Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 20:22
Wordt beetje moe van die vergelijkingen.

Ik heb beide console mij voorkeur gaat nog steeds naar de Playstation 5.
Het verschil is er bijna niet ze hebben dezelfde hardware.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gisteren probeerde ik via de NL Xbox site de uitbreiding van Forza Horizon 5 te kopen met iDeal voor de 'normale prijs'.. Na een paar pogingen lukte dat niet..

Zojuist via de https://xbox-store-checke...sible-to-add-a-gift-card/ (methode 2) alsnog gekocht + een leuke besparing te pakken _/-\o_

Oja, zonder iets van een VPN te gebruiken.. In nog geen vijf minuten gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:37

koelebobes

Wen BTC €100K

D-Ed schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:06:
Gisteren probeerde ik via de NL Xbox site de uitbreiding van Forza 5 te kopen met iDeal voor de 'normale prijs'.. Na een paar pogingen lukte dat niet..

Zojuist via de https://xbox-store-checke...sible-to-add-a-gift-card/ (methode 2) alsnog gekocht + een leuke besparing te pakken _/-\o_

Hoe bedoel je dit? Heb je Horizon 5 met alle DLC voor minder dan 100 euro ? Ben benieuwd hoe dit werkt! ( krap bij kas op dit moment haha )

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Evertt schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:00:
[...]

Nou dat ligt wel wat minder zwart wit dan dit hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
koelebobes schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:25:
[...]

Hoe bedoel je dit? Heb je Horizon 5 met alle DLC voor minder dan 100 euro ? Ben benieuwd hoe dit werkt! ( krap bij kas op dit moment haha )
Ja ruim minder als je in een buitenlandse store koopt.

Of als je voor Gamepass+uitbreiding uit buitenlandse store gaat nog iets goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
koelebobes schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:25:
[...]

Sowieso heb ik Gamepass dus heb je Forza Horizon (en andere MS games) meteen op release. En de premium uitbreiding heb ik dus via Brazilië gekocht, is via de link die ik poste allemaal makkelijk terug te lezen en anders hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
als ze nu eens een keer tabellen maken voor vergelijkingvideo's tussen de xbox en ps5 ipv video's van 13 minuten zou het een stuk aangenamer zijn. of een korte samenvatting. sporadisch doen ze dit wel eens gelukkig, maar bijna nooit.

veel mensen die geen zin hebben in in die lange uitleg.

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 30-10-2021 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:06:
Gisteren probeerde ik via de NL Xbox site de uitbreiding van Forza Horizon 5 te kopen met iDeal voor de 'normale prijs'.. Na een paar pogingen lukte dat niet..

Fijn he! Moet je uitrekenen wat ik de afgelopen 5 jaar heb bespaard :p voor elke nieuwe game tussen de 40 / 45 euro betaald.

Bedoel je trouwens met Methode 2 de old of new way? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:32:
[...]

Fijn he! Moet je uitrekenen wat ik de afgelopen 5 jaar heb bespaard :p voor elke nieuwe game tussen de 40 / 45 euro betaald.

Bedoel je trouwens met Methode 2 de old of new way? :)
Yup, heerlijk! Maar ik las die verhalen ivm vpn etc. dus ik had zoiets van.. Ach, laat ik weer eens ouderwetse Euro's betalen maar dat werkte dus niet :+

En methode 2 inderdaad, bijna net zo snel gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Yup, heerlijk! Maar ik las die verhalen ivm vpn etc. dus ik had zoiets van.. Ach, laat ik weer eens ouderwetse Euro's betalen maar dat werkte dus niet :+

En methode 2 inderdaad, bijna net zo snel gefixt.
Ja methode 2 is die oude manier, die is helaas wel al iets aangepast op hoe die voor de nieuwe store update was. Ik ging altijd naar de pagina van de game, klikte op kopen en daar voegde ik altijd mijn kaarten toe die ik bij SeaGM had gekocht

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:47
devilsnight schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:52:
[...]

Yes, het is uiteindelijk gelukt eergisteren na bijna de hele middag bezig geweest te zijn. Het lag aan Tunnelbear, via andere gratis VPN app ging het meteen goed. Vraag me zelfs af of ik de code ook gewoon had kunnen activeren zonder adres te veranderen.
Ja 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:43:
[...]

Ja methode 2 is die oude manier, die is helaas wel al iets aangepast op hoe die voor de nieuwe store update was. Ik ging altijd naar de pagina van de game, klikte op kopen en daar voegde ik altijd mijn kaarten toe die ik bij SeaGM had gekocht
Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe het eerst werkte, de laatste keer dat die methode gebruikte was met Cyberpunk :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe het eerst werkte, de laatste keer dat die methode gebruikte was met Cyberpunk :X
Ik vind die nieuwe met gift wel appart en goed uitgevonden :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:43:
[...]

Ja dat deed ik ook idd, tot deze week dan.
Dat het zo makkelijk gewoon via de console mogelijk was kwam ik deze week na wat googlen ook per ongeluk achter.

Ik ga wel bij de volgende game eerst even 5 r$ kopen en toevoegen denk ik, om te controleren of de truuk nog werkt. Want nu had ik 400 r$ gekocht en dat zou toch zonde zijn als de console weg dan ook niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

Ja dat deed ik ook idd, tot deze week dan.
Dat het zo makkelijk gewoon via de console mogelijk was kwam ik deze week na wat googlen ook per ongeluk achter.

Ik ga wel bij de volgende game eerst even 5 r$ kopen en toevoegen denk ik, om te controleren of de truuk nog werkt. Want nu had ik 400 r$ gekocht en dat zou toch zonde zijn als de console weg dan ook niet meer werkt.
Huh kan het ook via je console dan? Die is nieuw voor me namelijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
G_Dragon schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Ja, gister voor het eerst gedaan (purchase as a gift optie kwam niet te voorschijn op mobiel voor mij).
Bij Settings -> Language & Region -> Region op Brazil zetten. (Language kan je gewoon houden zoals t is).

Daarna kan je in de store Brazilian Gift Cards redeemen, geen vpn nodig of niks.

Ik denk dat ik deze manier gewoon blijf gebruiken. Via Xbox Gift Cards redeemen als t bijna op is en dan bij een sale via de telefoon kopen. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ectra schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:53:
[...]

Ja, gister voor het eerst gedaan (purchase as a gift optie kwam niet te voorschijn op mobiel voor mij).
Bij Settings -> Language & Region -> Region op Brazil zetten. (Language kan je gewoon houden zoals t is).

Daarna kan je in de store Brazilian Gift Cards redeemen, geen vpn nodig of niks.

Ik denk dat ik deze manier gewoon blijf gebruiken. Via Xbox Gift Cards redeemen als t bijna op is en dan bij een sale via de telefoon kopen. Ideaal!
Nicee!! Dat is inderdaad helemaal makkelijk, ik koop altijd de cards bij SEAGM en dan redeem ik ze op xbox.com. Maar als je ze op xbox zelf kan redeemen is het nog makkelijker, alleen dan moet je de code even overtypen inplaats van copy paste :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Ja dat had ik Donderdag gepost, dat vind ik nu de makkelijkste manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:55:
[...]

Nicee!! Dat is inderdaad helemaal makkelijk, ik koop altijd de cards bij SEAGM en dan redeem ik ze op xbox.com. Maar als je ze op xbox zelf kan redeemen is het nog makkelijker, alleen dan moet je de code even overtypen inplaats van copy paste :p.
Nee copy paste kan weer met de Xbox App, hoef je niets in te tikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Evertt schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:00:
[...]

Ging mij niet om de vergelijking per se maar meer het feit dat er weer een game een goede next gen patch heeft gekregen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Ik heb de horizon 5 premium add-ons bundle ook maar gelijk gekocht... Gewoon, voor 44,95 met mijn Nederlandse creditcard op mijn Nederlandse account, zonder de regels te overtreden. Jaha, dat kan ook nog hoor...

:>

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:16:
Ik heb de horizon 5 premium add-ons bundle ook maar gelijk gekocht... Gewoon, voor 44,95 met mijn Nederlandse creditcard op mijn Nederlandse account, zonder de regels te overtreden. Jaha, dat kan ook nog hoor...

…. aldus de dief van eigen portemonnee

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 12:34
[...]

Het lukte mij niet gisteravond. Maar dat was een MTC vpn code voor de Brazil store, misschien is dat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 12:34

Same here. Alleen had ik nog wat tegoed op m’n account staan, dus dat trok me wel over de streep. Sowieso GamePass Ultimate tot ergens in 2024, dus alle tijd om hem uit te spelen, plus dat de basisgame tegen die tijd wel in de aanbieding zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:39

#metoo d:)b

Super veel zin in.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 30-10-2021 12:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:39

Wel jammer want anders had je dezelfde vraag kunnen stellen die al tien keer langs is gekomen en letterlijk uitgelegd is op een website dat al tien keer gelinkt is. Zo gaat dit topic niet hard genoeg!

___---
Riders Republic (die ik voor echt Hollands geld gekocht heb) is erg te pruimen. Enige minpunten tot nu toe zijn freezes in game en dat tegenstanders je vaak aantikken waardoor je checkpoints mist. Buiten die lichte frustraties ben ik best verrast over hoe lekker het speelt. Zijn er anderen die spelen en freezes meemaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ja en terecht, want je krijgt er precies niets extra's voor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:53:
[...]

Wel jammer want anders had je dezelfde vraag kunnen stellen die al tien keer langs is gekomen en letterlijk uitgelegd is op een website dat al tien keer gelinkt is. Zo gaat dit topic niet hard genoeg!

___---
Riders Republic (die ik voor echt Hollands geld gekocht heb) is erg te pruimen. Enige minpunten tot nu toe zijn freezes in game en dat tegenstanders je vaak aantikken waardoor je checkpoints mist. Buiten die lichte frustraties ben ik best verrast over hoe lekker het speelt. Zijn er anderen die spelen en freezes meemaken?
Hollands geld? Dat is nog van hout zeker.
Dat bestaat al honderden jaren niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008

Hier ook volle pond betaald. Meeste in de sale koop ik wel op de Braziliaanse methode, maar deze ontwikkelaar mag mijn geld hebben. Base game al in GP dus die koop ik later nog wel een keer in de sale voor de lange termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha dit is inderdaad om te janken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 20:22
[...]

Ben bang dat ze dit ook verbieden net als bij Steam.

Ik ben zelf bang dat game pass dadelijk ook duurder gaat worden ongeacht welke abonnement je hebt. Als je kijkt wat voor games erin zitten maken ze elke keer daarop verlies op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sorry, ik schoot in de lach :P

Ach, ik zie het ook gewoon als opgevolgd door GP.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
Evertt schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:22:
[...]

Ik ben zelf bang dat game pass dadelijk ook duurder gaat worden ongeacht welke abonnement je hebt. Als je kijkt wat voor games erin zitten maken ze elke keer daarop verlies op.
Ligt aan het aantal gamepass members of ze verlies maken. Nu wel denk ik, maar krijg je 3x zoveel subscribers dan is het misschien wel te doen. Ze zijn er niet echt open over behalve dat er een 37% groei was het afgelopen jaar. Verder is ook niet duidelijk wat ze de developers betalen. Veel kleine games krijgen juist aandacht en sales omdat de ze in de gamepass zitten dus waarschijnlijk zijn die tegen een vrij lage vergoeding over te halen.

Heb hoe dan ook nog 2,5 jaar GP en daarna zie ik het wel weer. Ondertussen zorgt deze service er voor dat ik een game voor €60-70 veel te duur ben gaan vinden :+
ArthurMorgan schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Sorry, ik schoot in de lach :P

Ach, ik zie het ook gewoon als opgevolgd door GP.
Ze kunnen beter naar een gamepass light versie gaan. Dat je gewoon per maand een selectie met (oudere) gp games kan spelen en online kan spelen. De Gold lijst geeft alleen maar irritatie bij de klanten die geen gamepass hebben denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 30-10-2021 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bang aangelegd? :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Maak je geen zorgen.. Dit roept men al sinds het mogelijk is om in buitenlandse stores te kopen en er is nog weinig anders dan toen. Ook het trucje met drie jaar Live stapelen en het dan omzetten voor €1,- (of €13,- als je het al een keer eerder hebt gedaan) is nog gewoon mogelijk. Zo lang MS met de inhaalslag bezig is zorgen dit soort acties voor heel veel goodwill onder de (vaak hardcore) gamers.

En zodra het niet meer mogelijk is gaan we allemaal braaf doen wat we hiervoor altijd al deden. Gewoon het normale bedrag betalen voor de games/gamepass _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Hier wordt ik toch wel echt blij van hoor. In deze video vergelijken ze de character models, voertuigen en de graphics in het algemeen. Het valt echt op wat een grote upgrade het is als je dit bekijkt. Voor een remaster krijg je meer dan je zou verwachten. 11 november let's go!!!

En het lijkt erop dat zelfs AI van cops is aangepakt, de video heeft het er ook over maar volgens mij gingen cops inderdaad niet achter hun auto cover nemen in de oude delen.

[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 30-10-2021 15:09 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Tijd voor een klein beetje gamenieuws naast alle LG televisies en VPN verbindingen :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Jammer dat de Performance modus niet perfect is en quality mode zoveel beter eruit ziet.

Alsnog ziet het er prachtig uit, hoop dat hij snel in GamePass wordt gestopt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 11:31
Ik heb die premium add on bundle gekocht voor horizon 5 bij mtc maar geen code gekregen. Support zegt dat ik hem krijg op release maar ik begrijp een beetje uit de verhalen hier dat jullie de code al wel hebben?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:48
devilsnight schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:07:
Hier wordt ik toch wel echt blij van hoor. In deze video vergelijken ze de character models, voertuigen en de graphics in het algemeen. Het valt echt op wat een grote upgrade het is als je dit bekijkt. Voor een remaster krijg je meer dan je zou verwachten. 11 november let's go!!!

En het lijkt erop dat zelfs AI van cops is aangepakt, de video heeft het er ook over maar volgens mij gingen cops inderdaad niet achter hun auto cover nemen in de oude delen.

[YouTube: GTA Trilogy Remaster vs Original Trilogy All vehicles, All Characters and everything else]
Het ziet er qua graphics zeker goed uit. Maar ben benieuwd of er nog wat vernieuwends in zit. Qua gameplay e.d. Zijn de spellen wel verouderd. Heb afgekopen zomer san andreas nog op de ps2 100% uitgespeeld. Dus hoop dat rockstar ook inhoudelijk nieuwe dingen heeft toegevoegd. Heb daarnaast nog altijd een nare smaak in mijn mond van die remaster enkele jaren geleden van san andreas voor xbox 360/ps3. Ik wantrouw rockstar daarom nog een beetje. Maar als de reviews zeer positief zijn dan schaf ik het wel aan met kerst ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 13:25
Donstil schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 00:25:
[...]

Ben je hier nog uitgekomen toevallig? Ik wilde net wat codes activeren maar krijg het ook niet meer voor elkaar, doe zoals ik altijd deed, netjes vpn, redeem.Microsoft.com, maar blijf de melding houden dat ze voor een andere regio zijn.

Edit: Rechtstreeks op de console werkte wel, ook prima :P
Ik wil me ook maar eens verdiepen in de VPN maar dan wel voor Mac. Ik werk niet met Windows/Android. Iemand hier die ook gebruik maakt van een VPN icm Apple? Games kopen digitaal m.b.v VPN schijnt toch wel goedkoper te zijn dan via Giftcards ( Offgamers etc)

Liefst gratis natuurlijk. Dan graag wat tips? 8)

[ Voor 7% gewijzigd door cypress3d op 30-10-2021 17:23 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
Melantrix schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:20:
Ik heb die premium add on bundle gekocht voor horizon 5 bij mtc maar geen code gekregen. Support zegt dat ik hem krijg op release maar ik begrijp een beetje uit de verhalen hier dat jullie de code al wel hebben?
Ik heb ooit 1 spel van 3 euro gekocht bij MTC. Nooit code ontvangen. Na 3 dagen met support via chat/mail voor refund, zeiden ze pas dat ze het gingen refunden. Maar nooit refund gehad.

Ik hoor hier dat het blijkbaar een redelijke site is, maar ik vind het gewoon scammers.

(Ongerelateerd aan jou Add On Bonus, ik weet niet hoe hun dat doen. Maar bij mijn ervaring deden ze dus niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-10 02:15
Melantrix schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:20:
Ik shop altijd bij MTC maar ik koop nooit game codes van de website, alleen giftcards om vervolgens het product in de betreffende store te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik krijg guardians of the galaxy dinsdag hier binnen. mijn verwachtingen zijn superlaag, ik heb echt een marvel avengers gevoel als ik naar de gameplay kijk. maar de reviews hebben me over de streep getrokken. maar alsnog ben ik huiverig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:21:
[...]

Het ziet er qua graphics zeker goed uit. Maar ben benieuwd of er nog wat vernieuwends in zit. Qua gameplay e.d. Zijn de spellen wel verouderd. Heb afgekopen zomer san andreas nog op de ps2 100% uitgespeeld. Dus hoop dat rockstar ook inhoudelijk nieuwe dingen heeft toegevoegd. Heb daarnaast nog altijd een nare smaak in mijn mond van die remaster enkele jaren geleden van san andreas voor xbox 360/ps3. Ik wantrouw rockstar daarom nog een beetje. Maar als de reviews zeer positief zijn dan schaf ik het wel aan met kerst ^^
Ik verwacht zelf geen nieuwe content. Maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel beter het schieten en rijden zal aanvoelen, want dit hebben ze wel aangepakt.
Farabi schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:48:
ik krijg guardians of the galaxy dinsdag hier binnen. mijn verwachtingen zijn superlaag, ik heb echt een marvel avengers gevoel als ik naar de gameplay kijk. maar de reviews hebben me over de streep getrokken. maar alsnog ben ik huiverig.
Een vriend van mij speelt hem en zegt echt dat ie te gek is. De dingen die hij me ook verteld heeft klinken heel erg tof. Characters die echt goed zijn neergezet en volgens sommigen zelfs beter dan de film characters. Schitterende gebieden en exploration loont echt. Waar men bij Avengers vond dat de characters echt te gewoontjes overkwamen, hebben ze hier echt een eigen gezicht zeg maar, van wat ik heb gehoord, gelezen en gezien.

Denk dat je juist niet huiverig hoeft te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 00:57
Kapot schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:40:
[...]
Nou 1440P op 120Hz werkt dus niet op de Series X met deze monitor (OF 120hz op 1080 OF 1440p op 60Hz maar niet beide tegelijk), post dat hier even zodat een volgende geïnteresseerde er niet zelf achter hoeft te komen, betreft dus de: Medion MD 21473 - ERAZER X52773.

Verder meteen een vraag, welke monitor support dit wel, zit naar een G5 te kijken maar kan lastig vinden of die dat kan:
pricewatch: Samsung Odyssey Gaming Monitor G5 C27G53 Zwart

Wat gebruiken jullie dat zeker weten 1440p op 120Hz draait?
Top al jullie reacties! ;w

Nu deze monitor gekocht:

pricewatch: ViewSonic Elite XG270QC Zwart

En deze draait pervect 1440p op 120Hz, misschien nog handig voor wie een monitor zoekt....

ViewSonic Elite XG270QC VS17911

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapot schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:50:
[...]

Top al jullie reacties! ;w

Nu deze monitor gekocht:

pricewatch: ViewSonic Elite XG270QC Zwart

En deze draait pervect 1440p op 120Hz, misschien nog handig voor wie een monitor zoekt....

ViewSonic Elite XG270QC VS17911
Als je goed had teruggelezen, had je kunnen zien dat ik vorig weekend een gaming monitor heb gekocht die 1440p/120Hz ondersteund.

Ik heb de pricewatch: MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart

Fantastisch scherm. Komt sowieso als één van de betere gaming monitoren uit de bus.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 30-10-2021 22:00 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien had je dan voor monitor advies ook beter naar het betreffende forum kunnen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
Rivanov schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:59:
[...]

Als je goed had teruggelezen, had je kunnen zien dat ik vorig weekend een gaming monitor heb gekocht die 1440p/120Hz ondersteund.

Ik heb de pricewatch: MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart

Fantastisch scherm. Komt sowieso als één van de betere gaming monitoren uit de bus.
Geen 4k, geen HDMI 2.1. Je haalt dus niet de max uit je console.

[ Voor 5% gewijzigd door wvkreg op 30-10-2021 22:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:37
Farabi schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:48:
Nergens voor nodig, de game is fantastisch. Lijkt in de verste verte niet op Avengers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
wvkreg schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:41:
[...]

Geen 4k, geen HDMI 2.1. Je haalt dus niet de max uit je console.
Zie je in m’n signature wat voor TV ik heb? ;)
De gaming monitor staat op m’n werkkamer boven en is m’n secundaire gameplek, als m’n vrouw de 65CX OLED beneden in gebruik heeft.

Dus ik haal wel degelijk alles uit m’n console.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:30:
Jammer dat de Performance modus niet perfect is en quality mode zoveel beter eruit ziet.

Alsnog ziet het er prachtig uit, hoop dat hij snel in GamePass wordt gestopt O-)

[YouTube: Guardians of the Galaxy: PS5 vs Xbox Series X/S - A Great Game But 60FPS Comes At A Cost]
Ziet er grafisch fraai uit hoor, van wat ik uit die video kan maken. Toch apart hoe de films je conditioneren in hoe de karakters er uit moeten zien. Nu haal ik uit de video dat het hier minder in de weg zit, maar bij Avengers was dit een wat breder gedragen nadeel. Hielp ook niet dat de game wat minder was.

Nu zit achter deze game volgens mij hetzelfde team wat de laatste Dues Ex game had gemaakt, dus de verwachting mag dan ook wel wat hoger liggen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Wom schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:53:
[...]

Ziet er grafisch fraai uit hoor, van wat ik uit die video kan maken. Toch apart hoe de films je conditioneren in hoe de karakters er uit moeten zien. Nu haal ik uit de video dat het hier minder in de weg zit, maar bij Avengers was dit een wat breder gedragen nadeel. Hielp ook niet dat de game wat minder was.

Nu zit achter deze game volgens mij hetzelfde team wat de laatste Dues Ex game had gemaakt, dus de verwachting mag dan ook wel wat hoger liggen.
Deus Ex. Dat waren games. Samen met Dishonored de beste stealth games van de vorige gen. Vooral Human Revolution was briljant. Ziet er ook nog steeds best goed uit als je hem nu opstart. Cyberpunk probeert deze genre ook zo goed te doen, maar dat lukt niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Redeem Lego Batman 2 nou maar want die is top. Helemaal straks als je kinderen hebt. Heb hem samen met junior uitgespeeld en nog steeds spelen we deze.
Lego Batman 3 moet je ver van wegblijven.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-10 18:09
Crysis 2 en 3 remasterd gekocht voor de series s ziet er prima uit en loopt soepel fps counter geeft tussen de 90/118 fps aan .
Wat me het meest opviel is het geluid de subwoofer staat aardig te knallen .
vermaak me er goed mee .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:49:
[...]

Zie je in m’n signature wat voor TV ik heb? ;)
De gaming monitor staat op m’n werkkamer boven en is m’n secundaire gameplek, als m’n vrouw de 65CX OLED beneden in gebruik heeft.

Dus ik haal wel degelijk alles uit m’n console.
Hij doelt hier dan ook op de monitor die je adviseert.
Volgens mij is er momenteel gewoon geen monitor die zich kan meten met hedendaagse OLED’s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-10 02:15
justifire schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:49:
[...]

Volgens mij is er momenteel gewoon geen monitor die zich kan meten met hedendaagse OLED’s.
Precies waarom ik mijn high end game pc verkocht heb en van dat geld een LG65C1 en een Samsung HW-Q950A dolby atmos set voor de Xbox gekocht heb.

Echt heel veel (dure) game monitoren geprobeerd maar er is echt altijd iets mee! (Dode pixels/IPS glow). Na een 6 tal monitoren terug sturen was ik er klaar mee en geniet nu maximaal van de Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:49:
[...]

Dat snap ik. Maar ik hoef ook geen monitor die zich kan meten met een OLED, aangezien ik al een perfecte OLED héb. ;)
De gaming monitor gebruik ik enkel op de momenten dat de OLED in de woonkamer bezet is. Of als ik thuis aan het werken ben en ik tussendoor even een game wil spelen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:52
Wom schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:53:
[...]

De game ziet er grafisch héél nice uit. Zie bijvoorbeeld onderstaande video (is weliswaar op de PS5, maar verschil met de XSX is nihil). Tip: kijken op een tv met goede HDR weergave :)

Ik weet overigens niet in welke modus deze kerel speelt. Quality of performance. Ik vermoed het laatste want de gameplay lijkt erg 60fps, maar dan is het dus geen native 4k zoals de titel van de video een beetje doet vermoeden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

De game ziet er grafisch héél nice uit. Zie bijvoorbeeld onderstaande video (is weliswaar op de PS5, maar verschil met de XSX is nihil). Tip: kijken op een tv met goede HDR weergave :)

Ik weet overigens niet in welke modus deze kerel speelt. Quality of performance. Ik vermoed het laatste want de gameplay lijkt erg 60fps, maar dan is het dus geen native 4k zoals de titel van de video een beetje doet vermoeden.

[YouTube: Marvel's Guardians of the Galaxy (PS5) 4K 60FPS HDR Gameplay - (PS5 Version)]
Grafisch ziet het er strak uit.
Echter de omgevingen vind ik wel erg statisch / plastic / saai …
Combat ziet er zo op het eerste gezicht ook best repetitief uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Ik ben benieuwd of iemand hetzelfde probleem heeft of een oplossing weet:

Als ik de Xbox series X aan zet duurt het 5 tot 10 minuten voordat ik beeld krijg op te tv, tot die tijd staat er 'geen signaal'. Hetzelfde gebeurt aangesloten op een computer monitor, met een andere HDMI kabel en andere HDMI poort.
Als ik de Xbox binnen een paar minuten na gebruik weer aan zet is het probleem er niet, maar na een paar uur uit is het er altijd.
Heb ook al met beeldscherm instellingen gespeeld maar niks helpt.

Apparaat is zo'n 2 weken oud, gebeurt al vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
Meessen schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:05:

Als ik de Xbox series X aan zet duurt het 5 tot 10 minuten voordat ik beeld krijg op te tv, tot die tijd staat er 'geen signaal'. Hetzelfde gebeurt aangesloten op een computer monitor, met een andere HDMI kabel en andere HDMI poort.
Als ik de Xbox binnen een paar minuten na gebruik weer aan zet is het probleem er niet, maar na een paar uur uit is het er altijd.

Dat is een defect apparaat dan, vind het wel heel apart. Gewoon laten repareren. Als ik mn XSX aanzet heb ik binnen 10 seconden beeld.

Ik ben wel benieuwd of je via Remote Play wel beeld hebt als het nog geen HDMI output heeft. Dan zou het namelijk met de HDMI port te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ectra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

Dat is een defect apparaat dan, vind het wel heel apart. Gewoon laten repareren. Als ik mn XSX aanzet heb ik binnen 10 seconden beeld.

Ik ben wel benieuwd of je via Remote Play wel beeld hebt als het nog geen HDMI output heeft. Dan zou het namelijk met de HDMI port te maken kunnen hebben?
Zal vanavond eens remote play proberen, kijken wat dat doet.

Xbox komt van de MediaMarkt, probleem opgelost krijgen zal wel weer lastig worden. Vooral dat je om het te testen lang moet wachten tussen herstarten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectra
Meessen schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:26:
[...]

Zal vanavond eens remote play proberen, kijken wat dat doet.

Xbox komt van de MediaMarkt, probleem opgelost krijgen zal wel weer lastig worden. Vooral dat je om het te testen lang moet wachten tussen herstarten.
gewoon bij Microsoft zelf aanmelden via de website. Die repareren het ook voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:56

Ik zou als eerste eens switchen tussen de twee verschillende UIT-standen van je xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch zo jammer dat games nog echt te inconsistent zijn zelfs met XSX, games die gewoon easily locked 60fps zouden moeten draaien, maar dat niet doen.

The Forgotten City. In het begin super smooth en dan kom je in dat grotere, open gebied en ik merk steeds hoe er van die kleine schokjes zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46

Wat @Ectra zegt, gewoon bij MS aanmelden. Ik denk dat dat het snelste zal gaan. Feitelijk heb je een DOA te pakken (want dit is absoluut niet zoals het hoor), maar de MM heeft nu natuurlijk zelf ook XSX tekorten dus die zullen je niet zomaar een nieuwe meegeven of iets dergelijks. Kans dat MS het voor je weet te fixen binnen acceptabele tijd mij een stuk groter.

Jammer dat je nu een beetje een valse start heb met je XSX, maar ik weet zeker dat je straks in je nopjes zult zijn met een correct functionerend exemplaar 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:37
justifire schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:13:
[...]
Combat ziet er zo op het eerste gezicht ook best repetitief uit.
Is het absoluut niet. Zit mede doordat je je team ook opdrachten kan geven en alle upgrades vrij veel variatie in. Het is echt een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Ik heb nog twee dagen Gamepass Ultimate 1 euro deal. Verlenging heb ik even uitgezet, gaat het me een tweede keer lukken? Kan iemand mij vertellen of het gelukt is?
Hier en daar wel wat gelezen dat het lukt maar zou het graag uit betrouwbare bron horen 😁
Bedankt alvast voor een reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 01:29
Schimanski schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:17:
Ik heb nog twee dagen Gamepass Ultimate 1 euro deal. Verlenging heb ik even uitgezet, gaat het me een tweede keer lukken? Kan iemand mij vertellen of het gelukt is?
Hier en daar wel wat gelezen dat het lukt maar zou het graag uit betrouwbare bron horen 😁
Ik hou het in de gaten en lees even mee. Volgens mij ben ik in mei 2022 aan de beurt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Schimanski schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:17:
Lukt opnieuw maar voor iets van 12 euro ipv 1 euro.

Nog steeds de moeite waard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Moet ik eerst mijn game pass ultimate in zijn geheel laten verlopen en dan vernieuwen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Schimanski schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:26:
Moet ik eerst mijn game pass ultimate in zijn geheel laten verlopen en dan vernieuwen?
Oof, 100% zeker weet ik het niet maar ik dacht van wel.

Maar ik zou nog ff wachten op wat reacties van anderen die beter thuis zijn op dit gebied, misschien zijn er nog goede tips of tricks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06

On_E

Housemusic

Ja. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:00
Ik zou het openingstopic van het Game Pass-draadje even doornemen. Of de berichten vanaf de laatste een aantal pagina's teruglezen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kijk eens in dat mooie zalmkleurige blok onderaan deze pagina, en dan specifiek het tweede puntje bij aanverwante topics. Daar komt dit regelmatig langs en is het ook heel vaak uitgelegd (en wat in de startpost staat klopt volgens mij gewoon nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ectra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

Via remote play op me telefoon wel meteen beeld. Op de tv blijft het dan nog steeds weg.

Ik ga maar eens langs de MediaMarkt kijken wat die zeggen, en anders mag Microsoft het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 12:34
Meessen schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 18:04:
[...]

Via remote play op me telefoon wel meteen beeld. Op de tv blijft het dan nog steeds weg.

Ik ga maar eens langs de MediaMarkt kijken wat die zeggen, en anders mag Microsoft het oplossen.
Ligt het dan niet gewoon aan je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
zetje01 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

Ik zou als eerste eens switchen tussen de twee verschillende UIT-standen van je xbox.
Ik zal het eens proberen, maar wil dat altijd aan niet, Xbox moet gewoon helemaal uit zijn als die niet aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Vinnocchio schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 18:06:
[...]

Ligt het dan niet gewoon aan je tv?
Nee want op de computer monitor gebeurt het ook en met de vorige Xbox, PS4 pro en Nvidia shield heb ik geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:54

L0g0ff

omg

Ik stuurde hier een paar dagen terug dat mijn elite v1 bumper gebroken was. Ik heb toen bij Amazon vanuit de US een nieuwe besteld. Ik heb hem dit weekend ontvangen en wat denk je?

Gebroken bij aankomst. Damn wat zijn die dingen fragiel zeg...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1CoerkZAJnjQOJdAUACXL6u-HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/650I8SuOGR44dt5BdWB89qo8.jpg?f=fotoalbum_large

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:00
Meessen schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 18:08:
[...]

Ik zal het eens proberen, maar wil dat altijd aan niet, Xbox moet gewoon helemaal uit zijn als die niet aan staat.
Ik acht de kans klein dat het aan het volgende ligt maar is i.i.g. het proberen waard.
Op welke instelling heb je de "videokwaliteit" ingesteld staan? Onder: Algemeen > Opties voor tv en beeld > Videokwaliteit en overscannen > Display. Als Auto, HDMI, of DVI. DVI valt ongetwijfeld af maar op mijn Panasonic tv uit 2014 geeft de optie "HDMI" een vervormd beeld met zwarte balken aan de boven- en onderzijde. Alleen met "Auto" werkt het goed.
Zoals gezegd denk ik niet dat het hieraan zal liggen want ongeacht de instelling moet je direct beeld hebben.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L0g0ff schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 18:31:
Ik stuurde hier een paar dagen terug dat mijn elite v1 bumper gebroken was. Ik heb toen bij Amazon vanuit de US een nieuwe besteld. Ik heb hem dit weekend ontvangen en wat denk je?

Gebroken bij aankomst. Damn wat zijn die dingen fragiel zeg...

[Afbeelding]
Waarom helemaal uit de VS laten komen? :?
https://www.amazon.nl/s?k=xbox+elite+controller+bumper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ook voor de Xbox? Aangezien ik (denk ik) nogal veel Japanse karakters voorbij zie komen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die rare grafische glitches beginnen me nu echt iets te vaak te verschijnen. Gisteren had ik die rare witte glitches aan de zijkanten van het scherm en dan alleen in binnen locaties.

Helaas heb ik het ook volop in The Forgotten City, waardeloos hoor. Echter kwam daar net ineens een bizar rare lichtshow bij, of hoe je dat maar moet noemen. Had het al eens eerder gezien hier en op XboxEra ook en dat was in een hele andere game.

Begint wel goed irritant te worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
ariekanari schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 19:10:
[...]

Ik acht de kans klein dat het aan het volgende ligt maar is i.i.g. het proberen waard.
Op welke instelling heb je de "videokwaliteit" ingesteld staan? Onder: Algemeen > Opties voor tv en beeld > Videokwaliteit en overscannen > Display. Als Auto, HDMI, of DVI. DVI valt ongetwijfeld af maar op mijn Panasonic tv uit 2014 geeft de optie "HDMI" een vervormd beeld met zwarte balken aan de boven- en onderzijde. Alleen met "Auto" werkt het goed.
Zoals gezegd denk ik niet dat het hieraan zal liggen want ongeacht de instelling moet je direct beeld hebben.
Staat op auto. Op HDMI is de max resolutie maar 2k IPV 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:54

L0g0ff

omg

Goeie... Omdat ik blijkbaar niet goed genoeg gezocht heb ;)
Als de bumper de volgende weer weer gebroken aankomt dan cancel ik de order, zet ik het om naar amazon tegoed en bestel ik hem daar.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
devilsnight schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:01:
Die rare grafische glitches beginnen me nu echt iets te vaak te verschijnen. Gisteren had ik die rare witte glitches aan de zijkanten van het scherm en dan alleen in binnen locaties.

Helaas heb ik het ook volop in The Forgotten City, waardeloos hoor. Echter kwam daar net ineens een bizar rare lichtshow bij, of hoe je dat maar moet noemen. Had het al eens eerder gezien hier en op XboxEra ook en dat was in een hele andere game.

Begint wel goed irritant te worden nu.
Als je al xcloud hebt op de Xbox, kun je controleren of je het daar ook ziet?
Ik kan mij niet herinneren dat ik bij het spelen van The Forgotten City witte glitches heb gezien (afgezien van paar rare zaken met camera standen die half buiten het gebouw hing en het vallen in een gebied waar ik niet meer uit kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
zetje01 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

Ook dan moet ie binnen 30 seconden beeld geven. Dat gebeurt hier bij zowel energysaver als instant on. En bij volledig stroom eraf zie je het opstartscherm ook bij de instant on als je snel bent :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:56
timmie271 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:56:
[...]

Ook dan moet ie binnen 30 seconden beeld geven. Dat gebeurt hier bij zowel energysaver als instant on. En bij volledig stroom eraf zie je het opstartscherm ook bij de instant on als je snel bent :9
Toch zou IK dat als eerste even proberen. En ook even een andere HDMI kabel gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:45:
[...]

Als je al xcloud hebt op de Xbox, kun je controleren of je het daar ook ziet?
Ik kan mij niet herinneren dat ik bij het spelen van The Forgotten City witte glitches heb gezien (afgezien van paar rare zaken met camera standen die half buiten het gebouw hing en het vallen in een gebied waar ik niet meer uit kon)
Ik ben geen insider, geen Xcloud dus nog.

Echter heb ik wel deze video. De review van XboxEra en hier zie ik de glitches ook. Gekeken op YouTube app op mijn C9 OLED.

Je ziet het vanaf 2:40 aan de rechterzijde van het scherm.

YouTube: Review | The Forgotten City [4K]

Drie games in totaal nu....

Borderlands 3
Biomutant
The Forgotten City

Ik ga morgen de game eens zonder VRR spelen, eens checken of dat verschil uitmaakt. Ik weet dat XboxEra best vaak VRR opnoemt in hun reviews dus dat stond vast en zeker aan hier. En ik had hier een tijdje geleden geleden dat iemand die glitches ook had en dacht dat het aan 120hz lag, ik gebruik echter 60hz, dus eens even zien of we VRR als boosdoener kunnen uitsluiten.

Ik zie het nu gewoon echt elke keer zodra ik in een gebied kom waar muren of gebouwen staan, begin er aardig zat van te worden want het haalt me eruit, hoort ook echt niet.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 31-10-2021 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:26:
[...]

Echter heb ik wel deze video. De review van XboxEra en hier zie ik de glitches ook. Gekeken op YouTube app op mijn C9 OLED.

Drie games in totaal nu....

Borderlands 3
Biomutant
The Forgotten City

Ik ga morgen de game eens zonder VRR spelen, eens checken of dat verschil uitmaakt. Ik weet dat XboxEra best vaak VRR opnoemt in hun reviews dus dat stond vast en zeker aan hier. En ik had hier een tijdje geleden geleden dat iemand die glitches ook had en dacht dat het aan 120hz lag, ik gebruik echter 60hz, dus eens even zien of we VRR als boosdoener kunnen uitsluiten.

Ik zie het nu gewoon echt elke keer zodra ik in een gebied kom waar muren of gebouwen staan, begin er aardig zat van te worden want het haalt me eruit, hoort ook echt niet.
Ale eens een andere (high-speed) hdmi kabel geprobeerd ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 08:13

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ik heb gisterenavond via de edge browser op de series X Geforce Now gebruikt met een gratis account om Grim Dawn te spelen vanaf mijn steam account en de lag was vrijwel niet aanwezig. Het speelde zoveel beter dan ik verwacht had. Tis alleen dat de gratis versie van Geforce Now je maar tot max 1080p laat gamen maar dit heeft potentie in theorie.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 01-11-2021 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als ik het goed begrijp zal Sega gebruik maken van de infrastructuur die Microsoft heeft om games te ontwikkelen. Dus alle tools die ze in dit geval in de Cloud via Azure hebben. Denk dat je vooral moet denken aan de Game Stack omgeving, waar alle tools in samenkomen die Microsoft de laatste jaren heeft gekocht en ontwikkeld.

Zal het uiteraard makkelijker maken om games ook naar het Xbox-platform te brengen, maar ik verwacht nu niet direct een hele sloot aan nieuwe exclusives als ik eerlijk ben ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 08:13
Wom schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:32:
[...]

Als ik het goed begrijp zal Sega gebruik maken van de infrastructuur die Microsoft heeft om games te ontwikkelen. Dus alle tools die ze in dit geval in de Cloud via Azure hebben. Denk dat je vooral moet denken aan de Game Stack omgeving, waar alle tools in samenkomen die Microsoft de laatste jaren heeft gekocht en ontwikkeld.

Zal het uiteraard makkelijker maken om games ook naar het Xbox-platform te brengen, maar ik verwacht nu niet direct een hele sloot aan nieuwe exclusives als ik eerlijk ben ;)

Sarah Bond knows more!
Ben benieuwd naar die (wel of niet exclusief, wat boeit dat) next level (Azure) cloud game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19

BM

Moderator Spielerij
Ach, volgens mij draait Sony's online netwerk ook (deels) op Azure, dus dit soort berichten zeggen met allemaal niet zoveel :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
devilsnight schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:26:
[...]

Mmm, kan mij niet direct herinneren dat ik dat gezien heb bij mij. Ik speel op vaste 60hz zonder VRR (mijn versterker kan geen VRR aan). Maar kan ook zijn dat het mij gewoon niet op valt als het zo aan de randen gebeurd in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
BM schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:57:
Ach, volgens mij draait Sony's online netwerk ook (deels) op Azure, dus dit soort berichten zeggen met allemaal niet zoveel :p
Azure is ook best veel tegelijk. Netwerk, online backup, cloud computing etc. Sega zou vanaf nu simpelweg Office 365 kunnen gebruiken of een spel maken dat volledig draait op de servers van Azure of alles wat daar tussenin zit.
Pagina: 1 ... 260 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord