Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:19:
[...]

Geen weerstand als in feedback of rumble etc. Als je de thumbsticks eraf haalt kun je de weerstand aanpassen van de thumbsticks met een klein “schroevedraaiertje” die in de elite case zit. Hierdoor kun je je thumbsticks wat “zwaarder of lichter” maken. Ik heb de weerstand zo hoog mogelijk gezet omdat mij dit wat meer controle geeft.
Ja ik zag het net, ook wel een fijne feature maar hier niet nodig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nogne schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:09:
[...]

Die had ik zelf ook nog niet eerder gezien. Weet niet beter dat OG Original Gangster is, vond het al apart dat er een Gangster Xbox was :p
Ik dacht altijd Old Generation, net als ondertekende…

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:58:
[...]

Original ;) Oftewel OG Xbox = Original Xbox = Eerste generatie Xbox.
Vrij gangbare term binnen de community :P
Ken de eerste Xbox alleen als Xbox(C) Classic :9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:12:
[...]

Aah shit. Echt hard spijt dat ik mijn pre-order geannuleerd heb.

Nou goed hij is gebaseerd op de V2 dus met die gedachte troost ik mijzelf dan maar een beetje.
Haha.. ik heb hem nog op preorder staan. Komt a.s. Vrijdag, en weet al voor 70% zeker dat ik hem ga doorverkopen. Iemand geeft aan hem over te willen nemen dat ik de dlc mag houden. Is toch een goed idee lijkt me. Series 2 faalt blijkbaar hard en dat wist ik bij de preorder niet. Nu ik mij in heb gelezen ben ik gewoon bang zelfs. Zonde van het geld. :>

EDIT:
Verstuurd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JbyltM3EaCgR_G2pvRZ0-qzNkh0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nGEymOz5wHe87styyH5xFmrW.jpg?f=user_large

WORT WORT WORT :Y

[ Voor 17% gewijzigd door Meneer UYL op 14-11-2021 12:47 ]

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:29

FeaR

In GoT we trust

TheVMaster schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:19:
[...]
Je krijgt daar geen melding van verder.
Mailtje van Microsoft ontvangen dat het pakket over is gedragen aan DPD :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is me gelukt om een hele dikke boss te verslaan in Elden Ring network test. Wel met behulp van een summon, helaas. Ik ga echt video's bekijken met tips hoe ik beter kan worden in boss fights qua aanvallen ontwijken, op tijd door die aanvallen heen rollen enzo, ik ben daar nooit heel goed in geweest.

Vandaag gebruikte ik de enchanted knight met schild dat 100% aanvallen blockt en die kasteel baas was beter te doen nu, maar nog steeds pittig genoeg. Hebben Souls kenners hier tips qua het beter worden in het ontwijken van boss attacks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
devilsnight schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:16:
Hebben Souls kenners hier tips qua het beter worden in het ontwijken van boss attacks?
Ja. Je reactievermogen oefenen, en pas echt dodge als je iets neer ziet komen xd.

Wat ook werkt is richting de boss rollen, nooit weg van. Dan dodge je al de meeste moves met 50% meer kans.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Als niet raceliefhebber toch maar FH5 geprobeerd. Tijdens character creation was de "woke" vibe wel iets om even bij door te bijten, maar eenmaal in de game was het genieten. Dacht even 10 minuten checken zoals FH4 en uninstall maar opeens was ik uren verder. Had aan het begin wel regelmatig de drang om uit te stappen zoals in Far Cry. :P
Aangename verrassing. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2021 16:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:16:
Het is me gelukt om een hele dikke boss te verslaan in Elden Ring network test. Wel met behulp van een summon, helaas. Ik ga echt video's bekijken met tips hoe ik beter kan worden in boss fights qua aanvallen ontwijken, op tijd door die aanvallen heen rollen enzo, ik ben daar nooit heel goed in geweest.

Vandaag gebruikte ik de enchanted knight met schild dat 100% aanvallen blockt en die kasteel baas was beter te doen nu, maar nog steeds pittig genoeg. Hebben Souls kenners hier tips qua het beter worden in het ontwijken van boss attacks?
Nooit knipperren met je ogen. NOOIT !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:39:
Als niet raceliefhebber toch maar FH5 geprobeerd. Tijdens character creation was de "woke" vibe wel iets om even bij door te bijten, maar eenmaal in de game was het genieten. Dacht even 10 minuten checken zoals FH4 en uninstall maar opeens was ik uren verder. Had aan het begin wel regelmatig de drang om uit te stappen zoals in Far Cry. :P
Aangename verrassing. :)
Ja bedoelt die them/they optie die je kan kiezen? Het is geen ramp, ik bedoel als het sommige mensen echt blij maakt....

Maar dan vervolgens in de eerste race, de proloog vlak voordat je de finish over gaat zegt die announcer "I've seen this racer before, they know how to make an entrance." Het is toch echt duidelijk een vrouw in mijn auto, zeg gewoon "she", lol.

En het feit dat je in de wheelspin serieus gewoon dames kleding hebt terwijl ik toch echt gekozen heb voor een dude als character en hé/him.

At the end of the day is het allemaal geen big deal. Maar kon het niet helpen dan weer even te zuchten....

En zie dit, het laat weer eens zien dat het serieus nooit goed is bij sommigen *knip* laten we dat dan niet doen...

https://www.gamingbible.c...-20211111?source=facebook

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 14-11-2021 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04
justifire schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:09:
[...]

Nooit knipperren met je ogen. NOOIT !!
Het is geen Dr Who game ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik snap het probleem niet zo. Je kunt je zo niet woke uiten als je wilt. Je wordt nergens toe gedwongen. De kleding die je vrij speelt en niet wilt laat je gewoon in de garderobe. Een mensen die het wel leuk vinden doen het wel. Waarom anderen willen beperken?

Ik speel elk spel als vrouw als ik de mogelijkheid heb. Ook zo vaak discussie over gehad. Geen idee waarom mensen denken dat ik mij daarvoor zou moeten verantwoorden. Leven en laten leven is moeilijk blijkbaar.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer UYL schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:22:
[...]

Ja. Je reactievermogen oefenen, en pas echt dodge als je iets neer ziet komen xd.

Wat ook werkt is richting de boss rollen, nooit weg van. Dan dodge je al de meeste moves met 50% meer kans.
Handige informatie! Ik maak soms de fout dat wel te doen. Of dat ik de Boss wel op me af laat komen en dan weg rol, maar wellicht is het toch de verkeerde kant dan. Ik zal er eens mee aan de slag gaan, desnoods installeer ik Dark Souls 3 opnieuw, prima te doen met die FPS boost.

Ik moet zeggen dat de derde speelsessie echt top was, veel beter dan de vorige twee en dat komt puur omdat ik het vandaag echt als een Souls game speelde. Alles verkennen, elke vijand killen tenzij ze tyfus huge zijn zoals die draak, dan moet je echt wegwezen, haha. De runes/souls spenderen aan het levellen enzovoort.

De laatste sessie is morgenochtend 4:00-7:00, maar dat wordt me te gek, maar kan niet ontkennen dat ik graag verder was gegaan, na die Margit boss verslagen te hebben bij dat kasteel zat ik er helemaal in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07

TheVMaster

Moderator WOS
ArthurMorgan schreef op Sunday 14 November 2021 @ 18:00:
Ik snap het probleem niet zo. Je kunt je zo niet woke uiten als je wilt. Je wordt nergens toe gedwongen. De kleding die je vrij speelt en niet wilt laat je gewoon in de garderobe. Een mensen die het wel leuk vinden doen het wel. Waarom anderen willen beperken?

Ik speel elk spel als vrouw als ik de mogelijkheid heb. Ook zo vaak discussie over gehad. Geen idee waarom mensen denken dat ik mij daarvoor zou moeten verantwoorden. Leven en laten leven is moeilijk blijkbaar.
Persoonlijk vind ik het wel fijn dat ze zo inclusive zijn. Van mij hoeft het ook niet, dat He/Him en She/Her, want ik gebruik het niet. Maar als mensen het wel willen is het alleen maar fijn dat de keuze er wel is. Zelfde met de mogelijkheid om gelijk kleurenblindheid, en andere ‘hulpmiddelen’ te kunnen configureren. Er zijn ook mensen die blind, doof of kleurenblind zijn die willen gamen.

Erg fijn dat ze daar (oa) bij Forza gewoon rekening mee houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer UYL
TheVMaster schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:57:
[...]

Persoonlijk vind ik het wel fijn dat ze zo inclusive zijn. Van mij hoeft het ook niet, dat He/Him en She/Her, want ik gebruik het niet. Maar als mensen het wel willen is het alleen maar fijn dat de keuze er wel is. Zelfde met de mogelijkheid om gelijk kleurenblindheid, en andere ‘hulpmiddelen’ te kunnen configureren. Er zijn ook mensen die blind, doof of kleurenblind zijn die willen gamen.

Erg fijn dat ze daar (oa) bij Forza gewoon rekening mee houden.
Kleurenblind hier! En ben het daarmee eens. Mij boeit die voorzetsels niet zo voor je geslacht, maar anderen boeit het weer niet dat ik kleurenblind ben. Toch fijn dat ze er rekening mee houden, om met iedereen een beetje rekening te houden! :Y

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23
ArthurMorgan schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:00:

Omdat er geen einde aan is, daarom. Eerst armor, toen de voorgevel, toen de namen, toen de looks, toen de voice, nu de aanhef, wanneer komt het punt dat 'ze' eindelijk eens zeggen 'zo is het genoeg'? Waar is mijn 'recht' om een vrouw te spelen met cup DD? Mijn 'recht' om een bikini als plate armor te gebruiken?

Zo'n aanhef boeit mij weinig, een keuze, een optie, maar blijf van mijn keuzes af. Want nu zelfs als ze dit doen, blijkbaar zit er 'iets' nog steeds niet goed:
I quit the game immediately and was close to just refunding it on Steam

Blijkbaar doe je een gebaar, maar blijkbaar nog steeds niet genoeg en dus precies zoals ik zei: er komt geen einde aan hun 'eisen'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op Sunday 14 November 2021 @ 19:37:
[...]

Omdat er geen einde aan is, daarom. Eerst armor, toen de voorgevel, toen de namen, toen de looks, toen de voice, nu de aanhef, wanneer komt het punt dat 'ze' eindelijk eens zeggen 'zo is het genoeg'? Waar is mijn 'recht' om een vrouw te spelen met cup DD? Mijn 'recht' om een bikini als plate armor te gebruiken?

Zo'n aanhef boeit mij weinig, een keuze, een optie, maar blijf van mijn keuzes af. Want nu zelfs als ze dit doen, blijkbaar zit er 'iets' nog steeds niet goed:

Blijkbaar doe je een gebaar, maar blijkbaar nog steeds niet genoeg en dus precies zoals ik zei: er komt geen einde aan hun 'eisen'.
Denk niet dat dit (het xbox topic) de plek is om daar nu een uitgebreide discussie over te voeren, maar zolang er keuze is zou ik me er niet te druk om maken.

Gaming is er voor iedereen en het is fijn dat iedereen (los van wat een ander van een bepaalde uiting van iemand vindt) zich er thuis kan voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23
TheVMaster schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:41:
[...]

Denk niet dat dit (het xbox topic) de plek is om daar nu een uitgebreide discussie over te voeren, maar zolang er keuze is zou ik me er niet te druk om maken.

Gaming is er voor iedereen en het is fijn dat iedereen (los van wat een ander van een bepaalde uiting van iemand vindt) zich er thuis kan voelen.
Je hebt het ook niet gelezen, dus quote het dan ook niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
/edit: ok :)

[ Voor 133% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-11-2021 19:43 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
SinergyX schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:37:
[...]

Om eerlijk te zijn boeit het mij voor de categorie gaming niet zo. Het blijft een hobby en het heeft geen effect op het leven. Er zijn however onderwerpen buiten gaming waarvan ik denk dat het xbox topic daar geen plaats voor is, you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op Sunday 14 November 2021 @ 19:42:
[...]

Je hebt het ook niet gelezen, dus quote het dan ook niet.
Zeker wel. :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:51
ArthurMorgan schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:00:

Het viel mij meteen op dat stevig op woke was ingezet. Mannelijke keuzeopties zoals een baard of snor kiezen is niet mogelijk. Het zit 'em vooral in de beperkingen wat je wel of niet kunt aanpassen of kiezen.
Daarnaast zijn de cut scenes er ook doordrenkt mee en ook de gesproken dialogen (lees: de aanspreekvormkeuze in het instellingenmenu is een wassen neus).
Als man speel ik ook wel eens als vrouw maar dat staat los van woke-isme.
In de praktijk nooit problemen of bezwaren gehad m.b.t. geloofsovertuigingen, etniciteit, geaardheid, etc. Daar houd je gewoon rekening mee c.q. pas je je gedrag op aan en iedereen (inclusief mijzelf) en zich houdt aan de te verwachten waarden en normen.

't Zal voornamelijk een strategische beslissing zijn om ophef rondom deugkwesties te voorkomen door Playground/Turn 10 of mogelijk op een hoger hiërarchisch niveau door Xbox Studios of Microsoft. Angelsaksische bedrijven zijn daar gevoelig voor. Totdat het niet meer hoeft en dan zal blijken dat de groepen waarvoor het was bedoelt er niets of weinig mee opgeschoten zijn.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:20
Wat een woke gezever, kan er niet ff een mod ingrijpen of iedereen naar het forza topic trappen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen kwestie van leven en laten leven of andere niet accepteren. Geen optie voor een baard of snor maar wel een vrouwen stem of een jurk als man zijnde. Als een aanvulling zou dat oké zijn, maar op de huidige wijze is het gewoon achterbaks gedrag en siert het de developer/uitgever absoluut niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2021 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier heb ik nou zoveel moeite mee gehad, maar zie hoe easy deze gast het doet lijken. En ik zie dat hij soms juist wel van een attack wegduikt en niet erheen. Ik zie dat dat parryen immens belangrijk is zeg, laat ik dat maar eens goed gaan oefenen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Weet je wat awesome is? Je druk maken om de cosmetische keuzes in een spel, die gemaakt zijn omdat er mensen zich, om persoonlijke redenen, druk maken over cosmetische keuzes in spellen. Klik gewoon door en maak je niet zo druk om dingen die voor jou minder belangrijk zijn dan voor anderen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:39:
Als niet raceliefhebber toch maar FH5 geprobeerd. Tijdens character creation was de "woke" vibe wel iets om even bij door te bijten, maar eenmaal in de game was het genieten.
Zat ik dan als witte man met een baard, keuze uit 20 protheses maar geen enkele vorm van gezichtsbeharing toegevoegd.

Prima als je het zo divers mogelijk wilt maken maar doe dat dan ook. Nu voelt het een beetje toegevoegd om woke te doen.

Gast snel een helm op getrokken overigens want elke keer als ik mijn karakter zag kreeg ik plaatsvervangende schaamte, er was geen enkele combinatie mogelijk waar ik mijzelf mee kon identificeren.

Edit: Ik laat mijzelf wel aanspreken met “madam president” dat vind ik dan wel weer geestig. “Welcome tot the hall of fame madam president“

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 14-11-2021 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
devilsnight schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:24:
[YouTube: Elden Ring - Margit The Fell Omen Boss Fight (4K 60FPS)]

Hier heb ik nou zoveel moeite mee gehad, maar zie hoe easy deze gast het doet lijken. En ik zie dat hij soms juist wel van een attack wegduikt en niet erheen. Ik zie dat dat parryen immens belangrijk is zeg, laat ik dat maar eens goed gaan oefenen.
In principe maakt de kant die je dodget niet uit. Het gaat om de timing. Dat gezegd hebbende, als je richting hem dodget heb je een grotere kans op ontwijken. Vandaar dat ik het suggereerde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:18:
Wat een woke gezever, kan er niet ff een mod ingrijpen of iedereen naar het forza topic trappen?
Precies dat. Dit doet echt afbreuk aan waar het topic voor bedoelt is :| :N

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@devilsnight Een paar spoilertags zouden geen overbodige luxe zijn.
Kom expres niet in de Elden Ring topics maar zie hier de ene na de andere vijand onthuld of omschreven worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:49

Oekol

waka waka hey hey

Is de enige optie (waarvoor je de controller niet uit elkaar hoeft te halen) voor back paddles de elite series 2 controller?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:00:
Is de enige optie (waarvoor je de controller niet uit elkaar hoeft te halen) voor back paddles de elite series 2 controller?
Nee hoor.
Je hebt ook de Razor Wolverine 2, of je kan bij SCUF gaan shoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

justifire schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:12:
[...]

Nee hoor.
Je hebt ook de Razor Wolverine 2, of je kan bij SCUF gaan shoppen :)
Nee oké, maar je moet dus een hele controller kopen. Zoals bij de PlayStation even paddles er op klikken kan niet?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oekol schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:19:
[...]

Nee oké, maar je moet dus een hele controller kopen. Zoals bij de PlayStation even paddles er op klikken kan niet?
Bij PlayStation kan je ook geen paddles erop klikken hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:27:
[...]

Bij PlayStation kan je ook geen paddles erop klikken hoor.
Dan zou ik even googlen als ik jou was. Zelfs van Sony zelf. Vriend had cheap ass via alie gehaald dat werkte ook soort van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oekol schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:29:
[...]

Dan zou ik even googlen als ik jou was. Zelfs van Sony zelf. Vriend had cheap ass via alie gehaald dat werkte ook soort van.
Bij de vorige generatie controller had je wel de Back button attachment, bedoel je die?
Voor de DualSense is dat officieel nog geen ding dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:34:
[...]

Bij de vorige generatie controller had je wel de Back button attachment, bedoel je die?
Voor de DualSense is dat officieel nog geen ding dacht ik.
Is dualsense dan ps5? Ik weet dat het op ps4 in ieder geval kan. Geen idee of die van de ps4 op de ps5 te klikken is. Maar een oplossing om alleen paddles er op te klikken zou fijn zijn en scheelt in de kosten. 180 euro voor paddles klinkt zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oekol schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:35:
[...]

Is dualsense dan ps5? Ik weet dat het op ps4 in ieder geval kan. Geen idee of die van de ps4 op de ps5 te klikken is. Maar een oplossing om alleen paddles er op te klikken zou fijn zijn en scheelt in de kosten. 180 euro voor paddles klinkt zo duur.
DualSense is de PS5 controller idd, de Sony DualShock4 back button attachment werkt daar niet op.
Edit: Overigens zijn dat ook maar 2 knoppen, niet 4 paddles zoals op de Elite controller.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 14-11-2021 22:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik wilde jullie nog even bedanken, ik heb een Xbox series S gekocht met 3 jaar Xbox ultimate. De 1 euro truck werkt nog steeds. 😊👍 echt wat een verschil tussen mijn Xbox 360 en deze Xbox. Zoveel stiller, kleiner en scherper beeld. Misschien dat ik over een paar jaar nog over over een X maar voor nu ben ik heel erg blij. Mooi om te zien dat dingen als CEC werkt en Google assistent.

Nu alleen nog beslissen welk games ik als eerste ga uitspelen. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:59:
@devilsnight Een paar spoilertags zouden geen overbodige luxe zijn.
Kom expres niet in de Elden Ring topics maar zie hier de ene na de andere vijand onthuld of omschreven worden :X
Huh...spoilers? Die video? Die hoef je niet aan te klikken hé, en daarnaast is die boss volop te zien in de gameplay overview trailer van een week geleden, van From Soft zelf.

Daarnaast heb ik naar mijn weten totaal geen enkele vijand in het bijzonder onthuld hier. Ik haat zelf ook spoilers, heb eerlijk waar geen idee wat je nu bedoeld.

In mijn impressie posts heb ik hooguit wat wildlife beestjes aan kaart gebracht, niets bijzonders.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 14-11-2021 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Nogne schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:09:
[...]

Die had ik zelf ook nog niet eerder gezien. Weet niet beter dat OG Original Gangster is, vond het al apart dat er een Gangster Xbox was :p
Ik zat ook al te denken… og, original snapte ik maar de G kwam ikniet in uit, G en x liggen ver uit elkaar. Zat al met gamecube enz.. bedankt voor de opheldering🤣

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-L2EDMEW-lGILQK02ZiyItrD90=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ZLlmSZL4LDkG5k0SU7sFRPG.jpg?f=fotoalbum_large

Het is maandag boys, ben benieuwd of de geruchten waar zijn :)
Zo ontzettend veel zin in!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PepieNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 07:44:
[Afbeelding]

Ik hoop stiekem dat het niet waar is. Want ik ben nog lang niet klaar met Forza :P En als er wel een kern van waarheid in zit, hoop ik op een flight van 3 dagen ofzo. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:03:
[...]

Ik hoop stiekem dat het niet waar is. Want ik ben nog lang niet klaar met Forza :P En als er wel een kern van waarheid in zit, hoop ik op een flight van 3 dagen ofzo. :)
Gewoon de wapens laten voor wat ze zijn en lekker blijven rijden :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:22
uchiha tijntje schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:03:
[...]

Mja ken het. Gisteren eindelijk solo (offline) aangekomen in Hell difficulty in D2R na opnieuw gestart te zijn door al die server issues, speel vrij casual dus dat kostte me een maand.
En daar begint het pas.. :o

En dan is er idd nog FH5..

[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 15-11-2021 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:37:
[...]

DualSense is de PS5 controller idd, de Sony DualShock4 back button attachment werkt daar niet op.
Edit: Overigens zijn dat ook maar 2 knoppen, niet 4 paddles zoals op de Elite controller.
Voor mij zou twee al werken. Wil een paddle voor crouch / prone met call of duty. Maar moet dan dus echt een dure controller kopen. Kun je hem bij een mediamarkt achtige winkel gewoon in de handen hebben en voelen hoe 't vasthoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PepieNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 07:44:
[Afbeelding]

Ik heb de geruchten even gemist merk ik, wat zou er kunnen gebeuren vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:44:
[...]

Geruchten zijn dat de Halo MP vandaag uit gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
uchiha tijntje schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:51:
[...]

Geruchten zijn dat de Halo MP vandaag uit gaat komen.
Volgens de nieuwe geruchten toch nog uitgesteld last-minute. https://playsense.nl/4720...e-moment-toch-uitgesteld/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, hoe kan iets uitgesteld worden als het niet is aangekondigd :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Vinnocchio schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:18:
Er wordt wel meer gezeverd hier, bijvoorbeeld over paddles op een Playstation controller.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Springbokkie schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:37:
[...]

Er wordt wel meer gezeverd hier, bijvoorbeeld over paddles op een Playstation controller.
De boel dwaalt wel eens af hier ja. Misschien zorgt die afwisseling af en toe juist er voor dat dit zo een actief topic is waar over het algemeen gewoon netjes met elkaar wordt omgegaan. Koelkast gedoe was ik ook op een gegeven moment klaar mee, maar een ander kan er moe van worden als ik weer over mijn LG Oled begin.

Ontopic; Jammer als Halo multiplayer vandaag niet komt, maar in november is sws al geweldig. Dat zou betekenen binnen 2 weken vol in Halo duiken, en in december de campaign. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:48

Zeddicius

Conscience do cost

Rossi46 schreef op zondag 14 november 2021 @ 07:03:
[...]

Ik heb gepoogd je situatie te reproduceren, maar 'helaas' is het voor mij wel gewoon mogelijk om de story van Hitman 2 te starten. Maar goed, ik blijk dan ook de 'Gold' versie te hebben (laatst inderdaad gekocht, was ik alweer een beetje vergeten).

Beetje een standaard helpdesk suggestie, maar heb je al geprobeerd de game opnieuw te installeren? Is toch wel heel weird dat je een specifieke game opstart (je hebt de game dus, anders lukt dat niet) en vervolgens kun je de story van de game niet spelen ;)
Thanks voor het checken! Ja is inderdaad erg vreemd allemaal, heb al geprobeerd het spel opnieuw te installeren. Uiteindelijk maar de Gold versie voor een mooie prijs gehaald, had zin om te spelen :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:50:
[...]

De boel dwaalt wel eens af hier ja. Misschien zorgt die afwisseling af en toe juist er voor dat dit zo een actief topic is waar over het algemeen gewoon netjes met elkaar wordt omgegaan. Koelkast gedoe was ik ook op een gegeven moment klaar mee, maar een ander kan er moe van worden als ik weer over mijn LG Oled begin.
Dit idd. Het zeuren over een onderwerp wat je niet aanstaat is naar mijn mening nog veel irritanter, scroll gewoon verder en plaats daarna iets wat wel on topic/interessant is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:59
Zeddicius schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:00:
[...]

Thanks voor het checken! Ja is inderdaad erg vreemd allemaal, heb al geprobeerd het spel opnieuw te installeren. Uiteindelijk maar de Gold versie voor een mooie prijs gehaald, had zin om te spelen :X
haha, zo kan het natuurlijk ook :)

Ik vind het sowieso allemaal een beetje onduidelijk. Ik heb nu Hitman 1, Hitman 2 Gold en Hitman 3 Deluxe. Waarbij ik me afvraag of ik 2 Gold wel had hoeven kopen, of kreeg ik al toegang tot die game middels 3 Deluxe?

Naja, het zal ook allemaal wel. Ik gun het de ontwikkelaar enorm (die hebben zelf de IP overgekocht om ermee verder te gaan).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
devilsnight schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:24:
[YouTube: Elden Ring - Margit The Fell Omen Boss Fight (4K 60FPS)]

De graphics zien er wel tof uit zeg..
Het is dat ik van mij zelf weet dat ik dit soort games niet zo goed kan spelen :P Verhaal en graphics trekken mij wel, maar het moet ook wel leuk blijven om te spelen.. en dat is het niet als ik nauwelijks (of pas na 15x) langs de eerste baas op kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:48

Zeddicius

Conscience do cost

Rossi46 schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:02:
[...]

haha, zo kan het natuurlijk ook :)

Ik vind het sowieso allemaal een beetje onduidelijk. Ik heb nu Hitman 1, Hitman 2 Gold en Hitman 3 Deluxe. Waarbij ik me afvraag of ik 2 Gold wel had hoeven kopen, of kreeg ik al toegang tot die game middels 3 Deluxe?

Naja, het zal ook allemaal wel. Ik gun het de ontwikkelaar enorm (die hebben zelf de IP overgekocht om ermee verder te gaan).
Ja dat is niet helemaal duidelijk inderdaad. Er zijn aardig wat versies in omloop haha. Maar inderdaad, ik gun het ze ook van harte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Donstil schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:44:
[...]

Staat al 2 maand een releasedatum van 15 november voor de halo editie van de xbox series x, onder andere op google.
Enkele idioten met een youtube kanaal hebben een paar dagen geleden plots beslist dat dit onweerlegbaar bewijs is dat de halo multiplayer op 15 november komt |:(

Acties:
  • +13 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zbWd9kwuhJuYhtqIJJONSIvaf4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5LSQY35RQZvFUkYlw7C2zjbA.png?f=fotoalbum_large

Kijk eens wat DPD kwam brengen zojuist. Had alleen geluk denk ik, want de doos was duidelijk opengescheurd om te zien wat er in zat. Bezorger van DPD sprintte ook zowat weg toen hij de doos overhandigde. Was op zoek naar een PS5 zeker? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2AJFALkGPwmLKGldjUzGcCur7pI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2gZZ2XtXPrtcf13gnegRwus4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 15-11-2021 10:16 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:16

RawChild

PSN: Rawchild

Is er wat met de xbox servers aan de hand? ik kan in geen enkele game, maar downloaden vanuit gamepass lukt wel gewoon..

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:16

RawChild

PSN: Rawchild

Wom schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:16:
[Afbeelding]

Kijk eens wat DPD kwam brengen zojuist. Had alleen geluk denk ik, want de doos was duidelijk opengescheurd om te zien wat er in zat. Bezorger van DPD sprintte ook zowat weg toen hij de doos overhandigde. Was op zoek naar een PS5 zeker? :+

[Afbeelding]
Gaaf! met een beetje geluk is de multiplayer vanaf vandaag te spelen :9~

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Altijd met DPD hoor, die dozen krijgen wat te voorduren voor ze aangeboden worden.

De mijne is nog "onderweg met bezorger", wat ik verder wel goed nieuws vind want de keren dat ik hiervoor keek was de tracking server bij DPD overbelast 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
Mooi dingetje, die Halo XSX.

Ik wacht wel op een Gears Of War XSX, wellicht met Gears Of War 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:35
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wees blij dat hij nog in een doos zat. Coolblue had mijn XSX in retaildoos verstuurd met alleen een label er op geplakt. Kreeg haast een hartverzakking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:39

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:11:
[...]

Lol, hoe kan iets uitgesteld worden als het niet is aangekondigd :P
Jij maakt nooit planningen die niet publiekelijk bekend gemaakt worden? :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:26
Thom2289 schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:21:
[...]

Wees blij dat hij nog in een doos zat. Coolblue had mijn XSX in retaildoos verstuurd met alleen een label er op geplakt. Kreeg haast een hartverzakking.
Meen je niet..omg heb je nog contact met ze opgenomen.

Hier ook net binnen van postnl, doos gesloten :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SunnieNL
20 jaar controller is binnen. Vind hem er wel tot uitzien. De rubberen grips zorgen er ook voor dat hij lekkerder in de hand ligt. Al blijf ik er bij dat ik het extra gewicht van de Elite controllers meer waardeer dan deze lichte controllers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CK_CarEaGRtmGiftO0aKhtKIbr8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DrGsTCFedrjlPRLKV3dB4d6W.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7No6gme9Mqmv1GGauqUoo0KWf8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6QwyCcrhDxWQf7JBOv2IJgrT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1WJYX0RO0k7jWQPSNwxDQs4T1l0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FG2yddHHtr1DbfjEmqH8CH24.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHIb9ZiNuzKZ1dNtHc3FR29ciPc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZMXA4Ms5eRMSnRHBbGYrmoV.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:58
[Afbeelding]

[Afbeelding]
What a beauty! Dit moet toch je hele dag maken, is die lockdown shizzle toch nog ergens goed voor :*)

Ik verwacht vandaag ook mijn Halo Infinite edition van de Elite controller :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RawChild schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:16:
Is er wat met de xbox servers aan de hand? ik kan in geen enkele game, maar downloaden vanuit gamepass lukt wel gewoon..
MS is de servers gereed aan het maken voor de Infinite MP release vanavond. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9qREOnBVcswCaGnwKC1uN-AzS0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AamXM5zSppvuVJ4Fu3lQZuLM.jpg?f=fotoalbum_large

Nou daar is hij dan. Toch wel een fraai ding in het echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donkervoort_
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-01-2024
Donstil schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:39:
[Afbeelding]

Inderdaad zeg! Helaas hebben de scalpers mijn mogelijkheid tot aanschaf weggesnoept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
[Afbeelding]

ah, dus de powerknop heeft toch wel die gouden look gekregen in 't echt.
Hij is zeker mooi. Toch beetje spijt dat ik hem niet besteld heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:36

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[Afbeelding]

Ik vind de Lego Porsche en het Lego Bloemenpakket mooier. Ik heb dan ook helemaal niks met Halo 8)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op Monday 15 November 2021 @ 10:39:
[Afbeelding]

Ziet er goed uit. Ik zit ook met smart te wachten bij de voordeur. Potver, krijg ik net een push notificatie dat de bezorger aan zijn route gaat beginnen. :9~ :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:47:
[...]

Ik vind de Lego Porsche en het Lego Bloemenpakket mooier. Ik heb dan ook helemaal niks met Halo 8)
Haha dat is mijn hoekje van de eettafel, daar mocht 1 Lego auto staan de dagen na hij klaar was (De Chiron, die staat er nog achter). Toen heb ik met Valentijn mijn vrouw die lego bos cadeau gedaan (als de romanticus die ik ben 8)7) en daarmee heb ik het er een soort van doorheen gekregen dat ze mochten blijven staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SunnieNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:45:
[...]

ah, dus de powerknop heeft toch wel die gouden look gekregen in 't echt.
Hij is zeker mooi. Toch beetje spijt dat ik hem niet besteld heb.
Ja, al brand hij wel gewoon wit hoor.
En hij heeft een Ander geluidje (ik neem aan iets van Halo) als hij aan gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hee wat anders, ik heb mijn "oude" XSX verkocht aan een tweaker.
Nu heb ik dat ding netjes een reset gegeven en laten herstarten enz, alleen daarna kan ik hem niet meer uit zetten. Kan ik dan gewoon veilig de stekker eruit trekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
Donstil schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:59:
Hee wat anders, ik heb mijn "oude" XSX verkocht aan een tweaker.
Nu heb ik dat ding netjes een reset gegeven en laten herstarten enz, alleen daarna kan ik hem niet meer uit zetten. Kan ik dan gewoon veilig de stekker eruit trekken?
Je kan toch die powerknop ingedrukt houden? Gaat ie ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Springbokkie schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:00:
[...]

Je kan toch die powerknop ingedrukt houden? Gaat ie ook uit.
Ooh haha daar had ik niet eens aan gedacht, ik zat met de controller te rommelen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine tegenvaller. Bol.com heeft zojuist pas de 20th Anniversary controller afgegeven aan PostNL, krijg 'm dus morgen pas :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
En ook dit is alweer achterhaald. Inmiddels is het weer patched en klaar voor relase volgens de nieuwste ontwikkelingen.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Mijn Xboxen zijn ook binnen gekomen. Het blijft raar, dat als je door een hiccup tijdens het bestellen ineens drie (die vierde is van mijn vrouw) besteld hebt en ze kunnen het niet fixen, nadat je met de MS Store gaat bellen. 🤯 Gelukkig kan ik zo andere mensen blij maken (ze zijn al vergeven voor de kostprijs).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huj2jd6l4uOKY_9PTc0wsE-Rsmw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uuEnN3stfPwHkfrz9WuEhd8z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:22
TheVMaster schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:39:
Mijn Xboxen zijn ook binnen gekomen. Het blijft raar, dat als je door een hiccup tijdens het bestellen ineens drie (die vierde is van mijn vrouw) besteld hebt en ze kunnen het niet fixen, nadat je met de MS Store gaat bellen. 🤯 Gelukkig kan ik zo andere mensen blij maken (ze zijn al vergeven voor de kostprijs).

[Afbeelding]
Nice!

Mijn bestelling van de XSX halo van 25 augustus is helaas niet verzonden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:25
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:26:
Kleine tegenvaller. Bol.com heeft zojuist pas de 20th Anniversary controller afgegeven aan PostNL, krijg 'm dus morgen pas :-(
Hier hetzelfde :( dagje langer geduld. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
schumi1986 schreef op Monday 15 November 2021 @ 11:41:
[...]

Nice!

Dat is wel zonde. Waar had je hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
TheVMaster schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:52:
[...]

Dat is wel zonde. Waar had je hem besteld dan?
Gewoon bij Microsoft.NL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:59
Thom2289 schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:21:
[...]

Ook lekker klote voor als je waar de hecht aan een nette verpakking... 8)7

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Scalper!! :+

Maar hij is mooi he? Vind hem nog fraaier in het echt dan op foto. Heel bij er mee in ieder geval.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL

[Afbeelding]
Die heb je dan bewust laten staan want je krijgt wel gewoon orderbevestigingen he? Ik had er 2 had eentje geannuleerd. Zo lang je maar niet scalpt dan vinden we het allemaal prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 18:49
Hoe mooi ik al die nieuwe controllers ook vind, ze liggen naar mijn idee minder lekker in de hand en dat D-pad klikt gewoon te hard dat vrienden in de party erover klagen (mic pick-up).

Nu weer terug bij de Xbox One controller met een kleine aanpassing. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imm6iEUmOTPNdFRyRUj7pTPSbfg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iHYteyPy6Pz7fV0PSNu3DCHF.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Meneer UYL schreef op Monday 15 November 2021 @ 12:16:
[...]

Die heb je dan bewust laten staan want je krijgt wel gewoon orderbevestigingen he? Ik had er 2 had eentje geannuleerd. Zo lang je maar niet scalpt dan vinden we het allemaal prima :D
Eh…dat is dus gebeurt binnen 2-3 minuten. Heb vanuit de VISA app ook maar 1x de betaling moeten goedkeuren. Heb de maandag erna ook met Microsoft Store support gebeld, maar die konden het niet oplossen. Ik was wel bang dat ze mogelijk alles zouden cancellen, juist omdat er maar 1 per klant was toegestaan. Maar wees niet bang, ze gaan niet voor meer weg dan de originele winkelprijs. Ik heb namelijk een hekel aan scalpers.

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 15-11-2021 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Froggle schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:26:
Hoe mooi ik al die nieuwe controllers ook vind, ze liggen naar mijn idee minder lekker in de hand en dat D-pad klikt gewoon te hard dat vrienden in de party erover klagen (mic pick-up).

Nu weer terug bij de Xbox One controller met een kleine aanpassing. :+
[Afbeelding]
Haha, geinig gedaan.

Ik vind de D-Pad zelf een enorme verbetering van de Xbox Series controller. Hij had inderdaad misschien wat minder luid kunnen klikken (al stoor ik mij er niet aan). Sommigen ervaren has als een budget afwerking, ik heb eerder het idee dat het bewust gedaan is, want het indrukken en krijgen van feedback loopt allemaal een stuk soepeler dan de D-Pad van de vorige Xbox controllers. Volgens mij zit een vergelijkbaar systeem ook op de Elite controllers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schumi1986
schumi1986 schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:41:
[...]

Nice!

Gelukkig is deze wel verzonden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_D77AHvJPm2bEdcFmIMZUm2NBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jk7pB72D2E2UDwr23bjNyLoA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
laat me aub weten hoe die bevalt. aankomende week komt die van mij ook binnen maar ik twijfel nog om hem te verkopen (wetende alle defecten van de series 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Staat er eigenlijk nog een anniversary event of iets dergelijks op de planning, waar mogelijk ook de MP-release of een Halo-serie aangekondigd kan worden? Of gewoon levering limited consoles en controllers en misschien een onaangekondigde announcement op social media

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Steven030 schreef op Monday 15 November 2021 @ 12:59:
Staat er eigenlijk nog een anniversary event of iets dergelijks op de planning, waar mogelijk ook de MP-release of een Halo-serie aangekondigd kan worden? Of gewoon levering limited consoles en controllers en misschien een onaangekondigde announcement op social media
Ja, er is vanavond een event.

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 15-11-2021 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:20

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Steven030 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:59:
YouTube: Xbox Anniversary Celebration

hier staat alvast een stream gepland voor vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:58
En we krijgen sowieso een glimps van de nieuwe Halo serie, met Pablo Schreiber als de Master Chief himself :)

Ik verwacht er niet al te veel van, maar ga hem wel kijken. Een serie als Halo kun je IMHO alleen maken met een heel groot budget..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Steven030 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:59:
Als je überhaupt vraagt of er een event gepland staat, verwacht ik ook niet dat je maar enig gerucht hebt meegekregen afgelopen weekend. :+
Maar hét gerucht dat rond gaat is dat de Multiplayer van Halo Infinite vanavond gereleased wordt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Thanks, ik zit om 19:00 klaar :)
Pagina: 1 ... 270 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord