• Vinnocchio
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20:58
Waar hebben jullie Tales of Arise gepreordered en welke versie?
En nog meer in de Game Pass … :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:07
Aragami 2 stond alvast in mijn downloadlijstje!
Deel 1 heb ik best een tijdje met plezier gespeeld en deel 2 ziet er in previews op alle vlakken beter uit d:)b

• Exactor it
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 22:56
Caayn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:39:
[...]
Het gebeurd, bij mij, ook niet bij iedere game. Soms is het dashboard/store deels in het Deens(?) en soms gaat het maanden lang goed. Voor de volledigheid:

- Geen VPN, gewoon een Nederlands IP adres
- Nederlands MS account
- Nederlandse aankoop (MS store NL, NL disc, etc)
- Geen import console, gewoon eentje bestemt voor de NL markt.
- Geen insider OS.
- Gebeurd enkel als het systeem op een taal anders dan Engels staat ingesteld, zoals bijv. NL.
Is het emailadres dat je gebruikt vroeger toevallig geregistreerd als iets anders dan NL? In de hotmail tijd was je aanmelden als inwoner van Californië goed voor 250mb extra opslag. :) Ik heb nog steeds wel eens gekkigheid daardoor.

• Kadardar
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-09 21:09

Kadardar

twitch: Kadar_69

[FF14 - Kadardar Dragonworld @ Ragnarok] [Systeem: MSI MPG X570 Gaming Pro Carbon WiFi | Ryzen 7 5700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:15
The Artful Escape die morgen in Gamepass komt krijgt ook mooie cijfers. Begreep dat die rond de 5-6 uur duurt.

https://www.metacritic.co...eries-x/the-artful-escape

Daarnaast krijgt de nieuwe Life is Strange ook mooie scores. Ik weet niet of ik hem direct aan schaf of als ik wat minder te spelen heb.

https://www.metacritic.co...fe-is-strange-true-colors

Gamertag: VAS taijyn

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23:01
Exactor it schreef op woensdag 8 september 2021 @ 18:16:
[...]

Is het emailadres dat je gebruikt vroeger toevallig geregistreerd als iets anders dan NL? In de hotmail tijd was je aanmelden als inwoner van Californië goed voor 250mb extra opslag. :) Ik heb nog steeds wel eens gekkigheid daardoor.
offtopic:
Niet dat ik mij herinneren.

In het eerste jaar, 2013-2014, van de Xbox One wel eens games in de US gekocht, toen dat nog super eenvoudig kon met een NL credit card. Maar mijn primaire adres is altijd NL geweest, er zijn ook geen andere adressen gekoppeld aan mijn account. Anyhow, ondertussen ben ik gewend dat FH4 mij Portugees wilt leren. Benieuwd wat FH5 mij probeert te leren :p

[Voor 12% gewijzigd door Caayn op 08-09-2021 19:47]

20 * 370wp @ SE7K

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:24

Yonix

Gamertag: Yonix360

Hebben hier meer mensen last van 'flickerinf' bij het starten van 'Wreckfest' (+next gen-update) i.c.m. een Series X en LG C9?

Bij het starten schakelt de tv een aantal keren naar 'geen signaal' en naar zwart beeld. Het lijkt wel of de HDR niet goed wordt ingeschakeld. Bij andere games geen last van.

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Komt weer iets speciaals aan voor “ons” Alpha Skip Ahead.

Today, we are excited to begin flighting a new firmware update for Xbox One controllers with Bluetooth support, Xbox Elite Wireless Controller Series 2, and Xbox Adaptive Controllers that delivers next-gen features previously available only on Xbox Series X|S controllers, including better cross-device connectivity and reduced latency
*O*

[Voor 56% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2021 20:29]

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:07
Yonix schreef op woensdag 8 september 2021 @ 19:51:
Hebben hier meer mensen last van 'flickerinf' bij het starten van 'Wreckfest' (+next gen-update) i.c.m. een Series X en LG C9?

Bij het starten schakelt de tv een aantal keren naar 'geen signaal' en naar zwart beeld. Het lijkt wel of de HDR niet goed wordt ingeschakeld. Bij andere games geen last van.
Ik heb dit ook vaker, zeer zeker niet alleen beperkt tot 1 game. Dan krijg ik zelf ook 'geen signaal' en die bewegende animatie van een rode en blauwe bol (zo uit mijn hoofd). Je hoort het geluid van de game dan overigens wel al. Ik heb ook het idee dat hij dan HDR niet inschakelt, daarom zou ik (wishful thinking) willen dat het dashboard ook in HDR zou zijn, want ik heb bij iedere game sowieso ff kort die switch/knippering van standaard naar HDR.

Heb het bij meerdere games, maar uiteindelijk schakelt hij wel en speelt de game feilloos af, maar het duurt soms heel ff om die switch te maken...
Rivanov schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:28:
Komt weer iets speciaals aan voor “ons” Alpha Skip Ahead.

[Twitter]

[...]

*O*
En wat is dat speciaals dan ?
Iets dat de X|S controllers zo te lezen al kunnen, kan niets verzinnen naast de share button.
Maar zou knap zijn als ze die knop met een firmware update kunnen monteren op het oude type controllers :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:30:
[...]

Iets dat de X|S controllers zo te lezen al kunnen, kan niets verzinnen naast de share button.
Maar zou knap zijn als ze die knop met een firmware update kunnen monteren op het oude type controllers :+
Ik gok zo op "better cross-device connectivity and reduced latency" :+
En dat eerste zal misschien dat trucje zijn dan 2 keer op de sync knop drukken of zo geloof ik om tussen 2 gekoppelde devices te schakelen?

Gamertag: Finraziel42

justifire schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:30:
[...]

Eindelijk de Low Latency op de Xbox One controller en de Elite Controller Series 2.

En de “switch” tussen de devices middels de pairbutton werkt nu ook met iedere controller.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

[Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 09-09-2021 06:49]

• Vagax
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:27

Vagax

Hehe hahaha

Het was een bug waarvan ik nergens een oplossing voor kon vinden maar mocht je ooit in Halo MCC denken goh waar is mijn muziek heen want ik hoor alles bijhalve muziek.

Installeer de game op je PC en open daar de settings en zet vanaf daar de muziek volume waar aan.

Dit kan je niet veranderen in de console versie 8)7

Beter twee in de hand, dan schijten op een natte krant

Vagax schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:20:
Het was een bug waarvan ik nergens een oplossing voor kon vinden maar mocht je ooit in Halo MCC denken goh waar is mijn muziek heen want ik hoor alles bijhalve muziek.

Installeer de game op je PC en open daar de settings en zet vanaf daar de muziek volume waar aan.

Dit kan je niet veranderen in de console versie 8)7
Dat hebben meer games met cross saves tussen pc en Xbox... Zo had ik in Forza horizon 4 op mijn pc met 21:9 monitor (ultrawide) de hud aangepast, beetje meer naar binnen gezet ipv helemaal buiten aan de rand van de monitor. Ja op de Xbox op mijn reguliere 16:9 tv gebeurde dus hetzelfde en stond de hud gewoon echt in de weg dat ik de baan niet meer goed kon zien :F
Microsoft verzint vaak hele slimme dingen maar ze lijken het niet altijd helemaal goed door te denken...

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Klikken voor kort filmpje hoe dat switchen gaat van en naar xbox/tv input

XBL: MRE Inc

• Timothy3000
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 21:14
Er staat een demo van Sable in de Xbox Store. Gespeeld en wilde hem al kopen, dus dit is echt fantastisch nieuws.

• Ectra
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 22:02
MRE-Inc schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:08:
[...]

[Embed]
Super blij hiermee! Altijd als mijn TV aangaat, na ~30-60 sec gaat het beeld altijd naar mijn Chromecast. Zwaar irritant en kan dat maar niet uitschakelen. Nu fijn dat ik alleen de controller nodig heb en niet per se de afstandsbediening meer bij de hand hoef te hebben.

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
maar hoe ga je dan naar dat menu wat je normaal krijgt als je op home klikt?

I got a bad feeling about this.

• Barryvdh
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21-09 12:48
ArthurMorgan schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:05:
maar hoe ga je dan naar dat menu wat je normaal krijgt als je op home klikt?
Waarschijnlijk verandert dat niet, maar zet hij OOK de TV op het goede kanaal.

• Ectra
Barryvdh schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:25:
[...]

Waarschijnlijk verandert dat niet, maar zet hij OOK de TV op het goede kanaal.
Correct.
Bron: zelf getest.

• Arno90
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 12:43
Aangezien de Series X momenteel nog lastig te verkrijgen is, en ik sowieso van plan was om gebruik te maken van Gamepass, ben ik op marktplaats gaan kijken voor een Series S. Ik kan nu 1 overnemen incl doos, alle kabels, factuur, aankoopdatum van juni 2021 voor €200,-. Wat vinden jullie van die prijs?

Overigens overweeg ik de series S dan later te verkopen zodra de Series X goed leverbaar is i.c.m. een goede deal.
Dat is geen slechte prijs @Arno90. Als je in de markt bent voor een XSS zou ik voor die prijs niet twijfelen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Arno90 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:40:
Aangezien de Series X momenteel nog lastig te verkrijgen is, en ik sowieso van plan was om gebruik te maken van Gamepass, ben ik op marktplaats gaan kijken voor een Series S. Ik kan nu 1 overnemen incl doos, alle kabels, factuur, aankoopdatum van juni 2021 voor €200,-. Wat vinden jullie van die prijs?

Overigens overweeg ik de series S dan later te verkopen zodra de Series X goed leverbaar is i.c.m. een goede deal.
Prima deal.

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:35
Arno90 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:40:

EUR 200,= is een prima prijs. Ik zou alleen niet weer later verkopen, aangezien je er over een paar maanden nog minder voor krijgt. Ik zou hem inzetten als 2e console op de slaapkamer of zo, of als retro game machine, waar je alle oude PS spellen en dergelijke op kan spelen met emulators.

• Vagax

Vagax

Hehe hahaha

Kingdom Come: Deliverence met alle DLC is nu een tientje voor Gold leden maar het blijft zonde dat de game blijkbaar nog 1440p, 30fps is. Hopelijk in de toekomst nog :)

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Vagax schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:03:
Kingdom Come: Deliverence met alle DLC is nu een tientje voor Gold leden maar het blijft zonde dat de game blijkbaar nog 1440p, 30fps is. Hopelijk in de toekomst nog :)
Alleen 60fps zou mij al overhalen om hem nog een keer door te spelen, toffe game

• ilm
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 22:03
Vagax schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:03:
Hmm, wilde hem gisteren nog bestellen op Amazon. Niet gedaan omdat ik dacht dat hij nog wel eens op gamepass zou komen (net zoals Dying light). Voor een tientje misschien toch maar kopen. Staat hoog op men verlanglijst.

• moca
  • Laatst online: 21:33
ilm schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:08:
[...]

Hmm, wilde hem gisteren nog bestellen op Amazon. Niet gedaan omdat ik dacht dat hij nog wel eens op gamepass zou komen (net zoals Dying light). Voor een tientje misschien toch maar kopen. Staat hoog op men verlanglijst.
Dying Light op Game Pass?

• ilm
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 22:03
Ik bedoelde dat ik hoop dat ie er ooit op komt. Sorry voor de teleurstelling :)

• Vagax

Vagax

Hehe hahaha

Mijn PC kan Kingdom Come niet aan boven de 1080p dus ik doe het wel met de Xbox versie, ik zag wel dat ze bezig zijn met een Nintendo Switch versie dus als ze daar zo veel moeite in steken lijkt mij een XSX/PS5 versie ook wel voor de hand (en hopelijk niet als een betaalde upgrade..)

• moca
ilm schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:45:
[...]

Ik bedoelde dat ik hoop dat ie er ooit op komt. Sorry voor de teleurstelling :)
Haha sta op het punt om m te kopen voor 15,- in de store dus denk even checken voor de zekerheid.

• Exactor it
MRE-Inc schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:08:
[...]

[Embed]
Ik zie hem naar een homescreen gaan vanaf een ander xbox scherm. Wat mis ik?

Misschien ben ik een oude zeur maar op de guide knop drukken opent het menu. Als ik die te kort indruk gaat mijn input van xbox naar een andere input. Dat klinkt niet bepaald handig.

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19:05
https://news.xbox.com/en-...-one-with-xbox-game-pass/

Hehe nice.. Koop welgeteld nog 1 game elke zoveel jaar op de PC..

Morgen ook nog eens LiS True Colors ophalen voor de Xbox.. Ben benieuwd!

• Ectra
Exactor it schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:21:
[...]

Ik zie hem naar een homescreen gaan vanaf een ander xbox scherm. Wat mis ik?

Misschien ben ik een oude zeur maar op de guide knop drukken opent het menu. Als ik die te kort indruk gaat mijn input van xbox naar een andere input. Dat klinkt niet bepaald handig.
Hij gaat van zijn PC input (zie windows balk onder) naar zijn Xbox Input.
Als je al op je Xbox input bent, en je klikt op de guide dan gaat die niet wisselen naar iets anders.

• Exactor it
Ectra schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:02:
[...]

Hij gaat van zijn PC input (zie windows balk onder) naar zijn Xbox Input.
Als je al op je Xbox input bent, en je klikt op de guide dan gaat die niet wisselen naar iets anders.
Ah top, dank voor de verheldering!
:9

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:51
Leuk… alleen jammer dat Alpha Skip Ahead invite only is. Dat je met de AB van je TV de XSX kan bedienen is echt een optie die ik nu mis (en dan met ivm de Blu-Ray speler aan boord).

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:07
Sinds kort een xbox series X. Mijn vriendin heeft geen 4k TV en ben van plan om van het weekend een nieuwe 4k tv te kopen voor haar. Nu is de vraag of 50hz vs 100hz nog uitmaakt?

Kwa prijs zijn de 100hz tv's wel duurder maar is het het waard voor de series X ?

• moca
Inhumanous schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:51:
Sinds kort een xbox series X. Mijn vriendin heeft geen 4k TV en ben van plan om van het weekend een nieuwe 4k tv te kopen voor haar. Nu is de vraag of 50hz vs 100hz nog uitmaakt?

Kwa prijs zijn de 100hz tv's wel duurder maar is het het waard voor de series X ?
Als het binnen je budget past een tv met HDMI 2.1 voor 120fps, en een OLED om het helemaal compleet te maken.

• TedBR072
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 14-09 19:48

Voor ik een LG oled met 120hz, HDMI 2.1 had, speelde ik op een wat oudere Samsung tv met 4k en 60hz. Het verschil is erg groot dus mocht het in je budget passen zou ik zeker voor 100hz gaan.

• robzzzzzzzz
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 02:55
TedBR072 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:58:
[...]

Voor ik een LG oled met 120hz, HDMI 2.1 had, speelde ik op een wat oudere Samsung tv met 4k en 60hz. Het verschil is erg groot dus mocht het in je budget passen zou ik zeker voor 100hz gaan.
Ik speel op een samsung ue50ru7470 4k 60HZ uit 2019 , en overweeg een Lg OLED , omdat ik toch het gevoel heb dat ik wat mis tijdens het spelen op de Series X en PS5.

Omdat jij net zegt eerder op een oudere Samsung gespeeld te hebben en een groot verschil te merken wou ik vragen wat nou precies dit grote verschil inhoud?.
The Artfull Escape _/-\o_
Echt Mr. Bones vibes (gecombineerd met een LSD-trip :P )
En blij met mijn Penrose X, dit spel blinkt echt uit in gedetailleerd geluid.

[Voor 10% gewijzigd door justifire op 09-09-2021 21:54]

TedBR072 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:58:
[...]

Dat hangt toch vooral af van wat voor games je speelt, om te beginnen al of ze wel 120 fps ondersteunen want dat zijn maar een handjevol games. Maar ook gewoon hoeveel je er van merkt.
Als je denkt verschil te merken bij games die geen 120 fps ondersteunen dan denk ik dat je gewoon andere verbeteringen van de tv er mee verbetert, zoals lagere inputlag, snellere pixel responstijden, dat soort dingen.
En voor wie nog er van in de war zou raken, 50/100 Hz = 60/120 Hz. De specificaties van tv's in Europa zeggen 50 en 100 Hz omdat onze tv signalen op 50 Hz werken maar die tv's kunnen ook gewoon 60 of 120 Hz signalen verwerken en dat is wat de Xbox er naar toe stuurt.

B)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 9 september 2021 @ 21:55:
[...]

Dat hangt toch vooral af van wat voor games je speelt, om te beginnen al of ze wel 120 fps ondersteunen want dat zijn maar een handjevol games. Maar ook gewoon hoeveel je er van merkt.
Als je denkt verschil te merken bij games die geen 120 fps ondersteunen dan denk ik dat je gewoon andere verbeteringen van de tv er mee verbetert, zoals lagere inputlag, snellere pixel responstijden, dat soort dingen.
En voor wie nog er van in de war zou raken, 50/100 Hz = 60/120 Hz. De specificaties van tv's in Europa zeggen 50 en 100 Hz omdat onze tv signalen op 50 Hz werken maar die tv's kunnen ook gewoon 60 of 120 Hz signalen verwerken en dat is wat de Xbox er naar toe stuurt.
Vergeet voor de Xbox de VRR niet. Die werkt juist zo goed omdat de TV tot 120Hz gaat. Daardoor kan hij ook onder de 48 fps* alsnog VRR doen door de vermenigvuldiging van de fames. 39 fps wordt dan 117 fps. (niet echt, maar 3 keer hetzelfde frame. Maar het blijft dus vloeiend.)

Voor de concurrent geldt dat er (minimaal) een game is die op 40 fps draait. een 120 hz scherm kan daar wat mee, een 60Hz scherm niet.

* 48 Hz is de standaard ondergrens voor VRR bij de LG TV's. Wat ik beschrijf is low frame compensation. En dat werkt gewoon autotatisch onder de 48 dus. En omdat daar dus vermenigvuldiging voor nodig is moet de bovenwaarde 2,5 keer de onderwaarde zijn. Ergo 48 naar 120.

Het verschil tussen mijn B7 en C9 is echt duidelijk en best wel groot ja.

[Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-09-2021 22:20]

• Nikey1
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 20-09 18:09

Ik heb zelf de LG CX 55 inch, daarvan is de opvolger uitgekomen: pricewatch: LG OLED55G1RLA Zwart

Ik merk zelf erg veel verschil met 120HZ aan bij call of duty :*)
ArthurMorgan schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:15:
[...]

Vergeet voor de Xbox de VRR niet. Die werkt juist zo goed omdat de TV tot 120Hz gaat. Daardoor kan hij ook onder de 48 fps* alsnog VRR doen door de vermenigvuldiging van de fames. 39 fps wordt dan 117 fps. (niet echt, maar 3 keer hetzelfde frame. Maar het blijft dus vloeiend.)

Voor de concurrent geldt dat er (minimaal) een game is die op 40 fps draait. een 120 hz scherm kan daar wat mee, een 60Hz scherm niet.

* 48 Hz is de standaard ondergrens voor VRR bij de LG TV's. Wat ik beschrijf is low frame compensation. En dat werkt gewoon autotatisch onder de 48 dus. En omdat daar dus vermenigvuldiging voor nodig is moet de bovenwaarde 2,5 keer de onderwaarde zijn. Ergo 48 naar 120.

Het verschil tussen mijn B7 en C9 is echt duidelijk en best wel groot ja.
Maar dat geldt niet voor elke 120 Hz tv en zo werd het wel gepresenteerd. VRR zou ik inderdaad ook graag op een volgende tv hebben, en dan ook samen met 120 Hz ja.

• ArthurMorgan
  • Niet online
HDMI 2.1 + 120 HZ is VRR. In elk geval altijd bij LG. En dat werd ook steeds aangeraden tussen vraag en jouw post :) ;)

Het grappige is dan als je bijvoorbeeld vergelijkingsfilmpjes over framedrops zit te kijken bij DF. En je gaat dan zelf spelen. Dat je echt iets hebt van nou en dan zakt het naar 50 bij Tomb Raider. Who cares? Dat is gewoon nog steeds soepeler dan 55 op een TV (of console ;) ) zonder VRR. Persoonlijk vind ik VRR (of de andere vormen) echt de beste uitvinding sinds de videokaart zelf :)

[Voor 65% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-09-2021 22:57]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• uchiha tijntje
Net in de Sony showcase beelden gezien van de Alan Wake remastered… viel me toch wat tegen. Denk niet dat het een dusdanige upgrade is waarvan ik denk. Laat ik die remasters maar sponsoren.

*O*

uchiha tijntje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:17:
Net in de Sony showcase beelden gezien van de Alan Wake remastered… viel me toch wat tegen. Denk niet dat het een dusdanige upgrade is waarvan ik denk. Laat ik die remasters maar sponsoren.
Ach voor die paar euro laat ik hem niet liggen https://xbox-store-checke...e-Remastered/9nkb1b50pzlz

[Voor 10% gewijzigd door justifire op 10-09-2021 07:27]

• uchiha tijntje
Met uitzondering van de crash, Tony Hawk en spyro remakes ben ik weg gebleven van alle remasters en remakes. Ik ben geen fan van deze manier van games uitbrengen en nog een keertje geld verdienen. Zeker niet voor games die jonger zijn dan 15 jaar ofzo. :) Ik vind het filmpje ook verre van overtuigend. En ondanks de 8 euro denk ik dat de game in mijn gedachten beter is dan de game als ik die dit jaar ga spelen :P

Zo vraag ik me verder ook af wat zo’n Kotor remake gaat doen. Die game was toen zijn tijd ver vooruit, maar wat gaat een remake nu doen, want qua gameplay is het echt wel verouderd. Alleen een nieuw jasje is dan ook onvoldoende. Dan moet het toch een remake gaan worden al Resident Evil 2.

• Caayn
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:17:
Dezelfde gedachten hier. Ik had er meer van gehoopt.

Dit lijkt alsof ze de PC versie hebben gepakt, de settings op max hebben gezet en de resolutie hebben verhoogd ten opzichte van de originele 360 versie. Als de game wat recenter was had dat misschien prima gekund maar de modellen, materialen, etc. tonen hier toch echt wel hun leeftijd.

Remedy vond ik altijd een fantastische studio (nog erg vermaakt met Quantum Break) maar sinds ze met 505 publisher in zee zijn gegaan weet ik het niet meer zo.

20 * 370wp @ SE7K

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:28
Caayn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:39:
[...]
Het gebeurd, bij mij, ook niet bij iedere game. Soms is het dashboard/store deels in het Deens(?) en soms gaat het maanden lang goed. Voor de volledigheid:

- Geen VPN, gewoon een Nederlands IP adres
- Nederlands MS account
- Nederlandse aankoop (MS store NL, NL disc, etc)
- Geen import console, gewoon eentje bestemt voor de NL markt.
- Geen insider OS.
- Gebeurd enkel als het systeem op een taal anders dan Engels staat ingesteld, zoals bijv. NL.
Dat is het rare mijn Xbox staat op engels ingesteld met Nederland als land.
Mischien dat daar wat mis gaat. Land en taal mismatch?
Gisteren paar potjes halo kunnen spelen.
Had al tijden geen online multiplayer meer gespeeld. Mijn hart zat in m'n keel .. wat een stress man haha.

• Vinnocchio
Als ik naar die thumbnail kijk dan klopt er iets niet want die original is mooier en gedetailleerder dan de remake

• TedBR072
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 14-09 19:48
robzzzzzzzz schreef op donderdag 9 september 2021 @ 21:06:
[...]

Ik speel op een samsung ue50ru7470 4k 60HZ uit 2019 , en overweeg een Lg OLED , omdat ik toch het gevoel heb dat ik wat mis tijdens het spelen op de Series X en PS5.

Omdat jij net zegt eerder op een oudere Samsung gespeeld te hebben en een groot verschil te merken wou ik vragen wat nou precies dit grote verschil inhoud?.
Voor mij is het grootste verschil het contrast. Een avondrace in Forza Horizon 4 ziet er echt geweldig uit. Verder zijn de kleuren een stuk mooier. 120hz merk je inderdaad bij nog maar weinig games zoals @Finraziel zegt. Dat is meer op de toekomst gericht. Al is het bij die paar spellen die het wel hebben wel heel prettig voor het oog. Ik heb verder geen ervaring met pc-gaming waar dit de standaard is.

• uchiha tijntje
Caayn schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 07:49:
[...]

Dit lijkt alsof ze de PC versie hebben gepakt, de settings op max hebben gezet en de resolutie hebben verhoogd ten opzichte van de originele 360 versie. Als de game wat recenter was had dat misschien prima gekund maar de modellen, materialen, etc. tonen hier toch echt wel hun leeftijd.

Remedy vond ik altijd een fantastische studio (nog erg vermaakt met Quantum Break) maar sinds ze met 505 publisher in zee zijn gegaan weet ik het niet meer zo.
Heb hetzelfde gevoel. Max Payne, Alan Wake, Quantum Break, allemaal erg leuke games. Echter met Control zijn ze wat mij betreft beetje verkeerde kant op gegaan. Ik vond Control wel ok, maar niet bijzonder, en de samenwerking met 505 was een hele verkeerde keuze wat mij betreft voor de "likeability" van Remedy.

Ik ben sowieso niet voor remasters. Een game van een paar jaar oud weer verkopen... Leuk voor nieuwe gamers, maar zorg dan dat het een update is van mensen die de originele game al hadden gekocht. Betaalde remasters van games die voor het eerst op de vorige generatie zijn uitgekomen zijn in mijn optiek al helemaal niet te verdedigen.

----

Straks maar eens verder met The Artful Escape. Wat een leuke ervaring is dat. Verder ook nog Lost in Random gekocht. Daar vermaak ik me wel mee tot Tails of Iron uitkomt volgende week.

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:32

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:28:
[...]
Betaalde remasters van games die voor het eerst op de vorige generatie zijn uitgekomen zijn in mijn optiek al helemaal niet te verdedigen.
Het zou mij niet verbazen als Rockstar Games in maart 2022, 69,99 vraagt voor de ‘next-gen’ remaster van GTA V. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• ArthurMorgan
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:39:
[...]

Het zou mij niet verbazen als Rockstar Games in maart 2022, 69,99 vraagt voor de ‘next-gen’ remaster van GTA V. :+
dat denk bol.com ook: https://www.bol.com/nl/nl...lARQ.2_34.36.ProductTitle

(Wel de versie voor PS5, de series X versie is nog niet te pre-orderen daar)

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:32

On_E

Housemusic

ArthurMorgan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:41:
[...]

dat denk bol.com ook: https://www.bol.com/nl/nl...lARQ.2_34.36.ProductTitle

(Wel de versie voor PS5, de series X versie is nog niet te pre-orderen daar)
Oh ja tijdelijk exclusief geloof ik he?
Ik snap echt niet dat iemand er nog op zit te wachten, maar ja, ik heb m nog op de 360 uitgespeeld. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Timothy3000
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 21:14
The Artful Escape.... wat een fantastische game is dat. Prachtig gemaakt, geweldige soundtrack, super mysterieus. Pareltje.

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:28
[...]

Heb hetzelfde gevoel. Max Payne, Alan Wake, Quantum Break, allemaal erg leuke games. Echter met Control zijn ze wat mij betreft beetje verkeerde kant op gegaan. Ik vond Control wel ok, maar niet bijzonder, en de samenwerking met 505 was een hele verkeerde keuze wat mij betreft voor de "likeability" van Remedy.

Ik ben sowieso niet voor remasters. Een game van een paar jaar oud weer verkopen... Leuk voor nieuwe gamers, maar zorg dan dat het een update is van mensen die de originele game al hadden gekocht. Betaalde remasters van games die voor het eerst op de vorige generatie zijn uitgekomen zijn in mijn optiek al helemaal niet te verdedigen.

----

Straks maar eens verder met The Artful Escape. Wat een leuke ervaring is dat. Verder ook nog Lost in Random gekocht. Daar vermaak ik me wel mee tot Tails of Iron uitkomt volgende week.
Ik zie het ook een beetje als bij films. Films uit de jaren 70 kan je ook telkens in nieuwe format kopen. (VHS, cdi, dvd, blu-ray etc).

Dus eens. Ik zie het meer als een gunst voor nieuwe gamers. Dat bestaande gamers zo zeuren over remasters snap ik dan weer niet.

• sn0ww
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 12:32
Hi All,
Is there a reason why the install file on Ps5 different is from Xbox on Life is Strange True Colors?
Ps5 13.1GB Xbox 31.2GB

• Steven030
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23:12
giantgiantus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:09:
[...]Dat bestaande gamers zo zeuren over remasters snap ik dan weer niet.
Omdat ze hun energie anders konden stoppen in het ontwikkelen van nieuwe games

• Ghost babel
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
sn0ww schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:09:
Hi All,
Is there a reason why the install file on Ps5 different is from Xbox on Life is Strange True Colors?
Ps5 13.1GB Xbox 31.2GB
Door speciale compressie technieken op de ps5 die op de Xbox ontbreken.

• Caayn
sn0ww schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:09:
Hi All,
Ps5 13.1GB Xbox 31.2GB
Both consoles offer native support for compression techniques that when used won't produce such a large disparrance between the versions, so I highly doubt that compression is the culprit. Such a large difference would realistically only occur when one versions doesn't use compression at all, which is highly unlikely.

The Xbox version likely includes assets for both XSX|S and XB1(S|X) versions. We've seen this happen before with other third-party titles.

[Voor 13% gewijzigd door Caayn op 10-09-2021 12:17]

20 * 370wp @ SE7K

• Caayn
Ghost babel schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:14:
[...]

Door speciale compressie technieken op de ps5 die op de Xbox ontbreken.
*Enkel native hardware ondersteuning ontbreekt voor Kraken, dat betekend echter niet dat kraken niet gebruikt kan worden. Het werkt zelfs zonder problemen op de vorige generatie consoles die ook geen hardware ondersteuning hebben voor Kraken, al kost het je dan wat CPU/GPU cycles. Daarnaast bestaat Kraken niet in een vacuum.

[Voor 8% gewijzigd door Caayn op 10-09-2021 14:03]

20 * 370wp @ SE7K

• uchiha tijntje
All hail to the kraken! :+

Caayn schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 07:49:
[...]

Had de pc versie ook al ray tracing ? https://www.microsoft.com...e-remastered/9nkb1b50pzlz
Als ze eenzelfde prestatie weten neer te zetten als met de ray tracing in Control Ultimate dan geef ik daar met liefde een paar euro aan uit :)

Zie dat ze ray tracing nu opeens hebben weg gehaald uit de omschrijving, waar dit er vanochtend nog bij stond -O-

[Voor 6% gewijzigd door justifire op 10-09-2021 14:12]

• uchiha tijntje
Timothy3000 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:06:
The Artful Escape.... wat een fantastische game is dat. Prachtig gemaakt, geweldige soundtrack, super mysterieus. Pareltje.
Was idd leuk! Ik zou je willen aanraden om Sayonara Wild Hearts te proberen. Dat is pas echt een geweldige leuke game met een erg toffe soundtrack en visual style.

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21-09 12:18
Ik heb Tales of Arise gekocht een tijdje terug, maar nu zit ik volop in Assasins Creed Oddysey. Jammer voor Tales of Arise maar Oddysey gaat even voor. Wat een tofe game is dat zeg en wat speelt dat goed met 60fps op de Series X.

[Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 10-09-2021 15:48]

• m0h4life
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 00:01
Het zat er aan te komen en nu is het zover; een modder lijkt een standaard SSD, gelijk aan de interne, met behulp van een adapter werkend gekregen te hebben via de expansion slot.
https://www.videogameschr...on-card-slot-its-claimed/

Ik wacht het nog even af, maar het wordt zo wel interessanter om de opslag uit te breiden.

• Tux3.14
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:54
m0h4life schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:48:
Het zat er aan te komen en nu is het zover; een modder lijkt een standaard SSD, gelijk aan de interne, met behulp van een adapter werkend gekregen te hebben via de expansion slot.

Ik wacht het nog even af, maar het wordt zo wel interessanter om de opslag uit te breiden.
Nice :D , maar eerlijk gezegd verbaast mij dat dit kan. In de tijdperk van de OG Xbox en Xbox 360 was het onmogelijk om de hard drive te verwisselen (tenzij je 'm had gemod). Bij de Xbox 360 kon je hem er makkelijk afhalen en een andere er op klikken, maar daar kon ook alleen een HDD aan die door Microsoft verkocht is. Dat had er mee te maken dat de HDD's voorzien waren van een key. Als deze key niet aanwezig was deed de Xbox er simpelweg niks mee. Je moest deze key dan eerst via firmware tools op je PC overzetten, met de nodige risico's van dien.

Nu is er in het voorbeeld van jou link een Western Digital SSD gebruikt, identiek aan wat al in de Xbox Series X gebruikt word. Zou diegene niet gewoon een Western Digital SSD uit een bestaande Series X gehaald hebben en daarmee succesvol zijn storage heeft geüpgraded?

Anyway, als het wel echt een SSD is die niet uit een Xbox Series X of S komt, dan is dat mooi natuurlijk. Al zou ik persoonlijk nog steeds wel een officiële expansion SSD kopen, want die is in vergelijking absoluut niet duur met losse NVMe SSD's.

Edit: zo te lezen heeft ie ook een interne SSD uit een bestaande Xbox Series X gebruikt 8)7

• drakiesoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-09 08:31
m0h4life schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:48:

Had het al gezien, maar je tekst klopt niet. Hij heeft een originele interne series ssd gebruikt via een adapter om het werkend te gebruiken. Elke andere ssd werkt blijkbaar (nog) niet.

• m0h4life
drakiesoft schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:01:
[...]
Had het al gezien, maar je tekst klopt niet. Hij heeft een originele interne series ssd gebruikt via een adapter om het werkend te gebruiken. Elke andere ssd werkt blijkbaar (nog) niet.
Hij heeft volgens de tekst een SSD gebruikt die gebruikt wordt in de Series consoles, maar niet uit een series x/s.
Al kan ik die schijven hier niet te koop vinden, dus wellicht komt die via een omweg toch uit een Xbox series console.

[Voor 12% gewijzigd door m0h4life op 10-09-2021 16:12]

• uchiha tijntje
m0h4life schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:09:
[...]

Hij heeft volgens de tekst een SSD gebruikt die gebruikt wordt in de Series consoles, maar niet uit een series x/s.
Hie zie je dat voor je? Zijn er nog andere series consoles anders dan een X/S.

Je had je post al geedit. :)

[Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2021 16:14]

• Arno90
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 12:43
@Wom, @Exorcist en @gr1542 ik heb vanmiddag de Xbox opgehaald, uiteindelijk nog €10,- van de prijs afgekregen dus €190,-. Zojuist met hulp van het Gamepass topic gebruik gemaakt van de optie om te upgraden naar Game Pass Ultimate. Nu maar eens zien wat de nieuwe generatie Xbox te bieden heeft!

• m0h4life
uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:13:
[...]
Hie zie je dat voor je? Zijn er nog andere series consoles anders dan een X/S.

Je had je post al geedit. :)
Even een quote uit de originele blogpost, door Google Bing translate gehaald.
Second, need to prepare

1, a PCIe 4.0 X2 NVMe hard drive. I chose the CH SN530 m.2 2230 for the XSX disassembler (note that it is not the PC SN530, the PC SN530 is PCIe 3.0). This hard drive is the XSX built-in original hard drive, if the XSS to dismantle the expansion of capacity, this hard disk can be said to be necessary.

2, CFe to NVMe transfer, not many people selling online, mainly photography accessories shop in the sale. Of course, there are DIY CFe card scheme, but need to polish m.2 solid state, if necessary, please search in orange software. Grinding SSDs will have some risks, poor hands-on ability to enter the !!!

Hard drive on tb only one is on sale, seafood market there are a few, almost 500 yuan. Transfer I bought is more than 200 yuan, there are extension line more than 600.

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:50
[...]

----
Heeft dat ook niet een beetje met de komkommertijd te maken waar we nu met consoles in zitten? Remasters kosten weinig tijd/kosten. Ik kan me namelijk voorstellen dat veel devs hun project zo mooi mogelijk willen presenteren maar ze zitten nu te worstelen met een relatief kleine afzetmarkt omdat er simpelweg nog weinig next gen consoles verkocht zijn. Dus in de tussentijd zijn remasters voor ontwikkelaars wellicht een mooie oplossing en voor gamers die de game nog nooit gespeeld hebben een mooie oplossing om het in een opgepoetst jasje te zien. Beetje win win.

Ik vind het niet zo’n probleem eigenlijk.

• uchiha tijntje
Kenny_026 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:03:
[...]

Heeft dat ook niet een beetje met de komkommertijd te maken waar we nu met consoles in zitten? Remasters kosten weinig tijd/kosten. Ik kan me namelijk voorstellen dat veel devs hun project zo mooi mogelijk willen presenteren maar ze zitten nu te worstelen met een relatief kleine afzetmarkt omdat er simpelweg nog weinig next gen consoles verkocht zijn. Dus in de tussentijd zijn remasters voor ontwikkelaars wellicht een mooie oplossing en voor gamers die de game nog nooit gespeeld hebben een mooie oplossing om het in een opgepoetst jasje te zien. Beetje win win.

Komkommertijd? Als je wellicht enkel wacht op de 2 of 3 grote first party games die per jaar uitkomen dan wel. Maar ik speel elke week wel nieuwe games (en zeker niet de minste) dus ik zie die komkommertijd niet.

Volgens mij is de afzetmarkt verder voor de meeste games / devs nog nooit zo groot geweest als nu, aangezien de meeste games gewoon nog steeds cross gen zijn. En dat gaat tot ver in 2022 door.

Dat jij het geen probleem vindt is verder uiteraard prima. :) Ik geef aan dat ik remasters als Alan Wake, of eigenlijk alle games die zijn uitgekomen op de vorige generatie niet te verdedigen vindt, anders dan cheap cashen.
Finraziel schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:24:
Het blijft gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als niemand die remasters wil verkopen ze niet. Blijkbaar zijn er genoeg die het wel willen. Ik zie het probleem dus ook niet zo.
Daarom stem ik ook met mijn portemonnee. Ik koop ze niet. ;)

[Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2021 18:28]

Het blijft gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als niemand die remasters wil verkopen ze niet. Blijkbaar zijn er genoeg die het wel willen. Ik zie het probleem dus ook niet zo.

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:43

BM

Moderator Spielerij
Kenny_026 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:03:
[...]

Die kleine afzetmarkt is toch niet nieuw voor deze generatie? Ik denk dat uitgevers /developers domweg ontdekt hebben dat het een makkelijke manier van geld verdienen is.

Prima dat mensen daar blij mee zijn, maar ik heb liever dat ze nieuwe dingen doen dan games 3 generaties consoles blijven herkauwen (*kuchkuch*gta*kuch*)

Edit, wat @Finraziel zegt eigenlijk.

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:50
BM schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:25:
[...]

Die kleine afzetmarkt is toch niet nieuw voor deze generatie? Ik denk dat uitgevers /developers domweg ontdekt hebben dat het een makkelijke manier van geld verdienen is.

Prima dat mensen daar blij mee zijn, maar ik heb liever dat ze nieuwe dingen doen dan games 3 generaties consoles blijven herkauwen (*kuchkuch*gta*kuch*)

Edit, wat @Finraziel zegt eigenlijk.
Ik denk dat GTA en Skyrim een beetje de extremen zijn. Maar voor Bioware en Mass Effect is het natuurlijk een mooie mogelijkheid om de fans op te warmen en nieuwe fans te trekken voor relatief weinig geld voordat de nieuwe game komt. En dan heb je meer aan een 100+ miljoen next gen afzetmarkt dan hoe het er nu voor staat toch?
Bij GTA en Skyrim speelt gewoon wat anders. Het is niet dat ze geen nieuwe game uit kunnen brengen omdat ze met die remaster bezig zijn. Zoveel resources kost dat namelijk niet en vaak is het niet eens hetzelfde team wat er aan werkt. Dat is de denkfout die velen volgens mij maken, die denken dat ze in plaats van die remaster dus ook een nieuwe game hadden kunnen maken, maar zo werkt het niet. Zeg overigens niet dat iemand hier dat denkt hoor, maar vooral op de frontpage zie je die redenatie vaak.

Remasters zijn van alle tijden.
Een Gears of War, Darksiders of recent nog Myst bijvoorbeeld.
Door de jaren heen zijn er waarschijnlijk wel enkele honderden titels remastered.
Leuk voor de fans en totaal niet boeiend voor wie iets nieuws wil spelen, prima toch ?

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:25
Door de Xbox series S ben ik het console gaming weer helemaal gaan waarderen. Lekker vanaf de bank spelen is toch ontspanning en gaming tegelijk. In tegenstelling tot gamen vanaf de pc wat minder ontspannen is voor mij.

Gears 5 met veel plezier uitgespeeld (campaign) op één na hoogste difficulty dus het was vaak genoeg een heerlijke uitdaging. Ik heb verder geen interesse om het online te spelen. Dus op naar de volgende game..

En dat is Metro Exodus :) nu aan het installeren, vorige Metro games ook gespeeld. Ben benieuwd.. Vergeleken met de vorige Metro games spreekt het mij aan dat Exodus ook wat kleurrijke omgevingen heeft. Helemaal na het toch wel overwegend donkere/ grauwe Gears 5 weer een welkome afwisseling.

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:25
justifire schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:28:
Remasters zijn van alle tijden.
Een Gears of War, Darksiders of recent nog Myst bijvoorbeeld.
Door de jaren heen zijn er waarschijnlijk wel enkele honderden titels remastered.
Leuk voor de fans en totaal niet boeiend voor wie iets nieuws wil spelen, prima toch ?
Nog even en dan hengel ik de remaster van Alan Wake binnen _/-\o_

• Exactor it
Weet je wat een remaster verdient? De install wijze van Gears 5. Ik ben er in vier weken tijd twee keer ingetrapt dat hij niet geïnstalleerd is totdat je het spel opstart en op install klikt.

Dan maar Splitgate weer eens opgestart. Prima shooter als je Halo leuk vindt en door portals wil kunnen knallen. Er is een idiote grind achievement maar dat mag de pret niet drukken. :)
Nog even over The Artful Escape.
Wat is dit spel naast het geluid een geweldige showcase voor OLED.
Kleuren spatten van het scherm en zeker tegen een zwarte achtergrond moest ik regelmatig even de mondhoeken droogdeppen :9~
En dan het eind van het spel
spoiler:
KIPPENVEL !!!

Must play !

justifire schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:02:
Nog even over The Artful Escape.
Wat is dit spel naast het geluid een geweldige showcase voor OLED.
Kleuren spatten van het scherm en zeker tegen een zwarte achtergrond moest ik regelmatig even de mondhoeken droogdeppen :9~
En dan het eind van het spel
spoiler:
KIPPENVEL !!!

Must play !
HDR ook of dat niet?

• Vinnocchio
Over remasters gesproken: ik zag gisteren Boulder Dash in de store staan 8)7
Vinnocchio schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:16:
Over remasters gesproken: ik zag gisteren Boulder Dash in de store staan 8)7
Sweet Memories <3
En dan komt er binnenkort ook nog een remaster van Turrican oOo

justifire schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:00:
[...]

Sweet Memories <3

[YouTube: Turrican - Official 30th Anniversary Reveal Trailer]
En met binnenkort bedoel je 8 maanden geleden op switch en PlayStation? :|
Of laat mijn Google Fu me in de steek en komt er ook een Xbox versie? Ik kan er niks van vinden, en die video is een jaar oud.

Edit: en het is ook geen remaster voor zover ik begrijp maar gewoon de originele games geëmuleerd. Lijkt me alsnog cool... De muziek van het laadscherm (en proloog) van Turrican II kan ik nog zo in mijn hoofd afspelen, dat was een game waar ik de laadtijd niet erg vond en zelfs langer wachtte voor ik door klikte naar het hoofd game menu :+

[Voor 24% gewijzigd door Finraziel op 11-09-2021 07:36]

• Vinnocchio
justifire schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:00:
[...]

Sweet Memories <3

[YouTube: Turrican - Official 30th Anniversary Reveal Trailer]
Die soundtrack alleen al *O*

• gwystyl
  • Laatst online: 22:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nog maar een quote.... ik heb een nieuwe controller besteld, en na het updaten van de firmware ook het trucje dat in de video genoemd wordt uitgevoerd (bij apparaatbeheer --> bluetooth en HID het vinkje uitzetten bij energiebeheer, zodat de PC het apparaat niet uit mag schakelen).
Dit helpt bij mij helaas niet (genoeg). Ik blijf meldingen krijgen dat de controller ontkoppeld of juist aangesloten is. Het valt me op dat het bij AC: Origins vooral tijdens het laden van het spel en in het menu is, maar ook tijdens het spelen zelf krijg ik af en toe de melding en reageert de controller niet of slecht.
Ik hou deze controller wel, en ga proberen nog iets te vinden om dit probleem op te lossen. Als het niet verbetert ga ik misschien toch de dongle voor Windows erbij kopen.

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:40
Ik heb op mijn Series S de Halo spellen uitgespeeld en ik heb klaar voor Halo Infinite. In twee weken tijd Halo 1, 2, 3, 3 odst, 4, 5 en Reach.

Nu ben ik op de hoogte van het verhaal van Halo.
Pagina: 1 ... 229 ... 233 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee