Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Nummer proberen ze aardig goed te verbergen iemand een idee wat het telefoonnummer is?Seroczynski schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:31:
[...]
Je kan ook telefonisch contact met ze opnemen.
Thanks @polopolo150 en @MRE-Inc.MRE-Inc schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 00:05:
@JDL15 De Xbox knop 6 seconden ingedrukt houden en de controller gaat uit.
Ik denk dat ik hem dan telkens net wat te kort heb ingehouden!
Volgens mij laad mijn battery pack niet meer goed op want de batterij is altijd bijna op, random in een spel gaat hij gewoon uit of hij verliest gewoon verbinding en probeert te reconnecting, echt super vervelend.
Zelfs na alle controller updates heb ik er nog issues mee
https://support.xbox.com/nl-NL/contact-us/michaeltjeh1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:45:
[...]
Nummer proberen ze aardig goed te verbergen iemand een idee wat het telefoonnummer is?
Krijg je het nummer hier niet te zien?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Nee dan krijg je een virtuele assistent waar je ook precies niets aan hebt.. Maar tis inmiddels wel gelukt via de portal ik heb mn verzendlabel gekregen na de order 4x geannuleerd te hebben en weer aangemaaktSeroczynski schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:25:
[...]
https://support.xbox.com/nl-NL/contact-us/
Krijg je het nummer hier niet te zien?
Dat werkt idd primaBruceWayne schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:23:
Even voor de zekerheid: ik kan goedkoop een controller van een Xbox One kopen. Deze werkt gewoon op een Series S toch? Je mist die 'share'-knop, maar verder geen probleem toch?
Ik zie daar geen nummer maar wel een knop voor 'telefoongesprek aanvragen' als ik kies voor hardware->garantie. Maar mooi dat het gelukt is.michaeltjeh1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:37:
[...]
Nee dan krijg je een virtuele assistent waar je ook precies niets aan hebt.. Maar tis inmiddels wel gelukt via de portal ik heb mn verzendlabel gekregen na de order 4x geannuleerd te hebben en weer aangemaakt
Ik heb de status pagina's van Microsoft al bekeken, natuurlijk all green
[ Voor 4% gewijzigd door wvkreg op 14-09-2021 11:11 ]
Console al keer gereboot?wvkreg schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:10:
Zijn er problemen op het X Box Netwerk? Updates komen zeer onderbroken en traag binnen en ook bijvoorbeeld Fortnite wil niet starten (loading screen) op de Series X. Errorcode: 0x87e5000a
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Doe ook de netwerktest op de xbox, dan weet je het snel genoeg.wvkreg schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:10:
Zijn er problemen op het X Box Netwerk? Updates komen zeer onderbroken en traag binnen en ook bijvoorbeeld Fortnite wil niet starten (loading screen) op de Series X. Errorcode: 0x87e5000a
Die werkt prima, maximale snelheid. NAT open. Geen errors.SunnieNL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:18:
[...]
Doe ook de netwerktest op de xbox, dan weet je het snel genoeg.
Had hier laatst wel een probleem met de series X zelf. Die dacht even leuk alle accounts te kunnen uitloggen op de xboxwvkreg schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:10:

Gamertag: timmie271
Heb namelijk nog wat kadobonnen...
In de basis is de verkoper verantwoordelijk voor garantie. MS doet echter niet moeilijk in mijn ervaring.PepieNL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:53:
Als ik bv een Elite 2 controller haal bij een webshop en ik zou later garantie willen claimen kan ik daar toch gewoon bij MS zelf terecht ipv die webshop ?
Eerste jaar via microsoft en tweede jaar via de verkoper.PepieNL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:53:
Als ik bv een Elite 2 controller haal bij een webshop en ik zou later garantie willen claimen kan ik daar toch gewoon bij MS zelf terecht ipv die webshop ?
Darow schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:08:
[...]
Eerste jaar via microsoft en tweede jaar via de verkoper.
Dank voor de input!Exactor it schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:06:
[...]
In de basis is de verkoper verantwoordelijk voor garantie. MS doet echter niet moeilijk in mijn ervaring.
Dan wordt het toch bestellen bij MS zelf.
Ik ga ervan uit ooit de garantie te moeten claimen op een dergelijk product, zeker met de kennis die we nu hebben.
De garantie service van MS is coulant genoeg om daar dan ook niet over in te zitten, dat weten we onderhand ook wel.
Weinig zin in drama en voor de prijs maakt het ook niets uit.
[ Voor 21% gewijzigd door PepieNL op 14-09-2021 13:31 ]
Rechtstreekse link: https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/xbox-series-x
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Nog betere link:ariekanari schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:31:
Ik lees dat in Duitsland (artikel: hier) vanaf 19.00 uur vanavond de Series X weer tijdelijk beschikbaar is via microsoft.com. Wellicht geldt dit ook voor Nederland en België.
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8wj714n3rbtl
Vanuit je Duitse bron de link gevolgd en even naar NL gezet, heb er ook nog een voor de Xbox Halo versie:
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8rpm8t9ck0p6
[ Voor 12% gewijzigd door hifigamefreak op 14-09-2021 14:08 ]
Ik ben benieuwd of de Halo versie later na, als de Series X goed verkrijgbaar is, nog geleverd wordt.hifigamefreak schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:06:
[...]
Nog betere link:
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8wj714n3rbtl
![]()
Vanuit je Duitse bron de link gevolgd en even naar NL gezet, heb er ook nog een voor de Xbox Halo versie:
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8rpm8t9ck0p6
Volgens mij heb je wel een Duits factuuradres nodig, maar dat is niet al te moeilijk om te verkrijgen.ariekanari schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:31:
Ik lees dat in Duitsland (artikel: hier) vanaf 19.00 uur vanavond de Series X weer tijdelijk beschikbaar is via microsoft.com. Wellicht geldt dit ook voor Nederland en België.
Controller heeft toch 90 dagen garantie en is nu verlengd tot 1 jaar door MS? BronPepieNL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:29:
[...]
[...]
Dank voor de input!
Dan wordt het toch bestellen bij MS zelf.
Ik ga ervan uit ooit de garantie te moeten claimen op een dergelijk product, zeker met de kennis die we nu hebben.
De garantie service van MS is coulant genoeg om daar dan ook niet over in te zitten, dat weten we onderhand ook wel.
Weinig zin in drama en voor de prijs maakt het ook niets uit.
No Shame, only Fame!
Als het zo door gaat moeten we volgend jaar een sabbatical nemen om alles gespeeld te krijgenNukaWorldNL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:22:
Jammer! Dying Light 2 ook naar volgend jaar
Dat is de fabrieksgarantie van Microsoft. Je houdt je wettelijke garantie via de verkoper.Marcusso schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:26:
[...]
Controller heeft toch 90 dagen garantie en is nu verlengd tot 1 jaar door MS? Bron
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vertel, wat moeten echt (uit)gespeeld hebben.
Zou beginnen met I Am FishLekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:14:
[...]
Vertel, wat moeten echt (uit)gespeeld hebben.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Turn-based strategy inderdaad. Kreeg best prima reviews van wat ik onthouden heb.On_E schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:21:
Phoenix Point, is dat die X-Com kloon?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik wist niet eens dat er een console versie was, ga ik zeker spelen dan.Wom schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:29:
[...]
Turn-based strategy inderdaad. Kreeg best prima reviews van wat ik onthouden heb.
Van wat ik net gelezen heb komt hij direct bij (console)-release in Gamepass.On_E schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:33:
[...]
Ik wist niet eens dat er een console versie was, ga ik zeker spelen dan.
De studiobaas van de ontwikkelaars is één van de geestelijk vaders van de X-Com serie. Van wat ik lees is dat zeker terug te zien in Phoenix Point
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ah!Wom schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:37:
[...]
Van wat ik net gelezen heb komt hij direct bij (console)-release in Gamepass.
De studiobaas van de ontwikkelaars is één van de geestelijk vaders van de X-Com serie. Van wat ik lees is dat zeker terug te zien in Phoenix Point
Ja dat herinner ik me nu ook idd, was een Epic Games Store exclusive en dat was volgens mij de reden dat ik er toen geen interesse in had.
https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=trueNew Updates to Xbox App on Windows 10 PCs Let You Stream Console Games From the Cloud or Your Home Console
[ Voor 35% gewijzigd door drakiesoft op 14-09-2021 16:53 ]
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 14-09-2021 17:41 ]
Sable, Aragami 2, Subnautica Below Zero.... veel om te spelen zo! Goeie maand dit.
Ik heb nog een vraagje sinds kort heb ik een series x (kom van een series s af) en ik had al een steelseries arctic 3 (bedraad via 3.5mm Jack) het geluid sinds ik de series x heb is een stuk zachter dan op mijn series s ookal heb ik het volume op maximaal iemand een idee waardoor dit komt? Sluit ik m’n headset op een laptop oid aan dan kan het geluid ook een stuk harder
[ Voor 3% gewijzigd door michaeltjeh1 op 14-09-2021 20:40 ]
Wellicht zijn in party chat settings de volumes weer op 50% gezet.michaeltjeh1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:39:
Goedenavond,
Ik heb nog een vraagje sinds kort heb ik een series x (kom van een series s af) en ik had al een steelseries arctic 3 (bedraad via 3.5mm Jack) het geluid sinds ik de series x heb is een stuk zachter dan op mijn series s ookal heb ik het volume op maximaal iemand een idee waardoor dit komt? Sluit ik m’n headset op een laptop oid aan dan kan het geluid ook een stuk harder
Kan het niet zo zijn dat de partychat instellingen op je series x anders staan ingesteld/zachter? Het kan ook verschillen per controller, althans dat lijkt wel zo met de twee series x controllers die ik heb liggen.michaeltjeh1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:39:
Goedenavond,
Maar het is ook wanneer ik niet in een party zit. Ik had al even gecheckt bij de instellingen en dan kan je kiezen voor dempen van 50 en 80 procent maar ik heb hier ookal gekozen voor doe niets.m0h4life schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:35:
[...]
Kan het niet zo zijn dat de partychat instellingen op je series x anders staan ingesteld/zachter? Het kan ook verschillen per controller, althans dat lijkt wel zo met de twee series x controllers die ik heb liggen.
Als je op jouw home button klikt dan staat onderaan rechts een speaker icoontje, daar zou je de audio settings van jouw controller aan moeten kunnen passen. Net snel gecheckt. (Dat is inderdaad per controller)michaeltjeh1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:41:
[...]
Maar het is ook wanneer ik niet in een party zit. Ik had al even gecheckt bij de instellingen en dan kan je kiezen voor dempen van 50 en 80 procent maar ik heb hier ookal gekozen voor doe niets.
Dan kom je in het volgend menu;
:strip_exif()/f/image/qol6P75I9WC1CoJpEOOenwGb.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou mooi bij de game Scorn passen die hopelijk nog dit jaar uitkomt.
Heel erg bedankt ik ga dit proberenm0h4life schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:46:
[...]
Als je op jouw home button klikt dan staat onderaan rechts een speaker icoontje, daar zou je de audio settings van jouw controller aan moeten kunnen passen. Net snel gecheckt. (Dat is inderdaad per controller)
Dan kom je in het volgend menu;
[Afbeelding]
Gears 5 vind ik wel echt heel tof, zeker qua graphics.HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:19:
Wat zijn zo'n beetje de grafische toppers op de Series X? Zou mijn SX wel even willen testen.
Forza Horizon 4.HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:19:
Wat zijn zo'n beetje de grafische toppers op de Series X? Zou mijn SX wel even willen testen.
Je kan ook Crysis testen als je Gamepass hebt
Gears 5 en Dirt 5 vond ik echt wel nice. Voor de rest vind ik het wel meevallen. Een FIFA, Destiny 2 of Forza Horizon 4 kan je ook proberen mocht je Game Pass (Ultimate) hebben.HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:19:
Speel bijvoorbeeld veel de Call of Duty Black Ops Cold War XSX versie maar dan vind ik Modern Warfare en voornamelijk Halo 5 beter uitzien die Xbox One X spellen zijn.

Mocht je Xbox One hebben geskipt dan zijn de wat oudere spellen ook de moeite waard vanwege de hogere FPS die sommige spellen hebben.
Gears 5 heeft een nieuwe campaign speciaal voor de Series X. Hivebusters, zeker nog even spelen.HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:54:
Gears 5 heb ik al op de One X uitgespeeld. De Forza games ben ik nog niet aan begonnen, misschien een mooie inkomer richting Forza Horizon 5. Hoe is The Ascent?
Volgens mij is die ook te spelen op de Xbox One, maar desalniettemin is het een erg mooie campaign.On_E schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:00:
[...]
Gears 5 heeft een nieuwe campaign speciaal voor de Series X. Hivebusters, zeker nog even spelen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Maar wel met extra grafische settjngs op de Series consoles toch?uchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:05:
[...]
Volgens mij is die ook te spelen op de Xbox One, maar desalniettemin is het een erg mooie campaign.
Oh dat welOn_E schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:06:
[...]
Maar wel met extra grafische settjngs op de Series consoles toch?
- Mortal Kombat 11HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:19:
- Control Ultimate Edition (ray tracing modus)
- Watch Dogs Legion (ray tracing modus)
- The Ascent
Ook al uitgespeeld op de One XOn_E schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:00:
[...]
Gears 5 heeft een nieuwe campaign speciaal voor de Series X. Hivebusters, zeker nog even spelen.
Wel voor herhaling vatbaar overigens, dus dat kan ik mooi op de Series X doen.
Thanks!justifire schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:22:
[...]
- Mortal Kombat 11
- The Ascent
Ik las trouwens dat Shadow of the Tomb Raider een 4K 60fps update heeft gekregen op de Series X en PS5. Dat vond ik op de One X al een prachtig spel en heb die nog niet uitgespeeld.
Verbaasd me trouwens dat nog niemand Flight Sim heeft genoemd
[ Voor 44% gewijzigd door HollovVpo1nt op 15-09-2021 09:31 ]
Microsoft Flight Simulatorjustifire schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:22:
[...]
- Mortal Kombat 11
- The Ascent
Ori and the WIll of Wisps
Asassins Creed Valhalla of Oddysey beiden op 60 FPS
Spoedig Forza 5
Mocht je Mortal Kombat 11 proberen, dan moet je niet vergeten de optionele 4K pack te instaleren (manage game -> ready to install)HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:29:
[...]
Ook al uitgespeeld op de One X![]()
Wel voor herhaling vatbaar overigens, dus dat kan ik mooi op de Series X doen.
[...]
Thanks!
Ik las trouwens dat Shadow of the Tomb Raider een 4K 60fps update heeft gekregen op de Series X en PS5. Dat vond ik op de One X al een prachtig spel en heb die nog niet uitgespeeld.
Verbaasd me trouwens dat nog niemand Flight Sim heeft genoemd
zie trouwens dat de Ultimate edition nu in de aanbieding is met 50% korting
Klopt. Toen heb ik hem zelf al gespeeld, net zoals met jullie de campaign waarbij het wachten op mij wasuchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:05:
[...]
Volgens mij is die ook te spelen op de Xbox One, maar desalniettemin is het een erg mooie campaign.
Vond hem toch tegenvallen qua graphicskevlar01 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:35:
[...]
Forza Horizon 4.
Je kan ook Crysis testen als je Gamepass hebt
Kun je in de tussentijds Gears 5 even completenuchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:14:
Lees wat geruchten dat BF 2042 uitgesteld gaat worden naar 2022. Ik heb er ook verbazingwekkend weinig zin in. Normaal kijk ik echt uit naar een nieuwe BF, maar op basis van de beelden die ik heb gezien is mijn interesse erg laag.
Hetzelfde gevoel, op Hardline na allemaal gespeeld maar nu ook veel minder enthousiast, 29 September komt Insurgency Sandstorm wel uit, niet te vergelijken met BF maar misschien ga ik hem toch wel kopen, ff kijken nog.uchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:14:
Lees wat geruchten dat BF 2042 uitgesteld gaat worden naar 2022. Ik heb er ook verbazingwekkend weinig zin in. Normaal kijk ik echt uit naar een nieuwe BF, maar op basis van de beelden die ik heb gezien is mijn interesse erg laag.
Valhalla wist ik niet, die maar weer eens opstarten, thnxKaasje123 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:31:
[...]
Microsoft Flight Simulator
Ori and the WIll of Wisps
Asassins Creed Valhalla of Oddysey beiden op 60 FPS
Spoedig Forza 5
Maar goed het zijn maar geruchten, maar omdat het zo stil is rond deze game zou het mij niet verbazen
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Gamertag: FinrazielNL
Ik las ook dat de eerste ‘influencers/vloggers’ al hebben kunnen spelen en dat het embargo op 22 september verloopt.RawChild schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:52:
Ik kijk er ook enorm naar uit. En dan December Halo.
Maar goed het zijn maar geruchten, maar omdat het zo stil is rond deze game zou het mij niet verbazen
Ook gelezen. Ben er ook niet gehyped om al heb ik hem wel al gepreorderd als mijn shooter van dit jaar.uchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:14:
Als het echt uitstel nodig heeft is het maar beter ook dat er uitstel is hoor.
BF4 launch op pc was echt dramatisch toen.
Daar zou ik erg van balen, maar snap je gevoel. Eerlijk gezegd had ik dat gevoel ook bij BF5. Staat wel haaks op wat ze de hele tijd communiceren. Jeff Grubs had het ook al over meerdere delay aankondigingen deze week. Blijf toch hopen dat dit betrekking heeft op een andere game, halo bijvoorbeelduchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:14:
Voor alle duidelijkheid ik heb een fysieke beperking en gebruik dat apparaat enkel om mijn oude controller te gebruiken.
Ik hoop mijn PS mini controller op de series x te gebruiken.
Ik speelde eerst op ps5 en daar werkt alles eerst goed. Spijtig genoeg hebben ze deze truck gepachted.
Aah dat zou balen zijn zeg. Ik heb er juist wel weer erg veel zin in, te lang geleden dat er een moderne Battlefield uitkwam wat mij betreft.uchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:14:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had juist wel zin in het BF Portal gedeelte.uchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:14:
Verwijderd
Werkt ie nu wel op de Xbox One? Grote kans dat ie dan ook werkt op de Series X, maar garanderen doe ik het jou niet.Thibaut1234 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:37:
Iemand die weet of de xbox series x de cronus zen en titan two Adapter ondersteunt?
Voor alle duidelijkheid ik heb een fysieke beperking en gebruik dat apparaat enkel om mijn oude controller te gebruiken.
Ik speelde eerst op ps5 en daar werkt alles eerst goed. Spijtig genoeg hebben ze deze truck gepachted.
Verwijderd
Als die het blijkbaar wel doet, kwestie van proberen op een Series S of X. Ken je niet iemand met zo'n apparaat? Int 'ergste' geval moet je upgraden naar een versie die de Series S en X wel ondersteunt. Je zou het ook gewoon is bij de fabrikant kunnen navragenThibaut1234 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:02:
@Verwijderd blijkbaar wel
Helaas wel. Spijtig voor jouw situatie maar die dingen zijn een vloek voor multiplayer-games. Iedereen kan ongestoord cheaten terwijl er volgens mij niet tegen opgetreden kan worden omdat het input device gewoon de controller blijft. Ik hoop oprecht dat er in de toekomst wel een oplossing komt, maar voor die tijd gaat het alleen maar erger wordenThibaut1234 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:37:
Iemand die weet of de xbox series x de cronus zen en titan two Adapter ondersteunt?
Ik heb daar dit scherm staan:
https://www.coolblue.nl/p...ey-g5-lc27g55tqwuxen.html
Nou ben ik beneden waar mijn ps5 staat gewend aan een goed scherm met HDR. Maar ik heb niet het idee dat de HDR van mijn boven genoemde scherm erg goed is.
Iemand een goed QHD scherm met “echt” HDR ipv dat HDR ready.. of valt het verschil wel mee?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Volgens mij werkt de titan nog steeds op xbox omdat ze de oudere gen controller nog toelaten.
Hier wordt de cronus zen ook gebruikt straks, maar niet met het doel te gaan cheated in mp. Puur voor die grind achievements of uitwisselen van controller ofzo.Thibaut1234 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:31:
@Steven030 in mp games is het inderdaad de pest. De grote meerderheid gebruikt dit enkel om te cheaten.
Volgens mij werkt de titan nog steeds op xbox omdat ze de oudere gen controller nog toelaten.
Voor cheaten speel ik wel op de pc, want die zijn daar toch zat (niet dat ik dat doe overigens)
En de zen werkt idd op de series S/X, althans anders promoten ze het verkeerd
Ik weet niet of dat gaat werken. Zo niet, zou je naar de Adaptive controller kunnen kijken. Dat ding kan heel veel inputs aan. Zou me niks verbazen als je daar een controller op kunt aansluiten.Thibaut1234 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:37:
Nieuwe Noclip documentaire. Dit maal over Prey van Arkane Studios. Echt een hele toffe game.
Daarnaast ook een nieuwe game in Gamepass:
[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2021 19:31 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hier ook in België, xbox services downLekker Ventje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:35:
Meer mensen met log in problemen? Ook een volledige restart hielp niet.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja hier ook al.Lekker Ventje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:35:
Meer mensen met log in problemen? Ook een volledige restart hielp niet.
Het probleem is dat ik de xsx niet als home console heb ingesteld dus hij moet inloggen bij ms. En dat werkt momenteel niet. Anders had in ieder geval nog offline kunnen spelen.
Als alles weer werkt dan in ieder geval dat oplossen. Voor iedereen die dit ook moet doen hier ook een link naar instructies.
https://support.xbox.com/...work/console/my-home-xbox
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Dacht ik gisteravond even een paar potjes Apex Legends te doen...was er een update geweest en waren de Apex servers down.
Vanavond....ff paar potjes Apex doen....XBL down.... 😐
[ Voor 7% gewijzigd door AmonTobin op 15-09-2021 20:56 ]
Misschien dat fysieke games nog werken maar helaas kan ik dat niet testen.
Ga naar instellingen > algemeen > netwerkinstellingen en kies optie offline gaan.
Log hierna in op je profiel. Dit zou meteen moeten werken.
Zet daarna je xbox weer online met dezelfde optie en alles zou weer moeten werken.
MS geeft inmiddels wel aan in de probleemoplosser dat er een aanmeld storing is.
[ Voor 35% gewijzigd door TenTimes op 15-09-2021 21:09 . Reden: Nieuwe bevindingen ]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Mooie workaround. Echter kan ik wel inloggen op XBL, maar online gamen lukt helaas nog niet.TenTimes schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:03:
Ik heb inmiddels een workaround gevonden.
Ga naar instellingen > algemeen > netwerkinstellingen en kies optie offline gaan.
Log hierna in op je profiel. Dit zou meteen moeten werken.
Zet daarna je xbox weer online met dezelfde optie en alles zou weer moeten werken.
"unable to connect to ea servers"
Edit: nu lukt het wel! 🙂
Diverse storingen bij Microsoft. Ik dacht nog dat het aan mijn Xbox lag en ben bezig mijn hoofdaccount er opnieuw op te zetten maar dat lukt niet. Zie deze storingen pas net. Hopelijk is het snel verholpen.
We've deployed a round of patches on various platforms to address some known issues. These include "hitching" issues on the Game Pass version and a soft lock related to mouse control in the Field Manual menu on PC.
— Double Fine (@DoubleFine) 15 september 2021
Changes outlined here: https://t.co/cWDitFPHee pic.twitter.com/dqGhtNHqiq
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |