Valt me op dat Game Pass vaak een andere versie is van een spel, in het verleden las ik ook wel eens dat specifiek de GP versie buggy of traag was
Op Windows dan, en ik vermoed dat het dan eigenlijk om de Windows store versie tegenover bv Steam gaat, niet specifiek om gamepass. Op de Xbox verwacht ik geen verschil...Vagax schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:23:
[...]
Valt me op dat Game Pass vaak een andere versie is van een spel, in het verleden las ik ook wel eens dat specifiek de GP versie buggy of traag was
Gamertag: FinrazielNL
Ik ben wat verder in de beeldschermen gedoken waar ik mijn nog te kopen series s op wil aansluiten.
Maar ik lees en zie in filmpjes eigenlijk telkens terug komen dat Xbox alleen een
HDR signaal afgeeft bij 4K. Kortom, ik krijg geen
HDR als ik mijn s op een 1440 scherm aansluit? Iemand ervaring?
Maar ik lees en zie in filmpjes eigenlijk telkens terug komen dat Xbox alleen een
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik meld ook even in dit topic.
Ik heb gisteren een SeriesX kunnen scoren op Amazon.
en als 50 plusser kom ik na bijna 13 jaar weer terug in de game-scene
Ik moet me wel gaan inlezen over de "moderne" manier van gamen, en al het online gebeuren, en Gamepass e.d.
Vroegah graag Half Life 2 e.d. gespeeld, en vele race games zoals Motor storm en rally.
en kijk vooral uit naar Scorn (ben een Giger en Alien fan)
Nu dat ik ook een 77" LG Oled heb staan, denk ik dat het een leuke ervaring gaat worden
vooral de kwaliteit van de graphics heeft me weer teruggetrokken naar het gamen.
Ik ga vast nog wel een hoop vage vragen stellen
Ik moet me wel gaan inlezen over de "moderne" manier van gamen, en al het online gebeuren, en Gamepass e.d.
Vroegah graag Half Life 2 e.d. gespeeld, en vele race games zoals Motor storm en rally.
Nu dat ik ook een 77" LG Oled heb staan, denk ik dat het een leuke ervaring gaat worden
vooral de kwaliteit van de graphics heeft me weer teruggetrokken naar het gamen.
Welkom terug. Misschien kunnen we een clubje oprichtenabsrnd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:45:
Ik moet me wel gaan inlezen over de "moderne" manier van gamen, en al het online gebeuren, zoals Gamepass e.d.
Vroegah graag HAlf Life 2 e.d. gespeeld, en vele race games zoals Motor storm en rally.
Vraagje van mij: Heeft hier iemand ervaringen met de Series S inzetten als emulator? Zo ja voor welke oude console(s) en met welke emulators? Bevalt dat ook?
Hier worden volgens mij al een paar vragen voor je beantwoord:gr1542 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:54:
[...]
Welkom terug. Misschien kunnen we een clubje oprichten. Ik ben inmiddels 58 en ik heb de Series S en de Series X heb ik ook gisteren besteld bij Amazon. Ik speel voornamelijk BF V en een beetje Forza. Dus ik lees graag met je vragen mee. Ben zelf ooit begonnen met Pong op een kast in een voetbalkantine en thuis de Atari 2600, dus ik ben een beetje op zoek ook naar nostalgie. Vandaar ook het volgende:
Vraagje van mij: Heeft hier iemand ervaringen met de Series S inzetten als emulator? Zo ja voor welke oude console(s) en met welke emulators? Bevalt dat ook?
Als je van racen ben en je hebt Game Pass zit je wel goed met titels zoals Forza Motorsport, Forza Horizon 4 + 5, F1 2020, Dirt en nog een hoopabsrnd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:45:
Als gevolg van Game Pass zul je waarschijnlijk een hele hoop meer dingen gaan spelen dan race games. Ik heb al meer games uitgespeeld vanuit Game Pass, dan daarvoor in mijn hele leven..Vagax schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:15:
[...]
Als je van racen ben en je hebt Game Pass zit je wel goed met titels zoals Forza Motorsport, Forza Horizon 4 + 5, F1 2020, Dirt en nog een hoop
Gamepass lijkt me inderdaad leuk om andere type games te ontdekken en te spelen,Phyc schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:36:
[...]
Als gevolg van Game Pass zul je waarschijnlijk een hele hoop meer dingen gaan spelen dan race games. Ik heb al meer games uitgespeeld vanuit Game Pass, dan daarvoor in mijn hele leven..
maar ik zal ook wel weer een tijdje niet spelen, en dan Gamepass uitzetten, dan vraag ik me af of dan al de Game-Saves ook dan weg zijn ?
Je saves gaan gewoon mee als je later het spel toch koopt.absrnd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:48:
[...]
Gamepass lijkt me inderdaad leuk om andere type games te ontdekken en te spelen,
maar ik zal ook wel weer een tijdje niet spelen, en dan Gamepass uitzetten, dan vraag ik me af of dan al de Game-Saves ook dan weg zijn ?
Voordat een mod ingrijpt, er is een Game Pass topic
[ Voor 7% gewijzigd door Vagax op 16-09-2021 16:38 ]
Ga ik ook lezen, thanksVagax schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:51:
[...]
Ff gegoogled maar het is inderdaad alleen mogelijk op 4k. Zonder 4k aangevinkt kan je geen HDR uitsturen. Hier geen HDR (zelfs geen 4k) schermen dus kon het ook niet voor je uitproberenRawChild schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:30:
Ik ben wat verder in de beeldschermen gedoken waar ik mijn nog te kopen series s op wil aansluiten.
PS5 schijnt hetzelfde 'probleem' te hebben van wat ik lees. Waarschijnlijk omdat de meeste schermen met goede HDR toch 4k zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 16-09-2021 11:29 ]
Gamertag: timmie271
Mijn scherm heeft wel HDR. Maar lijkt eerder aan de Xbox kant fout te gaan. Microsoft zou dat kunnen patchen, maar dit doen ze maar niet. Ik ben enorm benieuw hoe het beeld is zonder HDR op een IPS monitor.
[ Voor 54% gewijzigd door RawChild op 16-09-2021 11:54 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ze gaan het niet 'fixen' want ze passen het dus alleen toe op 4k en niet op een lagere resolutie.RawChild schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:44:
Mijn scherm heeft wel HDR. Maar lijkt eerder aan de Xbox kant fout te gaan. Microsoft zou dat kunnen patchen, maar dit doen ze maar niet. Ik ben enorm benieuw hoe het beeld is zonder HDR op een IPS monitor.
Zonder HDR ziet het er ook allemaal prima uit. Ben niks anders gewend
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom.
Ik heb een Xbox Series X en een LG OLED55C9PLA - 4K OLED TV.
Nu kan ik al een aantal maanden, en ik vermoed sinds de laatste update van de televisie, niet meer op 4k spelen op mijn Xbox Series X. Met de enige instelling om 4k te krijgen: Videokwaliteit en overscannen - Display: Automatisch detecteren, krijg ik alleen een resolutie van 640 x 480.
Wat zou hier het probleem kunnen zijn? Zowel Xbox als LG kunnen mij niet verder helpen. (wijzen naar elkaar).
Nu kan ik al een aantal maanden, en ik vermoed sinds de laatste update van de televisie, niet meer op 4k spelen op mijn Xbox Series X. Met de enige instelling om 4k te krijgen: Videokwaliteit en overscannen - Display: Automatisch detecteren, krijg ik alleen een resolutie van 640 x 480.
Wat zou hier het probleem kunnen zijn? Zowel Xbox als LG kunnen mij niet verder helpen. (wijzen naar elkaar).
Je bent niet de enigste:De Neusch schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:11:
https://answers.microsoft...-bcc2-b56850a5e9db?page=8
misschien een oplossing:
https://appuals.com/xbox-one-640x480-troubleshoot/
En nog een mogelijke oplossing
[ Voor 13% gewijzigd door absrnd op 16-09-2021 15:44 ]
Ik moet nog een paar dagen wachten op mijn Series X, het was voor @De NeuschAmaze86 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:51:
@absrnd Als het niet werkt zoals in de video, aanmelden voor reparatie bij MS dan krijg je een nieuwe.
403 ForbiddenVagax schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:51:
[...]
Je saves gaan gewoon mee als je later het spel toch koopt.
Die notificatie mag je niet markeren
Juiste linkwvkreg schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:12:
[...]
403 Forbidden
Die notificatie mag je niet markeren
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Ik heb dat ook wel eens gehad, bij mij hielp het op in de video modes HDR uit te zetten en daarna weer aan.De Neusch schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:11:
Lichtpuntje...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De trailer ziet er tof uit, maar volgens mij is die niet al te best ontvangen op de switch.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
512 GB wd expansion onderweg?
Wellicht getarget voor de Series S
:strip_exif()/f/image/kHLpc9KFDeVb5XEzyoe0YLG7.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit Prijs zal wel dummy zijn, want die is veel te hoog.
Bron trouwens xboxsquad frankrijk.
:strip_exif()/f/image/kHLpc9KFDeVb5XEzyoe0YLG7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door drakiesoft op 16-09-2021 21:36 ]
Lijkt mij wel een vrij realistische prijs ?drakiesoft schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:25:
512 GB wd expansion onderweg?
[Afbeelding]
Controller moet immers dezelfde hoge doorvoersnelheid hebben als de 1TB versie.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik dacht laat ik eens Vanguard preorderen voor early access.... vanuit cod menu want dan zou je meer krijgen met de ultimate edition. Nou als ik erop klik zegt ie nu you already own this. Als ik vanuit de store kijk staat er weer dat ik moet betalen... kan hem dus niet installeren. Kan hem wel vanuit mijn account queuen maar dan installeert ie niks.....
Gisteren mijn Series X binnen gekregen (via Wehkamp).
Top ding, en een goede upgrade vanaf mijn xbox One
Heb even het forum doorgezocht, maar nog niet echt een verklaring voor mijn probleem gevonden.
Het instellen van wifi lukt mij niet.
Nu heb ik een netwerknaam met een aantal tekens ipv letters, dus ik dacht, ik test het ff met de hotspot van mijn telefoon. Maar het is mij niet gelukt om verbinding te krijgen.
Blijf de melding houden dat het ww niet klopt, maar deze klopt 100% wel.
Heb nu maar ff een kabel door t huis lopen als ik aan het gamen ben, maar zou t leuker vinden als ie t wifi netwerk gewoon op pakt. Ik kan wel alle netwerk namen zien, dus de wifi module zelf lijkt wel te werken.
Via de kabel de eerste installatie doorlopen en een update geinstalleerd, maar ook daarna nog geen succes gehad met de wifi
Is dit een bug? Of moet ie terug?
Heb even het forum doorgezocht, maar nog niet echt een verklaring voor mijn probleem gevonden.
Nu heb ik een netwerknaam met een aantal tekens ipv letters, dus ik dacht, ik test het ff met de hotspot van mijn telefoon. Maar het is mij niet gelukt om verbinding te krijgen.
Heb nu maar ff een kabel door t huis lopen als ik aan het gamen ben, maar zou t leuker vinden als ie t wifi netwerk gewoon op pakt. Ik kan wel alle netwerk namen zien, dus de wifi module zelf lijkt wel te werken.
Via de kabel de eerste installatie doorlopen en een update geinstalleerd, maar ook daarna nog geen succes gehad met de wifi
Haal NOOIT een spookrijder in !
Nu paar dagen mijn series x in bezit en wat gespeeld. De upgrade van de one x met lcd tv naar de series x met een oled is wel gigantisch. Tot nu toe voornamelijk AC valhalla gespeeld maar wat ziet dat spel er goed uit zeg!. Kan niet wachten tot de "echte" next-gen spellen komen.
De Beta van COD Vanguard is niet te spelen op de xbox series x...
Ik heb hem als pre-order, maar de visuele glitches zijn behoorlijk extreem. Ik was even bang dat er iets met mijn xbox zelf was. Maar probleem komt bij veel mensen voor en dan vooral bij xbox zo te lezen.
Een vriend van mij speelt op zijn PS5 en was zo enthousiast dat ik vanavond wel een paar potjes met hem wilde spelen. Aangezien ik toch van plan was het spel te kopen, de knoop vandaag maar doorgehakt aangezien de open beta morgen pas start.
pre-orders, ik blijf er in trappen 😅
Hier zijn beta's ook voor natuurlijk, al heb ik een beetje het idee dat ze deze build niet hebben getest op een Xbox
Ik heb hem als pre-order, maar de visuele glitches zijn behoorlijk extreem. Ik was even bang dat er iets met mijn xbox zelf was. Maar probleem komt bij veel mensen voor en dan vooral bij xbox zo te lezen.
Een vriend van mij speelt op zijn PS5 en was zo enthousiast dat ik vanavond wel een paar potjes met hem wilde spelen. Aangezien ik toch van plan was het spel te kopen, de knoop vandaag maar doorgehakt aangezien de open beta morgen pas start.
Hier zijn beta's ook voor natuurlijk, al heb ik een beetje het idee dat ze deze build niet hebben getest op een Xbox
Speel je toevallig in 4K/120? Zet 'm maar eens terug op 4K/60. Dat verhelpt het.mark_78 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:30:
Known bug.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat voor glitches zijn het als ik vragen mag?mark_78 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:30:
Beetje in deze trend:
YouTube: COD Warzone graphic artifacts Xbox Series X, 2021!
Hoop dat ze dat verdomme eens fixen
Bedankt voor de tip!! Xbox zelf op 60fps gezet (had ditzelfde al in de game geprobeerd wat niet leek te werken), daarna de hele boel een keer opnieuw opgestart. Nu alleen nog wat gekke dingen met lichteffecten maar het is wel speelbaar nu!Rivanov schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:34:
[...]
Speel je toevallig in 4K/120? Zet 'm maar eens terug op 4K/60. Dat verhelpt het.
Known bug.
Merk nu wel opnieuw hoeveel fijner 120fps is

Dit soort effecten:JDL15 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:05:
[...]
Wat voor glitches zijn het als ik vragen mag?
Beetje in deze trend:
YouTube: CoD Vanguard xbox series x graphics glitch pt 1
Maar zoals Rivanov al aangaf is het verholpen als je op 60fps speelt. Mogen ze het natuurlijk alsnog oplossen voor de release in november
Wholy, dat is nog wel een heftigere lsd trip dan dat ik altijd heb bij Warzonemark_78 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:24:
[...]
Dit soort effecten:
YouTube: CoD Vanguard xbox series x graphics glitch pt 1
Maar zoals Rivanov al aangaf is het verholpen als je op 60fps speelt. Mogen ze het natuurlijk alsnog oplossen voor de release in november
5Ghz vs 2.4Ghz al eens geprobeerd? Heb niet direct een verklaring voor je vrees ik.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ja ook even een 2.4Ghz netwerkje opgezet idd. Geen succes helaas.Wom schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:49:
[...]
5Ghz vs 2.4Ghz al eens geprobeerd? Heb niet direct een verklaring voor je vrees ik.
Kan wel een tijdje met de kabel door t huis gebruiken en even zoeken naar een powerline adapter.
M'n Xbox One heeft geen problemen met het netwerk, beetje vaag wel
En als je het wachtwoord tijdelijk veranderd in een "makkelijk" wachtwoord? Anders gezegd: werkt het eventueel wel met een ander wachtwoord?ZtaaB schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:45:
Gisteren mijn Series X binnen gekregen (via Wehkamp).
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik krijg na 10 seconden ptsd flashbacks naar die onsterfelijke beesten (astral spikes) in controlJDL15 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:37:
[...]
Wholy, dat is nog wel een heftigere lsd trip dan dat ik altijd heb bij Warzone
Gamertag: FinrazielNL
Reminder:
Vanavond om 21:00 de THQ Nordic livestream. Ze beloven de terugkeer van een legendary franchise.
Vanavond om 21:00 de THQ Nordic livestream. Ze beloven de terugkeer van een legendary franchise.
Nee ook niet, via de hotspot op m'n telefoon met simpel ww, zelfde fout.ariekanari schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:34:
[...]
En als je het wachtwoord tijdelijk veranderd in een "makkelijk" wachtwoord? Anders gezegd: werkt het eventueel wel met een ander wachtwoord?
En op een ander wifi netwerk 2.4Ghz ook dezelfde fout.
Zal vanavond de router even resetten en het gast netwerk een andere naam geven en dan nog een poging wagen
Ja, dat zal wel, maar als je de XSS en dat kaartje bij elkaar optelt dan kom je uit op 450 euro. De XSX (met uit zichzelf al 1TB storage) kost maar 50 euro meer. Met veel meer power. En een disc drive. Compleet kansloze propositie dan dus. Maar goed, dat is sowieso het probleem van de XSS, dat heb ik vanaf het begin al geroepen.justifire schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:13:
[...]
Lijkt mij wel een vrij realistische prijs ?
Controller moet immers dezelfde hoge doorvoersnelheid hebben als de 1TB versie.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Moet zeggen dat ik sinds november vorig jaar geniet van een XSS komende van een verouderde game PC.Rossi46 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:29:
[...]
Ja, dat zal wel, maar als je de XSS en dat kaartje bij elkaar optelt dan kom je uit op 450 euro. De XSX (met uit zichzelf al 1TB storage) kost maar 50 euro meer. Met veel meer power. En een disc drive. Compleet kansloze propositie dan dus. Maar goed, dat is sowieso het probleem van de XSS, dat heb ik vanaf het begin al geroepen.
Wel loop ik steeds vaker tegen juist dit storage probleem aan inderdaad waardoor ik inmiddels actief op zoek ben naar een series X.
Neemt niet weg dat de XSS een zeer potente machine is die voor casual gamen met een 1080p scherm prima geschikt is.
Las een remake van Destroy all humans 2. Volgens mij had Sony daar iets per ongeluk van getweet.devilsnight schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:32:
Reminder:
——
Iemand enig idee waarom Inked, a tale of love, geen achievements heeft? Heb ik nog niet eerder meegemaakt. Anders dan bij bijvoorbeeld een early acces game.
Vanavond beginnen aan Tails of Iron. Heb er zin in!
Review: https://www.trueachievements.com/n47097/tails-of-iron-review
——
Grounded krijgt in oktober een grote update.
https://www.trueachieveme...2/grounded-october-update
[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-09-2021 18:24 ]
Voor de liefhebsters.
The Art of Halo Infinite Deluxe Edition
Preorder kan hier
:strip_exif()/f/image/iIGv8xYvbg7cbFRp3VN3F9Wv.jpg?f=fotoalbum_large)
The Art of Halo Infinite Deluxe Edition
Preorder kan hier
:strip_exif()/f/image/iIGv8xYvbg7cbFRp3VN3F9Wv.jpg?f=fotoalbum_large)
Take home a piece of the Master Chief’s Mjolnir Mark VI Powered Assault Armor in the Art of Halo Infinite’s Deluxe Edition!
The chest-plate slipcase holds the Art of Halo Infinite hard cover with an exclusive new cover that any member of the United Nation Space Command would find up to spec. Also contained within is a UNSC portfolio with landscape art on museum quality paper of the Master Chief enjoying a peaceful moment on the Halo Array.
The Master Chief is back. The legendary super soldier returns in Halo Infinite. 343 Industries and Microsoft are building the biggest and most visually spectacular Halo yet. Halo Infinite debuts on the Xbox family of consoles, including Xbox Series X, Microsoft's latest and most powerful game console. To take full advantage of its prodigious graphical prowess, 343 Industries built an all-new, next-generation game engine, giving their world-class artists the tools and technology to realize the worlds, war, and wonder of the Halo universe in unprecedented style and fidelity. 343 Industries have given Dark Horse access to the art and artists who've brought Halo Infinite to vibrant, vivid life. It's all here in unparalleled detail, the heroes you've grown to love—the Master Chief, the brave soldiers of the UNSC, as well as the weapons, vehicles, villains and vistas—and of course, the eponymous and magnificent environments of Halo itself.
• Slipcase recreation of Master Chief’s Armor
• Exclusive cover for the Art of Halo Infinite
• A UNSC portfolio with beautiful landscape artwork
[ Voor 55% gewijzigd door drakiesoft op 17-09-2021 19:01 ]
Ik heb zojuist deze twee besteld:
https://m.nl.aliexpress.c...b459e6.jpg_640x640Q90.jpg
https://m.nl.aliexpress.c...wwdetail2mobilesitedetail
Het mooie aan deze twee is dat ze enkel 3 of 4 gaatjes gebruiken aan de rand van de console dus de airflow nagenoeg hetzelfde blijft, waar die dust covers de hele luchttoevoer blokkeren, is dat hier niet zo.
Ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen.
https://m.nl.aliexpress.c...b459e6.jpg_640x640Q90.jpg
https://m.nl.aliexpress.c...wwdetail2mobilesitedetail
Het mooie aan deze twee is dat ze enkel 3 of 4 gaatjes gebruiken aan de rand van de console dus de airflow nagenoeg hetzelfde blijft, waar die dust covers de hele luchttoevoer blokkeren, is dat hier niet zo.
Ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen.
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Vrremd, na nog ee nrouter reset, gastnetwerk een nieuwe naam gegeven en nieuw ww kon ik met het gast netwerk verbinden. Daarna lukte het ook ineens met het normale draadloze netwerk.ZtaaB schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:50:
[...]
Nee ook niet, via de hotspot op m'n telefoon met simpel ww, zelfde fout.
Zal vanavond de router even resetten en het gast netwerk een andere naam geven en dan nog een poging wagen
Als ie t blijft doen vind ik het prima zo
[ Voor 45% gewijzigd door devilsnight op 17-09-2021 21:00 ]
En ondertussen aangekondigduchiha tijntje schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:10:
[...]
Las een remake van Destroy all humans 2. Volgens mij had Sony daar iets per ongeluk van getweet.
YouTube: Destroy All Humans 2 – Reprobed – Announcement Trailer
YouTube: Destroy All Humans 2 – Reprobed – Gameplay Trailer
De originele games heb ik destijds nooit gespeeld, al vond ik het concept wel tof, waarom ik ze nooit gespeeld heb weet ik eigenlijk niet zo. De remake van het origineel vond ik wel leuk dus deeltje 2 gaat er ook in komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 17-09-2021 22:16 ]
Net een uurtje Tails of Iron aan het spelen. Wat een gave game. 2D Dark Souls met ratten en kikkers! @justifire Wellicht ook echt wat voor jou. 
Prachtige artstyle. Wat is de game industrie eigenlijk beperkt qua creativiteit als het alleen maar zou moeten leunen op de AAA games.
Prachtige artstyle. Wat is de game industrie eigenlijk beperkt qua creativiteit als het alleen maar zou moeten leunen op de AAA games.
[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-09-2021 22:49 ]
Gameplay in de trailer zag er vrij houterig uit.uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 22:45:
Net een uurtje Tails of Iron aan het spelen. Wat een gave game. 2D Dark Souls met ratten en kikkers! @justifire Wellicht ook echt wat voor jou.
Klopt dat ?
Vond dat zo irritant in Salt & Sanctuary.
Dan liever de flow van Blasphemous / Slain : Back from Hell
Vooralsnog vul ik mijn donkere ziel uitstekend met The Virtuous Cycle van Mortal Shell
/f/image/YHkCULyN8A79rl33zcc5cJWW.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 17-09-2021 23:39 ]
Jagged alliance 3 is aangekondigt, weliswaar niet van de makers van 1 en 2 (sirtech maar die bestaat niet meer denk ik) en outcast 2.
Dit had ik ook (op twee verschillende XSX'en en een LG 55CX). Het was alleen op bepaalde plekken in Verdansk. De console was via een eigen, langere HDMI kabel aangesloten. Kabel komt van Amazon en voldoet aan alle specs. Ik heb daarna de meegeleverde HDMI kabel aangesloten en daarna is het me niet meer opgevallen.JDL15 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:05:
[...]
Wat voor glitches zijn het als ik vragen mag?
Beetje in deze trend:
Gebruik jij de originele MS kabel of toevallig ook een andere?
De originelekesj schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 23:03:
[...]
Dit had ik ook (op twee verschillende XSX'en en een LG 55CX). Het was alleen op bepaalde plekken in Verdansk. De console was via een eigen, langere HDMI kabel aangesloten. Kabel komt van Amazon en voldoet aan alle specs. Ik heb daarna de meegeleverde HDMI kabel aangesloten en daarna is het me niet meer opgevallen.
Heb al vaker gewisseld maar dat mag niet baten (op een LG Oled C9). En ik heb 2 andere vrienden met een C9 en CX en XSX met originele kabel maar nog steeds dezelfde issues
Trouwens hopelijk op zondag maar even aan Little Nightmares 2 beginnen met de XSX update, ben erg benieuwd want deel 1 vond ik echt gruwelijk en vermakelijk. Die enge koppen werkten op mijn zenuwen!
Ook deze week Far Cry 6 besteld, ik ga hem snel uitspelen en doorverkopen totdat de echte toppers er zijn
Hm, op zich wel beetje als S&S, maar als er iets houterig was qua gameplay was het Blasphemous weljustifire schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 22:58:
[...]
Gameplay in de trailer zag er vrij houterig uit.
Klopt dat ?
Vond dat zo irritant in Salt & Sanctuary.
Dan liever de flow van Blasphemous / Slain : Back from Hell
Net wel een typisch arrgggh momentje… een boss gekilled, 1% Health over, wil ik naar savepoint, jump ik off ledge, fall damage
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-09-2021 00:20 ]
Xbox instelling en dan op 60Hz zetten (dus niet in de Vanguard instellingen, dat lost namelijk niets op). Glitches zijn alleen op 120Hz. Wel jammer trouwens.mark_78 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:30:
[ Voor 3% gewijzigd door Furrr op 18-09-2021 11:34 ]
Schaamtevol veel uren Warzone op de series X gedraaid, maar nergens last van.kesj schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 23:03:
[...]
Dit had ik ook (op twee verschillende XSX'en en een LG 55CX). Het was alleen op bepaalde plekken in Verdansk. De console was via een eigen, langere HDMI kabel aangesloten. Kabel komt van Amazon en voldoet aan alle specs. Ik heb daarna de meegeleverde HDMI kabel aangesloten en daarna is het me niet meer opgevallen.
Zoek even op Vanguard in de store, en weet zeker dat je de beta download. De game zelf is idd niet te downloaden.. Mocht je daar zelf al achter zijn dan kan je dit bericht negeren… 👍🏽wimpie007 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 00:30:
Ik dacht laat ik eens Vanguard preorderen voor early access.... vanuit cod menu want dan zou je meer krijgen met de ultimate edition. Nou als ik erop klik zegt ie nu you already own this. Als ik vanuit de store kijk staat er weer dat ik moet betalen... kan hem dus niet installeren. Kan hem wel vanuit mijn account queuen maar dan installeert ie niks.....
Git gud !uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 00:18:
[...]
Net wel een typisch arrgggh momentje… een boss gekilled, 1% Health over, wil ik naar savepoint, jump ik off ledge, fall damage
Klopt het dat vanavond Vanguard open beta er voor iedereen is en niet alleen preorders? In de store zie ik hem staan maar niet available.
Klopt, en vanaf de Xbox app kan je hem alvast naar je console downloadendevilsnight schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:57:
Klopt het dat vanavond Vanguard open beta er voor iedereen is en niet alleen preorders? In de store zie ik hem staan maar niet available.
Ah dat gaat dus wel werken, Nice!Steven030 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:59:
[...]
Klopt, en vanaf de Xbox app kan je hem alvast naar je console downloaden
Nice tip, via de store werkte inderdaad niet maar via de app wel!Steven030 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:59:
[...]
Klopt, en vanaf de Xbox app kan je hem alvast naar je console downloaden
Ben benieuwd hoe het gaat spelen op de XSS, las al berichten over 1440p60 dus dat klinkt goed
Edit: bron:
[ Voor 17% gewijzigd door hifigamefreak op 18-09-2021 15:15 ]
De Vanguard open bèta is maar 16.30 GB? Ik dacht gehoord te hebben dat ie 250 GB was.
16,3 gb idd, op de PS5 was het ook zoiets. Weet niet hoe je bij 250 kwam haha, maar dat zal wel de volledige game inclusief Warzone zijndevilsnight schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:59:
De Vanguard open bèta is maar 16.30 GB? Ik dacht gehoord te hebben dat ie 250 GB was.
Hier ook zo klein, mogelijk dat het gehele spel inclusief Single Player zo groot is. De beta is alleen multiplayer en beperkte inhoud dacht ik dus mogelijk dat de uiteindelijke multiplayer ook groter gaat zijn.devilsnight schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:59:
Ben benieuwd vanavond, see you guys on the Battlefield!
Pfffff.....
CoD Vanguard. That's it? Ik denk dat ik gewoon echt over CoD ben, al sinds Black Ops 1 eigenlijk, dat was echt de laatste waar ik los mee ging.
Daarnaast is dit grafisch zwaar ondermaats joh, ik ga zelfs zeggen dat Battlefield 5 mooier is.
CoD Vanguard. That's it? Ik denk dat ik gewoon echt over CoD ben, al sinds Black Ops 1 eigenlijk, dat was echt de laatste waar ik los mee ging.
Daarnaast is dit grafisch zwaar ondermaats joh, ik ga zelfs zeggen dat Battlefield 5 mooier is.
Heb zojuist The Artful Escape uitgespeeld. Ik zie dat ik maar 3 achievements heb en de rest zit allemaal dicht.
De game zat in Quick Resume en ik las al eens eerder op Reddit dat QR voor een issue kan zorgen dat achievements niet ontgrendeld worden. Zo te zien heb ik dat nu. Dat is minder. Nou ben ik geen achievement hunter, maar hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren met games in QR.
De game zat in Quick Resume en ik las al eens eerder op Reddit dat QR voor een issue kan zorgen dat achievements niet ontgrendeld worden. Zo te zien heb ik dat nu. Dat is minder. Nou ben ik geen achievement hunter, maar hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren met games in QR.
Heb ook vanavond The Artful Escape uitgespeeld, beetje matige game uiteindelijk, grafisch wel mooi maar qua gameplay erg mager en simpel.
Het is haast niet echt een game te noemen, maar meer een experience. Vond het verhaal wel tof, de muziek nice en het hele idee is best origineel. Qua gameplay inderdaad heel erg magertjes.Homeland schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 23:53:
Heb ook vanavond The Artful Escape uitgespeeld, beetje matige game uiteindelijk, grafisch wel mooi maar qua gameplay erg mager en simpel.
Dat had ik ook een keer met die game. Game handmatig afsluiten en/of console rebooten (weet niet meer) en game herstarten en toen had ik ze ineens wel.devilsnight schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 23:04:
Heb zojuist The Artful Escape uitgespeeld. Ik zie dat ik maar 3 achievements heb en de rest zit allemaal dicht.
Volledig mee eens. De hele game goed samengevat in drie zinnen.devilsnight schreef op zondag 19 september 2021 @ 00:06:
[...]
Het is haast niet echt een game te noemen, maar meer een experience. Vond het verhaal wel tof, de muziek nice en het hele idee is best origineel. Qua gameplay inderdaad heel erg magertjes.
[ Voor 22% gewijzigd door Powder Toastman op 19-09-2021 00:21 ]
Ga ik morgen even proberen dan. Is het een QR issue of niet perse? Ik ga verder met Psychonauts 2 morgen en die werkt met QR.Powder Toastman schreef op zondag 19 september 2021 @ 00:18:
[...]
Dat had ik ook een keer met die game. Game handmatig afsluiten en/of console rebooten (weet niet meer) en game herstarten en toen had ik ze ineens wel.
[...]
Volledig mee eens. De hele game goed samengevat in drie zinnen.
He kan alles installeren vanaf je telefoon. Of je het hebt of niet
Kan, want er zijn meer games die QR niet aankunnen. Zeker games met een online deel. Gears 5 crasht hier ook altijd, maar AC3 remaster zat er na 3 maanden nog netjes in.devilsnight schreef op zondag 19 september 2021 @ 00:33:
[...]
Ga ik morgen even proberen dan. Is het een QR issue of niet perse? Ik ga verder met Psychonauts 2 morgen en die werkt met QR.
Had een Xss gekocht voor game pass maar Xcloud werkt zo goed dat dat ding eigenlijk overbodig is. Wie had dat gedacht.
Wat voor spellen speel je? Ik heb een paar dingen geprobeerd (vooral FH4 en RDR) maar heb dan echt heel veel last van lag. Een bocht op volle snelheid goed nemen lukt me echt voor geen meter.WillemJanJansen schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:28:
Had een Xss gekocht voor game pass maar Xcloud werkt zo goed dat dat ding eigenlijk overbodig is. Wie had dat gedacht.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wel veel voor een spel, een kwart van je interne schuifruimte, dat is wel een nadeel van CoD.Steven030 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:03:
[...]
16,3 gb idd, op de PS5 was het ook zoiets. Weet niet hoe je bij 250 kwam haha, maar dat zal wel de volledige game inclusief Warzone zijn
Elect a clown, expect a circus.
Yay,.
Ik krijg zojuist alle achievements binnen van The Artful Escape binnenkomen. Nou ja, behalve een paar optionele.
Ik krijg zojuist alle achievements binnen van The Artful Escape binnenkomen. Nou ja, behalve een paar optionele.
Met een galaxy tab 4 en ps4 controller op wifi. FH4, F1 2019 en Psychonauts 2. Zelfs met f1 2019 gaat het echt prima.ArthurMorgan schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:42:
[...]
Wat voor spellen speel je? Ik heb een paar dingen geprobeerd (vooral FH4 en RDR) maar heb dan echt heel veel last van lag. Een bocht op volle snelheid goed nemen lukt me echt voor geen meter.
300/30 verbinding met 16ms latency tot een server van ookla.
[ Voor 6% gewijzigd door WillemJanJansen op 19-09-2021 14:49 ]
Hier helaas teveel lag met 300/30 verbinding ook al ben ik vlakbij me router met tab6. Hopelijk dat het beter gaat in de toekomst.WillemJanJansen schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:47:
[...]
Met een galaxy tab 4 en ps4 controller op wifi. FH4, F1 2019 en Psychonauts 2. Zelfs met f1 2019 gaat het echt prima.
300/30 verbinding met 16ms latency tot een server van ookla.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De compleet edition van halo wars 2 staat nu aan 17,5.. al is het wel de laatste dag!On_E schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:04:
En dat was de Halo Wars 2 campaign.
Is de uitbreiding (Awakening The Nightmare) de moeite waard voor 17,99?
Heb deze in de week gekocht. En ik vindt het El de moeite. Daar de season pass er ook bij zit.
Wel apart. Aan het materiaal zou het dan niet moeten liggen. Misschien ben je wat kritischer. Ik speel fh4 en f1 2021 ook met de geïnstalleerde versies maar had niet het gevoel dat het heel anders reageerde.Amaze86 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:12:
[...]
Hier helaas teveel lag met 300/30 verbinding ook al ben ik vlakbij me router met tab6. Hopelijk dat het beter gaat in de toekomst.
Edit: heb je je instellingen op Nederlands staan? Anders hang je misschien aan een verkeerde server?
[ Voor 10% gewijzigd door WillemJanJansen op 19-09-2021 18:54 ]
Gisteren een Philips 43pus7956-12 4k scherm gekregen voor mijn verjaardag. Was echt op zoek naar een 4k scherm van Philips met ambilight en HDMI 2.1 voor de Xbox series X. Niet te groot omdat deze op onze slaapkamer hangt. Enige nadeel is dat de tv geen 120 Hz ondersteund. Maar als ik kijk naar het aantal spellen die full 4k 120hz zijn dan is dat een prima offer waar ik mee kan leven. Omdat anders de prijs en/of grote van het scherm aardig omhoog schoot.
Wat een verschil zeg met een full-hd scherm.
Was echt verbaasd hierover! En de Ambilight geeft echt een extra boost van kleuren om het scherm heen.
Erg tevreden met het scherm en speel nog fijner op de Xbox!
Wat een verschil zeg met een full-hd scherm.
Was echt verbaasd hierover! En de Ambilight geeft echt een extra boost van kleuren om het scherm heen.
Erg tevreden met het scherm en speel nog fijner op de Xbox!
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Waarom is het geluid zo mega weak in CoD Vanguard?
Dit ben ik niet gewend van CoD. Altijd krachtige bass en qua volume zit het ook altijd in orde. Nu moet ik de fucking headset bijna op zijn hardst zetten. Raar.
Dit ben ik niet gewend van CoD. Altijd krachtige bass en qua volume zit het ook altijd in orde. Nu moet ik de fucking headset bijna op zijn hardst zetten. Raar.
De hele sound mix is naar de klote in het spel lijkt het wel.devilsnight schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:18:
Waarom is het geluid zo mega weak in CoD Vanguard?
Precies man. Maar dat zal vast wel gefixt worden.polopolo150 schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:36:
[...]
De hele sound mix is naar de klote in het spel lijkt het wel.
Maar je geeft zelf al aan dat de specs ook voor jou toch net niet optimaal zijn. En dat is zo zonde, want de XSS is in de basis een onwijs goed klein ding.hifigamefreak schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:06:
[...]
Moet zeggen dat ik sinds november vorig jaar geniet van een XSS komende van een verouderde game PC.
Wel loop ik steeds vaker tegen juist dit storage probleem aan inderdaad waardoor ik inmiddels actief op zoek ben naar een series X.
Neemt niet weg dat de XSS een zeer potente machine is die voor casual gamen met een 1080p scherm prima geschikt is.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Known bug in de beta.devilsnight schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:42:
[...]
Precies man. Maar dat zal vast wel gefixt worden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt het grootste nadeel is zijn storage idd, daar had ik in het begin minder last van met externe SSD storage en veel oude games maar nu veel X/S (patched) games uit komen merk je dat wel ja.Rossi46 schreef op zondag 19 september 2021 @ 23:47:
[...]
Maar je geeft zelf al aan dat de specs ook voor jou toch net niet optimaal zijn. En dat is zo zonde, want de XSS is in de basis een onwijs goed klein ding.
Maar verder ben ik nog steeds erg onder de indruk van dit kleine apparaat en heeft het mij veel plezier gegeven sinds ik geen werkende pc meer heb en toch kan gamen.
Hoop wel dat ik nog een series X kan scoren maar blijft toch verdraaid lastig, zit in telegram groups en hou de fora in de gaten maar nog geen mazzel gehad.
Tafeltje specifiek uitgekozen of gewoon mazzel dat het past038Robijno schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:33:
Zoooooo.. staat prima naast elkaar.
Ze zijn goede vrienden geworden haha.
Gisteren binnen gekregen, kan ik straks mooi Forza Horizon 5 gamen!
[Afbeelding]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb na een beetje klooien eindelijk de wifi verbinding aan de praat gekregen.ZtaaB schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:50:
[...]
Nee ook niet, via de hotspot op m'n telefoon met simpel ww, zelfde fout.
Gasten netwerk hernoemd naar iets simpels en ww gereset.
Router gereset en kon toen nog geen verbinding maken.
Na nog een paar pogingen ineens wel, en daarna ook met mijn normale wifi netwerk.
Heb eigenlijk geen idee wat er nou precies aan de hand was, maar het heeft verder het hele weekend zonder problemen gewerkt.
De xbxox zal wel chagrijnig uit de doos gekomen zijn ofzo
Speel er eigenlijk voornamelijk Forza 7 op. Maar het decimeren van de laadtijden vergeleken met mijn oude xbox one is wel meesterlijk
Heb verder niet echt games die de Series X echt aan het werk zetten.
Raadt iemand misschien een demo van iets aan dat alles uit de kast haalt qua graphics?
Alles uit de kast zal nu zeker nog niet van toepassing zijn, misschien Flight Simulator. In mijn ogen is er nog veel uitgekomen op last gen, wellicht geremastered of optimised.ZtaaB schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:06:
[...]
Raadt iemand misschien een demo van iets aan dat alles uit de kast haalt qua graphics?
Welke de pareltjes zijn om te proberen zijn al heel vaak aangehaald dit topic, even zoeken en je zult ze zo vinden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |