Wel een terechte nuance imho. Ik ga t.z.t. kijken wat voor mij de juiste deal is. Kan ook zijn dat het essential wordt en ik vooral digitale licenties koop voor een appel-en-een-ei die te streamen zijn.uchiha tijntje schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:40:
Ik probeer niets goed te praten. Ik probeer nuances in een discussie te brengen die vooral door personen zoals jou in zwart wit gevoerd wordt.
Gamepass Premium is per maand goedkoper dan PS+ premium. Even duur als je PS+ premium voor een heel jaar afsluit. Ook in PS+ premium zitten niet de first party games day one. Niet eens year one. Hoezo verschillen deze services dan van elkaar, zonder een zinloze discussie te voeren over de kwaliteit van de games in beide services want dat is een gebed zonder eind.
Echter de ene wordt keihard neergehaald terwijl de andere elke vorm van kritiek ontloopt.
Maar nuance wordt op het internet niet meer gewaardeerd. Verder ook geen zin meer om hier inhoudelijk op te reageren. Was een zinloze exercitie zie ik nu alweer.
Misschien hebben ze eigenlijk best wel goed geanalyseerd hoe mensen gamen en wat ze belangrijk vinden. Xbox probeert ook echt een andere koers te varen door ieder apparaat een Xbox te noemen (maken). Dat is best een boeiende (en gewaagde) strategie. Als je die strategie echter langs de meetlat legt zoals we die kennen en gewoon zijn dan klopt dat niet. De toekomst zal leren of dat meer zegt over de meetlat of de strategie.