Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 09:32
Furrr schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:19:
[...]

De Series S is toch gewoon overal op voorraad voor 249 Euro?
Ah sorry wist ik niet, maar waar is overal? Want Bol en Amazon vragen 295..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:44
continue12345 schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:38:
[...]

Ah sorry wist ik niet, maar waar is overal? Want Bol en Amazon vragen 295..
Excuus! Bedoelde 299 Euro.
Maar kom ze vaak genoeg tegen bij bijvoorbeeld de Media Markt. i.i.g. zeker geen sprake van een soortgelijke voorraad issue als bij de Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 11:58
SecondGuess schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:12:
Waarom? Als ze iets anders willen neerzetten moeten ze niet teveel naar critici in de fanbase luisteren. Halo 2, halo 3 en halo reach verschillen ook nogal flink van elkaar op multiplayer gebied.
Soms is verandering goed.

Van mij mogen ze best de radar minder belangrijk maken. Dat iemand op zijn hurken in een hoekje zit te campen gebeurt toch echt wel regelmatig in een halo match. Nu trekken ze de keutel weer in. Jammer.
Nou ik vind die radar uit de voorgaande Halo's dus wel echt een van de pluspunten. Dat campen in een hoekje hoort ook wel bij Halo MP, bovendien weet je dat ze er kunnen zitten op bepaalde plekken en dan heb je weer andere tactieken om het te voorkomen (nades, perks, etc. Denk bijvoorbeeld in die lift bij sword base bij Reach). Dat vind ik juist heel vet en dat brengt weer wat andere strategieën met zich mee, ook wanneer iemand er dus met invisibility in zit of op een andere verdieping.

Begrijp me niet verkeerd, ik houd ook van veranderingen en begrijp dat het voor Halo ook hard nodig is, zoals bijvoorbeeld het pingen van enemies, maar die classic mini map vind ik echt heel chill!

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
39 jaar en mijn eerste console ooit gekocht. Altijd PC gaming gedaan en nu een Series X. Ik ben omvergeblazen. Ontwerp, performance, geluid, size, ... Dit toestel past ook perfect in het gezin. Moest er maanden op wachten maar het was het waard. Samen met Gamepass Ultimate kan ik makkelijk 5 jaar verder. Ook voor multimedia in het algemeen is het een beest.

De interface/UI went wel heel snel. Ik had wat schrik dat bepaalde zaken op mijn ahum leeftijd lastiger zouden zijn maar dat valt dus heel goed mee. En wat is die SSD snel ... + mijn RTX2060 in mijn pc is duidelijk langzamer dan dit.

Strakke zet Microsoft. Breng nu maar snel Forza Horizon 5 uit. En Halo. En BF5. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kenny_026 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:13:
[...]
Wat @Finraziel zegt klopt want upnp maakt in principe firewall regels aan die poorten open zet. Echter is het een beetje vloeken in de kerk volgens mij want de veiligheid van upnp staat een beetje ter discussie.
Nou laat beetje maar weg hoor :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja mijn enige punt was dat veel mensen die hun router niet zelf configureren dus juist wel vaak upnp aan hebben staan en waarschijnlijk dus ook open nat op hun Xbox hebben :)
Want dat was de vraag, of er niet vooral heel veel restricted nats zouden zijn omdat de meeste mensen dat echt niet zelf gaan regelen.
Het was niet bedoeld als advies om het te gebruiken :+

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 05-09-2021 21:33 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Beakzz schreef op zondag 5 september 2021 @ 02:29:
[...]

Heb zelf Retroarch via een Discord laten whitelisten. Hoef je nooit meer naar Dev mode. Misschien is dat een oplossing als je er niet uit komt?
Los van dat überhaupt wel een nette oplossing, al gebruik ik ook nog Duckstation. Wist niet dat dat kon, thx :) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Finraziel schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:32:
Ja mijn enige punt was dat veel mensen die hun router niet zelf configureren dus juist wel vaak upnp aan hebben staan en waarschijnlijk dus ook open nat op hun Xbox hebben :)
Want dat was de vraag, of er niet vooral heel veel restricted nats zouden zijn omdat de meeste mensen dat echt niet zelf gaan regelen.
Het was niet bedoeld als advies om het te gebruiken :+
Oke dan blijft je Tweakers login actief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcunator
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 20:28
Weet iemand of de master chief collection local coop heeft? Dit is op de PC versie namelijk niet het geval :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

marcunator schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:59:
Weet iemand of de master chief collection local coop heeft? Dit is op de PC versie namelijk niet het geval :(
https://www.co-optimus.co...ter-chief-collection.html

Ja dus :Y (meerdere vormen zelfs (split screen, system link, online en LAN combo etc.)

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 06-09-2021 09:04 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
marcunator schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:59:
Xbox versie heeft local coop ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

hifigamefreak schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:24:
[...]

Hoe werkt dat rewards programma precies, ik heb wel de app eens een keer geopend maar daar kan je alleen GamePass verleningen en hardware kopen met veel punten :)
Je moet het wel eerst activeren op https://rewards.microsoft.com/ Daarna kun je aan de slag. Op deze website heb je ook elke dag een aantal tegels die je aan kan klikken voor wat punten. Op maandag heb ik altijd 3 tegels omdat ik op zaterdag en zondag eigenlijk nooit achter de pc zit.

Dan is het een kwestie van de GamePass app installeren op je telefoon om te kijken welke quests je kan doen. Dagelijkse quests zijn:

1. Open de GamePass app op je telefoon voor 5 punten
2. Start een GamePass game voor 5 punten.

Dan heb je nog wekelijkse en maandelijks quests voor oa 10, 25, 50, 100, 250 of 1000 punten. Via de Rewards app op de XBox zelf kun je nog een wekelijkse quest doen. Vaak is dat op een game in de store te bekijken voor 10 punten, 3 achievements te halen in een GamePass game voor 40 punten en dan 50 zoekopdrachten doen in Bing voor 50 punten. Doe je dat wekelijks, dan kun je een streak op bouwen van een x aantal weken en bij 5 weken, 10 weken, 20 weken etc krijg je extra punten.

1 punt is iets van 1 cent waard. Over het algemeen kost het niet zoveel moeite. Ik zit nu na ruim 1,5 jaar op een kleine 74.000 punten. In het begin was ik er wel vrij actief mee, later eigenlijk helemaal niet meer. Maar voor de weinige moeite die je er voor moet doen, is het best geinig en op den duur kun je dus je punten inwisselen voor giftcards waarmee je dan weer hardware goedkoper kan aanschaffen via de officiele Microsoft store. Al vraag ik me af of het als nog niet goedkoper is om dat bij een 3rd party retailer te doen die de prijzen sowieso al wat later hebben liggen dan Microsoft.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Een cadeaukaart van 10 euro is 10.000 punten. Is het niet wat veel 'werk' om hier actief mee bezig te zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Exactor it schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:01:
Een cadeaukaart van 10 euro is 10.000 punten. Is het niet wat veel 'werk' om hier actief mee bezig te zijn?
Mijn advies is om niet te actief ermee bezig te zijn. Maar gewoon even snel kijken en kijken wat je toch al van plan was, en misschien een paar keer klikken op gamelinks, en desnoods direct daarna op de backknop. als ik bijvoorbeeld wacht tot een game is opgestart kan ik niks doen, of even op mijn telefoon de gamepassapp opstarten. Verdien ik dan veel? nope, slechts een halve cent. Maar ik zit toch maar een seconde of 20 te wachten waarin ik niks anders kan doen, dus waarom niet?

net als achievements, ik jaag er niet op, maar als ik er een pak en het is de eerste van de dag, even snel naar de reward app, klikken op de achievement knop daar en weer 5 cent erbij.

zonder dat het daadwerkelijk tijd kost, pak ik zo toch een 40 - 50 euro per jaar.

Die bingzoekopdrachten voor de wekelijkse streak doe ik dus nooit. Dan moet je er echt tijd in stoppen en dat is het mij niet waard.

Vorige week kon je 25 cent (250) punten krijgen door een achievement is psychonauts 2 te halen. Die game wilde ik toch al bekijken. Zo zijn er wel vaker leuke dingen. Je krijgt ook wekelijks 100 punten door gewoon op de knop krijg je wekelijkse 100 punten te klikken.

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-09-2021 11:17 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:35
Exactor it schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:01:
Dus dan is iedere punt 0,1 cent waard, dus ben het met je eens.... Dus in het voorbeeld van hierboven, met 74000 punten heb je € 74... voor anderhalf jaar er actief mee bezig zijn, vind ik de opbrengst tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 17:27
Ik vind het een leuke extra. Ben er ook niet actief mee bezig, maar als je regelmatig gamepass spellen speelt gaat het best hard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
ArthurMorgan schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:14:
[...]

net als achievements, ik jaag er niet op, maar als ik er een pak en het is de eerste van de dag, even snel naar de reward app, klikken op de achievement knop daar en weer 5 cent erbij.

zonder dat het daadwerkelijk tijd kost, pak ik zo toch een 40 - 50 euro per jaar.

.
Dus een jaar nergens op klikken kost mij €50. Vrij makkelijke keuze voor mij dan dus bedankt voor het uiteen zetten. Zat mij namelijk al af te vragen of het de moeite waard was. Niet dus voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
giantgiantus schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:18:
[...]

Helemaal eens. Die aartsconservatieve gamers die actief zijn op internet draaien elke vernieuwing de nek om. Echt heel jammer dat die groep tegenwoordig zo’n groot podium heeft met social media en daarmee alle vernieuwing tegen gaat.
Het echte probleem is dat Microsoft van Halo een soort Fortnite/Destiny game gaat maken. Veel mensen zijn in de ontkenningsfase maar dat gaat gewoon gebeuren en daar heb ik 0 behoefte aan. Dit is dan ook precies de reden dat hele development zo slecht en chaotisch verloopt.

Halo is echter groot qua franchise dus hopelijk meer side-games van andere studios, bijvoorbeeld ID Tech of Arkane die wat interessantere dingen gaan doen in plaats van de laatste hypes volgen en kopieëren.

Ze gaan trouwens met Forza Horizon 5 hetzelfde doen en ook die game zal steeds meer een "Racing Fortnite" gaan worden. The writing is on the wall.

[ Voor 8% gewijzigd door sohus op 06-09-2021 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:09
Die laatste beta was alles behalve een firnite formule. 100 man free for all in een wereld waar je ook moet bouwen enz. Dat was een arena shooter met cosmetics en een battle pass.
Ik heb geen bezwaren tegen een battle pass systeem.
Die cards van halo vijf waren pass klote.
Het systeem in halo reach was ook vrij klote. De echt mooie cosmetics waren nagenoeg onhaalbaar. Bliksem helm en doodskop enz.

Met een battle pass is de cosmetic die je wilt hebben wel te behalen zonder drie jaar nonstop spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ArthurMorgan schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:14:
[...]

Mijn advies is om niet te actief ermee bezig te zijn. Maar gewoon even snel kijken en kijken wat je toch al van plan was, en misschien een paar keer klikken op gamelinks, en desnoods direct daarna op de backknop. als ik bijvoorbeeld wacht tot een game is opgestart kan ik niks doen, of even op mijn telefoon de gamepassapp opstarten. Verdien ik dan veel? nope, slechts een halve cent. Maar ik zit toch maar een seconde of 20 te wachten waarin ik niks anders kan doen, dus waarom niet?

Die bingzoekopdrachten voor de wekelijkse streak doe ik dus nooit. Dan moet je er echt tijd in stoppen en dat is het mij niet waard.

Vorige week kon je 25 cent (250) punten krijgen door een achievement is psychonauts 2 te halen. Die game wilde ik toch al bekijken. Zo zijn er wel vaker leuke dingen. Je krijgt ook wekelijks 100 punten door gewoon op de knop krijg je wekelijkse 100 punten te klikken.
Ik speel voornamelijk Battlefield 5. Die zit in Gamepass/EA Access. Elke dag als ik die opstart, krijg ik dus al die 5 punten. Als ik een andere game start en een achievement haal (jaag ik ook niet actief op). Dan druk ik rechterpaddle + B in om direct naar de Rewards App te gaan om die 50 punten te verzilveren.

In de rewards app zelf heb je nog die youtube links naar Xbox Series X|S reclame filmpes en andere tegels. Die klik ik aan en direct weer rechterpaddle+B om terug te gaan naar de rewards app.

Voor de Bing zoekopdrachten kun je 2 dingen doen:

1. De browser extensie installeren (al zag ik dat die niet meer in de chrome webstore stond). Die heet ABS (Automatic Bing Search). Die doet het automatisch.
2. Op je telefoon de Edge browser installeren en dan via Bing 50x een zoek opdracht doen. Die blijven dan in je geschiedenis staan en de volgende keer klik je ze allemaal 1 voor 1 aan. Ik doe dan zoekopdrachten als Audi A3 zwart, Audi A3 wit, Audi A3 blauw, Audi A4 wit, Audi A4 zwart etc etc. Dan nog een keer de velgjes er achter aan 14 inch, 15 inch, 16 inch etc.

De tijd dat ik er dagelijks mee bezig ben, is voor mij te verwaarlozen. Tijdens een nummertje 2 op de WC bv even de Gamepass app openen en klaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
MRE-Inc schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:14:
[...]

Ik speel voornamelijk Battlefield 5. Die zit in Gamepass/EA Access. Elke dag als ik die opstart, krijg ik dus al die 5 punten. Als ik een andere game start en een achievement haal (jaag ik ook niet actief op). Dan druk ik rechterpaddle + B in om direct naar de Rewards App te gaan om die 50 punten te verzilveren.

In de rewards app zelf heb je nog die youtube links naar Xbox Series X|S reclame filmpes en andere tegels. Die klik ik aan en direct weer rechterpaddle+B om terug te gaan naar de rewards app.

Voor de Bing zoekopdrachten kun je 2 dingen doen:

1. De browser extensie installeren (al zag ik dat die niet meer in de chrome webstore stond). Die heet ABS (Automatic Bing Search). Die doet het automatisch.
2. Op je telefoon de Edge browser installeren en dan via Bing 50x een zoek opdracht doen. Die blijven dan in je geschiedenis staan en de volgende keer klik je ze allemaal 1 voor 1 aan. Ik doe dan zoekopdrachten als Audi A3 zwart, Audi A3 wit, Audi A3 blauw, Audi A4 wit, Audi A4 zwart etc etc. Dan nog een keer de velgjes er achter aan 14 inch, 15 inch, 16 inch etc.

De tijd dat ik er dagelijks mee bezig ben, is voor mij te verwaarlozen. Tijdens een nummertje 2 op de WC bv even de Gamepass app openen en klaar.
Grappig dat jij het als verwaarloosbare tijd ziet en ik je verhaal alleen maar kan lezen als zonde van de tijd. 50 zoekopdrachten aan tikken, een browser er voor installeren. Uit de game gehaald worden omdat je een actie moet ondernemen na een achievement en dat allemaal voor wat geld.

Iedereen zijn ding moeten we het maar op houden. Ik heb zelfs achievements helemaal uitgezet omdat ik het hoogst irritant vond om dat in mijn game op te zien/horen poppen. Een game uitspelen is voor mij genoeg voldoening. Al is dat ook nog maar zelden het geval gezien ik ook stop met een game als ik er op uitgekeken ben. Al die filler tegenwoordig ugh Assassins Creed ugh 8)7
sohus schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:23:
[...]

Het echte probleem is dat Microsoft van Halo een soort Fortnite/Destiny game gaat maken. Veel mensen zijn in de ontkenningsfase maar dat gaat gewoon gebeuren en daar heb ik 0 behoefte aan. Dit is dan ook precies de reden dat hele development zo slecht en chaotisch verloopt.

Halo is echter groot qua franchise dus hopelijk meer side-games van andere studios, bijvoorbeeld ID Tech of Arkane die wat interessantere dingen gaan doen in plaats van de laatste hypes volgen en kopieëren.

Ze gaan trouwens met Forza Horizon 5 hetzelfde doen en ook die game zal steeds meer een "Racing Fortnite" gaan worden. The writing is on the wall.
Geen idee welke kant ze op gaan, maar ik was wel erg verbaast dat fans het F2P gedeelte als een positief ding hebben ontvangen. Daarnaast heeft het gewoon alle tekenen van een rampzalige launch al hoop ik voor de fans dat het niet zo is natuurlijk. Maar als je zo laat de coop en Forge er uit haalt dan geeft dat mij een gevoel van paniek om de releasedatum te halen en dat er dus nog heel veel te doen is.

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 06-09-2021 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
En wat win je daarmee? 5 euro korting op een jaar tijd? Moeten vast toch betere manieren zijn om een passief inkomen te genereren :p
MRE-Inc schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:23:
[...]
1 punt is iets van 1 cent waard. Over het algemeen kost het niet zoveel moeite. Ik zit nu na ruim 1,5 jaar op
Eens gekeken op rewards.microsoft.com. Voor 2000 punten krijg je een cadeaukaart van 2 euro. Dat maakt 1 punt 0.1 cent waard.

[ Voor 42% gewijzigd door Krimglas op 06-09-2021 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krimglas schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:02:
[...]

En wat win je daarmee? 5 euro korting op een jaar tijd? Moeten vast toch betere manieren zijn om een passief inkomen te genereren :p
Meer 50 euro als je het meeste allemaal doet, maar inderdaad rijk word je er niet van. Ik ben er ook eigenlijk mee opgehouden ondertussen. Alleen wat vanzelf gaat claim ik af en toe (maar dat schiet echt niet op).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:26
Ik zit op ± 140.000 (€140 bij 0,10 per punt) punten in twee jaar en ik doe dit niet al te fanatiek.
Zo vergeet ik met enige regelmaat om een 50 ptn/dag te claimen bij het behalen van een achievement.
Ik deed de afgelopen 2 jaar vrijwel niets om de webpagina punten te claimen. Dat is minstens 10 ptn per dag.
Wel doe ik altijd de gamepass quests, en de 1000 ptn quest is iedere maand vrijg gemakkelijk te behalen. Je hoeft hiervoor niet alle dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse quest te doen. Je mag er een paar missen.
Het vraagt slechts een paar minuten per dag.

@FinrazielPunten sparen gaat sneller dan je denkt. Films huren doe ik niet, en ik koop alleen games in MS/Xbox Store als deze in de uitverkoop zijn én < €10 (Level 2+Xbox Live Gold, wel × 20). Je kan ook 5000 ptn/mnd doneren aan een familielid. Ik denk dat daarin het verschil zit maar dat doe ik niet elke maand.

@Finraziel Ik zit voor deze maand (september) op dit moment op "Je hebt deze maand 3.425 punten verdiend! Je blijft Niveau 2" (8 september). Geen aankopen of andere betaaltransacties of foefjes. Dagelijkse klikactviteiten: Xbox Rewards op de console, MS Rewards webpagina en de openstaande Game Pass Quests.
In het puntentotaal voor september zit o.a. de maandelijkse 1000 punten Quest van augustus en andere openstaande GPQs omdat de Game Pass-maandwissel op de eerste dinsdag van de maand plaatsvindt; 7 september). De MS Rewards pagina telt wel vanaf de 1e van de maand. Met een klein beetje moeite gaat het best snel.

[ Voor 46% gewijzigd door ariekanari op 08-09-2021 12:49 . Reden: 3.425 punten per 8 september ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08
Krimglas schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:02:
[...]

Eens gekeken op rewards.microsoft.com. Voor 2000 punten krijg je een cadeaukaart van 2 euro. Dat maakt 1 punt 0.1 cent waard.
Klopt, ik vind het dan ook veel te weinig voor de moeite die sommigen erin steken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Martinspire schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:10:
[...]

Klopt, ik vind het dan ook veel te weinig voor de moeite die sommigen erin steken.
Hangt heel eg af wat je moeite beschouwt. Voor mij komt het bijna allemaal automatisch en hoef ik niet heel erg uit de weg te gaan. Om even de Rewards app te openen en het claimen beschouw ik dan ook niet als moeite, maar kan begrijpen dat dit voor sommige wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ariekanari schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:48:
Ik zit op ± 140.000 (€140 bij 0,10 per punt) punten in twee jaar en ik doe dit niet al te fanatiek.
Zo vergeet ik met enige regelmaat om een 50 ptn/dag te claimen bij het behalen van een achievement.
Ik deed de afgelopen 2 jaar vrijwel niets om de webpagina punten te claimen. Dat is minstens 10 ptn per dag.
Wel doe ik altijd de gamepass quests, en de 1000 ptn quest is iedere maand vrijg gemakkelijk te behalen. Je hoeft hiervoor niet alle dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse quest te doen. Je mag er een paar missen.
Dat zou bijna 6000 punten per maand zijn, dan moet je volgens mij ook redelijk wat geld uitgegeven hebben, vooral als je niet religieus alle doelen doet. Maar je kunt ook punten krijgen voor het kopen van games en soms voor bepaalde andere zaken (films huren, battlepas of iets soortgelijks kopen). Gratis zie ik niet hoe je zoveel punten gehaald kunt hebben in twee jaar zonder echt alles te doen.

Edit: dan ga ik er wel ook vanuit dat je in Nederland woont met een Nederlands account. In de VS schijnt het wel veel makkelijker te zijn om meer punten te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 06-09-2021 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
ariekanari schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:48:

@FinrazielPunten sparen gaat sneller dan je denkt. Films huren doe ik niet, en ik koop alleen games in MS/Xbox Store als deze in de uitverkoop zijn én < €10 (Level 2+Xbox Live Gold, wel × 20). Je kan ook 5000 ptn/mnd doneren aan een familielid. Ik denk dat daarin het verschil zit maar dat doe ik niet elke maand.
Een paar minuten per dag is gewoon moeite. In het beste geval is het 1 minuut per dag wat 12 uur in 2 jaar is tegen een tientje per uur. Maar als je er lol uit haalt is het ook goed dus laat je door mij vooral niet stoppen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
Vandaag Forza Motorsport 7 maar eens opgestart om m’n stuurtje te testen. Man dat is wel even een verschilletje tov Forza Horizon 4! En wat is een stuurtje gaaf in FM7! Ik durf bijna te zeggen dat ik dit gaver vind dan F1 2020… en dat zeg ik als F1 liefhebber 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van het weekend de main story van Hades voltooid... Vond dat nog best snel (was mijn 30e run), al weet ik dat ik nog lang niet 'klaar' ben :+ maar leek een beetje zo uit de lucht komen te vallen.

Maar was nog eens aan het kijken naar de prophecies en viel me op dat ik letterlijk maar de helft van dark reflections heb... Beetje gezocht, kom uiteindelijk weer bij de mirror... Beetje met de cursor heen en weer... Huh??? Daar links zitten ook knopjes?! Compleet gemist... En ik dacht dat ik bijna klaar was met darkness farmen _O-

Maar al lang fijn, heb nog een hoop lol van het spel en blijft langer leuk zolang je meer hebt om te unlocken (hoewel de meeste alternatieve talents er niet heel aantrekkelijk uitzagen vergeleken met de standaard). Vond het al jammer dat ik niet echt meer wat aan keys heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:39:
Van het weekend de main story van Hades voltooid... Vond dat nog best snel (was mijn 30e run), al weet ik dat ik nog lang niet 'klaar' ben :+ maar leek een beetje zo uit de lucht komen te vallen.

Maar was nog eens aan het kijken naar de prophecies en viel me op dat ik letterlijk maar de helft van dark reflections heb... Beetje gezocht, kom uiteindelijk weer bij de mirror... Beetje met de cursor heen en weer... Huh??? Daar links zitten ook knopjes?! Compleet gemist... En ik dacht dat ik bijna klaar was met darkness farmen _O-

Maar al lang fijn, heb nog een hoop lol van het spel en blijft langer leuk zolang je meer hebt om te unlocken (hoewel de meeste alternatieve talents er niet heel aantrekkelijk uitzagen vergeleken met de standaard). Vond het al jammer dat ik niet echt meer wat aan keys heb.
Netjes! 10 succesvolle runs in 30 pogingen. :) als je hem eenmaal doorhebt heb je hem ook door he :)
Edit: Nu twijfel ik alleen wat je bedoeld met mainstory voltooid…

Keys kun je voornamelijk gebruiken als currency en in te ruilen voor uiteindelijk nectar.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:21
uchiha tijntje schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:59:
[...]

Nu twijfel ik alleen wat je bedoeld met mainstory voltooid…
Ik vermoed dat hier ‘iets met moeders’ bedoeld zal worden(?)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:59:
[...]

Netjes! 10 succesvolle runs in 30 pogingen. :) als je hem eenmaal doorhebt heb je hem ook door he :)
Edit: Nu twijfel ik alleen wat je bedoeld met mainstory voltooid…

Keys kun je voornamelijk gebruiken als currency en in te ruilen voor uiteindelijk nectar.
Die 10 runs inderdaad ja.
En ja op een of andere manier klikt het en lukt tot nu toe bijna elke run wel na die eerste. Beetje de combinatie van leren ontwijken en doorkrijgen welke combinaties goed werken. En dan was ik nog aan het vergeten mijn cast te gebruiken voor die bonus damage (die ik wel al gekocht heb).
Maar heb nog niet heel veel Heat gedaan. Ik pak steeds het wapen wat bonus darkness geeft en zet de heat dan op het minimale waar ik nog niet alles mee gehaald heb. Heb net pas een heat 2 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:06
Beakzz schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:47:
[...]

Dus een jaar nergens op klikken kost mij €50. Vrij makkelijke keuze voor mij dan dus bedankt voor het uiteen zetten. Zat mij namelijk al af te vragen of het de moeite waard was. Niet dus voor mij.
Op de xbox zelf krijg je ook meldingen als je de app erop hebt staan. Dan is het een kwestie van het xbox logo indrukken en je hebt ze geclaimd :P

Zelf zit ik aan de 10k na 2 jaar zonder erbij na te denken, maar levert niet veel op dan inderdaad :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Golden Oldies van deze week : https://www.trueachieveme...oundup-september-7th-2021
Mortal Kombat 11 70% korting
Warhammer Vermintide 2 75% korting
:9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:31
Wat als gamepass disc only was...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pUE7-gXR4rFYdbYsrHyZ0pcVRWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XR785XcsXcwP4B95eC6cfDDG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
justifire schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:37:
Golden Oldies van deze week : https://www.trueachieveme...oundup-september-7th-2021
Mortal Kombat 11 70% korting
Warhammer Vermintide 2 75% korting
Voor wat het uitmaakt;

Mortal Kombat 11 -> 60% korting.
Mortal Kombat 10 -> 70% korting.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik even goed schat zijn dat er zo'n 1800... Dus zelfs gamepass zou er in fysieke vorm niet zo indrukwekkend uitzien :+
Wel cool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 17:27
Gisteren toch maar even forza motorsport 7 gekocht. Weinig gespeeld maar voor 10 dollar ga ik daar nog wel plezier aan beleven. Wel raar dat deze van gamepass wordt gehaald. Mogelijk iets met licenties denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door mobygo76 op 07-09-2021 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:25

BM

Moderator Spielerij
mobygo76 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:36:
Gisteren toch maar even forza motorsport 7 gekocht. Weinig gespeeld maar voor 10 dollar ga ik daar nog wel plezier aan beleven. Wel raar dat deze van gamepass wordt gehaald. Mogelijk iets met licenties denk ik.
Jup, third party licenses die verlopen. Beetje raar dat dat nog steeds een ding is, ken eigenlijk geen andere game dan Forza die daar zo consequent 'last' van heeft. FM7 is volgens mij namelijk niet de 1e Forza game die om die reden delisted word.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:26
Klopt, en om dezelfde reden gaat volgend jaar ook FH4 uit game pass en uit de verkoop. Begin oktober 2022.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:40:
[...]

Jup, third party licenses die verlopen. Beetje raar dat dat nog steeds een ding is, ken eigenlijk geen andere game dan Forza die daar zo consequent 'last' van heeft. FM7 is volgens mij namelijk niet de 1e Forza game die om die reden delisted word.
Aan de andere kant waarom zou je licenties afsluiten voor pakweg 8 jaar als er doorgaans iedere 2 jaar een opvolger komt? De mensen die geïnteresseerd waren in de game hebben hem in de tussentijd wel gekocht. Waarom zou je bijv. Fifa 13 kopen als Fifa 15 uit is?

Het zal ook wel goedkoper zijn om licentie per game af te sluiten dan licenties per franchise. Het is jammer maar vanuit financieel oogpunt snap ik het wel. Third-party licenties zullen dan ook altijd wel een dingetje blijven.

----------------------
Zelf vond ik FM7 niet zo heel sterk, voornamelijk dankzij het homologation systeem.

[ Voor 16% gewijzigd door Caayn op 07-09-2021 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:40:
[...]

Welke third party licenties heb je het over? Voor het gebruik van auto merken en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:25

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:52:
[...]

Welke third party licenties heb je het over? Voor het gebruik van auto merken en dergelijke?
Geen idee, dat stond zo in artikel hierover. Ik weet ook niet van de hoed en de rand :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:52:
[...]

Vaak is dat de muziek bvb. En licenties voor wagens ook wss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Per 3 september beschikbaar. Lijkt me wel iets voor jou @uchiha tijntje De grafische stijl maar ook de uitdaging in de Iron Mode die jij natuurlijk in 1 uur doet voor 1000/1000G :p

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:58
Martinspire schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:10:
[...]

Ik pak die punten mee, zover ze mij geen moeite kosten. Bij een nieuwe game wacht ik tegenwoordig even met de pre-order omdat een 2 a 3 weken van te voren soms een punten deal actief wordt. Andere rewards pak ik mee als ik de optie zie verschijnen in de bovenhoek na het behalen van een achievement of starten van een game. In ieder geval krijg je na het aanmelden automatisch punten als je iets koopt in de xbox store en de aankoop van de fysieke hardware bij MS tikte ook wel lekker aan.

Nog 3000 punten en dan heb ik 3 maanden GamePass Ultimate gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer Stewie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:57:
[...]

Vaak is dat de muziek bvb. En licenties voor wagens ook wss.
Inderdaad, met als consequentie dat het spel gewoon uit de verkoop gaat:

https://www.theverge.com/...ember-game-pass-microsoft

Forza Motorsport 7 will no longer be available to purchase from the Microsoft Store or play on Xbox Game Pass after September 15th, 2021, as it’s reaching “end of life” status. The game won’t be completely going away — if you own it you’ll still be able to download and play it, and the multiplayer will still be accessible, but anyone without the game won’t be able to buy the digital version. According to the Forza Twitter account, this is happening because the game’s licenses to use real-world cars and tracks are starting to expire.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:29:
Per 3 september beschikbaar. Lijkt me wel iets voor jou @uchiha tijntje De grafische stijl maar ook de uitdaging in de Iron Mode die jij natuurlijk in 1 uur doet voor 1000/1000G :p

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

[YouTube: Golf Club: Wasteland | Launch Trailer]
Haha, ik zag hem voorbij komen, maar deze laat ik aan me voorbij gaan. :P

Ik heb nu Tails of Iron gepre orderd en die komt volgende week. En the Artful Escape, die komt deze week.

Daarnaast zag ik dat Life is Strange, True Colors deze week uitkomt. Maar dat is ineens de volledige game ipv episodes. De prijs is ook voor de 1e keer full price, dus ik wacht even de recensies af.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 07:51
Iemand anders hier die ook Tales of Arise heeft gepre-orderd? Fantastische demo dus kan echt niet wachten tot de game vrijdag verschijnt.

Life is Strange zie ik tzt wel in Gamepass verschijnen dus daar wacht ik even mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:43:
Iemand anders hier die ook Tales of Arise heeft gepre-orderd? Fantastische demo dus kan echt niet wachten tot de game vrijdag verschijnt.
Wacht nog af tot ik hem ergens goedkoper kan vinden. Moet sowieso eerst nog Psychonauts 2 verder uitspelen: Een absoluut meesterwerk _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:43:

Life is Strange zie ik tzt wel in Gamepass verschijnen dus daar wacht ik even mee.
Jup. Ik heb nog een paar klusjes liggen die eerst gedaan moeten worden maar daarna begin ik dit weekend met Tales of Arise. Ben benieuwd, de demo speelde lekker weg en de vorige delen waren best vermakelijk.

Was al expres niet begonnen aan een nieuwe game de afgelopen twee weken, Gears 5 MP/Horde maar weer eens opgepakt in afwachting op Tales of Arise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Ondanks dat er wellicht best aardige titels tussen zitten, heb ik helemaal niets met die typisch Japanse tekenstijl, die je ook altijd terugzag in Japanse tekenfilms uit de jaren '90. Veel piekhaar in de meest bizarre kapsels en van die enorme oversized glimmende / blikkerende ogen. Daar knap ik zo op af, dan heb ik al gelijk geen zin meer om eraan te beginnen.
Misschien heb ik een vreemde / afwijkende smaak, maar smaken verschillen gelukkig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 21:15
even offtopic maar ik heb hier op tweakers een Xbox series X overgenomen van een mede tweaker.

ik heb netjes digitaal de bon gekregen maar de factuur staat natuurlijk op zijn naam + adres(bol.com).

is het mogelijk dit over te zetten naar mijn naam & adres?

ik weet niet hoe het zit met mijn inboedel+diefstal verzekering maar ben bang dat je niks voor elkaar krijgt als de factuur + het adres op een andere naam staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Inhumanous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:39:
even offtopic maar ik heb hier op tweakers een Xbox series X overgenomen van een mede tweaker.

ik heb netjes digitaal de bon gekregen maar de factuur staat natuurlijk op zijn naam + adres(bol.com).

is het mogelijk dit over te zetten naar mijn naam & adres?

ik weet niet hoe het zit met mijn inboedel+diefstal verzekering maar ben bang dat je niks voor elkaar krijgt als de factuur + het adres op een andere naam staat.
Je diet er slim aan om het product te registreren in je MS account voor garantie via MS.

Qua verzekering zou ik je vooral aanraden om contact op te nemen met je verzekeraar om na te gaan hoe zij omgaan met tweedehands aangekochte producten bij een schademelding. Je kunt bol natuurlijk altijd benaderen om de bon op jouw naam te zetten maar het lijkt me sterk dat ze dat doen. Maar goed, niet geschoten is altijd mis.

[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 07-09-2021 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 21:15
Exactor it schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:43:
[...]

Je diet er slim aan om het product te registreren in je MS account voor garantie via MS.

Qua verzekering zou ik je vooral aanraden om contact op te nemen met je verzekeraar om na te gaan hoe zij omgaan met tweedehands aangekochte producten bij een schademelding. Je kunt bol natuurlijk altijd benaderen om de bon op jouw naam te zetten maar het lijkt me sterk dat ze dat doen. Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
bedankt voor je snelle reactie!!

idd bol.com al benaderd maar die doen dat inderdaad niet.

dat product registeren bij Microsoft is een slim idee en wist hier niks van ga ik zo gelijk even doen!

bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Announcing Alan Wake Remastered: An Open Letter from Sam Lake

This is for you.

I’m beyond happy to tell you that at the time of writing this, Alan Wake Remastered is nearing its completion. Confirmed, announced, coming up in partnership with Epic Games Publishing. Multiplatform. PC on the Epic Games Store, Xbox, and for the first time ever, PlayStation, this generation and the previous one.

This is for you. Alan Wake came out over 11 years ago, and through that time, you have told us again and again how much you love the game, the story, the characters, and the lore. And that matters a lot to us. We love this game as well. I love this game. The remaster is coming because of your support for Alan Wake through the years. That is why we felt it was fitting to make this announcement here, at The Sudden Stop, which has been an integral part of the Remedy community since back in 2012, when it started out as an Alan Wake fansite. The Remedy community wouldn't be what it is today without The Sudden Stop, and we wanted to show our gratitude by telling you about Alan Wake Remastered right here. So thank you, Rachel, and everyone else, for supporting Remedy and our games through all these years.

.
Early on in the game Alan Wake says, “In a horror story the victim keeps asking why – but there can be no explanation, and there shouldn’t be one, the unanswered mystery is what stays with us the longest, and it’s what we remember in the end.” This is an idea close to my heart. Stories that make me think excite me, stories where everything is not freely handed out to me or wrapped up neatly, where I am left with a mystery. Mysteries are magical to me, they hold a promise, and I am often happier with that than a final answer. This is what we as a team, and I as the lead writer of Alan Wake, set out to create for you a long time ago.

This story and character were personal in many ways. Alan Wake, being a writer himself, gave me an opportunity to use what I do and love as a writer as an element in the story. Alan Wake also contained the mystery of forests and lakes, which are precious to me as a Finn. And, instead of a focused one-note horror fare, it was this strange, even wasteful mix of horror, humor and supernatural mystery. I also love it because it turned out to be a very hard game to make, with many struggles along the way, and that makes me even prouder of what we achieved.

The original game was only available for Xbox 360 and a few years later, PC. We are thrilled about the opportunity to bring the remastered version out for a new generation of platforms. I am excited to hear what you think about Alan Wake.

Alan Wake Remastered is the original experience you fell in love with all those years ago. We did not want to change that. But the visuals all around, including the character model of Alan Wake himself and the cinematics, have been updated and improved with some choice next-generation upgrades.

Alan Wake Remastered will launch this fall. Stay tuned for more information soon.

This is for you. I hope you enjoy it, either again, like meeting an old friend, or for the first time.

Yours,

Sam Lake, Creative Director, Remedy Entertainment

https://www.alanwake.info/2021/09/remaster.html

[ Voor 95% gewijzigd door justifire op 07-09-2021 19:54 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Na wat aarzelen heb ik de Xbox draadloze controller - Aqua Shift Special Edition besteld bij Microsoft. Deze kwam eind vorige week binnen, en na een paar sessies F1 2020 en Assassin's Creed Origins heb ik hem weer in de doos gestopt en retour gestuurd.

De reden waarom ik aarzelde om hem te bestellen was omdat ik hem via BT met mijn laptop onder Windows 10 wilde gebruiken. Ik had al gelezen dat eerdere controllers last hadden om de connectie te bewaren, en dat dat via een firmware update opgelost zou kunnen worden. Ik had inderdaad last van disconnects, waardoor ik vrij vaak meldingen van in beeld kreeg "de verbinding met uw controller is verbroken" na een tijdje gevolgd door "er is een nieuwe controller aangesloten".
Firmware update met de XBOX accessoires app hielp helaas niet.

Komende vanaf een XBOX 360 controller met USB dongle was juist het verbinden via BT dé reden om een nieuwe controller te kopen. Hij houdt iets fijner vast door de subtiele structuur op de handvatten en joysticks, en de kleurstelling vond ik ook erg mooi. De D-pad heeft een duidelijkere klik dan bij de 360-variant, maar dat vind ik niet per se een voor- of nadeel.

Kan iemand me overhalen om toch weer een Series controller te kopen of zou ik last blijven houden van verbindingsproblemen via BT? Ik heb al een ontvanger voor een muis in de enige USB A poort van mijn laptop zitten, dus een losse adapter vind ik niet echt een optie, en via een USB (C?) kabel spelen heeft bepaald niet de voorkeur. Bovendien kosten beide opties weer € 25 extra bovenop de toch al niet goedkope controller....

Ik heb ook een 8Bitdo SN30 Pro+ die eventueel via BT aan te sluiten is, maar ik vind de XBOX controller layout fijner en de ABXY knoppen van de 8Bitdo zijn in Nintendo volgorde, dus af en toe vergis ik me daarmee |:(

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 07-09-2021 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:05
gwystyl schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:27:
Na wat aarzelen heb ik de Xbox draadloze controller - Aqua Shift Special Edition besteld bij Microsoft. Deze kwam eind vorige week binnen, en na een paar sessies F1 2020 en Assassin's Creed Origins heb ik hem weer in de doos gestopt en retour gestuurd.

De reden waarom ik aarzelde om hem te bestellen was omdat ik hem via BT met mijn laptop onder Windows 10 wilde gebruiken. Ik had al gelezen dat eerdere controllers last hadden om de connectie te bewaren, en dat dat via een firmware update opgelost zou kunnen worden. Ik had inderdaad last van disconnects, waardoor ik vrij vaak meldingen van in beeld kreeg "de verbinding met uw controller is verbroken" na een tijdje gevolgd door "er is een nieuwe controller aangesloten".
Firmware update met de XBOX accessoires app hielp helaas niet.

Komende vanaf een XBOX 360 controller met USB dongle was juist het verbinden via BT dé reden om een nieuwe controller te kopen. Hij houdt iets fijner vast door de subtiele structuur op de handvatten en joysticks, en de kleurstelling vond ik ook erg mooi. De D-pad heeft een duidelijkere klik dan bij de 360-variant, maar dat vind ik niet per se een voor- of nadeel.

Kan iemand me overhalen om toch weer een Series controller te kopen of zou ik last blijven houden van verbindingsproblemen via BT? Ik heb al een ontvanger voor een muis in de enige USB A poort van mijn laptop zitten, dus een losse adapter vind ik niet echt een optie, en via een USB (C?) kabel spelen heeft bepaald niet de voorkeur. Bovendien kosten beide opties weer € 25 extra bovenop de toch al niet goedkope controller....

Ik heb ook een 8Bitdo SN30 Pro+ die eventueel via BT aan te sluiten is, maar ik vind de XBOX controller layout fijner en de ABXY knoppen van de 8Bitdo zijn in Nintendo volgorde, dus af en toe vergis ik me daarmee |:(
Die speciale controller die je gekocht had is niks meer dan een reguliere Series controller met een ander kleurtje. Dat gaat echt geen andere situatie opleveren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 13:20
@gwystyl USB hub kopen. Hoeft niet duur te zijn, misschien is zo'n ding aan de Action voor enkele euro al genoeg.

Dan kan je wel de adapter gebruiken. Controller terugsturen als dat kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mick3112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:38:
[...]

Die speciale controller die je gekocht had is niks meer dan een reguliere Series controller met een ander kleurtje. Dat gaat echt geen andere situatie opleveren hoor.
Ik snap dat het een gewone controller is met een fancy kleurtje, maar ik had gehoopt dat mensen hier misschien ook ervaring hadden met XBOX series/one controllers die wel werken of werkbaar te krijgen zijn onder Windows via BT
polopolo150 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:43:
@gwystyl USB hub kopen. Hoeft niet duur te zijn, misschien is zo'n ding aan de Action voor enkele euro al genoeg.

Dan kan je wel de adapter gebruiken. Controller terugsturen als dat kan. :)
Dat is een optie inderdaad, maar gaat een beetje voorbij aan het punt dat ik juist niet meer dingen aan mijn laptop wil hangen. Ik neem de controller + accessoires namelijk ook mee op reis, en dan is minder zooi vaak beter. Ik heb nu al een USB C, HDMI kabel en adapter om beeld te krijgen op hotel-TV's, en zit niet echt te wachten op extra adapters. Als dat toch nodig is, kan ik net zo goed mijn XBOX 360 controller + adapter meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:59:
[...]

Ik snap dat het een gewone controller is met een fancy kleurtje, maar ik had gehoopt dat mensen hier misschien ook ervaring hadden met XBOX series/one controllers die wel werken of werkbaar te krijgen zijn onder Windows via BT

[...]

Dat is een optie inderdaad, maar gaat een beetje voorbij aan het punt dat ik juist niet meer dingen aan mijn laptop wil hangen. Ik neem de controller + accessoires namelijk ook mee op reis, en dan is minder zooi vaak beter. Ik heb nu al een USB C, HDMI kabel en adapter om beeld te krijgen op hotel-TV's, en zit niet echt te wachten op extra adapters. Als dat toch nodig is, kan ik net zo goed mijn XBOX 360 controller + adapter meenemen.
Ik denk niet dat er heel veel aan te doen zal zijn, mogelijk is het de combinatie van Bluetooth van je laptop met de controller die niet helemaal lekker werkt. Het is niet zo dat de Bluetooth gewoon altijd dat probleem heeft op die controllers.
Overigens is een USB kabeltje natuurlijk wel een stuk goedkoper te krijgen, je linkte daar naar de play & charge kit. Dat is een accu waar je ook een kabeltje bij krijgt, je betaalt niet 25 euro voor een kabeltje (het is Apple niet :+)
Maar ik begrijp helemaal dat dat niet je voorkeur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tales of Arise review

https://www.jioforme.com/...view-thesixthaxis/735881/
Tales of Arise is the beginning of an exciting new chapter in the series with stunning storytelling, revamped gameplay, and significantly upgraded visuals. Tales of Arise is when a long-running video game series often reinvents itself in a way that it feels relatively painstaking or lacking, relying on promises of future improvement. Is not just a promise. It fully provides everything you would expect from a large sequel for five years. It’s a huge and immersive game, but it’s also an incredibly refreshing step up in the series, and we hope it will lead to even bigger and better things in the future.
Als ik geen games had gehad nu, dan had ik hem gehaald. Maar mijn bord is vol, heel erg vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Nice! Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
The Sixth Axis website lijkt de review zelf weggehaald te hebben. Google link leidt naar de homepage.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 07-09-2021 19:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
Voor de toetsenbord gamers
https://www.razer.com/campaigns/halo-infinite
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kXl6ZgWVlDyKcHEV9-6ZPphWe_g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4XL4Hw3voXQ2EXe44fcYt8ub.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door drakiesoft op 07-09-2021 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Kan je winnen
(farcry 6 mod)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGIxNjzNlxLDNc4D5Z0B83EsuTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7zvSh0yXjYvlX3k26vjhEwgl.jpg?f=fotoalbum_large

Edit
Hmm dat is toch niet meer van deze tijd...
The contest is open to anyone in the US, UK, Canada, Germany, or Franchise

[ Voor 11% gewijzigd door drakiesoft op 07-09-2021 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Microsoft Flight Simulator World Update VI – Austria, Germany and Switzerland Available Free Today
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sKSkf3EsctFXl6DUil4hfEWBzJE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mRw6cvpkYRXm4gYtWotmgtdu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
drakiesoft schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:21:
Edit
Hmm dat is toch niet meer van deze tijd...

[...]
Moet je niet bij hun zijn, maar bij de regering :P
(dit gaat trouwens jaren en jaren terug, ik mocht bv niet mee doen met de GT Academy)

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2021 19:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:15:
The Sixth Axis website lijkt de review zelf weggehaald te hebben. Google link leidt naar de homepage.
Dan doen we het zo :)
BANDAI NAMCO’s Tales series has been the absolute champion of JRPG comfort food for many years. This is the kind of video game series that has so many recognizable elements and a framework that is so familiar throughout each game that you always know what to expect from them. The Tales series has been using the same foundation and development engine for over a decade, despite the new cast of characters and the slight changes in quality of life at each entry.

Tales of Arise is the first entry in the series since 2016, taking the franchise to Unreal Engine 4 and bringing it into new technological areas. Skepticism told me that game engine changes and long delays in the game caused problems, but I couldn’t be more wrong. Tales of Arise is a fresh and groundbreaking reinvention of the franchise that is worth the wait for five years.

– Article continues below –

Tales of Arise is not a high fantasy adventure, but a vast science fiction epic. Set in a world where the technologically advanced space empire of the planet Lena has conquered and conquered the weaker medieval territories of the planet Dana, it has aesthetics similar to Star Ocean and Xenoblade Chronicles and refines typical fantasy elements. Integrate with the neon science. fi bit. Our main character is Alphen, who begins the story with the troublesome incident of anime memory loss. He is a Dana slave who can’t feel the pain and has a mysterious iron mask on his face. I don’t know why either of these is a vase, but I know I’m going to do more than waste in enslavement. So when he encounters the mysterious fugitive Zionne born in Lena and the crew of the Freedom Fighter chasing her, he goes down to destroy the bondage that has imprisoned Dana’s planet for over 300 years. I get confused as soon as possible.

The following is a vast story full of twists and turns and moral ambiguity as you would expect from a Tales game, all done at a fairly amazing level of finesse. Many elements of Tales of Arise’s writing made me happy, but the time and space given to the character to grow and develop really surprised me. Tales characters can feel like the prototype of a paper-thin anime. The Tales of Arise crew has JRPG elements that are familiar to their personality, such as the hero of amnesiac justice and the tempered princess, but where they start and end is very fresh. They have a realistic layer of personality, and as the crew grows and interacts with each other, those layers come together and there is no less hungry analogy, so rich character development lasagna. Create a.

Tales of Arise’s improved combat system has just as many layers and moving parts. The Linear Motion Battle System is back, throwing a party of four selected combatants into an enclosed 3D arena, making it a duke each time it hits an enemy in a 3D overworld. However, the actual battle is much faster and more enthusiastic than in previous games. One of the big changes is the new focus on avoidance. It can be difficult to know the timing, but avoiding enemy attacks is the key to avoiding damage. In addition, it rewards you with a counterattack opportunity and a huge boost to the energy bar where your special attack is carried out.

In Tales of Arise, your special attack Artes no longer pulls from the MP meter-instead they rely on the Artes gauge to constantly recharge. Similarly, the new Boost Attack allows you to summon any of the adopted characters to the Support Attack, which will slowly charge over time. You can smartly connect various special attacks and standard attacks with a large combo. If you wrap your head in the best way to combine all these abilities, the possibilities of combat are almost endless. Combat is not without its drawbacks. It takes time for the evasion to actually click, and some big enemies can do a little damage to the sponge, but the battle is fun and fresh from start to finish.

Many auxiliary gameplay systems have also undergone significant changes that bring a much more interesting experience. First, Tales of Arise has introduced a new cure point meter. Healing spells and items used at parties consume meters. It can only be replenished by consuming special items or resting in places such as inns and campfires. It’s a weird system that wraps around your head at first, but it adds a welcome challenge to boss battles and long dungeons. In addition, it tempts you to go to the campfire on a regular basis. At the campfire, you can cook meals, boost party statistics, and see lots of “kits” of whimsical party interactions that are famous in the series.

2D skit portraits and post-combat party animations are gone, but don’t be too sad. The skit presentation in the new engine adds a tremendous amount of personality to these interactions. There are also numerous other examples of minor dialogues and animations that add rich depth and personality to your crew as you explore the world.

Another pillar of the familiar Tales of Experience is the consistent aesthetics of the franchise, and the changes Tales of Arise made in its department really surprise me. This game is a visually significant upgrade over previous games, and generally many modern JRPGs. I’ve always felt that the most lacking part of a JRPG is detailed environmental art, but the world and locales you explore in the Tales of Arise game are stunningly beautiful.

All your surroundings and the characters that live there are rendered in a new art style that blends classic animated visuals with modern, detailed rendering and lighting you’ve never seen since Dragon Quest XI. With a little touch, the whole experience feels even more special. For example, a movie scene where the camera approaches behind the main character as you walk around, or the moment when you stand near a cliff and the character peaks and comments on your height. standing. It’s not just about running through big basic fields and the bare minimum of JRPG cities to get to your next mission. The world lives in a way that is rarely seen in the Tales series.

Tales of Arise is the beginning of an exciting new chapter in the series with stunning storytelling, revamped gameplay, and significantly upgraded visuals. Tales of Arise is when a long-running video game series often reinvents itself in a way that it feels relatively painstaking or lacking, relying on promises of future improvement. Is not just a promise. It fully provides everything you would expect from a large sequel for five years. It’s a huge and immersive game, but it’s also an incredibly refreshing step up in the series, and we hope it will lead to even bigger and better things in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-10 19:06
Vandaag weer een update over FH5 die een uur duurt. Heb slechts een deel gezien maar er zouden verbeteringen aan onder andere de remmen zijn en er werd gereden met een stuurtje.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• {Stéèf}
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:23
gwystyl schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:27:
Misschien heb je hier iets aan, heeft bij mij alleszins geholpen:

YouTube: New XBOX X controllers bluetooth connection drop out / disconnecting...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:04:
Vandaag weer een update over FH5 die een uur duurt. Heb slechts een deel gezien maar er zouden verbeteringen aan onder andere de remmen zijn en er werd gereden met een stuurtje.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thx daar had ik nog niet aan gedacht, is misschien de moeite waard om te proberen.....
Ik heb de controller nu al teruggestuurd, maar misschien bestel ik hem dan alsnog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:04:
[...]

Thx daar had ik nog niet aan gedacht, is misschien de moeite waard om te proberen.....
Ik heb de controller nu al teruggestuurd, maar misschien bestel ik hem dan alsnog _/-\o_
Is hij in het echt net zo mooi als op foto? Heb zowat de hele corona-periode wekelijks bij een maat THPS1+2 gespeeld en zit er aan te denken die controller als cadeau te geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wom schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:23:
[...]

Is hij in het echt net zo mooi als op foto? Heb zowat de hele corona-periode wekelijks bij een maat THPS1+2 gespeeld en zit er aan te denken die controller als cadeau te geven.
Ik vond hem wel mooi ja. De bovenkant heeft een beetje kleurverschil afhankelijk van onder welke hoek je hem bekijkt; de handvatten hebben een soort camouflage patroon met verschillende kleuren blauw, en de onderkant is een andere kleur blauw.
Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-RgPm55Un_y8/YQmVAIdH6zI/AAAAAAAAAzU/OVpXPwkkSnElmlMwQ58GjMhkLhXdGUXXgCLcBGAsYHQ/s940/xbox-aqua-shift-joypad-toisthe.jpg
Ik zat net even te kijken naar de standaard blauwe met witte binnen/onderkant, maar ik vind de Aqua Shift uitvoering toch mooier.
Het is wat mij betreft niet echt een uniform design, maar het heeft wel wat en vooral de bovenkant waar je het meest tegen aan kijkt is erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu je het zo zegt is het niet echt uniform inderdaad. In hoeverre dat stoort, is de vraag. Twijfel tussen eentje in het lab maken of een ontwerp zoals deze (hij heeft twee van de camo-modellen, met die half-doorzichtige casing). Bedankt :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Nog een kleine maand :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drakiesoft
Couch coöp deals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
SinergyX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:26:
[...]

Moet je niet bij hun zijn, maar bij de regering :P
(dit gaat trouwens jaren en jaren terug, ik mocht bv niet mee doen met de GT Academy)
De enige reden waarom ze het niet doen is omdat er nog belasting moet worden betaald. De regering staat winacties gewoon toe, zie bijv. de vele winacties van Tweakers.

Het verbaast me overigens dat Duitsland enz ertussen staan. Meestal zijn dit soort dingen beperkt tot US + Canada, want er is geen wereld buiten die twee landen voor de meeste bedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Argh, zoveel spellen vanaf oktober.

Far Cry 6, Forza Horizon 5, Call of Duty.

Heb tijd te kort denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ben wel benieuwd hoe deze game is in vergelijking met Batllefield. Lees her en der dat het qua graphics toch wat minder is.

Prijs is 39,99 euro zag ik en krijg je er een of ander uniform dingetje bij. Eerst maar eens wat gameplay kijken van de PS5 beta denk ik. Toch vreemd dat er geen beta is voor de Xbox.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
MRE-Inc schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:13:
[...]

Ben wel benieuwd hoe deze game is in vergelijking met Batllefield. Lees her en der dat het qua graphics toch wat minder is.

Prijs is 39,99 euro zag ik en krijg je er een of ander uniform dingetje bij. Eerst maar eens wat gameplay kijken van de PS5 beta denk ik. Toch vreemd dat er geen beta is voor de Xbox.
Er komt nog een open beta, maar geen idee of die ook exclusief voor de PS5 is…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:09
Man man gewoon even één potje halo. De halo masterchief collectie start na installatie in het Chinees op. Met een tutorial op YouTube de taal naar Engels kunnen zetten.
Eerste multiplayer match die ik start kan ik niet bewegen.
Blijkt mouse and keyboard als standaard controller aan te staan op de xbox.... Dus ik leave verander de setting ( kon niet tijdens de match).
Wil ik weer match making starten ben ik blijkbaar gebanned voor een uur.
Echt wtf.. ik kon het even echt niet geloven zulke stupide onzin. Wtf .. bijna meteen uit gif het spel verwijderd.

Wat is er misgegaan dat zulke flauwekul op moment standaard in de game aanstaat?
Het is aan de YouTube filmpjes te zien best een bekend probleem. Ik snap hier echt niets van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
SecondGuess schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:48:
Man man gewoon even één potje halo. De halo masterchief collectie start na installatie in het Chinees op. Met een tutorial op YouTube de taal naar Engels kunnen zetten.
Welkom bij Microsoft's localisatie inspanning 2013~2021. Bekend probleem dat als jouw console op een niet Engelse taal staat ingesteld dat je dan willekeurige talen kan krijgen in games, maar daar hoort hij normaal naar te vragen bij het opstarten van een spel. Zo vraagt mijn Xbox constant of ik FH4 niet in het Portugees wil spelen en als ik een clean install van Halo MCC doe is die eerst in het Duits 8)7 (beide gewoon gekocht in de Nederlandse Xbox store)

Dit probleem heb ik al zo vaak aangekaart bij MS maar ze lijken er gewoon totaal niet om te geven.
Eerste multiplayer match die ik start kan ik niet bewegen.
Blijkt mouse and keyboard als standaard controller aan te staan op de xbox.... Dus ik leave verander de setting ( kon niet tijdens de match).
Wil ik weer match making starten ben ik blijkbaar gebanned voor een uur.
Echt wtf.. ik kon het even echt niet geloven zulke stupide onzin. Wtf .. bijna meteen uit gif het spel verwijderd.
De logica hierachter snap ik op zich wel. Matchmaking wordt o.a. gedaan op basis van jouw input methode, als jij tijdens een match wisselt van input methode klopt dit niet meer met jouw geschatte skill level.

Echter kan de tijdelijke ban die je krijgt als je (te vaak) een potje verlaat in Halo te streng zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 08-09-2021 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
SecondGuess schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:48:
Man man gewoon even één potje halo. De halo masterchief collectie start na installatie in het Chinees op. Met.
Hebben ze nog STEEDS dat probleem?
Bij mij was het Koreaans, console in het Engels zetten lost het op; localisatie bij niet-ondersteunde talen lijkt helemaal niet getest te zijn daar bij Microsoft. Bij Lucy's Tale geeft dat ook interessante effecten: Deel van de dialogen krijg je dan placeholder tekst te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:25
Bulletdodger schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:42:
[...]

Forza is toch in november? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dat is toch ook vanaf oktober :> ?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:25
Notna schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:01:
[...]

Dat is toch ook vanaf oktober :> ?
Koekkoek.. Goedemorgen!
Je hebt gelijk! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krimglas schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:34:
[...]

Hebben ze nog STEEDS dat probleem?
Bij mij was het Koreaans, console in het Engels zetten lost het op; localisatie bij niet-ondersteunde talen lijkt helemaal niet getest te zijn daar bij Microsoft. Bij Lucy's Tale geeft dat ook interessante effecten: Deel van de dialogen krijg je dan placeholder tekst te zien.
Het is inmiddels lang geleden, maar vaak had ik een Deens dashboard na een herstart van de console. Nu ik geen insider meer ben is dat al even geleden moet ik bekennen.

Maar dat Portugese taalpakket heeft mij ook heel lang achtervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Ik kan mij niet herinneren ooit een spel geïnstalleerd te hebben dat in een andere taal dan NL of EN opstartte. Gebruiken jullie een VPN verbinding ofzo, dat hij afgaat op IP adres voor taal of zo? Geen idee verder, misschien is dit wel grote onzin wat ik schrijf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bulletdodger schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:42:
[...]

Ja lekker idd, in mijn interessegebied komt daar Battlefield 2042 en Halo ook nog bij (en valt Call Of Duty eraf).

Ondanks dat er toch genoeg uitgekomen is op Gamepass de laatste tijd (Flight Simulator, 12 minutes, The Ascent) voelt het toch een beetje alsof er "eindelijk" weer games komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Powder Toastman schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:24:
Ik kan mij niet herinneren ooit een spel geïnstalleerd te hebben dat in een andere taal dan NL of EN opstartte. Gebruiken jullie een VPN verbinding ofzo, dat hij afgaat op IP adres voor taal of zo? Geen idee verder, misschien is dit wel grote onzin wat ik schrijf.
Het gebeurd, bij mij, ook niet bij iedere game. Soms is het dashboard/store deels in het Deens(?) en soms gaat het maanden lang goed. Voor de volledigheid:

- Geen VPN, gewoon een Nederlands IP adres
- Nederlands MS account
- Nederlandse aankoop (MS store NL, NL disc, etc)
- Geen import console, gewoon eentje bestemt voor de NL markt.
- Geen insider OS.
- Gebeurd enkel als het systeem op een taal anders dan Engels staat ingesteld, zoals bijv. NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 16:53

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Vanaf 13:38 geruchten over plannen voor een refresh voor de XSS, XSX pas in 2023. Let wel dit zijn geruchten maar alsnog handig om te weten als je een XSS hebt of van plan bent te kopen volgend jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 16:53

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Alan Wake vibes anyone? :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hifigamefreak schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:44:Vanaf 13:38 geruchten over plannen voor een refresh voor de XSS, XSX pas in 2023. Let wel dit zijn geruchten maar alsnog handig om te weten als je een XSS hebt of van plan bent te kopen volgend jaar.
Hier nog wat extra leesvoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Opmerkingen over moderatie kunnen en horen in Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 100% gewijzigd door BM op 08-09-2021 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
En ook daarvoor is dit niet de plek. Hoe je dit verzoek op de juiste manier kunt doen kun je hier lezen: https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/

[ Voor 80% gewijzigd door BM op 08-09-2021 17:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Here we go again !! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9bEqzUofkIMTgnYUnwqfxYp1wIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p53xN4BaKmpRxRGSDRr6r87M.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 228 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord