Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:15
devilsnight schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:48:
Hoe is het mogelijk?

Broer heeft vandaag een nieuwe XSX gekregen, want de vorige sloot volledig af tijdens Avengers en hij had alles geprobeerd.

Alles ingesteld, My home Xbox,etc. Hij ging Avengers installeren en tegelijkertijd Unravel met zoon spelen en bam....XSX knalt uit.

En nu gaat ie niet meer aan. Power knop brand even 7 seconden en dan niks, fan gaat ook niet aan. Er is zeker geen reset die je kan doen als de console uit is hé?

En hoe gaat het nu verder met My home Xbox? Want dat staat wel ingesteld nu en de Xbox kan niet aan.
Home xbox kun je drie keer per jaar (vaker als je MS belt) instellen op een andere Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:21:
[...]

Home xbox kun je drie keer per jaar (vaker als je MS belt) instellen op een andere Xbox.
Maar moeten beide users dit doen? Voorbeeldje....

Broer testte de tweede Xbox die het 15 minuten heeft gedaan en toen poef...niks meer. Hij had daarvoor nog wel mijn Xbox als zijn "my home Xbox" ingesteld. En ik heb toen zijn Xbox als mijne ingesteld.

Dus hij terug naar zijn oude Xbox die hij nog heeft, moet hij het dan wederom My home Xbox weer instellen en ik ook? Want als ik nu kijk in mijn games library zie ik games ertussen staan die hij gekocht heeft. Maar ik heb niet opnieuw My home Xbox weer ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:45

On_E

Housemusic

Notna schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:44:
Vanmiddag B4B coop gedaan met mijn zoon en een ragequit gedaan bij de 4de missie.

Wat een onevenredige meuk is dat zeg. De AI van de bots is om te janken (doen niets om te helpen, reviven of wat dan ook), spawns zijn te vaak op elkaar met teveel specials en zo kan ik nog wel even door gaan.

Nee, L4D was een stuk beter. Ik wacht hier wel even mee tot er wat patches geweest zijn.

Ziet er overigens wel prachtig uit
Bots zijn beter dan een aantal randoms in mijn ervaring. :D Healen, geven ammo en reviven trouwens ook.

Vermaak me echt prima met de game, vanavond voor het eerst het level met de jukebox gespeeld (2-3?), supervet!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 23:18:
[...]

Maar moeten beide users dit doen? Voorbeeldje....

Broer testte de tweede Xbox die het 15 minuten heeft gedaan en toen poef...niks meer. Hij had daarvoor nog wel mijn Xbox als zijn "my home Xbox" ingesteld. En ik heb toen zijn Xbox als mijne ingesteld.

Dus hij terug naar zijn oude Xbox die hij nog heeft, moet hij het dan wederom My home Xbox weer instellen en ik ook? Want als ik nu kijk in mijn games library zie ik games ertussen staan die hij gekocht heeft. Maar ik heb niet opnieuw My home Xbox weer ingesteld.
Nee. Jij hoeft niks te doen. Hij moet jouw account weer gebruiken op zijn nieuwe xbox. Je kunt al zijn spellen op jouw xbox spelen toch? Vanwaar je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 23:30:
[...]

Nee. Jij hoeft niks te doen. Hij moet jouw account weer gebruiken op zijn nieuwe xbox. Je kunt al zijn spellen op jouw xbox spelen toch? Vanwaar je vraag?
Ik vroeg het omdat ik het zelf niet echt kan testen nu. Mijn SSD zit vol en de meeste games koop ik (we doen 50/50) en de laatste game die hij kocht was AC Oddysey, niet iets wat ik even kan installeren en testen. ;)

Heel goed om te weten dat ik niks hoef te doen. En ik neem aan dat nu hij weer op zijn oude Xbox weer mijn account als zijn Xbox heeft ingesteld, dat dit op de nieuwe Xbox uit staat? Hij kan er niks meer mee doen. Gaat terug naar MS, ach en die zal hem ongetwijfeld meteen factory resetten.

Wel echt bizar en kut voor hem....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 23:36:
[...]

Ik vroeg het omdat ik het zelf niet echt kan testen nu. Mijn SSD zit vol en de meeste games koop ik (we doen 50/50) en de laatste game die hij kocht was AC Oddysey, niet iets wat ik even kan installeren en testen. ;)

Heel goed om te weten dat ik niks hoef te doen. En ik neem aan dat nu hij weer op zijn oude Xbox weer mijn account als zijn Xbox heeft ingesteld, dat dit op de nieuwe Xbox uit staat? Hij kan er niks meer mee doen. Gaat terug naar MS, ach en die zal hem ongetwijfeld meteen factory resetten.

Wel echt bizar en kut voor hem....
Je kunt inderdaad maar één xbox als my xbox instellen per account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien kan @MRE-Inc dit ook even op zijn youtube kanaal plaatsen : Elden Ring gameplay oOo

[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 17-10-2021 08:40 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Heb ik het bij het rechte einde dat Gotham Knights en Suicide Squad allebei volgend jaar uitkomen en allebei zich afspelen in de Batman wereld en allebei action adventure zijn en allebei de traditionele Arkham combat hebben? Zo ja, what a time to be alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd naar beide games, maar het is wel erg jammer dat we 0,0 gameplay gezien hebben van de games hier. Vorig jaar zagen we een paar minuten van Gotham Knights en ik ging echt van een update uit met nieuwe beelden. SS is voor de tweede keer nu een cinematic trailer. Ah well, more waiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Notna schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:44:
Vanmiddag B4B coop gedaan met mijn zoon en een ragequit gedaan bij de 4de missie.

Wat een onevenredige meuk is dat zeg. De AI van de bots is om te janken (doen niets om te helpen, reviven of wat dan ook), spawns zijn te vaak op elkaar met teveel specials en zo kan ik nog wel even door gaan.

Nee, L4D was een stuk beter. Ik wacht hier wel even mee tot er wat patches geweest zijn.

Ziet er overigens wel prachtig uit
L4D vond / vind ik nog steeds beter dan deze meuk, speelt echt tergend langzaam. Bots lopen maar een beetje in de weg, of blijven achter en gaan dan dood, kun je niet verder in je missie.

Sta je met je proppenschieter ineens op joekel van een vijand (met teveel health) te schieten in een van de eerste levels, gaat nergens over.

Of 5 keer op een neer lopen op verschillende verdiepingen om iets neer te leggen.

Heb de achievements gepakt en daarna snel afgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:45

On_E

Housemusic

Segafreak83 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 00:18:
[...]

L4D vond / vind ik nog steeds beter dan deze meuk, speelt echt tergend langzaam. Bots lopen maar een beetje in de weg, of blijven achter en gaan dan dood, kun je niet verder in je missie.

Sta je met je proppenschieter ineens op joekel van een vijand (met teveel health) te schieten in een van de eerste levels, gaat nergens over.

Of 5 keer op een neer lopen op verschillende verdiepingen om iets neer te leggen.

Heb de achievements gepakt en daarna snel afgesloten.
Een van mijn vrienden kwam letterlijk op de allerlaatste seconde van het aftellen van de bom de boot afspringen toen we die missie eindelijk haalden, was serieus 1 van de beste gaming momenten dit jaar. Schreeuwend in de mic. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:40
B4B gisteren uitgeprobeerd maar het is denk ik niet mijn soort spel. Het is het allemaal net niet en voor mijn gevoel erg repetitief… helaas

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:49
Zondagochtend vraag:

Wat is, in het eerste jaar van de Xbox Series, nou de game waarvan je bij voorbaat dacht ''dit ga ik niks vinden'' en waar je toch echt enorm van genoten hebt? Logisch als dat via Gamepass is, maar kan ook bijvoorbeeld een gekregen of (toch zelf) gekochte game zijn.

Ik kies voor The Little Acre. Ik verveelde me wat, zag het staan op GP, drukte meer uit nieuwsgierigheid dan het echt willen spelen op downloaden en heb me er vervolgens vier uur (begin tot eind!) goed mee vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FH4

By far het meest gespeeld afgelopen jaaar.
Op de one en pc eigenlijk alleen GTA en RDR gedaan.

[ Voor 103% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-10-2021 09:36 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 17:49
Ik wil eigenlijk ook enorm graag een tweede playthrough van RDR doen maar blijf (misschien tevergeefs) een beetje wachten op een 60fps versie. 1 van mijn favo games allertijden.

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 17-10-2021 09:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Timothy3000 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:40:
Ik wil eigenlijk ook enorm graag een tweede playthrough van RDR doen maar blijf (misschien tevergeefs) een beetje wachten op een 60fps versie. 1 van mijn favo games allertijden.
Same here. Ik heb het van de week geprobeerd weer op te pakken. Maar dat 60fps verpest je zo hard :D ik vond het echt heel irritant en kreeg weer hoofdpijn. (had ik op de One ook, daarom speelde ik nooit lang achter elkaar. Maar je moest wel. Nu zijn er zoveel games dat het gewoon niet meer hoeft. Zo speel ik nu AC2 dat soort games had ik het op de one gewoon echt niet voor over. Heb destijds Odyssey gekocht en na een uur weggelegd omdat het niet werkte voor mij. De beloning was te klein zeg maar. Wat ik bij GTA en RDR wel vond.)

Over FH4, ik kwam dus wel van open world games maar je wordt alsnog meer in een verhaal getrokken. bij FH4 had ik eerst echt geen idee wat ik moest doen. En welke auto en welke hulpmiddelen. Toen maar gewoon met de stunts begonnen.En dat beviel goed. Langzamerhand steeds verder gekomen tot dat ik nu zelfs zonder ABS rijdt, mijn garage vol heb (1000 auto's) en steeds minder rewind gebruik. Al blijf ik een middelmatige rijder. Maar goed. Na 10 maanden vind ik zelf de progressie best ok. In 5 ontwikkel ik mer wel weer verder. Want ik weet zeker dat ik die ook echt helemaal kapot speel. Ik denk dat ik daar ook nog wel richting zelf tunen zal gaan misschien, iig manueel schakelen komt er zeker wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:31:
Zondagochtend vraag:

Wat is, in het eerste jaar van de Xbox Series, nou de game waarvan je bij voorbaat dacht ''dit ga ik niks vinden'' en waar je toch echt enorm van genoten hebt? Logisch als dat via Gamepass is, maar kan ook bijvoorbeeld een gekregen of (toch zelf) gekochte game zijn.

Ik kies voor The Little Acre. Ik verveelde me wat, zag het staan op GP, drukte meer uit nieuwsgierigheid dan het echt willen spelen op downloaden en heb me er vervolgens vier uur (begin tot eind!) goed mee vermaakt.
Wasteland 3. Ik had niet eerder een game in dit genre gespeeld. En had verwacht dat ik het na een paar uur weg zou leggen. Die paar uur werden 130 uur en twee volledige playthroughs waarvan 1 op de suprème difficulty. De muziek, het verhaal, de setting, de characters, echt allemaal top!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Klopt het dat Forza horizon 5 gratis is met een Game Pass abonnement?
En dus ook op de releasedatum te spelen is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
038Robijno schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:21:
Alle exclusives van Xbox, dus alles van Xbox Game Studios zoals FH5, Halo Infinite, Starfield, Hellblade 2, Avowed, State of Decay 3 etc zal allemaal vanaf dag 1 op Game Pass staan en niet meer eraf gaan ,zoals wel gebeurd met de third party games.

Dat maakt Game Pass zo extra geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Robijno schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:21:
Ja. Als je verder de dlc al koopt kun je de game volgens mij wel paar dagen eerder al spelen. Maar de base game is gewoon in gamepass op release dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Zondagochtend vraag:

Ik heb de Series zelf pas een maand, maar het afgelopen jaar boven verwachting veel BF V gespeeld. Eigenlijk had ik die meer gekocht vanwege de combi Rotterdam Maps - WO II. Is meteen de eerste shooter waar ik meer dan 5 uur ingestopt heb. En met meer bedoel ik dan dat ik er meer dan 1.000 uur in heb zitten sinds de launch. Misschien vroeger een Forza, Mario, of Crash Bandicoot spel veel gespeeld, maar zo veel als deze geen enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:25:
[...]

Alle exclusives van Xbox, dus alles van Xbox Game Studios zoals FH5, Halo Infinite, Starfield, Hellblade 2, Avowed, State of Decay 3 etc zal allemaal vanaf dag 1 op Game Pass staan en niet meer eraf gaan ,zoals wel gebeurd met de third party games.

Dat maakt Game Pass zo extra geweldig.
Alle first party bedoel je dus, voor de duidelijkheid :)
Ik weet er zo snel even geen te noemen maar in principe kan een 3rd party game ook exclusief zijn en niet in gamepass zitten.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
De Xbox Series X ziet er (in mijn ogen) veel mooier uit in het wit. Hopelijk zal de mid gen update wel wit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 11:52:
[...]

Alle first party bedoel je dus, voor de duidelijkheid :)
Ik weet er zo snel even geen te noemen maar in principe kan een 3rd party game ook exclusief zijn en niet in gamepass zitten.
Klopt. The Gunk bijvoorbeeld lijkt echt een third party exclusive te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zondagochtend vraag:

Chivalry 2
Ooit deel 1 gespeeld, vond ik maar troep.
Na vele aanbevelingen toch deel 2 maar aangeschaft (was op dat moment ook niet veel anders uit dat interessant was om te spelen)
En man, man, wat heb ik daar onderweg naar de 1000GS een berg lol mee beleeft !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 11:59:
[...]

Klopt. The Gunk bijvoorbeeld lijkt echt een third party exclusive te zijn.
Die volgens mij dan echter wel ook weer in gamepass komt :)
Althans, heb het verder niet gevolgd, maar die werd volgens mij getoond in die presentatie waarin alle games naar gamepass zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 12:03:
[...]

Die volgens mij dan echter wel ook weer in gamepass komt :)
Althans, heb het verder niet gevolgd, maar die werd volgens mij getoond in die presentatie waarin alle games naar gamepass zouden komen.
Klopt idd.

CrossfireX campaign, van Remedy, die zal niet in Game Pass komen. De MP echter weer wel, zucht. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BramViking schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 11:53:
De Xbox Series X ziet er (in mijn ogen) veel mooier uit in het wit. Hopelijk zal de mid gen update wel wit zijn.

[YouTube: Revelations After Buying an Xbox Series X Alongside the PS5 (10 Months After Release)]
Ik had vlak na de release van de Series X en PS5 van die stickers gekocht voor zowel m'n Series X en PS5. Heb ze toen wel op m'n inmiddels verkochte PS5 geplakt maar nog niet op m'n Series X. En die voor de Series X zijn wit. Vanmiddag maar eens proberen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:02
Exactor it schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 00:06:
[...]

Heb ik het bij het rechte einde dat Gotham Knights en Suicide Squad allebei volgend jaar uitkomen en allebei zich afspelen in de Batman wereld en allebei action adventure zijn en allebei de traditionele Arkham combat hebben? Zo ja, what a time to be alive!
devilsnight schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 00:13:
Ben benieuwd naar beide games, maar het is wel erg jammer dat we 0,0 gameplay gezien hebben van de games hier. Vorig jaar zagen we een paar minuten van Gotham Knights en ik ging echt van een update uit met nieuwe beelden. SS is voor de tweede keer nu een cinematic trailer. Ah well, more waiting.
Mwah, ik moet zeggen dat de trailer van Gotham Knights mij veel meer aanspreekt dan die van Suicide Squad. Daar lijkt nog verhaal in te zitten tenminste ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het XSX issues ook even op Reddit gevraagd, op de Xbox support Reddit en iemand reageerde dat hij deze shutdowns ook heeft met Madden, FIFA en NBA 2K22. Dat MS zegt dat ze het aan het onderzoeken zijn maar na maanden is er niks anders.

Wat veroorzaakt die shutdowns toch. Gelukkig heb ik het alleen gehad met de Cold War en Vanguard betas, maar dit is iets wat niet mag gebeuren met volledige games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:41

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Man man man ik ben met de eerste Ori begonnen. Wat een prachtige game.
Dacht dat het een relatief easy platform game zou zijn, maar ben er vandaag maar mee gestopt. Ik kom even niet voorbij dat gedeelte waar het water stijgt, heb waarschijnlijk een enorm gebrek aan timing.
Heerlijk frustrerend iig.
Zonder Game pass had ik deze game nooit gespeeld.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
DeWaanzin schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 19:42:
Man man man ik ben met de eerste Ori begonnen. Wat een prachtige game.
Dacht dat het een relatief easy platform game zou zijn, maar ben er vandaag maar mee gestopt. Ik kom even niet voorbij dat gedeelte waar het water stijgt, heb waarschijnlijk een enorm gebrek aan timing.
Heerlijk frustrerend iig.
Zonder Game pass had ik deze game nooit gespeeld.
Dit zo herkenbaar van een paar jaar terug, haha! Dat stuk is inderdaad erg lastig, maar blijf proberen, uiteindelijk lukt het je :) Moet ook wel, want later komt nog een moeilijker stuk voorbij ;) Het is het allemaal waard, want het is inderdaad een prachtige game 8) Ik moet nog steeds deel 2 doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Gisteren en vandaag nog even wat rond gereden in de wereld van Horizon 4. Dat blijft toch een dijk van een game. Al heb ik (hoe prachtig ook) de wereld inmiddels wel gezien, dus deel 5 komt als geroepen. Al zie ik er wel tegenop om alle auto's weer opnieuw naar binnen te gaan harken. Ik mag toch hopen dat er een hoop nieuwe wagens tussen zitten... :X

YouTube staat trouwens echt al vol met Horizon 5 filmpjes. Op zich een goed teken, de game is dus allang tot in de puntjes af. Maar ik wil nog helemaal niet weten hoe de wereld er precies uit ziet enzo, dat wil ik gewoon zelf gaan ontdekken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:09
Ik inmiddels ook 😬

Leuk concept, maar ik wacht nog even tot de next (current) gen versie er is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4W_x2X_VsxUiXUJVRJKAf9HxZg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aYTJpz7lAnvnXLiZ2QxdSXMY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:07
Hint Xbox publishing naar Fable release? Of een remaster van Fable 2?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h6whzEaD-LZ0PCFKybiy3SDMhUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WimfeRgx6jQ8I5ceWkfCCOGg.jpg?f=fotoalbum_large
https://twitter.com/xboxp.../1449768671732240390?s=21

[ Voor 67% gewijzigd door SunnieNL op 17-10-2021 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-10 22:46

Vagax

Hehe

-sniperdesnip-

Lijkt me wat vroeg Playground's Fable om daar al meer van te zien,misschien gaan ze iets doen met de oudere titels of is er nog een Fable titel in ontwikkeling (spin off?)

[ Voor 91% gewijzigd door Vagax op 17-10-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 18:07
Vagax schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:09:
[...]

"We'd call it our Fable Anniversary, but that name was already taken."
https://twitter.com/XboxP...tatus/1449793150625665029

Lijkt me wel ja :+
Was iets te snel met mijn bericht, dus had hem al aangepast :p ben wel benieuwd wat ze gaan doen. 21ste is de release datum van fable 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een info drop met screenshots of artwork van Playground's Fable zou tof zijn, maar dat gaat niet gebeuren. Een remake van Fable 1 of 2 zou kunnen, want waarom tweet Publishing? Het zou dan een remaster of remake door een non Xbox studio kunnen zijn.

Benieuwd.

[ Voor 40% gewijzigd door devilsnight op 17-10-2021 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Het is sowieso denk niets heel groots aangezien ze anders wel meer hype zouden genereren maar ik vermoed alsnog dat ze iets met de oudere Fable titels gaan doen, zou wel mooi passen want dan kunnen ze mensen al een beetje laten spelen met de vorige titels van Fable voor dat (over 2 jaar pas denk?) de grote PR campagne van de nieuwe Fable gaat beginnen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben afgelopen week begonnen om alle Halo's te spelen... Had alleen eerder CE en Reach gedaan. Ben ze in chronologische volgorde aan het doen dus Reach en CE nu ook weer opnieuw uitgespeeld. Wel jammer dat het verhaal niet echt helemaal zo mooi aan lijkt te sluiten...
spoiler:
In Reach is Cortana als ik het goed begrepen heb een heel bijzondere geavanceerde AI van een verloren beschaving (de makers van de Halo arrays?) en je moet die AI naar de Pillar of Autumn brengen... Dat lijkt mooi aan te sluiten op CE, alleen in die game wordt ze weer gewoon gepresenteerd als een "ship AI", wel geavanceerd maar het gaat meer om bv de "location of earth"

Maar goed, we spelen lekker verder, hopelijk wordt het verhaal gaandeweg wat consistenter :)

Ben nu begonnen met 2... Daar was ik ooit eerder aan begonnen en ergens tot in de eerste missie als Covenant gekomen, maar ik vond het toen maar saai en het mes in het varken laten steken...
Conclusie nu: damn, ik moet slecht in mijn vel gezeten hebben toen of zo... Dit is effin' awesome!! :+
Ben nu net weer terug als de master chief na het eerste Covenant stuk en even te moe om verder te spelen maar behoorlijk epic tot nu toe allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:30:
Het is sowieso denk niets heel groots aangezien ze anders wel meer hype zouden genereren maar ik vermoed alsnog dat ze iets met de oudere Fable titels gaan doen, zou wel mooi passen want dan kunnen ze mensen al een beetje laten spelen met de vorige titels van Fable voor dat (over 2 jaar pas denk?) de grote PR campagne van de nieuwe Fable gaat beginnen
Helemaal waar. Het is easy om hyped te raken door tweets, maar het is beter om dat niet te doen. Maar het is wel apart dat het niet alleen Xbox is , sterker nog, Publishing kwam met de eerste tweet. Dus het kan duiden op een remake of remaster.....

Of het is echter gewoon wat merchandise om het bestaan van de IP te vieren, misschien een theme, misschien een controller? Lol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dergelijke tweets waren er ook voor een nieuwe achtergrond op je Xbox dashboard, dus zou de verwachtingen niet té hoog leggen. Al zal dit wel game-gerelateerd zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Finraziel schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:30:
Ben nu begonnen met 2... Daar was ik ooit eerder aan begonnen en ergens tot in de eerste missie als Covenant gekomen, maar ik vond het toen maar saai en het mes in het varken laten steken...
Conclusie nu: damn, ik moet slecht in mijn vel gezeten hebben toen of zo... Dit is effin' awesome!! :+
Ben nu net weer terug als de master chief na het eerste Covenant stuk en even te moe om verder te spelen maar behoorlijk epic tot nu toe allemaal :)
Ik vind Halo 2 echt veel beter dan 3, wellicht de beste in de serie zelfs. Al is Halo 1 het meest bijzonder destijds op de Xbox, daar heb ik echt pure nostalgische band mee.

Maar ja, ieder zijn ding laten we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Wat zijn tegenwoordig de showcase games in het xbox kamp?

Heb zonder problemen geduldig de console tekorten uitgezeten (heb in het algemeen echt geen haast om nieuwe hardware te kopen) en bedacht mezelf dat een next gen console er hier wel komt wanneer ze vlotjes beschikbaar zijn. Er is nog genoeg te gamen op andere platformen.

Het lijkt tegen begin volgend jaar wel goed te zitten met winkel voorraad verhaal van wat ik begrijp uit de verschillende topics.

Normaal heb ik niets met xbox. Ik heb het een paar keer oprecht geprobeerd, maar de consoles werden na korte tijd terug verkocht. Heb daarentegen wel alle generaties playstation gekocht (soms meerdere keren) en veel games gespeeld.

Maar nu er eindelijk voorraad komt, en het moment dichterbij komt, kijk ik er eigenlijk niet 100% naar uit om een ps5 op te halen. Vind het ontwerp echt een struikelblok. Te groot, te raar, en dat steuntje om hem neer te zetten bevalt me absoluut niet.

Dat heeft xbox deze generatie wel beter gedaan. De xbox Series X ziet er prima uit. Ik zit bijna te overwegen om begin volgend jaar een xbox te halen tot wanneer sony bij z'n verstand komt en een ps5 slim op de markt zet.

Ik heb echter niets van backlog (geen xbox verleden), en heb weinig met gamepass (of abonnementen in het algemeen). Weer een maandelijks terugkerende kost naast alle anderen, en het 'netflix' syndroom. Namelijk een wereld aan content om te bekijken/spelen, en uiteindelijk niets kijken/spelen wegens doelloos rondklikken, en een portie neurotische FOMO erbovenop. Ik ben meer het old school type van een game recht toe recht aan kopen, en dan maar spelen.

Misschien is gamepass dan toch maar aan te raden, vooral als je helemaal uit het niets instapt. Dan heb je ineens wel een machtige backlog als je die gedurende de laatste 15-20 jaar niet hebt opgebouwd.

En forza motorsport (4 en 3 gespeeld) vind ik helemaal niets, dus daarvoor hoef ik het niet te doen.

Een xbox series x staat wel heel wat beter in een volwassen en sober interieur. Gewoon een stijlvolle 'monolith' die je simpel zowel horizontaal als rechtop kan zetten, en in beide situaties prima staat.

Een ps5 achter de sofa met een heel lange hdmi kabel is ook een mogelijkheid, maar meestal staan lange hdmi kabels garant voor slechte ervaringen.

Ik kijk het nog wat aan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:52
Ik ben afgelopen week begonnen om alle Halo's te spelen... Had alleen eerder CE en Reach gedaan. Ben ze in chronologische volgorde aan het doen dus Reach en CE nu ook weer opnieuw uitgespeeld. Wel jammer dat het verhaal niet echt helemaal zo mooi aan lijkt te sluiten...
spoiler:
In Reach is Cortana als ik het goed begrepen heb een heel bijzondere geavanceerde AI van een verloren beschaving (de makers van de Halo arrays?) en je moet die AI naar de Pillar of Autumn brengen... Dat lijkt mooi aan te sluiten op CE, alleen in die game wordt ze weer gewoon gepresenteerd als een "ship AI", wel geavanceerd maar het gaat meer om bv de "location of earth"

Maar goed, we spelen lekker verder, hopelijk wordt het verhaal gaandeweg wat consistenter :)

Het is echt een meesterlijke serie, wellicht niet aan iedereen besteed maar de boeken sluiten hier echt nog heel goed bij aan en diepen heel veel uit, ook over de achtergrond van Cortana 😉Ook ik had nogal wat vragen over het aansluiten van Reach op CE, maar @Caayn heeft me heel fijn het eea verduidelijkt aan de hand van het dagboek van Dr. Halsey. Dat is info die niet in de game zit, waardoor het allemaal wat moelijk te begrijpen is.

Deel 2 met arbiter vind ik ook echt een toppertje, ook zijn storyline, damn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 21:05:
[...]

Het is echt een meesterlijke serie, wellicht niet aan iedereen besteed maar de boeken sluiten hier echt nog heel goed bij aan en diepen heel veel uit, ook over de achtergrond van Cortana 😉Ook ik had nogal wat vragen over het aansluiten van Reach op CE, maar @Caayn heeft me heel fijn het eea verduidelijkt aan de hand van het dagboek van Dr. Halsey. Dat is info die niet in de game zit, waardoor het allemaal wat moelijk te begrijpen is.

Deel 2 met arbiter vind ik ook echt een toppertje, ook zijn storyline, damn!
Ja ik denk dat ik toch eens aan die boeken ga beginnen... Het zijn er zoveel, wat nogal overweldigend is, maar zie dat er wel guides zijn met een volgorde (die wel flink afwijkt van de volgorde waarin ze uitgekomen zijn lijkt het).
Alleen jammer dat de ebooks erg duur zijn, dus ga misschien maar voor de audiobooks. Die kosten de helft (en ik heb sowieso een audible abo waarmee ik elke maand een credit krijg om een boek uit te zoeken).
Fall of Reach wordt aangeraden als startpunt, dus die maar eens proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben laatste tijd bezig om tussen al het gamepass geweld mijn backlog een beetje weg te spelen.
Dit weekend dan ook eindelijk Biomutant op 1000G gezet.
Zo zonde dat de developers niet twee jaar extra de tijd genomen hebben om dit spel uit te brengen.
Eigenlijk alles klopt aan dit spel, maar tegelijkertijd rammelt het aan alle kanten.
Heel veel originele ideeen, toffe locaties, grappige quests, en nog best een goed verhaal.
Leuke puzzels en mysterieuze bang-shelters, gave vervoersmiddelen en een uitgebreid wapensysteem.
Levellen, modden, upgraden, alles zit er in.
Alleen is er niets, maar dan ook niets echt afgemaakt.
Ik denk dat al hadden ze twee jaar langer de tijd genomen, alles netjes hadden uitgewerkt en een paar voice actors in de arm hadden genomen dat dit op zeker een dikke vette Game of the Year zou zijn geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Amos_x schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:54:
Veel daar van staan iig op Game Pass ;)

- Sea of Thieves
- Ori
- Gears 5
- Forza Horizon 4
- Wastelands 3
- Grounded
- Flight Simulator
- Sunset Overdrive
- Quantum Break
- Minecraft Dungeons
- en nog flink wat andere games waar ik zo direct even niet op kom.

Dit jaar dan nog Halo: Infinite en Horizon 5 als grootste titels die ook direct in Game Pass zitten. Komende jaren komt er elk kwartaal een 1st party game uit, grosso modo. Maar als je niet echt Xbox games hebt gespeeld, dan is er serieus veel wat op je te wachten ligt. Zelfs van de eerste Xbox en Xbox 360 zijn er redelijk wat titels nog te spelen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
Amos_x schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:54:
knip veel te lang
Ik hoor vaak: ik kies voor de andere partij voor de betere exclusives, bladibla. Sinds GamePass ben ik daar wel een beetje klaar mee, mensen weten niet wat voor parels ze links laten liggen omdat ze blind staren op de grote titels. Dat is gewoon de `game changer` van het hebben van een GamePass abonnement, het heeft mijn kijk op games erg veranderd nu ik zoveel verschillende games probeer. Ik hoop er nog jaren van te genieten en ik gun iedereen hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:29
Ik heb juist sinds deze week een series x naast mijn ps5 en switch gezet voornamelijk voor de gamepass. Ja, ik vind de exclusives van de PS5 vele malen beter dan die van Xbox maar de waarde die gamepass levert is goud. Veel games die al op mijn lijstje stonden zitten in gamepass en veel (indie) games die ik bijvoorbeeld op mijn switch heb zijn ook te vinden in de gamepass. Had ik vanaf release gamepass dan had mij dit waarschijnlijk best wat geld bespaart. Een snelle rekensom van wat ik nu gedowload heb wat multiplatform beschikbaar is levert mij al 200 euro op(als ik ze in de toekomst allemaal gekocht had natuurlijk).

Daarnaast is het natuurlijk leuk om een nieuwe console te hebben want ik heb sinds de 360 geen xbox meer gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

joneboon schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:07:
[...]

Ik hoor vaak: ik kies voor de andere partij voor de betere exclusives, bladibla. Sinds GamePass ben ik daar wel een beetje klaar mee, mensen weten niet wat voor parels ze links laten liggen omdat ze blind staren op de grote titels. Dat is gewoon de `game changer` van het hebben van een GamePass abonnement, het heeft mijn kijk op games erg veranderd nu ik zoveel verschillende games probeer. Ik hoop er nog jaren van te genieten en ik gun iedereen hetzelfde.
Voor de beste ervaringen heb je gewoon alle current-gen consoles. Genoeg moois te vinden op alle platformen. Het kost wat, maar dan heb je ook toegang tot alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaijRaij schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:25:
Ik heb juist sinds deze week een series x naast mijn ps5 en switch gezet voornamelijk voor de gamepass. Ja, ik vind de exclusives van de PS5 vele malen beter dan die van Xbox maar de waarde die gamepass levert is goud. Veel games die al op mijn lijstje stonden zitten in gamepass en veel (indie) games die ik bijvoorbeeld op mijn switch heb zijn ook te vinden in de gamepass. Had ik vanaf release gamepass dan had mij dit waarschijnlijk best wat geld bespaart. Een snelle rekensom van wat ik nu gedowload heb wat multiplatform beschikbaar is levert mij al 200 euro op(als ik ze in de toekomst allemaal gekocht had natuurlijk).

Daarnaast is het natuurlijk leuk om een nieuwe console te hebben want ik heb sinds de 360 geen xbox meer gehad.
PS heeft betere exclusives, true, maar gelukkig zijn ze dit probleem groots aan het aanpakken met die hele lading aan nieuwe studio's, waaronder veel RPGs, en nog veel meer. Ik moet wel toegeven dat ik deze grote ommekeer jaren geleden had willen zien,het is allemaal nog zo lang wachten op al die nieuwe games, en daarmee bedoel ik games die niet Forza en Halo heten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:29
Ik ken eerlijk gezegd niet echt andere exclusives dan Halo en Forza :-) Snap wel dat ze hierin nog een lange weg te gaan hebben als ik kijk wat voor geweld er uit de Sony studios komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RaijRaij schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:35:
Ik ken eerlijk gezegd niet echt andere exclusives dan Halo en Forza :-) Snap wel dat ze hierin nog een lange weg te gaan hebben als ik kijk wat voor geweld er uit de Sony studios komt.
Gears en Fable? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
Exorcist schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:26:
[...]

Voor de beste ervaringen heb je gewoon alle current-gen consoles. Genoeg moois te vinden op alle platformen. Het kost wat, maar dan heb je ook toegang tot alles.
Eens maar de gemiddelde gamer zonder GamePass zal niet zomaar een spel proberen buiten zijn/haar comfort zone omdat dat gewoon een veel te duur grapje is uiteindelijk. Daar gaat het mij meer om.

Ik zou nooit Surgeon Simulator kopen, maar omdat het in GamePass zit, waarom niet?! Hele avond janken van het lachen met andere gamepass spelers hoe slecht het wel niet is. Na een paar uur spelen begin je gewoon weer aan wat anders... Af en toe kom je dan weer wat tegen op GamePass waar je zo ingezogen wordt, ik was helemaal overdonderd door Outer Wilds 1j geleden. Zou het waarschijnlijk nooit bewust hebben gekocht, maar zo blij dat ik het door GamePass tegen ben gekomen, zo zijn er nog veel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaijRaij schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:35:
Op dit moment in de maak is:

Starfield (sci-fi RPG)
Hellblade 2 (third person action adventure)
Avowed (RPG)
Fable (action adventure/RPG)
The outer Worlds 2 (sci-fi RPG)
InXile's project Cobalt (steampunk RPG)
Compulsion's nieuwe game (third person, dark fantasy)

Indiana Jones (onduidelijk of first of third person, action adventure/shooter)

Perfect Dark (first person spy action adventure/shooter)

State of Decay 3 (third person open world survival, zombies)

En nog zoveel meer.

De toekomst is in lange tijd niet zo veelbelovend geweest voor Xbox als nu. Enige nadeel is....we moeten geduld hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 17-10-2021 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
Ik ben afgelopen week begonnen om alle Halo's te spelen...
Hier ook alweer even bezig met iemand helpen om achievements te halen in mcc. Laten we het zo zeggen, ik ken bijna alle missies uit mijn hoofd + zowat de locaties van alle skulls en terminals. Denk dat ik het nu wel te vaak heb gespeeld, maar blijft gewoon leuk schieten :P

Enne Bob aangereden in halo reach met je auto laatst?

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Nu online

ilm

Ligt het aan mij of draait Wasteland 3 zeer slecht op de series X? Tot ik ontdekte dat het FPS boost ondersteund (maar vreemd genoeg niet standaard aan stond).

Wat. Een. Verademing, zoveel vloeiender. Het ligt eigenlijk niet aan de 30 FPS (je hebt geen 60 FPS nodig voor TB), maar de frame pacing is gewoon bar slecht waardoor alles stottert (+ kleine vertraging op de controls heb ik de indruk). Nu is het perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 23:49:
[...]

Hier ook alweer even bezig met iemand helpen om achievements te halen in mcc. Laten we het zo zeggen, ik ken bijna alle missies uit mijn hoofd + zowat de locaties van alle skulls en terminals. Denk dat ik het nu wel te vaak heb gespeeld, maar blijft gewoon leuk schieten :P

Enne Bob aangereden in halo reach met je auto laatst?
Ja zo hardcore zit ik er absoluut niet in :+
Sterker nog, ik ben gewoon op easy door de games aan het knallen nu, wil gewoon het verhaal meekrijgen en ben absoluut niet op zoek naar een uitdaging.
"Bob" was meer toeval. Weet niet meer precies welke missie, maar rende ergens een verhoging op en zag naar de zijkant (niet de kant die we op moesten) een gast weg rennen die ik met mijn sniper omgelegd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:44:
[...]

Op dit moment in de maak is:

Starfield (sci-fi RPG)
Hellblade 2 (third person action adventure)
Avowed (RPG)
Fable (action adventure/RPG)
The outer Worlds 2 (sci-fi RPG)
InXile's project Cobalt (steampunk RPG)
Compulsion's nieuwe game (third person, dark fantasy)

Indiana Jones (onduidelijk of first of third person, action adventure/shooter)

Perfect Dark (first person spy action adventure/shooter)

State of Decay 3 (third person open world survival, zombies)

En nog zoveel meer.

De toekomst is in lange tijd niet zo veelbelovend geweest voor Xbox als nu. Enige nadeel is....we moeten geduld hebben.
Zijn niet allemaal exclusives he ;)
Sowieso wel timed exclusives, evenals S.T.A.L.K.E.R. 2, Scorn en Atomic Heart.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
FINALLY!

04.30.10 is OTA beschikbaar op m’n 65CX *O*

120Hz Dolby Vision Gaming!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-GrHhlpVzW3WPiSfPhp-43VB60w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uGvi7FpQMcf65BGFFGKaEMtu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door Rivanov op 18-10-2021 07:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 07:13:
FINALLY!

04.30.11 is OTA beschikbaar op m’n 65CX *O*

[Afbeelding]
Alleen op de jouwe ? -O-
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoel natuurlijk 04.30.10

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heeft die aankondiging iet iets te maken met wat een paar dagen geleden al geteased werd?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Microsoft heeft trouwens gezegd dat we niet te veel moeten verwachten vandaag met de aankondiging, het is in ieder geval geen game

https://twitter.com/XboxP...VmiIj7AKRqJ0i6cVh_2w&s=19

[ Voor 26% gewijzigd door Vagax op 18-10-2021 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 07:13:
FINALLY!

04.30.10 is OTA beschikbaar op m’n 65CX *O*

[Afbeelding]
Heb je deze eerder ontvangen omdat je insider/beta tester bent? Hier net gecheckt op mijn 55CX, maar helaas nog niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:46
kesj schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:15:
[...]

Heb je deze eerder ontvangen omdat je insider/beta tester bent? Hier net gecheckt op mijn 55CX, maar helaas nog niets.
Ik kreeg hem vanmorgen ook op mijn 55CX. Ben geen beta-tester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:15:
[...]

Ben geen beta tester bij LG. ;)
Dit is een firmware update van m’n TV. Heeft niks met Xbox te maken.

Voorheen had ik enkel 60Hz Dolby Vision Gaming. Met de nieuwste firmware op m’n CX heb ik 120Hz Dolby Vision Gaming.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 07:05:
[...]

Zijn niet allemaal exclusives he ;)
Sowieso wel timed exclusives, evenals S.T.A.L.K.E.R. 2, Scorn en Atomic Heart.
Wat ik op noem zijn juist exclusives. Indiana Jones is de enige onzekere, maar gezien het feit dat Sony niks liet horen op Social media toen de aankondiging werd gedaan......

De rest is juist 100% exclusief aan Xbox en PC :) het zijn allemaal Xbox studio's.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 18-10-2021 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:23:
[...]

Ben geen beta tester bij LG. ;)
Dit is een firmware update van m’n TV. Heeft niks met Xbox te maken.

Voorheen had ik enkel 60Hz Dolby Vision Gaming. Met de nieuwste firmware op m’n CX heb ik 120Hz Dolby Vision Gaming.
Ik weet wat het is ;) Maar ik dacht dat jij misschien in een of ander LG programma zat, net zoals je op Xbox doet.

Dan zit er niets anders op dan afwachten voor me. Misschien pusht ie hem zometeen. Na een handmatige zoekopdracht kwam er niets binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wybob
  • Laatst online: 23-11-2023
kesj schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:27:
[...]

Ik weet wat het is ;) Maar ik dacht dat jij misschien in een of ander LG programma zat, net zoals je op Xbox doet.

Dan zit er niets anders op dan afwachten voor me. Misschien pusht ie hem zometeen. Na een handmatige zoekopdracht kwam er niets binnen.
Idem hier op mijn 48CX, manueel ook niet te vinden op de nl-be site, afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
justifire schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 21:55:
Ben laatste tijd bezig om tussen al het gamepass geweld mijn backlog een beetje weg te spelen.
Dit weekend dan ook eindelijk Biomutant op 1000G gezet.
Zo zonde dat de developers niet twee jaar extra de tijd genomen hebben om dit spel uit te brengen.
Eigenlijk alles klopt aan dit spel, maar tegelijkertijd rammelt het aan alle kanten.
Heel veel originele ideeen, toffe locaties, grappige quests, en nog best een goed verhaal.
Leuke puzzels en mysterieuze bang-shelters, gave vervoersmiddelen en een uitgebreid wapensysteem.
Levellen, modden, upgraden, alles zit er in.
Alleen is er niets, maar dan ook niets echt afgemaakt.
Ik denk dat al hadden ze twee jaar langer de tijd genomen, alles netjes hadden uitgewerkt en een paar voice actors in de arm hadden genomen dat dit op zeker een dikke vette Game of the Year zou zijn geweest.
Laats Biomutant van Marktplaats opgepikt. Zal nog wel even duren alvorens ik er daadwerkelijk aan ga beginnen, maar ik wil het absoluut een kans geven. Hetgeen wat ik tot nu toe van de game gezien heb vond ik enorm verfrissend en leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
[...]

Als ie nu voor NL OTA uitgerold wordt, kan het echt niet lang duren voor je 'm ook hebt. Ik kreeg ook weleens een update voorgeschoteld om 16.30 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Gewoon afwachten. Die uitrol is mega random. Kreeg bij voorgaande firmwares ook pas heel laat de firmware OTA terwijl anderen in Nederland ‘m een week eerder al hadden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
We hebben inmiddels alweer de 1000 pagina's bereikt, wat is het snel gegaan :)

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 18-10-2021 11:47 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
G_Dragon schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:43:
Gewoon puike apparaatjes, die Xbox Series 8) (al bekt de naam nog steeds voor geen meter eigenlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

Gewoon puike apparaatjes, die Xbox Series 8) (al bekt de naam nog steeds voor geen meter eigenlijk ;) )
Haha klopt helemaal en het is inderdaad een top apparaat die Xbox Series, die X & S beide!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
Zit al op 1249... (je kan beter het aantal posts tellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Zit al op 1249... (je kan beter het aantal posts tellen).
Ik vond de 1000ste pagina zelf wel erg bijzonder :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
G_Dragon schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:49:
[...]
Ik vond de 1000ste pagina zelf bij erg bijzonder :P
Naja we zitten bijna op 25000 posts in dit topic :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
250 :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eL0R9hlAsCW7QnduEQ2RVgTnMZk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wMm2t7YzksfnRZUL3NzE3rnI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik snap jullie niet, is toch echt pagina 500 ;)

Maar inderdaad beste console (voor mij) ever. Ik twijfel zelfs steeds meer of ik er nog wel een naast ga halen wat ik eerder van plan was. Ik moet nog zoveel spelen :D

/edit: ik ben er zelfs veel tevredener over dan over de gamepc's die ik tot aan het begin van de Series X had en daar zaten echt serieuze componenten en goede monitoren bij.

[ Voor 28% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-10-2021 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan iedereen verschillende aantallen in pagina's hebben? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:08:
Door dit soort vragen neemt het pagina's snel toe ;).

Je kunt instellen hoeveel posts per pagina je ziet. 25, 50 of 100 volgens mij. Vandaar het verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
bovenaan op je nickname klikken, dan instellingen, dan forum, dan aantal posts per pagina. Normaal is 25, ik gebruik 50.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 23:49
Gisteren “The Artful Escape” uitgespeeld.

Speciaal spel maar genieten van de kleuren en muziek!
Eentje die ik zonder Game Pass nooit had gespeeld.

Super tevreden met de Xbox Series X.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
https://www.trueachieveme...eaving-soon-october-games

Celeste en Carto zijn zeker een aanrader! Ik ga zelf Eastshade en misschien Knights and Bikes nog proberen voordat ze weg zijn.

Games leaving Game Pass (Oct. 31)
  • Celeste
  • Five Nights at Freddy's,
  • Five Nights at Freddy's 2
  • Five Nights at Freddy's 3
  • Five Nights at Freddy's 4
  • Carto
  • Eastshade
  • Knights and Bikes
  • Unruly Heroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Twijfelde eventjes of ik RDR2 zou halen aangezien Rockstar ooit wel komt met een Definitive Edition of iets dergelijks, maar aangezien ze er ook al een jaar over doen om GTA V voor de XSX/PS5 uit te brengen beginnen ze denk voorlopig niet aan RDR2.

Daarnaast is het al 4k 30fps dus de enige redenen voor mij om eventueel zo een editie te halen is voor nieuwe content of de 60fps upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Volgens mij is het aantal posts per pagina ook verandert over de jaren heen. Dus iemand die jaren geleden heeft aangemeld kreeg een ander standaard ppp dan degene die zich nu aanmeld. Daarnaast kan je dit zoals genoemd ook aanpassen in de instellingen van je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoentyj
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 09:04
Vraagje hè, zijn er meerdere Tweakers die een Xbox Series X hebben waarvan de fan een soort brommend geluid maakt? Ik heb het prachtige apparaat sinds vrijdag staan en het bevalt mij allemaal super, op het geluid van de fan na. Het is een brommend, zwaar geluid. Ik weet hoe hij hoort te klinken, omdat een kennis van me deze ook heeft staan. Daar is 'ie wel muisstil. Het maakt bij mij niet uit of ik aan het gamen ben of niet: het geluid maakt hij altijd zodra de fan aangaat.

Met een beetje WD40 kan het vast opgelost worden, maar met zo'n nieuw apparaat van 500 piek ga ik niet aan de knooi. Hebben toevallig meerdere deze ervaring?

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: http://www.achievement-maker.com/xbox/Reached%201000%20pages%20in%20GoT?header=ACHIEVEMENT%20UNLOCKED&email=.png

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Ectra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:31:

Celeste en Carto zijn zeker een aanrader! Ik ga zelf Eastshade en misschien Knights and Bikes nog proberen voordat ze weg zijn.

• Celeste
  • Carto
  • Eastshade
  • Knights and Bikes
  • Unruly Heroes
Celeste is zelfs zo goed dat, wanneer je die nog nooit (uit)gespeeld hebt, dan ben je gewoon verplicht om dit te kopen. Dat is gewoon een algemene ongeschreven regel. Daar gaan we ook geen enkele discussie over voeren. :P

Maar inderdaad, must play voordat die uit de GP gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:08
Yoentyj schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:41:
Vraagje hè, zijn er meerdere Tweakers die een Xbox Series X hebben waarvan de fan een soort brommend geluid maakt? Ik heb het prachtige apparaat sinds vrijdag staan en het bevalt mij allemaal super, op het geluid van de fan na. Het is een brommend, zwaar geluid. Ik weet hoe hij hoort te klinken, omdat een kennis van me deze ook heeft staan. Daar is 'ie wel muisstil. Het maakt bij mij niet uit of ik aan het gamen ben of niet: het geluid maakt hij altijd zodra de fan aangaat.

Met een beetje WD40 kan het vast opgelost worden, maar met zo'n nieuw apparaat van 500 piek ga ik niet aan de knooi. Hebben toevallig meerdere deze ervaring?
Kan ook een kabeltje zijn wat er onder beetje omhoog komt of fan wat in disbalans is.

Heb afgelopen week mijn 1 jaar oude XsX verkocht aan een winkel voor 550 euro en zelf een nieuwe XsX gekocht. Had niet goed geluisterd bij mijn oude XsX hoe het geluid was en dat deed ik dus wel bij mijn nieuwe. Zal nooit weten wat normaal is nu :D.

Maar wat bij mij hielp is met een dun voorwerp (bijv. oorstaafje) aan de bovenkant/zijkant (iig de fan) even in het midden rustig te drukken en of de kabels wat je ziet lopen net onder de fan even zacht indrukken. Geluid ging weg bij mij. Althans hoor alleen geluid als ik er echt dicht bij ga luisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17:53
Snakefoodjah schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:23:
Gisteren “The Artful Escape” uitgespeeld.

Speciaal spel maar genieten van de kleuren en muziek!
Eentje die ik zonder Game Pass nooit had gespeeld.

Super tevreden met de Xbox Series X.
Same, ook gisten uitgespeeld. Verrassing van het jaar tot nu toe, grote glimlach van de eerste tot de laatste noot ;) Niet eerder een game gespeeld waarbij de kleuren zó van het scherm spatten. Hiermee bewijst Game Pass maar weer eens wat een fantastische dienst het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoentyj
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 09:04
xminator schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:51:
[...]

Kan ook een kabeltje zijn wat er onder beetje omhoog komt of fan wat in disbalans is.

Heb afgelopen week mijn 1 jaar oude XsX verkocht aan een winkel voor 550 euro en zelf een nieuwe XsX gekocht. Had niet goed geluisterd bij mijn oude XsX hoe het geluid was en dat deed ik dus wel bij mijn nieuwe. Zal nooit weten wat normaal is nu :D.

Maar wat bij mij hielp is met een dun voorwerp (bijv. oorstaafje) aan de bovenkant/zijkant (iig de fan) even in het midden rustig te drukken en of de kabels wat je ziet lopen net onder de fan even zacht indrukken. Geluid ging weg bij mij. Althans hoor alleen geluid als ik er echt dicht bij ga luisteren.
Bedankt voor de tip! Ik zal dat eens proberen vanavond. Je hoort het gebrom door de hele kamer heen, dus ik ben niet van plan om hier lang naar te gaan luisteren.

Ha, mooie deal. Zolang deze gekte blijft aanhouden kan je het over een jaartje weer proberen :9

Het is wel een flinke overgang vanaf de One X. Eindelijk hoef ik geen nieuws meer te lezen tijdens de laadschermen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ectra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:31:

• Celeste
  • Carto
  • Eastshade
  • Knights and Bikes
  • Unruly Heroes
Ik heb dat hele Five Night at Freddy's nog altijd niet gespeeld. Gaan we even checken dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Yoentyj schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:30:
[...]

Het is wel een flinke overgang vanaf de One X. Eindelijk hoef ik geen nieuws meer te lezen tijdens de laadschermen :)
Nadeel is weer dat je de tips op het laadscherm niet kan lezen. Een hele generatie gaat opgroeien zonder belangrijke info als: 'it's faster to switch to your pistol than to reload your main weapon'! Of nu in Insurgency: 'don't stand still in doorways, nobody likes a buddy fucker'. :+
Pagina: 1 ... 250 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord