Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Kunnen wij (EU) nou vanavond al Alan Wake Remastered spelen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:20
uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Omdat je aangeeft niet van al te langdradige SP's te houden hieronder wat tips voor wat kortere games en games die in mijn beleving het verdienen om gespeeld te worden in Gamepass:

A Plague Tale Innocense. Een SP game die niet heel grote bekendheid geniet met een beklemmend sfeertje. In een uurtje of 12-15 kun je hem uitspelen. Meer stealth / puzzel dan echte actie, maar het verhaal en het sfeertje zijn erg goed neergezet.

Bloodroots Volgens mij een vrij onbekend spel, maar wel grappig om te spelen. Een playthrough duurt circa 5/6 uur. https://www.metacritic.com/game/playstation-4/bloodroots

Doom 2016. Leuker dan Doom Eternal en ondanks zijn leeftijd kan die volgens mij nog aardig mee. De gameplay zeker. :) https://www.metacritic.com/game/xbox-one/doom

Grounded. Ik ben zelf helemaal weg van Grounded. Nog steeds in early acces, maar heeft een hele hoop content bij gekregen sinds release vorig jaar en deze week komt er ook weer een hele grote update uit. Mocht je houden van zelf een wereld ontdekken en je zelf kunnen vermaken zonder dat de game precies bepaald wat je moet gaan doen, dan is dit echt een hele toffe game. Zeker als je ook nog eens in de jaren 80 geboren bent, want dan heb je ongetwijfeld Honey I shrunk the kids gezien.

Hades. Niet voor niets veel awards gewonnen voor Game of the Year. Niet een korte game wil je er het meeste van maken, maar kan wel vaak in korte sessies gespeeld worden :)

Knights and Bikes. Een leuk en creatieve adventure game. Ongeveer 10 uur. https://www.metacritic.com/game/switch/knights-and-bikes

Lonely mountains downhill. Een hele verslavende, althans voor mij, game wat het 1e uur even doorbijten is qua controls, maar daarna echt heel tof is als je merkt dat je steeds beter en beter wordt. Ook geschikt voor kortere sessies, maar ik merkte dat ik uren bleef hangen.

Narita Boy. Een 2d platform game met een leuke artstyle en toffe soundtrack. Qua gameplay niet heel bijzonder, maar vond er wel een aantal epische momentjes inzitten waar ik echt om moest glimlachen. In een uurtje of 6/7 uit te spelen. https://www.metacritic.com/game/xbox-one/narita-boy

Beide Ori's, mits je van strakke en vloeiende 2d metroidvania platformers houdt. :)

The Artful Escape. Al een paar keer voorbij gekomen in dit topic afgelopen maand. Uurtje of 4, weinig bijzondere gameplay, maar wel een leuke game ervaring die je niet vaak tegen komt.

Titanfall 2 single player. De SP duurt een uurtje of 6 en is echt een van de betere SP campaigns in de laatste jaren.

Unravel 1 en 2. Beide rond een uurtje of 6/7. Erg leuke 2d puzzelplatformers.

Succes :P
Dankjewel! :)
Er zitten een paar mooie games tussen, waarbij ik anderen echt even moet uitproberen.

Ik heb een van de oudere Doom games gekocht op de XBOX en dat is best vet, maar ik kwam op een gegeven moment niet meer verder. Ik wist de weg niet meer :') Maar het is kwa sfeer echt heel dik.
Van Titanfall heb ik alleen de Beta ooit gespeeld en eigenlijk nooit meer naar om gekeken.

Als je dan toch lang dradige games mag aanbevelen, welke zou je dan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:43
Als je zoekt naar goeie lange games: Dragon Quest XI en alle Yakuza games!

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 05-10-2021 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Mosin schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:27:
[...]
Mijn favorieten qua tijdsduur :

- Bioshock 1
- Alan Wake (afhankelijk vd moeilijkheid)
- Fallout 3
- Subnautica 1
- Dragon Age Inquisition
- The Long Dark (verborgen pareltje imo, survival game)

Daarnaast speel ik momenteel (te) veel Fallout 76 maar dat is geen single player game.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
Mosin schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:27:
[...]
De gehele Halo Master Chief Collection :Y)
Eventueel een Assassin's Creed game.

Bedenk me nu net, de Halo's zijn niet zo langdradig qua verhaal alleen lekker veel tijdverdrijf.
Zeker als je alle 700 achievements gaat halen :+

[ Voor 21% gewijzigd door timmie271 op 05-10-2021 15:01 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 15:20

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KKNjjoodCFvxwcGCPtA59gPGo0c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tNvy1T0GmDl81yuB3Yofs2ss.png?f=fotoalbum_large

Available today
  • Totally Accurate Battle Simulator (Cloud, Console, and PC)
Coming soon
  • The Procession to Calvary (Cloud, Console, and PC) – October 7
  • Visage (Cloud, Console, and PC) – October 7
  • Back 4 Blood (Cloud, Console, and PC) – October 12
  • Ring of Pain (Cloud, Console, and PC) – October 14
  • The Riftbreaker (Cloud, PC, and Xbox Series X|S) – October 14
  • The Good Life (Cloud, Console, and PC) – October 15
The Procession to Calvary ziet er echt super leuk uit, zeker proberen

Rift Breaker is een beetje RTS, ziet er ook leuk uit, day one release trouwens

[ Voor 53% gewijzigd door Vagax op 05-10-2021 15:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Back 4 Blood is al ge-preload en heb er zin in!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag wat beelden van de closed beta van BF en Jezus dat zag er niet best uit. Hopelijk is dat een hele oude build want ik zag heel veel pop in, heel veel grafische glitches bij vegetatie enzo. De open bèta zal vast en zeker van een nieuwere build zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:06
Vagax schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:33:

The Procession to Calvary ziet er echt super leuk uit, zeker proberen
Ik heb deze gespeeld. Het is echt hilarisch absurd. De puzzels zijn soms wat te absurd qua oplossing maar op zich wel te doen. Ik heb maar twee keer een guide moeten pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:46

On_E

Housemusic

Back 4 Blood en The Riftbreaker volgende week, waar haal ik de tijd vandaan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:23:
Kunnen wij (EU) nou vanavond al Alan Wake Remastered spelen ?
Ja.
Maar kon gisteravond ook al, als je de xbox locatie op New Zealand had gezet :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ghost Recon Wildlands : Fallen Ghosts dlc, gratis voor de snelle klikker ;)
https://www.microsoft.com...allen-ghosts/br59155p9mfc

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:20
Dan moet je toch echt the witcher 3 wild hunt gaan spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:37
Radko schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:27:
[...]

Eerste spel sinds tijden die ik uitgespeeld heb.
Ongeveer 65 uur in zitten maar verveelde absoluut niet!

Over laders gesproken.

Ik heb zo'n docking station gekocht voor 2 controllers. Vrouw blij want de controllers hebben nu een vaste plek. En ik blij want elke keer heb ik een volle controller.

Klepje vervang je van je controller zodat deze contact maken op je docking station.

In niet origineel Microsoft maar een 3th party.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2RArhPh1mGynASvpjwNQp5kfIz0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YtQClojpeKDPzLmwJ1tzNfvT.jpg?f=fotoalbum_large

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
Yamy_Daffy schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:12:
[...]

Eerste spel sinds tijden die ik uitgespeeld heb.
Ongeveer 65 uur in zitten maar verveelde absoluut niet!

Over laders gesproken.

Ik heb zo'n docking station gekocht voor 2 controllers. Vrouw blij want de controllers hebben nu een vaste plek. En ik blij want elke keer heb ik een volle controller.

Klepje vervang je van je controller zodat deze contact maken op je docking station.

In niet origineel Microsoft maar een 3th party.

[Afbeelding]
Die heb ik ook! Werkt als een tierelier. Geen gedoe meer met wisselen van batterijen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En de zoveelste gratis uitbreiding voor Killing Floor 2 _/-\o_
Die gasten weten echt van geen ophouden !

[ Voor 175% gewijzigd door justifire op 05-10-2021 19:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:38:
Nou Xbox tweakers. Gaat het dan eindelijk bij ze in de USA doordringen ?

[Twitter]

Welke Xbox Tweaker voelt zich geroepen ?
Ik heb gereageerd. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben nu die ghost recon stream aan het kijken. Echt zonde hoe ze die franchise hebben weten te verknallen. Ik ben echt zo klaar met dit soort games… ghost recon meets call of duty warzone…

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2021 19:29 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:26:
Ben nu die ghost recon stream aan het kijken. Echt zonde hoe ze die franchise hebben weten te verknallen. Ik ben echt zo klaar met dit soort games… ghost recon meets call of duty warzone…

[YouTube: Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint: 20th Anniversary Showcase]
Yep!

Het is echt battle royale, daar zaten we nou echt op te wachten inderdaad, lol. Ik mis sowieso die super hardcore games zoals Rainbow Six en Ghost Recon heel erg, de PC games bedoel ik dan. Dat was pas echt R6 en GR. Maar dat gaat echt nooit meer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Wanneer zou de 4K UI update uit moeten komen? Ben er wel benieuwd naar.

[ Voor 5% gewijzigd door BramViking op 05-10-2021 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:00

Ja vroeger waren het echt hele leuke games. Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:20
BramViking schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:45:
Zit nu sinds een week in bèta. Weet niet of er iets te zeggen is hoe snel het dan vervolgens voor iedereen wordt uitgerold. Er is in ieder geval geen exacte datum of termijn bekendgemaakt voor zover ik weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Radko schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:27:
[...]

Daar zou tegen het einde van het jaar ook eindelijk de xsx update van moeten komen (dus daar zou ik dan eventueel nog heel even op wachten).

Zelf besloten psychonauts (1) een kans te geven alvorens 2 te spelen. Ik moet zeggen, helemaal niet verkeerd voor een 18 jaar oude game :)
De resolutie is laag maar verder ziet het er nog top uit. De camera en het platformen is wel duidelijk ook wat verouderd maar zeker nog heel goed speelbaar. Wat eigenlijk nog het meeste opvalt met spelen is dat het geen breedbeeld game is :+ (hoewel ik dat eigenlijk ondertussen ook al niet meer zie).
Wel jammer dat die geen fps boost heeft gekregen :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

*O*

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramViking schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:45:
Ik heb die al een tijdje als Insider. Wanneer de officiële release is, is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dioscuri schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:46:
[...]

Zit nu sinds een week in bèta. Weet niet of er iets te zeggen is hoe snel het dan vervolgens voor iedereen wordt uitgerold. Er is in ieder geval geen exacte datum of termijn bekendgemaakt voor zover ik weet.
Als Alpha Skip Ahead heb ik ‘m al lange tijd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Daarom is Hell Let Loose ook zo’n verademing.
Niks geen gekkigheid of gekleurde apenpakjes, puur oorlog en zien te overleven !
En er komt nog genoeg moois aan :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Gz0leu4P8ZntbtFStXzA_ZVisM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SBip3HQiEuQDa6h7AWF8crXn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het verschil duidelijk te zien met 4K dashboard nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:20:
Is het verschil duidelijk te zien met 4K dashboard nu?
Nah het is niet dag en nacht maar vind het wel een fijne toevoegingen. (Bijna) Alles is gewoon net wat scherper, alleen een hoop plaatjes moeten nog gedaan worden merkte ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:52:
[...]

Niks geen gekkigheid of gekleurde apenpakjes, puur oorlog en zien te overleven !

[Afbeelding]
Oeh Campaign Mode!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
[...]

[Afbeelding]
Dus eigenlijk is die game gewoon nog niet af maar wel uit, tja wat een trend.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:37:
[...]

Nah het is niet dag en nacht maar vind het wel een fijne toevoegingen. (Bijna) Alles is gewoon net wat scherper, alleen een hoop plaatjes moeten nog gedaan worden merkte ik.
Ah, de game en app tiles nog niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 00:44:
[...]

Sommige niet idd. Althans bij mij dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:23:
[...]

Mwah.
Andere ontwikkelaars noemen dat “dlc”
Dus ja, welke game is eigenlijk wel echt af tegenwoordig ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Native cloud gaming werkt toch wel erg nice. Deed dit al heeeeeel lang via de Edge browser op m’n Series X, maar dat was toch wat behelpen. Nu het ingebakken zit in het OS, werkt het vele malen soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:37
devilsnight schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 00:44:
[...]

Dus dan vind ik het helemaal niet erg om "maar" 40 euro voor zo'n spel te betalen en dan geduldig wachten op de rest.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iusedto

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
Amaze86 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:23:
[...]

Beetje zoals World of Tanks oid. De basis wordt steeds verder uitgebreid :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net een goed kwartiertje de beta van Battlefield 2042 geprobeerd. En weer snel uitgezet. Niet eens het potje uitgespeeld. Het voelt echt niet lekker. Heb gisteren samen met @Rivanov Battlefield V gespeeld en ondanks dat er best wel wat op aan te merken valt speelt die ontzettend soepel en is de gunplay gewoon erg lekker (lang leve de M1 Garand). Als ik nu 2042 speel voelt dat als een paar stappen terug. De map die ik gespeeld heb heeft geen smoel, het rennen is awkwardly slow, veel grafische glitches, geen gevoel van weight in de wapens die ik heb geprobeerd en ik denk dat dit vooral een game gaat worden voor de fans van heli's en tanks ipv infantry. En laat ik nu net (en ik denk velen met mij) vooral een infantry focus hebben. Bevestigd voor mij nogmaals het gevoel dat Halo Infinite wel eens de (onverwachte) winnaar wordt van dit holiday seizoen.

Ik ga het nog wel even proberen vandaag of morgen, maar dan liefst in een squad van tweakers :P

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-10-2021 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:22:
Net een goed kwartiertje de beta van Battlefield 2042 geprobeerd. En weer snel uitgezet. Niet eens het potje uitgespeeld. Het voelt echt niet lekker. Heb gisteren samen met @Rivanov Battlefield V gespeeld en ondanks dat er best wel wat op aan te merken valt speelt die ontzettend soepel en is de gunplay gewoon erg lekker. Als ik nu 2042 speel voelt dat als een paar stappen terug. De map die ik gespeeld heb heeft geen smoel, het rennen is awkwardly slow, veel grafische glitches, geen gevoel van weight in de wapens die ik heb geprobeerd en ik denk dat dit vooral een game gaat worden voor de fans van heli's en tanks ipv infantry. En laat ik nu net (en ik denk velen met mij) vooral een infantry focus hebben. Bevestigd voor mij nogmaals het gevoel dat Halo Infinite wel eens de (onverwachte) winnaar wordt van dit holiday seizoen.
Heb je de FOV wel aangepast. Die staat echt bizar laag (default op 9).
Veranderd naar 45 en voelt dan al wat "sneller" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:25:
[...]

Heb je de FOV wel aangepast. Die staat echt bizar laag (default op 9).
Veranderd naar 45 en voelt dan al wat "sneller" aan.
Een FOV van 9 ?!
Vindt 90 al drama, 120 heeft hier de voorkeur.
Maar 9 ? Wat zie je dan ? Enkel de loop van je geweer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:22:
Net een goed kwartiertje de beta van Battlefield 2042 geprobeerd. En weer snel uitgezet. Niet eens het potje uitgespeeld. Het voelt echt niet lekker. Heb gisteren samen met @Rivanov Battlefield V gespeeld en ondanks dat er best wel wat op aan te merken valt speelt die ontzettend soepel en is de gunplay gewoon erg lekker (lang leve de M1 Garand). Als ik nu 2042 speel voelt dat als een paar stappen terug. De map die ik gespeeld heb heeft geen smoel, het rennen is awkwardly slow, veel grafische glitches, geen gevoel van weight in de wapens die ik heb geprobeerd en ik denk dat dit vooral een game gaat worden voor de fans van heli's en tanks ipv infantry. En laat ik nu net (en ik denk velen met mij) vooral een infantry focus hebben. Bevestigd voor mij nogmaals het gevoel dat Halo Infinite wel eens de (onverwachte) winnaar wordt van dit holiday seizoen.

Ik ga het nog wel even proberen vandaag of morgen, maar dan liefst in een squad van tweakers :P
Als jij vandaag nou ff met @Rivanov de beste wapens test dan haken wij vanavond weer aan, okay? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Een FOV van 9 ?!
Vindt 90 al drama, 120 heeft hier de voorkeur.
Maar 9 ? Wat zie je dan ? Enkel de loop van je geweer ??
Het is een rare schaal. Dus niet zoals standaard in games. 45 is dus bijv. 100

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb een potje BF gespeeld, valt niks tegen, holy shit. Soepel af, grafisch sterk en scherp, accuracy is top zonder aan de settings te hoeven komen.

Maar één dingetje, de beta is niet shared? Ik share met broer en ik ben de game pass ultimate houder. Hij heeft het nog niet kunnen testen, maar een maatje van mij die met een andere dude shared kan hem niet spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:22:
Heb een potje BF gespeeld, valt niks tegen, holy shit. Soepel af, grafisch sterk en scherp, accuracy is top zonder aan de settings te hoeven komen.

Maar één dingetje, de beta is niet shared? Ik share met broer en ik ben de game pass ultimate houder. Hij heeft het nog niet kunnen testen, maar een maatje van mij die met een andere dude shared kan hem niet spelen.
Ik heb echt helemaal niks met al die multiplayer shooters die de laatste tijd besproken worden... Maar wel grappig om twee zo compleet andere ervaringen direct achter elkaar te zien :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14:44
Finraziel schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:24:
[...]

Ik heb echt helemaal niks met al die multiplayer shooters die de laatste tijd besproken worden... Maar wel grappig om twee zo compleet andere ervaringen direct achter elkaar te zien :+
Ik ben ook niet zo van de Halo en Battlefield kan mij weinig bekoren na deel 3 (voor mij blijft 1942 de beste). Maar Hell let loose kan ik je wel aanraden als je eens een wat andere insteek van shooters wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja ik zag het inderdaad. Ik had juist wel positieve reacties verwacht. Ah well.

De Dolby Vision is ook top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nu net nog een potje gespeeld. Moet mijn eerste reactie wel iets bijstellen. Aanpassen van FOV en weten dat je twee ren modi (geen idee waarom trouwens) hebt scheelt wel een beetje. Ook de assault wapen met scope voelt wel wat vertrouwder… maar nog steeds ben ik wel skeptisch. Het is sowieso een conquest mode waarbij ik meer van de breakthrough of vroegere rush mode ben. Deze map is echt heel groot. 64v64 en je bent echt 400 meter aan het lopen van vlag naar vlag :P. Grafisch nog wel wat glitches maar het ziet er wel oké uit. Niet heel erg spannend. Net wel @Rivanov zien vliegen met een parachute in een tornado. Dat was wel tof. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:36:
[...]

Nu net nog een potje gespeeld. Moet mijn eerste reactie wel iets bijstellen. Aanpassen van FOV en weten dat je twee ren modi (geen idee waarom trouwens) hebt scheelt wel een beetje. Ook de assault wapen met scope voelt wel wat vertrouwder… maar nog steeds ben ik wel skeptisch. Het is sowieso een conquest mode waarbij ik meer van de breakthrough of vroegere rush mode ben. Deze map is echt heel groot. 64v64 en je bent echt 400 meter aan het lopen van vlag naar vlag :P. Grafisch nog wel wat glitches maar het ziet er wel oké uit. Niet heel erg spannend. Net wel @Rivanov zien vliegen met een parachute in een tornado. Dat was wel tof. :)
[XBOX/PS] Battlefield 2042

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:36:
[...]

Waar heb jij fov op gezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Retrospect schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:29:
[...]

Ik ben ook niet zo van de Halo en Battlefield kan mij weinig bekoren na deel 3 (voor mij blijft 1942 de beste). Maar Hell let loose kan ik je wel aanraden als je eens een wat andere insteek van shooters wil proberen.
Amen.
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De MP van Halo Infinite ziet er mooi uit, maar wat opvalt is hoe statisch vegetatie is. Bomen lijken totaal niet te bewegen, net zoals in Titanfall games. Ik snap dat 343 voor top performance wil gaan, maar is dit een engine dingetje?

Want, BF beta heeft een huge ass map, retesoepel en vegetatie beweegt volop in de wind en dat ziet er echt goed uit. Maar Halo met een veel en veel kleinere map niet.......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Far Cry 6 reviews zijn er.
ACG: almost a buy, wait for sale.
Had toch wel gehoopt op wat meer enthousiasme. Ik kijk het nog even aan, als de FC drang er is komt de game er toch wel. ;)

YouTube: FAR CRY 6 REVIEW "Buy, Wait for Sale, Never Touch?"

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2021 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:32:
De MP van Halo Infinite ziet er mooi uit, maar wat opvalt is hoe statisch vegetatie is. Bomen lijken totaal niet te bewegen, net zoals in Titanfall games. Ik snap dat 343 voor top performance wil gaan, maar is dit een engine dingetje?

Want, BF beta heeft een huge ass map, retesoepel en vegetatie beweegt volop in de wind en dat ziet er echt goed uit. Maar Halo met een veel en veel kleinere map niet.......
Op het bewegen van de bomen niet zo gelet eigenlijk. Ik weet wel dat ze die storm bij BF een groot onderdeel van de game maken dus daar (en gerelateerde physics) zal zeker de nadruk op liggen.

Infinite heeft wild life in de multiplayer maps (graphics halen het niet bij de trailer uit 2018). Maar als ik naar de textures kijk bij Infinite dan ben ik toch zeer onder de indruk. Check ook deze screens: https://www.reddit.com/r/..._in_halo_infinite_part_4/

Overigens mogen de explosies ook nog wel een upgrade krijgen. Wellicht heeft dat weer te maken met de twee/drie maanden oude build van de test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:47
devilsnight schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:32:

Denk niet dat bomen in BF er ook zo uit zien:
https://preview.redd.it/5...6b7d24bc349e497aacf3c8214

Alles zal een keuze hebben, wat ze in BF blijkbaar in de 'wind physics' hebben zitten, hebben ze duidelijk uit de handling van auto's/trucks/etc gehaald, zelfs wacky wheels rijd nog beter :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:42:
[...]

Alles zal een keuze hebben, wat ze in BF blijkbaar in de 'wind physics' hebben zitten, hebben ze duidelijk uit de handling van auto's/trucks/etc gehaald, zelfs wacky wheels rijd nog beter :P
Net even een paar video's op Youtube gekeken van de BF beta. Het ziet er ook 'platter' uit (grond/gebouwen/etc/). Niet dat het er niet mooi uitziet maar de graphics in Halo lijken 'dieper' of voller te zijn (geen idee van de techniek eigenlijk).

Inderdaad, alles zal met keuzes te maken hebben waar men de nadruk op legt. Vanavond de BF beta maar eens aan de tand voelen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:49:
Had toch wel gehoopt op wat meer enthousiasme. Ik kijk het nog even aan, als de FC drang er is komt de game er toch wel. ;)

Volgende week vrij van werk en had eigenlijk wel zin om tussen het geweld van Hell Let Loose wat relaxed een nieuwe FarCry te spelen, ga nog wel ff wat reviews lezen maar waarschijnlijk komt ie er hier toch wel in.

Blijven voor mij toch gewoon een soort lekkere snack voor tussendoor.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sipio schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:51:
[...]

Volgende week vrij van werk en had eigenlijk wel zin om tussen het geweld van Hell Let Loose wat relaxed een nieuwe FarCry te spelen, ga nog wel ff wat reviews lezen maar waarschijnlijk komt ie er hier toch wel in.

Blijven voor mij toch gewoon een soort lekkere snack voor tussendoor.
Precies dit, de Videogame”journalistiek” is mij wat te zuur geworden hoor, moet allemaal maar van die ingewikkelde maaltijden zijn waar alles aan klopt terwijl je als gamer soms gewoon een frikandel uit de muur wilt trekken.

Far Cry is mijn frikandel. Ja de bad Guy uit deel 3 was vast beter, bla bla, Who cares, het kleurt lekker op mijn beeldscherm en ik wil gewoon schieten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alleen die AI van vijanden :X
Trap er na Far Cry 5 niet meer in.
Zonde want als ze daar nou eens wat aan zouden doen zou het een geweldig toffe game zijn …

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:43
Far Cry gepre-ordert voor €45,- bij Bookspot (Kruidvat actie + Premium). Mooie prijs voor de game en kijk er enorm naar uit. Altijd een heerlijk tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had in het geval van FC6 toch wel Ubisoft Plus willen hebben op de xbox, maandje lid worden en klaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Far Cry 6 op de Series X, een korte review:

Long story short: betere FC in jaren, een paar FPS drops op de Series X (DF, waar ben je met je analyse ? ) maar een clunky inventory systeem. Al met al wel positief!

#zinan

[ Voor 40% gewijzigd door Notna op 06-10-2021 15:59 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:52:
Had in het geval van FC6 toch wel Ubisoft Plus willen hebben op de xbox, maandje lid worden en klaar.
Ja, jammer dat we daar niks meer over horen. Die geruchten waren toch vrij hardnekkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:49:

ACG baalt van performance issues op PC, had ie weinig last van op XSX en de A.I. die soms goed werkt en soms echt niet. Jammer is dat toch. Zelf heb ik net deze review gekeken, interessant vind ik dat hij hiervoor kort geleden FC3, 4 en 5 nog eens opnieuw heeft doorgespeeld en komt tot de conclusie dat 6 de beste is voor hem.

D-Ed schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:10:
[...]

Op het bewegen van de bomen niet zo gelet eigenlijk. Ik weet wel dat ze die storm bij BF een groot onderdeel van de game maken dus daar (en gerelateerde physics) zal zeker de nadruk op liggen.

Infinite heeft wild life in de multiplayer maps (graphics halen het niet bij de trailer uit 2018). Maar als ik naar de textures kijk bij Infinite dan ben ik toch zeer onder de indruk. Check ook deze screens: https://www.reddit.com/r/..._in_halo_infinite_part_4/

Overigens mogen de explosies ook nog wel een upgrade krijgen. Wellicht heeft dat weer te maken met de twee/drie maanden oude build van de test?
Tof dat ook MP van Halo wildlife heeft, dat vind ik leuke details. In de campaign gaan we waarschijnlijk echt grotere beesten zien ook, hoop ik. Ja de textures zijn van erg hoog niveau, gaaf is dat.

Met explosies bedoel je uit Halo of BF Beta?
SinergyX schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:42:
[...]

Klopt, de ene game doet iets beter dan de andere. Ik hoop wel dat de campaign van Halo echt mooi bewegend vegetatie heeft, het is gewoon na een heleboel games op zowel old gen als nu standaard geworden. Er zijn zelfs freaking OG Xbox games die gewoon bewegend gras hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@devilsnight
Komt allemaal wel op het zelfde neer bij meeste reviewers, geen top game maar gewoon goed. Als je dus zin hebt in een FC game zal je goed zitten. :) Ik kan het wel waarderen op z'n tijd, camps clearen en een mooie wereld ontdekken. Met name een stealth aanpak. >:)
Wat ik niet zo goed vind kinken is dat ammo verhaal, dat bepaalde tegenstanders een apart soort ammo eisen. Heb ik het nooit zo op.
Of dat het gear systeem leuk is ben ik benieuwd naar, op zich klinkt het goed ipv een skill tree.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
@devilsnight De explosies van de Halo Flight mochten wel wat mooier/krachtiger/met meer physics (bv granaat en Rockets). Maar wellicht poetsen ze die nog op. Kan me uit oudere Halo’s krachtigere explosies herinneren waarvan de ontploffingen ook meer impact hadden.

Zo letten we allemaal weer op andere dingen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:01:
[...]

Precies dit, de Videogame”journalistiek” is mij wat te zuur geworden hoor, moet allemaal maar van die ingewikkelde maaltijden zijn waar alles aan klopt terwijl je als gamer soms gewoon een frikandel uit de muur wilt trekken.

Far Cry is mijn frikandel. Ja de bad Guy uit deel 3 was vast beter, bla bla, Who cares, het kleurt lekker op mijn beeldscherm en ik wil gewoon schieten :P
Maar dat kan toch gewoon? Het is de taak van een reviewer om aan te geven hoe goed een game is. Dat ze het geen absolute topgame vinden wil toch niet zeggen dat het niet wel een goede koop kan zijn als jij er wel zin in hebt. Je gaat toch ook niet klagen als een restaurant reviewer zegt dat een frikandel niet het beste stukje vlees ooit is? :+
Wat dat 'net geen buy' betreft, dat is nou eenmaal de schaal waar ACG games waardeert. Hij had het ook gewoon met een 4 sterren schaal kunnen doen, dan was dit net geen 4 sterren game. Het is niet dat hij zegt dat je hem niet moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Finraziel schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:19:
[...]

Maar dat kan toch gewoon? Het is de taak van een reviewer om aan te geven hoe goed een game is. Dat ze het geen absolute topgame vinden wil toch niet zeggen dat het niet wel een goede koop kan zijn als jij er wel zin in hebt. Je gaat toch ook niet klagen als een restaurant reviewer zegt dat een frikandel niet het beste stukje vlees ooit is? :+
Wat dat 'net geen buy' betreft, dat is nou eenmaal de schaal waar ACG games waardeert. Hij had het ook gewoon met een 4 sterren schaal kunnen doen, dan was dit net geen 4 sterren game. Het is niet dat hij zegt dat je hem niet moet kopen.
Ooh was ook niet echt kritiek op die review hierboven hoor. Die heb ik niet gezien en ken het kanaal verder ook niet het was meer een opmerking in het algemeen.

Een game heeft een bepaalde doelgroep. Dat moet mijn inziens ook mee genomen worden in een bepaalde review.

Maar goed dat blijf je houden, een game kan technisch kapot zijn en dat is makkelijk te meten maar verder is “goed” wel erg relatief natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:13:
[...][...]

Tof dat ook MP van Halo wildlife heeft, dat vind ik leuke details. In de campaign gaan we waarschijnlijk echt grotere beesten zien ook, hoop ik. Ja de textures zijn van erg hoog niveau, gaaf is dat.

Met explosies bedoel je uit Halo of BF Beta?

[...]
Klopt, de ene game doet iets beter dan de andere. Ik hoop wel dat de campaign van Halo echt mooi bewegend vegetatie heeft, het is gewoon na een heleboel games op zowel old gen als nu standaard geworden. Er zijn zelfs freaking OG Xbox games die gewoon bewegend gras hebben.
Haha jij en je vegetatie :).

@justifire Die schoenen moet ik hebben. Dan pas heb ik een volledige xbox outfit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ga zelf FC6 in ieder geval wel spelen. Ondanks de algemene opinie mijzelf enorm vermaakt met deel 5 en de DLC. Meer van het zelfde in een andere setting is voor mij al meer dan prima eerlijk gezegd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:39:
[...]

Haha jij en je vegetatie :).

@justifire Die schoenen moet ik hebben. Dan pas heb ik een volledige xbox outfit.
Ja man, het voegt echt heel veel toe aan een geloofwaardige en immersive experience vind ik. Kijk naar FC6 beelden, of Gears 5 (Hivebusters), Witcher 3, man toen ik dat voor het eerst zag met die wild waaiende bomen, bosjes.... schitterend. En het is nu echt niet meer weg te denken ook in games vind ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
[...]

[Afbeelding]
Ik twijfel nog een beetje. Vandaag 3 potjes BF 2042 gespeeld, maar is erg wennen nog en straks slinger ik toch BF V weer aan. Maar goed, iedereen is nog zoekende, dus ik wil het wel een kans geven. Besturing is standaard ook net anders, waardoor ik bijvoorbeeld steeds om een medic riep als ik neergeschoten was 😴.
Groot minpunt vind ik wel dat ik erg lang aan het lopen ben voordat ik vijanden tegenkom.
Dat brengt me nu ook een beetje aan het twijfelen over Hell Let Loose, hoewel het er erg interessant uit ziet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
gr1542 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 18:26:
[...]

Ik twijfel nog een beetje. Vandaag 3 potjes BF 2042 gespeeld, maar is erg wennen nog en straks slinger ik toch BF V weer aan. Maar goed, iedereen is nog zoekende, dus ik wil het wel een kans geven. Besturing is standaard ook net anders, waardoor ik bijvoorbeeld steeds om een medic riep als ik neergeschoten was 😴.
Groot minpunt vind ik wel dat ik erg lang aan het lopen ben voordat ik vijanden tegenkom.
Dat brengt me nu ook een beetje aan het twijfelen over Hell Let Loose, hoewel het er erg interessant uit ziet.
Ook drie potjes gespeeld en dat ging best lekker.
Zag er ook goed uit, niets te klagen over BF2042
Maar Hell Let Loose is van een hele andere orde.
In HLL waan je je in een grauwe oorlog met weinig hoop aan de horizon.
In BF is het gewoon lomp knallen, dood gaan, respawnen en weer lomp verder knallen.
Hele andere sfeer, durf ik zelfs te zeggen dat BF meer Arcade is ? :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:13:
Alleen die AI van vijanden :X
Trap er na Far Cry 5 niet meer in.
Zonde want als ze daar nou eens wat aan zouden doen zou het een geweldig toffe game zijn …
waarom is dat zo belangrijk? heerlijk om een kogel door die sukkels heen te jagen. lekker beetje slashen. ik geef ze nog niet eens de tijd om actie te ondernemen :P

de X ziet er een stuk mooier uit dan de PS5 overigens:

YouTube: Far Cry 6 Comparison - PS4 vs PS4 Pro vs PS5 vs One S vs One X vs Xb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:13:
[...]

In BF is het gewoon lomp knallen, dood gaan, respawnen en weer lomp verder knallen.
BF is altijd al een arcade game geweest, al sinds het allereerste deel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 07:27
Ik heb Hell Let Loose toch gekocht nadat ik door m'n trial heen was. Je merkt dst iedereen het nog wat moet leren. Maar goede servers zijn super gaaf. Als iemand eens een potje wil knallen stuur maar een DM of je gamertag. 😊

[ Voor 27% gewijzigd door Graft op 06-10-2021 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam in de BF beta er toch wel gauw weer achter dat dit toch misschien niet mijn ding gaat zijn. Of het was een mindere avond voor me, maar uiteindelijk was ik meer aan het rondlopen, dood aan het gaan en maar wat aan het doen.

Dat ik nou kan zeggen god wat heb ik een fun....niet echt. Ik denk dat ik toch echt meer uit kijk naar Halo MP dan, maps die niet bizar huge zijn en het is een flinke tijd geleden ook. Denk toch echt dat broer en ik de knoop gaan doorhakken en Insurgency gaan halen als volgende war shooter, juist omdat we dan lekker tegen CPU kunnen ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

:9~ O+ :9~

@G_Dragon Binnenkort weer eens oppakken? :)

Deze geweldige game wordt alleen maar beter en beter. Hopelijk ook nieuwe achievements :).

Kijk nu al uit naar de nieuwe biomes en rpg mechanics.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-10-2021 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:22:
[YouTube: Grounded: Hot and Hazy Update Preview: Obsidian Gets Back to its RPG Roots]

:9~ O+ :9~

@G_Dragon Binnenkort weer eens oppakken? :)

Deze geweldige game wordt alleen maar beter en beter. Hopelijk ook nieuwe achievements :).

Kijk nu al uit naar de nieuwe biomes en rpg mechanics.
Zal de trailer even kijken, ik wil graag verder!
Moet ook nog die achievement halen van de BloodMother :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:36:
[...]

Zal de trailer even kijken, ik wil graag verder!
Moet ook nog die achievement halen van de BloodMother :p
Weet nog niet precies wanneer die uitkomt. Maar dan gaan we zeker ook die Bloodmother achievement halen.

De nieuwe biomes lijken me super tof. Ook de zandbak is dus nu uitgewerkt en het laboratorium in the Haze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Deze komt morgen naar Game Pass. Horror time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:39:
[...]

Weet nog niet precies wanneer die uitkomt. Maar dan gaan we zeker ook die Bloodmother achievement halen.

De nieuwe biomes lijken me super tof. Ook de zandbak is dus nu uitgewerkt en het laboratorium in the Haze.
Ziet er allemaal echt super vet uit!
Binnenkort maar weer samen aan de slag

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:42:
[...]

Ziet er allemaal echt super vet uit!
Binnenkort maar weer samen aan de slag
Ik zal binnenkort wel weer even wat items, wapens en armor maken :)
——

Heb net even gezocht maar kon niets vinden. Weet iemand hier of er nog nieuwe plannen voor de Trials games zijn? Dat is de enige “Ubisoft” franchise waar ik naar uitkijk :)

Hmm lees nu dat er mogelijk geen nieuwe Trials game gaat komen… Rising deed het niet zo goed. Als dat echt zo is ban ik Ubisoft echt gewoon helemaal :P

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-10-2021 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:48:
[...]

Ik zal binnenkort wel weer even wat items, wapens en armor maken :)
——

Heb net even gezocht maar kon niets vinden. Weet iemand hier of er nog nieuwe plannen voor de Trials games zijn? Dat is de enige “Ubisoft” franchise waar ik naar uitkijk :)

Hmm lees nu dat er mogelijk geen nieuwe Trials game gaat komen… Rising deed het niet zo goed. Als dat echt zo is ban ik Ubisoft echt gewoon helemaal :P
Is goed, maar voor de Bloodmother moesten we aan de slag op mijn server toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:54:
[...]

Is goed, maar voor de Bloodmother moesten we aan de slag op mijn server toch?
Oja, dat was het probleem… :/ dan mag jij gaan farmen haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:00:
[...]

Oja, dat was het probleem… :/ dan mag jij gaan farmen haha!
Haha ik wou samen op avontuur :p
Als jij dat natuurlijk ook wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
Las dit van iemand op andere site
Door de samenwerking tussen Ubisoft en Microsoft voor deze game, is er gekozen om het Xbox-platform te dienen, dus draait het op native 4K aan 60fps. (in de mate van het mogelijke)

Dat Playstation-gamers hierdoor ray tracing moeten missen, wordt met mooie praatjes door Ubisoft onder het tapijt geveegd.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14:44
Is dit al langs gekomen: https://www.tomshardware....0-ssds-for-xbox-series-xs

Interessante ontwikkeling. Even de kat uit de boom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:49
Retrospect schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:40:

Deze accepteert PCI-e 3 SSD's volgens de specs.
Die SSD's schrijven (uit mn blote hoofd na een bakkie leut) rond de 2000mb/s.
De SSD's die officieel supported op de XSX zijn, zitten rond de 5000mb/s iirc.
Lijkt me niet dat het besturings systeem dat fijn gaat vinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Amaze86 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:00:
[...]

Las dit van iemand op andere site

[...]
Heeft het raytracing op de X?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Farabi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:59:
[...]

Heeft het raytracing op de X?
Nee. De PC versie is momenteel de enige versie met RT ondersteuning.

De post op een andere website dat platform X feature A mist vanwege platform Y leest als fanboyism.

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 07-10-2021 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 15:20

Vagax

Hehe

Retrospect schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:40:

Volgens mij zag ik dit eerder hier of op Reddit voorbij komen, conclusie is dat een 1 TB M.2-2230 SSD's zo een beetje even duur zijn als de Seagate 1 TB expansion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:13:
[...]

Hier gisteravond ook BF2042 gespeeld en helemaal eens met je reactie. Het voelde aan als de zoveelste shooter itt HLL waar ik me echt als soldaat in WW2 voel. Jammere van BF2042 is ook weer US vs RU wat exact een kopie is van BF4. Zelfs de layout van alle items op het scherm (ticket counter etc) is 1:1 overgenomen van BF4.

Definieer Arcade. Ik lees altijd dat COD=Arcade en BF=nou euh, juist niet Arcade.

Verder had ik het idee dat BF2042 verder alle spelers vanuit alle regio's in 1 server gooien. Hele magazijnen moeten leeg schieten op tegenstanders om vervolgens zelf vanaf 600m met 2 kogels dood te gaan.

Draaide verder goed op de Series X. Daar was niks mis mee, die kon het prima handelen.

Iets anders: Iemand al Hotwheels gekocht en gespeeld op de Series X ? Had de review van XboxEra gekeken en dat zag er goed uit. Zit er over te denken om wat van mijn Microsoft Rewards punten te verzilveren voor gift cards en daar de game mee te kopen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:56
He was laatst sonic allstar racing van de 360 aan het spelen. Best leuk maar ook grafisch erg verouderd.
Welke kart racer is nu het leukst op de xbox? Sonic team racing of crash badinoot nitro? Nicolodeon racing en Garfield racing zien er crap uit. Die tel ik niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
devilsnight schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:07:
Ik kwam in de BF beta er toch wel gauw weer achter dat dit toch misschien niet mijn ding gaat zijn. Of het was een mindere avond voor me, maar uiteindelijk was ik meer aan het rondlopen, dood aan het gaan en maar wat aan het doen.

Dat ik nou kan zeggen god wat heb ik een fun....niet echt. Ik denk dat ik toch echt meer uit kijk naar Halo MP dan, maps die niet bizar huge zijn en het is een flinke tijd geleden ook. Denk toch echt dat broer en ik de knoop gaan doorhakken en Insurgency gaan halen als volgende war shooter, juist omdat we dan lekker tegen CPU kunnen ook.
Misschien is de Conquest mode niet jouw ding. Ik had het gevoel zelf ook, maar ik verwacht wel, dat als ik er wat meer tijd insteek, dat het vanzelf beter en leuker wordt. Zeker als straks de spelmodes op kleinere maps er bij komen (Rush en dergelijke).

Ik ga ook even kijken of de trial van Hell Let Loose nog beschikbaar is, want daar hoor ik ook goede verhalen over. Edit: te laat. Dan maar gewoon kopen binnenkort.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Graft schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:23:
Ik heb Hell Let Loose toch gekocht nadat ik door m'n trial heen was. Je merkt dst iedereen het nog wat moet leren. Maar goede servers zijn super gaaf. Als iemand eens een potje wil knallen stuur maar een DM of je gamertag. 😊
Ik speel hem op het moment op de PS5 maar de kans zit er goed in dat ik hem ook nog voor xbox koop om de devs te steunen, maar als je wilt kun je me via t17 toevoegen, naam is MicBar71, aangezien Crossplay mogelijk is, gisteren nog een mooie match gehad met een aantal tweakers.

Ik hoop alleen dat ze snel die server problemen fixen, elke keer net voor de match van ruim een uur uit de server geflikkerd worden en de bonus punten mislopen is k*'t
Pagina: 1 ... 244 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord