[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 63 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:59

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook al een aantal races gereden en nu langzaam alles aan het unlocken. Echter zie ik vrienden die ik via psn heb toegevoegd niet terug in game. Moet je deze vrienden toevoegen via de xbox app? Dat moet ik nog even uitvogelen. Ik zie wel vrienden staan die ik ooit had toen ik nog op de xbox speelde

Edit: nog geen idee waar ik me ok ga richten. Wil eigenlijk als eerste de festival playlist vrijspelen. Ik vind echter nergens hoe dit moet. Maar gok dat ik hiervoor alle "outposts " (apex/baja etc) moet vrijspelen.

Verder heb ik alle XP en fast travel borden overhoop gereden die ik tegen ben gekomen. Merk bij het 5e fast travel bord dat ze best vervelend kunnen zitten haha. Die bij je huis wat je krijgt heb ik toch een kleine 20 minuten op geklooit. Vanuit die heuvel op het dak van het huisje.

[ Voor 45% gewijzigd door Oxigeon op 26-04-2025 09:09 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 18:36
Slappyjoez schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 16:03:
Hier inmiddels een uurtje of 2 erin zitten. Eerste indruk, vooral na het spelen van de intro, is toch weer een mooi uitgebreide game met veel keuze in auto's (als ik zie wat er nog allemaal unlocked kan worden). Heb met de premium versie ook de uitbreidingspakketten erbij dus nog genoeg te verkennen de komende tijd.

Ben alleen nog beetje zoekende naar de opbouw van het spel, met al die festival sub-locaties etc. hoe dat nu precies in elkaar steekt.
Er zit in Forza Horizon 5 niet echt een opbouw. Inbhet begin krijg je wat uitleg over het vrijspelen van die locaties, doe je wat races om dit voor elkaar te krijgen en daarna is het vooral afwerken van alle races op de map

Bij bepaalde levels krijg je dan weer wat extra races te zien.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-05 07:05
Mr. Freeze schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:22:
[...]

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. @ArthurMorgan Ben jij nu nog lid van [GOT] of heb jij je (ooit) afgemeld?
Hier is je antwoord 🫤

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1rt-oovvoZ0iV83LPULIdDHHwJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9OapNSwmxMi3mlRggirLb7hj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels via de xbox app ook al een aantal xbox gebruikers toegevoegd als vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Vanochtend begonnen en moest nog 1x weer de licenties controleren op de Playstation maar verder alles werkt ondertussen weer naar behoren en grote blij dat dit werkt op de PS5!

Ondertussen helemaal geen reden om een Xbox te kopen meer :+ Hier ga ik echt wel wat dagen aan kwijt zijn :)

Mochten mensen mij toe willen voegen. nick is hetzelfde hier als voor de PlayStation.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yeah! hall of fame bereikt. Nu nog een truck scoren en dan kan ik de trial gaan doen.

Maar nu eerst wel verdiend genieten van het zonnetje in de tuin :D

Ben benieuwd of het me in dit tempo ook gaat lukken om hotwheels en eventueel rally seasonal nog te pakken deze week. Gewoon beginnen met een 100% score zou mijn ego wel strelen :P

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Ja is een achievement alles halen in wekelijkse races in alle 4 seizoenen dacht rivals en hotwheels daar niet nodig voor zijn omdat extra DLC's zijn maar natuurlijk wel leuker om er ook bij te hebben

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:57
Ik ben toch ook maar overstag gegaan en zelfs de premium versie gehaald:p op zo'n brakke dag na koningsdag heb ik weinig ruggengraat:) speelt weer vanouds heerlijk ook op de PS5, heb het echt gemist, ook al ken ik de missies al door en door maar blijft toch leuk. Heb ook nog veel dingen niet gedaan en zeker de dlc helemaal nieuw voor me dus echt zin in!

Blijft toch verruit de beste racer op console die je relaxed met controller kan spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 27-04-2025 15:06 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ArthurMorgan schreef op zondag 27 april 2025 @ 12:37:
Yeah! hall of fame bereikt. Nu nog een truck scoren en dan kan ik de trial gaan doen.

Maar nu eerst wel verdiend genieten van het zonnetje in de tuin :D

Ben benieuwd of het me in dit tempo ook gaat lukken om hotwheels en eventueel rally seasonal nog te pakken deze week. Gewoon beginnen met een 100% score zou mijn ego wel strelen :P
Ik zag idd dat als je hall of fame vrijspeeld je aan de trial kan meedoen. Wat houd die trial in? Dat is voor de weekly's?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Oxigeon schreef op zondag 27 april 2025 @ 17:55:
[...]

Ik zag idd dat als je hall of fame vrijspeeld je aan de trial kan meedoen. Wat houd die trial in? Dat is voor de weekly's?
ja, je speelt met anderen tegen computerspelers. Je moet als team winnen. Soms zijn ze best pittig.

Belangrijkste regel, ram je teamgenoten niet. Computerspelers rammen is prima natuurlijk :)
Je hebt er weinig aan om als eerste over de finish te komen. Dus als je een snellere teamgenoot ziet aankomen ga rustig aan de kant. Wat ik zelf graag doe is proberen minimaal 4 of meer computerspelers afremmen. Dus langzamer dan nodig ervoor blijven, zodat andere teamgenoten ze makkelijker inhalen.

Op donderdagavond kun je hem met mede GOTspelers spelen.

Het is trouwens best out of 3. Dus 2 races winnen. Lig je nu in de tweede of derde race helemaal achteraan ergens aan het einde van de race en heeft het team (mede) door jou niet genoeg punten om de trial te winnen, dan is het aardig om de race af te sluiten. Daardoor heeft de rest van het team meer kans om alsnog te winnen.

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-04-2025 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:10
ArthurMorgan schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:40:
[...]

Lig je nu in de tweede of derde race helemaal achteraan ergens aan het einde van de race en heeft het team (mede) door jou niet genoeg punten om de trial te winnen, dan is het aardig om de race af te sluiten. Daardoor heeft de rest van het team meer kans om alsnog te winnen.
Deze regel mag wat mij betreft in beton worden gegoten en op de frontpage worden gezet _/-\o_

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:54

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mr. Freeze schreef op zondag 27 april 2025 @ 19:16:
[...]

Deze regel mag wat mij betreft in beton worden gegoten en op de frontpage worden gezet _/-\o_
We hebben nu ook al een paar keer meegemaakt dat de eerste race kansloos verloren werd, maar er in de tweede en derde relatief makkelijk punten gepakt werden. Ik zou bij jouw betonnen regel dus willen toevoegen dat dat vanaf de tweede race een goed idee is, of in overleg met je party (als je met zijn allen aan het chatten bent is overleggen net zo makkelijk. Als jij niet wint, willen ze namelijk vast wel helpen om je aan die punten te komen, en rijden ze de trial alsnog nog een keer. Dan kan je net zo goed met zijn allen verliezen en overdoen).

On another note: ik ben lekker bezig geweest met fotograferen vandaag. Ik zag dat één van de achievements van de Realms was om 25 verschillende auto's te fotograferen in Free mode, dus heb ik van de gelegenheid gebruikt gemaakt om veel auto's die ik nog niet had geklikt bij Horizon Promo op de gevoelige plaat vast te leggen.
Toen ik daarmee klaar was, kwam ik er achter dat ik nog maar een "paar" (stuk of 20?) auto's miste, dus ben ik gaan googlen naar de plekken waar ik die kon fotograferen. Soms is dat in een verhaal (VW beetle, flatbed trucks), soms door AI auto's op de foto te zetten (Ford Bronco, VW Bora, BMW X5, VW beetle taxi etc).

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/To58yc1CHsgk8FMHdw1AYenNV8A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OGKpbDaPrssKNTkBjcRkQpSK.png?f=user_large
Ik mis nog één auto :F
Deze schijnt ook wel notoir lastig te zijn. Ik heb al een tijdje zelf ook in een ZR2 rondgereden in Horizon Solo in de hoop dat er dan meer pick-ups spawnen, maar tot nu toe waren dat allerlei modellen behalve degene die ik nodig heb. Een andere keer ga ik het wel weer proberen, nu maar eens wat slaap pakken.

Ik heb trouwens een Excel sheetje met afvinkmogelijkheid gemaakt met de nieuwe Achievements en Accolades van de Realms (hier gevonden), dus als iemand die wil hebben, drop me een DM
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riBbcz6FGLCIp6VFKkdP7XVzrvA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BfpMuwOLTI0KardgfvKbHn9l.png?f=fotoalbum_large
Voor mij nog 10 items te gaan van de 62 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ArthurMorgan schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:40:
[...]

ja, je speelt met anderen tegen computerspelers. Je moet als team winnen. Soms zijn ze best pittig.

Belangrijkste regel, ram je teamgenoten niet. Computerspelers rammen is prima natuurlijk :)
Je hebt er weinig aan om als eerste over de finish te komen. Dus als je een snellere teamgenoot ziet aankomen ga rustig aan de kant. Wat ik zelf graag doe is proberen minimaal 4 of meer computerspelers afremmen. Dus langzamer dan nodig ervoor blijven, zodat andere teamgenoten ze makkelijker inhalen.

Op donderdagavond kun je hem met mede GOTspelers spelen.

Het is trouwens best out of 3. Dus 2 races winnen. Lig je nu in de tweede of derde race helemaal achteraan ergens aan het einde van de race en heeft het team (mede) door jou niet genoeg punten om de trial te winnen, dan is het aardig om de race af te sluiten. Daardoor heeft de rest van het team meer kans om alsnog te winnen.
Bedankt voor je antwoord. Hier hebben we weer wat aan. Vanavond ook nog een paar uurtjes rondgereden in Mexico. Wat heb ik zoal gedaan.

- Wild vrijgespeeld
- Baja vrijgespeeld
- alle 50 fast travel borden overhoop gereden.
- nog wat andere dingen.
- nu eens kijken dat ik wat geld ga verdienen om het huis te kopen met de travel perk. Moet nog een kleine 500k.

Denk dat ik maar gewoon wat races ga rijden en zodra ik het geld heb maar dat huis koop. De festival moet ik nog eventjes aan wennen. Maar geloof dat ik wat in een volkswagen moet gaan rond crossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
je moet street scene ook hebben gestart en Guanajuato Expedition gedaan hebben om het huis te kunnen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
gwystyl schreef op zondag 27 april 2025 @ 23:16:
[...]

We hebben nu ook al een paar keer meegemaakt dat de eerste race kansloos verloren werd, maar er in de tweede en derde relatief makkelijk punten gepakt werden. Ik zou bij jouw betonnen regel dus willen toevoegen dat dat vanaf de tweede race een goed idee is, of in overleg met je party (als je met zijn allen aan het chatten bent is overleggen net zo makkelijk. Als jij niet wint, willen ze namelijk vast wel helpen om je aan die punten te komen, en rijden ze de trial alsnog nog een keer. Dan kan je net zo goed met zijn allen verliezen en overdoen).
Van die 2de en 3de race staat er al in hè ;)

En het scheelt nogal of je met clubgenoten/vrienden rijdt hoor. Zelf heb ik de trail gedaan nu met enkel onbekende maar dat was echt geen lolletje met die Mercedes truck.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
4 dagen en 15 uur game later:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mUTR4DFBQn0yPj6zBPPXQsm0uOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fiWdlkFJwgw1ejRY7SI8H3Q8.jpg?f=fotoalbum_large

Viel me eigenlijk nog mee. Ben trouwens verder gekomen dan op de Xbox, daar heb ik Rally nooit echt aangepakt.

Vrijdag alle fast travel boards
Zaterdag Buenas Vistas huis
Zondag Hall of Fame (nodig om de trial te kunnen doen) en Hot Wheels
Vandaag Badlands Champion voor de DLC seasonals.

Kan ik nu normaal het spel gaan spelen :D

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-04-2025 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
ArthurMorgan schreef op maandag 28 april 2025 @ 20:06:
4 dagen en 15 uur game later:

[Afbeelding]

Viel me eigenlijk nog mee. Ben trouwens verder gekomen dan op de Xbox, daar heb ik Rally nooit echt aangepakt.

Vrijdag alle fast travel boards
Zaterdag Buenas Vistas huis
Zondag Hall of Fame (nodig om de trial te kunnen doen) en Hot Wheels
Vandaag Badlands Champion voor de DLC seasonals.

Kan ik nu normaal het spel gaan spelen :D
Je mist 2 punten _O-

(Jaja zijn nog locked I know)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-05 16:45
Na uren forza op mijn xbox gespeeld te hebben nu ook op de playstation begonnen. Was de intro al helemaal vergeten.
Voor mensen die graag online spelen, je mag je me wel toevoegen. Siebke91

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-05 19:06

Phntm

Tlingelingeling

Ik ben ook teruggekeerd. Na het verkopen van mijn PC geen Forza meer kunnen spelen. Toen het verscheen op de PS5 was ik er blij mee. Voelt grappig om weer vanaf 1 te beginnen. Jammer dat ze zoveel nieuwe leuke autos achter betaalde pakketen hadden gezet. Dacht ik een Golf R 2022 te kopen via auction house moest ik zelfs daarvoor die 5 euro spenderen om het uberhaupt te kunnen rijden. Dat is wel minder, zou denken dat het allemaal deel moet zijn van de Car pass. Maar ach ja, niet de graphics van mijn PC maar op 60 FPS stabiel speelt het vind ik gewoon erg lekker. Ben er blij mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook nog een lekker dagje gehad. Ben nog begonnen met het festival. Hoop genoeg punten binnen te harken voor de Ferrari. Is nog moeilijk genoeg om die ultieme skill te behalen met de golf gti.

Verder gisteren ook het buenas vistas house gekocht. Kan nu dus lekker fast travelen naar waar ik wil

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-05 11:46

rCk

Ik kan mij ook melden hier in het Forza Horizon 5 topic... Ein-de-lijk is hij er dan voor de PS5!
Zoals ik hier eerder las had ik ook geen ruggegraat en heb ik de premium versie gekocht omdat ik al jaren uitgekeken heb naar Forza...

Vrijdagavond een paar uurtjes gespeeld en het viel zeker niet tegen. Ik moet nog wel een beetje mijn draai vinden in de game, want het is wel wat anders en het is nog een beetje zoeken hoe en wat en hoe je het nou het beste aanpakt qua races etc.

Eerste uurtjes vooral wat auto’s uitgeprobeerd, beetje rond gecruised, geracet. Wanneer ik rondom een race zat, lette ik wel op de boards te pakken die ik tegen kwam. Verder lekker op onderzoek uit. Tips zijn altijd welkom.

Ik vind het heel fijn rijden, mooie mix tussen toch enerzijds “semi-realistische” physics maar arcade genoeg om met controller te spelen. De auto's reageren in mijn mening dan ook wel redelijk goed op wat je doet.

Plus het ziet er echt wel top uit! Al met al zeker tevreden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-05 18:58
Leuk al die nieuwe en enthousiaste aanwas! Dat wordt binnenkort met drie teams rijden op donderdagavond :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-05 04:22
Oxigeon schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:45:
Gisteren ook nog een lekker dagje gehad. Ben nog begonnen met het festival. Hoop genoeg punten binnen te harken voor de Ferrari. Is nog moeilijk genoeg om die ultieme skill te behalen met de golf gti.

Verder gisteren ook het buenas vistas house gekocht. Kan nu dus lekker fast travelen naar waar ik wil
Jij had ook een Premium versie gekocht toch? Vergeet niet die andere twee gratis huizen te claimen; La Casa Solariega (Earn double Forzathon points) en Lugar Tranquilo (Earn Accolades by photographing cars).

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

WinterBase schreef op woensdag 30 april 2025 @ 07:21:
[...]

Jij had ook een Premium versie gekocht toch? Vergeet niet die andere twee gratis huizen te claimen; La Casa Solariega (Earn double Forzathon points) en Lugar Tranquilo (Earn Accolades by photographing cars).
Die huizen heb ik al. Foto's vergeet ik altijd te maken haha. Als er een fototoestel boven staat betekend het dat hij nog niet in je "fotoboek" staat he

Ben verder benieuwd of ik wat centjes kan maken vanavond. Heb op een wagen of 20 een bod uitgebracht in de hoop die te kunnen kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Oxigeon op 30-04-2025 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Over dat fototoestel, yup.

Ik zou een beetje oppassen om auto's te kopen. Je krijgt er zoveel met spelen en spins etc.
Een raar advies misschien, maar koop zo snel mogelijk veel kleding. Kleding die je hebt verdwijnt uit de spins. Dus meer kans op credits en auto's daar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WinterBase
  • Laatst online: 30-05 04:22
Oxigeon schreef op woensdag 30 april 2025 @ 09:00:
[...]

Die huizen heb ik al. Foto's vergeet ik altijd te maken haha. Als er een fototoestel boven staat betekend het dat hij nog niet in je "fotoboek" staat he

Ben verder benieuwd of ik wat centjes kan maken vanavond. Heb op een wagen of 20 een bod uitgebracht in de hoop die te kunnen kopen.
Wat ik doe is bij het begin van een race even alle auto's in 1x op de foto zetten. Mijn ervaring op de Xbox was dat het dan wel aardig vlot gaat met foto's maken :)
ArthurMorgan schreef op woensdag 30 april 2025 @ 09:12:

Ik zou een beetje oppassen om auto's te kopen. Je krijgt er zoveel met spelen en spins etc.
Een raar advies misschien, maar koop zo snel mogelijk veel kleding. Kleding die je hebt verdwijnt uit de spins. Dus meer kans op credits en auto's daar.
Goeie tip, eigenlijk nooit over nagedacht :o Echt irritant al die kledingstukken en emotes :O

[ Voor 29% gewijzigd door WinterBase op 30-04-2025 10:00 ]

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En claxons....

Gisteren 1 hokje na de Sesto FE, een stupid horn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ArthurMorgan schreef op woensdag 30 april 2025 @ 09:12:

Ja dat dacht ik ook totdat ik spontaan geen geld meer had voor een auto die ik wel in een race wou gebruiken....

Je hebt alleen zoveel kleding...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Geen zorgen, je komt op een gegeven moment om in de (super)wheelspins.
En de kledingstukken die je wint, kan je niet dubbel winnen, dus uiteindelijk houd je veel mogelijkheid over tot credits of auto's (die je wel dubbel kan winnen, die kan je dan weggeven of inruilen voor credits).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
Nog kleine tip ipv veel auto's neem de juiste auto's met goede tunes. Hier linkje met heel veel auto's/ tunes.

YouTube: BEST CARS & TUNES in Forza Horizon 5 in every Class (PS5, Xbox, PC) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

kevlar01 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 11:00:
Geen zorgen, je komt op een gegeven moment om in de (super)wheelspins.
En de kledingstukken die je wint, kan je niet dubbel winnen, dus uiteindelijk houd je veel mogelijkheid over tot credits of auto's (die je wel dubbel kan winnen, die kan je dan weggeven of inruilen voor credits).
Inruilen voor credits kan enkel via het auction house toch? Of zijn er ook andere manieren om een auto te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Oxigeon schreef op woensdag 30 april 2025 @ 16:33:
[...]

Inruilen voor credits kan enkel via het auction house toch? Of zijn er ook andere manieren om een auto te verkopen?
Als je een dubbele auto wint in een wheelspin dan kan je die direct inruilen voor credits. Je hoeft dan niet daarvoor naar de auction house.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
Morgenavond mogen we weer gezellig de wekelijkse races doen om 19:30.
Leuk als jullie er ook weer zijn!

Nog nooit meegedaan? Voeg mij toe als vriend met bijvoorbeeld GOT als tekst en ik zal je dan morgenavond uitnodigen voor de FH5 convooi en party 🥳

Zou leuk zijn als er ook al PlayStation rijders mee kunnen doen, maar vraag me alleen af of we dan ook party kunnen doen (las niet) maar ingame chat werkt dacht ik wel onderling.
Ik zou zeggen we proberen het gewoon morgen d:)b

Mijn gamertag: vanderaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vanderaatje schreef op woensdag 30 april 2025 @ 21:24:

Nog nooit meegedaan? Voeg mij toe als vriend met bijvoorbeeld GOT als tekst en ik zal je dan morgenavond uitnodigen voor de FH5 convooi en party 🥳

Zou leuk zijn als er ook al PlayStation rijders mee kunnen doen, maar vraag me alleen af of we dan ook party kunnen doen (las niet) maar ingame chat werkt dacht ik wel onderling.
Ik zou zeggen we proberen het gewoon morgen d:)b

Helaas is 19.30 me veel te vroeg. Ik zag gisteren ook wat man online. Als jullie online zijn als ik online kom zal ik me even melden. Heb eigenlijk nog geen oine races gereden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:57

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Festival Playlist events and rewards May 1 - May 8 (Autumn S46)

Afbeeldingslocatie: https://global.discourse-cdn.com/forza/optimized/4X/b/6/9/b698169da43b2a4351159b6bf1d3c0bba6c3db5d_2_876x492.jpeg

Playlist Points
Series total: 274 Points
  • Series Reward: 2010 Ferrari 599 GTO (Backstage/Seasonal exclusive car) (80 points)
  • Series Reward: 1969 Ferrari Dino 246 GT (Wheelspin/Seasonal exclusive car) (160 points)
Season Total: 70 Points
  • Season Reward: 2002 Ferrari 575M Maranello (Backstage/Seasonal exclusive car) (20 points)
  • Season Reward: Horizon Backstage Pass (40 points)
Forzathon Shop
900 FP Car 1985 Toyota Sprinter Trueno GT Apex
100 FP Car 2017 Porsche Panamera Turbo
75 FP Clothing Farid Rueda Lion Mask
75 FP Car Horn Tiger Roar
1000 FP Backstage Pass 1 Pass
60 FP / 150 FP Wheelspin & Super Wheelspin

Forzathon Events
Completing these events earn seasonal points plus Forzathon Points (FP) which can be used in the Forzathon Shop.

#Forzathon Weekly Challenge:
(5 pts) These four challenges must be completed in sequence.

Lobo
Chapter 1: Lobo RaptorOwn and drive the 2017 Ford F-150 Raptor
Chapter 2: Unstoppable Win any Cross Country Race with the F-150 Raptor
Chapter 3: Express Delivery Earn 9 stars from Trailblazers with the F-150 Raptor
Chapter 4: Through Rain and Shine Earn 500,000 total Skill Score with the F-150 Raptor

#Forzathon Daily Challenges:
(1 pt each) Each new challenge starts daily at 7:30am PT and is open for 7 days.

Racing Miles Drive a total of 10,0 mi in Road Races
Bulk SmashSmash 25 items in 30 seconds
Air Force Three Earn 3 stars from any Danger Sign
Next Level Unlock a Car Mastery
Next Day DeliveryWin a Stret Race in a Vans & Utility vehicle
Fresh AirEarn 3 Air Skills in Cross Country Races
Bargain Hunt Buy a car from the Auction House

Season even details
Toggle the menu to show the rewards and restrictions for each event - if you complete the event in a car outside the restrictions or fail to meet the target, you won’t get the reward and points from completion. You must have unlocked the Hall of Fame with Accolade points to enter the Trial. Access to Rally Adventure events require defeating the three team champions. Access to Hot Wheels events requires the Hot Wheels Expansion DLC; users without the DLC will still be able to gold the season and unlock the “Min, Meet Max” Achievement without these event points.

Pts Event Name Requirement Route
3 Horizon Arcade Mini Games Complete any Horizon Arcade event
10 The Trial Rallying Around Mexico (B700) Modern Rally) Dirt Racing (Fuera Del Camino Trail)
3 EventLab Eso Es El Fin (Any) 1994 Hoonigan Ford Escort RS Cosworth ‘Cossie V2’ (Lookout Circuit)
3 Playground Games Black Jaguar (A800) Jaguar Ek’ Balam
2 Speed Trap Caballo Blanco (B700) Mitsubishi - 130 mph (210 km/h)
2 Speeed Zone El Gancho (A800) Porsche - 74 mph (119 hm/h)
2 Trail Blazer City Escape (B700) Volkswagen - 44 seconds
5 Championship Cross Country Side (B700) Offroad Cross Country Racing (Urban CC Circuit)
5 Championship Second Home (S1 900) Nissan Street Racing (Tunnel Run)
2 Photo Challenge #CulturalHeritage Photograph any Cult Car in Teotihuacan
2 Horizon Open Spread the Joy Infect 3 players in Infected or Survival Playground Games
2 RA Speed Trap Duna Escarpada (B700) Renault - 80 mph (129 km/h)
5 RA Championship Back in Blue (B700) SUBARU Orogrande
2 HW Speed Zone Frozen Rush (B700) Renault - 100 mph (161 km/h)
5 HW Championship Hot n Cold (S1 900) Modern Supercars Ice Loop Hazard

Monthly Rivals
The total point value of Monthly events is divided by four when applied to individual seasons; completing both events will apply up to 2 points applied to each season in this series. Post a clean lap to complete Rivals events. Cars are stock and provided as free rentals for the event. This month’s Rivals offer an opportunity to drive the Toyota Soarer and Subaru SVX before they’re available to collect for your garage.

Pts Event Route Car
4 Monthly Rivals Playa Azul Circuit Ferrari SF90 Stradale

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nou ben ik gisteren ook aan de gang gegaan om de punten te behalen voor o.a. de SF90 Stradale, maar ligt het aan mij of zijn de challenges die daarin staan vrij lastig?

Ik wilde bijv die Championships beginnen en die vielen dan toch nog best wel tegen en ik kwam niet verder dan positie 5-7... Ligt dit aan mij, of....?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Alle races zijn op niveau highly skilled, om die winnen heb meestal wel een goede of getunede auto nodig of iemand die helpt. In je eentje moet je over drie races eerste zijn. Met twee of meer moet je als team winnen van computer 2 van de 3

Als bijvoorbeeld 1 eerste wordt en ander laatste win je nog steeds d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Vanderaatje op 01-05-2025 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
@rCk je moet trouwens opschieten want zo begint de volgende periode herfst (16:30)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Vanderaatje schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:30:
Alle races zijn op niveau highly skilled, om die winnen heb meestal wel een goede of getuned auto nodig of iemand die helpt. In je eentje moet je over drie races eerste zijn. Met twee of meer moet je als team winnen van computer 2 van de 3
Simpele oplossing hier op de PS5 is tunen tot de max van de klasse waarin ze zitten bij aanschaf. Dus als ze A730 zijn tunen naar A800. Dan kom ik met Highly skilled relatief makkelijk vooraan en de standaard races win ik vaak wel. Online nog niet geprobeerd maar offline tot heden wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

Touchdomex schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:37:
[...]

Simpele oplossing hier op de PS5 is tunen tot de max van de klasse waarin ze zitten bij aanschaf. Dus als ze A730 zijn tunen naar A800. Dan kom ik met Highly skilled relatief makkelijk vooraan en de standaard races win ik vaak wel. Online nog niet geprobeerd maar offline tot heden wel.
Thanks, kan ik wat mee. Sowieso is het nog even wennen want het hele rijden is weer wennen en ben nog niet altijd even consistent :P
Vanderaatje schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:33:
@rCk je moet trouwens opschieten want zo begint de volgende periode herfst (16:30)
Oeps, dat wordt wat krap. Beetje te weinig tijd gehad helaas om te spelen :X Ook nog zoiets als verplichtingen en bezig met een tuinverbouwing. Wat jammer zeg :+
Van het weekend kan ik gelukkig weer wat uurtjes spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hou er wel rekening mee dat niet elke tune naar de max van een klasse ook een goed getunede auto is.

Hier een lijst met een hele hoop goede tuners:
https://old.reddit.com/r/...ely_good_tuners_and_cars/

/edit: XIII90 is (of beter gezegd was) geen tuner die echte top tunes maakte. Maar ze rijden wel erg fijn en zeker voor de seasonals zijn ze voor beginners erg prettig in mijn optiek.

[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-05-2025 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ArthurMorgan schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:44:
Hou er wel rekening mee dat niet elke tune naar de max van een klasse ook een goed getunede auto is.

Ik hoef ook niet een tune die persé goed is ik moet een tune hebben waar ik fatsoenlijk mee kan rijden en waarmee ik sneller kan zijn dan de rest :P

Deze methode werkt voor mij bij FH4 en ook in FH5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Als newbie FH speler heb ik nog een hoop te leren, dus ik ga lekker bijlezen en leren en wat rondkijken wat beste manier is.

In het begin kan het wat overweldigend zijn met prikkels overal waar je weer een nieuwe challenge/championship/race/board etc heb :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 16:01:
[...]

Ik hoef ook niet een tune die persé goed is ik moet een tune hebben waar ik fatsoenlijk mee kan rijden en waarmee ik sneller kan zijn dan de rest :P

Deze methode werkt voor mij bij FH4 en ook in FH5.
Laat ik het anders zeggen, er zijn ook superslechte tunes die wel op de max zitten.

Of dat je per ongeluk voor een drift tune kiest ;) Of een die puur richt op maximale snelheid en waarmee je dus geen bocht kunt nemen...

Dat is ook waarom ik in mijn edit verweest naar Xiii90, geen hele goede tuner, wel eentje waarmee je vaak de seasonals erg goed kunt doen.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-05-2025 16:10 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:44:

/edit: XIII90 is (of beter gezegd was) geen tuner die echte top tunes maakte. Maar ze rijden wel erg fijn en zeker voor de seasonals zijn ze voor beginners erg prettig in mijn optiek.
Helemaal met je eens, heb ook altijd prima tunes van XIII90 gebruikt. (En ook een aantal liveries voor hem gemaakt als dank)

Tip: Abonneer/follow je ingame op een tuner, dan komen zijn tunes meteen vooraan in het overzicht met tunes te staan. Super gemakkelijk!

Nuttige tuners:

Saeenu (tactical carrot) Hij is een goede racer en tuner. En hij maakt elke week een overzicht van alle nuttige tunes voor de Seasonals. Zo weet je ook meteen welke auto het geschiktste/snelste is. Alle tuners die hij aanraadt zijn toppers.
https://www.reddit.com/user/tacticalcarrot/submitted/

Kenpai_TDG, voorheen Kenblockssohn. Voor je drift-tunes. Deze drifttunes gaan vaak niet tot de maximale performance points, maar dat hoeft ook helemaal niet voor drift. Ik kon totaal niet driften totdat ik zijn tunes vond.
https://m.youtube.com/@Kenpai_TDG

Verder de “professionele” tuners: ESV_Mars, Nalak_28grandmadriving, KapienPL, K1Z Bard

Vermijd: Ugrundy en Eley9. Populariteit is geen garantie voor kwaliteit.

Misschien ook leuk: een tijdje geleden heb ik een aantal GoT liveries gemaakt. Mijn gamertag is:FormFirm

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Yz9uhHSgsvvMoJ7Uan3IAefyJI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/it0NSY4vUT3NTHmY3lSIyHyi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pVwGOiJw58vgp8wGaJkt9phBRDI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qTv9Jncma2ytCDnPCDdVuTzT.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2OafNVsn5mSo1bD_XyvD4yd6HY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ErIbFlStTad48oDnz8PMlmsY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sthf2YOK1dBQQVA0E4petK-Fw3A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hAtflJdEs1OpfXRYaLV115TD.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

FormFirm schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:08:
[...]

Helemaal met je eens, heb ook altijd prima tunes van XIII90 gebruikt. (En ook een aantal liveries voor hem gemaakt als dank)

Tip: Abonneer je op een tuner, dan komen zijn tunes meteen vooraan in het overzicht met tunes te staan. Super gemakkelijk!

Nuttige tuners:

Saeenu (tactical carrot) Hij is een goede racer en tuner. En hij maakt elke week een overzicht van alle nuttige tunes voor de Seasonals. Zo weet je ook meteen welke auto het geschiktste/snelste is. Alle tuners die hij aanraadt zijn toppers.
https://www.reddit.com/user/tacticalcarrot/submitted/

Kenpai_TDG, voorheen Kenblockssohn. Voor je drift-tunes. Deze drifttunes gaan vaak niet tot de maximale performance points, maar dat hoeft ook helemaal niet voor drift. Ik kon totaal niet driften totdat ik zijn tunes vond.
https://m.youtube.com/@Kenpai_TDG

Verder de “professionele” tuners: ESV_Mars, Nalak_28grandmadriving, KapienPL, K1Z Bard

Vermijd: Ugrundy en Eley9. Populariteit is geen garantie voor kwaliteit.

Misschien ook leuk: een tijdje geleden heb ik een aantal GoT liveries gemaakt. Mijn gamertag is:FormFirm

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is info waar we wat aan hebben. Helaas kan ik je niet toevoegen als vriend. Liverys zien er top uit. Ga ik zeker gebruik van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Nu online
Oxigeon schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:20:
[...]

Dit is info waar we wat aan hebben. Helaas kan ik je niet toevoegen als vriend. Liverys zien er top uit. Ga ik zeker gebruik van maken
Dankjewel, ik heb zelf ook veel aan anderen gehad die deze tuners aanraadden dus ik geef het weer door 🙂

Je kan op PS inderdaad geen Xbox befrienden, maar je kan hem/haar wel ingame volgen. Het is niet heel gebruiksvriendelijk, maar het absoluut waard.
-zoek tunes van een tuner
-als je een tune gevonden hebt staat er waarschijnlijk ook iets als view creative hub.
-Als je naar die creative hub gaat kan je ergens op je scherm ook follow creator vinden.

Het kan ook ergens onderaan bij een van deze schermen staan als optie. Sorry voor deze vage beschrijving, ik kan geen voorbeeld video vinden en ben niet thuis om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

FormFirm schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 20:14:
[...]

Dankjewel, ik heb zelf ook veel aan anderen gehad die deze tuners aanraadden dus ik geef het weer door 🙂

Je kan op PS inderdaad geen Xbox befrienden, maar je kan hem/haar wel ingame volgen. Het is niet heel gebruiksvriendelijk, maar het absoluut waard.
-zoek tunes van een tuner
-als je een tune gevonden hebt staat er waarschijnlijk ook iets als view creative hub.
-Als je naar die creative hub gaat kan je ergens op je scherm ook follow creator vinden.

Het kan ook ergens onderaan bij een van deze schermen staan als optie. Sorry voor deze vage beschrijving, ik kan geen voorbeeld video vinden en ben niet thuis om het te proberen.
Klopt inderdaad. Heb je via de xbox app proberen toe te voegen. Maar ik krijg de melding dat je geen vrienden accepteert ivm privacy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het toevoegen van vrienden met de PS5 moet vanuit de Xbox app of website:
YouTube: How to invite cross platform friends on forza 5 & Join Their Convoy ...

gedoe, maar in elk geval een mogelijkheid, heb me gisteravond suf gezocht :X :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 19:38
Ik heb de Premium editie aangeschaft voor de PS5, omdat ik als oud Xbox-er goede ervaringen heb aan de serie. Heb ook meer realistische racers gespeeld, maar wil nu gewoon af en toe relaxed even een uurtje gamen en dan ben ik simpelweg niet goed genoeg voor een realistischere game. Dit is wel een mooie balans tussen realisme en vermaak!

Ik moet zeggen dat ik geen enkele strategie heb in het spel. Ik doe maar wat, en er is wel heel veel te doen. Zijn er nog tips, ook al speel je maar zo'n 2 tot 5 uur per week om snel vooruitgang te boeken? Ik ga in ieder geval eens kijken of ik season points kan scoren, maar ik moet volgens mij eerst nog een aantal hoofdstukken vrijspelen om alles te kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

buddow schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:13:
Ik heb de Premium editie aangeschaft voor de PS5, omdat ik als oud Xbox-er goede ervaringen heb aan de serie. Heb ook meer realistische racers gespeeld, maar wil nu gewoon af en toe relaxed even een uurtje gamen en dan ben ik simpelweg niet goed genoeg voor een realistischere game. Dit is wel een mooie balans tussen realisme en vermaak!

Ik moet zeggen dat ik geen enkele strategie heb in het spel. Ik doe maar wat. Zijn er nog tips, ook al speel je maar zo'n 2 tot 5 uur per week om snel vooruitgang te boeken? Ik ga in ieder geval eens kijken of ik season points kan scoren, maar ik moet volgens mij eerst nog een aantal hoofdstukken vrijspelen om alles te kunnen doen.
Hier hetzelfde. Ik rij in autos die ik zelf fijn vind rijden. Nu rij ik veel in de BMW X5 forza edition (krijg je bij premium editie). Heb eens wat op Youtube en internet gekeken en eigenlijk komt de Brabham het beste uit de meeste test als snelste S1 of S2 auto.

Echter kost deze een miljoen of 6 in de veiling. Dus nog even doorsparen.

Ik ben eigenlijk nu eerst aan het zorgen dat ik die hall of fame vrijspelen door alle Horizon avonturen te unlocken. Verder heb ik me gisteravond lekker geammuzeerd met het behalen van season points. Heb wat races gereden en de camera's etc gedaan. Wil er zo weinig mogelijk geld aan uitgeven dus probeer niet te tonen. Tenzij het niet anders kan.

De trailblazer heb ik gereden met de VW Golf uit 83 die je in het eerste seizoen nodig had. Verder vermaak ik me meer dan prima met deze game. Speelt heel erg lekker weg.

Ben benieuwd of ze ooit nog de clubs gaan toevoegen op de Playstation. De DLC heb uk eigenlijk nog niet aangeraakt. Enkel de "beginnersmissie " van gespeeld.

Edit: die porsche rally challenge gaat nog wel even duren bij mij. Die vind ik vrij lastig.

Die foto maken bij die tempel heb ik een ouderwetse ford gekocht van 20k welke ik daarna op de foto heb gezet

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 02-05-2025 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

buddow schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:13:

Ik moet zeggen dat ik geen enkele strategie heb in het spel. Ik doe maar wat, en er is wel heel veel te doen. Zijn er nog tips, ook al speel je maar zo'n 2 tot 5 uur per week om snel vooruitgang te boeken? Ik ga in ieder geval eens kijken of ik season points kan scoren, maar ik moet volgens mij eerst nog een aantal hoofdstukken vrijspelen om alles te kunnen doen.
Ik sta er exact hetzelfde in, alleen heb ik dan geen Xbox gehad voorheen. Verder qua aantal uren en qua plezier eraan herken ik het geheel!

Ik ben ook nog wel een beetje zoekende hoe het beste spelen met die uren, aan de andere kant, gewoon lekker genieten en races doen en soms eens met een raket van een auto van alle unlocks spelen van de Premium versie 8) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Wat ik sowieso zal aanraden zorg dat je elke week de playlist punten haalt 40 punten of hoger en zorg dat je in ieder geval de opdrachten doet die (speciale/prijzige) auto's opleveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En zeker in het begin is het prima om zomaar wat te doen. Ik had ook het gevoel dat het allemaal nogal overweldigend was zodat ik geen idee had waar ik moest beginnen. Naarmate je meer races doet, krijg je vanzelf meer auto's door wheelspins of het voltooien van opdrachten/stories. Ook krijg je meer geld, zodat je eigenlijk elke auto waar je in rijdt kan upgraden naar de top van zijn klasse.

Die Brabham kan wel heel goed zijn bijvoorbeeld, maar ook met andere auto's kan je prima de races winnen. Pas als je echt gaat voor toptijden in Rivals gaat de tune (naast hoe goed je kan rijden) meer meespelen. Ik zou dus vooral lekker gaan rijden, de wereld verkennen en kijken welke type races je het leukst vindt. Op een gegeven moment wordt het aantal races dat nog open staat vanzelf kleiner en kan je je specialiseren als je dat leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:50
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Convoy? We proberen met z'n 3en samen te racen maar het maakt niet uit wie de leider is, altijd één of meerdere die niet mee gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dm-dutchman schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 21:21:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Convoy? We proberen met z'n 3en samen te racen maar het maakt niet uit wie de leider is, altijd één of meerdere die niet mee gaan.
Heb hem net ook opgestart. Kan niet meedoen aan veilingen en berichtencentrum ligt eruit. Krijg ook de melding dat de servers het niet doen. Dus helaas geen multiplayer en werken aan de festival playlist. Dus maar gewoon races afwerken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-05 20:51
dm-dutchman schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 21:21:
Ik heb die problemen ook weleens ervaren. Ik heb horizon 3, 4 en 5 gespeeld en bij elk deel ervaar ik netwerkproblemen en voornamelijk wanneer het in convooi is. Bij andere spellen geen problemen met multiplayer maar het lijkt er voor mij op dat ze dit niet onder de knie krijgen. Ik heb alle delen op pc gespeeld

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Marcievg schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:44:
[...]

Ik heb die problemen ook weleens ervaren. Ik heb horizon 3, 4 en 5 gespeeld en bij elk deel ervaar ik netwerkproblemen en voornamelijk wanneer het in convooi is. Bij andere spellen geen problemen met multiplayer maar het lijkt er voor mij op dat ze dit niet onder de knie krijgen. Ik heb alle delen op pc gespeeld
Eigenlijk werkt FH5 in multiplayer hier, en bij vele andere, gewoon echt prima. Blokkeert je router niet bepaalde protocollen zoals Toredo? In mijn Fritzbox staat Toredo filter standaard aan, die heb ik dus uitgeschakeld. Misschien heeft je router ook een dergelijk filter actief?

Edit; Ik speel dan op Xbox en die heb ik dan rechten gegeven om bepaalde poorten te mogen openen, wat ie ook met enige regelmaat doet als ik de logs nalees. Ik heb UPnP ingeschakeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Freeze op 04-05-2025 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-05 20:51
Mr. Freeze schreef op zondag 4 mei 2025 @ 09:17:
[...]

Eigenlijk werkt FH5 in multiplayer hier, en bij vele andere, gewoon echt prima. Blokkeert je router niet bepaalde protocollen zoals Toredo? In mijn Fritzbox staat Toredo filter standaard aan, die heb ik dus uitgeschakeld. Misschien heeft je router ook een dergelijk filter actief?

Edit; Ik speel dan op Xbox en die heb ik dan rechten gegeven om bepaalde poorten te mogen openen, wat ie ook met enige regelmaat doet als ik de logs nalees. Ik heb UPnP ingeschakeld.
Door de jaren heen heb ik verschillende routers gehad. Van de standaard experiabox v10, fritzbox 7590 en nu de Asus Rt-be88u. Met alle routers heb ik dezelfde problemen ervaren.
Ik heb poorten open gezet maar nooit naar filters gekeken. Bij ieder ander spel dat ik speel heb ik nooit dit soort problemen maar de forza lijn is voor mij wisselend betreffende online multiplayer.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Marcievg schreef op zondag 4 mei 2025 @ 09:40:
[...]

Door de jaren heen heb ik verschillende routers gehad. Van de standaard experiabox v10, fritzbox 7590 en nu de Asus Rt-be88u. Met alle routers heb ik dezelfde problemen ervaren.
Ik heb poorten open gezet maar nooit naar filters gekeken. Bij ieder ander spel dat ik speel heb ik nooit dit soort problemen maar de forza lijn is voor mij wisselend betreffende online multiplayer.
Lang niet elk spel gebruikt het Toredo protocol, misschien dat je eens kan kijken of je Asus dit protocol ook blokkeert?

Maar gisteren was er dus gewoon een algemene server storing waar iedereen last van had, deze storingen zijn best zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 23:08
En sinds het slopen van een connect dienst, zijn clubs ook niet meer toegankelijk op pc (Steam) van wat ik begrijp :/

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmm op het moment loopt het server-gedeelte ook niet helemaal lekker volgens mij. De punten zijn weer niet zichtbaar (maar afgevinkte races in de festival playlist wel goud), ik kan geen tunes laden en de taal blijft op NL (systeem taal) staan ook al probeer ik die bij de instellingen te wijzigen naar Engels. Super irritant. Ik heb geen zin om mijn windows taal te veranderen, maar Nederlands bij FH5 ziet er echt raar uit. Ook doet de auction house het niet.

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 05-05-2025 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 23:08
-

[ Voor 100% gewijzigd door geelers op 05-05-2025 18:58 ]

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:16
Is er iemand die mij kan helpen?

Ik speel op PC via Steam, ik speel dit spel al een langere tijd solo en heb nooit crashes ervaren. Nu sinds de PS5 release speel ik veel samen met een vriend (crossplay). Na 30 tot 60 min online in een Konvooi crasht mijn game uit het niets. Ik krijg geen foutmelding en het spel sluit gewoon af.

Het gekke is dat dit dus enkel is als ik in een Konvooi zit.

Hopelijk kan iemand me helpen, erg frustrerend om elke keer opnieuw op te starten. Zeker als je midden in een race zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 21:39

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Als ik Reddit mag geloven, is dit een bekend probleem. Ik kwam deze video toevallig tegen die het probleem omschrijft en zou fixen. Weet niet of het helpt, maar het is het proberen waard.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Festival Playlist events and rewards May 8 - May 15 (Winter S46)

Afbeeldingslocatie: https://global.discourse-cdn.com/forza/optimized/4X/4/7/8/47847ea0a1c6a2b3368370f4114a33d8192774f2_2_876x492.jpeg

Playlist Points
Series total: 274 Points
  • Series Reward: 2010 Ferrari 599 GTO (Backstage/Seasonal exclusive car) (80 points)
  • Series Reward: 1969 Ferrari Dino 246 GT (Wheelspin/Seasonal exclusive car) (160 points)
  • Season Reward: 2019 Ferrari F8 Tributo (Backstage/Seasonal exclusive car) (20 points)
Forzathon Shop
700 FP Car 2013 Lamborghini Veneno
100 FP Car 2017 VUHL 05RR
75 FP Clothing Natural Suit
75 FP Emote Air Guitar

Forzathon Events
Completing these events earn seasonal points plus Forzathon Points (FP) which can be used in the Forzathon Shop.

Lobo
Chapter 1: Echieverria ProductionOwn and drive 2017 VUHL 05RR
Chapter 2: Road and RacingWin any Road Racing Event with the VUHL
Chapter 3: Light N’ FastMaintain a speed of over 170mph (273.6 km/h) for 15 seconds on Mexican roads VUHL
Chapter 4: Like a FeatherEarn 3 stars on any Danger Sign with the VUHL

(1 pt each) Each new challenge starts daily at 7:30am PT and is open for 7 days.

Clean Fun Earn 3 Clean Racing Skills in a Road Race
The DK Earn 3 Stars from any Drift Zone
Florist Smash 15 Flower Seeds
On Board Earn a Skillboard Skill by hitting any Billboard
Dry Run Reach 140mph (225km/h) in any Dirt Racing Event
In Reverse Complete a Drift theme Horizon Arcade in any Drift car
Aged Well Earn 3 stars in any Speed Trap in a Classic Racer

Season even details
Toggle the menu to show the rewards and restrictions for each event - if you complete the event in a car outside the restrictions or fail to meet the target, you won’t get the reward and points from completion. You must have unlocked the Hall of Fame with Accolade points to enter the Trial. Access to Rally Adventure events require defeating the three team champions. Access to Hot Wheels events requires the Hot Wheels Expansion DLC; users without the DLC will still be able to gold the season and unlock the “Min, Meet Max” Achievement without these event points.

10 The Trial Carrera de Resistencia (S1 900) Retro Supercars Road Racing (Llanuras Sprint)
3 EventLab The Sierra Annual Run (Any) Unlimited Offroad (Festival Gatecrash)
3 EventLab Hotdog Dash (A800) Modern Sportscars (Lookout Circuit)
2 Danger Sign Heights of Mulegé (C600) Hot Hatch - 460 feet (140 m)
2 Speed Zone Atlantes de Tula (S2 998) Mercedes-Benz - 175 mph (282 km/h)
5 Championship Offroad Tour (B700) Unlimited Buggies Dirt Racing (San Juan Scramble)
5 Championship Weather Perfect (C600) Pickups & 4x4s Cross Country Racing (Copper Canyon CC)
3 Horizon Tour Co-Op Championships Complete a Horizon Tour
3 Treasure Hunt On Top of the World Anything can break the Stone Door with a 3-Star rating
2 Photo Challenge #ReachingStars Photograph any Hypercar and the Gran Telescopio
2 Horizon Open OnlyFordward Complete any Horizon Open Racing Event in a Ford
2 RA Danger Sign Palm Forest (A800) Toyota - 581 feet (177 m)
5 RA Championship Rally Around (B700) UTV’s Desert Scramble
2 HW Drift Zone Horizon Nexus (A800) Toyota - 105,000 points
5 HW Championship Time to Play (S1 900) Track Toys Twin Loop Speed Circuit

Monthly Rivals
The total point value of Monthly events is divided by four when applied to individual seasons; completing both events will apply up to 2 points applied to each season in this series. Post a clean lap to complete Rivals events. Cars are stock and provided as free rentals for the event. This month’s Rivals offer an opportunity to drive the Toyota Soarer and Subaru SVX before they’re available to collect for your garage.

Pts Event Route Car
4 Monthly Rivals Playa Azul Circuit Ferrari SF90 Stradale

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje

Zou leuk zijn als er ook al PlayStation rijders mee kunnen doen (ging afgelopen keer nog niet echt goed), maar vraag me alleen af of we dan ook party kunnen doen (las niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vanderaatje schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 15:09:

Zou leuk zijn als er ook al PlayStation rijders mee kunnen doen (ging afgelopen keer nog niet echt goed), maar vraag me alleen af of we dan ook party kunnen doen (las niet)

Konvooi samen kan. Praten tegen elkaar is het makkelijkste via Discord. Aangezien dat zowel aan xbox als playstation gekoppeld kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Stel: ik koop het spel op PS5 (+expansions), kan ik dan mijn voortgang van PC overzetten, zodat ik tussen PC en PS5 Pro kan schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nee

Alleen je statistieken* gaan mee. Verder is het gewoon overnieuw beginnen.

*dingen als stand in de hall of fame lijst, maar de punten zelf heb je niet. Voorbeeld: volgens de statistiekenpagina heb ik meer dan een miljoen accoladepunten, maar in de game zelf heb ik er maar 400.000. Zelfde voor stunts, wel het record, maar niet de sterrenaccolades. Wat als gevolg heeft dat er een bugje is dat je wel 3 sterren ziet op de map, maar dat je hem alsnog ook hier echt moet halen.

[ Voor 82% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-05-2025 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Yonix schreef op zondag 11 mei 2025 @ 08:58:
Stel: ik koop het spel op PS5 (+expansions), kan ik dan mijn voortgang van PC overzetten, zodat ik tussen PC en PS5 Pro kan schakelen?
Wat ik zo lees her en der is het beter als je gewoon een nieuw profiel aanmaakt, anders krijg zo een mix zoals @ArthurMorgan beschrijft. Maar dat is wat ik zou doen hoor, al was het maar om overzicht te houden.

Dat schakelen, of in sync houden, werkt alleen als je op Windows (store) en Xbox speelt,

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Freeze op 11-05-2025 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Mr. Freeze schreef op zondag 11 mei 2025 @ 11:49:
[...]

Wat ik zo lees her en der is het beter als je gewoon een nieuw profiel aanmaakt, anders krijg zo een mix zoals @ArthurMorgan beschrijft. Maar dat is wat ik zou doen hoor, al was het maar om overzicht te houden.

Dat schakelen, of in sync houden, werkt alleen als je op Windows (store) en Xbox speelt,
Ah, dat is jammer. Ik had gehoopt dat save games e.d. gewoon zonder gedoe overgezet konden worden. Dan laat ik ‘m even links liggen op de PS5. :)

Bedankt voor de reactie. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Laatst online: 30-05 16:30
ArthurMorgan schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:50:
Nee

Alleen je statistieken* gaan mee. Verder is het gewoon overnieuw beginnen.

*dingen als stand in de hall of fame lijst, maar de punten zelf heb je niet. Voorbeeld: volgens de statistiekenpagina heb ik meer dan een miljoen accoladepunten, maar in de game zelf heb ik er maar 400.000. Zelfde voor stunts, wel het record, maar niet de sterrenaccolades. Wat als gevolg heeft dat er een bugje is dat je wel 3 sterren ziet op de map, maar dat je hem alsnog ook hier echt moet halen.
Dat merkte ik ook net, dat wordt nog een gedoe om achteraf te gaan zoeken welke stunts etc. op 3 sterren echt staan en welke op de Xbox op 3 sterren staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Aegir81 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:49:
[...]

Dat merkte ik ook net, dat wordt nog een gedoe om achteraf te gaan zoeken welke stunts etc. op 3 sterren echt staan en welke op de Xbox op 3 sterren staan.
Dat kun je via de accolades vrij makkelijk uitvinden. Naar de accolade van de stunts gaan, daar kun je zien welke stunts nog geen 3 sterren hebben.
Als je die aanklikt krijg je het ook mooi ingame te zien, en gaat hij weg als het gelukt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
Vanavond mogen we weer gezellig de wekelijkse races doen om 19:30.

Nog nooit meegedaan? Voeg mij toe als vriend met bijvoorbeeld GOT als tekst en ik zal je dan vanavond uitnodigen voor de FH5 convooi en party 🥳

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:50
Wat een heerlijke racegame maar samen spelen met vrienden gaat nooit een avond vlekkeloos. Regelmatig dat iemand niet mee gaat een race in of een disconnect. Erg frustrerend.

[ Voor 32% gewijzigd door dm-dutchman op 20-05-2025 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
dm-dutchman schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:29:
Wat een heerlijke racegame maar samen spelen met vrienden gaat nooit een avond vlekkeloos. Regelmatig dat iemand niet mee gaat een race in of een disconnect. Erg frustrerend.
Platform? Indien op Xbox, wat komt eruit bij een netwerk diagnose? (bij netwerk instellingen)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
Wegens etentje zal ik er niet zijn vanavond met de wekelijkse races, maar als het goed is wordt er door de andere deelnemers gewoon geracet.

Fijne avond allemaal!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Een dag later dan normaal, maar beter laat dan nooit! :*)

Festival Playlist events and rewards May 22 - May 29 (Summer S47)

Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/forzamotorsport/images/4/42/FH5_Series7.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/1000?cb=20220526184545

Playlist Points
Series total: 285 Points
  • Series Reward: 2018 DeBerti Ford Mustang GT (Seasonal exclusive car) (80 points)
  • Series Reward: 2021 Audi RS 7 Sportback (Backstage/Seasonal exclusive car) (160 points)
  • Season Reward: 2021 Lexus LC 500 (Seasonal exclusive car) (20 points)
Horizon Backstage
Added to the Backstage Shop this week:
  • 2018 Morgan Aero GT
  • 1946 Ford Super Deluxe Station Wagon
Forzathon Shop
700 FP Car 2021 Rimac Nevera
100 FP Car 1969 Ford Mustang Boss 302
75 FP Clothing Grit Reapers Hoodie
75 FP Emote Sleepy

Forzathon Events

Lobo
Chapter 1: Aussie RulesOwn and drive the 2014 HSV GEN-F GTS
Chapter 2: Touring, Sport and TrackWin a Road Race in the 2014 HSV Gen-F GTS
Chapter 3: Torque VectoringEarn 6 Stars at Speed Zones in the 2014 HSV Gen-F GTS
Chapter 4: SuperchargedStay over 170 mph (273.6 kph) for 10 seconds in the 2014 HSV Gen-F GTS

Runway Lights Visit the Aerodoromo En La Selva
Light Trails Complete any Dirt Trail Event
Starion in the Sky Earn 6 Stars at Danger Signs in the 1988 Mitsubishi Starion ESI-R
Don’t Feed After Midnight Earn an Ultimate Wreakage Skill in the 1973 AMC Gremlin X
Twilight Zone Earn 5 Stars at Drift Zones in a Volvo
Bedtime Story Reach 100mph (161kph) in any Horzion Story Chapter
Rhythm of the Night Win a Street Race in the 1990 Nissan Pulsar GTI-R

Season even details

3 Horizon Arcade Mini Games Complete any Horizon Arcade theme
10 The Trial Stock Showdown (stock) BMW M5 '18 Road Racing (Sierra Vere Sprint)
3 EventLab Parametric (S1 900) Hypercars (El Descenso CC)
3 EventLab Miami Vice Riverside Drive (A800) Retro Supercars (Arch of Mulegé Circuit)
2 Danger Sign Runway (S2 998) Anything Goes - 1,969 feet (600m)
2 Speed Trap Pequeno Puente (S2 998) Anything Goes - 177 mph (285 km/h)
2 Speed Zone Airfield (S2 998) Anything Goes - 175 mph (282 km/hr)
5 Championship Love at First Night (B700) Super Hot Hatch Street Racing (Bosque del Sur)
5 Championship Cloudy After Midnight (S1 900) Rally Monsters Dirt Racing (Cordillera Trail)
3 Treasure Hunt Shelby Coming Down the Mountain She’s a beauty to behold, you must drift sideways to win gold
2 Photo Challenge #NeonNights Photograph any Modern Muscle car with Neon Tank in Mulegé
2 Horizon Open The Street Goes On Complete a Street Racing Horizon Open Custom Event
2 RA Drift Zone Canyon Sweep (S2 998) Anything Goes - 132,000 points
5 RA Championship Rally, Set, Go (B700) Pick-Ups & 4x4s Arzate Sprint
2 HW Speed Trap Dragon’s Fall (S2 998) Anything Goes - 250 mph (403 km/h)
5 HW Championship Night in Shining Car (A800) Sports Utility Heroes Volcano Pass Hazard Sprint

Monthly Rivals

Pts Event Route Car
4 Monthly Rivals Bola Ocho Circuit Lexus LC 500
4 Monthly Rivals Bahía de Plano Circuit Rimac Nevera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Pff stomme bug hier. de Event Lab van de seasonals willen niet werken. Lijkt een probleem te zijn dat op de Xbox en Steam al jaren voor te komen. Maar geen echte oplossingen. Maar gewoon hopen dat het weer gaat werken :X
Heb het op beide PS5 consoles hier. Dus lijkt echt in de game te zitten.

Ook al een aantal keer gehad dat arcades gewoon midden tijdens het spelen verdwijnen. (gisteren zelfs 2 seconden voor ik klaar was :X )

Beetje jammer dat ze dat servergedeelte niet op orde hebben. Dat tunes niet geladen willen worden, of de auction house etc blijft irritant maar heeft niet direct invloed op de voortgang. Maar de ingame seasonals en FP grinding vind ik wel echt zwaar irritant.

/edit: oplossing voor de eventlabs was internet eruit. Starten in solo, daarna internet er weer in tijdens de game en toen werd het seizoen opnieuw geladen. Toen werkte het wel. (alleen had ik nu op mijn hoofdconsole de game al verwijderd. en dis is nu weer met 100Mb aan het downloaden :D :D Maar goed het werkt weer.)

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-05-2025 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 08:34:
Pff stomme bug hier. de Event Lab van de seasonals willen niet werken. Lijkt een probleem te zijn dat op de Xbox en Steam al jaren voor te komen. Maar geen echte oplossingen. Maar gewoon hopen dat het weer gaat werken :X

Ook al een aantal keer gehad dat arcades gewoon midden tijdens het spelen verdwijnen. (gisteren zelfs 2 seconden voor ik klaar was :X )

Beetje jammer dat ze dat servergedeelte niet op orde hebben. Dat tunes niet geladen willen worden, of de auction house etc blijft irritant maar heeft niet direct invloed op de voortgang. Maar de ingame seasonals en FP grinding vind ik wel echt zwaar irritant.

/edit: oplossing voor de eventlabs was internet eruit. Starten in solo, daarna internet er weer in tijdens de game en toen werd het seizoen opnieuw geladen. Toen werkte het wel. (alleen had ik nu op mijn hoofdconsole de game al verwijderd. en dis is nu weer met 100Mb aan het downloaden :D :D Maar goed het werkt weer.)
Dit soort dingen zijn gebruikelijk als je gebruik maakt van quick resume op de Xbox, heeft de PS een vergelijkbaar systeem? Bij normaal afsluiten en volgende dag opstarten werkt eigenlijk altijd prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja*, maar dat gebruik ik niet omdat ik soms switch tussen PS5 en PS5 pro. Dus altijd netjes helemaal echt afsluiten.
Ik dacht gisteren inderdaad "dan komt het morgen wel" maar dat was dus niet zo. En omdat het op beide consoles niet werkte en ik op internet alleen het probleem en geen echte oplossingen vond vreesde ik er even voor.
Maar ik denk dat de seizoenen gewoon niet heel mooi overgezet werden. Die intro van het nieuwe seizoen had ik gistermiddag bijvoorbeeld niet. Wel de cutscenes, maar niet de map met gesproken intro.

Maar het werkt weer, alles mooi afgerond :)

offtopic:
*heel ver in de verte lijkt het erop. je kan 1 game in het geheugen houden. Maar dan mag de PS5 ook niet echt uit, maar in rust stand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 08:34:

Tunes die niet laden, designs die niet laden nadat je een auto hebt gekocht waardoor je de auto niet kan kopen, auction die niet laad. De events die vaak niet laden nadat de timer op 0 staat. Zijn allemaal kleine dingetjes. Maar o zo verschrikkelijk als het je net treft als je die nieuwe auto wil kopen of niet.

Had er op dag 1 eigenlijk geen last van. Merk dat ik de laatste 2 weken er meer last van heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:01
Het spel toch maar aangeschaft. zie alleen maar mooie plaatjes en ik zie wel hoe het spel gaat bevallen.
PS5 pro

[ Voor 4% gewijzigd door sten123 op 26-05-2025 12:19 ]

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
sten123 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:19:
Het spel toch maar aangeschaft. zie alleen maar mooie plaatjes en ik zie wel hoe het spel gaat bevallen.
PS5 pro
Welkom bij de club 🤪 dat je er net zoveel plezier aan mag beleven zoals de meeste hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:19
Heb net de game aangeschaft (ps5), heb wel de standaardversie, hij is nu aan het downloaden.. zijn er tips om het best aan de game te beginnen? Of gewoon lekker racen en we zien wel😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Jovinho99 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 12:20:
Heb net de game aangeschaft (ps5), heb wel de standaardversie, hij is nu aan het downloaden.. zijn er tips om het best aan de game te beginnen? Of gewoon lekker racen en we zien wel😀
Als je het nu eerst eens gewoon opstart en kijk vanzelf wat je meemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jovinho99 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 12:20:
Gewoon racen en zien waar je terecht komt. 100- en 1 dingen om te doen. Gewoon doen wat je leuk vind en de hall of fame bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:09

cjpostma

Break like the wind

Vanavond heeft de gebruikelijke organisator (Vanderaatje) andere plannen dus neem ik voor een keer het stokje over. Vanaf half 8 vanavond kan er aangehaakt worden bij mij (GT antikriz) om de wekelijkse playlist met zijn allen door te kammen. Tot dan!

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Net begonnen en vermaak me er prima mee, in het begin heb je 2 missies om te doen die foto nemen in de zandstorm en die VW repareren maar deze missie is nu weg , weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jovinho99 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 19:09:
Net begonnen en vermaak me er prima mee, in het begin heb je 2 missies om te doen die foto nemen in de zandstorm en die VW repareren maar deze missie is nu weg , weet iemand hoe dit komt?
Je hebt het over de weeklys? Deze verdwijnen elke donderdag om half 5. Dan komen er nieuwe voor in de plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Oxigeon schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 20:05:
[...]

Je hebt het over de weeklys? Deze verdwijnen elke donderdag om half 5. Dan komen er nieuwe voor in de plaats
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COi98W8dPA8RJLVk0LPSJ2TUR0c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dw7hoQWAmPbEJUaWeCmOxMac.png?f=fotoalbum_large
Deze bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet het niet zeker. Maar volgens mij zijn deze missies eenmalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Oxigeon schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 20:38:
[...]

Ik weet het niet zeker. Maar volgens mij zijn deze missies eenmalig
Oh oke bedankt! Dan heb ik de verkeerde genomen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Jovinho99 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 20:55:
[...]

Oh oke bedankt! Dan heb ik de verkeerde genomen haha
Die missies kan je terugvinden op de map als je filtert op “stories” en dan kan je ook de individuele missies opnieuw doen, totdat je wel drie sterren haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je een hoofdstuk gehaald hebt staat het icoontje vaak op een andere plek op de map omdat het volgende hoofdstuk ergens anders begint.

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-05-2025 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
@ArthurMorgan
@Mr. Freeze
Yes, ben er nu mee bezig, zalig spel toch! Telkens ik wil stoppen , is er altijd nog iets dat ik extra wil doen😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Jovinho99 haha klinkt bekend. Toch nog even die ene race, deel van verhaal, collectible oid afmaken..... en dan is het weer midden in de nacht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Omdat broertje begonnen was aan de game op de ps5 had ik ook weer zin, alleen had de premium gamepass uldate ooit gekocht. Dus maandje game pass pc genomen en kon weer spelen. Ondanks mijn ondertussen antieke pc( 7700k met een 1070gtx) speelt hij super en na aantal jaren niet gespeeld te hebben wel weer evht leuk. Had wat bijzondere autos gesniped uit de auction house( camaro drag car en een porsche gt3rs 2023) en veel wagens lopen bouwen en lekker door de map racen. Had heel die rally expansion nooit aangeraakt was ook echt leuk, mooie map ook. En als ik zie hoeveel plezier mn broertje dr mee heeft is het gewoon een super slimme move van microsoft het te brengen naar ps5, las al meer dan 2mil sales ervan.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
@gwystyl zeker🤣straks nog maar wat uurtjes racen nu het nog kan.. ik de week geen tijd door werk haha.
Pagina: 1 ... 63 64 Laatste