Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Snap niet goed waarom je dit zou willen hebben, buiten de verzamelwaarde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

JDL15 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:43:
Ik had ook interesse in die fridge, maar heb even een unboxing gekeken (van een mega irritante dude overigens), maar mijn interesse verdween direct.

Ik vind hem echt niet mooi, had alleen wat van die mock ups gezien van te voren. In het echt vind ik de bovenkant echt tegenvallen, is de koelruimte echt heel klein (hooguit een paar Monster blikken haha) en hebben ze aan de achterkant best wel een uitbouw zitten met controls eraan.

Mijn advies is om toch even een unboxing te kijken, was voor mij echt een domper!
Heb je een link ?

En hooguit een paar blikken. Dat is juist nou het idee erachter. Een kleine koelkast, dus dat had je kunnen verwachten. Je hele week voorraad boodschappen past er idd niet in ;)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:52
Krimglas schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:45:
Ja ik moest ook ff mijn groene bril afzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Krimglas schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:45:
Ik wil 'm voor in m'n gameroom. Ik heb letterlijk op één meter afstand van mijn "hok" en koelkast (in de bijkeuken) maar zo'n ding is allereerst gewoon leuk om te hebben. Zal er dan wel wat Radlers\bier\cola ingooien ofzo, scheelt toch weer een keer opstaan als er bezoek is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:55

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:37:
Ik heb Toynk een mailtje gestuurd. Gevraagd over shipping en eventuele andere extra kosten.

Aangezien het de VS is zal het wel nog een paar uur duren voordat ze open gaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/REDlDc8WvT1-YozVxhYzTRJyoY8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D2dOVUjz8nSYo6f3AbRovWvw.png?f=user_large

Heb even iets in de mand gegooid (replica van een geweer van Firefly, van metaal dus best zwaar)

Dat begint al bij 160 euro verzendkosten en dat is kleiner en lichter dan Mini Fridge, dat kan een heel duur geintje worden.

260 euro voor een mini koelkast is wel extreem naar mijn mening, 100 euro zou nog wel een leuke collectable zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Vagax op 19-10-2021 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
MRE-Inc schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:45:
[...]

Heb je een link ?

En hooguit een paar blikken. Dat is juist nou het idee erachter. Een kleine koelkast, dus dat had je kunnen verwachten. Je hele week voorraad boodschappen past er idd niet in ;)
YouTube: Xbox Series X MINI-FRIDGE Unboxing!!

Gun hem eigenlijk de clicks niet :P

Nee idd geen hele voorraad, maar twijfel of er wel Belgische biertjes in kunnen, check ook dat deurtje maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 10:57
JDL15 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:48:
[...]

YouTube: Xbox Series X MINI-FRIDGE Unboxing!!

Gun hem eigenlijk de clicks niet :P

Nee idd geen hele voorraad, maar twijfel of er wel Belgische biertjes in kunnen, check ook dat deurtje maar..
Dat is toch niet de officiele van xbox? Was dit geen samenwerking met een bedrijf van de Rock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
somfortiwan schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Dat is toch niet de officiele van xbox? Was dit geen samenwerking met een bedrijf van de Rock?
Zitten wat extra's bij maar de fridge is toch dezelfde? Of zie ik dat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricky757
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:24
JDL15 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:50:
[...]

Zitten wat extra's bij maar de fridge is toch dezelfde? Of zie ik dat fout?
Nee dit is een andere, de "echte" is groen van binnen :P

Nothing phone 3a - AMD RX 6900 XT - AMD Ryzen 7 5800X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

[Afbeelding]

Heb even iets in de mand gegooid (replica van een geweer van Firefly, van metaal dus best zwaar)

Dat begint al bij 160 euro verzendkosten en dat is kleiner en lichter dan Mini Fridge, dat kan een heel duur geintje worden.

260 euro voor een mini koelkast is wel extreem naar mijn mening, 100 euro zou nog wel een leuke collectable zijn
Als MS het via Amazon(.nl) laat lopen mag ik hopen dat er over dit soort zaken nagedacht is/er in EU ook een distributiecentrum zit die leveringen krijgt. Want per klant 160 Eur + laten betalen voor shipping (ex. importkosten), dan haakt denk ik iedereen wel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Op de foto van de Xbox news website, is de bovenkant ook concave terwijl in dit filmpje dit plat was. Moet zegge, dat ik die uit dat filmpje er heeeel erg slecht uit vind zien.

Nu het blijkt dat die in Nederland toch niet goed beschikbaar gaat zijn, ga ik denk ik toch afwachten. Voor mij is nu de max. prijs toch echt 100 euro met wellicht ~10 euro verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

somfortiwan schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Volgens mij wel. Diegene is Stallion83. De eerste Xbox gamer die 1.000.000GS haalde en volgens mij ook de 2.000.000GS. Op zich wel een goede gast hoor. Heeft ook een lifetime Xbox Live Gold gekregen daarvoor wat later is omgezet naar Lifetime GamePass Ultimate.

Maar dacht wel dat Xbox in samenwerking met een derde partij deze koelkast had gemaakt. Dit is blijkbaar een speciale want hij krijgt er ook nog wat customized controllers en blikken energy drank bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Exorcist schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:53:
[...]

Als MS het via Amazon(.nl) laat lopen mag ik hopen dat er over dit soort zaken nagedacht is/er in EU ook een distributiecentrum zit die leveringen krijgt. Want per klant 160 Eur + laten betalen voor shipping (ex. importkosten), dan haakt denk ik iedereen wel af.
Via Amazon wel ja want die hebben wel het distributie netwerk daarvoor maar helaas doet Amazon niet mee in Europe, de enige officiele website die het nu verkoopt gaat gewoon de dikke hoofdprijs er voor vragen

[ Voor 4% gewijzigd door Vagax op 19-10-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:58:
[...]

Via Amazon wel ja want die hebben wel het distributie netwerk daarvoor maar helaas doet Amazon niet mee in Europe, de enige officiele website die het nu verkoopt gaat gewoon de dikke hoofdprijs er voor vragen
Ik wacht het even af, maar dan vind ik de bombarie op voorhand (met de 99 Euro) nogal "enthousiast" en misleidend. We'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Ow sorry, dan zat ik er helemaal naast. Dan ga ik het toch nog ff goed in de gaten houden, want die uit mijn linkje was inderdaad heel slecht gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/xboxera.com/wp-content/uploads/2021/10/FBvyYtSVEAM3PP2.jpg?resize=768%2C768&ssl=1
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/xboxera.com/wp-content/uploads/2021/10/FBvyYwCVEAQNodC-2.jpg?resize=768%2C768&ssl=1

Iets betere screens van de echte koelkast, geen render

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]

Oh wauw,

Hell no dat ik dat ga doen dan. Wat iemand hier al zei net...tien euro verzendkosten bijvoorbeeld is nog te doen, maar dit is volledig een no go. Thanks voor het uitzoeken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Alvast als troost net wel deze besteld, komt eind. nov uit:

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/gQ2zLZ77DV8G/G58N5A7/550x381.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 23:23

Nogne

>.<

Pfff, hoop dat het allemaal een beetje meevalt met die koelkast. Wil hem graag bestellen voor in de mancave, maar als de verzendkosten meer zijn dan de koelkast zelf dan houdt het voor mij op.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon bijzonder jammer dat niet een Gamemania of Nedgame of Amazon NL het krijgt, dan was het easy peasy geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:15:
Gewoon bijzonder jammer dat niet een Gamemania of Nedgame of Amazon NL het krijgt, dan was het easy peasy geweest.
Ging er zelf vanuit dat het gewoon via de Microsoft site zou gaan of desnoods Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Exorcist schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:12:
Alvast als troost net wel deze besteld, komt eind. nov uit:

[Afbeelding]
Via MS zelf? Want als ik hetzelfde wil doen, krijg ik een hele mooie foutmelding

Dit artikel is niet op voorraad. Verwijder het of sla het op voor later.

Of heb jij net de laatste? :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Notna schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

Via MS zelf? Want als ik hetzelfde wil doen, krijg ik een hele mooie foutmelding

Bol.com

https://www.bol.com/nl/nl...-dNCw.2_9.10.ProductTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Notna schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

Hij is iig nog te reserveren bij Bol. Heb ik ook gedaan ergens vorige week.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 23:37
[...]

[Afbeelding]

Kunnen we alleen bij Toynk op de website een pre-order plaatsen? Of is het ook mogelijk via Amazon.nl te doen? Dit is mij niet helemaal duidelijk in het persbericht van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

XboxFreak36 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Kunnen we alleen bij Toynk op de website een pre-order plaatsen? Of is het ook mogelijk via Amazon.nl te doen? Dit is mij niet helemaal duidelijk in het persbericht van MS.
Zoals ik het las en begreep is dat Amazon(.nl) het platform wordt waar je de order kunt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

XboxFreak36 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Voor nu kan het voor Nederland alleen bij Toynk, de eerste levering gaat daar in ieder geval mee.

Ze spreken eigenlijk al dat er in de toekomst meer retailers bij kunnen komen dus er is wel hoop dat het misschien ooit bij Bol of Amazon terecht komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Exorcist schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:51:
[...]

Zoals ik het las en begreep is dat Amazon(.nl) het platform wordt waar je de order kunt plaatsen.
Juist niet :P

Zie: https://news.xbox.com/en-...box-series-x-mini-fridge/

[ Voor 13% gewijzigd door Vagax op 19-10-2021 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Aangezien Amazon het dus blijkbaar niet gaat worden, klopt het dat toynk.com de juiste link is of is er een aparte voor de EU/NL ?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Waar Tweakers weer dit zei:

"Beschikbaarheid in Europa betekent in dit geval ook dat Nederland daadwerkelijk de koelkast kan kopen; het land wordt specifiek genoemd in de bekendmaking. België wordt echter niet genoemd, maar 'regionale beschikbaarheid wordt in de loop van 2022 uitgebreid'. Verkoop in Nederland gaat vermoedelijk via Toynk op Amazon.nl, want de andere genoemde verkooppunten, GameStop en Micromania, hebben geen locaties in of sites voor Nederland. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

DutchCrownNL schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:53:
Aangezien Amazon het dus blijkbaar niet gaat worden, klopt het dat toynk.com de juiste link is of is er een aparte voor de EU/NL ?
Yes, https://www.toynk.com/ via hier kan je waarschijnlijk straks bestellen, je kan via de .com website gewoon dingen verzenden naar Nederland.

Let er wel op dat de verzendkosten waarschijnlijk 160+ euro zullen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Exorcist schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:55:
[...]

Waar Tweakers weer dit zei:

"Beschikbaarheid in Europa betekent in dit geval ook dat Nederland daadwerkelijk de koelkast kan kopen; het land wordt specifiek genoemd in de bekendmaking. België wordt echter niet genoemd, maar 'regionale beschikbaarheid wordt in de loop van 2022 uitgebreid'. Verkoop in Nederland gaat vermoedelijk via Toynk op Amazon.nl, want de andere genoemde verkooppunten, GameStop en Micromania, hebben geen locaties in of sites voor Nederland. "
Lees de edit die Microsoft heeft gemaakt op de website die ik doorstuurde, ze hebben gisteren Amazon verwijderd als verkooppunt, ze verkopen direct via Toynk.com
Editor’s Note (October 18): We’ve removed Amazon from this post as a seller for this product and clarified the participating retailers. Toynk will be selling this directly through their own online store. Please visit their site for the latest details on pre-order and product availability.

[ Voor 19% gewijzigd door Vagax op 19-10-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:57:
[...]

Lees de edit die Microsoft heeft gemaakt op de website die ik doorstuurde, ze hebben gisteren Amazon verwijderd als verkooppunt, ze verkopen direct via Toynk.com
Ah, cruciaal stukje tekst aldaar ja. Mja, dan houdt het gewoon op. Vind het vreemd lopen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Exorcist schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:58:
[...]

Ah, cruciaal stukje tekst aldaar ja. Mja, dan houdt het gewoon op. Vind het vreemd lopen allemaal.
Het is zeer kut geregeld allemaal, denk dat Europa als een last-minute iets er bij is gegooid want het is vrij gek dat een dag voor de pre-orders Amazon toch niet de verkoop gaat doorvoeren van Toynk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 10:33
Zit niks anders op dan even GameStop DE afwachten en kijken of ik het vlak over de grens kan ophalen :)

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:00:
[...]

Het is zeer kut geregeld allemaal, denk dat Europa als een last-minute iets er bij is gegooid want het is vrij gek dat een dag voor de pre-orders Amazon toch niet de verkoop gaat doorvoeren van Toynk
Een grote fucking bende, eerst ons lekker maken dat we hem gewoon via Amazon kunnen krijgen en dat voor ons Kikkerlandje waar Xbox niet mega veel om geeft....nope!

Nog altijd niet te vinden op Toynk ook, niet dat ik dat soort verzendkosten ga betalen though!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_1mYVjhZntu9VIXfy18HfpiTX8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZKaqkKkxHsXFGFM4dwRdWC9G.png?f=fotoalbum_large

Wauw, eerste radio station en nu spot ik een paar echt lekkere artiesten, word weer genieten voor een paar weken tot ik waarschijnlijk helemaal gek word van dezelfde nummers :9

[ Voor 10% gewijzigd door Vagax op 19-10-2021 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:08
Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:27:
[...]

[Afbeelding]

Wauw, eerste radio station en nu spot ik een paar echt lekkere artiesten, word weer genieten voor een paar weken tot ik waarschijnlijk helemaal gek word van dezelfde nummers :9
Ik werd juist minder blij van de radiostations, doe mij maar een lekkere pot metal.

Dan maar de imo minst erge: XS opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Xgar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:28:
[...]

Ik werd juist minder blij van de radiostations, doe mij maar een lekkere pot metal.

Smaken verschillen ;) Vind de soundtrack die ze hebben gekozen lekker passen in het sfeertje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:36
[...]

[Afbeelding]

Nice, XS ziet er ook goed uit. Leuk voor de eerste periode en daarna ga ik wel weer zelf muziek streamen via mijn telefoon en Turtle Beach headset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
[...]

In Forza Horizon 2 of 3 kon je de muziek uit je OneDrive opzetten geloof ik :P

Hier gaat meestal na een paar uurtjes spelen het geluid van het spel weer uit en zet ik gewoon muziek op. Doe ik met vrijwel alle games, na een paar keer heb ik de liedjes/deuntjes wel weer gehoord :+

Kunnen ze het spel niet gewoon vanavond alvast even uitbrengen ofzo? Dat wachtend duuuuurt zooo laang ;(

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
[...]

Tip: De verschillend beschikbare muziekspelers op xbox kunnen gewoon muziek blijven doorspelen terwijl je aan het gamen bent: een handige feature die er al sinds de xbox360 inzit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Rijden door de woestijn doe ik altijd met K-Rose, die zie ik er alleen niet bij staan :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://news.xbox.com/en-...-mid-october-update-2021/

The Forgotten City en nog veel meer naar Game Pass. Forgotten City schijnt heel goed te zijn. Begon als Skyrim mod en werd een game van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:24
Op game.co.uk is de preorder voor de mini fridge open maar verzenden hem helaas niet naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:32:
[...]

Smaken verschillen ;) Vind de soundtrack die ze hebben gekozen lekker passen in het sfeertje
Ik ook. Aan metal heb ik sowieso een schurfthekel (maar dat is persoonlijk) en zowaar iedere racegame heeft zoiets als als track. Op dat vlak is Horizon ook een verademing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:08
Exorcist schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:08:
[...]

Ik ook. Aan metal heb ik sowieso een schurfthekel (maar dat is persoonlijk) en zowaar iedere racegame heeft zoiets als als track. Op dat vlak is Horizon ook een verademing.
Tsja, dat heb ik weer met EDM en rap.

Daarom zijn meerdere radiostations ook fijn, voor ieder wat wils, alleen valt het me deze keer nogal tegen. Maar ja, dan maar eigen muziek opzetten.

tevens:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QynZ1MQM9B_ySHoubt4qnL7m3mw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PpdIVQWiNc1Ssxz8y3E2JGAS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Xgar op 19-10-2021 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat zijn toch wel weer toffe games die gaan komen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees op XboxEra dat de fridge al sold out is...

Hoeeeeeeee dan? 🤣🤣🤣🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:17:

Hoeeeeeeee dan? 🤣🤣🤣🤣🤣
Omdat UK er 3 kreeg, DE er 3, FR er 3, IT er 3 en toen waren ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Heel jammer dat die fridge nergens te bestellen is..

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:49

Hoeeeeeeee dan? 🤣🤣🤣🤣🤣
En nu kan je Ebay in de gaten houden voor de gescalpte/overpriced versie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
absrnd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:24:
[...]

En nu kan je Ebay in de gaten houden voor de gescalpte/overpriced versie :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4IriqegLNHVktYEuUIOk187INk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BMVaxCoIiBV3hDjiwWcaxflC.jpg?f=fotoalbum_large

Moeeeeee wordt je van dit soort zaken. Not surprised at all, dat niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tsja, zolang er mensen zijn die daar in meegaan is het gewoon business. Ik zal nooit kopen of verkopen op die manier. Maar beide kanten zijn samen het probleem.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:18:
[...]

Omdat UK er 3 kreeg, DE er 3, FR er 3, IT er 3 en toen waren ze op.
Zou me niet verbazen. Maar het is niet een limited iets wordt er gezegd.

Maar ach, als wij Toynk als enige optie hebben, nevermind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

In de blog post van Microsoft klonk het wel alsof dit gewoon de eerste ronde pas is en dat meer voorraad later zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:29:
In de blog post van Microsoft klonk het wel alsof dit gewoon de eerste ronde pas is en dat meer voorraad later zou komen.
Begin 2022 zeiden ze geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:58

TheVMaster

Moderator WOS
Kapitein187 schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 15:24:
Heel jammer dat die fridge nergens te bestellen is..
Voor DE en NL (via Toynk) is hij volgens mij nog niet te pre-orderen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:29:
Dan hopelijk ook via een distributeur in NL. Krijg er hetzelfde gevoel bij als destijds met de launch van de Xbox One, waar Nederland de middelvinger kreeg en het ding pas een jaar later hier te koop was. Dan haak ik uit principe al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 14:21
Hij komt ook via Gamestop.de maar die geven zelf aan via twitter dat ze niet mogen zeggen wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:28

ilm

Everspace 2! Goede dingen erover gehoord, maar de xbox versie komt pas later blijkbaar. Wel zin in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Senaxx schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 15:34:
Hij komt ook via Gamestop.de maar die geven zelf aan via twitter dat ze niet mogen zeggen wanneer.
Ik lees op Twitter dat het om 16u zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Senaxx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:34:
Lang verhaal kort: het is weer eens slecht geregeld want Europa, of beter gezegd, niet-US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:34:
Maar sturen zij naar NL? Waarschijnlijk niet. Wellicht is dat ook in no time uitverkocht.
Exorcist schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:34:
[...]

Dan hopelijk ook via een distributeur in NL. Krijg er hetzelfde gevoel bij als destijds met de launch van de Xbox One, waar Nederland de middelvinger kreeg en het ding pas een jaar later hier te koop was. Dan haak ik uit principe al af.
Ja dat was echt droevig toen. Ik had er zelf geen haast mee aangezien GTA 5 toen net uitkwam voor 360, maar dat was echt fucked up. Gelukkig is dat wel anders sinds One X al. Helaas zijn wij gewoon niet echt een Xbox land.

Heb er een hard hoofd in dat Bol hem gaat krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:37:

Maar sturen zij naar NL? Waarschijnlijk niet. Wellicht is dat ook in no time uitverkocht.
Nee maar eventueel via een reshipper is dat wel te regelen als je hem echt wilt hebben. Misschien is het dan nog goedkoper dan als je hem via Tonyk besteld :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Senaxx op 19-10-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Hoeeeeeeee dan? 🤣🤣🤣🤣🤣
8)7 haha dat ging snel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zag net deze tweet, het was een foutje, in de USA moet het eigenlijk nog echt beginnen

https://twitter.com/tomwa.../1450455810178535429?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:38:
[...]

Nee maar eventueel via een reshipper is dat wel te regelen als je hem echt wilt hebben. Misschien is het dan nog goedkoper dan als je hem via Tonyk besteld :'(
Met Reshipper bedoel je iemand hier bijvoorbeeld die vlakbij Duitsland woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
devilsnight schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 15:46:
[...]

Met Reshipper bedoel je iemand hier bijvoorbeeld die vlakbij Duitsland woont?
Ik denk dat hij een reshipper als bv. MailboxDE bedoeld, of Huifkar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:45:
[...]

Ik zag net deze tweet, het was een foutje, in de USA moet het eigenlijk nog echt beginnen

https://twitter.com/tomwa.../1450455810178535429?s=20
Verwacht dat als het in Amerika begint dat het hier dan ook begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
ilm schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:34:
[...]

Everspace 2! Goede dingen erover gehoord, maar de xbox versie komt pas later blijkbaar. Wel zin in. :(
Ik speel het in early access op pc. Het is een HEERLIJKE game, maar het blijft early access en er is nog veel werk aan de winkel. Als je het serieus plant te spelen is het sowieso geen slecht idee om te wachten tot de echte release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
TheVMaster schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:47:
[...]

Juist, MailboxDE, Huifkar, Forward2Me.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

https://www.gamestop.de/XboxSeries/Games/63217/ Nu te pre-orderen, maar de site ligt plat. Gok dat een leger van scalp bots er al boven op zitten

[ Voor 23% gewijzigd door Vagax op 19-10-2021 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Juist, MailboxDE, Huifkar, Forward2Me.com
TheVMaster schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:47:
[...]

Nice. Dit kende ik niet. Het is goed om te weten.

Toch best bizar dat deze dingen zo snel uitverkocht raken. Men wil hem echt graag hebben, das duidelijk, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:55:
https://www.gamestop.de/XboxSeries/Games/63217/ Nu te pre-orderen, maar de site ligt plat. Gok dat een leger van scalp bots er al boven op zitten
Ja who am I kidding, dat is het hoogstwaarschijnlijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:57:
[...]
Toch best bizar dat deze dingen zo snel uitverkocht raken. Men wil hem echt graag hebben, das duidelijk, haha.
Is het een beperkte oplage of komen er meer mini-koelkasten op de markt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nogne schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 15:58:
[...]

Dat weet niemand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Senaxx
Nogne schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:58:
[...]

Volgensmij had microsoft wel aangegeven dat dit om een eerste oplage gaat, en dat ze in 2022 meer gaan maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
[...]

Het is GEEN beperkte oplage

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

De Twitter accounts van Xbox zeiden dat het niet limited was en dat er in begin 2022 weer een batch zou zijn. Maar ja, good luck daarmee als sites meteen plat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

@TheVMaster & @Senaxx thanks, dan blijf ik Toynk nog even refreshen hopelijk ben ik nog op tijd en is de verzendkosten niet zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogne schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:00:
@TheVMaster & @Senaxx thanks, dan blijf ik Toynk nog even refreshen hopelijk ben ik nog op tijd en is de verzendkosten niet zo hoog.
Zoek je steeds naar Xbox in die zoek balk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

https://www.toynk.com/pro...dge-thermoelectric-cooler

Voor de Nederlanders

Gratis verzending, ook naar Nederland

[ Voor 24% gewijzigd door Vagax op 19-10-2021 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Pre-order for €141.95 with "Free Shipping" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 16:13
Gepreordered op Toynk, gratis shipping naar Nederland, wel 142 euro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Aksnes schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 16:04:
Gepreordered op Tonyk, gratis shipping naar Nederland, wel 142 euro!
Lekker belangrijk ;-) Dan maar 40 euro meer betalen. Beter dan 160 euro shipping cost.

Enige wat we in NL nog moeten betalen (bij de douane) is 21% BTW. Invoerrechten worden alleen berekend als een product duurder dan 150 euro is: https://www.belastingdien...akket-bestel-buiten-de-eu

[ Voor 34% gewijzigd door TheVMaster op 19-10-2021 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bestellen jullie hem dan? Ik kan niet op preorder drukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricky757
tip: WELCOME10 voor korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Besteld voor 140 euro inc verzending 😊

[ Voor 6% gewijzigd door schumi1986 op 19-10-2021 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Bedankt voor het posten van de link. :) Mijn Distill.io notifier kwam net door maar je was net iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Komt dan op 125€ uit. Prijs was al gezakt naar 139 euro bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr50.50
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 14:14
Thanks, toch maar besteld voor ~€125!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricky757
Ik blijf nog even proberen of ik 'm ook via Gamestop DE kan bestellen, woon dichtbij de grens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40
Toynk is gratis verzenden, 140 euro totaal :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:08
Wist dat er een kortingscode was maar niet gezocht/gebruikt ivm snelheid.. Nog steeds te koop. Nogmaals bestellen en andere annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ricky757 schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 16:15:
Ik blijf nog even proberen of ik 'm ook via Gamestop DE kan bestellen, woon dichtbij de grens..
Ach, Toynk is incl shipping en met de code WELCOME10 krijg je hem voor 125 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricky757
xminator schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:16:
Wist dat er een kortingscode was maar niet gezocht/gebruikt ivm snelheid.. Nog steeds te koop. Nogmaals bestellen en andere annuleren?
Weet niet óf je kan annuleren daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
xminator schreef op Tuesday 19 October 2021 @ 16:16:
Je kunt hem niet annuleren volgens mij?
Pagina: 1 ... 252 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord