Wel voor sloffen die je dragen kunt bij je huishoudelijke taken.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:15:
Iemand nog een tip voor een goede wasmachine waar een X op staat?
HeldExactor it schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:57:
[...]
Wel voor sloffen die je dragen kunt bij je huishoudelijke taken.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Ik denk juist dat ze niet veel hoeven te investeren in marketing omdat de drempel toch al laag is voor mensen om een game te checken dankzij gamepass.D-Ed schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:25:
Wat mij betreft gaat MS eens flink met de marketingmachine aan de gang. Leuk al die hele toffe socials en koelkast waarmee ze de hardcore gamers aanspreken maar wil de casual ook echt aansluiten dan moeten ze flink uitpakken op tv/Youtube etc.
Ik begrijp niet dat er nu nog steeds 0,0 reclame is voor Halo en Forza Horizon 5. Die komen over een aantal weken uit en dat zij bij uitstek de titels waar ze nu mee moeten knallen.
Aan de andere kant maakt het mij ook niet echt uit of ze nu wel of niet hun targets halen want als je de rode draad een beetje volgt zien we dat ze het eigenlijk prima doen. Maar kom op, knallen met die oorlogskas van Microsoft
De youtubers en de steamers die springen toch wel op een nieuwe titel met hun oneindige content drang. Hoeft MS niet veel voor te doen verder lijkt mij.
Ik blijf erbij dat xbox echte games mist van formaat zoals een Uncharted, TLOU etc. Of zou Sony gelijk hebben dat een dienst zoals gamepass nooit voor games kan zorgen die zoveel kosten om te maken? Persoonlijk vind ik gamepass het nu al waard.
Zodra er een echte grote nieuwe game uitkomt van formaat(Halo hopelijk) dan zie ik de subs hard groeien.
Nice, nu nog in het roze en bijpassende bunny ears.Exactor it schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:57:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2021 14:47 ]
Ik wou ze gelijk bestellen, maar... Alleen kids matenExactor it schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:57:
[...]

Gamertag: FinrazielNL
Wat betreft je save games (progress opslaan), daar zou ik me echt geen zorgen over maken. Die staan zowel op de SSD als in de cloud, maar zijn zo klein dat dat echt niet snel je SSD vol doet lopen. Verder sluit ik me aan bij wat @Nogne al zeiLeffunk schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:47:
Twijfel tussen XSX en XSS voor de zoon zijn verjaardag te kopen (9 jaar).
Hoe zit het specifiek mbt vb opslaan waar je zit in een game: wordt dat op dat interne SDD opgeslagen? Of zit dat in de cloud? Dat is immers één van de redenen om te twijfelen tussen de X en S nl dat grotere interne geheugen? Willen vermijden dat vb de vrouw des huizes Myst gaat spelen zo nu en dan, en al doende plek inneemt op die interne SDD, waardoor zoontje zelf vb minder spelletjes kan opslaan? Zoon speelt veel met afwisseling, dus niet uren aan stuk één game, dan weer volgende, maar vb nu eens Farming Simulator, dan weer dag nadien vb Roblox, Op zelfde avond vb ook nog wat Minecraft, etcetc. Dus niet in de zin van "eerst dit spel vooral uitspelen, daarna ander".
Ik begrijp dat je bij de S wel ook een SDD kan aansluiten, maar dat je er niet rechtstreeks dan spelletjes van kan spelen ? En dus vb ook niet je progress kan bijhouden op zo'n externe SDD? (tenzij het dus in de cloud zit)?
Daarnaast heb je natuurlijk nog de discdrive in de X waarbij je jezelf niet limiteert tot online spellen moeten kopen. We gaan sowieso een Ultimate pass voorzien (is al geregeld).
En begrijp dat de X krachtiger is etcetc, maar gaat zoon daar al iets van merken?
Kortom, wat zou jullie advies hieromtrent zijn?
Ik ga mijn seagate storage expansion card van 1tb verkopen want in combinatie met gamepass ben ik een soort ezel van Buridon geworden. Ik switch steeds van spel naar spel, zodra ik een spel heb opgestart ben ik in m'n hoofd alweer bezig met een andere game. Gamepass is geweldig maar de combi met zoveel opslag werkt voor mij dus niet. En volgens mij geldt dat ook voor anderen aangezien microsoft de gamepass targets niet haalt. Daarnaast lijkt er totaal geen vraag te zijn naar zo'n seagate (ik krijg in ieder geval geen een reactie op m'n seagate) dus wellicht dat meer mensen dit ezel syndroom hebben of er voor vrezen. Herkennen jullie dit?
Ah, dus begrijp ik het dan goed dat je vb ook op PC dan verder kan spelen waar je gebleven was op je Xbox (gezien Ultimate pass, uiteraard indien spel ook beschikbaar is voor PC via de pass?)Finraziel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:38:
[...]
Wat betreft je save games (progress opslaan), daar zou ik me echt geen zorgen over maken. Die staan zowel op de SSD als in de cloud, maar zijn zo klein dat dat echt niet snel je SSD vol doet lopen. Verder sluit ik me aan bij wat @Nogne al zei
En kan je vb dan ook spel van je interne SDD wissen, en vb later terugzetten als je eens zin hebt om uiteindelijk verder te spelen, zodat hij dan uit de cloud gaat halen waar je was gebleven? Of is gewist van de interne SDD dan ook je progress kwijt in de cloud?
Al je progressie wordt in de cloud opgeslagen. Als ik op de Series S een spel speel, dan boven verder ga spelen op de Series X, dan ga ik op hetzelfde punt verder. Als ik daarna op de PC inlog, idem. En als ik vervolgens op mijn mobiel verder ga streamen, idem.Leffunk schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:56:
[...]
Ah, dus begrijp ik het dan goed dat je vb ook op PC dan verder kan spelen waar je gebleven was op je Xbox (gezien Ultimate pass, uiteraard indien spel ook beschikbaar is voor PC via de pass?)
En kan je vb dan ook spel van je interne SDD wissen, en vb later terugzetten als je eens zin hebt om uiteindelijk verder te spelen, zodat hij dan uit de cloud gaat halen waar je was gebleven? Of is gewist van de interne SDD dan ook je progress kwijt in de cloud?
Progressie is overigens niet Quick Resume. Dat is wel een console dingetje, en console gebonden. Het is dus mogelijk dat opstarten langer duurt, omdat de game in zijn geheel opgestart moet worden. En mogelijk dat je een klein beetje progressie kwijt bent van na je laatste save punt, maar in wezen ga je gewoon verder waar je gebleven bent.
Ik herken dat zeker, op dat gebied is GamePass voor mij hetzelfde als mijn Playstation 1 die een chip had om CD-R games te draaien. Ik had alles en speelde niets uit.Exo81 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:55:
Ik ga mijn seagate storage expansion card van 1tb verkopen want in combinatie met gamepass ben ik een soort ezel van Buridon geworden. Ik switch steeds van spel naar spel, zodra ik een spel heb opgestart ben ik in m'n hoofd alweer bezig met een andere game. Gamepass is geweldig maar de combi met zoveel opslag werkt voor mij dus niet. En volgens mij geldt dat ook voor anderen aangezien microsoft de gamepass targets niet haalt. Daarnaast lijkt er totaal geen vraag te zijn naar zo'n seagate (ik krijg in ieder geval geen een reactie op m'n seagate) dus wellicht dat meer mensen dit ezel syndroom hebben of er voor vrezen. Herkennen jullie dit?
Wat ik dus nu doe is het gewoon toch houden op de games die ik anders gekocht had en niet alles klakkeloos proberen vanwege hype etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 20-10-2021 15:08 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit gebeurt alleen als het spel crossplatform saves ondersteundt. Niet elk spel ondersteund dit, maar vaak met Microsoft games kan je op je Xbox een spel beginnen en op je PC afmaken. Maar check het wel even van te voren of het spel het ondersteund voordat je er vanuit gaat dat elk spel zo werktLeffunk schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:56:
[...]
Ah, dus begrijp ik het dan goed dat je vb ook op PC dan verder kan spelen waar je gebleven was op je Xbox (gezien Ultimate pass, uiteraard indien spel ook beschikbaar is voor PC via de pass?)
PS/XBL: Nogne
In principe werkt het voor elk spel in de gamepass, zolang je maar via xcloud start op de pcNogne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:16:
[...]
Dit gebeurt alleen als het spel crossplatform saves ondersteundt. Niet elk spel ondersteund dit, maar vaak met Microsoft games kan je op je Xbox een spel beginnen en op je PC afmaken. Maar check het wel even van te voren of het spel het ondersteund voordat je er vanuit gaat dat elk spel zo werkt
Dan speel je nog op een Xbox (streamend naar je PC), mijn opmerking gaat over de game spelen op je PC zelf (dus gebruik maken van de hardware van je PC). Had dat misschien iets beter kunnen uitleggen/verwoorden.SunnieNL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:28:
[...]
In principe werkt het voor elk spel in de gamepass, zolang je maar via xcloud start op de pc
Ik geef je ook deels wel gelijk hoor maar op YouTube kijken de mensen die al de doelgroep zijn en inderdaad Gamepass vaak al kennen. Maar om de massa te bereiken zijn andere middelen nodig in mijn optiek.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:32:
[...]
Ik denk juist dat ze niet veel hoeven te investeren in marketing omdat de drempel toch al laag is voor mensen om een game te checken dankzij gamepass.
De youtubers en de steamers die springen toch wel op een nieuwe titel met hun oneindige content drang. Hoeft MS niet veel voor te doen verder lijkt mij.
Ik blijf erbij dat xbox echte games mist van formaat zoals een Uncharted, TLOU etc. Of zou Sony gelijk hebben dat een dienst zoals gamepass nooit voor games kan zorgen die zoveel kosten om te maken? Persoonlijk vind ik gamepass het nu al waard.
Zodra er een echte grote nieuwe game uitkomt van formaat(Halo hopelijk) dan zie ik de subs hard groeien.
[...]
Nice, nu nog in het roze en bijpassende bunny ears.
En inderdaad, grote games zijn natuurlijk de belangrijkste kartrekker voor een console, daar kan geen marketing tegen op! En GP is natuurlijk een project van de lange adem. Het geld dat er maandelijks/jaarlijks mee verdient kan worden is gigantisch. En MS gaat echt wel met grote knallers komen en Infinite is daar misschien wel de eerste van als ik de geluiden her en der mag geloven dus laten we hopen dat die game de Xbox wederom op de kaart zet
Ik was denk ik zo gehyped dat ik vergat om goed te lezen!Finraziel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:35:
[...]
Ik wou ze gelijk bestellen, maar... Alleen kids maten
Om het goed te maken, ook naar @Verwijderd, hier wat Sneakers voor de fan.
Tof! Dit is weer zo eentje die keihard in de backlog belandde. Ik heb het even op One X gespeeld, het oogde wat soft qua resolutie en de 30fps is na al dat 60fps spul niet leuk meer.
We have a surprise for you... A Vampyr patch just went LIVE! 🦇
— Vampyr Game (@VampyrGame) 20 oktober 2021
With enhanced game performance on next-gen consoles, you can now visit plague-ridden Victorian London in up to 1440p and 60 FPS! Will you save its citizens or feed on those you vowed to heal? 🩸 pic.twitter.com/QEV9hzm5w2
PS5: 1440p / 60 FPS
— Vampyr Game (@VampyrGame) 20 oktober 2021
PS4 Pro: 1440p / 30FPS
XSX: 1440p / 60 FPS
XSS: 1440p / 30FPS
Xbox One X: 1296p 30 FPS
Xbox boss Phil Spencer has said in a new interview that it's "definitely not done" buying game studios. “There’s no quota"
https://twitter.com/vgc_news/status/1450413935681851396?s=21
Als ze nu gewoon Redlynx overkopen van Ubisoft en nieuw leven blazen in Trials
En de mini fridge wordt al gereview bombed. Denk dat teveel fanboys niet “chill” genoeg zijn… (bad pun I know).
https://twitter.com/vgc_news/status/1450413935681851396?s=21
Als ze nu gewoon Redlynx overkopen van Ubisoft en nieuw leven blazen in Trials
The Xbox Series X fridge sells out immediately, gets review-bombed, and attracts huge scalper markups... https://t.co/JZsyAdbGrW pic.twitter.com/f7kzSNEMGP
— GameSpot (@GameSpot) 20 oktober 2021
En de mini fridge wordt al gereview bombed. Denk dat teveel fanboys niet “chill” genoeg zijn… (bad pun I know).
[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2021 17:24 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Staat bij mij ook zo. Die 4L8 moet eigenlijk 4L10 zijn. Is gewoon een foutje. Je trekt dus de volle 40GB. En DV gaat automatisch naar 10B.Wybob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:14:
Met de recente update voor de LG CX wou ii even Dolby Vision Gaming testen op 120hz. Via HDR heb ik altijd RGB 444 10B mrt dolby is dit 422 8B. Iemand suggesties, of is dit gewoon zo
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 20-10-2021 17:24 ]
Ik heb dit vandaag bekeken, en het komt hier nogal overbelicht over allemaal met 18 clicks. De wolkenpartijen in Flight Simulator bijvoorbeeld. Vond het niet zo mooi dus ik zit voorlopig weer op 0,10,10 clicks. Met die waardes heb ik nou niet het idee dat het te donker is ofzo.Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:49:
Nog een PSA voor diegene met de LG CX/GX/C1/G1 en 120Hz Dolby Vision Gaming hebben:
HDR Calibration Tool op de Xbox:Wanneer de game een in-game HDR slider heeft: 1200Nits
- 1e scherm moet helemaal naar links (dus 0 clicks)
- 2e scherm moet 18 clicks
- 3e scherm moet 18 clicks
De reden achter de 18 clicks binnen de HDR Calibration Tool;
De base-value is 300Nits. Iedere “click” voegt 50Nits toe. Dus 18 x 50 = 900Nits.
300Nits base value + 900Nits = 1200Nits
Ik denk dat Vampyr in 60fps ook gewoon een draak van een spel blijft. Was echt een teleurstelling. Had van Dontnod na het fantastische Life is Strange echt wat meer verwacht.devilsnight schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:04:
Tof! Dit is weer zo eentje die keihard in de backlog belandde. Ik heb het even op One X gespeeld, het oogde wat soft qua resolutie en de 30fps is na al dat 60fps spul niet leuk meer.
[Twitter]
[Twitter]
misschien iets te maken met te weinig bandwith verhaal? (40gbps)Wybob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:14:
Met de recente update voor de LG CX wou ii even Dolby Vision Gaming testen op 120hz. Via HDR heb ik altijd RGB 444 10B mrt dolby is dit 422 8B. Iemand suggesties, of is dit gewoon zo
[Afbeelding]
Hier de docu van Noclip over Deaths Door.
Staat me iets van bij, dat dat een "bug" is in die weergave.Wybob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:14:
[Afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Witcher 3 en Cyberpunk patches voor de nieuwe consoles zijn uitgesteld. Cyberpunk staat nu voor Q1 2022 en Witcher 3 voor Q2.
Lol..... gewoon.........lol.
Pijnlijk. Niet alleen voor ons maar ook voor CD Project Red. Denk dat het binnen dat bedrijf niet zo goed gaat, wat weer invloed heeft op nieuwe releases.devilsnight schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:59:
Witcher 3 en Cyberpunk patches voor de nieuwe consoles zijn uitgesteld. Cyberpunk staat nu voor Q1 2022 en Witcher 3 voor Q2.

An a day keeps the doctor away.
Ja bizar jammer joh. Als je ziet wat ze in 3 a 4 jaar (als ik me niet vergis)hebben weten te maken met Witcher 3...hoe kan het toch zo misgelopen zijn met Cyberpunk?iApp schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:02:
[...]
Pijnlijk. Niet alleen voor ons maar ook voor CD Project Red. Denk dat het binnen dat bedrijf niet zo goed gaat, wat weer invloed heeft op nieuwe releases.
Witcher 4 gaat nog heeeeeeeeel lang duren.
Als ik objectief ga kijken naar CD project dan was The Witcher 2 een leuke game (deel 1 niet gespeeld) en deel 3 een hele gave en toffe game met erg leuke DLC. En cyberpunk een drama wat ik gerefund heb. Toch een developer wat na The Witcher 3 teveel hype heeft gekregen, zeker met de aankondiging van Cyberpunk als eindelijk een sterke concurrent voor Rockstar en is ondergegaan aan hun eigen hype en verwachtingen.devilsnight schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:11:
[...]
Ja bizar jammer joh. Als je ziet wat ze in 3 a 4 jaar (als ik me niet vergis)hebben weten te maken met Witcher 3...hoe kan het toch zo misgelopen zijn met Cyberpunk?
Witcher 4 gaat nog heeeeeeeeel lang duren.
Update Grounded:
Net gedownload
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2021 19:23 ]
Nadat een tijdje geleden in dit topic een aantal opties langs kwamen om in de huiskamer met muis en keyboard te spelen dacht ik... Dat moet ook anders kunnen...
Na wat zoekwerk een Chinees product gevonden wat precies was wat ik zocht. Vanmiddag binnen gekregen en na een paar uur prutsen omdat het natuurlijk weer net niet paste...
:strip_exif()/f/image/4KpVWYdq8pdIeM2Yydx215sJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja die stoel ziet er niet meer uit, er was een reden dat ik deze wel wou riskeren
maar hij zit nog prima... Heb trouwens ook nog een nieuwe rug er voor, die binnenkort maar eens er op zetten (eerst kijken of de kat niet weer met de nagels er in gaat).
Net een stukje Gears 5 gespeeld met een muis en keyboard die ik 'over' had om het uit te proberen. Gaat op zich best aardig, maar niet helemaal top. Zo had ik in de halve missie die ik gespeeld heb al 2 keer dat de game klaagde dat mijn controller disconnected was (gewoon 2 keer op enter drukken en ik kon door, maar irritant) en had een tijdje een bug dat als ik mijn 2e wapen (hammerburst en gnasher geprobeerd) reloade hij gelijk failde (alsof ik 2 keer op reload drukte. Eerste wapen ging prima. Even later was dat weg en werkte het met de gnasher ook weer prima.
Maar goed, eigenlijk wil ik ook gewoon mijn pc weer naar de huiskamer halen en op de tv aansluiten zodat ik bepaalde pc only games ook in de huiskamer kan spelen. En sommige andere games zijn gewoon toch fijner op pc (en ik heb ook bv farcry 5 nog, gekocht voordat ik weer naar Xbox overstapte). En voor de Xbox gewoon met controller is het ook soms fijn om wat meer rechtop te zitten (en ik vind het fijn mijn handen met de controller dan op het keyboard plateau te kunnen laten steunen).
Maar ondanks dat ik letterlijk in het schuim en plastic van een van de armleuningen heb moeten zagen om het te laten passen ben ik erg blij met het resultaat
gelukkig woon ik alleen, geen partner die een hartverzakking zou krijgen dat ik dit monster in de huiskamer wil hebben
Na wat zoekwerk een Chinees product gevonden wat precies was wat ik zocht. Vanmiddag binnen gekregen en na een paar uur prutsen omdat het natuurlijk weer net niet paste...
:strip_exif()/f/image/4KpVWYdq8pdIeM2Yydx215sJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja die stoel ziet er niet meer uit, er was een reden dat ik deze wel wou riskeren
Net een stukje Gears 5 gespeeld met een muis en keyboard die ik 'over' had om het uit te proberen. Gaat op zich best aardig, maar niet helemaal top. Zo had ik in de halve missie die ik gespeeld heb al 2 keer dat de game klaagde dat mijn controller disconnected was (gewoon 2 keer op enter drukken en ik kon door, maar irritant) en had een tijdje een bug dat als ik mijn 2e wapen (hammerburst en gnasher geprobeerd) reloade hij gelijk failde (alsof ik 2 keer op reload drukte. Eerste wapen ging prima. Even later was dat weg en werkte het met de gnasher ook weer prima.
Maar goed, eigenlijk wil ik ook gewoon mijn pc weer naar de huiskamer halen en op de tv aansluiten zodat ik bepaalde pc only games ook in de huiskamer kan spelen. En sommige andere games zijn gewoon toch fijner op pc (en ik heb ook bv farcry 5 nog, gekocht voordat ik weer naar Xbox overstapte). En voor de Xbox gewoon met controller is het ook soms fijn om wat meer rechtop te zitten (en ik vind het fijn mijn handen met de controller dan op het keyboard plateau te kunnen laten steunen).
Maar ondanks dat ik letterlijk in het schuim en plastic van een van de armleuningen heb moeten zagen om het te laten passen ben ik erg blij met het resultaat
Even een vraag voor de LG Oled series X/1 bezitters die nu gamen op 120hZ:
Is het volgens jullie de moeite waard bij de games die het ondersteunen? Is het echt zoveel mooier/beter dan HDR. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen verschil zie, denk dat mijn ogen niet goed genoeg zijn en ik heb denk ik niet zo'n goed geheugen om het verschil te zien als ik weer switch naar HDR. Ik test dit overigens op een C9 Oled met 60hZ. Trouwens, het daadwerkelijke verschil zien kan in mijn ogen alleen echt goed als je er 2 naast elkaar hebt staan met dezelfde game, 1 scherm HDR en andere scherm DV.
Iets in mijn autistische brein ergert zich aan het feit dat ik nu niet meer alleen maar groene vinkjes heb bij het 4K TV details screen haha
Is het volgens jullie de moeite waard bij de games die het ondersteunen? Is het echt zoveel mooier/beter dan HDR. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen verschil zie, denk dat mijn ogen niet goed genoeg zijn en ik heb denk ik niet zo'n goed geheugen om het verschil te zien als ik weer switch naar HDR. Ik test dit overigens op een C9 Oled met 60hZ. Trouwens, het daadwerkelijke verschil zien kan in mijn ogen alleen echt goed als je er 2 naast elkaar hebt staan met dezelfde game, 1 scherm HDR en andere scherm DV.
Iets in mijn autistische brein ergert zich aan het feit dat ik nu niet meer alleen maar groene vinkjes heb bij het 4K TV details screen haha
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:15:
Update Grounded:
[YouTube: Grounded - Hot and Hazy Update]
Net gedownloadGaan weer de nodige uurtjes inzitten!
Dolby Vision uses 12bit mastering ( as was mentioned). 2160p@120 RGB 4-4-4 12bit requires 48GBps HDMI 2.1 ports. The Xbox Series X as well as LG 2020/2021 have 40GBps HDMI 2.1 ports, topping out at 2160p@120 RGB 4-4-4 10bit. Because there's not enough bandwidth, it has to drop to chroma subsampling. It is also important to note that all consumer grade oleds are only 10bit panels to begin with. Only professional grade screens for mastering are 12bit.Wybob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:14:
[Afbeelding]
The Xbox also has the unfortunate issue of choosing which HDMI signaling system to use based on the refresh rate setting. HDMI 2.1's FRL system is only used when it's set to 120Hz. If set to 60Hz, regardless if the tv supports FRL, it drops back to HDMI 2.0 compatibility mode using TMDS - and the 2.0 bandwidth restrictions that go with it. So you're still stuck with chroma subsampling when using DV.
Het is met name ook het “gemak” dat wanneer de games volledige Dolby Vision ondersteuning krijgen, je geen gedoe meer hebt met Dynamic Tone Mapping of HGIG.JDL15 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:48:
Even een vraag voor de LG Oled series X/1 bezitters die nu gamen op 120hZ:
Dat is met DV namelijk verleden tijd.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat early access kunnen ze ook wel weghalen, duurt toch al veel te lang.. Zal vast aan mij liggeneasygoingfox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:01:
[...]
Prachtig hoe ze deze game blijven uitbreiden in early access. Moet m ook weer eens oppakken
Voor de Metroidvania fans, ziet er goed uit. 15 december.
Bizar dat dit zo lang heeft moeten duren, maar goed, het kan (straks, ik ben geen insider) dan eindelijk alsnogRivanov schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:53:
Daar is de setting dan eindelijk. Speakers muten wanneer je Headset aansluit!
[Embed]
Morgen maar eens testen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik ben fan van de beeldkwaliteit, maar helaas ondervind ik meer input lag, terug naar HDR voor mijRivanov schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:06:
[...]
Het is met name ook het “gemak” dat wanneer de games volledige Dolby Vision ondersteuning krijgen, je geen gedoe meer hebt met Dynamic Tone Mapping of HGIG.
Dat is met DV namelijk verleden tijd.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb je je TV wel op Dolby Vision Game picture mode staan? Want er zit namelijk totaal geen extra input lag tussen HDR en Dolby Vision.Wybob schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 00:00:
[...]
Ik ben fan van de beeldkwaliteit, maar helaas ondervind ik meer input lag, terug naar HDR voor mij
Dat was ook zomaar ineens zeg
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Ja hoor stond op Dolby Vision Spel, toch heb ik het gevoel dat er input lag is tijdens het spelen van COD. Ik zou het graag eens getest zien, volgens mij iets van 10ms standaard naar 25 ofzo.Rivanov schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 06:50:
[...]
Heb je je TV wel op Dolby Vision Game picture mode staan? Want er zit namelijk totaal geen extra input lag tussen HDR en Dolby Vision.
Welke TV heb je, want dat maakt ook wel een verschil.Wybob schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:17:
[...]
Ja hoor stond op Dolby Vision Spel, toch heb ik het gevoel dat er input lag is tijdens het spelen van COD. Ik zou het graag eens getest zien, volgens mij iets van 10ms standaard naar 25 ofzo.
Op mijn 65CX merk ik totaal geen verschil, en dat hoort er ook niet te zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 21-10-2021 08:44 ]
48CX, het is minimaal in veel games ga je het niet merken. Ik zag ook al meldingen op reddit.Rivanov schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:40:
[...]
Welke TV heb je, want dat maakt ook wel een verschil.
Op mijn 65CX merk ik totaal geen verschil, en dat hoort er ook niet te zijn.
Ik heb ervaring. Even een Youtube video kijken en de juiste materialen kopen. Ik heb het destijds bij AliExpress besteld en kreeg er ook zo'n setje schroevendraaiers bij. Staat me iets van bij dat er "beveiligde" schroefjes in zitten met een pinnetje in het midden en die heb je wel nodig. Las ook dat sommigen dat pinnetje er uitgedrukt hadden met een andere schroevendraaier en je dus toch een normale torx kunt gebruiken.L0g0ff schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:08:
Mijn LB button breekt zojuist van mijn elite controller (v1)
Ik heb al even gekeken op YT en dat valt prima zelf te fixen. Heeft iemand hier ervaring met het kopen van spare parts voor die controller? Waar kan ik dat onderdeel het beste kopen?
[Afbeelding]
Deze dus:
https://nl.aliexpress.com...2210000000287227152%22%7D
Als je omlaag scrolt, zie je wel een afbeelding van de schroevendraaier met uitsparing in het midden voor de pin.
[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 21-10-2021 09:54 ]
Prachtige controllers die Elites, ik heb zelf de V2 maar dit is nu wel de zoveelste al.
Eentje kwam dead on arrival/in the box zeg maar, de andere ging materiaal los van zitten veel te snel na aankoop en nu met deze merk ik dat de B knop onnodig hard ingedrukt moet worden voordat het geregistreerd wordt, not good.
Ook aan de Dpad hoor ik al sinds begin een soort tik geluidje als ik Dpad rechts doe.
Eentje kwam dead on arrival/in the box zeg maar, de andere ging materiaal los van zitten veel te snel na aankoop en nu met deze merk ik dat de B knop onnodig hard ingedrukt moet worden voordat het geregistreerd wordt, not good.
Ook aan de Dpad hoor ik al sinds begin een soort tik geluidje als ik Dpad rechts doe.
Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met de V2, maar als ik sommige foto's zie hoe controllers eruit zien bij sommigen dan denk ik wel eens: tja, misschien niet met je vette chips handen die controller gebruiken. (nee geen verwijt naar joudevilsnight schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:57:
Prachtige controllers die Elites, ik heb zelf de V2 maar dit is nu wel de zoveelste al.
Hier in huis is het een doodzonde om de controllers aan te raken als er gegeten is zonder gebruik te maken van mes en vork/lepel aka chips/borrelnoten/chocolade vingers en ik hak je hand eraf
Nah ik vind dat eigenlijk wel gewoon horen bij controllers.MRE-Inc schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:02:
[...]
Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met de V2, maar als ik sommige foto's zie hoe controllers eruit zien bij sommigen dan denk ik wel eens: tja, misschien niet met je vette chips handen die controller gebruiken. (nee geen verwijt naar jou)
Hier in huis is het een doodzonde om de controllers aan te raken als er gegeten is zonder gebruik te maken van mes en vork/lepel aka chips/borrelnoten/chocolade vingers en ik hak je hand eraf
Hier wordt er in het weekend wel een potje bier gedronken en een zoutje genuttigd tijdens het gamen, dat gaat al jaren prima met alle controllers van zowel Microsoft (inclusief de Elite V1) als Sony.
Als de V2 daar dan extra gevoelig voor is zegt dat naar mijn mening gewoon wat over de V2 i.p.v. de "chips handen".
Ik heb het nu 2 keer geprobeerd de V2, alle twee de keren DOA (A knop die uit de doos al bleef hangen), ik wilde het met de Halo Elite nog 1x proberen maar heb hem maandag geannuleerd, ik begin er niet meer aan, wacht wel op de V3. Tot die tijd doet mijn Series X controller (die ook met Chips handen gebruikt wordt) het uitstekend.
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 21-10-2021 10:37 ]
Wacht tot je 2 kinderen in huis hebt rondlopen. Kleverige controllers worden vanaf dan de standaardMRE-Inc schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:02:
[...]
Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met de V2, maar als ik sommige foto's zie hoe controllers eruit zien bij sommigen dan denk ik wel eens: tja, misschien niet met je vette chips handen die controller gebruiken. (nee geen verwijt naar jou)
Best wel vermaakt met deel 1 en 2, die kwamen uit (Of in ieder geval deel 1) in een tijd dat er nog geen GTA was voor de 360. Die Dildo games die later kwamen heb ik overgeslagen maar deze ga ik wel weer spelen denk ik, we zitten nu immers een beetje in het zelfde schuitje als toen op de 360.
Hier hebben ze alle 3 een eigen controller (en een gezamelijke XSS), als ze op de XSX beneden willen spelen moeten ze hunne controller gebruiken.Krimglas schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:36:
[...]
Wacht tot je 2 kinderen in huis hebt rondlopen. Kleverige controllers worden vanaf dan de standaard
Mijn zoontje (andere 2 zijn van mijn vriendin) heeft zelfs een MS lab controller.
Niet iedereen is op dit moment even enthousiast over DV gaming inderdaad, lees ik her en der. Ik laat het wel op DV staan, maar eigenlijk alleen vanwege het gemak zoals eerder aangehaald. Ik heb wél gezien dat de lichtsensor geforceerd aanstaat op mijn CX voor DV Game picture mode. Dit is sinds 4.10.30 voor de CX. Nou is dat verder geen probleem, want die had ik voorheen ook al aanstaan maar toen had je de keuze nog tussen aan of uit.Wybob schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:59:
[...]
48CX, het is minimaal in veel games ga je het niet merken. Ik zag ook al meldingen op reddit.
Wat wordt nou de eerste native DV Game? Halo? FH5?. Ik hoop erg op FH5.
Edit: en check ook even bij je AI settings of auto genre selection wel uitstaat. Die staat ook standaard aan.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 21-10-2021 10:52 ]
Nee hoor. MRE Inc junior V2.0 is 5 en speelt met de Series X controller. Die ziet er brandschoon uit omdat hij weet dat hij eerst zijn handen schoon moet maken alvorens dat ding te pakken.Krimglas schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:36:
[...]
Wacht tot je 2 kinderen in huis hebt rondlopen. Kleverige controllers worden vanaf dan de standaard
@Donstil eens dat een controller wat moet kunnen hebben inclusief vette chips handen. Dat is verder het probleem ook niet en ik denk niet dat de Elite V2 daar extra gevoelig voor is. Het ging mij er meer om dat controllers het behoorlijk te verduren krijgen en sommige mensen dan ook nog verbaasd zijn dat het dan niet werkt terwijl je met een klein beetje onderhoud de levensduur best wel kunt verlengen.
Ja snap je punt op zichzelf wel. Maar die controllers horen toch ook gewoon fool proof te zijn. En het valt op dat controllers vrij gevoelig zijn geworden. Heb inmiddels ook al 2 ps5 controllers teruggestuurd (garantie werkt prima) en 1 Xbox controller (garantie top).MRE-Inc schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:02:
[...]
Óf je leert ze het magische concept handen wassen aan, voor ze controllers aanraken.Krimglas schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:36:
[...]
Mwa. Hier in huis is plassen, handen wassen voor het eten, slapen en gamen bij alle kinderen (inclusief het grote kind die de Xboxen koopt) gewoon standaard en vanzelfsprekend. Dat maakt de bouwkwaliteit van vooral de V2 niet beter. De schouderknoppen gaan kapot door matige onderdelen in de controller zelf. Dat heeft niets met gebruik te maken. Plakkerige knoppen komen wel door vuil maar ik ben het eens dat ze betere bescherming hiervoor hadden moeten bedenken. Bron: 2 keer een V2 gekocht en inmiddels 4 garantie behandelingen door MS.MRE-Inc schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:55:
[...]
Nee hoor. MRE Inc junior V2.0 is 5 en speelt met de Series X controller. Die ziet er brandschoon uit omdat hij weet dat hij eerst zijn handen schoon moet maken alvorens dat ding te pakken.
@Donstil eens dat een controller wat moet kunnen hebben inclusief vette chips handen. Dat is verder het probleem ook niet en ik denk niet dat de Elite V2 daar extra gevoelig voor is. Het ging mij er meer om dat controllers het behoorlijk te verduren krijgen en sommige mensen dan ook nog verbaasd zijn dat het dan niet werkt terwijl je met een klein beetje onderhoud de levensduur best wel kunt verlengen.
[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 21-10-2021 11:19 ]
Bleek ik ineens een mailtje gekregen te hebben van Toynk met wederom refund. Dus ik dacht eerst "oh boy, dadelijk hebben ze hem geannuleerd want hij was al uitverkocht toen ik hem bestelde ofzo..." Blijken ze gewoon alsnog die tien procent korting gegeven te hebben. Echt heel nice!
Ze hebben bij mij nog niet gereageerd op de invoer/importkosten, waar ik wel benieuwd naar ben.devilsnight schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:21:
Bleek ik ineens een mailtje gekregen te hebben van Toynk met wederom refund. Dus ik dacht eerst "oh boy, dadelijk hebben ze hem geannuleerd want hij was al uitverkocht toen ik hem bestelde ofzo..." Blijken ze gewoon alsnog die tien procent korting gegeven te hebben. Echt heel nice!
Wordt dit nu een remaster/remake of gewoon puur een next-gen update met wat opgepoetste graphics? Ben het even kwijt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het is volgens mij gewoon een nieuwe game in de serieWom schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:52:
[...]
Wordt dit nu een remaster/remake of gewoon puur een next-gen update met wat opgepoetste graphics? Ben het even kwijt.
Inmiddels wel:Exorcist schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:26:
[...]
Ze hebben bij mij nog niet gereageerd op de invoer/importkosten, waar ik wel benieuwd naar ben.
This is a great new item which will ship from the EU in December. Our price includes shipping costs, VAT & customs fees.
Clarification on the listing: This item is an EU plug / outlet.
Zoals ik het nu zie is het een heel nieuw begin. Je begint als een groepje hipsters (bleh) en moet zelf een criminele organisatie opzetten.uchiha tijntje schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:54:
[...]
Het is volgens mij gewoon een nieuwe game in de serie
De eerste beelden waren nogal teleurstellend, want wat had dit nou met Saints Row te maken ? Maar naar mate er meer naar buiten kwam, waaronder gameplay, gaat het steeds meer de goede kant op. Ik kijk er stiekem toch wel naar uit.
Helaas geen terugkerende gangmembers zoals Johnny Gat of Shaundi. Misschien ooit, als dlc ?
❗ Console Players ❗
— Hell Let Loose (@hell_let_loose) 21 oktober 2021
📻 Communications intercepted...
Sounds like they're getting a real Alpha Charlie over there! Preparing to assist.
"Roger. Ready for deployment"
Heb je link gebruikt uit het LG topic voor een update via usb, thanks. De OTA was er nog niet.Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:09:
[...]
Gewoon afwachten. Die uitrol is mega random. Kreeg bij voorgaande firmwares ook pas heel laat de firmware OTA terwijl anderen in Nederland ‘m een week eerder al hadden.
Snelle vraag: heb jij je HDMI input nog op PC staan of naar Game Console gezet?
Thanks!
Designed for Xbox has collaborated with @Seagate on the 512GB and 2TB Storage Expansion Cards for Xbox Series X|S, coming soon in all Xbox markets (512GB is available for pre-order today, 2TB will be available for pre-order in November) https://t.co/LXAtxdCsKw
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 21 oktober 2021
Op PC.kesj schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:01:
[...]
Heb je link gebruikt uit het LG topic voor een update via usb, thanks. De OTA was er nog niet.
Snelle vraag: heb jij je HDMI input nog op PC staan of naar Game Console gezet?
Thanks!
Ben benieuwd wat 2TB zal gaan kosten. Voor nu installeer ik puur wat ik echt speel.
$ 399devilsnight schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:07:
[...]
Ben benieuwd wat 2TB zal gaan kosten. Voor nu installeer ik puur wat ik echt speel.
devilsnight schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:07:
[...]
Conversie naar euro + BTW, en hij zal waarschijnlijk exact dubbel zo duur zijn als de 1TB variantThe Seagate 512GB Storage Expansion Card for Xbox Series X|S is available for pre-order today from Walmart in the United States for $139.99 USD (US Dollars) and will launch mid-November. For other markets and availability, please check your local retailer.
The Seagate 2TB Storage Expansion Card for Xbox Series X|S will be available for pre-order in November for $399.99 USD and will launch early December.
Volledig gestoord, no fucking way ever.
Wanneer kunnen andere merken met SSD cards komen voor Xbox?
Voor de prijs van 0,75 Xbox Series X heb je hem al. Wat zeur je nou
Haal nog eerder een tweede Series X dan dat ik 400 euro betaal voor een 2TB extension card, en ben ook wel benieuwd wanneer andere fabrikanten een extension card kunnen maken want vindt deze prijs echt veel te hoog.
Goedkopere merken ga je momenteel niet vinden. In dit formaat vind je in de pricewatch zelfs nog geen 2TB modellen en is het goedkoopste 1TB model duurder dan het 1TB model van seagate.devilsnight schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:10:
Volledig gestoord, no fucking way ever.
Zelfs als je naar de grotere formaten gaat kijken, ga je voor de 2TB modellen met gelijkaardige performance richting 400 euro.
Mensen horen het niet graag, maar die xbox seagate storage heeft eigenlijk een heel redelijke prijs.
[ Voor 17% gewijzigd door Krimglas op 21-10-2021 16:21 ]
Heb ooit wel eens een termijn gelezen dat Seagate exclusiviteit had. Maar kan die bron totaal niet meer vinden. Al zijn er al handige YT'ers die zelf iets in elkaar hebben geknutseld.Nogne schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:15:
Haal nog eerder een tweede Series X dan dat ik 400 euro betaal voor een 2TB extension card, en ben ook wel benieuwd wanneer andere fabrikanten een extension card kunnen maken want vindt deze prijs echt veel te hoog.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Ik heb liever dat ze de optie aanbieden om QR uit te schakelen, en hiermee ruimte vrijmaken op de SSD. Ik gebruik dat totaal niet en mijn ervaring is er ook niet echt heel goed mee. Sommige games kun je alsnog beter volledig afsluiten en opnieuw opstarten, omdat bepaalde dingen via QR niet goed in geladen worden. Scheelt mij een aanschaf in een SSD.
Verwijderd
Die Youtubers hebben volgens mij allemaal bestaande SSD modules uit de Series S en X gebruikt, en vervolgens in een extern jasje gedaan.Wom schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:17:
[...]
Heb ooit wel eens een termijn gelezen dat Seagate exclusiviteit had. Maar kan die bron totaal niet meer vinden. Al zijn er al handige YT'ers die zelf iets in elkaar hebben geknutseld.
Gestoorde prijzen voor die 2TB expension card, dat gaat niemand ervoor betalen. Zijn de prijzen misschien zo extreem hoog zijn door COVID?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja op die optie zit ik ook te wachten want de games starten toch al ontzettend snel op met de nieuwe consolesVerwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:18:
Ik heb liever dat ze de optie aanbieden om QR uit te schakelen, en hiermee ruimte vrijmaken op de SSD. Ik gebruik dat totaal niet en mijn ervaring is er ook niet echt heel goed mee. Sommige games kun je alsnog beter volledig afsluiten en opnieuw opstarten, omdat bepaalde dingen via QR niet goed in geladen worden. Scheelt mij een aanschaf in een SSD.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PCI-e GEN4 SSD zijn nou eenmaal gewoon duur op dit moment.
heel veel 2TB drives zitten in de klasse van rond de 350 tot 450.
Geeft maar weer weer wat voor geweldige value for money de series X zelf is. Helemaal als je het vergelijkt met de huidige PC markt.
heel veel 2TB drives zitten in de klasse van rond de 350 tot 450.
Geeft maar weer weer wat voor geweldige value for money de series X zelf is. Helemaal als je het vergelijkt met de huidige PC markt.
Ik had hem gekocht als ik de 1 TB niet al had. Voorlopig red ik me wel op deze manier. Ook met wat sneller deleten van games en desnoods later weer downloaden. Glasvezel is best fijnG_Dragon schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:35:
Gestoorde prijzen voor die 2TB expension card, dat gaat niemand ervoor betalen. Zijn de prijzen misschien zo extreem hoog zijn door COVID?
Op zich vind ik het ook niet eens zo een rare prijs. Het is duur ja, maar volgens mij niet buitensporig vergeleken met vergelijkbare opslag op de PC.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
2TB opslag voor de prijs van een PS5 Digital Edition

Nu begrijp ik dat NVME SSD's niet goedkoop zijn, maar je moet toch echt geld teveel hebben, het geduld van iemand met een Caroline Reaper in zijn reet of een 56K modem wil je dergelijke bedragen stukslaan om wat extra gemak...
Ik heb wisselende ervaringen maar evengoed zou ik zou de optie willen hebben om zelf aan te geven voor welke game(s) die optie actief is en dan per game X aantal GB te laten zien die gereserveerd zal worden.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:18:
De prijs is inderdaad niet verkeerd indien je het vergelijkt met de PC markt, maar op een PC van zeg 1500-2000 euro voelt het minder kansloos dan op een X-Box van 299-499 euro. Anderzijds laat het mijn inziens ook zien hoe goedkoop deze generatie eigenlijk is. 499 voor de Series X minus de prijs van de 1TB Expansion zou dan immers de prijs voor de console zonder opslag zijn... En dat terwijl 499 al niet heel veel is voor wat je krijgtArthurMorgan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:06:
[...]
Ik had hem gekocht als ik de 1 TB niet al had. Voorlopig red ik me wel op deze manier. Ook met wat sneller deleten van games en desnoods later weer downloaden. Glasvezel is best fijn
Op zich vind ik het ook niet eens zo een rare prijs. Het is duur ja, maar volgens mij niet buitensporig vergeleken met vergelijkbare opslag op de PC.
[ Voor 73% gewijzigd door Thalaron op 21-10-2021 17:13 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Je vergelijkt het met iets wat ook al buitensporig duur is. Nou ja misschien is de techniek wel heel duur om te maken, maar dan is het gewoon nog niet handig om te kopen op wel platform dan ook.ArthurMorgan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:06:
[...]
Ik had hem gekocht als ik de 1 TB niet al had. Voorlopig red ik me wel op deze manier. Ook met wat sneller deleten van games en desnoods later weer downloaden. Glasvezel is best fijn
Moet zeggen dat het mij juist goed bevalt om maar 1TB beschikbaar te hebben voor optimized games. Hou ik een beetje de focus op een paar games.
Misschien dat ik er inderdaad minder moeite mee heb omdat ik dergelijke PCs gehad heb. En dat ik mijn Xbox meer waardeer dan elk van die PC setupsThalaron schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:06:
[...]
De prijs is inderdaad niet verkeerd indien je het vergelijkt met de PC markt, maar op een PC van zeg 1500-2000 euro voelt het minder kansloos dan op een X-Box van 299-499 euro. Anderzijds laat het mijn inziens ook zien hoe goedkoop deze generatie eigenlijk is. 499 voor de Series X minus de prijs van de 1TB Expansion zou dan immers de prijs voor de console zonder opslag zijn... En dat terwijl 499 al niet heel veel is voor wat je krijgt
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

❗ Console Update Live ❗
— Hell Let Loose (@hell_let_loose) 21 oktober 2021
We've deployed a patch that includes:
✅ Stability improvements
🎯 Aim assist changes
💪 Quality of life enhancements
🔩 Bug fixes & more!
Full patch notes: https://t.co/iSm8ZFkjBo
:strip_exif()/f/image/FXawCMMjV5iLB7tIqHGwKQRG.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag It Takes two mogen ontvangen van @wilmundo om op een later moment samen in te duiken😁 wat blijft het toch een top persoon en mede tweaker!
Zin in bro❤ Thanks for the gift
Super gaaf!robzzzzzzzz schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:32:
[Afbeelding]
Vandaag It Takes two mogen ontvangen van @wilmundo om op een later moment samen in te duiken😁 wat blijft het toch een top persoon en mede tweaker!
Zin in bro❤ Thanks for the gift
Maar als je die game samen wilt spelen met iemand, hoeft maar 1 persoon m te kopen toch?
Iemand had laatst hier een video neergezet en mij getagged geloof ik, want het ging om een Commandos achtige game.
Welke was dit ook alweer? Het zijn aardig wat pagina's terug alweer denk ik, haha. Was het helemaal vergeten te checken.
Welke was dit ook alweer? Het zijn aardig wat pagina's terug alweer denk ik, haha. Was het helemaal vergeten te checken.
War Mongrols...devilsnight schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:37:
Iemand had laatst hier een video neergezet en mij getagged geloof ik, want het ging om een Commandos achtige game.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet.Ectra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:35:
[...]
Super gaaf!
Maar als je die game samen wilt spelen met iemand, hoeft maar 1 persoon m te kopen toch?
Was niet helemaal ingelezen in de game
Yes!!!! Danke.
Ik zag dat er nu een Riders Republic trial is over het hele weekend. Ik krijg echter exact dezelfde bagger issues als met de beta. Maakt geen verbinding met hun server en de trial is daardoor unavailable.
Wat een troep!
Yep.Ectra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:35:
[...]
Super gaaf!
Als achievements je interesseren: die unlock je alleen als je het spel gekocht hebt. Als je met de friend versie speelt unlock je geen achievements.
Guilty!devilsnight schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:37:
War mongrels idd.
Zal wel een 2022je worden voor Xbox want so far alleen PC uitgebracht. Maar dat is prima! Ik zal hem in de gaten houden. Love me soms Desperados, Shadow Tactics en Commandos achtige games.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |