Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:03

-tom-562

Oliesjeik

Ik las afgelopen week (toevallig) dat het nu mogelijk is om games van je X-Box te streamen naar je PC. ZIjn er hier mensen die dat doen, zo ja, hoe bevalt dat? En dan voornamelijk shooters (online). Is dat te doen of is er sprake van (te veel) lag?
Ik heb vorig jaar mijn X-Box One-S verkocht omdat ik nauwelijks meer op mijn TV game (sinds ik samenwoon gaat dat wat lastiger :')), streamen naar mijn PC lijkt mij in dit geval dus ideaal. Wanneer ik het rijk voor mij alleen heb zou ik gewoon op mijn TV kunnen kunnen gamen, en anders op mijn PC

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 11:44
-tom-562 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:05:
Ik las afgelopen week (toevallig) dat het nu mogelijk is om games van je X-Box te streamen naar je PC. ZIjn er hier mensen die dat doen, zo ja, hoe bevalt dat? En dan voornamelijk shooters (online). Is dat te doen of is er sprake van (te veel) lag?
Ik heb vorig jaar mijn X-Box One-S verkocht omdat ik nauwelijks meer op mijn TV game (sinds ik samenwoon gaat dat wat lastiger :')), streamen naar mijn PC lijkt mij in dit geval dus ideaal. Wanneer ik het rijk voor mij alleen heb zou ik gewoon op mijn TV kunnen kunnen gamen, en anders op mijn PC
Dat werkte al een tijdje via de insider ring, maar zeker bedraad werkte dit zeer netjes.

Nadeel dat mijn Series X niet gevonden wordt in de Xbox app/mobiele app, dus ik heb dit nog niet kunnen testen met de nieuwe consoles.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Heb sinds gister de ervaring dat je bij het behalen van een achievement de melding niet zit onderin.
In het XBOX menu zie je wel dat je ze behaald hebt.

Ligt dit aan mij of is het een algemeen probleem?

Bij notifications heb ik een vinkje aangezet om het te proberen te verhelpen, daarvoor heb ik er niets aan veranderd.

blijkbaar ben ik niet de enige met het probleem: https://www.reddit.com/r/...ievements_not_popping_up/

[ Voor 17% gewijzigd door Bulletdodger op 07-10-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gr1542 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:09:
[...]

Misschien is de Conquest mode niet jouw ding. Ik had het gevoel zelf ook, maar ik verwacht wel, dat als ik er wat meer tijd insteek, dat het vanzelf beter en leuker wordt. Zeker als straks de spelmodes op kleinere maps er bij komen (Rush en dergelijke).

Ik ga ook even kijken of de trial van Hell Let Loose nog beschikbaar is, want daar hoor ik ook goede verhalen over. Edit: te laat. Dan maar gewoon kopen binnenkort.
Maar gaan er echt kleinere maps komen? De trailer liet vooral hele grote maps zien. Of wellicht laten ze Rush, Team DM op een kleiner gedeelte van dezelfde maps afspelen, dat zal het zijn. Ik denk dat dat valt onder die twee mode op het main menu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
devilsnight schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Maar gaan er echt kleinere maps komen? De trailer liet vooral hele grote maps zien. Of wellicht laten ze Rush, Team DM op een kleiner gedeelte van dezelfde maps afspelen, dat zal het zijn. Ik denk dat dat valt onder die twee mode op het main menu.
Ik neem aan dat er inderdaad op gedeeltes van de huidige maps gespeeld wordt, zoals altijd het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkeerd topic.

[ Voor 93% gewijzigd door Rivanov op 07-10-2021 11:51 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulletdodger schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:36:
Heb sinds gister de ervaring dat je bij het behalen van een achievement de melding niet zit onderin.

Bij notifications heb ik een vinkje aangezet om het te proberen te verhelpen, daarvoor heb ik er niets aan veranderd.

blijkbaar ben ik niet de enige met het probleem: https://www.reddit.com/r/...ievements_not_popping_up/
Dit had ik gisteren ook. Kreeg ze op mijn telefoon wel te zien via een pop-up, maar niet op de xbox.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfde hier.
Echter poppen de diamond achievements wel ( <10 %)
Normale achievements unlocken wel, maar idd geen pop-up melding tijdens het spelen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 15:20

Vagax

Hehe

Check altijd eerst trouwens of je Xbox niet op een Preview build staat want dan is de kans groter dat iets kapot gaat. Ik had inneens veel issues met audio en ging er over klagen op het Xbox forum tot ik er snel achterkwam dat ik natuurlijk in de Preview zit en dat het daar aan lag, dat uitgezet en het was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is ook een issue met achievements als je quick resume gebruikt met bepaalde games. Ik had het met The Artful Escape. Na het volledig opnieuw starten van de game verschenen al die achievies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
343 will share Halo Infinite’s Ranked and Competitive settings next week

oOo

Voor een flight (pre beta volgens velen) was Infinite toch erg gepolijst i.t.t sommige andere betas O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 14:36

Heb ik nog niet meegemaakt? Gisteravond nog even Halo 2 geprobeerd en ik kreeg redelijk wat achievements, zowel zichtbaar op mijn mobiel als onderin het Xbox scherm (centraal onderin). Zit wel in de Alpha Skip Ahead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de afgelopen 2 dagen (of zo) ook dat ik geen melding krijg van mijn AC 2 achievements. Geen idee waarom.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 15:22

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Viel mij gisteren ook op. Ik meerdere malen proberen om de achievement te halen. Uiteindelijk pauze, zie ik een melding. Achievement unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Vagax schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:01:
Check altijd eerst trouwens of je Xbox niet op een Preview build staat want dan is de kans groter dat iets kapot gaat. Ik had inneens veel issues met audio en ging er over klagen op het Xbox forum tot ik er snel achterkwam dat ik natuurlijk in de Preview zit en dat het daar aan lag, dat uitgezet en het was opgelost.
Wat voor issues had je met audio? Ik ervaar die namelijk ook wel vaker op mijn xbox wireless headset, soms haperend geluid. Had ik bijvoorbeeld ook in het menu bij Infinite voordat we een game in gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 08:47

viel me ook op bij far cry 6, ik zag op me telefoon middels de xbox app dat ik een achievement had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen hier die Avengers van gamepass hebben geplukt vorige week, en er helemaal niets meer mee doen? :P
Wat ging dat snel vervelen zeg.

Inmiddels al wat Far Cry 6 ervaringen hier? Ik ben er nog niet helemaal over uit om wel of niet tot aankoop over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:57:
Zijn er meer mensen hier die Avengers van gamepass hebben geplukt vorige week, en er helemaal niets meer mee doen? :P

Inmiddels al wat Far Cry 6 ervaringen hier? Ik ben er nog niet helemaal over uit om wel of niet tot aankoop over te gaan.
Die 160 gigabyte schrok me toch echt wel af.

Waarom is Marvel Avengers zo gigantisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Heb een half uurtje gespeeld. Heel erg Far Cry, dus als je dat leuk vind, dan zit je goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vagax schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:01:
[...]

Die 160 gigabyte schrok me toch echt wel af.

Waarom is Marvel Avengers zo gigantisch?
Mijn korte ervaring is dat er veel "epische" momenten in zitten gepropt waar je naar mag kijken, ziet er wel goed uit verder maar de gameplay verpest het voor mij.
Bulletdodger schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Heb een half uurtje gespeeld. Heel erg Far Cry, dus als je dat leuk vind, dan zit je goed :)
Denk dat ik geen andere mening meer ga lezen, overal ongeveer het zelfde. :)
Kijk nog wel, misschien van het weekend toch maar halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SecondGuess schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:51:
He was laatst sonic allstar racing van de 360 aan het spelen. Best leuk maar ook grafisch erg verouderd.
Welke kart racer is nu het leukst op de xbox? Sonic team racing of crash badinoot nitro? Nicolodeon racing en Garfield racing zien er crap uit. Die tel ik niet mee.
Sonic & all Star racing transformed bedoel je dan denk ik hè? Die was erg leuk ja... Sonic team racing is daar wat mij betreft helaas echt geen goede opvolger voor. Transformed had een hoge skill ceiling en was daardoor erg leuk om te spelen en beter in te worden. Team leunt helaas, zoals de naam ook al stelt, veel te veel op je team... Ik heb hem niet online gespeeld maar solo is dat dus gewoon ai. Verder heb je een team power die veel te sterk is. Gevolg is dat je of heel hard je best kunt doen om goed te racen en dan in de laatste ronde door iedereen ingehaald worden met een team power... Of zelf meer naar achter rijden, team power opbouwen en vlak voor de finish gebruiken om te winnen 7(8)7

Ik heb niet heel erg ver gespeeld in die game om te zien of het ergens beter werd, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Wat mij betreft zouden ze transformed uit mogen brengen op 4k 60 fps, misschien nog een paar nieuwe tracks er bij, en gaan met die banaan. Die game was voor mij het summum van kart racing, nog beter dan Mario kart (omdat het meer skill based is, maar is een kwestie van smaak, mk is wel ook heel leuk).

Of crash beter is dan team durf ik niet te zeggen... Wel eens naar gekeken maar vond hem op dat moment nog te duur om de gok te wagen. Geen idee of hij ondertussen wel eens voor minder langs komt eigenlijk.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:09
Ja, dat heb ik ook gehad. Quantum Break gestart en niet meer naar Avengers omgekeken. Alleen jammer dat Quantum Break geen 60 fps heeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lincor schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Ja, dat heb ik ook gehad. Quantum Break gestart en niet meer naar Avengers omgekeken. Alleen jammer dat Quantum Break geen 60 fps heeft...
Recentelijk Quantum Break volledig gespeeld. Inderdaad, het gemis van 60FPS was wel een dingetje .. maar qua game was het wel top om een keer gespeeld te hebben.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:29
Gisteren na zeker een week de xbox weer eens gestart, werd ik begroet met een beeldgrote 'xcloud gaming is here' mededeling. Xcloud is zeker mooi verwerkt in de interface. Netjes 2 knoppen bij de gamepass games voor lokale install of voor starten in xcloud. Starten ging ook razendsnel. En als je speelt krijg je ook zo nu en dan een knop te zien of je hem niet lokaal wilt installeren.

had gisteren geen achievements, maar ik lees nu hier dat dat mogelijk een ander probleem was op het xbox netwerk. Zal vanavond nog eens proberen.

andere minpuntjes (die te verwachten zijn): geen DV of HDR en geluid leek niet 5.1 te zijn, maar kan aan de game gelegen hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door SunnieNL op 07-10-2021 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcloud klinkt perfect om games als demo te checken in gamepass, en als de game blijkt te bevallen de boel downloaden voor hoge res en lagere latency. Er zitten games tussen die ik best wel wil checken maar gewoon geen zin heb om te downloaden. :P
Zou mooi zijn als alle games een demo krijgen op Xbox en dat je via cloud de games een beperkte tijd zou kunnen checken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:01:
Xcloud klinkt perfect om games als demo te checken in gamepass, en als de game blijkt te bevallen de boel downloaden voor hoge res en lagere latency. Er zitten games tussen die ik best wel wil checken maar gewoon geen zin heb om te downloaden. :P
Zou mooi zijn als alle games een demo krijgen op Xbox en dat je via cloud de games een beperkte tijd zou kunnen checken.
Exact dit gedaan voor Fallout 76 en Conan Exiles, alle twee de games zijn best fors, binnen werkelijk enkele seconden heb ik het spel opgestart in xCloud en kan ik het perfect spelen.

Uiteindelijk was het wel wat en downloaden ik de game, als dit straks voor iedereen op Xbox ook te doen is met xCloud ben ik helemaal happy :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bulletdodger schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Hij is aan het downloaden, zin in "heel erg Far Cry". :)
Beetje verwarrend als ik online lees maar als ik het goed heb is de 69gig download inclusief hd pack toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2021 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Denk dat ik geen andere mening meer ga lezen, overal ongeveer het zelfde. :)
Kijk nog wel, misschien van het weekend toch maar halen.
Ik twijfel hier ook nog, had een post van iemand op reddit gelezen en die zei dat er verschillende soorten ammo zijn 'explosive, armor piercing etc) en dat er ook vijanden zijn die alleen maar gevoelig zijn voor een bepaald soort ammo.

Als je dus met je dikke .50 sniper rifle op iemand schiet en je hebt niet de juiste ammo doet het dus helemaal niks naar het schijnt.

Ook dat de zelf gecrafte olie potjes betere silencers zijn dan een 'echte' laten we maar zeggen.

En silencers die in de brand vliegen na een aantal schoten met bijv een automatische wapen, tja ik weet nog niet.

Nou is FC nooit echt realistisch geweest en dat maakt ook niet uit maar ik twijfel nog of ik dat soort gameplay wel leuk ga vinden in een FC.

Maar misschien toch ook maar halen en zelf ondervinden, ik denk er nog ff over na.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Als ik wel iets hebt geleerd van Ubisoft is dat de games echt razendsnel de uitverkoop in schieten en je ze binnen 5-6 maanden al voor 30 euro ergens op kan pikken.

Ik heb ook wel interesse in FC6 maar absoluut geen 50-60 euro interesse :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:49
Vagax schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:42:
Als ik wel iets hebt geleerd van Ubisoft is dat de games echt razendsnel de uitverkoop in schieten en je ze binnen 3 maanden al voor 30 euro ergens op kan pikken.

Dit heb ik dus ook, wel zin in een luchtig knalfestijn, maar wetende dat de prijs zo snel daalt, vind ik toch zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:53
Heb momenteel net een weekje de Series X in huis, echter ben ik aan het wachten op de nieuwe CoD, Forza, Halo.

Zijn er echte aanraders/must haves voor op de Xs X?
Iets in de richting van MMORPG/RPG of FPS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:34:
[...]

Hij is aan het downloaden, zin in "heel erg Far Cry". :)
Beetje verwarrend als ik online lees maar als ik het goed heb is de 69gig download inclusief hd pack toch?
Nee.
HD pack van 25 GB moet los geïnstalleerd worden bovenop de 69 GB van het basisspel.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rotinomm schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:46:
Heb momenteel net een weekje de Series X in huis, echter ben ik aan het wachten op de nieuwe CoD, Forza, Halo.

Misschien is Vermintide 2 iets voor je ?
Remnant : From the Ashes misschien ?
Of zoek je specifiek Xbox exclusives ?

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 07-10-2021 15:55 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Musthave: GamePass Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Fallout 76, Grounded en Conan: Exiles past misschien in dit straatje

Allemaal op Game Pass trouwens

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 08:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vagax schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:42:
Als ik wel iets hebt geleerd van Ubisoft is dat de games echt razendsnel de uitverkoop in schieten en je ze binnen 5-6 maanden al voor 30 euro ergens op kan pikken.

Je hebt groot gelijk, kan best snel dalen.
Ik heb nu zin in een nieuwe FC, en eind van het jaar komt Halo en zo weer uit. >:)
justifire schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Nee.
HD pack van 25 GB moet los geïnstalleerd worden bovenop de 69 GB van het basisspel.
Dat is een flinke download. Op reddit zegt de ene dat 69 inclusief de pack is de ander zegt van niet, typisch weer.

Ik vind de combat helemaal niks, maar elder scrolls online een idee? Er zijn genoeg liefhebbers van deze game.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2021 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ubisoft games hebben de neiging vrij snel in prijs te dalen. Dus als je twijfelt en niet per sé nu wilt spelen kun je ook even wachten :)

/spuit 11 hier lees ik nu. @Vagax gaf je al de juiste info. Maar bij deze de bevestiging :+

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 07-10-2021 16:24 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Controller vind ik er wel gaaf uit zien. Maar al een Halo Edition XSX én een design lab controller onderweg. Wel even genoeg accesoires gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qua MMORPG kun je eens kijken naar Bless Unleashed: https://www.xbox.com/de-DE/games/bless-unleashed. F2P, maar van Namco/Bandai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
Wom schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:19:
[...]

Qua MMORPG kun je eens kijken naar Bless Unleashed: https://www.xbox.com/de-DE/games/bless-unleashed. F2P, maar van Namco/Bandai.
Misschien is MMORPG niet het juiste woord, gewoon lekker gearen, questen en dat soort dingen.
Hoeft niet persee online maar is een fijne bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Rotinomm schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:25:
[...]

Misschien is MMORPG niet het juiste woord, gewoon lekker gearen, questen en dat soort dingen.
Met Conan Exile heb je niet echt bepaald quests maar wel "Journey" waarbij je telkens kleinere taken moet doen die steeds moeilijker worden, daarnaast kan je je eigen basis/dorp bouwen waar NPC's in kunnen werken en je kan zelfs een zooitje followers hebben die je volgen in gevecht. Gearen die je meer via craften dan echt vinden.

Ik denk dat Fallout 76 het meeste in jouw straatje past. Het is online, FPS, heeft gewonn quests en een looting systeem, je kan een kamp bouwen en er is onderhand aardig wat content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:11:
[...]

[...]

Ik vind de combat helemaal niks, maar elder scrolls online een idee? Er zijn genoeg liefhebbers van deze game.
Heb ik ooit op de PC gespeeld en was niet goed bevallen.
Kom van de PC af en heb altijd fanatiek World of Warcraft gespeeld. ( gaat helaas te veel tijd in zitten)
Dus vandaar de switch naar de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Borderlands 3 dan ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-10 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mooi doorzichtig. Kun je goed zien welke van de twee bumpers stuk zijn :+

Heb nog even verder geklikt daar en kwam op https://gear.xbox.com/ uit. Voor heen vielen we hier buiten de boot omdat er niet naar NL werd verstuurd. Nu dus wel. Prijzen ook in Euro's. Verzendkosten voor een t-shirtje kwamen op 13 euro en een beetje. Maar er staat wel leuk spul tussen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2021 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Hebben anderen ook problemen met het connecten met een party? Ik blijf telkens in beeld zien connecting... En dat ziet de andere party ook!

Nat type staat open en eem harde reset al gedaan. Misschien troubles bij MS?

Edit: zie het al, zijn problemen:

https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

[ Voor 17% gewijzigd door JDL15 op 07-10-2021 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:51
[...]

Ik kan je van harte Diablo 2 Resurrected aanraden, is net een paar weken uit!
Speelt fantastisch met een controller en ziet er ongelooflijk sexy uit.

[ Voor 27% gewijzigd door PepieNL op 07-10-2021 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
even een beeldmodi vraagje: wat is nu het verschil tussen 'dolby vision toestaan' en 'dolby vision voor games'? het lijkt erop dat de laatste geforceerde dolby vision doorstuurt naar het spel als deze hdr ondersteund..ik vind het verwarrend

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 07-10-2021 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de console wel bruikbaar zonder de xboc live gold (of de gamepass ultimate)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7K3d6Mx7YAjPVeytU0E4tVzSzDM=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/ia6YpTS7PcsCVXd1HT2nL3b3.png?f=fotoalbum_medium

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:16:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:16:
Yup, je hebt geen betalend abonnement nodig om de console te gebruiken. Enkel een gratis Microsoft-account. Heb momenteel geen actief Game Pass abonnement en werkt meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gamepass is ook niet meer aktief maar wel een lading games op mn account staan zodoende mijn vraag. Niet dat mijn games het allemaal niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Farabi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:51:
even een beeldmodi vraagje: wat is nu het verschil tussen 'dolby vision toestaan' en 'dolby vision voor games'? het lijkt erop dat de laatste geforceerde dolby vision doorstuurt naar het spel als deze hdr ondersteund..ik vind het verwarrend
Dolby Vision toestaan heeft betrekking op je streaming apps (Netflix, Disney+ etc) en de Blu Ray speler. Dolby Vision voor games is gewoon de console Dolby Vision laten gebruiken, als de game die mogelijkheid biedt. Is dat niet het geval, wordt het gewoon HDR. Er wordt niets geforceerd. Wil je perse geen Dolby Vision gebruiken voor je games, zet je geen vinkje.

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 07-10-2021 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:19:
Mijn gamepass is ook niet meer aktief maar wel een lading games op mn account staan zodoende mijn vraag. Niet dat mijn games het allemaal niet doen
Games die je gekocht hebt zullen het gewoon blijven doen. Ongeacht of ze in Game Pass zitten of niet. Heb Minecraft Dungeons eerst via Game Pass gespeeld en daarna gekocht (met korting via Game Pass) en die kan ik nog steeds prima spelen nu ik geen abonnement heb. Werkt allemaal zoals je hoopt dat het zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 10:27
Misschien heb je nog wel Xbox Live Gold en zijn dat 'games with gold'?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gamepass games: doen het niet meer als gamepass verloopt, ook niet als je ze nog geïnstalleerd hebt staan.

Games with gold games, de 'gratis' games bij gold: Als het Xbox 360 games zijn dan kun je ze blijven spelen als je geen gold meer hebt. Xbox one games en nieuwer doen het niet meer als je gold verlopen is, net als gamepass games.

Gekochte games blijven het altijd doen, daar heb je geen abonnement voor nodig. Uitzondering is natuurlijk als ze een online component hebben, dat werkt meestal niet als je geen gold hebt. Er zijn uitzonderingen maar ga er vanuit dat als het online is je gold nodig hebt.

Verder heb je nog free to play games, die zijn als het goed is ondertussen ook gratis online te spelen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
JDL15 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:47:
Hebben anderen ook problemen met het connecten met een party? Ik blijf telkens in beeld zien connecting... En dat ziet de andere party ook!

Nat type staat open en eem harde reset al gedaan. Misschien troubles bij MS?

Edit: zie het al, zijn problemen:

https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Gears 5 lag gisteren ook al lekker plat ineens :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:17
'Wreckfest' niet meer beschikbaar via xCloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:12

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Aanbod van Gamepass is de laatste maanden toch wat mager, misschien door het grote gebruik verwacht je wat meer first-party titels maar dat valt mij persoonlijk wel tegen. Hopelijk richting het eind van het jaar nog een leuke verrassing op GP..

Hier dan ook al even opgezegd, maar nu mis ik wel meteen ook de multiplayer functies van Gold dus dat is soms onhandig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:30
tuinïnen schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:40:
Aanbod van Gamepass is de laatste maanden toch wat mager, misschien door het grote gebruik verwacht je wat meer first-party titels maar dat valt mij persoonlijk wel tegen. Hopelijk richting het eind van het jaar nog een leuke verrassing op GP..

Hier dan ook al even opgezegd, maar nu mis ik wel meteen ook de multiplayer functies van Gold dus dat is soms onhandig ;)
Er zijn geen first party games die niet op gamepass komen. Ms heeft weinig first party releases momenteel omdat ze verkeerde keuzes hebben gemaakt in het begin van de Xbox one tijd. Die hebben ze nu hersteld maar het kost tijd, zeker in combinatie met Corona, voordat alle aankopen van studio’s gaan renderen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
20th anniversary controller nu te bestellen bij Bol: Bekijk Xbox Draadloze Controller - 20th Anniversary Special Edition op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 14:31
SecondGuess schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:51:
He was laatst sonic allstar racing van de 360 aan het spelen. Best leuk maar ook grafisch erg verouderd.
Welke kart racer is nu het leukst op de xbox? Sonic team racing of crash badinoot nitro? Nicolodeon racing en Garfield racing zien er crap uit. Die tel ik niet mee.
Mijn jongens hebben zich wel vermaakt met Joyride Turbo. Dat is een X360 spel van Microsoft Studios. Zit een race modus in en ook een stuntmodus waarbij je alle sterren enzo moet zien te pakken. Leuke opzet, goed speelbaar en je kunt met je eigen avatar racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zijn die Adidas schoenen al ergens te bestellen… die zullen vast wel maar in limited edition zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
sohus schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:21:
20th anniversary controller nu te bestellen bij Bol: Bekijk Xbox Draadloze Controller - 20th Anniversary Special Edition op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
En nog geen standaard ingebouwde battery...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rotinomm schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

Gaat er ook niet komen in de standaard controllers. Koop de elite V2 als je dat wilt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 00:11

Nogne

>.<

Rotinomm schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

Gelukkig maar, heb liever een losse accu dan een ingebouwde accu.

@sohus bedankt voor de tip, heb de controller gelijk besteld.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 07:27

Ik had hetzelfde idee. Maarrr als ik goed kijk is de backlog van games die ik nog wil proberen of verder wil spelen is nog steeds veel groter dan ik tijd heb.

En Back 4 Blood komt er binnenkort aan geloof ik. Me goed mee vermaakt tijdens de open beta. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:21
Nogne schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:35:
[...]

Gelukkig maar, heb liever een losse accu dan een ingebouwde accu.

@sohus bedankt voor de tip, heb de controller gelijk besteld.
Ben er zelf ook zo een. Heb 4 oplaadbare batterijen van de ikea met een usb ladertje achterin de xbox. Elke keer als de batterijen leeg raken wissel ik ze om. Hoef ik niet na te denken controller aan de kabel te verbinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-10 15:04

Aankomende maanden word het beter....

Back 4 Blood
Forza
Halo
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:47:
[...]

Er zijn geen first party games die niet op gamepass komen. Ms heeft weinig first party releases momenteel omdat ze verkeerde keuzes hebben gemaakt in het begin van de Xbox one tijd. Die hebben ze nu hersteld maar het kost tijd, zeker in combinatie met Corona, voordat alle aankopen van studio’s gaan renderen.
Klopt, we krijgen al jaren te horen dat we moeten wachten. Daarom wil ik het "herstel" eerst echt zien, want dingen beloven doen ze allang. Als voorbeeld, wanneer Halo's campaign straks maar 5uur matigheid blijkt te zijn (noem maar wat) dan schiet het nog niet op. Vermaak me prima momenteel, maar wil nu echt eens al hun stoere praatjes in de praktijk zien. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-10 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:32:
[...]

Zijn die Adidas schoenen al ergens te bestellen… die zullen vast wel maar in limited edition zijn
Haha, ik wil ze ook. Ondanks dat ik ze foeilelijk vind is het de perfecte combi voor mij. Heb hier tig Adidas sneakers (wel met het originele Trefoil logo en niet die afgrijslijke driehoek performance logo) en jasjes staan/hangen.

Xbox *; Adidas

Edit verkeerde quote

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 08-10-2021 09:45 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 00:11

Nogne

>.<

FrankoNL schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:40:
[...]

Ben er zelf ook zo een. Heb 4 oplaadbare batterijen van de ikea met een usb ladertje achterin de xbox. Elke keer als de batterijen leeg raken wissel ik ze om. Hoef ik niet na te denken controller aan de kabel te verbinden.
Gebruik zelf de accu ipv batterijen, ging mij meer om het feit dat je makkelijk je accu/batterij kan vervangen dan dat je een ingebouwde accu hebt die over 2 jaar al op begint te raken.

Batterijen zijn net zo makkelijk, maar ik raak nogal snel dingen kwijt dus die batterijen zijn niet zo geschikt voor mij :p

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29
FrankoNL schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:40:
[...]

Ik doe het precies zo en moet misschien 1x per 1-2 weken vervangen. Vind het ideaal. En mocht je wel een accu willen dan koop je gewoon een accu pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben dit weekend een paar daagjes weg. En dan is het play anywhere principe toch wel erg leuk. Zojuist even op mijn surface The Procession to Cavalry geinstalleerd. Begreep dat het een erg grappige game was en een uurtje of 3 duurt. Ideaal voor op het vliegveld of een verloren uurtje in de avond.

De patch notes van Grounded zijn bekend: https://forums.obsidian.n...ch-notes-for-update-0110/

Echt een hele grote update. Onwijs veel zin in om de nieuwe biomes te ontdekken. Ook een nieuwe mini boss. Helaas geen nieuwe achievements.

—-

Interview met studio head van Obsidian.

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-10-2021 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
De Dolby Vision 120Hz update voor LG CX/GX modellen zit er nu echt aan te komen. Hij staat al op de Koreaanse site, 4.30.10. Binnen nu en een weekje of 2 zal ie hier ook wel verschijnen.

Ik lees alleen wel dat deze update HDR een stuk dimmer maakt. Niet iets waar ik op zit te wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 08-10-2021 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:10
DutchOwnage schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:23:
De Dolby Vision 120Hz update voor LG CX modellen zit er nu echt aan te komen. Hij staat al op de Koreaanse site, 4.30.10.

Ik lees alleen wel dat deze update HDR een stuk dimmer maakt. Niet iets waar ik op zit te wachten.
Dat wordt weer ouderwets de kat uit de boom kijken.

Update wordt volgende week wereldwijd uitgerold.
https://www.forbes.com/si...-update-coming-very-soon/

[ Voor 17% gewijzigd door Thom2289 op 08-10-2021 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Thom2289 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:25:
[...]

Dat wordt weer ouderwets de kat uit de boom kijken.
Idd. Normaal gesproken update ik altijd wel direct wanneer beschikbaar, maar nu wacht ik even af. Eerst de analyse van Vincent Teoh kijken :9

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 08-10-2021 10:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net deze video gezien, ik hou van dit soort video's.

Het laat zien wat een vooruitgang is geboekt qua lighting en gameplay features zoals dat je niet meer side activiteiten moet doen voordat je echt story progress kan maken. Super irritant lijkt me echter weer die ammo types. Als je nou de vijf verschillende types bij je droeg was er niks aan de hand, maar je moet dus echter naar een speciaal plekje toe om ammo type te swappen. Dus stel je hebt ammo voor non Armored dudes bij je en je komt een heavy tegen...... you're fucked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@devilsnight Dat van die ammo types is precies wat ik al eerder vermelde in dit topic, dat lijkt mij idd ook geen leuke gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:26
Zou toch vast wel bij een fast travel punt in de buurt zijn? Met het gebrek aan laadtijden gaat dat niet echt een issue worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister een begin gemaakt met FC6, en het voelde lekker vertrouwd. Ammo ding klinkt voor mij ook als een nadeel maar moet nog blijken in de praktijk. Denk gewoon sniper met iets van heavy armor etc.
Nog wel even stoeien met de HDR settings. Vanavond verder met de game. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2021 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:49:
@devilsnight Dat van die ammo types is precies wat ik al eerder vermelde in dit topic, dat lijkt mij idd ook geen leuke gameplay.
Ja jammer zoiets. Zou echt niet verkeerd wezen als Ubi in een update dit misschien alsnog brengt. Tijdens het playtesten van die game zou je denken dat Ubi dat zelf ook wel zou inzien, of al die mensen van de media een maandje of twee terug die toen de game een paar uur mocht spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoMagicMike
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 19:00
Ik ben gisteren ook begonnen aan fc6 en vind ammotypes in games sowieso altijd al een hekelpunt.

Het voordeel is wel dat je letterlijk voor elke outpost/ checkpoint etc wel een workbench hebt staan om die aan te passen, meestal bij een vantagepoint waar je sowieso al naartoe ging om te scouten.

Zo'n probleem is het niet, echter is het onnodig complex. In early game zie ik ook trouwens dat de meeste outposts maar 1 type kogel nodig hebben (of armor piercing of soft flesh)
Dit kan natuurlijk later in het spel anders zijn, voor de rest speelt het super op xbox series x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NotSoMagicMike schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:05:
Ik ben gisteren ook begonnen aan fc6 en vind ammotypes in games sowieso altijd al een hekelpunt.

Het voordeel is wel dat je letterlijk voor elke outpost/ checkpoint etc wel een workbench hebt staan om die aan te passen, meestal bij een vantagepoint waar je sowieso al naartoe ging om te scouten.

Zo'n probleem is het niet, echter is het onnodig complex. In early game zie ik ook trouwens dat de meeste outposts maar 1 type kogel nodig hebben (of armor piercing of soft flesh)
Dit kan natuurlijk later in het spel anders zijn, voor de rest speelt het super op xbox series x.
Ik zag PC footage in deze video, die jungles zijn prachtig qua lighting, wow. Ziet het er ook zo uit op X?

YouTube: Far Cry 6 vs Far Cry 5 | Direct Comparison

Vanaf 6 minuten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoMagicMike
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 19:00
devilsnight schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:09:
[...]

Ik zag PC footage in deze video, die jungles zijn prachtig qua lighting, wow. Ziet het er ook zo uit op X?

YouTube: Far Cry 6 vs Far Cry 5 | Direct Comparison

Vanaf 6 minuten
Qua lighting komt het aardig in de buurt. echter is het wat minder want op Series X gebruiken ze geen raytracing. Dus heb je minder "echte" lighting, maar het ziet er in het algemeen erg goed uit. Ik ben zelf onder de indruk ervan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:31
Zijn er eigenlijk mensen die op hun LG C8 ook Dolby Vision aanzetten om te gamen? Of is dat niet aan te raden

Zijn er misschien mensen die Back4Blood willen spelen als deze op GP komt? :p Ik ben echt gek op Left4Dead maar niemand uit mijn groep heeft een Xbox en dus ‘gratis’ B4B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
dglavimans schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:27:
Zijn er eigenlijk mensen die op hun LG C8 ook Dolby Vision aanzetten om te gamen? Of is dat niet aan te raden
Ik heb een C7, heb het aangezet en geprobeerd goede settings te vinden maar kreeg eigenlijk geen goede combi. Maar het werkt verder wel, alsin je krijgt een DV signaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-10 15:04

Zijn er misschien mensen die Back4Blood willen spelen als deze op GP komt? :p Ik ben echt gek op Left4Dead maar niemand uit mijn groep heeft een Xbox en dus ‘gratis’ B4B
Ik ga sowieso B4B spelen! Ook altijd fan geweest van L4D dus ben benieuwd...
Je mag mij altijd toevoegen lowskilledft. Twee vrienden van mij hebben ook een xbox en die gaan m ook installeren wanneer het kan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
joneboon schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

Ik heb een C7, heb het aangezet en geprobeerd goede settings te vinden maar kreeg eigenlijk geen goede combi. Maar het werkt verder wel, alsin je krijgt een DV signaal
Ja is een beetje waar ik bang voor ben.. Dat het wel werkt maar laggie, zou er dit weekend even naar kijken

@lowskilled-ftw ik zou je toevoegen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik heb DV aan staan sinds het beschikbaar werd gesteld vorige week en ik laat hem mooi aan. Tot nu toe voor elke game die ik testte ermee vind ik het een hele toffe toevoeging, zowel Xbox One, 360 als current gen games. Absoluut een verbetering tov HDR10 vind ik zelf. C9 Hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
devilsnight schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

Ik heb DV aan staan sinds het beschikbaar werd gesteld vorige week en ik laat hem mooi aan. Tot nu toe voor elke game die ik testte ermee vind ik het een hele toffe toevoeging, zowel Xbox One, 360 als current gen games. Absoluut een verbetering tov HDR10 vind ik zelf. C9 Hiero.
Jaaah alleen jou C9 heeft volgens mij net wat game features die de C8 net mist zoals VRR. Maar ga even testen of het een beetje te spelen is van de week. Voor films staat die altijd al standaard op Dolby Vision dus als het op games ook lekker weg speelt last maar komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
*O*

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 08:13
Voor de halo liefhebbers de Halo Infinite collection.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8EM7xTiS-xlvqdMD0F7BinOdZgY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FpXj9GCQGV50gFITvDQwOTMb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f3xEJtII2BDk6L272T0rXR9ZOKo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kohkAquCvC1vMTLSFUb8z1eL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EtlFZTEEaVu593HunZtBowVJpOs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cXG0WDW3SSdCnAor416pyodu.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6ZRTOVulIYyOR7udps8rMs7sWQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HeAqZDJGbBuIiPkws2tJ5xWq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SHGjW72SDK3F7eYtQItYrhtFJA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oQjZY2quh1vWUFXDmxLb1cWG.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 20:34
Ik had graag met de BF2042 beta mee willen doen, maar momenteel heb ik even geen mogelijkheid om dat te doen. Ik heb mentaal en fysiek problemen waardoor ik momenteel niet kan gamen. Mede daardoor ook niet actief op Tweakers. Iets met slaapapneu en er veel te lang mee doormodderen tot het lijdt tot psychische problemen. Ik wil er niet echt op ingaan hier, maar voorlopig zit ik er even niet bij.

Voor wie zich afvroeg waar die garfield avatar bleef...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op Friday 8 October 2021 @ 12:39:
Ik had graag met de BF2042 beta mee willen doen, maar momenteel heb ik even geen mogelijkheid om dat te doen. Ik heb mentaal en fysiek problemen waardoor ik momenteel niet kan gamen. Mede daardoor ook niet actief op Tweakers. Iets met slaapapneu en er veel te lang mee doormodderen tot het lijdt tot psychische problemen. Ik wil er niet echt op ingaan hier, maar voorlopig zit ik er even niet bij.

Sterkte en beterschap Martin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:39:

Beterschap.
Pagina: 1 ... 245 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord