Het moment is weg ... 2 april
[ Voor 92% gewijzigd door Vanderaatje op 02-04-2026 12:02 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Vanderaatje op 02-04-2026 12:02 ]
Vanderaatje schreef op woensdag 1 april 2026 @ 18:39:
GRR met stemmen van enkele of dubbele punten is iets fout gegaan, zouden jullie deze opnieuw kunnen doen er blijken meerdere stemmen met IP 127.0.0.1 en 172.0.0.2 gedaan te zijnSTEM 1/3 Dubbele of gewoon enkele punten Rivals 10/10?
• Enkel (max 11 punten per race)
• Dubbel (max 22 punten per race)
Om resultaten te bekijken klik hier: Tussenstand
XBL gamertag StayingPow3r
:strip_exif()/f/image/jho9PAzD70LIzwFsuz5rr4S6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I0zNohMoPxM2hnn6nnPFMGrB.jpg?f=fotoalbum_large)
![]()
|
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 02-04-2026 17:47 ]
Playstation 5
[ Voor 7% gewijzigd door Vanderaatje op 04-04-2026 11:33 ]
Hard "gewerkt" vandaagVanderaatje schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 17:35:
Road: The Colossus 55.1km ✅
Street: The Marathon 29.0km ✅
Dirt: The Gauntlet 58.7km
Cross Country: The Titan 26.7km ✅
3/4 betere tijd weten neer te zetten 1 to go, eerst even bijkomen van op 90% een muur raken
Ja zelfs overgewerkt maar dan heb je ook wat 4/4 tijd verbeterd
Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Het beste wat ik tot nu toe heb gehaald is 66%... Telt mijn tijd als snelste "marked" lap ook mee?Vanderaatje schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 17:35:
Dirt: The Gauntlet 58.7km --edit-- ✅
3/4 betere tijd weten neer te zetten 1 to go, eerst even bijkomen van op 90% een muur raken
--edit-- 4/4 YEEHHH!
[ Voor 19% gewijzigd door Moechy op 05-04-2026 21:08 ]
Vanderaatje schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 17:35:
Dirt: The Gauntlet 58.7km --edit-- ✅
--edit-- 4/4 YEEHHH!
XBL: theArthurrrr
Ja gaat geloof ik niet op voor @dewaanzin hij heeft volgens mij overal wel een tijd staan, maar geld voor hele hoop mensen wel.Moechy schreef op maandag 6 april 2026 @ 11:54:
Ik denk in dit geval, als je nog geen tijd hebt gezet, hem gewoon uit rijden al genoeg is om in de top 10 te komen 🤣
Gelukkig zit mijn controller (stuur) vast 😎DeWaanzin schreef op maandag 6 april 2026 @ 11:46:
[...]
![]()
Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg om m'n eerdere tijden te verbeteren zonder dat er een controller richting de tv gaat.............
[ Voor 59% gewijzigd door Moechy op 06-04-2026 15:49 ]
Is wel minimaal al 25% aan tijdwinst t.o.v. mijn laptop op keukentafel opstelling.Vanderaatje schreef op maandag 6 april 2026 @ 13:00:
[...]
Gelukkig zit mijn controller (stuur) vast 😎
[ Voor 62% gewijzigd door drBunhead op 06-04-2026 17:10 ]
Gewoon de moeilijkheid van de drivatars naar beneden zetten.Moechy schreef op maandag 6 april 2026 @ 17:19:
Ligt het btw aan mij of zijn de seizoensdoelen extra moeilijk?
Vooral die buggyrace.. wat een bagger is dat.
4 verschillende buggy's gebruikt, je komt niet in de buurt van de leider. Dus die laat ik links liggen.
Ow wist niet, dat dat ook op die races invloed had.DeWaanzin schreef op maandag 6 april 2026 @ 18:55:
[...]
Gewoon de moeilijkheid van de drivatars naar beneden zetten.
Same here..... ik ben bang dat die niet gaat komen.....Vanderaatje schreef op maandag 6 april 2026 @ 20:41:
Hier toevallig iemand die nog een Ford GT OPI promotie key heeft liggen 🤡
Is nog de enige auto die ik mis in Forza Horizon 5 (901/902 auto's)
[Afbeelding]
[ Voor 94% gewijzigd door Moechy op 07-04-2026 14:44 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Vanderaatje op 07-04-2026 17:56 ]
De tijdelijke seizoensrace nu. Je kan een Bentley Bentayga winnen en het is The Titan. Dus je bent meteen ff zoet als je die weer eens opnieuw moet doen.Arvado schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 17:41:
Welke is dat dan? Kan hem me volgens mij niet herinneren...
Pff, was echt bezig met een lekkere tijd op de Gauntlet, op 75% nét een tikkie tegen muur. Wat een kutplek ook. Rage quit, morgen nog een dag. Road en Street in ieder geval wel afgerond met een schone ronde, dus het is alvast iets.Vanderaatje schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 17:53:
En de tussenstand voor Rivals 10/10 week 1 van 2:
Road - 5 tijden tussen 14:18 en 18:27
Dirt - 5 tijden tussen 18:55 en 20:44
Cross Country - 5 tijden 7:29 en 8:31
Street - 9 tijden tussen 7:34 en 9:11
Nu hoor ik jullie allemaal denken dat kan ik beter, ik zeg doen![]()
En tot nu toe geld voor alle races een foutloze tijd is dubbele punten pakken
Voor wie het misschien gemist had gaat om de volgende 4 races in klasse S1:
Road: The Colossus 55.1km
Street: The Marathon 29.0km
Dirt: The Gauntlet 58.7km
Cross Country: The Titan 26.7km
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Goed, Gauntlet wel gelukt vandaag, maar tijdens de cross country ergens op de helft maakte ik een jump en boorde mijn neus de grond in. Rage quit, morgen weer een dag.geert_s schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 21:59:
[...]
Pff, was echt bezig met een lekkere tijd op de Gauntlet, op 75% nét een tikkie tegen muur. Wat een kutplek ook. Rage quit, morgen nog een dag. Road en Street in ieder geval wel afgerond met een schone ronde, dus het is alvast iets.
![]()
|
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
drBunhead schreef op donderdag 9 april 2026 @ 09:31:
Ik heb een (matige) tijd gezet op de cross country. Helemaal klaar mee, neem mijn verlies er wel op. Heb dat hele concept vanaf dag 1 niks gevonden. Ben verdorie toch geen grasmaaiende kangoeroe...
Ben het helemaal met je eens, maar ik wil ook competitief zijn dus dan moet je wel met een meta, anders kom je gewoon niet aan de tijden. Zou het ook veel liever met een pickup of ander offroad apparaat doen.Moechy schreef op donderdag 9 april 2026 @ 09:50:
Ik heb dan weer een auto genomen die normaal wel geschikt is voor CC, fuck de boneshaker en M-B CLK meta..
[ Voor 21% gewijzigd door Moechy op 09-04-2026 16:26 ]
Goed bezig!Moechy schreef op donderdag 9 april 2026 @ 15:59:
Woosh, de street nog eens opnieuw gedaan met een andere auto en toch nog 10 seconden van mijn eigen tijd kunnen wegrijden ondanks hier en daar nog foutjes dus zou perfect +- 15 seconden kunnen zijn maar pff 😅
Road zit volgens mij ook nog veel meer in , maar daar crash ik teveel, dus die laat ik maar voor wat het is...
Nou lekker, kan ik weer aan de gangVanderaatje schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 19:53:
[...]
Goed bezig!
Ik heb net ook maar weer paar seconden eraf gesnoept bij street en cross country 😁
ik zou als eerste proberen om even uit te loggen en weer opnieuw inloggen. ik heb ooit eens een tweedehands Series S gehad en die deed het pas lekker nadat ik deze eerst (zelf) eens had gereset, dus instellen naar nieuwstaat. Daarna waren alle problemen voorbij.Sleepoog schreef op zondag 12 april 2026 @ 12:51:
Ik heb een vaag probleem met FH5. Vorige week ben ik overgestapt van Xbox One naar Xbox Series S. Nu kan ik de Series S de Forzathon Shop niet openen en ook kan ik mijn Backstage Passes niet meer verzilveren. Multiplayer werkt ook niet meer. Als ik de Trial wil starten, dan gaat de aftelklok een paar seconden lopen en verdwijnt weer. In mijn menu zie ik de online status switchen tussen Solo en Life, dus ik denk ik geen (goede) connectie kan maken met de servers ofzo?
Ik heb FH5 opnieuw geïnstalleerd en doe niet aan quick resume: ik sluit het spel steeds af. Iemand met een goede tip of dezelfde ervaring?
Het ligt trouwens niet aan mijn internetconnectie, den ik. Fortnite kan ik zonder problemen online spelen. Ook geen waarschuwing van een zwakke verbinding. Dat zegt de Series S zelf ook als ik het netwerk test.
Ja, ik de mijne toen ook, maar de reset doet hij in twee stappen. ik heb vermoeden dat ze bij de mijne toen te snel de stekker eruit hebben getrokken. Maar inderdaad, doe eerst maar dat uit en inloggen eens proberen.Sleepoog schreef op zondag 12 april 2026 @ 13:26:
Ik heb 'm met fabrieksinstellingen gekocht. Maar ff opnieuw inloggen is geen gek idee. Wordt vervolgd 😎
Nou compete is een groot woord, maar ik heb ze afgerond
Mijn enige doel was op een gegeven moment ook gewoon het voltooien, zeker met die cross country. Dan weer een front flip na een jump, dan weer een slinger tegen een boom aan na een stuitertje over een hobbel.. wat een dramadrBunhead schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 09:24:
75% van de trial compete ik en dan schamp ik de muur of stuiter ik net aan de verkeerde kant van het paaltje langs. Dus uiteindelijk ragequit ik voornamelijk in plaats van competen. Hopelijk vanavond nog een beetje tijd voor een paar pogingen. Fingers and toes crossed.
/f/image/w9T1JuxqahDMC46muGUAbk9X.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jSZ3CLKJZdv65jiPlLkw2cBi.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Moechy op 15-04-2026 22:04 ]
Bedankt voor het organiseren, je hebt in ieder geval FH5 tot in de laatste maand naar FH6 de moeite waard gehouden. Was voor mij toch een extra impuls om in het weekend het spel te spelen.Vanderaatje schreef op woensdag 15 april 2026 @ 21:52:Ja ja daar is ie dan de uitslag van Rivals 10/10 ... @Arvado gefeliciteerd!
[Afbeelding]![]()
Kleine uitleg ik heb week 11 kopie gemaakt van week 10 zodat we dubbele punten hebben (had geen zin om code die automatisch punten berekent te moeten aanpassenEn de totaal uitslag met in totaal 19 winnaars allemaal gefeliciteerd
[Afbeelding]![]()
Iedereen die mee heeft gedaan super bedankt en lijkt mij leuk om dit weer te doen als Forza Horizon 6 al een paar maanden uit is.
![]()
|
Bedankt voor alle tijd en moeite die je erin gestoken hebt om dit iedere keer weer te regelen. Was leuk om aan mee te doen. Helaas 2 weken gemist. Gefeliciteerd met de kampioenschap overwinning!Vanderaatje schreef op woensdag 15 april 2026 @ 21:52:Ja ja daar is ie dan de uitslag van Rivals 10/10 ... @Arvado gefeliciteerd!
Iedereen die mee heeft gedaan super bedankt en lijkt mij leuk om dit weer te doen als Forza Horizon 6 al een paar maanden uit is.![]()
Uitgelogd en ingelogd (Xbox) en vervolgens FH5 gestart. Nog steeds geen toegang tot de Forzathon Shop en de Eliminator start ook niet. Op het moment dat je 'joining session' in beeld ziet, dan krijg ik daarna de melding 'you have been disconnected'.Mr. Freeze schreef op zondag 12 april 2026 @ 13:54:
[...]
Ja, ik de mijne toen ook, maar de reset doet hij in twee stappen. ik heb vermoeden dat ze bij de mijne toen te snel de stekker eruit hebben getrokken. Maar inderdaad, doe eerst maar dat uit en inloggen eens proberen.
nopedrBunhead schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 10:34:
Niet op xbox, maar PC. Als ik een VPN aan had staan, dan kreeg ik ook veel verbindingsproblemen. Toevallig een VPN in je router actief oid?
[ Voor 11% gewijzigd door Sleepoog op 17-04-2026 11:00 ]
Misschien even bellen met xbox/msSleepoog schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 10:58:
[...]
nope![]()
Het is echt door switch van One naar Series S. Supervaag.
Ik wil heel graag FH6 gaan spelen, maar dan moet ik wel eerst weten dat dit werkt.
Heb je de nieuwe Xbox ingesteld als Home console? Dat moet namelijk als je een nieuwe Xbox gaat gebruiken:Sleepoog schreef op zondag 12 april 2026 @ 12:51:
Ik heb een vaag probleem met FH5. Vorige week ben ik overgestapt van Xbox One naar Xbox Series S. Nu kan ik de Series S de Forzathon Shop niet openen en ook kan ik mijn Backstage Passes niet meer verzilveren. Multiplayer werkt ook niet meer. Als ik de Trial wil starten, dan gaat de aftelklok een paar seconden lopen en verdwijnt weer. In mijn menu zie ik de online status switchen tussen Solo en Life, dus ik denk ik geen (goede) connectie kan maken met de servers ofzo?
Ik heb FH5 opnieuw geïnstalleerd en doe niet aan quick resume: ik sluit het spel steeds af. Iemand met een goede tip of dezelfde ervaring?
Het ligt trouwens niet aan mijn internetconnectie, den ik. Fortnite kan ik zonder problemen online spelen. Ook geen waarschuwing van een zwakke verbinding. Dat zegt de Series S zelf ook als ik het netwerk test.
Wow, wat een verhaal. Ik had altijd het idee dat accounts geband werden en heel misschien een ip-ban. Is weer doorverkopen (met de asterisk dat-ie geband is voor FH) en een andere kopen?Sleepoog schreef op donderdag 23 april 2026 @ 07:34:
Nou, de aap is uit de mouw.
Ik heb de Series S dus van een cheater gekocht. Console heeft een permaban op FH5. Nu maar hopen (lees: eerst navragen bij Forza Support) of het een ban voor FH5 betreft of alle Forza-producten. Ben ik lekker mee als FH6 uitkomt.
Gamertag: antikriz
Dit zou dus trouwens ook betekenen dat ik op mijn Xbox One FH5 niet meer online kan spelen, besef ik nuThis account was used to play on a banned device. While the account itself was not banned for the below-mentioned reasons, the Windows PC and/or console was. This means that any account attempting to access this game via the banned device, will become permanently locked from all online player content.
This account's Windows PC and/or console was issued a permanent suspension for the use of unauthorized modification, purchasing a modded account, or save swapping to obtain unaccounted for credits, experience, cars not available, cars prior to their release date, wheelspins and/or committing an extreme violation of the Code of Conduct.
Hier lijken ze te zeggen dat het toch aan mijn account ligt, terwijl dat niet zo is. De lap tekst ervoor leest als een standaard tekst, dus ik hoop dat 'account' meer gelezen moet worden als 'device'.To ensure that players continue to have a positive experience, we cannot allow cheating in any form. Due to the severity of the violation, we can no longer trust the account's associated PCs and consoles.
Jeetje dat is ook slecht zegSleepoog schreef op donderdag 23 april 2026 @ 08:57:
Even selectief quoten uit de reactie:
[...]
Dit zou dus trouwens ook betekenen dat ik op mijn Xbox One FH5 niet meer online kan spelen, besef ik nu
[...]
[...]
Hier lijken ze te zeggen dat het toch aan mijn account ligt, terwijl dat niet zo is. De lap tekst ervoor leest als een standaard tekst, dus ik hoop dat 'account' meer gelezen moet worden als 'device'.
Nu ik het zo lees, lijkt het dus dat niet alleen mijn console, maar als gevolg daarvan nu óók mijn account is gepermaband voor online gaming. Ik hoop zo dat het beperkt is tot FH5, want anders kan ik dus wel stoppen met gamen. Elk spel (of elk spel van een bepaalde studio) kan dan dus leiden tot een ban van mijn account met mogelijk een kans tot een suspension van mijn gehele Xbox account.
Echt zo kak dit. Volkomen terecht dat cheaters gebanned worden (device ban is questionable, maar kan ik ook nog begrijpen), maar zo ruk dat ik een console koop en dat mijn account dan hierin belandt.
https://support.xbox.com/...ent/xbox-live-device-bansWhat if I purchased a banned Xbox console secondhand?
When a console is sold or given away, it doesn’t change the status of its existing device ban. Even if the ownership changes and the console is reset to factory settings, the device ban is still there and can’t be lifted.
If you’ve bought a banned, secondhand Xbox console or device and you can’t sign in or connect to the network, contact the previous owner or retailer.
Dat ze hardware niet unbannen vind ik nog wel begrijpelijk... Als het klopt dat ze elk account wat er op inlogt vervolgens ook bannen dat is heel erg niet ok en zouden ze eigenlijk gewoon voor aangeklaagd moeten worden als dat klopt en veel gebeurt... Maar ja begin er maar aan in je eentje.ggj87 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 10:02:
[...]
Jeetje dat is ook slecht zeg
En Microsoft regelt helemaal niets in jouw geval:
[...]
https://support.xbox.com/...ent/xbox-live-device-bans
Ik zou zeggen als de hardware niet gemod is, met een ID verificatie weer laten unbannen oid.? Maar ze willen er helemaal niets mee doen.
Zou hem retourneren en geld terughalen.
Gamertag: FinrazielNL
Je zou Forza Horizon 4 of iets van Motorsport kunnen proberen? Of een ander online spel?Sleepoog schreef op donderdag 23 april 2026 @ 16:27:
Voor de duidelijkheid: het is dus geen Microsoft ban, maar een Forza/Turn10/Playground console ban.
Voordat ik de Xbox kocht heb ik getest met een weggooi account of alles werkte. En dat deed het. Zo wist ik in ieder geval dat de console niet door MS was gebanned.
Nu is dus de vraag of het alleen voor FH5 geldt of ook voor alle andere Forza/Turn10/Playground games/servers. Dat ga ik nog uitvinden. To be continued.
MP-verkoper na een paar weken benaderen gaat niks opleveren ben ik bang. Gelijk hebben vs. gelijk krijgen.
![]()
|
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
De originele Xbox series controller is voor mij persoonlijk echt prima, ligt lekker en goede feedback. De Sony dualsense ken ik niet, maar sommige hier hebben beide consoles. Wellicht dat die even een vergelijk willen geven.ScreamGT schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 18:33:
Wat voor een type controller gebruikt men hier? Ik heb een GameSir G7 Pro aangeschaft maar merk dat de “haptische feedback” nog niet is wat ik gewend ben van een Sony Dualsense controller..
Heb inderdaad gewoon nog de controler die ik bij serie x erbij kreeg, maar voor Horizon gebruik ik hem hooguit voor driften verder rest altijd stuurtjeScreamGT schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 18:33:
Wat voor een type controller gebruikt men hier? Ik heb een GameSir G7 Pro aangeschaft maar merk dat de “haptische feedback” nog niet is wat ik gewend ben van een Sony Dualsense controller..
![]()
|
Ik heb een paar weken geleden deze controller ook aangeschaft en kwam van een Elite 2 controller. De haptische feedback vind ik minder overtuigend op de GameSir. Minder gewichtig.ScreamGT schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 18:33:
Ik dus ook. Heb ‘m dan ook maar retour gestuurd. Ga wel over op iets anders, nog even goed uitzoeken wat precies.cjpostma schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 10:39:
[...]
Ik heb een paar weken geleden deze controller ook aangeschaft en kwam van een Elite 2 controller. De haptische feedback vind ik minder overtuigend op de GameSir. Minder gewichtig.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Forza Forums Farewell - June 2026
For the past two decades, the Forza Forums have provided a place for official game info, troubleshooting, shared tips between players, contests, and feedback from the Forza Community. The Forza Team has taken into consideration your feedback and comments. Thank you for sharing your thoughts with us and showing your passion for this franchise!
As our team shifts bug reporting and suggestions to the new Forza Feedback Portal we want to let you know of upcoming changes affecting Forza Forums users.
The Forums will continue to remain active through the launch of Forza Horizon 6 in May; on June 30, 2026, the Forums will be taken offline. We do not plan to archive or replace the Forums in their current form. However, we are committed to continue fostering community engagement by supporting and celebrating your passion for the game on other platforms.
The Forza Steam Forums and official Forza Discord channels will continue to be available for the Forza community members to chat, exchange gameplay tips and experiences, and share in-game content. The Forza Team will continue to add official game-related content on Forza.net and the Forza Support site as well as on our official social media channels listed below. We’ll be using the Forza Feedback Portal as our system to quantify suggestions and receive game bug reports. You can expect to see announcements, sweepstakes, fun community events, and more from Forza well beyond the launch of Forza Horizon 6.
For Forums users, this change means that all previous discussion posts and shared images of game Photos and Liveries posted on the Forums will no longer be accessible. We encourage you to begin archiving any posts that you’d like to preserve before the end of June cutoff.
Retiring the Forza Forums hasn’t been an easy decision for our team. With the continued growth of Forza games and our community participating on more platforms than ever before, the way we engage with our players has evolved in recent years. The Forza team watches your content and reads your comments across all of these places every day, from our official Forza channels listed below to the thriving Forza and Forza Horizon Reddit pages managed by the community. Two decades on, there have never been more opportunities to connect with our dev team and the Forza community.
Thank you to all those who have contributed to your shared passion over the years. We look forward to seeing you across our list of Forza channels in the years ahead.
Forza Official Site - https://forza.net
Forza Feedback Portal - https://forza.net/feedback
Forza Support - https://support.forza.net/
Forza on Steam - Forza Horizon 6 General Discussions :: Steam Community
Forza on Discord - Forza Official
Forza on TikTok - TikTok - Make Your Day
Forza on Facebook - https://www.facebook.com/ForzaHorizon/
Forza on Instagram - https://www.instagram.com/forzahorizonofficial/
Forza on X (formerly Twitter) - https://x.com/forzahorizon
Forza on YouTube - https://www.youtube.com/@Forza
Forza on Twitch - Twitch
Microsoft en foute beslissingen, je verwacht het niet…Finraziel schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 06:47:
Naar Steam wijzen voelt best raar... Een beetje alsof Microsoft zegt dat dat dus nu meer het thuis van Forza is dan bij hun zelf. Verder altijd erg jammer als zulke verzamelingen geschiedenis gewoon in een keer de nek om gedraaid worden...
Over foutjes gesproken.....Mr. Freeze schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 07:38:
[...]
Microsoft en foute beslissingen, je verwacht het niet…
![]()
|
Bij FH6 worden de afgelopen Festival playlists wel langer speelbaar, dus het zou mooi zijn als ze dat ook nog in FH5 gaan inbouwen inderdaad. Ik vraag me alleen af wie er nu nog vanaf het begin alle playlists gaat nalopen/complementeren. Ik merk dat ik de laatste maanden (sinds de 40pt prijs een Horizon backstage pass is) niet zoveel motivatie meer heb om elke week die 40 punten te halen, laat staan om alle punten binnen te harken. Daarvoor heb ik dat best lang wel volgehouden; meestal alle punten, maar anders miste ik er maar een paar.Deezers schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:26:
Ze mogen van mij nu wel gewoon alle festival playlist ontgrendeld aanbieden zodat je lekker op je eigen gemakje per event punten kan halen. Maar gaan ze waarschijnlijk niet doendus als recent (weer) begonnen bent met FH5 mis je echt nog een hoop, dat ga je niet inhalen in 3 dagen nu tot de volgende playlist. In FH6 dan maar vanaf de start alles proberen te halen