Acties:
  • +2 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Krimglas schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:09:
[...]

[...]

Conversie naar euro + BTW, en hij zal waarschijnlijk exact dubbel zo duur zijn als de 1TB variant :p
Wat een prijzen?! Absurd voor 2TB. Bleek mijn keuze voor de 1TB a €167 toch de juiste, blij dat ik niet langer gewacht heb :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robzzzzzzzz schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:32:
[Afbeelding]

Vandaag It Takes two mogen ontvangen van @wilmundo om op een later moment samen in te duiken😁 wat blijft het toch een top persoon en mede tweaker!

Zin in bro❤ Thanks for the gift
Heel veel plezier. Het is echt een hele leuke game met echt heel veel leuke gameplay elementen en ook best wel wat wtf-momentjes. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ziet er echt heel leuk uit. Staat nog steeds op de lijst, maar ben er nog niet aan toe gekomen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:39:
[...]

Ziet er echt heel leuk uit. Staat nog steeds op de lijst, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Als je er aan begint kan het best wel overweldigend overkomen. Je wordt letterlijk in de wereld gedropt zonder heel veel guidance. Dus mocht je het proberen en wat hulp nodig hebben. Dan hoor ik het graag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Thalaron schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:06:
[...]

2TB opslag voor de prijs van een PS5 Digital Edition _O-
Nou liever 2 TB voor dat geld dan een Console met games van 80,- 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44
Mick3112 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:47:
PCI-e GEN4 SSD zijn nou eenmaal gewoon duur op dit moment.

heel veel 2TB drives zitten in de klasse van rond de 350 tot 450.

Geeft maar weer weer wat voor geweldige value for money de series X zelf is. Helemaal als je het vergelijkt met de huidige PC markt.
Gros gaat naar pricewatch, typt 2TB NVME en pakt de eerste..
OMGFUCKWTFSHITJESUSKOLEREDUURMAN WHHWHAHAHAAHAHA

'Prijzig', maar het is is en blijft 2TB. Voor de 1TB bezitters, gooi je 1TB te koop voor 150 euro, heb je voor 200-250 euro step-up 2TB in je console zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig waar je nog de Xbox Hyperkin Duke controller kan kopen? Ik zit overal te zoeken, maar werkelijk nergens te vinden. Had het idee dat ze een paar maand terug nog overal goed leverbaar waren. Een paar websites in het buitenland doen het nog wel, maar of ze leveren niet aan NL, of hebben absurd hoge verzendkosten van 30 euro of hoger.
Of mocht iemand 'm hebben en er vanaf willen, stuur maar een DM. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ok...

De mini fridge op Toynk is nu ineens 99,95 met free shipping. Dit is voor de 2022 preorder. Dat is dan weer apart.

EDIT

Nevermind. 40 euro shipping.

[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 21-10-2021 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:37
Aaero (GWG Oktober) op 1000GS gezet. Hij is best pittig maar tegelijk ook erg ontspannen. Aanrader voor mensen die van rhythm games danwel electronicsche muziek houden danwel allebei.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:50

Hier is de dashboard-update al binnen. 8)

Daarnaast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jaNXo--YgEogDVJ5gdkJJjHwXFs=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fE7BaFCYgHqSvutXJqTmrgU3.jpg?f=fotoalbum_medium

Oh, en dan nog even over Crysis Trilogy Remastered :
• Crysis is verouderd en het speelt als een slak in stroop.
• Crysis 2 is O+
• Crysis 3 is d:)b

Ik kom mijn vakantie wel door. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Game Pass :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:41
Yonix schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:31:

• Crysis 2 is O+

Ik dacht er precies zo over. Ik heb oprecht geprobeerd om in Crysis 1 te komen, maar dat lukte mij echt niet. Nu bezig met een gruwelijke playthrough van Crysis 2. Was is die lekker geremastered zeg, kan niet wachten tot Crysis 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Lekker scherp dat dashboard nu. Alleen is nu m'n gamer pic blurry _O-

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:37:
[...]

Heel veel plezier. Het is echt een hele leuke game met echt heel veel leuke gameplay elementen en ook best wel wat wtf-momentjes. :)
Thanks, de videos die ik heb gezien zien er idd echt heel leuk en idd soms wel like wtf uit haha😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:36:
Lekker scherp dat dashboard nu. Alleen is nu m'n gamer pic blurry _O-
ook HDR?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:42

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Rivanov schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:53:
Daar is de setting dan eindelijk. Speakers muten wanneer je Headset aansluit!

[Embed]
Morgen maar eens testen. :)
Dat is een mooie! Enig idee wanneer dit naar niet Insiders uitgerold wordt?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 06:36:
[...]

Dat is een mooie! Enig idee wanneer dit naar niet Insiders uitgerold wordt?
Kan wel even duren. Deze week is pas de 4K Dashboard update uitgerold naar iedereen. Terwijl ik die al heel lang heb.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:50
Timmet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:16:
[...]

Ik dacht er precies zo over. Ik heb oprecht geprobeerd om in Crysis 1 te komen, maar dat lukte mij echt niet. Nu bezig met een gruwelijke playthrough van Crysis 2. Was is die lekker geremastered zeg, kan niet wachten tot Crysis 3.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lw6UBgfrllWATnYw-LNxZhsI04M=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/qhPJ8RwJBOGkTwUqSnPEuUOy.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pDZjJGBAwRl_W0hgQz3pJ8CAlCE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/NXlU2dfLYxZQzjC4of76NNiY.png?f=fotoalbum_medium

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 05-10 16:46
devilsnight schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:21:
Oh ok...

De mini fridge op Toynk is nu ineens 99,95 met free shipping. Dit is voor de 2022 preorder. Dat is dan weer apart.

EDIT

Nevermind. 40 euro shipping.
Beetje veel shipping in verhouding met het product ja. Ook werkt die MYSTERY10 CODE ineens niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[Twitter]

Daarnaast:
[Afbeelding]

• Crysis 2 is O+

Had gisteren inderdaad ook een dashboard update, vroeg me al af wat er nieuw was!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:17:
[...]

Beetje veel shipping in verhouding met het product ja. Ook werkt die MYSTERY10 CODE ineens niet meer
Als het je eerste aankoop is zou het moeten werken, bij mij werkte die code niet meer omdat ik al iets gekocht had en toen lieten annuleren en wellicht pakt hij de code niet meer.

Mailtje naar hun sturen en vragen of ze de korting voor je kunnen activeren, sturen ze gewoon een terugbetaling van 14 euro ongeveer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timmet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:16:
[...]

Ik weet nog die fantastische main theme can Crysis 2, heerlijk.

3 heb ik nooit gespeeld, maar het is gestoord hoe mooi die game nog steeds is. Crytek en hun tech zeg, dat weten ze als geen ander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 05-10 16:46
devilsnight schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:44:
[...]

Als het je eerste aankoop is zou het moeten werken, bij mij werkte die code niet meer omdat ik al iets gekocht had en toen lieten annuleren en wellicht pakt hij de code niet meer.

Mailtje naar hun sturen en vragen of ze de korting voor je kunnen activeren, sturen ze gewoon een terugbetaling van 14 euro ongeveer.
Hij zegt not valid for this item. Nog nooit eerder besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:46:
[...]

Hij zegt not valid for this item. Nog nooit eerder besteld
Yep, ik kreeg die ongein ook. Ik heb hem toen gekocht en mailtje gestuurd en gevraagd of er een manier was dat ik alsnog die korting kreeg en dag later had ik een mailtje dat ik een refund had op mijn PayPal.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Joep (3,5yr) wilde 'ook eens racen'. Heb hem achter Crash Team Racing gezet en dat ging na enige instructie heel goed. Crash Cove (het eerste circuit) kon hij op den duur volledig zelfstandig uitrijden zonder te botsen. Hoewel hij erg moet lachen om de animatie als je ergens hard tegenaan botst. Ook vond hij achteruit rijden leuker dan vooruit rijden, omdat je dan het poppetje beter kon zien. :+

Het is een echt buitenspeelkind, maar denk dat hier wel een vuurtje is aangewakkerd :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
@Wom Die zien we later in eSport Forza team :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over die nieuwe dashboard update, ik weet niet anders dan dat ik mijn powerknop van de controller altijd aan kon passen kwa licht. Maar heb dan ook heel lang met de Elite Series 2 gespeeld en ben net 2 maand weer terug bij de standaard controller, was dit dan tot nu niet mogelijk bij de standaard controllers?! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:40
Heb gisteren via USB mijn LG CX geüpdate naar de laatste firmware. Dolby vision op 4k 120 werkte perfect. Net start ik een pot Warzone op en merk meteen dat ie niet op 120 FPS loopt. Via de tv gecheckt en het bleek 1080 60 te zijn. Ook stond mijn tv op Eco mode. Na een reboot van mijn XSX werkt het weer goed, maar ben toch benieuwd of meer mensen dit gehad hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

G_Dragon schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:55:
Over die nieuwe dashboard update, ik weet niet anders dan dat ik mijn powerknop van de controller altijd aan kon passen kwa licht. Maar heb dan ook heel lang met de Elite Series 2 gespeeld en ben net 2 maand weer terug bij de standaard controller, was dit dan tot nu niet mogelijk bij de standaard controllers?! :)
Klopt, was alleen mogelijk met de Elite V2.

Je kan overigens nu ook de powerknop van de console zelf dimmen of uitzetten. Kan handig zijn als je een filmpje (al dan niet via Netfilx of andere apps) in het donker kijkt. Dan zit je niet tegen zo'n felle powerknop aan te kijken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ziet er, uhm, apart uit.
Afbeeldingslocatie: https://media-rockstargames-com.akamaized.net/mfe/sites-gta-trilogy/img/d31bd91f2973e4005066.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media-rockstargames-com.akamaized.net/mfe/sites-gta-trilogy/img/6bb1401a759b8e20f913.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media-rockstargames-com.akamaized.net/mfe/sites-gta-trilogy/img/c8a84b0a5078d4cc27fe.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media-rockstargames-com.akamaized.net/mfe/sites-gta-trilogy/img/80d6d6b25c7e8b86187a.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media-rockstargames-com.akamaized.net/mfe/sites-gta-trilogy/img/6df1f432de5b7eb047dd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik wacht het allemaal af, maar denk dat ik op een externe aanbieder ga wachten tot hij naar de 40/45 zakt.
60 Euro voor 20 jaar oude spellen.... Nee toch maar niet.

/GTA Minecraft :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Probleem met veel van dit soort remasters is dat ze de graphics wel opleuken maar de wereld blijft zo vreemd leeg omdat destijds de details ook ontbraken. Mogelijk leuk om eens uit de budgetbak te halen of hopen dat het op Gamepass komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:51
Mooie update van de XSX hoor. 4K is echt wel duidelijk te zien hoor. Mag ook wel op een 65" op 2.7 meter. Ben ook blij dat de helderheid van de controller aan te passen is. Aan/uit knop van de console doe ik verder niets mee, die staat toch uit het zicht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
San Andreas DE komt naar Game Pass. PS Now krijgt GTA 3 DE.

[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1451529432804565030?s=20]

[ Voor 30% gewijzigd door devilsnight op 22-10-2021 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooie aanbiedingen in de Shocktober Sale : https://www.trueachievements.com/n47483/xbox-shocktober-sale

Remnant From The Ashes, Ghostrunner, Killing Floor 2, Deaths Door, Get Even om maar een aantal toppers uit de lijst te noemen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ben wel blij dat GTA: SA naar GamePass komt. Was van die drie toch de enige die mij het meest interesseerde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:22:
Ben wel blij dat GTA: SA naar GamePass komt. Was van die drie toch de enige die mij het meest interesseerde.
Ik ook, en wat ik ook fijn vind daar aan is dat het een goede testcase gaat zijn of ik die andere 2 later alsnog uit de budgetbak wil vissen of dat het echt te outdated is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eindelijk eens begonnen aan 12 Minutes, dit is best crazy zeg. Heel erg tof wat je allemaal kan doen. Het voelt als een point and click adventure, maar hier heb je dus mogelijkheden die je niet zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:32:
[...]

Ik ook, en wat ik ook fijn vind daar aan is dat het een goede testcase gaat zijn of ik die andere 2 later alsnog uit de budgetbak wil vissen of dat het echt te outdated is.
De verbeterde controls voor rijden en schieten zal al een heleboel gaan helpen, maar of dat genoeg is inderdaad......

We gaan het zien. Ik kijk er wel super naar uit, de oudere GTA games zullen altijd een speciaal plekje hebben bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 22:01
Ik ga ook zeker San Andreas spelen via Gamepass! Mooie overbrugging tot de nieuwe versie van GTA 5 uitkomt in maart. Nu al zin in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:25

On_E

Housemusic

Arno90 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:54:
Ik ga ook zeker San Andreas spelen via Gamepass! Mooie overbrugging tot de nieuwe versie van GTA 5 uitkomt in maart. Nu al zin in.
Mooie overbrugging tot Saint’s Row in februari. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 19:32
Exo81 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:55:
Ik ga mijn seagate storage expansion card van 1tb verkopen want in combinatie met gamepass ben ik een soort ezel van Buridon geworden. Ik switch steeds van spel naar spel, zodra ik een spel heb opgestart ben ik in m'n hoofd alweer bezig met een andere game. Gamepass is geweldig maar de combi met zoveel opslag werkt voor mij dus niet. En volgens mij geldt dat ook voor anderen aangezien microsoft de gamepass targets niet haalt. Daarnaast lijkt er totaal geen vraag te zijn naar zo'n seagate (ik krijg in ieder geval geen een reactie op m'n seagate) dus wellicht dat meer mensen dit ezel syndroom hebben of er voor vrezen. Herkennen jullie dit?
Gedeeltelijk. Ik heb die keuzestress soms met het kiezen van een maaltijd als ik ergens ga eten. Dan twijfel ik zo lang tussen opties, omdat er teveel opties zijn die me aanspreken. Met Gamepass heb ik daar zelf geen last van. Ik vind het leuk dat ik een game kan uitproberen zonder te investeren, zoals bijvoorbeeld A Way Out. Zou ik het kopen? Nee. Maar ik vond het wel heel leuk om hem gespeeld te hebben. Ook als vriendengroep is het leuk dat je met z'n allen kan besluiten welke game we samen uit Gamepass gaan doen. Zo is Wreckfest een casual game geworden die we zo nu en dan met een paar spelen. FH5 spreekt in mijn geval voor zich, die game gaat bij mij 95% van de game tijd innemen (Nou koop ik die toch nog wel eens fysiek om de collectie compleet te houden).
Die expansion card overweeg ik zelf overigens wel. Ik vind het voor nu nog te duur. Maar ik speel zelf nog alle Horizons momenteel, dus de GB's worden dan snel schaars. Horizon 2, 3, 4 en 5 + Motorsport 7 nemen al bijna de helft van m'n opslag in beslag. Zet er Flight Simulator naast en je bent weer 100GB verder… En wie weet wat er straks nog allemaal op m'n XSX geïnstalleerd gaat worden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mymac
[Twitter]

Daarnaast:
[Afbeelding]

• Crysis 2 is O+

Eindelijk een 4k dashboard!! *O* Ik wilde net ook FH5 pre-instellen, maar hij heeft het hier over een update van 9** MB. Dat is dus niet de 103GB die ik wil binnenhalen. Morgen maar even opnieuw naar kijken. Niet dat ik haast heb, maar je hebt het maar liever op tijd klaar staan hè oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mymac schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:06:
[...]

Eindelijk een 4k dashboard!! *O* Ik wilde net ook FH5 pre-instellen, maar hij heeft het hier over een update van 9** MB. Dat is dus niet de 103GB die ik wil binnenhalen. Morgen maar even opnieuw naar kijken. Niet dat ik haast heb, maar je hebt het maar liever op tijd klaar staan hè oOo
Bij mij ging hij vanochtend 103GB downloaden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Hoe kun je controleren dat je de 4K dashboard binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BramViking schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:40:
Door naar je TV te kijken :+
Het is vrij duidelijk zichtbaar vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:42:
[...]

Door naar je TV te kijken :+
Het is vrij duidelijk zichtbaar vind ik zelf.
Nah, valt wel mee. Het is lichter, maar er zijn ook nog genoeg onderdelen in de UI te vinden dat echt geen 4K lijkt.

[ Voor 5% gewijzigd door BramViking op 22-10-2021 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:56
(jarig!)
Radko schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:38:
[...]

Interessant. Hoe veel kleiner is FH5 op de PS5 dan?
Flauwe opmerking. Maar het valt op dat bij de ene console alles groter wordt en bij de andere kleiner. Is gewoon opvallend. Op zichzelf maakt het me weinig uit hoor. Met glas is het zo binnen en het duurt niet meer lang voordat alles streamend gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:27
BramViking schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:40:
Mij viel vanmiddag nog niets op, dus ik vraag me af of ik de 4k dashboard update al heb ontvangen...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Back 4 Blood is nu de eerste game waar ik merk dat Dolby Vision het niet helemaal is, het lijkt duidelijk wat fletser dan HDR10 en als je luminance in de game naar 1200 zet is de nacht in de game belachelijk licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:27
devilsnight schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:41:
Back 4 Blood is nu de eerste game waar ik merk dat Dolby Vision het niet helemaal is, het lijkt duidelijk wat fletser dan HDR10 en als je luminance in de game naar 1200 zet is de nacht in de game belachelijk licht.
Kan toch ook nog te maken hebben met a) de wijze waarop men vanuit de game met dit soort techniek om gaat (hebben ze daar eigenlijk bij het programmeren invloed op?) en b) de kalibratie van jouw toestel? Volgend mij worden de verschillende types HDR 'out of the box' echt niet altijd direct perfect weergeven (eigenlijk meestal niet zelfs).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:18:
[...]

Kan toch ook nog te maken hebben met a) de wijze waarop men vanuit de game met dit soort techniek om gaat (hebben ze daar eigenlijk bij het programmeren invloed op?) en b) de kalibratie van jouw toestel? Volgend mij worden de verschillende types HDR 'out of the box' echt niet altijd direct perfect weergeven (eigenlijk meestal niet zelfs).
Was vergeten erbij te zeggen dat ik de HDR een stuk beter vond met de beta en dat was toen HDR10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:39:
[...]

Mij viel vanmiddag nog niets op, dus ik vraag me af of ik de 4k dashboard update al heb ontvangen...
Waarschijnlijk heb je hem gewoon al binnen.
En anders even checken of je “night mode” hebt onder Settings -> AV, dat zit nl ook bij deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Rossi46 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:39:
[...]

Kan kloppen hoor, ik moest hem net handmatig binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de 4K update binnen en kan nou niet zeggen dat ik zo'n mega verschil zie. Wel is de profile picture nu heel blurry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:37
devilsnight schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:56:
Ik heb de 4K update binnen en kan nou niet zeggen dat ik zo'n mega verschil zie. Wel is de profile picture nu heel blurry.
Je ziet geen mega verschil maar je 720p profile pic is nu heel blurry. Welkom in 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb nog wat Braziliaanse coins op mijn Microsoft account, kan ik daarmee nou ook de Premium upgrade kopen van Forza Horizon 5, Of moet dat in het land waar ook Game Pass Ultimate loopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:47:
Ik heb nog wat Braziliaanse coins op mijn Microsoft account, kan ik daarmee nou ook de Premium upgrade kopen van Forza Horizon 5, Of moet dat in het land waar ook Game Pass Ultimate loopt?
Volgens mij moet dat lukken (heb daar al wat lui over zien kletsen maar ben er niet 100% zeker over). Ik ga het komende week ook proberen via de Eneba route 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:01:
[...]

Volgens mij moet dat lukken (heb daar al wat lui over zien kletsen maar ben er niet 100% zeker over). Ik ga het komende week ook proberen via de Eneba route 🤞
Ja het lijkt mij ook wel maar even voor de dubbel check.
Samen met de munten die ik nog heb staan kom ik dan op 19,- dus dat is het proberen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las hier laatst dat we niet meer via de brazil store kunnen kopen, want het moet nu via creditcard?

Dus dat betekent ook geen US gift cards meer kopen? Dus we zitten vast aan de NL prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:03:
[...]

Ja het lijkt mij ook wel maar even voor de dubbel check.
Samen met de munten die ik nog heb staan kom ik dan op 19,- dus dat is het proberen wel waard.
De premium is toch duurder dan dat? Ik dacht iets van €45,- EU en €30,- via Brazilië?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:04:
[...]

De premium is toch duurder dan dat? Ik dacht iets van €45,- EU en €30,- via Brazilië?
Hij is nu in de sale voor R$179,- (€27)
Maar heb nog een klein beetje R$ staan. Dus moet dan voor €19 tegoed bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:03:
Ik las hier laatst dat we niet meer via de brazil store kunnen kopen, want het moet nu via creditcard?

Dus dat betekent ook geen US gift cards meer kopen? Dus we zitten vast aan de NL prijzen?
Met gift cards werkt dat gewoon nog zover ik weet.
Mijn creditcard pakt hij juist niet (helaas).

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 23-10-2021 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:40:
[...]

Met gift cards werkt dat gewoon nog zover ik weet.
Mijn creditcard pakt hij juist niet (helaas).
In de tutorial van Xbox store checker staat nu het volgende:

On the Brazilian store
On the Brazilian store, following an update from Microsoft, to be able to use your balance you must add a credit card + address on the store in question.

For the credit card, you can use your own! No need for a Brazilian credit card 😉

Example :

You buy 50 BRL (Brazilian store)
You credit these 50 BRLs to your Brazilian Microsoft account
When you buy the game, you can’t use your 50 BRLs because you don’t see them anywhere.
You must add another payment method (credit card) on the Brazilian store. You can use yours without any problem! Only the address must be located in Brazil.
You can now buy your game with your 50 BRL 😉

Dus je kan wel met gift cards kopen, maar moet ook een cc toevoegen blijkbaar. Zelf heb ik het nog niet kunnen testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koop alles via Brazilië met giftcards.. werkt perfect.
Recentelijk nog de FH5 Premium Add-ons daar gekocht.

Ik heb wel mijn creditcard gekoppeld aan m’n Microsoft account en ook een Braziliaans adres (en een Indisch, Amerikaans, Singaporees etc. :+)

Giftcards via MTCGame.

[ Voor 44% gewijzigd door Rivanov op 23-10-2021 07:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:47
Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:47:
Ja dat deed ik ook bij horizon 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Xgar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:15:
[...]

In de tutorial van Xbox store checker staat nu het volgende:

On the Brazilian store
On the Brazilian store, following an update from Microsoft, to be able to use your balance you must add a credit card + address on the store in question.

For the credit card, you can use your own! No need for a Brazilian credit card 😉

Example :

You buy 50 BRL (Brazilian store)
You credit these 50 BRLs to your Brazilian Microsoft account
When you buy the game, you can’t use your 50 BRLs because you don’t see them anywhere.
You must add another payment method (credit card) on the Brazilian store. You can use yours without any problem! Only the address must be located in Brazil.
You can now buy your game with your 50 BRL 😉

Dus je kan wel met gift cards kopen, maar moet ook een cc toevoegen blijkbaar. Zelf heb ik het nog niet kunnen testen.
ja dit is wat ik nu doe. Maar ik bedoelde hij pakt mijn CC niet als betaalmiddel voor de aankoop, alleen die prepaid dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dit is net zoals Stadia toch? Dus ik kan straks gewoon Kena Bridge of Spirits kopen en op die manier spelen. Crazy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Jammer geen RDR of GTA bij geforce now. Zat inderdaad te denken over geforce now + Series X met dat 3080 abonnement voor een half jaartje ;)

trouwens, als je een dergelijke service gebruikt als stadia of geforce now. Werkt VRR dan ook? want zeker bij stadia merk ik toch best vaak wat drops in bepaalde spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:21:
Jammer geen RDR of GTA bij geforce now. Zat inderdaad te denken over geforce now + Series X met dat 3080 abonnement voor een half jaartje ;)

trouwens, als je een dergelijke service gebruikt als stadia of geforce now. Werkt VRR dan ook? want zeker bij stadia merk ik toch best vaak wat drops in bepaalde spellen.
VRR werkt niet inderdaad. Ik had ook van die drops tijdens YS8.

Maar klopt het dat je een pc nodig hebt voor GeForce Now?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:36:
[...]

VRR werkt niet inderdaad. Ik had ook van die drops tijdens YS8.

Maar klopt het dat je een pc nodig hebt voor GeForce Now?
Nee, volgens mij moet je gewoon in steam je games hebben gekocht. Dus het is geen abbo streamings dienst zoals Xcloud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
(jarig!)
ArthurMorgan schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:21:

Zou je de muis kunnen gebruiken? Want in dat geval kan je met geforce now (wat echt velen malen beter is dan xcloud) allemaal strategie games spelen op de Xbox. Zou wel handig en cool zijn eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:55:
[...]

Nee, volgens mij moet je gewoon in steam je games hebben gekocht. Dus het is geen abbo streamings dienst zoals Xcloud.
Dan ben ik wel benieuwd, en zal dan absoluut een trial een kans geven als die er is. Want ik wil eerst zien hoe het allemaal draait voordat ik er geld aan uit geef. Ben ook benieuwd of 4K dan wel werkt, wat dus niet met Stadia het geval is. Ik kan de optie niet kiezen voor de Pro trial. Als het klopt wat ik erover las is dat Stadia de XSX niet als 4K device ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Zou je de muis kunnen gebruiken? Want in dat geval kan je met geforce now (wat echt velen malen beter is dan xcloud) allemaal strategie games spelen op de Xbox. Zou wel handig en cool zijn eigenlijk.
Daar ben ik ook benieuwd naar, want ik zou een bijvoorbeeld de expansion (of was het nou standalone) van Shadow Tactics kunnen checken die helaas niet naar console komt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBgPgdYRg40fUNNYsxJdS7BPoi4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sum42ZGAV4esMQmikI4Lk7Mj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
(jarig!)
devilsnight schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:16:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar, want ik zou een bijvoorbeeld de expansion (of was het nou standalone) van Shadow Tactics kunnen checken die helaas niet naar console komt.
Vraag me dan ook af of je 120fps kan gebruiken. Ik blijf het in het algemeen zonde vinden dan muis en toetsenbord niet beter ondersteund worden op de xsx. Zou echt geniaal zijn als je strategie games kan spelen op het apparaat. Lijkt me dat de specs prima zijn on dat soort games te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
steampje komt dichterbij. ik hoop op een volwaardige ondersteuning straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:05
Farabi schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:12:
[...]

steampje komt dichterbij. ik hoop op een volwaardige ondersteuning straks.
En andersom zo dat ik gamepass games gewoon op Steam kan installeren. Ben geen fan van de gamepass app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
Rivanov schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:09:
[...]

Bij mij ging hij vanochtend 103GB downloaden. ;)
Ik heb even alle pre-installs verwijderd en een restart gedaan. Nu hengelt hij hier ook alle updates en de volledige game binnen :) Nog een kleine twee weekjes geduld!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben helemaal niet bekend met hoe goed geforce now werkt, maar ik zou dit best wel eens willen proberen. Want heb zelf gewoon geen behoefte aan een volwaardige game PC. En als dit een mogelijkheid biedt om zo bijvoorbeeld een God Of War te proberen zonder de hardware te hoeven aanschaffen is dat een prima optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
(jarig!)
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:38:
[...]

Ben helemaal niet bekend met hoe goed geforce now werkt, maar ik zou dit best wel eens willen proberen. Want heb zelf gewoon geen behoefte aan een volwaardige game PC. En als dit een mogelijkheid biedt om zo bijvoorbeeld een God Of War te proberen zonder de hardware te hoeven aanschaffen is dat een prima optie.
Mijn ervaring met Geforce Now is echt heel positief. Het speelt goed, nooit wachttijden, en integratie met steam, Ubisoft en dergelijke werkt heel goed.

Heb het nog niet geprobeerd op XSX want dat kon tot nu toe niet, maar zie geen reden waarom dat minder zou werken eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:38:
[...]

Zou toch wat zijn, Bloodborne op de Series X :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me vergissen, maar God of War staat niet op Steam of GeForce Now toch? Bloodborne ook niet. Dat lijkt juist de game te zijn die Sony maar niet naar PC wil brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

devilsnight schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:19:
Ik kan me vergissen, maar God of War staat niet op Steam of GeForce Now toch? Bloodborne ook niet. Dat lijkt juist de game te zijn die Sony maar niet naar PC wil brengen.
Wel bij de tijd blijven hé! :+

nieuws: Pc-versie van God of War komt op 14 januari 2022 uit
Sony en Santa Monica Studio brengen God of War volgend jaar uit voor pc's. De PS4-game, die oorspronkelijk uitkwam in 2018, verschijnt 14 januari 2022 op Steam en in de Epic Games Store. De pc-versie krijgt onder andere een ontgrendelde framerate en 4k-ondersteuning.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
(jarig!)
Dit betekent overigens niet dat geforce now het ook ondersteunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik ga mijn seagate storage expansion card van 1tb verkopen want in combinatie met gamepass ben ik een soort ezel van Buridon geworden. Ik switch steeds van spel naar spel, zodra ik een spel heb opgestart ben ik in m'n hoofd alweer bezig met een andere game. Gamepass is geweldig maar de combi met zoveel opslag werkt voor mij dus niet. En volgens mij geldt dat ook voor anderen aangezien microsoft de gamepass targets niet haalt. Daarnaast lijkt er totaal geen vraag te zijn naar zo'n seagate (ik krijg in ieder geval geen een reactie op m'n seagate) dus wellicht dat meer mensen dit ezel syndroom hebben of er voor vrezen. Herkennen jullie dit?
Ik heb er eventueel wel interesse in, maar zie geen actieve items in v&a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
dat heb ik dus nu met mijn 1gbit glasvezel verbinding :Y. hierdoor heb ik geen uitgebreide opslag nodig. maar ben X spel aan het installeren en weer aan het verwijderen binnen no time.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 23-10-2021 14:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor wanneer de 65CX OLED in de woonkamer bezet is door m'n vrouw, een gaming monitor voor boven gekocht. Sluit hier m'n Xbox Series X op aan en is een mooi tweede monitor aan m'n 27" iMac. :)

Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.nl/max/500x500/products/1527136

pricewatch: MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart

Kan weer vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:27
Rivanov schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:46:
Voor wanneer de 65CX OLED in de woonkamer bezet is door m'n vrouw, een gaming monitor voor boven gekocht. Sluit hier m'n Xbox Series X op aan en is een mooi tweede monitor aan m'n 27" iMac. :)

[Afbeelding]

Kan weer vooruit.
Nice! Support deze 1440p / 120hz en VRR tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graft schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:01:
[...]

Nice! Support deze 1440p / 120hz en VRR tegelijk?
Jup! :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eoOT6fX.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 23-10-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam en Epic betekent helaas niet meteen GeForce Now. De enige game lijkt toch echt alleen Death Stranding te zijn, helaas. De Uncharted games ook helaas niet.

Maar Kena wel, die timed PS5 exclusive, maar God mag weten hoe lang Sony hem timed zal hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 23-10-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Lekker. Heb je ook nog de optie om wat games met muis en toetsenbord te spelen, als dat iets is wat je fijn vindt. Ik heb een 4K monitor, maar nu ik de 120 fps van de LG CX gewend ben wil ik daar niet meer op gamen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 00:57
Rivanov schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:46:

[Afbeelding]

Kan weer vooruit.
Vandaag toevallig ook een monitor besteld voor de Series X, ik ben voor deze gegaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2DXRfqjoIYv148a9BkUKDPPaS84=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dD7eTTSXkMuRJDokoG5ynWiG.jpg?f=fotoalbum_large

pricewatch: Medion Erazer X52773 Zwart

Voor 204 euro (met 25 euro nieuwsbrief korting) ga ik eens proberem hoe curved bevalt!
Pagina: 1 ... 255 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord