Thx. Ik vergeet altijd dat er ook nog zoiets als Twitter bestaat om daar te kijken. Ik keek al op Eurogamer.net maar zag niks daar.Exactor it schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:57:
[...]
Digital Foundry (@digitalfoundry) Tweeted:
Yes, we're aware of the Digital Foundry YouTube channel vanishing - likely some kind of automated response to the earlier hijacking. We're investigating and will get this resolved. https://twitter.com/digit.../1458144890563477507?s=20
Heb de hele tijd disconnected errors in FH5 nu, echter blijf ik wel andere spelers zien rijden, en het zijn niet alleen vrienden van mij, echt onbekende spelers, maar toch om de zoveel seconden de error.
Forza Horizon 5 is echt eens van de mooiste Xbox Series X spellen tot nu toe. Ongelooflijk dat een apparaat van €500,- dit kan laten zien. Alleen al een geschikte videokaart om het op de pc te kunnen spelen zou al het dubbele kosten. Wat een krachtig console heeft Microsoft ervan gemaakt. Het meest indrukwekkende is de stilte van de console. Het is echt top en genieten en dan zet je de PS5 aan en is dat meteen anders
.
[ Voor 29% gewijzigd door BramViking op 09-11-2021 20:14 ]
Heb je je netwerkinstellingen gecheckt?devilsnight schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:06:
Heb de hele tijd disconnected errors in FH5 nu, echter blijf ik wel andere spelers zien rijden, en het zijn niet alleen vrienden van mij, echt onbekende spelers, maar toch om de zoveel seconden de error.
Hier ook, denk dat de servers iets te veel mensen voor hun kiezen krijgen..devilsnight schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:06:
Daar is echt niets mis mee. Het zal ongetwijfeld de drukte zijn,er zijn nogal wat spelers bij gekomen vandaag.Exactor it schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:28:
[...]
Heb je je netwerkinstellingen gecheckt?
Dat zeker. Toen ik begon te spelen viel het nog mee, maar dat was nog voor etenstijd dus tja....komt ongetwijfeld goed, dit lost zichzelf wel op.Segafreak83 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:36:
[...]
Hier ook, denk dat de servers iets te veel mensen voor hun kiezen krijgen..
Wel apart dat spelers bleef zien.
Voor +/- 500 heb je wel een videokaart die het spel net zo afspeelt, de RTX3060 kost momenteel nog maar 550, alleen de rest van de pc heb je dan nog niet, maar zolang de rest niet zorgt voor een bottleneck zou een 3060 ongeveer hetzelfde presteren denk ik.BramViking schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:09:
Forza Horizon 5 is echt eens van de mooiste Xbox Series X spellen tot nu toe. Ongelooflijk dat een apparaat van €500,- dit kan laten zien. Alleen al een geschikte videokaart om het op de pc te kunnen spelen zou al het dubbele kosten. Wat een krachtig console heeft Microsoft ervan gemaakt. Het meest indrukwekkende is de stilte van de console. Het is echt top en genieten en dan zet je de PS5 aan en is dat meteen anders.
Dus een videokaart van 1000 heb je echt niet nodig hiervoor.
Maar voor gamers is een Xbox natuurlijk een goede keuze ten opzichte van een PC, vooral als je het niet breed hebt, zelfde geldt ook voor PS overigens, maar 't is maar net wat je voorkeur heeft. Ik ben voor een PC gegaan waar ik FH5 en andere Xbox titels op kan spelen, maar heb de game nog niet, wil eerst even Guardians of the Galaxy uitspelen.
[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 09-11-2021 21:03 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Lol de 3060. Matige kaart. Bedoel ermee te zeggen dat je met €500,- euro alleen niet een dergelijk spel kunt spelen. Tenzij je alleen een videokaart in je handen wilt hebben om ernaar te kijken.Kalder schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:57:
[...]
Voor +/- 500 heb je wel een videokaart die het spel net zo afspeelt, de RTX3060 kost momenteel nog maar 550, alleen de rest van de pc heb je dan nog niet, maar zolang de rest niet zorgt voor een bottleneck zou een 3060 ongeveer hetzelfde presteren denk ik.
Dus een videokaart van 1000 heb je echt niet nodig hiervoor.
Jij had het over een videokaart nodig hebben van dubbel de prijs van een XSX... Verder is de 3060 geen matige kaart hoor, de 2070 wil je graag spreken.BramViking schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:03:
[...]
Lol de 3060. Matige kaart. Bedoel ermee te zeggen dat je met €500,- euro alleen niet een dergelijk spel kunt spelen. Tenzij je alleen een videokaart in je handen wilt hebben om ernaar te kijken.
In ieder geval is de 3060 niet veel matiger dan de GPU van de XSX, helemaal niet als je DLSS 2 mee telt.
[ Voor 10% gewijzigd door Kalder op 09-11-2021 21:18 ]
Zoals ik al aangaf in de opmerking hierboven, geef ik hiermee alleen aan dat de console van Microsoft een krachtig apparaat is, waar je geen pc voor kunt bouwen. De meeste videokaarten alleen kosten evenveel als wat een Xbox kost. En dan moet je de rest van de componenten ook nog eens gaan aanschaffen. En ja dan zit je gewoon zeker minimaal tegen het dubbele aan te kijken. even veel geld. De 3060 is trouwens een low budget kaart voor de RTX 300 serie, dat door de verziekte markt nu idd tussen de €500-600 euro kost. Zo'n kaart koop je niet om er vier jaar op te kunnen gamen. Maar goed, dan dwaalt de discussie af. Blijkbaar heb jij zo'n kaart en dat is prima. Voor mij blijft het een matig ding.Kalder schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:14:
[...]
Jij had het over een videokaart nodig hebben van dubbel de prijs van een XSX... Verder is de 3060 geen matige kaart hoor, de 2070 wil je graag spreken.
[ Voor 11% gewijzigd door BramViking op 09-11-2021 21:21 ]
Jij gaf aan dat een videokaart van dubbel de prijs dat niet zou kunnen, das gewoon grote onzin natuurlijk, de XSX GPU is echt niet heel veel krachtiger dan een 3060. En de XSX heeft geen DLSS, wat een enorme performance boost kan opleveren.BramViking schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:18:
[...]
Zoals ik al aangaf in de opmerking hierboven, geef ik hiermee aan dat de console van Microsoft een krachtig apparaat is, waar je geen pc voor kunt bouwen. De meeste videokaarten alleen kosten al even veel geld. De 3060 is trouwens een low budget kaart, dat door de verziekte markt nu idd tussen de €500-600 kost. Zo'n kaart koop je niet om er vier jaar op te kunnen gamen. Maar goed, dan dwaalt de discussie af. Blijkbaar heb jij zo'n kaart en dat is prima. Voor mij blijft het een matig ding.
[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 09-11-2021 21:23 ]
Het antwoord op mijn reactie daarop staat ook gewoon beschreven: " Bedoel ermee te zeggen dat je met €500,- euro alleen niet een dergelijk spel kunt spelen". En daar blijf ik bij. Vandaar ook de opmerking dat je met een videokaart alleen (voordat bedrag) het spel nog steeds niet kunt spelen. Want dan kijk je op zijn minst tegen het dubbele aan. En dat is geen onzin. Maar goed we dwalen af.Kalder schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:21:
[...]
Jij gaf aan dat een videokaart van dubbel de prijs dat niet zou kunnen, das gewoon grote onzin natuurlijk, de XSX GPU is echt niet heel veel krachtiger dan een 3060. En de XSX heeft geen DLSS, wat een enorme performance boost kan opleveren.
Ik vond FH5 vandaag zelf wat flets ogen met Dolby Vision, bossen en jungles oogden wat kleurloos en nou ja, flets. Ook buiten deze gebieden. Met SDR echter niet.
Maar door een beetje te klooien met de saturation optie in de game zelf heb ik hem nu net zo kleurrijk als met SDR. Gewoon een tip voor wie dan ook.
Maar door een beetje te klooien met de saturation optie in de game zelf heb ik hem nu net zo kleurrijk als met SDR. Gewoon een tip voor wie dan ook.
Ik vind het knap dat je nu al niet meer weet wat er in het bericht stond dat ik in eerst instantie aanhaalde:BramViking schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:26:
[...]
Het antwoord op mijn reactie daarop staat ook gewoon beschreven: " Bedoel ermee te zeggen dat je met €500,- euro alleen niet een dergelijk spel kunt spelen". En daar blijf ik bij. Vandaar ook de opmerking dat je met een videokaart alleen (voordat bedrag) het spel nog steeds niet kunt spelen. Want dan kijk je op zijn minst tegen het dubbele aan. En dat is geen onzin. Maar goed we dwalen af.
Dit zei jij letterlijk:
"Ongelooflijk dat een apparaat van €500,- dit kan laten zien. Alleen al een geschikte videokaart om het op de pc te kunnen spelen zou al het dubbele kosten."
Hahaha heb precies hetzelfde. Had zelfs nog een 1080p scherm toen ik de seriesX had gekocht. Gewoon eigenlijk het beste willen hebben van een bepaald product. Daarom knaagt de Switch Oled op dit moment zo hard.giantgiantus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:42:
[...]
Ik zou willen dat ik zo rationeel was als jij bent. Ik denk dan toch altijd, maar het kan beter en dan koop ik voor 200€ meer de X. Wetende dat je eigenlijk gelijk hebt en het verschil waarschijnlijk niet ziet 😂
Nee ik vind het knap dat jij nu al niet meer weet wat het antwoord daarop was, aangezien dat al was aangeduid door aan te geven dat de strekking van het bericht anders bedoelt was.Kalder schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:29:
[...]
Ik vind het knap dat je nu al niet meer weet wat er in het bericht stond dat ik in eerst instantie aanhaalde:
Dit zei jij letterlijk:
[...]
Anyway het blijkt nu een wedstrijdje ver plassen te gaan worden. Dat heeft geen zin.BramViking schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:03:
[...]
Lol de 3060. Matige kaart. Bedoel ermee te zeggen dat je met €500,- euro alleen niet een dergelijk spel kunt spelen. Tenzij je alleen een videokaart in je handen wilt hebben om ernaar te kijken.
[ Voor 9% gewijzigd door BramViking op 09-11-2021 21:50 ]
Damn, jaloers !
Benieuwd naar jouw ervaring, kan ik mijn pre-order desnoods nog annuleren
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het heeft een hele nice main menu theme en ik zag ook dat de game in de quick resume sectie terecht kwam.justifire schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:57:
[...]
Damn, jaloers !
Benieuwd naar jouw ervaring, kan ik mijn pre-order desnoods nog annuleren
vergelijking met de series s en de x en de ps5
[ Voor 14% gewijzigd door Beaudog op 09-11-2021 22:49 ]
Dat laatste slaat helemaal nergens op. Ik zeg ook nergens dat een XSX minder goed is dan een 3060, alleen niet veel beter, jij maakt in eerst instantie zelf een vergelijking met PC en vervolgens ben ik daar een pis wedstrijd over begonnen? Jij hebt wel fantasie zeg.BramViking schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:47:
[...]
Nee ik vind het knap dat jij nu al niet meer weet wat het antwoord daarop was, aangezien dat al was aangeduid door aan te geven dat de strekking van het bericht anders bedoelt was.
[...]
Anyway het blijkt nu een wedstrijdje ver plassen te gaan worden. Dat heeft geen zin.
Ik vind het alleen opvallend dat je eerst iets zegt en dan doet alsof je dat nooit gezegd heb en alsof je gezegd heb dat het nu ineens met een 500 euro videokaart niet kan of whatever je probeert te zeggen

[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 09-11-2021 23:07 ]
Kan het hier weer gewoon over de mooie Xbox Series spulletjes gaan, please? Dat videokaart geneuzel altijd weer...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Zijn de koelkasten al uitgeleverd?Rossi46 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:19:
Kan het hier weer gewoon over de mooie Xbox Series spulletjes gaan, please? Dat videokaart geneuzel altijd weer...
___
Vanavond door de netwerkproblemen in FH5 heen toch wat online races en arcade events kunnen doen. Als het werkt is het echt een topspel in multiplayer!
Nee jij bent diegene met veel fantasie en blijkbaar is het lastig te bevatten wat de strekking van het bericht voor jou is. Ga lekker ergens anders de mierenneuker spelen. Als je het nu nog niet begrijpt dat ligt dat toch echt aan jou. Vooruit, ik zal het nog een keer zeggen en dit keer zoals ik het (wat al meerdere keren gezegd is) bedoelt had. De Xbox Series X is een krachtig console wat maar €500,- euro kost. Het bedrag wat je ervoor betaalt daar kun je geen computer voor bouwen waarmee je Forza Horizon 5 op kunt spelen. Het bedrag zal op zijn minst het dubbele kosten.Kalder schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:01:
[...]
Dat laatste slaat helemaal nergens op. Ik zeg ook nergens dat een XSX minder goed is dan een 3060, alleen niet veel beter, jij maakt in eerst instantie zelf een vergelijking met PC en vervolgens ben ik daar een pis wedstrijd over begonnen? Jij hebt wel fantasie zeg.
Ik vind het alleen opvallend dat je eerst iets zegt en dan doet alsof je dat nooit gezegd heb en alsof je gezegd heb dat het nu ineens met een 500 euro videokaart niet kan of whatever je probeert te zeggen
Net met een vriend van me weer wat verder gegaan met It Takes Two.
We dachten bijna op het einde te zijn, maar nu komen er spontaan minimaal 4 nieuwe levels uit het boek. Blijft een super goede game.
Ff level van de klok uitspelen, zijn we 3 uur verder
Volgende keer visite weer verder
We dachten bijna op het einde te zijn, maar nu komen er spontaan minimaal 4 nieuwe levels uit het boek. Blijft een super goede game.
Vanavond FH5 op een Xbox One gespeeld. Moet zeggen dat het totaal niet tegenvalt. Erg knap wat ze daar nog uit hebben weten persen. XSX blijft indrukwekkender natuurlijk, maar het is 100% goed speelbaar op dat oude beestje.
En ook daarop ziet de rook er lekker dik uit 😎
En ook daarop ziet de rook er lekker dik uit 😎
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Voor het geval iemand de behoefte voelt om vandaag weer verder te gaan met de videokaartdiscussie: don't.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Iemand hier die een XBS had gekocht maar hem heeft teruggestuurd omdat het beeld toch tegenviel? Ik heb een 65” 4K LG OLED maar twijfel of ik een XBX echt nodig heb. Iemand goede voor of tegenargumenten?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hoever zit je er vanaf? Hoeveel 4k content bekijk je? Zie je echt duidelijk verschil tussen 4k en 1080?DennusB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:54:
Iemand hier die een XBS had gekocht maar hem heeft teruggestuurd omdat het beeld toch tegenviel? Ik heb een 65” 4K LG OLED maar twijfel of ik een XBX echt nodig heb. Iemand goede voor of tegenargumenten?
Dat zijn de vragen die je jezelf moet stellen. Ik denk echt dat als je voor deze TV gekozen hebt je dus blijkbaar gewoon echt goed en mooi beeld wilt hebben. Dan is een XsS echt heel krapjes. Maar als je lijkt op mijn vrouw, dan zou het best kunnen. Met andere woorden, het is ontzettend persoonsgebonden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nou ja er hangt een PS5 aan en we kijken veel Netflix, Videoland. Dat is dan wel 4K, maar met forse compressie natuurlijk. Hoe ver ik er vanaf zit, ongeveer 4,5 meter!ArthurMorgan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:57:
[...]
Hoever zit je er vanaf? Hoeveel 4k content bekijk je? Zie je echt duidelijk verschil tussen 4k en 1080?
Dat zijn de vragen die je jezelf moet stellen. Ik denk echt dat als je voor deze TV gekozen hebt je dus blijkbaar gewoon echt goed en mooi beeld wilt hebben. Dan is een XsS echt heel krapjes. Maar als je lijkt op mijn vrouw, dan zou het best kunnen. Met andere woorden, het is ontzettend persoonsgebonden.
Nodig? Niemand heeft een XSX nodig. Helemaal als je en PS5 hebt heb je niet zoiets nodig. Wil je hem hebben voor Xbox only games? Dan kan je hem daarvoor goed gebruiken ja, maar wij rando's op het internet gaan jou niet kunnen vertellen of jij een xbox nodig hebt.DennusB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:54:
Ik ben misschien wat passive aggressive, maar wat wil je van ons horen? Alles is in z'n eigen context te verdedigen. Je hebt een XSS teruggestuurd omdat het beeld tegenviel zeg je zelf. Als je echt een xbox wil, dan zal je naar een XSX gaan ja, want dat is de enige xbox die dat kan verbeteren. Of het dan voldoet aan je eisen is aan jezelf.
En die argument staan en vallen weer of jij wel 500 euro kan veroorloven aan een xbox, terwijl je al een PS5 hebt staan, en of je dat het waard vindt, en of je gamepass wel/niet hebt en interessant vindt, en en en en en.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
In je passive agressive rant vergeet je wel even dat ik nergens heb gezegd dat ik een XSS heb gehad en heb teruggestuurd. Ik heb nog helemaal geen Xbox van de nieuwe generatie gehad en twijfel dus oprecht of ik een XSX nodig heb of ook uit de voeten kan met een XSS...Melantrix schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:43:
[...]
Ik ben misschien wat passive aggressive, maar wat wil je van ons horen? Alles is in z'n eigen context te verdedigen. Je hebt een XSS teruggestuurd omdat het beeld tegenviel zeg je zelf. Als je echt een xbox wil, dan zal je naar een XSX gaan ja, want dat is de enige xbox die dat kan verbeteren. Of het dan voldoet aan je eisen is aan jezelf.

Het mag over de hele linie wel wat vriendelijker, en lees je dingen die niet gezegt zijn.Melantrix schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:43:
[...]
Nodig? Niemand heeft een XSX nodig. Helemaal als je en PS5 hebt heb je niet zoiets nodig. Wil je hem hebben voor Xbox only games? Dan kan je hem daarvoor goed gebruiken ja, maar wij rando's op het internet gaan jou niet kunnen vertellen of jij een xbox nodig hebt.
En die argument staan en vallen weer of jij wel 500 euro kan veroorloven aan een xbox, terwijl je al een PS5 hebt staan, en of je dat het waard vindt, en of je gamepass wel/niet hebt en interessant vindt, en en en en en.
Edit: Zie dat @DennusB dat ook al toegelicht had
Volgens mij is de vraag simpel: is met een 4K scherm een XSS een goeie keuze, of toch een XSX?
Ik denk dat het een beetje afhangt of je verwacht dat je XS(X|S) je main-console word, of dat de PS5 dat blijft/wordt. In het 1e geval zou ik persoonlijk denk ik iets meer uitgeven aan een XSX, en dan nieteens voor het 4K stuk maar wel voor de extra opslag. In het 2e geval denk ik dat je aan een XSS (ook met een 4K tv) een topconsole hebt
Een en ander ook afhankelijk van je budget uiteraard
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lees deze post nog eens door: BM in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
[ Voor 93% gewijzigd door BM op 10-11-2021 09:11 ]
Thanks voor je reactieBM schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:50:
[...]
Het mag over de hele linie wel wat vriendelijker, en lees je dingen die niet gezegt zijn.
Edit: Zie dat @DennusB dat ook al toegelicht had
Volgens mij is de vraag simpel: is met een 4K scherm een XSS een goeie keuze, of toch een XSX?
Ik denk dat het een beetje afhangt of je verwacht dat je XS(X|S) je main-console word, of dat de PS5 dat blijft/wordt. In het 1e geval zou ik persoonlijk denk ik iets meer uitgeven aan een XSX, en dan nieteens voor het 4K stuk maar wel voor de extra opslag. In het 2e geval denk ik dat je aan een XSS (ook met een 4K tv) een topconsole hebt
Een en ander ook afhankelijk van je budget uiteraard
Ik heb een PS5 en een XSS op LG C9 en het is mij iig nog niet opgevallen dat de games op de S er significant minder uitzien ofzo. Enige uitzondering daarop is Flight Simulator (al weet ik natuurlijk niet hoe die er op de X uitziet). Heb S vooral gekocht voor Gamepass en toekomstige exclusives. En als ik eerlijk ben natuurlijk ook omdat ik geen X kon krijgen.DennusB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:53:
[...]
Thanks voor je reactiePS5 zal inderdaad main console blijven, Xbox is nu vooral overweging i.v.m. de nieuwe Forza. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen
Kijk, hier heb ik wat aan. Top! Hier hangt het aan een LG G1, dus qua paneel scheelt dat niet zoveel. Hier idd ook voor exclusives en omdat de X lastig te krijgen is!Henkie_NtA schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:57:
[...]
Ik heb een PS5 en een XSS op LG C9 en het is mij iig nog niet opgevallen dat de games op de S er significant minder uitzien ofzo. Enige uitzondering daarop is Flight Simulator (al weet ik natuurlijk niet hoe die er op de X uitziet). Heb S vooral gekocht voor Gamepass en toekomstige exclusives. En als ik eerlijk ben natuurlijk ook omdat ik geen X kon krijgen.
Excuus, die heb ik inderdaad verkeerd gelezen en dan kom ik wel te hard uit de bocht jaDennusB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:46:
[...]
In je passive agressive rant vergeet je wel even dat ik nergens heb gezegd dat ik een XSS heb gehad en heb teruggestuurd. Ik heb nog helemaal geen Xbox van de nieuwe generatie gehad en twijfel dus oprecht of ik een XSX nodig heb of ook uit de voeten kan met een XSS...
De rest heeft al wat meer koffie op en heeft beter gereageerd dus ik trek mn schulp weer in

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Op 65 inch ziet het er echt wel 'minder' uit.. Mijn broer heeft een C9 65 inch en heeft er een Series S aan hangen.. Als ik daar ben krijg ik daar niet het blije gevoel van als dat ik hier heb op mijn B9 55 inch met Series X...DennusB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:58:
[...]
Kijk, hier heb ik wat aan. Top! Hier hangt het aan een LG G1, dus qua paneel scheelt dat niet zoveel. Hier idd ook voor exclusives en omdat de X lastig te krijgen is!
Forza H5 is wel een echte showcase game voor de Series X en zeker op dat formaat. Maar goed, moet je natuurlijk zelf bepalen maar je houd toch altijd dat gevoel van 'het kán nog beter'...
Weet iemand al hoelaat je gta san Andreas op gamepass kan spelen als je nieuw Zeeland als locatie gebruikt?
We've invested for years in Xbox so more people can play. With 4.5+ million players so far across PC, cloud & console, Forza Horizon 5 shows that promise coming to life. Largest launch day for XGS game, peak concurrent 3x FH4 high. Thank you players & congrats to @WeArePlayground
— Phil Spencer (@XboxP3) 10 november 2021
Meer dan 4.5 miljoen spelers is wel echt knap als je na gaat dat het spel officieel op dat moment nog geen 24 uur uit was. De ongeveer 1 miljoen van zondag was al veel voor premium kopers.
Mooi aantal inderdaad, uiteraard geholpen door Game Pass. En misschien ook wel door de promotie die wat meer op stoom lijkt. Kom FH5 op veel plekken tegen, en in mijn optiek zeer terecht.rogierba schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:28:
[Twitter]
Meer dan 4.5 miljoen spelers is wel echt knap als je na gaat dat het spel officieel op dat moment nog geen 24 uur uit was. De ongeveer 1 miljoen van zondag was al veel voor premium kopers.
De game komt wereldwijd op hetzelfde moment uit. Dus helaas helpt een reisje Nieuw-Zeeland niet.MissMe NL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:24:
Weet iemand al hoelaat je gta san Andreas op gamepass kan spelen als je nieuw Zeeland als locatie gebruikt?
Morgenmiddag 16:00 uur.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Aah jammer. Thanks!On_E schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:37:
[...]
De game komt wereldwijd op hetzelfde moment uit. Dus helaas helpt een reisje Nieuw-Zeeland niet.
Ik heb gisteren een aantal uurtjes Forza 5 gespeeld en ik vind de gameplay echt nice!
Wat mij echt opviel in positieve zin:
- Heb wel het gevoel dat je echt hard gaat als je bijvoorbeeld zo'n stukje moet speeden en uit de bocht vliegt
- Wow wat een grote, diverse wereld
- Elke auto lijkt echt anders te rijden
- Online racen met vrienden, bijv. eliminator is echt tof
- Collectorsdrang wordt goed aangewakkerd
Wat mij echt opviel in negatieve zin:
- De graphics!?! Damn, niet om op tenen te trappen maar ik vind het echt niet mooi (ik speel in quality mode op een LG Oled C9). Als ik zelf wat foto's moet maken voor een event te halen denk ik echt aan Xbox 360/Xbox One generatie. Misschien heb ik het te kort gespeeld ofzo, maar ik was echt in negatieve zin verrast. Een aantal voorbeelden: auto's met een matte coating ogen echt veel te veel computer-animated ipv fotorealistisch. Cactussen en andere bomen missen gewoon echt detail. Als je goed kijkt naar sommige bomen en gras textures dan ogen ze nog steeds plat/dun en niet echt 3D. Als ik screen captures tegen kom op bijv. Twitter zien die er veel scherper uit dan bij mij. Gaat er iets mis met asset streaming ofzo? Ik zie ook die details niet op een wegdek, daar waar iedereen zo lovend over is. Dan heb ik het nog niet gehad over "de lelijke poppetjes" (want zo zie ik ze) in auto's en de handen aan het stuur. Ik had het echt veel mooier verwacht, na alle hype om de graphics
- Random disconnects van de server, maar dat zal een launch-issue zijn
- Heb wel het gevoel dat je echt hard gaat als je bijvoorbeeld zo'n stukje moet speeden en uit de bocht vliegt
- De graphics!?! Damn, niet om op tenen te trappen maar ik vind het echt niet mooi (ik speel in quality mode op een LG Oled C9). Als ik zelf wat foto's moet maken voor een event te halen denk ik echt aan Xbox 360/Xbox One generatie. Misschien heb ik het te kort gespeeld ofzo, maar ik was echt in negatieve zin verrast. Een aantal voorbeelden: auto's met een matte coating ogen echt veel te veel computer-animated ipv fotorealistisch. Cactussen en andere bomen missen gewoon echt detail. Als je goed kijkt naar sommige bomen en gras textures dan ogen ze nog steeds plat/dun en niet echt 3D. Als ik screen captures tegen kom op bijv. Twitter zien die er veel scherper uit dan bij mij. Gaat er iets mis met asset streaming ofzo? Ik zie ook die details niet op een wegdek, daar waar iedereen zo lovend over is. Dan heb ik het nog niet gehad over "de lelijke poppetjes" (want zo zie ik ze) in auto's en de handen aan het stuur. Ik had het echt veel mooier verwacht, na alle hype om de graphics
[ Voor 3% gewijzigd door JDL15 op 10-11-2021 09:42 ]
Klinkt als een defecte TV of console, als Quality Mode op een OLED je doet denken aan de 360 of One.
Zie: BM in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
[ Voor 170% gewijzigd door BM op 10-11-2021 10:23 ]
16u pas? Damn ik dacht dat ik morgenvroeg al wel los kon gaan, had ook nog niet gekeken naar release tijden, tnx.On_E schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:37:
[...]
De game komt wereldwijd op hetzelfde moment uit. Dus helaas helpt een reisje Nieuw-Zeeland niet.
Ben wel benieuwd naar SA, in het topic daarvan staat een klein gameplay stukje en dat zag er niet verkeerd uit imo.
Gaan het zien morgen.
*lees net dat stukje misschien ook fake kan zijn maar goed, morgen zelf ervaren.
[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 10-11-2021 09:55 ]
Ik wacht eerst de GTA reviews even af. Vindt het wat opmerkelijk dat er zo weinig gameplay beelden zijn. Verder ook erg benieuwd naar de soundtrack.
Kun je die game samen spelen op 1 console?SunnieNL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 00:01:
Net met een vriend van me weer wat verder gegaan met It Takes Two.
Timothy3000 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:56:
Ik wacht eerst de GTA reviews even af. Vindt het wat opmerkelijk dat er zo weinig gameplay beelden zijn. Verder ook erg benieuwd naar de soundtrack.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZjH0mYvhT9wcpBUUWd5sG64k.png?f=user_large)
Beelden daar van zoeken en dan iets meer blur op het beeld toepassen, gaat al een heel eind in de buurt zijn
Hier in ieder geval Vice City gameplay, voor het idee: (PS4 gameplay)Sipio schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:53:
[...]
16u pas? Damn ik dacht dat ik morgenvroeg al wel los kon gaan, had ook nog niet gekeken naar release tijden, tnx.
Ben wel benieuwd naar SA, in het topic daarvan staat een klein gameplay stukje en dat zag er niet verkeerd uit imo.
Gaan het zien morgen.
*lees net dat stukje misschien ook fake kan zijn maar goed, morgen zelf ervaren.
[YouTube: Gta VC The Definitive Edition]
Verwijderd
Vind het ook maar opvallende stil zo vlak voor de GTA launch. Het is maar goed dat San Andreas in gamepass zit. Die de komende tijd even goed checken en van daaruit besluiten of de trilogy het waard is.
Ziet er prima uit!On_E schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:58:
[...]
Hier in ieder geval Vice City gameplay, voor het idee: (PS4 gameplay)
En nu ik Vice City zie wil ik hem gelijk spelen, maar nee.....nope! Eerst lekker "gratis" San Andreas spelen.
Moet wel zeggen dat ik niet echt een graphicshoer ben hoor, dus zou kunnen dat andere mensen het wel stoort. En als ik ergens een X kan scoren zal ik die hoogstwaarschijnlijk alsnog wel gaan halen.DennusB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:58:
[...]
Kijk, hier heb ik wat aan. Top! Hier hangt het aan een LG G1, dus qua paneel scheelt dat niet zoveel. Hier idd ook voor exclusives en omdat de X lastig te krijgen is!
En in all fairness naar @Melantrix , ik las het ook op die manier in eerste instantie.
Tsja, ik zal eens even wat foto's maken ter verduidelijking, misschien had ik te hoge verwachtingen.On_E schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:52:
Klinkt als een defecte TV of console, als Quality Mode op een OLED je doet denken aan de 360 of One.
Ik had er wel bij moeten zetten dat ik het bij vlagen ook wel mooi kan vinden, zoals het bekijken van je auto in de showroom (niet mat dan). Ik kom erop terug
Misschien iets te veel ‘Photo-mode’ screenshots gezien vooraf?JDL15 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:18:
[...]
Tsja, ik zal eens even wat foto's maken ter verduidelijking, misschien had ik te hoge verwachtingen.
Ik had er wel bij moeten zetten dat ik het bij vlagen ook wel mooi kan vinden, zoals het bekijken van je auto in de showroom (niet mat dan). Ik kom erop terug
Goede tip, alleen heb ik alles al geprobeerd om ze te bellen maar gaat het bij hun virtual Assistant mis als ik mijn telefoonnummer invoer... Iemaand een direct telefoon nummer? echt waardeloos zo contact opnemen met ze...SunnieNL schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:10:
Bij de xbox zelf heb je een 1-op-1 swap, maar dan moet je wel een creditcard hebben en ze even bellen. Weet niet of ze dat bij een controller ook doen.
[ Voor 9% gewijzigd door whoutman op 10-11-2021 10:30 ]
Van de week het Microsoft nummer geprobeerd te bellen maar het automatische bandje gaf aan dat ze alles nu online doen en de verbinding werd automatisch verbroken.
Net met het uitlaten van de hond de series s terug gebracht naar de winkel en netjes geld terug gekregen....
Ik wacht wel weer even met een nieuwe....
Ik kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent. Maar denk wel echt dat het een probleem was met gewoon die ene xbox. Als je de reviews ziet van de meesten dan is het echt de meest stille die er is.joey82 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:47:
Net met het uitlaten van de hond de series s terug gebracht naar de winkel en netjes geld terug gekregen....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Het zal inderdaad net dat exemplaar geweest zijn. Ik weet niet hoe het met de S zit, maar de X is de meest stille console die ik ooit gehad heb.
Sinds de One X is de hardware goed van Microsoft.
edit: Nog even je upload beluisterd, dat moet je exemplaar geweest zijn.
Sinds de One X is de hardware goed van Microsoft.
edit: Nog even je upload beluisterd, dat moet je exemplaar geweest zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2021 10:59 ]
Ja, je hebt dan gewoon pech gehad. Al is wachten met het kopen van een nieuwe Series S sowieso geen slecht idee, zo met Black Friday binnenkort.
Het is trouwens wel erg mager gesteld met de fysieke aanwezigheid van Xbox in speelgoedwinkels. Bijv bij de lokale Intertoys liggen er enkel nog een handjevol groene hoesjes op één klein stapeltje op de grond. CoD Vanguard lag er wel tussen, als enige recente titel, maar een Forza Horizon 5 was niet te vinden. Switch en PS hebben, in diezelfde winkel, wel nog een normale aanwezigheid.
Ja, dat verschil viel me ook op in de MediaMarkt. Blijkbaar nog een flink verschil in vraag per platform.
XBox Series X: BloodyB2121
Heb er nu al aardig wat uurtjes inzitten, maar inderdaad vind ik het grafisch nauwelijks tot geen verschil met 4. Enkel alles is vlotter. Ik zie ook veel lof over de smoke effecten. Maar dit doet mij echt aan een de nintendo 64 met Lamborghini racer denken qua smoke bij de wielen. In online races is het enkel smoketrails in beeld. Ja leuk dat het licht er op reflecteert. Maar Het is een grijze bloemkool die in grootte varieert en herhaalt wordt.JDL15 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:39:
Ook met foto's maken, ja het reflecteert lekker, maar aardig cartooney, en met alle promo en beelden hiervan had ik toch echt wel meer verwacht.
Ik game in dolby vision, op een oled. met een series X. had toch echt wel gehoopt op meer en beter van de series X.
Ja, splitscreen. Je kunt zelfs met 2 accounts inloggen waarbij beiden de achievements krijgen.Segafreak83 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:58:
[...]
Kun je die game samen spelen op 1 console?
Volgens mij kan online ook, maar wij hebben er voor gekozen deze alleen te spelen als we bij elkaar op visite zijn.
Super, ga ik deze ook samen spelen met een vriend van mij, als hij op visite komtSunnieNL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:17:
[...]
Ja, splitscreen. Je kunt zelfs met 2 accounts inloggen waarbij beiden de achievements krijgen.
Volgens mij kan online ook, maar wij hebben er voor gekozen deze alleen te spelen als we bij elkaar op visite zijn.
Super game ja! Kan ook online, dan heb je ook een splitscreen. Wel handig want dan kan je elkaar mooi aanwijzingen geven.
XBox Series X: BloodyB2121
Ik heb hem gewoon gepre-ordered voor 37euro; dat is per spel ongeveer 12,50. Kan ik geen buil aan vallen.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:04:
Vind het ook maar opvallende stil zo vlak voor de GTA launch. Het is maar goed dat San Andreas in gamepass zit. Die de komende tijd even goed checken en van daaruit besluiten of de trilogy het waard is.
Het verbaast me dat er uberhaupt nog fysieke versies verkocht worden. Misschien is het omdat ik de vorige generatie een puur een PC gamer was (tot ik voor game pass een xbox kocht), maar de laatste keer dat ik een fysiek schijfje gebruikte moet toch al minstens 10 jaar geleden zijn. Het gedoe met schijfjes wisselen is ook iets dat voor mij niet terug hoeft te komen. Series S heeft zelfs geen fysieke drive meer.Caayn schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:11:
Het is trouwens wel erg mager gesteld met de fysieke aanwezigheid van Xbox in speelgoedwinkels. Bijv bij de lokale Intertoys liggen er enkel nog een handjevol groene hoesjes op één klein stapeltje op de grond. CoD Vanguard lag er wel tussen, als enige recente titel, maar een Forza Horizon 5 was niet te vinden. Switch en PS hebben, in diezelfde winkel, wel nog een normale aanwezigheid.
Schijfjes voor mij zijn vooral aantrekkelijk als ze ergens in een budget bak liggen voor een prikkie
Zo had ik voor het laatst voor een tientje RDR2 kunnen kopen
Ik vind het wel jammer. Was altijd leuk om door de games te struinen en een mooie aanbieding proberen te vinden.
Verwijderd
Het is voor mij nooit een kwestie van een te hoog bedrag maar een kwestie van niet ergens voor betalen dat achteraf niet goed in mekaar blijkt te zitten. De instelling van "ik koop, en ik zie het allemaal wel" doe ik niet aan mee, zo makkelijk krijgen ze mijn geld niet.Vinnocchio schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:30:
[...]
Ik heb hem gewoon gepre-ordered voor 37euro; dat is per spel ongeveer 12,50. Kan ik geen buil aan vallen.
Vroeger ook graag gedaan, tegenwoordig doe ik eigenlijk alles digitaal. Als ik al mijn verzameling oude DVD's zie dan weet ik weer waarom.Timothy3000 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:36:
Ik vind het wel jammer. Was altijd leuk om door de games te struinen en een mooie aanbieding proberen te vinden.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2021 11:40 ]
Verwijderd
Die hoop ik ook nog ergens een keer voor 10 euro op de kop te tikken. Staat nog steeds op m'n todo. Maarja, zul je zien dat ik 'm koop en dat ie dan op GamePass verschijnt. Is mij al een aantal keren overkomenVagax schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:35:
Schijfjes voor mij zijn vooral aantrekkelijk als ze ergens in een budget bak liggen voor een prikkieZo had ik voor het laatst voor een tientje RDR2 kunnen kopen
Had RDR2 uitgespeeld en al op de Playstation 4 Pro maar ik mis het wel een beetje, het rond rijden op een paard, stadjes omver schieten en in verschillende gebieden lekker pokerenVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:39:
[...]
Die hoop ik ook nog ergens een keer voor 10 euro op de kop te tikken. Staat nog steeds op m'n todo. Maarja, zul je zien dat ik 'm koop en dat ie dan op GamePass verschijnt. Is mij al een aantal keren overkomen
En een Series X versie van RDR2 zie ik nog even niet gebeuren als ik kijk met hoe lang ze met GTA V bezig zijn
Die Rockstar games verschijnen dan voor een maand of twee in GP en zijn dan ineens weer verdwenen. Was eerder met GTA V ook zo. Voor een tientje is RDR een prachtige aanvulling in de collectie. Die blijf je spelen.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:39:
[...]
Die hoop ik ook nog ergens een keer voor 10 euro op de kop te tikken. Staat nog steeds op m'n todo. Maarja, zul je zien dat ik 'm koop en dat ie dan op GamePass verschijnt. Is mij al een aantal keren overkomen
Verwijderd
Gta VC The Definitive Edition waarschijnlijk van de PS4 versie.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2021 11:56 ]
Denk dat ik het maar bij mijn herinneringen houdt. Vind dit er niet zo tof uitzien.
Doet me erg denken aan oude Xbox Live Arcade games maar ook kan ik het niet afschudden dat ik moet denken dat het in feite een mobiele game is.
Leuk dat San Andreas er bij GP in zit maar ik zou dus nooit meer dan misschien 10 euro betalen voor alle 3 de games.
Leuk dat San Andreas er bij GP in zit maar ik zou dus nooit meer dan misschien 10 euro betalen voor alle 3 de games.
Inderdaad. Full price voor de trilogie is imo behoorlijk aan de prijs.
Hij is verkrijgbaar voor € 37,50, dus vind dat niet full price voor drie volledige games.Timothy3000 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:18:
Inderdaad. Full price voor de trilogie is imo behoorlijk aan de prijs.
Ik had het natuurlijk over de retailprijs. 
Vind €37,50 ook nog best aan de prijs voor deze collectie.
Vind €37,50 ook nog best aan de prijs voor deze collectie.
[ Voor 41% gewijzigd door Timothy3000 op 10-11-2021 12:30 ]
Waar vind je hem voor deze prijs?Powder Toastman schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:28:
[...]
Hij is verkrijgbaar voor € 37,50, dus vind dat niet full price voor drie volledige games.
Als je eens wist hoeveel pech ik altijd heb met consoles dan zou je het zelfde doen denk ik,ArthurMorgan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:49:
[...]
Ik kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent. Maar denk wel echt dat het een probleem was met gewoon die ene xbox. Als je de reviews ziet van de meesten dan is het echt de meest stille die er is.
Om deze reden heb ik helaas ook geen ps4,
Ps4 1 ging na 2 dagen niet meer aan,
Ps4 2 maakte uit de doos een geluid van een papier versnipperaar,
Ps4 3 accepteerde na 2 weken geen discs meer,
Ps4 4 deed na een aantal dagen discs uitspugen,
Na de 4e ook geld terug gekregen,
Bij de xbox one s heb ik er ook 2 gehad voor ik er 1 kreeg die wel oke was,
Ik heb geen zin in een herhaling van dit allemaal dus hou het na 1 keer wel even voor gezien om meer teleurstelling/frustratie te voorkomen en het is voor de winkel ook niet leuk....
Ik was vroeger verslaafd aan mario kart dus misschien koop ik wel een switch alleen ik hou het voorlopig even bij de xbox one s en cloudgaming....
Zucht....
Verwijderd
San Andreas heb ik nooit gespeeld, en aangezien het de nieuwste van de 3 is ziet het er wel wat beter uit. Perfect dat juist die in gamepass zit, morgen de gameplay zelf ervaren.
Xbox Series X Halo Limited edition Console en Elite controller unboxing
YouTube: Unboxing Xbox Series X Edición Halo Infinite
Patrock schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:13:
[...]
Heb er nu al aardig wat uurtjes inzitten, maar inderdaad vind ik het grafisch nauwelijks tot geen verschil met 4. Enkel alles is vlotter. Ik zie ook veel lof over de smoke effecten. Maar dit doet mij echt aan een de nintendo 64 met Lamborghini racer denken qua smoke bij de wielen. In online races is het enkel smoketrails in beeld. Ja leuk dat het licht er op reflecteert. Maar Het is een grijze bloemkool die in grootte varieert en herhaalt wordt.
Ook met foto's maken, ja het reflecteert lekker, maar aardig cartooney, en met alle promo en beelden hiervan had ik toch echt wel meer verwacht.
Ik game in dolby vision, op een oled. met een series X. had toch echt wel gehoopt op meer en beter van de series X.
Nou kan ik mij zelf niet vinden in alles wat jullie zeggen, maar zelf ben ik ook helaas niet blown away, niet zo erg als ik had gehoopt na de E3 beelden. Wat mij opvalt na het nu een paar uur gespeeld te hebben inclusief gisteren is dat het totaalplaatje niet zo clean is als ik had verwacht.JDL15 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:39:
Ik heb gisteren een aantal uurtjes Forza 5 gespeeld en ik vind de gameplay echt nice!
Kijk naar RDR2, Gears 5, Psychonauts 2 en zie hoe clean dat is, vrij van aliasing/shimmering. Ik merk deze dingen helaas behoorlijk op in de game. Power lines, hekwerken, bankjes, daken van huizen, algemene objecten hebben allemaal zo'n flicker/shimmer/aliasing eromheen en het valt echt op wanneer je er langs raced, zou eigenlijk niet meer moeten ook met deze hardware. Maar volgens DF heeft het te maken met de anti aliasing tech, ze gebruiken MSAA hier en niet TAA.
Ik heb een gruwelijke pesthekel aan aliasing en was net zo blij dat met veel current gen games dat nu weg is, maar hier is het absoluut merkbaar. Ook valt me op dat het het ene moment er echt mooi uit ziet met de belichting/zon prachtig op de weg of door de bomen en andere momenten ziet het er juist wat vlak uit allemaal.
Toch wel benieuwd hoe het speelt. Heb alleen je ervaring over quick resume en de theme van het main menu gehoord.devilsnight schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:05:
Elden Ring code is binnen, let's gooooooooooooo
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat komt omdat de eerste sessie vrijdag is, om 12:00 als het goed isuchiha tijntje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:07:
[...]
Toch wel benieuwd hoe het speelt. Heb alleen je ervaring over quick resume en de theme van het main menu gehoord.
Maar ik was benieuwd naar wat er zou gebeuren als ik de test al opstartte. Hoopte de main theme te horen, I got that!
Ik ben zeer benieuwd. Tijdens de eerste trailer in de zomer dit jaar had ik zoiets van.....Hmmm, we zullen zien, niet perse een day one. En na die gameplay overview vorige week is dit naar hoogstwaarschijnlijk wel Day one gegaan.
[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 10-11-2021 14:17 ]
Mag er gestreamed worden? Geen idee of deze game iets voor mij is omdat ik de moeilijkheidsgraad vrees, maar zou wel meer gameplay willen zien.devilsnight schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:16:
[...]
Dat komt omdat de eerste sessie vrijdag is, om 12:00 als het goed is
Maar ik was benieuwd naar wat er zou gebeuren als ik de test al opstartte. Hoopte de main theme te horen, I got that!
Ik ben zeer benieuwd. Tijdens de eerste trailer in de zomer dit jaar had ik zoiets van.....Hmmm, we zullen zien, niet perse een day one. En na die gameplay overview vorige week is dit naar hoogstwaarschijnlijk wel Day one gegaan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik denk het niet, maar ik zal het eens uitzoeken. Al kun je er donder op zeggen dat er mensen zullen zijn die er lak aan hebben.Lekker Ventje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:21:
[...]
Mag er gestreamed worden? Geen idee of deze game iets voor mij is omdat ik de moeilijkheidsgraad vrees, maar zou wel meer gameplay willen zien.
Aah nice, nog een paar dagen tot de console.schumi1986 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:47:
Xbox Series X Halo Limited edition Console en Elite controller unboxing
Alleen als ik dit zo zie heb ik toch wel een beetje spijt dat ik mijn Elite Halo pre-order geannuleerd heb (mede door de V2 problemen), die is toch ook wel gaaf.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik ben benieuwd naar die elite controller, heb zelf al 6x een elite V2 terug gestuurd, vaak omdat de A knop niet goed registreert. Ik verwacht dat ook de Halo editie hier last van heeft maar hij is zo mooi dat ik het nog maar een kans heb gegevenDonstil schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:33:
[...]
Aah nice, nog een paar dagen tot de console.
Alleen als ik dit zo zie heb ik toch wel een beetje spijt dat ik mijn Elite Halo pre-order geannuleerd heb (mede door de V2 problemen), die is toch ook wel gaaf.
Vorige week gekocht in IJslandse Xbox Store voor € 37,50... Maar zie dat hij inmiddels daar op ongeveer zelfde prijs is als hier helaas.
Ik vind een schijffie nog een waarde hebben.
Forza Horizon 5 staat inderdaad op Game Pass, maar wil ik nog wel gewoon voor een mooie prijs hebben mettertijd om naast die andere vier in de kast te zetten.
Forza Horizon 5 staat inderdaad op Game Pass, maar wil ik nog wel gewoon voor een mooie prijs hebben mettertijd om naast die andere vier in de kast te zetten.
Xbox Live: Springbok NL
Voor we het vergeten: vandaag een jaar geleden ging hier de deurbel en stond de man van UPS met 2 pakketten in zijn handen. In pakket 1 zat een Series X en in pakket 2 zat een extra plug and play charge kit.
Anders gezegd: Happy Series X|S 1st anniversary day
@schumi1986 : Die poes
Anders gezegd: Happy Series X|S 1st anniversary day

@schumi1986 : Die poes
[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 10-11-2021 17:26 ]
XBL: MRE Inc
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |