Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
MRE-Inc schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:23:
Voor we het vergeten: vandaag een jaar geleden ging hier de deurbel en stond de man van UPS met 2 pakketten in zijn handen. In pakket 1 zat een Series X en in pakket 2 zat een extra plug and play charge kit.

Anders gezegd: Happy Series X|S 1st anniversary day *O*
Happy Plug and Charge Kit 1st anniversary day! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ectra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:25:
[...]

Happy Plug and Charge Kit 1st anniversary day! *O*
Haha ja die natuurlijk ook.

Pff tijd gaat snel. Die Series X staat hier alweer een jaar en geen moment spijt. Wat een ding !!!

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:58
Boh ja alweer een jaartje geleden! Nice one!

Wat ik bedoelde bij Forza is bijv dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKONohQaA-efdcWMoj_8p8m2KDY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAUkrgJnc1TNMxPiroIzpK6D.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zb-53z3Ppz20iexImAJr51Ik7Oo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uD8BffAlqPz1QOPtTf1bwxKh.jpg?f=fotoalbum_large

Ik mis bijvoorbeeld detail bij die zandvlaktes en die handen en in de auto zelf.

Maar ik rijd nu in die jungle en dat ziet er echt wel véél beter uit hoor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-10 23:17
[b]

@schumi1986 : Die poes _/-\o_
Zal geen goede hulp zijn met het bouwen van de Lamborghini vrees ik…

Valt mij trouwens op dat op alle filmpjes van de Halo console zowel het lampje op de controller als op de console goud/oranje zijn en in het filmpje van de unboxing gewoon wit is net zoals op de standaard console. Jammer..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4ZcY9IBtKiBntV_5SycrnZG4q8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IFhFaXQDxND4ag0eiZb6kwDu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WH3smh5XLWqYZqVGP-lhRUovEaA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tFHb0O5cpMic3D60pM5uf5M5.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lEAZUbZY0y9JN2hdqjjhfxS2w5g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WcPRipiwyQIAbLMoHlTRizWZ.jpg?f=user_large

[ Voor 52% gewijzigd door schumi1986 op 10-11-2021 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reminder voor zodirect om 19:00

[Twitter: https://twitter.com/Thunderfulgames/status/1456267498416836630?s=20]

Vandaag toen ik de XSX voor het eerst aan deed bleef ik wat lawaai horen, nou ja, meer geluid dan normaal. Ik dacht eerst dat het de fan was die raar luidruchtig was, maar het bleek een disc in de console zelf te zijn. Heb de disc eruit gehaald en weg was het geluid. Viel me gisteravond ook op toen ik de XSX volledig uitzette dat dit geluid bleef hangen tot na 2 minuten ongeveer.

Ach, ik gebruik vrijwel amper discs nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lukt het kopen via USA store nu nog?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-10 18:19
Rivanov schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:13:
Lukt het kopen via USA store nu nog?
Hier werkt het prima,net de FH5 treasure map aangeschaft met US tegoed :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:04

L0g0ff

omg

MRE-Inc schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:32:
[...]

Ik heb ervaring. Even een Youtube video kijken en de juiste materialen kopen. Ik heb het destijds bij AliExpress besteld en kreeg er ook zo'n setje schroevendraaiers bij. Staat me iets van bij dat er "beveiligde" schroefjes in zitten met een pinnetje in het midden en die heb je wel nodig. Las ook dat sommigen dat pinnetje er uitgedrukt hadden met een andere schroevendraaier en je dus toch een normale torx kunt gebruiken.

Deze dus:

https://nl.aliexpress.com...2210000000287227152%22%7D

Als je omlaag scrolt, zie je wel een afbeelding van de schroevendraaier met uitsparing in het midden voor de pin.
Nou 2e bumper (eerste kwam gebroken binnen) is na een 3 kwartier schroeven vervangen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTe4ChLO3piCSDJX8nsQgY5zJCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JKcTcdvmRF0zUSDgDSeNtnqp.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan weer fijn mijn wapens selecteren in far cry :)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Ah van de meester himself

Acties:
  • +2 Henk 'm!
L0g0ff schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:41:
[...]

Nou 2e bumper (eerste kwam gebroken binnen) is na een 3 kwartier schroeven vervangen :)

[Afbeelding]

Ik kan weer fijn mijn wapens selecteren in far cry :)
Moet ik eigenlijk ook nog eens doen.
Maar ben ondertussen zo gewend aan de Series X controller dat ik die bumpers zelden mis, al zijn ze soms wel echt verdomde handig (looking at you steady aim in Hell Let Loose onder RB 8)7 )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!
JDL15 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:46:
Boh ja alweer een jaartje geleden! Nice one!

Wat ik bedoelde bij Forza is bijv dit:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik mis bijvoorbeeld detail bij die zandvlaktes en die handen en in de auto zelf.

Maar ik rijd nu in die jungle en dat ziet er echt wel véél beter uit hoor!
Denk dat het je gelukt is twee van de lelijkste fotos van FH5 te delen die ik tot nu toe gezien heb :+
Ben zelf wel redelijk onder de indruk van de graphics, maar ben niet de meest kritische daarin hier. Dat gedeelte met die tropische storm of zo in het oosten aan de kustlijn is kwa omgeving wel echt mooi hoor.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Wom schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:20:
[...]

Denk dat het je gelukt is twee van de lelijkste fotos van FH5 te delen die ik tot nu toe gezien heb :+
Ben zelf wel redelijk onder de indruk van de graphics, maar ben niet de meest kritische daarin hier. Dat gedeelte met die tropische storm of zo in het oosten aan de kustlijn is kwa omgeving wel echt mooi hoor.
Hahha true that, maar ik maakte ze binnen een paar minuten spelen. There's more where that came from!

Nee maar anderzijds zie ik ook echt wel hele mooie elementen hoor, voor mij is het toch een mixed bag, maar zeker niet de pracht en praal waar iedereen het over heeft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:40:
[...]

Hahha true that, maar ik maakte ze binnen een paar minuten spelen. There's more where that came from!

Nee maar anderzijds zie ik ook echt wel hele mooie elementen hoor, voor mij is het toch een mixed bag, maar zeker niet de pracht en praal waar iedereen het over heeft!
Het is de image quality in totaal waarvan ik wel hogere verwachtingen had. Ik ging uit van een echt clean plaatje zoals met Gears 5, zoals met Doom Eternal, zoals AC Valhalla, zoals de vele PS4/5 exclusives en dat is dit helaas niet. Komt naar mijn idee echt door de anti aliasing tech die ze gebruiken. Forza schijnt één van de weinige games te zijn die nog steeds gebruik maakt van MSAA, terwijl de meeste games juist TAA hanteren voor anti aliasing.

Hoop wel echt voor Fable dat ze met TAA komen.

DF heeft het hier ook over in hun PC video van FH5 waarvan ze de anti aliasing ook niet ideaal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:34:
[...]

Hier werkt het prima,net de FH5 treasure map aangeschaft met US tegoed :)
Had je het tegoed met VPN opgewaardeerd? Of had je dit tegoed nog op je account staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-10 23:17
Rivanov schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:41:
[...]

Had je het tegoed met VPN opgewaardeerd? Of had je dit tegoed nog op je account staan.
Waarom USA? Brazilië is veel goedkoper

1. Kijk op Xbox store checker hoe duur de game is
2. Koop bij MTC game voor het benodigde bedrag gift cards
3. Zet je Xbox aan, verander de regio naar Brazilië en ga dan naar de store om de codes in te wisselen en de game te kopen.

Meestal zo’n 43 euro voor een game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:52:
[...]

3. Zet je Xbox aan, verander de regio naar Brazilië en ga dan naar de store om de codes in te wisselen en de game te kopen.

Ik ken alle procedures hoor. ;)
Normaliter doe ik alles via Brazilië, maar nu even niet.

/edit: Het is al gelukt via de Xbox zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 10-11-2021 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:37
Heb nu bijna een week de XSX, top apparaat.. begonnen met FarCry 6 maar wat valt me dit spel tegen zeg. Ik probeer er mee door te gaan maar denk dat ik ga afhaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM89 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:03:
Heb nu bijna een week de XSX, top apparaat.. begonnen met FarCry 6 maar wat valt me dit spel tegen zeg. Ik probeer er mee door te gaan maar denk dat ik ga afhaken..
Teveel van hetzelfde? Iets waar Ubi games echt al een tijdje last van hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
devilsnight schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:22:
[...]

Teveel van hetzelfde? Iets waar Ubi games echt al een tijdje last van hebben?
Jaa inderdaad, denk dat er teveel games zijn met deze opzet 😅 maar Ubisoft kopieert echt alles alleen een ander laagje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-10 18:19
Rivanov schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:54:
[...]

Ik ken alle procedures hoor. ;)
Normaliter doe ik alles via Brazilië, maar nu even niet.

/edit: Het is al gelukt via de Xbox zelf.
Ik had dus ook een giftcard via de Xbox "redeemed" ,zo heb ik het altijd gedaan. Geen gedoe met vpn enzo. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
DM89 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:37:
[...]

Jaa inderdaad, denk dat er teveel games zijn met deze opzet 😅 maar Ubisoft kopieert echt alles alleen een ander laagje..
Daar heb je zeker een punt. Heb daarom een tijdje geen far cry meer gespeeld, ik geloof dat mijn laatste far cry primal was.

Ik vind het de cast daarnaast echt tenekrommend slecht, behalve de antagonist natuurlijk. Iets te veel woke shit, maar de mooie graphics maken wel weer wat goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
schumi1986 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:02:
Mijn XSX paar dagen geleden verkocht, nu aan het wachten op de XSX Halo.

Nu ik vandaag en morgen vrij ben heb ik maar een setje LEGO gekocht om mij te vermaken tot maandag :p ik kan het iedereen die nu in een zelfde situatie zit aanraden.

[Afbeelding]
Ooh gaaf wel! Ik heb de Chiron en de GT3RS maar deze nog niet, hoop wel dat hij onder de kerst boom gaat liggen :P

Goed geprijsd nu ook zag ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
schumi1986 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:46:
[...]
Valt mij trouwens op dat op alle filmpjes van de Halo console zowel het lampje op de controller als op de console goud/oranje zijn en in het filmpje van de unboxing gewoon wit is net zoals op de standaard console. Jammer..

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja dat viel mij ook tegen. Doet een beetje afbreuk aan het geheel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +7 Henk 'm!
16 December in de Game Pass :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op Wednesday 10 November 2021 @ 20:41:
[...]

Waarom zou je dat btw via VPN moeten doen? Gewoon je regio in Windows 10 op de betreffende regio zetten en in de Microsoft Store app ingelogd zijn met je Microsoft account en dan de code redeemen. 😎

[ Voor 40% gewijzigd door TheVMaster op 11-11-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07

TheVMaster

Moderator WOS
schumi1986 schreef op Wednesday 10 November 2021 @ 20:52:
[...]

Dit kan inderdaad ook, geen VPN nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ziet er leuk uit. Na een week non stop Halo kan ik vast wel wat afwisseling gebruiken. :)

Heb de VaatiVidya video gekeken van Elder Ring. Kon de verleiding toch niet weerstaan. Aan de ene kant heel erg tof om eindelijk echte gameplay te zien. Het ziet er alleen nog niet echt moeilijk uit. Magic of Weapon arts lijkt wel erg sterk te zijn. Hoop dat dit met name voor deze test is of dat het gewoon een vertekend beeld is. Want ik vind de balans van wat ik gezien heb niet heel sterk.

Verder wel erg benieuwd hoe ik de open world ga vinden. Ik ben niet echt een groot fan van open world games als de Ubisoft style games en vind het horseback gedeelte nog niet echt heel overtuigend. Het gaat me iets wat te snel en af en toe ziet het er wat te clunky uit. Ik ben meer van de Dark Souls pace. Meter voor meter de zeer compacte en “dense” wereld ontdekken die op een Souls wijze logisch in elkaar zit. In deze preview zie ik dat nog niet echt terug. Het ziet er nu vooral uit als Valhalla meets Souls.

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2021 23:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De makers van Steamworld Dig 1 en 2, die echt heel goed waren. Ben erg benieuwd naar deze.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Voor de anime kijkers hier

75 dagen trial voor CrunchyRoll.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RSUFkpXHvARl0PL_7gHbUJFe1GU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bWwFua6nYgG91T8QrNEEMjyE.jpg?f=fotoalbum_large
2 December in de Game Pass 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 19:09

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:42
devilsnight schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:59:
[...]

De makers van Steamworld Dig 1 en 2, die echt heel goed waren. Ben erg benieuwd naar deze.
Eens, Naar mijn idee ondergewaardeerde games (lees minder bekend bij het grote publiek) Ik heb me echt enorm vermaakt met deze games.

PSN ID Binloading_nl

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Gisteren begonnen aan Tiny Tina's Assault On Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure. Wel weer leuk om weer te spelen, maar het blijft Borderlands 2. Beetje jammer dat het de "quality-of-life"-verbeteringen mist van Borderlands 3.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:06

Sagat

Is pappa x2!

Modbreak:Het valt op dat de laatste tijd er vaker vragen komen over het kopen van games in andere stores. Hoewel niet tegen het beleid is het een grijs gebied en hebben we er TR's over ontvangen. Vanaf heden zullen deze posts daarom niet meer toegestaan zijn en worden verwijderd. Indien er toch behoefte is om dit verder te bespreken dan kan er een eigen topic voor gemaakt worden, dit is ook gedaan voor pc gaming middels dit topic
Online Gamekeys kopen - Deel II

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 15:26
Ze verdienen miljoenen per dag en dan kunnen die licencies niet even verlengd worden? Come on.....

• Vagax
  • Laatst online: 12:00

Vagax

Hehe

Kapot schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:46:
[...]

Ze verdienen miljoenen per dag en dan kunnen die licencies niet even verlengd worden? Come on.....
Het is niet zo maar licenties kopen, het is vaak een process van onderhandelen met vele verschillende partijen die de liedjes beheren dus het is de vraag voor Rockstar of het wel waard is om hier mee te gaan werken, geld hebben ze wel maar het is denk meer de nieuwe licenties afsluiten wat hun tegen houd.

Daarnaast, voor een game die voor 30 euro verkocht word is de toegevoegde waarde misschien niet heel groot voor hun.

Kan me herinneren dat ze anderhalf jaar bezig waren met het onderhandelen van de muziek licenties van GTA V nadat ze dus al precies wisten welke liedjes ze wouden hebben

[ Voor 11% gewijzigd door Vagax op 11-11-2021 11:00 ]

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Jammer dat het niet geheel in Gamepass zit, had graag Vice City nog een keer willen spelen maar voor geen goud dat ik de trilogy haal. GTA 5 vond ik echt niks, en begreep dat ze de games nu in de engine van 5 draaien en als ik de gelekte screenshots zag ziet het er ook niet echt mooi uit.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 15:26
Vagax schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:59:
[...]

Het is niet zo maar licenties kopen, het is vaak een process van onderhandelen met vele verschillende partijen die de liedjes beheren dus het is de vraag voor Rockstar of het wel waard is om hier mee te gaan werken, geld hebben ze wel maar het is denk meer de nieuwe licenties afsluiten wat hun tegen houd.

Daarnaast, voor een game die voor 30 euro verkocht word is de toegevoegde waarde misschien niet heel groot voor hun.

Kan me herinneren dat ze anderhalf jaar bezig waren met het onderhandelen van de muziek licenties van GTA V nadat ze dus al precies wisten welke liedjes ze wouden hebben
Dat kan parallel aan de de oppoetsbeurt natuurlijk, en terug gevoerd naar de basis is het dus niet zozeer onderhandelen maar een zak met geld meenemen en zeggen dat je de nummers wederom wilt gebruiken!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Blijft toch grappig om in Forza veel nicknames terug te zien van users hier. Als die avatars inderdaad op jullie rijgedrag zijn gebaseerd, stap ik nooit in een auto bij jullie in ieder geval :+

• Vagax

Vagax

Hehe

Kapot schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:07:
[...]

Dat kan parallel aan de de oppoetsbeurt natuurlijk, en terug gevoerd naar de basis is het dus niet zozeer onderhandelen maar een zak met geld meenemen en zeggen dat je de nummers wederom wilt gebruiken!
Ligt dus aan de uitgever, Michael Jackson nummers zijn tegenwoordig erg moeilijk te krijgen door de familie van MJ dus ik verwachten al dat die nummers er niet in zouden zitten, RATM hetzelfde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wom schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:13:
Blijft toch grappig om in Forza veel nicknames terug te zien van users hier. Als die avaters inderdaad op jullie rijgedrag zijn gebaseerd, stap ik nooit in een auto bij jullie in ieder geval :+
Moet je eens een potje online met ons doen, krijg je er in ieder geval een welgemeende 'sorry' bij.. Maakt het toch wat persoonlijker :*)

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
JDL15 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:03:
[...]

Daar heb je zeker een punt. Heb daarom een tijdje geen far cry meer gespeeld, ik geloof dat mijn laatste far cry primal was.

Ik vind het de cast daarnaast echt tenekrommend slecht, behalve de antagonist natuurlijk. Iets te veel woke shit, maar de mooie graphics maken wel weer wat goed!
Ik heb nu een paar uurtjes wrin zitten en vind dit deel juist weer vet. In vond deel vijf niet leuk.

Nu zij er best leuke voertuigen. Dunebugy vliegtuig en de supermo rugtas. Vest leuk speelgoed.
Verder speelt het meer als een just cause dan de vorige far cry.
Het lijkt allemaal veel makkelijker als voorheen.
Ik zit op de moeilijke action moeilijkheidsgraad maar doodgaan lukt alleen als je het echt goed verkloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:08:
[modbreak]
Het valt op dat de laatste tijd er vaker vragen komen over het kopen van games in andere stores. Hoewel niet tegen het beleid is het een grijs gebied en hebben we er TR's over ontvangen. Vanaf heden zullen deze posts daarom niet meer toegestaan zijn en worden verwijderd. Indien er toch behoefte is om dit verder te bespreken dan kan er een eigen topic voor gemaakt worden, dit is ook gedaan voor pc gaming middels dit topic
Online Gamekeys kopen - Deel II
[/modbreak]
Helemaal prima, maar misschien goed om te defineren wat een andere store is? Ik heb vooral veel vragen gezien van kopen in andere landen maar gewoon in de Microsoft store.

Is dat hiermee dus ook niet toegestaan hier?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vagax schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:19:
[...]

Ligt dus aan de uitgever, Michael Jackson nummers zijn tegenwoordig erg moeilijk te krijgen door de familie van MJ dus ik verwachten al dat die nummers er niet in zouden zitten, RATM hetzelfde.
Het ligt dus aan de familie en/of estate van MJ? Niet aan het label? Zo zonde, ik weet nog dat ik in Vice City voor het eerst die scooter opsprong en meteen kwam Billie Jean op, machtig.

Één van de Saints Row games had een optie op 360 dat je je eigen radio station kon hebben. Ik geloof dat je dan gewoon een MP3 speler aan de Xbox hing en klaar. Dat wil ik zo graag terug zien in dit soort games, ook in FH5 want oh wat vind ik de radio stations slecht zeg.

[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 11-11-2021 11:41 ]

• Vagax

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:39:
[...]

Het ligt dus aan de familie en/of estate van MJ? Niet aan het label? Zo zonde, ik weet nog dat ik in Vice City voor het eerst die scooter opsprong en meteen kwam Billie Jean op, machtig.
Het is niet zo eenzijdig dat alleen de label er uitspraak op hebt, de familie wilt ook weten wat er met zijn muziek gebeurt en staps vaak in. Bij de Super Bowl in het midden van de wedstrijd wouden ze als bijkomend entertainment een soort sing-along doen met MJ muziek en alles was geregeld tot de familie het niet wou en toen ging het feestje niet door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:06

Sagat

Is pappa x2!

Melantrix schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:26:
[...]

Helemaal prima, maar misschien goed om te defineren wat een andere store is? Ik heb vooral veel vragen gezien van kopen in andere landen maar gewoon in de Microsoft store.

Is dat hiermee dus ook niet toegestaan hier?
Dit is inderdaad het geen hier met name op gedoeld word, maar denk ook aan zaken als keys via de bekende keystores. Maar ik zal kijken of ik het in de tw duidelijk(er) kan omschrijven.

10 second ninja DONE

Kan uit eerste hand vertellen hoe contracten rond muziekrechten werken, maar is redelijk offtopic hier. Lang verhaal kort, het kan vrij complex worden. Zeker bij muziek van wereldwijd bekende artiesten.

Geldt ook voor rechten rond gebruik van andere (merk)rechten in games. Denk aan auto's in Forza, voetballers in Fifa of soms zelfs wapens in shooters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:46:
Kan uit eerste hand vertellen hoe contracten rond muziekrechten werken, maar is redelijk offtopic hier. Lang verhaal kort, het kan vrij complex worden. Zeker bij muziek van wereldwijd bekende artiesten.

Geldt ook voor rechten rond gebruik van andere (merk)rechten in games. Denk aan auto's in Forza, voetballers in Fifa of soms zelfs wapens in shooters.
Wellicht dat daarom games geen custom radio stations meer hebben, want je kunt dan gebruik maken van je MP3s. Super jammer. FH4 had even een optie voor Groove Music die helaas niet foutloos werkte maar wat was het tof om je eigen muziek te horen via dat station en zelfs over de speakers in-game bij het festival.

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:39:
[...]

ook in FH5 want oh wat vind ik de radio stations slecht zeg.
Eens. Wat ik mis in Forza Horizon 5 is een radio station met alleen maar mariachi. 1 Mexico plus 1 mariachi is 2 toch? Ik vind dat wel een gemis.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Was Battlefield Hardline daar niet een voorbeeld van ? Had je een op het oog 1:1 lijkende M16A3 in je handen, heette dat ding in-game echt totaal anders.

Bottom line is dat we hier met elkaar wel eens wat te makkelijk denken en dat er veel meer achter game development zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43
Wom schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:46:

Klopt, en dat zou voor een indie studio vooral wat veel worden, maar Take Two is groot genoeg om dat zelf te kunnen doen en het geeft gewoon aan wat voor uitmelkactie er wordt gedaan. Ik vind de grafische verschillen ook minimaal. Paar staigiairs die voor een half jaar even wat in elkaar hebben geflanst en klaar is Take Two. Het is gewoon een uitmelkerij. En de artiesten die er nog in zitten zijn gewoon te gek om voor bijna nop erin te zitten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43
MRE-Inc schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:54:
[...]

Was Battlefield Hardline daar niet een voorbeeld van ? Had je een op het oog 1:1 lijkende M16A3 in je handen, heette dat ding in-game echt totaal anders.

Bottom line is dat we hier met elkaar wel eens wat te makkelijk denken en dat er veel meer achter game development zit.
Bij wapens heeft het meestal niet met de rechten te maken, maar meer met het verheerlijken van wapengeweld en dergelijke. Fabrikanten willen het best, maar dit zit in de andere hoek vast.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Springbokkie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:53:
[...]

Eens. Wat ik mis in Forza Horizon 5 is een radio station met alleen maar mariachi. 1 Mexico plus 1 mariachi is 2 toch? Ik vind dat wel een gemis.
Tot nu toe weinig echt leuke Mexicaanse tracks. Had echt gehoopt op van die liedjes die je helemaal in die sfeer brengen. De main menu theme is schitterend, meer van dat graag. Tijdens die adventure races hoor je ook hele toffe muziek, maar dit lijkt exclusief te zijn aan die adventure chapters.

Wat betreft Skyrim waarvan nu de Anniversary Edition uit is, hoe werkt dit? Ik lees dat eigenaren van de SE voor een leuke prijs de AE kunnen kopen, de game staat op Game Pass, dus telt dit dan ook?

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Martinspire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:56:
[...]

Bij wapens heeft het meestal niet met de rechten te maken, maar meer met het verheerlijken van wapengeweld en dergelijke. Fabrikanten willen het best, maar dit zit in de andere hoek vast.
Hardline werd door Visceral ontwikkeld, maar EA was nog steeds de uitgever toch ? Die hebben voor de overige Battlefield games ook gewoon de normale wapen namen/licenties. Volgens mij kwam Hardline ook ergens midden in de Battlefield cyclus BF4 > BF1 er tussendoor gewaaid waardoor ik meer het idee heb dat ze er weinig moeite voor gedaan hebben om eea rond te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:51
MRE-Inc schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:03:
[...]

Hardline werd door Visceral ontwikkeld, maar EA was nog steeds de uitgever toch ? Die hebben voor de overige Battlefield games ook gewoon de normale wapen namen/licenties. Volgens mij kwam Hardline ook ergens midden in de Battlefield cyclus BF4 > BF1 er tussendoor gewaaid waardoor ik meer het idee heb dat ze er weinig moeite voor gedaan hebben om eea rond te krijgen.
Bij Hardline denk ik dat ze over de hele linie te weinig moeite hebben gedaan. :+

Het blijft jammer dat publishers niet aftikken voor langere licenties. Muziek is vaak belangrijk in een spel. Farcry 3 zou zonder let dem bun dem veel minder gaaf zijn bijvoorbeeld.

• JDL15
SecondGuess schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:26:
[...]

Ik heb nu een paar uurtjes wrin zitten en vind dit deel juist weer vet. In vond deel vijf niet leuk.

Nu zij er best leuke voertuigen. Dunebugy vliegtuig en de supermo rugtas. Vest leuk speelgoed.
Verder speelt het meer als een just cause dan de vorige far cry.
Het lijkt allemaal veel makkelijker als voorheen.
Ik zit op de moeilijke action moeilijkheidsgraad maar doodgaan lukt alleen als je het echt goed verkloot.
Heb ook zeker mijn fun momentjes gehad in far cry 6, heb hem net uitgespeeld en hij gaat snel op v&a. Voor mij persoonlijk een 7/10. Was aangenaam verrast door de graphics en de fun momentjes met die supremos en die dude van breaking bad.

Je moet eens voor de grap op die ai letten, die is echt om te huilen. Rennen langs je door met hun gezicht jou aankijkend en nog is die balk niet gevuld dat ze aware zijn van jouw presence, nog steeds wit. Reageren ook traag als ze je gezien hebben, dus doodgaan gebeurt zelden inderdaad...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDL15
Wom schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:13:
Blijft toch grappig om in Forza veel nicknames terug te zien van users hier. Als die avatars inderdaad op jullie rijgedrag zijn gebaseerd, stap ik nooit in een auto bij jullie in ieder geval :+
Ik begin zowat alle medetweakers te haten omdat ze zowat altijd voor mij eindigen!

• JDL15
JDL15 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:36:
[...]

Ik begin bijna alle medetweakers te haten omdat ze zowat altijd voor mij eindigen! :+

• Vagax

Vagax

Hehe

Hm jammer, ik dacht echt dat de Skyrim Anniversary Edition ook in Game Pass zat maar je moet er nog 18 euro voor betalen ;(

Wou hem eigenlijk hebben omdat alle Creation Club addons er gratis bij zitten

[ Voor 86% gewijzigd door Vagax op 11-11-2021 13:07 ]

Vagax schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:07:
Hm jammer, ik dacht echt dat de Skyrim Anniversary Edition ook in Game Pass zat maar je moet er nog 18 euro voor betalen ;(

Wou hem eigenlijk hebben omdat alle Creation Club addons er gratis bij zitten
Klopt. Maar je krijgt voor SE wel Saints and Seducers story quest, de mogelijkheid om te vissen , survival mode en nog iets gratis. Dus dat is wel nice. Er zouden ook XSX enhancements zijn maar ik zie echt geen verschil met hoe de SE eerst was. Het was op One X al 4K/60fps.

Ik ben voor nu te druk met andere games bezig, maar als die AE echt een aantal toffe extra quests heeft via die Creation Club dan doe ik het wel.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 11-11-2021 13:41 ]

• Vagax

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:40:
[...]

Klopt. Maar je krijgt voor SE wel Saints and Seducers story quest, de mogelijkheid om te vissen , survival mode en nog iets gratis. Dus dat is wel nice. Er zouden ook XSX enhancements zijn maar ik zie echt geen verschil met hoe de SE eerst was. Het was op One X al 4K/60fps.

Ik ben voor nu te druk met andere games bezig, maar als die AE echt een aantal toffe extra quests heeft via die Creation Club dan doe ik het wel.
Was het niet 4k 30fps ofzo? Kon me herinneren dat ik op de Series X de 60fps mod moest activeren maar ik kan het fout hebben. Het vervelende van dat was dat ik vervolgens geen achievements kon unlocken :'(

Ik wil weer Skyrim spelen en gewoon alles uitspelen, heb de Dragonborn en Dawnguard nog niet eens aangeraakt

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Skyrim Special Edition:
- Xbox One (S): 1080p@30fps
- Xbox One X: 4K@30fps
- Xbox Series S: 1080p@60fps
- Xbox Series X: 4K@60fps

In eerste instantie moest je een mod gebruiken om de framerate cap van 30 te verhogen naar 60. Skyrim heeft later ondersteuning gekregen voor FPS boost waarmee de framerate verhoogd is naar 60fps voor XSX|S consoles.

De framerate mod op de Xbox One X geeft je een hogere, instabiele, framerate maar je komt bij lange niet in de buurt van de 60fps.

[ Voor 37% gewijzigd door Caayn op 11-11-2021 14:18 ]

• Vagax

Vagax

Hehe

Caayn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:12:
Skyrim Special Edition:

In eerste instantie moest je een mod gebruiken om de framerate cap van 30 te verhogen naar 60. Skyrim heeft later ondersteuning gekregen voor FPS boost waarmee de framerate verhoogd is naar 60fps voor XSX|S consoles.
Ah dan klopt het denk ik wel. Ik speelde Skyrim rond de launch periode van de Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 10-10 16:37
Caayn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:12:
Skyrim Special Edition:

De framerate mod op de Xbox One X geeft je een hogere, instabiele, framerate maar je komt bij lange niet in de buurt van de 60fps.
Het is eigenlijk te erg, maar toch ga ik die upgrade (ik heb de Special Edition al een keer in een aanbieding gekocht) kopen. Fallout en The Elder Scrolls games blijven gewoon heerlijke games om te spelen en zeker als er nog wat modsupport is.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:17
devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:52:
[...]

Wellicht dat daarom games geen custom radio stations meer hebben, want je kunt dan gebruik maken van je MP3s. Super jammer. FH4 had even een optie voor Groove Music die helaas niet foutloos werkte maar wat was het tof om je eigen muziek te horen via dat station en zelfs over de speakers in-game bij het festival.
Kan je niet spotify tegelijkertijd draaien? Zou een mooie oplossing zijn geweest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Een Vice City zonder The Message is geen Vice City :’(. Eerste wat me te binnen schiet als ik aan Vice City terugdenk
En in mindere mate San Andreas zonder 2pac - I don’t give a fuck :’(

[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 11-11-2021 15:20 ]

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

tuinïnen

Eventus stultorum magister

NukaWorldNL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:45:
[...]

Het is eigenlijk te erg, maar toch ga ik die upgrade (ik heb de Special Edition al een keer in een aanbieding gekocht) kopen. Fallout en The Elder Scrolls games blijven gewoon heerlijke games om te spelen en zeker als er nog wat modsupport is.
Skyrim moet toch het meest uitgebrachte spel ooit zijn. Ik vind het knap dat ze er nog namen voor kunnen verzinnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Vinnocchio schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:00:
[...]

Kan je niet spotify tegelijkertijd draaien? Zou een mooie oplossing zijn geweest
zeker wel, ik heb met mijn turtle beach headset ook een bluetooth verbinding met mijn gsm waar ik mijn eigen muziek op aan kan zetten. Radio in Horizon met het volume op het laagst om wel de skill songs mee te pakken en gaan :)

Verwijderd

Het lijkt wel of de characters in GTA trilogy allemaal een armprothese hebben. Ben heel benieuwd hoe San Andreas mij gaat bevallen. Heb wel weer een GTA shot nodig met al dat gewacht op GTA VI. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2021 16:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Windows Central and Jez Corden unveil two new Xbox games- “Midnight” from Compulsion Games and “Pentiment” from Obsidian Entertainment

https://xboxera.com/2021/...m-obsidian-entertainment/

En ik was in de verwachting dat ze op de E3 alle games hadden aangekondigd voor de hele generatie :+

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2021 15:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vinnocchio schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:00:
[...]

Weet dat destijds op de oude x1 het kon dat je muziek via de spotify xbox app aanzette en dan speelde dit in de achtergrond tijdens gamen, heb geen xbox meer maar op de ps5 doe ik niet anders. Eerste wat ik doe als ik ga gamen is meteen spotify playlist aan. Dus dan moet je de rockstar playlist op spotify xbox app aanzetten en klaar.
(correct me if im wrong, heb geen xsx om te testen).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
GTA San Andreas is live.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:03:
[...]

Weet dat destijds op de oude x1 het kon dat je muziek via de spotify xbox app aanzette en dan speelde dit in de achtergrond tijdens gamen, heb geen xbox meer maar op de ps5 doe ik niet anders. Eerste wat ik doe als ik ga gamen is meteen spotify playlist aan. Dus dan moet je de rockstar playlist op spotify xbox app aanzetten en klaar.
(correct me if im wrong, heb geen xsx om te testen).
Dat werkt op de Series X ook.
Ik gebruik momenteel de app AirServer om muziek via AirPlay naar m'n Series X te sturen. Dit speelt ie dan tegelijkertijd af met de game.
Hopelijk komt de Apple Music app nu ook snel uit, aangezien deze recentelijk voor PlayStation uitgekomen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
Man echt geen tijd voor al die mooie games, pff..
Kan niet wachten op halo als toetje van dit all you can eat buffet van gamepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Net begonnen met GTA SA Remaster, blij dat ik hiervoor niet hoef te betalen. In de eerste paar minuten al verschillende grafische fouten gezien 😅 en het loopt niet bepaald vloeiend.

Het is wel echt nostalgie, al vond ik Vice City vroeger het leukste maar wacht dan wel tot de prijs flink gezakt is.

[ Voor 11% gewijzigd door DM89 op 11-11-2021 16:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
DM89 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:13:
Net begonnen met GTA SA Remaster, blij dat ik hiervoor niet hoef te betalen. In de eerste paar minuten al verschillende grafische fouten gezien 😅 en het loopt niet bepaald vloeiend.

Het is wel echt nostalgie, al vond ik Vice City vroeger het leukste maar wacht dan wel tot de prijs flink gezakt is.
Ja het komt omdat je op fidelity mode speelt en niet performance. Fucking bizar dat een game als dit überhaupt die opties nodig heeft.

Daarnaast is de game raar donker merken we op, het is overdag in de game en het is echt te donker, lol. Ik ga HDR zo eens uitzetten, wellicht hebben we te maken met een crappy HDR implementatie.

In de intro kon ik de gezichten niet eens zien van Tenpenny, de agent.

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 11-11-2021 16:35 ]

• DM89
devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:32:
[...]

Ja het komt omdat je op fidelity mode speelt en niet performance. Fucking bizar dat een game als dit überhaupt die opties nodig heeft.

Daarnaast is de game raar donker merken we op, het is overdag in de game en het is echt te donker, lol. Ik ga HDR zo eens uitzetten, wellicht hebben we te maken met een crappy HDR implementatie.

In de intro kon ik de gezichten niet eens zien van Tenpenny, de agent.
Performance is inderdaad een stuk beter, wel raar inderdaad dat zo’n oude game dit nodig heeft.

Mij valt het ook op dat het beeld donker is, ik heb dolby vision ipv hdr.. bijvoorbeeld de huizen op het ronde plein op het begin zijn erg donker. 8)7
DM89 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:38:
[...]

Performance is inderdaad een stuk beter, wel raar inderdaad dat zo’n oude game dit nodig heeft.

Mij valt het ook op dat het beeld donker is, ik heb dolby vision ipv hdr.. bijvoorbeeld de huizen op het ronde plein op het begin zijn erg donker. 8)7
Het is een stuk beter wanneer je HDR10 en DV uit zet op Xbox. Zucht.....

Dus dat wordt weer switchen zodra ik FH5 wil gaan doen of andere games, pffff, echt irritant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:54:
[...]

Dus dat wordt weer switchen zodra ik FH5 wil gaan doen of andere games, pffff, echt irritant.
Maaaaar de grote vraag is natuurlijk, bewegen de bomen?! ;)

• DM89
devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:54:
[...]

Oke, dus HDR en DV uitschakelen bij instellingen en bij Forza 5 weer inschakelen… lekker dan.
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:02:
[...]

Maaaaar de grote vraag is natuurlijk, bewegen de bomen?! ;)
😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:48:
Windows Central and Jez Corden unveil two new Xbox games- “Midnight” from Compulsion Games and “Pentiment” from Obsidian Entertainment

https://xboxera.com/2021/...m-obsidian-entertainment/

En ik was in de verwachting dat ze op de E3 alle games hadden aangekondigd voor de hele generatie :+
Compulsion is één van de studio's die zowat verdubbeld is in grootte de laatste tijd, dus daar kijk ik wel met een schuin oog naar. We Happy Few had een aantal dingen die aanspraken, maar ook een aantal zaken die zeker beter konden. Originele insteek was er in ieder geval wel.

En ik weet niet hoeveel games Obsidian inmiddels in ontwikkeling heeft, maar gevoelsmatig zijn die met flink wat games bezig inmiddels.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 23:04
Rivanov schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:07:
[...]

Dat werkt op de Series X ook.
Ik gebruik momenteel de app AirServer om muziek via AirPlay naar m'n Series X te sturen. Dit speelt ie dan tegelijkertijd af met de game.
Hopelijk komt de Apple Music app nu ook snel uit, aangezien deze recentelijk voor PlayStation uitgekomen is.
Ik doe dit regelmatig met games, de Spotify app op de Xbox werkt eigenlijk prima. De volume sliders om het geluid goed te balanceren tussen muziek/spel/microfoon zijn alleen wat onhandig, de stappen zijn vrij groot waardoor soms je muziek te hard is en je het geluid uit het spel maar slecht kan horen of vice versa.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024

[ Voor 57% gewijzigd door Ramon27 op 11-11-2021 19:08 ]

Er is zelfs een kanaal die heeft het opening level van de game. Veel te spoilerific vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Werken de cheats nog met san andreas remaster?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:04
Heb blijkbaar de XBox One versie van Battlefield gekocht. Wel een gezever zo met al die verschillende versies. Zouden ze moeilijk doen over een refund als ik die game in de US store heb gekocht? Zie namelijk nergens een upgrade versie staan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

MissMe NL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:44:
[...]

Zo zin in. Helaas geen coop toch?
Komt pas in het tweede seizoen inderdaad, niet bij release. Seizoen zou ongeveer 3 maanden duren, van wat ik begrepen heb.

Lekker Ventje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:57:
Heb blijkbaar de XBox One versie van Battlefield gekocht. Wel een gezever zo met al die verschillende versies. Zouden ze moeilijk doen over een refund als ik die game in de US store heb gekocht? Zie namelijk nergens een upgrade versie staan.
Jk begrijp wel dat je hier de mist mee in gaat, het is niet super duidelijk. Ik zie hier vier dingen staan. Want die Xbox One versie heeft dan wel weer iets van een preorder pack voor XSX, heel raar.

Is het bekend hoe laat de trial morgen te downloaden is?

• Lekker Ventje
devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:15:
[...]

Jk begrijp wel dat je hier de mist mee in gaat, het is niet super duidelijk. Ik zie hier vier dingen staan. Want die Xbox One versie heeft dan wel weer iets van een preorder pack voor XSX, heel raar.

Is het bekend hoe laat de trial morgen te downloaden is?
Het is gelukt, binnen een kwartier had ik mijn geld. Wel jammer dat ik geen giftcards meer kan kopen in de VS door die nieuwe EU regeling.

Ik ga nu de trial spelen, die is schijnbaar eerder beschikbaar dan de game.

[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 11-11-2021 21:48 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:47
Vanaf as maandag mag ik na bijna een jaar een reservering te hebben de series X ophalen bij de gm.
Destijds met de actie mn console ingeleverd en vanaf begin al de ps5 dus ook geen verdere haast mee gehad.
Wel blij mee zo met de Halo infinite release binnenkort :)

Wat is t goedkoopst om aan gamepass te beginnen, werkt dat goedkoop omzetten van gold naar gamepass nog altijd?
Lekker Ventje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:47:
[...]

Het is gelukt, binnen een kwartier had ik mijn geld. Wel jammer dat ik geen giftcards meer kan kopen in de VS door die nieuwe EU regeling.

Ik ga nu de trial spelen, die is schijnbaar eerder beschikbaar dan de game.
Hoe kan je die trial vinden? Kon hem zelf niet vinden.
oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@DM89

GTA San Andreas DE

Het is prima te spelen met HDR/DV zolang je de brightness op 5 zet en contrast op 4 vanaf links. De contrast setting is de boosdoener, op default maakt die de boel raar donker.

Daarnaast lijken dingen echt wel de omgekeerde wereld bij Rockstar want de fidelity mode zorgt voor allemaal rare grafische glitches zoals aliased of flickering en de 30fps oogt vreselijk. Zet je performance aan is het allemaal strakker, al nog steeds aliasing en veel minder grafische glitches.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 11-11-2021 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
BigF25 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:06:
....
Wat is t goedkoopst om aan gamepass te beginnen, werkt dat goedkoop omzetten van gold naar gamepass nog altijd?
https://www.eneba.com/nl/...nths-xbox-live-key-brazil

3x deze kopen voor 35 per stuk euro en activeren via Braziliaanse VPN-verbinding met TunnelBear/Hola. Vervolgens VPN uitzetten en op de NL Xbox website voor 1 euro die drie jaar omzetten naar 3 jaar game pass ultimate. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer UYL op 11-11-2021 22:38 ]

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

MissMe NL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:31:
Werken de cheats nog met san andreas remaster?
Zelf niet geprobeerd, maar deze pagina is één dag geleden geüpdate, dus ik denk al deze cheats.

https://www.gamesradar.com/gta-san-andreas-cheats/

• Lekker Ventje
devilsnight schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:07:
[...]

Hoe kan je die trial vinden? Kon hem zelf niet vinden.
In de store bij de verschillende versies.

Pagina: 1 ... 268 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord