Segafreak83 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:21:
[...]

Hier kan ik wel "insert random game" neerzetten en dan jouw tekst erachteraan. Zoveel games die hele hoge cijfers hebben, maar die ik totaal niet trek of iets aan vind. Terwijl hele volksstammen er blind mee weglopen. :?
Ja echt he! Ik zag iemand op Reddit die de game gekocht had voor Switch en net zoals ik over de game dacht, toch zonde van die 20 euro. Met Game Pass maakt het niet uit aangezien er nog zoveel op staat wat wel echt het spelen waard is.

Ik ga Sable eens proberen zo, de demo deed me heel weinig, maar ik ga het gewoon een kans geven. Die Subnautica Below Zero ziet er leuk uit, maar het lijkt wel zo'n game te zijn waar je veel items moet vinden en dingen moet managen en bouwen, not for me. Geef me dan een toffe story in die game weet je.
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
devilsnight schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:00:
Ik zag dat Night in the Woods eind deze maand uit de Game Pass gaat en er wordt gezegd dat de game top is.

Nou, ik ben tot part 2 gekomen en nu flikker ik de game uit. Wat is dit voor overrated meuk joh? De art style doet me al niet veel, maar als het een interessant verhaal zou hebben komen we al een eind maar dat heeft het totaal niet. Het leek even dark te worden, maar gaat vervolgens nergens heen. Hoppa, uninstall! 85 op metacritic 🤣
Tsja, je zou ook kunnen denken, niet mijn genre in plaats van roepen dat het overrated meuk is. Dark Souls is de pinnacle van de Soulslike games. Ik vind er niks aan. Dat maakt het geen slechte of overrated game toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:40:
[...]

Tsja, je zou ook kunnen denken, niet mijn genre in plaats van roepen dat het overrated meuk is. Dark Souls is de pinnacle van de Soulslike games. Ik vind er niks aan. Dat maakt het geen slechte of overrated game toch?
Maar ik kan dit genre juist wel waarderen. Ik kan een slow burner absoluut waarderen, vroeger op pc talloze adventures gespeeld en dit had tof kunnen zijn als dit verhaal ergens naar toe ging, maar er zit echt slecht bedachte shit in die het allemaal naar beneden halen.

Maar uiteraard geef ik mijn mening, ik vind het overrated als een malle, maar dat vind ik eigenlijk van best veel indie titels die wel de hemel worden ingeprezen. Ik ben nog even doorgegaan om te kijken of het nog ergens naartoe ging, maar alas. Ben het eens gaan googlen ook en het is duidelijk dat degenen die het waarderen het echt de shit vinden en degenen die het niet boeit het gewoon echt meuk vind. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Exactor it schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:40:
[...]

Je gaat toch niet bepalen wat een ander zou moeten denken?! Veel games kan iemand best overrated meuk vinden, ook al hoef je dat niet altijd uit te spreken. Bepaalde games kijk ik ook niet eens naar, puur omdat het mijn interesse niet heeft, en ik bij voorkeur liever eerst iets speel voordat ik er een mening over heb.

Maar ik vond het wel verfrissend dat iemand gewoon eens zijn mening durft te geven ipv op eieren te lopen met de meute mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
devilsnight schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:54:
[...]

Maar ik kan dit genre juist wel waarderen. Ik kan een slow burner absoluut waarderen, vroeger op pc talloze adventures gespeeld en dit had tof kunnen zijn als dit verhaal ergens naar toe ging, maar er zit echt slecht bedachte shit in die het allemaal naar beneden halen.

Maar uiteraard geef ik mijn mening, ik vind het overrated als een malle, maar dat vind ik eigenlijk van best veel indie titels die wel de hemel worden ingeprezen. Ik ben nog even doorgegaan om te kijken of het nog ergens naartoe ging, maar alas. Ben het eens gaan googlen ook en het is duidelijk dat degenen die het waarderen het echt de shit vinden en degenen die het niet boeit het gewoon echt meuk vind. :)
Volledig eens met het onderste deel, zoveel indie games wat echt pure ongeïnspireerde bagger is.

Maar ik ben dan ook niet de doelgroep, overigens ook geen idee wie dat wel zou moeten zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:05
D-Ed schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:22:
[...]

100% eens _/-\o_

Het is toch ongelofelijk dat we (Xbox Series X eigenaren) een doos ergens in de kast hebben staan met 'Power your dreams' en Master Chief over de volle breedte erop en we nu nog steeds met angst en beven 'afwachten'..

Maar goed, ik blijf vertrouwen hebben en hoop dit weekend weer net zo te genieten van de gameplay als bij de vorige flight _/-\o_
Kan ik nog even rustig Gears 5 op 100% zetten :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:49
Halo infinite is bij mij via de insider hub te downloaden! Letsgooo

Kunnen nog niet spelen helaas :’(

[ Voor 22% gewijzigd door swoutr op 23-09-2021 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Edit: don't feed trolls

[ Voor 95% gewijzigd door Exactor it op 24-09-2021 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
swoutr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:34:
Halo infinite is bij mij via de insider hub te downloaden! Letsgooo

Kunnen nog niet spelen helaas :’(
Morgenavond een nieuwe poging d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Disco Elysium komt in oktober naar Switch, hopelijk krijgen we ook gauw Xbox nieuws want hij zou in de zomer al komen en zomer is pretty much voorbij nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:36
Segafreak83 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:10:
[...]

Je gaat toch niet bepalen wat een ander zou moeten denken?! Veel games kan iemand best overrated meuk vinden, ook al hoef je dat niet altijd uit te spreken. Bepaalde games kijk ik ook niet eens naar, puur omdat het mijn interesse niet heeft, en ik bij voorkeur liever eerst iets speel voordat ik er een mening over heb.

Maar ik vond het wel verfrissend dat iemand gewoon eens zijn mening durft te geven ipv op eieren te lopen met de meute mee.
Vreemde reactie op zich gezien hij reageerde op het overrated verhaal. Als je zegt dat iets overrated is dan bepaal je dus dat de rest het mis heeft.

Zet 10 mensen voor een schilderij en je krijgt 10 verschillende meningen. Soms onderbouwde meningen en soms snappen mensen het gewoon helemaal niet. Betekent niet dat het schilderij niet goed is of overated. Je kan er simpelweg niks aan vinden of het kan niet je ding zijn.

Persoonlijk vind ik juist de tripple A games eenheidsworst met weinig vernieuwing en ik ben dan ook blij dat er verfrissende indies zijn. Genoeg Indie games die mij niets doen waar anderen mee weg rennen, maar volgens mij is er voor iedereen wel iets te vinden.

Metacritics scores doen mij hoe dan ook niets. Heb 6jes daar helemaal plat gespeeld en 10en na een half uurtje weer uninstalled. Het gaat alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeuk. Toch eindelijk de Halo invite ontvangen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ecUbUL1jWnGewMridGGea_BWvUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JvIEBYJ6jFvctHRBKmmDwlWC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HubxURFLUQaW-owkmmDzPwGEBmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fCz6Zi5pD8qFAe1TC4Tipayc.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt iemand de Halo Infinite preview toevallig? Hebben jullie ook last van “glitches” als je in het pauze menu zit? Alsof je HDMI signaal stoort? Tijdens spelen geen last van, enkel in pauze menu.

Zojuist na het beëindigen van een trainingsrondje werd m’n Series X ook volledig afgesloten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor die animatie in de controller zou ik het nog wel doen, maar verder is de formfactor van die controller wel wat achterhaald inmiddels of niet ? :+

Geen idee meer hoe die controller voelde toen ik jong was, maar ik krijg pijn in mijn handen als ik er nu naar kijk :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik doe nooit pre-orders maar voor FC6 heb ik de uitzondering gemaakt. Heb de helft met gift cards betaald, maar het saldo blijft staan.

Nu staat in de mail dat er pas betaald wordt 10 dagen voor release, is dat de reden dat m'n gift card balans nog steeds op het volledige bedrag staat? Just checking :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23
Ik en een vriend van me zijn nu helemaal into the online co-op (ik XSX, hij XSS). Onlangs samen 'The Ascent' uitgespeeld en nu door met 'Full Metal Furies'. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 24-09-2021 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:42:
[...]

Huh? Ik heb mijn 360 gamerpic al sinds ik de Series X heb.
Ik ook niet haha :P
Krimglas schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:27:
[...]

Groter geschaald? De reden dat ik de 360 pic vervangen heb is omdat die in postzegelformaat op je profiel komt te staan. Sowieso kan je via je browser eender welke foto opladen als profielfoto, dus zie de noodzaak zo niet echt.
Ik zie die noodzaak zelf ook niet zo, deelde alleen maar het nieuws voor de mede-tweakers :9

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 23:49
Rivanov schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:41:
Speelt iemand de Halo Infinite preview toevallig? Hebben jullie ook last van “glitches” als je in het pauze menu zit? Alsof je HDMI signaal stoort? Tijdens spelen geen last van, enkel in pauze menu.

Zojuist na het beëindigen van een trainingsrondje werd m’n Series X ook volledig afgesloten.
Ik heb het als ik naar instellingen ga…
Klank die hapert enig geflikker….

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 02:05:
[...]

Vreemde reactie op zich gezien hij reageerde op het overrated verhaal. Als je zegt dat iets overrated is dan bepaal je dus dat de rest het mis heeft.

Zet 10 mensen voor een schilderij en je krijgt 10 verschillende meningen. Soms onderbouwde meningen en soms snappen mensen het gewoon helemaal niet. Betekent niet dat het schilderij niet goed is of overated. Je kan er simpelweg niks aan vinden of het kan niet je ding zijn.

Persoonlijk vind ik juist de tripple A games eenheidsworst met weinig vernieuwing en ik ben dan ook blij dat er verfrissende indies zijn. Genoeg Indie games die mij niets doen waar anderen mee weg rennen, maar volgens mij is er voor iedereen wel iets te vinden.

Metacritics scores doen mij hoe dan ook niets. Heb 6jes daar helemaal plat gespeeld en 10en na een half uurtje weer uninstalled. Het gaat alle kanten op.
Aan de andere kant kun je niet verwachten dat mensen altijd zullen zeggen "ik vind het overrated" , dat kan je doen maar ik vind dat weer onredelijk. Als ik zeg "wat is dit voor overrated trash zeg" dan is het echt duidelijk dat ik er zo over denk. Uiteraard bepaal ik voor niemand dat zij het mis hebben.

Als ik zeg "man, die Drake is me toch een overrated artiest" dan is dat mijn mening, niemand, maar dan ook echt niemand voegt of zegt altijd erbij "ik vind hem pure trash.".

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het woord overrated is een mening over wat anderen over hem vinden. Zeggen wat is die Drake toch een waardeloze artiest is dat niet.

Beide zeggen dat drake flut is, maar het eerste ook over wat anderen ervan vinden en dat zij ongelijk hebben.

(overigens zijn beide opties gebracht als feit, en blijft de 'ik vind' optie gewoon het mooist imho :) Omdat die het puur bij de feiten houdt. Een persoonlijke mening over een iets, die de mening van anderen in hun waarde laat.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:11:
Het woord overrated is een mening over wat anderen over hem vinden. Zeggen wat is die Drake toch een waardeloze artiest is dat niet.

Beide zeggen dat drake flut is, maar het eerste ook over wat anderen ervan vinden en dat zij ongelijk hebben.

(overigens zijn beide opties gebracht als feit, en blijft de 'ik vind' optie gewoon het mooist imho :) Omdat die het puur bij de feiten houdt. Een persoonlijke mening over een iets, die de mening van anderen in hun waarde laat.)
Alright.

Ik vind een heleboel indie games echt overrated AF, waaronder Night in the Woods waarvan ik echt niet begrijp hoe dat op een 85 MC kan staan. 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Notna schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:09:
[...]

Voor die animatie in de controller zou ik het nog wel doen, maar verder is de formfactor van die controller wel wat achterhaald inmiddels of niet ? :+

Geen idee meer hoe die controller voelde toen ik jong was, maar ik krijg pijn in mijn handen als ik er nu naar kijk :P
Vond de 2e originele Xbox controller veel fijner dan die allereerste.

De Classic S
Afbeeldingslocatie: https://www.retroxboxkopen.nl/assets/products/3004443.jpg
Is de basis geweest voor de 360 en de huidige controllers :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgende week komt de DLC uit van Outer Wilds. Een van de leukste en originele adventure games van de vorige generatie.

Heel benieuwd hoe en wat de DLC precies gaat inhouden. :)

Verder had ik de afgelopen weken mijn games beter moeten spreiden. Heb nu even geen idee meer wat ik wil gaan spelen. Gisteren ook al even gezocht op most underrated games (niet naar aanleiding van de discussie hier over overrated games :P), maar heb denk ik alles wel bijna gespeeld wat voor mij de moeite waard is :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Laatst online: 05-10 11:23
Segafreak83 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:53:
[...]

Super, dit werkt, dank je wel d:)b. Ik zat te zoeken / kijken naar de trial versie en of deze los ergens stond :+, maar blijkt dus niet zo te zijn.
Staat wel apart ergens. Namelijk in de EA Play app onder proefversie spelen.

Ik moet zeggen dat grafisch gezien de gezichten beter zijn geworden. Heb ook al veel glitches gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door Royalty op 24-09-2021 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Royalty schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:02:
[...]

Staat wel apart ergens. Namelijk in de EA Play app onder proefversie spelen.

Ik moet zeggen dat grafisch gezien de gezichten beter zijn geworden. Heb ook al veel glitches gezien.
Als ik daarop klikte, dan kwam ik alsnog bij de full version uit, en pas als je daarop klikt, kun je kiezen uit de proefversie, dus nu weet ik dat ook weer :).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• swoutr
Zojuist wat Halo gespeeld via de testflight.

En wat een heerlijke Halo weer, ik krijg echt weer throwbacks naar de dagen van Halo 3 die ik persoonlijk heel veel gespeeld heb. Halo 4 & 5 waren best oke, de multiplayer van H5 is ook niet slecht, maar het is geen Halo. Movement is te snel en die boosters horen ook gewoon niet in Halo thuis w.m.b.

De sounds van de guns klinken ook heerlijk en hebben een lekkere Ooomphf!

Enorm benieuwd naar de Campaign, maar de multiplayer gaat sowieso wel goed worden gebaseerd op wat ik nu kan spelen. Ik ben eigenlijk al sinds de eerste beelden van de Campaign best te spreken over wat ik zag. De game zag er misschien wat gedateerd uit, maar de gameplay deed me een jaar geleden al wel direct denken aan de oldschool Halo's. Dat jaartje van oppoetsen kan het dus alleen maar ten goede komen.

Hier een stukje gameplay van zojuist, voor de geïnteresseerden.
https://xboxclips.co/wout...b3-4b98-90dc-7c447a08d72b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-10 09:49
swoutr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:28:
Zojuist wat Halo gespeeld via de testflight.

En wat een heerlijke Halo weer, ik krijg echt weer throwbacks naar de dagen van Halo 3 die ik persoonlijk heel veel gespeeld heb. Halo 4 & 5 waren best oke, de multiplayer van H5 is ook niet slecht, maar het is geen Halo. Movement is te snel en die boosters horen ook gewoon niet in Halo thuis w.m.b.

De sounds van de guns klinken ook heerlijk en hebben een lekkere Ooomphf!

Enorm benieuwd naar de Campaign, maar de multiplayer gaat sowieso wel goed worden gebaseerd op wat ik nu kan spelen. Ik ben eigenlijk al sinds de eerste beelden van de Campaign best te spreken over wat ik zag. De game zag er misschien wat gedateerd uit, maar de gameplay deed me een jaar geleden al wel direct denken aan de oldschool Halo's. Dat jaartje van oppoetsen kan het dus alleen maar ten goede komen.

Hier een stukje gameplay van zojuist, voor de geïnteresseerden.
https://xboxclips.co/wout...b3-4b98-90dc-7c447a08d72b
Lekkere gameplay :)

Heerlijk ouderwets kleinere arena's waar elke speler gelijkwaardige armor/wapens heeft met start van de match en alles in die map opgeraapt moet worden.
Wat ik ook zo'n mooie beslissing vind is dat Halo multiplay gewoon free2play wordt!
De lobbies zullen voorlopig tjokvol zitten!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:11:

Dit hele gedoe doet mij vooral hier aan denken:
YouTube: I was offended - steve hughes (linkto him in description)

Wat mij betreft zouden we allemaal best wat minder snel op onze tenen getrapt mogen zijn en wat meer van het positieve uit kunnen gaan. Waarom moet iemand expliciet zijn woorden zo kiezen dat het voor iedereen duidelijk is dat het gewoon zijn mening is en dat het geen aanval is op mensen met een andere mening? Ga daar gewoon vanuit, dat is ook een stuk fijner voor jezelf. En ik ben ook niet heilig hoor, dit is wat ik mezelf ook vertel en ik probeer me zo meer te gedragen. Scheelt voor mijzelf ook een hoop geflame waar ik nog nooit gelukkiger van geworden ben.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:00:
[...]

Dit hele gedoe doet mij vooral hier aan denken:
YouTube: I was offended - steve hughes (linkto him in description)

Wat mij betreft zouden we allemaal best wat minder snel op onze tenen getrapt mogen zijn en wat meer van het positieve uit kunnen gaan. Waarom moet iemand expliciet zijn woorden zo kiezen dat het voor iedereen duidelijk is dat het gewoon zijn mening is en dat het geen aanval is op mensen met een andere mening? Ga daar gewoon vanuit, dat is ook een stuk fijner voor jezelf. En ik ben ook niet heilig hoor, dit is wat ik mezelf ook vertel en ik probeer me zo meer te gedragen. Scheelt voor mijzelf ook een hoop geflame waar ik nog nooit gelukkiger van geworden ben.
I couldn't have said it any better! 100% mee eens.

Zo vaak in een gesprek of het nou digitaal of face to face is dat iemand zegt "helemaal 3x niks die film/game etc" en dan ga ik echt niet zeggen...hey vriend, spreek eens voor jezelf. Pretty fucking clear dat hij gewoon zijn mening geeft. :P

Don't worry, be happy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:00
justifire schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:04:
[...]

justifire in "[Multi] Algemeen Headset Topic"

Nog steeds erg happy mee, geluid is echt kristalhelder en super gedetaileerd.
Flat EQ + DTS:X = :9~
@uchiha tijntje Jij ook nog tevreden met de Penrose X ?
Interessante posts. Rete duur ding natuurlijk, maar goed geluid voegt wel écht wat te toe.

Ik 'baal' wel van de opmerkingen over die ruis. dat vind ik wel zonde. Doet bij mij altijd afgebreuk aan de kwaliteitsbeleving. En ik had graag een groen kleurtje gezien ;)

Maar alle gekheid op een stokje; ik ga me dit weekend maar eens in verdiepen 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-eStj1RXZR7KMAjCkqcsGa4aryw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xrfXRviRpKY4Z69Rn072lY4v.jpg?f=fotoalbum_large

Nice die snipe skills :)

Hahah alleen dat Nederlands in een game, daar kan ik maar niet aan wennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
PS: als iemand die van Halo houdt toffe bureaubladachtergronden wil, ik heb er net 67 in 4K binnen gehaald.
Zit IMHO best wel wat vets tussen:

https://www.halowaypoint..../the-art-of-halo-infinite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 00:49:
[...]

Morgenavond een nieuwe poging d:)b
Vanaf 19:00 tot ergens in de nacht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:52:
[...]

Interessante posts. Rete duur ding natuurlijk, maar goed geluid voegt wel écht wat te toe.

Ik 'baal' wel van de opmerkingen over die ruis. dat vind ik wel zonde. Doet bij mij altijd afgebreuk aan de kwaliteitsbeleving. En ik had graag een groen kleurtje gezien ;)

Hoor je die ruis ten alle tijden dan? Want dat lijkt me goed te gaan irriteren dan of is het niet meer waar te nemen als je hem redelijk luid hebt staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:47:
[...]

Vanaf 19:00 tot ergens in de nacht toch?
Bijna, de flight duurt vier uur per timeslot.

Edit: Ik zit vanavond met sowieso met @Blaauw87 in een fireteam maar er is nog plek dus laat maar weten wie mee wil doen (die snipe skills van @swoutr kunnen we ook wel gebruiken 8) )

[ Voor 31% gewijzigd door D-Ed op 24-09-2021 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
D-Ed schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:02:
[...]

Edit: Ik zit vanavond met sowieso met @Blaauw87 in een fireteam maar er is nog plek dus laat maar weten wie mee wil doen (die snipe skills van @swoutr kunnen we ook wel gebruiken 8) )
Ik heb dit weekend “helaas” 2 feestjes in de avond. Volgend weekend hopelijk wel een vrije avond voor de BTB’s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
JDL15 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:27:
[Afbeelding]

Xbox in het engels zetten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
[...]

Ik zou wel mee willen doen, krijg bezoek ergens op de avond om film te kijken maar eromheen zou ik wel even mee willen knallen.

Wil je je gamertag in een PB sturen, of andersom kan ik hem je ook sturen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:52:
[...]

Die ruis hoor je enkel als het volledig stil is.
Niet veel spellen waar niet op zijn minst een achtergrond muziekje speelt, dus heb er eerlijk gezegd nog geen enkele keer “last” van gehad.
Gebruik je hem ook voor bellen / video conferenties en zo, dan zou het vervelend kunnen zijn tijdens stiltes.
Maar hey het is een game headset ;)

En mijn advies blijft : bestel hem bij Klubben Hifi, mocht hij tegenvallen kan je hem binnen 60 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
Niet dat je dat doet nadat je hem gehoord hebt, maar fijn dat het kan :)

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 24-09-2021 17:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:56:
[...]

Hoor je die ruis ten alle tijden dan? Want dat lijkt me goed te gaan irriteren dan of is het niet meer waar te nemen als je hem redelijk luid hebt staan?
Ik had al eerder gezegd, het kan ook aan mijn bijna 50 jaar oude gehoor liggen maar ik hoor geen ruis hier (Penrose X)

Heb nog het meest genoten van de headset met een biertje muziek luisteren op balkon deze zomer 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Toch maar de knoop doorgehakt en die Expansion Card voor de Series X gekocht. Werd het zat om de boel heen en weer te pompen of weer iets te moeten uninstallen :')

En nu ik Cyberpunk2077 gekregen (verjaardag) heb en FC6 en Horizon 5 in het vooruitzicht staan, is wat meer ruimte wel handig :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:38:
[...]

Die ruis hoor je enkel als het volledig stil is.
Niet veel spellen waar niet op zijn minst een achtergrond muziekje speelt, dus heb er eerlijk gezegd nog geen enkele keer “last” van gehad.
Gebruik je hem ook voor bellen / video conferenties en zo, dan zou het vervelend kunnen zijn tijdens stiltes.
Maar hey het is een game headset ;)

En mijn advies blijft : bestel hem bij Klubben Hifi, mocht hij tegenvallen kan je hem binnen 60 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
Niet dat je dat doet nadat je hem gehoord hebt, maar fijn dat het kan :)
Bol is daar ook super makkelijk en relaxt in, alleen is ie wel 300 of meer daar, dacht ik. Dan kan ik hem net zo goed echt meteen bij Klubben halen voor een nog veel leukere prijs.

Trouwens, hebben jullie de game I am Fish al geprobeerd? Ik moet zeggen dat ik hem behoorlijk vermakelijk vind en eigenlijk zelfs origineel te noemen. Het kan natuurlijk dat het totaal je ding niet is, toch zou ik zeggen check hem effe.

Oh en haak niet meteen af na het eerste level, je krijgt ook genoeg stukken dat je zelf moet zwemmen en abilities moet gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 24-09-2021 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:28
[...]

Wie sluit er aan? Stuur even een DM of join ons discord kanaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:43
@devilsnight Als je kan en wil wachten, wacht dan op black friday voor Penrose X

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Er is een systeem update van ruim 730MB. Las vanmiddag ook dat de nieuwe Edge browser hier in zou zitten waardoor je Stadia games zou kunnen spelen op je Xbox. Volgens mij heb ik ook nog ergens een account.
September 2021

Release date: 9/23/2021

OS version: 10.0.22000.2285 (xb_flt_2109co.210920-1845) / Shell version: 2109.0.2109.10003

Play console games on Windows devices with the Xbox app for Windows
We’re opening up new possibilities for you to access console games on Windows devices with updates to the Xbox app for Windows. This includes playing from the cloud via Xbox Cloud Gaming (Beta) and directly from your console with remote play.

Save your Play later list
Curate your own list of games from the Xbox Game Pass catalog with Play later discovery. See a game that looks interesting? Just save it to your list and play it later.

Updates to Microsoft Edge on your Xbox
The latest version of Microsoft Edge is available on all Xbox consoles, bringing improved web standards to keep you safe while you browse. If a game opens a new Edge window for hints or guides, you can send that tab to another signed-in device to continue gaming on your console seamlessly. This update also comes with mouse and sync support, so you can manage your profile settings more easily in Edge on your console.

[ Voor 74% gewijzigd door MRE-Inc op 24-09-2021 19:58 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
XboxFreak36 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:16:
[...]

Staat de privacy van je account wel 'open'? Het kan zijn dat dit zo beperkt staat ingesteld dat inderdaad niemand je online ziet. Bijvoorbeeld bij een Kind-account kan je dit helemaal beperken.

Alle savegames worden automatisch in de Cloud opgeslagen mits je uiteraard met het internet verbonden bent. Mocht je het alsnog te spanned vinden kan je je savegame ook simpel op een USB zetten.
Thx. Het was idd een privacyissue nog van mijn xbox 360 tijd. Opgelost dus. Thx nogmaals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:27:
[Afbeelding]

Helpt ook niet dat het meestal van die gekunstelde zinnen worden die geen echte Nederlander over zijn lippen zou krijgen... Volgens mij zou niemand 'voorraad' zeggen daar achter munitie. En eigenlijk zou 'je kogels zijn bijna op' nog natuurlijker zijn (maar goed, het zijn misschien niet altijd kogels natuurlijk).
Waarschijnlijk komt dat ook doordat de game gewoon in het Engels ontworpen is met Engelse zinnen waarbij ze dan checken of het goed past. Vervolgens gaan die zinnetjes naar een vertaler die vaak niet eens de context goed weet en die moet er dan maar wat van maken, zonder dat er ooit weer een game ontwikkelaar kijkt of dit ook wel een beetje past in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:46:
@devilsnight Als je kan en wil wachten, wacht dan op black friday voor Penrose X
Dat is wel een goede tip eigenlijk. Hij is nu wel 250 euro bij Klubben, dus dat is al een nice deal, maar wel refurbished dacht ik. Toch vraag ik me af hoeveel goedkoper het nog zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:24

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

MRE-Inc schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:56:
Er is een systeem update van ruim 730MB. Las vanmiddag ook dat de nieuwe Edge browser hier in zou zitten waardoor je Stadia games zou kunnen spelen op je Xbox. Volgens mij heb ik ook nog ergens een account.

[...]
Wel leuk dat Xcloud zelfs werkt zei het niet helemaal top, resolutie is niet full screen van de browser en soms knalt hij de game er gewoon uit (Wreckfest).

Wel beter dat die nieuwe browser erop staat, beter dan de oude :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:54
devilsnight schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:17:
[...]

Bol is daar ook super makkelijk en relaxt in, alleen is ie wel 300 of meer daar, dacht ik. Dan kan ik hem net zo goed echt meteen bij Klubben halen voor een nog veel leukere prijs.

Trouwens, hebben jullie de game I am Fish al geprobeerd? Ik moet zeggen dat ik hem behoorlijk vermakelijk vind en eigenlijk zelfs origineel te noemen. Het kan natuurlijk dat het totaal je ding niet is, toch zou ik zeggen check hem effe.

Oh en haak niet meteen af na het eerste level, je krijgt ook genoeg stukken dat je zelf moet zwemmen en abilities moet gebruiken.
Ik ben bij Fish nu met de Piranha bezig, en dan wordt het inderdaad als wat leuker.
Zeker een heel leuk spel. Speel het op pc want op de series x heb ik een glitch op de waar je op any button moet drukken om te starten, maar wat ik ook doe het spel het niet doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Game Pass strikes again !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SecondGuess schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:14:
[...]

Ik ben bij Fish nu met de Piranha bezig, en dan wordt het inderdaad als wat leuker.
Zeker een heel leuk spel. Speel het op pc want op de series x heb ik een glitch op de waar je op any button moet drukken om te starten, maar wat ik ook doe het spel het niet doet.
Ja dat is een hele irritante bug en het is bizar dat dit nog niet gefixt is. Maar als je de console volledig opnieuw start dan is de bug weg.

Ik ben ook bij de piranha, ik vond de blauwe vis ook gaaf met dat vliegen. Echt lachen! En soms best een uitdaging.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En hoe zijn hier de ervaringen van deze Halo Infinite flight. Lees over hele goede ervaringen en grappige melee reload bugs :P

[ Voor 109% gewijzigd door BM op 25-09-2021 12:33 ]

uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 08:48:
En hoe zijn hier de ervaringen van deze Halo Infinite flight. Lees over hele goede ervaringen en grappige melee reload bugs :P
Broer vind hem heel erg tof. Speelt erg fijn zegt ie en het geluid is geweldig.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 25-09-2021 12:34 ]

Ah is dat het.
Dacht al wtf loop ik tijdens het rennen te slaan ?
Flight liep hier lekker, schieten voelt goed, graphics ben ik niet onder de indruk van, maar heb dan ook gewoon niet zo veel met Halo :)

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 25-09-2021 12:34 ]

Verwijderd

Ik heb nu de nieuwe Edge browser op mijn Series S door de systeem update. Maar Ziggo Go kijken via de website lukt mij niet.

Iemand via de Xbox Ziggo Go aan de praat gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:44
Rivanov schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:41:

Ondertussen ook eindelijk kunnen spelen, wel alleen de weapon drills en training. Heb vooral wat problemen in de menu's en bij de weapon drills. Af en toe geflikker van het beeld bij het scrollen door een menu of een haperende framerate bij een weapon drill. Geen afgesloten Xbox gehad gelukkig. Trainingspotjes tegen bots lopen inderdaad vlekkeloos.

Verder zelfde ervaring als anderen hier, speelt heel fijn weg. Wel meteen de melee van rechter stickclick gehaald en ik moet nog leren dat er géén boost in deze Halo zit. Movement is over het algemeen wel erg prettig. Heerlijk geluid, wapens voelen goed (ook de nieuwe!), map die ik heb gespeeld zit ook goed in elkaar en menu's zijn overzichtelijk. Eigenlijk ben ik gewoon wel heel positief hierover! Ik hoop alleen dat de technische issues er zo goed als uit zijn/blijven straks.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:58:
[...]

Ah is dat het.
Flight liep hier lekker, schieten voelt goed, graphics ben ik niet onder de indruk van, maar heb dan ook gewoon niet zo veel met Halo :)
Toch een hele beste upgrade over vorig jaar qua textures, erg nice wat ik hier zie

https://forum.xboxera.com...ber-8th/198/3571?u=staffy

• Yonix
Speelt iemand hier Diablo 2: Resurrected op de Series X en een 4K-televisie?

Ben namelijk benieuwd naar de performance op de Series X. Het schijnt dat je twee opties hebt 'quality' (4K/30fps) en 'performance' (dynamische resolutie en 60fps).

Wel jammer dat het geen 4K/60fps is, want D3 is dat dan weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:23:
Speelt iemand hier Diablo 2: Resurrected op de Series X en een 4K-televisie?

Ben namelijk benieuwd naar de performance op de Series X. Het schijnt dat je twee opties hebt 'quality' (4K/30fps) en 'performance' (dynamische resolutie en 60fps).

Wel jammer dat het geen 4K/60fps is, want D3 is dat dan weer wel.
Heb de beta gespeeld, en de 4K optie is ruk door de lage framerate terwijl de 60 fps optie duidelijk veel minder scherp is. De Series X zou gewoon 4K/60 moeten kunnen doen.

• Yonix
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:40:
[...]

Heb de beta gespeeld, en de 4K optie is ruk door de lage framerate terwijl de 60 fps optie duidelijk veel minder scherp is. De Series X zou gewoon 4K/60 moeten kunnen doen.
Bedankt voor de reactie, dan laat ik 'm even links liggen. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 11:37:
[...]

Toch een hele beste upgrade over vorig jaar qua textures, erg nice wat ik hier zie

Dit ziet er toch echt wel goed uit. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:01:
[...]

Dit ziet er toch echt wel goed uit. :)
Ja man, materialen zien er eindelijk goed uit en de textures zijn top. En dit is MP, MP is nooit zo mooi als de SP/campaign, dus ben erg benieuwd. Dit laat wel extra zien hoe totaal NIET ready de game was vorig jaar, my god.

• Yonix
Mag ik afgeven op de UI / Microsoft Store? Wat blijft de UI toch tergend langzaam soms en de Store? Die is nu om te huilen ... Kan niets kopen, constant een laadscherm en een herstart doet niets. (Series X hier)

Daar kan Microsoft ook nog een flinke slag slaan!

• timmie271
Yonix schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:34:
Mag ik afgeven op de UI / Microsoft Store? Wat blijft de UI toch tergend langzaam soms en de Store? Die is nu om te huilen ... Kan niets kopen, constant een laadscherm en een herstart doet niets. (Series X hier)

Daar kan Microsoft ook nog een flinke slag slaan!
Hier nergens last van met de UI, de store gebruik ik sws niet op de xboxen zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Begin toch eigenlijk best zin in Insurgency Sandstorm te krijgen. Het doet me deels denken aan de oude Rainbow Six games waar je al kassie wijlen kon zijn met één a twee kogels, maar ook dat je het allemaal co-op kan spelen. Dat is iets wat BF niet heeft, gewoon als vanouds A.I. baddies te grazen nemen. Geluid schijnt ook super goed te zijn en realistisch.

4K/60fps voor XSX bij launch, met een echte next gen patch volgend jaar, dat helaas wel.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:46:
Begin toch eigenlijk best zin in Insurgency Sandstorm te krijgen. Het doet me deels denken aan de oude Rainbow Six games waar je al kassie wijlen kon zijn met één a twee kogels, maar ook dat je het allemaal co-op kan spelen. Dat is iets wat BF niet heeft, gewoon als vanouds A.I. baddies te grazen nemen. Geluid schijnt ook super goed te zijn en realistisch.

[YouTube: INSURGENCY SANDSTORM - M4A1 + M203 Gameplay ( BRUTAL REALISM/NO COMMENTARY/4K )]

4K/60fps voor XSX bij launch, met een echte next gen patch volgend jaar, dat helaas wel.
Maar deze game is al uit 2018 toch? Of is dit een tweede deel?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:43
@Donstil Ja voor pc, maar was nog niet uitgekomen op ps4 en xbox.

Hopelijk verkoopt die goed op de console, mooie gamepass game....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amaze86 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:49:

Game Pass Zou killer geweest zijn, maar ach, de standaard versie is 40 euro, is een mooie prijs. En met game sharing als je 50/50 doet is het helemaal top.

Zo te zien bevatten die year 1 en 2 passes alleen maar cosmetics en items. Geen maps. Dus dan hoeft die 80 euro versie echt niet.

• Donstil
  • Niet online
Amaze86 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:49:

Ooh op die fiets. Ziet er wel geinig uit ja, in een droogte of idd ooit eens op GamePass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Gisterenavond uurtje of drie kunnen spelen en wat mij betreft voelt het allemaal weer lekker soepel aan en perfecte blend tussen Halo 3 en 5.

De time to kill mag nét wat langer duren, ik heb het idee dat je weinig kunt doen als je als eerste geraakt wordt. Maar goed, details :P Oh ja, friendly fire en collision mogen ze ook aanzetten.

Voor de rest zit het gameplay technisch gezien heerlijk in elkaar en heb ik al wat van die rare 'Halo momenten' gehad _/-\o_ De microtransacties die ze van plan zijn ben ik op dit moment geen fan van maar goed, we zien wel hoe dat afloopt want er is veel commotie over op Reddit en Halowaypoint.

Vanavond weer knallen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:05:
[...]

Gisterenavond uurtje of drie kunnen spelen en wat mij betreft voelt het allemaal weer lekker soepel aan en perfecte blend tussen Halo 3 en 5.

De time to kill mag nét wat langer duren, ik heb het idee dat je weinig kunt doen als je als eerste geraakt wordt. Maar goed, details :P Oh ja, friendly fire en collision mogen ze ook aanzetten.

Voor de rest zit het gameplay technisch gezien heerlijk in elkaar en heb ik al wat van die rare 'Halo momenten' gehad _/-\o_ De microtransacties die ze van plan zijn ben ik op dit moment geen fan van maar goed, we zien wel hoe dat afloopt want er is veel commotie over op Reddit en Halowaypoint.

Vanavond weer knallen!
Jammer toch altijd die MTX, hoe verneuk je iets goeds? Hopelijk valt het allemaal mee en kun je genoeg op een normale manier unlocken, had de MP anders gewoon niet F2P gemaakt. Toekomstige maps zullen gratis zijn?

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
devilsnight schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 11:37:
[...]

Oh heerlijk! Ik kan niet wachten!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Dioscuri
D-Ed schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:05:
[...]
Hou er ook niet van, maar aangezien het alleen cosmetisch is snap ik niet waarom er commotie over zou zijn. Beetje inherent aan het free to play. Waar valt men precies zo over dan?
justifire schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:58:
[...]

Ah is dat het.
Voor 2 % gewijzigd door @BM ?
Had ik een punt te veel getypt :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dioscuri schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:07:
[...]

Hou er ook niet van, maar aangezien het alleen cosmetisch is snap ik niet waarom er commotie over zou zijn. Beetje inherent aan het free to play. Waar valt men precies zo over dan?
Lang verhaal kort. XP is gekoppeld aan je battlepass ipv aan je voortgang in de gewone gameplay (Kills, captures, medals, etc).

Inherent aan free to play wellicht maar Halo was nooit ftp dus daar komen nu veel klachten over

[ Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 25-09-2021 21:18 ]

• Exactor it
  • Nu online
D-Ed schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:16:
[...]

Lang verhaal kort. XP is gekoppeld aan je battlepass ipv aan je voortgang in de gewone gameplay (Kills, captures, medals, etc).

Inherent aan free to play wellicht maar Halo was nooit ftp dus daar komen nu veel klachten over
Hoe maak je voortgang in de battlepass? Dat is bij de meeste battlepass' door xp te halen uit potjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dioscuri
Exactor it schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:34:
[...]

Hoe maak je voortgang in de battlepass? Dat is bij de meeste battlepass' door xp te halen uit potjes.
Hier nu indirect ook, maar wel alleen met challenges die je kan voltooien via die potjes. Gewoon een game uitspelen hoeft dus niet per se xp op te leveren als ik het goed begrijp.

Als ik het zo lees snap ik het comentaar eigenlijk wel. Vond de titels in vorige Halo's wel leuk (private, lieutenant, general, etc.), ook al had je er verder niets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:42

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:55:
[...]

Voor 2 % gewijzigd door @BM ?
Had ik een punt te veel getypt :?
Ik had enkel je quote wat aangepast omdat de bronpost gewijzigd was. Niks aan de hand verder :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Dioscuri schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:45:
[...]

Hier nu indirect ook, maar wel alleen met challenges die je kan voltooien via die potjes. Gewoon een game uitspelen hoeft dus niet per se xp op te leveren als ik het goed begrijp.

Als ik het zo lees snap ik het comentaar eigenlijk wel. Vond de titels in vorige Halo's wel leuk (private, lieutenant, general, etc.), ook al had je er verder niets aan.
Ah, OK. Gelukkig kan je inderdaad ook gewoon mensen neerknallen zonder je druk te maken om levels enzo. Al vond ik het level systeem van Reach wel geinig. Je kreeg toen een best gave armour als je General werd. Maar ook zonder best gave armour kan ik wel Halo spelen. :)

Ik vind het wel matig dat er een cashgrab element (waarmee ik ingame aankopen en battlepass etc bedoel) in een spel als Halo zit. Hopelijk blijft verder de enige BR in het spel de Battle Rifle.

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 25-09-2021 22:11 ]

Ik heb volgens mij maar voor 2 games cosmetics gekocht, namelijk in Gears 5 en Sea of Thieves. Beiden omdat ze in Gamepass zaten en ik er daarom best bereid was er wat geld tegen aan te gooien. Maar cosmetics in Gears is net ff wat anders dan in Halo, aangezien het gaat over volledige characters en omdat je die continue ziet… Je skins in Halo zal je alleen in je eigen menu’s zien of in Kill cams van anderen :P Met andere woorden. Cosmetics boeien me niet zo. Prima manier van een verdienmodel voor f2p games.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2021 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:46:
De afgelopen zomer (want het is vanaf vandaag officieel herfst volgens mij) was op gamegebied toch wel een mooie periode. Een paar grote titels aangevuld met heel veel mooie en kleinere indie games. Precies zoals ik het graag zie. :) Omdat een aantal titels toch wat minder bekend zijn bij het grotere publiek en het proberen echt wel waard zijn hieronder even een kleine recap van wat games waar ik mij de afgelopen maanden mee heb vermaakt.

Te beginnen met Knockout City. Een game die op basis van trailers niet tot zijn recht komt en ik ook overgehaald moest worden door @Exactor it om het een kans te geven. Na de eerste avond heb ik de gehele maand mei volgens mij geen enkel ander spel aangeraakt. :) Het is een PvP dodgeball game met kleine teams waarbij samenwerking echt centraal staat om te kunnen winnen. Ondanks onze leeftijd waren we best wel goed en hebben er echt veel lol in gehad. Mocht je een groepje hebben met in totaal 3 of 4 vrienden en je wilt graag een team based skill game spelen waarbij je erg leuke clutchmomenten kunt beleven dan kan ik je deze aanraden. Ik heb geen idee of deze game nu nog gespeeld wordt, maar een van de leukere MP's van de afgelopen jaren die ik gespeeld heb. Met Gamepass Ultimate kun je hem volgens mij zo spelen via EA Play. Linkje naar Metacritic: https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/knockout-city

[YouTube: This Is Knockout City: Official Gameplay Trailer]

Dan over naar een redelijk onbekende maar erg gave game. Death's Door. Staat in veel lijstjes op de nominatie (tot nu toe :P) van game of the year contender. Een erg gave isometrische adventure game met een echte Souls sfeertje. De game zit niet in Gamepass, dus hij zal niet zoveel gespeeld zijn dan als die wel in Gamepass zou hebben gezeten, maar mijn advies is, voor die 19,99 euro is het echt een koopje. Krijgt ook erg goede reviews: https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/deaths-door

[YouTube: Death's Door - Gameplay Trailer 2 | July 20 | Xbox + PC]

En de volgende game laat zien dat EA op zich best wel wat kwaliteit kan leveren, maar dan helaas slechts in hun EA Originals serie. Naast het uitstekende It takes two eerder dit jaar, is er recent ook Lost in Random uitgebracht. Een game met een leuke sfeer en stijl met de nodige humor en een aparte fight mechanic. Namelijk een vorm van card mechanics in real time gevechten. De game duurde voor mijn gevoel net een uurtje of 2/3 te lang, want het gevechtsysteem is wel een klein beetje repetitief aan het einde, maar het verhaal en de wereld maakten dat wel goed. Reviews: https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/lost-in-random

[YouTube: Lost in Random – Official Gameplay Trailer]

En dan hebben we een game die sommigen geen game noemen, namelijk The Artful Escape. Samen met bijvoorbeeld Sayonara Wild Hearts zijn dit soort games welkome verrassingen in de gamewereld. In essentie is de game qua gameplay niets meer dan een hele simpele platformer gecombineerd met een basisvleugje Guitar Hero, maar het verhaal, de kleuren die van je schermen afspatten in combinatie met de muziek lieten niets te wensen over. Ik heb de game dan ook in 2 sittings uitgespeeld (het zou 1 sitting zijn geweest als het niet zo laat was). De game is echter ook niet heel lang, uurtje of 4, dus ideaal voor tussendoor en in Gamepass. :) Reviews: https://www.metacritic.com/game/pc/the-artful-escape

[YouTube: The Artful Escape - Release Date Trailer]

Daarnaast deze week Tails of Iron gecomplete. De visuals deden me erg denken aan Valiant Hearts. De game is een mix van metroidvania meets souls. De artstyle is erg tof en de combat kan best pittig zijn. Heb er een uurtje of 10 over gedaan en heb me er erg mee vermaakt. Enige nadeel, en dat heb ik wel bij meer games, is dat je echt teveel verschillende gear / wapens, etc. vindt, waardoor ik het zelf vaak minder boeiend vind als ik weer een nieuw wapen of armor heb gevonden, want je komt om in de wapens. Reviews: https://www.metacritic.com/game/playstation-5/tails-of-iron

[YouTube: Tails of Iron - Gameplay Trailer: A Warrior. A Hero. A King.]

Dan kan ik nog wel wat verder vertellen over Psychonauts 2 en Hades maar dat is volgens mij niet nodig. Eentje is een van de leukste en creatieve 3D platformers in lange tijd en de andere heeft niet voor niets diverse Game of the Year awards gewonnen. :P.
Door jouw post ook the artful escape eens opgepakt... Wat een trip! Echt super, ik kan dit heel erg waarderen (die Sayonara ook misschien ergens een keer mee pikken dan). Heb het ook in twee keer gespeeld, had op zich inderdaad in een keer gekund maar ik vond het wat te veel worden (sensory overload). Wel erg van genoten :)
Ik had overigens wel een paar keer dat de framerate niet helemaal stabiel was of dat er af en toe geen audio was van een gesproken zin, maar was niet echt een probleem. Wie wel van games die meer een ervaring zijn houdt kan ik hem ook echt aanraden :)

Verder vanmiddag ook de epiloog van Hades gehaald... Nog een paar achievements te gaan en dan ben ik 'klaar'. Kijken of ik het nog af en toe blijf spelen want de game is leuk genoeg, maar mezelf kennende vergeet ik het weer als ik in een andere game zit, en als ik dan veel later het nog eens probeer ben ik minder goed en raak ik maar gefrustreerd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
I’m a simple man en daarom zo’n fan van Halo dus mij boeit het ook niet zoveel maar ik begrijp de onvrede wel. Waarom niet XP koppelen aan je prestaties ipv doelstellingen die weinig met de gameplay te maken hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:44:
[...]

Door jouw post ook the artful escape eens opgepakt... Wat een trip! Echt super, ik kan dit heel erg waarderen (die Sayonara ook misschien ergens een keer mee pikken dan). Heb het ook in twee keer gespeeld, had op zich inderdaad in een keer gekund maar ik vond het wat te veel worden (sensory overload). Wel erg van genoten :)
Nou. Dit is een reden waarom ik die posts typ :P Leuk dat je hem hebt geprobeerd!

Ik denk dat je van Sayonara trouwens ook geen spijt krijgt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:51:
I’m a simple man en daarom zo’n fan van Halo dus mij boeit het ook niet zoveel maar ik begrijp de onvrede wel. Waarom niet XP koppelen aan je prestaties ipv doelstellingen die weinig met de gameplay te maken hebben?
Waarom uberhaubt XP… Ik zou een developer toejuichen als die er voor durft te kiezen om echt back to basic te gaan. Gewoon geen unlocks, geen xp, geen levels. Gewoon terug naar de basis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nog een dikke week en een beetje :9

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:54:
[...]

Waarom uberhaubt XP… Ik zou een developer toejuichen als die er voor durft te kiezen om echt back to basic te gaan. Gewoon geen unlocks, geen xp, geen levels. Gewoon terug naar de basis.
Oja, 100% eens hoor. Gewoon een goede gameplay loop en fatsoenlijke matchmaking bij multiplayer en klaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nah het moet wel iets van progressie hebben wat mij betreft. Dus XP halen met kills, potjes winnen K/D, enz geeft dan wel wat meer doel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Control UE is maar 16 euro nu, de game staat op Game Pass, maar niet met de XSX patch. En de expansions zitten er ook bij. Ik ga dit gewoon doen denk ik.

Was die raytracing mode nou 30fps of 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:36:
Nah het moet wel iets van progressie hebben wat mij betreft. Dus XP halen met kills, potjes winnen K/D, enz geeft dan wel wat meer doel.
Inderdaad, als er iets van XP in de game zit dan moet het hiermee verdient worden.. Zo draag je bij aan het ‘teambelang’ ipv ‘kill 10 mensen met dit wapen’ etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:09
yohohohoooooo de nieuwe Edge Browser!
Daar zat ik al een poosje op te wachten en biedt een bak extra (emulator) gaming opties!!!

De volgende sites inmiddels uitgeprobeerd en werkt voor een groot deel prima als je weet wat je moet doen!
Het is wel noodzakelijk een toetsenbordje met muis aan te sluiten op je xbox.
Heb onderstaande gebruikt. Bijbehorende USB dongle voor in de Series X gedrukt en muis navigeren werkt.
Dus emulator opstarten via het toetsenbordje met ingebouwde muis.
Fullscreen zetten
Bij sommige emulators input op joystick zetten en de xbox controller wordt herkent!
Gebruik escape met het toetsenbord om de emulator te verlaten.
Oh ja weet niet wat de legaliteit hiervan is, dus als je het spel zelf niet hebt, gewoon even aanschaffen.

Als je zelf al twijfelt aan de legaliteit is het beter om de links maar niet te posten, hoe goed het ook bedoeld is :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Wk4cR9gHrKA9AhM5_L2ENMwP7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/brjFP7MgsOwRUyBW1vWIrB2i.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 26-09-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drakiesoft schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:21:
yohohohoooooo de nieuwe Edge Browser!
Daar zat ik al een poosje op te wachten en biedt een bak extra (emulator) gaming opties!!!

De volgende sites inmiddels uitgeprobeerd en werkt voor een groot deel prima als je weet wat je moet doen!
Het is wel noodzakelijk een toetsenbordje met muis aan te sluiten op je xbox.
Heb onderstaande gebruikt. Bijbehorende USB dongle voor in de Series X gedrukt en muis navigeren werkt.
Dus emulator opstarten via het toetsenbordje met ingebouwde muis.
Fullscreen zetten
Bij sommige emulators input op joystick zetten en de xbox controller wordt herkent!
Gebruik escape met het toetsenbord om de emulator te verlaten.
Oh ja weet niet wat de legaliteit hiervan is, dus als je het spel zelf niet hebt, gewoon even aanschaffen.
Links weg

[Afbeelding]
Oh dan hoef je het niet meer via de dev mode op de console te doen? Altijd nice. Dit is zeker alleen met insider nog hé?

Als het goed is werkt stadia ook via de browser nu?

[ Voor 24% gewijzigd door BM op 26-09-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Donstil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:36:
Zolang het maar niet zoals in Gears is met 60 re-ups en dan 100 levels per re-up :+

Maar als ik die berichten zo lees begin ik er ook wel zin in te hebben, al wacht ik wel met de campaign tot de coop release...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:52
devilsnight schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:03:
Control UE is maar 16 euro nu, de game staat op Game Pass, maar niet met de XSX patch. En de expansions zitten er ook bij. Ik ga dit gewoon doen denk ik.

30… helaas…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:03:

30 inderdaad, maar ik vond het zelf verrassend goed speelbaar. In het begin niet, maar toen ik later het nog eens probeerde wel. Het verschil zat denk ik in dat ik in het begin het spel probeerde te spelen als een shooter terwijl ik later veel meer skill based ging spelen en de gun bijna alleen als back-up om mezelf cover fire te geven terwijl mijn energie regenereerde.
Maar de dlc is het sowieso ook waard dus probeer het gewoon zelf uit zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:09
devilsnight schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:37:
[...]

Oh dan hoef je het niet meer via de dev mode op de console te doen? Altijd nice. Dit is zeker alleen met insider nog hé?

Als het goed is werkt stadia ook via de browser nu?
Ja precies, hoeft niet via dev mode. Draait nu in browser. Met de laatste update krijg je de nieuwe edge browser. Gewoon even je console updaten.
Stadia schijnt ook te werken, net als f1tvpro. Ziggogo weer niet las ik in de comments van frontpage artikel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Halo: Spiderman edition

Pagina: 1 ... 235 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord