Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricky757
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10 18:24
TheVMaster schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:16:
[...]

Ach, Toynk is incl shipping en met de code WELCOME10 krijg je hem voor 125 euro
Ja daarom typte ik "ook" erbij :P

Nothing phone 3a - AMD RX 6900 XT - AMD Ryzen 7 5800X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:58

TheVMaster

Moderator WOS
Ricky757 schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 16:17:
[...]

Ja daarom typte ik "ook" erbij :P
Vandaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:17
TheVMaster schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:17:
[...]

Je kunt hem niet annuleren volgens mij?
Vast wel met een mailtje, wordt pas in december verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 13:18
Ik dacht dat we 'm via Amazon.nl konden bestellen

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
xminator schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 16:18:
[...]

Goed idee. Ik heb hem nu nog een keer besteld, nu met discount code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xminator schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:18:
[...]

Same here! Ik drukte net even iets te snel PayPal aan. Ik ga alleen niet nog eentje bestellen, dat wordt me te gek. Wellicht kan je gewoon annuleren, maar ik hou van zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:23

Nogne

>.<

Top, bestelling is gelukt. Iedereen alvast veel plezier er mee

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
devilsnight schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 16:21:
[...]

Same here! Ik drukte net even iets te snel PayPal aan. Ik ga alleen niet nog eentje bestellen, dat wordt me te gek. Wellicht kan je gewoon annuleren, maar ik hou van zekerheid.
Hoeveel heb je er nu besteld dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 22:55

Vagax

Hehe

Heb er nu helaas geen geld voor maar rond december wil ik hem best overnemen als iemand reserve hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 14:21
Best raar, ik had er 1 besteld en ook bevestiging in Paypal (zie de reservering in Paypal staan) maar zag deze niet in mijn Tonyk account. Ook geen bevestigingsmail.

Dus ik had voor zekerheid nog 1 met mijn cc besteld (en kortingscode) en deze komt wel in mijn profiel + bevestigingsmail. Ben benieuwd of die eerste order dan ook wel doorgaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 19-10-2021 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Thanks, gelukt met kortingscode!

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Met 10% korting kwam ik op 125 euro uit bij Toynk, maar toch niet gedaan. Stel dat er straks toch gezeik/defect is en dat die retour moet. Ik wacht dan toch tot volgend jaar als een Europese retailer m heeft. Maar doet nu wel pijn met mn groene bril nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ectra schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 16:26:
Met 10% korting kwam ik op 125 euro uit bij Toynk, maar toch niet gedaan. Stel dat er straks toch gezeik/defect is en dat die retour moet. Ik wacht dan toch tot volgend jaar als een Europese retailer m heeft. Maar doet nu wel pijn met mn groene bril nog op.
Dat zal allemaal wel weer meevallen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ectra schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:26:
Neem aan dat dit koelkastje alsnog makkelijk open te maken is ondanks de Xbox spul er om heen want dat zou betekenen dat je hem erg makkelijk kan repareren bij een reparatie winkeltje voor niet te veel. Denk dat de onderdelen natuurlijk allemaal wel van een ander soort koelkastje komt dus ik zou niet te veel zorgen maken over dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:24:
Best raar, ik had er 1 besteld en ook bevestiging in Paypal (zie de reservering in Paypal staan) maar zag deze niet in mijn Tonyk account. Ook geen bevestigingsmail.

Dus ik had voor zekerheid nog 1 met mijn cc besteld (en kortingscode) en deze komt wel in mijn profiel + bevestigingsmail. Ben benieuwd of die eerste order dan ook wel doorgaat.
In mijn account info staat dat de betaling is gelukt maar fulfilment status is unfulfilled. Maar dat klopt wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Gaat het nu in 2 topics alleen maar over de xbox koelkast? :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:28:
[...]

Neem aan dat dit koelkastje alsnog makkelijk open te maken is ondanks de Xbox spul er om heen want dat zou betekenen dat je hem erg makkelijk kan repareren bij een reparatie winkeltje voor niet te veel. Denk dat de onderdelen natuurlijk allemaal wel van een ander soort koelkastje komt dus ik zou niet te veel zorgen maken over dat.
zullen we wel te maken krijgen met een ander soort stekker? Gezien het uit de USA komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:28:
[...]

In mijn account info staat dat de betaling is gelukt maar fulfilment status is unfulfilled. Maar dat klopt wel
Ja, mijn 1e order staat er niet in. Maar wel betalingsreservering in paypal. Mijn 2e order die ik met CC hebt betaald via SHOP taat er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

MartijnA3 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:29:
Gaat het nu in 2 topics alleen maar over de xbox koelkast? :?
Ach het is eventjes wat anders, straks is hij uitverkocht of de meeste hebben er wel eentje en dan keert alles weer ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:29:
[...]

zullen we wel te maken krijgen met een ander soort stekker? Gezien het uit de USA komt?
Dat is inderdaad een goede, er staat alleen "AC charging" en dat je hem ook in je auto kan aansluiten op stroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:17
Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:33:
[...]

Dat is inderdaad een goede, er staat alleen "AC charging" en dat je hem ook in je auto kan aansluiten op stroom
Is een EU variant:
RBF-17315-EU-C

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:33:
[...]

Hmm ok. Even aankijken dan. Als het goed is kunnen wij dat wel oplossen als het wel zo is toch? In ergste geval gaat ie terug, zit je alleen wel met de shipping.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Ok, ik check dit topic niet voor 10 minuten, en er zijn 48 nieuwe posts die allemaal over een waardeloze minikoelkast gaan. Is er hier een grap die ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Krimglas schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 16:35:
Ok, ik check dit topic niet voor 10 minuten, en er zijn 48 nieuwe posts die allemaal over een waardeloze minikoelkast gaan. Is er hier een grap die ik mis?
Dat ligt eraan. De Xbox Mini Fridge is te bestellen en gaat al bijna net zo snel als de Series X zelf. O-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 13:52
Krimglas schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:35:
Topic staat even in de koelkast? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Krimglas schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:35:
Het is een mini koelkast in vorm van een Series X, wat eerst als grap bedoelt was maar later heeft Microsoft besloten ze echt na te maken nu gingen ze net de verkoop in als een leuk hebbedingetje.

Gok dat je daar van niks van had meegekregen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krimglas
Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:37:
[...]

Het is een mini koelkast in vorm van een Series X, wat eerst als grap bedoelt was maar later heeft Microsoft besloten ze echt na te maken nu gingen ze net de verkoop in als een leuk hebbedingetje.

Gok dat je daar van niks van had meegekregen
Ik weet prima waar het over gaat. Ik snap alleen niet waarom:
- Mensen plots gek lopen voor een product dat je anders NOOIT zou kopen
- dit niet in witgoed staat ipv het xbox topic te vervuilen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1450462157259292682?s=20]

Geen nieuwe games, maar hopelijk betekent dit wel dat we updates krijgen van al aangekondigde games.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Senaxx
Krimglas schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:38:
[...]

Maar het is een koelkastje met hetzelfde uiterlijk als een Xbox Series X. En dat jij het niet kan waarderen betekend niet dat andere mensen het niet kunnen waarderen. Ga anders lekker nog een liter azijn opdrinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:40:
[Twitter]

Geen nieuwe games, maar hopelijk betekent dit wel dat we updates krijgen van al aangekondigde games.
Ik hoop op wat nieuwe beelden van Fable O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Laatst online: 09-10 13:18
Senaxx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

Maar het is een koelkastje met hetzelfde uiterlijk als een Xbox Series X. En dat jij het niet kan waarderen betekend niet dat andere mensen het niet kunnen waarderen. Ga anders lekker nog een liter azijn opdrinken.
Zeg nou niet dat ie nog meer azijn moet drinken... straks gaat ie het nog uit staan pissen.....

Hebben we 'm ook als azijnzeiker erbij.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

[...]

Ach sorry dat we dit draad voor je vervuilen met mede-tweakers die eventjes lol hebben met een koelkast, we zijn straks weer terug met de reguliere programmering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:42:
[...]

Ik hoop op wat nieuwe beelden van Fable O+
Dat zou subliem zijn, maar ik denk dat Avowed een grotere kans maakt. Gezien Obsidian dit zelf zei direct na E3. Iets met the team is working on something for the fans and we'll show it soon.

Time is running out qua dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tja...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCET-ADXMBE8SUY?format=jpg&name=large

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Dan hoop ik toch altijd dat Microsoft gewoon een gigantische voorraad heeft of anders ze nog regelmatig produceren zodat ze die dingen zonder winst kunnen verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:47:
[...]

Dan hoop ik toch altijd dat Microsoft gewoon een gigantische voorraad heeft of anders ze nog regelmatig produceren zodat ze die dingen zonder winst kunnen verkopen :P
Inderdaad. Aan de andere kant. Je spoort niet als je een product koopt van zulke lui voor de standaard prijs + 200/300euro.

