Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
nog even een andere vraag over Gta san andreas ( game pass )

ik kon hem preloaden maar toen ik verder keek zag ik dat dit de losse versie is?

verderop zag ik de thrillogy remastered staan dus ik heb san andreas geannuleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door joey82 op 08-11-2021 16:42 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Ik heb nu ruim een week de Series S staan en ik ben echt heel erg tevreden. De Series S staat nu lekker beneden aangesloten op mijn 55 inch Sony Oled en zit er iets van 5.5 meter vanaf. Op die afstand zie ik echt geen verschil meer met mijn Series X op mijn 65 inch LG Oled op 2.5 meter. Dus persoonlijk maakt het me niet zoveel uit dat die op een lagere resolutie draait en wellicht niet alle special features zoals raytracing. Wat me wel uitmaakt is dat ik dus gewoon dit weekend beneden Forza Horizon 5 heb gespeeld op 60 fps met near instant fast travel. En dat voor een doosje van 299 euro.

Ik vind het sowieso erg tof dat je gewoon je games op bijna alle devices kunt spelen. Zo ging ik tussen de middag even naar boven om verder te spelen. Binnen een halve minuut was mijn save gesynched en kon ik lekker door met Forza op mijn Series X met alle pracht en praal en om het af te maken heb ik ook even Grounded gespeeld in de stad toen ik even moest wachten via Xcloud via mijn iphone.

Forza Horizon 5 is trouwens weer echt een pareltje. Zowel gameplaytechnisch als visueel. Als ik zie hoe goed deze game eruit ziet ben ik erg benieuwd naar hoe een Forza Motorsport eruit kan gaan zien. En stiekem ook erg benieuwd naar hoe de nieuwe Fable eruit kan gaan zien. Hopelijk wel een andere animator en writer voor de cutscenes dan die ze hebben gebruikt voor Forza Horizon, want die zijn wel erg cringe. :P Dat is het enige kritiekpuntje dat ik heb op de game. Namelijk het niet kunnen doorskippen van die nietszeggende cutscenes aan het einde van een storymissie. Zeker als je hem net niet gehaald hebt en hem nog een keer wil proberen.

Verder ook erg tof om te zien hoe ze de GP catalogus hebben uitgebreid sinds de launch van de series console met games die in het afgelopen jaar zijn uitgekomen. Met name als je die afzet tegen de games met de hoogste metacritic scores van dit jaar. Ik noem ze maar even:
  • Tetris Connected (88 MC)
  • Hades (93 MC)
  • Forza Horizon 5 (91 MC)
  • Psychonauts 2 (91 MC)
  • MS Flight SIM (90 MC)
  • It takes two (89 MC)
  • Deathloop volgend jaar :+ (88 MC)
  • Quake remastered (85 MC)
  • The Forgotten City (86 MC)
  • Unsighted (87 MC)
  • Football Manager 2022 (87 MC)
  • Unpacking (84 MC)
  • Subnautica below zero (83 MC)
  • Knockout City (83 MC)
  • MLB The Show (81 MC)
  • The Artful Escape (81 MC)
  • Genesis Noir (81 MC)
  • Signs of the Sojourner (80 MC)
Ben verder benieuwd hoe Battlefield 2042 het gaat doen. Zit er wel aan te denken om de 10 uur trial te spelen. En mij kennende zal ik hem dan waarschijnlijk ook gaan kopen. Halo is me toch nog even te lang wachten tot de 8e :).

Als ik daarnaast beelden zie van Vanguard... Ze hebben nu de Akimbo Shotgun tot in de perfectie geevenaard. Die franchise mogen ze 3 jaar in de ijskast zetten om daarna met een fatsoenlijke reboot terug te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-11-2021 16:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-10 20:34
joey82 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:41:
nog even een andere vraag over Gta san andreas ( game pass )

ik kon hem preloaden maar toen ik verder keek zag ik dat dit de losse versie is?

verderop zag ik de thrillogy remastered staan dus ik heb san andreas geannuleerd.
San Andreas is de enige game uit de trilogie in Gamepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Timothy3000 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:43:
[...]

Idd,.. Ik ga er toch ff voor zitten donderdag, ben benieuwd of ik er nog plezier uit weet te halen of dat het toch tegen valt op wat voor manier dan ook.

Volgens mij ook nog nergens bekend of alle muziek uit die tijd erin zit, ben er bang voor maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Timothy3000 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:43:
[...]

Meen je niet?

zucht, beetje jammer weer :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:43

Vagax

Hehe

Vind het al wat dat het uberhaupt in Game Pass zit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
joey82 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:46:
[...]
Meen je niet?

Liever 1 game dan geen game. Mooi even proberen. Bevalt het dan koop ik de Trilogy, zo niet ben ik er gelukkig geen geld aan kwijt geweest. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
joey82 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:46:
[...]

Meen je niet?

Ben er wel blij mee, GTA3 heeft mijn interesse niet, Vice City wel maar als ik op de een of andere manier SA toch tegen vind vallen dan weet ik in ieder geval zeker dat ik de trilogie voorbij laat gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joey82
Sipio schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:46:
[...]

Idd,.. Ik ga er toch ff voor zitten donderdag, ben benieuwd of ik er nog plezier uit weet te halen of dat het toch tegen valt op wat voor manier dan ook.

Volgens mij ook nog nergens bekend of alle muziek uit die tijd erin zit, ben er bang voor maar we zullen zien.
Vagax schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:48:
Vind het al wat dat het uberhaupt in Game Pass zit
Timothy3000 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:49:
[...]

Liever 1 game dan geen game. Mooi even proberen. Bevalt het dan koop ik de Trilogy, zo niet ben ik er gelukkig geen geld aan kwijt geweest. :)
ja jullie hebben eigenlijk nog gelijk ook,

ik heb gewoon niet goed gekeken met mijn kippenogen....

ik ben altijd een sucker geweest als het op Gta aan komt, iig de singleplayer dan....

[ Voor 4% gewijzigd door joey82 op 08-11-2021 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:04

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:42:
Ben verder benieuwd hoe Battlefield 2042 het gaat doen. Zit er wel aan te denken om de 10 uur trial te spelen.
Als in: je pre-order annuleren en de 10-uur trial op de 11e spelen en daarna pas aanschaffen ? Zit er zelf wel aan te denken. Totaal geen hype bij me voor de nieuwe BF terwijl dat voorgaande versies wel zo was. Sterker nog, ik weet niet eens wanneer het los gaat, dus die "11e spelen" in de eerste zin, is natte vinger werk qua datum.

Ik wil eerst Batman Arkham Asylum afmaken en me dan op FH5 storten en tevens ben ik nog steeds niet klaar met BF5. Als ik hetzelf zo terug lees, moet ik eigenlijk gewoon BF2042 annuleren en hem lekker over een paar maanden voor 50% korting kopen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Misschien staat de game tegen die tijd ook wel al op GP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Ik heb nu ruim een week de Series S staan en ik ben echt heel erg tevreden. De Series S staat nu lekker beneden aangesloten op mijn 55 inch Sony Oled en zit er iets van 5.5 meter vanaf. Op die afstand zie ik echt geen verschil meer met mijn Series X op mijn 65 inch LG Oled op 2.5 meter. Dus persoonlijk maakt het me niet zoveel uit dat die op een lagere resolutie draait en wellicht niet alle special features zoals raytracing. Wat me wel uitmaakt is dat ik dus gewoon dit weekend beneden Forza Horizon 5 heb gespeeld op 60 fps met near instant fast travel. En dat voor een doosje van 299 euro.

Ik vind het sowieso erg tof dat je gewoon je games op bijna alle devices kunt spelen. Zo ging ik tussen de middag even naar boven om verder te spelen. Binnen een halve minuut was mijn save gesynched en kon ik lekker door met Forza op mijn Series X met alle pracht en praal en om het af te maken heb ik ook even Grounded gespeeld in de stad toen ik even moest wachten via Xcloud via mijn iphone.

Forza Horizon 5 is trouwens weer echt een pareltje. Zowel gameplaytechnisch als visueel. Als ik zie hoe goed deze game eruit ziet ben ik erg benieuwd naar hoe een Forza Motorsport eruit kan gaan zien. En stiekem ook erg benieuwd naar hoe de nieuwe Fable eruit kan gaan zien. Hopelijk wel een andere animator en writer voor de cutscenes dan die ze hebben gebruikt voor Forza Horizon, want die zijn wel erg cringe. :P Dat is het enige kritiekpuntje dat ik heb op de game. Namelijk het niet kunnen doorskippen van die nietszeggende cutscenes aan het einde van een storymissie. Zeker als je hem net niet gehaald hebt en hem nog een keer wil proberen.

Verder ook erg tof om te zien hoe ze de GP catalogus hebben uitgebreid sinds de launch van de series console met games die in het afgelopen jaar zijn uitgekomen. Met name als je die afzet tegen de games met de hoogste metacritic scores van dit jaar. Ik noem ze maar even:
  • Hades (93 MC)
  • Psychonauts 2 (91 MC)
  • MS Flight SIM (90 MC)
  • It takes two (89 MC)
  • Unsighted (87 MC)
  • Unpacking (84 MC)
  • Knockout City (83 MC)
  • MLB The Show (81 MC)
  • Genesis Noir (81 MC)
Ben verder benieuwd hoe Battlefield 2042 het gaat doen. Zit er wel aan te denken om de 10 uur trial te spelen. En mij kennende zal ik hem dan waarschijnlijk ook gaan kopen. Halo is me toch nog even te lang wachten tot de 8e :).

Als ik daarnaast beelden zie van Vanguard... Ze hebben nu de Akimbo Shotgun tot in de perfectie geevenaard. Die franchise mogen ze 3 jaar in de ijskast zetten om daarna met een fatsoenlijke reboot terug te komen.
huh, hoe heb je Forza Horizon 5 al kunnen spelen? :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
joey82 schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:07:
[...]

huh, hoe heb je Forza Horizon 5 al kunnen spelen? :*)
@uchiha tijntje is een timelord... Enige plausibele verklaring dat ie ook zoveel games weet af te werken :+

Maar serieus, als je de premium bundel hebt kon je al van vrijdag spelen, of donderdagmiddag als je je Xbox op Nieuw Zeeland zette

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Finraziel schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:14:
[...]

@uchiha tijntje is een timelord... Enige plausibele verklaring dat ie ook zoveel games weet af te werken :+

Maar serieus, als je de premium bundel hebt kon je al van vrijdag spelen, of donderdagmiddag als je je Xbox op Nieuw Zeeland zette
ik ben er nog niet uit wat ik uiteindelijk zal gaan doen, of alleen via Game Pass of toch kopen,

de ene keer speel ik dagen achter elkaar maar ik kan ook een maand niet gamen om daarna weer weken lang elke dag te gamen,

daarom was ik ook voor de series s gegaan en niet voor de series x....

afgelopen week hier in lelystad bij de Game Mania was de ps5 op voorraad maar ik vond het met 2 verplichte games er bij toch een beetje veel geld ( 628 euro ) voor zo nu en dan een potje gamen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
joey82 schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:18:
[...]

ik ben er nog niet uit wat ik uiteindelijk zal gaan doen, of alleen via Game Pass of toch kopen,

de ene keer speel ik dagen achter elkaar maar ik kan ook een maand niet gamen om daarna weer weken lang elke dag te gamen,

daarom was ik ook voor de series s gegaan en niet voor de series x....

afgelopen week hier in lelystad bij de Game Mania was de ps5 op voorraad maar ik vond het met 2 verplichte games er bij toch een beetje veel geld ( 628 euro ) voor zo nu en dan een potje gamen....
GamePass kost ongeveer hetzelfde per jaar als twee nieuwe series spellen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Exactor it schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:21:
[...]

GamePass kost ongeveer hetzelfde per jaar als twee nieuwe series spellen. :)
tot nu toe ( op de one ) kocht ik alleen game pass als er een game was die ik graag wilde spelen, was ik er op uitgekeken dan liet ik game pass aflopen,

ik koop eigenlijk nooit de nieuwste games full price omdat ik gewoon te weinig game, zo nu en dan pik ik een download code op via livekaarten ofzo....

resident evil 2 Remaster daar nog vandaan gehaald laatst, fijne game wel....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik heb nu ruim een week de Series S staan en ik ben echt heel erg tevreden.
Hier nu een jaar in bezit van de S (verjaardag over twee dagen) en blijf het een prachtapparaat vinden. Staat ook heel rustig in het TV-meubel zijn werk te doen. Een heel verschil met de vorige consoles waarbij het leek alsof ik langs de startbaan van menig vliegveld stond ;)

Opslagcapaciteit was even wennen, maar uiteindelijk heb ik gemerkt dat ik toch maar een paar games tegelijkertijd kan spelen en heeft het weinig nut om je backlog er al in te planten. Met de netwerksnelheden anno 2021 heb je zelfs via de wifi iedere game snel binnen dus het probleem is minimaal.

Kijk dus nog erg tevreden terug op mijn aankoop, meer value for money ga je niet krijgen op de hardwaremarkt.

Zit alleen nog wel te wachten op wat echt goede next-gen RPG-titels. Het zal tijd nodig hebben maar Skyrim kunnen we wel dromen inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
tuinïnen schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:26:
[...]

Hier nu een jaar in bezit van de S (verjaardag over twee dagen) en blijf het een prachtapparaat vinden. Staat ook heel rustig in het TV-meubel zijn werk te doen. Een heel verschil met de vorige consoles waarbij het leek alsof ik langs de startbaan van menig vliegveld stond ;)

Opslagcapaciteit was even wennen, maar uiteindelijk heb ik gemerkt dat ik toch maar een paar games tegelijkertijd kan spelen en heeft het weinig nut om je backlog er al in te planten. Met de netwerksnelheden anno 2021 heb je zelfs via de wifi iedere game snel binnen dus het probleem is minimaal.

Kijk dus nog erg tevreden terug op mijn aankoop, meer value for money ga je niet krijgen op de hardwaremarkt.

Zit alleen nog wel te wachten op wat echt goede next-gen RPG-titels. Het zal tijd nodig hebben maar Skyrim kunnen we wel dromen inmiddels ;)
het valt mij op dat de series s bijna de volledige download snelheid haalt, heeeel erg fijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:32
Wel gek dat je FH nu al kan spelen via nieuw zeeland zonder premium en dat FM 2022 die vandaag zou uitkomen nog niet speelbaar is.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zag deze op reddit moest wel lachen erom.
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/EsteemedConsciousBlobfish-size_restricted.gif

met geluid:
https://gfycat.com/esteemedconsciousblobfish

[ Voor 45% gewijzigd door v8power67 op 08-11-2021 17:49 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:50:
Ik las op XboxEra dat de BF trial er 12 november zal zijn.

Man wat een game week, FH5, GTA San Andreas op Game Pass en BF trial.
Je vergeet de belangrijkste : Elden Ring Network Test :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Elden Ring, ben sowieso niet zo van de moeilijkheidsgraad in dat soort games maar echt goed proberen kan ik dat soort games ook nooit omdat er altijd gigantische spinnen zijn, snap dat het bij de lore en zo kan horen maar ik ben er niet blij mee :+

Gewoon niet te doen helaas, heb nog geen filmpjes gekeken maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze er niet in gaan zitten, anders zou ik de game zeker eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23
Sipio schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:01:
Elden Ring, ben sowieso niet zo van de moeilijkheidsgraad in dat soort games maar echt goed proberen kan ik dat soort games ook nooit omdat er altijd gigantische spinnen zijn, snap dat het bij de lore en zo kan horen maar ik ben er niet blij mee :+

Gewoon niet te doen helaas, heb nog geen filmpjes gekeken maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze er niet in gaan zitten, anders zou ik de game zeker eens proberen.
Is dat echt zo’n ding voor je? Ik kan me er zelf niets bij voorstellen, helemaal niet in games.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!
steefje schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:40:
[...]

Is dat echt zo’n ding voor je? Ik kan me er zelf niets bij voorstellen, helemaal niet in games.
Dat geldt voor alle angsten.
Als je ze niet hebt valt het moeilijk voor te stellen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
steefje schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:40:
[...]

Helaas wel, heb het er al vaker over gehad hier op het forum en het valt ook bijna niet uit te leggen, maakt ook niet uit verder maar je mist wel bepaalde games.

Never mind ook, volgende topic (y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Mooi om te zien dat van de 7 personen die in mijn vriendenlijst online zijn, er 6 Forza Horizon 5 aan het spelen zijn. Die game leeft echt, nog meer dan deel 4 heb ik het idee .

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:46:
[...]

Je vergeet de belangrijkste : Elden Ring Network Test :9
Ik hoop het zo man,maar ik heb zelf nog geen mail gehad met een code. Maar als ik die wel krijg dan gaat FH5 even op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg vandaag voor de eerste keer de melding dat m’n cache bijna vol zit op de Series X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 09:19

On_E

Housemusic

xminator schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:47:
Wel gek dat je FH nu al kan spelen via nieuw zeeland zonder premium en dat FM 2022 die vandaag zou uitkomen nog niet speelbaar is.
Is nu te spelen (in Nieuw-Zeeland)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.google.com/am...-this-weeks-network-test/

Elden Ring Network Test invites seem to be heading out to selected players.

In a tweet this morning directed “to our international players,” developer FromSoftware said “thank you very much for signing up to the Elden Ring Network Test. Those of you selected will be notified by Bandai Namco Entertainment, so please stay on the lookout for further announcements.”

In total, there’ll be five tests, each lasting three hours. The first begins in the morning of Friday, November 12, and the last concludes in the evening of Sunday, November 14, or the early hours of Monday, November 15, depending on which time zone you’re in.

The Elden Ring network test is largely what it says on the tin - a chance for FromSoftware to assess the load that player counts will put on its servers. That means that you probably won’t get access to the full game, and that you’ll only get to play as five preset characters, rather than tinkering with character creation. The developers also point out that as the game is still under development - an Elden Ring delay pushed launch back to February - “there is a possibility that problems may occur during play.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:13
Ik vind 800.000 in de prerelease best wel veel. Terwijl het ‘gratis’ te spelen is vanaf morgen via Game Pass.
Dat is - als we van de goedkoopste optie uitgaan - ± € 30 voor de premium bundel (excl. basisspel): minimaal € 24.000.000. In de praktijk is dit hoger omdat er ongetwijfeld ook volledige versies inclusief basisspel zijn verkocht.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23
justifire schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:53:
[...]

Dat geldt voor alle angsten.
Als je ze niet hebt valt het moeilijk voor te stellen.
Zeker waar, weet er alles van. Bedoelde het ook niet verkeerd, maar kende het niet. Dus vandaar

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hades (93 MC)
  • Psychonauts 2 (91 MC)
  • MS Flight SIM (90 MC)
  • It takes two (89 MC)
  • Unsighted (87 MC)
  • Unpacking (84 MC)
  • Knockout City (83 MC)
  • MLB The Show (81 MC)
  • Genesis Noir (81 MC)

Mooie geschreven!
Ben heel erg benieuwd naar Horizon 5, nog geen tijd gehad om te spelen vandaag. Teveel bezig met CoD Vanguard, F1 2021, Far Cry 6 :p.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-10 09:37
Okay, ook maar even mijn Series S op NZ gezet (staat ook lekker makkelijk 1 regio onder NL) en over 2 uur en 25 minuten heb ik ook FH5 ... voor morgen dus.

Iemand hierboven schreef dat hij een 'casual gamer' is. Zo een ben ik er ook.
Dus een paar weken (bijna) iedere dag, en dan weer een paar weken helemaal niet.
De Series S (i.c.m. Gamepass) is dan ook perfect voor me; ik hoef niet het beste en het snelste; het is gewoon fijn dat de Series S geduldig op me staat te wachten en binnen 10 seconden (of zo) draait m'n spel.
Heb 'm bijna een jaar en geen seconde spijt van.

Het enige jammere is: de games updaten niet vanzelf als hij op standby staat.
Heb er al veel over gelezen, en bij de een werkt het soms wel, en bij de ander weer niet.
(en ik heb echt wel alles juist ingesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wom schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:11:
Mooi om te zien dat van de 7 personen die in mijn vriendenlijst online zijn, er 6 Forza Horizon 5 aan het spelen zijn. Die game leeft echt, nog meer dan deel 4 heb ik het idee .
waarschijnlijk omdat we grote titels te kort komen. ik heb helemaal niks met forza. maar ik ga er tijd in steken, omdat ik bijna verder toch niks te spelen heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Farabi schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:42:
[...]

waarschijnlijk omdat we grote titels te kort komen. ik heb helemaal niks met forza. maar ik ga er tijd in steken, omdat ik bijna verder toch niks te spelen heb.
Maar ligt dat ook niet aan je smaak toevallig? Zeer recent zijn Far Cry 6, Football Manager, COD Vanguard, Forza Horizon 5, Back 4 Blood, Guardians of the Galaxy, Riders Republic uitgebracht en dan komen Battlefield en Halo er nog aan. En dan zijn dit nog maar de titels die ik zo uit mijn hoofd weet.

Zelf heb ik mijn handen vol aan FH5 en Hades op dit moment, maar ben het niet helemaal met je eens dat er geen grote titels te spelen zijn op dit moment. Los van mogelijke kleinere titels die de moeite ook waard kunnen zijn natuurlijk.

Maar nogmaals, alles valt of staat met smaak natuurlijk.

[ Voor 50% gewijzigd door Wom op 08-11-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wom schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:47:
[...]

Maar ligt dat ook niet aan je smaak toevallig? Zeer recent zijn Far Cry 6, Football Manager, COD Vanguard, Forza Horizon 5, Back 4 Blood, Guardians of the Galaxy, Riders Republic uitgebracht en dan komen Battlefield en Halo er nog aan. En dan zijn dit nog maar de titels die ik zo uit mijn hoofd weet.

Zelf heb ik mijn handen vol aan FH5 en Hades op dit moment, maar ben het niet helemaal met je eens dat er geen grote titels te spelen zijn op dit moment. Los van mogelijke kleinere titels die de moeite ook waard kunnen zijn natuurlijk.

Maar nogmaals, alles valt of staat met smaak natuurlijk.
Is wel mijn genre. Heb 'm net gespeeld. Eindelijk voelt het net als NFS. Dit gaan we verder spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dying Light in de deals with gold voor deze week, mooi op tijd voor de next-gen update :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
zetje01 schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:40:
Okay, ook maar even mijn Series S op NZ gezet (staat ook lekker makkelijk 1 regio onder NL) en over 2 uur en 25 minuten heb ik ook FH5 ... voor morgen dus.

Iemand hierboven schreef dat hij een 'casual gamer' is. Zo een ben ik er ook.
Dus een paar weken (bijna) iedere dag, en dan weer een paar weken helemaal niet.
De Series S (i.c.m. Gamepass) is dan ook perfect voor me; ik hoef niet het beste en het snelste; het is gewoon fijn dat de Series S geduldig op me staat te wachten en binnen 10 seconden (of zo) draait m'n spel.
Heb 'm bijna een jaar en geen seconde spijt van.

Het enige jammere is: de games updaten niet vanzelf als hij op standby staat.
Heb er al veel over gelezen, en bij de een werkt het soms wel, en bij de ander weer niet.
(en ik heb echt wel alles juist ingesteld)
Je kon gister de hele dag al spelen als je Xbox op NZ stond, ik heb het om half 3 nog getest :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-10 09:37
G_Dragon schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 07:32:
[...]

Je kon gister de hele dag al spelen als je Xbox op NZ stond, ik heb het om half 3 nog getest :)
Yeah, wist ik, maar geen tijd. En toen gisteravond laat dacht ik, het is handig als vandaag na werk het spel er al staat, i.p.v. eerst 2,5 uur downloaden.
Leuk idee, maar na 35 GB ging m'n xbox uit; moet nu dus nog 1 uur 40 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:42:
[...]
CoD, de grootste franchise van het afgelopen decennia is een paar dagen geleden uitgekomen. Dat meer mensen Forza spelen (ook in mijn friendslist) zegt denk ik meer over de populariteit van Forza Horizon anno 2021 dan over het gebrek aan grote titels. Forza Horizon is namelijk gewoon een hele grote titel, ook al heb jij er persoonlijk weinig mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

Sinds gisteren eindelijk over op de nieuwe generatie en een Series X overgenomen van een tweaker. Waanzinnige machine.

Ik ben wel enigzins sip dat ik ook weer terug naar Xbox ben gegaan vanwege mijn liefde voor Forza Motorsport maar die kan ik niet meer downloaden en ik lees ook nergens een release date voor een nieuw deel.

Ga met Horizon aan de slag (en vast ook veel lol hebben) maar dat is een kleine domper. ;(

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
snmght schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:44:
Sinds gisteren eindelijk over op de nieuwe generatie en een Series X overgenomen van een tweaker. Waanzinnige machine.

Ik ben wel enigzins sip dat ik ook weer terug naar Xbox ben gegaan vanwege mijn liefde voor Forza Motorsport maar die kan ik niet meer downloaden en ik lees ook nergens een release date voor een nieuw deel.

Ga met Horizon aan de slag (en vast ook veel lol hebben) maar dat is een kleine domper. ;(
FM zit niet meer in game pass, maar volgens mij kan je de game nog wel voor een prikkie kopen. Op disc, maar ook een digitale code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09

op livekaarten.nl voor 13,95 te koop als code. Kan ook verschillende websops proberen zoals: BCC als je een disc wilt voor 36,49.

Nog een optie is 2dehands. Dus via V&A/Marktplaats of GooXboxOne is zo 2dehands plaats vanuit een webshop. Link. Moet je alleen even kijken wat voor jou belangrijk is in je aankoop.

Het klopt dat het via de microsoft store niet meer te koop is helaas. Iets met licentie problemen. :(

[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 09-11-2021 10:15 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10 10:45

FM7 is ook uit de store verdwenen, had met aflopende licenties te maken. Beste oplossing is inderdaad een exemplaar op schijf te scoren of een code te kopen via eneba o.i.d.
Als spel eenmaal in je bezit is, kun je het wel nog gewoon downloaden uit de store,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 07:19:
Dying Light in de deals with gold voor deze week, mooi op tijd voor de next-gen update :9
En Hitman 3. Die heeft geen next-gen update nodig!

Gisteren met @uchiha tijntje en @Finraziel het Horizon festival eens laten zien hoe racen werkt door 1 arcade game op level 3 te halen. Jammer dat je dat gemist hebt @timmie271. Buiten een tweetal disconnects en wat geglitch met objectives was het erg leuk om de missies te proberen te halen. Nu even proberen credits te sparen zodat ik kan fast travellen. Wordt wel lastig aangezien mijn kinderen steeds Bugattis kopen.

[ Voor 45% gewijzigd door Exactor it op 09-11-2021 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

Ah natuurlijk! Ik vond hem niet in de store en las dat ie uit de Gamepass was maar even niet stilgestaan bij de schijfjes optie. Daar ga ik maar eens achteraan dan! :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Morgen

[Twitter: https://twitter.com/Thunderfulgames/status/1456267498416836630?s=20]

Zo te zien een paar hele toffe games, maar vooral een update van The Gunk, waar ik erg benieuwd naar ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:17
Hier een unboxing van de Elite 2 halo limited edition controller

YouTube: Unboxing de control Elite Series 2 edicion Halo Infinite en Español MX

Ziet er erg gaaf uit, zou hier samen met de Halo console maandag moeten binnenkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vreemd ik zie Hitman 3 nergens tussen staan bij de deals, komt pas tevoorschijn als ik op titel zoek. Misschien toch maar aanschaffen maar zit ook nog met FC6 etc. keuzes.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:07:
[...]

En Hitman 3. Die heeft geen next-gen update nodig!

Gisteren met @uchiha tijntje en @Finraziel het Horizon festival eens laten zien hoe racen werkt door 1 arcade game op level 3 te halen. Jammer dat je dat gemist hebt @timmie271. Buiten een tweetal disconnects en wat geglitch met objectives was het erg leuk om de missies te proberen te halen. Nu even proberen credits te sparen zodat ik kan fast travellen. Wordt wel lastig aangezien mijn kinderen steeds Bugattis kopen.
Heb gisteravond nadat jullie weg waren ook maar even opgezocht hoe je dat huis waarmee je fast travel krijgt vrij speelt en dat gedaan, dus ik kan het nu ook ;)
Wel nog a 4800 credits per keer momenteel, maar ach. Wil eigenlijk nog niet meteen naar een guide grijpen om meer van die bordjes te vinden, en voor noodgevallen is het geen probleem er voor te betalen (zou het momenteel geloof ik zo'n 600 keer moeten doen voor het geld op is :+)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Finraziel schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:51:
[...]

Heb gisteravond nadat jullie weg waren ook maar even opgezocht hoe je dat huis waarmee je fast travel krijgt vrij speelt en dat gedaan, dus ik kan het nu ook ;)
Wel nog a 4800 credits per keer momenteel, maar ach. Wil eigenlijk nog niet meteen naar een guide grijpen om meer van die bordjes te vinden, en voor noodgevallen is het geen probleem er voor te betalen (zou het momenteel geloof ik zo'n 600 keer moeten doen voor het geld op is :+)
Voor de luie man met teveel geld is er een dlc van 2,69 waarmee je alle bordjes en barn finds op de map zet. Ik koop die altijd omdat je anders trage en onduidelijke filmpjes moet bekijken. :) Anderzijds geeft het je convoy genoten een goed gevoel als je elke keer 4800 credits ervoor over hebt om met ze te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Meer mensen last van sticky buttons op de Xbox Series X controller? Mijn Series X wordt bijna 1, maar de X en ook de Y button blijven vaak plakken, ik weet dat het een bekend fenomeen is, maar hoe zit MS NL in de wedstrijd qua vervanging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:02:
[...]

Voor de luie man met teveel geld is er een dlc van 2,69 waarmee je alle bordjes en barn finds op de map zet. Ik koop die altijd omdat je anders trage en onduidelijke filmpjes moet bekijken. :) Anderzijds geeft het je convoy genoten een goed gevoel als je elke keer 4800 credits ervoor over hebt om met ze te spelen. :)
Pssst ... ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0x664HDfZwp2YfYzYHVhPD4LrmU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4vlPdXSUAyQZibWXFHC3LaTB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Exactor it schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:02:
[...]

Bedankt voor de tip. Die ga ik me in ieder geval aanschaffen, gezien hoe frustrerend die barn finds in FH4 soms waren.

[ Voor 4% gewijzigd door Krimglas op 09-11-2021 11:51 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Ik klik op dit plaatje maar ingame komt er geen waypoint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een abonnement bij mapgenie.io . Maar dat is no way vergelijkbaar met lekker ingame werken. Heb die map dus ook gewoon gekocht. Dat vinden van die borden op eigen kracht heeft voor mij echt nul toegevoegde waarde voor de spelbeleving. Gratis fast travel wel :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 19:32
mymac schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:54:
[...]

Gaaf!! Past goed bij de FH5 sfeer, dus ik hou er van. Ik ga 'm ook maar bestellen. Heb alle ultimate editions van FM1 tot nu, dus deze mág niet ontbreken😁

Ik heb 'm bij Media Markt besteld, maar heb geen T&T gekregen dat hij vandaag geleverd wordt. Nou is daar natuurlijk een aanval op geweest, dus begrijp ik dat ze grotere zorgen hebben momenteel. Iemand anders ook de FH5 controller bij MM besteld? Als ik nu op de website kijk is hij ook niet leverbaar: "Leverbaar binnen 14 werkdagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
shoombak schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:08:
Meer mensen last van sticky buttons op de Xbox Series X controller? Mijn Series X wordt bijna 1, maar de X en ook de Y button blijven vaak plakken, ik weet dat het een bekend fenomeen is, maar hoe zit MS NL in de wedstrijd qua vervanging?
Ik heb het met RT, ook sinds de release in gebruik. Goed punt om hem even aan te melden voor vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

shoombak schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:08:
Dit al geprobeerd?
YouTube: XBox One Controller fix sticky button NO DISASSEMBLY REQUIRED
Ook voor Series X controllers.

[ Voor 3% gewijzigd door Fireshade op 09-11-2021 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 11:05
Noob! Dan kies ik liever een interactieve kaart waar je ze op weg kan klikken :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:56:
Ik heb een abonnement bij mapgenie.io . Maar dat is no way vergelijkbaar met lekker ingame werken. Heb die map dus ook gewoon gekocht. Dat vinden van die borden op eigen kracht heeft voor mij echt nul toegevoegde waarde voor de spelbeleving. Gratis fast travel wel :D
Als een nieuwe Barn Find verschijnt, geeft die dan meteen die locatie aan, of is het nogsteeds een Search Area en kan je de locatie unlocken door er op te klikken ofzo?

Ik heb de map ook gekocht, maar nadat ik alle barn finds al had gevonden. Ik vind de Barn Finds hunten namelijk wel vrij vermakelijk voor die paar minuten. Wil weten of bij DLC dan meteen de goede locatie zichtbaar is of dat het nogsteeds een Area is en ik kan kiezen om de locatie te zien ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:53:
[...]

Ik klik op dit plaatje maar ingame komt er geen waypoint.
Dat jij nog geen mensen in dienst heb die voor jou spelen :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ectra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:31:
[...]

Als een nieuwe Barn Find verschijnt, geeft die dan meteen die locatie aan, of is het nogsteeds een Search Area en kan je de locatie unlocken door er op te klikken ofzo?

Ik heb de map ook gekocht, maar nadat ik alle barn finds al had gevonden. Ik vind de Barn Finds hunten namelijk wel vrij vermakelijk voor die paar minuten. Wil weten of bij DLC dan meteen de goede locatie zichtbaar is of dat het nogsteeds een Area is en ik kan kiezen om de locatie te zien ofzo.
Dat is het enige 'nadeel' alle barns staan exact op de map aangegeven. Dus geen rumors die een voor een een cirkel gevel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:40:
[...]

Dat is het enige 'nadeel' alle barns staan exact op de map aangegeven. Dus geen rumors die een voor een een cirkel gevel.
Dan ben ik blij dat ik die toch eerst had gevonden. Helaas dan voor de DLC...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:35:
[...]

Dat heeft die wel, alleen betaald die ze niet en zijn ze minderjarig :P Alleen zijn ze wel virtueel kostbaar met elk hun eigen bugatti :P

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2021 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:35:
[...]

Over hulplijnen gesproken, ben je al wat verder gekomen dan het beginnersgebied in Curse of the Dead Gods? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:40:
[...]

Ik heb om die reden barnfinds uitgevinkt in de map filter. Die vind ik wel leuk om zelf te vinden. De bordjes zijn veel te saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
Krimglas schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:50:
[...]

Bedankt voor de tip. Die ga ik me in ieder geval aanschaffen, gezien hoe frustrerend die barn finds in FH4 soms waren.
Ik vond ze in FH4 wel prima te doen en in FH5 zijn ze makkelijker tot nu toe. Moet er nog één :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 10:23
mymac schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:12:
[...]

Ik vond ze in FH4 wel prima te doen en in FH5 zijn ze makkelijker tot nu toe. Moet er nog één :)
Yeps, in fh5 loopt er meestal eenzelfde soort paadje naar toe waardoor je ze wel redelijk snel kan herkennen en ook kan vinden. Die barns zien er ook allemaal hetzelfde uit.

Een aantal Fasttravel en XP borden zitten echter wel heel vreemd.
Er hangt er ergens eentje in een hoogspanningsmast, geen idee hoe je daar ooit bij moet komen.

[ Voor 17% gewijzigd door SunnieNL op 09-11-2021 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen hier toevallig een Elden Ring code ontvangen of nog niks? Het zou in de email box moeten verschijnen, als je bent uitgekozen.

[ Voor 34% gewijzigd door devilsnight op 09-11-2021 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:56:
[...]

Over hulplijnen gesproken, ben je al wat verder gekomen dan het beginnersgebied in Curse of the Dead Gods? :+
Nee, veels te veel games in gamepass en veels te weinig tijd … Moet ook nog steeds eens aan Hades beginnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben zoek naar een oplossing en kan het niet vinden.

Zelf speel ik tegenwoordig Apex via GFN op mijn M1 MacBook Pro. Maar ik wil graag kunnen praten met teamleden die op de Xbox spelen. Helaas kan ik niet de Xbox live app installeren (ook niet via Parallels vanwege ARM). Tot nu toe is de enige oplossing de Xbox app op de telefoon openen maar dan heb ik geen game geluid.
Weet iemand toevallig een cross platform chat?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• xminator
Damn ziet er strak uit!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1pfns6Ceu4iOCFBvHRSTbNvPpLA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H8xdKyqOQaF1bUFscX4s4V34.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht eigenlijk dat het de digitale versie van Halo Infinite was die er bij zat? Kleine letters spraken daar over bij bestelling namelijk (dat je code krijgt om te claimen en dat die dan gekoppeld wordt aan je console).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Wom schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:00:
[...]

Dacht eigenlijk dat het de digitale versie van Halo Infinite was die er bij zat? Kleine letters spraken daar over bij bestelling namelijk (dat je code krijgt om te claimen en dat die dan gekoppeld wordt aan je console).
Ja dat denk ik ook. Zou mooier zijn met een box, maar ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10 10:45
Ziet er idd best leuk uit, maar ben toch blij dat ik een gewoon effen zwarte heb, vind ik toch mooier (in mijn interieur). Wel zin in Halo btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:17
Dat MS hem maar snel gaat versturen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 14:41
Powder Toastman schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:02:
[...]

Ziet er idd best leuk uit, maar ben toch blij dat ik een gewoon effen zwarte heb, vind ik toch mooier (in mijn interieur). Wel zin in Halo btw.
Hij is mooi, maar hij is niets beter. Komt hier in de kast terecht (ge ziet hem dus niet).
Maar heb in het verleden de Halo Xbox one gehad. Dus ik snap wel dat je hem wilt.

De PS5 is ook gewoon een lelijk hok, maar die wordt ook deftig verstopt :+ .
Ik wil enkel mijn TV zien en de speakers, de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit wat zijn er veel nicknames, geweldig. Welke hebben jullie gekozen? En kun je dit later veranderen?

Prachtige main menu muziek ook zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:56:
Holy shit wat zijn er veel nicknames, geweldig. Welke hebben jullie gekozen? En kun je dit later veranderen?

Prachtige main menu muziek ook zeg.
De naam van onze hond, Maximus, vond het al mooi dat ie erin stond :+

Kenteken plaat hetzelfde.

Je kunt het ook zo veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 09-11-2021 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:59:
[...]

De naam van onze hond, Maximus, vond het al mooi dat ie erin stond :+

Kenteken plaat hetzelfde.

Je kunt het ook zo veranderen.
Ik zag het inderdaad staan zodra ik eentje koos. Ik kan de naam van mijn hond ook doen, Lara. Maar Earthling vind ik ook lachen klinken, haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:43

Vagax

Hehe

Ik heb "Your Majesty" met een bijpassende royale toeter en een kroon op mijn character.

Overigens wil ik niet vervelend zijn maar we hebben een vrij actieve Forza topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
Vagax schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:19:
Ik heb "Your Majesty" met een bijpassende royale toeter en een kroon op mijn character.

Overigens wil ik niet vervelend zijn maar we hebben een vrij actieve Forza topic
Zeker niet vervelend, thanks voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoutman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-01 11:03
Ik heb een vraag omtrent de garantieafwikkeling van een Series X controller. Na avond fanatiek Forza 5 driften merk ik dat de RT knop slap is en de adaptieve trigger slap / minimaal werkt lijkt het. Met mijn andere controller heb je veel meer weerstand en het lijkt alsof die controller, 2 weken oud pas, het nu al lijkt te begeven.

Ik zag bij Microsoft account dat je hier een melding van kan maken, maar dan moet ik hem opsturen en daarna komt pas vervanging. Nu heb ik natuurlijk een extra controller maar vroeg mij af of anderen hier ervaringen mee hebben en hoelang dit kan duren, Xbox komt van de Duitse Amazon dus via hun doen lijkt mij al helemaal een lange weg te begaan…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 10:23
Bij de xbox zelf heb je een 1-op-1 swap, maar dan moet je wel een creditcard hebben en ze even bellen. Weet niet of ze dat bij een controller ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
zucht,

ik weet niet of het hoort maar mijn series s maakt het volgende geluid

YouTube: Xbox Series S Fan Noise?

ik neem aan dat dit niet hoort?

de console stond nog geen 20 minuten aan, ik was bezig met de inleiding van Forza Horizon 5....

[ Voor 61% gewijzigd door joey82 op 09-11-2021 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
joey82 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:42:
zucht,

ik weet niet of het hoort maar mijn series s maakt het volgende geluid

YouTube: Xbox Series S Fan Noise?

ik neem aan dat dit niet hoort?

de console stond nog geen 20 minuten aan, ik was bezig met de inleiding van Forza Horizon 5....
Die loopt ergens aan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
gisteren gekocht, vandaag voor het eerst mee wezen gamen,

zucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Elden Ring code is binnen, let's gooooooooooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
joey82 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:55:
[...]

gisteren gekocht, vandaag voor het eerst mee wezen gamen,

zucht
Terugsturen en nieuwe bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
devilsnight schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:05:
Nice! Tikkie jaloers. Hoe geraak je aan zo'n code? Of kan dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
FrankoNL schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:15:
[...]

Terugsturen en nieuwe bestellen :)
als het goed is krijg ik morgen mijn geld terug....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:17:
[...]

Nice! Tikkie jaloers. Hoe geraak je aan zo'n code? Of kan dat niet meer?
Nee dat kan helaas niet meer. Eind oktober geloof ik was dat je je ervoor kon registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:08

FeaR

In GoT we trust

Mm... opvallend :P Ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet, ook qua andere geluiden bij booten en afsluiten. Vooralsnog heb ik nog steeds aankomende maandag op de mail/bevestiging staan :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:05:
Via de mail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:51
Weet iemand wat er met het account van Digital Foundry mis is? Geband van youtube ineens? Ik wou even de video van Forza 5 PC vs console instellingen bekijken...? Ineens alle videos weg en het hele kanaal onbereikbaar!?

Youtube zegt: This account has been terminated for violating YouTube's Community Guidelines.

[ Voor 17% gewijzigd door Kaasje123 op 09-11-2021 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

• Hades (93 MC)
  • Psychonauts 2 (91 MC)
  • MS Flight SIM (90 MC)
  • It takes two (89 MC)
  • Unsighted (87 MC)
  • Unpacking (84 MC)
  • Knockout City (83 MC)
  • MLB The Show (81 MC)
  • Genesis Noir (81 MC)

Ik zou willen dat ik zo rationeel was als jij bent. Ik denk dan toch altijd, maar het kan beter en dan koop ik voor 200€ meer de X. Wetende dat je eigenlijk gelijk hebt en het verschil waarschijnlijk niet ziet 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Kaasje123 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:41:
Weet iemand wat er met het account van Digital Foundry mis is? Geband van youtube ineens? Ik wou even de video van Forza 5 PC vs console instellingen bekijken...? Ineens alle videos weg en het hele kanaal onbereikbaar!?

Youtube zegt: This account has been terminated for violating YouTube's Community Guidelines.
Digital Foundry (@digitalfoundry) Tweeted:
Yes, we're aware of the Digital Foundry YouTube channel vanishing - likely some kind of automated response to the earlier hijacking. We're investigating and will get this resolved. https://twitter.com/digit.../1458144890563477507?s=20
Pagina: 1 ... 266 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord