Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Martinspire schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:39:
Ik had graag met de BF2042 beta mee willen doen, maar momenteel heb ik even geen mogelijkheid om dat te doen. Ik heb mentaal en fysiek problemen waardoor ik momenteel niet kan gamen. Mede daardoor ook niet actief op Tweakers. Iets met slaapapneu en er veel te lang mee doormodderen tot het lijdt tot psychische problemen. Ik wil er niet echt op ingaan hier, maar voorlopig zit ik er even niet bij.

Voor wie zich afvroeg waar die garfield avatar bleef...
Beterschap en hopelijk tot snel op het slagveld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
En B9 🙏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik had graag met de BF2042 beta mee willen doen, maar momenteel heb ik even geen mogelijkheid om dat te doen. Ik heb mentaal en fysiek problemen waardoor ik momenteel niet kan gamen. Mede daardoor ook niet actief op Tweakers. Iets met slaapapneu en er veel te lang mee doormodderen tot het lijdt tot psychische problemen. Ik wil er niet echt op ingaan hier, maar voorlopig zit ik er even niet bij.

Rustig aan kerel, beterschap. Als je wat game ontspanning met de 'oldies' wenst dan weet je ons te vinden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:43

Sterkte er mee en hopelijk niet als F16 piloot door het leven bij het slapen gaan.

Bij mij bleek het uiteindelijk gewoon chronische hyperventilatie, hopelijk valt het bij jou ook mee.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:25

Beterschap! :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:21

Beterschap, gezondheid eerst, die games lopen niet weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
@dglavimans
Ik heb ook al bijna drie jaar één C8, blijft ook een top tv. En gewoon dolby vision op 60hz met gamemode is prachtig! Het is jammer dat we die extra opties missen. Maar wat je niet heb.. Voorlopig hebben we een mooie basis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Klote man. Zag gisteren al in mijn friends list: Martinsprire: Laatst online 9 dagen geleden. Vond dat al vreemd, maar goed het had ook een late vakantie kunnen zijn aangezien je niet schoolvakanties van kinderen vast zit. Doe rustig aan en je mist niks aan die BF2042 beta overigens. Bugs, bugs en bugs en hele magazijnen. Je kent het wel.... Mjah, nogmaals, rustig aan doen en beterschap.
D-Ed schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:15:
[...]

Rustig aan kerel, beterschap. Als je wat game ontspanning met de 'oldies' wenst dan weet je ons te vinden
Ik lees steeds vaker hier iets over een oldies groep. Volgens mij pas ik daar met bouwjaar 1975 wel tussen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:49:
[...]

Ik lees steeds vaker hier iets over een oldies groep. Volgens mij pas ik daar met bouwjaar 1975 wel tussen.
Zelfde bouwjaar _/-\o_

Join gerust, 100% Xbox (hoewel de andere oprichter/admin mister @Kalkie af en toe een screenshot durft te plaatsen van een PS5 game :( )

https://discord.gg/ScXMWxZb d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

D-Ed schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:58:
[...]

Zelfde bouwjaar _/-\o_

Join gerust, 100% Xbox (hoewel de andere oprichter/admin mister @Kalkie af en toe een screenshot durft te plaatsen van een PS5 game :( )

Nou van de partij. Moet even kijken hoe eea werkt. Heb die discord app er al eeuwen op staan voornamelijk destijds met al die Battlefield 1/5 easter egg hunts. Verder nooit wat mee gedaan, dus bij deze al mijn excuses voor alles wat daar van mijn kant verkeerd gaat 8)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
[...]

Zelfde bouwjaar _/-\o_

Ik heb me gelijk aangemeld en voorgesteld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:02
Jeetje, Far Cry 6 is weer een heerlijke game in de serie! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bAObDAaZY-G0rf6OpJ-CGupTyo4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/a40oNxbJVP1JSSvnZQq1lSug.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRsvAR3dErThfwtOFMrV54JlGME=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/EPCIP23GkaODjmamXYd0fjO0.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ks-2kPq5qTvgw2HT2uqXeQeKHzY=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/nluk1gLQ9enevvrOKxRMqRU0.png?f=fotoalbum_medium

En mooi dat het is! :9~ Met het 'HD textures-pack' geïnstalleerd, netjes (dynamic?) 4K en 60fps op de Series X. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Goed nieuws voor Hell Let loose :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5BnfUwhP7ugL9SlZTDDoWcziI4g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qrI14l6j75OLLyVt5OWrhVcc.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En die stuttering? Is echt zeer hinderlijk op de Series X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:28
Yonix schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:58:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En mooi dat het is! :9~ Met het 'HD textures-pack' geïnstalleerd, netjes (dynamic?) 4K en 60fps op de Series X. 8)
Staat bij die tweede foto BA Baracus in de achtergrond? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Halo Infinite leaks reveal new Forge mode will have full scripting system

These nodes allow a deeper level of customization, letting players set unique functions, change weapon damage values, or even trigger various animations and effects. Tooltips range from ‘On Game Start’ to ‘On Player Killed’ and just about everything in between. These can all enable unique functions at specific intervals with the right nodes in place.
At the base level, players could design modes that were once impossible in earlier iterations of the Forge. But at the higher level, creators that really have a knack for game development and scripting tools could essentially create entirely new levels and tell their own stories in the Halo universe.

oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:08:
Halo Infinite leaks reveal new Forge mode will have full scripting system

These nodes allow a deeper level of customization, letting players set unique functions, change weapon damage values, or even trigger various animations and effects. Tooltips range from ‘On Game Start’ to ‘On Player Killed’ and just about everything in between. These can all enable unique functions at specific intervals with the right nodes in place.
At the base level, players could design modes that were once impossible in earlier iterations of the Forge. But at the higher level, creators that really have a knack for game development and scripting tools could essentially create entirely new levels and tell their own stories in the Halo universe.

oOo
Nice! 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Lincor schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:05:
[...]

Staat bij die tweede foto BA Baracus in de achtergrond? ;)
'I pity the fool who plays FC6 on a Xbox One!'

Acties:
  • +4 Henk 'm!
sohus schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:21:
20th anniversary controller nu te bestellen bij Bol: Bekijk Xbox Draadloze Controller - 20th Anniversary Special Edition op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Zouden ze die grips gemaakt hebben van alle losgekomen Elite flapjes ?
Beetje bijsnijden, door een groen verfbadje heen en we gaan het gewoon nog een keer proberen ! :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Laatst online: 07:27
Hoop dat dit inderdaad ook de stuttering oplost. Maar ook de random serverkicks. Uitvallen van voice en het niet kunnen joinen van vrienden. 8)7 Zo zonde van deze hele dikke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
sohus schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:21:
20th anniversary controller nu te bestellen bij Bol: Bekijk Xbox Draadloze Controller - 20th Anniversary Special Edition op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Besteld! 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CometOne
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-10 13:38
Ik stelde deze vraag reeds in het Xbox One topic, maar waarschijnlijk is het ook relevant voor de Xbox Series X|S:
Ik was al een tijdje aan het wachten tot Edge Chromium gereleased werd op de Xbox One S, namelijk voor het afspelen van VRT NU.
Nu is het eindelijk zover, maar als ik het probeer wil de video niet spelen.
Is dit bij anderen ook zo, of lukt het bij jullie wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Damn dude!

Heb een hele lange tijd geleden iemand gekend die dit ook had, en het is geen pretje inderdaad. Kalm aan, en sterkte gozer!
Yonix schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:58:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik las ergens dat het native 4K op XSX is, dat echt heel indrukwekkend zou zijn. Het laat dan ook gelijk zien hoe die early launch issues met tools echt niet meer aan de orde is, heel tof!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Definitive Edition _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypYqWhP3VBHPvdpZRNaazOh4olI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FbG82JzpFSJzhkv8hB7BDSfR.jpg?f=fotoalbum_large

Ben wel benieuwd man, I can't lie. Nu gewoon hopen dat het qua content hetzelfde is, dus niet ineens "meer geschikt voor modern Times" gejank zeg maar.

En uiteraard benieuwd naar de grafische en gameplay updates. Betere shooting en driving mechanics, betere animaties? Behoorlijk gedateerde games, dus let's see.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kijk er naar uit, maar ga hem absoluut niet blind kopen. Ik wil eerst weten of de besturing en dergelijke echt bij de tijd is nu. Graphics uit die tijd prima (mits omgezet naar 4k@60 of iets dergelijks) maar verder wil ik wel gewoon dat ik echt 360 graden bewegingsvrijheid heb en dat missies gewoon net als in GTA 5 en RDR2 sub savepunten hebben. Niet dat suffe gedoe van GTA 4 waar je ergens een fout maakt en eerst een kwartier moet rijden om uberhaupt de missie te starten.

Ik speel nu AC2 en word soms echt gek van de besturing.

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-10-2021 17:37 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:35:
[...]

Ik kijk er naar uit, maar ga hem absoluut niet blind kopen. Ik wil eerst weten of de besturing en dergelijke echt bij de tijd is nu. Graphics uit die tijd prima (mits omgezet naar 4k@60 of iets dergelijks) maar verder wil ik wel gewoon dat ik echt 360 graden bewegingsvrijheid heb en dat missies gewoon net als in GTA 5 en RDR2 sub savepunten hebben. Niet dat suffe gedoe van GTA 4 waar je ergens een fout maakt en eerst een kwartier moet rijden om uberhaupt de missie te starten.

Ik speel nu AC2 en word soms echt gek van de besturing.
Yep! Al hoop ik wel op meer dan alleen 4K jasje en 60fps. De vraag is alleen, wat kunnen we realistisch gezien verwachten qua betere graphics? Het gerucht was a mix of old and new graphics. Als ze met betere character models komen begint het al gauw als remake te klinken en dat zal het niet zijn.

We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben ook wel benieuwd wat ze (durven te) vragen ervoor. Ik weet dat veel bedrijven rustig de volle prijs vragen voor een remaster, maar zelf betaal ik dat echt niet. 3 keer 15 euro vind ik al best een boel geld hiervoor om eerlijk te zijn. Het blijven oude games.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:47:
Ik ben ook wel benieuwd wat ze (durven te) vragen ervoor. Ik weet dat veel bedrijven rustig de volle prijs vragen voor een remaster, maar zelf betaal ik dat echt niet. 3 keer 15 euro vind ik al best een boel geld hiervoor om eerlijk te zijn. Het blijven oude games.
Dat ook!

Daarnaast ga ik mezelf niet ophypen totdat ik iets gezien heb. Die GTA 5 remaster trailer was eigenlijk ook best droevig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ah Vice City, vergeet het nooit meer, start de game op de PC,

Broken Wings van Mr Mister begint te spelen, zat er al gelijk helemaal in, de muziek in de Series heeft het voor mij altijd nog zoveel mooier gemaakt.

Als ze de controls een goede overhaul zouden geven ben ik denk ik al wel om voor de Trilogie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:23
[...]

Zelfde bouwjaar _/-\o_

Gaan de coms ook over Discord dan? Want er is nog steeds geen Discord app voor de Xbox toch? Of heb ik een sideload optie gemist 🙃

Edit : Quarrel zou blijkbaar moeten werken. Vanaaf eens testen

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 08-10-2021 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:26:
[...]

Gaan de coms ook over Discord dan? Want er is nog steeds geen Discord app voor de Xbox toch? Of heb ik een sideload optie gemist 🙃

Edit : Quarrel zou blijkbaar moeten werken. Vanaaf eens testen
Nop, Iedereen heeft een Xbox met Live/Gamepass en een headset..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:51:
Ah Vice City, vergeet het nooit meer, start de game op de PC,

Broken Wings van Mr Mister begint te spelen, zat er al gelijk helemaal in, de muziek in de Series heeft het voor mij altijd nog zoveel mooier gemaakt.

Als ze de controls een goede overhaul zouden geven ben ik denk ik al wel om voor de Trilogie.
Ik vond eigenlijk de radio's van 3 nog het indrukwekkendste omdat die volgens mij juist geen bestaande muziek gebruikten maar dat ze gewoon echt voor de game allemaal pop muziek zelf geproduceerd hadden!

Weet nog dat ik mijn auto regelmatig gewoon ergens geparkeerd had om naar de radio te luisteren... Lips 106! Yesterday is gone forever, tomorrow will never be here so live for today... Ahhhhahahaaa :+

Ik hoop wel dat alle originele muziek ook er in zit en niet dat we de GTA radio from Wish krijgen vanwege licentie kosten...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:57:
[...]

Weet nog dat ik mijn auto regelmatig gewoon ergens geparkeerd had om naar de radio te luisteren... Lips 106! Yesterday is gone forever, tomorrow will never be here so live for today... Ahhhhahahaaa :+

Ik hoop wel dat alle originele muziek ook er in zit en niet dat we de GTA radio from Wish krijgen vanwege licentie kosten...
Hehe idd, ik weet niet hoeveel uur ik gewoon rond heb gereden in de delen alleen luisteren naar de muziek, in 5 was dat voor mij meestal Radio Mirror Park - Sleepwalking chain gang of 1974 heerlijk.

En helemaal eens, die trilogie moet wel de muziek van toen hebben, was er sowieso al niet wat gedoe daarover, ik meen me te herinneren dat er al diverse nummers zijn verwijderd uit sommige delen vanwege copyright.

Afwachten maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:39
Ik kijk er nu alweer naar uit om die bestuurbare helikoptermissies in Vice City te doen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 08-10-2021 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:27:
Ik kijk er nu alweer naar uit om die bestuurbare helikoptermissies in Vice City te doen. :P
Met waarschijnlijk dan modern(ere) controle ;)

Ik las vandaag op XboxEra dat er een gerucht gaat dat FarCry 7 een volledig andere kant op zal gaan, een volledig online iets zal het worden. Ik hoop serieus dat dit soort geruchten nergens op gebaseerd zijn, waarom zoiets doen wanneer je shit hardstikke goed verkoopt zoals het nu is?

Eerst met AC dat het een service of platform gaat worden, wtf man. Voor hetzelfde geld pakt het goed uit, we weten zo weinig erover, maar het is vooral niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:23
D-Ed schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:31:
[...]

Nop, Iedereen heeft een Xbox met Live/Gamepass en een headset..
Ja logisch. Het is dat ik meer op de PC game en dan het liefst op Discord zit met mijn PC game vrienden als ik Xbox spellen speel. Maar dat is dus ook mogelijk nu dus top 👍

Kom mij wel melden op de Oldies Discord als ik de Series X vaker aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:52

On_E

Housemusic

Ik zag dat volgende week Disciples : Liberation uitkomt. Hopelijk stelt dit nieuwe deel in een klassieke reeks niet zo teleur als onlangs de nieuwe King’s Bounty.

Previews zijn hoopvol!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe zit het met het updaten van een spel als quick resume aanstaat en de xbox op standby? gaat dat wel allemaal goed? of toch het spel voor de zekerheid opnieuw starten?

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Starfield character models, als dit zo straks er in-game ook uit ziet is dat erg nice qua details voor een BGS game.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wkaXXCyFT7ZtxJWjPkyCnvqGiJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RYq58D4SOEyxfYgZZBb01bEM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Tj9Uj-KO1GDifVlHPus_2hGKkA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8qsd2XEcLqoFlD14GF1RcZ4j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7rahXAbJfHDtK-J6ND7VrIPasw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6ZXR8c4ltC577TowRApWAq95.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dghidGe4SpsRnoYcl3uRfeKHNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EiaMdeH06ArQSmYMgSdYYdUo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wdFCDVClkJpb3ZWY3fip07IHxus=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D2A9Y78fPUjRtCI1j3TI5grp.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOru5_YmFrLcY_0Yap3Gf6OZ_B8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jhiAwWtKFzPQIfMsavvbbVGR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/208JWz2-h-Dq4jk45E20-jI0kvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/14y3YMWmIEyYG2k1fdNGG84V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:01
Farabi schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:27:
hoe zit het met het updaten van een spel als quick resume aanstaat en de xbox op standby? gaat dat wel allemaal goed? of toch het spel voor de zekerheid opnieuw starten?
Dit gaat normaliter zonder problemen.
In de enkele gevallen waar het niet goed gaat en QR niet meer werkt dan wordt automatisch het spel opnieuw geladen. Je hoeft dus niet een spel geforceerd af te sluiten. Spelprogressie blijft intact.

Idem voor een OS-update.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:27:
Ik herinner me ergens nog dat ik die ook lastig vond toen ik hem voor het eerst speelde... Maar toen ik hem later opnieuw speelde vond ik hem best simpel. Maar toen speelde ik het wel met keyboard en met de numpad controls was dat ding heel goed te besturen. Als ze nu dus zorgen dat de controls goed uitgedacht zijn (ik herinner me eigenlijk niet meer hoe het toen met een controller was) dan valt die denk ik best mee.

Maar de trein volgen in SA... All you had to do was follow the damn train CJ! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:37
Hopelijk blijft de radio grotendeels intact. Man Vice City had echt een top soundtrack man.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:13
Xbox Merchandise is een ding aan het worden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTr3VDHYIrE4HNMdJcAHCcf5z6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/96CnKDkPRRYaMgeUQN3zuSQS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:46:
[...]

Ja logisch. Het is dat ik meer op de PC game en dan het liefst op Discord zit met mijn PC game vrienden als ik Xbox spellen speel. Maar dat is dus ook mogelijk nu dus top 👍

Kom mij wel melden op de Oldies Discord als ik de Series X vaker aan zet.
Helemaal goed! _/-\o_

Crossplay zetten we zsm uit over het algemeen dus haak aan als je helemaal in het groene kamp zit ;) :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:33
devilsnight schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:39:
[...]

Ik las vandaag op XboxEra dat er een gerucht gaat dat FarCry 7 een volledig andere kant op zal gaan, een volledig online iets zal het worden. Ik hoop serieus dat dit soort geruchten nergens op gebaseerd zijn, waarom zoiets doen wanneer je shit hardstikke goed verkoopt zoals het nu is?

Eerst met AC dat het een service of platform gaat worden, wtf man. Voor hetzelfde geld pakt het goed uit, we weten zo weinig erover, maar het is vooral niet nodig.
Ik vrees het ergste...Ik wil gewoon ouderwets een mooi SP avontuur kunnen beleven. Heb niet zo veel met dat online gedoe, en al helemaal niet op een competatieve manier. Zal ook de leeftijd wel zijn :9

AC en FC zijn, of moet ik al gaan zeggen waren, voor mij juist die heerlijke SP games waar ik op m'n gemakkie en in mijn eigen tempo makkelijk 100+ uur in kan steken.

Als Ubisoft daadwerkelijk die kant op gaat, zou dat voor mij echt een flinke aderlating zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:04:
[...]

Ik vrees het ergste...Ik wil gewoon ouderwets een mooi SP avontuur kunnen beleven. Heb niet zo veel met dat online gedoe, en al helemaal niet op een competatieve manier. Zal ook de leeftijd wel zijn :9

AC en FC zijn, of moet ik al gaan zeggen waren, voor mij juist die heerlijke SP games waar ik op m'n gemakkie en in mijn eigen tempo makkelijk 100+ uur in kan steken.

Als Ubisoft daadwerkelijk die kant op gaat, zou dat voor mij echt een flinke aderlating zijn.
Ben het 100% met je eens. Please laat die prachtige AAA SP games gemaakt worden. MP vond ik vooral tof met Gears op 360, CoD toen ook, subliem. Battlefield games op Xbox One ook nog wel, maar het draait voor mij zoveel meer om SP games. Co-op kan ik ook van genieten. Gelukkig is MS dit probleem aan het aanpakken met veelbelovende RPGs en action adventures zoals Hellblade 2 en een mogelijke dark fantasy action adventure van Compulsion, de makers van We Happy Few.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Pfff… Hell Let Loose…. Ge-wel-dig !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Zien jullie een verschil tussen dolby vision vs hdr bij far cry 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:52
Farabi schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:48:
Zien jullie een verschil tussen dolby vision vs hdr bij far cry 6?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Is hdr niet wat beter in balans? Misschien is het placebo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:52:
[...]

Ik heb FC6 zelf niet, maar als er een optie is voor HDR in de game dan moet je dat geloof ik net wat hoger zetten dan met HDR10. 800 meestal (C9 OLED) met HDR10 en dan 1000 of zelfs 1200 met DV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:52:
[...]

Schakelt jouw tv met DV niet over naar een andere modus dan de game modus ?
Dat kan het verschil verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:11:
[...]

Schakelt jouw tv met DV niet over naar een andere modus dan de game modus ?
Dat kan het verschil verklaren.
Jawel, maar heb nog het idee dat dolby vision in kinderschoenen staat. Misschien wat @devilsnight zegt..ff kijken om de instellingen naar boven te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:02:
[...]

Ik heb FC6 zelf niet, maar als er een optie is voor HDR in de game dan moet je dat geloof ik net wat hoger zetten dan met HDR10. 800 meestal (C9 OLED) met HDR10 en dan 1000 of zelfs 1200 met DV.
Volgens mij gaat dat over de nits.
Zijn nog geen OLED’s die over de 1000 nits gaan, dus zou 1000 gewoon als standaard aanhouden.
Hoger heeft geen nut, lager wil je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:14:
[...]

Jawel, maar heb nog het idee dat dolby vision in kinderschoenen staat. Misschien wat @devilsnight zegt..ff kijken om de instellingen naar boven te krikken.
Als hij daadwerkelijk uit de game modus schakelt zou ik DV lekker uitzetten.
Meeste games hebben een DV wassen neus en draaien in werkelijkheid op HDR onder het DV logo.
Echter schiet de inputlag wel omhoog buiten de game modus, kan zomaar 150ms verschillen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:18:
[...]

Meeste games hebben een DV wassen neus en draaien in werkelijkheid op HDR onder het DV logo.
Echter schiet de inputlag wel omhoog buiten de game modus, kan zomaar 150ms verschillen :o
Yep, modes zoals standard, cinema etc hebben crazy input lags, zelfs op de OLEDs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:18:
[...]

Maar wie gamed er nu buiten de Game Mode om?!
DV zorgt echt voor 0,0 merkbare inputlag tov “normale” HDR.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 09-10-2021 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
devilsnight schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:54:
[...]

Yep, modes zoals standard, cinema etc hebben crazy input lags, zelfs op de OLEDs.
Ja, dan kijk je tegen 150ms input lag aan. Terwijl DV in Game Mode gewoon op 6ms op 120fps zit, en max 12ms op 60fps zit (2021 OLED).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
justifire schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:39:
Niemand is zeker bekend met de Unreal2004 mod van wayyy back, Red Orchestra? Dat was een heeele trage, ultra realistische WW2 online shooter. Is ie daar een beetje mee te vergelijken?

Want dat zou ik dan wél weer zien zitten, ipv dat over the top ADHD geren en gehuppel :9

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 09-10-2021 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou geweldig zijn als het wat betere performance zou hebben op Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ben zeker te laat voor die demo?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:29:
[...]

Ben zeker te laat voor die demo?
Ik kan de trial gewoon nog spelen. Heb m’n uren nog niet op.
Maar ik had die vóór de release al gedownload.. weet niet of de trial nu nog te downloaden is.

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 09-10-2021 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Rivanov schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:37:
[...]

Maar ik had die vóór de release al gedownload.. weet niet of de trial nu nog te downloaden is.
Ik ga ff kieken

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Laatst online: 07:27
Rivanov schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:37:
[...]

Nee, volgens mij niet. M'n broertje kreeg het gisteren niet voor elkaar helaas.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dolby vision, fps-boost, auto-hdr, gratis cloudsave, krachtigere hardware, uitgebreide BC. man, had nooit gedacht hier dat de ps5 alleen voor de exclusives zou dienen in mijn woonkamer. ik voel me een dief van mn portemonnee als ik bij een multi-platform voor de ps5 versie ga..

[ Voor 26% gewijzigd door Farabi op 09-10-2021 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:09
Ik heb een xbox series x en wil met een vriend online gamen (hij heeft mijn one x overgenomen). Wat is de beste manier om voice te gebruiken? Ik heb een headset via usb maar wil die liever bij mijn pc houden.

Bluetooth gaat niet las ik, dus wss moet ik maar een aparte kopen? Wireless lijkt mij lekker, maar dat moet dan zeker met een usb dongle gaan?

Of kan ik gewoon mijn headset in mijn controlller stoppen? (heeft ook een aansluiting daarvoor)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:25:
[...]

Zou geweldig zijn als het wat betere performance zou hebben op Series X.
Zou mooi zijn inderdaad.
Is het een deal-breaker ? Voor mij absoluut niet !
Spel is net een week uit en de devs zitten er bovenop.
Gaat vast goed komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix

Net even gekeken, het lijkt inderdaad zo te zijn dat de tiles in een grotere resolutie getoond worden op het 'home screen'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_doFqxQdi8f7jxWtpsuQbtztS4I=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CmneAWp984YxQvgzSgTNet3t.jpg?f=fotoalbum_medium

Het valt op dat de 'Gamepass' en 'Series X|S' logo's van lagere kwaliteit zijn (onscherp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
TweakerVincent schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:27:
Ik heb een xbox series x en wil met een vriend online gamen (hij heeft mijn one x overgenomen). Wat is de beste manier om voice te gebruiken? Ik heb een headset via usb maar wil die liever bij mijn pc houden.

Bluetooth gaat niet las ik, dus wss moet ik maar een aparte kopen? Wireless lijkt mij lekker, maar dat moet dan zeker met een usb dongle gaan?

Of kan ik gewoon mijn headset in mijn controlller stoppen? (heeft ook een aansluiting daarvoor)?
Die aansluiting voor een koptelefoon kun je inderdaad gebruiken voor een koptelefoon. Wireless kan ook maar dat werkt alleen met specifieke headsets. De oude Microsoft wireless headset is best ok voor het geld als je hem nog kan vinden. De nieuwere vind ik zelf wat duur voor wat het kan, dan zou ik eerder iets meer uitgeven aan een goede Turtle Beach of nog iets meer voor de Arctis series. Je kunt ook oortjes erin stoppen voor chat en game geluid via de speakers laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Exactor it schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Die aansluiting voor een koptelefoon kun je inderdaad gebruiken voor een koptelefoon. Wireless kan ook maar dat werkt alleen met specifieke headsets. De oude Microsoft wireless headset is best ok voor het geld als je hem nog kan vinden. De nieuwere vind ik zelf wat duur voor wat het kan, dan zou ik eerder iets meer uitgeven aan een goede Turtle Beach of nog iets meer voor de Arctis series. Je kunt ook oortjes erin stoppen voor chat en game geluid via de speakers laten lopen.
Thanks! Mijn oude headset werkt top! Super :) kan alleen microphone niet testen maar zal wel ok zijn.

Ook mooi dat multiplayer nu gratis is. Ik heb gamepass. Dat is correct toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
TweakerVincent schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:10:
[...]

Thanks! Mijn oude headset werkt top! Super :) kan alleen microphone niet testen maar zal wel ok zijn.

Ook mooi dat multiplayer nu gratis is. Ik heb gamepass. Dat is correct toch?
Voor de zekerheid: een USB headset gaat niet werken. Ik dacht dat je op de audio ingang op je controller doelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Exactor it schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Voor de zekerheid: een USB headset gaat niet werken. Ik dacht dat je op de audio ingang op je controller doelde.
Bedoelde ook audio ingang. Microphone werkt dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Graft schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Nee, volgens mij niet. M'n broertje kreeg het gisteren niet voor elkaar helaas.
@Graft @Rivanov je kunt ook prima het spel kopen en uitproberen, binnen 2 weken(volgens mij) kun je je aankoop laten annuleren en terugstorten.

Gaat echt heel gemakkelijk en snel, via je Microsoft account kun je je aankopen inzien en welke nog binnen de periode vallen annuleren.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
TweakerVincent schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:56:
[...]

Yes. De mics van de meeste headsets werken gewoon. Zie hier voor info over audio jacks.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:20:
[...]

O
Niemand is zeker bekend met de Unreal2004 mod van wayyy back, Red Orchestra? Dat was een heeele trage, ultra realistische WW2 online shooter. Is ie daar een beetje mee te vergelijken?

Want dat zou ik dan wél weer zien zitten, ipv dat over the top ADHD geren en gehuppel :9
RO was nog wat meer realistisch hoor, als ik me goed herinner moest je daar ook elke keer apart doorladen bij een single shot rifle, dat kan in HLL overigens ook maar de optie staat standaard uit.

Maar kan je wel vertellen dat HLL het meest in de buurt komt van RO, op de consoles dan, ik geloof dat bijv een game als Squad op de pc er nog een schepje bovenop doet qua realisme.

Ik moet zeggen dat het bij HLL een beetje hit or miss is of je in een goed squad /team terecht komt maar man man, als alles dan ook eenmaal klikt is het een mooie ervaring 8)

Over de top huppelen zul je iig niet aantreffen in HLL.

Heb zelf alle Battlefields gespeeld behalve Hardline en gave games hoor, maar ik heb nu nog geen moment omgekeken naar de nieuwe BF open beta en ook totaal geen behoefte aan moet ik eerlijk zeggen, als die game volledig uit is zal ie er heus wel komen maar heb er zelf geen haast mee nu HLL er is.

Als je daar met een dikke deployed machine gun een flank ligt te verdedigen en er komt dan idd ook een heel squad aangeslopen dan is het echt een feest 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Sipio op 09-10-2021 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Sipio schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:22:
[...]

RO was nog wat meer realistisch hoor, als ik me goed herinner moest je daar ook elke keer apart doorladen bij een single shot rifle, dat kan in HLL overigens ook maar de optie staat standaard uit.

Maar kan je wel vertellen dat HLL het meest in de buurt komt van RO, op de consoles dan, ik geloof dat bijv een game als Squad op de pc er nog een schepje bovenop doet qua realisme.

Ik moet zeggen dat het bij HLL een beetje hit or miss is of je in een goed squad /team terecht komt maar man man, als alles dan ook eenmaal klikt is het een mooie ervaring 8)

Over de top huppelen zul je iig niet aantreffen in HLL.

Heb zelf alle Battlefields gespeeld behalve Hardline en gave games hoor, maar ik heb nu nog geen moment omgekeken naar de nieuwe BF open beta en ook totaal geen behoefte aan moet ik eerlijk zeggen, als die game volledig uit is zal ie er heus wel komen maar heb er zelf geen haast mee nu HLL er is.

Als je daar op met een dikke deployed machine gun een flank ligt te verdedigen en er komt dan idd ook een heel squad aangeslopen dan is het echt een feest 8)
Goed om te weten, thx. Ik laat de Battlefield's en COD's al een tijdje aan me voorbijgaan. Wellicht dat HLL een goede optie is om het weer eens op te pakken.

Man, wat waren dat goede tijden tijdens RO. Wel met een ingespeede squad, erg belangrijk.

De Gewehr43 toendertijd, heerlijk :9. 10 patronen semi automatic, en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er mensen die Insurgency Sandstorm gehaald hebben voor Series X? Zo ja....

Veel last van bugs? Op Reddit lees ik dingen als audio bugs dat gun shots ineens foetsie zijn en dat je moet switchen naar handgun en terug om het geluid weer te hebben. Hier is mee te leven, maar ook shit zoals crashes en daar is niet mee te leven, ik begin het best zat te worden hoe best veel games de laatste tijd uitgebracht worden met allerlei issues.

Hoe ervaren jullie de game tot nu toe? Ik heb expres even gewacht met het gelijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:43
devilsnight schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:39:
Zijn er mensen die Insurgency Sandstorm gehaald hebben voor Series X? Zo ja....

Veel last van bugs? Op Reddit lees ik dingen als audio bugs dat gun shots ineens foetsie zijn en dat je moet switchen naar handgun en terug om het geluid weer te hebben. Hier is mee te leven, maar ook shit zoals crashes en daar is niet mee te leven, ik begin het best zat te worden hoe best veel games de laatste tijd uitgebracht worden met allerlei issues.

Hoe ervaren jullie de game tot nu toe? Ik heb expres even gewacht met het gelijk kopen.
Hier ook erg benieuwd.. Zit ontwijs te twijfelen tussen Hell let loose of insurgency. Heb het idee dat de playerbase van HLL stuk groter is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
R0dsk0ll schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:56:
[...]

Hier ook erg benieuwd.. Zit ontwijs te twijfelen tussen Hell let loose of insurgency. Heb het idee dat de playerbase van HLL stuk groter is.
Herkenbaar. Insurgency lijkt mij qua gameplay leuker (ik ben minder van grote maps met nadruk op samen moeten spelen omdat ik me altijd erger aan teammates die niet precies doen wat ik denk dat ze moeten doen) maar het ziet er wat houterig uit. HLL ziet er soepeler uit qua gunplay en ik lees goede dingen over de audio. En daar ben ik wel gevoelig voor. De audio is het enige dat me op de been hield bij Battlefield. Gelukkig is er voor deze twijfelperiode Splitgate. :) Zijn er hier mensen die dat spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:39
Ik had best zin in Back 4 Blood maar dit vond ik wel echt even teleurstellend. Wisten jullie dit al?

https://kotaku.com/back-4...ts-stat-tracki-1847832523

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:03:
[...]

Herkenbaar. Insurgency lijkt mij qua gameplay leuker (ik ben minder van grote maps met nadruk op samen moeten spelen omdat ik me altijd erger aan teammates die niet precies doen wat ik denk dat ze moeten doen) maar het ziet er wat houterig uit. HLL ziet er soepeler uit qua gunplay en ik lees goede dingen over de audio. En daar ben ik wel gevoelig voor. De audio is het enige dat me op de been hield bij Battlefield. Gelukkig is er voor deze twijfelperiode Splitgate. :) Zijn er hier mensen die dat spelen?
Ik heb Insurgency zelf niet omdat ik just wel meer van de grote mappen ben, maar ondanks dat ik HLL helemaal geweldig vind, qua (soepeler) wat je zei moet er aan HLL ook nog wel wat gesleuteld worden hoor, de aim assist werk meer tegen dan dat het goed doet en je kunt blijven steken op de kleinste hoekjes van een steen of heg bijv.

En als je je snel ergerd aan teammates die dingen niet helemaal goed doen staat je daar nog heel wat te wachten :+
Maar dat komt ook omdat HLL wel wat van een leercurve heeft, ik ben zelf ook nog van alles aan het leren in de game.

Qua sounds effect kan ik alleen maar dit zeggen 👌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Laatst online: 19:21
Weet niet of deze al langsgekomen was:

https://www.eurogamer.net...021-far-cry-6-tech-review

@Farabi Was jij niet hier op zoek naar, of had je het al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog steeds bezig met Psychonauts, maar het is wel te merken dat deze game nog uit een tijd kwam dat er nog geen regels waren voor devs tegen het martelen van je gamers :+

Degene die het milkman level gemaakt heeft moet toch wel echt een sadist van de bovenste plank zijn zeg...

Edit: ok was er wat over aan het googlen en zie het bekend staat als een van de beste levels ooit... Ja, het is origineel, het is geweldig geschreven, grappig... Maar de gameplay is absolute hondenschijt, en ik zie wel meer plekken die dat bevestigen (en het lijkt verderop in de game alleen maar erger te worden, als ik bv dit lees: https://venturebeat.com/c...y-guys-psychonauts-sucks/)

Is dat in deel 2 wel beter? Ik krijg de neiging om er mee te kappen (momenteel een paar pogingen gedaan tegen psycho chick die bommen naar je gooit en dan het licht uit doet waardoor je vervolgens in 3rd person view haar schoten moet ontwijken terwijl je de slechtst handlende skill ooit moet gebruiken om dr bommen terug te gooien... In-fucking-sane)

[ Voor 57% gewijzigd door Finraziel op 09-10-2021 20:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond Dolby Vision eens geprobeerd op mijn Series X i.c.m. mijn LG C9 (Far Cry 6). Ik was niet echt onder de indruk en vond het maar flets en grijzig. Waarschijnlijk komt dit door de toepassing van chroma subsampling op 4K/60Hz, gezien het feit dat mijn tv (nog) geen DV doet op 4K/120Hz. Bottom line: ik vind HDR10 er beter uitzien op mijn tv.

Verder vermaak ik mij prima met FC6! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBjUPB2p_OhM7zTLGd9kV8iiUgA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/Nzow1vdCZV8xKjJG366AxFQ8.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sa56CfP89vTGtHMSaGhPdeMv_Ps=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/W4zVVb6TAczoSVER5zG0KQLm.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:29:
Nog steeds bezig met Psychonauts, maar het is wel te merken dat deze game nog uit een tijd kwam dat er nog geen regels waren voor devs tegen het martelen van je gamers :+

Degene die het milkman level gemaakt heeft moet toch wel echt een sadist van de bovenste plank zijn zeg...

Edit: ok was er wat over aan het googlen en zie het bekend staat als een van de beste levels ooit... Ja, het is origineel, het is geweldig geschreven, grappig... Maar de gameplay is absolute hondenschijt, en ik zie wel meer plekken die dat bevestigen (en het lijkt verderop in de game alleen maar erger te worden, als ik bv dit lees: https://venturebeat.com/c...y-guys-psychonauts-sucks/)

Is dat in deel 2 wel beter? Ik krijg de neiging om er mee te kappen (momenteel een paar pogingen gedaan tegen psycho chick die bommen naar je gooit en dan het licht uit doet waardoor je vervolgens in 3rd person view haar schoten moet ontwijken terwijl je de slechtst handlende skill ooit moet gebruiken om dr bommen terug te gooien... In-fucking-sane)
Deel 2 kent geen frustrerende platform elementen of frustrerende bosses. Is echt met zijn tijd meegegaan. Met uitzondering van de originaliteit en de dialogen. Die zijn ouderwets goed.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-10-2021 21:04 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:00:
[...]

Deel 2 kent geen frustrerende platform elementen of frustrerende bosses. Is echt met zijn tijd meegegaan. Met uitzondering van de originaliteit en de dialogen. Die zijn ouderwets goed.
Nice :)
Ik ben nou toch voorbij die boss waar ik net zat, bedacht me dat er misschien toch een andere manier was om schade te doen (om een of andere reden dacht ik dat geprobeerd te hebben en dat ze immuun was maar toch niet). Dus ik kijk nog eens hoe ver ik kom (niet nu, ben tilted), maar anders maar gewoon lekker door skippen naar 2 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:56:
Vanavond Dolby Vision eens geprobeerd op mijn Series X i.c.m. mijn LG C9 (Far Cry 6). Ik was niet echt onder de indruk en vond het maar flets en grijzig. Waarschijnlijk komt dit door de toepassing van chroma subsampling op 4K/60Hz, gezien het feit dat mijn tv (nog) geen DV doet op 4K/120Hz. Bottom line: ik vind HDR10 er beter uitzien op mijn tv.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het verschilt echt per game. Met bepaalde oudere games merkte ik echt dat ik DV mooier vond dan HDR10.

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 10-10-2021 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die freaking Game Pass toch ook hé...

Wilde ik van de week eindelijk met Psychonauts 2 en/of RDR2 verder. Totdat ik het lijstje zag van games die GP gaan verlaten. Oa Tales of Vesperia dus, een game waar ik op 360 heel ver ben gekomen en toen een break nam en niet meer terug ging ernaar.

Ik zit er nu ongeveer 20 uurtjes in en ik ga er voor om hem voor de 15e uit te spelen, want dan gaat ie eruit. Wel een top game nog steeds zeg, interessante characters en verhaal wat steeds boeiender wordt, machtig mooie muziek, tof combat systeem ook. Geprobeerd in Engels te spelen, nope, absoluut in het Japans deze.

Moet zeggen dat me dit het afgelopen jaar best vaak is voorgekomen, nog even snel een toffe game die eruit gaat uitspelen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Staat hier ook klaar, morgenvroeg maar eens aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij krijgt die C9 geen update naar 4K/120Hz met DV, aangezien deze een andere chipset heeft als de CX en de C1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:03
Ik wil Grounded gaan spelen, maar hij blijft zeuren dat ik een update nodig heb, die hij niet wilt gaan installeren (we can’t get it at the moment). Die melding heb ik nog nooit gezien. Andere games updaten en downloaden zonder problemen.
Ook al eens de game weggegooid en opnieuw gedownload, maar de melding blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
TweakerVincent schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:56:
[...]

Jazekers! Zo'n combi stekker werkt gewoon, gebruik ik hier ook namelijk met mijn Sennheiser. Enige klacht is dat ze mij soms niet horen, maar dat komt omdat mijn microfoontje dan naar binnen gedraaid zit :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
harrytasker schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 23:16:
[...]

Volgens mij krijgt die C9 geen update naar 4K/120Hz met DV, aangezien deze een andere chipset heeft als de CX en de C1...
De C9 schijnt juist een sterkere chipset te hebben. de enige reden dat de update (eventueel) niet zal uitkomen heeft met het slechte beleid van LG te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Farabi schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 00:39:
[...]

De C9 schijnt juist een sterkere chipset te hebben. de enige reden dat de update (eventueel) niet zal uitkomen heeft met het slechte beleid van LG te maken.
Als het inderdaad mogelijk is zou het waardeloos zijn dat LG de moeite er niet in stopt. Het is gewoon een premium tv van 2 jaar terug en ze hebben hard in gezet op HDMI2.1 en gaming.

Wordt chroma subsampling niet altijd toegepast bij DV?
Pagina: 1 ... 246 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord