Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:14

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

xbox series x, t flight hotas one, en de t flight rudder pedals zijn binnen. stiekem wil ik het zelf al even proberen op mijn xbox of die rudder pedalen mooi werken met de joystick. Maar nog een maandje geduld tot mijn vader jarig is. Het is tenslotte zijn verjaardagscadeau :)

iemand ervaring met deze setup voor flight simulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43
Zijn er nog Gamepass Ultimate aanbiedingen? Ik moet per 8-11 verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:14

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

wvkreg schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:54:
Zijn er nog Gamepass Ultimate aanbiedingen? Ik moet per 8-11 verlengen.
Volgens mij ving ik op dat de GPU trick nog werkt. oftewel, laat het verlopen, 3 jaar goud kopen zonder automatisch verlengen, en dan weer omzetten naar GPU, kost je dan alleen 12 euro ipv 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:17
Patrock schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:51:
xbox series x, t flight hotas one, en de t flight rudder pedals zijn binnen. stiekem wil ik het zelf al even proberen op mijn xbox of die rudder pedalen mooi werken met de joystick. Maar nog een maandje geduld tot mijn vader jarig is. Het is tenslotte zijn verjaardagscadeau :)

iemand ervaring met deze setup voor flight simulator?
Nog niet maar ik ben wel benieuwd naar je vaders ervaring juist omdat de rudder functie op de flightstick zelf (draaien aan de knuppel) niet goed werkt bij Flight Sim. (althans toen ik dat vlak na release eens probeerde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 21:43
Ik heb de quest 2, en ergens is het toch wel jammer dat ms dusver vr niet zelf aanbied.

Via gamepass is bv op de pc flight simulator en starwars squadron in vr te spelen. Ditzou de series x ook makkelijk aankunnen.

Anderzijds is fragmentatie van het xboxlandschap ook rot. En in het ergste geval krijg je een nieuwe kinect achtige fail.

Toch is geen vr ook een gemis. Juist fallout skyrim en bv fable ( bv zoals moss of senua vr ) drie lenen zich best voor vr.
En met genoeg moeite en recourses zou het erg vet kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Patrock schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:55:
[...]

Volgens mij ving ik op dat de GPU trick nog werkt. oftewel, laat het verlopen, 3 jaar goud kopen zonder automatisch verlengen, en dan weer omzetten naar GPU, kost je dan alleen 12 euro ipv 1 euro.
Vorige maand nog gedaan, al heb ik maar 12 maanden Gold verlengt en daarna weer omgezet naar GPU.

Nothing to see here

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Nog een PSA voor diegene met de LG CX/GX/C1/G1 en 120Hz Dolby Vision Gaming hebben:

HDR Calibration Tool op de Xbox:
  • 1e scherm moet helemaal naar links (dus 0 clicks)
  • 2e scherm moet 18 clicks
  • 3e scherm moet 18 clicks
Wanneer de game een in-game HDR slider heeft: 1200Nits

De reden achter de 18 clicks binnen de HDR Calibration Tool;

De base-value is 300Nits. Iedere “click” voegt 50Nits toe. Dus 18 x 50 = 900Nits.
300Nits base value + 900Nits = 1200Nits

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat Five Nights at Freddy's.....

Zal echt allemaal wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ander voordeel van Dolby Vision for Gaming is dat je eindelijk van het DTM en HGIG geneuzel af bent. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:49:
Nog een PSA voor diegene met de LG CX/GX/C1/G1 en 120Hz Dolby Vision Gaming hebben:

De base-value is 300Nits. Iedere “click” voegt 50Nits toe. Dus 18 x 50 = 900Nits.
Ik heb een C9, maar volgens mij heb ik dat exact zo staan. Maar ik dacht dat die HDR tool niet bedoeld was voor DV? Of hebben ze een speciale DV calibration tool nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:53:
[...]

Ik heb een C9, maar volgens mij heb ik dat exact zo staan. Maar ik dacht dat die HDR tool niet bedoeld was voor DV? Of hebben ze een speciale DV calibration tool nu?
Nee, die pakt nog steeds HDR.
Maar een game die geen in-game HDR slider heeft, kijkt naar de HDR Calibration Tool.
Dus die moet je op 1200Nits zetten via de 18 clicks.

Je zult dan ook zien dat het plaatje wat je in beeld hebt, het schaakbord, ook niet helemaal goed staat. Maar dat maakt dus niet uit.

Heeft een game wel een in-game slider, dan zet je ‘m daar op 1200Nits.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 18-10-2021 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:52:
Ander voordeel van Dolby Vision for Gaming is dat je eindelijk van het DTM en HGIG geneuzel af bent. :+
Dat zou heel erg tof zijn, maar wel pas wanneer DV echt standaard is voor games toch? Onlangs hadden we hier een post van iemand die FC6 echt flets vond met DV.

Tot nu toe echter ben ik een fan ervan, maar ik heb FC6 niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Die achterlijke age restriction van YouTube krijg ik. Ze willen dan of je ID of CC zien, zucht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:19:
[...]

Die achterlijke age restriction van YouTube krijg ik. Ze willen dan of je ID of CC zien, zucht .
Ter bescherming van de tere kinderziel :P

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 18-10-2021 19:55 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Ascent update rolt hier nu binnen (5.84 GB)
Hopelijk unlocked de laatste chievo nu, kan dat spel ook eindelijk eens verwijderd worden.
De schijf begint hier langzaam op te schonen :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:55:
The Ascent update rolt hier nu binnen (5.84 GB)
Hopelijk unlocked de laatste chievo nu, kan dat spel ook eindelijk eens verwijderd worden.
De schijf begint hier langzaam op te schonen :9
Hoor graag of het lukt :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds niets op de Amazon site over de mini fridge, ook niet welke tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:22
[...]

Youtube vanced :) geen gezeik.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk, laat ik Celeste ook maar eens proberen dan... 500 deaths later, what have I done?! (Ok het zijn er pas 127 volgens de stats maar het voelde alsof ik al 100 keer dood gegaan was in hetzelfde level met 5 van die freaky mirror ghosts achter me aan :X)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-10 22:46

Vagax

Hehe

[...]

https://greasyfork.org/en...be-age-restriction-bypass werkt ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:23:
[...]

Youtube vanced :) geen gezeik.
Maar dat is zeker alleen voor pc en Android hé? Is wel handig voor die paar keer dat ik YouTube check via phone.

Ik check YouTube eigenlijk voornamelijk op mijn tv of Xbox. Daar is geen manier voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:49:

offtopic:
Wat is de gedachtengang achter 1200nits? De X en 1 series OLEDs van LG hebben toch maar een peak brightness van 700~800nits bij HDR content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:02:
[...]
offtopic:
Wat is de gedachtengang achter 1200nits? De X en 1 series OLEDs van LG hebben toch maar een peak brightness van 700~800nits bij HDR content.
Exacte materie ken ik niet. :+
Vraag P40L0 maar op ResetEra. ;)

https://www.resetera.com/...d-webos-sdr-hdr-dv.73304/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:22
Finraziel schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:34:
Ik denk, laat ik Celeste ook maar eens proberen dan... 500 deaths later, what have I done?! (Ok het zijn er pas 127 volgens de stats maar het voelde alsof ik al 100 keer dood gegaan was in hetzelfde level met 5 van die freaky mirror ghosts achter me aan :X)
Mocht je SuperMario Maker 1/2 hebben. Hij maakt daar ook levels😁
https://www.resetera.com/...-made-52-for-smm1.126743/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
offtopic:
Ah, oké.

Tja, ik vermijd Resetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:43:
[...]
offtopic:
Ah, oké.

Tja, ik vermijd Resetera.
Ik volg met name dit specifieke topic. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Noclip is bezig met een documentaire over the making of Deaths Door! :)

Aparte aankondiging video maar toch! Erg leuke youtube channel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:10:

[YouTube: Coming Soon: The Making of Death's Door]

@justifire. De achievements in The Ascent werken :) Heb nu de 1.000GS in deze erg toffe game.

——
Ben zelf even op een game break merk ik. Na de flight van Halo Infinite heb ik op een of andere manier weinig zin om andere games op te pakken.

Kijk dus erg uit naar over 3 weekjes. Namelijk Forza Horizon. Dan paar weekjes later Halo en die speel ik door tot Elden Rings, en dan komen er ongetwijfeld in de tussentijd nog vast wel toffe games uit. :)

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-10-2021 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:20:
[...]

@justifire. De achievements in The Ascent werken :) Heb nu de 1.000GS in deze erg toffe game.
:|
Hier pakt hij de laatste achievement nog steeds niet.
Codex hangt nog steeds op 86%

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:27:
[...]

:|
Hier pakt hij de laatste achievement nog steeds niet.
Codex hangt nog steeds op 86%
Even naar een second character wisselen en daarna weer naar je main. Gewoon in het hoofdmenu. Dat werkte bij mij. Pas op dat je hem niet per ongeluk delete :)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-10-2021 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

——
Ben zelf even op een game break merk ik. Na de flight van Halo Infinite heb ik op een of andere manier weinig zin om andere games op te pakken.

Kijk dus erg uit naar over 3 weekjes. Namelijk Forza Horizon. Dan paar weekjes later Halo en die speel ik door tot Elden Rings, en dan komen er ongetwijfeld in de tussentijd nog vast wel toffe games uit. :)
En onze BF V avondjes dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:34:
[...]

En onze BF V avondjes dan?
Die zijn wel leuk inderdaad! Sorry! :) Maar bedoel met name nieuwe games dan wel games waar ik al mee begonnen ben, zoals Rainbow Billy :$, The Big Con en Kentucky Road Zero.

Ben wel stiekem nog benieuwd naar 2042… en met name de breakthrough mode. Ook al vond ik de beta niet alles. Als ik BFV speel blijft het toch een vette game.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-10-2021 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:36:
[...]

Die zijn wel leuk inderdaad! Sorry! :) Maar bedoel met name nieuwe games dan wel games waar ik al mee begonnen ben, zoals Rainbow Billy :$, The Big Con en Kentucky Road Zero.

Ben wel stiekem nog benieuwd naar 2042… en met name de breakthrough mode. Ook al vond ik de beta niet alles. Als ik BFV speel blijft het toch een vette game.
Ik zag wingsuits in BF2042. Is dit de remake van Steep waar we op wachten? :)
Meer serieus: Cod heeft de casual shooter markt al lang op zak en nu zijn HLL en Insurgency Sandstorm er op console voor de wat meer squad based resp. tactische shooter markt. En Halo komt eraan met nieuwe populariteit voor de Xbox markt. Ik ben benieuwd of BF potten gaat breken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:45:
[...]

Ik zag wingsuits in BF2042. Is dit de remake van Steep waar we op wachten? :)
Meer serieus: Cod heeft de casual shooter markt al lang op zak en nu zijn HLL en Insurgency Sandstorm er op console voor de wat meer squad based resp. tactische shooter markt. En Halo komt eraan met nieuwe populariteit voor de Xbox markt. Ik ben benieuwd of BF potten gaat breken.
Ja ik denk dat je gelijk hebt. Ik had 2042 denk ik wel gewoon gekocht als het deze maand was uitgekomen in plaats van een kleine 3 weken voor Halo. Dan was het een mooie overbrugging geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-10-2021 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:10:

[YouTube: Coming Soon: The Making of Death's Door]

Echt deze week eens tijd nemen om Noclip te gaan checken. So far heb ik alleen die over BGS en Fallout 76 gezien.

Dat Death's Door is wel echt een topgame hé? Ik moet het nog spelen, maar toen het uitkwam en ik zag beelden had ik zoiets van....ik heb al genoeg indie titels voor nu. Ik wacht wel tot ie op GP komt. Maar zo te lezen overal heb ik echt wat gemist. Als Noclip zelfs al een documentaire erover maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:47:
[...]

Ja ik denk dat je gelijk hebt. Ik had 2042 denk ik wel gewoon gekocht als het deze maand was uitgekomen in plaats van een kleine 3 weken voor Halo. Dan was het een mooie overbrugging geweest.
Een tegenvallende BF game met tegenvallende reviews en verkoopcijfers zou wellicht wel goed zijn voor de reeks. Misschien is dat de trap in de kont dat ze nodig hebben om weer met originele en echt toffe gameplay te komen. Ze marketen steeds met Battlefield moments maar die zijn er voor mij al niet meer sinds BFBC2 (buiten wat momenten met paarden in BF1 maar dat was te spaarzaam leuk). Voor de rest vind ik het maar hetzelfde spelen elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:43
@Exactor it gelukkig verschillen hierin de meningen ik vond hem heerlijk vooral de combo tussen bf3 en bf4 ik ga heerlijk genieten van deze game

Carpe scrotum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
foxtrot81 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:16:
@Exactor it gelukkig verschillen hierin de meningen ik vond hem heerlijk vooral de combo tussen bf3 en bf4 ik ga heerlijk genieten van deze game
Oh zeker! Veel plezier met de nieuwe BF! Dat ik er geen bal aan vind sinds BFBC2 (met lichte hoogtepunten af en toe) wil niet zeggen dat het een slechte game is dat niemand leuk mag vinden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:40
Vanavond Back 4 Blood gespeeld met een vriend van me, heerlijke game! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upjrGA0krfR3s47JMkDfitNKpgU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/0pXuzXvom4YegPWfjo4bUl2b.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yy7vVIB08NgMaO7Ujc82YqAPB7U=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/un53enTEEHWXS3TKYca0LRs0.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IN7imv-Kwfy_9B0SwpZ3KOthqbQ=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/gVEX5E7UAjd5bSZsw2X3KAMz.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 18-10-2021 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:21
Ik denk dat het vast wel goed komt met bf2042, maar ik hoop wel eens wat meer van BF Portal te zien, daar kijk ik het meest naar uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Wom schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:02:
[...]

Veel daar van staan iig op Game Pass ;)

- Sea of Thieves
- Ori
- Gears 5
- Forza Horizon 4
- Wastelands 3
- Grounded
- Flight Simulator
- Sunset Overdrive
- Quantum Break
- Minecraft Dungeons
- en nog flink wat andere games waar ik zo direct even niet op kom.

Dit jaar dan nog Halo: Infinite en Horizon 5 als grootste titels die ook direct in Game Pass zitten. Komende jaren komt er elk kwartaal een 1st party game uit, grosso modo. Maar als je niet echt Xbox games hebt gespeeld, dan is er serieus veel wat op je te wachten ligt. Zelfs van de eerste Xbox en Xbox 360 zijn er redelijk wat titels nog te spelen.
Hmm. Sunset Overdrive al gespeeld, Gears 5 ook toen ik een paar maand GP op pc had. GP voor pc hoef ik echt nooit meer op m'n pc, maar dat is een ander verhaal. Onder het motto: "Je kan maar 1 keer een eerste indruk maken". Van de rest van dat lijstje vind ik het meeste niet zo veel aan.

Forza is geen 'game' zoals ik ze persoonlijk leuk vind. Meer een social ride-along en car collectors game. Meedoen is altijd winnen en progress scoren. 1ste, 2de, 15de, nobody cares ;) . Vreemde "game". Zeer mooi, dat wel! _/-\o_

Halo lijkt mij nog wel wat. Vroeger ook nog wel gespeeld. Alle previews (vooral van kritische onafhankelijke reviewers die ik wel kan waarderen) zijn erg lovend over de staat van de game. Terecht uitgesteld blijkbaar.

En van xbox en xbox 360 titels word ik ook niet echt warm. Op dat gebied ben ik echt old school. Een nieuwe console/generatie = nieuwe games die tonen wat voordien op de vorige gen niet mogelijk was. Waarom koop je anders een nieuwe console.

Wel heeft MS het 100x beter voor elkaar dan sony wat betreft het naadloos aanbieden en installeren van oude en nieuwe libraries aan games, op het platform naar keuze, in de juiste versies en met een resem updates (zonder dat je ergens aan hoeft te denken). Allemaal 'under te hood', 'onzichtbaar' voor de eind-gebruiker. Wat ze willen is dat alles "overal" speelbaar is, de box zelf is eigenlijk bijna irrelevant.

Heb zelf dus niet veel met oudere games op nieuwere consoles, maar kan het wel zeer waarderen voor wie erg gehecht is aan die ene speciale game die je nog vaak wil spelen, vaak zelfs met visual upgrades. Top!

Ik bedoelde dus eerder showcase games. (ja, zoals 'je weet wel'). High budget, prachtige graphics, action adventure of gelijkaardig. Hoeft niet per se exclusief te zijn, maar wel die 'wow-factor'. Een nieuwe DMC bvb...

Als ik het zo lees blijft de xbox voorlopig toch een beetje, net als vroeger, de console voor de multiplats, (ubisoft, sport games, battlefield, cod, ...). De stroom aan first parties zal pas over een jaartje, of twee, op gang komen als ik het goed lees.

Ik kijk het nog even aan, en zal alvast lurken in dit topic om op de hoogte te blijven.
MS doet deze generatie een heel aantal dingen erg goed zoals software, en het design van de console, voor mij ook belangrijk... Wie weet...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Check de Xbox site _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eT3AkYrkdzQ3uoqR5YhnoeUdpOQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FrIykGwcLlmyalJEZC5ztdyD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Wat is de clue, want dit spel zat toch al in gamepass?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huskedoekje
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-10 20:14
Ramon27 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 03:06:
[...]

De clou is blades ;)

Het gaat niet om de content in dit geval maar om het design van de site. Deze is in de stijl van het eerste Xbox 360 dashboard (het zogenaamde 'Blades' dashboard). Erg tof gedaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Xbox Expansion card voor EUR 191.71:
https://www.amazon.es/dp/B08K48F6QZ?tag=peppercom0f9-21

[ Voor 8% gewijzigd door srdevil op 19-10-2021 06:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:30:
[...]

Even naar een second character wisselen en daarna weer naar je main. Gewoon in het hoofdmenu. Dat werkte bij mij. Pas op dat je hem niet per ongeluk delete :)
Thanks ! Achievement unlocked d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@devilsnight \[T]/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Komt die ooit terug....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:20
Elke korting is meegenomen, natuurlijk.
Maar op amazon.es was hij in augustus nog verkrijgbaar voor EUR 169,58 incl verzendkosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Amos_x ik denk dat ik jouw post maar moet lezen met een enorme disclaimer dat je alles specifiek voor jou bedoelt... Je schuift echt de meest geweldige games aan de kant en zegt vervolgens dat de Xbox blijkbaar alleen voor multiplats is :X
Prima als dat jouw smaak is, maar je trekt wel conclusies puur gebaseerd op die hele specifieke smaak en gooit vervolgens enorme blanket statements hier het forum op... Ah well, zal er verder niet op in gaan (we hebben in het gamepass topic al eens een kleine flame war gehouden geloof ik dus ik probeer het netjes te houden :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-10 01:39

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Iemand al iets vernomen van het xbox koelkastje? Zou volgens het tweakers nieuwsbericht vandaag de pre-order zijn. Google heb mij verteld dat wij bij gamestop eu moeten zijn, maar bij hun kan ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Amos_x Zo te lezen ben jij gelukkiger met een PS5 dan met een XSX, niks mis mee. Maar die gamepass ultimate is toch wel een gamechanger in de gaming industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ramon27 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 03:06:
[...]

Die UI en navigatie van de Xbox 360
inderdaad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mag meteen wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of hier nog een vervolg op is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:54

BM

Moderator Spielerij
Heb er niks over gehoord, maar die tweet lijkt ook niet meer te bestaan?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:22:
[...]

Iemand enig idee of hier nog een vervolg op is gekomen?
Ja, een excuus dat er verwachtingen werden gecreerd terwijl er weinig nieuws te vertellen was. :) Vandaar het verwijderen van de tweet. Het is tegenwoordig gevaarlijk om verwachtingen te creeren...

Kijk maar wat er met bijv. Blue Box game studios gebeurd.

(even op de link klikken)

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-10-2021 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:26:
[...]

Ja, een excuus dat er verwachtingen werden gecreerd terwijl er weinig nieuws te vertellen was. :) Vandaar het verwijderen van de tweet. Het is tegenwoordig gevaarlijk om verwachtingen te creeren...

Kijk maar wat er met bijv. Blue Box game studios gebeurd.

[Twitter] (even op de link klikken)
Verschrikkelijk al die nare wensen. Het is natuurlijk niet zo slim om nieuws de wereld in te sturen waarvan mensen hoge verwachtingen krijgen, wat achteraf niets voorstelt. Maar om dan dood en ziekte wensen te versturen gaat echt nergens meer over :( Uit gewoon op een normale manier je klacht/teleurstelling denk ik dan.

Los van dat, jammer dat het dus niks was. Het stiekem gehoopt op een 4K remaster van Fable 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

——

We kunnen natuurlijk altijd nog een fireteam in Halo 5 samenstellen 8) Volgens mij trommelen we zo een mannetje of vier a vijf bij elkaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:36:
[...]

We kunnen natuurlijk altijd nog een fireteam in Halo 5 samenstellen 8) Volgens mij trommelen we zo een mannetje of vier a vijf bij elkaar _/-\o_
Ik heb Halo 5 nooit gespeeld. :P Dus ik wacht wel lekker op Infinite haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:45:
[...]

Ik heb Halo 5 nooit gespeeld. :P Dus ik wacht wel lekker op Infinite haha
Verstandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 10:33
cellkuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:23:
Iemand al iets vernomen van het xbox koelkastje? Zou volgens het tweakers nieuwsbericht vandaag de pre-order zijn. Google heb mij verteld dat wij bij gamestop eu moeten zijn, maar bij hun kan ik niets vinden.
Gamestop heeft ze niet voor de Nederlanders, omdat ze niet naar Nederland verzenden. Wij moeten bij Amazon zijn, maar tot nu toe is er niets over te vinden. Ik zit ook te F5'en :9

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raar allemaal over die koelkast hoor. Totaal niet te vinden op Amazon. Het zou nu op zijn minst zichtbaar moeten zijn toch en dat ze dan vanavond ofzo live gaan met de preorder? I don't get it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amazon doet al wel Xbox Mini Fridge automatisch aanvullen in de zoekbalk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:12:
Amazon doet al wel Xbox Mini Fridge automatisch aanvullen in de zoekbalk. :+
Ja sinds vorige week al. Maar ja....

Kunnen we nou echt de hele dag gaan refreshen? Pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LRhZYYqNyoTjXYrZArNJtUjHIns=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FSApO3fGUYHUmsjClAtceKpU.png?f=user_large

Die zitten in de UK, dus zou 10:00 onze tijd live moeten staan.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoentyj
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 09:04
xminator schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:51:
[...]

Kan ook een kabeltje zijn wat er onder beetje omhoog komt of fan wat in disbalans is.
Maar wat bij mij hielp is met een dun voorwerp (bijv. oorstaafje) aan de bovenkant/zijkant (iig de fan) even in het midden rustig te drukken en of de kabels wat je ziet lopen net onder de fan even zacht indrukken. Geluid ging weg bij mij. Althans hoor alleen geluid als ik er echt dicht bij ga luisteren.
Helaas helpt het niet. Waarschijnlijk toch maar opsturen naar Microsoft. Heb ik dat beest eindelijk staan na een jaar, mag hij na een week alweer weg :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Als ik in de marketingmeeting had gezeten waar iemand had gepitched dat een Xbox koelkast een goed idee zou zijn dan had ik deze voor gek verklaard. Maarja, daarom zit ik dus ook niet in marketing.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricky757
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 07:51
De mini fridge zal niet meer te koop zijn via amazon, zegt Microsoft zelf op de pagina waar ze het nieuws bekend hebben gemaakt. Blijkbaar kan het nu alleen via de website van Toynk zelf.. Al verwacht ik daar wel import kosten gezien het een US bedrijf is.

Nothing phone 3a - AMD RX 6900 XT - AMD Ryzen 7 5800X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
Ricky757 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:24:
De mini fridge zal niet meer te koop zijn via amazon, zegt Microsoft zelf op de pagina waar ze het nieuws bekend hebben gemaakt. Blijkbaar kan het nu alleen via de website van Toynk zelf.. Al verwacht ik daar wel import kosten gezien het een US bedrijf is.
Welke pagina is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:23:
Als ik in de marketingmeeting had gezeten waar iemand had gepitched dat een Xbox koelkast een goed idee zou zijn dan had ik deze voor gek verklaard. Maarja, daarom zit ik dus ook niet in marketing.
Het was ook gewoon als grap bedoeld. Alleen bleek toen dat er echt veel interesse was.
Toen de series X eerst gepresenteerd werd waren er mensen die zeiden dat ze hem op een koelkast vonden lijken. Daaropvolgend heeft MS een paar grote laten maken als reactie daarop.

Ik ben er niet echt voor in de markt, maar wel heel erg benieuwd naar het energieverbruik :X

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-10-2021 09:28 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricky757

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricky757 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:24:
Hoe dan? Alsof ie überhaupt te bestellen was daar.

Denk dat ik het er lekker bij laat dan, zoiets uit de US....en idd die extra kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
Volgens mij heb ik Amazon daar nooit tussen zien staan als officiële verkoper, maar verkoopt Toynk in de EU juist via Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Editor’s Note (October 18): We’ve removed Amazon from this post as a seller for this product and clarified the participating retailers. Toynk will be selling this directly through their own online store. Please visit their site for the latest details on pre-order and product availability.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
ArthurMorgan schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:29:
Editor’s Note (October 18): We’ve removed Amazon from this post as a seller for this product and clarified the participating retailers. Toynk will be selling this directly through their own online store. Please visit their site for the latest details on pre-order and product availability.
Superstom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
ArthurMorgan schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:29:
Las die opmerking idd net ook, maar welke website is het dan 8)7

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricky757
eddie010 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:28:
[...]

Volgens mij heb ik Amazon daar nooit tussen zien staan als officiële verkoper, maar verkoopt Toynk in de EU juist via Amazon.
Nee er stond eerst iets in de richting van ‘Toynk via Amazon’ (voor o.a. NL), in de editors note van de 18e zie je dat ze het hebben aangepast.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 22:49
https://www.amazon.es/dp/B08K48F6QZ

186,- voor de 1TB uitbreiding.
Via Spanje.

[ Voor 10% gewijzigd door PepieNL op 19-10-2021 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat noem ik echt amper verkrijgbaar in Nederland dan, die mini fridge. Da fuck man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even gezocht op Toynk, nothing. Gaat lekker zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricky757
Al vind ik het wel apart dat ze specifiek dit zeggen: Tonyk (France, Italy, Spain, Netherlands, Poland)

Als een US bedrijf naar Europa kan shippen, waarom niet naar andere landen in de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:38
Ik wil Valhalla kopen maar heb nog de Xbox X en wil binnenkort switchen naar de Series X (als die een keer ergens te koop is)
Kan je Valhalla dan upgraden naar series X als je hem voor de X hebt? En behoud je je save games? Of moet je helemaal opnieuw beginnen (wat ik met de assassins creed series echt niet trek haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 23:37
mike0001 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:57:
Ik wil Valhalla kopen maar heb nog de Xbox X en wil binnenkort switchen naar de Series X (als die een keer ergens te koop is)
Kan je Valhalla dan upgraden naar series X als je hem voor de X hebt? En behoud je je save games? Of moet je helemaal opnieuw beginnen (wat ik met de assassins creed series echt niet trek haha)
Je saves staan in de cloud, mits je natuurlijk met internet verbonden bent. Je kan alle Xbox One games ook op de Series-consoles spelen. Kortom; je kan gewoon verder spelen op je nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
XboxFreak36 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:00:
[...]

Je saves staan in de cloud, mits je natuurlijk met internet verbonden bent. Je kan alle Xbox One games ook op de Series-consoles spelen. Kortom; je kan gewoon verder spelen op je nieuwe console.
Thanks.

Upgrade is dus ook gewoon mogelijk neem ik aan? Zou zonde zijn als je niet alle eye candy krijgt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:52

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mike0001 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:02:
[...]

Thanks.

Upgrade is dus ook gewoon mogelijk neem ik aan? Zou zonde zijn als je niet alle eye candy krijgt natuurlijk
Volgens mij is Valhalla inderdaad gewoon één game en krijg je op de series automatisch de upgrade.
...
Even gecheckt op mijn doosje hier, staat inderdaad ook Xbox one en Xbox series x op. Dus niet van die onzin van twee aparte versies.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iL4rR12BPy2Rd0_OTpUdQrafUm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1rTSC69Q7Z7m9aRZ2tBXksi3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Thanks.

Deze game maakt gebruik van Smart Delivery, waardoor je toegang krijgt tot zowel de Xbox One-versie als de Xbox Series X/S-versie
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Ja kan alles googlen. dan heeft een forum ook geen meerwaarde :)

Maar je hebt gelijk. Had ik kunnen vinden natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05
[...]

Thanks.

Valhalla heeft gewoon dezelfde game op 2 consoles, maar het ligt erg aan de game. Fifa bijvoorbeeld zijn 2 aparte games, waar savings dus niet uitwisselbaar zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
SinergyX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Valhalla heeft gewoon dezelfde game op 2 consoles, maar het ligt erg aan de game. Fifa bijvoorbeeld zijn 2 aparte games, waar savings dus niet uitwisselbaar zijn.
Meer EA games hebben dat idd, net zoals sommige Call of Duty's |:(

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Finraziel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:06:
[...]

Volgens mij is Valhalla inderdaad gewoon één game en krijg je op de series automatisch de upgrade.
...
Even gecheckt op mijn doosje hier, staat inderdaad ook Xbox one en Xbox series x op. Dus niet van die onzin van twee aparte versies.
[Afbeelding]
Dat zegt helaas niet alles. Call of Duty heeft ook beide consoles op de doos staan, puur omdat je de Xbox One versie op de XSX kan spelen.

Je kan beter kijken naar het "smart-delivery" logo rechtsbovenin of op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Caayn schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:13:
[...]
Dat zegt helaas niet alles. Call of Duty heeft ook beide consoles op de doos staan, puur omdat je de Xbox One versie op de XSX kan spelen.

Je kan beter kijken naar het "smart-delivery" logo rechtsbovenin of op de achterkant.
Slimme levering in het Nederlands zoals op de produkt pagina van de NL Xbox Store. Echt die vertalingen....Nou is Nederland een land waarin we best wel veel Engelse termen overnemen, itt Duitsland en Frankrijk.... maar sommige dingen kun je gewoon beter in het Engels laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:19:
[...]

Slimme levering in het Nederlands zoals op de produkt pagina van de NL Xbox Store. Echt die vertalingen....Nou is Nederland een land waarin we best wel veel Engelse termen overnemen, itt Duitsland en Frankrijk.... maar sommige dingen kun je gewoon beter in het Engels laten.
Mee eens. Gelukkig staat het wel gewoon in het Engels op de hoesjes die ik tot dusver heb :)

In de Xbox Store zelf wordt het toch ook niet vertaald naar het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Caayn schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:24:
[...]
Mee eens. Gelukkig staat het wel gewoon in het Engels op de hoesjes die ik tot dusver heb :)

In de Xbox Store zelf wordt het toch ook niet vertaald naar het Nederlands?
Geen idee. Heb mijn Xbox wel op het Nederlands staan vanwege mijn jongste zoon. Maar eigenlijk nooit op gelet. Zal eens kijken vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb Toynk een mailtje gestuurd. Gevraagd over shipping en eventuele andere extra kosten.

Aangezien het de VS is zal het wel nog een paar uur duren voordat ze open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:52
devilsnight schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:37:
Ik heb Toynk een mailtje gestuurd. Gevraagd over shipping en eventuele andere extra kosten.

Aangezien het de VS is zal het wel nog een paar uur duren voordat ze open gaan.
Enkele jaren geleden een platenspeler uit Amerika gekocht (Kickstarter project), en moest derhalve geen shippingkosten betalen (als bedankje). Maar heb daarna nog voor iemand gekeken die hem ook wilde hebben, maar dan via gewone verkoop, en er kwam zo $ 100,- bij aan extra kosten. Platenspeler zelf was $ 400,- en prijs zal er vast mee te maken hebben, en misschien is het voor Microsoft wat makkelijker om deze dingen te verschepen, maar dat geeft je misschien een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:52
Ik had ook interesse in die fridge, maar heb even een unboxing gekeken (van een mega irritante dude overigens), maar mijn interesse verdween direct.

Ik vind hem echt niet mooi, had alleen wat van die mock ups gezien van te voren. In het echt vind ik de bovenkant echt tegenvallen, is de koelruimte echt heel klein (hooguit een paar Monster blikken haha) en hebben ze aan de achterkant best wel een uitbouw zitten met controls eraan.

Mijn advies is om toch even een unboxing te kijken, was voor mij echt een domper!
Pagina: 1 ... 251 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord