Acties:
  • +1 Henk 'm!
wjsiebes schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:11:
Net op mijn nieuwe series X wreckfest opgestart om een avondje te gamen tegen mijn maat. Nu geeft de Xbox aan dat er een upgrade is voor een tientje. Op internet lees ik dat ik dan ook met 24 man in een server kan. Mijn maat gamed nog op de one X. Die kan maximaal 16 man in een server hebben. Iemand enig idee of we nog tegen elkaar kunnen gamen als ik upgrade?
Let wel op dat Wreckfest zonder upgrade netjes op 60fps loopt, na de upgrade ziet het er weliswaar mooier uit en heb je meer spelers in het veld, maar de framerate kakt vaak in onder de 60fps …

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 11:31
devilsnight schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:18:
Er is me iets opgevallen...

Wanneer ik de headset aan doe en ik heb een game aan, dan is het volume aardig hoog. Zodra ik maar een klein duwtje geef aan het chat volume wieltje is de game audio ineens bizar veel zachter, terwijl hier juist niets aan zou moeten veranderen want de headset heeft een apart wieltje voor game audio en eentje voor chat audio.

Sowieso blijf ik met alleen deze headset ook de rare issue hebben dat zodra ik een party in ga ik altijd even aan het chat wiel moet zitten anders hoor ik niemand in de party. Ik heb dit alleen met de TB Stealth 700 gen 2 en met oudere TBs niet.
Heb ik ook met dezelfde headset maar bij mij komt dat omdat de headset nog niet z'n huidige positie heeft doorgegeven aan de Xbox. Ik denk dat de Xbox met een default volume opstart en wanneer je de headset dan aanzet, er geen sync plaatsvindt vanuit de headset.

Oftewel, als je hem dan aanraakt denkt de headset dat je de volume veranderd, geeft dat door aan de Xbox en dan klopt t volume weer.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 17:49
Melantrix schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 06:55:
[...]

Heb ik ook met dezelfde headset maar bij mij komt dat omdat de headset nog niet z'n huidige positie heeft doorgegeven aan de Xbox. Ik denk dat de Xbox met een default volume opstart en wanneer je de headset dan aanzet, er geen sync plaatsvindt vanuit de headset.

Oftewel, als je hem dan aanraakt denkt de headset dat je de volume veranderd, geeft dat door aan de Xbox en dan klopt t volume weer.
Dan heeft deze headset wel zijn bijzonderheden. Ik heb hem ook en als ik de headset aanzet, moet ik altijd eerst de gebruiker selecteren anders hoor ik niets. Soms meermaals mijn xbox opnieuw opstarten voordat deze werkt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zie je wel, alles komt vast wel goed :)

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 13-10-2021 10:13 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Ik wil een draadloze keyboard + muis set kopen voor de xbox die vrijdag binnen komt. Mijn dochters willen los op The Sims 4. Moet ik nog ergens op letten of werkt elke set?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:57:
[...]

Respect voor het 5x uitspelen _/-\o_

Ik heb destijds AC2 (die in Venetië oa) wel helemaal uitgespeeld en op 1000GS gezet inclusief dus al die veren vinden. Dat was nog te doen want relatief kleine map in vergelijking tot nu.

Verder speelt bij mij ook nog wel mee dat ik gewoon 40 uur werk, een gezin heb en dan in de avond uren hersenloos wil gamen. Dat is voor mij dan dom knallen in Battlefield 5. Dan hoef ik nergens rekening mee te houden, mijn eigen ding doen zonder dat het als verplichting aanvoelt. Zodra ik echter weer een open wereld game ga spelen, dan heb ik ook wel dat ik wordt aangetrokken door dat icoontje op de kaart en dan van de main story afwijk om eea te onderzoeken om vervolgens 0,0 progressie te maken in de main story. En dan vaak ook nog eens daarachter komen om 2:30 in de nacht op een doordeweekse dag omdat ik dan altijd nog even dit en nog even dat wil doen.
Ik ben toevallig begonnen met AC valhalla vorige week. En ook ik heb een gezin met een voltijdbaan. Maar ik neem de tijd. Een sidemissie of worldevent zoals ze in dat spel heten is ook progressie. Het interesseert met niet zoveel dat het die ene avond dan niet is gelukt een missie van de mainstory te halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik moet helaas iets bekennen. Ik ben verpest door de moderne FPS spiegeltjes en kraaltjes. Op aanraden van @Exactor it had ik Insurgency gekocht. Ik had me niet heel erg verdiept in het spel, en de gok maar genomen omdat hij zo'n goede smaak heeft qua games, zoals Chivalry enzo... :P Maar na 10 minuten spelen snel een refund aangevraagd. Ik heb nogal een run&gun speelstijl in games als Battlefield en ook in de Halo Beta Gekilled worden met 1 kogel door een hardscopende camper in een hoekje en iemand killen zonder dat je daadwerkelijk weet of je hem hebt gekilled omdat je geen vette soundeffect en tekst met 100XP of wat dan ook in beeld krijgt is niets voor mij :P.

In plaats daarvan The Procession to Calvary opgestart. Wat een bizarre game met vage humor is dat zeg. Vanavond lekker uitspelen. Ben meer benieuwd naar de humor en het verhaal dan de feitelijke gameplay / puzzels, dus even kijken of ik een guide naast me leg. Gisteren zat ik in ieder geval vast volgens mij, althans ik kon geen acties uitvoeren die volgens mij het meest logisch waren, en volgens een guide ook echt werd beschreven.

Daarna wachten op de update van Grounded. Hopelijk komt die uit voor Forza Horizon 5. Heb gisteren na de refund van Insurgency maar de DLC van FH5 gekocht. Daar ga ik me ongetwijfeld wel mee vermaken :)

En dan over minder dan 2 maanden Halo Infinite! Hopen dat we met het groepje van de afgelopen flight leuke avonden gaan beleven :).

En om ons eraan te herinneren dat de consolewars al ver terug gaan in de tijd:

https://twitter.com/GBASP.../1448185881089675266?s=20 (ff op linkje klikken, betreft een plaatje). De papieren versie van Neogaf :P

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-10-2021 11:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:07:
Meer info rond Avowed: https://www.windowscentra...ds-meets-medieval-fantasy

Er is trouwens voorraad van de Series X bij Microsoft zelf :)
*O* Yes, dat werd ook echt wel tijd. Sinds de trailer is er nooit meer iets naar buiten gekomen over de game en hij lijkt me zo gaaf

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:31:
Ik moet helaas iets bekennen...
Tijntje uiteenzetting..

En dan over minder dan 2 maanden Halo Infinite! Hopen dat we met het groepje van de afgelopen flight leuke avonden gaan beleven :).
oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QclcU6tV2VW6BTRSIe-b3pj84e4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dCOVQ5FkR9x57FT1orLoFtHc.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is Call Of Duty Vanguard nou de enigste shooter die dit jaar een Campaign bevat bij release? Halo Infinite toch pas later en Battlefield 6 helemaal niet, best wel jammer om eerlijk te zijn want Battlefield had altijd een erg leuke Campaign.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:25
G_Dragon schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:46:
Is Call Of Duty Vanguard nou de enigste shooter die dit jaar een Campaign bevat bij release? Halo Infinite toch pas later en Battlefield 6 helemaal niet, best wel jammer om eerlijk te zijn want Battlefield had altijd een erg leuke Campaign.
Halo Infinite heeft volgens mij bij release juist wel campaign mode, alleen is het volgens mij niet mogelijk om die coöperatief te spelen.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Meister Sachs schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

Halo Infinite heeft volgens mij bij release juist wel campaign mode, alleen is het volgens mij niet mogelijk om die coöperatief te spelen.
100% correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09-10 23:19
Goed dat je dit bekent! Jammer dat je toch niet doorgezet hebt. De campers hebben totaal geen invloed op de overwinning. Als je een map een paar keer gespeeld hebt weet je ook waar ze liggen en heb je gratis kills (altrhans meestal). Voor mij is Insurgency de ideale mix tussen CoD en RB6:Siege. Het is wel echt even wennen qua classes en speelstijl maar ik vermaak me er uitstekend mee tot Halo uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:22:
[...]

Goed dat je dit bekent! Jammer dat je toch niet doorgezet hebt. De campers hebben totaal geen invloed op de overwinning. Als je een map een paar keer gespeeld hebt weet je ook waar ze liggen en heb je gratis kills (altrhans meestal). Voor mij is Insurgency de ideale mix tussen CoD en RB6:Siege. Het is wel echt even wennen qua classes en speelstijl maar ik vermaak me er uitstekend mee tot Halo uitkomt.
Allemaal leuk en aardig, maar het valt toch behoorlijk in het niet zodra je het afzet tegenover Chivalry 2 ⚔️

Acties:
  • +1 Henk 'm!
8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDEnX9ED2Ic9vcRdJRFzEwDy6bw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dttAOnPaiIZPqNpmON15Dy86.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melantrix schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 06:55:
[...]

Maar het is een issue die ineens is verschenen. Ik had de headset vrij gauw nadat ik XSX had gekocht en maanden lang niets aan de hand en ineens verschijnt die melding in de party dat ik het volume harder moet doen om anderen te horen. Het vreemde is dat het volume juist aardig luid staat van chat elke dag.

Een vriend van me die deze ook heeft , heeft soms zelfs dat middenin een gesprek in de party hij ineens niets meer hoort, totdat hij dus even een tikje geeft aan het wiel.

Zo te horen is hier weinig aan te doen hé? Ik kan in de Xbox settings niet echt iets veranderen.

Met mijn hele oude TB Stealth 420x+ heb ik deze issues totaal niet.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 13-10-2021 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:01:
[...]

Dan heeft deze headset wel zijn bijzonderheden. Ik heb hem ook en als ik de headset aanzet, moet ik altijd eerst de gebruiker selecteren anders hoor ik niets. Soms meermaals mijn xbox opnieuw opstarten voordat deze werkt.
Dat is goed irritant. Wat bedoel je precies met gebruiker selecteren? Krijg je meteen een pop-up op Xbox zodra je de headset aan doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53
Deze week begonnen met xcloud en remote play op mijn xsx en dat werkt eigenlijk heel erg goed. Vooral remote play, werkt echt goed! Net wat stabieler of minder haperingen in bijvoorbeeld een forza tov xcloud. xcloud is wel ideaal om even snel iets te spelen zonder het te hoeven installeren.

Nu ook maar meteen besloten als KB + Mouse speler om wat meer vlieguren te gaan maken met de controller en FPS shooters. Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag, maar ik verwacht dat het voornamelijk veel spelen is. Ik voel me nu nog gewoon een schietschijf ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
KraveN schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:45:
Deze week begonnen met xcloud en remote play op mijn xsx en dat werkt eigenlijk heel erg goed. Vooral remote play, werkt echt goed! Net wat stabieler of minder haperingen in bijvoorbeeld een forza tov xcloud. xcloud is wel ideaal om even snel iets te spelen zonder het te hoeven installeren.

Nu ook maar meteen besloten als KB + Mouse speler om wat meer vlieguren te gaan maken met de controller en FPS shooters. Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag, maar ik verwacht dat het voornamelijk veel spelen is. Ik voel me nu nog gewoon een schietschijf ;)
Ik ben ook als schietschijf begonnen en ik werd regelmatig uit de squad geschopt in BF V. Na anderhalf jaar gaat het inmiddels stukken beter. BF V is gratis in Game Pass Ultimate, dus ik zou hem zeker eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:46:
Ligt eraan of je Far Cry 6 ook als shooter ziet of als 'action-adventure' game...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar het valt toch behoorlijk in het niet zodra je het afzet tegenover Chivalry 2 ⚔️
Ja, OK maar dan zou je niks anders dan Chivalry 2 en Monster Hunter: World mogen spelen. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren hadden we het artikel over Avowed van Jez van Windows Central. Vandaag hebben we twee interessante tweets.

En waar het allemaal om draait, een gerucht van vorig jaar....

- fully open world, much much larger than Skyrim (very differently “larger”, more proper word would be “denser” and “more contrasted” at the same time)
- primarily set in the The Living Lands region of Eora (not sure if it’ll go like that as explicit later on, but that was starting point)
- big focus on world-reactivity, lighting and next-gen AI systems and physics (special focus on physics with magic systems - have no clue what would that mean)
- realtime whether system (don’t have full details but fog is very important as realtime element, rivers will have specific micro physics systems regarding this)
- very advanced character creation tool (didn’t get more info)
- mod support (for now PC is/will be very dominant as creation tool, but I’ll be playable fully on Xbox)
- very large number of fractions but very different approach than with Skyrim
- you’ll be able to have companions (different than Outer Worlds)
- storyset: fight against incoming threat of tyranny (independent from previous stories)
- game has bosses planned and some of them are very very large
- Gods will have special say in the game
- great focus on iconic landmarks, statues and buildings
- two large cities planned with many smaller ones with strong focus on contrasting wild-areas, rivers, mountains and desolated areas (yes, you’ll be able to swim)
- fully respecting POE creatures lore with new additions
- dynamic presentation of dialogue
- for now idea is to keep “you can kill everyone in the game” option
- around 100 people are on the project for 2y (smaller number for 7m of preproduction), in total 2y 7m
- full production is already a thing
- team will still grow
- target date: late 2022/early 2023

https://wccftech.com/avow...__twitter_impression=true

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
MartijnA3 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:16:
Ik wil een draadloze keyboard + muis set kopen voor de xbox die vrijdag binnen komt. Mijn dochters willen los op The Sims 4. Moet ik nog ergens op letten of werkt elke set?
Zolang het USB is en geen aparte drivers vereist, lees plug&play setje, zal het hoogstwaarschijnlijk gewoon werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:01

Vagax

Hehe

Het zijn dus maar geruchten maar dit lijkt weer een grote overwinning op het gebied van mods op de Xbox aangezien ze blijkbaar mod support op PC en Xbox officieel ondersteuning, mocht dit dus waar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
devilsnight schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:31:
[...]

Dat is goed irritant. Wat bedoel je precies met gebruiker selecteren? Krijg je meteen een pop-up op Xbox zodra je de headset aan doet?
Meteen is een groot woord, maar wel binnen 10 seconden. Dan gebruiker selecteren..ben de enige. Vervolgens hopen dat ik geluid heb of dat m’n medespelers mij horen. Heb m al een keer geruild, maar zonder effect

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-10 11:01
Net Metro Exodus en Hitman 2: Gold edition voor een paar euro gescoord in de wekelijkse deals.

Die had ik destijds niet links moeten laten liggen. Wat een geweldige en prachtige games zijn dat zeg. 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie hebben ook dat als je in een game zit (volgens mij alleen met HDR) en je gaat naar het dashboard dat je dan een groen effect ziet heel snel? Ik heb dit al sinds dag 1 en heb me erbij neergelegd, maar het hoort natuurlijk niet.

Mijn broer zegt dat dit nooit goed kan zijn voor de videokaart en het zal een keer mis gaan denkt ie. Het is een error die de videokaart uitzend. Ik heb geen idee of het echt ooit mis zal gaan, maar het zou sowieso niet erg zijn als dit wel gefixt zou worden. Alleen zie ik dat niet meer gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:08
devilsnight schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:24:
Jullie hebben ook dat als je in een game zit (volgens mij alleen met HDR) en je gaat naar het dashboard dat je dan een groen effect ziet heel snel? Ik heb dit al sinds dag 1 en heb me erbij neergelegd, maar het hoort natuurlijk niet.
Ik heb dat ook hoor, denk dat het gerelateerd is aan LG oled, bij het switchen van game mode naar standaard? Dacht eerst dat dat kwam omdat het een resolution switch was omdat het dashboard niet 4k was, maar nu wel en zie het nog steeds. Was laatst bij een maat van mij met een XSX en die had dat niet op een goedkope 4k Samsung TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:42:
[...]

Ik heb dat ook hoor, denk dat het gerelateerd is aan LG oled, bij het switchen van game mode naar standaard? Dacht eerst dat dat kwam omdat het een resolution switch was omdat het dashboard niet 4k was, maar nu wel en zie het nog steeds. Was laatst bij een maat van mij met een XSX en die had dat niet op een goedkope 4k Samsung TV.
Heh, die bagger trash OLED toch ook hé.

Nah, geintje. Gelukkig, dan is er eigenlijk niets aan de hand. Thanks man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kevlar01 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:12:
[...]

Ligt eraan of je Far Cry 6 ook als shooter ziet of als 'action-adventure' game...
Nou die kon ik in eerste instantie al niet vinden hier op het forum. Stond idd in Action-Adventure terwijl het naar mijn mening overduidelijk een Shooter is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:24:

Mijn broer zegt dat dit nooit goed kan zijn voor de videokaart en het zal een keer mis gaan denkt ie. Het is een error die de videokaart uitzend. Ik heb geen idee of het echt ooit mis zal gaan, maar het zou sowieso niet erg zijn als dit wel gefixt zou worden. Alleen zie ik dat niet meer gebeuren.
Heb ik ook hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broer heeft een aardig dikke issue met een XSX die gewoon volledig afsluit tijdens games. Eerst was het alleen met de CoD en BF betas, maar het gebeurd dus nu ook met Avengers. Geen insider, heeft al soft en hard reboots gedaan, game opnieuw geïnstalleerd etc.

Hij gaat een factory reset doen, moet hij alles verwijderen en ook my Home Xbox ontkoppelen (ivm game sharing) of hoeft dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:31:
Ik moet helaas iets bekennen. Ik ben verpest door de moderne FPS spiegeltjes en kraaltjes. Op aanraden van @Exactor it had ik Insurgency gekocht. Ik had me niet heel erg verdiept in het spel, en de gok maar genomen omdat hij zo'n goede smaak heeft qua games, zoals Chivalry enzo... :P Maar na 10 minuten spelen snel een refund aangevraagd. Ik heb nogal een run&gun speelstijl in games als Battlefield en ook in de Halo Beta Gekilled worden met 1 kogel door een hardscopende camper in een hoekje en iemand killen zonder dat je daadwerkelijk weet of je hem hebt gekilled omdat je geen vette soundeffect en tekst met 100XP of wat dan ook in beeld krijgt is niets voor mij :P.

In plaats daarvan The Procession to Calvary opgestart. Wat een bizarre game met vage humor is dat zeg. Vanavond lekker uitspelen. Ben meer benieuwd naar de humor en het verhaal dan de feitelijke gameplay / puzzels, dus even kijken of ik een guide naast me leg. Gisteren zat ik in ieder geval vast volgens mij, althans ik kon geen acties uitvoeren die volgens mij het meest logisch waren, en volgens een guide ook echt werd beschreven.

Daarna wachten op de update van Grounded. Hopelijk komt die uit voor Forza Horizon 5. Heb gisteren na de refund van Insurgency maar de DLC van FH5 gekocht. Daar ga ik me ongetwijfeld wel mee vermaken :)

En om ons eraan te herinneren dat de consolewars al ver terug gaan in de tijd:

https://twitter.com/GBASP.../1448185881089675266?s=20 (ff op linkje klikken, betreft een plaatje). De papieren versie van Neogaf :P
Je hebt de Premium Add-ons Bundle voor Forza Horizon 5 gekocht?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-10 11:16
devilsnight schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:49:
Broer heeft een aardig dikke issue met een XSX die gewoon volledig afsluit tijdens games. Eerst was het alleen met de CoD en BF betas, maar het gebeurd dus nu ook met Avengers. Geen insider, heeft al soft en hard reboots gedaan, game opnieuw geïnstalleerd etc.

Hij gaat een factory reset doen, moet hij alles verwijderen en ook my Home Xbox ontkoppelen (ivm game sharing) of hoeft dat niet?
Klinkt alsof die te warm wordt en zichzelf daarom uitschakeld. Je zou een factory reset kunnen proberen, maar als het aanhoudt: contact opnemen met customer service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:55:
[...]

Je hebt de Premium Add-ons Bundle voor Forza Horizon 5 gekocht?
Jep. Zelfde als ik bij FH4 had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chirrel schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:17:
[...]

Klinkt alsof die te warm wordt en zichzelf daarom uitschakeld. Je zou een factory reset kunnen proberen, maar als het aanhoudt: contact opnemen met customer service.
Maar afgezien van die betas en Avengers heeft hij dit niet met andere games. Ik heb het eens op Google gezocht en zelfs met met een Ons en One X hebben deze issue, maar twee vrienden van mij weer niet. Factory reset idd he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lastpost. schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 18:58:
Net Metro Exodus en Hitman 2: Gold edition voor een paar euro gescoord in de wekelijkse deals.

Die had ik destijds niet links moeten laten liggen. Wat een geweldige en prachtige games zijn dat zeg. 😍
Heb je een link voor Hitman toevallig? Kan m niet vinden. Metro Exodus is fantastisch vond ik (zeker op OLED).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 21:17
XeNoBiTe schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 23:16:
[...]

Heb je een link voor Hitman toevallig? Kan m niet vinden. Metro Exodus is fantastisch vond ik (zeker op OLED).
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ahhh top. Snap het nu. Had de link al gevonden maar als je niet ingelogd bent dan laat hij 99,99 euro zien en nu dus 15 piek... Heb je trouwens ook Hitman 3 gekocht? Want dan komen de levels van 2 in 3 beschikbaar in de hogere Series X / nextgen kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:22:
[...]

Jep. Zelfde als ik bij FH4 had gedaan.
Check. :)
Heb ik ook voor FH4 en nu ook weer voor FH5.

Twijfel om Metro Exodus uit de sale op te pikken.

/edit: vliegtuig genomen en FH5 Premium Add-On + Metro Exodus Gold Edition gekocht. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 14-10-2021 07:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
XeNoBiTe schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 23:37:
Ahhh top. Snap het nu. Had de link al gevonden maar als je niet ingelogd bent dan laat hij 99,99 euro zien en nu dus 15 piek... Heb je trouwens ook Hitman 3 gekocht? Want dan komen de levels van 2 in 3 beschikbaar in de hogere Series X / nextgen kwaliteit!
Als je ze al uitgespeeld hebt in deeltje 2 krijg je alle unlocks direct in 3 (en de achievements). Ik ben daarom rustig deel 2 af aan het maken. Blijft een prachtig mooi spel!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vanavond om 19:00 een toelichting op de competitieve kant van Halo Infinite.

Is de Oldies Clan er ook klaar voor?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:58:

[YouTube: Halo Infinite Competitive Settings Reveal]

Om marketing filmpjes te kijken? Neen.
Om keihard te wonen vanaf release? SPARTAN REPORTING FOR DUTY

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:06
Exactor it schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:00:
[...]

Om keihard te wonen vanaf release?
Huis gekocht? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:00:
[...]
Om marketing filmpjes te kijken? Neen.
Om keihard te wonen vanaf release? SPARTAN REPORTING FOR DUTY
Je hebt gelijk! Ik moet minder marketing filmpjes kijken. Dan had ik aankopen als Chivalry 2, Desperados 3 en Insurgency niet gedaan! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Even een vraagje over een externe schijf voor de Series X. Kan mijn antwoord niet precies vinden.

Ik heb voor de XBOX One X een 500GB M2 schijfje, wat voor de de One X prima werkt.
Graag zou ik voor de Series X ook een losse externe schijf kopen, en was benieuwd of het verschil maakt tussen NVME 3.0 of 4.0?

Ik dacht zelf aan:
pricewatch: Samsung 980 Pro 1TB
of
pricewatch: Samsung 980 1TB

Deze wil ik dan plaatsen in een behuizing zoals:
pricewatch: Sabrent USB 3.2 Type-C Tool-Free Enclosure for M.2 PCIe NVMe and ...

Ik begreep dat ik "optimized games" alleen kan gebruiken op de interne disk, tenzij ik de officiele "expansion card" gebruik?
Maakt het nog uit betreft snelheid tussen de 980/980Pro?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
PurpleBlue schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:06:
Even een vraagje over een externe schijf voor de Series X. Kan mijn antwoord niet precies vinden.

Ik heb voor de XBOX One X een 500GB M2 schijfje, wat voor de de One X prima werkt.
Graag zou ik voor de Series X ook een losse externe schijf kopen, en was benieuwd of het verschil maakt tussen NVME 3.0 of 4.0?

Ik dacht zelf aan:
of

pricewatch: Sabrent USB 3.2 Type-C Tool-Free Enclosure for M.2 PCIe NVMe and ...

Ik begreep dat ik "optimized games" alleen kan gebruiken op de interne disk, tenzij ik de officiele "expansion card" gebruik?

Alvast bedankt
Ik heb er niet super veel verstand van, maar volgend mij word je dan sowieso gelimiteerd door de USB snelheid (consoles hebben geen USB-C in), dat zorgt er dan voor dat er denk ik nauwelijks verschil gaat zijn tussen de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Ectra schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:15:
[...]

Ik heb er niet super veel verstand van, maar volgend mij word je dan sowieso gelimiteerd door de USB snelheid (consoles hebben geen USB-C in), dat zorgt er dan voor dat er denk ik nauwelijks verschil gaat zijn tussen de twee.
Zie inderdaad dat het USB-C <--> USB-C is, die kabel is te vervangen :)
Het gaat mij meer om de snelheid van de SSD, of dat merkbaar is (al dan niet met verplaatsen van games)

[ Voor 11% gewijzigd door PurpleBlue op 14-10-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Als het goed is zijn de USB poorten op de XSX|S USB 3.2 gen 1 wat inhoudt dat ze max 5Gb/s / 625MB/s (wat in de praktijk doorgaans neerkomt op 500MB/s) doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:28

Ik dacht zelf aan:
of

Alvast bedankt
Ik was ook een beetje aan het rondkijken, maar voor de prijzen en het gemak van starten van de externe schijf blijft de officiele expansion card toch interessant.

Ik wacht even wat Prime Day binnenkort gaat doen met die prijs :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik heb om die reden een Samsung T5 SSD eraan hangen i.p.v. de nieuwere T7.
De hogere snelheid van de T7 heeft toch geen voordeel op de Xbox Series X.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 14-10-2021 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
absrnd schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

Ik was ook een beetje aan het rondkijken, maar voor de prijzen en het gemak van starten van de externe schijf blijft de officiele expansion card toch interessant.

Ik wacht even wat Prime Day binnenkort gaat doen met die prijs :)
Zou idd graag die expansion card willen, maar vind hem nu idd te duur.
Echter loop ik nu op limiet van interne schijf (games die niet geüpdatet kunnen worden) met FS2020, COD ModernWarfare/Black OPS. Forza, en wat games voor de kids.

Als die 980 prima is, bestel ik die nu, en dan kan ik later nog wel die Expansion card nemen voor een mooie deal. (en dan heb ik ruimte zat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik dacht zelf aan:
of

Alvast bedankt
Bij mij heb ik aan beide consoles ( Series X & Series S ) een Samsung T5 1TB hangen en bevalt erg goed!
PurpleBlue schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:40:
[...]

Zou idd graag die expansion card willen, maar vind hem nu idd te duur.
Echter loop ik nu op limiet van interne schijf (games die niet geüpdatet kunnen worden) met FS2020, COD ModernWarfare/Black OPS. Forza, en wat games voor de kids.

Als die 980 prima is, bestel ik die nu, en dan kan ik later nog wel die Expansion card nemen voor een mooie deal. (en dan heb ik ruimte zat)
Dit probleem loop ik ook tegenaan, voor die 1TB is het overpriced en wacht ik liever :X

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 14-10-2021 10:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Recent m'n Xbox One X vervangen door de Series X. Ben echt onder de indruk. Speel nu vooral Star Wars (Jedi Fallen Order) en die heeft al een update gehad voor de next-gen. Heb nog nooit zulke strakke graphics gezien.

Ben ook benieuwd wat Rockstar gaat maken van de GTA Trilogy (3 - VC - SA) remake op deze nieuwe consoles. Verwacht er eigenlijk wel veel van ;)

Enorm blij dat ik hem uiteindelijk heb kunnen kopen (via V&A hier op Tweakers).

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:40:
Bij mij heb ik aan beide consoles ( Series X & Series S ) een Samsung T5 1TB hangen en bevalt erg goed!
Rivanov schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:38:
Ik heb om die reden een Samsung T5 SSD eraan hangen i.p.v. de nieuwere T7.
De hogere snelheid van de T7 heeft toch geen voordeel op de Xbox Series X.
Thanx, dan bestel ik nu wel een T5, die is nu wel netjes geprijst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PurpleBlue schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:45:
[...]

[...]

Thanx, dan bestel ik nu wel een T5, die is nu wel netjes geprijst :)
Je kunt er echter niet de Xbox Series X|S Optimized Games vanaf spelen. Die moet je dan alsnog op de interne SSD plaatsen. Met de Expansion Card werkt dat wel.

Maar ik heb alle non-Series X|S games op de SSD staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/KlFdtnpxEeH2E/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:46:
[...]

Je kunt er echter niet de Xbox Series X|S Optimized Games vanaf spelen. Die moet je dan alsnog op de interne SSD plaatsen. Met de Expansion Card werkt dat wel.

Warzone, Wreckfest en de kidsgames (LEGO) kunnen daar prima op volgens mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:46:
[...]
Same. Default installatie locatie is bij mij de externe SSD en als ik dan een XSX|S optimised game installeer dan vraagt de Xbox vanzelf of ik de game toch niet liever op de interne SSD wil installeren.

Het zou helemaal mooi zijn als je een default installatie locatie per gametype kon opgeven, maar de huidige manier werkt ook aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Uiteraard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vroeg me iets af...

Aangezien de XSX het beste verticaal staat komt er wel heel snel stof in. Wij kunnen niet echt bepaald gemakkelijk erbij komen om het schoon te maken. Gaat die fan niet een keer echt vol met stof zitten en dan... narigheid, mogelijk?

De 360 en One konden prima liggen, minder stof kwam erin, maar bij deze tower is dat een ander verhaal. Bij mij heb ik ook niets boven de XSX, geen plank of wat dan ook, echt open ruimte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Tijdens het motorrijden heeft mijn uitlaat mijn zijtas doorgebrand, ik had de tas moeten balanceren maar dat heb ik niet gedaan.. Het is vervolgens door een dun stukje stof gegaan, dan een handdoek en vervolgens bij mijn Series X die er in lag.

Bij aankomst als een gek zo snel mogelijk aangesloten en hij werkt gelukkig nog, zit nu wel een permanenten gesmolten stuk aan de voortkant ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ye2C2lQZNRD1h_oz2twW6Btv3oQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DhyVCBeaslDqcBUEvaw4OakF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Vagax op 14-10-2021 11:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Dit is een d-brand skin wel erg letterlijk nemen :+

Maar wel balen. Gelukkig werkt hij nog, maar dit staat toch net wat minder fraai in je interieur.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Wom schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:28:
Dit is een d-brand skin wel erg letterlijk nemen :+

Maar wel balen. Gelukkig werkt hij nog, maar dit staat toch net wat minder fraai in je interieur.
In een whatsapp groep had iemand het er over dat de plastic huls om de Xbox best makkelijk er af te halen is en dus eventueel te vervangen, dit geeft me eventueel hoop dat ik hem kan vervangen mocht er ooit ergens reserve onderdelen zijn.

Maargoed, ik moet er niet aan denken dat het kapot was gegaan aangezien ik anders 500 euro weer verder ben + hij is nog steeds moeilijk te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet even niet zo snel hoe het verzekeringstechnisch werkt eigenlijk?

Zijn wel video's over hoe je een XSX uit elkaar haalt. Is nog niet eens zo heel ingewikkeld, dus het proberen waard. En anders is het een mooie bron voor een case-mod projectje ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
devilsnight schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:20:
Ik vroeg me iets af...

Aangezien de XSX het beste verticaal staat komt er wel heel snel stof in. Wij kunnen niet echt bepaald gemakkelijk erbij komen om het schoon te maken. Gaat die fan niet een keer echt vol met stof zitten en dan... narigheid, mogelijk?

De 360 en One konden prima liggen, minder stof kwam erin, maar bij deze tower is dat een ander verhaal. Bij mij heb ik ook niets boven de XSX, geen plank of wat dan ook, echt open ruimte.
Is dit wat misschien?
https://nl.aliexpress.com...2212000021953427262%22%7D

Of dit als je niet speelt.
https://nl.aliexpress.com...2212000024655641859%22%7D

[ Voor 15% gewijzigd door MartijnA3 op 14-10-2021 11:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:08
Vagax schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

In een whatsapp groep had iemand het er over dat de plastic huls om de Xbox best makkelijk er af te halen is en dus eventueel te vervangen, dit geeft me eventueel hoop dat ik hem kan vervangen mocht er ooit ergens reserve onderdelen zijn.

Maargoed, ik moet er niet aan denken dat het kapot was gegaan aangezien ik anders 500 euro weer verder ben + hij is nog steeds moeilijk te verkrijgen
Damn, dat is nasty inderdaad. Misschien opvullen/egalisteren met polyesterplamuur ofzo en dan schuren en een sticker eroverheen? Zal misschien ook niet gemakkelijk zijn, anders in een tv meubel zetten en deurtje dicht. Fijn dat hij het nog doet!

Trouwens:

Ik ben Far Cry 6 aan het spelen en in indoor environments zie ik een of andere gare bug/glitch op bijna elke muur. Het lijkt wel alsof er jaguar paws ofzo (weet niet hoe ik het moet omschrijven) over muren/vloeren/plafonds lopen. Heb het in bijna alle indoor omgevingen echt bizar, iemand anders dit ook gemerkt:

[ Voor 21% gewijzigd door JDL15 op 14-10-2021 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Als die eerste goed werkt en geen negatief effect heeft op de koeling, waarom zou Microsoft dan zelf niet zo'n soort design gemaakt hebben? Ik neem aan dat Microsoft toch ook gewoon rekening met stof heeft gehouden? Ik laat hem gewoon lekker zo staan.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmmm. Het probleem is wel dat ik instant on gebruik en of het verstandig is om dan echt iets op de XSX te leggen.....

We gaan er maar van uit dat MS hier zelf over nagedacht heeft en het niet een goed idee vond. En dat we geen echte issues gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:03
Ik zou die 2de sowieso niet proberen. Wel eens een laptop op een dekbed gelegd of op je broek en gekeken wat dat doet met de interne warmte van dat ding? Die blaast in no-time 2x zo hard.
De eerste heeft ook niet veel nut. Zitten nog steeds gaten in. dus stof komt er nog steeds in. En als de fan aan slaat, kan het stof wat er in zit er niet zo makkelijk uit als bij het normale design.

Bij mij staat die op de grond en mijn kat loopt er ook regelmatig langs. Maar maak mij niet direct zorgen. Denk dat het design goed genoeg is om een deel wat er van boven in valt er ook weer uit te blazen.

edit: owh wacht, die 2de is natuurlijk alleen voor als die uit staat (al zijn er vast meer mensen die dat vergeten). Dat is al wat handiger, mits je de xbox volledig uit zet. Al moet je dan ook elke keer het hoedje er weer afhalen als je gaat gamen.

[ Voor 8% gewijzigd door SunnieNL op 14-10-2021 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 22:49
Ik had zelf een cover via een 3dprinter geprint en bij een maatje achter gelaten gezien daar veel katten lopen.
De volgende keer dat ik er was zaten zn kids te spelen en zat dat ding er nog op..
Die verantwoording was blijkbaar al teveel voor ze :) Enfin, ding er weer afgehaald en in de kliko gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:55
Voor de mensen die vaker naar Brazilië reizen, klopt het dat je nu een credit card moet koppelen in de braziliaanse store, ook als je met gift cards koopt?

Las dit namelijk in de guide van Xbox store checker.

https://xbox-store-checker.com/en/how-buy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xgar schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:08:
Voor de mensen die vaker naar Brazilië reizen, klopt het dat je nu een credit card moet koppelen in de braziliaanse store, ook als je met gift cards koopt.

Las dit namelijk in de guide van Xbox store checker.

https://xbox-store-checker.com/en/how-buy/
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vagax schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:26:
Tijdens het motorrijden heeft mijn uitlaat mijn zijtas doorgebrand, ik had de tas moeten balanceren maar dat heb ik niet gedaan.. Het is vervolgens door een dun stukje stof gegaan, dan een handdoek en vervolgens bij mijn Series X die er in lag.

Bij aankomst als een gek zo snel mogelijk aangesloten en hij werkt gelukkig nog, zit nu wel een permanenten gesmolten stuk aan de voortkant ;(

[Afbeelding]
Balen, maar ik zie gelijk een mogelijkheid. Koop een OG Xbox, haal alle hardware daar uit en zet de Series X hardware daar weer in. Vast een uitdaging, maar uiteindelijk wel de ultieme sleeper console :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024

[Afbeelding]
Balen, beetje kunststof plamuur en een sticker erop lijkt mij de goedkoopste optie als je de box in het zicht zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it

[Afbeelding]
Verzekering al gecheckt? Je zou ook bij MS kunnen informeren naar zowel veiligheid van het apparaat als naar mogelijkheid van vervanging/reparatie onder de noemer niet geschoten, altijd mis. Misschien vinden zij het te onveilig dat je er op door speelt en vervangen ze hem wel voor je. Beter dan het risico lopen dat je huis affikt omdat de koeling van je Xbox stuk is en dat zij niet goed geadviseerd hebben toen je contact opnam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Exactor it schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

Verzekering al gecheckt? Je zou ook bij MS kunnen informeren naar zowel veiligheid van het apparaat als naar mogelijkheid van vervanging/reparatie onder de noemer niet geschoten, altijd mis. Misschien vinden zij het te onveilig dat je er op door speelt en vervangen ze hem wel voor je. Beter dan het risico lopen dat je huis affikt omdat de koeling van je Xbox stuk is en dat zij niet goed geadviseerd hebben toen je contact opnam. :)
Zal wel contact opzoeken met ze en kijken of er iets uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Exactor it schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

. Misschien vinden zij het te onveilig dat je er op door speelt en vervangen ze hem wel voor je. Beter dan het risico lopen dat je huis affikt omdat de koeling van je Xbox stuk is en dat zij niet goed geadviseerd hebben toen je contact opnam. :)
Ik denk niet dat er nog bedrijven bestaan die iets gratis voor je vervangen als je het zelf hebt beschadigd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Morgen komt 'm Series X. Game Pass gelijk doornemen, ben benieuwd wat er allemaal 'gratis' te krijgen is. Avengers, Forza Horizon 3 (4 vind ik niet leuk), Assassins Creed Unity, Origins en Odyssey lijken me leuk. Skate 4 duurt nog ff; Tony Hawk misschien proberen.

Wat zijn volgens jullie leuke laagdrempelige games?

[ Voor 3% gewijzigd door iApp op 14-10-2021 14:21 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-10 17:53
iApp schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:20:
Morgen komt 'm Series X. Game Pass gelijk doornemen, ben benieuwd wat er allemaal 'gratis' te krijgen is. Avengers, Forza Horizon 3 (4 vind ik niet leuk), Assassins Creed Unity, Origins en Odyssey lijken me leuk. Skate 4 duurt nog ff; Tony Hawk misschien proberen.

Ik ben nu bezig met The Artful Escape, een game die ik zonder Game Pass nooit gespeeld zou hebben en wat imho echt een pareltje is. Prachtige graphics en muziek. Stelt qua gameplay niet veel voor, maar als ervaring erg bijzonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 22:55
Niet doen, ik heb zo'n topplate deze houdt heel veel warme lucht tegen. Ik wil deze er niet op hebben zitten als de XSX aan staat. Zie hier.

[ Voor 4% gewijzigd door ariekanari op 14-10-2021 15:03 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

FH3 zit niet in gamepass. De forza games hebben veel licenties en worden maar beperkte tijd aangeboden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Vagax schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:11:
[...]

Microsoft vraagt 300 euro voor reparatie "out of warranty" want het valt niet onder garantie ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:07:
[...]

FH3 zit niet in gamepass. De forza games hebben veel licenties en worden maar beperkte tijd aangeboden.
Beperkte tijd? Hoelang zit forza 4 er al wel niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 13:54
Zojuist far cry 6 even aangeslinderd, ik werd begroet door een kleine update van rond de 700mb. Iemand enig idee wat de patchnotes hier van zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
lifeguard schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:27:
[...]

Beperkte tijd? Hoelang zit forza 4 er al wel niet in?
Ik weet niet hoe lang die er al in zit, maar Forza M 7 was ~4 jaar na release delisted. FH4 kwam in Sep 2018 uit, en kan dus ook volgend jaar delisted worden. Het is mogelijk dat ze bij FH4 de licenses meer op GamePass hebben aangepast zodat het langer is, maar je weet het nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
easygoingfox schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:36:
[...]

Ik ben nu bezig met The Artful Escape, een game die ik zonder Game Pass nooit gespeeld zou hebben en wat imho echt een pareltje is. Prachtige graphics en muziek. Stelt qua gameplay niet veel voor, maar als ervaring erg bijzonder.
Was alweer ff geleden dat ik een game heb 'uitgespeeld' maar met deze game is het gelukt! _/-\o_ :+

Volgens mij was m'n OLED ook erg blij om al die kleuren te laten knallen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online

Gears of War is wel tof om ff mee te knallen, Halo Master Chief collection om je klaar te stomen voor Infinite. Wreckfest en Dirt 5 voor toegankelijke race (en kleurrijke) momenten, Unruly Heroes en Minecraft Dungeons voor co-op fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 11:26
Nu mijn elite controller 2 wordt gerepareerd gebruik ik de elite 1 controller. Wat mij hierbij opvalt is de rumble. Het lijkt wel of er een boorhamermotor zit ingebouwd aan de linkerkant. Wanneer ik de triggers dan niet aanraak maken deze een ontzettend vervelend geluid. Komt dit iemand bekend voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:09:
[...]

Hmmm. Het probleem is wel dat ik instant on gebruik en of het verstandig is om dan echt iets op de XSX te leggen.....

We gaan er maar van uit dat MS hier zelf over nagedacht heeft en het niet een goed idee vond. En dat we geen echte issues gaan krijgen.
Ik zou me er inderdaad niet echt druk om maken. Over het algemeen als je koelproblemen krijgt door stof dan komt dat doordat er stof aangekoekt zit tegen de koelribben aan de kant waar de lucht er in gaat. Dan wordt het stof namelijk steeds door de luchtstroom mooi op zijn plek gehouden en kan het zich ophopen.
Stof wat van boven in je x dwarrelt zit juist aan de andere kant en als de lucht gaat bewegen zal deze het stof er juist weer af blazen.
Uiteindelijk zal het vast zin hebben om het ding eens open te maken om hem schoon te maken na jaren gebruik of zo, maar dan vermoed ik dat je juist veel meer stof gaat vinden aan de onderkant van de koelribben en niet er bovenop.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Trailer van een nieuwe game mode in BF2042. Lijkt erg op die ghost recon setup die eerder deze week is gepresenteerd.

Soort van Battle Royale maar dan anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:03
D-Ed schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:50:
[...]

Was alweer ff geleden dat ik een game heb 'uitgespeeld' maar met deze game is het gelukt! _/-\o_ :+

Volgens mij was m'n OLED ook erg blij om al die kleuren te laten knallen :9
Niet alleen mijn oled is er blij mee.. mijn hue ook :P
Speciaal voor deze game ook eens mijn volledige woonkamer in de entertainmentruimte opgenomen, dat is echt super :) (maar verslaat niet Geometric Wars met Hue aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
SunnieNL schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:58:
[...]

Niet alleen mijn oled is er blij mee.. mijn hue ook :P
Speciaal voor deze game ook eens mijn volledige woonkamer in de entertainmentruimte opgenomen, dat is echt super :) (maar verslaat niet Geometric Wars met Hue aan)
Dat geloof ik meteen. Een soort ambilight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 22:37
Vagax schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:11:
[...]

Anders is denk ik de enige oplossing om ergens een kapotte series x te scoren, en de spulleboel over te bouwen. Maarja dan zit je met garantieproblematiek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:55
@devilsnight

Volgens mij is dit wel iets voor jou, nav dat we het laatst hadden over commando's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Iemand eerder gehad dat de X geen discs las, maar wel weer na opnieuw starten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tales of Vesperia zojuist uitgespeeld en dat echt voordat ie morgen uit de GP gaat. Haha.

Ik moet zeggen, ik zou Arise zo kunnen kopen want ik zit helemaal in die JRPG sfeer, en ik weet zeker dat de game het waard is. Echter na het zien hoe snel Scarlet Nexus al in de GP zit EN het feit dat die backlog nog plenty groot is....

Nah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
devilsnight schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:04:
Tales of Vesperia zojuist uitgespeeld en dat echt voordat ie morgen uit de GP gaat. Haha.

Ik moet zeggen, ik zou Arise zo kunnen kopen want ik zit helemaal in die JRPG sfeer, en ik weet zeker dat de game het waard is. Echter na het zien hoe snel Scarlet Nexus al in de GP zit EN het feit dat die backlog nog plenty groot is....

Nah.
Doen! Arise was fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Dennahz schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:43:

Ben ook benieuwd wat Rockstar gaat maken van de GTA Trilogy (3 - VC - SA) remake op deze nieuwe consoles. Verwacht er eigenlijk wel veel van ;)
Verwacht er maar niet te veel van helaas. ;)

Life is complicated

Pagina: 1 ... 248 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord