Eerder nooit echt problemen gehad met xbox support en eigenlijk ook pas 1 keer nodig gehad maar de laatste paar dagen zo in een cirkel gegooid door support dat ik het maar opgegeven heb lol.
Contact gehad via mail, telefoon, Twitter noem maar op maar niet opgelost en heb me er maar bij neergelegd.
Ook dom van mij natuurlijk maar snap nog niet echt hoe het kon gebeuren en misschien toch wel leuk om even te delen.
Wat er gebeurd is : vorige week had ik problemen met de store, elke keer foutmelding etc.
Ik wou de premium addon kopen voor FH5 wat dus niet wou lukken, en hier komt dus mjjn fout denk ik want ik begon vaker te klikken, ik heb dus op een gegeven moment en de premium addon gekocht (wat ik dus niet in de gaten had) maar ik heb daarna ook de expansion apart gekocht.
Dus 1 keer zo'n 44 euro voor premium, maar nog eens 31 euro voor de expansion, (ik kreeg dus geen melding dat ik die expansion al in mijn bezit had ( naar mijn idee had ik die melding wel moeten krijgen omdat ik al premium had maar goed)
Via allerlei omwegen kom ik dus elke keer uit op een de refund aanvraag voor de expansion maar dan krijg ik alleen maar 'denied omdat addons die teveel gespeeld zijn niet geretourneerd kunnen worden, heb uiteraard nog wel feedback terug gegeven en alles maar weer uitgelegd maar goed, het is wat het is.
Heb in ieder geval zo'n 77 euro betaald voor FH5 premium