ArthurMorgan schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:00:
Ik snap het probleem niet zo. Je kunt je zo niet woke uiten als je wilt. Je wordt nergens toe gedwongen. De kleding die je vrij speelt en niet wilt laat je gewoon in de garderobe. Een mensen die het wel leuk vinden doen het wel. Waarom anderen willen beperken?
Ik speel elk spel als vrouw als ik de mogelijkheid heb. Ook zo vaak discussie over gehad. Geen idee waarom mensen denken dat ik mij daarvoor zou moeten verantwoorden. Leven en laten leven is moeilijk blijkbaar.
Omdat er geen einde aan is, daarom. Eerst armor, toen de voorgevel, toen de namen, toen de looks, toen de voice, nu de aanhef, wanneer komt het punt dat 'ze' eindelijk eens zeggen 'zo is het genoeg'? Waar is mijn 'recht' om een vrouw te spelen met cup DD? Mijn 'recht' om een bikini als plate armor te gebruiken?
Zo'n aanhef boeit mij weinig, een keuze, een optie, maar blijf van mijn keuzes af. Want nu zelfs als ze dit doen, blijkbaar zit er 'iets' nog steeds niet goed:
I quit the game immediately and was close to just refunding it on Steam
Blijkbaar doe je een gebaar, maar blijkbaar nog steeds niet genoeg en dus precies zoals ik zei: er komt geen einde aan hun 'eisen'.