Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:59
038Robijno schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:33:
Zoooooo.. staat prima naast elkaar.
Ze zijn goede vrienden geworden haha.
Gisteren binnen gekregen, kan ik straks mooi Forza Horizon 5 gamen!

[Afbeelding]
Beste leuk opgelost zo met zo'n klein apart tafeltje :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AT99199-FIemmuVWDSkpL0aadNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AhrV7zj0w7WZO12tVUb9qF0m.jpg?f=fotoalbum_large

Hier vooral veel spanning tussen de PlayStation 5 en series S. De series X is neutraal. 😛

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
mobygo76 schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:43:
[Afbeelding]

Hier vooral veel spanning tussen de PlayStation 5 en series S. De series X is neutraal. 😛
His & hers?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mobygo76
Nee van mij en mijn zoontje. 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Famous schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:41:
[...]

Tafeltje specifiek uitgekozen of gewoon mazzel dat het past :P
Heeeeel toevallig dat het precies past :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:42
Gisteren gestart met Aragami2. Ik had best zin in deze game en leek me een leuke stealth/Ninja game. Hoewel het best lekker speelt, begint het snel eentonig te worden en ben ik er na een middagje wel klaar mee. Helemaal omdat ik in een review las dat er maar een beperkt aantal gebieden zijn en je meermaals terug gaat naar hetzelfde level, met een andere opdracht..

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRevan
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-10 23:54
Hier ook beide staan.

Vragen over PS5-related zaken mogen in... jawel, het PS5 topic :)

[ Voor 22% gewijzigd door BM op 20-09-2021 11:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 14:41
DutchRevan schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:39:
[...]

Hier ook beide staan.

[mbr]Vragen over PS5-related zaken mogen in... jawel, het PS5 topic :)[/]
Beneden staan beide XSX en PS5 in de woonkamer, zal er geen foto van delen haha
.
Boven op zolder hebben de kinderen 2 speelkamers waarvan er eentje voor de helft is ingenomen om te gamen (andere helft staat een kickertafel). In de gamehoek staat een XSS met playseat, Logitech G920 met F1 style stuurtje, een switch, 2 switch lites en wat mario/luigi racespul..
Je moet kinderen toch ook iets gunnen :)

Een ander folietje is voor buiten, een full blown springkasteel, al heeft dat voornamelijk in de tuinberging gelegen afgelopen zomer. Ze wilden een XBOX game om een springkasteel na te bootsen, heb geantwoord dat ze dan maar COD oid gaan spelen, zie je ook alleen hyperactieve kinderen :+

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51496251294_cfce368a9f_z.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Engineer Stewie op 20-09-2021 12:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gisteravond paar uurtjes CoD beta gespeeld met broer en een goede vriend en het was eigenlijk behoorlijk fun, dat kan ik niet ontkennen.

Tof vind ik dat er nu wat vernietiging in de omgeving is, in die Hotel Royal kun je in dat interieur allerlei dingen slopen en het blijft ook liggen, allemaal wat minder statisch. Daarnaast zit er ook gore in, iemand zonder hoofd, armpjes of beentjes eraf, lekker hoor, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 10:23
Heb je nou een xbox dongle in de ps5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:38

On_E

Housemusic

devilsnight schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:30:
Gisteravond paar uurtjes CoD beta gespeeld met broer en een goede vriend en het was eigenlijk behoorlijk fun, dat kan ik niet ontkennen.

Tof vind ik dat er nu wat vernietiging in de omgeving is, in die Hotel Royal kun je in dat interieur allerlei dingen slopen en het blijft ook liggen, allemaal wat minder statisch. Daarnaast zit er ook gore in, iemand zonder hoofd, armpjes of beentjes eraf, lekker hoor, haha.
Het voelde voor mij als een soort ‘B-versie’ van Modern Warfare 2019. Het deed me direct aan MW denken maar alles dan net even wat minder goed.

Hoop maar dat Battlefield wat is en anders nog Halo als plan C. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SunnieNL schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:31:
[...]

Ik zie eerlijk gezegd overduidelijk een PS5 logo op de dongle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-10 09:59

sn0ww

Goet is niet goed.

SunnieNL schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:31:
[...]

Nee

..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Download speed op Xbox blijft ook echt een schommelig iets merk ik.

Laatst downloade ik een game met 250Mbps en ik heb 300 van Ziggo, maar dat is een nice speed. Nu haal ik een kleine game van GP binnen en het schommelt tussen de 100 en 50, komt niet in de buurt van 250. Waar ligt dat aan?

Ik test nu allerlei games met downloaden vanaf Game Pass en ik kom niet boven de 100. En net ineens even naar 140 voor één seconde en meteen weer naar 90 en lager. Begrijp dat niet.

[ Voor 27% gewijzigd door devilsnight op 20-09-2021 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:47
@devilsnight Wijzig je primaire en secundaire DNS naar google...misschien dat het dan helpt. Upnp aan? of je xbox in DMZ zetten..

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:28:
@devilsnight Wijzig je primaire en secundaire DNS naar google...misschien dat het dan helpt. Upnp aan? of je xbox in DMZ zetten..
Ik heb eerlijk gezegd sinds ik Ziggo heb, in 2015 weinig tot niets veranderd aan de settings. Ik ga dat van de week maar eens doen. Ik PM je wel even als het zo ver is, want ik denk niet dat ik er zelf 100% uit kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:46
devilsnight schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:51:

Laatst downloade ik een game met 250Mbps en ik heb 300 van Ziggo, maar dat is een nice speed. Nu haal ik een kleine game van GP binnen en het schommelt tussen de 100 en 50, komt niet in de buurt van 250. Waar ligt dat aan?

Ik test nu allerlei games met downloaden vanaf Game Pass en ik kom niet boven de 100. En net ineens even naar 140 voor één seconde en meteen weer naar 90 en lager. Begrijp dat niet.
Je huidige game afsluiten helpt een hoop, dat al eens geprobeerd?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:58
Ik zag dat ze hier nog niet gedeeld waren, dus ik deel maar eens wat supposed new leaked pics van Infinite. Normaal zijn alle news hunters me hier voor haha.

Craig heeft IMHO een dikke upgrade gekregen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evM0bGghbgXJqTpMtWtOcIwNAaI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vl5jwWowuLMcIChWcUTmaEqo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXlo6lTMfq5BDjrGkzcCtx38V1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jsj6Mv2QiVTs3rW3CWUryHh5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4je73vXXo3Z430dqJvjjHvCzng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DPORDgvt4ZJVSU2iKXj3SIRF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cHEA_2rz4L5NUowpA4BlX_wcbWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DcGPDqZnYC2s1MjAqTI6LcRE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorig jaar met de beta van Cold War waren er issues dat de hele XSX console gewoon uitging en het lampje van de console knippert even.

Normaal hebben wij hier geen last van met andere games. Vanguard beta gisteren bezorgde deze issue aan mijn broer een een maatje van me, bizar toch. Hoe de shit is dat niet gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 14:41
Vinnocchio schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:22:
[...]

Als een game openstaat haal je maar 30Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
devilsnight schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:54:
Vorig jaar met de beta van Cold War waren er issues dat de hele XSX console gewoon uitging en het lampje van de console knippert even.

Normaal hebben wij hier geen last van met andere games. Vanguard beta gisteren bezorgde deze issue aan mijn broer een een maatje van me, bizar toch. Hoe de shit is dat niet gefixt?
Nou ja, de in-engine lag zit er ook al in sinds minimaal Black Ops 1. (Test in splitscreen maar eens wat je op het andere scherm ziet als je al schietende, snel in en uit cover gaat. Veel latency problemen worden onterecht als netwerkproblemen ervaren terwijl de game engine gewoon slecht is.)

Dit probleem is voor de Cod reeks peanuts. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 20-09-2021 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:50

BM

Moderator Spielerij
Holy f*ck, wat is skate bird een ongelooflijk slechte game zeg :X :'(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:58
BM schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:53:
Holy f*ck, wat is skate bird een ongelooflijk slechte game zeg :X :'(
Die ga ik dan al direct deinstalleren, thanks :) . Net als Aragami 2, Jezus Christus wat een saaie en slechts game. Mechanics zijn nog slechter dan Tenchu op PS1!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 19:09
Biertje?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e2wluTUfp4Q15s-sYqucncSTOPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dmEiixRXLAbt6zmhBL7di0mb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:22:
[...]

Ik had geen enkele game draaien, dus echt best raar.
Exactor it schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:08:
[...]

Nou ja, de in-engine lag zit er ook al in sinds minimaal Black Ops 1. (Test in splitscreen maar eens wat je op het andere scherm ziet als je al schietende, snel in en uit cover gaat. Veel latency problemen worden onterecht als netwerkproblemen ervaren terwijl de game engine gewoon slecht is.)

Dit probleem is voor de Cod reeks peanuts. ;)

[Video: BO1 Splitscreen lag test Xbox360]
Net middenin een match freezed de beta, paar seconden later klapt de hele XSX uit, controller bleef echter aan. Dit is precies wat ik met de Cold Wat beta ook had, lol. Toen had ik ook een issue dat de game soms ineens 30fps was, hier dan weer niet.

Het is een beta, maar je console volledig laten crashen? Nah thanks .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 21:27:
Pfffff.....

CoD Vanguard. That's it? Ik denk dat ik gewoon echt over CoD ben, al sinds Black Ops 1 eigenlijk, dat was echt de laatste waar ik los mee ging.

Daarnaast is dit grafisch zwaar ondermaats joh, ik ga zelfs zeggen dat Battlefield 5 mooier is.
devilsnight schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:37:
[...]
Net middenin een match freezed de beta, paar seconden later klapt de hele XSX uit, controller bleef echter aan. Dit is precies wat ik met de Cold Wat beta ook had, lol. Toen had ik ook een issue dat de game soms ineens 30fps was, hier dan weer niet.

Het is een beta, maar je console volledig laten crashen? Nah thanks .
En toch speel je het nog steeds :+

[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 20-09-2021 21:57 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:55:
[...]

[...]

En toch speel je het nog steeds :+
Mijn eerste impressie was solo, maar de avond erop toen ik met vrienden speelde merkte ik dat het echt wel fun is. En dat had ik al eerder gezegd, maar ben jij vergeten te quoten ;)

Komt wellicht ook omdat ik na Black Ops 1 ermee stopte, toen voor Xbox One Advanced Warfare gehaald nog en daarna niks meer.

Maar die issues zijn wel heel slecht.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 20-09-2021 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
devilsnight schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:09:
[...]

Mijn eerste impressie was solo, maar de avond erop toen ik met vrienden speelde merkte ik dat het echt wel fun is. En dat had ik al eerder gezegd, maar ben jij vergeten te quoten ;)

Komt wellicht ook omdat ik na Black Ops 1 ermee stopte, toen voor Xbox One Advanced Warfare gehaald nog en daarna niks meer.

Maar die issues zijn wel heel slecht.
BO1 vond ik de laatste echt goede COD. BO2 en 3 waren wel prima maar niet zoals BO1. MW2019 vond ik ook wel te pruimen maar wel minder dan die uit de BO serie. Cold War vond ik een gedrocht. Ik heb niet eens de achievement voor 50 potjes winnen gehaald, kon me er gewoon niet toe zetten om dat online camp/full squad spel te spelen. Tegenwoordig moet je haast wel in een teampje spelen om lol te hebben en als ik ergens geen zin in heb na een werkdag is het gebler van lui die ik nauwelijks ken aan te horen. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Scorn release date is 21 oktober

Je weet wel....deze game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
Ik ben echt super benieuwd naar deze game! Dit was voor mij destijds de doorslaggevende game PS5 of Series :+

Overigens verwacht ik dat deze game voor mij gaat tegenvallen, maar dat komt omdat ik er vermoedelijk ook teveel van verwacht..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
uh 4 jaar ontwikkeling kan niet mis gaan toch :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Console en controller special editions kennen wij ondertussen wel. Maar wat denken jullie van expansion card special editions?

Cortana themed expansion card.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E_rq88oUYAAWUep?format=jpg&name=small
https://twitter.com/user/status/1439721369038516230

spoiler:
Zou leuk zijn als het echt was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:14
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/574/takemymoney.jpg

stom dat ze dat niet meteen gedaan hebben... gemiste kans :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:33:
[...]

Ik ben echt super benieuwd naar deze game! Dit was voor mij destijds de doorslaggevende game PS5 of Series :+

Overigens verwacht ik dat deze game voor mij gaat tegenvallen, maar dat komt omdat ik er vermoedelijk ook teveel van verwacht..
Ik ben er ook erg benieuwd naar.

Helaas zie ik nu wel een tweet van dezelfde dude die deze datum gaf en hij zegt dat dit een placeholder Game Pass datum is....dus nog niet officieel.
Amaze86 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:36:
uh 4 jaar ontwikkeling kan niet mis gaan toch :)
Ja beste tijd in de maak he. Was eerst PC only ook. Hier een gameplay video van 3 jaar geleden....

YouTube: SCORN Gameplay Walkthrough Part 1 (Alpha Demo) [1080p HD PC] New 201...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Vandaag Last Stop uitgespeeld, beschikbaar via Game Pass. Mooie game om te zien, leuke stijl. Maar verder... Idee van het verhaal is leuk, met drie verhaallijnen. Maar echt boeien kon de game me niet. Het speelt natuurlijk makkelijk weg, maar ik ken betere 'verhalende' games. Daarbij waren de controls soms erg vaag, wat irritant is. Echt aanraden kan ik de game helaas niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit wordt een knaller ! oOo
( al weet ik tegelijkertijd voor 95 % zeker dat het zwaar tegen gaat vallen met alle hoge verwachtingen … )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-10 19:04

Geen spellen in QR of open staan?

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Rossi46 schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:39:
Vandaag Last Stop uitgespeeld, beschikbaar via Game Pass. Mooie game om te zien, leuke stijl. Maar verder... Idee van het verhaal is leuk, met drie verhaallijnen. Maar echt boeien kon de game me niet. Het speelt natuurlijk makkelijk weg, maar ik ken betere 'verhalende' games. Daarbij waren de controls soms erg vaag, wat irritant is. Echt aanraden kan ik de game helaas niet.
Let me guess, de Batman games van Telltale :9 :+

Maar vond Last Stop wel ok hoor, lekker chill op de bank toch 3 avondjes zoet mee geweest :)

Edit: kan er niks aan doen, maar ben totaal verslaafd aan Flight Sim. Zo erg zelfs dat ik die Premium Deluxe heb gekocht voor 85 euro 8)7 . Iets waarvan ik mij had voorgenomen om dat never nooit niet neer te leggen ;w

Maar goed, ik koop dit jaar maar 1 game en dat is FC6, en waarschijnlijk niet eens bij launch. En ow ja, de Ultimate add-on voor FH5, maar die kost "maar" 45 euro. Lang leve GamePass. Dus mocht mezelf wel een keertje verwennen.

[ Voor 25% gewijzigd door DutchOwnage op 21-09-2021 10:15 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Ik klaag niet over mijn downloadsnelheid :-D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/utGH3yhyPAFg_XZQk1A7Z7A5jd4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0HWiV4HYwGTsL6BOuA2SmY8m.jpg?f=fotoalbum_large

Al schommelt het inderdaad wel flink, ik zit meestal zo rond 600 mbps met 1gb glasvezel van Tmobile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rob112 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:52:

[Afbeelding]

Al schommelt het inderdaad wel flink, ik zit meestal zo rond 600 mbps met 1gb glasvezel van Tmobile
Holy fucking shit man. Wij hebben nu ook glasvezel liggen hier als het goed is. Misschien ga ik toch eens kijken of ik naar een andere ISP ga, want een bizarre speed dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:00

Vagax

Hehe

Kan zelf ook T-Mobile aanraden, top provider naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DutchOwnage schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:09:
[...]

Let me guess, de Batman games van Telltale :9 :+

Maar vond Last Stop wel ok hoor, lekker chill op de bank toch 3 avondjes zoet mee geweest :)

Edit: kan er niks aan doen, maar ben totaal verslaafd aan Flight Sim. Zo erg zelfs dat ik die Premium Deluxe heb gekocht voor 85 euro 8)7 . Iets waarvan ik mij had voorgenomen om dat never nooit niet neer te leggen ;w

Maar goed, ik koop dit jaar maar 1 game en dat is FC6, en waarschijnlijk niet eens bij launch. En ow ja, de Ultimate add-on voor FH5, maar die kost "maar" 45 euro. Lang leve GamePass. Dus mocht mezelf wel een keertje verwennen.
BATMAN!!! *O*

Maar inderdaad, die vond ik een stuk leuker om te spelen, al waren ook die niet super goed eigenlijk (maar wel Batman, dan is het altijd gaaf ;) ). Ik heb laatst wel The Wolf Among Us gespeeld. Poeh, die vond ik echt heel goed! Wat een sfeer zat daar in, geweldig. En daar kan een game als Last Stop wat mij betreft niet aan tippen.

Hoe is zoiets als Life is Strange eigenlijk? Heb ik nog nooit gespeeld :$

Interessant trouwens, die FH5 pass. Deel 3 en 4 helemaal grijs gespeeld natuurlijk. In beide gevallen de Ultimate Edition. Dus, tsja, dan moet die er voor FH5 natuurlijk ook komen :+

Mijn vliegtuigje in Flight Sim staat sinds mijn crashes op dag 1 aan de grond, is voor nu waarschijnlijk beter voor iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Rob112 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:52:

[Afbeelding]

Pfff, met zulke snelheden boeit het hele storage verhaal ook niet meer. Je kunt (bijna) instant over alle games beschikken *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:51

Dit is bekend.
Ik heb hetzelfde ( 500Mbps lijn ) en haal meestal niet hoger dan 300, af en toe een paar sec naar 400+.
Alles staat verder goed aan mijn kant en met een snelheids test kom ik zelfs op 600.

Maar goed anderen hier halen blijkbaar wel de juiste snelheden, ik ben er mee gestopt om me hierover druk te maken :)
Aangezien ik toch alles al instaleer op afstand als ik op mijn werk ben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een 400 lijn en haal dat bijna altijd gewoon volledig. (caiway glasvezel)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwinJ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:24:
[...]

Dit is bekend.
Ik heb hetzelfde ( 500Mbps lijn ) en haal meestal niet hoger dan 300, af en toe een paar sec naar 400+.
Alles staat verder goed aan mijn kant en met een snelheids test kom ik zelfs op 600.

Maar goed anderen hier halen blijkbaar wel de juiste snelheden, ik ben er mee gestopt om me hierover druk te maken :)
Aangezien ik toch alles al instaleer op afstand als ik op mijn werk ben 8)
Het is gewoon vreemd dat de laatste tijd ik echt te spreken was over de speed. Ik heb 300 van Ziggo en kreeg 250 met games downloaden en dan ineens dit gezeik, pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:55:
[...]

Het is gewoon vreemd dat de laatste tijd ik echt te spreken was over de speed. Ik heb 300 van Ziggo en kreeg 250 met games downloaden en dan ineens dit gezeik, pfff.
Als ik het me goed herinner was er een paar maanden geleden ook meerderen die bij ziggo zaten die dit hadden. Ik dacht dat DNS naar google omzetten wel voor verbetering zorgde.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:56:
[...]

Als ik het me goed herinner was er een paar maanden geleden ook meerderen die bij ziggo zaten die dit hadden. Ik dacht dat DNS naar google omzetten wel voor verbetering zorgde.
Heb het gisteren naar 8888 en 8844 gezet, helaas geen verschil. Laatst haalde ik Sniper Elite 4 met 250 binnen, zelfs de CoD beta en nu kom ik er niet eens meer in de buurt. Dat geschommel wordt je gek van ook, 100 en ineens 40, man man man.

Nou ja, ik kijk deze week even of Xbox in de DMZ iets uithaalt nog.

Heb net een speedtest gedaan en download zit op 151, maar dat is via de foon, dus WiFi.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 21-09-2021 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Rossi46 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:16:
[...]

BATMAN!!! *O*

Maar inderdaad, die vond ik een stuk leuker om te spelen, al waren ook die niet super goed eigenlijk (maar wel Batman, dan is het altijd gaaf ;) ). Ik heb laatst wel The Wolf Among Us gespeeld. Poeh, die vond ik echt heel goed! Wat een sfeer zat daar in, geweldig. En daar kan een game als Last Stop wat mij betreft niet aan tippen.

Hoe is zoiets als Life is Strange eigenlijk? Heb ik nog nooit gespeeld :$

Interessant trouwens, die FH5 pass. Deel 3 en 4 helemaal grijs gespeeld natuurlijk. In beide gevallen de Ultimate Edition. Dus, tsja, dan moet die er voor FH5 natuurlijk ook komen :+

Mijn vliegtuigje in Flight Sim staat sinds mijn crashes op dag 1 aan de grond, is voor nu waarschijnlijk beter voor iedereen ;)
Life is Strange zijn allemaal knettergoed. Het laatste deel iets minder, vanwege het thema wat je wel of niet moet aanspreken. Dan heb ik het niet over het allerlaatste deel die net is uitgekomen, daar weet ik niets van.

Maar voor de rest, regelrechte aanradertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ik heb even de router gereset en via wifi gaf de speedtest ineens 190 tot 200+ aan. Op Xbox krijg ik dit ook weer. Soms is een reset even nodig I guess!

Toch ga ik T-Mobile eens uitzoeken, sneller is ALTIJD beter. Mits ik geen shit met moderate of zelfs strict NAT krijg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
offtopic:
Het blind aanraden van Google DNS ben ik zelf niet zo'n voorstander van. Je stuurt, voor de meeste mensen onbewust, een heleboel data naar de grootste dataverzamelaar van het internet.

T-Mobile biedt een prima snelheid aan maar heeft in het recente verleden, geen idee of dat nog het geval is, wel eens tragere (latency)/goedkopere routering via Duitsland gedaan. Zelf ben ik een tevreden gebruiker van KPN glasvezel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Caayn schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:39:
offtopic:
Het blind aanraden van Google DNS ben ik zelf niet zo'n voorstander van. Je stuurt, voor de meeste mensen onbewust, een heleboel data naar de grootste dataverzamelaar van het internet.

T-Mobile biedt een prima snelheid aan maar heeft in het recente verleden, geen idee of dat nog het geval is, wel eens tragere (latency)/goedkopere routering via Duitsland gedaan. Zelf ben ik een tevreden gebruiker van KPN glasvezel.
offtopic:
Aanvullend is het zonder verdere onderbouwing noemen danwel aanbevelen van de optie om je Xbox in DMZ te zetten niet zo een goed idee in mijn ogen. Er zijn tal van mogelijkheden voordat je met DNS en DMZ zou moeten gaan stoeien zoals router en modem reset, kabels checken, aanbevelen om van WiFi over te stappen op kabel, informeren dat games sluiten de throttle van MS eraf haalt, modem/router QOL en data throttling instellingen nalopen etc.

XS4ALL glasvezel ftw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-10 18:48
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, voordat ik mijn Series S weer verkoop :)

De PS5 is mijn main console, heb de Series S puur aangeschaft voor Game Pass en staat hier sinds eing vorig jaar. Echter vind ik het besturingssyteem compleet waardeloos werken. Wat voorbeelden:
  • Wanneer ik de Series S opstart (automatisch inloggen op mijn account staat aan), en mijn vrouw doet de tweede controller aan en we starten een game, dan beheert zij mijn account en moet ik inloggen onder haar account. De accounts worden dus omgewisseld
  • Wanneer ik een aantal games download en ik wil er eentje als eerste laten downloaden en hiermee vooraan aan de rij zetten, staat altijd een andere game bovenaan. Gisteren moest ik, toen we iets van 6 games wilden downloaden en daar ééntje van als eerste wilden spelen, vier keer opnieuw die game selecteren om die als eerste te laten downloaden
  • Het gebeurt te vaak dat wanneer ik inlog en ik een Game Pass game start, ik de melding krijg dat ik niet degene ben die het spel gekocht heeft. Wanneer ik een seconden of 10, 20 wacht, kan ik het spel pas starten. Ik heb gecheckt of dit kan liggen doordat er nog geen internetverbinding is gemaakt (bedraad), maar ook al ben ik verbonden krijg ik die melding.
  • Ongeveer de helft van de tijd wanneer ik een game start, gebeurt er simpelweg niets. Ik kan dan gewoon verder rondkijken in het menu en dergelijke, maar de game start niet. Ligt niet aan de controller, we hebben er drie en dit probleem gebeurt ongeacht controller.
  • Wanneer ik een game wil verwijderen en ik klik op uninstall, gebeurt er ook een seconde of 5, 10 niets. Ik kan dan vaker op uninstall blijven klikken, maar dat versnelt niets. Wanneer ik op uninstall heb geklikt en hij is nog niet weg, kan ik vaak ook weer de game starten.
Tot nu toe voelt de Series S als een langzaam Windows systeem. Of ik ben verwend geraakt door de PS5 waar ik deze problemen niet ervaar. Zeker geen gebash op Xbox, maar dit zijn zulke irritante punten aan het worden waardoor ik niet meer met veel plezier mijn Series S opstart. Zijn dit herkenbare punten voor anderen, of heb ik gewoon een slechte Series S te pakken?

Edit: heb de Series S nog een keer retour gestuurd in overleg met Bol.com, hopelijk zal dit nu iets opleveren aangezien anderen dit probleem niet hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Orangelights23 op 27-09-2021 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 11:42
Orangelights23 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:45:

De PS5 is mijn main console, heb de Series S puur aangeschaft voor Game Pass en staat hier sinds eing vorig jaar. Echter vind ik het besturingssyteem compleet waardeloos werken. Wat voorbeelden:
  • Wanneer ik de Series S opstart (automatisch inloggen op mijn account staat aan), en mijn vrouw doet de tweede controller aan en we starten een game, dan beheert zij mijn account en moet ik inloggen onder haar account. De accounts worden dus omgewisseld
  • Wanneer ik een aantal games download en ik wil er eentje als eerste laten downloaden en hiermee vooraan aan de rij zetten, staat altijd een andere game bovenaan. Gisteren moest ik, toen we iets van 6 games wilden downloaden en daar ééntje van als eerste wilden spelen, vier keer opnieuw die game selecteren om die als eerste te laten downloaden
  • Het gebeurt te vaak dat wanneer ik inlog en ik een Game Pass game start, ik de melding krijg dat ik niet degene ben die het spel gekocht heeft. Wanneer ik een seconden of 10, 20 wacht, kan ik het spel pas starten. Ik heb gecheckt of dit kan liggen doordat er nog geen internetverbinding is gemaakt (bedraad), maar ook al ben ik verbonden krijg ik die melding.
  • Ongeveer de helft van de tijd wanneer ik een game start, gebeurt er simpelweg niets. Ik kan dan gewoon verder rondkijken in het menu en dergelijke, maar de game start niet. Ligt niet aan de controller, we hebben er drie en dit probleem gebeurt ongeacht controller.
  • Wanneer ik een game wil verwijderen en ik klik op uninstall, gebeurt er ook een seconde of 5, 10 niets. Ik kan dan vaker op uninstall blijven klikken, maar dat versnelt niets. Wanneer ik op uninstall heb geklikt en hij is nog niet weg, kan ik vaak ook weer de game starten.
Tot nu toe voelt de Series S als een trage en buggy Windows systeem. Of ik ben verwend geraakt door de PS5 waar ik deze problemen niet ervaar. Zeker geen gebash op Xbox, maar dit zijn zulke irritante punten aan het worden waardoor ik niet meer met veel plezier mijn Series S opstart. Zijn dit herkenbare punten voor anderen, of heb ik gewoon een crappy Series S te pakken?
De laatste drie punten klinken alsof er interferentie is tussen de controllers en de xbox. al geprobeerd om de xbox op een andere plek te zetten met eventueel wat meer line of sight bijvoorbeeld?

Dat eerste heb ik zelf (als ik je goed begrijp iig) opgelost door 1 controller te koppelen aan mijn eigen account en 1 te koppelen aan haar account. Als je dan 1 opstart wordt er gewoon gestart met de gekoppelde account.

[edit] moet ik wel zeggen dat ik een xsx heb trouwens.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-10 18:48
Melantrix schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:51:

De laatste drie punten klinken alsof er interferentie is tussen de controllers en de xbox. al geprobeerd om de xbox op een andere plek te zetten met eventueel wat meer line of sight bijvoorbeeld?

Dat eerste heb ik zelf (als ik je goed begrijp iig) opgelost door 1 controller te koppelen aan mijn eigen account en 1 te koppelen aan haar account. Als je dan 1 opstart wordt er gewoon gestart met de gekoppelde account.

[edit] moet ik wel zeggen dat ik een xsx heb trouwens.
Ik dacht initieel ook aan een soort interferentie, maar heb al een aantal zaken uitgesloten. Ik heb namelijk ook een probleem dat wanneer ik alleen op mijn Series S (dus niet laptop/pc/PS5) download, mijn Philips Hue slecht/niet werkt. In het Philips Hue forum heb ik wat tips gekregen waardoor dat weer beter werkt, onder andere het verplaatsen van de Series S. Daarnaast ben ik ook een keertje verhuisd en staat hij op een compleet andere plek qua indeling, maar de problemen blijven zich voortdoet.

Goede tip wat betreft de controller, ik zal eens kijken hoe ik controllers aan accounts kan linken. Thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46

Om dit op te lossen kun je gebruik maken van de "install now" functie, daarmee zet je die ene game direct bovenaan de rij. Je vindt die functie als je op die ene game 'gaat staan' en vervolgens op de rechter van de middelste knopjes van de controller drukt. Dan krijg je een menu met extra opties met dus o.a. de "install now" optie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:50

BM

Moderator Spielerij
Is haar controller gekoppeld aan haar eigen account? Je kunt in de settings aangeven welke controller bij welk account hoort. Als je dat voor beide controllers doet kun je misschien zelfs het automatisch inloggen op jouw account uitzetten, dat zou dan vanzelf moeten gebeuren als je de controller aanzet. Misschien dat dat wat oplost? Er zijn bij mij amper 2 accounts tegelijk actief, dus zeker ben ik niet. Heb het gedrag wat jij beschrijft wel ooit eerder gezien.
Tot nu toe voelt de Series S als een trage en buggy Windows systeem. Of ik ben verwend geraakt door de PS5 waar ik deze problemen niet ervaar. Zeker geen gebash op Xbox, maar dit zijn zulke irritante punten aan het worden waardoor ik niet meer met veel plezier mijn Series S opstart. Zijn dit herkenbare punten voor anderen, of heb ik gewoon een crappy Series S te pakken?
Ik geloof niet dat dit hardwarematige dingen zijn aan je Series S, helaas heb ik verder geen oplossingen, maar ik begrijp wel dat het uitermate frustrerend kan werken. Zonde, zo hoeft het echt niet te zijn ;(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online

1e punt: Als je naar de download queue gaat (my games and apps en dan via linkermenu naar de tab queue) kun je op de gewenste game klikken en kiezen voor install now. Dan wordt die game als eerste geïnstalleerd. Als je niets kiest download hij in de volgorde waarin jij op install hebt geklikt.

2e punt: ik heb dat ook af en toe maar bij opnieuw aanklikken na een paar seconden doet hij het wel meteen. Is meestal als ik de Xbox net aangezet heb. Ik denk dat hij dan de internet verbinding nog niet geregeld heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[list]
Ik denk dat het misschien kan helpen om je Xbox als home in te stellen als je dat nog niet gedaan hebt:
https://support.xbox.com/...work/console/my-home-xbox

Verder zou je eventueel als laatste redmiddel het ding nog eens compleet kunnen factory resetten, kijken of dat enig verschil maakt. Ik zou dan ook geen games op een USB drive zetten of zo maar gewoon even wat vers downloaden.

Nu ik dat zeg, gebruik je een USB drive of alleen de interne opslag? Het zou ook een haperende drive kunnen zijn namelijk (maar niet de interne, een SSD heeft niet dat soort problemen voor zover ik weet, dan zou het gewoon helemaal niet meer werken).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer paar potjes Vanguard gedaan, dit zal waarschijnlijk wel de laatste keer zijn, want ik denk dat ie morgenavond niet meer werkt hé?

Hoe dan ook, ik vind hem echt veel meer fun dan Cold War. Het speelt fijner merk ik en de paar kleine toevoegingen van destruction hier en daar is tof. Geen idee of we deze gaan halen, want sowieso eerst de Battlefield beta checken en wie weet is de Halo MP wel geweldig....en hoeveel MP games wil je tegelijk spelen? :P

Bij een beta kun je issues krijgen en die zijn er genoeg. Soms ineens gekke stotteringen die niet met de framerate te maken lijkt te hebben. De console die volledig hard crashed, grafische glitches, een NAT die op moderate staat, de audio mix die helemaal messed up is.

Dat is allemaal geen ramp, maar de grote vraag is nu sluipen deze issues er ook bij de full game in? Ik sprak een vriend die vorig jaar Cold War gekocht had en hij zei dat in de full game die hard crash ook zat en pas na een paar maanden kwam een patch die het echt verhielp, heeft het serieus zo lang geduurd?

Speaking of Battlefield. In oktober komt de closed en open beta neem ik aan? Anders zal er ongetwijfeld een trial van tien uur in Game Pass via EA Play komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:17
Ik zit in de Halo beta voor de komende weekenden. :D

Leuke weken zo met al die beta's die er voorbij komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Ik zit in de beta van Aragami 2. Althans qua beweging lijkt het een beta. Verder een prima stealth game voor stealth liefhebbers (er is nu eenmaal niet zo veel in dit genre). Het is wat eentonig van opzet maar de missies zijn kort genoeg om daar niet teveel last van te hebben. Ik doe er 2 of 3 per avond en dan blijft het best te pruimen allemaal. (al zou ik je minimaal twintig betere Xbox spellen kunnen aanraden als je met een verse lei begint :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:44
polopolo150 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:32:

Misschien ook goed om te weten voor anderen: alle Halo insiders kunnen de komende twee weekenden in de bèta. :) Ik dacht dat je wel twee weken voor de flight geregistreerd moest staan als insider, dus nu nog snel aanmelden heeft helaas geen zin meer.
Ik zit al jaren in de Halo Insider Program, maar heb nog steeds geen invite ontvangen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 23:37
Rivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:27:
Ik zit al jaren in de Halo Insider Program, maar heb nog steeds geen invite ontvangen?
Je krijgt volgens ook alleen een melding in Halo Waypoint (https://www.halowaypoint.com/). Ik was blijkbaar ook uitgenodigd voor de July Tech Preview maar heb hier ook geen mail van ontvangen - dus gemist 8)7 .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aRAEgrqcFmfERvekksQjyvgUDkQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qa2NRJOoKm5F63XgmulUOwVK.png?f=fotoalbum_large
XboxFreak36 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:36:
[...]

Je krijgt volgens ook alleen een melding in Halo Waypoint (https://www.halowaypoint.com/). Ik was blijkbaar ook uitgenodigd voor de July Tech Preview maar heb hier ook geen mail van ontvangen - dus gemist 8)7 .
[Afbeelding]
LOL. Zie daar ineens allemaal notifications staan inderdaad.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0zgzOLv.jpg

Maar nog steeds geen September Preview?
Want die MCC Season 8 betreft iets anders?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Caayn
  • Niet online
@Rivanov Ook niks in je spam folder? Hier is de uitnodiging net als de vorige tech preview en andere insider flights gewoon via mail binnen gekomen.

De mail is puur een bevestiging, jouw toegang wordt rechtstreeks gekoppeld aan jouw XBL/MS account en je kan dan via de Insider Hub (app) op jouw console de build downloaden. Mocht je nog niet eerder hebben deelgenomen kan het zijn dat het nog niet zichtbaar is in de insider hub.
Caayn schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:07:
@Rivanov Ook niks in je spam folder? Hier is de uitnodiging net als de vorige tech preview en andere insider flights gewoon via mail binnen gekomen.

De mail is puur een bevestiging, jouw toegang wordt rechtstreeks gekoppeld aan jouw XBL/MS account en je kan dan via de Insider Hub (app) op jouw console de build downloaden. Mocht je nog niet eerder hebben deelgenomen kan het zijn dat het nog niet zichtbaar is in de insider hub.
Nee, niks in spam.
Bedoel je dan de algemene Insider Hub app van Xbox zelf? Of speciale Halo Insider Hub app?

• Caayn
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:09:
[...]

Nee, niks in spam.
Bedoel je dan de algemene Insider Hub app van Xbox zelf? Of speciale Halo Insider Hub app?
De algemene insider hub.
Daar heeft de July Preview in ieder geval niet ingestaan. Zal vanavond eens kijken of de September Preview er wel in staat.

Mijn broer heeft ook een mailtje gekregen over de beta. Dus deze is alleen terug te vinden in de insider hub? En heb ik ook daarna toegang tot de beta aangezien wij sharen of gaat dat hem niet worden?

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:44
Rivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:27:
Ik heb de mail gisteren in mijn Spambox ontvangen. Las op Reddit al dat niet iedereen tegelijk gemaild is en dat veel mails nog wat later zouden volgen. Geen idee of degene die dat verkondigde betrouwbaar was though.

Bij mijn notificaties op Halo Waypoint staat overigens nog niets. Volgens de mail volgt dat later nog:
Congratulations! You’ve been chosen to participate in the upcoming Halo Infinite multiplayer technical preview this weekend, September 23-26, and next weekend, September 30 - October 3! This email is to confirm your selection and inform you that you will receive all the details for this first weekend, including instructions on how to download your pre-release build, in the next few days via email and Waypoint message.

• Caayn
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:41:
Mijn broer heeft ook een mailtje gekregen over de beta. Dus deze is alleen terug te vinden in de insider hub? En heb ik ook daarna toegang tot de beta aangezien wij sharen of gaat dat hem niet worden?
Dat laatste zal waarschijnlijk niet werken. Er is geloof ik een account controle voordat je in het start menu komt.

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Let wel: De mails die zijn uitgestuurd geven expliciet aan dat je 'the next few days' een waypoint bericht zal krijgen: Het is dus normaal dat je nog niets ziet over de nieuwe flight in Halo Waypoint. Verwacht wordt dat er vandaag een hoop nieuws komt, met daarbij de 'echte' waypoint invites.

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 23:37
Vanuit welk e-mailadres worden die invites verstuurd? Ik kan namelijk ook niks terugvinden in trash/spam over mijn uitnodiging van de July Tech Preview.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
XboxFreak36 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:57:
Vanuit welk e-mailadres worden die invites verstuurd? Ik kan namelijk ook niks terugvinden in trash/spam over mijn uitnodiging van de July Tech Preview.
Ik heb mijn invite via: noreply@comms.halowaypoint.com ontvangen.

@devilsnight Dat gaat niet lukken aangezien ze de beta koppelen aan je (invulde) Waypoint profiel en gamertag
D-Ed schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:20:
[...]

Ik heb mijn invite via: noreply@comms.halowaypoint.com ontvangen.

@devilsnight Dat gaat niet lukken aangezien ze de beta koppelen aan je (invulde) Waypoint profiel en gamertag
Ok helaas.

Maar ik begrijp goed dat mijn broer het dus in de insider app kan vinden zodra het zo ver is?

• D-Ed
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:07:
[...]

Ok helaas.

Maar ik begrijp goed dat mijn broer het dus in de insider app kan vinden zodra het zo ver is?
Yep, Zojuist nog even op Halowaypoint gekeken en daar zie ik nog geen invite terwijl ik hem wel in mijn mail heb ontvangen, komt vanzelf goed. Als het goed is versturen ze die invites ook in verschillende ronden..

Acties:
  • +14 Henk 'm!
De afgelopen zomer (want het is vanaf vandaag officieel herfst volgens mij) was op gamegebied toch wel een mooie periode. Een paar grote titels aangevuld met heel veel mooie en kleinere indie games. Precies zoals ik het graag zie. :) Omdat een aantal titels toch wat minder bekend zijn bij het grotere publiek en het proberen echt wel waard zijn hieronder even een kleine recap van wat games waar ik mij de afgelopen maanden mee heb vermaakt.

Te beginnen met Knockout City. Een game die op basis van trailers niet tot zijn recht komt en ik ook overgehaald moest worden door @Exactor it om het een kans te geven. Na de eerste avond heb ik de gehele maand mei volgens mij geen enkel ander spel aangeraakt. :) Het is een PvP dodgeball game met kleine teams waarbij samenwerking echt centraal staat om te kunnen winnen. Ondanks onze leeftijd waren we best wel goed en hebben er echt veel lol in gehad. Mocht je een groepje hebben met in totaal 3 of 4 vrienden en je wilt graag een team based skill game spelen waarbij je erg leuke clutchmomenten kunt beleven dan kan ik je deze aanraden. Ik heb geen idee of deze game nu nog gespeeld wordt, maar een van de leukere MP's van de afgelopen jaren die ik gespeeld heb. Met Gamepass Ultimate kun je hem volgens mij zo spelen via EA Play. Linkje naar Metacritic: https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/knockout-city

Dan over naar een redelijk onbekende maar erg gave game. Death's Door. Staat in veel lijstjes op de nominatie (tot nu toe :P) van game of the year contender. Een erg gave isometrische adventure game met een echte Souls sfeertje. De game zit niet in Gamepass, dus hij zal niet zoveel gespeeld zijn dan als die wel in Gamepass zou hebben gezeten, maar mijn advies is, voor die 19,99 euro is het echt een koopje. Krijgt ook erg goede reviews: https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/deaths-door

En de volgende game laat zien dat EA op zich best wel wat kwaliteit kan leveren, maar dan helaas slechts in hun EA Originals serie. Naast het uitstekende It takes two eerder dit jaar, is er recent ook Lost in Random uitgebracht. Een game met een leuke sfeer en stijl met de nodige humor en een aparte fight mechanic. Namelijk een vorm van card mechanics in real time gevechten. De game duurde voor mijn gevoel net een uurtje of 2/3 te lang, want het gevechtsysteem is wel een klein beetje repetitief aan het einde, maar het verhaal en de wereld maakten dat wel goed. Reviews: https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/lost-in-random

En dan hebben we een game die sommigen geen game noemen, namelijk The Artful Escape. Samen met bijvoorbeeld Sayonara Wild Hearts zijn dit soort games welkome verrassingen in de gamewereld. In essentie is de game qua gameplay niets meer dan een hele simpele platformer gecombineerd met een basisvleugje Guitar Hero, maar het verhaal, de kleuren die van je schermen afspatten in combinatie met de muziek lieten niets te wensen over. Ik heb de game dan ook in 2 sittings uitgespeeld (het zou 1 sitting zijn geweest als het niet zo laat was). De game is echter ook niet heel lang, uurtje of 4, dus ideaal voor tussendoor en in Gamepass. :) Reviews: https://www.metacritic.com/game/pc/the-artful-escape

Daarnaast deze week Tails of Iron gecomplete. De visuals deden me erg denken aan Valiant Hearts. De game is een mix van metroidvania meets souls. De artstyle is erg tof en de combat kan best pittig zijn. Heb er een uurtje of 10 over gedaan en heb me er erg mee vermaakt. Enige nadeel, en dat heb ik wel bij meer games, is dat je echt teveel verschillende gear / wapens, etc. vindt, waardoor ik het zelf vaak minder boeiend vind als ik weer een nieuw wapen of armor heb gevonden, want je komt om in de wapens. Reviews: https://www.metacritic.com/game/playstation-5/tails-of-iron

Dan kan ik nog wel wat verder vertellen over Psychonauts 2 en Hades maar dat is volgens mij niet nodig. Eentje is een van de leukste en creatieve 3D platformers in lange tijd en de andere heeft niet voor niets diverse Game of the Year awards gewonnen. :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Ik moet zeggen dat Surgeon Simulator 2 ook best lachen is. Ik had echt iets serieus en realistisch verwacht zoals Flight Simulator, maar dit is te trol voor woorden, heel goofy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

devilsnight schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:25:
Ik moet zeggen dat Surgeon Simulator 2 ook best lachen is. Ik had echt iets serieus en realistisch verwacht zoals Flight Simulator, maar dit is te trol voor woorden, heel goofy.
Ik werd alleen kotsmisselijk van de FOV schaal en ik kwam niet voorbij de tutorial omdat ik dat been er niet af kon trekken door vage controls (of ik zuig gewoon, dat kan ook :') )

Niet mijn game. Breathedge daarintegen....

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 11:05
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:46:
De afgelopen zomer (want het is vanaf vandaag officieel herfst volgens mij) was op gamegebied toch wel een mooie periode.
Jij hebt meer gevarieerde games gespeeld dan mij :P

Hier is de samenvatting van afgelopen zomer:
Gears 5 waarbij ik nu op 155/181 achievements zit.
Halo MCC samen met @RickS29
Halo Wars Defenitive edition
Shadow of the Tomb Raider

Dat was mijn samenvatting vol shooters :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
polopolo150 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:32:

Ook een invite ontvangen voor de Halo beta.
En een key voor de Scavengers closed beta :)

Ook in de Insider Hub nog geen melding van een invite. :{

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8ApfGbV.jpg

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:01
@Notna haha met dat been had ik ook problemen, je moet je hand uitstrekken om erbij te kunnen. Iets met linker bumper ingedrukt houden als ik mij goed herinner.

Lichtpuntje...

LuisjeNL schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:10:
@Notna haha met dat been had ik ook problemen, je moet je hand uitstrekken om erbij te kunnen. Iets met linker bumper ingedrukt houden als ik mij goed herinner.
Ja het is even apart, maar als je in de options kijkt zie je de controls ook. Eerst had ik de linkerhand helemaal verkeerd en kon niks oppakken, de game legde niet uit hoe ik de hand correct kon draaien , maar even in het controls scherm kijken en het zat goed.

• Exactor it
  • Nu online
Rivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:04:
Ook in de Insider Hub nog geen melding van een invite. :{

[Afbeelding]
Ik heb wel de mail maar er staat niets in de Insider Hub.
Exactor it schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:26:
[...]

+1

B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
Exactor it schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:26:
[...]

Ik heb de Halo preview van de vorige keer gewoon laten staan. Ga er eigenlijk vanuit dat deze wordt ge-update.

• D-Ed
  • Niet online
mobygo76 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:08:
[...]

Ik heb de Halo preview van de vorige keer gewoon laten staan. Ga er eigenlijk vanuit dat deze wordt ge-update.
Yup, Ik ook eigenlijk. Heb wel de mail maar nog geen notificatie op Waypoint

• Amaze86
devilsnight schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:00:
[...]

Ben benieuwd of dit wat gaat worden.
Meer zin in dit dan in nieuwe cod :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Ik keek ook best uit naar deze game maar speel nu de beta van Hell Let Loose en damn die is nice.

Insurgency Sandstorm is voor mij nog ff naar de achtergrond.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
[...]

Gaat worden? Die game is al uit sinds 2018 met 86% erg posi op Steam dus het is al wat 😅
Ik wil gerust games pre-orderen maar ben een beetje voorzichtig geworden sinds het een trend is om uit te stellen, welke is de volgende in de lijst?

En ik twijfel over Life is Strange: True Colors, deze is recent uitgekomen :) iemand ervaring met de game? :)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 22-09-2021 20:03 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

FIFA 22 ziet er grafisch toch echt weer top uit hoor op de Series X.
Rete strak.

Pagina: 1 ... 233 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord