Ik heb onlangs 12 maanden Xbox Gamepass Ultimate Brasil aangeschaft. Mijn huidige abonnement stopt medio januari 26. Als ik middels de VPN route, zoals ik voorheen ook altijd deed, de key invoer wordt de key wel geaccepteerd maar wordt onderstaande melding weergegeven:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je regio voor Microsoft Store wijzigen
Je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio. Als het abonnement na het wijzigen nog niet werkt, neem dan contact op met klantondersteuning.
PUR-ConversionBlockedCurrencyCountryMismatch
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb het land ook nog maar even gewijzigd naar Brazilië en dik 24 uur gewacht om het nogmaals te proberen. Betekent dit als ik als mijn huidige abonnement stopt ik daarna pas deze key's kan activeren? Dat maak ik wel op uit de melding. Iemand ervaring mee? Waarschijnlijk is dit een gevolg van het strengere beleid van MS. Werkt het niet heb ik pech en verkeerd gegokt
[
Voor 0% gewijzigd door
Chaoss op 15-12-2025 17:54
]