Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
XboxFreak36 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:21:
[...]
Het enige wat mij nog bijstaat is dat het lettertype soms veranderd naar rare tekens, ter voorbeeld: hømę ipv home.
Dat wordt expres gedaan en helpt met testen (direct visuele feedback zonder in de logging te moeten graven of impact op de werking van een component).

Wikipedia: Pseudolocalization

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Caelorum schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:41:
[...]

offtopic:
Het helpt ook niet dat tot 1998 (en een heel stuk daarna eigenlijk ook) giga in IT landschap wel degelijk base 2 was ipv base 10. Pas daarna is de eerste standaard in werking getreden in IT landschap die het als giga en gibi definieerde, maar toen was het "kwaad" al geschiet natuurlijk.
Zeker. Ik zie giga nog steeds als base2 en gibi als base10 O-) Ze hadden het gewoon base2 moeten laten en niet moeilijk doen met base10.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Sinds afgelopen zondag noodgedwongen (knie uit de kom :X) redelijk wat games gespeeld via de Cloud. Moet zeggen dat de streaming echt serieus verbeterd is ten opzichte van begin deze maand. Af en toe nog momenten dat je kleine lag merkt, maar in 80% van de gevallen voelt het als een native ervaring. Zowel op 5G als Wifi 5Ghz zeer gelijkwaardige ervaring. Als ze die laatste paar procenten nog kunnen verbeteren voelt het net zo goed aan als Stadia in mijn ervaring.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:42

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Poah :9 Ik vind deze toekomst visie wel iets om naar uit te kijken :9

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 27-10-2021 16:35 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik mag toch hopen dat we dan geen controllers meer gebruiken :P

Of in elk geval niet in deze vorm. Uiteraard heb je iets waarmee je bestuurt, maar ik denk dan eerder aan handschoenen met force feedback of iets totaal anders wat ik nu nog niet eens kan bedenken :)

[ Voor 61% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-10-2021 16:57 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Notna schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:34:
[YouTube: Xbox 2042 - Image the future of gaming]

Poah :9 Ik vind deze toekomst visie wel iets om naar uit te kijken :9
Goeie graphics, voor een pre-alpha devkit :+
ArthurMorgan schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:52:
Ik mag toch hopen dat we dan geen controllers meer gebruiken :P
Waarom niet? Tis nu paar keer geprobeerd om het zonder te doen, maar dat blijkt toch niet zo'n succes te zijn :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
BM schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:56:
[...]

Waarom niet? Tis nu paar keer geprobeerd om het zonder te doen, maar dat blijkt toch niet zo'n succes te zijn :P
Zie de edit. Ik denk wel dat je nog iets hebt, maar veel meer toegepast per game. Misschien iets wat de vorm aanneemt van wat je speelt, of handschoenen met force feedback zodat je dat gevoel krijgt. Of nog iets anders. Maar niet een 'vierkant kastje met wat knoppen'... Ik zou het echt jammer vinden als daar niet iets mooi echt goed werkends revolutionairs gaat gebeuren.

(Om een voorbeeld uit een ver verleden te gebruiken, duckhunt geweer bijvoorbeeld. of wii achtig oplossingen. Maar dan in een moderne uitvoering. Het moet uiteraard ook echt beter zijn dan de controller. En preciezer dan destijds.)

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-10-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
d.bakker84 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:36:
[...]

Het maakt niks uit welke game je streamend speelt, het zal altijd de download vertragen en altijd even veel. Streaming is alleen de video en input signalen die heen en weer gaan, dus welke game je speelt maakt niets uit.
Zo zou het officieel wel moeten gaan idd. Al had ik hier laatst dat ie gewoon vrolijk op volle snelheid een game binnenhaalde. Vond het al so vreemd dat de game ineens flink begon te laggen :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 00:57
Kapot schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:13:
[...]

Vandaag toevallig ook een monitor besteld voor de Series X, ik ben voor deze gegaan:

[Afbeelding]

pricewatch: Medion Erazer X52773 Zwart

Voor 204 euro (met 25 euro nieuwsbrief korting) ga ik eens proberem hoe curved bevalt!
Nou 1440P op 120Hz werkt dus niet op de Series X met deze monitor (OF 120hz op 1080 OF 1440p op 60Hz maar niet beide tegelijk), post dat hier even zodat een volgende geïnteresseerde er niet zelf achter hoeft te komen, betreft dus de: Medion MD 21473 - ERAZER X52773.

Verder meteen een vraag, welke monitor support dit wel, zit naar een G5 te kijken maar kan lastig vinden of die dat kan:
pricewatch: Samsung Odyssey Gaming Monitor G5 C27G53 Zwart

Wat gebruiken jullie dat zeker weten 1440p op 120Hz draaid?

[ Voor 15% gewijzigd door Kapot op 27-10-2021 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 23:37
Caayn schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:02:
[...]
Dat wordt expres gedaan en helpt met testen (direct visuele feedback zonder in de logging te moeten graven of impact op de werking van een component).

Wikipedia: Pseudolocalization
Ah vandaar, ik vond het al te vaak terugkomen om het als bug te zien. Hieronder een voorbeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3EwuLhJGVW1WT9KSeCBCNT2oCo8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ql6CKv7npgXDv44qrP7k61G6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:29
XboxFreak36 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:05:
[...]

Ah vandaar, ik vond het al te vaak terugkomen om het als bug te zien. Hieronder een voorbeeld.

[Afbeelding]
Bijkomstig voordeel: dit soort teksten traint de hersenen ook nog aardig :)
Ik lees dit soort teksten (en degenen die op Facebook etc langskomen) zonder er ook maar een seconde over na te denken :)

Vaak zijn dit plekken waar vertalingen moeten komen in andere talen. Staat tegenwoordig ook in de release notes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Vanavond weer een run 'Back 4 Blood' gedaan met een vriend van me en damn, wat is dat toch een tof spel! Heel het mechaniek rondom 'deck building' is tof gedaan. Love it! O+ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tddodK0s9yg1M1fMVUbiJIJBStU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/aD19W4NQskXQpgbsvibYdz8q.png?f=fotoalbum_medium
'Did someone order a Bloody Mary?!' :p

Ennuh, just in time for Halloween. 🎃 ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yzcflM6DHtI3YNx0Hrf2rN_FD40=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vRD98rUYVFngb8EiSRS27XdY.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Project Belfry: Xbox is working with 'The Banner Saga' dev Stoic Studio on an exclusive:
https://www.windowscentra...evs-banner-saga-exclusive

Heb de games van deze studio zelf niet gespeeld, maar zij hier vaker als heel positief beschreven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yonix schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:37:
[Afbeelding]
Precies op tijd voor de Doom Eternal 6.66 update :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
En x6.66 XP in Gears 5, moet toch al die characters naar lvl. 20 brengen en re-up 60 halen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:45

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Exactor it schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:29:
Ik denk dat als resolutie, kleinere opslag en gebrek aan diskdrive je niet uitmaakt je weinig buil kan vangen aan de S voor de komende 1 a 2 jaren. Het zou me niks verbazen als je daarna wel 'last' gaat krijgen van verschil in power. Hoeveel last je dan hebt is ook maar relatief. Als je niet ziet dat de X het beter doet kun je je prima vermaken. Het zou ook prima kunnen dat ik het volledig mis heb en MS developer's dwingt om de X en S versies redelijk gelijk te houden.
Dot lijkt me zeer aanemelijk.
2 jaar is in game wereld gruwelijk lang grafisch gezien. Dus de gpu zijn dan niet meer van deze tijd.
Ik kan me herinneren dat ms sneller de xbox wilde upgraden dan voorheen. Maar wel altijs backward compatibke met oudere consoles.
Ik ben vanaf releasedag in bezit van series s. Echt een top machine. Op bepaalde games na merk ik dat ik meer en meer op de xbox game dan op de pc.
Wel is het zo dat nu mijn kinderen ook vaker op de xbox gamen de series s opslag capaciteit te weinig is.
Met een goeie glasvezel verbinding zijn ze wel zo gedownload. Maar ik ga wel de ssd upgrade halen van corsair twijfel tussen de 512 en 1tb upgrade prijs technisch is de 512 ook interresant.
Dus is de series s een miskoop? Nee totaal niet in tegendeel zelfs. Meeste gamers doen toch maar 1 hoofd game en 2 casual erbij als afwisseling. Moet zeggen met de gpu je wel veel sneller een nieuwe game probeer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
The Forgotten City vandaag op Game Pass.

Erg benieuwd naar deze Skyrim mod turned game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 15:20

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:08:
The Forgotten City vandaag op Game Pass.

Erg benieuwd naar deze Skyrim mod turned game.
Net even gekeken naar de reviews maar echt heel veel positieve reviews, vooral over het verhaal en dat is net iets wat mij vaak wel boeit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:39
timmie271 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:19:
[...]

En x6.66 XP in Gears 5, moet toch al die characters naar lvl. 20 brengen en re-up 60 halen 8)
Hoppa, lekker drie miljoen keer dezelfde escape spelen tot de eerste enemy en dan doodgaan. Veel plezier! (Is het ook x6 character xp of alleen rank xp?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Exactor it schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Hoppa, lekker drie miljoen keer dezelfde escape spelen tot de eerste enemy en dan doodgaan. Veel plezier! (Is het ook x6 character xp of alleen rank xp?)
Beide als het goed is. Je moet er wat voor over hebben. Gelukkig heb ik een hulpje voor de re-ups, alleen die van de classes moet ik zelf doen met de clock runs tot de save room :+ Als ze eind van het jaar nog een keer zoiets doen staat ie wel op 100% voor 2022 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

Net even gekeken naar de reviews maar echt heel veel positieve reviews, vooral over het verhaal en dat is net iets wat mij vaak wel boeit :)
Yep. Er was zelfs iemand op YouTube die altijd erg kritisch is en voor hem was dit een grote goty kandidaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:37:
Vanavond weer een run 'Back 4 Blood' gedaan met een vriend van me en damn, wat is dat toch een tof spel! Heel het mechaniek rondom 'deck building' is tof gedaan. Love it! O+ _/-\o_

[Afbeelding]
'Did someone order a Bloody Mary?!' :p

[Afbeelding]
Het is zeker een toffe game, ik hoop dat ze snel een update uitbrengen zodat je ook solo vooruitgang kan maken.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
G_Dragon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:58:
[...]

Het is zeker een toffe game, ik hoop dat ze snel een update uitbrengen zodat je ook solo vooruitgang kan maken.
Wat bedoel je juist? Solo kan je toch zo overal door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krimglas schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Wat bedoel je juist? Solo kan je toch zo overal door?
Ja maar je unlockt dan niks op de een of andere manier zag ik laatst op internet voorbij komen en heb het toen direct getest, geen unlocks helaas.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Deze laatste maanden is er een hoop te doen zeg. San Andreas in gamepass, Halo begin december en dan ook nog eens age of empires 4 vandaag. Terwijl ik ook nog in Far Cry zit. Overdosis. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
G_Dragon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:30:
[...]

Ja maar je unlockt dan niks op de een of andere manier zag ik laatst op internet voorbij komen en heb het toen direct getest, geen unlocks helaas.
Omdat alles al unlocked is, wat verwacht je nu juist :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Krimglas schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:35:
[...]

Omdat alles al unlocked is, wat verwacht je nu juist :?
Dit was het, hopelijk fixen ze dit snel! Sorry voor de verwarring :)
Wie in de aankomende co-op-zombieshooter Back 4 Blood de solomodus in gaat, zal een melding te zien krijgen dat veel functies, zoals achievements, supply points halen en stat tracking, niet werkt. Spelers zijn daar ontevreden mee en de ontwikkelaar laat weten naar de opties te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 21:20
Hopelijk passen ze dat aan. Dan begin ik er ook aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:06:
[...]

De standaard komt van Amazon vandaan. De soundbar is de Samsung MS650. Voldoet aan al mijn verwachtingen dus zal niet zo snel een nieuwe kopen. Tegenwoordig verkoopt men vooral soundbars met subwoofers. Wat ik zelf niet zo mooi vind.

Link: https://www.amazon.de/dp/...Z0ED?_encoding=UTF8&psc=1
Thanks ! _/-\o_
Ook deze standaard gekocht, echt een bazen-ding voor die tien euro :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2BR9H5OjPv8THgZ-js4YC06Dk4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etI12t1DxEB9Bv1xbN46XP9C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:15:
[...]

Thanks ! _/-\o_
Ook deze standaard gekocht, echt een bazen-ding voor die tien euro :)

[Afbeelding]
Die heb ik hier ook staan. Van de 2 staafjes die je zelf op de voet moet draaien was er 1 een 3mm korter dan de andere. :')

Dat zat er natuurlijk niet uit., maar voor die 10 euro had ik geen zin om het terug te sturen. Uiteindelijk zie je er niks van omdat ik het stukje wat te kort komt aan de bovenkant heb zitten. Maar het is op zich voor dat geld wel een prima ding.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:30

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Dit was het, hopelijk fixen ze dit snel! Sorry voor de verwarring :)

[...]
Private online game en je zit ook met 3 bots in een team. Zelfde als solo maar met progressie.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Ik ga het nog een keer zeggen: 'Marvel's Guardians of the Galaxy' is nice, een grote verrassing. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZF5MIJNGG91zeD0n7E8K-GzXL14=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/r0a7bKv5BWSyk1GWWnj5sEK3.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6kTDJerALXUYK1caa1ZkeKLiGk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/NYkfVrhOD4e5myVeERDvBL7Y.png?f=fotoalbum_medium

Dan nog even het volgende: zojuist weer meerdere vastlopers gehad in de Store en weer bij het redeemen van een code (via Gamepass Perks). Tevens had ik last van het probleem dat Gamepass niet de volledige bibliotheek aan spellen wilde laden. Pas nadat ik een spel volledig had afgesloten (uit suspend gehaald / Quick Resume) en de Series X opnieuw had gestart, deed de Store het weer.

Ik heb de Store altijd al traag gevonden, maar je zou zeggen dat met 16GB aan RAM het toch allemaal wat vlotter zou moeten werken ... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Ik had vandaag iets heel vaags met mijn series X. Ik kreeg even geen beeld op de normale manier hoe die altijd stond. Dit is echter via een capture card zodat ik hem op mijn monitor daarna gebruik. Dus ik even omgeswitched naar mijn tv en mijn xbox profiel bestond niet meer. Moest opnieuw inloggen. Na inloggen was alles nog wel aanwezig van games.

Iemand dit al een keer eerder gehad? Was het na het opnieuw instellen verdwenen of kwam het weer terug? Vind het nogal vaag wat er gebeurd is zonder dat ik er iets mee heb gedaan. Gister de XSX gewoon uitgezet na Psychonauts 2 spelen en verder niets eigenlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 28-10-2021 22:37 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 16:56
(jarig!)
Ik kreeg zojuist een fullscreen pop-up in beeld toen ik mijn XSX inschakelde met informatie over (beta) Gampass Cloud gaming. Wordt deze feature langzaam uitgerold onder bepaalde groepen, of heb ik gewoon gemist dat deze optie er al een tijdje in zat? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Biomutant zit in de free play days , dus die is gratis te spelen van nu tot maandag ongeveer.

Daarnaast ook PGA en Hunting Simulator 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Kadardar schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:55:
Ik had vandaag iets heel vaags met mijn series X. Ik kreeg even geen beeld op de normale manier hoe die altijd stond. Dit is echter via een capture card zodat ik hem op mijn monitor daarna gebruik. Dus ik even omgeswitched naar mijn tv en mijn xbox profiel bestand niet meer. Moest opnieuw inloggen. Na inloggen was alles nog wel aanwezig van games.

Iemand dit al een keer eerder gehad? Was het na het opnieuw instellen verdwenen of kwam het weer terug? Vind het nogal vaag wat er gebeurd is zonder dat ik er iets mee heb gedaan. Gister de XSX gewoon uitgezet na Psychonauts 2 spelen en verder niets eigenlijk.
Hier een maand terug hetzelfde gehad.... geen idee hoe of wat, maar schijnt dus wel eens voor te komen :| verder blijft het weer gewoon werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
timmie271 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:15:
[...]

Hier een maand terug hetzelfde gehad.... geen idee hoe of wat, maar schijnt dus wel eens voor te komen :| verder blijft het weer gewoon werken..
Gelukkig, rustgevend bericht. Had nog al een soort van 7 kleurtjes in mijn broek van owh crap.... dat wordt amazon.de of microsoft bellen/mailen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:15
Vandaag een dbrand skin op mijn Xbox series X geplakt omdat ik laatst met iets te heftig spul een vlekje heb proberen weg te poetsen :p

Voor:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITCEbWKiXeKGpQZLcjhByDb9QlI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fHDMwGDsEf5TieoSZYQFWByd.jpg?f=fotoalbum_large

Na :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0GW5JEgjoBNEIgxaSwcLNPqqIlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w8lgJqDWj6ln2XwvrKi1h8a1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p__7Db8L6wg6tNxUA4hemdbC2M4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mz0lcFuu0WEUtEHIwiuvkUp0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 16:56
(jarig!)
schumi1986 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:04:
Vandaag een dbrand skin op mijn Xbox series X geplakt omdat ik laatst met iets te heftig spul een vlekje heb proberen weg te poetsen :p

Voor:

[Afbeelding]

Na :

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Sodeju, heb je hem tegen de schuurband gehouden? :D

Fijn dat zo'n skins bestaan. Ziet er goed uit!

Ik heb vandaag ook toevallig een sticker geplaatst. Vrouwlief blij dat de Xbox undercover is 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDsiMXkIV54pPgHGFHspJSgU898=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5sV8cBdVUv0xIkXK7lJFIWm2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
schumi1986 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:04:

Voor:

[Afbeelding]

Na :

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice! Zoiets zoek ik ook. Heb maanden geleden tijdens het stofzuigen een vaas omver getikt, zo tegen de Series X aan. Zit nu een krasje op de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
BizzieBis schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:12:
[...]

Ik heb vandaag ook toevallig een sticker geplaatst. Vrouwlief blij dat de Xbox undercover is 8)

[Afbeelding]
Nadat ik zowat elk middeltje uit de keuken gebruikt had en het vlekje er nog steeds opzat was het de stickerverwijderaar die het vlekje heeft weggekregen :p.

Jou Xbox is idd undercover haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:44
Vraagje, zijn er Xbox exclusive games die alleen uitkomen voor de Xbox, en niet voor de PC? Of wordt alles gelijkgetrokken hier bij Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:44:
Iemand hier die ook nog steeds gift cards of game codes koopt om te redeemen voor Brazilië, kun je me even een PM sturen? Ik heb mijn preferred adress op MS account op Brazilië staan, ik heb Tunnelbear app op de foon aan met Brazil en via de Xbox site in Brazil locatie probeer ik de code te redeemen, krijg ik georestricted error. Nog nooit gehad dit.
Ben je hier nog uitgekomen toevallig? Ik wilde net wat codes activeren maar krijg het ook niet meer voor elkaar, doe zoals ik altijd deed, netjes vpn, redeem.Microsoft.com, maar blijf de melding houden dat ze voor een andere regio zijn.

Edit: Rechtstreeks op de console werkte wel, ook prima :P

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 29-10-2021 00:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
mprkooij schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 00:13:
Vraagje, zijn er Xbox exclusive games die alleen uitkomen voor de Xbox, en niet voor de PC? Of wordt alles gelijkgetrokken hier bij Microsoft?
1st party titles heb ik zover altijd met pc en xbox release gezien sinds de Xbox Series S|X.

Sommige games komen mogelijk alleen in de Microsoft store voor de Xbox maar niet op PC. Game staat dan bijv wel op Epic of Steam voor de PC.

Hele enkele keer released een 3th party developer een game alleen op Xbox. Maar die zijn best zeldzaam zover ik weet. Eind november is er bijv. The Legend Of Icaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 00:25:
[...]

Ben je hier nog uitgekomen toevallig? Ik wilde net wat codes activeren maar krijg het ook niet meer voor elkaar, doe zoals ik altijd deed, netjes vpn, redeem.Microsoft.com, maar blijf de melding houden dat ze voor een andere regio zijn.

Edit: Rechtstreeks op de console werkte wel, ook prima :P
Yes, het is uiteindelijk gelukt eergisteren na bijna de hele middag bezig geweest te zijn. Het lag aan Tunnelbear, via andere gratis VPN app ging het meteen goed. Vraag me zelfs af of ik de code ook gewoon had kunnen activeren zonder adres te veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:52:
[...]

Yes, het is uiteindelijk gelukt eergisteren na bijna de hele middag bezig geweest te zijn. Het lag aan Tunnelbear, via andere gratis VPN app ging het meteen goed. Vraag me zelfs af of ik de code ook gewoon had kunnen activeren zonder adres te veranderen.
Ooh vaag. Ik deed het met NordVPN, zoals altijd eigenlijk.

Maar heb het nu op de Xbox zelf gedaan, ook prima te doen. Regio op Brazilië > reboot > codes invullen in de store app > regio terug zetten > reboot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:55:
[...]

Ooh vaag. Ik deed het met NordVPN, zoals altijd eigenlijk.

Maar heb het nu op de Xbox zelf gedaan, ook prima te doen. Regio op Brazilië > reboot > codes invullen in de store app > regio terug zetten > reboot.
Blijkbaar heeft MS iets veranderd waardoor de oude methode niet meer werkt,

https://xbox-store-checke...sible-to-add-a-gift-card/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BizzieBis schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:12:
[...]

[Afbeelding]
Nice.... Alleen je vrouw valt dus wel over die kleine zwarte Series X, maar die grote Jamo die er naast staat, vindt ze prima ? Of gaan die binnenkort ook undercover ? ;)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 23:10
Jamo gaat in seizoen 2 van Undercover. 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:41
[...]

Welke gratis VPN tool werkte er wel?

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
@kuka Windscribe vpn, zal vast ook met andere werken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi1986 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:23:
[...]

Blijkbaar heeft MS iets veranderd waardoor de oude methode niet meer werkt,

https://xbox-store-checke...sible-to-add-a-gift-card/
Ik ben zo blij dat ze een work-a-round hebben gevonden na de nieuwe store, was al bang dat ik ze na 5 jaar niet meer goedkoop kon krijgen |:( ! Thanks for sharing _/-\o_

Kan dus zonder zorgen nog steeds games via Brazilië halen :)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 29-10-2021 12:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 20:22
Vandaag is mij Xbos serie X binnen gekomen.
Ik ga deze naast de ps5 gebruiken.

Dit is mij eerste xbox heb gelijk nu al wat is hij stil vergeleken met de PS5.

Ben nu game pass aan het instellen mooi dat ik uit 100 games kan kiezen.

Zo hebben beide next gen console ze voor en nadelen.

Uiterlijk wint de Xbox series x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Evertt schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:46:

Dit is mij eerste xbox heb gelijk nu al wat is hij stil vergeleken met de Xbox.
Deze zin snap ik niet zo goed. Bedoel je misschien dat de PS5 veel meer herrie maakt? Mijn zoon wil zijn PS4 namelijk inruilen voor een PS5, vanwege het feit, dat het inmiddels wel lijkt, of er een straaljager opstijgt als je hem aanzet (Ja, hij is al gekuisd van binnen). Gefeliciteerd met beide consoles overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 20:22
gr1542 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:58:
[...]

Deze zin snap ik niet zo goed. Bedoel je misschien dat de PS5 veel meer herrie maakt? Mijn zoon wil zijn PS4 namelijk inruilen voor een PS5, vanwege het feit, dat het inmiddels wel lijkt, of er een straaljager opstijgt als je hem aanzet (Ja, hij is al gekuisd van binnen). Gefeliciteerd met beide consoles overigens.
Sorry ik bedoel dat de Xbox stil is. En de ps5 hoort je draaien het is niet irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 21:20
[...]

De PS5 is iets luider dan de Xbox uit mijn ervaring. Met name bij het installeren van games.

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Nog even een tweede keer de reminder dat Biomutant gratis te spelen is, het hele weekend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Voor diegene met een C9 en hoopten op Dolby Vision 120Hz. Zoals verwacht; helaas.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
too bad. Dan maar een beetje schakelen tussen HDR en DV afhankelijk van het spel. (meestal kies ik toch al voor de 60 fps versie :) )

[ Voor 24% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-10-2021 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 10:27
Rivanov schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:06:
Voor diegene met een C9 en hoopten op Dolby Vision 120Hz. Zoals verwacht; helaas.

[Twitter]
Tsja, jammer, maar goed, de tv is ook niet echt nieuw meer natuurlijk. En belangrijker; Dolby Vision werkt wel gewoon op 60Hz :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk het de laatste tijd weer in bepaalde games, die rare witte glitches aan het zijkanten van het scherm in bepaalde games. Ik speel nu Biomutant en kijk goed naar de rechter zijkant. Vooral tegen het eind van de video goed te zien.

Dit zie ik dus bijna altijd wanneer ik de camera roteert.....in binnen locaties, in open velden lijkt het niet te gebeuren. Jammer dat dit nog altijd niet is gefixt.

In Borderlands 3 had ik dit ook in bepaalde binnen gebieden en in andere binnen gebieden weer niet. Zo raar. Gelukkig zodra ik buiten ben is het weg, dus echt alleen maar in sommige binnen locaties. Je zou bijna denken dat het dan aan de game ligt, maar ik weet dat sommigen hier het ook gehad hebben met andere games.

[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 29-10-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 10:27
[...]

Dan denk ik dat de koelpasta z'n beste tijd heeft gehad. Kun je op zich ook best zelf vervangen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Rivanov schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:06:

[Twitter]
Dit is dus een ongelooflijke middelvinger naar de eigenaren van een LG OLED uit 2019, zoals ondergetekende. Eerst FreeSync Premium laten passeren en nu ook Dolby Vision op 120Hz. :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 20:46

Nogne

>.<

Yonix schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:21:
[...]

Dit is dus een ongelooflijke middelvinger naar de eigenaren van een LG OLED uit 2019, zoals ondergetekende. Eerst FreeSync Premium laten passeren en nu ook Dolby Vision op 120Hz. :(
Is de C9 dan verkocht als 120Hz Dolby Vision? Heb destijds juist niet voor de C9 gekozen omdat ik wist dat het er aan zat te komen en dit nergens bij de C9 vermeld zag staan.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Nogne schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:23:
[...]

Is de C9 dan verkocht als 120Hz Dolby Vision? Heb destijds juist niet voor de C9 gekozen omdat ik wist dat het er aan zat te komen en dit nergens bij de C9 vermeld zag staan.
Neen, maar op papier lijkt de C9, ondanks zijn 'leeftijd', nog wel een streepje voor te hebben op de jongere modellen: klik. Daarnaast is de SoC die in de C9 zit more than capable.

Het lijkt op dit moment toch te neigen naar het standaard 'maximaal twee jaar updates-verhaal', zoals je dat bij smartphones ziet. LG pusht hiermee de consument naar de nieuwere lijn en laat trouwe klanten links liggen.

Ben ik salty? Ja. Maar dit had LG ook anders aan kunnen pakken. Had ons desnoods enkel de FreeSync-update gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is jammer, zeker weten.

Maar dan maar niet. Tot nu toe kan ik 120hz missen als kiespijn, ik kies wanneer ik de kans krijg voor 60fps voor de betere graphics, het is genoeg voor mij. Voor sommige games zoals Halo is het jammer want dat zal vast fijn spelen in de MP.

Ah well, komt met de volgende OLED dan wel, echter totaal geen haast om een andere te halen puur voor dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 20:46

Nogne

>.<

Yonix schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:32:
[...]

Neen, maar op papier lijkt de C9, ondanks zijn 'leeftijd', nog wel een streepje voor te hebben op de jongere modellen: klik. Daarnaast is de SoC die in de C9 zit more than capable.

Het lijkt op dit moment toch te neigen naar het standaard 'maximaal twee jaar updates-verhaal', zoals je dat bij smartphones ziet. LG pusht hiermee de consument naar de nieuwere lijn en laat trouwe klanten links liggen.

Ben ik salty? Ja. Maar dit had LG ook anders aan kunnen pakken. Had ons desnoods enkel de FreeSync-update gegeven.
Het probleem zit juist in het feit dat de C9 de volledige bandbreedte heeft, dit heeft de CX en C1 niet. LG heeft juist gekozen om de bandbreedte te beperken bij de CX en C1 tot 40 zodat de overige resources kunnen worden toegedeeld aan Freesync/Dolby Vision. De C9, C1 en CX hebben niks aan de overige 8GBps omdat het scherm dit niet kan weergeven (scherm is 10-bit en pas bij 12-bit heb je de 48GBps nodig).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59
devilsnight schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:34:
Het is jammer, zeker weten.

Maar dan maar niet. Tot nu toe kan ik 120hz missen als kiespijn, ik kies wanneer ik de kans krijg voor 60fps voor de betere graphics, het is genoeg voor mij. Voor sommige games zoals Halo is het jammer want dat zal vast fijn spelen in de MP.

Ah well, komt met de volgende OLED dan wel, echter totaal geen haast om een andere te halen puur voor dat.
Ik sta er ook zo in, ik zie eigenlijk weinig verschil tussen 60hZ en 120hZ, ik vind de 120hZ games zeer soepel spelen, dat zeker, maar dat heb ik ook al bij 60hZ.

Ben ook C9 eigenaar en vind het jammer, maar meer ook niet. Daarnaast heb ik nog niet echt veel verschil gezien met HDR geactiveerd of DV, maar misschien dat dit bij Halo Infinite pas zichtbaar wordt als DV game.

We shall see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59
devilsnight schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:20:
Ik merk het de laatste tijd weer in bepaalde games, die rare witte glitches aan het zijkanten van het scherm in bepaalde games. Ik speel nu Biomutant en kijk goed naar de rechter zijkant. Vooral tegen het eind van de video goed te zien.

[YouTube: biomutant]

Dit zie ik dus bijna altijd wanneer ik de camera roteert.....in binnen locaties, in open velden lijkt het niet te gebeuren. Jammer dat dit nog altijd niet is gefixt.

In Borderlands 3 had ik dit ook in bepaalde binnen gebieden en in andere binnen gebieden weer niet. Zo raar. Gelukkig zodra ik buiten ben is het weg, dus echt alleen maar in sommige binnen locaties. Je zou bijna denken dat het dan aan de game ligt, maar ik weet dat sommigen hier het ook gehad hebben met andere games.
Dit heb ik ook, precies dezelfde irritatie bij roteren camera. Heb dit bij verschillende games, en sommige lijken het gepatcht te hebben.

Zo had ik het bij:

- Far Cry 6 (had het hier eens gepost). Melding van gemaakt bij Ubisoft en nu loopt het als een tiet
- Halo MCC - alleen bij Halo Reach. Is in onderzoek. Vroeger had ik het niet, wel sinds de patch naar Season 8 maar dit lijkt wel een andere glitch, zie bijvoorbeeld:

- Jedi Fallen order - ook alleen bij binnenlocaties.

Ik gebruik de originele XSX kabel op mijn C9 en bij een maat van mij precies hetzelfde probleem op zijn B9 met een XSX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:28

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

JDL15 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:43:
[...]

Ben ook C9 eigenaar en vind het jammer, maar meer ook niet. Daarnaast heb ik nog niet echt veel verschil gezien met HDR geactiveerd of DV, maar misschien dat dit bij Halo Infinite pas zichtbaar wordt als DV game.

We shall see :)
C7 hier, Flight Simulator met DV speelt een stuk soepeler dan HDR. soepeler zonder voor mij merkbare latency issues, en algeheel fijner beeld.
Kan in HDR wel smoothing aanzetten, maar is lang niet zo soepel en geeft veel visuele glitches en delays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:49:
[...]

Dit heb ik ook, precies dezelfde irritatie bij roteren camera. Heb dit bij verschillende games, en sommige lijken het gepatcht te hebben.

Zo had ik het bij:

- Far Cry 6 (had het hier eens gepost). Melding van gemaakt bij Ubisoft en nu loopt het als een tiet
- Halo MCC - alleen bij Halo Reach. Is in onderzoek. Vroeger had ik het niet, wel sinds de patch naar Season 8 maar dit lijkt wel een andere glitch, zie bijvoorbeeld:

[YouTube: title]
[YouTube: title]

- Jedi Fallen order - ook alleen bij binnenlocaties.

Ik gebruik de originele XSX kabel op mijn C9 en bij een maat van mij precies hetzelfde probleem op zijn B9 met een XSX.
Dan lijkt het toch aan de XSX te liggen, iets veroorzaakt dat. Het is alleen zo vreemd dat dit alleen (gelukkig maar) in binnen levels gebeurd en ook niet altijd. Zo had ik het in Borderlands 3 op Sanctuary (spaceship) niet maar in een hutje in een bepaald level weer wel.

Kan het zijn dat het vooral of voornamelijk bij UE games gebeurd? Borderlands is voor zover ik weet Unreal Engine, Biomutant ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

UPGRADE KNOCKOUT CITY FOR NEXT GEN CONSOLES!

Get the most out of your next generation console with these powerful upgrades!
We’re bringing you the best and brightest (literally) with a brand new upgrade for next generation consoles, free* to anyone who owns the game on PS4 or Xbox One! Starting November 2nd, you’ll be able to brawl through the city on Xbox Series X|S and PS5™ in up to 120 frames per second! Let’s take a look at everything you can look forward to:

What’s better than landing a KO on your opponent and securing a W in the last few seconds of a match? Upgrading on your newest console for free, and seeing that ball make contact at a smooth 120fps. You’ll also have the option of playing in crisp 4k definition, at 60fps, a new feature for console players.

Players will be able to select between Performance or Quality mode in the settings menu. Here are the options broken down by platform:
  • PS5™: Native 4K at 60FPS, or 1440p (upscaled to 4K) at 120FPS
  • Xbox Series X: Native 4K at 60FPS, or 1620p (upscaled to 4K) at 120FPS
  • Xbox Series S: 1440p at 60FPS, or 1080p at 120FPS
Bron: https://www.ea.com/games/...-ps5-xbox-series-x-s-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:56
devilsnight schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:41:
Nog even een tweede keer de reminder dat Biomutant gratis te spelen is, het hele weekend.
13GB? Da's niet heel groot voor een nieuw spel. Hij wordt nu gedownload. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend nog maar eens een rondje vallende bladeren doen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De beta van Cloud gaming op de console is actief bij mij. Vandaag te horen gekregen dat mijn kruisband af is, dus komende tijd ga ik toch wat meer tijd daar aan kunnen spenderen om te testen 🥲

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:39
Wom schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:38:
De beta van Cloud gaming op de console is actief bij mij. Vandaag te horen gekregen dat mijn kruisband af is, dus komende tijd ga ik toch wat meer tijd daar aan kunnen spenderen om te testen 🥲
Als ik niet wist hoe klote dat is, was ik jaloers geweest. Sterkte!

____

Riders Republic vind ik tegelijk arcade rotzooi dat niet in dezelfde adem als Steep genoemd mag worden en erg leuk om te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd of de next gen update voor Dying Light nog gedropt wordt met halloween in het verschiet :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:46:
Ik ben benieuwd of de next gen update voor Dying Light nog gedropt wordt met halloween in het verschiet :9
Ik verwacht sowieso wel dit jaar nog, of in januari nog net voor de februari release van 2. Ik had echt geen patch meer verwacht na zo'n lange tijd. Zelfs One X heeft geen patch gekregen, dus ik gaf het maar op met als gevolg dat ik alles van 1 heb uitgespeeld eerder dit jaar.

[ Voor 22% gewijzigd door devilsnight op 29-10-2021 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ie dan ook nog even in een mooie Halloween sale langs komt neem ik hem ook mee :9
Heb hem nooit gespeeld... Ik vond het tegen de tijd dat ik er naar ging kijken verwarrend welke versie je nou moest hebben en vond ook dat hij te veel bleef kosten (was toen nog een wat gierigere budget gamer). Eerder dit jaar nog eens naar gekeken maar de resolutie stond me niet aan, dus mooi dat ze dat nog even fixen :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:38:
Goed herstel gewenst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik ben totaal geen pc player maar deze video geeft mij wel echt goede vibes hoor! _/-\o_

Sinds Joe Staten bij 343 Industries is aangehaakt klikt hun communicatie een stuk beter dan voor die tijd (voor mij dan als oud 'Bungie fan')

Ik krijg bijna zin om mét pc spelers te gamen na het zien van deze video *O*

[ Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 29-10-2021 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik lees een beroerde update voor de xbox :P Wordt uiteraard meteen weer aangegrepen voor de usual console geneuzel.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 12:34
[...]

Welke andere gratis VPN heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Video niet gekeken want staat hier al ruim een jaar al op 1000GS.
Kan echter wel uit eigen ervaring vertellen dat dit één van de best uitziende en qua gameplay origineelste games is die tot heden op deze generatie consoles uitgebracht is.
Aanrader !! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostrunner Demo voor wie nog niet overtuigd is : https://www.xbox.com/en-u...trunner-Demo/9PM7NTC1RFHS

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 29-10-2021 23:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor wie nog wil janken :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chDTItIR-mm61Zuhv16ESjGkyKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vuNLJarK3rhK9yBc9f03Tu9o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
[...]

geen een lg oled tv is verkocht als 120hz dolby vision. misschien nu pas, omdat de functie net bestaat. Maar sommige oude modellen krijgen het alsnog? Wat we nooit zullen weten of LG wel de benodigde energie heeft ingestoken om de C9 te ondersteunen in dit. ze hebben dit op een hardware-issue gegooid zo te zien. maar of we het moeten geloven is een ander verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 29-10-2021 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vinnocchio schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:05:
[...]

Als je het doet zoals ik hierboven omschrijf heb je geen vpn nodig 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 12:34
Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 00:17:
[...]

Als je het doet zoals ik hierboven omschrijf heb je geen vpn nodig 👍🏼
Het gekke is dat dat dus niet lukte. Uiteindelijk wel met TunnelBear gelukt maar dan op de laptop

[ Voor 11% gewijzigd door Vinnocchio op 30-10-2021 01:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb destijds de C9 gekocht omdat hij HDMI2.1 heeft.
Waar het omgaat is of dat de C9 het zou kunnen, indien de C9 het niet aankan dan is het logisch dat het er niet komt. En indien de C9 het aan zou kunnen dan zou het inderdaad rot zijn dat ze verder geen moeite doen bij LG.
Het punt is de onduidelijkheid. Is het nou mogelijk of niet en hebben ze er goed onderzoek naar gedaan of willen ze simpelweg geen moeite verder meer steken in dit model?

Ik heb de XsX gewoon weer op 120hz gezet en negeer DV maar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2021 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:05:
[...]

VPN.lat gezocht in de Play store. Die werkte perfect voor mij. Normaal doet Tunnelbear via Android perfect zijn werk, maar deze VPN was geblokkeerd door Argentinië las ik hier geloof ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Game Pass filler content :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kende de game niet. Trailer bekeken. Niets voor mij, maar krijgt wel goede reviews. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoeveel GB Red Dead Redemption 2: Story Mode is? Want ik heb die eerste versie nog van 123,4GB en speel toch alleen maar de Single Player.

Pagina: 1 ... 259 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord