Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:01
Ik dacht nog niet genoemd hier, dus bij deze de gamepass tip: CrownTrick

:)

Edit; sorry toch wel genoemd… maar voor wie het niet kent, Tip!

[ Voor 14% gewijzigd door Malandro op 10-10-2021 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malandro schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:37:

[YouTube: Crown Trick - Release Date Announcement Trailer]

Wat voor game is dit ?
Soort animatieserie ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:28:
Zijn die Adidas schoenen al ergens te bestellen… die zullen vast wel maar in limited edition zijn :P
https://www.adidas.ca/en/...rum-mid-shoes/GW7794.html

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:05:
[...]

Wat voor game is dit ?
Soort animatieserie ?
Inderdaad echt weer zo'n trailer die helemaal niks zegt over wat voor game het is. Ging op YouTube kijken en zag "classic turn based roguelike" en dacht, laat maar... dacht eerst dat het een arpg was in de trant van children of morta of zo.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malandro
  • Laatst online: 16:01
@justifire & @Finraziel
Het idee lijkt op Hades & Undermine, maar wanneer je vijanden tegenkomt merk je dat het idd turn based is, vind het persoonlijk erg leuk gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:25
Als we toch bezig zijn met spellen die onder de radar vlogen: Aaero (games with gold deze maand) is alleraardigst. Het is een onrails muziek spel waarbij je op de beat moet schieten en het juiste pad moet volgen (door te draaien aan een thumbstick). Soort kruising tussen Thumper en Geometry Wars. Het is lekker ontspannen en tegelijk pittig als je alle sterren wil halen. Headset of goede speakers aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
devilsnight schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:39:
Zijn er mensen die Insurgency Sandstorm gehaald hebben voor Series X? Zo ja....

Veel last van bugs? Op Reddit lees ik dingen als audio bugs dat gun shots ineens foetsie zijn en dat je moet switchen naar handgun en terug om het geluid weer te hebben. Hier is mee te leven, maar ook shit zoals crashes en daar is niet mee te leven, ik begin het best zat te worden hoe best veel games de laatste tijd uitgebracht worden met allerlei issues.

Hoe ervaren jullie de game tot nu toe? Ik heb expres even gewacht met het gelijk kopen.
Ik heb hem gehaald.

die geluidsbug heb ik idd meegemaakt. Dat was best irritant, maar dat is wel iets wat gepatched kan worden. Als het goed is komt er deze week al een patch aan. voor de PS is die patch er al, Xbox moet nog worden uitgerold.

Voor de rest geen crashes gehad. Gewoon een hele solide versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:50
Farabi schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 00:39:
[...]

De C9 schijnt juist een sterkere chipset te hebben. de enige reden dat de update (eventueel) niet zal uitkomen heeft met het slechte beleid van LG te maken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:25
Mick3112 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:32:
[...]

Ik heb hem gehaald.

die geluidsbug heb ik idd meegemaakt. Dat was best irritant, maar dat is wel iets wat gepatched kan worden. Als het goed is komt er deze week al een patch aan. voor de PS is die patch er al, Xbox moet nog worden uitgerold.

Ik heb hem sinds vandaag ook (Series X). Die geluidsbug herken ik. Ik heb er niet zoveel last van behalve dat het je een beetje uit het spel haalt. Voor de rest speelt het als een iets snellere RB:6 tot nu toe. Heel lekker! Wel nog een beetje wennen qua controls. Push to talk nodigt wel uit tot fatsoenlijk praten. In ieder geval geen last van idioten die hun mix open hebben terwijl ze met hun kinderen ruzie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mick3112 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:32:
[...]

Ik heb hem gehaald.

Ik begreep op Reddit dat de studio besloten had om 4K eerst te "disablen" om de crashes tegen te gaan, maar de crashes zouden nog steeds voor komen. Het is duidelijk dat de ervaringen echt verschillen. Als de maker inderdaad de boel lager heeft gezet dan 4K , zullen ze het mag ik hopen weer terug op 4K hebben gezet in aankomende patch.

Begreep ook dat details zoals kogelgaten in lichamen en omgeving en gore er niet in zitten. En ambient audio zoals wind effecten en blaffende honden zou ontbreken. Ze zullen wel een goede reden hebben gehad gok ik dan, toch apart dat games gewoon niet "af" zijn wanneer ze uitgebracht worden de laatste tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 10-10-2021 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Farabi schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:29:
[...]

Geen tijd om te bekijken komende tijd. Wat is het verhaal?
Lang verhaal kort. C9 eigenaren.. Hoop niet op een update voor DV 120fps…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Malandro schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:37:

[YouTube: Crown Trick - Release Date Announcement Trailer]

ERG leuke game, soort van tactical turn based roguelite inderdaad. Bij momenten erg pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Timothy3000 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:24:
Ik had best zin in Back 4 Blood maar dit vond ik wel echt even teleurstellend. Wisten jullie dit al?

https://kotaku.com/back-4...ts-stat-tracki-1847832523
Ik wil het niet goedpraten hoor, maar even serieus: Wie zijn al die mensen die per se een L4D cloon SINGLEPLAYER willen spelen :?. Zelfs als je niemand in je friendslist hebt is het nog altijd veel leuker om met random mensen te spelen dan in je eentje wat te staan schilderen.

[ Voor 14% gewijzigd door Krimglas op 11-10-2021 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Timothy3000 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:24:
Ik had best zin in Back 4 Blood maar dit vond ik wel echt even teleurstellend. Wisten jullie dit al?

https://kotaku.com/back-4...ts-stat-tracki-1847832523
Singleplayer mode heeft alle kaarten etc direct vanaf het begin. Het is een soort ‘Cheat-Mode’ waarin je kunt trainen voor het online gedeelte. Volkomen logisch dus dat progressie en achievements dan uit staan toch?

De GP versie is trouwens met de Nieuw- Zeeland truc vanmiddag al te spelen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Krimglas schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:36:
[...]

Ik wil het niet goedpraten hoor, maar even serieus: Wie zijn al die mensen die per se een L4D cloon SINGLEPLAYER willen spelen :?. Zelfs als je niemand in je friendslist hebt is het nog altijd veel leuker om met random mensen te spelen dan in je eentje wat te staan schilderen.
Denk dat er best wat mensen zijn die deze game in ieder geval even willen proberen. Zeker nu die ook in gamepass zit. Als dat dan je 1e ervaring is, leg je hem toch wel heel snel neer. Dus ik vind het sowieso niet slim van de developer. Daarnaast kun je de game lekker in coop spelen. Maar als je denkt even solo te levelen als je vrienden niet online zijn en je hebt geen zin in randoms, wat ik goed kan begrijpen, is dat al niet mogelijk.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:06:
[...]

Denk dat er best wat mensen zijn die deze game in ieder geval even willen proberen. Zeker nu die ook in gamepass zit. Als dat dan je 1e ervaring is, leg je hem toch wel heel snel neer. Dus ik vind het sowieso niet slim van de developer. Daarnaast kun je de game lekker in coop spelen. Maar als je denkt even solo te levelen als je vrienden niet online zijn en je hebt geen zin in randoms, wat ik goed kan begrijpen, is dat al niet mogelijk.
Je kunt een private lobby aanmaken en niemand uitnodigen, speel je online met 3 bots als team. Of dat aan te raden is (spel schijnt nogal moeilijk te zijn) is de vraag. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Nu online
devilsnight schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:49:
[...]

Ik begreep op Reddit dat de studio besloten had om 4K eerst te "disablen" om de crashes tegen te gaan, maar de crashes zouden nog steeds voor komen. Het is duidelijk dat de ervaringen echt verschillen. Als de maker inderdaad de boel lager heeft gezet dan 4K , zullen ze het mag ik hopen weer terug op 4K hebben gezet in aankomende patch.

Begreep ook dat details zoals kogelgaten in lichamen en omgeving en gore er niet in zitten. En ambient audio zoals wind effecten en blaffende honden zou ontbreken. Ze zullen wel een goede reden hebben gehad gok ik dan, toch apart dat games gewoon niet "af" zijn wanneer ze uitgebracht worden de laatste tijd.
Dat 4k verhaal weet ik niet, wat ik speel hem op mijn 1440P monitor native. Geen enkele crash gehad.

Gore zit er zeker wel in, ik heb al meerdere hoofden zien exploderen door headshots.

Ambient audio weet ik even niet, ik kan me niet herrineren dat het opvallend stiller was dan toen ik de pcversie speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farabi schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:29:
[...]

Geen tijd om te bekijken komende tijd. Wat is het verhaal?
Dat Vincent het prima vindt dat LG het niet zou doen (indien mogelijk op C9) vanuit kosten besparing... :?
We moeten niet zeuren met onze oude C9 premium meuk en in onze handjes klappen met wat we hebben. ;)

Wat ik mij afvraag is het volgende: De XsX op 120hz instellen en dan een 60fps game spelen, heb je dan een lagere latency dan wanneer je de XsX op 60hz instelt?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2021 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Dat is ook een manier van interpreteren zeg. Dat zegt hij helemaal niet. Hij legt heel goed uit waarom hij het begrijpt. Het zal andere code zijn dan de CX en CI, want wel degelijke andere arch. En dat een bedrijf dan na een hele hoop ontwikkeling en fixes wél te hebben gedaan voor de oudere modellen uiteindelijk zal beslissen om niet meer een hoop tijd in oudere modellen te steken (features leveren != bugs fixen!) en die tijd aan de nieuw(st)e modellen te spenderen gewoon begrijpelijk is.
De C9 heeft nooit 120/Dolby Vision gehad in de specs. Op basis van die specs koop je een toestel. Nu dat ineens beschikbaar komt door een XSX wil ineens iedereen met een C9 dat LG dat achteraf even fixed. En dat is wat Vincent uitlegt, waarom dat niet echt een reële verwachting is.

Overigens sluit hij af met dat hij hoopt dat LG zijn ongelijk gaat bewijzen door er toch tijd in te steken. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 11-10-2021 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:11:
Dat is ook een manier van interpreteren zeg. Dat zegt hij helemaal niet. Hij legt heel goed uit waarom hij het begrijpt. Het zal andere code zijn dan de CX en CI, want wel degelijke andere arch. En dat een bedrijf dan na een hele hoop ontwikkeling en fixes wél te hebben gedaan voor de oudere modellen uiteindelijk zal beslissen om niet meer een hoop tijd in oudere modellen te steken (features leveren != bugs fixen!) en die tijd aan de nieuw(st)e modellen te spenderen gewoon begrijpelijk is.
De C9 heeft nooit 120/Dolby Vision gehad in de specs. Op basis van die specs koop je een toestel. Nu dat ineens beschikbaar komt door een XSX wil ineens iedereen met een C9 dat LG dat achteraf even fixed. En dat is wat Vincent uitlegt, waarom dat niet echt een reële verwachting is.

Overigens sluit hij af met dat hij hoopt dat LG zijn ongelijk gaat bewijzen door er toch tijd in te steken. ;)
Dat zeg ik toch in het kort?
Ik ben het er niet mee eens dat een "oud model" deze update niet hoeft te krijgen, het is 2021 en software updates van hardware is inmiddels normaal. Ik heb er dan ook geen begrip voor dat een premium TV van 2 jaar oud niet de aandacht zou krijgen dmv een update indien de hardware het aankan. Dat is 1 extra generatie TV's en dan kunnen ze zeggen dat al hun HDMI2.1 modellen het ondersteund.
We hebben het niet over een tv van 6 jaar oud.
Zo zie ik het, jij mag het uiteraard anders bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crash Team Racing Nitro-Fueled is een leuke game om local multiplayer in te doen. Werkt uitstekend en zodra iedereen slippend de bocht om kan komt die game tot leven. Dat Beenox heeft met zowel THPS1+2 als CTR:N-F twee hele goede remasters afgeleverd. :Y

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
On_E schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:06:
[...]

Singleplayer mode heeft alle kaarten etc direct vanaf het begin. Het is een soort ‘Cheat-Mode’ waarin je kunt trainen voor het online gedeelte. Volkomen logisch dus dat progressie en achievements dan uit staan toch?

De GP versie is trouwens met de Nieuw- Zeeland truc vanmiddag al te spelen. :)
Als je nou als developer ook meedenkt en beide opties aanbiedt waarbij je dus singleplayer met cheats speelt en singleplayer zonder dan ben je er ook en is iedereen blij. Wat valt er namelijk te oefenen in je eentje wanneer je multiplayer wil spelen. Teamsporters trainen toch ook niet allemaal alleen en oefenen met elkaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

Dat zeg ik toch in het kort?
Ik ben het er niet mee eens dat een "oud model" deze update niet hoeft te krijgen, het is 2021 en software updates van hardware is inmiddels normaal. Ik heb er dan ook geen begrip voor dat een premium TV van 2 jaar oud niet de aandacht zou krijgen dmv een update indien de hardware het aankan. Dat is 1 extra generatie TV's en dan kunnen ze zeggen dat al hun HDMI2.1 modellen het ondersteund.
We hebben het niet over een tv van 6 jaar oud.
Zo zie ik het, jij mag het uiteraard anders bekijken. :)
Volgens mij was het ook nog zo dat de C9 een chipset heeft van de C8 maar met een extra feature om het toch 2.1 hdmi te maken. Feitelijk is de basis chipset van de C9 een hdmi 2.0b feature set maar heeft LG met één of andere "truuk" er een hdmi 2.1 poort van weten te maken waardoor er extra veel werkt uit zou voortkomen om DV120@4k werkend te krijgen.
Maar verder eens hoor met je mening. Het is niet zo dat LG een klein bedrijf is en het lijkt mij dat de gemaakte kosten om het op de C9 werkend te krijgen in het niet vallen met wat ze jaarlijks aan het eind van de streep over houden.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Kaasje123 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:37:
[...]

Als je nou als developer ook meedenkt en beide opties aanbiedt waarbij je dus singleplayer met cheats speelt en singleplayer zonder dan ben je er ook en is iedereen blij. Wat valt er namelijk te oefenen in je eentje wanneer je multiplayer wil spelen. Teamsporters trainen toch ook niet allemaal alleen en oefenen met elkaar?
Je kunt prima in je eentje online spelen, dan speel je met 3 bots als teamgenoten. Vraag me alleen wel dus af of dit leuk zal zijn. :)

edit: Ik lees nu een review waarin staat dat je niet met 3 bots het online gedeelte kan doen, dat verandert de zaak, doe dat er op zijn minst in… (ook al zal je met 3 bots niet heel ver komen omdat goed samenwerken echt nodig is)

[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 11-10-2021 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jez Corden van Windows Central heeft gezegd dat we in de komende weken een artikel over Avowed gaan krijgen van hem. Ook in zijn video's met Rand al Thor is het duidelijk dat hij heel erg hyped is over die game nadat hij iets heeft gehoord of gezien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mick3112
  • Nu online
Wat previews van Forza Horizon 5 vers van de pers.

https://www.fanbyte.com/f...rizon-5-mexico-is-better/
https://www.fanbyte.com/n...-eventlab-build-anywhere/

https://www.windowscentral.com/forza-horizon-5-preview
https://www.eurogamer.net...st-board-ad-in-a-good-way

" Performance, too, was practically flawless. Forza Horizon 5 lets you choose from two modes on Xbox Series X|S (while PC players will get more settings and options), with Quality and Performance. I played for several hours in both modes, and I honestly struggled to tell the difference a lot of the time. Quality mode ostensibly sacrifices performance for greater visuals, and plays at a 4K resolution and 30 FPS. Performance mode, on the other hand, trades some visual settings for smoother performance, playing at the same 4K resolution and 60 FPS.

The above pictures of the Ford Bronco are taken in either Quality mode or Performance mode, and they look practically identical. Even when playing the game, the differences were minor. Performance mode featured slightly worse shadow detail and lighting quality, while pop-in for textures was a little more noticeable. Still, it looked incredible enough that I never questioned the compromise I was making for 60 FPS.

Quality mode, on the other hand, offers the best visual fidelity on Xbox Series X at the expense of frames. It also adds ray tracing to Forzavista, rendering your cars in unparalleled detail and realism. Once again, I could barely tell the difference versus Performance. While apparently playing at 30 FPS, Quality mode still felt surprisingly smooth and fast, with nary a dropped frame anywhere. I'd be perfectly happy with either one of these modes, so it really comes down to which one you slightly prioritize over the other: quality or performance?"

[ Voor 68% gewijzigd door Mick3112 op 11-10-2021 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Farabi schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 00:39:
[...]

De C9 schijnt juist een sterkere chipset te hebben. de enige reden dat de update (eventueel) niet zal uitkomen heeft met het slechte beleid van LG te maken.
Hier het antwoord van Vincent Teoh:
YouTube: LG Rolls Out 4K 120Hz Dolby Vision Firmware for CX, But Here's The P...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:50
Hij heeft geen tijd om te kijken, zie bericht hierboven :) vorige pagina.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 15:20
Haha ik kom er net pas achter dat je ook schijfjes in de Xbox kan doen 😅

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:20
Mick3112 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:07:
Wat previews van Forza Horizon 5 vers van de pers.

https://www.fanbyte.com/f...rizon-5-mexico-is-better/
https://www.fanbyte.com/n...-eventlab-build-anywhere/

https://www.windowscentral.com/forza-horizon-5-preview
https://www.eurogamer.net...st-board-ad-in-a-good-way

" Performance, too, was practically flawless. Forza Horizon 5 lets you choose from two modes on Xbox Series X|S (while PC players will get more settings and options), with Quality and Performance. I played for several hours in both modes, and I honestly struggled to tell the difference a lot of the time. Quality mode ostensibly sacrifices performance for greater visuals, and plays at a 4K resolution and 30 FPS. Performance mode, on the other hand, trades some visual settings for smoother performance, playing at the same 4K resolution and 60 FPS.

The above pictures of the Ford Bronco are taken in either Quality mode or Performance mode, and they look practically identical. Even when playing the game, the differences were minor. Performance mode featured slightly worse shadow detail and lighting quality, while pop-in for textures was a little more noticeable. Still, it looked incredible enough that I never questioned the compromise I was making for 60 FPS.

Quality mode, on the other hand, offers the best visual fidelity on Xbox Series X at the expense of frames. It also adds ray tracing to Forzavista, rendering your cars in unparalleled detail and realism. Once again, I could barely tell the difference versus Performance. While apparently playing at 30 FPS, Quality mode still felt surprisingly smooth and fast, with nary a dropped frame anywhere. I'd be perfectly happy with either one of these modes, so it really comes down to which one you slightly prioritize over the other: quality or performance?"
Tja, de ene 30fps is de andere niet. Ik ga in ieder geval beginnen op Quality mode. Als die ervaring voor mij oké is, laat ik 'm lekker zo staan. Merk ik toch duidelijke lag, terug naar Performance. Simpel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mick3112
  • Nu online
YouTube: Forza Horizon 5: Opening Race Gameplay in Performance and Quality Mo...

Hier zie je de eerste race vergeleken tussen quality en Performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik zoek een nieuwe headset rond de prijs van €90-€120, ik zat zelf te denken aan de Turtle Beach Stealth 700P, iemand anders die mij misschien een goede headset kan aanraden rond die prijsklasse?
Ik speel nu Hell Let Loose en ik merk dat mensen mij erg slecht horen, en bij dat spel is een goede communicatie wel zo fijn 🙂

EDIT:
De Steelseries Arctis Pro RGB lees ik ook hele goede reviews over, valt dan wel weer net buiten mijn budget

[ Voor 15% gewijzigd door GluonC op 11-10-2021 17:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
GluonC schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:04:
Ik zoek een nieuwe headset rond de prijs van €90-€120, ik zat zelf te denken aan de Turtle Beach Stealth 700P, iemand anders die mij misschien een goede headset kan aanraden rond die prijsklasse?
Ik speel nu Hell Let Loose en ik merk dat mensen mij erg slecht horen, en bij dat spel is een goede communicatie wel zo fijn 🙂

EDIT:
De Steelseries Arctis Pro RGB lees ik ook hele goede reviews over, valt dan wel weer net buiten mijn budget
Xbox Wireless Headset? Lees daar alleen maar goede dingen over voor de prijsklasse 100eur. (of bedrade variant voor 60 volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ectra schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:20:
[...]

Xbox Wireless Headset? Lees daar alleen maar goede dingen over voor de prijsklasse 100eur. (of bedrade variant voor 60 volgens mij)
Denk je niet tot die Turtle Beach en Steelseries een nog beter geluid geven? Ik hoor indd ook veel positieve reacties op de nieuwe headset van Microsoft en hij komt regelmatig voorbij op YT bij het kijken van wat reviews.
Lastig om een keuze te maken, ik heb altijd een low budget headset gehad dus welke ik ook ga kopen ik zal er geen spijt van krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ligt het aan mij of aan youtube dat ik echt geen verschil zie tussen de performance en quality stream?

(gekeken op de C9 met 2160@60 instelling)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste race vond ik in het vorige deel ook iets speciaals en ik heb al plenty beelden gezien , ik ga het niet kijken. Maar denk je dat performance mode dynamic 4K is? Wat mindere kwaliteit schaduwen of reflecties vind ik niet zo'n ramp, maar het verschil tussen 1080p en erboven merk ik absoluut vanaf deze kleine kijkafstand. Ook aliasing merk je meer op met lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:41:
[...]

Ligt het aan mij of aan youtube dat ik echt geen verschil zie tussen de performance en quality stream?

(gekeken op de C9 met 2160@60 instelling)
Dat zou geweldig zijn. Begreep van iemand op XboxEra dat je reflecties net iets minder nice ziet op performance mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:48:
[...]

Dat zou geweldig zijn. Begreep van iemand op XboxEra dat je reflecties net iets minder nice ziet op performance mode.
Mijn vraag is echt serieus hoor. Kan best aan mij liggen namelijk. Ook in AC valhalla vind ik de verschillen klein. (wel duidelijkelijker zichtbaar, dat wel. Maar ook daar moet ik wel er echt op letten. En dan liefst in redelijk stilstaand beeld. Maar in deze video zie ik het helemaal niet. En dan nog kan het als het niet aan mij ligt zelfs gewoon aan de compressie van YT liggen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:26:
[...]

Denk je niet tot die Turtle Beach en Steelseries een nog beter geluid geven? Ik hoor indd ook veel positieve reacties op de nieuwe headset van Microsoft en hij komt regelmatig voorbij op YT bij het kijken van wat reviews.
Lastig om een keuze te maken, ik heb altijd een low budget headset gehad dus welke ik ook ga kopen ik zal er geen spijt van krijgen denk ik.
Toen die Xbox headset uit kwam was er volgens mij iemand hier die hem besteld had en ook al die TB had die inderdaad vond dat de TB wel wat beter klonk. Zelf ben ik er in ieder geval blij mee (de TB stealth 700 gen 2, wat denk ik is wat je met 700P bedoelt?).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:53:
[...]

Mijn vraag is echt serieus hoor. Kan best aan mij liggen namelijk. Ook in AC valhalla vind ik de verschillen klein. (wel duidelijkelijker zichtbaar, dat wel. Maar ook daar moet ik wel er echt op letten. En dan liefst in redelijk stilstaand beeld. Maar in deze video zie ik het helemaal niet. En dan nog kan het als het niet aan mij ligt zelfs gewoon aan de compressie van YT liggen.)
ACV was echt een bizar klein verschil idd, maar de framerate was een groot verschil. Echter zat ik wel een flink stuk verder weg toen. Witcher 3 zag ik ook geen verschil mee doen, maar na het met de nieuwe kijkafstand getest te hebben was het verschil heel duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:45
Wat mij het duidelijkst opvalt, is de banners op afstand scherper zijn bij de linker tov van de rechter,
en dat zie ik vaker bij deze video.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1LE3dDsh6lzcr23xUhdg2LJ1pqU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/66zX7TYCBqTdPyLcsREfb8dj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die nog twijfelen, Psychonauts 2 heeft mij aangenaam verrast, zeker een aanrader en ‘gratis’ te spelen met de GamePass

Acties:
  • +1 Henk 'm!
absrnd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:24:
[...]

Wat mij het duidelijkst opvalt, is de banners op afstand scherper zijn bij de linker tov van de rechter,

[Afbeelding]
Ziet er goed uit :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
GluonC schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:26:
[...]

Ik ben van de TB 600 stealth (eerste generatie) overgestapt naar de TB Stealth 700 V2. Stuk beter geluid en gewoon een erg fijne headset. Mensen in de party horen mij goed en je hebt genoeg in te stellen.

Ben in de Turtle beach familie gebleven want de 600 was ook wel fijn en werkt top met de Xbox samen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

absrnd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:24:
[...]

[Afbeelding]
Heeft volgens mij te maken met dat 60 fps 2x zoveel informatie heeft per seconde dan 30fps. Dus je hebt minder blur. En dus scherper, zal vast 10x betere uitleg mogelijk zijn. Maar zo is het volgens mij beetje in a nutshell. Daarom alles 60fps is the way 8)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:39:
[...]

Heeft volgens mij te maken met dat 60 fps 2x zoveel informatie heeft per seconde dan 30fps. Dus je hebt minder blur. En dus scherper, zal vast 10x betere uitleg mogelijk zijn. Maar zo is het volgens mij beetje in a nutshell. Daarom alles 60fps is the way 8)
Maar dit is toch een screenshot ?
Wat heeft framerate daar dan mee te maken :?

Ik vermoed dat op 30fps gewoon motion blur ingeschakeld wordt zodat het bewegen iets soepeler “lijkt”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:25:
Voor diegenen die nog twijfelen, Psychonauts 2 heeft mij aangenaam verrast, zeker een aanrader en ‘gratis’ te spelen met de GamePass

[YouTube: Psychonauts 2 Launch Trailer]
Eens. Ik vermaak me er ook uitstekend mee!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
GluonC schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:04:

EDIT:
De Nacon RIG 800LX V2? Ik heb de “oude” RIG 800LX van Plantronics en bevalt goed. 7.1, Atmos, goede batterij…

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Na het zien en lezen van de lovende previews kan ik niet wachten om Forza Horizon 5 te spelen. Ik ben geen echte console racer en ben geen fan van circuits racers, en laat daarom franchises als Forza Motorsport en GT lekker links liggen, maar Forza Horizon heeft voor mij echt de perfecte balans.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 08-10 13:54
Wat uurtjes in far cry 6 zitten, leuke game en setting. Echter vind in stealth spelen in deze game een stuk “moeilijker” dan in far cry 5.

Enemies staan veel opener en en worden meteen gespot door andere enemies als ik ze neerleg, locaties zijn ook veel opener zonder dekking. De amigos triggeren so far ook alleen maar de enemies ipv dat ze me helpen.
Daarnaast spawnen er heel vaak opnieuw enemies.

Bij far cry 5 vond ik het echt leuk om bases te clearen. Enemies spawnde niet opnieuw in de bases en bases waren ook duidelijk afgezet.

Ik ben tot zover alleen nog maar checkpoints tegengekomen. En vaak loopt stealth uit op een flinke schietpartij wat ik so far toch wel een domper vind.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swoutr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:49:
Wat uurtjes in far cry 6 zitten, leuke game en setting. Echter vind in stealth spelen in deze game een stuk “moeilijker” dan in far cry 5.

Enemies staan veel opener en en worden meteen gespot door andere enemies als ik ze neerleg, locaties zijn ook veel opener zonder dekking. De amigos triggeren so far ook alleen maar de enemies ipv dat ze me helpen.

Bij far cry 5 vond ik het echt leuk om bases te clearen. Enemies spawnde niet opnieuw in de bases en bases waren ook duidelijk afgezet.

Ik ben tot zover alleen nog maar checkpoints tegengekomen. En vaak loopt stealth uit op een flinke schietpartij wat ik so far toch wel een domper vind.

Oh das best apart. In een review vorige week hoorde ik juist dat de AI vaak dom is, dat ze juist niet lijken van hun maatjes opmerken. Misschien is het heel inconsistent dan, dat je straks ineens krijgt dat ze lijken niet zien, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een domme vraag maar waarom kan ik Back 4 Blood niet vinden in de gamepass? Dacht dat deze erin kwam bij release..?!

Zie overal gameplay en mensen over hun ervaring praten namelijk :p

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 11-10-2021 21:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:29:
Misschien een domme vraag maar waarom kan ik Back 4 Blood niet vinden in de gamepass? Dacht dat deze erin kwam bij release..?!

morgen komt die uit volgens: nieuws: Makers Back 4 Blood 'kijken naar' opties inschakelen progressie in so...
De game komt op 12 oktober uit voor Windows en de huidige en vorige generatie Xbox en PlayStation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:29:

Xbox locatie op New Zealand gezet ? Is al vanaf vanmiddag te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
....Daarnaast spawnen er heel vaak opnieuw enemies.

Als ik je goed begrijp respawen de vijanden in een camp wat je al 'gecleared' hebt? Dat zou wel jammer zijn, want dat haalt toch een beetje dat 'bevrijdingsgevoel' naar beneden. Of is het een optie zoals ik de vorige delen, zodat je opnieuw die kampen kan overwinnen? Dat heb ik in deel 5 wel aantal keer gedaan om verschillende aanpakken te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ArthurMorgan @justifire Bedankt voor jullie reacties! Heb de game inmiddels gevonden door de zoekfunctie te gebruiken en staat te installeren, zie hem namelijk bij gamepass zelf nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:36

Ik ben hem nog aan het installeren, laat het je snel weten!

Wat mij opvalt en dat irriteert me nogal is dat ik bij installatie via de disc maar f*cking 35mbs haal max, terwijl back 4 Blood met 300mbs gaat via gamepass. Lijkt wel of ze hard copies willen ontmoedigen. Daarnaast ratelt dat ding als een ps 4 bij installatie via disc:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EC5xD2UU0eMuafDJ8lrkQQ_0cZM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rC7NV8DGrU8levWtBUNip9AA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
Lekker snel ook, legacy x360?

[ Voor 31% gewijzigd door wvkreg op 11-10-2021 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDL15 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:13:
[...]

Ik ben hem nog aan het installeren, laat het je snel weten!

Wat mij opvalt en dat irriteert me nogal is dat ik bij installatie via de disc maar f*cking 35mbs haal max, terwijl back 4 Blood met 300mbs gaat via gamepass. Lijkt wel of ze hard copies willen ontmoedigen. Daarnaast ratelt dat ding als een ps 4 bij installatie via disc:

[Afbeelding]
Ik zie ‘upgrading’ en ‘network’ staan. Lijkt wel of ie niks vanaf een disc installeert maar gewoon via het internet download? In dat geval, heb je de laatst geopende game wel afgesloten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:41:
[...]

Ik zie ‘upgrading’ en ‘network’ staan. Lijkt wel of ie niks vanaf een disc installeert maar gewoon via het internet download? In dat geval, heb je de laatst geopende game wel afgesloten? :)
Ja vreemd, upgrading had ik nog nooit eerder gezien. Heb alles gequit, maar blijft dit laten zien met max. 35 mbs. Denk echt dat het te maken had met disc installatie. Las ook dat de disc versie maar 700mb gegevens had en de rest dus moest worden gedownload..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 08-10 13:54
Wom schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:38:
[...]

Als ik je goed begrijp respawen de vijanden in een camp wat je al 'gecleared' hebt? Dat zou wel jammer zijn, want dat haalt toch een beetje dat 'bevrijdingsgevoel' naar beneden. Of is het een optie zoals ik de vorige delen, zodat je opnieuw die kampen kan overwinnen? Dat heb ik in deel 5 wel aantal keer gedaan om verschillende aanpakken te proberen.
Ik ben nog niet echt "camps" tegengekomen, niet zoals in FC5 iig. Maar tijdens missies waar je naar een punt moet en binnen een bepaald gebied bent spawnen continu nieuwe enemies, dus je kunt nooit echt stealth alles clearen, want dan komen lopen er ineens weer enemies rond. Nooit meegemaakt in FC5 maar hier al meermaals, en het haalt me wel redelijk uit het lekker "stealth" spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
swoutr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:04:
[...]

Ik ben nog niet echt "camps" tegengekomen, niet zoals in FC5 iig. Maar tijdens missies waar je naar een punt moet en binnen een bepaald gebied bent spawnen continu nieuwe enemies, dus je kunt nooit echt stealth alles clearen, want dan komen lopen er ineens weer enemies rond. Nooit meegemaakt in FC5 maar hier al meermaals, en het haalt me wel redelijk uit het lekker "stealth" spelen.
Speel hem zelf ook en zag al ergens een video online dat sommige vijanden op bepaalde plekken binnen 30 sec al weer terug spawnen, hopelijk patchen ze dat er snel uit.

fov slider zou ook mooi zijn, veel te laag nu imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QFT25VXi-_I3U9gm4zvC3G7gH5k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LjcDGiM0uCcnqRWw1W51r3IH.png?f=fotoalbum_large

Nostalgie maakt zich meester over mij bij het zien van deze special editions. Je kunt ze winnen door mee te doen via onderstaand:

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Krijg net een mailtje van MS dat de Series X vanavond om 19.00 uur uitkomt 8)7
Misschien nieuwe voorraad ? https://www.xbox.com/nl-nl/consoles/xbox-series-x

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cO4PYZaQvxilqzGZmQ-ziR57vts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pob3HcxVjlULW7QJp7Obxc5T.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door justifire op 12-10-2021 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
uchiha tijntje schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:48:
Na het zien en lezen van de lovende previews kan ik niet wachten om Forza Horizon 5 te spelen. Ik ben geen echte console racer en ben geen fan van circuits racers, en laat daarom franchises als Forza Motorsport en GT lekker links liggen, maar Forza Horizon heeft voor mij echt de perfecte balans.
Forza 4 was ook onverwachts leuk voor niet-racers. Kan gewoon een avondje lekker rondkloten, af en toe wat spontane races doen en je uitleven in de livery :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:04:
[...]

Inderdaad, hoop dat ze daar wat aan gaan doen. Zit je tussen het gras de tegenstanders door hun hoofd te knallen, zie je opeens weer gele vlekken op je minimap waar je vandaan kwam. :-(
Ik speel het liefst zoals in Sniper Elite. >:)

Waar blijft Sniper Elite 5 eigenlijk, heb me goed vermaakt met deeltje 4.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
FC6, dat spawnen klopt inderdaad. Heel irritant. Reinforcement als een alarm af gaat, no problem, eigen schuld. Maar als een base 15 mannetjes heeft en je hebt er 15 omgelegd dan moet het gewoon ook klaar zijn. Dat is game breaking imho, want stealth spelen is zo wel heel erg moeilijk geworden, of zelfs onmogelijk. Zeker gecombineerd met het feit dat als je iemand van 150 meter silenced neer legt, compleet uit het zicht, meteen iedereen begint te rennen. No way.

Verder vermakelijk, uurtje of 15 erin zitten.

/edit
Overigens wel serieuze "blazer". XSX moet flink koelen.

[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 12-10-2021 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Beetje verneukeratief. In de lijst staat Red Dead Redemption 2 voor 9,99€. Klik je op de link, dan wordt je doorverwezen naar Red Dead Online voor 19,99€. Klik je dan door op RDR2, dan is die gewoon 59,99€.

Verder nog 2 leuke BC games als in: Splinter Cell Conviction en Blacklist. Blacklist een paar maanden geleden gespeeld en dat zag er door de auto hdr etc gewoon nog goed uit. De levels in het donker waren wat lastiger te spelen op een OLED. Het is dan echt pik en pik zwart in het donker (duh)....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Beetje verneukeratief. In de lijst staat Red Dead Redemption 2 voor 9,99€. Klik je op de link, dan wordt je doorverwezen naar Red Dead Online voor 19,99€. Klik je dan door op RDR2, dan is die gewoon 59,99€.

Verder nog 2 leuke BC games als in: Splinter Cell Conviction en Blacklist. Blacklist een paar maanden geleden gespeeld en dat zag er door de auto hdr etc gewoon nog goed uit. De levels in het donker waren wat lastiger te spelen op een OLED. Het is dan echt pik en pik zwart in het donker (duh)....
volgens die lijst zou RDR2 zelf ook in de aanbieding moeten zijn (35 euro geloof ik) de ultimate versie zou jouw prijs moeten hebben.

verder wel mee eens dat daar online achter zou moeten staan.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-10-2021 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Wom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:42:
[Afbeelding]

Nostalgie maakt zich meester over mij bij het zien van deze special editions. Je kunt ze winnen door mee te doen via onderstaand:
[Twitter]
Het wordt wel echt een doos zo, maar die Turtles versie is wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:02:
[...]

volgens die lijst zou RDR2 zelf ook in de aanbieding moeten zijn (35 euro geloof ik) de ultimate versie zou jouw prijs moeten hebben.

verder wel mee eens dat daar online achter zou moeten staan.
Nou nav jouw bovenstaande een refresh uitgevoerd en idd de prijs veranderd naar 9,99€ voor Red Dead Online inclusief een Gold labeltjes. Zal dan wel vanaf 11:00uur NL tijd actief worden ? De normale versie en ultimate versie staan nog gewoon op 59,99€ en 89,99€ bij mij, ook na de refresh.

Edit: Zie de Review van FC6 online op de frontpage. Zal wel even wennen zijn geweest voor de Tweakers game redactie dat ze het nu verplicht op de XSX moesten spelen vanwege de marketing rechten die bij Microsoft liggen. Een multiplat getest op de XBox....jaja, het kan nog steeds op Tweakers....

EDIT2: Het wordt er niet duidelijker op:
Red Dead Online vereist om Red Dead Redemption 2: Story Mode te spelen.
RDR2: 59.99€ Ga je dan verder kijken, dan is het Story mode voor 25,99€ maar die werkt alleen icm RDR Online voor 9,99€.

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. Het lijkt de belastingdienst wel ;)

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 12-10-2021 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:05:
[...]

Nou nav jouw bovenstaande een refresh uitgevoerd en idd de prijs veranderd naar 9,99€ voor Red Dead Online inclusief een Gold labeltjes. Zal dan wel vanaf 11:00uur NL tijd actief worden ? De normale versie en ultimate versie staan nog gewoon op 59,99€ en 89,99€ bij mij, ook na de refresh.
heb je gold?

ik moest eerst inloggen voor de aanbieding:
https://www.microsoft.com...793_1243925&wa=wsignin1.0

https://www.microsoft.com...D2200057_aff_7793_1243925

edit: what! ik lees de tekst erbij nu. Dit zijn dus DLCs bij online? WTF!
Red Dead Online vereist om Red Dead Redemption 2: Story Mode te spelen.
echt... ik was ooit zeer RS fan, maar dat zakt echt steeds verder weg met ditsoort idioterie.

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-10-2021 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja, had mijn eerdere post al aangepast :). Zie de aangepaste prijzen nu ook staan. Heb de game bij de release op disc gehaald. Begonnen maar na een 10tal uur aan de kant gelegd. Geen idee meer waarom eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:11:
[...]

Ja, had mijn eerdere post al aangepast :). Zie de aangepaste prijzen nu ook staan. Heb de game bij de release op disc gehaald. Begonnen maar na een 10tal uur aan de kant gelegd. Geen idee meer waarom eigenlijk.
Eerste hoofdstuk is ook wat doorbijten en erg sturend. Pas in hoofdstuk 2 krijgt je de echte beleving. (mits je bereid bent het verhaal soms te laten liggen en gewoon de wijde wereld in te trekken :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:12:
[...]

Eerste hoofdstuk is ook wat doorbijten en erg sturend. Pas in hoofdstuk 2 krijgt je de echte beleving. (mits je bereid bent het verhaal soms te laten liggen en gewoon de wijde wereld in te trekken :) )
Ik was in H2. Ik had iig een camp opgezet niet ver van dat dorpje en wat zijmissies gedaan. RDR (deel 1) op de XBox360 helemaal grijs gespeeld. Maar ik denk dat ik al wel weer weet waarom ik het aan de kant heb gelegd: Iets wat ik al eerder heb gezegd mbt open wereld games: ze worden te groot. De ontwikkelaars hebben de laatste tijd zoiets van: als we de map nou10x zo groot maken dan die van deel 1, dan vind iedereen dat wel leuk. Vervolgens zit je met of een leg spel wereld (Just Cause 3 vs Just Cause 2) of ze vullen die 10x grotere wereld op met allerlei rand/verzamelzaken die nauwelijks iets toevoegen behalve een groot gedeelte van je tijd afsnoepen.

Het voelt voor mij een beetje aan als werk ipv plezier. Ik had hetzelfde deze zomer met AC Origins. Na een paar jaar weer eens een AC game voor mij, maar de omvang van de map weerhield mij ervan om na een paar uur verder te spelen. Leuk hoor dat je waar voor je geld krijgt en dat je zo makkelijk 50+ uur in de game kan stoppen, maar ik geef zelf toch de voorkeur aan de wat kleinere spel werelden zoals bv RDR 1 dat had.

En ja, ik weet dat je alleen de story missies kan doen en dat je dan aan pak hem beet 15-20 uur komt. Dat heb ik ook gedaan met Far Cry 5 maar nadat ik het verhaal had uitgespeeld, had ik het gevoel alsof ik 85% van de map niet had gezien. Het is ook nooit goed bij mij 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
haha :D

ik herken het wel, maar dan van precies de andere kant. Ze kunnen mij niet groot genoeg zijn. Maar zorg dan wel voor variatie. Ik heb nogal de neiging om echt helemaal alles te willen doen. In ACV baalde ik op een gegeven moment echt van hoe elk huisje op dezelfde manier loot had liggen. Maar ik blijf het dan toch doen, completionist als ik ben.

RDR2 heb ik denk ik 5 keer volledig gedaan en 2 keer gedeeltelijk. Ik wacht nu echt op een 60fps mogelijkheid en speel hem dan weer van begin tot einde. (inclusief alle sigaretkaarten en fauna etc)

Toen ik RDR undead nightmare gedaan had was ik echt geschokt dat hij af was. Had amper het idee begonnen te zijn :D

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-10-2021 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:24:

ik herken het wel, maar dan van precies de andere kant. Ze kunnen mij niet groot genoeg zijn. Maar zorg dan wel voor variatie. Ik heb nogal de neiging om echt helemaal alles te willen doen. In ACV baalde ik op een gegeven moment echt van hoe elk huisje op dezelfde manier loot had liggen. Maar ik blijf het dan toch doen, completionist als ik ben.

RDR2 heb ik denk ik 5 keer volledig gedaan en 2 keer gedeeltelijk. Ik wacht nu echt op een 60fps mogelijkheid en speel hem dan weer van begin tot einde. (inclusief alle sigaretkaarten en fauna etc)

Toen ik RDR undead nightmare gedaan had was ik echt geschokt dat hij af was. Had amper het idee begonnen te zijn :D
Ik kan me hier wel in vinden, bij ACV was de loot inderdaad een stuk slechter uitgewerkt. Vond het bij Assassin's Creed Odyssey bijvoorbeeld echt 100x beter gedaan, dit hebben ze natuurlijk veranderd na de hoeveelheid klachten van gamers maar helaas heeft dit een negatief effect op de game gehad.

Red Dead Redemption 2 heb je dan vaker uitgespeeld dan mij, ik zit inmiddels op 3 keer en wil ooit nog een 4e run gaan doen want wat is die game van hoge klasse! Ik blijf altijd nog duimen en hopen dat veel gamedesigners hier een voorbeeld aan nemen en in de toekomst games ook zoveel diepgang in grote werelden geven.

Ik was voor mijn bedrijfsongeval veel bezig heel veel bezig met The Witcher 3 en daar kan je ook heel goed merken dat de focus op de Single Player lag en niet zoals veel games van tegenwoordig op Co-op of Multiplayer, The Witcher 3 bevat ook echt onwijs veel diepgang en detail.

Far Cry 6 ziet er onwijs goed uit, heb nu 1 missie gedaan om te kijken hoe het eruit zag op Oled. Ik hoop dat er een patch komt voor de bovenstaande problemen zoals kampen die nieuwe vijanden krijgen, ben daarom blij dat ik eerst nog verder ga met The Witcher 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor the witcher 3 staat er nog een update in de planning voor dit jaar geloof ik. Die wacht ik af voor ik er aan ga beginnen.

nieuws: The Witcher 3 met raytracing voor pc en consoles komt in tweede helft...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:24:

Respect voor het 5x uitspelen _/-\o_

Ik heb destijds AC2 (die in Venetië oa) wel helemaal uitgespeeld en op 1000GS gezet inclusief dus al die veren vinden. Dat was nog te doen want relatief kleine map in vergelijking tot nu.

Verder speelt bij mij ook nog wel mee dat ik gewoon 40 uur werk, een gezin heb en dan in de avond uren hersenloos wil gamen. Dat is voor mij dan dom knallen in Battlefield 5. Dan hoef ik nergens rekening mee te houden, mijn eigen ding doen zonder dat het als verplichting aanvoelt. Zodra ik echter weer een open wereld game ga spelen, dan heb ik ook wel dat ik wordt aangetrokken door dat icoontje op de kaart en dan van de main story afwijk om eea te onderzoeken om vervolgens 0,0 progressie te maken in de main story. En dan vaak ook nog eens daarachter komen om 2:30 in de nacht op een doordeweekse dag omdat ik dan altijd nog even dit en nog even dat wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:56:
Voor the witcher 3 staat er nog een update in de planning voor dit jaar geloof ik. Die wacht ik af voor ik er aan ga beginnen.

nieuws: The Witcher 3 met raytracing voor pc en consoles komt in tweede helft...
Ja klopt, alleen het is erg stil daarover! Dus ben eerst maar gewoon gaan spelen, want verwacht ook wel dat dit weer uitgesteld word...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:22

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

justifire schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:44:
Krijg net een mailtje van MS dat de Series X vanavond om 19.00 uur uitkomt 8)7
Misschien nieuwe voorraad ? https://www.xbox.com/nl-nl/consoles/xbox-series-x

[Afbeelding]
Ik hoop het! en ook een beetje flinke voorraad. Ik wil er graag 1 voor mijn vader de verjaardag halen.

Wat betreft Far Cry, heb Far cry 5 gehaald, en daarmee ook Far Cry 3 weer opnieuw kunnen spelen. Wat frustreerde het mij dat in Far Cry 3 al alle enemies continue spawnen. Vroeger is mij dit nooit veel opgevallen.

Vervolgens Far Cry 5 nog even geprobeerd. Maar heb het nu 5% uitgespeeld. Maar wordt echt schijtziek van het 5 meter lopen, en een patrouille tegen te komen, om weer 5 meter te kunnen lopen en de volgende patrouille te hebben. Daarbij de controls slaat ook nergens op.

Vind het nog steeds zonde dat ik toen 100 euro heb uitgegeven voor de premium versie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-10 19:50
Patrock schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:00:
[...]

Ik hoop het! en ook een beetje flinke voorraad. Ik wil er graag 1 voor mijn vader de verjaardag halen.

Wat betreft Far Cry, heb Far cry 5 gehaald, en daarmee ook Far Cry 3 weer opnieuw kunnen spelen. Wat frustreerde het mij dat in Far Cry 3 al alle enemies continue spawnen. Vroeger is mij dit nooit veel opgevallen.

Vervolgens Far Cry 5 nog even geprobeerd. Maar heb het nu 5% uitgespeeld. Maar wordt echt schijtziek van het 5 meter lopen, en een patrouille tegen te komen, om weer 5 meter te kunnen lopen en de volgende patrouille te hebben. Daarbij de controls slaat ook nergens op.

Vind het nog steeds zonde dat ik toen 100 euro heb uitgegeven voor de premium versie...
Ik had met die patrouilles precies hetzelfde. Spel was snel weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is me iets opgevallen...

Wanneer ik de headset aan doe en ik heb een game aan, dan is het volume aardig hoog. Zodra ik maar een klein duwtje geef aan het chat volume wieltje is de game audio ineens bizar veel zachter, terwijl hier juist niets aan zou moeten veranderen want de headset heeft een apart wieltje voor game audio en eentje voor chat audio.

Sowieso blijf ik met alleen deze headset ook de rare issue hebben dat zodra ik een party in ga ik altijd even aan het chat wiel moet zitten anders hoor ik niemand in de party. Ik heb dit alleen met de TB Stealth 700 gen 2 en met oudere TBs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrock schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:00:
[...]

Dit dus.
Icm de brakke ai van vijanden en het eindeloos spawnen van enemies op de ubisoft manier (ghost recon wildlands anyone?) houdt mij ver weg van deel 6 }:|

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Meer info rond Avowed: https://www.windowscentra...ds-meets-medieval-fantasy

Er is trouwens voorraad van de Series X bij Microsoft zelf :)

[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 12-10-2021 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:07:

Er is was trouwens voorraad van de Series X bij Microsoft zelf :)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De inkt is nog niet droog of de zin is al verleden tijd. Bizar hoeveel vraag er is. Ken zelf drie personen die ook proberen een Series X te scoren voor Sint/Kerst. Heb zelf over een maand eentje te koop voor hun, maar ze willen liever een nieuwe. Ogen en oren maar open houden maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 16:32

Theck88

If it's hard just KISS!

Volgens de website van Microsoft heb ik er een gekocht. Nu de bevestiging afwachten.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Schijnbaar is Evil Genius 2 Al speelbaar op Game Pass. Installen via de Xbox app en gaan. Zal wel dichtgezet gaan worden want dik te vroeg, maar toch.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:30:
[...]

De inkt is nog niet droog of de zin is al verleden tijd. Bizar hoeveel vraag er is. Ken zelf drie personen die ook proberen een Series X te scoren voor Sint/Kerst. Heb zelf over een maand eentje te koop voor hun, maar ze willen liever een nieuwe. Ogen en oren maar open houden maar.
We weten natuurlijk niet hoeveel ze op voorraad kregen maar bizar blijft het wel ja bijna een jaar na release... Ben wel nieuwsgierig na hoe het verloop zou zijn geweest zonder de corona tekorten.. Xbox heeft namelijk echt momentum te pakken als ik kijk naar hoeveel reacties en nieuwe mensen er bv in deze thread en de Gamepass thread komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:22
Net op mijn nieuwe series X wreckfest opgestart om een avondje te gamen tegen mijn maat. Nu geeft de Xbox aan dat er een upgrade is voor een tientje. Op internet lees ik dat ik dan ook met 24 man in een server kan. Mijn maat gamed nog op de one X. Die kan maximaal 16 man in een server hebben. Iemand enig idee of we nog tegen elkaar kunnen gamen als ik upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:07:

Er is trouwens voorraad van de Series X bij Microsoft zelf :)
Klinkt top!

Maar het lijkt erop dat Jez denkt dat de world structure zoals ToW zal zijn, dus niet open world maar meer hub worlds. Ene kant jammer want een hub worlds...gaat dat niet nogal disconnected aanvoelen?

Maar niets is nog zeker. Ik hoop nog wel steeds dat we iets gaan zien dit jaar, zeker na wat Obsidian zelf riep na E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Voor degene die net als ik dus far cry 6 niet krijgen gestart:

https://piunikaweb.com/20...ox-consoles-acknowledged/

Ik krijg alleen maar een f*cking zwart scherm en het spel start niet op. Heb al geklaagd bij @ubisoftsupport net als anderen en het probleem is blijkbaar bekend en under investigation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:42
Ik heb een lange tijd game pass ultimate via de 1 euro truuk gefixt, maar morgen verloopt hij helaas.

Kan ik een soortgelijk 3 jr truuk doen? Ik lees op diverse plekken alleen dat dit geldt voor nieuwe leden? Of kan het toch en zo ja hoe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

TweakerVincent schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:00:
Ik heb een lange tijd game pass ultimate via de 1 euro truuk gefixt, maar morgen verloopt hij helaas.

Kan ik een soortgelijk 3 jr truuk doen? Ik lees op diverse plekken alleen dat dit geldt voor nieuwe leden? Of kan het toch en zo ja hoe?
Ja kan gewoon, alleen wordt het nu de 13 euro truuk in plaats van de 1 euro truuk.

Hoe het werkt staat allemaal in het gamepass topic.

[ Voor 5% gewijzigd door d.bakker84 op 12-10-2021 21:24 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!
d.bakker84 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:23:
[...]

Ja kan gewoon, alleen wordt het nu de 13 euro truuk in plaats van de 1 euro truuk.

Hoe het werkt staat allemaal in het gamepass topic.
Nog steeds een super deal. Dus dat betekent je koopt bijvoorbeeld voor drie jaar XBLG op cdkeys of andere soortgelijke sites en dan voor 13 euro haal je Game Pass en die merge je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

devilsnight schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:28:
[...]

Nog steeds een super deal. Dus dat betekent je koopt bijvoorbeeld voor drie jaar XBLG op cdkeys of andere soortgelijke sites en dan voor 13 euro haal je Game Pass en die merge je?
Precies dat ja 😊

XBox Series X: BloodyB2121

Pagina: 1 ... 247 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord