Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:10
Hier ook nog verlengd tot 09-28 via loaded ondanks dat de prijsverhoging van 4 november is uitgesteld. Goedkoper gaat het niet worden.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:03
emiel74 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:13:
Hier ook nog verlengd tot 09-28 via loaded ondanks dat de prijsverhoging van 4 november is uitgesteld. Goedkoper gaat het niet worden.
Ja ik heb er ook net even 2 jaar bij geknald. Scheelt toch echt een flinke bak geld.

• Fluffybeast
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-10 15:34
Powder Toastman schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 14:33:
[...]

En als je in je MS account kijkt bij volgende facturering? Want voor lopende abonnementen hebben ze een 30 dagen aankondigingsplicht, dus gaat het bij die mensen die reeds abonnee waren in op 4 november (zover ik weet).
Bedankt.
Klopt wat je zegt, volgende facturering : 26,99eur.

Zal eens rondzien waar goedkoper zal zijn :)

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-11 16:46
Ik heb momenteel nog PC Gamepass, kan ik deze gewoon verlengen met zo'n 3 maanden Gamepass Ultimate code of hoe werkt dit precies?

Kan eigenlijk geen goede aanbiedingen vinden voor PC Gamepass dus dan is op deze manier Ultimate volgens mij goedkoper.

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 18:04
Redblader schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 17:02:
Kan eigenlijk geen goede aanbiedingen vinden voor PC Gamepass dus dan is op deze manier Ultimate volgens mij goedkoper.
Wat is een goede aanbieding? Op loaded 12 maanden voor €46.59 voor GP en €137 voor GPU

Keep rolling sixes!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-11 16:46
Isheara schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 20:04:
[...]

Wat is een goede aanbieding? Op loaded 12 maanden voor €46.59 voor GP en €137 voor GPU
Die €46.59 is voor Gamepass Essentials niet PC Gamepass, ging me dus meer om het vergelijk tussen de prijzen voor PC Gamepass en GPU waarbij er bijna geen verschil tussen de twee leek te zitten waardoor ik me afvroeg of ik PC Gamepass zou kunnen verlengen met GPU :)

Ik zie nu echter dat ik ook 3 maanden PC Gamepass kan krijgen voor €27,69 dus dat is nog voordeliger.

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19:14
krijtbord schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:51:
[...]

Ik had geen 15 jaar aan codes, dat was die user op Reddit die hiervoor in een bericht genoemd werd, ik had maandcodes en ben 1,5 jaar aan codes kwijtgeraakt. Risico van de gamehobby zeg maar.
Hier ook gehad (2 jaar aan codes weg), de key sites zijn een “grijs” gebied, dus zijn ze of opnieuw verkocht, of als frauduleus bestempeld (gekocht met gestolen creditcard ofzo)

Op dit moment ga ik niet meer verlengen, want weet niet wat ms gaat doen en vind het hele advertentie gedoe best wel belachelijk.

Hier 2x de series X staan straks waarschijnlijk met gratis advertenties

• Deezers
  • Nu online
eenhoorntje schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:24:
[...]

Hier ook gehad (2 jaar aan codes weg), de key sites zijn een “grijs” gebied, dus zijn ze of opnieuw verkocht, of als frauduleus bestempeld (gekocht met gestolen creditcard ofzo)

Op dit moment ga ik niet meer verlengen, want weet niet wat ms gaat doen en vind het hele advertentie gedoe best wel belachelijk.

Hier 2x de series X staan straks waarschijnlijk met gratis advertenties
Het zal net als de streamers gewoon gaan werken dat het duurste abonnement geen reclame heeft, dus waarschijnlijk Ultimate of een ander nieuw te introduceren abonnement. Overigens gaan de geruchten dat reclame alleen bij het volledig gratis cloud abonnement komt, maar daar kan je maar een paar uurtjes per maand streamen.

• krijtbord
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 24-11 21:24
emiel74 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:13:
Voor Nederland is de verhoging toch niet uitgesteld? Ik heb even gezocht, maar kan hierover niks vinden.

• emiel74
  • Laatst online: 14:10
krijtbord schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 21:17:
[...]

Voor Nederland is de verhoging toch niet uitgesteld? Ik heb even gezocht, maar kan hierover niks vinden.
Je hebt helemaal gelijk: Het uitstel geldt voor specifieke landen, maar niet voor Nederland en België.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik heb net Firewatch uitgespeeld, en vond dat een onverwacht leuke game..

Zijn er nog andere vergelijkbare games op game pass?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:01
ToolkiT schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:37:

Ik had eenzelfde ervaring, leuk gedaan en een alleraardigst verhaal 🙂.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Niet op gamepass, maar vond What Remains of Edith Finch erg leuk (zelfs nog leuker), is nu 5 euro in de store.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ToolkiT schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:37:

As Dusk Falls
Open Roads
Lake
Adios

schieten me zo te binnen. :)
Excuus. even gechecked en ze staan niet meer op Game Pass.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 31-10-2025 15:12 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gunner schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:11:
[...]

As Dusk Falls
Open Roads
Lake
Adios

schieten me zo te binnen. :)
Excuus. even gechecked en ze staan niet meer op Game Pass.
open roads had ik ook al gevonden.. maar idd helaas niet meer op GP.. ook niet heel duur trouwens, maar 'gratis' is toch beter ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:01
Volgens mij was er ook nog een soort roadtrip / thriller / noir achtige quest ofzo, zal dit weekend eens kijken.

• Deezers
  • Nu online
Vanaf vandaag is de prijswijziging officeel ingegaan (per eerstvolgende verlengdatum). De loaded codes zijn ook al enkele euro's omhoog gegaan. Zeer benieuwd wat de huidige gaat zijn, over 3 jaar. En of we dan ondertekend een nieuwe Xbox console hebben.

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 13:43
Prijswijziging reeds ingegaan. Maar hoe zit het met de voordelen dan, zoals Fortnite Crew en ik dacht dat Ubisoft games naar 70+ games zou gaan.. Daar zie ik nog niets van.

• Deezers
  • Nu online
Royalty schreef op donderdag 6 november 2025 @ 13:03:
Prijswijziging reeds ingegaan. Maar hoe zit het met de voordelen dan, zoals Fortnite Crew en ik dacht dat Ubisoft games naar 70+ games zou gaan.. Daar zie ik nog niets van.
Fortnite is vanaf 18 november pas.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Wat is Rayman Legends toch een heerlijk spelletje ... vergeleken met veel andere spellen.

edit:

Wat is Rayman Legends toch een frustrerend spelletje ... als je zo'n dingetje wilt pakken en je timed steeds verkeerd

[ Voor 41% gewijzigd door zetje01 op 06-11-2025 15:54 ]

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:27
Iemand hier die Game Pass via KPN afneemt? Daar staat nog steeds de oude prijs, vandaag ook een verlengaanbod gekregen en ook daarin staat nog het oud bedrag.

Nou kan ik mij herinneren dat bij een vorige prijswijziging het 2-3 maanden duurde voordat het bericht kwam dat de prijs omhoog ging en dit is gelukkig nooit met terugwerkende kracht verrekend.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-11 22:23
Ik heb onlangs 12 maanden Xbox Gamepass Ultimate Brasil aangeschaft. Mijn huidige abonnement stopt medio januari 26. Als ik middels de VPN route, zoals ik voorheen ook altijd deed, de key invoer wordt de key wel geaccepteerd maar wordt onderstaande melding weergegeven:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je regio voor Microsoft Store wijzigen
Je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio. Als het abonnement na het wijzigen nog niet werkt, neem dan contact op met klantondersteuning.

PUR-ConversionBlockedCurrencyCountryMismatch
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het land ook nog maar even gewijzigd naar Brazilië en dik 24 uur gewacht om het nogmaals te proberen. Betekent dit als ik als mijn huidige abonnement stopt ik daarna pas deze key's kan activeren? Dat maak ik wel op uit de melding. Iemand ervaring mee? Waarschijnlijk is dit een gevolg van het strengere beleid van M$. Werkt het niet heb ik pech en verkeerd gegokt |:(

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)