Exactor it schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:29:
Ik denk dat als resolutie, kleinere opslag en gebrek aan diskdrive je niet uitmaakt je weinig buil kan vangen aan de S voor de komende 1 a 2 jaren. Het zou me niks verbazen als je daarna wel 'last' gaat krijgen van verschil in power. Hoeveel last je dan hebt is ook maar relatief. Als je niet ziet dat de X het beter doet kun je je prima vermaken. Het zou ook prima kunnen dat ik het volledig mis heb en MS developer's dwingt om de X en S versies redelijk gelijk te houden.
Dot lijkt me zeer aanemelijk.
2 jaar is in game wereld gruwelijk lang grafisch gezien. Dus de gpu zijn dan niet meer van deze tijd.
Ik kan me herinneren dat ms sneller de xbox wilde upgraden dan voorheen. Maar wel altijs backward compatibke met oudere consoles.
Ik ben vanaf releasedag in bezit van series s. Echt een top machine. Op bepaalde games na merk ik dat ik meer en meer op de xbox game dan op de pc.
Wel is het zo dat nu mijn kinderen ook vaker op de xbox gamen de series s opslag capaciteit te weinig is.
Met een goeie glasvezel verbinding zijn ze wel zo gedownload. Maar ik ga wel de ssd upgrade halen van corsair twijfel tussen de 512 en 1tb upgrade prijs technisch is de 512 ook interresant.
Dus is de series s een miskoop? Nee totaal niet in tegendeel zelfs. Meeste gamers doen toch maar 1 hoofd game en 2 casual erbij als afwisseling. Moet zeggen met de gpu je wel veel sneller een nieuwe game probeer.