Misschien moet ik eens wat doen aan mijn instellingen wijzigen aan mijn instellingen want ik zie oprecht geen verschil met FIFA21, en het gras ziet er nog steeds zo nep donker uitRivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:42:
FIFA 22 ziet er grafisch toch echt weer top uit hoor op de Series X.
Rete strak.
Ik wist dat het een pc only game was voor lange tijd, maar of het echt goed was wist ik nog niet. Hopelijk is de X versie ook nice dan. Een demo zou leuk zijn ook.Beakzz schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:39:
[...]
Gaat worden? Die game is al uit sinds 2018 met 86% erg posi op Steam dus het is al wat 😅
Vind het persoonlijk jammer dat Hell Let Loose volledig leunt op teamwork.Sipio schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:23:
[...]
Ik keek ook best uit naar deze game maar speel nu de beta van Hell Let Loose en damn die is nice.
Insurgency Sandstorm is voor mij nog ff naar de achtergrond.
Ga hem daardoor waarschijnlijk over slaan ook al ziet het er waanzinnig uit.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hier mensen bekend met HDMI problemen op hun LG OLED tv (in mijn geval een C9) bij het schakelen tussen normale tv weergave (Ziggo box aangesloten op HDMI 1) en HDR weergave (Xbox aangesloten op HDMI 3)?
Nadat ik eerst aan het gamen was op de XBOX (in HDR), daarna schakelde naar tv via Ziggo (geen HDR, dus de tv moet dan even kort omschakelen) en toen weer terugschakelde naar de XBOX (en dus weer omschakelen naar HDR) krijg ik geen beeld meer via HDMI 3. Zowel niet via de Xbox, als ook niet via het Ziggo kastje (nadat ik die even had omgewisseld naar HDMI 3).
Ik snap er niets van... Ik heb de tv al opnieuw opgestart, maar dat biedt voor nu geen oplossing
(en jaja, dit is een Xbox topic, I know, maar volgens mij gamen hier veel mensen op een LG OLED toestel).
Nadat ik eerst aan het gamen was op de XBOX (in HDR), daarna schakelde naar tv via Ziggo (geen HDR, dus de tv moet dan even kort omschakelen) en toen weer terugschakelde naar de XBOX (en dus weer omschakelen naar HDR) krijg ik geen beeld meer via HDMI 3. Zowel niet via de Xbox, als ook niet via het Ziggo kastje (nadat ik die even had omgewisseld naar HDMI 3).
Ik snap er niets van... Ik heb de tv al opnieuw opgestart, maar dat biedt voor nu geen oplossing
(en jaja, dit is een Xbox topic, I know, maar volgens mij gamen hier veel mensen op een LG OLED toestel).
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Volgende week Hot Wheels Unleashed, ik hoop op goede cijfers want ik heb wel zin in een arcade racer met track-builder.
Week later Monkey Ball en Far Cry 6, het geld uitgeven aan games voor de Series X gaat dan eindelijk beginnen.
Week later Monkey Ball en Far Cry 6, het geld uitgeven aan games voor de Series X gaat dan eindelijk beginnen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb ook een LG oled C9 icm XSX. Beide rechtstreeks via hdmi aangesloten, jij ook?Rossi46 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:12:
Hier mensen bekend met HDMI problemen op hun LG OLED tv (in mijn geval een C9) bij het schakelen tussen normale tv weergave (Ziggo box aangesloten op HDMI 1) en HDR weergave (Xbox aangesloten op HDMI 3)?
Heb het probleem niet, net nog even geprobeerd. Wat ik wel vaker heb gejad is dat hij wel eens het beeld niet wil laden en dat het ff duurt voordat dat hdr logo rechtsboven in beeld komt. Dan verdwijnt dat no signal weer uiteindelijk. Wellicht even de hdmi kabel eruit en desnoods even een andere hdmi kabel proberen? Of de tv even een reset geven als het aan blijft houden?
Eenmaal gehad. Elke hdmi poort liet geen beeld meer zien hierna ook, tv was helemaal de weg kwijt.Rossi46 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:12:
Heb de gehele tv hoek van het lichtnet gehaald en na 10min weer eens aangeslingerd en toen werkte alles weer zoals het moet.
Heel bizar. Nooit meer voorgekomen gelukkig (tikt even af op hout..)
C9 ook.
Gister paar potjes gespeeld. Visueel is de game inderdaad echt vrijwel identiek aan FIFA 21.Steven030 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:55:
[...]
Misschien moet ik eens wat doen aan mijn instellingen wijzigen aan mijn instellingen want ik zie oprecht geen verschil met FIFA21, en het gras ziet er nog steeds zo nep donker uit
Gameplaywise is er gelukkig wel een hoop verandert (en verbetert!)
JDL15 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 00:09:
[...]
Heb ook een LG oled C9 icm XSX. Beide rechtstreeks via hdmi aangesloten, jij ook?
Heb het probleem niet, net nog even geprobeerd. Wat ik wel vaker heb gejad is dat hij wel eens het beeld niet wil laden en dat het ff duurt voordat dat hdr logo rechtsboven in beeld komt. Dan verdwijnt dat no signal weer uiteindelijk. Wellicht even de hdmi kabel eruit en desnoods even een andere hdmi kabel proberen? Of de tv even een reset geven als het aan blijft houden?
Hier lijkt ongeveer hetzelfde te zijn gebeurd. Vanochtend nogmaals geprobeerd en warempel er is gewoon beeld alsof er niets aan de hand wasPepieNL schreef op donderdag 23 september 2021 @ 06:34:
[...]
Eenmaal gehad. Elke hdmi poort liet geen beeld meer zien hierna ook, tv was helemaal de weg kwijt.
Heb de gehele tv hoek van het lichtnet gehaald en na 10min weer eens aangeslingerd en toen werkte alles weer zoals het moet.
Heel bizar. Nooit meer voorgekomen gelukkig (tikt even af op hout..)
C9 ook.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik heb een enkele keer no signal als ik de xbox gebruik. Wat ik dan doe is op de homeknop drukken en dan of 2 naar beneden en dan enter als ik op het startscherm hoor te zitten, of direct op enter als ik in een game zit om naar het homescherm te gaan. Doordat er dan een mode verandert pakt hij hem (bijna) altijd weer op.
Toen ik de xbox net had gebeurde het bijna dagelijks, tegenwoordig eigenlijk zelden tot nooit meer.
(C9)
Toen ik de xbox net had gebeurde het bijna dagelijks, tegenwoordig eigenlijk zelden tot nooit meer.
(C9)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Fifa 21 was toch ook een XBox Series X/S versie? Ik denk dat je moet kijken hoe 21 en 22 verschillen van 20 voor een eerlijk oordeel op dit gebied.Timothy3000 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:00:
[...]
Gister paar potjes gespeeld. Visueel is de game inderdaad echt vrijwel identiek aan FIFA 21.
Gameplaywise is er gelukkig wel een hoop verandert (en verbetert!)
Ja dat klopt wel idd, een mic is wel aan te raden, al moet ik wel zeggen dat ik ook niet altijd de kans of zin heb om een mic te gebruiken hoor, meestal savonds na 20h pas en heb gistermiddag toch ook een paar mooie potjes gehad zonder.justifire schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:00:
[...]
Vind het persoonlijk jammer dat Hell Let Loose volledig leunt op teamwork.
Ga hem daardoor waarschijnlijk over slaan ook al ziet het er waanzinnig uit.
Sterker nog ik heb nog niet één keer meegemaakt dat we überhaupt een commander in het team hadden.
Er zijn er echt genoeg die zonder mic spelen maar dat kan misschien ook door de beta komen met nieuwe spelers dat weet ik niet.
Mischien dat na de full release op consoles het nog serieuzer wordt geen idee.
Maar de game zelf is echt vet, de spanning, de grauwe realistische graphics en vooral ook het geluid is echt super.
Erg jammer ook dat de beta niet voor xbox is anders had je in ieder geval ff kunnen proberen, geen idee ook wat daar de reden voor is.
ArthurMorgan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:22:
Ik heb een enkele keer no signal als ik de xbox gebruik. Wat ik dan doe is op de homeknop drukken en dan of 2 naar beneden en dan enter als ik op het startscherm hoor te zitten, of direct op enter als ik in een game zit om naar het homescherm te gaan. Doordat er dan een mode verandert pakt hij hem (bijna) altijd weer op.
(C9)
Bizar om te lezen dit maar 'blij' dat het bij een ander ook gebeurd is, puur ter bevestiging.Rossi46 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:14:
[...]
[...]
Hier lijkt ongeveer hetzelfde te zijn gebeurd. Vanochtend nogmaals geprobeerd en warempel er is gewoon beeld alsof er niets aan de hand wasGeen idee waarom het gisteren allemaal zo vreemd ging, maar ik ben allang blij
Zeker omdat ik de C9 echt een top toestel vind en daar nog lang gebruik van hoop te kunnen maken i.c.m. met de XSX!
Het kwartje viel wel toen ik overschakelde naar andere HDMI signalen en daar het beeld ook op zwart bleef.
Iets heeft dat TV helemaal over de zeik geholpen.
Volgens mij is het gewoon iets in de communicatie tussen xbox en TV. Doordat er over dezelfde HDMI kabel opeens een andere mode gebruikt wordt. Ik heb zelf overigens nooit gehad dat als ik vervolgens naar bijvoorbeeld de chromecast schakelde dat die ook op no signal stond (geloof ik).
Ik heb in elk geval niet de indruk dat er echt iets aan de hand is wat uiteindelijk de tv sloopt oid
Het gebeurt volgens mij vooral als ik te snel wissel. dus bijvoorbeeld een game start en dan nog even snel terug schakel naar het homescherm.
Ik heb in elk geval niet de indruk dat er echt iets aan de hand is wat uiteindelijk de tv sloopt oid
Het gebeurt volgens mij vooral als ik te snel wissel. dus bijvoorbeeld een game start en dan nog even snel terug schakel naar het homescherm.
[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-09-2021 08:47 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Sable is vanaf vandaag te spelen in Gamepass. Hij krijgt echt hele mixed reviews:
https://www.metacritic.com/game/pc/sable?ref=hp
Ik ga hem wel een kans geven, maar ga er met blanco verwachtingen in.
Gelet op de opmerkingen over bugs wacht ik alleen nog wel even een weekje of 2, mogelijk hebben ze dan wellicht al wat gepatched.
Ik ga hem wel een kans geven, maar ga er met blanco verwachtingen in.
Gelet op de opmerkingen over bugs wacht ik alleen nog wel even een weekje of 2, mogelijk hebben ze dan wellicht al wat gepatched.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Update van de Halo Insider. Wordt bij mij nu geupdate, 21gb.
Ik vond de demo echt fantastisch. Voelde als een ruwe diamant. Kan niet wachten om Sable te spelen maar wanneer dat is kan nog wel even duren. Komen veel te veel goede games uit de afgelopen tijd!uchiha tijntje schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:08:
Sable is vanaf vandaag te spelen in Gamepass. Hij krijgt echt hele mixed reviews:
Ik ga hem wel een kans geven, maar ga er met blanco verwachtingen in.![]()
Uhu, ik vond de demo ook echt tof. Alleen benieuwd hoe lang dat tof blijft.Timothy3000 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:28:
[...]
Ik vond de demo echt fantastisch. Voelde als een ruwe diamant. Kan niet wachten om Sable te spelen maar wanneer dat is kan nog wel even duren. Komen veel te veel goede games uit de afgelopen tijd!
Fifa 22 zou de eerste 'dedicated' voor next-gen zijn, waar Fifa 21 een old-gen met next-gen patch was (kwam pas 2 maanden later uit). Maar grafisch valt enkel op als ze 'close up' replays bekijkt, het grootste verschil tussen old-gen/next-gen was de laadtijden bij online potjes, omdat iedereen op next-gen op een aanzienlijk snellere console zat.gr1542 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:23:
[...]
Fifa 21 was toch ook een XBox Series X/S versie? Ik denk dat je moet kijken hoe 21 en 22 verschillen van 20 voor een eerlijk oordeel op dit gebied.
En waar het grafisch zeker beter is geworden, kan ik niet direct zeggen dat de gameplay zoveel beter is geworden, nog steeds teveel auto-lock/single-out, maarja.. zolang PES (of hoe dat nu heet) niets doet met pro-clubs, blijft fifa de standaard die ik elk jaar koop (ik heb ze nu alle 26 - alleen fifa 96 niet
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zijn er misschien meer mensen die geregeld last hebben van een verkeerde resolutie weergave na een update van de XSX? Het komt hier geregeld voor dat na een update de console de laagst mogelijke resolutie pakt, iets van 640p ofzo? Ik kan dit dan niet meer handmatig aanpassen in het menu ( andere opties qua resolutie geeft ie dan niet weer), het enige wat dan nog werkt is een harde reset en in het ergste geval zelfs de stroom eraf om het weer gefixt te krijgen.
Dit gebeurt alleen na een update, maar gezien er best veel updates voorbij komen begint het nu een beetje irritant te worden.
Dit gebeurt alleen na een update, maar gezien er best veel updates voorbij komen begint het nu een beetje irritant te worden.
PES is free to play dit jaar. Inderdaad geen Pro clubs vooralsnog maar ze gaan extra modussen toevoegen (een aantal via betaalde DLC) gedurende het jaar. Tot nu toe ziet het er allemaal uit als een mobile port met nadruk op de FUT modus (Myclub) maar wel een spel om in de gaten te houden. Qua gameplay vind ik PES echt tien keer beter dan fifa. Alles buiten het veld doet fifa veel beter.SinergyX schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:52:
[...]
Fifa 22 zou de eerste 'dedicated' voor next-gen zijn, waar Fifa 21 een old-gen met next-gen patch was (kwam pas 2 maanden later uit). Maar grafisch valt enkel op als ze 'close up' replays bekijkt, het grootste verschil tussen old-gen/next-gen was de laadtijden bij online potjes, omdat iedereen op next-gen op een aanzienlijk snellere console zat.
En waar het grafisch zeker beter is geworden, kan ik niet direct zeggen dat de gameplay zoveel beter is geworden, nog steeds teveel auto-lock/single-out, maarja.. zolang PES (of hoe dat nu heet) niets doet met pro-clubs, blijft fifa de standaard die ik elk jaar koop (ik heb ze nu alle 26 - alleen fifa 96 niet).
Gefaseerde uitrol dus, hier namelijk nog geen nieuwe mail of notificatie op Halo Waypoint. Hopen dat ie vandaag nog komt, heb morgen al wat tijd vrij om te spelen.mobygo76 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:17:
[...]
PES is sowieso dood helaas. De versie van dit jaar is een aanfluiting. Daar zitten nog meer microtransactions in dan in Fifa.SinergyX schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:52:
[...]
Fifa 22 zou de eerste 'dedicated' voor next-gen zijn, waar Fifa 21 een old-gen met next-gen patch was (kwam pas 2 maanden later uit). Maar grafisch valt enkel op als ze 'close up' replays bekijkt, het grootste verschil tussen old-gen/next-gen was de laadtijden bij online potjes, omdat iedereen op next-gen op een aanzienlijk snellere console zat.
En waar het grafisch zeker beter is geworden, kan ik niet direct zeggen dat de gameplay zoveel beter is geworden, nog steeds teveel auto-lock/single-out, maarja.. zolang PES (of hoe dat nu heet) niets doet met pro-clubs, blijft fifa de standaard die ik elk jaar koop (ik heb ze nu alle 26 - alleen fifa 96 niet).
Ik moet zeggen dat die 343 employees er uitzien alsof ze flink wat nachten doorhalen. Kan ook aan de belichting liggen.

Hij lijkt me heel tof!uchiha tijntje schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:08:
Ik ga hem wel een kans geven, maar ga er met blanco verwachtingen in.![]()
Net als Crown Trick
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Mijn Series X net een weekje binnen en moet zeggen dat ik best wel onder de indruk ben van de propositie en mogelijkheden van de Xbox icm de Gamepass.
Echter probeer ik via mijn telefoon een game op afstand te installeren. Ik blijft echter een foutmelding krijgen en kan de "actieve downloads".
Inmiddels zijn de games via de Xbox zelf al geïnstalleerd en kan de downloads ook niet meer van mijn telefoon verwijderen. Meer mensen die hier last van hebben en evt een oplossing hebben?
/f/image/DPrBy8972MFQlxamRX6WX6dl.png?f=fotoalbum_large)
Echter probeer ik via mijn telefoon een game op afstand te installeren. Ik blijft echter een foutmelding krijgen en kan de "actieve downloads".
Inmiddels zijn de games via de Xbox zelf al geïnstalleerd en kan de downloads ook niet meer van mijn telefoon verwijderen. Meer mensen die hier last van hebben en evt een oplossing hebben?
/f/image/DPrBy8972MFQlxamRX6WX6dl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NjhtUfGRvrRujQjBbCqjvedD.png?f=fotoalbum_large)
Ach tja, daar las ik ook al wat 'reacties' op maar die eerste dame had toevallig wat wallen onder haar ogen maar de rest van de crew zat er toch gewoon chill bij. Iedereen is ineens een psycholoog/deskundige. Voor hetzelfde geld werkt ze als vrijwilliger bij de brandweer en had ze in de nacht een klusje, weten we allemaal niet heGraft schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:30:
[...]
Ik moet zeggen dat die 343 employees er uitzien alsof ze flink wat nachten doorhalen. Kan ook aan de belichting liggen.
Bij mij helpt het om de tv even van input kanaal te wisselen (bijvoorbeeld naar tv en terug naar xbox)DutchOwnage schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:01:
Zijn er misschien meer mensen die geregeld last hebben van een verkeerde resolutie weergave na een update van de XSX? Het komt hier geregeld voor dat na een update de console de laagst mogelijke resolutie pakt, iets van 640p ofzo? Ik kan dit dan niet meer handmatig aanpassen in het menu ( andere opties qua resolutie geeft ie dan niet weer), het enige wat dan nog werkt is een harde reset en in het ergste geval zelfs de stroom eraf om het weer gefixt te krijgen.
Lijkt overigens maar zelden voor te komen hier (LG tv, geen OLED)
Ik kende game zelf nog niet, maar de trailer is echt geweldig in elkaar gezet.
Hebben jullie deze ooit al eens gezien?
Hebben jullie deze ooit al eens gezien?

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Iemand op XboxEra heeft dit probleem ook al heel lang. Hij heeft een CX OLED. Hij wacht nog altijd op een fix. Lijkt me extreem irritant als je deze issue hebt zeg.DutchOwnage schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:01:
Met updates bedoel je insider/preview updates voor de console?
Gisteren even de xbox serie s op de lg oled c1 2021 model aangesloten. Kreeg netjes de melding wil game modus hdr enz inschakelen. Ik wilde dat wel. Nu is ineens zo dat af en toe het beeld op zwart gaat en iets in de beeld instellingen schakeld. Best wel ververlend tijdens de game.
Meerdere mensen hier bekend
Mee?
Mee?
Ik kijk er nu wat gameplay van, maar wat ren je bizar langzaam in Hell let Loose joh, veel trager dan BF. Maar je speelt dus voornamelijk tegen andere spelers zoals BF of zit er ook soort co-op in dat je tegen A.I. baddies vecht?Sipio schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:23:
[...]
Ik keek ook best uit naar deze game maar speel nu de beta van Hell Let Loose en damn die is nice.
Insurgency Sandstorm is voor mij nog ff naar de achtergrond.
Met al die "nieuwe" war shooters naast BF en CoD zou het echt niet verkeerd zijn als er demo's van Insurgency en Hell let Loose waren. Jammer dat ik die betas ben misgelopen.
[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 23-09-2021 11:35 ]
Wel bij het opstarten van de game, maar niet tijdens het spelen zelf (hier een C9). Althans, het is sinds launch hooguit 2 of 3 keer voorgekomen dat tijdens het spelen het scherm even op zwart ging.Coldbullet schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:18:
Gisteren even de xbox serie s op de lg oled c1 2021 model aangesloten. Kreeg netjes de melding wil game modus hdr enz inschakelen. Ik wilde dat wel. Nu is ineens zo dat af en toe het beeld op zwart gaat en iets in de beeld instellingen schakeld. Best wel ververlend tijdens de game.
Mee?
Het is straks mogelijk om je oude Xbox 360 gamerpic op te halen en te gebruiken op je Xbox Series X|S. Xbox engineering lead Eden Marie deelde op Twitter een bericht waarin ze laat zien dat Alpha Skip Ahead Insiders met de feature aan de slag kunnen, nadat fans veelvuldig om deze optie hadden gevraagd.
Er zitten echter wel een paar kleine addertjes onder het gras, via deze feature kun je alleen je huidige gamerpic ophalen en gebruiken op je profiel. Mocht je de afbeelding willen veranderen, dan zul je je oude, vertrouwde Xbox 360 weer moeten aanslingeren. Mocht je in het verleden geen Xbox 360 hebben gehad, dan is deze feature vanzelfsprekend niet beschikbaar
Er zitten echter wel een paar kleine addertjes onder het gras, via deze feature kun je alleen je huidige gamerpic ophalen en gebruiken op je profiel. Mocht je de afbeelding willen veranderen, dan zul je je oude, vertrouwde Xbox 360 weer moeten aanslingeren. Mocht je in het verleden geen Xbox 360 hebben gehad, dan is deze feature vanzelfsprekend niet beschikbaar
Hey all, I know a bunch of you were asking for a way to go back to your Xbox 360 gamerpic. Exploration Time to the rescue!
— Eden Marie (@neonepiphany) 21 september 2021
If you're an Alpha Skip Ahead Insider, you may need to reboot your console, but starting today you'll find a new option in your "change gamerpic" screen. pic.twitter.com/YWijIJR2HE
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 23-09-2021 11:41 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Welke app is dat dan specifiek? Ik vind alleen de halo insider MCC.mobygo76 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:17:
[...]
Vorige playtest helaas niet bij kunnen wonen door vakantie. Maar wil nu wel graag aan de gang.
Huh? Ik heb mijn 360 gamerpic al sinds ik de Series X heb.G_Dragon schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:41:
Het is straks mogelijk om je oude Xbox 360 gamerpic op te halen en te gebruiken op je Xbox Series X|S. Xbox engineering lead Eden Marie deelde op Twitter een bericht waarin ze laat zien dat Alpha Skip Ahead Insiders met de feature aan de slag kunnen, nadat fans veelvuldig om deze optie hadden gevraagd.
[Embed: title]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wat ik wel heb (icm de C9) is dat ik wanneer net start met gamen op de XSX dat het beeld dus even op zwart kan gaan en weer terug komt (kwestie van 1 seconde). Dat gebeurt alleen als ik de TV en XSX net heb opgestart en verder tijdens de game sessies niet meer!Powder Toastman schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:35:
[...]
Wel bij het opstarten van de game, maar niet tijdens het spelen zelf (hier een C9). Althans, het is sinds launch hooguit 2 of 3 keer voorgekomen dat tijdens het spelen het scherm even op zwart ging.
Vanavond maar eens Halo spelen
Dank je. Zal dat eens proberendragoncry schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:51:
[...]
Bij mij helpt het om de tv even van input kanaal te wisselen (bijvoorbeeld naar tv en terug naar xbox)
Lijkt overigens maar zelden voor te komen hier (LG tv, geen OLED)
Ja. Ook een CX hier en idd insider/preview updates. Maar het gebeurt bij zeker de helft van de updates, dus zal niet aan die updates liggen. Ik vermoed toch eerlijk gezegd een LG dingetje.devilsnight schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:57:
[...]
Iemand op XboxEra heeft dit probleem ook al heel lang. Hij heeft een CX OLED. Hij wacht nog altijd op een fix. Lijkt me extreem irritant als je deze issue hebt zeg.
Met updates bedoel je insider/preview updates voor de console?
Volgens mij de Halo Infinite beta die de meeste mensen die de eerste flight meededen nog op de console/pc hebben staan.. (ik kan vanavond pas checken)swoutr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:42:
[...]
Welke app is dat dan specifiek? Ik vind alleen de halo insider MCC.
Vorige playtest helaas niet bij kunnen wonen door vakantie. Maar wil nu wel graag aan de gang.
Het kan de console zijn en dan zou je kunnen proberen een andere te krijgen. Want als het aan LG ligt zou dan niet iedereen met een CX en een XSX dit moeten hebben? Not sure.DutchOwnage schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:12:
[...]
Ja. Ook een CX hier en idd insider/preview updates. Maar het gebeurt bij zeker de helft van de updates, dus zal niet aan die updates liggen. Ik vermoed toch eerlijk gezegd een LG dingetje.
Groter geschaald? De reden dat ik de 360 pic vervangen heb is omdat die in postzegelformaat op je profiel komt te staan. Sowieso kan je via je browser eender welke foto opladen als profielfoto, dus zie de noodzaak zo niet echt.G_Dragon schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:41:
[Embed: title]
Het lopen is idd traag en ik denk buiten punten veroveren het idd ook niet te vergelijken is met een BF of CoD, (die games vind ik trouwens ook mooi hoor)devilsnight schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:31:
[...]
Ik kijk er nu wat gameplay van, maar wat ren je bizar langzaam in Hell let Loose joh, veel trager dan BF. Maar je speelt dus voornamelijk tegen andere spelers zoals BF of zit er ook soort co-op in dat je tegen A.I. baddies vecht?
Met al die "nieuwe" war shooters naast BF en CoD zou het echt niet verkeerd zijn als er demo's van Insurgency en Hell let Loose waren. Jammer dat ik die betas ben misgelopen.
Dit is echt totaal anders, en geen AI, 50vs50 players.
Ben zelf meer een casual speler en wat @justifire ook al eerder aangaf leunt deze echt zwaar op teamplay wat misschien ook niet voor iedereen weg gelegd is (ik vind het tot nu toe echt vet hoor maar kan ook zijn dat ik eerdaags denk van pff ff wat anders)
Je ligt letterlijk met één goed gericht schot aan de grond en als je dan een squad leader hebt die nog geen outpost heeft geplaatst, en er is geen medic in de buurt kun je soms best een stuk moeten lopen om weer hij de actie te komen, diezelfde squad leader kan misschien ook niet eens een outpost plaatsen omdat er geen support is die supplies geplaatst heeft, dus ja echt ontzettend team gericht.
Maar de game zelf is echt mooi, het geluid van de wapens en explosies zo heb ik het nog niet eerder meegemaakt in een shooter.
Dat lijkt wel redelijk op dat spel met die geiten in hoofdrolG_Dragon schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:52:
Ik kende game zelf nog niet, maar de trailer is echt geweldig in elkaar gezet.
Hebben jullie deze ooit al eens gezien?![]()
[YouTube: Catlateral Damage Remeowstered – Launch Trailer]
Leuk voor af en toe tussendoor
Ik ga mij er eens wat in verdiepen. Heb jij een link toevallig waarin die andere persoon ook hetzelfde probleem ervaart?devilsnight schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:22:
[...]
Het kan de console zijn en dan zou je kunnen proberen een andere te krijgen. Want als het aan LG ligt zou dan niet iedereen met een CX en een XSX dit moeten hebben? Not sure.
Als ik er niet wijzer uit wordt, kan ik alsnog contact op nemen met MS. Ik hoop dat het Advanced Exchange programma nog in gebruik is, heb daar goede ervaringen mee uit het verleden. Een optie is natuurlijk ook om uit het Insider programma te stappen, al lijkt mij dat niet de juiste route.
Het is echt iets wat ik heel graag zou willen proberen, er komen zeker geen betas meer hé? Een demo zou ideaal zijn of misschien zo'n free play days weekend van Xbox. Ik ben ook zeker benieuwd naar Insurgency. Wel fijn om te horen dat het er goed uit ziet en goed klinkt ook, is echt zeer belangrijk met dit soort games. Audio in games als het goed gedaan is kan ik echt van genieten.Sipio schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:48:
[...]
Het lopen is idd traag en ik denk buiten punten veroveren het idd ook niet te vergelijken is met een BF of CoD, (die games vind ik trouwens ook mooi hoor)
Dit is echt totaal anders, en geen AI, 50vs50 players.
Ben zelf meer een casual speler en wat @justifire ook al eerder aangaf leunt deze echt zwaar op teamplay wat misschien ook niet voor iedereen weg gelegd is (ik vind het tot nu toe echt vet hoor maar kan ook zijn dat ik eerdaags denk van pff ff wat anders)
Je ligt letterlijk met één goed gericht schot aan de grond en als je dan een squad leader hebt die nog geen outpost heeft geplaatst, en er is geen medic in de buurt kun je soms best een stuk moeten lopen om weer hij de actie te komen, diezelfde squad leader kan misschien ook niet eens een outpost plaatsen omdat er geen support is die supplies geplaatst heeft, dus ja echt ontzettend team gericht.
Maar de game zelf is echt mooi, het geluid van de wapens en explosies zo heb ik het nog niet eerder meegemaakt in een shooter.
Deze dudeDutchOwnage schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:53:
[...]
Ik ga mij er eens wat in verdiepen. Heb jij een link toevallig waarin die andere persoon ook hetzelfde probleem ervaart?
.
https://forum.xboxera.com...circus/8696/5585?u=staffy
Ik wil dus de FIFA 22 trial downloaden (10 uur uitproberen via GPU), alleen via de console kan ik deze niet vinden. Via de app wel, dus geïnstalleerd, maar als ik dan wil starten, dan vraagt ie of ik de game bezit. Mis ik iets?
@devilsnight Denk idd geen betas meer, game komt 5 oktober uit, maar idd een free play weekend oid zou mooi zijn.
Geen oplossing helaas. Hier krijg ik bij één van de twee xboxen ook deze melding (dacht de XSX), maar hij installeert ze wel netjesJesseSebastian schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:45:
Mijn Series X net een weekje binnen en moet zeggen dat ik best wel onder de indruk ben van de propositie en mogelijkheden van de Xbox icm de Gamepass.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Gamertag: timmie271
Ik blijf heel benieuwd naar hoe die B&O Beoplay Portal voor Xbox klinkt. Ik hoor er super goede dingen over, dat je echt geluiden waarneemt die je eerder niet echt hoorde. Maar ik lees ook echt dat de bass te wensen overlaat, behoorlijk zelfs en dan ben ik snel klaar. I need my powerful bass! 
Maar ik heb hier al eens eerder reacties voorbij zien komen over Audeze Penrose. Sommigen van jullie hebben de Penrose X toch?
Maar ik heb hier al eens eerder reacties voorbij zien komen over Audeze Penrose. Sommigen van jullie hebben de Penrose X toch?
Heb dezelfde setup en ervaarde het probleem laatst hier ook. Is overigens pas 1x voorgekomen maar ik gebruik de XSX dan ook niet zo vaak.DutchOwnage schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:53:
[...]
Ik ga mij er eens wat in verdiepen. Heb jij een link toevallig waarin die andere persoon ook hetzelfde probleem ervaart?
Als ik er niet wijzer uit wordt, kan ik alsnog contact op nemen met MS. Ik hoop dat het Advanced Exchange programma nog in gebruik is, heb daar goede ervaringen mee uit het verleden. Een optie is natuurlijk ook om uit het Insider programma te stappen, al lijkt mij dat niet de juiste route.
Pff balen, maar hopelijk wordt dit vroeg of laat gefixed.timmie271 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:51:
[...]
Geen oplossing helaas. Hier krijg ik bij één van de twee xboxen ook deze melding (dacht de XSX), maar hij installeert ze wel netjes
* knip * zullen we dit soort offtopic en rasitische commentaar lekker buiten tweakers laten?Rossi46 schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:39:
Vandaag Last Stop uitgespeeld, beschikbaar via Game Pass. Mooie game om te zien, leuke stijl. Maar verder... Idee van het verhaal is leuk, met drie verhaallijnen. Maar echt boeien kon de game me niet. Het speelt natuurlijk makkelijk weg, maar ik ken betere 'verhalende' games. Daarbij waren de controls soms erg vaag, wat irritant is. Echt aanraden kan ik de game helaas niet.
[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:47 ]
* niet op ingaan
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:48 ]
Zie nu wel dat ie het normaal doet bij mij.JesseSebastian schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:07:
[...]
Pff balen, maar hopelijk wordt dit vroeg of laat gefixed.
Dan zou het zichzelf uiteindelijk toch moeten herstellen, maar wanneer dat is. Geen flauw idee
Heb deze "game" in twee avonden uitgespeeld, mij er prima mee vermaakt. Woke? Mij niet opgevallen. En uiteindelijk moet speel je alle drie de verhaallijnen spelen, dus is slechts een keuze welke je als eerste speelt.
Kan natuurlijk zijn dat het spel niet jouw smaak is, maar jouw bovenstaande argumenten zijn mijns inziens wel erg kort door de bocht.
[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:49 ]
* knip *
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:48 ]
* knip * niet op ingaan
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:50 ]
niet op ingaan
[ Voor 99% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:51 ]
* knip *
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:51 ]
Ik ga het mee maken! Was best wel vervelend moet ik zeggen.Powder Toastman schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:35:
[...]
Wel bij het opstarten van de game, maar niet tijdens het spelen zelf (hier een C9). Althans, het is sinds launch hooguit 2 of 3 keer voorgekomen dat tijdens het spelen het scherm even op zwart ging.
Maar wat gamed het heerlijk op dr oled mohhh een plaatje hoor en ja ook op dr serie s
Ik zit met een raar en lastig probleem, ik heb mijn Xbox geinstalleerd een paar maanden geleden en daarna GTA5 erop gezet.
Op 1 of andere manier ziet iedereen mij offline (ja ik sta op online weergeven) ik kan gewoon met iedereen spelen alleen omdat ze mij niet online zien moet ik iedereen uitnodigen voor een game want ik ben offline voor hen.
Ook in de Xbox app op android ziet hij mijn console niet.
Nu heb ik 2 opties, of iemand heeft de gouden oplossing, hopelijk of ik ga naar fabrieksinstellingen in de hoop dat dan alles wel werkt, maar wss ben ik dan al mijn voortgang van GTA kwijt, en dat is geen optie vrees ik tenzij ik dat kan backuppen.
Wie weet raad?
Op 1 of andere manier ziet iedereen mij offline (ja ik sta op online weergeven) ik kan gewoon met iedereen spelen alleen omdat ze mij niet online zien moet ik iedereen uitnodigen voor een game want ik ben offline voor hen.
Nu heb ik 2 opties, of iemand heeft de gouden oplossing, hopelijk of ik ga naar fabrieksinstellingen in de hoop dat dan alles wel werkt, maar wss ben ik dan al mijn voortgang van GTA kwijt, en dat is geen optie vrees ik tenzij ik dat kan backuppen.
Wie weet raad?
* knip *
[ Voor 99% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:53 ]
Fabrieksinstellingen kan prima een oplossing zijn. Je savegame wordt in de cloud opgeslagen namelijkmirelia schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:06:
Ik zit met een raar en lastig probleem, ik heb mijn Xbox geinstalleerd een paar maanden geleden en daarna GTA5 erop gezet.
Wie weet raad?
Verder klinkt je probleem wel apart moet ik zeggen als je zelfs je Xbox niet kan vinden in de app.
Staat de privacy van je account wel 'open'? Het kan zijn dat dit zo beperkt staat ingesteld dat inderdaad niemand je online ziet. Bijvoorbeeld bij een Kind-account kan je dit helemaal beperken.mirelia schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:06:
Wie weet raad?
Alle savegames worden automatisch in de Cloud opgeslagen mits je uiteraard met het internet verbonden bent. Mocht je het alsnog te spanned vinden kan je je savegame ook simpel op een USB zetten.
3 December, helaas niet op Game Pass.
Beetje Everspace achtig, gewoon lekkere space flight combat zeg maar. Maar met een twist, het is een beetje zoals Venom. Piloot en schip zullen tegen elkaar praten, schip zal ook commentaar geven etc, dit kan tof worden.
Check de video voor details.
Beetje Everspace achtig, gewoon lekkere space flight combat zeg maar. Maar met een twist, het is een beetje zoals Venom. Piloot en schip zullen tegen elkaar praten, schip zal ook commentaar geven etc, dit kan tof worden.
Check de video voor details.
[ Voor 56% gewijzigd door devilsnight op 23-09-2021 16:32 ]
Ik heb vorige week of begin deze week een uitnodiging ontvangen voor de nieuwe Halo Infinite flight. Echter nog geen nieuwe mail met "installatie" of verdere stappen. Andere mensen wel al?
Nee nog niks, dat zou toch pas vanavond gedeeld worden?swoutr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:28:
Ik heb vorige week of begin deze week een uitnodiging ontvangen voor de nieuwe Halo Infinite flight. Echter nog geen nieuwe mail met "installatie" of verdere stappen. Andere mensen wel al?
* niet op ingaan
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:53 ]
Gamertag: FinrazielNL
* knip *
[ Voor 99% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:55 ]
Nog niet. Maar de vorige keer waren de installatie stappen in de mail/waypoint niks meer dan:swoutr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:28:
1. Download/:installeer de Xbox Insider hub app op je Xbox.
2. Open de app.
3. Selecteer "Halo Infinite tech preview"
4. De game wordt nu toegevoegd aan jouw library, dit kan eventjes duren.
Ik verwacht dat het deze keer exact hetzelfde zal zijn. De vorige keer werd de build pas live gezet na middernacht Nederlandse tijd.
---------
Zelf heb ik de build van de vorige keer nog geïnstalleerd staan en deze lijkt vandaag geüpdatet te zijn. (voor de mensen die de vorige keer ook meededen)
[ Voor 15% gewijzigd door Caayn op 23-09-2021 16:53 ]
* knip *
[ Voor 101% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 16:55 ]
lekker geknipt en verwijderd. Ga aub niet in op duidelijk slechte reacties, maar rapporteer ze, dit zorgt alleen maar voor meer werk
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zo dan!
Ik zag dat Warhammer: Vermintide 2 eind deze maand uit de Game Pass gaat, en ik wist dat deze XSX enhanced gemaakt was een tijdje terug. Dus maar even gauw checken.
Nou de game is echt het checken waard hoor, heerlijk scherp en prachtige auto HDR. Man, I love auto HDR. En 60fps, wat een verschil is dat toch in een FPS zeg, poeh! Het is sowieso een super groot verschil met 30fps ongeacht het genre, maar in een FPS nog extra.
Ik zag dat Warhammer: Vermintide 2 eind deze maand uit de Game Pass gaat, en ik wist dat deze XSX enhanced gemaakt was een tijdje terug. Dus maar even gauw checken.
Nou de game is echt het checken waard hoor, heerlijk scherp en prachtige auto HDR. Man, I love auto HDR. En 60fps, wat een verschil is dat toch in een FPS zeg, poeh! Het is sowieso een super groot verschil met 30fps ongeacht het genre, maar in een FPS nog extra.
[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 23-09-2021 17:02 ]
justifire in "[Multi] Algemeen Headset Topic"devilsnight schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:05:
Ik blijf heel benieuwd naar hoe die B&O Beoplay Portal voor Xbox klinkt. Ik hoor er super goede dingen over, dat je echt geluiden waarneemt die je eerder niet echt hoorde. Maar ik lees ook echt dat de bass te wensen overlaat, behoorlijk zelfs en dan ben ik snel klaar. I need my powerful bass!
Nog steeds erg happy mee, geluid is echt kristalhelder en super gedetaileerd.
Flat EQ + DTS:X =
@uchiha tijntje Jij ook nog tevreden met de Penrose X ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik ben er nog steeds erg tevreden overjustifire schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:04:
[...]
justifire in "[Multi] Algemeen Headset Topic"
Nog steeds erg happy mee, geluid is echt kristalhelder en super gedetaileerd.
Flat EQ + DTS:X =![]()
@uchiha tijntje Jij ook nog tevreden met de Penrose X ?
Videootje van GMTK over level design van “the tree” level in It takes two. Sowieso een erg leuk kanaal om je op te abonneren.
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-09-2021 17:57 ]
Had er toevallig net naar gekeken, maar staat daar nog niet onder. Afwachten maar…Caayn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:49:
[...]
Nog niet. Maar de vorige keer waren de installatie stappen in de mail/waypoint niks meer dan:
1. Download/:installeer de Xbox Insider hub app op je Xbox.
2. Open de app.
3. Selecteer "Halo Infinite tech preview"
4. De game wordt nu toegevoegd aan jouw library, dit kan eventjes duren.
Ik verwacht dat het deze keer exact hetzelfde zal zijn. De vorige keer werd de build pas live gezet na middernacht Nederlandse tijd.
---------
Zelf heb ik de build van de vorige keer nog geïnstalleerd staan en deze lijkt vandaag geüpdatet te zijn. (voor de mensen die de vorige keer ook meededen)
Ik zag net dit bericht op het forum van Halo waypoint: https://www.halowaypoint....1-b02f-12645a4917ea/posts
Het lijkt erop dat de flight uitgesteld wordt.
Heel erg gaaf zulke video's. Ik zie dat er ook eentje over Dishonored 2's clockwork mansion is, vet! Ik hou wel van dit soort video's. Noclip is ook zo'n gaaf kanaal. Daar heb ik de docs over Fallout 76 en BGS gezien, heel tof allemaal. Ik verwacht absoluut eentje van Starfield ook.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:40:
[...]
Ik ben er nog steeds erg tevreden over. Maar ik ben totaal geen audiofiel, dus ik heb ook totaal geen gevoel voor geluid en vergelijkingen tussen verschillende headsets.
Echter de Penrose was aan de prijzige kant en jij was er lyrisch over dus vertrouwde ik er maar op dat het een goede headset is
Videootje van GMTK over level design van “the tree” level in It takes two. Sowieso een erg leuk kanaal om je op te abonneren.
[YouTube: Playing It Takes Two's Trippy Tree Level with its Designer]
Met het updaten van de ASUS router zag ik opeens een 'nieuwe' optie: Optimized for Xbox.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zgx9tJLWCZsAFzLZuLWgscGf.png?f=user_large)
Nu las ik dat deze optie er is voor mensen die problemen hebben met verbinden, vanaf een Xbox-console. Nu is dat bij mij niet het geval (Series S), maar wie weet is het info waar iemand wat aan heeft
:fill(white):strip_exif()/f/image/zgx9tJLWCZsAFzLZuLWgscGf.png?f=user_large)
Nu las ik dat deze optie er is voor mensen die problemen hebben met verbinden, vanaf een Xbox-console. Nu is dat bij mij niet het geval (Series S), maar wie weet is het info waar iemand wat aan heeft
Begint wel een hoofdpijn dossier te worden deze game. Iedereen lijkt zijn hart vast te houden. Dit zijn nieuwtjes die hier echt wel bekend zijn, maar zelfs in het Halo topic praat niemand er graag over.Exactor it schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:40:
Ik zag net dit bericht op het forum van Halo waypoint: https://www.halowaypoint....1-b02f-12645a4917ea/posts
Oh kijk wat handig! Zal eens kijken of deze functie ook in hun app werkt.BruceWayne schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:08:
Met het updaten van de ASUS router zag ik opeens een 'nieuwe' optie: Optimized for Xbox.
[Afbeelding]
Halo topics lopen nooit zo hard toch? Volgens mij is Halo gewoon niet zo een big news in BE en NL. Ik geloof niet dat we met zijn allen geheim proberen te houden dat deze release niet bepaald vanzelf gaat.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:22:
[...]
Begint wel een hoofdpijn dossier te worden deze game. Iedereen lijkt zijn hart vast te houden. Dit zijn nieuwtjes die hier echt wel bekend zijn, maar zelfs in het Halo topic praat niemand er graag over.
Ik heb op de XSX gewoon gezocht naar FIFA, dan de ultimate editie kiezen en dan Free trial with EA Play.Segafreak83 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:13:
Ik wil dus de FIFA 22 trial downloaden (10 uur uitproberen via GPU), alleen via de console kan ik deze niet vinden. Via de app wel, dus geïnstalleerd, maar als ik dan wil starten, dan vraagt ie of ik de game bezit. Mis ik iets?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Loopt zeker niet storm nee maar de meeste Halo gamers zijn redelijk old school en kijken op het moment de kat een beetje uit de boom.. We hebben het niet makkelijk gehad met de laatste Halo releasesExactor it schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:26:
[...]
Halo topics lopen nooit zo hard toch? Volgens mij is Halo gewoon niet zo een big news in BE en NL. Ik geloof niet dat we met zijn allen geheim proberen te houden dat deze release niet bepaald vanzelf gaat.

MCC was een grote bende maar de release van Halo 5 was prima toch? Ik kan me ook geen problemen herinneren met deel 4. Misschien waren er MP problemen maar dan heb ik die gemist omdat ik toch altijd eerst de campaign uitspeel (op Legendary uiteraard).D-Ed schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:28:
[...]
Loopt zeker niet storm nee maar de meeste Halo gamers zijn redelijk old school en kijken op het moment de kat een beetje uit de boom.. We hebben het niet makkelijk gehad met de laatste Halo releases
Ik altijd eerst heroic in m'n eentje en Legendary met een maatje (op Infinite na dan de eerste maanden). Inderdaad MCC heeft lang problemen gehad en Halo 5 was ook snel vergeten door velen.. Ik vond die overigens wel heerlijk spelen maar begrijp de kritiek erop ook wel.Exactor it schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:31:
[...]
MCC was een grote bende maar de release van Halo 5 was prima toch? Ik kan me ook geen problemen herinneren met deel 4. Misschien waren er MP problemen maar dan heb ik die gemist omdat ik toch altijd eerst de campaign uitspeel (op Legendary uiteraard).
Heb met de eerste flight ook meegedaan en vond het echt ook super spelen dus hoop echt dat ze Infinite goed op de rails krijgen..
Super, dit werkt, dank je welPhydomir schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:27:
[...]
Ik heb op de XSX gewoon gezocht naar FIFA, dan de ultimate editie kiezen en dan Free trial with EA Play.
Oh, ik bedoelde dat ik me niet kan herinneren dat er technische problemen waren bij de release van 5. Dat het een minder goede Halo was dan eerdere delen (behalve ODST) vind ik wel waar maar het was toch een goed spel. Concurreren met de meesterwerkjes die CE, 2, 3 en Reach in hun tijd waren wordt erg lastig als je niet Bungie heet.D-Ed schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:39:
[...]
Ik altijd eerst heroic in m'n eentje en Legendary met een maatje (op Infinite na dan de eerste maanden). Inderdaad MCC heeft lang problemen gehad en Halo 5 was ook snel vergeten door velen.. Ik vond die overigens wel heerlijk spelen maar begrijp de kritiek erop ook wel.
Heb met de eerste flight ook meegedaan en vond het echt ook super spelen dus hoop echt dat ze Infinite goed op de rails krijgen..
Ik ben vooral benieuwd hoe Infinite gaat zijn. Wat delays en bugs neem ik op de koop toe inmiddels. Het zal vast ergens in de tijd een prima game gaan worden.
Excuses, mijn opmerking leek inderdaad alsof ik het over het technische deel had. De hele reden waarom ik ooit aan de eerste Xbox begon was Halo en is het nu nog steeds eigenlijkExactor it schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:58:
[...]
Oh, ik bedoelde dat ik me niet kan herinneren dat er technische problemen waren bij de release van 5. Dat het een minder goede Halo was dan eerdere delen (behalve ODST) vind ik wel waar maar het was toch een goed spel. Concurreren met de meesterwerkjes die CE, 2, 3 en Reach in hun tijd waren wordt erg lastig als je niet Bungie heet.
Ik ben vooral benieuwd hoe Infinite gaat zijn. Wat delays en bugs neem ik op de koop toe inmiddels. Het zal vast ergens in de tijd een prima game gaan worden.
Gisterenavond de stream live zitten kijken en het zweet brak me bijna uit toen Brian Jarrard (ske7ch) begon over het eventueel kort uitstellen van de 2e flight .... Met een paar gasten op de 'ouwe lullen Discord' afgesproken morgenavond eens goed los te gaan met deze flight maar wellicht toch maar weer Halo 5 klaarzetten
Zo'n prachtige franchise en het is uitermate jammer dat ik niet gewoon 100% kan uitkijken met volle teugen naar de releasedatum, want eerst maar zien of die nu echt behaald gaat worden en dan zien of de campaign (waar het mij eerst om gaat) echt in orde is.D-Ed schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:28:
[...]
Loopt zeker niet storm nee maar de meeste Halo gamers zijn redelijk old school en kijken op het moment de kat een beetje uit de boom.. We hebben het niet makkelijk gehad met de laatste Halo releases
Als ie echter toch weer uitgesteld wordt, terwijl ze dat meteen hadden kunnen doen vorige maand toen bleek dat co-op en Forge er niet zouden zijn bij launch is dat echt droevig. Zal vast wel goed zitten maar ik wens voor de rest van XGS een veel fijnere development van hun games.
100% eensdevilsnight schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:13:
[...]
Zo'n prachtige franchise en het is uitermate jammer dat ik niet gewoon 100% kan uitkijken met volle teugen naar de releasedatum, want eerst maar zien of die nu echt behaald gaat worden en dan zien of de campaign (waar het mij eerst om gaat) echt in orde is.
Als ie echter toch weer uitgesteld wordt, terwijl ze dat meteen hadden kunnen doen vorige maand toen bleek dat co-op en Forge er niet zouden zijn bij launch is dat echt droevig. Zal vast wel goed zitten maar ik wens voor de rest van XGS een veel fijnere development van hun games.
Het is toch ongelofelijk dat we (Xbox Series X eigenaren) een doos ergens in de kast hebben staan met 'Power your dreams' en Master Chief over de volle breedte erop en we nu nog steeds met angst en beven 'afwachten'..
Maar goed, ik blijf vertrouwen hebben en hoop dit weekend weer net zo te genieten van de gameplay als bij de vorige flight
Met de MP lijkt het wel goed te zitten, ik hoor alleen maar goede dingen. Maar die campaign hé....bij elke andere game is het geen goed teken dat ze het lijken te "verbergen" maar aan de andere kant kunnen ze niet een broken mess releasen in December. We shall see!D-Ed schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:22:
[...]
100% eens![]()
Het is toch ongelofelijk dat we (Xbox Series X eigenaren) een doos ergens in de kast hebben staan met 'Power your dreams' en Master Chief over de volle breedte erop en we nu nog steeds met angst en beven 'afwachten'..
Maar goed, ik blijf vertrouwen hebben en hoop dit weekend weer net zo te genieten van de gameplay als bij de vorige flight
RustaagJDL15 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:50:
Ik zat ook alweer te flippen achter mijn tv:
[Afbeelding]
maar lees op mijn heilige draadje hier dat er dus issues zijn...
Ja, ze benoemde het gisteren in de pre-flight al inderdaad...
[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 23-09-2021 21:38 ]
Kom anders gewoon splitgate spelen. Dat is een perfecte ripoff van Halo en Portal.
Ik zag dat Night in the Woods eind deze maand uit de Game Pass gaat en er wordt gezegd dat de game top is.
Nou, ik ben tot part 2 gekomen en nu flikker ik de game uit. Wat is dit voor overrated meuk joh? De art style doet me al niet veel, maar als het een interessant verhaal zou hebben komen we al een eind maar dat heeft het totaal niet. Het leek even dark te worden, maar gaat vervolgens nergens heen. Hoppa, uninstall! 85 op metacritic 🤣
Nou, ik ben tot part 2 gekomen en nu flikker ik de game uit. Wat is dit voor overrated meuk joh? De art style doet me al niet veel, maar als het een interessant verhaal zou hebben komen we al een eind maar dat heeft het totaal niet. Het leek even dark te worden, maar gaat vervolgens nergens heen. Hoppa, uninstall! 85 op metacritic 🤣
Er is dus nog hoop?!
Invites to the #HaloInfinite tech preview will be rolling out later this afternoon when the build becomes available for pre-loading. Access to the game will turn on tomorrow morning 👊
— John Junyszek (@Unyshek) 23 september 2021
Be sure to read up on all the details below! https://t.co/Soyi1gwJQR
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier kan ik wel "insert random game" neerzetten en dan jouw tekst erachteraan. Zoveel games die hele hoge cijfers hebben, maar die ik totaal niet trek of iets aan vind. Terwijl hele volksstammen er blind mee weglopen.devilsnight schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:00:
Ik zag dat Night in the Woods eind deze maand uit de Game Pass gaat en er wordt gezegd dat de game top is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |