Had je het wel gehouden voor de huidige prijs? Of voor 17,95.Donstil schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 20:29:
Ppff, Microsoft is wel echt hun best aan het doen om het platform voor mij echt helemaal te slopen, de enorme verhoging voor GamePass is de laatste nagel aan de kist voor mijn persoonlijke situatie.
Ik heb alle Xboxen gehad, en geloofde er altijd wel in, de Series X is mijn main console maar de volgende generatie zie ik geen reden meer om voor een Xbox te gaan, ik kan de Xbox games overal op spelen want “Alles is een xbox” en 30,- per maand voor Gamepass ga ik toch niet doen.
25 oktober loopt mijn gamepass af die ik 3 jaar geleden met het bekende truukje afsloot maar verlengen via de normale weg gaat hem niet worden. Ik haal er simpelweg niet voor 360,- aan games vandaan in een jaar.
Erg jammer want Sony heeft de concurrentie heel hard nodig, anders worden ze nog luier en arroganter.
Bij de buurman betaal je naar mijn idee nog meer dan voor wat je ervoor terug krijgt.
Overigens vind ik het geld er ook niet voor waard.
Te veel games die ik normaal gesproken of niet had gekocht of hoogstens pas in een ultieme low sale.
PSN ID Binloading_nl