CHeck voor de gein ook dat account eens op twitter :r

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ah joh... Ik heb er ook niks mee en had ineens 4 nieuwe pagina's (75-100 posts) die geloof ik op 2 na alleen maar over de koelkast ging en over het zeuren over de koelkast. Ik was er in een paar minuten doorheen, gewoon even doorheen scannen.
Er zijn mensen die het ding graag willen. Je hoeft niet te snappen waarom om daar begrip voor op te brengen, gewoon een beetje verdraagzaam zijn :)
Waarschijnlijk is het nu al grotendeels voorbij.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Niet dat het ietd uitmaakt, maar dat ding zou toch 98 euro gaan kosten en bij amazon?

[ Voor 8% gewijzigd door harrytasker op 19-10-2021 17:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40
harrytasker schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:32:
Niet dat het ietd uitmaakt, maar dat ding zou toch 98 euro gaan kosten en bij amazon?
Nee, was update vandaag dat Amazon uit de lijst was gehaald en wij dus direct by Toynk konden bestellen, achteraf bleek dus zonder verzendkosten.

De 1 koopt een elite controller, de ander een custom labs, de ander een 60inch TV, hebben we dat allemaal 'nodig'? Ik verdedig mijn fridge, ik heb van de zomer afscheid genomen van een camping koelkast op mijn kamer, ding kon niet meer koelen, dus ja.. ik heb er eentje nodig :P

Er zijn altijd wel reacties of pagina's vol reacties die niets voor iemand specifiek iets toevoegen, boeiend, skippen en weer verder. Ding was voor de mensen die hem willen gewoon te bestellen (geen idee wat de voorraad is), even leuk en we kunnen weer verder :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2021 17:46 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 10:21
Voor de liefhebbert, Utrecht in photogrammetry in de volgende Flightsim Update.

https://www.windowscentral.com/microsoft-flight-simulator-game-of-the-year-announcement

Some of the highlights of Microsoft Flight Simulator Game of the Year Edition include:

New features:
DirectX 12 early access support
Updated weather system
Developer mode replay system

Five new aircraft:
Boeing F/A-18 Super Hornet
VoloCity
Pilatus PC-6 Porter
CubCrafters NX Cub
Aviat Pitts Special S1S

Eight new airports:
Leipzig/Halle Airport (EDDP)
Allgäu Airport Memmingen (EDJA)
Kassel Airport (EDVK)
Lugano Airport (LSZA)
Zurich Airport (LSZH)
Luzern-Beromunster Airport (LSZO)
Patrick Space Force Base (KCOF)
Marine Corps Air Station Miramar (KNKX)

New photogrammetry cities:
Helsinki (Finland)
Freiburg im Breisgau (Germany)
Brighton (UK)
Derby (UK)
Eastbourne (UK)
Newcastle (UK)
Nottingham (UK)
Utrecht (Netherlands)

Six new Discovery Flight missions:
Helsinki
Freiburg im Breisgau
Mecca
Monument Valley
Singapore
Mount Cook

14 new tutorials

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:20

On_E

Housemusic

Een echte Domtoren zou leuk zijn. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-10 12:53
Na alle berichten over de koelkasten (is dit het witgoed forum? ;) ) wil ik even reageren op de berichten over de Forza 5 radiostations.

Jullie weten dat je heerlijk kunt gamen met je favoriete Spotify muziek op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40
Radko schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:57:
Na alle berichten over de koelkasten (is dit het witgoed forum? ;) ) wil ik even reageren op de berichten over de Forza 5 radiostations.

Jullie weten dat je heerlijk kunt gamen met je favoriete Spotify muziek op de achtergrond?
Wat zelfs jammer is dat Groove weg is, oude Forza had je die zelfs ingame als radio station, inclusief je eigen MP3's uit je onedrive.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Het zal wel vaker voorbij zijn gekomen hier. Maar wat is RiftBreakers een geweldig spel. Als je van strategie spellen houd. Ook het bos kapot rammen met een grote hamer is veel leuker dan met een pickaxe of laser pistooltje looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:04:
[...]

Wat zelfs jammer is dat Groove weg is, oude Forza had je die zelfs ingame als radio station, inclusief je eigen MP3's uit je onedrive.
Dit was heel gaaf wanneer het werkte, helaas zaten er hele rare bugs in die feature. Nummers werden geskipt of niet afgespeeld bijvoorbeeld. Maar zo'n soort feature is wel ideaal. Je hoort dan je eigen muziek tijdens het racen, maar tijdens cutscenes of als je even in menu's bezig bent dan is het stil. Dit is wat ik ook in GTA 5 wilde zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
Finraziel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:26:
[...]

Ah joh... Ik heb er ook niks mee en had ineens 4 nieuwe pagina's (75-100 posts) die geloof ik op 2 na alleen maar over de koelkast ging en over het zeuren over de koelkast. Ik was er in een paar minuten doorheen, gewoon even doorheen scannen.
Er zijn mensen die het ding graag willen. Je hoeft niet te snappen waarom om daar begrip voor op te brengen, gewoon een beetje verdraagzaam zijn :)
Waarschijnlijk is het nu al grotendeels voorbij.
Ach ja, laten we hier nu uitgebreid over Playstation praten. Ik weet dat we al een witgoed Playstation topic hebben, maar als mensen nu graag een paar pagina's over Playstation willen praten, laat ze dan gewoon doen, azijnzijkers!

Leuk he, avondje threads ontsporen en er nog trots op zijn ook :r. Valt wel op dat er ook rode nicknames mee doen, dan vliegen ALLE regels de deur uit natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Krimglas op 19-10-2021 18:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
Radko schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:57:

Maar dan moet je dat wel hebben natuurlijk :+
Krimglas schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:56:
[...]

Ach ja, laten we hier nu uitgebreid over Playstation praten. Ik weet dat we al een witgoed Playstation topic hebben, maar als mensen nu graag een paar pagina's over Playstation willen praten, laat ze dan gewoon doen, azijnzijkers!

Leuk he, avondje threads ontsporen en er nog trots op zijn ook :r. Valt wel op dat er ook rode nicknames mee doen, dan vliegen ALLE regels de deur uit natuurlijk.
Het grootste verschil alleen is dat de PS5 niet door Microsoft wordt gemaakt en deze Xbox fridge wel. Daarnaast is het niet relevant om er in het witgoed topic over te hebben gezien daar mensen zitten die niet op zo'n ding zitten te wachten, maar juist op een koelkast van normaal formaat :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 18:07
Ik krijg de melding dat Welcome10 niet geldig is voor de pre-order :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 10:21
Het gaat over een fridge wat ooit eerst een series x meme was. Volgens mij gewoon harstikke on topic en knap staaltje werk van ms om zo'n meme de kop in te drukken door deze actie. Ik wacht nog steeds op een Craig The Brute funkopop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:19

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:De discussie of het wel/niet thuishoort in dit topic hoort in ieder geval niet thuis in dit topic ;)

Daarvoor kan een ieder zich melden in Feedback op moderatie binnen Spielerij

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edit: zag de modbreak pas na het posten.

[ Voor 95% gewijzigd door Finraziel op 19-10-2021 19:54 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
BM schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:48:
[modbreak]De discussie of het wel/niet thuishoort in dit topic hoort in ieder geval niet thuis in dit topic ;)

Daarvoor kan een ieder zich melden in Feedback op moderatie binnen Spielerij[/]
Neen :+
* timmie271 rent snel weg voor de klap van de hamer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Die artifacts die ik een tijdje had in zowel de halo beta als mcc en soms gears 5 zijn nu wel verdwenen. Afgelopen weekend had ik welgeteld 0 artifacts tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:19
SinergyX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:04:
[...]

Dat was echt gaaf! Ik meen dat je met groove in Horizon zelfs een tijd de ingame muziek kon besturen via je smartphone. Dat voelde even next gen als xbox on kunnen roepen tegen je kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Merk tot mijn verbazing dat ik een refund heb gekregen van Toynk, dus kan alsnog die discount code gebruiken. Maar toch ook weer niet want ik krijg een error

WELCOME10 discount code isn’t valid for the items in your cart

Zucht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
devilsnight schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 22:05:
Merk tot mijn verbazing dat ik een refund heb gekregen van Toynk, dus kan alsnog die discount code gebruiken. Maar toch ook weer niet want ik krijg een error

WELCOME10 discount code isn’t valid for the items in your cart

Zucht.
Hmm….ik heb hem nu twee keer besteld, maar nog geen refund op de eerste. Hoe heb jij die refund aangevraagd dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheVMaster schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:16:
[...]

Hmm….ik heb hem nu twee keer besteld, maar nog geen refund op de eerste. Hoe heb jij die refund aangevraagd dan?
Ik had vanmiddag toen alles nog onduidelijk was een bericht gestuurd naar help@toynk.com , later in de avond kreeg ik een reactie en op die reactie heb ik gevraagd of het mogelijk is dat ik cancel of dat zij die korting alsnog kunnen verwerken. Ineens zag ik bij mijn account staan refunded, ze hadden er echter geen reactie op gestuurd. Dus kwam er puur per toeval achter.

Raar van die codes. Je hebt ook een 10%off als je je inschrijft voor hun newsletter, maar ook die code is "not eligible".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
devilsnight schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 22:22:
[...]

Ik had vanmiddag toen alles nog onduidelijk was een bericht gestuurd naar help@toynk.com , later in de avond kreeg ik een reactie en op die reactie heb ik gevraagd of het mogelijk is dat ik cancel of dat zij die korting alsnog kunnen verwerken. Ineens zag ik bij mijn account staan refunded, ze hadden er echter geen reactie op gestuurd. Dus kwam er puur per toeval achter.

Raar van die codes. Je hebt ook een 10%off als je je inschrijft voor hun newsletter, maar ook die code is "not eligible".
Gek inderdaad. Ik heb hem gewoon nog een keer besteld met een kortingscode, ach ze hebben 30 dat return policy zag ik. Dus die refund komt wel goed. Kreeg wel een auto reply dat het 2-3 werkdagen kan duren voordat je een reactie krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheVMaster schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:24:
[...]

Gek inderdaad. Ik heb hem gewoon nog een keer besteld met een kortingscode, ach ze hebben 30 dat return policy zag ik. Dus die refund komt wel goed. Kreeg wel een auto reply dat het 2-3 werkdagen kan duren voordat je een reactie krijgt.
Lijkt erop dat ze het hebben aangepast dan met die codes. Nou ja, zal wel. Wederom opnieuw besteld en dan is het maar 140 euro, it is what it is.

Acties:
  • +16 Henk 'm!
Daar is de setting dan eindelijk. Speakers muten wanneer je Headset aansluit!

Morgen maar eens testen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HwQ3S4l.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bFnuT0h.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 19-10-2021 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:08
Rivanov schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:53:

[Embed]
Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 22:53:

[Embed]
Yeah!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 19:32

[Embed]
Super handig! Ik wissel regelmatig, ook tijdens een sessie. Ideaal als dit soepel werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Grounded update komt morgen uit! :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Embed]
Ben benieuwd of dit ook gaat werken met third party headsets die via een dongle verbinding maken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Speakers muten wanneer ik m’n Headset aansluit! :)
Zijn aangesloten op m’n Marantz receiver en via eARC aangesloten.

En gaan weer netjes aan zodra ik m’n Headset uitschakel.

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2021 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo editie nu te reserveren bij Bol

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2021 12:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B2_7h889P_jDh8C1zjydWo5q19o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EqUvuoKvMiwd7E2MxBXLZuIU.jpg?f=fotoalbum_large
Microsoft viert 20 jaar Xbox op 15 november met speciale stream

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 20-10-2021 08:39 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh yeah boy!
Word binnenkort weer samen spelen en ook even die nightmother verslaan :P

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 20-10-2021 08:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niceee! Erg handig want nu moet ik elke keer wanneer ik een headset aansluit me tv volume helemaal naar 0 zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 16:22
Rivanov schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 07:29:
Speakers muten wanneer ik m’n Headset aansluit! :)
Zijn aangesloten op m’n Marantz receiver en via eARC aangesloten.

En gaan weer netjes aan zodra ik m’n Headset uitschakel.
Werd tijd, gaat de goede kant op.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 09-10 16:52
G_Dragon schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:38:
[...]

Niceee! Erg handig want nu moet ik elke keer wanneer ik een headset aansluit me tv volume helemaal naar 0 zetten :X
Dit dus, en dat wil ik nog wel eens vergeten als ik de headset opzet! En als ik dat vergeet, komt mijn vriendin naar beneden met de melding dat ze het bed uit trilt van al dat geknal. Is toch een functie die goed is voor mijn relatie. Heb hem net gecheckt en het werkt, top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:45:
[...]

Dit dus, en dat wil ik nog wel eens vergeten als ik de headset opzet! En als ik dat vergeet, komt mijn vriendin naar beneden met de melding dat ze het bed uit trilt van al dat geknal. Is toch een functie die goed is voor mijn relatie. Heb hem net gecheckt en het werkt, top!
Haha herkenbaar dit bovenstaande verhaal _/-\o_ ! Heb zelfs wel eens gehad dat ik dacht huh hoor ik een soort echo in me headset? blijkt de volume van me tv gewoon aan te staan O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JDL15 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:45:
[...]

En anders hinten de mensen in de partychat daar wel naar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 21:31
Huh die xbox series x mini fridge zouden ze via Amazon gaan aanbieden voor 100 euro?
Nu staat die wel op die tonyxk website maar daar is die maar liefst 140 euro. Dat is mij wel echt te gortig. Jammer dit.
Een snelle blik op ebay en daar staan ze nu voor 218 t/m oplopend tot 300 euro.

Ik wacht wel op december 2021 wanneer die global bij meerdere resellers verkrijgbaar is a 100 eur.

[ Voor 15% gewijzigd door Soulizer op 20-10-2021 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Soulizer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:14:
Huh die xbox series x mini fridge zouden ze via Amazon gaan aanbieden voor 100 euro?
Nu staat die wel op die tonyxk website maar daar is die maar liefst 140 euro. Dat is mij wel echt te gortig. Jammer dit.

Ik wacht wel op december 2021 wanneer die global bij meerdere resellers verkrijgbaar is a 100 eur.
Eerste aankondiging was inderdaad via Amazon maar dit bleek later Toynk voor NL te zijn, je kan via Toynk ook inschrijven voor de nieuwsbrief dan krijg je een 10% kortingscode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Dat word dit weekend weer even Grounded opstarten, zit momenteel helemaal in Minecraft aangezien mijn zoon sinds kort gamen helemaal leuk is gaan vinden en hij steeds aan mij vraagt hoe het werkt in Minecraft dus ben mezelf nu alle ins en outs van Minecraft aan het aanleren :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nogne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:19:
[...]

Eerste aankondiging was inderdaad via Amazon maar dit bleek later Toynk voor NL te zijn, je kan via Toynk ook inschrijven voor de nieuwsbrief dan krijg je een 10% kortingscode.
Die ik gisteravond laat met geen mogelijkheid toegepast kreeg op de bestelling. Alsof ze het aangepast hebben. Met zowel de welcome10 code als die van de nieuwsbrief kreeg ik not eligible.
Soulizer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:14:

Ik vraag het me echt af of een bol of andere zaken hier het gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:05
Ik heb hem niet kunnen preorderen bij toynk er gebeurt niks als ik op de pre order knop klik.

Hopelijk krijgt bol de fridge

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een tip voor een goede wasmachine waar een X op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

devilsnight schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:36:
[...]

Die ik gisteravond laat met geen mogelijkheid toegepast kreeg op de bestelling. Alsof ze het aangepast hebben. Met zowel de welcome10 code als die van de nieuwsbrief kreeg ik not eligible.

[...]

Ik vraag het me echt af of een bol of andere zaken hier het gaan krijgen.
Ik kreeg zelf een andere code (HELLOZV33T3LM), geen idee of deze nog werkt want deze werd naar mijn emailadress gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:17:
[...]

Ik kreeg zelf een andere code (HELLOZV33T3LM), geen idee of deze nog werkt want deze werd naar mijn emailadress gestuurd.
Ja die kreeg ik ook via de nieuwsbrief, ook daar kreeg ik not eligible. Slecht.

Oh wacht, misschien komt het omdat ik al een eerste aankoop heb gedaan, ook al is die geannuleerd en refunded. Ze zullen dat wel niet gereset hebben.
PacinoAllstars schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:37:
Ik heb hem niet kunnen preorderen bij toynk er gebeurt niks als ik op de pre order knop klik.

Hopelijk krijgt bol de fridge
Je moet op die rode balk onder aan het scherm drukken, preorder. En de datum staat daarbij. Dan komt ie in je mandje terecht.

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 20-10-2021 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
Twijfel tussen XSX en XSS voor de zoon zijn verjaardag te kopen (9 jaar).

Hoe zit het specifiek mbt vb opslaan waar je zit in een game: wordt dat op dat interne SDD opgeslagen? Of zit dat in de cloud? Dat is immers één van de redenen om te twijfelen tussen de X en S nl dat grotere interne geheugen? Willen vermijden dat vb de vrouw des huizes Myst gaat spelen zo nu en dan, en al doende plek inneemt op die interne SDD, waardoor zoontje zelf vb minder spelletjes kan opslaan? Zoon speelt veel met afwisseling, dus niet uren aan stuk één game, dan weer volgende, maar vb nu eens Farming Simulator, dan weer dag nadien vb Roblox, Op zelfde avond vb ook nog wat Minecraft, etcetc. Dus niet in de zin van "eerst dit spel vooral uitspelen, daarna ander".

Ik begrijp dat je bij de S wel ook een SDD kan aansluiten, maar dat je er niet rechtstreeks dan spelletjes van kan spelen ? En dus vb ook niet je progress kan bijhouden op zo'n externe SDD? (tenzij het dus in de cloud zit)?

Daarnaast heb je natuurlijk nog de discdrive in de X waarbij je jezelf niet limiteert tot online spellen moeten kopen. We gaan sowieso een Ultimate pass voorzien (is al geregeld).

En begrijp dat de X krachtiger is etcetc, maar gaat zoon daar al iets van merken?

Kortom, wat zou jullie advies hieromtrent zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Leffunk schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:47:
Twijfel tussen XSX en XSS voor de zoon zijn verjaardag te kopen (9 jaar).

Hoe zit het specifiek mbt vb opslaan waar je zit in een game: wordt dat op dat interne SDD opgeslagen? Of zit dat in de cloud? Dat is immers één van de redenen om te twijfelen tussen de X en S nl dat grotere interne geheugen? Willen vermijden dat vb de vrouw des huizes Myst gaat spelen zo nu en dan, en al doende plek inneemt op die interne SDD, waardoor zoontje zelf vb minder spelletjes kan opslaan? Zoon speelt veel met afwisseling, dus niet uren aan stuk één game, dan weer volgende, maar vb nu eens Farming Simulator, dan weer dag nadien vb Roblox, Op zelfde avond vb ook nog wat Minecraft, etcetc. Dus niet in de zin van "eerst dit spel vooral uitspelen, daarna ander".

Ik begrijp dat je bij de S wel ook een SDD kan aansluiten, maar dat je er niet rechtstreeks dan spelletjes van kan spelen ? En dus vb ook niet je progress kan bijhouden op zo'n externe SDD? (tenzij het dus in de cloud zit)?

Daarnaast heb je natuurlijk nog de discdrive in de X waarbij je jezelf niet limiteert tot online spellen moeten kopen. We gaan sowieso een Ultimate pass voorzien (is al geregeld).

En begrijp dat de X krachtiger is etcetc, maar gaat zoon daar al iets van merken?

Kortom, wat zou jullie advies hieromtrent zijn?
Als je het er voor over hebt zou ik zelf voor de X gaan, die heeft dubbel zoveel opslag (fijn met Gamepass) en een disc-lezer.

Series S is daarbij ook een fantastische console die ook alles met gemak kan draaien.

Je kan op beide consoles een externe hardeschijf aansluiten, je kan hier alleen geen Series S|X only games opzetten (volgens mij wel voor tijdelijk opslag maar je kan dan de game niet openen). De One games kan je dus wel allemaal extern opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.videogameschr...__twitter_impression=true

Xbox blijft nog weg van VR. Wat mij betreft ook prima keuze. Heb dan ook helemaal niets met VR. :)

https://www.gamesindustry...s-past-25-million-players

Verder heeft Sea of Thieves de 25 miljoen spelers gehaald. Veel zullen het even geprobeerd hebben en daarna weggelegd, maar erg tof hoe ze die game hebben ondersteund in de afgelopen jaren. En volgens mij nog steeds erg populair.

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2021 12:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Game Pass doet het goed,maar heeft niet zijn target gehaald

https://www.axios.com/xbo...33-bd25-1ab2c0ad9346.html

Hopelijk maakt dit Xbox juist nog meer....agressief. Sony zit niet stil, dat is te merken aan die timed exclusive deals voor KOTOR, FF7R, FF16 , Forspoken etc en ze zijn echt nog niet klaar. Hopelijk gaat MS nog meer investeren in Game Pass, bieden ze nog meer geld aan publishers om grote games day one (of kort erna) erop te krijgen.

De kleinere indie titels dit jaar waren tof, dat zeker, maar afgezien van een paar grotere titels zoals Outriders viel het wel wat tegen qua grotere games, games waar mensen echt GP voor willen aanschaffen. Wellicht met FH5 en Halo straks dat het flink zal verbeteren en natuurlijk wanneer XGS elk jaar een hand vol met titels kan releasen, maar dat zal nog minstens tot 2023 duren.

Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:06:
Game Pass doet het goed,maar heeft niet zijn target gehaald

https://www.axios.com/xbo...33-bd25-1ab2c0ad9346.html

Hopelijk maakt dit Xbox juist nog meer....agressief. Sony zit niet stil, dat is te merken aan die timed exclusive deals voor KOTOR, FF7R, FF16 , Forspoken etc en ze zijn echt nog niet klaar. Hopelijk gaat MS nog meer investeren in Game Pass, bieden ze nog meer geld aan publishers om grote games day one (of kort erna) erop te krijgen.

De kleinere indie titels dit jaar waren tof, dat zeker, maar afgezien van een paar grotere titels zoals Outriders viel het wel wat tegen qua grotere games, games waar mensen echt GP voor willen aanschaffen. Wellicht met FH5 en Halo straks dat het flink zal verbeteren en natuurlijk wanneer XGS elk jaar een hand vol met titels kan releasen, maar dat zal nog minstens tot 2023 duren.

Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.
Ik denk dat een deel ook te maken heeft met de tekorten van de console zelf. Dit is natuurlijk een target die ergens begin vorig jaar is bepaald. Hoe minder consoles, hoe minder abonnementen.

Wel grappig dat diverse sites een 37% groei na al een enorme groei in het jaar daarvoor meteen als een negatief bericht spinnen in hun headlines :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wat mij betreft gaat MS eens flink met de marketingmachine aan de gang. Leuk al die hele toffe socials en koelkast waarmee ze de hardcore gamers aanspreken maar wil de casual ook echt aansluiten dan moeten ze flink uitpakken op tv/Youtube etc.

Ik begrijp niet dat er nu nog steeds 0,0 reclame is voor Halo en Forza Horizon 5. Die komen over een aantal weken uit en dat zij bij uitstek de titels waar ze nu mee moeten knallen.

Aan de andere kant maakt het mij ook niet echt uit of ze nu wel of niet hun targets halen want als je de rode draad een beetje volgt zien we dat ze het eigenlijk prima doen. Maar kom op, knallen met die oorlogskas van Microsoft *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
D-Ed schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:25:
Ik begrijp niet dat er nu nog steeds 0,0 reclame is voor Halo en Forza Horizon 5. Die komen over een aantal weken uit en dat zij bij uitstek de titels waar ze nu mee moeten knallen.
Ik heb denk ik nog nooit zoveel info gezien voor de release van een Forza game dan bij FH5. Bi-weekly "Lets Go!" shows met veel info over de game. Dagelijkse updates over de games (forums/reddit). Klopt dat dit niet de reclame is die je bedoelt, maar er is zeker wel al heel veel geweest. Maar dit is vooral op de hardcore gamer gericht.

Ik denk dat MS wacht met de standaard reclame tot de game uit is, omdat ze dan kunnen zeggen dat het meteen beschikbaar is en gratis* te spelen is met Game Pass. Dan kunnen mensen er meteen op reageren en bijv. via cloud spelen/proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:19

BM

Moderator Spielerij
D-Ed schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:25:
Wat mij betreft gaat MS eens flink met de marketingmachine aan de gang. Leuk al die hele toffe socials en koelkast waarmee ze de hardcore gamers aanspreken maar wil de casual ook echt aansluiten dan moeten ze flink uitpakken op tv/Youtube etc.
Ik werd gister na de Champions League wedstrijd van Ajax ( *O* ) getriggered door een game-reclame. Geen idee welke het was, maar het eindige met 'Play day one on Gamepass'. Whut, MS doet dus wel (soortvan) aan reclame in NL :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 13:52
BM schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Ik werd gister na de Champions League wedstrijd van Ajax ( *O* ) getriggered door een game-reclame. Geen idee welke het was, maar het eindige met 'Play day one on Gamepass'. Whut, MS doet dus wel (soortvan) aan reclame in NL :)
Volgens mij was dat reclame voor Back 4 Blood!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:05
devilsnight schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:26:
[...]
Je moet op die rode balk onder aan het scherm drukken, preorder. En de datum staat daarbij. Dan komt ie in je mandje terecht.
Hey thanks, ik heb hem zojuist succesvol besteld _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:13:
[...]

Ik denk dat een deel ook te maken heeft met de tekorten van de console zelf. Dit is natuurlijk een target die ergens begin vorig jaar is bepaald. Hoe minder consoles, hoe minder abonnementen.

Wel grappig dat diverse sites een 37% groei na al een enorme groei in het jaar daarvoor meteen als een negatief bericht spinnen in hun headlines :).
Wat denk je dat het uitstellen van Halo Infinite gedaan heeft? Dankzij de november en december line-up mag je wel een flinke aanwas aan users verwachten. Kortzichtige berichtgeving af en toe.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ectra schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Ik heb denk ik nog nooit zoveel info gezien voor de release van een Forza game dan bij FH5. Bi-weekly "Lets Go!" shows met veel info over de game. Dagelijkse updates over de games (forums/reddit). Klopt dat dit niet de reclame is die je bedoelt, maar er is zeker wel al heel veel geweest. Maar dit is vooral op de hardcore gamer gericht.

Ik denk dat MS wacht met de standaard reclame tot de game uit is, omdat ze dan kunnen zeggen dat het meteen beschikbaar is en gratis* te spelen is met Game Pass. Dan kunnen mensen er meteen op reageren en bijv. via cloud spelen/proberen.
Yep, precies mijn punt ;) En inderdaad. Ik snap dat ze wachten maar soms mogen er wel wat meer teasers voorbij komen juist om die hype bij de massa los te krijgen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
BM schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Nice (en gefeliciteerd *O* )

Laatst kwam er ook een vacature voor social media manager NL voorbij dus ik heb goede hoop dat ze nu wat meer gaan doorpakken d:)b
Pagina: 1 ... 253 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord