Niks bijzonders of nuttigs voor ons jammergenoeg, Koreaanse Dub en ondertiteling die ze vergeten waren.swoutr schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:29:
Zojuist far cry 6 even aangeslinderd, ik werd begroet door een kleine update van rond de 700mb. Iemand enig idee wat de patchnotes hier van zijn?
Rietje tussen de fan en om de zoveel tijd uitspuiten met perslucht en wanneer je niet speelt iets erboven op leggen.devilsnight schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:20:
Ik vroeg me iets af...
Aangezien de XSX het beste verticaal staat komt er wel heel snel stof in. Wij kunnen niet echt bepaald gemakkelijk erbij komen om het schoon te maken. Gaat die fan niet een keer echt vol met stof zitten en dan... narigheid, mogelijk?
De 360 en One konden prima liggen, minder stof kwam erin, maar bij deze tower is dat een ander verhaal. Bij mij heb ik ook niets boven de XSX, geen plank of wat dan ook, echt open ruimte.
Oh man, maak het nou niet moeilijker!!!
In de backlog heb ik pracht games zoals RDR2 en het gaat nergens over dat ik die playthrough maar blijf uitstellen, hetzelfde met Psychonauts 2! Yakuza 0 waar ik medio juni even een break van nam, ik moet er echt mee verder!
Nieuwe game, komt volgend jaar. Kan Nice worden!
Remember, there are consequences to the actions you take. Where will your choices lead you?
— Starward Industries (@StarwardInd) 14 oktober 2021
While the first questions are answered, new ones appear.
The first teaser of The Invincible is here.
Coming in 2022 to consoles and PC.
Add it to your Wishlist: https://t.co/j6g9Lab8ER pic.twitter.com/9e5SM9fEkx
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Yeps, hue sync box and gradient tv strip erachter en sinds kort ook een nieuwe gradient ledstrip beneden.
In principe kun je al je lampen op de syncbox zetten in instellen op welk deel van het scherm ze moeten reageren. Daarna gaat je hele kamer mee in de sync van het beeld. Werkt erg goed.
Voorbeeldje van tijdje terug: YouTube: Testrun Hue Gradient Lightstrip 55": xbox one Symetry Wars 2 (en ja, ik weet dat de titel niet correct is
[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 15-10-2021 09:48 ]
Je hebt iig wel drie topgames in je backlog!!!!devilsnight schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:40:
[...]
Oh man, maak het nou niet moeilijker!!!
In de backlog heb ik pracht games zoals RDR2 en het gaat nergens over dat ik die playthrough maar blijf uitstellen, hetzelfde met Psychonauts 2! Yakuza 0 waar ik medio juni even een break van nam, ik moet er echt mee verder!
Ik denk dat Tales of Arise idd tzt ook wel in Gamepass verschijnt. Het is trouwens best een redelijk korte JRPG (ik was er in iets minder dan 40u doorheen) maar heb wel van elke minuut genoten.
Dat was even eenXgar schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:34:
@devilsnight
Volgens mij is dit wel iets voor jou, nav dat we het laatst hadden over commando's e.d.
[YouTube: War Mongrels Reveal Trailer | PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One, PC | Pure Play TV]

XBL: MRE Inc
Ik zag hier wat gameplay.MRE-Inc schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:55:
[...]
Dat was even eenmomentje hier. Niet omdat ik niks gewend ben, maar ik vond de eerste 2 scenes best wel heftig voor een video game. Desalniettemin lijkt me dit wel een gave game. Ben benieuwd naar echte gameplay beelden. Ben niet zo van de langzame point en click games ondanks dat er verschillende van dit soort games zijn die exact in mijn straatje liggen als het om setting gaat. Even in de gaten houden deze...
Is er al een releasedatum voor War Mongrels?
19 oktober op de PC iig. Consoles kon ik zo snel niet vinden.Timothy3000 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:17:
Is er al een releasedatum voor War Mongrels?
@Xgar ja die ben ik even aan het kijken. Vanavond maar even op de OLED kijken.
De trailer deed me denken aan wat je in onderstaande ziet. Joden in een kuil die op het punt staan om geëxecuteerd te worden. Toen ik dat zag tijdens het kijken van die film, moest ik serieus even slikken.
[YouTube: OPERATION FINALE Official Trailer (2018) Oscar Isaac]
Heel nice ditSunnieNL schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Yeps, hue sync box and gradient tv strip erachter en sinds kort ook een nieuwe gradient ledstrip beneden.
In principe kun je al je lampen op de syncbox zetten in instellen op welk deel van het scherm ze moeten reageren. Daarna gaat je hele kamer mee in de sync van het beeld. Werkt erg goed.
Voorbeeldje van tijdje terug: YouTube: Testrun Hue Gradient Lightstrip 55": xbox one Symetry Wars 2 (en ja, ik weet dat de titel niet correct is)
Heel mooi dit inderdaad, ik vind het alleen jammer dat de sync box geen hdmi 2.1 is, ik wil niet vrs en 120 fps opgeven.SunnieNL schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Voorbeeldje van tijdje terug: YouTube: Testrun Hue Gradient Lightstrip 55": xbox one Symetry Wars 2 (en ja, ik weet dat de titel niet correct is)
Zodra ze dit wel ondersteunen is het een day one aankoop voor mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Xgar op 15-10-2021 11:22 ]
Ja, dat snap ik wel, tis nogal cru die scene.MRE-Inc schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:19:
[...]
19 oktober op de PC iig. Consoles kon ik zo snel niet vinden.
@Xgar ja die ben ik even aan het kijken. Vanavond maar even op de OLED kijken.
De trailer deed me denken aan wat je in onderstaande ziet. Joden in een kuil die op het punt staan om geëxecuteerd te worden. Toen ik dat zag tijdens het kijken van die film, moest ik serieus even slikken.
[YouTube: OPERATION FINALE Official Trailer (2018) Oscar Isaac]

Jup hier ook anders had ik die sync box hier wel staan als die hdmi 2.1 was.Xgar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:21:
[...]
Heel mooi dit inderdaad, ik vind het alleen jammer dat de sync box geen hdmi 2.1 is, ik wil niet vrs en 120 fps opgeven.
Zodra ze dit wel ondersteunen is het een day one aankoop voor mij.
Echter heb ik een LG OLED die geen ingebouwde verlichting heeft zoals Philips tv's. Ik heb met black friday 2 van die Hue lightstrips gekocht en achter mijn LG C9 geplakt. Dat werkt op zich wel, maar echt mooi staat het niet. Vanaf de zijkant zie je die ledstrip zitten. Zo'n gradient ledstrip vind ik ook nog wel vrij prijzig, maar gaat het hier tzt wel komen. Hopenlijk dat dit er beter uitziet van de zijkant.
Ik ben zelf aan het twijfelen om komende black friday de Hue Play set van 2 stuks te kopen. Mocht die niet bevallen bij de tv, zet ik ze bij de pc en koppel ze dan via de hue sync app, dan heb ik op de pc wel een soort van ambilight.MRE-Inc schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:41:
[...]
Jup hier ook anders had ik die sync box hier wel staan als die hdmi 2.1 was.
Echter heb ik een LG OLED die geen ingebouwde verlichting heeft zoals Philips tv's. Ik heb met black friday 2 van die Hue lightstrips gekocht en achter mijn LG C9 geplakt. Dat werkt op zich wel, maar echt mooi staat het niet. Vanaf de zijkant zie je die ledstrip zitten. Zo'n gradient ledstrip vind ik ook nog wel vrij prijzig, maar gaat het hier tzt wel komen. Hopenlijk dat dit er beter uitziet van de zijkant.
Ik heb ook een LG Oled overigens.
Verwijderd
War Mongrels ziet er interessant uit, die hou ik in de gaten. Sinds Desperados 3 uitgespeeld is snak ik naar iets nieuws in dit genre. De setting in D3 bevalt me meer maar kan niet alles hebben.
Meer mensen die Far Cry 6 hebben waarbij de game eigenlijk hartstikke goed bevalt? Vermaak me er heel goed mee.
Meer mensen die Far Cry 6 hebben waarbij de game eigenlijk hartstikke goed bevalt? Vermaak me er heel goed mee.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2021 12:00 ]
YES !!!
Dying Light 2 kan ik nog niet echt voor warmlopen, maar Dying Light 1 op 4k 60fps (evt ray tracing
) kan mij wel degelijk bekoren

We're currently working on a next-gen patch for Dying Light 1 - more details coming in the future :)
— Dying Light (@DyingLightGame) 14 oktober 2021
Dying Light 2 kan ik nog niet echt voor warmlopen, maar Dying Light 1 op 4k 60fps (evt ray tracing
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb een ambilight tv (driezijdig), maar ik heb hem na een tijdje zelf vast op wit (of iets in de buurt daarvan) gezet. Bij sommige games kan het inderdaad goed werken maar ik vond het bijna altijd te druk. In eerste instantie had ik hem op de relaxt stand gezet waarbij hij minder snel van kleur veranderde maar ook dat leidde eigenlijk meer af dan wat het wat toevoegde voor mij.
Ik zal dus als ik nog eens naar een oled overstap hooguit een LED strip er achter plakken, maar hoef geen ambilight of hue sync meer. Is natuurlijk ook een kwestie van smaak, maar mij leek het van tevoren ook helemaal geweldig...
Ik zal dus als ik nog eens naar een oled overstap hooguit een LED strip er achter plakken, maar hoef geen ambilight of hue sync meer. Is natuurlijk ook een kwestie van smaak, maar mij leek het van tevoren ook helemaal geweldig...
Gamertag: FinrazielNL
Ik zag op Howlongtobeat dat hij 45,5 uur duurt voor de main story. 55,5 voor main + side stuff en 71,5 voor completionist. Voor Vesperia staat er 45,5 voor main en 69,5 voor main + side stuff. Maar ik moet zeggen dat Vesperia na een tijdje een beetje aan het rekken was, zo voelde het. Dus iets korter vind ik niet zo'n ramp.Timothy3000 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:53:
[...]
Je hebt iig wel drie topgames in je backlog!!!!
Ik denk dat Tales of Arise idd tzt ook wel in Gamepass verschijnt. Het is trouwens best een redelijk korte JRPG (ik was er in iets minder dan 40u doorheen) maar heb wel van elke minuut genoten.
Waar ik op hoop is interessante characters en verhaal, toffe combat maar dat zit wel goed aan de demo te merken, mooie gebieden en variatie qua dat.
Dat was zeker het geval!
Ik vond alleen de side missions wat tegenvallen. Was allemaal ''pluk vier paddestoelen'', ''versla dat monster'' zonder echt boeiende verhalen eromheen. Vandaar dat ik uiteindelijk voornamelijk maar op de main story heb gericht.
Ik vond alleen de side missions wat tegenvallen. Was allemaal ''pluk vier paddestoelen'', ''versla dat monster'' zonder echt boeiende verhalen eromheen. Vandaar dat ik uiteindelijk voornamelijk maar op de main story heb gericht.
Dit soort effecten naast/boven/achter/onder een OLED scherm lijken me ook niet van toegevoegde waarde? Lijkt me dat het visuele effect van het hoge contrast dan weer wegvalt?Finraziel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:01:
Ik heb een ambilight tv (driezijdig), maar ik heb hem na een tijdje zelf vast op wit (of iets in de buurt daarvan) gezet. Bij sommige games kan het inderdaad goed werken maar ik vond het bijna altijd te druk. In eerste instantie had ik hem op de relaxt stand gezet waarbij hij minder snel van kleur veranderde maar ook dat leidde eigenlijk meer af dan wat het wat toevoegde voor mij.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat is zeker jammer zeg. De demo deed me behoorlijk aan Witcher 3 denken en ik hoopte dan ook echt dat het diepgaande side quests zou hebben.Timothy3000 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:22:
Dat was zeker het geval!
Sowieso moet ik zeggen dat na het uitspelen van Vesperia gisteren ik absoluut tot de conclusie ben gekomen dat hoe tof een JRPG ook is, ik absoluut een WRPG prefereer. Meer vrijheid voor de speler qua gebieden vaak, weinig limitaties qua dat, dialoog opties. Keuzes die je maakt en de gevolgen die je dan krijgt, etc. Van een JRPG vind ik de gesprekken tussen de party members weer heel leuk gedaan en vaak fantastische muziek.
Ik zag het gisteravond en dacht maar één ding....gvd zeg, heb ik de main game en expansion iets van een maand geleden net uitgespeeld, zucht. Ah well. Wel heel tof voor de mensen die het nog moeten uitspelen.justifire schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:01:
YES !!!![]()
![]()
![]()
[Twitter]
Dying Light 2 kan ik nog niet echt voor warmlopen, maar Dying Light 1 op 4k 60fps (evt ray tracing) kan mij wel degelijk bekoren
Vandaag is trouwens DC Fandome, dus nieuwe trailer van Gotham Knights en hopelijk eindelijk gameplay van Suïcide Squad.
Het verschilt bij mij echt per game. Zolang een RPG goed geschreven is, enorm sterke personages heeft of een fantastisch vechtsysteem heeft kan het bij mij niet stuk. Evenveel genoten van The Witcher 3, Deus Ex en Mass Effect als van Dragon Quest, Persona of Yakuza bijvoorbeeld. Ligt ook echt aan mijn bui waar ik zin in heb.devilsnight schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:38:
[...]
Dat is zeker jammer zeg. De demo deed me behoorlijk aan Witcher 3 denken en ik hoopte dan ook echt dat het diepgaande side quests zou hebben.
Sowieso moet ik zeggen dat na het uitspelen van Vesperia gisteren ik absoluut tot de conclusie ben gekomen dat hoe tof een JRPG ook is, ik absoluut een WRPG prefereer. Meer vrijheid voor de speler qua gebieden vaak, weinig limitaties qua dat, dialoog opties. Keuzes die je maakt en de gevolgen die je dan krijgt, etc. Van een JRPG vind ik de gesprekken tussen de party members weer heel leuk gedaan en vaak fantastische muziek.
Tales of Arise was een heerlijk tussendoortje. Prachtige gebieden, semi open world, fantastisch vechtsysteem en echt leuke karakters. Mocht hij op GP komen (of voor een mooi prijsje te koop zijn) zou ik hem niet laten liggen.
Ik vind het veel rustiger aan de ogen. Ik heb geen ambilight, maar wel een Hue ledstrip aan de achterkant van de tv meubel en wat hue lampen in de buurt van de tv. In een geheel donkere kamer doet HDR pijn aan de ogenRossi46 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:33:
[...]
Dit soort effecten naast/boven/achter/onder een OLED scherm lijken me ook niet van toegevoegde waarde? Lijkt me dat het visuele effect van het hoge contrast dan weer wegvalt?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Pure interesse: hoezo nog niet warmlopen voor 2? Mij lijkt hij wel heel tof, deel 1 vond ik al gruwelijk en ik denk dat deel 2 weer net iets uitgebreider/langer/etc. wordt dan 1justifire schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:01:
YES !!!![]()
![]()
![]()
[Twitter]
Dying Light 2 kan ik nog niet echt voor warmlopen, maar Dying Light 1 op 4k 60fps (evt ray tracing) kan mij wel degelijk bekoren
Ik heb ook de ledstrip van Hue achter mijn C9, ik laat deze echter in 1 kleur want meekleuren vond ik echt te druk (als je streamt vanaf je Windows PC kan dit meekleuren via de Hue app for Windows). Ik kies ook voor een vrij neutrale kleur en dan vind ik het echt fijn, ook denk ik op +/-25% van max. brightness.Hulleman schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:55:
[...]
Ik vind het veel rustiger aan de ogen. Ik heb geen ambilight, maar wel een Hue ledstrip aan de achterkant van de tv meubel en wat hue lampen in de buurt van de tv. In een geheel donkere kamer doet HDR pijn aan de ogenDan zet ik altijd de lampen aan op de scene 'arctische dageraad'. Mooi gedimd groen/blauwig licht. Genoeg om wat rust aan je ogen te gunnen en het contrast niet te beïnvloeden.
Hoe vet is deze 😬
The moment you’ve all been waiting for.
— Xbox (@Xbox) 15 oktober 2021
Pre order begins for the Xbox Series X ‘Mini Fridge’ on October 19: https://t.co/XcjfXqYnpy #XboxandChill ❄️ pic.twitter.com/gOl2Qf0ZSi
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Hier ook een Hue strip achter de tv, gewoon 1 kleur en Max 20%, werkt perfect.JDL15 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
Ik heb ook de ledstrip van Hue achter mijn C9, ik laat deze echter in 1 kleur want meekleuren vond ik echt te druk (als je streamt vanaf je Windows PC kan dit meekleuren via de Hue app for Windows). Ik kies ook voor een vrij neutrale kleur en dan vind ik het echt fijn, ook denk ik op +/-25% van max. brightness.
Ik was even bang dat ie US/Canada only ging worden, maar tot mijn verbazing zit NL er ook gewoon bij (geen idee of dat al bekend was). Prijs valt me ook nog alleszins mee
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Weer twee drempels die ze wegnemen (beschikbaar/absurde prijs) om niet over te gaan tot aankoop. Het is totaal onnodig, maar mijn handen jeukenBM schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:15:
[...]
Ik was even bang dat ie US/Canada only ging worden, maar tot mijn verbazing zit NL er ook gewoon bij (geen idee of dat al bekend was). Prijs valt me ook nog alleszins mee

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Additionally, for fans in Europe, the Xbox “Mini Fridge” will be available from GAME in the UK (£89.99); and fans in France, Germany, Italy, Ireland, Spain, Netherlands, and Poland can grab their own at Game Stop EU (€99.00), Micromania (€99.00) or Toynk (via Amazon).BM schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:15:
[...]
Game Stop EU ? Wist niet eens dat die hier zaten ?
Gaat er wel komen hier.

Ik ga hem preorderen. Erg grappig en hoef dan niet meer naar beneden tijdens nachtelijke gamesessies voor drinken. Dus zal mijn vriendin ook blij mee zijn!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Gaat hier ook wel komen. Heb er eigenlijk geen praktisch nut voor, maar dit is gewoon leuk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wist ik ook niet, maar als ik naar gamestop.eu ga kom ik ook niet bij een mogelijkheid om Nederland te kiezen. Zal die andere 2 mogelijkheden even checkenMRE-Inc schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:18:
[...]
Additionally, for fans in Europe, the Xbox “Mini Fridge” will be available from GAME in the UK (£89.99); and fans in France, Germany, Italy, Ireland, Spain, Netherlands, and Poland can grab their own at Game Stop EU (€99.00), Micromania (€99.00) or Toynk (via Amazon).
Game Stop EU ? Wist niet eens dat die hier zaten ?
Gaat er wel komen hier.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Vaak wordt in NL Gamestop, Game Mania bedoelt. Ookal hebben ze volgens mij niks met elkaar te maken. Ik hoop ook dat ik er eentje krijg, de prijs is veel beter dan ik had verwacht!
Ze hebben gewoon 2 namen door elkaar gehaald. Gamestop en Micromania. Dat ding is straks gewoon te koop bij GameMania MicroStopRawChild schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:22:
[...]
Wist ik ook niet, maar als ik naar gamestop.eu ga kom ik ook niet bij een mogelijkheid om Nederland te kiezen. Zal die andere 2 mogelijkheden even checken
Moet ik hebben moet ik hebben moet ik hebben.. omdat het kan
Wel trouwens goedkoop, ik had voor een mini-fridge toch zeker meer verwacht qua prijs.
Nu nog een koffie apparaat erbij, ben ik helemaal blij
https://twitter.com/voltest52020/status/1449013571636051969
Toynk is volgens mij gewoon een US bedrijf, kan dan wel via Amazon.com, maar zal wel prijzig worden (verzending en import).
Gamestop en Micromania leveren volgens mij beide niet aan Nederland, in ieder geval Gamestop niet en mijn frans is te slecht om enigzins wegwijs te worden op die site van micromania
Nu nog een koffie apparaat erbij, ben ik helemaal blij
Toynk is volgens mij gewoon een US bedrijf, kan dan wel via Amazon.com, maar zal wel prijzig worden (verzending en import).
Gamestop en Micromania leveren volgens mij beide niet aan Nederland, in ieder geval Gamestop niet en mijn frans is te slecht om enigzins wegwijs te worden op die site van micromania
[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 15-10-2021 16:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
True.... haters gonna hate, xbots gonna chill

Xbox out here making money off the shade from the haters! :) $100 Mini Fridge is coming December 2021! https://t.co/SgeH0zpCdt
— colteastwood (@Colteastwood) 15 oktober 2021
[ Voor 56% gewijzigd door MRE-Inc op 15-10-2021 16:52 ]
First Suicide Squad: Kill the Justice League Screenshot Released
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wist het al vanaf de demo (en de 50 updates die de demo al heeft gekregen op de pc
) maar dit is weer een geweldige aanwinst voor de gamepass.
[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 15-10-2021 17:00 ]
Waar gaan jullie die koelkast halen dan? Ik zie nog niks op de site van Gamemania en GameStop hebben wij niet in NL dacht ik.
Ze kunnen de red ring of death gebruiken als hij gespoeld moet worden.SinergyX schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:31:
Nu nog een koffie apparaat erbij, ben ik helemaal blij![]()
Nederland heeft ook geen Micromania, dus ik begrijp niet welke winkels zij dan bedoelen. Misschien zal dit via Amazon moeten gaan, hopelijk gaat dat lukken want ik wil deze echt wel hebben.
Ik zal het extra goed in de gaten houden hier!
Ik zal het extra goed in de gaten houden hier!
[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 15-10-2021 17:49 ]
Heeft iemand de Crysis trilogy gekocht? Ik krijg wel updates voor deel 2 en 3, maar wil natuurlijk beginnen met deel 1. Bij het starten geeft 'ie aan dat er een update is maar dat ik die nog niet kan ontvangen. Gokje is dat het niet aan mijn console ligt, maar wie weet. Ik ben wel insider op een Series X.
Volgens Xbox NL op Facebook zal het via Amazon gaan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/At9oFmkRdVUkkn353miBp8Fs.jpg?f=user_large)
[ Voor 68% gewijzigd door Xgar op 15-10-2021 18:23 ]
Amazon NL zou top zijn, dan heb je ook geen verzendkosten als het goed is.Xgar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:18:
Volgens Xbox NL op Facebook zal het via Amazon gaan.
Kan hem nog niet op de site vinden, maar dat zal in de aankomende dagen wel gebeuren lijkt me.
[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 15-10-2021 18:21 ]
Volgens het plaatje vanaf de 19e.devilsnight schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:21:
[...]
Amazon NL zou top zijn, dan heb je ook geen verzendkosten als het goed is.
Kan hem nog niet op de site vinden, maar dat zal in de aankomende dagen wel gebeuren lijkt me.
Ik heb geen oled... maar ik denk het niet. Dat contrast gaat om wat er op het scherm gebeurt. Het maakt het kijken inderdaad zoals anderen ook zeiden gewoon wat comfortabeler.Rossi46 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:33:
[...]
Dit soort effecten naast/boven/achter/onder een OLED scherm lijken me ook niet van toegevoegde waarde? Lijkt me dat het visuele effect van het hoge contrast dan weer wegvalt?
Met een LCD heb je wel juist als voordeel dat het zwart juist nog wat zwarter lijkt (omdat je ogen niet in full nightvision mode gaan omdat de rest van je kamer zo donker is). Maar of zich dat vertaalt naar een nadeel voor een oled...
Als ik nou even door Tweakers uitgekozen wordt om een LG Oled te reviewen, dan kan ik gelijk zien in mijn eigen huiskamer hoeveel licht zo'n oled geeft in vergelijking met een midrange LCD, dan kan ik er misschien meer over zeggen
Vanaf 19.00 uur op de F5 !!devilsnight schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:49:
[...]
Dan wordt dat de 19e er op tijd bij zijn!
Wat ik gezien heb viel mij een beetje tegen.JDL15 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:56:
[...]
Pure interesse: hoezo nog niet warmlopen voor 2? Mij lijkt hij wel heel tof, deel 1 vond ik al gruwelijk en ik denk dat deel 2 weer net iets uitgebreider/langer/etc. wordt dan 1
Ik vond deel 1 juist tof omdat het een vrij doodse wereld is gevuld met zombies en mutants, heerlijk sfeertje.
Met deel 2 zie ik naar mijn zin veels te veel interactie met andere mensen / factions, waardoor het lijkt dat het hele zombie gebeuren een beetje naar de achtergrond gedrukt wordt.
Ik wil gewoon hersenloos met een brandende bijl honderden zombies doormidden klieven, niet een of andere community opbouwen of ten strijde trekken tegen.
Misschien zit ik er volkomen naast, ik hoop het van harte, deeltje twee zal hier ook vast wel komen, al is het maar om de devs te supporten want deel 1 was echt één van de beste spellen de afgelopen generatie
Doet echt aan Division denken dit, met een beetje Dead Rising ook. Verder alleen een PC releasedatum, maar we weten uit dat ie wel naar Xbox zal komen. We gaan het zien.justifire schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:19:
[...]
Wat ik gezien heb viel mij een beetje tegen.
Ik vond deel 1 juist tof omdat het een vrij doodse wereld is gevuld met zombies en mutants, heerlijk sfeertje.
Met deel 2 zie ik naar mijn zin veels te veel interactie met andere mensen / factions, waardoor het lijkt dat het hele zombie gebeuren een beetje naar de achtergrond gedrukt wordt.
Ik wil gewoon hersenloos met een brandende bijl honderden zombies doormidden klieven, niet een of andere community opbouwen of ten strijde trekken tegen.
Misschien zit ik er volkomen naast, ik hoop het van harte, deeltje twee zal hier ook vast wel komen, al is het maar om de devs te supporten want deel 1 was echt één van de beste spellen de afgelopen generatie
Dacht ik ook meteen. The Division meets World War Z.devilsnight schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:23:
[...]
Doet echt aan Division denken dit, met een beetje Dead Rising ook. Verder alleen een PC releasedatum, maar we weten uit dat ie wel naar Xbox zal komen. We gaan het zien.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had er een Digital Foundry video van gezien en volgens mij zat het vooral in de lighting.Rivanov schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:34:
Dacht dat Metro Exodus volledige Ray Tracing zou hebben? Toch niet qua reflecties..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eindelijk de Xbox Series X in huis! Alleen.. Er is een fout opgetreden tijdens het bijwerken... andere Wi-Fi geprobeerd, mobiele hotspot, hard reset.. Niks.
Morgen maar bellen. Wat een shitervaring, en dat na een jaar wachten.
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Dat is balen. Al volledig van de stroom gehad na de hard reset?CosmoKramer schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:15:
Eindelijk de Xbox Series X in huis! Alleen.. Er is een fout opgetreden tijdens het bijwerken... andere Wi-Fi geprobeerd, mobiele hotspot, hard reset.. Niks.
Dat is inderdaad flink balen! Welke foutmelding krijg je? Via MS besteld of andere winkel? Meteen ff chat starten of bellen als het kan. Hier al bijna een jaar in gebruik en van alle Xboxen die ik heb gehad geeft deze tot heden de beste ervaring dus hopelijk voor jou ook zsm, sterkte!CosmoKramer schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:15:

❗ Console players ❗
— Hell Let Loose (@hell_let_loose) 15 oktober 2021
The team has been working hard on an update to fix the server issues on console, this has passed internal checks and is now in motion to be put live next week.
Stay tuned for more news o7
Net terug van een avond Tony Hawk en Crash Team Racing met vier man. Ideale combinatie eigenlijk. THPS heel fijn controller doorgeven en om de twee minuten iemand anders aan de gang. CTR met vier tegelijk de meest belachelijke races afwerken en in battle mode elkaar het leven zuur maken. Dat Beenox heeft die remakes echt heel knap gemaakt.
Speelden nu op One S van vriend, dan merk je pas weer hoe lang die laadtijden weer zijn als je van een XSX komt.
Speelden nu op One S van vriend, dan merk je pas weer hoe lang die laadtijden weer zijn als je van een XSX komt.
Ik ben aan het twijfelen of ik Insurgency Sandstorm voor mijn XSX moet kopen. Ben een siege fan en heb ook veel cod gespeeld, las dat dit een soort mix is. Ik vraag me alleen af hoe populair de game is. Heb opgezocht hoe groot de player base is en dat valt tegen. Zou zonde zijn als er straks amper matches te vinden zijn.
Ik las hier dat iemand een refund voor deze game heeft aangevraagd. Weet iemand of dat ook mogelijk is als je hem in een buitenlandse MS store koopt? Of is dat vragen om problemen? En hoe lang zou je de game dan kunnen "testen"? Jammer dat er geen demo van is, dat zou ideaal zijn. Dank alvast!
Ik las hier dat iemand een refund voor deze game heeft aangevraagd. Weet iemand of dat ook mogelijk is als je hem in een buitenlandse MS store koopt? Of is dat vragen om problemen? En hoe lang zou je de game dan kunnen "testen"? Jammer dat er geen demo van is, dat zou ideaal zijn. Dank alvast!
@uchiha tijntje weet hier alles over.kesj schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 07:16:
Ik ben aan het twijfelen of ik Insurgency Sandstorm voor mijn XSX moet kopen. Ben een siege fan en heb ook veel cod gespeeld, las dat dit een soort mix is. Ik vraag me alleen af hoe populair de game is. Heb opgezocht hoe groot de player base is en dat valt tegen. Zou zonde zijn als er straks amper matches te vinden zijn.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tot nu toe is de matchmaking nog heel snel, maargoed we zijn pas 2 weken na release natuurlijk.kesj schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 07:16:
Het voordeel van deze game is dat je na een match gewoon op de server blijft en dat er aan de hand van een uitgebreid votingsysteem de volgende map wordt gekozen.
Ik denk uiteindelijk dat er een vrij fanatieke (relatief kleine) userbase over zal blijven. Het is ook echt wel een game waarbij je beter wordt naarmate je meer tijd investeert.
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad..De reboot en lange powerdown werkt helaas niet. De oplossing is gelukkig vrij simpel. Je kunt de offline update tool downloaden en via een usb stick het alsnog voor elkaar krijgen. Bij mij allemaal goed gekomen. Wel gek dat dit exemplarisch out of the box gebeurt.CosmoKramer schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:15:
Check;
https://support.xbox.com/...ion/offline-system-update
Is er al een oplossing om de opstart chime uit te zetten?
Via de settings > off zetten heeft geen effect.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hu9o schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:10:
Is er al een oplossing om de opstart chime uit te zetten?
Was dat dan een probleem? Die optie werkt hiet namelijk naar behoren (nee ik zit niet in het beta/insiders programma)
Ik vermoed dat het over het opstart geluid gaat, oftewel de boot animatie.
Goede manier om de subwoofers aan te krijgen
Lichtpuntje...
Dank voor het meedenken! Het is net gelukt met behulp van een UTP-kabel \o/JimmyNL schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:41:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad..De reboot en lange powerdown werkt helaas niet. De oplossing is gelukkig vrij simpel. Je kunt de offline update tool downloaden en via een usb stick het alsnog voor elkaar krijgen. Bij mij allemaal goed gekomen. Wel gek dat dit exemplarisch out of the box gebeurt.
Check;
https://support.xbox.com/...ion/offline-system-update
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
MS heeft gezegd dat de mini fridge geen limited edition ding is die in no time weg is en daarna niet meer terugkomt. De tweede batch zal begin volgend jaar plaatsvinden.
Ik ga dinsdag mijn best doen op Amazon NL.
Blijft voor mijn langzamere reflexen echt een vette game vergeleken bij de snellere CoD of BF games.
Hoop wel dat ze snel die klote aim assist eruit halen, werkt meer tegen dat het goed doet en wordt nu al gebruikt als exploit om verstopte vijanden te scannen
Hoe laat gaan ze dinsdag in de pre-order? Deze wil ik ook wel hebben!devilsnight schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:24:
MS heeft gezegd dat de mini fridge geen limited edition ding is die in no time weg is en daarna niet meer terugkomt. De tweede batch zal begin volgend jaar plaatsvinden.
Dat vraag ik me dus ook af. Sowieso is de fridge nergens te vinden op de site. Ik doe vrijwel nooit aan preorders maar is dat normaal dat het pas zichtbaar wordt gemaakt op de site op de dag dat je hem echt kan preorderen?Timothy3000 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:14:
[...]
Hoe laat gaan ze dinsdag in de pre-order? Deze wil ik ook wel hebben!
Nog even gekeken op Nedgame, maar nope, het gaat dan echt Amazon NL worden.
[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 16-10-2021 11:24 ]
Dit is wat de website Playsense zegt
Dus misschien dat een Bol.com het toch zal krijgen? Nou ja, de 19e maar goed in de gaten houden.De minikoelkast zal ook in Nederland verschijnen via distributeur Micromedia, die aan verschillende retailers levert. Welke retailers dat met oog op de koelkast in Nederland precies zijn, is nog niet bekend. Het advies is om 19 oktober even de grotere webshops in de gaten te houden.
Echt één van de beste stunts in console land ever volgens mijMRE-Inc schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:20:
[...]
Maar even op YouTube gezet. Kan direct bekeken worden. Toch flink groter dan ik had gedacht. Mevrouw MRE Inc vond het fantastisch. Helemaal nadat ik had verteld hoe het idee tot stand is gekomen.
[YouTube: XBOX mini fridge]

Wat nou ons voor lul zetten? Dikke ownage dit
Ik wist dat er een reden was dat ik weigerde om op die tiktok link te klikken... Die stem geeft mij gelijk moord neigingen...MRE-Inc schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:20:
[...]
Maar even op YouTube gezet. Kan direct bekeken worden. Toch flink groter dan ik had gedacht. Mevrouw MRE Inc vond het fantastisch. Helemaal nadat ik had verteld hoe het idee tot stand is gekomen.
[YouTube: XBOX mini fridge]
Maar de fridge is wel cool
Ik zal hem zelf echter niet bestellen... Hoe cool hij ook is, ik heb al veel te veel rommel en dat soort dingen zijn niet praktisch. Zijn stroomvreters en het is veel beter voor me om als ik dorst heb even de trap af en op te gaan. Maar voor wie er wel voor gaat, succes
Yep, precies mijn gedachte 👍Finraziel schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:32:
[...]
Ik wist dat er een reden was dat ik weigerde om op die tiktok link te klikken... Die stem geeft mij gelijk moord neigingen...
Maar de fridge is wel cool
Ik zal hem zelf echter niet bestellen... Hoe cool hij ook is, ik heb al veel te veel rommel en dat soort dingen zijn niet praktisch. Zijn stroomvreters en het is veel beter voor me om als ik dorst heb even de trap af en op te gaan. Maar voor wie er wel voor gaat, succes
Ik ben er aan het denken om een Xbox Series S te kopen voor te kunnen gamen op de stille momenten op het werk (dit is toegestaan door de werkgever).
Ik heb thuis een ps4 en heb ook altijd Playstations gehad, nooit Xbox.
De reden waarom ik aan het kijken was naar de XSS, is omdat deze volgens mij de stilste console is. Ik zou gaan gamen op een 1080p monitor en deze zal ook absoluut niet snel vervangen worden door een 4K model.
Ben geen fervente gamer, ik speel de afgelopen paar maanden eigenlijk alleen Apex Legends, dus dit is ook vooral het spel waarvoor ik de console zou aankopen.
Zijn er hier mensen die zowel een (base) PS4 hebben of gehad hebben, en ook de switch gemaakt hebben naar XSS? Ben vooral ook benieuwd naar jullie ervaringen op gebied van geluidproductie.
De reden waarom ik aan het kijken was naar de XSS, is omdat deze volgens mij de stilste console is. Ik zou gaan gamen op een 1080p monitor en deze zal ook absoluut niet snel vervangen worden door een 4K model.
Ben geen fervente gamer, ik speel de afgelopen paar maanden eigenlijk alleen Apex Legends, dus dit is ook vooral het spel waarvoor ik de console zou aankopen.
Zijn er hier mensen die zowel een (base) PS4 hebben of gehad hebben, en ook de switch gemaakt hebben naar XSS? Ben vooral ook benieuwd naar jullie ervaringen op gebied van geluidproductie.
PS4 maakt bij mij thuis behoorlijk wat herrie. De XSS is fluisterstil.
De vorige game van deze ontwikkelaar, X-Morph, was fantastisch. Riftbreaker ziet er ook weer leuk uit. Ga ik binnenkort aanschaffen. Maar eerst Tales of Arise uitspelen (heb net de laatste Lord verslagen).Beakzz schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:58:
Wist het al vanaf de demo (en de 50 updates die de demo al heeft gekregen op de pc) maar dit is weer een geweldige aanwinst voor de gamepass.
[YouTube: The Riftbreaker Review - Is it worth a buy?]
Lost Judgement ligt ook al weer te wachten. Als een mens nou geen 8u slaap nodig had op een dag
[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 16-10-2021 15:38 ]
Nou bij mijn S dus niet....Notna schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Was dat dan een probleem? Die optie werkt hiet namelijk naar behoren (nee ik zit niet in het beta/insiders programma)
Of ik het nu op aan, uit, of die 3e optie zet. Bij opstarten is er altijd die vervelende luide chime te horen.
En die wil ik uit

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Komt omdat de chime uitzetten enkel het piepje op de Xbox zelf uit zet. Wat jij wilt kun je niet uitzetten.Hu9o schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:16:
[...]
Nou bij mijn S dus niet....
Of ik het nu op aan, uit, of die 3e optie zet. Bij opstarten is er altijd die vervelende luide chime te horen.![]()
En die wil ik uit
Het kan wel als je je bestanden op de SSD aanpast, maar denk dat op mute zetten makkelijker is.
Lichtpuntje...
Weet wel zeker dat hij deze bedoeld. Wat een **** geluid, wie verzint dat?LuisjeNL schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:51:
Ik vermoed dat het over het opstart geluid gaat, oftewel de boot animatie.

Oh jullie hebben het over de soort van boombastische intro? Als je het echt shit vindt, gewoon instant on gebruiken.
LuisjeNL schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:23:
[...]
Komt omdat de chime uitzetten enkel het piepje op de Xbox zelf uit zet. Wat jij wilt kun je niet uitzetten.
Het kan wel als je je bestanden op de SSD aanpast, maar denk dat op mute zetten makkelijker is.

Microsoft really....
Opstartgeluid van de One X was pas leuk voor je subwoofers 😎
YouTube: XBOX ONE X BOOTING UP IN 4K
[ Voor 38% gewijzigd door PepieNL op 16-10-2021 17:06 ]
Ik vind het elke keer juist wel te gek, dat bombastische.Segafreak83 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:26:
[...]
Weet wel zeker dat hij deze bedoeld. Wat een **** geluid, wie verzint dat?.
Uiteraard heeft iedereen zijn voorkeur, maar geef dan een optie om het uit te zetten of het volume te verlagen.Timothy3000 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:57:
[...]
Ik vind het elke keer juist wel te gek, dat bombastische.
Back 4 Blood Game Pass
— Benji-Sales (@BenjiSales) 16 oktober 2021
- Has now passed Forza Horizon 4 on both Xbox and PC
- #2 Most Popular on Game Pass Xbox only behind Minecraft
- #2 Most Popular on PC only behind Solitaire (lol)
The game also has set a new peak concurrent players on Steam today at 65,987 players pic.twitter.com/X5J8erO8lj
Dit is mooi man, hopelijk gaan hierdoor meer publishers GP serieus nemen en overwegen hun games day one of hooguit paar maandjes later erop te droppen.
Vanmiddag B4B coop gedaan met mijn zoon en een ragequit gedaan bij de 4de missie.
Wat een onevenredige meuk is dat zeg. De AI van de bots is om te janken (doen niets om te helpen, reviven of wat dan ook), spawns zijn te vaak op elkaar met teveel specials en zo kan ik nog wel even door gaan.
Nee, L4D was een stuk beter. Ik wacht hier wel even mee tot er wat patches geweest zijn.
Ziet er overigens wel prachtig uit
Wat een onevenredige meuk is dat zeg. De AI van de bots is om te janken (doen niets om te helpen, reviven of wat dan ook), spawns zijn te vaak op elkaar met teveel specials en zo kan ik nog wel even door gaan.
Nee, L4D was een stuk beter. Ik wacht hier wel even mee tot er wat patches geweest zijn.
Hoe is het mogelijk?
Broer heeft vandaag een nieuwe XSX gekregen, want de vorige sloot volledig af tijdens Avengers en hij had alles geprobeerd.
Alles ingesteld, My home Xbox,etc. Hij ging Avengers installeren en tegelijkertijd Unravel met zoon spelen en bam....XSX knalt uit.
En nu gaat ie niet meer aan. Power knop brand even 7 seconden en dan niks, fan gaat ook niet aan. Er is zeker geen reset die je kan doen als de console uit is hé?
En hoe gaat het nu verder met My home Xbox? Want dat staat wel ingesteld nu en de Xbox kan niet aan.
Broer heeft vandaag een nieuwe XSX gekregen, want de vorige sloot volledig af tijdens Avengers en hij had alles geprobeerd.
Alles ingesteld, My home Xbox,etc. Hij ging Avengers installeren en tegelijkertijd Unravel met zoon spelen en bam....XSX knalt uit.
En nu gaat ie niet meer aan. Power knop brand even 7 seconden en dan niks, fan gaat ook niet aan. Er is zeker geen reset die je kan doen als de console uit is hé?
En hoe gaat het nu verder met My home Xbox? Want dat staat wel ingesteld nu en de Xbox kan niet aan.
[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 16-10-2021 20:13 ]
Back4Blood voelt nog lang niet af, de spawns lijken inderdaad gebugd met een bijna oneindige stroom specials. Ook clippen de Ridden door vanalles heen. De bots zijn inderdaad waardeloos, al een paar keer meegemaakt dat de bots ergens vast zitten of naar me toe komen rennen om me diep in m'n ogen aan te kijken. Een keer zelfs om mij alleen maar te slaanNotna schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:44:
Vanmiddag B4B coop gedaan met mijn zoon en een ragequit gedaan bij de 4de missie.

Toch haal ik er wel plezier uit om dit spel samen met mijn vriendin en vrienden te spelen. Ik ben benieuwd hoe het er de komende tijd uit gaat zien, het schijnt best populair te zijn, dus ik verwacht wel dat er wat meer gas op de updates wordt gegeven.
M'n Klipsch gaat als hij nog "uit" staat er ook van over z'n nek met een grote plop. Vind de intro verder wel OK, niet de slechtste (ook niet de beste, dat blijft de PS1 bootup)PepieNL schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:03:
Opstartgeluid van de One X was pas leuk voor je subwoofers 😎
Ik heb in principe alle consoles, ook de XSX en PS5 bijv. De XSS is by far de meeste stille van alles (uitgezonderd fanless consoles als de NESvankja schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:17:
Ik ben er aan het denken om een Xbox Series S te kopen voor te kunnen gamen op de stille momenten op het werk (dit is toegestaan door de werkgever).
Ik ga er dinsdag klaar voor zitten, ik MOET dat ding hebbenD-Ed schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:24:
[...]
Echt één van de beste stunts in console land ever volgens mij![]()
Wat nou ons voor lul zetten? Dikke ownage dit
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |