B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Dennis585 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:10:
Ik heb op mijn Series S de Halo spellen uitgespeeld en ik heb klaar voor Halo Infinite. In twee weken tijd Halo 1, 2, 3, 3 odst, 4, 5 en Reach.

Nu ben ik op de hoogte van het verhaal van Halo.
In 2 weken?! Hoeveel uur per dag heb je zitten gamen?

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:40
Homeland schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:58:
[...]

Ik heb elke dag van die twee weken lopen grinden naar de eindes van de games.

De singleplayers van Halo zijn dan ook gelukkig aan de korte kant.

• austin_77
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18:51
Dennis585 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:38:
[...]

De singleplayers van Halo zijn dan ook gelukkig aan de korte kant.
Speel ze maar eens op Legendary difficulty…
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

[...]

Volgens howlongtobeat zitten ze allemaal rond de 8 uur als je een beetje opschiet... 7 games in 14 dagen, 4 uur per dag, het is te doen. Maar mij zou het niet lukken al heb ik er op zich wel de tijd voor :+

Gamertag: Finraziel42

• Meneer UYL
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 01:01
Dennis585 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:10:
Ik heb op mijn Series S de Halo spellen uitgespeeld en ik heb klaar voor Halo Infinite. In twee weken tijd Halo 1, 2, 3, 3 odst, 4, 5 en Reach.

Nu ben ik op de hoogte van het verhaal van Halo.
Ik heb tot en met Reach alles helemaal uitgespeeld. Geweldige games waren dat. Nu heb ik die halo infinite xbox series x in preorder staan en ben een beetje losgegaan met de hype. Heb meteen halo 4 en 5 gekocht ook.. en de MCC!

Mijn oude vrienden spelen geen xbox meer maar wil eigenlijk alle games opnieuw doorspelen en 4 en 5 meemaken voor het eerst.. heb net een kleine van 3 maanden dus hooguit heb ik per dag van 21:00-22;00 om te spelen. Ik denk dat de infinite campaign echt nog wel even op zich laat wachten. Moet sowieso eerst ook speelmaatjes vinden die rond die tijd kunnen hha!

Overigens heb ik ook de elite series 2 halo edition in preorder staan, maar ik denk eraan die toch maar te annuleren. Alhoewel ze nergens verkrijgbaar zijn meer. Vind ik 200 toch wel erg veel voor een controller.. limited edition of niet..

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23:00
Ik hoop op een samenvatting. Heb de details nooit begrepen van het verhaal in Halo.

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 20:54

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• timmie271
[...]

2 weken maar? Beetje doorrammen en het kan in een week :+

Er zijn achievements dat je legendary binnen 3 uur moet voltooien :P

Hier binnenkort als het meezit de maingame van Gears 5 op 100% zetten, alleen nog seriously 5.0 chapter 1 voor het gemak *O*

En daarna op naar seriously 5.0 chapter 2 :+

• t0mmiiiii
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 21:32
Helaas geen HDR, anders zou het er ongetwijfeld nog beter uit zien. Maar het ziet er al erg goed uit!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:15
timmie271 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:19:
[...]
Hier binnenkort als het meezit de maingame van Gears 5 op 100% zetten, alleen nog seriously 5.0 chapter 1 voor het gemak *O*

En daarna op naar seriously 5.0 chapter 2 :+
d:)b All hail Timmie “the grind is real” 271!

Gamertag: VAS taijyn

Poor mans Killer Instinct :')

Toch wel heel erg droevig dit hoor ..

Rockstar had gezegd dat het veel meer zou zijn dan wat je verwacht van een remaster. Oh? Hogere resolutie? Check. 60fps? Waarschijnlijk. Verder zie ik niks anders. En dan is het ook nog eens uitgesteld naar volgend jaar.

Man wat mis ik de Xbox 360 Rockstar. GTA 4, GTA 4 expansions, RDR, MCLA, La Noire,MP3 en GTA 5.

Xbox One: RDR2

Xbox Series: GTa 6 ergens in 2025.

Was Online niet zo'n belachelijk succes geweest dan hadden we 6 of al gehad of zou binnenkort uitkomen. Ook het gerucht dat Bully 2 middenin development stopgezet zou zijn....als het waar is, is dat doodzonde.

Daarnaast het gerucht dat GTA 6 een "always evolving map" like Fortnite zal hebben. En ze hebben het dan over SP, weet niet of dat iets is om blij van te worden.

[Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 11-09-2021 20:09]

• austin_77
mobygo76 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:04:
Ik hoop op een samenvatting. Heb de details nooit begrepen van het verhaal in Halo.
https://youtu.be/-bVU8K6jlKE

Dit kan helpen
devilsnight schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:03:Daarnaast het gerucht dat GTA 6 een "always evolving map" like Fortnite zal hebben. En ze hebben het dan over SP, weet niet of dat iets is om blij van te worden.
Brrr, dat klinkt inderdaad vreselijk... Een singleplayer game moet gewoon hetzelfde blijven of je hem nou bij release speelt of 3 jaar later. Stond me bij Destiny 2 ook al tegen toen ze content begonnen te schrappen, maar dat is dan op zijn minst nog een game gericht op multiplayer (al kun je hem grotendeels in je uppie spelen). Maar ja het zit er wel in natuurlijk dat online de grote focus wordt van GTA 6, daar zit het geld.

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:07
Helpt zeker, maar.... Doet eigenlijk het hele verhaal tekort!

Ik ben sinds een aantal weken de boeken aan het lezen (en ga er nu best hard doorheen op mijn vakantie), maar damn... Wat zit dit vet in elkaar!

Ik heb in mijn tienerjaren door de halo 1,2,3 ODST en Reach reeks gespeeld, maar het hele verhaal snapte ik toen nog niet zo goed (want het is best wel pittig hoor met al dat galactic space jargon) en ik speelde het meer voor local multiplayer (4player split screen of 4vs4 met 2 xboxen aan elkaar gelinkt), maar nu ik wat ouder ben en het wat beter begrijp, vind ik het gewoon echt super vet! Ik voel me gewoon op en top nerd en vertel het met vol enthousiasme tegen vrienden en familie, ben gewoon een fanboy :)

Volgend jaar komt er overigens ook nog een serie, maar ik verwacht er zelf niet al te veel van. Hier wat meer info:

https://www.gamesradar.co...-get-to-play-in-the-game/

Hoop ook echt dat Infinite met the Banished een hele vette storyline wordt :X

[Voor 4% gewijzigd door JDL15 op 11-09-2021 22:06]

Finraziel schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 21:49:
[...]

Brrr, dat klinkt inderdaad vreselijk... Een singleplayer game moet gewoon hetzelfde blijven of je hem nou bij release speelt of 3 jaar later. Stond me bij Destiny 2 ook al tegen toen ze content begonnen te schrappen, maar dat is dan op zijn minst nog een game gericht op multiplayer (al kun je hem grotendeels in je uppie spelen). Maar ja het zit er wel in natuurlijk dat online de grote focus wordt van GTA 6, daar zit het geld.
Ja maar het aparte is, naast de campaign zal er ook gewoon een Online component verschijnen na release. De focus lag eerst op SP zei Rockstar een tijd geleden en daarna MP. Dus ik begrijp een "always evolving world map" in een singleplayer campaign niet. We moeten het maar afwachten, meer kunnen we niet.

• timmie271
JDL15 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:04:
[...]

Ik ben sinds een aantal weken de boeken aan het lezen (en ga er nu best hard doorheen op mijn vakantie), maar damn... Wat zit dit vet in elkaar!

Ik heb in mijn tienerjaren door de halo 1,2,3 ODST en Reach reeks gespeeld, maar het hele verhaal snapte ik toen nog niet zo goed (want het is best wel pittig hoor met al dat galactic space jargon) en ik speelde het meer voor local multiplayer (4player split screen of 4vs4 met 2 xboxen aan elkaar gelinkt), maar nu ik wat ouder ben en het wat beter begrijp, vind ik het gewoon echt super vet! Ik voel me gewoon op en top nerd en vertel het met vol enthousiasme tegen vrienden en familie, ben gewoon een fanboy :)

Volgend jaar komt er overigens ook nog een serie, maar ik verwacht er zelf niet al te veel van. Hier wat meer info:

Het is gewoon zoals @Exactor it het altijd zegt: Lekker grunts knallen met de happy birthday skull aan en headshotten maar :+

Of was dat iemand anders? Weet het allemaal niet meer _O- _O-

[...]

Jeetje, ik denk kijk eens op Audible of de Halo boeken daarop staan... 32 boeken in de serie :X
En de meeste wel beschikbaar als audioboek ook, maar dat is nogal wat.

• timmie271
Finraziel schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:47:
[...]

Jeetje, ik denk kijk eens op Audible of de Halo boeken daarop staan... 32 boeken in de serie :X
Beetje duur om allemaal te kopen zie ik nu :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Had me wel leuk geleken om ze te hebben

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21-09 16:29
Ik ben begonnen met Gears 4. Heb destijds op de X360 Gears 1 (en 2?) gespeeld. Vond het toen wel tof en vernieuwend. Heb Gears 4 nu een klein uurtje gespeeld, maar kan me tot nu toe niet echt bekoren. Speelt een beetje als elke andere cover/shooter.
Enige wat me wel opvalt is dat het schieten weinig oomph heeft. Je krijgt bijvoorbeeld geen feedback/rumble wanneer je iets raakt of zo.

Wat is het speciale aan Gears 4/5? Zijn er nog unieke/gave gameplay elementen, of moet deze serie het voornamelijk van het verhaal hebben. (Wat ik dus niet ken.)

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23:01
Finraziel schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:47:
[...]

Als je een plek zoekt om te beginnen kan ik je het volgende aanraden:

- Contact harvest: Verteld het begin van de Human-Covenant oorlog.
- Fall of Reach: Verteld het verhaal van het Spartan II programma tot aan (verrassing, de val van Reach). Dit boek is een keer aangepast om beter aan te sluiten op de game Halo Reach).

Mocht je interesse hebben in de Forerunners dan is de Forerunner Sage (Cryptum, Primordium en Silentium) ook een aanrader. Dit verteld het verhaal van de Forerunners, hun einde, de relatie met mensen en de oorsprong van de Flood.

20 * 370wp @ SE7K

• Caayn
timmie271 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:50:
[...]

Beetje duur om allemaal te kopen zie ik nu :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Had me wel leuk geleken om ze te hebben
Er mist nog het een en ander, maar over de jaren (begonnen rond de release van ODST) is het aardig wat geworden :) Je merkt bij sommige boeken wel sterk dat de schrijvers een totaal andere schrijfstijl/ideeën hebben maar overal zijn het best leuke boeken.

offtopic:
Excuseer de troep, ik ben nog druk bezig met het bouwen van een nieuwe kast voor alles.

20 * 370wp @ SE7K

• SparksNL
Aanvullend op mijn vorige post, heb ik het vermoeden dat mijn controller überhaupt niet trilt. Als ik naar de instellingen gaan en druk op “Vibrate this controller” gebeurt er namelijk ook niks. Is dit een bekend probleem? 😕

Edit: blijkbaar wordt dit standaard uitgezet als de controller bijna leeg is. Straks maar eens een fatsoenlijke oplaadbare accu pack kopen. Bizar dat dit er niet standaard bijgeleverd wordt. Losse batterijen in een controller is echt niet meer van deze tijd 7(8)7

[Voor 36% gewijzigd door SparksNL op 12-09-2021 10:11]

• XboxFreak36
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 12:37
SparksNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:05:
Aanvullend op mijn vorige post, heb ik het vermoeden dat mijn controller überhaupt niet trilt. Als ik naar de instellingen gaan en druk op “Vibrate this controller” gebeurt er namelijk ook niks. Is dit een bekend probleem? 😕
Heb je dit probleem alleen bij Gears 4? Zijn de batterijen van je controller bijna leeg?

[Voor 0% gewijzigd door XboxFreak36 op 12-09-2021 10:12. Reden: typo]

• Tux3.14
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:54
SparksNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:12:
Ik ben begonnen met Gears 4. Heb destijds op de X360 Gears 1 (en 2?) gespeeld. Vond het toen wel tof en vernieuwend. Heb Gears 4 nu een klein uurtje gespeeld, maar kan me tot nu toe niet echt bekoren. Speelt een beetje als elke andere cover/shooter.
Enige wat me wel opvalt is dat het schieten weinig oomph heeft. Je krijgt bijvoorbeeld geen feedback/rumble wanneer je iets raakt of zo.

Wat is het speciale aan Gears 4/5? Zijn er nog unieke/gave gameplay elementen, of moet deze serie het voornamelijk van het verhaal hebben. (Wat ik dus niet ken.)
Gears 4 moet je in het begin even doorheen komen. De eerste 2 uurtjes vond ik ook wel ‘mwah’. Maar daarna werd ie alleen maar vetter en vetter.

Voor het verhaal sowieso even alle delen spelen.

• Tux3.14
  • Registratie: september 2009
Dan zijn je batterijen of accu bijna leeg. Dan gaat ie op energie bespaar modus.

• Vinnocchio
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20:58

Edit: blijkbaar wordt dit standaard uitgezet als de controller bijna leeg is. Straks maar eens een fatsoenlijke oplaadbare accu pack kopen. Bizar dat dit er niet standaard bijgeleverd wordt. Losse batterijen in een controller is echt niet meer van deze tijd 7(8)7
Geen last van. 4 oplaadbare eneloops en een lader. Omwiselen als leeg. Werkt als een trein

• rscheper
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:15

Lijkt me persoonlijk toch? Ik heb in alle controllers (afgezien van de Elite 2) gewoon Eneloop battirijen waarvan ik een aantal opgeladen heb liggen). Vind ik fijner dan altijd om het opladen van de accu pack moeten denken.

[Voor 16% gewijzigd door rscheper op 12-09-2021 10:24]

• Crazy-Al
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:45
Meneer UYL schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:57:
[...]

Ik heb tot en met Reach alles helemaal uitgespeeld. Geweldige games waren dat. Nu heb ik die halo infinite xbox series x in preorder staan en ben een beetje losgegaan met de hype. Heb meteen halo 4 en 5 gekocht ook.. en de MCC!

Mijn oude vrienden spelen geen xbox meer maar wil eigenlijk alle games opnieuw doorspelen en 4 en 5 meemaken voor het eerst.. heb net een kleine van 3 maanden dus hooguit heb ik per dag van 21:00-22;00 om te spelen. Ik denk dat de infinite campaign echt nog wel even op zich laat wachten. Moet sowieso eerst ook speelmaatjes vinden die rond die tijd kunnen hha!

Overigens heb ik ook de elite series 2 halo edition in preorder staan, maar ik denk eraan die toch maar te annuleren. Alhoewel ze nergens verkrijgbaar zijn meer. Vind ik 200 toch wel erg veel voor een controller.. limited edition of niet..
Vriendjes? Die van mij is 7 maandrn zwanger en ik denk dat ik in dezelfde boot zal belanden 🤣

• SparksNL
rscheper schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:23:
[...]

Lijkt me persoonlijk toch? Ik heb in alle controllers (afgezien van de Elite 2) gewoon Eneloop battirijen waarvan ik een aantal opgeladen heb liggen). Vind ik fijner dan altijd om het opladen van de accu pack moeten denken.
Ja, ik vind het wisselen van batterijen echt helemaal ruk, zeker wanneer ze zo snel (1-2 weken) leeg gaan. Mijn Switch/PS5 controller liggen altijd in een charging dock of kabel wanneer ik ze niet gebruik, dus ik heb werkelijk nooit last van een lege controller. Dan voelt dit als een stap terug in de tijd, maar dat is persoonlijk inderdaad.

• Steven030
  • Laatst online: 23:12
SparksNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:31:
[...]

Ja, ik vind het wisselen van batterijen echt helemaal ruk, zeker wanneer ze zo snel (1-2 weken) leeg gaan. Mijn Switch/PS5 controller liggen altijd in een charging dock of kabel wanneer ik ze niet gebruik, dus ik heb werkelijk nooit last van een lege controller. Dan voelt dit als een stap terug in de tijd, maar dat is persoonlijk inderdaad.
Het is misschien even wennen. Ik vind de keuzevrijheid juist superfijn. Mijn PS-controller is altijd binnen no time leeg, terwijl de IKEA eneloop batterijen erg lang meegaan

• Meneer UYL
  • Laatst online: 01:01
Crazy-Al schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:29:
[...]

Vriendjes? Die van mij is 7 maandrn zwanger en ik denk dat ik in dezelfde boot zal belanden 🤣
Hahah! Ja kunnen we altijd proberen! Mijn gamertag is hetzelfde als mijn username hier :)!

• Timothy3000
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 21:14
Steven030 schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:36:
[...]

Het is misschien even wennen. Ik vind de keuzevrijheid juist superfijn. Mijn PS-controller is altijd binnen no time leeg, terwijl de IKEA eneloop batterijen erg lang meegaan
Het is sowieso echt bizar hoe snel die Playstation controller leeg is tov een Xbox controller. Ik maak gebruik van die officiële Xbox oplaadbare batterij en ik kan daar echt dagen mee spelen. Voor mijn gevoel is die PS5 controller na een paar uurtjes al leeg, zelfs al speel je non haptic feedback games.

[Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 12-09-2021 10:49]

• rscheper
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:15
[...]

Ah, daar zou het persoonlijke vandaan kunnen komen. Voor mijn gevoel gaan de Xbox controllers namelijk best lang mee op de batterij. In jouw geval snap ik het wel.

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
Ik vind een niet verwisselbare accu in een controller juist irritant. Kwaliteit van accu gaat vroeg of laat altijd achteruit. Mijn Ps4 controllers gingen zo frustrerend kort mee elke x.

Het hebben van opties bij de Xbox controller ervaar ik juist als prettig. Het vervangen van de batterij duurt ook max 20 seconden. Daarna heb je er weer voor dagen geen omkijken naar.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21-09 11:00
devilsnight schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:03:
Toch wel heel erg droevig dit hoor ..

[YouTube: GTA 5 Expanded & Enhanced Trailer PS5 vs PS4 Pro Retail Early Graphics Comparison]

Rockstar had gezegd dat het veel meer zou zijn dan wat je verwacht van een remaster. Oh? Hogere resolutie? Check. 60fps? Waarschijnlijk. Verder zie ik niks anders. En dan is het ook nog eens uitgesteld naar volgend jaar.

Man wat mis ik de Xbox 360 Rockstar. GTA 4, GTA 4 expansions, RDR, MCLA, La Noire,MP3 en GTA 5.

Xbox One: RDR2

Xbox Series: GTa 6 ergens in 2025.

Was Online niet zo'n belachelijk succes geweest dan hadden we 6 of al gehad of zou binnenkort uitkomen. Ook het gerucht dat Bully 2 middenin development stopgezet zou zijn....als het waar is, is dat doodzonde.

Daarnaast het gerucht dat GTA 6 een "always evolving map" like Fortnite zal hebben. En ze hebben het dan over SP, weet niet of dat iets is om blij van te worden.
Heb mij persoonlijk erg goed en erg lang vermaakt met GTA online zonder een cent neer te leggen (nouja 3x de game gekocht), maar ze hebben ook totaal geen concurrentie. Snap niet dat Ubi of EA er niets tegenover zetten. Natuurlijk heb je een grote studio nodig voor een dergelijke game, maar de winst potentie is unreal.

Ik zeg dus niet dat UBI en EA dezelfde kwaliteit kunnen leveren, maar ik verbaas mij dat ze het niet eens proberen.

• SparksNL
Mick3112 schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:16:
Ik vind een niet verwisselbare accu in een controller juist irritant. Kwaliteit van accu gaat vroeg of laat altijd achteruit. Mijn Ps4 controllers gingen zo frustrerend kort mee elke x.

Het hebben van opties bij de Xbox controller ervaar ik juist als prettig. Het vervangen van de batterij duurt ook max 20 seconden. Daarna heb je er weer voor dagen geen omkijken naar.
De mogelijkheid tot het gebruiken van batterijen is, als je dat fijner vindt, inderdaad wel positief. Het voelt voor mij persoonlijk als wat ouderwets. Ook het feit dat de controller automatisch de vibratie uitschakelt om langer meer te gaan vind ik wat vreemd. Ik zou dan eerder een optionele besparingsmodus verwachten. Ik wil gewoon de volle ervaring, geen concessies 😅

Verder ook niet heel boeiend, vind het gewoon wat bijzonder. Gelukkig eenvoudig op te lossen met een battery pack + charging dock 👍🏻

• austin_77
[...]

Heb je Halo Wars 1 en 2 ook gespeeld met alle DLC’s? Ondergewaardeerde spellen waarvan hopelijk deel 3 ooit gaat komen. De trailer van Halo Wars 2 is ongelooflijk!

https://youtu.be/kjN1eWhzPeA

Soundtrack ingezongen door ‘The white wolf’, man wat een diepe stem die de hopeloze sfeer van de game weerspiegeld!

Heb net als jij ook alle boeken, comics gelezen, Legendary Editions lore erbij (dagboek van Dr Halsey die bij Halo Reach Legendary Edition zat)

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:29
[...]

1 a 2 weken snel leeg?! Ik heb losse oplaadbare batterijen en die gaan echt lang mee.

De Sony controller is na 6 uur zonder feedback of haptic gewoon leeg.

Keuze vrijheid is gewoon fijn, je mag of spelen met batterijen of een oplaadbare accu.

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
SparksNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:57:
[...]

De mogelijkheid tot het gebruiken van batterijen is, als je dat fijner vindt, inderdaad wel positief. Het voelt voor mij persoonlijk als wat ouderwets. Ook het feit dat de controller automatisch de vibratie uitschakelt om langer meer te gaan vind ik wat vreemd. Ik zou dan eerder een optionele besparingsmodus verwachten. Ik wil gewoon de volle ervaring, geen concessies 😅

Verder ook niet heel boeiend, vind het gewoon wat bijzonder. Gelukkig eenvoudig op te lossen met een battery pack + charging dock 👍🏻
ik vind het feit dat de vibratie uitgaat wel handig als indicatie dat hij bijna leeg en dat het tijd is om te wisselen. Op die manier voorkom ik dat de controller opeens uitvalt als ik midden in een multiplayergame zit.

• austin_77
Segafreak83 schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:13:
[...]

1 a 2 weken snel leeg?! Ik heb losse oplaadbare batterijen en die gaan echt lang mee.

Keuze vrijheid is gewoon fijn, je mag of spelen met batterijen of een oplaadbare accu.
Volledig mee eens! Ikea Ladda oplaadbare batterijen erin hier en gaan! Ikea Ladda is intern Panasonic=Eneloop.

• Steven030
  • Laatst online: 23:12
[...]

Dit is de oplossing waar je naar op zoek bent: https://www.microsoft.com...msft_web_collection&rtc=1 . Voor ieder wat wils op deze manier :)

• akatar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19:21
Vinnocchio schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:22:
[...]

Geen last van. 4 oplaadbare eneloops en een lader. Omwiselen als leeg. Werkt als een trein
Het zal al wel genoemd zijn maar voor 19 euro heb je een charge pack, accu met oplaadsnoer.

• SparksNL
[...]

Als je gewend bent dat je controller nooit leeg raakt, dan is 1-2 weken inderdaad snel 😄

Maar ik ga een charging pack + dock kopen, dus dat probleem wordt opgelost.

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 01:53
Veel liever ikea eneloops. Geen kans op een accu die na verloop van tijd minder wordt, en als de controller leeg is vervangen en doorspelen.

• atillicious
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-09 11:29
Zo, ook de gelukkige eigenaar van de xbox series x, kon hem gelukkig makkelijk krijgen door die telegram groepen.
Toen ik een tiener was had ik de OG Xbox gekocht met Halo, nu speelt m'n zoontje van 9 dezelfde game. Moest bijna een traantje wegpinken.
De d-pad voelt wel een tikkeltje goedkoper aan dan die van de PS5, maar ben er zeer gelukkig mee icm de game pass ultimate.

• Koeitje
  • Laatst online: 18:41

Koeitje

Back-up tiems now?

Ik gebruik ook Eneloops, ik zou echt niet een ingebouwde accu willen. Wat een ellende is dat zeg.

Enige wat ik wel slecht vind is dat ze standaard een setje alkaline batterijen meeleveren, dat is echt milieu vervuiling. Ik snap waarom ze het doen, maar had liever een paar euro meer betaald en dan oplaadbare erbij gehad (de shelf life van Eneloops e.d. is lang genoeg om nog direct te kunnen spelen na een jaar of 2).

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:24
Koeitje schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:28:
Ik gebruik ook Eneloops, ik zou echt niet een ingebouwde accu willen. Wat een ellende is dat zeg.
Wat is er mis met een ingebouwde accu, of bedoel je het zoals met de PS controller? Heb namelijk zelf een accu in mijn Xbox controller en ben daar zelf erg tevreden mee.

XBL: Nogne

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:23
Nogne schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:42:
[...]

Wat is er mis met een ingebouwde accu, of bedoel je het zoals met de PS controller? Heb namelijk zelf een accu in mijn Xbox controller en ben daar zelf erg tevreden mee.
Denk dat hij doelt op een niet verwisselbare, de charge kit van MS 'vervangt' gewoon de batterijen, maar zover ik weet zit die bij de PS controller volledig ingebouwd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Koeitje
  • Laatst online: 18:41

Koeitje

Back-up tiems now?

Nogne schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:42:
[...]

Ik bedoel zoals bij de PS controller, een accupack is natuurlijk prima (enige reden dat ik het niet heb is omdat ik al een berg eneloops heb). Accupacks zijn gemakkelijk te vervangen als ze versleten zijn over een paar jaar. Het niet gemakkelijk kunnen vervangen van een ingebouwde accu is echt een groot nadeel en niet erg milieubewust. Plus ingebouwde accu's hebben vaak een lagere capaciteit.
B)

SparksNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:33:
[...]

Als je gewend bent dat je controller nooit leeg raakt, dan is 1-2 weken inderdaad snel 😄

Maar ik ga een charging pack + dock kopen, dus dat probleem wordt opgelost.
Ik vraag me juist eerder af of jij gewoon heel erg veel speelt, of dat je slechte batterijen gebruikt als hij al na 1 a 2 weken leeg is. Ik heb geen idee hoe lang mijn ladda's mee gaan maar volgens mij minstens een maand. Ze gaan zo lang mee dat ik niet meer weet hoe lang ze er in zitten als ze leeg zijn.
Ik heb wel ook een tijdje gewoon wegwerp batterijen er in gehad toen ik veel minder Xbox gebruikte en die gaan veel minder lang mee. De elite v2 gaat ook duidelijk minder lang mee met de ingebouwde accu dan de v1 met de ladda's er in (hoewel nog steeds niet slecht) dus ik vind het wel jammer dat die daar in zit.

• JDL15
austin_77 schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:00:
[...]

Heb je Halo Wars 1 en 2 ook gespeeld met alle DLC’s? Ondergewaardeerde spellen waarvan hopelijk deel 3 ooit gaat komen. De trailer van Halo Wars 2 is ongelooflijk!

[Afbeelding]

Soundtrack ingezongen door ‘The white wolf’, man wat een diepe stem die de hopeloze sfeer van de game weerspiegeld!

Heb net als jij ook alle boeken, comics gelezen, Legendary Editions lore erbij (dagboek van Dr Halsey die bij Halo Reach Legendary Edition zat)
Thanks, ik heb ze nog nooit gespeeld maar zag dat er veel story van de brutes in terug kwam, dus ik ga ze gewoon proberen.

Ik heb de mcc alles op legendary gecomplete, behalve "mofo" deel 2, die is zo frustrerend moeilijk!

• SparksNL
Finraziel schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:21:
[...]

Ik vraag me juist eerder af of jij gewoon heel erg veel speelt, of dat je slechte batterijen gebruikt als hij al na 1 a 2 weken leeg is. Ik heb geen idee hoe lang mijn ladda's mee gaan maar volgens mij minstens een maand. Ze gaan zo lang mee dat ik niet meer weet hoe lang ze er in zitten als ze leeg zijn.
Ik heb wel ook een tijdje gewoon wegwerp batterijen er in gehad toen ik veel minder Xbox gebruikte en die gaan veel minder lang mee. De elite v2 gaat ook duidelijk minder lang mee met de ingebouwde accu dan de v1 met de ladda's er in (hoewel nog steeds niet slecht) dus ik vind het wel jammer dat die daar in zit.
Dat valt reuze mee. Ik heb voornamelijk Forza Motorsport 7 met een stuurtje gespeeld. Controller heeft wel aangestaan tijdens het spelen. Misschien dat de meegeleverde batterijen gewoon beroerd zijn.
Koeitje schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:28:

Enige wat ik wel slecht vind is dat ze standaard een setje alkaline batterijen meeleveren, dat is echt milieu vervuiling. Ik snap waarom ze het doen, maar had liever een paar euro meer betaald en dan oplaadbare erbij gehad (de shelf life van Eneloops e.d. is lang genoeg om nog direct te kunnen spelen na een jaar of 2).
Ik dacht ook dat ik een ingebouwde accu shit zou vinden, maar sinds ik de Elite controllers heb wil ik niet meer zonder. Zodra ie leeg is zet ik hem op het kleine ladertje en in no time is hij weer vol voor uren, echt uren speelplezier.

• Caayn
Om in te haken op de lopende interne vs vervangbare batterij.

Ik prefereer de oplossing van MS, met een kleine kanttekening*. Iedere batterij verliest over tijd zijn lading en de capaciteit gaat achteruit, een interne batterij is lastiger te vervangen dan eentje die gewoon AA slikt, plus na wat jaren wordt het lastiger om een goede vervangende interne batterijen te vinden. Ik gebruik mijn PS3/360 nog wel eens** en bij de PS3/DS3 loop ik er steeds tegenaan dat de controllers tussen speelsessie door leeglopen waardoor ik eigenlijk alleen nog maar bedraad speel terwijl ik bij de 360 controllers er snel nieuwe AA batterijen in doe en draadloos verder speel.

Sinds de XB1 gebruik ik voor mijn Xbox controllers de Play&Charge kit, dit werkt goed maar geeft mij nog wel de optie om in de toekomst gewoon AA batterijen te gebruiken zodat ik niet in het hierboven beschreven PS3 scenario kom te zitten. De EliteV2 heb ik dan ook niet gekocht en hoop dan ook dat een EliteV3 gewoon weer met AA ondersteuning komt.

* MS had er beter aangedaan om gewoon de Play&Charge accu bij een controller in de doos te stoppen in plaats van niet oplaadbare AA batterijen. Maak desnoods de controllers €5,- duurder. Beter voor het milieu, geen gezeur meer dat de controller op AA batterijen werkt, controller kan out-of-the-box opladen.
** niet alle spellen zijn BC of speelbaar opnieuw uitgebracht

20 * 370wp @ SE7K

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:35
[...]

Kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat de batterijen in de Series controller langer meegaan dan in de One controller.
B)

• drakiesoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-09 08:31
Controller lampje lijkt kleur aanpasbaar te zijn. In steam dan

[Voor 8% gewijzigd door drakiesoft op 12-09-2021 22:25]

• Dmp1982
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23:05
SparksNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:57:
[...]

Ben ik met je eens. Snap het idee niet echt van het gebruik van AA batterijen. Lijkt mij niet een duurzame oplossing voor het milieu,daarnaast is een batterijduur (30 uur met AA) ook niet bepaald een argument. Meeste mensen gamen hooguit een paar uur per dag, waarmee een charging station meer dan voldoende is.

Misschien dat de deal met Duracell wel de voornaamste reden is, ander argument is dat door de energiebron uit de controller te kunnen halen de controller langer mee zou gaan. Ik weet het niet ik lees diverse ervaringen maar mijn PlayStation 3 DS controllers kunnen nogsteeds een uur of 6/7 mee met een speelsessie.

Ik heb voor mijn series X en S console ook een battery pack gekocht.. het idee dat ik de AA batterijen moet vervangen en zonder zit vind ik vervelender dan de kortere batterijduur.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• timmie271
JDL15 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:44:
[...]

Thanks, ik heb ze nog nooit gespeeld maar zag dat er veel story van de brutes in terug kwam, dus ik ga ze gewoon proberen.

Ik heb de mcc alles op legendary gecomplete, behalve "mofo" deel 2, die is zo frustrerend moeilijk!
Let er wel op dat het een hele andere speelstijl is met Halo wars, maakt het niet minder tof natuurlijk :P

Halo 2 is scarab gun all the way 8)

• Exactor it
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 22:56
Crown trick is best een aardig spel. Het is een roguelite met turn based combat met vrije movement. Die combinatie werkt verrassend goed. Als je niet beweegt, doen tegenstanders niets waardoor je rustig kunt bekijken of je gaat lopen, aanvallen, blinken (bekend van Dishonored) of een toverspreukje doet. De combat is best wel diep met allerlei elemental attacks, stuns bij het breken van armor (waardoor je blink weer bijvult) en wezenlijke verschillen tussen wapens.

Hij zit in gamepass. Het is wel pokke moeilijk. :)

• MRE-Inc
  • Laatst online: 23:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

drakiesoft schreef op zondag 12 september 2021 @ 22:24:
Controller lampje lijkt kleur aanpasbaar te zijn. In steam dan [Afbeelding]

[Embed]
Meteen maar eens getest. Werkt voor zover ik kan zien alleen als de controller met de USB-C kabel aan de pc is gekoppeld en de Steam client actief is. Zodra ik de kabel uit de controller trek, blijft die wel groen knipperen (de kleur die ik heb ingesteld) maar zodra de controller uit is en weer aangezet wordt, is de guide button weer wit qua kleur.

XBL: MRE Inc

• drakiesoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-09 08:31
MRE-Inc schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:12:
[...]

Meteen maar eens getest. Werkt voor zover ik kan zien alleen als de controller met de USB-C kabel aan de pc is gekoppeld en de Steam client actief is. Zodra ik de kabel uit de controller trek, blijft die wel groen knipperen (de kleur die ik heb ingesteld) maar zodra de controller uit is en weer aangezet wordt, is de guide button weer wit qua kleur.

[YouTube: Xbox Elite v2 RGB]
lijkt me een firmware/software dingetje om de aanpassing ook mogelijk te maken op de xbox zelf.
Enige nut zou kunnen zijn onderscheid tussen meerdere elites controllers, mocht je er meerdere hebben.
Of knipperen als batterij bijna op is/ kleur variatie tbv batterij lading %

• MRE-Inc

MRE-Inc

@drakiesoft Bij een volle lading Xbox groen, dan bij 50% geel en bij 10% of minder rood.

Of gewoon zelf een kleur kunnen toewijzen, gewoon omdat het kan. :)

• timmie271
MRE-Inc schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:36:
@drakiesoft Bij een volle lading Xbox groen, dan bij 50% geel en bij 10% of minder rood.

Of gewoon zelf een kleur kunnen toewijzen, gewoon omdat het kan. :)
Gewoon een rainbow functie!

[Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 13-09-2021 11:38]

• Vagax
  • Laatst online: 00:27

Vagax

Hehe hahaha

Altijd handig, hier een overzicht van alle Xbox studio's en waar ze aan werken.

Beter twee in de hand, dan schijten op een natte krant

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:43

BM

Moderator Spielerij
Vagax schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:51:
Ik zie het al, ik ga 2023 vrij nemen :X :+

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Deltos
  • Registratie: november 2020
  • Niet online
nvm. :)

[Voor 95% gewijzigd door Deltos op 15-09-2021 08:55]

Vagax schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:51:
Zit dit net even door te lezen, maar staan een aantal titels die ik dus al weer vergeten was. Zoveel games in aantocht dat het amper te volgen is. Vooral Perfect Dark was ik al weer zowat vergeten :X

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Vagax
  • Laatst online: 00:27

Vagax

Hehe hahaha

Heel interessant, er is zojuist een grote 'lek' naar buiten gebracht omdat de game database van GeForce Now gelekt is.

Waaronder een aantal Microsoft Game Studio titels:

Hier de post met enkele titels er in, wat ook gelekt is is bijvoorbeeld de GTA remasters waar al langer geruchten van rond spooken

[Voor 20% gewijzigd door Vagax op 13-09-2021 14:32]

Beter twee in de hand, dan schijten op een natte krant

• timmie271

@uchiha tijntje wanneer haal jij hem? :+

• Exactor it
Mafkees. :+ Van harte!

Voor degene die Gears niet kennen: dit is de ultieme combinatie van grind en skill. Uurtje of 200 toch @timmie271?

Op persoonlijke noot mijn completion van The Artful Espace (erg leuk spel) bracht mijn Total completions op 250. d:)b

[Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 13-09-2021 16:05]

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:15
Haha, nooit! Gears is 1 van mijn favoriete IP's, maar als achievement hunter moet ik toch bekennen dat ik maar 2 van de 8 Gears games (inclusief Judgement, Pop en Tactics) heb gecomplete, namelijk Gears of war 1 en Gears Tactics. De grind is real in Gears. :)

Gamertag: VAS taijyn

• timmie271
Exactor it schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:04:
[...]

Mafkees. :+ Van harte!

Voor degene die Gears niet kennen: dit is de ultieme combinatie van grind en skill. Uurtje of 200 toch @timmie271?

Op persoonlijke noot mijn completion van The Artful Espace (erg leuk spel) bracht mijn Total completions op 250. d:)b
Teller staat nu op 250 idd. Moet wel zeggen dat ik ook al op 70% van chapter 2 ben. Nog 18 escapes masteren en alle klasses naar lvl. 20 brengen :+

• Caayn
Kom ik aan met één hele re-up... Gefeliciteerd :)

20 * 370wp @ SE7K

• timmie271
uchiha tijntje schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:14:
[...]

Haha, nooit! Gears is 1 van mijn favoriete IP's, maar als achievement hunter moet ik toch bekennen dat ik maar 2 van de 8 Gears games (inclusief Judgement, Pop en Tactics) heb gecomplete, namelijk Gears of war 1 en Gears Tactics. De grind is real in Gears. :)
Hier gears 4 op 100% en gears 2 en gears ultimate edition komen er nog aan :+
Caayn schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:21:
[...]
Kom ik aan met één hele re-up... Gefeliciteerd :)
Ik moet er nog 40 voor re-up 60, maar net zoals met die classes levelen wacht ik wel weer tot een x5 weekend ofzo. Anders duurt het mij ook te lang :P

Wel bizar zeg die cijfers voor Deathloop. Een tien van IGN en GameSpot, veel negens etc. Helaas een PS5 exclusive tot September volgend jaar en dat voor een Xbox Game Studio's game, zucht.

Dat gezegd te hebben, ik heb de game sinds aankondiging behoorlijk gevolgd, ook reviews gekeken en ik zie hier echt geen tien in, maar misschien moet ik het zelf gespeeld hebben. Matty van MrMattyPlays is er minder te spreken over, die vind het de meest underwhelming Arkane game tot nu toe.

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22:14
devilsnight schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:39:
Wel bizar zeg die cijfers voor Deathloop. Een tien van IGN en GameSpot, veel negens etc. Helaas een PS5 exclusive tot September volgend jaar en dat voor een Xbox Game Studio's game, zucht.

Dat gezegd te hebben, ik heb de game sinds aankondiging behoorlijk gevolgd, ook reviews gekeken en ik zie hier echt geen tien in, maar misschien moet ik het zelf gespeeld hebben. Matty van MrMattyPlays is er minder te spreken over, die vind het de meest underwhelming Arkane game tot nu toe.
Vind de scores ook wel aan de hoge kant tov wat ik persoonlijk gezien heb (vermijd zoveel mogelijk reviews).

Heb de game wel pre-ordered op PS5 omdat het concept mij wel aansprak. Zal mijn eerste full priced PS5 game zijn. Wou niet wachten op een 2de hands exemplaar... :+ .

Ik probeer al tijden little nightmares 2 te spelen op XSX, kom er op deze manier nooit aan.

• Exactor it
timmie271 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:25:
[...]

Hier gears 4 op 100% en gears 2 en gears ultimate edition komen er nog aan :+

[...]

Ik moet er nog 40 voor re-up 60, maar net zoals met die classes levelen wacht ik wel weer tot een x5 weekend ofzo. Anders duurt het mij ook te lang :P
Ik heb voor de gein een guide voor snelle leveling gevolgd zaterdag. Uurtje escape quitten na de eerste twee mobs gekilld te hebben waren anderhalve reups. Gaat hard maar is toch wel echt te saai voor woorden. Ik had stukken meer plezier van mijn 10 deaths in Crown trick. :)

@Engineer Stewie Little Nightmares 2 is geweldig!

[Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 13-09-2021 17:18]

• timmie271
Exactor it schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:17:
[...]

Ik heb voor de gein een guide voor snelle leveling gevolgd zaterdag. Uurtje escape quitten na de eerste twee mobs gekilld te hebben waren anderhalve reups. Gaat hard maar is toch wel echt te saai voor woorden. Ik had stukken meer plezier van mijn 10 deaths in Crown trick. :)
Is het ook idd. Bewust uitgesteld :+
Al heb ik tijdens het levelen van de classes een serie gekeken. :P

• Vinnocchio
Exactor it schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:04:
[...]

Ook zojuist uitgespeeld en op 1000 gezet. Grafisch echt heel erg mooi. Prachtige kleuren _/-\o_

• Exactor it
Vinnocchio schreef op maandag 13 september 2021 @ 18:32:
[...]

Ook zojuist uitgespeeld en op 1000 gezet. Grafisch echt heel erg mooi. Prachtige kleuren _/-\o_
Ik haat bijna alle verhalen in games. In deze vond ik hem juist erg leuk om te volgen. De kleuren zijn inderdaad geweldig maar ik vond de muziek echt vooral fantastisch. Deed me af en toe aan Sayonara Wild hearts denken. Ook zo een topspel wat beeld en geluid betreft.

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22:14
De eerste was ook geweldig. De disc ligt hier, binnenkort begin ik eraan :).

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
Vinnocchio schreef op maandag 13 september 2021 @ 18:32:
[...]

Ik wil het zó graag een kans geven maar wat komt het traag op gang zeg. Je loopt een beetje rond, anderhalf uur later heb ik nog nauwelijks echt interessante gameplay gezien op een paar getimede akkoorden spelen na- en dat duurde helaas ook maar 1 minuut ofzo.

Ik hoop maar dat het straks pas echt los gaat :)

• Vinnocchio
Blaauw87 schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:37:
[...]

Ik wil het zó graag een kans geven maar wat komt het traag op gang zeg. Je loopt een beetje rond, anderhalf uur later heb ik nog nauwelijks echt interessante gameplay gezien op een paar getimede akkoorden spelen na- en dat duurde helaas ook maar 1 minuut ofzo.

Ik hoop maar dat het straks pas echt los gaat :)
Nee, echt los gaat het niet. Het blijft simpel platformen, genieten van het geluid en beeld en af en toe patronen nadoen. Je bent er met een uur of 5 mee klaar, je kan hem in 1 playthrough op 1000 zetten.

• japiojo
  • Laatst online: 14-09 19:56
Hallo, de standaard edition van msfs2020 gekocht bij Microsoft, betaalt en afgeschreven van m,n rekening maar nog niet gevonden hoe ik het kan downloaden bij Microsoft. Er is vast wel iemand die mij dit kan vertellen waarvoor bij voorbaat dank.
Vinnocchio schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:47:
[...]

Nee, echt los gaat het niet. Het blijft simpel platformen, genieten van het geluid en beeld en af en toe patronen nadoen. Je bent er met een uur of 5 mee klaar, je kan hem in 1 playthrough op 1000 zetten.
spoiler:
Afgezien van de finale, dan gaat het écht helemaal los !
Rennen, vliegen, springen, vette muziek maken en een lichtshow inclusief explosies, the crowd goes wild !!
Kippenvel !!!

• Ectra
  • Laatst online: 22:02
japiojo schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:57:
Hallo, de standaard edition van msfs2020 gekocht bij Microsoft, betaalt en afgeschreven van m,n rekening maar nog niet gevonden hoe ik het kan downloaden bij Microsoft. Er is vast wel iemand die mij dit kan vertellen waarvoor bij voorbaat dank.
ik neem aan dat je dit op je Xbox wil downloaden aangezien het topic?
Zo ja, op je dashboard "Y" klikken voor zoeken. Microsoft Flight simulator intikken en als die er is selecteren. Dan kom je op de store pagina en kan je m downloaden.

Als je Xbox aanstond terwijl je het spel kocht op een ander device, even je profiel uitloggen/inloggen of xbox opnieuw opstarten zodat je purchases worden gesynct.

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:08
justifire schreef op maandag 13 september 2021 @ 21:02:
[...]

spoiler:
Afgezien van de finale, dan gaat het écht helemaal los !
Rennen, vliegen, springen, vette muziek maken en een lichtshow inclusief explosies, the crowd goes wild !!
Kippenvel !!!
Dank voor de tip! Afgelopen weekend aan begonnen en zit hier inderdaad echt te genieten van de kleurrijke wereld en muziek!

• japiojo
  • Laatst online: 14-09 19:56
Dat is mijn fout, maar is niet bedoeld voor Xbox maar voor de PC.

• Ectra
  • Laatst online: 22:02
japiojo schreef op maandag 13 september 2021 @ 21:58:
Dat is mijn fout, maar is niet bedoeld voor Xbox maar voor de PC.
Microsoft store op je PC openen, zorg dat je bovenin ingelogd bent met je Microsoft account.
Zoekfunctie om Flight simulator te vinden en downloaden.

(Of je kan via de Xbox PC app, hetzelfde doen maar dan een naar mijn mening betere interface.)

• JDL15
Ik speelde net wat gamepass games op vakantie via cloud gaming en mijn XSX controller. Ging redelijk zolang ik geen fps speel..

Wellicht een stomme vraag, maar als ik een game afsluit en de gamepass app op mijn Android phone afsluit, blijft de controller wel aan. Ik had al Bluetooth uitgezet om te kijken of de controller daarmee ook uitging maar nee dus. De enige manier om hem uit te zetten is dan ff 1 batterij er achter uit te wippen en weer terug te doen?

Lijkt mij niet de bedoeling?

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:44
@JDL15 Xbox knop ingedrukt houden op de controller zou het ook uit moeten doen ;)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Shadow Ghost | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• MRE-Inc

MRE-Inc

@JDL15 De Xbox knop 6 seconden ingedrukt houden en de controller gaat uit.

Gouwe ouwe deals : https://www.trueachieveme...undup-september-14th-2021
Biomutant 33% korting
Blasphemous 60% korting
:9

:9B

• michaeltjeh1
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 03:58
Goedemorgen,

Ik probeer nu dus al 2 dagen een controller met een slechte 3,5mm jack aan te melden voor reparatie bij Microsoft maar een service order aanmaken lukt op het moment echt helemaal niet ik krijg geen verzendlabel of krijg elke keer een fout bij het aanmelden. Iemand hier ervaring met het opsturen onder garantie naar Microsoft?
Pagina: 1 ... 230 ... 233 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee