen! (in de tijd van de eerste Xbox was Windows bij mensen thuis te zien ver weg op een zolderkamer
Nu weer naar bed want nog een drukke week voor de boeg maar chapeau
[ Voor 21% gewijzigd door D-Ed op 16-11-2021 00:22 ]
Ze komen beschikbaar als je betaald hebt. Max Payne inclusief Xbox360 cover art staat in de store voor €19,99justifire schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:46:
Weet iemand wanneer die BC games beschikbaar komen ?
Wil fraggen !
LOL, 15 minuten later: Er is een u dat voor deze game. Nou werkt dus toch.
[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 16-11-2021 05:30 ]
XBL: MRE Inc
Kan vooralsnog Quake Arena Arcade enkel opnieuw aanschaffen, terwijl ik die tijdens release al gekocht heb …MRE-Inc schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 00:24:
[...]
Ze komen beschikbaar als je betaald hebt. Max Payne inclusief Xbox360 cover art staat in de store voor €19,99
[YouTube: Max Payne 3 Xbox360 disc does not work on Series X]
LOL, 15 minuten later: Er is een u dat voor deze game. Nou werkt dus toch.
Nou ja, morgen nog maar eens kijken of het spul dan wel goed op de rit staat

Vanaf 3 december eindelijk Grim Dawn op de XBox! 👏😀
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik was inderdaad serieus verbaasd dat er een of twee keer shots van de RROD voorbij kwamen. Had verwacht dat ze dat soort zaken achterwege zouden laten, maar kan het wel waarderen dat ze dat niet deden.D-Ed schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 00:19:
Ben ook erg benieuwd naar de docu die eraan zit te komen, hopelijk mooi inkijkje in de Xbox-wereld
Maar 20 jaar alweer, volgens mij ben ik er ook al vanaf ongeveer het begin bij. Niet op release-dag een Xbox gehaald, maar volgens mij 1 of 2 jaar later*. And it keeps getting better
*Tot ontsteltenis van een toen-nog-Playstation-adept
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 16-11-2021 08:02 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Max Payne 3 even gestart. Werkt nu wel maar volgens mij moet fps boost en auto hdr nog ingeschakeld worden. Zag namelijk alleen het Quick Resume icoontje.justifire schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 00:38:
[...]
Kan vooralsnog Quake Arena Arcade enkel opnieuw aanschaffen, terwijl ik die tijdens release al gekocht heb …
Nou ja, morgen nog maar eens kijken of het spul dan wel goed op de rit staat
XBL: MRE Inc
Moet je die niet zelf aanzetten bij 'Manage game'? Er staat me iets bij dat niet alle games dit default enabled hebben, ook al ondersteunen ze het welMRE-Inc schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:06:
[...]
Max Payne 3 even gestart. Werkt nu wel maar volgens mij moet fps boost en auto hdr nog ingeschakeld worden. Zag namelijk alleen het Quick Resume icoontje.
Edit: net even zelf gekeken, Auto-HDR kun je via compatibiliy opties aanzetten, FPS Boost is bij mij disabled. Als ik het overzicht hierboven bekijk zie ik MP3 ook niet staan bij de games die FPS Boost krijgen, dus dat zou nog wel kunnen kloppen ook.
[ Voor 22% gewijzigd door BM op 16-11-2021 08:26 ]
Xbox
waar kan ik die vinden?SunnieNL schreef op Monday 15 November 2021 @ 23:18:
Voor FH5 spelers, er is een gratis gift car beschikbaar ter ere van 20 jaar Xbox.
Grim dawn released 3 December op Xbox voor de arpg spelers onder ons :
https://m.facebook.com/GrimDawn/posts/5096238133724007
Verwijderd
Oh dit is wel nice, ben er op de PC ooit aan begonnen maar nooit afgemaakt terwijl het wel een erg leuke game is.Kaasje123 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:42:
Over die lijst met nieuwe games die backwards compatible zijn: wat heb ik mij destijds KOSTELIJK vermaakt met 50 Cent: Blood On The Sands. Lekker taunten om je combo in stand te houden en niet zó moeilijk. Mooi dat die nu ook bc is, wat mij betreft een "popcorn-aanrader".
Verder heb ik gisteren alle drie de nieuwe grote titels gespeeld.
Halo Infinite: Aangenaam verrast hoe lekker het speelt en geen last van server issues of wat dan ook. Toch blijf ik een soort van kleine afkeer houden. Dat gespring en gejump door de mappen heen hoeft voor mij niet zo. Dat is Halo eigen en daarom is Halo niet mijn favoriete Xbox-franchise.
Call Of Duty: Vanguard: Ligt het aan mij of is die time to kill in CODV aan de lage kant? Dat team MVP systeem mag er wel uitgesloopt worden, wat een nonsense is dat zeg.
Battlefield 2024: Één potje gespeeld: conquest op Orbital. Moet duidelijk weer inkomen in een Battlefield, maar ook dit speelde erg lekker weg.
Verder heb ik gisteren alle drie de nieuwe grote titels gespeeld.
Halo Infinite: Aangenaam verrast hoe lekker het speelt en geen last van server issues of wat dan ook. Toch blijf ik een soort van kleine afkeer houden. Dat gespring en gejump door de mappen heen hoeft voor mij niet zo. Dat is Halo eigen en daarom is Halo niet mijn favoriete Xbox-franchise.
Call Of Duty: Vanguard: Ligt het aan mij of is die time to kill in CODV aan de lage kant? Dat team MVP systeem mag er wel uitgesloopt worden, wat een nonsense is dat zeg.
Battlefield 2024: Één potje gespeeld: conquest op Orbital. Moet duidelijk weer inkomen in een Battlefield, maar ook dit speelde erg lekker weg.
Xbox Live: Springbok NL
Eventjes Halo gespeeld en het is even wennen, voelt weer een stuk anders dan Halo 2/3 wat ik ervoor speelde.
Grootste minpunt is de battle pass progressie, gaat met een slakkengang vooruit.
Maar na de update kan ik nu wel echt heerlijk switchen tussen Halo Infinite, TES Oblivion, The Outfit en Forza Horizon 5
Grootste minpunt is de battle pass progressie, gaat met een slakkengang vooruit.
Maar na de update kan ik nu wel echt heerlijk switchen tussen Halo Infinite, TES Oblivion, The Outfit en Forza Horizon 5
Wat is het verschil?Springbokkie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:05:
Dat gespring en gejump....
Heb het zelf niet gespeeld, en ook niet van plan want geen halo/shooter fan.Vagax schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:05:
Maar ik denk dat het langzaam is omdat het eerste seizoen eind Mei 2022 pas eindigt. Dus ook zat tijd ervoor.
[ Voor 23% gewijzigd door Ectra op 16-11-2021 09:14 ]
Aantal letters
De battle passes zijn dan weer niet tijd gelimiteerd, dus dat is fijn. maar de grind is wel heftig. Ik als casual halo speler en vader kan niet iedere week 20 uur stoppen om de wekelijkse cosmetics vrij te spelen. Jammer, maar goed, dat maakt de overweging om er geen geld in te pompen (buiten de battle pass) ook weer makkelijker!Ectra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:14:
[...]
Heb het zelf niet gespeeld, en ook niet van plan want geen halo/shooter fan.
Maar ik denk dat het langzaam is omdat het eerste seizoen eind Mei 2022 pas eindigt. Dus ook zat tijd ervoor.
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
De BP heb ik gekocht voor de support maar daar gaan ze weinig van mijn geld voor krijgen. Mijn grootste pijnpunt is hoe ze de BP hebben ingericht..Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:20:
[...]
De battle passes zijn dan weer niet tijd gelimiteerd, dus dat is fijn. maar de grind is wel heftig. Ik als casual halo speler en vader kan niet iedere week 20 uur stoppen om de wekelijkse cosmetics vrij te spelen. Jammer, maar goed, dat maakt de overweging om er geen geld in te pompen (buiten de battle pass) ook weer makkelijker!
Afijn, gewoon lekker knallen en we zien wel hoe ze daar op terug komen want volgens mij zijn er weinig mensen enthousiast over
Hahah begrijpelijk hoor! Ik vond het levelen in de battle pass ook tergend traag. Had toch maar even de premium battle pass gekocht en had wel veel aan dit stukje voor uitleg:Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:20:
[...]
De battle passes zijn dan weer niet tijd gelimiteerd, dus dat is fijn. maar de grind is wel heftig. Ik als casual halo speler en vader kan niet iedere week 20 uur stoppen om de wekelijkse cosmetics vrij te spelen. Jammer, maar goed, dat maakt de overweging om er geen geld in te pompen (buiten de battle pass) ook weer makkelijker!
https://support.halowaypo...tle-Pass-Free-to-Play-FAQ
Je kan ook zo denken; Halo Infinite is gratis (de multiplayer). Mocht je het gewoon echt leuk vinden, dan unlock je alles toch met geld voor de cosmetics? Itt tot Call of Duty waar je 60 euro voor de game betaald en vervolgens nog 10 euro voor battle pass en dan nog extra geld als je tiers wilt skippen.Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:20:
[...]
Probleem zit er meer in dat je alleen maar BP XP verdient met challenges, dus als jij lekker boven de scoreboard staat, een aantal vette dubble kills hebt gedaan en misschien in capture the flag wel 2x de vlag hebt gepakt dan krijg jij daar wel geteld 0 XP voor.Ectra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:14:
[...]
Heb het zelf niet gespeeld, en ook niet van plan want geen halo/shooter fan.
Ik moet helemaal uit mijn weg gaan om een energy coil te vinden en deze precies op iemand anders te flikkeren zodat ik 200xp krijg (wat denk voor 5% progressie staat per level?) of ik moet met een turret iemand doden terwijl ik telkens op maps speel zonder turrets, dus dan speel ik lekker door en krijg ik alsnog 0 XP.
Heb je nog gold nodig om de halo multiplayer te spelen op de xbox?
Volgens mij niet.Patrock schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:35:
Heb je nog gold nodig om de halo multiplayer te spelen op de xbox?
In heel ander nieuws, wie hier heeft een ook een Playstation 5 staan en heeft toevallig een game op de Xbox en Playstation die op de Playstation gebruik maakt van de 3D Audio engine? Ik ben benieuwd of dat echt anders klinkt.
Zo ver ik weet is fanboy discussie verboden dus graag een nuchter antwoord hier op als iemand die heeft
Zo ver ik weet is fanboy discussie verboden dus graag een nuchter antwoord hier op als iemand die heeft
Nice, ik ben toe aan een goede Diablo-kloon.Kaasje123 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:42:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik wel een aantal games en ik merk geen verschil met headsets, ik gebruik zelf Atmos op de Xbox maar volgens mij zijn DTS: X en zelfs het gratis Sonic ook prima. Bijvoorbeeld voetstappen in Warzone zijn van alle kanten op beide devices heel goed te horen.Vagax schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:37:
In heel ander nieuws, wie hier heeft een ook een Playstation 5 staan en heeft toevallig een game op de Xbox en Playstation die op de Playstation gebruik maakt van de 3D Audio engine? Ik ben benieuwd of dat echt anders klinkt.
Wel merk ik veel verschil met geluid via mijn Atmos surround setup. Helaas wordt 3D audio van de PS5 niet ondersteund via speakers en klinken de games op de Xbox beter en worden ook de hoogte-speakers benut
Gaat voor mij niet helemaal op. Ik heb de halo series x die komt met de gameFireBladeX schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:32:
[...]
Je kan ook zo denken; Halo Infinite is gratis (de multiplayer). Mocht je het gewoon echt leuk vinden, dan unlock je alles toch met geld voor de cosmetics? Itt tot Call of Duty waar je 60 euro voor de game betaald en vervolgens nog 10 euro voor battle pass en dan nog extra geld als je tiers wilt skippen.
Verschil is dat jij wel de Campaign kunt spelen, alle 'gratis' gamers nietMeneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:46:
[...]
Gaat voor mij niet helemaal op. Ik heb de halo series x die komt met de gameDus 60 euro of gratis had voor mij niet uitgemaakt. maar goed ik snap het wel.
Op het eerste zicht zie je die 4 challenges in beeld staan en denk je dit valt mee, ieder weekend wat spelen en wekelijkse reward claimen.Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:20:
[...]
En dan besef je: Het zijn geen 4, maar 20 challenges, die je binnen een week moet doen.. EN de challenge moet actief zijn alvorens je progressie erin doet. Legendary challenge waarvoor je 3 CTF matches moet winnen? Brute pech als je er al een paar had gewonnen alvorens je hieraan toekwam, telt niet. Het is ook niet zo dat je ze manueel kan kiezen/activeren, je moet ze afwerken in de volgorde die je voorgeschoteld krijgt.
Alsook een van de challenges die in mijn lijst staan:
Interrupt an Enemy Spartan's Energy Sword lunge in PvP
Ok laat maar, ik blijf wel bij de battle pass rewards

[ Voor 5% gewijzigd door Krimglas op 16-11-2021 09:56 ]
Verwijderd
Dit dus, ik heb het ook nooit zo op challenges. Allemaal onnodig lastig maken en ondertussen de efficiënte route duidelijk in beeld brengen.(boosts kopen) De f2p aanpak zorgt er natuurlijk wel weer voor dat je daar niks over mag zeggen.Vagax schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:34:
[...]
Probleem zit er meer in dat je alleen maar BP XP verdient met challenges, dus als jij lekker boven de scoreboard staat, een aantal vette dubble kills hebt gedaan en misschien in capture the flag wel 2x de vlag hebt gepakt dan krijg jij daar wel geteld 0 XP voor.
Ik moet helemaal uit mijn weg gaan om een energy coil te vinden en deze precies op iemand anders te flikkeren zodat ik 200xp krijg (wat denk voor 5% progressie staat per level?) of ik moet met een turret iemand doden terwijl ik telkens op maps speel zonder turrets, dus dan speel ik lekker door en krijg ik alsnog 0 XP.
Ik heb met passie een hekel aan xp boosts, als ik het tegen kom in een game zakt mijn enthousiasme meteen 20 procent.
Moet me nog even verdiepen hoe ze dat allemaal hebben gedaan in dit spel.
Gisteren voor het eerst in de game gedoken, gameplay voelt lekker aan en de graphics zijn prima. Afwachten of het me vast blijft houden aangezien de campaign sws mijn voorkeur heeft in Halo.
Vanavond nog even goed in de game duiken. Top dat multiplayer al uit is.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2021 10:00 ]
jaaa maar daar "betaal" ik dus wel 60 euro voor. Enkel de campaign.dloeffen schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:54:
[...]
Verschil is dat jij wel de Campaign kunt spelen, alle 'gratis' gamers niet
free to play is geweldig hoor, daar groeit de fanbase/playerbase van, maar ik had liever een 60 euro game met superveel unlocks in multiplayer. Dit levelen is erg grindy.
Als er nog meer mensen zijn die op een ‘normaal’ (lees oude stroeve muscle memory) tempo Halo aan de tand willen voelen vanavond. Stuur maar een DM. Wij zitten met een stelletje oldies klaar vanaf een uurtje of 20.00/20.30 uur
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |