Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
devilsnight schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:26:
[...]

Ik ben geen insider, geen Xcloud dus nog.

Echter heb ik wel deze video. De review van XboxEra en hier zie ik de glitches ook. Gekeken op YouTube app op mijn C9 OLED.

Je ziet het vanaf 2:40 aan de rechterzijde van het scherm.

YouTube: Review | The Forgotten City [4K]

Drie games in totaal nu....

Borderlands 3
Biomutant
The Forgotten City

Ik ga morgen de game eens zonder VRR spelen, eens checken of dat verschil uitmaakt. Ik weet dat XboxEra best vaak VRR opnoemt in hun reviews dus dat stond vast en zeker aan hier. En ik had hier een tijdje geleden geleden dat iemand die glitches ook had en dacht dat het aan 120hz lag, ik gebruik echter 60hz, dus eens even zien of we VRR als boosdoener kunnen uitsluiten.

Ik zie het nu gewoon echt elke keer zodra ik in een gebied kom waar muren of gebouwen staan, begin er aardig zat van te worden want het haalt me eruit, hoort ook echt niet.
Ik heb dit eerlijk gezegd nog niet gezien op mijn xbox. Maar ik speel ook maar max 60 hz, geen vrr op mijn TV (oud dingetje, ooit gekocht voor de xbox one x en eis was 4k :P ) of 1440p 120 hz maar ook geen VRR. Kan zijn omdat er een capture card tussenstaat dat VRR niet aan kan. Ik zal eens vanavond kijken om de XSX rechtstreeks op de monitor te bekabelen en kijken of ik dan wel VRR heb en of ik dezelfde issues tegenkom.

Misschien een VRR specifiek dingetje?

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:26:
[...]

Ik ben geen insider, geen Xcloud dus nog.

Echter heb ik wel deze video. De review van XboxEra en hier zie ik de glitches ook. Gekeken op YouTube app op mijn C9 OLED.

Je ziet het vanaf 2:40 aan de rechterzijde van het scherm.

YouTube: Review | The Forgotten City [4K]

Drie games in totaal nu....

Borderlands 3
Biomutant
The Forgotten City

Ik ga morgen de game eens zonder VRR spelen, eens checken of dat verschil uitmaakt. Ik weet dat XboxEra best vaak VRR opnoemt in hun reviews dus dat stond vast en zeker aan hier. En ik had hier een tijdje geleden geleden dat iemand die glitches ook had en dacht dat het aan 120hz lag, ik gebruik echter 60hz, dus eens even zien of we VRR als boosdoener kunnen uitsluiten.

Ik zie het nu gewoon echt elke keer zodra ik in een gebied kom waar muren of gebouwen staan, begin er aardig zat van te worden want het haalt me eruit, hoort ook echt niet.
Heel moeilijk te zien in dat filmpje hier, maar je bedoeld een witte rand? Lijkt het effect op backlight bleeding van een LCD maar dan enkel aan de rand? Dat heb ik voor het laatst gezien bij de Avengers game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
zetje01 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

Ik zou als eerste eens switchen tussen de twee verschillende UIT-standen van je xbox.
Even getest; bij instand on doet het probleem zich niet voor. Maar ja de Xbox moet gewoon normaal werken in beide standen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:00:
[...]

Ale eens een andere (high-speed) hdmi kabel geprobeerd ?
Ik weet niet of ik die heb, maar ik zie de glitch ook terug in andermans video, ook eentje van Borderlands 3 gezien. Als de glitch je eenmaal opvalt, en dat gaat al snel wanneer het zo vaak verschijnt, dan valt ie overal op als ie er is.
SunnieNL schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:12:
[...]

Mmm, kan mij niet direct herinneren dat ik dat gezien heb bij mij. Ik speel op vaste 60hz zonder VRR (mijn versterker kan geen VRR aan). Maar kan ook zijn dat het mij gewoon niet op valt als het zo aan de randen gebeurd in het spel.
Ja het is puur aan de randen. Dus in een gang of hele smalle trap en ik moet de bocht om dan zie ik ze weer. Zonder VRR geprobeerd net....helaas.
Verwijderd schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:34:
[...]

Heel moeilijk te zien in dat filmpje hier, maar je bedoeld een witte rand? Lijkt het effect op backlight bleeding van een LCD maar dan enkel aan de rand? Dat heb ik voor het laatst gezien bij de Avengers game.
Het zijn meer witte flickeringen die dan aan de zijkanten verschijnen, bijna soort flitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn vriendin haar Xbox One Elite Series 1 controller heeft nu na anderhalf jaar ook loslatende rubbers, er word soms maanden niet mee gespeeld en soms doen we 5 potjes CoD per avond ( max 15 a 20 uur p.m ). Beetje wisselend hoeveel ze erop speelt, maar dan nog vind ik het erg snel en slecht dat deze ook zo snel mankementen geeft. Ik heb mijn Elite Series 2 ook al verkocht en ben over gegaan op de normale standaard Series controller met share knop, heb geen zin in elke keer deze problemen.

Blijf het appart vinden dat een controller van 150 euro zoveel meer problemen heeft dan de standaard controller van 50 euro :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets waar ik nu ook achter ben gekomen nu ik even ging spelen met VRR uit is dat de black levels veel en veel donkerder zijn, inky black zeg maar. In Forgotten City in stukken waar het echt donker is, echt mooi inktzwart met VRR uit, donker grijzig met VRR aan. Verklaart meteen waarom ik black levels vaak echt waarnam als grijzig in andere SDR games. HDR lijkt het niet te hebben.

Is dit een C9 only dingetje of hebben mensen met een CX en hoger er ook last van?

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 01-11-2021 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat er gewoon nieuwe panelen moeten gaan komen om alle kinderziektes op te gaan lossen, VRR issue was sws een paneel ding bij Oled. Ik had wel soort flickeringen bij jedi faller order maakte niet uit hoe ik de tv instelde, maar dat was dacht ik een probleem in de game.

Laten we het er maar op houden dat al die " nieuwe" features nog volwassen moeten worden. ;)

edit: naar mijn weten had de CX zelfde VRR issue.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:51:
Denk dat er gewoon nieuwe panelen moeten gaan komen om alle kinderziektes op te gaan lossen, VRR issue was sws een paneel ding bij Oled. Ik had wel soort flickeringen bij jedi faller order maakte niet uit hoe ik de tv instelde, maar dat was dacht ik een probleem in de game.

Laten we het er maar op houden dat al die " nieuwe" features nog volwassen moeten worden. ;)

edit: naar mijn weten had de CX zelfde VRR issue.
Ja het shitte is alleen dat VRR in best aardig wat game een super groot verschil maakt qua framerate. KH3 bijvoorbeeld is retesoepel met die feature aan.

Nou moet ik er even achter zien te komen of deze verhoogde black levels alleen voorkomt in SDR games en niet in HDR. Een oplossing zou kunnen zijn dat ik de game brightness (die er niet altijd is)of tv brightness omlaag zet zodat ik toch VRR heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Was deze hier al voorbij gekomen?
Ziet er strak uit!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:21:
Mijn vriendin haar Xbox One Elite Series 1 controller heeft nu na anderhalf jaar ook loslatende rubbers, er word soms maanden niet mee gespeeld en soms doen we 5 potjes CoD per avond ( max 15 a 20 uur p.m ). Beetje wisselend hoeveel ze erop speelt, maar dan nog vind ik het erg snel en slecht dat deze ook zo snel mankementen geeft. Ik heb mijn Elite Series 2 ook al verkocht en ben over gegaan op de normale standaard Series controller met share knop, heb geen zin in elke keer deze problemen.

Blijf het appart vinden dat een controller van 150 euro zoveel meer problemen heeft dan de standaard controller van 50 euro :o
Ik heb ook problemen met mijn Elites Series 1.
Rubber dat los laat
Eerste indruk heeft een soort van tikje voordat die doorschiet (keert ook weer terug na iets van een minuut niet indrukken)

Ik zie eigenlijk alleen maar klachtjes erover. Iets waarvan ik die niet lees van de standaard 65 euro controller. Je zal toch denken dat een duurdere controller ala 150 ook uit betere onderdelen zal mogen bestaan of minimaal dezelfde + de extras die zo'n controller toevoegt. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:59:
[...]

Rubber dat los laat
Eerste indruk heeft een soort van tikje voordat die doorschiet (keert ook weer terug na iets van een minuut niet indrukken)

Ik zie eigenlijk alleen maar klachtjes erover. Iets waarvan ik die niet lees van de standaard 65 euro controller. Je zal toch denken dat een duurdere controller ala 150 ook uit betere onderdelen zal mogen bestaan of minimaal dezelfde + de extras die zo'n controller toevoegt. .
Ik kan je maar een 1 ding aanraden om te doen, want toen ik dit probleem bij mijn Elite Series 1 Controller ook kreeg heb ik zo'n Siliconen Hoes besteld en daarmee nog jaar zonder problemen mee kunnen spelen totdat de Series 2 uitkwam. Ik moet even in mijn gmail kijken waar ik hem heb besteld, dit stuur ik je nog oke? :) Heb namelijk een goedkopere optie gevonden dan via Alieexpress nu die invoerkosten omhoog zijn gegaan.

Blijft toch gek dat zulke dure controllers zoveel mankementen hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:59:
[...]

Rubber dat los laat

Wat betreft die rubbers is het logisch dat dat alleen op de elite gebeurt... De gewone controller is gewoon een stuk plastic. De elite een stuk plastic met rubber er om heen. Is geen kwestie dat de gewone controller uit betere onderdelen bestaat, de elite bestaat uit luxere onderdelen die helaas ook een extra point of failure introduceren.

Zelf had ik er ook last van, maar gelukkig bij mij alleen het rubber aan de binnenkant. Dat was makkelijk te vervangen, je kunt het stukje plastic er af klikken en er een nieuw stukje op klikken. Als het rubber aan de buitenkant ook los laat is het lastiger want dat is onderdeel van het frame van de controller zeg maar.

Overigens wil ik het zeker niet goed praten hè, alleen puur dat het dus geen kwestie is van betere materialen in de standaard controller maar meer een simpeler ontwerp. Net zoals er aan mijn oude Toyota Yaris weinig kapot kan gaan omdat er gewoon bijna niks aan luxe in zit :+ (ik moet zelfs nog draaien om mijn raam open te doen)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:04:
[...]

Ik kan je maar een 1 ding aanraden om te doen, want toen ik dit probleem bij mijn Elite Series 1 Controller ook kreeg heb ik zo'n Siliconen Hoes besteld en daarmee nog jaar zonder problemen mee kunnen spelen totdat de Series 2 uitkwam. Ik moet even in mijn gmail kijken waar ik hem heb besteld, dit stuur ik je nog oke? :) Heb namelijk een goedkopere optie gevonden dan via Alieexpress nu die invoerkosten omhoog zijn gegaan.

Blijft toch gek dat zulke dure controllers zoveel mankementen hebben...
Klopt zat ik al naar zo'n siliconen hoesje te kijken maar ben uiteindelijk voor de replacement parts gegaan. Komen ergens van de week binnen. Linkje mag je altijd sturen, mochten de replacement parts niet bevallen dan kan ik altijd nog een hoesje nemen. :)

Mijn idee met de replacement parts was om hem direct open te maken en even na te lopen aan de binnenkant en hopelijk de oorzaak van die triggers te kunnen vinden. Ik heb deze al een keertje kunnen fixen en toen weer lange tijd geen problemen mee gehad maar zijn weer terug bij af. WD40 staat al klaar voor als het moet.

V1 is al zo oud (direct gekocht bij release) dat de garantie ondertussen wel vanaf is (los van dat ik hem al een keer open heb gemaakt). Ook leuk voor de knutsel middag/avond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen jullie je de game Shadow of Destiny/Memories op PS2 misschien herinneren?

Dat is waar The Forgotten City mij heel erg aan doet denken, maar dan in een Rome setting. De game heeft mij goed te pakken, echt heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-10 17:39
Game Pass PC heb ik ooit direct kunnen annuleren met een refund voor de rest van de maand. Is dat ook mogelijk bij Game Pass Ultimate? Want dan kan je direct stoppen, Gold nemen en upgraden naar Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Finraziel schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:39:
[...]

Wat betreft die rubbers is het logisch dat dat alleen op de elite gebeurt... De gewone controller is gewoon een stuk plastic. De elite een stuk plastic met rubber er om heen. Is geen kwestie dat de gewone controller uit betere onderdelen bestaat, de elite bestaat uit luxere onderdelen die helaas ook een extra point of failure introduceren.

Zelf had ik er ook last van, maar gelukkig bij mij alleen het rubber aan de binnenkant. Dat was makkelijk te vervangen, je kunt het stukje plastic er af klikken en er een nieuw stukje op klikken. Als het rubber aan de buitenkant ook los laat is het lastiger want dat is onderdeel van het frame van de controller zeg maar.

Overigens wil ik het zeker niet goed praten hè, alleen puur dat het dus geen kwestie is van betere materialen in de standaard controller maar meer een simpeler ontwerp. Net zoals er aan mijn oude Toyota Yaris weinig kapot kan gaan omdat er gewoon bijna niks aan luxe in zit :+ (ik moet zelfs nog draaien om mijn raam open te doen)
Points of failure als rubber is niet te voorkomen. Rubber is niet sterk genoeg dus moet ergens aan vast zitten. Maar de mechanische kant waar de standaard controller het wel overleefd (dus geen backpaddle knopjes mee gerekend of trigger korter maken) doet een elite controller die zowat (als het niet precies hetzelfde zijn) hetzelfde is dat niet. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat ze het wiel opnieuw hebben uitgevonden voor een LT en RT knop op dat motortje na in die knoppen toendertijd. Dat motortje zal eigenlijk geen verschil moeten maken om een knop in te drukken.

Mechanische problemen zijn toch wel de LT, RT knoppen voor de meeste. Ik ben helaas niet de eerste. Weet dat er iemand uit het Xbox one topic toen dezelfde issues had en zelf tips heb gegeven hoe ik het toendertijd heb gemaakt. Maar kennelijk was dat geen perma fix uiteindelijk.Niet bij mij iig.

Sowieso is de Elite V1 een early adaptation geweest. Direct bij release. Dus zullen vast wel dingen aanzitten die mogelijk in een andere revisie verholpen zijn.

Daarnaast moet ik ook eerlijk bekennen dat ik die controller eigenlijk altijd maar als nood heb gehouden nadat me kinderen waren begonnen met lopen. Ik en vrouwlief waren geen fan van controllers met loszittende onderdelen die relatief makkelijk eraf te krijgen zijn. Ik weet hoe ik zelf ben, als ik ff wegloop leg ik hem gerust op de bank of tafel zonder zicht erop. Recipe for disaster zeg maar dus hij is ook op een hobby stapeltje beland want ik had er toen al problemen mee maar gebrek aan gebruik ga ik er niet actief achteraan. Nu ik hem weer wil gaan gebruiken is het tijd om het eens even flink onder handen te nemen en goed te doen dit keer.

Het maakt mij verder ook niet uit. Ik vind het leuk om te knutselen aan dit soort dingen dus dat is precies wat ik ga doen. Soms lukt het iets te fixen, soms ook niet. Ik heb hier nogsteeds een een Series controller, Xbox One en die elite. Heb ook die 20 jaar controller in de pre-order staan dus die zal ook 15de binnenkomen en heb ik weer een controller erbij. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 01-11-2021 14:26 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FDHC35lWYAAQ_XO?format=png&name=large

[ Voor 36% gewijzigd door Rivanov op 01-11-2021 14:38 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!
It's all about San Andreas en FH5 deze maand voor mij, die andere games komen wel een keertje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Owh my.... FH5 sws. One step from eden ziet er wel leuk uit als soort van megaman battle network clone.

Kijken of ik dan nog tijd heb voor San Andreas en It takes two.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Van bovenstaand Xbox News post:

Leaving November 15
  • Final Fantasy VIII HD (Console and PC)
  • Planet Coaster (Cloud and Console)
  • Star Renegades (Cloud, Console, and PC)
  • Streets of Rogue (Cloud, Console, and PC)
  • The Gardens Between (Cloud, Console, and PC)
  • River City Girls (Cloud, Console, and PC)
Geen games deze keer die ik ga missen, in tegenstelling tot October waar veel goeie games weggingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Goede toevoegingen!

Erg tof dat It takes Two er in zit. Echt een mustplay voor liefhebbers van creatieve games! Ook een ideale game om te spelen met je partner of kids. In mijn optiek 1 van de leukste games van 2021. Cutie the Elephant! <3

Verder is de game "Kill it with fire" grappig om te spelen :).

Ook leuk dat Football Manager er in komt. Denk dat het te veel micromanagen is voor mij, maar denk dat het vast wel een publiek vindt.

En uiteraard Forzaaaa _/-\o_ _/-\o_

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:37
Ectra schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:54:
Van bovenstaand Xbox News post:

Leaving November 15
  • Final Fantasy VIII HD (Console and PC)
  • Planet Coaster (Cloud and Console)
  • Star Renegades (Cloud, Console, and PC)
  • Streets of Rogue (Cloud, Console, and PC)
  • The Gardens Between (Cloud, Console, and PC)
  • River City Girls (Cloud, Console, and PC)
Planet Coaster :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nice It Takes Two wilde ik nog gaan kopen om samen te gaan spelen, echt top dat ze die erin stoppen! _/-\o_ 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19

BM

Moderator Spielerij
Voor degene die It Takes Two nog niet gespeeld hebben is er nu echt geen excuus meer. Echt een game die heel hoog in mijn 'beste games' van afgelopen jaren staat.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

BM schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:51:
Voor degene die It Takes Two nog niet gespeeld hebben is er nu echt geen excuus meer. Echt een game die heel hoog in mijn 'beste games' van afgelopen jaren staat.
Moet je wel iemand weten die het coop wil spelen ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JustFogMaxi schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:52:
[...]

Moet je wel iemand weten die het coop wil spelen ;(
Probeer het hier in het topic eens? Vast wel iemand die wil aanhaken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:54
BM schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:54:
[...]

Probeer het hier in het topic eens? Vast wel iemand die wil aanhaken :)
Of het Discord kanaal dat langzaam groeit qua activiteit :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-10 02:15
Nog 2 weekjes en dan mag mijn XSX plaats maken voor de series XSX halo edition :D

Ook komt deze maand nog de Halo elite 2, horizon 5 en de 20 years Xbox controller binnen.

Genoeg om naar uit te kijken deze maand.

[ Voor 45% gewijzigd door schumi1986 op 01-11-2021 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 08:59
schumi1986 schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:21:
Nog 2 weekjes en dan mag mijn XSX plaats maken voor de series XSX halo edition :D

Ook komt deze maand nog de Halo elite 2, horizon 5 en de 20 years Xbox controller binnen.

Ik krijg ook de Halo elite 2 15 november! Ben heel benieuwd, vond hem wel echt vet, maar houd mijn hart vast over de bouwkwaliteit na alle berichten hier :X

Shareknop zit er niet op, maar kun je toewijzen aan een van die triggers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
JDL15 schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:34:
[...]

Ik krijg ook de Halo elite 2 15 november! Ben heel benieuwd, vond hem wel echt vet, maar houd mijn hart vast over de bouwkwaliteit na alle berichten hier :X

Shareknop zit er niet op, maar kun je toewijzen aan een van die triggers?
Ik wilde de Halo xbox maar daar heb ik naastgegrepen ....

De elite 2 controller kan ik ook vergeten zeker? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:21:

Inderdaad super toffe games en toffe hardware deze maand. De 15de krijg ik hopelijk de 20th Anniversary controller :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Op de één of andere manier hoop ik dat MS de 15e een laatste flight van Halo Infinite start.. Bungie die een dag voor de release van Infinite hun 30 jarige jubileum viert haalt wel een beetje de wind uit de zeilen van de launch ....

Maar goed, wishful thinking denk ik.. November is hier, gentlemen, start your engines!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
@devilsnight Rechtstreeks op mijn scherm kan ik VRR activeren. Ik heb Forza Horizon 4 gespeeld en kwam geen problemen tegen eerlijk gezegd. Mogelijk laatste verschil is wel dat ik op 1440p@120 speel.

Het kan nog zijn dat alleen maar een aantal games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:10:
@devilsnight Rechtstreeks op mijn scherm kan ik VRR activeren. Ik heb Forza Horizon 4 gespeeld en kwam geen problemen tegen eerlijk gezegd. Mogelijk laatste verschil is wel dat ik op 1440p@120 speel.

Het kan nog zijn dat alleen maar een aantal games zijn.
Je bedoelt de witte glitches hé? Het is VRR ook zeker niet. Het is de Xbox en/of game. Ik heb het getest op een PC monitor die weliswaar alleen 1080p aan kan, maar dat lijkt me niet echt uit te maken en daar zag ik de glitches ook. Ik heb geen ander 4K scherm. Ik zou wel de Xbox kunnen casten naar mijn Galaxy Tab, maar dat is niet hetzelfde denk ik.

Het is niet anders. Er waren hier meerdere die zulke issues hadden met andere games, het is raar en zou het heel graag gefixt zien. Want hoe groter het scherm, hoe meer zichtbaar het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
FrankoNL schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:49:
[...]

Ik wilde de Halo xbox maar daar heb ik naastgegrepen ....

De elite 2 controller kan ik ook vergeten zeker? :'(
Die is idd heel nice! Ja, denk het voorlopig wel al zou ik Amazon en game mania even goed in de gaten houden (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 06:33
100% Waar, de game samen met mijn vriendin op de bank gespeeld, heerlijke avondjes gehad! Collaboration! 😉

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:56
Ja, maar ja... it takes two...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 08:13
Waanzinnig!

[ Voor 8% gewijzigd door drakiesoft op 01-11-2021 18:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En Unpacking is schijnbaar ook een goede game.
Morgen(?) in gamepass.

Review van eurogamer (recommended)

https://www.eurogamer.net...bly-satisfying-tidy-em-up

En Gamespot (een 9)

https://www.gamespot.com/...7774/?ftag=CAD-01-10abi2f

Gamepass fillers for the win.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-11-2021 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
zetje01 schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:25:
[...]

Ja, maar ja... it takes two...
ik zag dat @JustFogMaxi ook nog iemand zocht ;) ik wens jullie bij deze net zoveel plezier als dat ik had met dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
devilsnight schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:31:
[...]

Je bedoelt de witte glitches hé? Het is VRR ook zeker niet. Het is de Xbox en/of game. Ik heb het getest op een PC monitor die weliswaar alleen 1080p aan kan, maar dat lijkt me niet echt uit te maken en daar zag ik de glitches ook. Ik heb geen ander 4K scherm. Ik zou wel de Xbox kunnen casten naar mijn Galaxy Tab, maar dat is niet hetzelfde denk ik.

Het is niet anders. Er waren hier meerdere die zulke issues hadden met andere games, het is raar en zou het heel graag gefixt zien. Want hoe groter het scherm, hoe meer zichtbaar het is.
Het was te proberen om te kijken of ik ook de problemen kreeg. Ik weet het ook niet waar hij bij jou vandaan komt. Hoop dat er snel een oplossing voor je is of dat je die vind. Mocht je het nog niet geprobeerd hebben, zal ik aanraden ook een keer Microsoft te bellen en het probleem uit te leggen. Misschien dat zij iets final voor je hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:15
Zo'n zin in Weird West. 8)

"FootballForza is life!" :*)

[ Voor 53% gewijzigd door Yonix op 01-11-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha Dani Rojas heeft een snabbel :+

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 01-11-2021 21:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-10 17:39
De Xbox website heeft weer een facelift gekregen. Nu met een leuke easter egg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrtl schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:13:
Het design is een combi van alle eerdere layouts wat ze hebben gehad. In het OG Xbox tijdperk was ik erg actief op het Xbox forum. Die banner bovenin wat nu op de website staat werd destijds ook gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:11:
[...]

Verder is de game "Kill it with fire" grappig om te spelen :).
Die heb ik destijds gekocht maar de game had geen inverted controls waarmee ik speel. Bericht naar de ontwikkelaar gestuurd en die zou het toevoegen, maar weken later zat het er nog niet in.

Werd er misselijk van om zonder inverted Y as te spelen. Later bedacht ik me dat je dat nog wel kon aanpassen met de Xbox accessoires app, maar vind gewoon dat het er standaard in hoort te zitten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aanbiedingen met Goud voor deze week : https://www.trueachieveme...roundup-november-2nd-2021

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Donstil schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:20:
[...]

Haha Dani Rojas heeft een snabbel :+
Hij komt me niet bekend voor, maar is blijkbaar een redelijk bekend figuur uit een Apple serie zo te zien, of doe ik hem daarmee tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
mrtl schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:13:
Ik kwam op de us site voor Xbox accessoires, maar bleef maar scrollen!!! Veel custom controllers en thirdparty spul wat ik nog nooit eerder heb gezien of ben ik de enige 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 15:20

Vagax

Hehe

Iets wat mij net opviel, Football Manager 2022 komt naar Game Pass onder de naam "FM2022 Xbox Edition" dus ik dacht, misschien is hij wel anders dan de andere versies. Op de site lees ik dan vooral wat voor dingen de Xbox al kan maar wat er ervaring beter maakt.

https://www.footballmanag...ootball-manager-2022-xbox

Op de site kan je verschillen zien in versies en dan zie je bij de XSX dat de graphical setting op "Very High" staat en de Windows versie op "High", zou dus per definitie de XSX versie er beter uit zijn dan de PC versie?

Edit: Lees nu pas dat FM2022 een Xbox exclusive is, vandaar "Xbox edition"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door G_Dragon op 02-11-2021 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Ow GPU voor een euro :o
https://www.xbox.com/nl-N...ltimate/CFQ7TTC0KHS0/0007

Edit; kun je niet meer dan 1x kopen, dat werkt niet. haha.

[ Voor 8% gewijzigd door JustFogMaxi op 02-11-2021 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Nieuwe MP map van Halo onthuld, nog een paar nachtjes slapen hè @D-Ed ;):

YouTube: Halo Infinite: ‘Streets’ Multiplayer Map Revealed - IGN First

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Al laaaang gezien *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

drakiesoft schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 07:56:
[...]

Ik kwam op de us site voor Xbox accessoires, maar bleef maar scrollen!!! Veel custom controllers en thirdparty spul wat ik nog nooit eerder heb gezien of ben ik de enige 🤣
Totdat je en-US verandert naar nl-NL en "opeens" heb je 50% minder artikelen. Nou ja, ik overdrijf een beetje, maar het aantal keren dat ik kon scrollen, was flink minder. Voornamelijk wat headsets die gewoon niet naar NL verstuurd worden (Lucidsound spul) en van die Mad Geek Design console en headset standaarden.

Het is van den zotte dat je je vriendin naar de Primark moet sturen voor wat Xbox gear toch @uchiha tijntje :P

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-10 13:15
Alle maps zien er zo ongeïnspireerd uit. Heel generiek sci-fi, vanwege het menselijke ontwerp. Waar zijn alle creatieve (Covenant?) omgevingen? Halo heeft zo'n rijk universum. Dit is gewoon heel zonde. Het trekt voor mij het leven uit het spel...

Hoe dan ook: ik kan niet wachten. Halo 5 had ook verschrikkelijke maps, daarom was ik het spel binnen een paar uur zat.

Visueel wel een prachtig spel overigens. Beta was ook tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Fuujii schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:01:
[...]

Alle maps zien er zo ongeïnspireerd uit. Heel generiek sci-fi, vanwege het menselijke ontwerp. Waar zijn alle creatieve (Covenant?) omgevingen? Halo heeft zo'n rijk universum. Dit is gewoon heel zonde. Het trekt voor mij het leven uit het spel...

Hoe dan ook: ik kan niet wachten. Halo 5 had ook verschrikkelijke maps, daarom was ik het spel binnen een paar uur zat.

Hm, had je alle maps al gezien en gespeeld die ze lieten zien en speelbaar waren? Ik vind deze(en Bazaar) zelf ook wat minder maar heb je BTB gezien op de map Fragmentation? Die is wel redelijk zoals het hoort IMHO, daar zit forerunner architecture in, open grote map die weer iets weg heeft van een grotere Battle Creek _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 15:14
[...]

Dit is dan ook een arena map, geen BTB map. Vind de map persoonlijk er juist heel erg tof uitzien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er prima uit die indoor Halo map. Krijg nu nog meer zin, en dan vooral in de campaign.
Ik hoop echt dat Halo weer de top game van Xbox gaat worden die ze nodig hebben. :)
Volgende maand kunnen we het checken. *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:05
Ja maps kunnen de game zeker maken of kraken, je hebt van die maps nodig die ze bijv bij halo 2 hadden zoals Zanzibar en Lookout. Hopelijk komen er echt wat toffe in.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Ik zie de maps als een leeg canvas waar wij met onze spartans de kleurtjes op mogen inkleuren 8)

En sorry, maar deze map zit vol met toffe inspiratie en Halo canon... Alles behalve ongeïnspireerd met die Arcade hal, de Space elevator in aanbouw op de achtergrond (net als in Bazaar te zien is). Iedere hoekje gevuld met toffe lightning effecten, posters en neon. En dan heb ik het nog niet eens over de 'pixel density'. Ik twijfel zelfs of dit niet een capture van een hele dikke pc is (dat zou jammer zijn).

We kunnen veel vinden van 343 Industries maar tot heden hebben ze echt wel laten zien het beste met Infinite voor te hebben (qua design, gameplay en 'old school in een nieuw jasje gevoel'). Nu alleen die micro transacties nog op orde krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
JDL15 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:08:
[...]

Hm, had je alle maps al gezien en gespeeld die ze lieten zien en speelbaar waren? Ik vind deze(en Bazaar) zelf ook wat minder maar heb je BTB gezien op de map Fragmentation? Die is wel redelijk zoals het hoort IMHO, daar zit forerunner architecture in, open grote map die weer iets weg heeft van een grotere Battle Creek _/-\o_
Alles wat ik heb gezien (minus leaks) is wel redelijk human-like. De hele magie van Halo zit hem voor mij in de fantasiewereld. Halo 5 zat technisch en gameplay-wise sterk in elkaar, maar het voelde voor mij als een generieke shooter. Totaal niet als Halo. Dat kwam vooral door de maps. Het is een van de zwakkere punten van 343.

Het is zeker een stuk beter, maar ik vind het jammer dat ze redelijk braaf zijn met de maps. Dat gedeelte wekt nog niet veel vertrouwen na Halo 5. Overigens hebben ze los van de maps wel veel goede stappen gezet om het weer meer Halo te maken. Voelt als een perfecte blend.

Ik ben enthousiast over Halo Infinite. Ik hoop alleen niet dat het spel snel gaat vervelen door de maps. Dat kan games breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Welke halo maps van andere halo titels kunnen je wel boeien?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
drakiesoft schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 07:48:
[...]

Hij komt me niet bekend voor, maar is blijkbaar een redelijk bekend figuur uit een Apple serie zo te zien, of doe ik hem daarmee tekort.
Dat komt uit de serie Ted Lasso.
Wat overigens een dikke aanrader is (ook als je zoals ondergetekende niets met voetbal hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JustFogMaxi schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:23:
[...]

Ow GPU voor een euro :o
https://www.xbox.com/nl-N...ltimate/CFQ7TTC0KHS0/0007

Edit; kun je niet meer dan 1x kopen, dat werkt niet. haha.
Ik moet tot de 20ste deze maand dan stopt mijn GPU. Dan heb ik hier zeker niks aan hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
Krimglas schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:50:
[...]

Welke halo maps van andere halo titels kunnen je wel boeien?
Halo 2 en Halo 3 maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Degenen waar de maps in de halo infinite beta duidelijk keihard op gebaseerd zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuujii
Krimglas schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:32:
[...]

Degenen waar de maps in de halo infinite beta duidelijk keihard op gebaseerd zijn?
Ik ben niet erg onder de indruk van de track record van 343 op maps gebied. Al helemaal met Halo 5, waar de ziel van Halo redelijk uitgetrokken was. Halo Infite ziet er echt goed uit in het algemeen. Maar door bovenstaande ben ik wel sceptisch over de maps. Het voelt voor mij niet als Halo 2/3. Het zou enorm zonde zijn als de maps de lol eruit trekken. Overigens ben ik hier niet de enige in. Er is veel kritiek op het map design van 343.

Anyway, dit wordt een beetje een zinloze welles-nietes discussie. Ik ben blij dat je al overtuigd ben. Dat ben ik hopelijk straks ook. Het wordt vast een top spel verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:00
Vagax schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:17:Edit: Lees nu pas dat FM2022 een Xbox exclusive is, vandaar "Xbox edition"
Dat was toch omdat PS destijds geen devkit wilde verstrekken? Anders was deze en de voorgaande editie ook op PS verschenen.
@Vagax Ah… zo stak het in elkaar. Dank.

[ Voor 6% gewijzigd door ariekanari op 02-11-2021 13:13 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik zag een origineel bericht waarbij de studio director had gezegd dat Xbox altijd vroegen of ze weer voor Xbox wouden developen en dus inderdaad ook dev kits krijgen.

Ze lijken in hun berichtgeving wel een beetje teleurgesteld te zijn in Sony zo te horen aan de toon van het bericht.
Our friends at @Xbox have spent years asking for us to come back to their consoles. It's how both FM19 & FM20 ended up on game pass towards the end of the cycle, and now FM21 on Xbox One & Series X/S.

Sony didn't
Bron

Het lijkt inderdaad ook wel om dev kits te gaan maar er speelt volgens mij meer

[ Voor 196% gewijzigd door Vagax op 02-11-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eind deze maand moeten we weer opnieuw GPU halen. Halen jullie gerust Gold uit het buitenland of gewoon Nederland?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:05:
Eind deze maand moeten we weer opnieuw GPU halen. Halen jullie gerust Gold uit het buitenland of gewoon Nederland?
Sorry, ik weet dat het kan. MS houdt deze mogelijkheid open. Maar om voor een superdeal (namelijk live omzetten naar GPU) nog te twijfelen of je die super deal nog superder (in mijn optiek, gieriger) moet uitvoeren kan ik met mijn pet echt niet bij. :)

Ik heb sinds 2 jaar gewoon de normale GPU per maand voor de normale prijs. Ja, misschien dief van mijn eigen portemonnee, maar de service is het waard. Daar betaal ik ook graag voor. Wellicht de vraag verder stellen in het GP topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik gebruik daar livekaarten.nl voor. 45 euro voor een jaar gold. Maar ik haal games ook altijd voor EU of global. Die paar euro die je ermee bespaard op 3 jaar tijd is ook niet echt de moeite imho.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:28

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

vorige week nog via brazil gedaan, nog geen 100 euro voor 3 jaar gold en vervolgens via de NL site omgezet naar GPU.

als goedmakertje wel een controller samengesteld die volgende week binnen komt :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:08:
[...]

Sorry, ik weet dat het kan. MS houdt deze mogelijkheid open. Maar om voor een superdeal (namelijk live omzetten naar GPU) nog te twijfelen of je die super deal nog superder (in mijn optiek, gieriger) moet uitvoeren kan ik met mijn pet echt niet bij. :)

Ik heb sinds 2 jaar gewoon de normale GPU per maand voor de normale prijs. Ja, misschien dief van mijn eigen portemonnee, maar de service is het waard. Daar betaal ik ook graag voor. Wellicht de vraag verder stellen in het GP topic?
Oh 100% dat het het waard is, maar in een tijd dat ik even wat slechter zit (na oa de mini fridge) kunnen alle beetjes helpen, zeker als het behoorlijk grote beetjes zouden zijn, was gewoon benieuwd of men het uit het buitenland haalde. Het plan was eigenlijk al sowieso om het in NL te halen.
ArthurMorgan schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:13:
[...]

Ik gebruik daar livekaarten.nl voor. 45 euro voor een jaar gold. Maar ik haal games ook altijd voor EU of global. Die paar euro die je ermee bespaard op 3 jaar tijd is ook niet echt de moeite imho.
Dat is ook een nice price. En ben het met je eens verder. Ik zal tegen die tijd of een PM sturen naar iemand hier of in het GP topic even vragen hoe dat mergen ook alweer precies ging.
Mijn excuus, gaan we doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja drie jaar Brazilië en dat omzetten naar GPU.
ik vind het heel Nobel hoor om in Nederland te kopen maar dit soort bedrijven hebben zoveel cash reserve dat ik niet wakker kan liggen van deze truuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:13:
[...]

Haha dit is wel erg tegenstrijdig. Eerst koop je de Nederlandse kaarten op een kaarten site (en vind je dat relatief kleine voordeel kennelijk wel boeiend) maar het andere verschil wat groter is doe je af als “die paar euro”.

Via Brazilië kost 3 jaar €89. Via Livekaarten €135,-
Oftewel die “paar euro” is €46,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:18:
[...]

Ja drie jaar Brazilië en dat omzetten naar GPU.
ik vind het heel Nobel hoor om in Nederland te kopen maar dit soort bedrijven hebben zoveel cash reserve dat ik niet wakker kan liggen van deze truuk.
Heel eerlijk, ik denk dat het MS niet eens kan schelen op dit moment. Ze zijn maar met 1 ding bezig: Marktaandeel vergaren met game pass. Hoe en at what cost is niet relevant. Deze strategie is al zou oud als de weg naar rome.

Zodra ze het marktaandeel hebben, gaan ze zich pas richten op winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FrankoNL schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:39:
[...]

Heel eerlijk, ik denk dat het MS niet eens kan schelen op dit moment. Ze zijn maar met 1 ding bezig: Marktaandeel vergaren met game pass. Hoe en at what cost is niet relevant. Deze strategie is al zou oud als de weg naar rome.

Zodra ze het marktaandeel hebben, gaan ze zich pas richten op winst.
Precies, dit staat niet voor niets nog open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb nu twee van de vier eindes gehad in The Forgotten City, wat een mega bijzondere game is dit zeg, wauw. Op naar de andere twee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:+

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 02-11-2021 16:16 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:39
Handig zo. Het is een grappig filmpje en nu kun je hem makkelijk twee keer achter elkaar kijken!

Edit: ik vond het eerst leuker. Ik ga dat nieuwe filmpje uit protest overslaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 02-11-2021 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:17:
[...]

Handig zo. Het is een grappig filmpje en nu kun je hem makkelijk twee keer achter elkaar kijken!

Als je nog sneller reageert dan ik kan editen moet je toch echt eens wat gaan doen met je leven haha :>
Hoe bevalt Hell Let Loose trouwens ?

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 02-11-2021 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:17:
[...]

Als je ze alle twee tegelijk aanzet is het in 3D :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:19:
[...]

Als je nog sneller reageert dan ik kan editen moet je toch echt eens wat gaan doen met je leven haha :>
Hoe bevalt Hell Let Loose trouwens ?
Ik heb Insurgency gekocht. Bedacht me dat ik squad based gameplay eigenlijk altijd klote vind. Insurgency is een hele fijne shooter. Ik heb hem wel even in de koelkast gelegd tot de Series X patch komt. Ben nu bezig met Riders Republic. Goede chaos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:25:
[...]

Ik heb Insurgency gekocht. Bedacht me dat ik squad based gameplay eigenlijk altijd klote vind. Insurgency is een hele fijne shooter. Ik heb hem wel even in de koelkast gelegd tot de Series X patch komt. Ben nu bezig met Riders Republic. Goede chaos!
Oke, zonde man.
Ik ben aardig op weg naar de 1000GS met Hell Let Loose.
Nog zo’n 200 nodes bouwen, potje of twintig spelen, tegen die tijd heb ik de xp en map achievements ook wel binnen.
Geen één potje de microfoon ingeplugt, dus ook prima te spelen als lone wolf :*)
Topgame ! d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Wreckfest is stiekem toch leuker dan Forza Horizon 4, misschien wel een beetje op zijn eigen manier maar de races zijn zo veel spannender en leuker dan Forza.

De destructie in het spel is ook helemaal geweldig, iemand er keihard af beuken blijft mooi.

Beetje jammer dat ze een tientje vragen voor 4k 60fps en wat betere lightning effects, maar de niet-upgrade versie ziet er ook gewoon goed uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:45

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

justifire schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:47:
[...]

Oke, zonde man.
Nog zo’n 200 nodes bouwen, potje of twintig spelen, tegen die tijd heb ik de xp en map achievements ook wel binnen.
Geen één potje de microfoon ingeplugt, dus ook prima te spelen als lone wolf :*)
De lone wolf acties schieten echt niet op in hll en je laat er je team mee zitten. Teamplay is echt de key. Als iedereen zn rol pakt en als je een goeie squadleader hebt is het zon dik spel! Speel het al vanaf de beta op pc. Dus kan je echt aanraden met mic te spelen. Sterker nog als je niet met mic speelt en communiceert is de kans op een aantal servers voor kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coldbullet schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:08:
[...]

De lone wolf acties schieten echt niet op in hll en je laat er je team mee zitten. Teamplay is echt de key. Als iedereen zn rol pakt en als je een goeie squadleader hebt is het zon dik spel! Speel het al vanaf de beta op pc. Dus kan je echt aanraden met mic te spelen. Sterker nog als je niet met mic speelt en communiceert is de kans op een aantal servers voor kick.
Nou, ik gebruik gewoon mijn oren hoor, prima teamplay.
Speel geen commander dus niemand mist mijn gesteun in de mic.
Hark de ene commendation na de andere binnen, dus zal toch wel iets goed doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:47:
[...]

Oke, zonde man.
Het gaat me minder om mics en meer om random squadmates die niet voor de overwinning spelen waardoor potjes frustrerend worden. Lekker lang lopen omdat niemand in leven blijft of een spawn point regelt etc. Vooral in Battlefield heb ik vaak het gevoel dat ik langer wandel dan schiet. In Insurgency speel ik standaard met mic. Dat doen er wel meer en praten is eigenlijk altijd over de objective en niet over wat voor gave actie ze net uitgehaald hebben of dat hun kat ziek is. Samenwerking is prima, in een squad met 3 random dudes op een grote map word ik binnen enkele minuten chagrijnig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:21:
[...]

Het gaat me minder om mics en meer om random squadmates die niet voor de overwinning spelen waardoor potjes frustrerend worden. Lekker lang lopen omdat niemand in leven blijft of een spawn point regelt etc. Vooral in Battlefield heb ik vaak het gevoel dat ik langer wandel dan schiet. In Insurgency speel ik standaard met mic. Dat doen er wel meer en praten is eigenlijk altijd over de objective en niet over wat voor gave actie ze net uitgehaald hebben of dat hun kat ziek is. Samenwerking is prima, in een squad met 3 random dudes op een grote map word ik binnen enkele minuten chagrijnig. :)
Hoeveel deuren heb je inmiddels ingetrapt? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:27:
[...]

Hoeveel deuren heb je inmiddels ingetrapt? :P
Talloze. Echter nul kills. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:13:
[...]

Nou, ik gebruik gewoon mijn oren hoor, prima teamplay.
Speel geen commander dus niemand mist mijn gesteun in de mic.
Hark de ene commendation na de andere binnen, dus zal toch wel iets goed doen.
Maar dan ben je dus geen lone wolf. Een echte lone wolf doet gewoon zijn eigen ding en trekt zich niks van het team aan. Jij bent zo te horen gewoon een stille team player :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Finraziel schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 18:41:
[...]

Maar dan ben je dus geen lone wolf. Een echte lone wolf doet gewoon zijn eigen ding en trekt zich niks van het team aan. Jij bent zo te horen gewoon een stille team player :)
Die noemen we legendarische helden. Mythe heeft het dat deze uitgestorven zijn.

Kennelijk dus niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:45

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Finraziel schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 18:41:
[...]

Inderdaad dat is geen lonewolf, die lopen exht solo in de map rond, trekken zich niet terug naar de cappoints of vallen gezamelijk aan enz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:24
Grim Dawn is geslaagd voor de certificatie bij XBox 🥳. Hopelijk mag de game nog voor kerst gereleased worden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coldbullet schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:11:
[...]

Inderdaad dat is geen lonewolf, die lopen exht solo in de map rond, trekken zich niet terug naar de cappoints of vallen gezamelijk aan enz
Dat zijn geen lone wolfs, dat zijn hersenlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NVs3VKn4WeZh0H1omOPREUy7Zz8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fFMIakhJN9oUEGAYSvJPjhPs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 02-11-2021 19:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Hoewel de Series S eigenlijk voor de kinderen is, moet ik toegeven dat ik zelf er ook regelmatig achter te vinden ben. Nooit een Xbox-gamer geweest, dus heb veel oudere titels die ik nog nooit gespeeld had. Nu kan ik vrij onregelmatig tijd vrij maken voor te gamen, maar ben aan het overwegen om een Series X aan te schaffen (mits verkrijgbaar, dat is nog wel een dingetje begreep ik). Zal wel wat titels van de Playstation gaan missen, maar ik begrijp dat die nu ook naar de PC komen (of geldt dat niet voor God of War?).

Maar heb ik het nu goed uit de informatie hier begrepen dat het account waar mijn zoon op speelt ook bruikbaar is op een eventuele tweede console? En dat dit dan ook geldt voor zijn Game Pass abonnement? En als we beiden online zouden zijn, kunnen we dan tegen elkaar gamen (online)?

Mag graag een rondje vliegen met Flight Simulator en die laatste Gears of War was echt één van de beste games die ik de laatste tijd gespeeld heb. Maar zou ze graag ook eens op 4K spelen O-)
Pagina: 1 ... 261 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord