Dit soort dingen zijn gebruikelijk als je gebruik maakt van quick resume op de Xbox, heeft de PS een vergelijkbaar systeem? Bij normaal afsluiten en volgende dag opstarten werkt eigenlijk altijd prima hier.ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 08:34:
Pff stomme bug hier. de Event Lab van de seasonals willen niet werken. Lijkt een probleem te zijn dat op de Xbox en Steam al jaren voor te komen. Maar geen echte oplossingen. Maar gewoon hopen dat het weer gaat werken
Heb het op beide PS5 consoles hier. Dus lijkt echt in de game te zitten.
Ook al een aantal keer gehad dat arcades gewoon midden tijdens het spelen verdwijnen. (gisteren zelfs 2 seconden voor ik klaar was)
Beetje jammer dat ze dat servergedeelte niet op orde hebben. Dat tunes niet geladen willen worden, of de auction house etc blijft irritant maar heeft niet direct invloed op de voortgang. Maar de ingame seasonals en FP grinding vind ik wel echt zwaar irritant.
/edit: oplossing voor de eventlabs was internet eruit. Starten in solo, daarna internet er weer in tijdens de game en toen werd het seizoen opnieuw geladen. Toen werkte het wel. (alleen had ik nu op mijn hoofdconsole de game al verwijderd. en dis is nu weer met 100Mb aan het downloaden![]()
Maar goed het werkt weer.)
XBL gamertag StayingPow3r