Lekker Ventje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:31:
[...]

In de store bij de verschillende versies.
Hmmm vreemd. Had gezocht naar Battlefield en kreeg alleen de bundels te zien. Of moet ik juist één van die bundels in en daar trial kiezen ?

Morgen nog eens kijken, na Elden Ring, of course. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:02
Gezien hier vaker foto’s verschijnen van controllers uit het design lab leek het me een goed idee om het volgende te delen.

Een aantal oude features zijn terug met een aantal nieuwe opties:

-Black rubberized grips are available on both the back case and side grips for added comfort and control.
-Nineteen new metallic finish colors for d-pads and triggers including: Sterling Silver, Pewter Silver, Gunmetal Silver, Abyss Black, Retro Pink, Deep Pink, Oxide Red, Zest Orange, Gold, Electric Volt, Velocity Green, Glacier Blue, Dragonfly Blue, Mineral Blue, Photon Blue, Midnight Blue, Regal Purple, Nocturnal Green, and Warm Gold.
Three new color options for controller parts:
Introducing Dragonfly Blue
-Military Green has been updated to Nocturnal Green providing a richer earth color
-Electric Green has been updated to Velocity Green bringing this in line with the iconic Xbox color
-New “inspired by” controller designs from Elder Scrolls V: Skyrim, Battlefield 2042, Forza Horizon 5, and Riders Republic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 19:09
Starfield concept art

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dIGdP9KMRF7lgUP1hLJ7U5hYKQE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/syTypEY9bz3x9ErjAY8WJODE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoC_P3-k_vqyKIwuiG5f9oj8Zhs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iTYYfmFOoQk857HY8Fp8cGWz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TWKs3b7qHwaksFCyEIRXVkrZLms=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Byeat4Vymr2MOSBjPfwTBNUc.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ka6KdgMk6T0YS_vO71yqefrxcrQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xkmdCRXxJnDkUpGSUbcc5WQr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbv2V4GydtJp7GtXU9ZrgGR50i8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rjXDa2Nhz4CsoxmqNnzO2J2k.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhiPINsYXbRH1GFd9sJ7dzorD0Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FoW4T97o6CA7Hj7Q7nfMw8kE.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MissMe NL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:31:
Werken de cheats nog met san andreas remaster?
Is toch niet leuk :P, ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog nooit een cheat heb ingevoerd bij GTA SA.
Maar de game wel al meer dan 12 keer heb uitgespeeld waaronder 6 keer 100% heb gespeeld :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 19:09
G_Dragon schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:16:
[...]

Is toch niet leuk :P, ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog nooit een cheat heb ingevoerd bij GTA SA.
Maar de game wel al meer dan 12 keer heb uitgespeeld waaronder 6 keer 100% heb gespeeld :P
6x (y) _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:58
Ok ik zeg het eerlijk: die GTA trilogy is meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren aan GTA:SA begonnen. Besturing is beter en het saven vlak voor een nieuwe missie zijn de grootste verbeteringen. Graphics zijn natuurlijk wel wat beter. Voor een remaster is het wel oké.
Ik had liever een remake gezien, al was het 1 van de 3 games. Of een remaster van GTAIV. :9
Voor 5euro zou ik de hele trilogy heel misschien wel aanschaffen, al stop ik die uren liever in andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Ik was positief verrast door San Andreas DE. In ieder geval minder buggy dan die Tiny Tina stand-DLC-alone.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het gisteren nog niet echt kunnen spelen. half uurtje of zo. Maar erg donker. Ook paar keer vast gezeten met de fiets, een keer tussen die achtervolgende auto en een schuinvlak omhoog. Kon geen kant op. Ik zal het wel uitspelen, maar onder de indruk ben ik niet. (en serieus, dit spel heeft een performance mode nodig? kom op zeg. Die moet gewoon alles aankunnen en nog steeds 300 fps halen bij wijze van spreken.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
[...]

Jawel cheaten is leuk 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:30

Nogne

>.<

[...]

En 6x uitspelen is wel leuk :9 San Andreas vond ik zelf niet zo goed als Vice City (dat blijft mijn favoriet), deze heb ik 2x uitgespeeld ;)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb enkel de eerste en de tweede top-down GTA uitgespeeld, vanaf deel drie is mij dat nooit meer gelukt :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zelf een primary user van Game Pass Ultimate en mijn broer de secondary.

Hij kon de beta van BF dit jaar niet spelen, kreeg de melding " do you own this game?" Maar voor betas scheen dit normaal te zijn. Maar bij trials van games zoals BF dus krijgt hij de melding nu ook, terwijl hij wel gewoon Game Pass kan gebruiken. Is dit een GP dingetje of echt iets van EA?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Eerder nooit echt problemen gehad met xbox support en eigenlijk ook pas 1 keer nodig gehad maar de laatste paar dagen zo in een cirkel gegooid door support dat ik het maar opgegeven heb lol.

Contact gehad via mail, telefoon, Twitter noem maar op maar niet opgelost en heb me er maar bij neergelegd.

Ook dom van mij natuurlijk maar snap nog niet echt hoe het kon gebeuren en misschien toch wel leuk om even te delen.

Wat er gebeurd is : vorige week had ik problemen met de store, elke keer foutmelding etc.

Ik wou de premium addon kopen voor FH5 wat dus niet wou lukken, en hier komt dus mjjn fout denk ik want ik begon vaker te klikken, ik heb dus op een gegeven moment en de premium addon gekocht (wat ik dus niet in de gaten had) maar ik heb daarna ook de expansion apart gekocht.

Dus 1 keer zo'n 44 euro voor premium, maar nog eens 31 euro voor de expansion, (ik kreeg dus geen melding dat ik die expansion al in mijn bezit had ( naar mijn idee had ik die melding wel moeten krijgen omdat ik al premium had maar goed)

Via allerlei omwegen kom ik dus elke keer uit op een de refund aanvraag voor de expansion maar dan krijg ik alleen maar 'denied omdat addons die teveel gespeeld zijn niet geretourneerd kunnen worden, heb uiteraard nog wel feedback terug gegeven en alles maar weer uitgelegd maar goed, het is wat het is.

Heb in ieder geval zo'n 77 euro betaald voor FH5 premium :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heb je het al via de onderstaande pagina geprobeerd? Mijn refunds heb ik altijd met succes via deze pagina gedaan:

https://support.xbox.com/...-games-apps/refund-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Caayn schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:51:
[...]
Heb je het al via de onderstaande pagina geprobeerd? Mijn refunds heb ik altijd met succes via deze pagina gedaan:

https://support.xbox.com/...-games-apps/refund-orders
Ook geweest idd,

'Restituties zijn niet beschikbaar voor digitale aankopen die zijn gespeeld of gebruikt'

Is het antwoord, tja daar stopt het dan, maar die tijd die ik gespeeld heb kan natuurlijk ok zijn omdat ik de premium heb toch?

Bovendien is die expansion nog niet eens officeel uit die moet nog komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:47:
[...]

Het is gelukt, binnen een kwartier had ik mijn geld.
Anders dan Sony (graaicultuur) gaat Microsoft hier heel klantvriendelijk mee om, geen fanboy maar spreek uit eigen ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Sipio schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:55:
[...]

Ook geweest idd,

'Restituties zijn niet beschikbaar voor digitale aankopen die zijn gespeeld of gebruikt'

Is het antwoord, tja daar stopt het dan, maar die tijd die ik gespeeld heb kan natuurlijk ok zijn omdat ik de premium heb toch?

Mhh, dat is balen, verwacht eerlijk gezegd ook meer van support. Ik weet niet wat jij verdient maar ik verdien geen €31,- netto per uur dus zou ik het nog niet zo snel opgeven, helaas heb ik geen andere tips voor je.

Recent toevallig Riftbreaker per ongeluk dubbel gekocht (omdat ik net als jou iets te snel klikte, bizar dat dat überhaupt werkt / een bug is 8)7 ) en gewoon een refund gekregen. Riftbreaker vond ik trouwens enorm tegenvallen terwijl ik de demo wel leuk vond, maar dat is ook deels mijn fout.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:23
Sipio schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:55:
[...]

Ook geweest idd,

Misschien dat er miscommunicatie is omdat je de premium add on in het zelfde verhaal noemt? Als je gewoon zonder het hele verhaal vraagt om de expansion pass te refunden? Dit zou in principe wel mogelijk moeten zijn want ik weet dat ik zelfs na het spelen van zombies chronicles voor BO3 gewoon nog mijn geld terug kreeg. Wel vreemd inderdaad.
Caayn schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:05:
[...]
Recent toevallig Riftbreaker per ongeluk dubbel gekocht (omdat ik net als jou iets te snel klikte, bizar dat dat überhaupt werkt / een bug is 8)7 ) en gewoon een refund gekregen.
Dat wordt dus voorlopig een 2-staps verificatie op aankopen bij mij :+)

[ Voor 19% gewijzigd door BiaggioLuciano op 12-11-2021 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
BiaggioLuciano schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:07:
[...]

Misschien dat er miscommunicatie is omdat je de premium add on in het zelfde verhaal noemt? Als je gewoon zonder het hele verhaal vraagt om de expansion pass te refunden? Dit zou in principe wel mogelijk moeten zijn want ik weet dat ik zelfs na het spelen van zombies chronicles voor BO3 gewoon nog mijn geld terug kreeg. Wel vreemd inderdaad.
Nee dat had ik al wel duidelijk gemaakt aan hun, ik heb ook echt apart een refund gevraagd voor de expansion niet voor de Premium addon zeg maar.

@caayn Je hebt helemaal gelijk hoor, ik wil het niet zo voor doen komen alsof ik 31 euro zo ff weg wuif want dat is hier zeker niet aan de orde.

Het is meer dat ik er een paar dagen mee bezig ben geweest en ik toch elke keer op hetzelfde uit kom, ik moet wel zeggen dat de persoon op Twitter ook veel interesse had om het op te lossen hoor, maar die kon van daaruit ook verder niks betekenen.

Maar ik moet toegeven dat het wel balen is omdat FH5 een dikke game is maar ik hou er wel een beetje nare smaak aan over of zoiets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:51
Dat ziet er zo tof uit. Ik hoop dat ze deze sfeerbeelden goed overgebracht krijgen naar de volledige game. Damn dit lijkt haast wel een game speciaal voor mij op maat gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen met de Elden Ring network test, hier een user guide van Bandai Namco zelf.

https://en.bandainamcoent...st&utm_campaign=ER_Manual

Nog effe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:38

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Poe GTA SA valt niet mee. Kan me de besturing als dusdanig niet meer herinneren op de Xbox, maar dat was ook alweer een andere tijd. VC en GTA 3 durf ik nu helemaal niet meer aan te raken :)

Ga voor SA wel rustig de tijd nemen om er weer terug in te komen, denk uiteindelijk dat het best meevalt als je er weer even gewend aan raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:59
Darow schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 07:21:
Gezien hier vaker foto’s verschijnen van controllers uit het design lab leek het me een goed idee om het volgende te delen.

Een aantal oude features zijn terug met een aantal nieuwe opties:

-Black rubberized grips are available on both the back case and side grips for added comfort and control.
-Nineteen new metallic finish colors for d-pads and triggers including: Sterling Silver, Pewter Silver, Gunmetal Silver, Abyss Black, Retro Pink, Deep Pink, Oxide Red, Zest Orange, Gold, Electric Volt, Velocity Green, Glacier Blue, Dragonfly Blue, Mineral Blue, Photon Blue, Midnight Blue, Regal Purple, Nocturnal Green, and Warm Gold.
Three new color options for controller parts:
Introducing Dragonfly Blue
-Military Green has been updated to Nocturnal Green providing a richer earth color
-Electric Green has been updated to Velocity Green bringing this in line with the iconic Xbox color
-New “inspired by” controller designs from Elder Scrolls V: Skyrim, Battlefield 2042, Forza Horizon 5, and Riders Republic
Erg nuttige post, dank! Het verbaasde me laatst al dat (tot dan toe) veel minder opties beschikbaar waren dan tijdens de Xbox One Design Lab dagen.

Vanavond maar eens kijken of ik een kek controllertje kan ontwerpen 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:07:
Ik heb het gisteren nog niet echt kunnen spelen. half uurtje of zo. Maar erg donker. Ook paar keer vast gezeten met de fiets, een keer tussen die achtervolgende auto en een schuinvlak omhoog. Kon geen kant op. Ik zal het wel uitspelen, maar onder de indruk ben ik niet. (en serieus, dit spel heeft een performance mode nodig? kom op zeg. Die moet gewoon alles aankunnen en nog steeds 300 fps halen bij wijze van spreken.)
Dat donkere is super irritant (en ook heel raar). Al heeft @devilsnight al voor een oplossing gezorgd middels aangepaste settings.

Ik vraag me ook af of je deze game wel in HDR moet willen spelen. Is het uit te schakelen? Ik ga er vanuit dat de GTA Trilogy HDR vanuit de ontwikkeling heeft meegekregen, of is sprake van auto-HDR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:41:
[...]

Dat donkere is super irritant (en ook heel raar). Al heeft @devilsnight al voor een oplossing gezorgd middels aangepaste settings.

Ik vraag me ook af of je deze game wel in HDR moet willen spelen. Is het uit te schakelen? Ik ga er vanuit dat de GTA Trilogy HDR vanuit de ontwikkeling heeft meegekregen, of is sprake van auto-HDR?
Het is HDR van de studio zelf, geen auto HDR.

Zelfs zonder HDR 10/DV aan is het met de standaard settings nog te donker, dus zelfs dan moet je nog kutten met de in-game settings. Slechte zaak en te horen aan een vriend van mij met One X hoeft hij dit niet te doen, ook HDR met alles default was prima.

Heb ook wat video's op YouTube even gecheckt ,wel allemaal PS5 en daar lijkt het allemaal op default prima te zijn, raar.

Zelf vind ik HDR met de juiste settings echt een toevoeging, jazeker.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 12-11-2021 11:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
tuinïnen schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:23:
Poe GTA SA valt niet mee. Kan me de besturing als dusdanig niet meer herinneren op de Xbox, maar dat was ook alweer een andere tijd. VC en GTA 3 durf ik nu helemaal niet meer aan te raken :)

Ga voor SA wel rustig de tijd nemen om er weer terug in te komen, denk uiteindelijk dat het best meevalt als je er weer even gewend aan raakt.
Ben er hier denk ik alweer een beetje klaar mee, denk toch te verwend geraakt met alle games van nu.

Voor het verhaal zelf zou ik het zeker willen doorspelen maar de rest van de game, nee ik hou het maar in gedachten hoe ik het toen heb ervaren.

Blij dat hij in gamepass zat (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:27
Ik vermaak me juist prima met SA! HDR wel uitgezet van de Xbox en tv. Dan is het beeld een stuk lichter. Wel jammer, want vind het met HDR wel mooier. Hopelijk wordt dat nog gefixed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 14:41
devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:36:
@DM89

GTA San Andreas DE

Het is prima te spelen met HDR/DV zolang je de brightness op 5 zet en contrast op 4 vanaf links. De contrast setting is de boosdoener, op default maakt die de boel raar donker.

Daarnaast lijken dingen echt wel de omgekeerde wereld bij Rockstar want de fidelity mode zorgt voor allemaal rare grafische glitches zoals aliased of flickering en de 30fps oogt vreselijk. Zet je performance aan is het allemaal strakker, al nog steeds aliasing en veel minder grafische glitches.
Zojuist contrast aangepast met DV aan, is inderdaad beter 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:13:
Voor de mensen met de Elden Ring network test, hier een user guide van Bandai Namco zelf.

https://en.bandainamcoent...st&utm_campaign=ER_Manual

Nog effe!
Wat is dit voor tovenarij ?! Een dedicated jump button ??

Justifire hoopt wel dat je ook gewoon een strength build kan maken met een dual wielding ultra greatsword ipv die magic onzin …

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:56:
[...]

Wat is dit voor tovenarij ?! Een dedicated jump button ??

Justifire hoopt wel dat je ook gewoon een strength build kan maken met een dual wielding ultra greatsword ipv die magic onzin …
Ik heb zelf ook in geen enkele soulsgame een magic build gehad. Ik ben wel erg benieuwd, maar een Dark Souls 4 had ik niet erg gevonden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elden Ring network test

Eerste sessie gehad. Super goed ben ik niet in shit uitleggen, maar here we go.
  • Als er na de gameplay beelden nog enige twijfel was of dit eigenlijk gewoon Dark Souls 4 was dan is die twijfel wat mij betreft weg. Ik ervaar het 100% als Dark Souls maar dan in een open wereld. De combat in het algemeen, de manier waarop je character beweegt, de animaties, de sfeer, de level structuur qua dungeons en dat soort zaken is het 100% Dark Souls. Ook worden er bepaalde attacks opnieuw gebruikt in de game zoals de backstab en andere attacks. Jump is wel fijn om te hebben.
  • Bonfires zijn er ook weer, dit keer heten ze echter Sites of Grace en gelukkig zijn ze heel gul met ze, want je komt er genoeg tegen. Aangezien vijanden respawnen na het doodgaan of een Site of Grace aan te raken is het fijn dat ze niet bizar ver van elkaar vandaan zitten.
  • Ik merkte dat je aardig vaak potions krijgt na het doden van vijanden. Eerst leek het alsof het na elke vijand een potion was, maar het lijkt er meer op dat je een groep vijanden doodt en dan krijg je een potion.
  • Je kunt bepaalde plantjes oppakken en er items mee maken. Je moet een crafting kit kopen bij een merchant eerst. Je kunt bij merchants een optie kiezen om een recommendation te krijgen qua wat je moet kopen , is leuk.
  • Runes zijn souls, ga je dood dan krijg je nog de kans ze op te halen maar ga je dood voordat je ze hebt gepakt dan ben je ze kwijt, net zoals Souls games.
  • Het speelt qua combat wat sneller dan Souls, meer richting Sekiro, en ik had graag de dodge move gezien uit die game of die uit Bloodborne. Maar zo te zien hebben we alleen de roll.
  • Boss fights zijn weer echt pittig, zoals die ene dude uit de trailer....ik kreeg hem niet dood. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik nooit echt goed ben geweest in het goed ontwijken van attacks zoals op tijd rollen en je bent echt dood in no time.
  • Ik heb in deze sessie de Warrior en enhanced knight geprobeerd, in de volgende sessie ga ik de mage eens testen.
Het was tof, maar nu het drie uur gespeeld te hebben weet ik niet of ik gewoon een beetje over de Souls games heen ben en zo ja, hopelijk is dat tijdelijk want het zijn machtige games, of dat het iets anders is....maar ik weet nog niet of dit echt een day one buy voor mij is.

[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 12-11-2021 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:50:
[...]

Het is HDR van de studio zelf, geen auto HDR.

Zelfs zonder HDR 10/DV aan is het met de standaard settings nog te donker, dus zelfs dan moet je nog kutten met de in-game settings. Slechte zaak en te horen aan een vriend van mij met One X hoeft hij dit niet te doen, ook HDR met alles default was prima.

Heb ook wat video's op YouTube even gecheckt ,wel allemaal PS5 en daar lijkt het allemaal op default prima te zijn, raar.

Zelf vind ik HDR met de juiste settings echt een toevoeging, jazeker.
Hoe schakel je HDR eigenlijk uur voor GTA:SA? Ik kan het negens vinden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:27
Over refunds gesproken, zojuist maar ingediend voor BF 2042.
Game speelt dramatischer als de beta, meerdere vastlopers tot dashboard, geregeld een potje moeten afsluiten omdat ie in het reviven bleef hangen, visuele glitches en de gunplay zelf voelt ook vrij meh.

Nee, wacht wel tot ie in EA Play zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Rossi46 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:36:
[...]

Hoe schakel je HDR eigenlijk uur voor GTA:SA? Ik kan het negens vinden...
Beeld Instellingen van de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:09:
Elden Ring network test

Eerste sessie gehad. Super goed ben ik niet in shit uitleggen, maar here we go.
  • Als er na de gameplay beelden nog enige twijfel was of dit eigenlijk gewoon Dark Souls 4 was dan is die twijfel wat mij betreft weg. Ik ervaar het 100% als Dark Souls maar dan in een open wereld. De combat in het algemeen, de manier waarop je character beweegt, de animaties, de sfeer, de level structuur qua dungeons en dat soort zaken is het 100% Dark Souls. Ook worden er bepaalde attacks opnieuw gebruikt in de game zoals de backstab en andere attacks. Jump is wel fijn om te hebben.
  • Bonfires zijn er ook weer, dit keer heten ze echter Sites of Grace en gelukkig zijn ze heel gul met ze, want je komt er genoeg tegen. Aangezien vijanden respawnen na het doodgaan of een Site of Grace aan te raken is het fijn dat ze niet bizar ver van elkaar vandaan zitten.
  • Ik merkte dat je aardig vaak potions krijgt na het doden van vijanden. Eerst leek het alsof het na elke vijand een potion was, maar het lijkt er meer op dat je een groep vijanden doodt en dan krijg je een potion.
  • Je kunt bepaalde plantjes oppakken en er items mee maken. Je moet een crafting kit kopen bij een merchant eerst. Je kunt bij merchants een optie kiezen om een recommendation te krijgen qua wat je moet kopen , is leuk.
  • Runes zijn souls, ga je dood dan krijg je nog de kans ze op te halen maar ga je dood voordat je ze hebt gepakt dan ben je ze kwijt, net zoals Souls games.
  • Het speelt qua combat wat sneller dan Souls, meer richting Sekiro, en ik had graag de dodge move gezien uit die game of die uit Bloodborne. Maar zo te zien hebben we alleen de roll.
  • Boss fights zijn weer echt pittig, zoals die ene dude uit de trailer....ik kreeg hem niet dood. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik nooit echt goed ben geweest in het goed ontwijken van attacks zoals op tijd rollen en je bent echt dood in no time.
  • Ik heb in deze sessie de Warrior en enhanced knight geprobeerd, in de volgende sessie ga ik de mage eens testen.
Het was tof, maar nu het drie uur gespeeld te hebben weet ik niet of ik gewoon een beetje over de Souls games heen ben en zo ja, hopelijk is dat tijdelijk want het zijn machtige games, of dat het iets anders is....maar ik weet nog niet of dit echt een day one buy voor mij is.
The real question is : Parry ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tien ruggen, honderd stuks beschikbaar : Gucci

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_M43a4BN1wDoaNy1g35h9egFUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XT5s7T7mVsZ07BWZs9kkI4aQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:33:
[...]

The real question is : Parry ?
Yeah, met LT geloof ik.

Vergeten te zeggen trouwens dat VRR toch wederom bewijst wat een game changer het kan zijn. Tuurlijk zou een dev gewoon de framerate 100% stabiel moeten maken zoals FH5 heeft bijvoorbeeld, maar From is daar nou eenmaal alles behalve een kei in.

In het begin stuk waar het afgesloten is draaide de test soepel, geen stotteringen, maar zodra ik die open world in ging zag ik de hiccups. Dit was zonder VRR. Met VRR is het 100% smooth sailing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat er een Nintendo Switch op de plank achter Phil Spencer staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:28

Zeddicius

Conscience do cost

Ik heb een vreemde situatie met Hitman 2, waar ik even niet uitkom. Ik heb de standaard editie (volgens mijn library) en ik heb zonder enig probleem eerst de campaign van Hitman 1 (via Hitman 2)gespeeld. Nu wil ik verder met de story, maar de levels van Hitman 2 zijn niet beschikbaar gek genoeg :? Er staat 'Get Access' bij elke locatie/level met een link naar de Gold edition van Hitman 2. Maar ik heb Hitman 2 al, dus zou ik ook toegang moeten hebben tot de standaard levels lijkt mij.
Online zijn er genoeg voorbeelden van vergelijkbare cases, maar daar heb ik nog geen oplossing kunnen vinden helaas. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Lastpost. schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:44:
Game speelt dramatischer als de beta, meerdere vastlopers tot dashboard, geregeld een potje moeten afsluiten omdat ie in het reviven bleef hangen, visuele glitches en de gunplay zelf voelt ook vrij meh.

Ooh ik wil zometeen nog die 10 uur trial doen. Hoe werkt dat trouwens? Gaat er tijd af alleen als je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Lastpost. schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:44:

Net 1 potje gespeeld, maar lijkt inderdaad gek genoeg een grote achteruitgang vergeleken met het One tijdperk met Battlefield 1 en V en Battlefront 1&2. Die lijken nog meer next gen dan dit. Ik ga het nog wel even proberen, maar ben nu al blij met de trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:58
Steven030 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:00:
[...]

Net 1 potje gespeeld, maar lijkt inderdaad gek genoeg een grote achteruitgang vergeleken met het One tijdperk met Battlefield 1 en V en Battlefront 1&2. Die lijken nog meer next gen dan dit. Ik ga het nog wel even proberen, maar ben nu al blij met de trial
Shit, echt? Qua wat dan? Ik heb nog wel redelijke verwachtingen en heb hem gepreordered, hoopte echt dat het een knaller zou worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:12:
[...]

Shit, echt? Qua wat dan? Ik heb nog wel redelijke verwachtingen en heb hem gepreordered, hoopte echt dat het een knaller zou worden!
Dat is het ook. DICE fixed dit wel. Alle launches bij iedere BF game was rough en iedere keer heeft DICE het verbeterd na launch. Het is alleen jammer dat ze bij iedere nieuwe game het wiel opnieuw lijken te willen uitvinden i.p.v. dat ze voortborduren op de vorige game.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan komt ook de Xbox series X Halo edtion uit, toeval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:52
Okay, iemand vanavond "It takes two" met me spelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:51:
[...]

Dan komt ook de Xbox series X Halo edtion uit, toeval ;)
Klinkt aannemelijk, maar dan verslonst forza 5 weer. Net als ik dacht dat ik mooi forza kan spelen tot halo moet ik weer mijn aandacht verspreiden. Luxe problemen mocht dit waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Confirmed.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jez hintte er ook al naar twee weken geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
JDL15 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:12:
[...]

Vooral grafisch, maar ook qua destructie enzo. Misschien lag het ook wel aan het level, het schoot opzich wel lekker

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Steven030 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:00:
[...]

Half uurtje trial gespeeld, met een noodgang terug gerend naar Hell Let Loose.
Such a breeze of fresh air _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:22
YouTube: Halo Infinite Xbox Series X (Limited Edition) Unboxing – IGN First

In deze video is te zien dat de console niet komt met een download code voor Halo maar deze te downloaden is nadat de console is opgestart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Zeddicius schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:35:
Ik heb een vreemde situatie met Hitman 2, waar ik even niet uitkom. Ik heb de standaard editie (volgens mijn library) en ik heb zonder enig probleem eerst de campaign van Hitman 1 (via Hitman 2)gespeeld. Nu wil ik verder met de story, maar de levels van Hitman 2 zijn niet beschikbaar gek genoeg :? Er staat 'Get Access' bij elke locatie/level met een link naar de Gold edition van Hitman 2. Maar ik heb Hitman 2 al, dus zou ik ook toegang moeten hebben tot de standaard levels lijkt mij.
Online zijn er genoeg voorbeelden van vergelijkbare cases, maar daar heb ik nog geen oplossing kunnen vinden helaas. Komt iemand dit bekend voor?
Volgens mij heb ik die game ook nog ergens in m'n library zitten. Ik zal morgen eens kijken of ik tegen hetzelfde aan loop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:22
Mooi hoor.
Te gek hoe MS altijd met exclusieve hardware edities komt om iets te vieren.
Zelfs het opstartgeluidje is aangepast.

Een Halo Infinite MP die een maand eerder released is echt icing on the cake in deze tijd waar alles half af of buggy uitgebracht wordt.
De flights hebben wel aangetoond dat het technisch wel goed zit.
Ik ben ook echt wel toe aan iets wat kwalitatief goed is, echt letterlijk alles wat ik gekocht heb naast gamepass titels was ergens wel kapot op release.
Chapeau MS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
Word nu toch best we hyped! Er gaan trouwens wat leaks (niet enkel geruchten) rond dat Halo Infinite Multiplayer op maandag al released, op de Xbox 20th anniversary stream.

Wat vinden jullie van deze hardware combo? Kloppen de kleuren? Ik ben namelijk kleurenblind!

https://imgur.com/a/g3Gxh7u

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer UYL schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 07:53:
Word nu toch best we hyped! Er gaan trouwens wat leaks (niet enkel geruchten) rond dat Halo Infinite Multiplayer op maandag al released, op de Xbox 20th anniversary stream.

Wat vinden jullie van deze hardware combo? Kloppen de kleuren? Ik ben namelijk kleurenblind!

https://imgur.com/a/g3Gxh7u
Dat zou mooi zijn maandag al, heb een nieuwe game nodig om mijn GTA wonden te helen.
De kleuren vind ik wel oké, vind ik lastig uit te leggen als je kleurenblind bent.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2021 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik heb bf2042 beta gespeeld zowel op pc als op de series s.
Op de pc wel way bugs en framedrops. Op de xbox speelde hij erg vloeiend. Geen rare glitches of buggs tegen gekomen.
Speelt erg vlot en lekker. Gevoelsmatig speelt hij zoals bf 4 erg lekker. Ik ga er veel plezier mee beleven. Ben benieuwd wanneer hij in de gamepass zit met eaplay.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Heb hem hier nog niet voorbij zien komen, maar de 20 year anniversary controller is gisteren al geleverd door MM ipv release 15 november.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzgbtP959Gyphdo6Alk9gRcFI_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6cdwygIh8rTRqmnco3YcTdgL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbIIIF7mXDqF3s92eLStgQddqaU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YdWdKkmAujEnuGGxYUIeQORx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WEyqugMzdFsF9N372ldChY4-o18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RCJmGwtRXp1c7xdZ5M6cZZ20.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07

TheVMaster

Moderator WOS
Ik ben benieuwd of ze maandag worden geleverd. Bij mij zijn de reserveringen (ik heb er een besteld en mijn vrouw ook) van de CC verdwenen. Geen idee of dit normaal is, maar ik maak me wel wat zorgen nu…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
zetje01 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:51:
Okay, iemand vanavond "It takes two" met me spelen?
Vandaag dan iemand?

ik zie geen 'it takes two' topic, dus vandaar hier.

[ Voor 15% gewijzigd door zetje01 op 13-11-2021 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:16
zetje01 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:24:
[...]

Vandaag dan iemand?

ik zie geen 'it takes two' topic, dus vandaar hier.
Hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
srdevil schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:07:
Heb hem hier nog niet voorbij zien komen, maar de 20 year anniversary controller is gisteren al geleverd door MM ipv release 15 november.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice 😀 ziet er goed uit! ik heb deze bij Bol besteld, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
TheVMaster schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:11:
[...]

Ik ben benieuwd of ze maandag worden geleverd. Bij mij zijn de reserveringen (ik heb er een besteld en mijn vrouw ook) van de CC verdwenen. Geen idee of dit normaal is, maar ik maak me wel wat zorgen nu…
Bij mij niet, ik begreep van de support chat dat ze bestellingen zouden annuleren die 'merkwaardig' waren als in 2 op 1 adres e.d.

Zouden ze dat dan ook echt gedaan hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:40

FeaR

In GoT we trust

[...]
Ik had begin deze maand al en reservering op de CC en sinds vanmorgen heb ik er eentje bij... Mocht ik twee consoles krijgen en jij geen neem ik wel contact op :>

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vind hem in het echt mooier dan op de product page, nice ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
xminator schreef op Saturday 13 November 2021 @ 11:59:
[...]

Bij mij niet, ik begreep van de support chat dat ze bestellingen zouden annuleren die 'merkwaardig' waren als in 2 op 1 adres e.d.

Zouden ze dat dan ook echt gedaan hebben?
Geen idee. Het zou wel raar zijn, aangezien mijn vrouw en ik beide een eigen xbox hebben (beide met eigen cc besteld ook). Ze staan nog wel in mijn MS account overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
FeaR schreef op Saturday 13 November 2021 @ 12:01:
[...]

Ik had begin deze maand al en reservering op de CC en sinds vanmorgen heb ik er eentje bij... Mocht ik twee consoles krijgen en jij geen neem ik wel contact op :>
Het grappige is dat mijn oude xbox morgen dus wordt opgehaald, die is verkocht…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gaaf! Die van mij word maandag pas geleverd door Bol.com.
Al aangehad? Ben benieuwd of de Xbox knop ook daadwerkelijk groen oplicht ipv wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Afgezien van F1 wat ik wel wil zien, maakt het me niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:39:
[...]

Gaaf! Die van mij word maandag pas geleverd door Bol.com.
Al aangehad? Ben benieuwd of de Xbox knop ook daadwerkelijk groen oplicht ipv wit.
Het oplichten is gewoon wit. Vind het jammer dat je helemaal geen mechaniek aan de binnenkant ziet bewegen als je de knoppen gebruikt zoals bij een semi-transparant horloge.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ye0Dr34bvqVgjBYxZsJ0gDdXyYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MA3qlyVHQJVUv75kibFXvsMN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:40

FeaR

In GoT we trust

TheVMaster schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:33:
[...]
Het grappige is dat mijn oude xbox morgen dus wordt opgehaald, die is verkocht…
Dat is ook wel vroeg. Nu heb/had ik geen Series X maar de Halo Edition direct maandag de 15e geleverd zie ik niet gebeuren. Tot op heden geen Track and Trace gehad, dan wordt het al krap. Ik vermoed eerder halverwege volgende week levering.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
FeaR schreef op Saturday 13 November 2021 @ 13:14:
[...]

Dat is ook wel vroeg. Nu heb/had ik geen Series X maar de Halo Edition direct maandag de 15e geleverd zie ik niet gebeuren. Tot op heden geen Track and Trace gehad, dan wordt het al krap. Ik vermoed eerder halverwege volgende week levering.
Je krijgt daar geen melding van verder. De Forza 5 controller werd ook ineens geleverd, op de dag dat hij zou komen. Dus verwacht het dat met de xbox hetzelfde gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
srdevil schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:49:
[...]

Het oplichten is gewoon wit. Vind het jammer dat je helemaal geen mechaniek aan de binnenkant ziet bewegen als je de knoppen gebruikt zoals bij een semi-transparant horloge.

[Afbeelding]
Hoe zijn de rubberen grips gemonteerd ?
Gelijmd net als bij de Elite V1 ? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
TheVMaster schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:32:
[...]

Geen idee. Het zou wel raar zijn, aangezien mijn vrouw en ik beide een eigen xbox hebben (beide met eigen cc besteld ook). Ze staan nog wel in mijn MS account overigens.
Ik was ook aan het trollen. Is normaal dat een cc reservering na een paar dagen vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
xminator schreef op Saturday 13 November 2021 @ 13:33:
[...]

Ik was ook aan het trollen. Is normaal dat een cc reservering na een paar dagen vervalt.
haha ik vind het toch spannend moet ik zeggen. Ach, het komt vast allemaal goed (dat moet wel, want ik zit na morgenmiddag zonder Xbox :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ze staan bij mij nog 'In behandeling' in mijn PayPal account, maar dat is al sinds 9 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srdevil schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:49:
[...]

[Afbeelding]
Kleine tegenvaller. Zie je de rumble motoren ook niet bewegen, of dat wel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 09:32
Gaat iemand deze nog bestellen over 4 dagen te koop:
https://www.gameparty.net/de-gucci-xbox-van-10-000-dollar/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:58
Vind het zo lelijk dat ik hem niet hoef, al kreeg ik m gratis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
oOo \[T]/ B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:01
Dit ziet er gaaf uit zeg. Zowel qua graphics als zo te zien combat mechanics. Het ziet er in dit filmpje uit alsof je na moet denken bij het vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweede Elden Ring sessie gehad...paar dingetjes nog.

De dynamische HUD is heel nice en perfect voor OLED. Je kunt de HUD tijdelijk laten verschijnen door op Y te drukken.

Er lopen beesten rond die gewoon hun ding doen zoals eekhoorn achtige beestjes, schildpad, schapen, vogels.

Sites of Grace/Bonfires zitten super dichtbij de bosses, erg fijn. Je hoeft eigenlijk niet eens tegen andere enemies te vechten of überhaupt ze te ontwijken, straight naar de boss.

Verder houdt de game alles behalve je handje vast. Zodra je in de open wereld komt zie je al van een afstand een of andere knakker te paard en deze dude is een asshole, alles behalve easy en vrij annoying. Ook vrij gauw in het begin heb je al een boss fight dat je tegen twee soort van demi gods moet vechten, rare wezens en ze vallen je dus allebei tegelijk aan ala Ornstein & Smaug, en je bent zo dood.

Ik blijf erbij, kan maar zo zijn dat ik het eerst maar voor wat het is in februari. Ik merk dat ik het geduld niet echt heb ervoor, en dat moet je juist wel hebben en je moet ook niet greedy worden met dit soort games, werd ik wel. Hopelijk kom ik in de nabije toekomst weer in de Souls mood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Zeddicius schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:35:
Ik heb gepoogd je situatie te reproduceren, maar 'helaas' is het voor mij wel gewoon mogelijk om de story van Hitman 2 te starten. Maar goed, ik blijk dan ook de 'Gold' versie te hebben (laatst inderdaad gekocht, was ik alweer een beetje vergeten).

Beetje een standaard helpdesk suggestie, maar heb je al geprobeerd de game opnieuw te installeren? Is toch wel heel weird dat je een specifieke game opstart (je hebt de game dus, anders lukt dat niet) en vervolgens kun je de story van de game niet spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PepieNL schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 07:53:
[...]

Mooi hoor.
Te gek hoe MS altijd met exclusieve hardware edities komt om iets te vieren.
Zelfs het opstartgeluidje is aangepast.
Kon je via de UI zelf maar kiezen wat het opstart screen was van je Xbox series S/X

Ik wist het wel :)

Every Xbox Start Up Sound (2001 - 2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:35:
[...]

Kon je via de UI zelf maar kiezen wat het opstart screen was van je Xbox series S/X

[YouTube: Every Xbox Start Up Sound (2001 - 2020)]
Die startup sounds zitten er eigenlijk al in, soort van :P . Als je een OG Xbox game opstart krijg je ook de OG Xbox startup screen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 23:11:
[...]

Dit ziet er gaaf uit zeg. Zowel qua graphics als zo te zien combat mechanics. Het ziet er in dit filmpje uit alsof je na moet denken bij het vechten.
Is wel even wat anders dan Chivalry hè ? 🤥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:41:
[...]

Die startup sounds zitten er eigenlijk al in, soort van :P . Als je een OG Xbox game opstart krijg je ook de OG Xbox startup screen.
Sorry, OG = :?

Ben al een halve eeuw 'oud' :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:50:
[...]

Sorry, OG = :?

Ben al een halve eeuw 'oud' :F
Original ;) Oftewel OG Xbox = Original Xbox = Eerste generatie Xbox.
Vrij gangbare term binnen de community :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 14:30

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:58:
[...]

Original ;) Oftewel OG Xbox = Original Xbox = Eerste generatie Xbox.
Vrij gangbare term binnen de community :P
Die had ik zelf ook nog niet eerder gezien. Weet niet beter dat OG Original Gangster is, vond het al apart dat er een Gangster Xbox was :p

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:07

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:35:
[...]

[YouTube: Every Xbox Start Up Sound (2001 - 2020)]
Kon je het maar uitzetten |:(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat is die Halo Elite een gave controller.

Even op klikken voor een filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:17
uchiha tijntje schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:57:

[Embed]

Als ze op eenzelfde manier worden gecontroleerd op kwaliteit (quality check), dan denk ik het nog wel eens tegen kan vallen. :P

Heb twee Elite-controllers, waarvan bij de eerste uiteindelijk de rubber padding los begon te laten. De tweede verkeert nog in uitstekende conditie. Daarnaast heb ik twee Elite V2-controllers gehad met knoppen die vastzaten (out of the box). Mijn huidige Elite V2-controller heeft, vooralsnog, nergens last van.

Toch verkies ik mijn Elite V1-controller boven mijn Elite V2-controller any day of the week. Ik vind die namelijk beter in de hand liggen. Trouwens, op dit moment speel ik enkel op mijn Design Lab Series X|S-controller en liggen de Elites in de kast. :')

En morgen komt de '20 years Anniversary Edition' binnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:04:
[...]

Als ze op eenzelfde manier worden gecontroleerd op kwaliteit (quality check), dan denk ik het nog wel eens tegen kan vallen. :P

Heb twee Elite-controllers, waarvan bij de eerste uiteindelijk de rubber padding los begon te laten. De tweede verkeert nog in uitstekende conditie. Daarnaast heb ik twee Elite V2-controllers gehad met knoppen die vastzaten (out of the box). Mijn huidige Elite V2-controller heeft, vooralsnog, nergens last van.

Toch verkies ik mijn Elite V1-controller boven mijn Elite V2-controller any day of the week. Ik vind die namelijk beter in de hand liggen. Trouwens, op dit moment speel ik enkel op mijn Design Lab Series X|S-controller en liggen de Elites in de kast. :')

En morgen komt de '20 years Anniversary Edition' binnen. 8)
Heb het ook niet over de bouwkwaliteit :P Daarvoor heb ik de mediamarkt! :)

Ik kan niet meer terug naar een controller zonder back paddles, hairlock triggers en weerstand in de thumbsticks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:57:

[Embed]

Aah shit. Echt hard spijt dat ik mijn pre-order geannuleerd heb.

Nou goed hij is gebaseerd op de V2 dus met die gedachte troost ik mijzelf dan maar een beetje.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:07:
[...]

Heb het ook niet over de bouwkwaliteit :P Daarvoor heb ik de mediamarkt! :)

Ik kan niet meer terug naar een controller zonder back paddles, hairlock triggers en weerstand in de thumbsticks. :)
Ooh zit er weerstand in de thumbsticks?
Dat wist ik niet eens, moet de game dat ondersteunen dan of hoe zit dat?

Edit: Ooh zie het op google, niet per game of interface element in die game (zwaarder sturen etc) maar een algemene setting voor de controller, jammer ik was even enthousiast :P

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 14-11-2021 10:17 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:15:
[...]

Ooh zit er weerstand in de thumbsticks?
Dat wist ik niet eens, moet de game dat ondersteunen dan of hoe zit dat?
Geen weerstand als in feedback of rumble etc. Als je de thumbsticks eraf haalt kun je de weerstand aanpassen van de thumbsticks met een klein “schroevedraaiertje” die in de elite case zit. Hierdoor kun je je thumbsticks wat “zwaarder of lichter” maken. Ik heb de weerstand zo hoog mogelijk gezet omdat mij dit wat meer controle geeft.

Pagina: 1 ... 269 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord