Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Games kosten ook bakken met geld en je ziet gewoon weinig innovatie in de grote titels. Bij Halo zullen ze ook goed nagedacht hebben over wat Halo is, en van daaruit keuzes hebben gemaakt.
Voordeel is dat je weet wat je kunt verwachten.
Nadeel is dat je weet wat je kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Halo voelt voor mij aan als UT2K4 vroeger, de BTB modes en de Forge zijn daarom ook mijn favoriet: De sensatie dat je gewoon een avondje lekker kan klooien zonder het tryhard gehalte dat bijna alle moderne shooters hebben met hun "competitive" onzin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Noem mij maar conservatief maar ik ben juist blij dat Halo terug gegaan is naar de basics. De laatste twee mainline halo games waren het allebei net niet, met Halo 4 probeerde ze iets te veel de CoD spelers aan te spreken wat (imo) aardig was mislukt.

Halo Infinite is back-to-basics maar wel verfrissend door kleine toevoegingen die niet te veel afleiden van de core.

Niet iedere game hoeft op elkaar te lijken. Als men CoD wil spelen dan speelt met toch wel CoD, hetzelfde met Battlefield en Gears bijvoorbeeld. CoD, Battlefield, Gears, Halo en Titanfall hebben allemaal een eigen plekje in het multiplayer landschap.

offtopic:
Al ben ik nog steeds voorstander van geen sprint ben ik er ondertussen wel aangewend, maar hé je kan niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 22:23
Denk dat ik mijn Series X maar weer retour ga sturen.

Problemen met de Headset. Blijft constant disconnecten (officiële van Microsoft zelf en de officieel licensed Razer). En anders valt het geluid af en toe weg en ontstaat er ruis.

Deze headsets gebruiken de interne verbinding van Microsoft zelf.

Blijkbaar komt dit erg vaak voor, zelfde probleem als met de controllers. Dit mag je niet verwachten, speelt al meer dan een jaar. Dit is voor mij een dooddoener gezien ik altijd met een headset speel.

Zelfs bedraad blijken er problemen te zijn als je de controller 10 seconden niet gebruikt....

[ Voor 10% gewijzigd door Disker op 04-10-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Disker schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:41:

Problemen met de Headset. Blijft constant disconnecten (officiële van Microsoft zelf en de officieel licensed Razer). En anders valt het geluid af en toe weg en ontstaat er ruis.

Blijkbaar komt dit erg vaak voor, zelfde probleem als met de controllers. Dit mag je niet verwachten, speelt al meer dan een jaar. Dit is voor mij een dooddoener gezien ik altijd met een headset speel.

Zelfs bedraad blijken er problemen te zijn als je de controller 10 seconden niet gebruikt....
Dat is balen.. heb hier geen problemen ervaren met de Turtle Beach 600 het afgelopen jaar en het afgelopen weekend met de 700 V2 die sinds vrijdag in gebruik is.

Ligt het aan de console zelf? krijg je een nieuwe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:02

Nogne

>.<

Disker schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:41:

Enige tip die ik je nog wil geven is om te kijken of je controllers en headsets een update nodig hebben, toen ik de Series X net kreeg (launchday) viel mijn headset ook af en toe weg en mijn controller viel dan ook uit. Nadat ik de firmware van mijn headset had bijgewerkt was dit opgelost.

Als je dit al allemaal hebt gedaan dan zal ik hem zeker aanmelden bij Microsoft en zsm een nieuwe laten komen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:27
Krimglas schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:17:
Halo voelt voor mij aan als UT2K4 vroeger, de BTB modes en de Forge zijn daarom ook mijn favoriet: De sensatie dat je gewoon een avondje lekker kan klooien zonder het tryhard gehalte dat bijna alle moderne shooters hebben met hun "competitive" onzin.
Precies dit gevoel van UT had ik ook. Heb een paar potjes gedaan en het beviel me wel. Moet alleen nog even de voor mij juiste sensitivity instellingen vinden. Maar dat komt wel als de game er straks is.

Had trouwens ook het gevoel dat performance mode hier niet op 120fps liep. Helemaal na 19 uur in een multiplayer match. Tegen bots leek het wat soepeler te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
D-Ed schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

Dat is balen.. heb hier geen problemen ervaren met de Turtle Beach 600 het afgelopen jaar en het afgelopen weekend met de 700 V2 die sinds vrijdag in gebruik is.

Ligt het aan de console zelf? krijg je een nieuwe?
De console zelf zal het zijn. Veel mensen hebben deze problemen nu ik er gericht naar ging zoeken. Microsoft is op de hoogte al meer dan 6 maanden, maar nog steeds niet opgelost. Zelfde gedoe als met de controllers die random hun verbinding verloren

Ik ga het gewoon terugsturen denk ik, geen zin in deze loterij. Probeer vanavond nog een paar stappen maar ben er bang voor.

Tevens ook mensen met Turtle beach en Astro gezien met dezelfde problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Disker schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:50:
[...]
Turtle Beach word veroorzaakt door een oude firmware icm oude controller firmware, deze combinatie zorgt er voor dat je verbinding verbreekt en ook niet terug krijgt zonder reboot (heb dit zelf gehad). Microsoft en Turtle Beach hebben hiervoor al een fix uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disker
Nogne schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Enige tip die ik je nog wil geven is om te kijken of je controllers en headsets een update nodig hebben, toen ik de Series X net kreeg (launchday) viel mijn headset ook af en toe weg en mijn controller viel dan ook uit. Nadat ik de firmware van mijn headset had bijgewerkt was dit opgelost.

Als je dit al allemaal hebt gedaan dan zal ik hem zeker aanmelden bij Microsoft en zsm een nieuwe laten komen.
Alles up-to-date, je wordt zelfs geforceerd de controller te updaten. Echter zal het voor de headset weinig uitmaken gezien ze allemaal draadloos zijn. Maar alles was in order, firmware van de headset's ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Disker schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

De console zelf zal het zijn. Veel mensen hebben deze problemen nu ik er gericht naar ging zoeken. Microsoft is op de hoogte al meer dan 6 maanden, maar nog steeds niet opgelost. Zelfde gedoe als met de controllers die random hun verbinding verloren

Ik ga het gewoon terugsturen denk ik, geen zin in deze loterij. Probeer vanavond nog een paar stappen maar ben er bang voor.

Balen man.. Als het werkt dan werkt het ook goed en wen je er heel snel aan maar dit zijn echt irritante dingen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Disker schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:54:
[...]

Alles up-to-date, je wordt zelfs geforceerd de controller te updaten. Echter zal het voor de headset weinig uitmaken gezien ze allemaal draadloos zijn. Maar alles was in order, firmware van de headset's ook.
Ahh jammer dat dit het niet is, er is niks vervelender dan een console die niet werkt of als die wel werkt maar dan midden in je sessie er alsnog mee stopt. Succes alvast met het terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
Factory reset gedaan, eens kijken of sit mag baten. Anders blijf ik voorlopig alleen bij mijn andere console voor dit jaar nog. Geen zin om het ter "reparatie" te sturen, zit nog in de 30 dagen retour. Anders wordt het zo'n gesteggel en geen garantie dat de volgende wel in orde is.

Maar voor de rest toffe console :)

[ Voor 43% gewijzigd door Disker op 04-10-2021 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:28
D-Ed schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:57:
[...]

Halo gamers zijn ware fijnproevers van uiteenlopende games, AV apparatuur, whisky's, speciaal bieren, frietjes speciaal én gamertags! Die halen hun neus op voor de COD's en FIFA's van deze tijd :+
Ja, de vergelijking is op dat gebied zwaar ongelukkig :+ :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben benieuwd!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 15:14
Iemand enig idee hoe snel je momenteel wordt geholpen bij MS m.b.t. reparaties?
Wou gister weer eens beginnen aan Mafia, enige game die ik op disc heb, maar blijkbaar zit mijn Blu Ray speler verkeerd ingebouwd (cm te veel naar boven ) waardoor ik geen discs kan inserten..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VlbDnLGElut6LB0B03b2-65uDzE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iuLv8ijfZgCqETkjjfmGnod6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

baswillems1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:42:
Wou gister weer eens beginnen aan Mafia, enige game die ik op disc heb, maar blijkbaar zit mijn Blu Ray speler verkeerd ingebouwd (cm te veel naar boven ) waardoor ik geen discs kan inserten..
[Afbeelding]
Lijkt me een garantie dingetje.
Volgens mij is MS support tegenwoordig best goed en zou dat niet een issue moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Vreemd, nieuw gekocht en geen verbroken seal op de achterkant van de Xbox?

Nog binnen je 30 dagen omruilen? - Zou hem terug sturen en vragen (ja ik weet het) om een nieuw exemplaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2021 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:55
[Afbeelding]
Ik had een defect aan een controller en deze werd gewisseld voor een nieuw exemplaar was mn controller een aantal dagen kwijt maar zat een weekend tussen (Vrijdag opgestuurd dinsdag terug. _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59
Ben benieuwd, het mag her en der wel iets gebruiksvriendelijker en sneller. Verder ken ik dat hele Medal niet, maar als het wat leuke clip editing met zich meebrengt, top!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
Na een aantal maanden meegelezen (gluudert) te hebben hier, heb ik afgelopen donderdag mijn nieuwe xbox ontvangen :D.
De meeste van m'n vrienden zijn inmiddels overgestapt op pc, dus als iemand eens een potje wil doen. Ik speel met name apex legends maar wil ook goed gebruik gaan maken van gamepass en nieuwe dingen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 15:14
Verwijderd schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:02:
[...]

Vreemd, nieuw gekocht en geen verbroken seal op de achterkant van de Xbox?

Nog binnen je 30 dagen omruilen? - Zou hem terug sturen en vragen (ja ik weet het) om een nieuw exemplaar.
Nieuw gekocht in december, maar nu pas voor het eerst een spel op disc.
Lijkt me inderdaad wel een garantie geval, maar was vooral benieuwd naar de duur van een reparatie, gezien de huidige voorraad problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

baswillems1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:19:
[...]

Nieuw gekocht in december, maar nu pas voor het eerst een spel op disc.
Lijkt me inderdaad wel een garantie geval, maar was vooral benieuwd naar de duur van een reparatie, gezien de huidige voorraad problemen.
Als je hem ter reparatie opstuurt naar Microsoft dan denk ik dat je een nieuwe of refurbish krijgt toegestuurd, hier hoor en lees ik positieve verhalen over.

Nog even gekeken bij de garantievoorwaarden van MS, maar dat is allemaal glashelder.

(a) Indien Microsoft vaststelt dat het Microsoft product onder de normale gebruiksvoorwaarden tijdens de garantieperiode defect is geraakt als gevolg van een materiaal- of fabricagefout, zal Microsoft (naar eigen keuze) het product of het defecte onderdeel herstellen of vervangen of de aankoopprijs terugbetalen in ruil voor het retourneren van het Microsoft product; bij de reparatie kan gebruik worden gemaakt van nieuwe of opgeknapte onderdelen en bij vervanging van het product kan het product worden vervangen door een nieuw of opgeknapt exemplaar. Bij vervanging van het product kan Microsoft kiezen voor hetzelfde model of, indien niet beschikbaar, het model dat naar eigen goeddunken van Microsoft het nauwst aansluit bij de vorm, functionaliteit en prestaties van het oorspronkelijke model. Het Microsoft product dat, of alle onderdelen van uw Microsoft product die Microsoft vervangen heeft, worden eigendom
van Microsoft.

(b) Na herstelling of vervanging wordt uw Microsoft product gedurende de rest van de
oorspronkelijke Garantieperiode of 90 dagen nadat Microsoft het product naar u heeft
verzonden, gedekt door deze Garantie.

(c) DE VERANTWOORDELIJKHEID VAN MICROSOFT OM UW MICROSOFT PRODUCT TE
HERSTELLEN OF TE VERVANGEN, OF OM DE AANKOOPPRIJS TERUG TE BETALEN, IS UW
ENIGE VERHAALSMOGELIJKHEID ONDER DEZE GARANTIE.

(d) Als uw Microsoft product na de Garantieperiode defecten vertoont of als uw Microsoft
product op een andere manier buiten deze Garantie valt, kan Microsoft u een vergoeding in rekening brengen voor haar inspanningen (of deze nu succesvol zijn of niet) om een diagnose te stellen en om eventuele problemen met uw product te verhelpen.

En hier het complete document.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:08:
[...]

Ben benieuwd, het mag her en der wel iets gebruiksvriendelijker en sneller. Verder ken ik dat hele Medal niet, maar als het wat leuke clip editing met zich meebrengt, top!
Niet alleen clip editing. Ook het hele broadcast systeem mag op de schop. In januari (!) riep Jason Ronald al dat dit op de schop zou gaan…….

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 04-10-2021 16:16 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Genoeg over Halo Infinite gekletst, laat nu de pro's maar aan het woord 8)

Dit somt het voor mij wel op eigenlijk:
"Organised chaos - BTB really is just that - and 343 has done a wonderful job making it polished, sickly sweet and hard to put down. Each match breezes by, which is always a good sign. I found myself caught in a BTB loop over the weekend, losing track of time within the four-hour window matchmaking was live. When the flight was finally over, I felt a little lost. Oh, I can't play any more? That's a real shame. What will I do now?"

https://www.eurogamer.net...e-something-truly-special

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:08:
[...]

Je kunt overigens nu al Xbox clips importeren in de mobiele app, wanneer je je Xbox account koppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
Rivanov schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:19:
[...]

Je kunt overigens nu al Xbox clips importeren in de mobiele app, wanneer je je Xbox account koppelt.
Wordt knettergek van die meldingen :+

Wil niks sharen als ik weer eens per ongeluk op die knop druk :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Om maar geen nieuw topic aan te maken;
Weet iemand hoe het kan dat op de Elite Series 2 maar 1 jaar garantie zit? Ik dacht dat alles onder EU minimaal 2 jaar wettelijke garantie moest hebben?
Helaas een pinnetje afgebroken, wat het verstellen van de travel van de sticks wat lastiger maakt (niet onmogelijk). Contact opgenomen, kunnen niets zeggen ze.
Had Microsoft wel wat hoger zitten eigenlijk.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 10-10 15:20

Vagax

Hehe

Gokje wagen, maar heeft iemand hier die Fallout 76 speelt geprobeerd zijn progressie van PC naar Xbox te verplaatsen? Ik heb het een tijdje gespeeld op PC op mijn Game Pass versie (dus Bethesda.net) maar ik ben die 20-30 fps wel een beetje beu dus wil ik het verder op me Xbox spelen. Nu las ik ergens dat als je account op je Bethesda account staat, dat je gewoon in kan loggen en op je Xbox verder kan maar tot zo ver nog geen success.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Van het weekend lekker bezig geweest met de trial van Hell Let Loose.
En... in de pre-order gegooid :)
Mooi om te zien dat een ontwikkelaar vertrouwen in zijn product heeft, zonder de trial had ik hem op zeker niet aangeschaft.
Met een beetje random team joinen of een eigen one man squad starten kan je toch ook best leuke potjes spelen.
En de maps zijn echt waanzinnig, kan zomaar tien minuten rond wandelen zonder een kip te zien en plots zit je midden in een hectisch vuurgevecht.
Heerlijk verschuilen in de bossen, liggen snipen vanuit de kerktoren of gun blazing het strand bestormen, net dat sfeertje dat battlefield niet neer weet te zetten.
Trial duurt nog een dag, kan hem van harte aanraden !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Mu.siQ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:49:
Weet iemand hoe het kan dat op de Elite Series 2 maar 1 jaar garantie zit? Ik dacht dat alles onder EU minimaal 2 jaar wettelijke garantie moest hebben?
Helaas een pinnetje afgebroken, wat het verstellen van de travel van de sticks wat lastiger maakt (niet onmogelijk). Contact opgenomen, kunnen niets zeggen ze.
Hoor je die 2 jaar garantie niet te krijgen van de winkel waar je het gekocht hebt?
Die 1 jaar garantie van Microsoft is (volgens mij, correct me if I'm wrong) extra coulance om de middleman (winkel) te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ectra schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:24:
[...]

Hoor je die 2 jaar garantie niet te krijgen van de winkel waar je het gekocht hebt?
Die 1 jaar garantie van Microsoft is (volgens mij, correct me if I'm wrong) extra coulance om de middleman (winkel) te omzeilen.
So it seems. Ik wist niet dat het zo werkte. Nu wel. Op naar Amazon it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:28:
[...]

So it seems. Ik wist niet dat het zo werkte. Nu wel. Op naar Amazon it is :)
Fabrieksgarantie is inderdaad niet verplicht, de fabrikant heeft in principe geen relatie met jou (tenzij rechtstreeks bij hun besteld natuurlijk).

Alsnog wel een beetje sneu... Ik had ook beter verwacht van Microsoft eigenlijk. Wel een goede reden om bewust te kiezen waar je je controllers koopt (en misschien dan juist niet bij Microsoft).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +8 Henk 'm!
D-Ed schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:19:
Genoeg over Halo Infinite gekletst, laat nu de pro's maar aan het woord 8)

Dit somt het voor mij wel op eigenlijk:
"Organised chaos - BTB really is just that - and 343 has done a wonderful job making it polished, sickly sweet and hard to put down. Each match breezes by, which is always a good sign. I found myself caught in a BTB loop over the weekend, losing track of time within the four-hour window matchmaking was live. When the flight was finally over, I felt a little lost. Oh, I can't play any more? That's a real shame. What will I do now?"

https://www.eurogamer.net...e-something-truly-special
Ja ik heb nu ook zoiets. Wat moet ik vanavond spelen… :/ December duurt nog lang.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hyUidrYnU5KsV-U5gWEb-EwOh_s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jdbsXdiIEd7DcACLf7I3oHpG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-10-2021 18:08 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:40:
[...]

Fabrieksgarantie is inderdaad niet verplicht, de fabrikant heeft in principe geen relatie met jou (tenzij rechtstreeks bij hun besteld natuurlijk).

Alsnog wel een beetje sneu... Ik had ook beter verwacht van Microsoft eigenlijk. Wel een goede reden om bewust te kiezen waar je je controllers koopt (en misschien dan juist niet bij Microsoft).
Daarom koop ik ze bij de MM. Dit weekend mijn redelijk nieuwe Elite “omgeruild” zonder enig probleem. Omdat ze hem niet op voorraad hadden gewoon aankoopbedrag teruggekregen. Nu nog wachten totdat die weer online leverbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:42:
[...]

Daarom koop ik ze bij de MM. Dit weekend mijn redelijk nieuwe Elite “omgeruild” zonder enig probleem. Omdat ze hem niet op voorraad hadden gewoon aankoopbedrag teruggekregen. Nu nog wachten totdat die weer online leverbaar is.
Haha ja ik had bijna zelf al er bij gezet dat jij de MediaMarkt om die reden aanraadt :+
Maar goed als je er al een hebt is dat minder relevant natuurlijk... Ik geloof dat Amazon meestal ook niet moeilijk doet, maar heb niet direct ervaring met controllers bij hun.

Overigens heb ik mijn elite v1 destijds wel na dik 2 jaar nog onder garantie door Microsoft kunnen laten repareren (of vervangen), maar volgens mij kon je toen een controller niet los registreren in het garantie systeem. Je moest toen je console registreren en als die garantie had dan je controller ook. Laat ik toen mijn 2 jaar oude elite toen de geest gaf nou net een paar maanden er voor een nieuwe one x gekocht hebben :+
Maar geen idee hoe dat nu werkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:41:
[...]

Ja ik heb nu ook zoiets. Wat moet ik vanavond spelen… :/ December duurt nog lang.
Gears 5 :Y)

Hier de hele avond (bijna dag zelfs) weg, dus daar heb ik geen last van _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:17
uchiha tijntje schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:41:
[...]

Splitgate en Crown Trick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er trouwens ergens een instelling dat elke clip die je opneemt automatisch geüpload wordt naar xbox live? Bij screenshots gebeurd dat wel maar bij video clips niet. Want dat mis ik nu wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:17
uchiha tijntje schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:20:
Is er trouwens ergens een instelling dat elke clip die je opneemt automatisch geüpload wordt naar xbox live? Bij screenshots gebeurd dat wel maar bij video clips niet. Want dat mis ik nu wel.
Die is er zeker. Ik heb hem laatst juist uitgezet omdat mijn onlineopslag steeds vol zat en opruimen veel te irritant is.

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 04-10-2021 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Zin in alan wake remaster.

[ Voor 56% gewijzigd door MissMe NL op 04-10-2021 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MissMe NL schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:12:
Misschien al gepost maar Alan Wake remastered voor 6 euro bij eneba via vpn.
Morgen kunnen we los !! *O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
Idd. Heb ff gewijzigd omdat ik het beter in een andere forum kan zetten. Maar heb er zin in. Heb nooit uitgespeeld eigenlijk en ben ook bezig met control.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:39
Mu.siQ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:49:
2 jaar bij de verkopende partij,
Microsoft geeft 1 jaar fabrieksgarantie, koop je hem direct bij Microsoft dan heb je alsnog 2 jaar garantie.

Fabrieksgarantie is namelijk een coulance, dit zijn ze niet verplicht omdat ze geen koopovereenkomst met jou hebben. Die heeft namelijk Amazon in dit geval.

Wel zijn ze bij Microsoft met controllers een beetje lastig omdat ze zo met US regelgeving bezig zijn, vaak ook de klantenservice. Even wijzen op de Europese wetgeving en dan kan alles gewoon :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MissMe NL schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:15:
[...]

Idd. Heb ff gewijzigd omdat ik het beter in een andere forum kan zetten. Maar heb er zin in. Heb nooit uitgespeeld eigenlijk en ben ook bezig met control.
Zet net mijn xbox op New Zealand en kan al spelen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

LuisjeNL schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:17:
[...]

2 jaar bij de verkopende partij,
Microsoft geeft 1 jaar fabrieksgarantie, koop je hem direct bij Microsoft dan heb je alsnog 2 jaar garantie.

Fabrieksgarantie is namelijk een coulance, dit zijn ze niet verplicht omdat ze geen koopovereenkomst met jou hebben. Die heeft namelijk Amazon in dit geval.

Wel zijn ze bij Microsoft met controllers een beetje lastig omdat ze zo met US regelgeving bezig zijn, vaak ook de klantenservice. Even wijzen op de Europese wetgeving en dan kan alles gewoon :)
Ik zit op 1,5 jaar. Amazon heeft gelukkig al een vervangend toegezegd.

Had gemeld dat volgens EU t zo was, maar nu begrijp ik de kleine variatie in de praktijk er in. Gaat om de reseller. Niet om de fabrikant. Dus, het zij zo.

Thanks voor de uitleg 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
justifire schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:37:
[...]

Zet net mijn xbox op New Zealand en kan al spelen :*)
Aah echt. Ik heb de code nog niet binnen. Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Day one buy! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-10 18:09
Ik starte doom eternal weer een keer op eerst een update .
Nu ook dv ondersteuning wel cool steeds meer spellen .

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het is niet dat Aaron zou zeggen...god wat is die campaign trash, maar meer dan dit hebben we (nog)niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:25:
Het is niet dat Aaron zou zeggen...god wat is die campaign trash, maar meer dan dit hebben we (nog)niet.

[Twitter]

[Twitter]
Zojuist 45 minuten bezig geweest om de feedback survey in te vullen van de Halo Infinite flights. Heb ik er wel voor over want volgens mij hebben ze gewoon een zeer tof en vermakelijk product ontwikkeld _/-\o_

Nog een paar kleine tweaks en aanpassingen (battlepass bijvoorbeeld) en iedereen kan er helemaal los mee gaan, kan echt niet meer wachten tot 8 december! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:27
justifire schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:21:
Van het weekend lekker bezig geweest met de trial van Hell Let Loose.
En... in de pre-order gegooid :)
Mooi om te zien dat een ontwikkelaar vertrouwen in zijn product heeft, zonder de trial had ik hem op zeker niet aangeschaft.
Met een beetje random team joinen of een eigen one man squad starten kan je toch ook best leuke potjes spelen.
En de maps zijn echt waanzinnig, kan zomaar tien minuten rond wandelen zonder een kip te zien en plots zit je midden in een hectisch vuurgevecht.
Heerlijk verschuilen in de bossen, liggen snipen vanuit de kerktoren of gun blazing het strand bestormen, net dat sfeertje dat battlefield niet neer weet te zetten.
Trial duurt nog een dag, kan hem van harte aanraden !
Dank voor de reminder. Heb hem net geprobeerd, dacht dat de trial al voorbij was. Na 10 minuten, zeker 10x doodgegaan te zijn zonder een tegenstander te zien en weer mijlenver van de actie te respawnen heb ik hem verwijderd. Grafisch vond ik hem erg mooi, qua setting en sfeer ook. Maar te traag voor mij. Moest ook even wennen aan de lagere fps. Ben inmiddels verpest door de 120fps in de shooters die ik speel (Siege en Cod).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:37
kesj schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:09:
[...]

Dank voor de reminder. Heb hem net geprobeerd, dacht dat de trial al voorbij was. Na 10 minuten, zeker 10x doodgegaan te zijn zonder een tegenstander te zien en weer mijlenver van de actie te respawnen heb ik hem verwijderd. Grafisch vond ik hem erg mooi, qua setting en sfeer ook. Maar te traag voor mij. Moest ook even wennen aan de lagere fps. Ben inmiddels verpest door de 120fps in de shooters die ik speel (Siege en Cod).
Had ik in het begin ook. Uit het niets dood geschoten worden. Erg frustrerend in het begin.
Heb even vol gehouden en je merkt dat je met dit spel gewoon een stuk langzamer moet spelen en veel meer tactisch alles aan moet pakken.

Als je daaraan een beetje kan wennen is het erg leuk spelen. Ik speel dan ook met een headset op zodat ik goed kan bepalen waar alle geweerschoten vandaan komen. Dan hoor je ook tegenstanders lopen en bewegen.

Vind vooral de explosies en geluiden erg mooi gedaan in het spel.

Heb daarom ook meteen het spel gekocht na 2-3 uur spelen

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@uchiha tijntje Zit jij nog niet in de Xbox Oldies Discord? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:41:
@uchiha tijntje Zit jij nog niet in de Xbox Oldies Discord? :+
Ik ben te oud voor het goed begrijpen van discord… heb wel discord en zit in wat groepen maar wellicht de verkeerde… wat is de naam van de discord groep? :)

Edit:

Ik zit er wel in :P zo goed ben ik dus ingeburgerd in Discord :P

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-10-2021 22:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 07:27
kesj schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:09:
[...]

Aah zo zonde! Het spel komt echt nog niet goed uit de verf omdat mensen - lees squadleaders - het spel nog niet snappen. Die kunnen de gameplay enorm versnellen door het plaatsen van spawnpoints en garrisons. Anders wordt het echt een walking simulator.

Maar als je dan een goed draaiende server met mics hebt dan is Hell Let Loose heel hard. Eén pot 10 minuten lang stuk gelopen met een aantal squads op een bosrand. In de sneeuw en open veld waren we schietschijven. Uiteindelijk heeft een Panther tank ons naar de overkant geloodst. De immersion die deze game kan bieden is echt brilliant. _/-\o_

I get it, not everyone's cup of tea, maar straks met een established player base, geef het nog eens een kans.

PS. zoals jullie merken denk ik er sterk aan te pre-orderen. Dus mochten er wat lui willen samenspelen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb net zelf met een maatje Hell Let Loose geprobeerd, maar op dit moment is dit niet echt ons ding. Mega lang door die velden lopen, er gebeurd heel weinig en dit duurt allemaal net even te lang.

Misschien later en ongetwijfeld met het juiste team kan dit snel veranderen, maar ik voel toch meer ervoor om Insurgency te gaan halen. Eerst woensdag maar eens de BF beta.

[ Voor 15% gewijzigd door devilsnight op 04-10-2021 22:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Volgens mij ben ik één van de weinigen die niet warm loopt voor Halo. Vind het 10x niks dat soort shooters.

Denk dat ik de beta van Battlefield 2042 ook voor bij laat gaan en het lekker bij Battlefield 5 houd en vanaf morgen Hell Let Loose ga spelen. Geen tijd om me helemaal in te lezen maar laat me in de game chat graag bijpraten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
MRE-Inc schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 00:10:
Volgens mij ben ik één van de weinigen die niet warm loopt voor Halo. Vind het 10x niks dat soort shooters.

Denk dat ik de beta van Battlefield 2042 ook voor bij laat gaan en het lekker bij Battlefield 5 houd en vanaf morgen Hell Let Loose ga spelen. Geen tijd om me helemaal in te lezen maar laat me in de game chat graag bijpraten.
Of zitten we allebei aan de “Ik word 30 keer afgeschoten binnen 2 minuten” tafel :+

Ik moet zeggen dat er weinig games zijn die ik echt wil spelen. Mijn Series X staat bijna stof te happen ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mosin schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 06:39:
[...]

Of zitten we allebei aan de “Ik word 30 keer afgeschoten binnen 2 minuten” tafel :+

Ik moet zeggen dat er weinig games zijn die ik echt wil spelen. Mijn Series X staat bijna stof te happen ;(
Genoeg mensen die ‘m over willen nemen denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:46:
[...]

Ik ben te oud voor het goed begrijpen van discord… heb wel discord en zit in wat groepen maar wellicht de verkeerde… wat is de naam van de discord groep? :)

Edit:

Ik zit er wel in :P zo goed ben ik dus ingeburgerd in Discord :P
Kon je niet vinden onder je Tweakers username of gamertag. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Rivanov schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 06:50:
[...]

Kon je niet vinden onder je Tweakers username of gamertag. Vandaar.
Heeft gisteravond een reactie geplaatst in de gears chat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:17:
[...]

Heeft gisteravond een reactie geplaatst in de gears chat :P
Ja ik zag het zojuist ja. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Met een gemiddelde respawn tijd van 5 seconden is dat wel een nieuw record. Ook erg knap :)

Wat voor genres vind je leuk, wellicht dat ik je nog aan een leuke game kan helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:30:
[...]

Ja ik zag het zojuist ja. ;)
Ik heb je zelf gisteren gebeld! Heb nog geen idee hoe Discord allemaal werkt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:30:
[...]

Met een gemiddelde respawn tijd van 5 seconden is dat wel een nieuw record. Ook erg knap :)

Wat voor genres vind je leuk, wellicht dat ik je nog aan een leuke game kan helpen.
Haha, ik ga in ieder geval heel vaak neer :9

Dat is een goede. Ik speel van alles wat, zolang het (SP) maar niet lang dradig wordt.
Ik zou zeggen roep eens wat. Dan probeer ik het gewoon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mosin schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:55:
[...]

Haha, ik ga in ieder geval heel vaak neer :9

Dat is een goede. Ik speel van alles wat, zolang het (SP) maar niet lang dradig wordt.
Ik zou zeggen roep eens wat. Dan probeer ik het gewoon :)
Heb je Gamepass? Dan ga ik daar even wat titels voor opzoeken, dan kun je die 'financieel risicoloos' proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

- Tom Clancy’s Ghost Recon® Wildlands
- Port Royale 3

Zo te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Haha nee hoor. Gewoon je speelstijl aanpassen. Ik had zelfs de achievement voor 10 kills in one life al binnen 3 uur spelen. En nee niet als gunner in een tank of als sniper op 1km afstand. Gewoon slim spelen en vooral rustig spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:45

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Welke accupack gebruiken jullie voor de controler? Mijne is zo snel leeg. Na 3 uurtjes gamen is die leeg. En als ik hem niet in de lader leg bij niet gebruik is die dag later leeg.

Lijkt nu net of ik een controler heb die gewoon bedraag is…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Coldbullet schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:18:
Welke accupack gebruiken jullie voor de controler? Mijne is zo snel leeg. Na 3 uurtjes gamen is die leeg. En als ik hem niet in de lader leg bij niet gebruik is die dag later leeg.

Ikea oplaadbare batterijen. doe ik zo'n 30 uur mee denk ik.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

De Xbox Play & Charge kit. Aangeschaft in 2013 voor de Xbox One en werkt verbazingwekkend nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:57:
[...]

Heb je Gamepass? Dan ga ik daar even wat titels voor opzoeken, dan kun je die 'financieel risicoloos' proberen. :)
Ik heb Gamepass, dat is sowieso wel lekker praktisch :) Ik zie je aanbevelingen graag tegemoet!

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 05-10-2021 09:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Deals with Gold bedoel je ;)
  • LEGO® DC Super-Villains
  • LEGO® CITY Undercover
Bovenstaande gekocht. Junior 2.0 is sinds juni 5 en vind het prachtig om samen met mij deze Lego games te spelen. Leuk detail is dat hij er nog goed in is ook. Soms ziet hij gewoon dingen eerder dan ik :D Ook grappig is dat hij alle figuurtjes al kent, The Joker, Riddler, Lantaarnpaal (Green Lantern), Wommer Woemen etc. Echt een aanrader deze games als je kinderen in de leeftijd 4-10 hebt.

Lego Batman 1 en 2 hebben we al uitgespeeld, net zoals Lego Jurassic World en Lego Indiana Jones. We zijn nu met Lego Batman 3 bezig. Wel fijn dat deze games, de laatste paar iig, Auto HDR en FPS Boost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
MRE-Inc schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:15:
[...]

Haha nee hoor. Gewoon je speelstijl aanpassen. Ik had zelfs de achievement voor 10 kills in one life al binnen 3 uur spelen. En nee niet als gunner in een tank of als sniper op 1km afstand. Gewoon slim spelen en vooral rustig spelen.
Is ook zeker waar. Ik speel veel te blind. Ondanks dat blijf ik het toch regelmatig spelen, aangezien het verder wel lachen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:30

On_E

Housemusic

De Battlefield 2042 open beta is te pre-loaden, 17 GB. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:45

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Caayn schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:25:
[...]
De Xbox Play & Charge kit. Aangeschaft in 2013 voor de Xbox One en werkt verbazingwekkend nog steeds prima.
Ja denk dat de originelen toch wel de beste zijn vooralsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Ik heb sinds zondag een Series S en heb gelijk Game Pass Ultimate genomen. Nu lukt het me alleen niet om sommige games via Game Pass te downloaden / installeren. In mijn geval betreft het Hades en The Ascent. Andere games zijn wel goed gegaan.

Wat er gebeurt is dat de installatie / download steeds wordt onderbroken en daarna blijft hangen. Hades zit al heel lang op een installatie van 4 van de 8 MB bijvoorbeeld 8)7

Heb al even zitten zoeken en heb de lokale game files gedelete en de download meerdere malen opnieuw verwijderd en weer opnieuw opgestart.

Internetverbinding (200 Mbit glasvezel) is prima, dat geeft de console zelf aan. Toch wil het maar niet lukken. Iemand hier nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 21:08

Ik heb deze:

https://www.hyperxgaming.com/netherlands/en/power/chargeplay-duo-xbox-charging-station

Werkt uitstekend kan oude en nieuwe controllers opladen en je ziet ook de laadstatus. Let wel op dat je de laatste versie hebt. Had een paar keer de oude versie gekregen die voor xbox one bedoeld is en je daarmee niet de nieuwe controllers kan opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

On_E schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:29:
De Battlefield 2042 open beta is te pre-loaden, 17 GB. :)
Ik wil hem op afstand downloaden, heb je een link toevalig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:30

On_E

Housemusic

Vagax schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:50:
[...]

Ik wil hem op afstand downloaden, heb je een link toevalig?
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Vanaf morgenochtend 10:00 uur te spelen met Game Pass Ultimate. :)

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 05-10-2021 09:59 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al jaren de oplader van Panasonic/Eneloop

Na een paar keer opladen heb je deze set er al weer uit en vergeet niet dat je altijd batterijen in huis hebt.

2000 mAH gaan net zolang mee als een setje dure Du(u)racell batterijen.

Ok geschikt voor AAA batterijen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOeuE-YXvYsECd0Aulwt37Gh7GU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zPy54XxAb2EMeiRypU8jogWN.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271

Play&charge kit en en de eneloop batterijen.
Gaan hier net een week mee met mijn 'weinige' game uurtjes O-) :+

Voordeel van de play&charge kit is dat je hem altijd kan opladen, ook tijdens het spelen. Al zou je dan wel dichtbij een stopcontact of xbox moeten zitten.

Voordeel van de batterijen is makkelijk wisselen en geen mogelijk gezoem van het laden via de headset. Is om doof van te worden soms -O-

Ieder heeft z'n voor en nadelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het nog jammer dat de elite v2 een ingebouwde accu heeft, die gaat echt beduidend sneller leeg dan de v1 met ladda's. Je kan hem dan wel op de meegeleverde dock leggen om op te laden, maar vind het handiger om gewoon een keer per maand of zo verse ladda's er in te stoppen en me verder er niet om te bekommeren.

De play&charge kit is inderdaad ook niet slecht maar ik merkte na zo'n 4 a 5 jaar gebruik toch wel dat die wat minder werd (wat helemaal niet slecht is maar toen ben ik dus naar de ladda's geschakeld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 14:41
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Ik gebruik al jaren de oplader van Panasonic/Eneloop

Na een paar keer opladen heb je deze set er al weer uit en vergeet niet dat je altijd batterijen in huis hebt.

2000 mAH gaan net zolang mee als een setje dure Du(u)racell batterijen.

Ok geschikt voor AAA batterijen.

[Afbeelding]
Weet niet wat eneloop kost, maar de Ikea LADDA batterijen zijn super en kosten niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer Stewie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:16:
[...]

Weet niet wat eneloop kost, maar de Ikea LADDA batterijen zijn super en kosten niet veel.
Psst niet doorvertellen ;)

YouTube: Are IKEA LADDA Batteries Really Eneloop Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:38
Heb deze vraag ook in het FIFA topic gesteld maar stel hem ook even hier.

Voor de Xbox zijn twee versies van FIFA te koop. 1 met ''Series X'' op de voorkant en één met Xbox One - Series X''

Zijn dit nou exact dezelfde games die voor minder geld (€64,99 / €54,99) worden verkocht? Of zit er wel wezenlijk verschil in?

Heb het bij nog geen andere game eerder gezien dat er 2 versies voor de Xbox te koop zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:22
Timothy3000 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:56:

Voor de Xbox zijn twee versies van FIFA te koop. 1 met ''Series X'' op de voorkant en één met Xbox One - Series X''

Zijn dit nou exact dezelfde games die voor minder geld (€64,99 / €54,99) worden verkocht? Of zit er wel wezenlijk verschil in?

Heb het bij nog geen andere game eerder gezien dat er 2 versies voor de Xbox te koop zijn.
WRC10 heeft dit volgens mij ook. Daar heb ik de Xbox One / Xbox Series X variant gekocht. Nu ik een Series X heb krijg ik geen Series X update, alhoewel die wel beschikbaar zou (moeten) zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Timothy3000 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:56:

De Series X variant, is enkel speelbaar op de Series X|S. Deze versie is ook optimized voor Series X|S.

De Xbox One - Series variant, is speelbaar op beide generaties maar je speelt dan ook op beide met de xbox One graphics. Dus je hebt niet de Series X graphics als je deze variant op de nieuwe generatie speelt.

Waarom? EA wil meer geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
In de basis zijn er 4 versies
-Series
Disc
Digitaal
-'old gen'
Disc
Digitaal

In de regel, digitaal is duurder dan disc versie. Maar met een twist.

Maar om het leuk te maken, de old-gen download staat ook op vermeld dat deze te downloaden is op Series S en X waar eerste verwarring komt, de Series X versie staat series S standaard niet bij, maar valt wel onder de nieuwe versie, minus 4k. Deze heeft het X|S logo, welke je moet zien als 'next-gen' logo, daar kan je zien dat je dus de next-gen versie hebt (die volledig niet werkt op One/S/X), net zoals One S/One X niet vermeld staan op de 'Xbox one' editie. Maar dat alles met uitzondering op de Ultimate edition.

Volg je hem nog? :P

De Ultimate edition is een dual-entitlement versie, wat betekend dat je zowel Xbox als Series versie krijgt, uitzondering daar, deze is enkel digitaal te krijgen. Echter dan krijg je zowel de Xbox als de Series versie, wel belangrijk, deze versies zijn niet compatible met elkaar.

Terug naar 'boxed', er zijn dus disc en digi-code 'boxed' versies (zgn 'code in a box'), die laatste gelijk aan de digitale versie (uit de store), maar mocht je EA access hebben, kan je op die laatste nog 5% korting krijgen. Dus dan hebben we uiteindelijk 7 versies, 4 boxes, 2 digitaal, en de ultimate digitaal (en mocht je shopping bij winkels als gamesdirect/gameskeys, dan zijn er technisch 8 omdat zij ook de CDkey verkopen van de ultimate versie).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2021 12:19 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
Engineer Stewie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:16:
[...]

Sterker nog, eneloop = Ikea LADDA.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de 17GB versie van BF binnen maar bij details staat geen 4K, HDR10 en 60fps+, wel bij de 9GB versie. Maar het icoontje laat Series zien, zal vast goed zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

De Benelux lijkt wat meer aandacht te krijgen. Iemand hier die wil solliciteren? Goed voor de insider info :+

@MRE-Inc - Anders moeten wij het maar doen, we liggen toch al redelijk op één lijn zo te zien :+

[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 05-10-2021 13:42 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nou Xbox tweakers. Gaat het dan eindelijk bij ze in de USA doordringen ?

Welke Xbox Tweaker voelt zich geroepen ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Mosin schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:26:
[...]

Ik heb Gamepass, dat is sowieso wel lekker praktisch :) Ik zie je aanbevelingen graag tegemoet!
Omdat je aangeeft niet van al te langdradige SP's te houden hieronder wat tips voor wat kortere games en games die in mijn beleving het verdienen om gespeeld te worden in Gamepass:

A Plague Tale Innocense. Een SP game die niet heel grote bekendheid geniet met een beklemmend sfeertje. In een uurtje of 12-15 kun je hem uitspelen. Meer stealth / puzzel dan echte actie, maar het verhaal en het sfeertje zijn erg goed neergezet.

Bloodroots Volgens mij een vrij onbekend spel, maar wel grappig om te spelen. Een playthrough duurt circa 5/6 uur. https://www.metacritic.com/game/playstation-4/bloodroots

Doom 2016. Leuker dan Doom Eternal en ondanks zijn leeftijd kan die volgens mij nog aardig mee. De gameplay zeker. :) https://www.metacritic.com/game/xbox-one/doom

Grounded. Ik ben zelf helemaal weg van Grounded. Nog steeds in early acces, maar heeft een hele hoop content bij gekregen sinds release vorig jaar en deze week komt er ook weer een hele grote update uit. Mocht je houden van zelf een wereld ontdekken en je zelf kunnen vermaken zonder dat de game precies bepaald wat je moet gaan doen, dan is dit echt een hele toffe game. Zeker als je ook nog eens in de jaren 80 geboren bent, want dan heb je ongetwijfeld Honey I shrunk the kids gezien.

Hades. Niet voor niets veel awards gewonnen voor Game of the Year. Niet een korte game wil je er het meeste van maken, maar kan wel vaak in korte sessies gespeeld worden :)

Knights and Bikes. Een leuk en creatieve adventure game. Ongeveer 10 uur. https://www.metacritic.com/game/switch/knights-and-bikes

Lonely mountains downhill. Een hele verslavende, althans voor mij, game wat het 1e uur even doorbijten is qua controls, maar daarna echt heel tof is als je merkt dat je steeds beter en beter wordt. Ook geschikt voor kortere sessies, maar ik merkte dat ik uren bleef hangen.

Narita Boy. Een 2d platform game met een leuke artstyle en toffe soundtrack. Qua gameplay niet heel bijzonder, maar vond er wel een aantal epische momentjes inzitten waar ik echt om moest glimlachen. In een uurtje of 6/7 uit te spelen. https://www.metacritic.com/game/xbox-one/narita-boy

Beide Ori's, mits je van strakke en vloeiende 2d metroidvania platformers houdt. :)

The Artful Escape. Al een paar keer voorbij gekomen in dit topic afgelopen maand. Uurtje of 4, weinig bijzondere gameplay, maar wel een leuke game ervaring die je niet vaak tegen komt.

Titanfall 2 single player. De SP duurt een uurtje of 6 en is echt een van de betere SP campaigns in de laatste jaren.

Unravel 1 en 2. Beide rond een uurtje of 6/7. Erg leuke 2d puzzelplatformers.

Succes :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Wom Haha, ik ben een regelrechte n00b opgebied van Social Media. Ja ik kan een tweet hier embedden en zo af en toe zelf ook nog eens een tweet posten, maar dan houdt het wel op.

Tevens denk ik dat je voorzien moet zijn van een creatief brein om community acties etc te bedenken en op te zetten. Laat ik nou net compleet niet creatief zijn :)

Maar ben wel heel erg benieuwd naar die functie !!

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 05-10-2021 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:14:
[...]

- Tom Clancy’s Ghost Recon® Wildlands
- Port Royale 3

Zo te zien?
- Mortal Kombat 11
- Child of Light
- Valiant Hearts

Zeker de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:38:

[Twitter]

Wat schuift het ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
MRE-Inc schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:38:

[Twitter]

Je zal 99% van de tijd bezig zijn met de de trolls en 'andere fanboys', dan die paar keer dat je wat leuks neer weet te zetten. Blijf er bij, ze zijn rijkelijk te laat om er nu nog wat aan te doen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 243 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord