Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:17
BruceWayne schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:38:
........
Maar heb ik het nu goed uit de informatie hier begrepen dat het account waar mijn zoon op speelt ook bruikbaar is op een eventuele tweede console? En dat dit dan ook geldt voor zijn Game Pass abonnement? En als we beiden online zouden zijn, kunnen we dan tegen elkaar gamen (online)?

........
Ja, ja en ja :)

[ Voor 45% gewijzigd door LuisjeNL op 02-11-2021 19:43 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Bedankt voor de bevestiging. Dat is een erg goede aanbieding die Microsoft op deze manier heeft. Kan mij goed voorstellen dat dit voor overstappers zoals ikzelf een extra motivatie is. Denk dat ik maar eens een PS4 en een Switch hier op Vraag & Aanbod ga plaatsen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
@BruceWayne Gewoon volop voor die XSX gaan :)
Of je koopt een PS5 naast je XSS..

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!
8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
Zoon net Xbox X gekregen, maar is helemaal nieuw, ook voor de papa ;-)

Ik heb een account, waar Ultimate Game Pass abonnement achter zit en die hij dus gebruikt om te spelen op Xbox.
Komt zoontje af dat hij samen Sea of Thieves wil spelen. Ik heb al begrepen dat je dit niet samen kan spelen vanaf zelfde Xbox op eenzelfde TV.

Dus ik begrijp dat we dan nog eens apart Sea of Thieves moeten kopen voor vb op PC te kunnen spelen? Klopt dit? Ik zie natuurlijk wel dat het via de Gamepass goedkoper aan te kopen is, maar hoe krijg ik dat dan technisch gezien gedaan? Zoon wilt spelen op Xbox met zijn controller, kan dan ik tegelijkertijd op de laptop met de tweede controller Sea of Thieves spelen zodat we kunnen samenwerken? Maar gaat dan de Xbox of de PC zich niet verslikken omdat dit alles op één account zit?

Of is enigste oplossing om dit klaar te krijgen een volledig aparte account te moeten maken, zodat ik de volle prijs moet betalen om spel te kopen en te kunnen spelen met hem?

Situatie doet zich natuurlijk ook voor voor andere spellen die hij samen (of tegen elkaar) wil spelen...

Alle advies dus meer dan welkom voor deze newbies ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leffunk schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:11:

Ik heb een account, waar Ultimate Game Pass abonnement achter zit en die hij dus gebruikt om te spelen op Xbox.
Komt zoontje af dat hij samen Sea of Thieves wil spelen. Ik heb al begrepen dat je dit niet samen kan spelen vanaf zelfde Xbox op eenzelfde TV.

Dus ik begrijp dat we dan nog eens apart Sea of Thieves moeten kopen voor vb op PC te kunnen spelen? Klopt dit? Ik zie natuurlijk wel dat het via de Gamepass goedkoper aan te kopen is, maar hoe krijg ik dat dan technisch gezien gedaan? Zoon wilt spelen op Xbox met zijn controller, kan dan ik tegelijkertijd op de laptop met de tweede controller Sea of Thieves spelen zodat we kunnen samenwerken? Maar gaat dan de Xbox of de PC zich niet verslikken omdat dit alles op één account zit?

Of is enigste oplossing om dit klaar te krijgen een volledig aparte account te moeten maken, zodat ik de volle prijs moet betalen om spel te kopen en te kunnen spelen met hem?

Situatie doet zich natuurlijk ook voor voor andere spellen die hij samen (of tegen elkaar) wil spelen...

Volgens mij kun je gewoon met je account waar je gamepass ultimate mee hebt de game ook op de pc spelen terwijl je zoon op de Xbox speelt (die moet dan wellicht wel als home ingesteld zijn). Heb zelf al erg lang geen gamepass op pc gespeeld dus kan het niet precies zeggen hoe het moet maar je hoeft zeker het spel niet nog eens los voor pc te kopen. Zoek anders even in het gamepass topic, volgens mij is het daar wel eens besproken.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:52
Vagax schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:56:
Wreckfest is stiekem toch leuker dan Forza Horizon 4, misschien wel een beetje op zijn eigen manier maar de races zijn zo veel spannender en leuker dan Forza.

De destructie in het spel is ook helemaal geweldig, iemand er keihard af beuken blijft mooi.

Beetje jammer dat ze een tientje vragen voor 4k 60fps en wat betere lightning effects, maar de niet-upgrade versie ziet er ook gewoon goed uit
Super veel plezierige halen uit een game en dan niet 10 euro willen betalen voor een upgrade... :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:32

Nogne

>.<

Je kan Sea of Thieves spelen via de PC of via xCloud. En je zoontje kan dan op jouw Xbox spelen zolang die Xbox ingesteld staat als Home (zo speel ik nu Minecraft Dungeons met mijn zoontje).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hoppa...

The Forgotten City helemaal uitgespeeld nu, alle eindes. Als je ook maar een beetje van adventure houdt, van mystery, van dingen oplossen, van toffe verhalen met twists....spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:16:
[...]

Super veel plezierige halen uit een game en dan niet 10 euro willen betalen voor een upgrade... :X
Het “probleem” is dat de vanilla game stabieler draait dan de next-gen versie.
Zou graag upgraden maar dan moeten ze dat eerst eens fixen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
Nogne schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:17:
[...]

Je kan Sea of Thieves spelen via de PC of via xCloud. En je zoontje kan dan op jouw Xbox spelen zolang die Xbox ingesteld staat als Home (zo speel ik nu Minecraft Dungeons met mijn zoontje).
@Nogne Moet zoontje dan met andere user inloggen op Xbox terwijl ikzelf dan inlog op PC met mijn user waar de gamepass aan vast hangt? Ik heb de Xbox ondertussen als Home ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Leffunk schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:45:
[...]

@Nogne Moet zoontje dan met andere user inloggen op Xbox terwijl ikzelf dan inlog op PC met mijn user waar de gamepass aan vast hangt? Ik heb de Xbox ondertussen als Home ingesteld?
Ja dat klopt, je kan niet met beide apparaten hetzelfde account gebruiken. Hij kan wel met zijn account gebruiken maken van de Gamepass games op jouw Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSA voor diegene die FH5 Premium heeft.
De NZ truc werkt hoogstwaarschijnlijk, dus we kunnen donderdag al aan de slag ipv vrijdag. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:19:
PSA voor diegene die FH5 Premium heeft.
De NZ truc werkt hoogstwaarschijnlijk, dus we kunnen donderdag al aan de slag ipv vrijdag. :)
Yes sir, donderdag 12:00 zit ik klaar.
De officiële unlock is overigens 23:00 (00:00 CEST) dus donderdag hoe dan ook de eerste meters maken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 10-10 15:20

Vagax

Hehe

[...]

Waarom is dit een probleem? Wreckfest draait prima zonder de upgrade

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:58:
[...]

Yes sir, donderdag 12:00 zit ik klaar.
De officiële unlock is overigens 23:00 (00:00 CEST) dus donderdag hoe dan ook de eerste meters maken.
Jup. Ik ook. Lang leve thuiswerken. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sommige mensen komen hier uit de wereld van PC games, waar je de upgrade altijd gratis krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-10 09:59

sn0ww

Goet is niet goed.

Rivanov schreef op woensdag 3 november 2021 @ 06:52:
[...]

Jup. Ik ook. Lang leve thuiswerken. ;)

Jup. ik ook. Lang leve helemaal niet werken :)

..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Vraagje voor New Zealand trick. Is het gewoon de Region van de Xbox op New Zealand zetten? Of moet er nog iets meer gedaan worden? Met New Zealand Trick, is het dan donderdag ~12:00uur beschikbaar (zoals Donstil zei) of een ander uur?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
BruceWayne schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:49:
[...]

Bedankt voor de bevestiging. Dat is een erg goede aanbieding die Microsoft op deze manier heeft. Kan mij goed voorstellen dat dit voor overstappers zoals ikzelf een extra motivatie is. Denk dat ik maar eens een PS4 en een Switch hier op Vraag & Aanbod ga plaatsen :+
Let wel op dat de nieuwe god of war waarschijnlijk pas over een jaar of 2 a 3 naar pc komt. Tot nu toe is dat een beetje het beeld wat ik heb als ik kijk naar eerdere releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
[...]

Mwha, je kan hem ook omdraaien: waarom zouden we extra moeten betalen voor dezelfde game met een wat hogere resolutie?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ectra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:51:
Vraagje voor New Zealand trick. Is het gewoon de Region van de Xbox op New Zealand zetten? Of moet er nog iets meer gedaan worden? Met New Zealand Trick, is het dan donderdag ~12:00uur beschikbaar (zoals Donstil zei) of een ander uur?

Thanks!
Je hoeft enkel je Xbox maar op Nieuw-Zeeland te zetten en te herstarten. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vagax schreef op woensdag 3 november 2021 @ 00:21:
[...]

Waarom is dit een probleem? Wreckfest draait prima zonder de upgrade
Dit idd, heb hier de upgrade wel gekocht maar zoveel brengt het niet, volgens mij wel iets meer brokkenpiloten op een server mogelijk maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:01:
[...]

Je hoeft enkel je Xbox maar op Nieuw-Zeeland te zetten en te herstarten. That's it.
Moet je niet de tijdzone aanpassen inplaats van het land? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 08:58
Heb sinds gisteren een series X en ben in de aanloop naar Halo Infinite begonnen met de halo MCC, startend met natuurlijk Halo 1 CE. Het valt me op als ik switch tussen legacy mode en de nieuwe mode, alles in de nieuwe mode nogal goed verlicht is, dus weinig duistere plekken.

Ik heb in de instellingen de tv kalibratie doorlopen en aangezien het spel dolby vision is, dit ook aangezet (oled helderheid op 50% zoals DV zelf zegt). Ook heb ik in de videosettings de instelling op 10 bit gezet omdat mijn tv dat ondersteund. Zie ik een instelling over het hoofd, of is deze game gewoon erg overbelicht t.o.v. de legacy mode?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:27:
[...]

Moet je niet de tijdzone aanpassen inplaats van het land? :)
De regio pas je inderdaad aan. Daarmee dus ook de tijdzone. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nogne schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:17:
[...]

Dat laatste hoeft niet eens; dat is alleen van toepassing bij 2 Xbox-en. Praktijk voorbeeld

1. Ik heb een Series X
2. Ik heb een One X die als home is ingesteld (kamer zoon)
3. Ik heb een PC

Ik kan op mijn Series X SoT spelen en mijn zoon kan op de PC (onder zijn eigen account) ook SoT spelen middels GamePass. Je moet dan wél je MS Store account inloggen met jouw account, terwijl je kind in de Xbox app op de PC inlogged onder zijn eigen account.

Er kan, effectief, één iemand met je meeliften op je library én GPU abbo. Meer is helaas (nog) niet mogelijk, totdat MS wellicht met een familie abbo komt (zoals Netflix heeft bijv.)

[ Voor 48% gewijzigd door Notna op 03-11-2021 10:23 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Notna schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:22:
[...]

[...]

Dat laatste hoeft niet eens; dat is alleen van toepassing bij 2 Xbox-en. Praktijk voorbeeld

1. Ik heb een Series X
3. Ik heb een PC

Ik kan op mijn Series X SoT spelen en mijn zoon kan op de PC (onder zijn eigen account) ook SoT spelen middels GamePass. Je moet dan wél je MS Store account inloggen met jouw account, terwijl je kind in de Xbox app op de PC inlogged onder zijn eigen account.

Er kan, effectief, één iemand met je meeliften op je library én GPU abbo. Meer is helaas (nog) niet mogelijk, totdat MS wellicht met een familie abbo komt (zoals Netflix heeft bijv.)
Als je de Xbox niet als Home instelt kan zijn zoon geen SoT op de Xbox spelen, wel op de PC. De Xbox moet als Home ingesteld staan wil je andere Xbox/Microsoft account jouw spelen laten spelen.

Verder helemaal met je eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nogne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:58:
[...]

Als je de Xbox niet als Home instelt kan zijn zoon geen SoT op de Xbox spelen, wel op de PC. De Xbox moet als Home ingesteld staan wil je andere Xbox/Microsoft account jouw spelen laten spelen.

Verder helemaal met je eens.
Ik denk dat we langs elkaar heen praten, of dat jij je niet bewust bent van wat wel of niet werkt. Immers is wat jij aangeeft (home instelling) bij mij pertinent niet het geval. Nogmaals, voor de goede orde:

1. Ik heb een Series X
3. Ik heb een PC (store account = ik, Xbox Gamepass app = zoon (ja; je kan 2 verschillende accounts inloggen)

Ik kan met mijn account op de Series X (niet de Home Xbox) spelen én op de PC zijn ingelogged (store) waarbij mijn zoon zelf is ingelogged in the Xbox app (PC) en dat allemaal met mijn account/abbo.

Immers kan mijn zoon op de Series X gewoon gebruik maken van mijn library en GPU, onder zijn eigen account. Daarvoor hoeft de console niet als home ingesteld te zijn. ( Uiteraard moet mijn account wel ingesigned zijn op de Series X om dat te doen, bij een Home Xbox hoeft dat niet (en daarom is die functie er)) Dat moet wél op de X op zijn kamer, als we allebei tegelijkertijd op een Xbox willen spelen.

Je kan op deze manier overigens 2 Xbox-en en een PC tegelijkertijd op 1 abbo laten spelen. Helaas zijn niet alle games cross platform compatible (maar Grounded, SoT, Deep Rock Galactic bijv. wel)

[ Voor 30% gewijzigd door Notna op 03-11-2021 12:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Notna schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:02:
[...]

Ik denk dat we langs elkaar heen praten, of dat jij je niet bewust bent van wat wel of niet werkt. Immers is wat jij aangeeft (home instelling) bij mij pertinent niet het geval. Nogmaals, voor de goede orde:

1. Ik heb een Series X
3. Ik heb een PC (store account = ik, Xbox Gamepass app = zoon (ja; je kan 2 verschillende accounts inloggen)

Ik kan met mijn account op de Series X (niet de Home Xbox) spelen én op de PC zijn ingelogged (store) waarbij mijn zoon zelf is ingelogged in the Xbox app (PC) en dat allemaal met mijn account/abbo.

Immers kan mijn zoon op de Series X gewoon gebruik maken van mijn library en GPU, onder zijn eigen account. Daarvoor hoeft de console niet als home ingesteld te zijn. ( Uiteraard moet mijn account wel ingesigned zijn op de Series X om dat te doen, bij een Home Xbox hoeft dat niet (en daarom is die functie er)) Dat moet wél op de X op zijn kamer, als we allebei tegelijkertijd op een Xbox willen spelen.

Je kan op deze manier overigens 2 Xbox-en en een PC tegelijkertijd op 1 abbo laten spelen. Helaas zijn niet alle games cross platform compatible (maar Grounded, SoT, Deep Rock Galactic bijv. wel)
In deze scenario ga je er vanuit dat er 2 Xbox'en zijn, ik weet niet of @Leffunk een 2e Xbox heeft. Het klopt helemaal wat je zegt, maar als Leffunk zijn Xbox niet als Home instelt en hij gaat op zijn PC gamen en zijn zoon op zijn Xbox dan kan zijn zoon Sea of Thieves niet gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nogne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:57:
[...]

In deze scenario ga je er vanuit dat er 2 Xbox'en zijn, ik weet niet of @Leffunk een 2e Xbox heeft. Het klopt helemaal wat je zegt, maar als Leffunk zijn Xbox niet als Home instelt en hij gaat op zijn PC gamen en zijn zoon op zijn Xbox dan kan zijn zoon Sea of Thieves niet gebruiken.
True, ik ga er dan ook vanuit dat de hoofdaccount houder op de Xbox zit en niet de PC. Anders werkt het idd niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:44
Oftewel, de TL;DR voor Leffunk is:
1. Zorg dat je Xbox is ingesteld als Home-console van je Gamepass-account.
2. Log op je PC in de store in met je Gamepass-account.

Nu kun je Sea of Thieves ook met andere accounts spelen op deze devices. :) Met je Gamepass-account kun je tegelijkertijd op ieder gewenst device Sea of Thieves spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Dioscuri op 03-11-2021 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 19:51
Ik wil een XSX kopen van iemand en deze komt van Amazon IT. Heb ik gewoon garantie via Microsoft als ik de Xbox registreer op de site of gaat dit via Amazon IT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
Amai, wat een gegoochel met logins etc.

Ik begrijp dat ik aparte account dien aan te maken voor de zoon. Dus kan aparte microsoft account aanmaken, waarmee hij zich kan registreren op website X-box. Het is de bedoeling dat de zoon dan met die eigen account (user) de Xbox zal gebruiken om te spelen.

Ik heb mijn Xbox aangevinkt als Home.

Zelf heb ik een andere microsoft account / Xbox account, waarop de GPU zit.

Bedoeling is dat dus de zoon op de Xbox met zijn account / user spellen speelt zoals Sea of Thieves, en dat ik tegelijkertijd dan via de PC ook Sea of Thieves kan spelen.
Ik log dan op de microsoft store in met mijn eigen account waarop dus GPU gelinkt zit. Ik mag dus niet met mijn eigen account op Xbox website inloggen via de PC op dat zelfde moment om met hem te kunnen spelen?

Heb ik het zo goed? Of zit er nog ergens iets fout in bovenstaande stappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DM89 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:27:
Ik wil een XSX kopen van iemand en deze komt van Amazon IT. Heb ik gewoon garantie via Microsoft als ik de Xbox registreer op de site of gaat dit via Amazon IT?
Moet dat registreren sowieso? De mijne komt van Amazon.de maar hoor dat nu voor het eerst eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 16:00
@DM89 @Donstil Gewoon je xbox serienummer registreren met het Microsoftaccount waarmee je speelt. Link: https://account.microsoft.com/devices. Zo kun je ook zien hoelang je apparaat onder de garantie valt.

[ Voor 5% gewijzigd door ariekanari op 03-11-2021 13:46 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Leffunk schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:32:
Amai, wat een gegoochel met logins etc.

Ik begrijp dat ik aparte account dien aan te maken voor de zoon. Dus kan aparte microsoft account aanmaken, waarmee hij zich kan registreren op website X-box. Het is de bedoeling dat de zoon dan met die eigen account (user) de Xbox zal gebruiken om te spelen.

Ik heb mijn Xbox aangevinkt als Home.

Zelf heb ik een andere microsoft account / Xbox account, waarop de GPU zit.

Bedoeling is dat dus de zoon op de Xbox met zijn account / user spellen speelt zoals Sea of Thieves, en dat ik tegelijkertijd dan via de PC ook Sea of Thieves kan spelen.
Ik log dan op de microsoft store in met mijn eigen account waarop dus GPU gelinkt zit. Ik mag dus niet met mijn eigen account op Xbox website inloggen via de PC op dat zelfde moment om met hem te kunnen spelen?

Heb ik het zo goed? Of zit er nog ergens iets fout in bovenstaande stappen?
In het geval van 1 PC en 1 Xbox:

1. Maak een account voor je zoon
2. Stel de Xbox in als 'Home'
3. Log in op de PC voor de store met jouw account
4. Log in met de Gamepass app met jouw account of die van je zoon als hij achter de PC gaat spelen.

Met bovenstaande moet alles werken met 1 GPU abbo en jouw eigen gekochte library, ongeacht wie er op de PC of op de Xbox zit op dat moment :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ariekanari schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:41:
@DM89 @Donstil Gewoon je xbox serienummer registreren met het Microsoftaccount waarmee je speelt. Link: https://account.microsoft.com/devices. Zo kun je ook zien hoelang je apparaat onder de garantie valt.
Oké goed om te weten, over twee weken komt mijn Halo console dan maar even doen. Dan gaat de normale Series X er toch weer uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
@Donstil, als de Halo console in Microsoft Store is aangeschaft dan wordt deze automatisch geregistreerd en hoef je deze gegevens alleen te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
DM89 schreef op Wednesday 3 November 2021 @ 13:27:
Garanties kun je gewoon claimen via je eigen Microsoft account, dus hij hoeft niet retour naar Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ariekanari schreef op Wednesday 3 November 2021 @ 13:53:
@Donstil, als de Halo console in Microsoft Store is aangeschaft dan wordt deze automatisch geregistreerd en hoef je deze gegevens alleen te controleren.
Wordt hij niet automatisch toegevoegd zodra je hem de eerste keer configureerd? Ik heb er namelijk ook (oude) Windows Phones en Surface devices staan die ik nooit specifiek heb geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
TheVMaster schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:56:
[...]

Wordt hij niet automatisch toegevoegd zodra je hem de eerste keer configureerd? Ik heb er namelijk ook (oude) Windows Phones en Surface devices staan die ik nooit specifiek heb geregistreerd.
@TheVMaster Waarschijnlijk wordt hardware geregistreerd bij de eerste aanmelding/koppeling aan een MS account als deze bij een externe partij is aangeschaft.
Het serienummer van de Series X die ik rechtstreeks bij MS heb aangeschaft stond een aantal dagen voor verzending en ontvangst al geregistreerd onder mijn MS account.

[ Voor 24% gewijzigd door ariekanari op 03-11-2021 14:01 . Reden: wel de goede quote aanhalen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ariekanari schreef op Wednesday 3 November 2021 @ 14:01:
[...]

@TheVMaster Waarschijnlijk wordt hardware geregistreerd bij de eerste aanmelding/koppeling aan een MS account als deze bij een externe partij is aangeschaft.
Het serienummer van de Series X die ik rechtstreeks bij MS heb aangeschaft stond een aantal dagen voor verzending en ontvangst al geregistreerd onder mijn MS account.
Ja, ik zie de bestelde Halo Edition ook al staan. Vlak voordat hij verzonden gaat worden komt daar idd het serienummer bij te staan en staat hij (als je er op bent aangemeld) tussen je devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
Notna schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:42:
[...]

In het geval van 1 PC en 1 Xbox:

1. Maak een account voor je zoon
2. Stel de Xbox in als 'Home'
3. Log in op de PC voor de store met jouw account
4. Log in met de Gamepass app met jouw account of die van je zoon als hij achter de PC gaat spelen.

Met bovenstaande moet alles werken met 1 GPU abbo en jouw eigen gekochte library, ongeacht wie er op de PC of op de Xbox zit op dat moment :)
En de zoon logt dan op de Xbox is met zijn eigen account hé (gezien hij via de Xbox zal spelen)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Leffunk schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:40:
[...]

En de zoon logt dan op de Xbox is met zijn eigen account hé (gezien hij via de Xbox zal spelen)?
Correct :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
oOo \[T]/ oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Yes grim dawn is eindelijk door het certificatie proces van xbox heen. EINDELIJK

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
BruceWayne schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:49:
[...]

Moet het gamepass account wel als homeconsole ingesteld zijn op de andere xbox :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is wel een vraag voor hier.... hopelijk kan iemand wat duidelijkheid geven hier.

Ik ben op dit moment de houder van Game Pass Ultimate en mijn broer maakt er ook gebruik van. Dit bevalt me prima, want ik kan gebruik maken van Deals with Gold wanneer ik maar wil en volgens mij ziet hij Deals with Gold niet, of hij ziet ze wel maar kan ze niet voor de sale prijs kopen , klopt dit?

Daarnaast kan maar één iemand Xcloud gebruiken? Geldt dit ook voor de optie die alleen insiders nu hebben dat je een game kan streamen op console voordat je hem download?

Nu wil hij echter dit keer de houder zijn zodat ie Xcloud kan gebruiken tijdens pauze op werk.

Zijn dit alle nadelen of zijn er nog meer als je meelift zeg maar?

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 03-11-2021 21:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
:D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NTR2MM1DaDCbnkCTAtPHS-s3Bec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CcGYiUWEiFXbAkVG7V7I6jd2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:15
Zéér nice! (y) _/-\o_ Vrijdag is mijn standaard vrije dag, dus dat wordt racen morgenavond. 8)

Snap sowieso niet waarom de meeste games nog, anno 2021, verschillend per tijdzone worden uitgebracht. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04:50
Yonix schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:38:
[...]

Snap sowieso niet waarom de meeste games nog, anno 2021, verschillend per tijdzone worden uitgebracht. |:(
Omdat gehypte jochies dan gaan hypen over hoe laat je in elke regio kan spelen waardoor de hype nog verder groeit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hij stond al in het Forza topic idd maar toch bizar dat de EU hier gewoon helemaal niet opstaat.

Voor ons is het dus 00:01 CEST, oftewel 23:01 door onze wintertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:06:
[...]

Omdat gehypte jochies dan gaan hypen over hoe laat je in elke regio kan spelen waardoor de hype nog verder groeit.
12:01 als je de Xbox Regio aanpast naar Nieuw-Zeeland!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yonix schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:38:
[...]

Zéér nice! (y) _/-\o_ Vrijdag is mijn standaard vrije dag, dus dat wordt racen morgenavond. 8)

Ik vermoed om de servers enigszins te ontlasten.
#day-one-inlog-drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:40:
[...]

Hij stond al in het Forza topic idd maar toch bizar dat de EU hier gewoon helemaal niet opstaat.

Voor ons is het dus 00:01 CEST, oftewel 23:01 door onze wintertijd.
Wees blij.
Had Amsterdam of Parijs er op gestaan had je een uur langer mogen wachten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 14:02
devilsnight schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:43:
Dit is wel een vraag voor hier.... hopelijk kan iemand wat duidelijkheid geven hier.

Ik ben op dit moment de houder van Game Pass Ultimate en mijn broer maakt er ook gebruik van. Dit bevalt me prima, want ik kan gebruik maken van Deals with Gold wanneer ik maar wil en volgens mij ziet hij Deals with Gold niet, of hij ziet ze wel maar kan ze niet voor de sale prijs kopen , klopt dit?

Daarnaast kan maar één iemand Xcloud gebruiken? Geldt dit ook voor de optie die alleen insiders nu hebben dat je een game kan streamen op console voordat je hem download?

Nu wil hij echter dit keer de houder zijn zodat ie Xcloud kan gebruiken tijdens pauze op werk.

Zijn dit alle nadelen of zijn er nog meer als je meelift zeg maar?
Het kan er aan liggen dat ik pas één koffie op heb, maar het bericht leest enigszins lastig weg.
Waar kijk jij voor de Games Deals With Gold? Op je Xbox zou je de sale prijzen (+ eventuele game pass korting) moeten zien, kijk je in de web-browser dan doe je er goed aan zeker te zijn dat je bent ingelogt. Het helpt vaak om daarna nog eens de pagina te verversen.

Als het goed is kan alleen de houder van GPU gebruik maken van Xcloud, wel zal streamen naar console gewoon moeten werken voor iedereen. Althans, mijn vriendin kan er gewoon gebruik van maken op mijn home xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Voor 30 euro Horizon 5 Premium kunnen halen, ik zit klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Vagax schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:46:
Voor 30 euro Horizon 5 Premium kunnen halen, ik zit klaar :D
In "Brazilië" neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 4 november 2021 @ 06:57:
[...]

Wees blij.
Had Amsterdam of Parijs er op gestaan had je een uur langer mogen wachten :+
Haha nee dat niet, want wij zijn al over op de wintertijd en de rest van CEST nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:34
m0h4life schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:45:
[...]

Het kan er aan liggen dat ik pas één koffie op heb, maar het bericht leest enigszins lastig weg.
Waar kijk jij voor de Games With Gold? Op je Xbox zou je de sale prijzen (+ eventuele game pass korting) moeten zien, kijk je in de web-browser dan doe je er goed aan zeker te zijn dat je bent ingelogt. Het helpt vaak om daarna nog eens de pagina te verversen.

Als het goed is kan alleen de houder van GPU gebruik maken van Xcloud, wel zal streamen naar console gewoon moeten werken voor iedereen. Althans, mijn vriendin kan er gewoon gebruik van maken op mijn home xbox.
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

https://news.xbox.com/en-...th-gold-for-october-2021/

Zo is hoe ik het doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor een last gen console ziet dit er nog steeds fantastisch uit

[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 04-11-2021 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

gr1542 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:17:
[...]

Ik wou op jouw post reageren met "Ja" in het Portugees, maar dat is blijkbaar ook "Ja", bij deze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Niet slecht voor een xbox one. Flink hun best opgedaan om het zo goed mogelijk te laten werken denk ik zo.

Edit: zo naast elkaar zie je toch wel de verschillen maar ziet er niet onspeelbaar uit. Maar als je zo kijkt weet je toch wel waar je liever de game opspeelt.

[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 04-11-2021 09:57 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Toch stiekem wel benieuwd wat voor moois we straks gaan krijgen als ze games niet meer uitbrengen voor de Xbox One.

Grafisch zou er misschien niet heel veel veranderen omdat je dat nog wel goed kan schalen maar ik kan wel zien dat de veel betere CPU voor sommige games veel kan betekenen, denk aan meer vijanden op het scherm of grotere maps die gesimuleerd worden.

Als je denkt dat ze nu rekening moeten houden met:

Xbox One:
CPU: 1.75 GHz octa-core
RAM: 8 GB (5 GB voor games)

Xbox Series X|S:
CPU: 3.8 GHz octa-core (3.6Ghz voor S)
RAM: 16 GB (10GB voor S)

[ Voor 22% gewijzigd door Vagax op 04-11-2021 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:05
Bizar dat forza zichzelf blijft overtreffen hoor wat een review cijfers..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:07:
[...]

De regio pas je inderdaad aan. Daarmee dus ook de tijdzone. ;)
Heb het aangepast thanks! :)

[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 04-11-2021 09:57 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a37bC3T4rXasngxIs6PZQ2G9JUc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uGndlj74z4heWpjqqa8JPoTp.png?f=user_large

Voorgaande games

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben vrijdag vrij omdat het de verjaardag van mijn vriendin is. Maar nu lijkt het er op dat die gewoon gaat werken morgen, dus denk dat ik ook maar eens een tripje via Nieuw-Zeeland naar Mexico ga maken ;+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Stylze schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:54:
Haha, nou wacht maar tot je de review van Tweakers leest over 3 weken. Xbox game dus geen haast en zal ongetwijfeld ook nog wel eens op de PC gereviewed worden, tweakers kennende :+

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

MRE-Inc schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:01:
[...]

Haha, nou wacht maar tot je de review van Tweakers leest over 3 weken. Xbox game dus geen haast en zal ongetwijfeld ook nog wel eens op de PC gereviewed worden, tweakers kennende :+
Merk op sommige websites dat er wel veel bias is naar Playstation, niet per se negatief bedoeld want er zijn eenmaal meer Playstation gamers in Nederland, vooral bij Power Unlimited vond ik het een beetje vervelend dat Playstation veel meer aandacht krijgt dan Xbox.

Maar goed, meeste game nieuws haal ik onderhand van subreddits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:53
Wat een treurig Calimero gedrag hier.

Maar het lijkt een top game te worden en zowat elke website geeft het een top cijfer (dus het Calimero gedrag is nu net vandaag ook wel weer erg vreemd). Heb er zin in. Denk dat de lokatie ook veel leuker is dan deel 4. Qua lokatie vond ik deel 4 echt minder leuk en was deel 2 mijn favoriete.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-10 13:15
Forza ziet er geweldig uit. Terwijl ik niet eens van racers ben.

Helaas nog wel 4 dagen wachten omdat ik niet de premium editie heb. Kan niet wachten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04:50
Wom schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:58:
Ben vrijdag vrij omdat het de verjaardag van mijn vriendin is. Maar nu lijkt het er op dat die gewoon gaat werken morgen, dus denk dat ik ook maar eens een tripje via Nieuw-Zeeland naar Mexico ga maken ;+
Slim aangepakt. Vriendin helemaal blij dat je voor haar vrij neemt. Ondertussen hoef je niet te gaan brunchen, langs de Rituals en andere leuke dingen samen te doen maar kun je lekker gaan scheuren. Veel plezier morgen!

Ik heb berekend dat Rider Republics maar 30 euro kost. Doordat ik nog niet klaar ben met dat spel heb ik geen prikkel om de premium bundel voor FH5 te kopen. Dat is een besparing van 40 piek. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:12

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Fuujii schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:11:
Forza ziet er geweldig uit. Terwijl ik niet eens van racers ben.

Helaas nog wel 4 dagen wachten omdat ik niet de premium editie heb. Kan niet wachten!
Ben denk ik de vreemde eend in de bijt dat dit soort games me niet zoveel doen. Racegames op circuit of rally vind ik top, maar met blinkende auto's door lantaarnpalen en weilanden rijden; tja.. nooit echt de lol van ingezien. Nee geef mij dan maar Motorsport.

Maar veel plezier iedereen :) ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Had het ook in het FH5 topic gevraagd maar doe het hier ook ff..

Ik kreeg continue een foutmelding in de store oops something went wrong bla bla toen ik de premium expansion van de game wou kopen.

Op een gegeven moment kwam ik iets verder en begon hij de 2 expansions te downloaden, echter heb ik niks afgerekend en staat er nu bij die Premium addon dat ik hem 'own'

Bij de game info zie ik dat alleen die expansions geïnstalleerd staan maar geen dingen zoals de Car Pass of VIP acces.

Gaat dus iets niet helemaal goed, voor diegenen die die Premium addon gekocht hebben, is die Car pass en Welcome pack etc bij jullie wel zichtbaar geïnstalleerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
tuinïnen schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:22:
[...]

Ben denk ik de vreemde eend in de bijt dat dit soort games me niet zoveel doen. Racegames op circuit of rally vind ik top, maar met blinkende auto's door lantaarnpalen en weilanden rijden; tja.. nooit echt de lol van ingezien. Nee geef mij dan maar Motorsport.

Maar veel plezier iedereen :) ieder zijn ding.
Ik zie Motorsport en Horizon beetje als 2 verschillende games.
Motorosport is je sim racing voor zover je het Sim wilt noemen. Zijn games die het beter doen in sim gebied. Wordt ook niet voor niets arcade-sim genoemd.
Horizon is open world, lekker rondcruisen, verkennen en wat racejes pakken zodat je wat afwisseling hebt.

Beide hebben hun charme en ik kan ook echt wel begrijpen waarom iemand de één leuker kan vinden dan de ander.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Sipio schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:23:
Had het ook in het FH5 topic gevraagd maar doe het hier ook ff..

Ik kreeg continue een foutmelding in de store oops something went wrong bla bla toen ik de premium expansion van de game wou kopen.

Op een gegeven moment kwam ik iets verder en begon hij de 2 expansions te downloaden, echter heb ik niks afgerekend en staat er nu bij die Premium addon dat ik hem 'own'

Bij de game info zie ik dat alleen die expansions geïnstalleerd staan maar geen dingen zoals de Car Pass of VIP acces.

Gaat dus iets niet helemaal goed, voor diegenen die die Premium addon gekocht hebben, is die Car pass en Welcome pack etc bij jullie wel zichtbaar geïnstalleerd?
Expansion 1 en 2 zijn downloadables dus dat klopt, de rest is allemaal server side.

Het kan bij launch wel misschien een dag of 2-3 duren voor je VIP status daadwerkelijk zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deel 1 staat bij mij nog steeds in de top 3, vond de laatste 2 delen niet zo mooi wegspelen als deel 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:39
Stylze schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:54:
Playground Games en Turn10 <3 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Vagax schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:26:
[...]

Expansion 1 en 2 zijn downloadables dus dat klopt, de rest is allemaal server side.

Het kan bij launch wel misschien een dag of 2-3 duren voor je VIP status daadwerkelijk zichtbaar is.
Het gekke is dat ik niks had afgerekend, maar als ik nu na de store page ga dan zie ik dat ik alles nu 'own' is behalve juist die 2 expansions die ik nu dan kan kopen voor 31.49

Beetje vreemd allemaal maar zal wel kloppen nu dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 17:39

DoctorV64

Cosmopoliet

gr1542 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:17:
[...]

Kan ook via xbox.com als je hem op IJsland zet, kost dan 4.699 Kr omgerekend ook onder 30 euro en gewoon met mijn CC betaald. Geen gedoe met VPN, misschien voor de premium add-on wel makkelijker zo in dit geval.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 01:29
Wom schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:58:
Als je premium hebt hoef je morgen toch helemaal niet meer via nieuw zeeland te reizen? Dan kan het gewoon vanuit nederland. Als je geen premium hebt moet je sowieso nu nog een weekje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

SunnieNL schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:10:
[...]

Als je premium hebt hoef je morgen toch helemaal niet meer via nieuw zeeland te reizen? Dan kan het gewoon vanuit nederland. Als je geen premium hebt moet je sowieso nu nog een weekje wachten.
Nieuw Zeeland is de release 12 uur eerder dan bij ons. Dus met premium aangeschaft, kan je als je je xbox op Nieuwe Zeeland regio zet, dus straks al Forza 5 spelen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02

RawChild

PSN: Rawchild

Forza 5 zit vanaf dag 1 in de gamepass, toch?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

RawChild schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:18:
Forza 5 zit vanaf dag 1 in de gamepass, toch?
Yes, de reguliere editie voor de duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02:02

Toshirou

Vinyl Surfer

Dat wordt morgenavond beginnen aan de nieuwe Forza Horizon. Na echt vele uren in het vorige deel te hebben gespendeerd, wordt het weer opnieuw beginnen met deel 5. Gezien de game toch in Gamepass zit, gelijk maar vanmorgen de Premium Bundle gehaald. Of te wel.... Zin in!

Alleen zag ik op de Store Page dat de game HDR10 ondersteund, maar geen woord gelezen over Dolby Vision. Wordt deel 5 alleen HDR10 of is er al wat bekend over Dolby Vision ondersteuning?

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Vergeet ook helemaal dat er een soort level editor in zit, ik ga zeker veel tijd besteden met het maken van races, ben benieuwd of je ook AI auto's kan toevoegen aan je races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 00:41
Volgens mij is er een aparte Forza topic toch? Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

xminator schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:41:
Volgens mij is er een aparte Forza topic toch? Toch?
[XB/PC] Forza Horizon 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop dat FH5 wel Dolby Vision ondersteund. Dit in tegenstelling tot FH4 die maar in HDR bleef. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m0h4life schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:45:
[...]

Waar kijk jij voor de Games With Gold? Op je Xbox zou je de sale prijzen (+ eventuele game pass korting) moeten zien, kijk je in de web-browser dan doe je er goed aan zeker te zijn dat je bent ingelogt. Het helpt vaak om daarna nog eens de pagina te verversen.

En zij is dus de secondary user? Dan zijn er eigenlijk vrijwel niet echt nadelen voor een secondary user. Een maat van me zei dat hij in de store wel de Deals with Gold ziet staan, maar er geen gebruik van kon maken. Of hij doet iets verkeerd. Maar stel dat het wel zo is....ach als dat alles is.

Zelf ga ik niet veel met Xcloud doen anytime soon wanneer ik een prachtige OLED heb staan hier en voordat we echt Xcloud op console met 4K/60fps zijn we wel even wat jaar verder denk ik.

Dus als ik secondary user wordt en broer kan Xcloud doen tijdens pauze....dat wil ik niet in de weg staan. Goed om te weten dat de game streaming functie er voor iedereen is. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:55:
Hoop dat FH5 wel Dolby Vision ondersteund. Dit in tegenstelling tot FH4 die maar in HDR bleef. ;)
Nee dus. :{

Acties:
  • +9 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:01:
[...]

”Forza Horizon 5 heeft alles wat we kunnen wensen van een open world racegame en meer, daarnaast is het ook nog eens een grafisch staaltje krachtpatserij.
Groot nadeel vonden wij echter dat Forza Horizon 5 niet speelbaar is op de consoles van Sony. Score 8/10 “

Acties:
  • +2 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
DoctorV64 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:06:
[...]

Kan ook via xbox.com als je hem op IJsland zet, kost dan 4.699 Kr omgerekend ook onder 30 euro en gewoon met mijn CC betaald. Geen gedoe met VPN, misschien voor de premium add-on wel makkelijker zo in dit geval.
Moet je dan een adres in IJsland invullen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet? Wtf, dat is zonde zeg.

Dus voor FH5 moeten we weer elke keer DV gaan uitzetten in de Xbox? Zucht. Tenzij we niet van games switchen, wat ik absoluut sowieso doe.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 04-11-2021 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:18:
[...]

Niet? Wtf, dat is zonde zeg.

Dus voor FH5 moeten we weer elke keer DV gaan uitzetten in de Xbox? Zucht. Tenzij we niet van games switchen, wat ik absoluut sowieso doe.
Hoezo? Bij mij kiest hij gewoon wat er is. dus hij start gewoon in HDR in dat geval.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

gr1542 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:16:
[...]

Moet je dan een adres in IJsland invullen ook?
Nope. Gewoon met Chrome gedaan die automatisch vertaald. Op kopen button gedrukt en betaald met mijn CC die gekoppeld is aan mijn MS/xbox account gekoppeld is.

Pagina: 1 ... 262 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord