giantgiantus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:23:
Zouden ze zo vaag zijn over halo infinite omdat ze plannen de multiplayer wel te releasen en de singleplayer niet? Je zou zeggen dat er iets aan de hand is, al is de horizon zero dawn 2 release date ook zo vaag.
Jij zoekt echt overal wat achter he. Gisteren suggereerde je ook weer dat Halo dit jaar niet uitkomt. Blijf het apart vinden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:31

BM

Moderator Spielerij
Hulleman schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:07:
[...]

Een racegame op 30fps is echt niet prima. Van 4K30 is prima 1440p60 te maken.
In principe ben ik het helemaal met je eens, en ik had graag gezien dat FH5 altijd op 60fps draaide. Echter draaide ik alle FH versies tot FH4 op de XSX op 30fps, en dat ging prima. FH is (voor mij) veel minder een hardcore racer dan dat FM was.

Als ze (als ie ooit uitkomt) aankondigen dat FM ook op 30fps gaat draaien hebben ze wel ruzie :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

HellStorm666 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:08:
[...]

Kijk, duidelijk.
Thnx.

En er is nog geen info bekend over een XSX refresh? (zuiniger, kleiner, goedkoper, of weet ik t?)
Nee, die XSX is momenteel niet aan te slepen en moet nog een jaar worden. Mocht er een refresh komen, dan is die nog jaren weg. Dat moet je dus zeker niet meenemen in enige besluitvorming.

1080P -> Series S
4K -> Series X
Mobiel -> Gamepass Cloud

Zo moet je er momenteel tegenaan kijken. Overigens heb je HDMI2.1 enkel nodig voor 120FPS/4K HDR als ik mij niet vergis.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 11:26
Net de trailer van guardians of the galaxy gezien. Maar dat ziet er leuk uit. Deed mij denken aan soort dragon age met de guardians. Squad based gameplay lekker veel banter, exploratie.
Ik ben verkocht.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
giantgiantus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:23:
Zouden ze zo vaag zijn over halo infinite omdat ze plannen de multiplayer wel te releasen en de singleplayer niet? Je zou zeggen dat er iets aan de hand is, al is de horizon zero dawn 2 release date ook zo vaag.
Schroef je verwachtingen naar bij. Deze game is gewoon een ramp en de singleplayer campaign lijkt niet in orde. Als Microsoft voor een game die dit najaar uitkomt geen singleplayer campaign gameplay laat zien dan is er iets goed mis. Feit dat ze op multiplayer focussen zegt alles eigenlijk.

Van mij betreft wijzen ze 343i de deur. Het is een drama studio die gewoon Halo-franchise onwaardig is. Met alle Bethesda studios die ze nu hebben lijkt me wel een nieuwe studio voor Halo te vinden. Of trek gewoon de portomonee en koop Bungie terug.

Ik hoop dat ik het helemaal fout heb maar heb er geen goed gevoel meer over.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
uchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:11:
[...]

Jij zoekt echt overal wat achter he. Gisteren suggereerde je ook weer dat Halo dit jaar niet uitkomt. Blijf het apart vinden.
Zo apart is het niet toch? Er wordt wel een datum geplakt op games die eind 2022 uitkomen en niet op een game die in de aankomende 5 maanden moet releasen. Ook in de recap van game sites wordt het niet helemaal begrepen en volgens mij hebben meer users op het forum dezelfde zorg.

[ Voor 13% gewijzigd door giantgiantus op 14-06-2021 09:15 ]

dubbeldekkert schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:08:
[Twitter]
Naar het lijkt krijgen we donderdag dus nog info over games die gisteren niet getoond zijn tijdens de Xbox + Bethesda show.
Grote afwezige was well Hellblade 2 natuurlijk, dus ik gok dat we wel meer informatie gaan zien in dergelijke sessies.

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
2020: "Halo is een multiplayer game, ze hadden multiplayer moeten tonen!"
2021: "Waarom tonen ze enkel multiplayer? Vast iets mis met de singleplayer"

¯\_(ツ)_/¯
giantgiantus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:14:
[...]

Zo apart is het niet toch? Er wordt wel een datum geplakt op games die eind 2022 uitkomen en niet op een game die in de aankomende 5 maanden moet releasen. Ook in de recap van game sites wordt het niet helemaal begrepen en volgens mij hebben meer users op het forum dezelfde zorg.
Ik vind het wel apart. This holiday is gewoon this holiday. Punt.

1 game heeft een specifieke datum eind 2022 en dat is Starfield. Welke andere games bedoel je nog meer?

Misschien een keer een glas is half vol mentaliteit aannemen ;).

• sohus
Krimglas schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:15:
2020: "Halo is een multiplayer game, ze hadden multiplayer moeten tonen!"
2021: "Waarom tonen ze enkel multiplayer? Vast iets mis met de singleplayer"

¯\_(ツ)_/¯
Game komt over paar maanden uit. Ze hadden beiden moeten tonen en de game had 15 minutes of fame in de conference moeten krijgen. Het feit dat Horizon 5 de spotlight kreeg qua plaatsing en aandacht in de show zegt alles eigenlijk wel. Halo Infinite is in game development hell en de schuld daarvan ligt bij 343.

Mijn voorspelling: de game komt dit najaar in Early Acces beta uit en de definitieve release/singleplayer komt pas in 2022.

[ Voor 9% gewijzigd door sohus op 14-06-2021 09:21 ]

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 11:26
[...]

Kijk, duidelijk.
Thnx.

En er is nog geen info bekend over een XSX refresh? (zuiniger, kleiner, goedkoper, of weet ik t?)
Welke magishe nieuwe pc onderdelen zou je errin doen die sneller en zuiniger zijn?
Zen 5800 pocessor met de amd rx 6800 is echt niet zuiniger.
En die refresh zou dan 1000 euro kosten in onderdelen alleen al.
Ik verwacht een refresh niet eerder dan 2024.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-10 13:28

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

sohus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:21:
[...]

Game komt over paar maanden uit. Ze hadden beiden moeten tonen en de game had 15 minutes of fame in de conference moeten krijgen. Het feit dat Horizon 5 de spotlight kreeg qua plaatsing en aandacht in de show zegt alles eigenlijk wel. Halo Infinite is in game development hell en de schuld daarvan ligt bij 343.

Mijn voorspelling: de game komt dit najaar in Early Acces beta uit en de definitieve release/singleplayer komt pas in 2022.
Horizon komt eerder uit. Maar blijkbaar werk jij bij 343, want jij weet precies hoe het zit. Ik zou zeggen wacht gewoon even af en oordeel dan...

XBox Series X: BloodyB2121

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:19

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

SecondGuess schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:22:
[...]

Welke ,agishe nieuwe pc onderdelen zou je errin dien die sneller en zuiniger zijn?
Zen 5800 pocessor met de amd rx 6800 is echt niet zuiniger.
En die refresh zou dan 1000 euro kosten in onderdelen alleen al.
Ik verwacht een refresh niet eerder dan 2024.
Mooi!
Heb er nl een hekel aan als ik iets nieuws koop en dit binnen een jaar vervangen is door iets beters ;)

Dan ga ik zodra ik er een kan bemachtigen toch de XBO-X vervangen door de XSX.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Dat Party Animals is onderdeel geweest van Steam festival eind vorig jaar, dus er is wat gameplay te vinden her en der. De droogheid van die game spreekt mij erg aan. Ook dat onbeholpene in de animaties, het raakt een bepaalde snaar :D

• sohus
d.bakker84 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:22:
[...]

Horizon komt eerder uit. Maar blijkbaar werk jij bij 343, want jij weet precies hoe het zit. Ik zou zeggen wacht gewoon even af en oordeel dan...
Development niet meegekregen? Continu directors die gewisseld zijn, jaar vertraging, gigantische slechte trailer op E3 vorig jaar die beneden alle peil was... los daarvan heeft 343 nog niks geleverd in al die jaren dat ze met Halo werken. Ik zeg opdoeken die toko en een fatsoenlijke studio op Halo zetten. 343 is opgericht als Bungie kloon en het is gewoon om te janken tot nu toe.

Machine Games, The Coalition, Arkane, ID... keuze genoeg.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-11 17:22
Rivanov schreef op maandag 14 juni 2021 @ 07:08:
[...]

Als het maar minimaal 1440p checkerboard rendering naar 4K is in 60p.
Ga echt niet naar 1080p/60 op de Series X.
En ga het ook niet in 30fps spelen.

Gelukkig is Forza Motorsport een “closed” racer dus daar zal 4K/60 geen probleem zijn. En dat dan met deze graphics. :9~ :9~ :9~
4k 30 ga ik echt niet spelen. Vind dit toch wel beetje tegenvallen, maar wellicht dat die performancemode idd een goede middenweg is. Resolutie is met racegames wel iets minder belangrijk aangezien de omgeving altijd in hoog tempo langs je vliegt.

Het zag er wel (erg)mooi uit al ben ik nog niet volledig overtuigd van de setting. Vond het allemaal erg druk ogen.

• Krimglas
sohus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:25:
[...]

Development niet meegekregen? Continu directors die gewisseld zijn, jaar vertraging, gigantische slechte trailer op E3 vorig jaar die beneden alle peil was... los daarvan heeft 343 nog niks geleverd in al die jaren dat ze met Halo werken. Ik zeg opdoeken die toko en een fatsoenlijke studio op Halo zetten. 343 is opgericht als Bungie kloon en het is gewoon om te janken tot nu toe.
Kan je op de pop aanwijzen waar 343 je aangeraakt heeft?
Even serieus. Ik vind het apart hoe graag mensen Halo willen zien falen, ondanks de successen van, jawel, 343 industries. Nu ga je zelfs beweren dat 343 "helemaal niets" heeft opgeleverd. Het jaar vertraging zaten dezelfde klagers vorig jaar nog om te juichen.
De enorme negativiteit naar Halo 5 toe demonstreert nog het best hoe het hier gaat om een extreem bittere minderheid: veruit de meestgespeelde halo game, ondanks dat die andere "superieure" halo games momenteel ook even perfect speelbaar zijn.

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:19:
[...]

Ik vind het wel apart. This holiday is gewoon this holiday. Punt.

1 game heeft een specifieke datum eind 2022 en dat is Starfield. Welke andere games bedoel je nog meer?

Misschien een keer een glas is half vol mentaliteit aannemen ;).
Wat een gekke reactie. Ik was eigenlijk behoorlijk enthousiast over de hele persconferentie. Zelfs het najaar van 2021 ziet er goed uit met FH5 en Psychonauts. Ook 2022 begint vorm te krijgen met nu al in het begin en het eind een potentiële AAA game. Halo vond ik de filmpjes er ook veel beter uit zien dan vorige keer maar heb wat twijfels over hoe realistisch het is om een compleet product te verwachten.

Deze twijfel lijkt me terecht ook als je kijkt naar het trackrecord van de ontwikkelaar die vol is met beloftes die niet gehaald zijn.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 10:28
sohus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:25:
[...]

Machine Games, The Coalition, Arkane, ID... keuze genoeg.
Ik vond Halo 4 en 5 van 343 dus ook geen goede Halo games, maar deze game ziet er voor mij juist wel super uit! MP reveal vond ik echt vet (grappling hook, soort spear shot voor voertuigen, en weer headhunter modes _/-\o_ ).

Dacht dat ze ook al aangaven dat E3 focus had op MP en denk dat ze daarnaast voor de fans van de SP weer wilden laten zien dat Cortana weer terug was bij de Chief als verrassing.

• BM

BM

Moderator Spielerij
sohus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:13:
[...]

Schroef je verwachtingen naar bij. Deze game is gewoon een ramp en de singleplayer campaign lijkt niet in orde. Als Microsoft voor een game die dit najaar uitkomt geen singleplayer campaign gameplay laat zien dan is er iets goed mis. Feit dat ze op multiplayer focussen zegt alles eigenlijk.

Van mij betreft wijzen ze 343i de deur. Het is een drama studio die gewoon Halo-franchise onwaardig is. Met alle Bethesda studios die ze nu hebben lijkt me wel een nieuwe studio voor Halo te vinden. Of trek gewoon de portomonee en koop Bungie terug.

Ik hoop dat ik het helemaal fout heb maar heb er geen goed gevoel meer over.
Ik ga niet beweren dat je het fout hebt, ik kan niet bij MS en 343 in de keuken kijken, maar dit basseer op je 2 trailers (die van afgelopen jaar en die van nu)? Halo is voor het gros van de mensen een MP-game pur-sang. Dan laten ze de MP zien, en dan is het weer niet goed?

Ik ben geen Halo gamer, maar wat mij vooral opviel is dat ze erg hard gewerkt hebben tussen de 2 trailers, en dat de game er nu gewoon dikke prima uit ziet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

giantgiantus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:30:
[...]

Wat een gekke reactie. Ik was eigenlijk behoorlijk enthousiast over de hele persconferentie. Zelfs het najaar van 2021 ziet er goed uit met FH5 en Psychonauts. Ook 2022 begint vorm te krijgen met nu al in het begin en het eind een potentiële AAA game. Halo vond ik de filmpjes er ook veel beter uit zien dan vorige keer maar heb wat twijfels over hoe realistisch het is om een compleet product te verwachten.

Deze twijfel lijkt me terecht ook als je kijkt naar het trackrecord van de ontwikkelaar die vol is met beloftes die niet gehaald zijn.
niet doen

Maar fijn dat je enthousiast bent! Snel weer gamepass aanschaffen en houdt je genoeg geld over voor de aanschaf van al die andere games!

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 14-06-2021 09:40 ]

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:37:
[...]

Maar fijn dat je enthousiast bent! Snel weer gamepass aanschaffen en houdt je genoeg geld over voor de aanschaf van al die andere games!
Heb het nog tot mid 2022. Dus in ieder geval nog psychonauts and FH5👍. En jou kan ik aanraden om hades te spelen. Gezien de games die je leuk vindt ga je die denk ik heel leuk vinden. Ik ga hem ook nogmaals op de xsx spelen want op de switch vond ik af en toe de performance wat inkakken als het te druk werd bij een eindbaas.

[ Voor 47% gewijzigd door giantgiantus op 14-06-2021 09:46 ]

• giantgiantus
BM schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:37:
[...]

Ik ga niet beweren dat je het fout hebt, ik kan niet bij MS en 343 in de keuken kijken, maar dit basseer op je 2 trailers (die van afgelopen jaar en die van nu)? Halo is voor het gros van de mensen een MP-game pur-sang. Dan laten ze de MP zien, en dan is het weer niet goed?

Ik ben geen Halo gamer, maar wat mij vooral opviel is dat ze erg hard gewerkt hebben tussen de 2 trailers, en dat de game er nu gewoon dikke prima uit ziet.
De progress was ontegenzeggelijk daar. Ik heb eigenlijk ook geen twijfel bij de kwaliteit going forward. Ik heb twijfels bij de planning. Heb het gevoel dat er een addertje onder het gras zit :).
ArthurMorgan schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:51:
[...]

wtf ik moest mijn leeftijd laten verifiëren voor ik hem kon zien. Gelukkig heb ik een cc... maar wat een onzin.
Ja daar word ik ook echt moe van, op me werk kan ik niet inloggen vanwege beveiliging.
Wil ook net de Far Cry 6 Gameplay terugkijken, krijg je de melding '' login om te kijken '' ZUCHT |:( |:( |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Wom schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:25:
[YouTube: Party Animals Explained - New Party Game - How To Get Party Animals]

Dat Party Animals is onderdeel geweest van Steam festival eind vorig jaar, dus er is wat gameplay te vinden her en der. De droogheid van die game spreekt mij erg aan. Ook dat onbeholpene in de animaties, het raakt een bepaalde snaar :D
Het lijkt op een PvP Human Fall Flat met hele schattige diertjes. _/-\o_

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:51:
[...]

Het lijkt op een PvP Human Fall Flat met hele schattige diertjes. _/-\o_
Ik hoop wel dat de controls niet op HFF lijken, daar kon ik echt niks mee. Buiten dat lijkt ie me erg leuk :)

Xbox

Had eerder al eens informatie over Shredders opgezocht en gedeeld hier, maar dat lijkt wel een toffe titel te worden. Ze zoeken het meer in de stijl van Amped dan van Steep heb ik begrepen. Wordt trouwens ontwikkeld door een Belgische studio.

Blijf een zwak houden voor dergelijke games, maar écht goede kom je maar weinig tegen helaas.

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 19:25
Wom schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:59:
Had eerder al eens informatie over Shredders opgezocht en gedeeld hier, maar dat lijkt wel een toffe titel te worden. Ze zoeken het meer in de stijl van Amped dan van Steep heb ik begrepen. Wordt trouwens ontwikkeld door een Belgische studio.

[YouTube: Shredders Trailer]

Blijf een zwak houden voor dergelijke games, maar écht goede kom je maar weinig tegen helaas.
Een nieuwe versie van Amped zou vet zijn!
Amped 3 helemaal grijs gespeeld :P

• Krimglas
Ik moest meteen aan SSX denken, maar ik denk dat ik denk dat iedereen meteen een link legt met zijn/haar eigen <favoriete snowboard game> :).

Ik hoop dat hij goed is inderdaad, Snowboarding is de enige "sport" game die ik echt graag speel.
Halo Infinite Multiplayer Overview.

Gaat over 6 uur in premiere. Maar begint om 17:00 denk ik

Zo ik ben weer bij :+

Met het voetbal geweld dit weekend (heb er normaal niks mee, maar dankzij een poule op het werk nu elke ek match tot nu toe gezien) heb ik de presentatie pas gisteravond in bed gekeken.

Maar man wat een super presentatie zeg! Ik heb ook weinig met multiplayer maar ik zag meer dan genoeg om enthousiast over te worden. Toch fijn om een brede smaak en een positieve instelling te hebben :+ (edit: dit is overigens geen steek naar iemand in het bijzonder, valt me alleen op dat sommige mensen zeiden dat het vooral multiplayer was)

Nu tijdens het lopen (slenteren) met de hond het topic weer bij gelezen. Ik heb zelf vooral juist weer zoiets van ik moet opschieten met gamen want de backlog blijft alleen maar groeien.

Ben nog steeds met dark souls 3 bezig, ondertussen ng+ toen ik een npc tegen kwam en me afvroeg waarom mijn guide me nooit gezegd had daarmee te praten... Wat? Painted world of Ariandel? Dlc 1??? Ik dacht alleen de base game te hebben :+
Maar daar zitten geen achievements in dus die ben ik nu wel blind aan het spelen.
En dan zit ac valhalla nog in de console maar nog geen tijd gehad om die zelfs te starten. Als ik dan zie wat er weer allemaal naar gamepass komt... Ja, kansloos om dat allemaal te spelen. Like a dragon had ik ook wel zin in na dat gepraat er over hier... En Nier heb ik dan al van besloten dat het niet helemaal mijn ding is, dus daar laat ik het mes in het varken zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 14-06-2021 10:05 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Mick3112
Wom schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:59:

[YouTube: Shredders Trailer]

Ik vond die game ook wel een hoogtepuntje gisteren. Zag er goed uit op mijn tv.

Bij dat Riders republic van Ubisoft kreeg ik een beetje het gevoel van teveel disciplines willen en niks echt goed uitvoeren.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Flink aantal mooie games in de Xbox/Bethesda showcase.

Ik werd het meeste blij van:
  • Back 4 Blood. Was voor mij een verrassing dat ie op dag 1 uit komt op Game Pass :)
  • Battlefield 2042. Lijkt weer de ouderwetse Battlefield MP-action te worden.
  • Halo Infinite. Niet mijn favoriete Xbox-franchise, maar wel de meeste delen in de reeks gespeeld. Deze ga ik ook zeker spelen.
  • A Plague Tale: Requiem. Deel 1 heel kort gespeeld en schijnt heel goed te zijn. APT: R zag er zeer goed uit.
  • Far Cry 6: Voor mij kandidaat voor Game Of The Year, zeker als het een beetje wordt wat Far Cry altijd wel is. :)
  • Grounded: eindelijk achievements :+ , dus ook deze game staat nu op de to play list.
  • Microsoft Flight Simulator. Af en toe een stukje vliegen zonder monster-PC. Ideaal.
  • Forza Horizon 5. Forza Horizon 4 is voor mij de beste Xbox-racer allertijden, onder andere vanwege de setting. Ben benieuwd of FH5 iets aan die mening kan veranderen. Het is zeker een instabuy. Game Pass of niet, van sommige franchises wil ik gewoon alle games netjes op een rij in het kastje hebben staan. Hetzelfde heb ik met Gears Of War.
Ik heb niet echt een titel die ik miste. Gears Of War 6 mogen ze in 2022 laten zien for release in 2023. Dit is het jaar van Halo: Infinite. Sommige games ga ik gewoon kopen, ook al komen ze op Game Pass te staan. Ik wil zoals eerder vermeld gewoon de game fysiek hebben en het kopen is ook het steunen van de studio/xbox eco systeem/industrie etc. Qua hardware miste ik wellicht de aankondiging van de Elite V3 controller, maar ik ben blij dat de focus op games lag.

Over Gears Of War gesproken. Jammer dat ze niets met die franchise gedaan hebben met 20 jaar Xbox, ik heb zelf maar iets gephotoshopt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RjUom6jdgeARlxNBzWywirHhP-c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/h8uBSMEy3sKGNN1hqElO04es.jpg?f=user_large

Niet helemaal perfect, gaat om de beeldvorming. Ik associeer Xbox eerder met Gears Of War dan met Halo en/of Master Chief. Ik vind het een gemiste kans van Microsoft om qua merchandise rond "20 Year Xbox" niets met Gears Of War te doen.

Xbox Live: Springbok NL

• Springbokkie
Over de Ubisoft Forward gesproken: dat was echt een waste of time: al gezien, al gespeeld of niet boeiend.

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11 08:31
[...]

Kijk, duidelijk.
Thnx.

Een refresh komt meestal pas ergens halverwege de generatie, dus zo rond 2024 - 2025.

[ Voor 3% gewijzigd door Wolfos op 14-06-2021 10:40 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:44

On_E

Housemusic

Mick3112 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:10:
[...]

Ik vond die game ook wel een hoogtepuntje gisteren. Zag er goed uit op mijn tv.

Bij dat Riders republic van Ubisoft kreeg ik een beetje het gevoel van teveel disciplines willen en niks echt goed uitvoeren.
Ik vind Riders Republic er juist weer veel leuker uit zien. :) Als de controls daar goed zijn haal ik m dag 1.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• sohus
Niet helemaal perfect, gaat om de beeldvorming. Ik associeer Xbox eerder met Gears Of War dan met Halo en/of Master Chief. Ik vind het een gemiste kans van Microsoft om qua merchandise rond "20 Year Xbox" niets met Gears Of War te doen.
Gears heeft vorig jaar massive exposure gehad met 5 + uitbreidingen + Tactics. Ik vind het goed dat de franchise nu even uit de spotlight verdwijnt. Studio is aan het omschakelen naar UE5 engine en hebben al aangegeven dat er voorlopig geen aankondigingen komen van nieuwe games

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
@Springbokkie

Gears bestaat dan ook een stuk korter dan 20 jaar, dus opzich niet raar, logo is wel leuk zo! :)

Lichtpuntje...

• Springbokkie
LuisjeNL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:41:
@Springbokkie

Gears bestaat dan ook een stuk korter dan 20 jaar, dus opzich niet raar, logo is wel leuk zo! :)
Ik begrijp ook wel waarom niet, maar ik zag toch graag liever van wel. Met alleen een Halo-franchise haal je geen 20-jarig bestaan. In mijn beleving heeft Gears Of War significant bijgedragen aan de opbouw van "Xbox20".

• Springbokkie
sohus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:40:
[...]

Gears heeft vorig jaar massive exposure gehad met 5 + uitbreidingen + Tactics. Ik vind het goed dat de franchise nu even uit de spotlight verdwijnt. Studio is aan het omschakelen naar UE5 engine en hebben al aangegeven dat er voorlopig geen aankondigingen komen van nieuwe games
Volgens mij zei ik ook dat dit het jaar is van Halo en dat de nieuwe Gears ergens volgend jaar onthuld mag worden.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Wat een presentatie was dat gisteravond. Zag er allemaal heel goed uit.
Helaas geen nieuws over een Fallout 3 remaster :)

Moet eerlijk bekennen dat ik sinds ik de XSX heb mijn PC bijna niet meer gebruik.
Is echt heel erg aan het worden lol. Ik had wel een verschuiving verwacht maar niet zo extreem.
Zit nu zelfs te twijfelen om mijn PC upgrade maar niet meer te gaan doen 8)7

FUMES et CARNES

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gister avond laat even terug gekeken. Maar vond helaas merendeel niet echt interessant. Ben ook ergens rond 45 min wat gaan doorspoelen want wou naar bed, forza zag er nice uit maar niet meteen heel erg woah!. Gewoon nice. Vond wel de autos wat floathy overkomen. Maar verder ja gewoon forza maar dan nieuwe setting en betere graphics. Hoop alleen dat hij leuker is dan horizon 4. Die heb ik eigenlijk nooit heel leuk gevonden.

Halo zag er nice uit maar ook weer niet shocking ofzo. Vergeleken met eerste beelden wel wat netter maar ook niet wereld van verschil. Maar kan leuk worden. Mp boeit me eigenlijk 0,0 dus hoop op leuke singleplayer.

Bf6 zag er chaotisch en best leuk uit. Maar mp dus ja niet echt mijn ding.

En ja verder is me eigenlijk niet echt wat bijgebleven(eerlijk zeggen was laat en was moe en had best wat alcohol in het bloed nog)
Owh ja starfield maja was nogal weinig helaas.

Dus ja wel mooi en groot aanbod voor gamepass gebruikers. En lees dat veel mensen het goed vonden allemaal dus dat is zeer mooi, maar ik ben niet echt de doelgroep, en dat is ook helemaal niet erg.
Wel duidelijk nu kogel door de kerk alles nieuw betheshda is exclusief. Tja was gewoon te verwachten maar duidelijkheid is altijd fijn.
Wel leuk om te bedenken dat ze nu al zo een gevulde show hebben( wat je ervan vind qua content is natuurlijk puur smaak maar er was genoeg) en dat veel grote studios nog niets getoont hebben. Dus er komt echt nog veel aan. Dus ja die xsx halen voor launch horizon 5 gaat sowieso gebeuren.

Heb btw wel blijkbaar een Forza motorsport teaser gemist las ik? Niets gezien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:30:

Klopt er waren ook geen beelden van, hij benoemde de game subtiel nadat ze Horizon uit de doeken deden :9

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Springbokkie
Hebben jullie het mee gekregen dat die game Battlefield 2042 heet en geen Battlefield 6?

v8power67 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:30:
Games die vorige keer aangekondigd waren zijn enkel even heel kort voorbij gekomen in een soort van recap. Focus lag nu duidelijk op titels die we "snel" kunnen verwachten (via Game Pass) en nieuwe titels (denk aan Contraband en Forza Horizon 5 bijv.). Je mag verwachten dat we op een later punt (Xbox doet altijd ook nog eigen showcase na de zomer) we meer gaan zien van Perfect Dark, Fable, Forza Motorsport, Avowed, etc. etc. etc.

Springbokkie schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:35:
Hebben jullie het mee gekregen dat die game Battlefield 2042 heet en geen Battlefield 6?
Er gebeurde zoveel in die trailer dat ik eigenlijk niet niet precies door heb wat er nu allemaal gebeurde. De raket is uiteindelijk wel vertrokken geloof ik, maar alles wat daar voor zat was heftig :D

• v8power67

v8power67

Springbokkie schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:35:
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/DimGraciousGrub-max-1mb.gif

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:09

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Goed nieuws, ben blij dat we op de Series S alsnog 60fps kunnen racen! 8) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GfTaBrvoDm5oGcBRiYcbZTJcS4I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1hdvVwH6VUaLlApjtcPJTf9L.png?f=fotoalbum_large

Als je mij zou vertellen dat bovenstaande een foto was had ik het ook geloofd. Maar dit is dus in-game FH5.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:24
G_Dragon schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:34:
[...]

Klopt er waren ook geen beelden van, hij benoemde de game subtiel nadat ze Horizon uit de doeken deden :9
Er was wel beeld van :Y paar seconden :+

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49
Ik kan niet wachten op FH5. RT dus voornamelijk in statische omgevingen: fotomodus, garage en lijkt mij een logische keuze.
Waterfysics: wat mij altijd op valt in FH4 dat zodra een auto in het water rijdt, de "waterlijn" altijd kaars recht is aan de achterzijde van de auto: zo onnatuurlijk. En ik geloof niet dat dat zal veranderen in FH5.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Flight Simulator staat nu bij mij in de voorinstallatie. Gewoon via de series X zelf kunnen doen.

(Klein spelletje hoor, maar 297.7 MB :D :D )

De achievements zijn ook zichtbaar. Grappig om eens langs te lopen. Maar het overgrote deel ga ik echt nooit halen :P

/edit: maar serieus, je hebt dus een voorinstallatie, en vervolgens wordt er bijna niks geïnstalleerd. Wat is het nu ervan dan? Of krijg je nu steeds een klein beetje update erbij of zo? Maar dan nog mag je toch aannemen dat ze nu al zeker 30-80 GB gewoon klaar hebben en over kunnen zetten.

[ Voor 83% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-06-2021 12:17 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

schumi1986 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:59:
[...]

Er was wel beeld van :Y paar seconden :+
Huh was er wel beeld van? :P
Lol I missed it :)

• BM

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:13:
[...]

Huh was er wel beeld van? :P
Lol I missed it :)
Was volgens mij een snippet uit de vorige trailer. Moment dat de autos door corkscrew op Laguna Seca gaan. Niks nieuws iig :)

Xbox

BM schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:16:
[...]

Was volgens mij een snippet uit de vorige trailer. Moment dat de autos door corkscrew op Laguna Seca gaan. Niks nieuws iig :)
Oh wacht nu je het zegt, ik weet nu wel welk stuk jullie bedoelen.

ArthurMorgan schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:09:
Flight Simulator staat nu bij mij in de voorinstallatie. Gewoon via de series X zelf kunnen doen.

De achievements zijn ook zichtbaar. Grappig om eens langs te lopen. Maar het overgrote deel ga ik echt nooit halen :P

/edit: maar serieus, je hebt dus een voorinstallatie, en vervolgens wordt er bijna niks geïnstalleerd. Wat is het nu ervan dan? Of krijg je nu steeds een klein beetje update erbij of zo? Maar dan nog mag je toch aannemen dat ze nu al zeker 30-80 GB gewoon klaar hebben en over kunnen zetten.
Die wil ik ook nog proberen, ben benieuwd wanneer de officiële grote bekend word.
Heb gisteren toch maar weer Red Dead Redemption 2 geinstalleert, wou me vader even laten kwijlen O-).
Hoop echt dat er nog een aantal van zulke diepgaande top titels gaan uitkomen dit jaar.
Want vond bij de E3 teveel Multiplayer games voorbij komen :o

• HellStorm666

HellStorm666

Hoe goed werkt Warzone op de XSX met toetsenbord en muis?
Als ik dit dan vergelijk met een goede gamelaptop of pc.

Scientia Potentia Est

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-11 23:43
HellStorm666 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:20:
Hoe goed werkt Warzone op de XSX met toetsenbord en muis?
Als ik dit dan vergelijk met een goede gamelaptop of pc.
tot 120 fps. Dus prima.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024

Zag ik bij Forza Horizon 5 ook, maar paar 100 MB en dan vervolgens beschikbaar op 9 nov.. Waarom zou ik nu dit kleine beetje ruimte in laten nemen?

Ben benieuwd hoe groot FS wordt op de Series, vrees dat ik flink ruimte moet gaan maken op mijn S-je :+

• ArthurMorgan
  • Niet online
Segafreak83 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:26:
[...]

Zag ik bij Forza Horizon 5 ook, maar paar 100 MB en dan vervolgens beschikbaar op 9 nov.. Waarom zou ik nu dit kleine beetje ruimte in laten nemen?

Ben benieuwd hoe groot FS wordt op de Series, vrees dat ik flink ruimte moet gaan maken op mijn S-je :+
Ik ga voor mijn vader ook de S halen voor Flight Simulator. Maar die speelt verder toch niks dus dan past het er denk ik wel net op :D

Voor jou hoop ik inderdaad wel dat ze voor de S de boel wat kleiner kunnen houden dan het opde X zal zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-06-2021 12:33 ]

• Sluw
  • Laatst online: 22-10 13:34
Ah, nu zegt Jeff Grubb ook dat de Single Player titels die ik miste waarschijnlijk allemaal 2023 zijn. Jammer dat dat soort games zo vroeg worden aangekondigd. Gaat om: Avowed, Fable, Perfect Dark, Everwilds, Hellblade 2 en meer. Sommige waren te verwachten andere had ik eerder gehoopt. Ach ja, wel wat om naar uit te kijken!

[ Voor 15% gewijzigd door Sluw op 14-06-2021 12:38 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sluw schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:37:
Ah, nu zegt Jeff Grubb ook dat de Single Player titels die ik miste waarschijnlijk allemaal 2023 zijn. Jammer dat dat soort games zo vroeg worden aangekondigd. Gaat om: Avowed, Fable, Perfect Dark, Everwilds, Hellblade 2 en meer. Sommige waren te verwachten andere had ik eerder gehoopt. Ach ja, wel wat om naar uit te kijken!
Jup, wat mij betreft stoppen ze daar ook mee.

Een teaser voor een nieuw project (Starfield), of een serie-reboot (Fable) kan ik nog hebben, maar daarna wil ik eigenlijk niks meer van zo'n game horen tot een jaar voor de release. Ik zou het ideaal vinden als ik alle games die ik op E3 <jaar X> zie, ik niet meer terugzie op E3 <jaar X+1>.

Helaas werkt het zo niet :/

Xbox

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik denk dat Corona ook 't nodige roet in het eten heeft gegooid qua planning en milestones. Wij zitten alweer meer dan een jaar met Corona.

Het is natuurlijk geen kantoor baan waarbij de meeste genoeg hebben aan een simpele laptop, of een wat sterker model of VDI, en een VPN.

[ Voor 33% gewijzigd door Caayn op 14-06-2021 12:43 ]

• giantgiantus
Caayn schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:42:
Ik denk dat Corona ook 't nodige roet in het eten heeft gegooid qua planning en milestones. Wij zitten alweer meer dan een jaar met Corona.
Voor een deel zal het dat zijn. Voor een ander deel zal het ook gewoon veel tijd kosten om de periode ronde launch van de Xbox one weer om te buigen. We zien gewoon dat je met een zak geld niet opeens een jaar later alweer games hebt. Dat duurt echt een aantal jaar blijkt. Langzaam aan zie je dat de investering begint op te leveren met een prima release calendar voor eind 2021 en een goede voor 2022.

[ Voor 11% gewijzigd door giantgiantus op 14-06-2021 12:48 ]

• Sluw
  • Laatst online: 22-10 13:34
Caayn schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:42:

Het is natuurlijk geen kantoor baan waarbij de meeste genoeg hebben aan een simpele laptop, of een wat sterker model of VDI, en een VPN.
Dat zal het deels zijn maar het is ook gewoon marketing, mensen aan je platform binden. Ze zijn redelijk laat gestart met deze inhaalslag en zoals @giantgiantus ook zegt games hebben veel tijd nodig. Helaas zijn de singleplayergames waar ik interesse in heb allemaal 2023 (al komt Starfield wel eind 2022). Ze hebben 't gewoon te vroeg bekend gemaak.
Sluw schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:51:
[...]

Dat zal het deels zijn maar het is ook gewoon marketing, mensen aan je platform binden. Ze zijn redelijk laat gestart met deze inhaalslag en zoals @giantgiantus ook zegt games hebben veel tijd nodig. Helaas zijn de singleplayergames waar ik interesse in heb allemaal 2023 (al komt Starfield wel eind 2022). Ze hebben 't gewoon te vroeg bekend gemaak.
Ze hadden gewoon klappers nodig voor de release van de console... Hopelijk zullen ze nu weer wat terughoudender zijn met games ver van tevoren al teasen.

• HellStorm666

HellStorm666

Ok, thnx!

En qua scherm?
Ik neem aan dat de XSX geen 21:10 verhouding kan, correct?
Wordt een goed 1920x1080 scherm dan aangeraden?
Of kan een 2560x1440 scherm ook?
Of moet ik echt naar een goed 4k scherm gaan?

Scientia Potentia Est

• Caayn
  • Niet online
HellStorm666 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:15:
[...]

Ok, thnx!

En qua scherm?
Ik neem aan dat de XSX geen 21:10 verhouding kan, correct?
Wordt een goed 1920x1080 scherm dan aangeraden?
Of kan een 2560x1440 scherm ook?
Of moet ik echt naar een goed 4k scherm gaan?
Xbox ondersteund enkel 16:9, andere aspect ratios zoals 21:9 of 21:10 zal niet snel gebeuren.

1080p, 1440p en 2160p worden gewoon als output resoluties ondersteund door iedere Xbox sinds de Xbox One S :)

Warzone doet 4K@60FPS of 1920x2160@120fps op de XSX. Een monitor met ondersteuning voor VRR is wel aan te raden als je gebruik wilt maken van de 120FPS mode.

[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 14-06-2021 13:31 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:41
Over FH5: ik denk dat ik verstandig moet zijn en vanaf de start voor de performance mode moet gaan kiezen. Sinds ik zo intensief FH4 in 60fps aan het spelen ben, kan ik gewoon echt niet meer terug naar 30fps. Ik hoop alleen oprecht dat 't dan 1440p cb naar 4K gaat worden, zonder al te veel in te leveren van die prachtige wereld.

Andere optie is camping/freeroam in quality, en semi competitief online in performance.

Vindt het een tikkie jammer dat quality geen 4k/60 wordt.
Sluw schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:37:
Beetje een vreemd artikel. Die 2023 is voor alle titels die hij opnoemt sowieso een aanname. Kan zijn dat hij gelijk krijgt, maar kan ook prima van niet. Het klinkt een beetje als 'gezocht kritisch' zijn, terwijl hij in zijn artikel ook aangeeft dat er echt al een hele hoop aan games klaar staan met bevestigde release data. Ik wilde een lijstje met aangekondigde games maken, maar die is zo lang dat ik kramp in mijn vingers krijg. Maar ja, alles voor de kliks zeker?

DutchOwnage schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:20:
Over FH5: ik denk dat ik verstandig moet zijn en vanaf de start voor de performance mode moet gaan kiezen. Sinds ik zo intensief FH4 in 60fps aan het spelen ben, kan ik gewoon echt niet meer terug naar 30fps. Ik hoop alleen oprecht dat 't dan 1440p cb naar 4K gaat worden, zonder al te veel in te leveren van die prachtige wereld.

Andere optie is camping/freeroam in quality, en semi competitief online in performance.

Vindt het een tikkie jammer dat quality geen 4k/60 wordt.
Ik vraag me af of er niet ook gewoon iets anders aan de hand is in fh4 in quality mode want, in ieder geval op de one x, vind ik dat compleet onspeelbaar vanwege de inputlag. Ik zie gewoon heel duidelijk dat de auto later reageert als ik gas geef of rem. In bochten voelde ik me dronken... Op 60 fps geen enkel probleem en heerlijk speelbaar.

Maar FH3 had ik geen enkel probleem mee en die draait geloof ik alleen op 30. Nou heb ik het niet meer opnieuw geprobeerd om te zien hoe ik nu zou ervaren, maar lijkt me toch sterk dat het puur aan mijn eigen gewenning zou liggen... Vooral omdat ik tussendoor ook altijd pc gamer met hogere framerates geweest ben.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:41
Finraziel schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:52:
[...]

Ik vraag me af of er niet ook gewoon iets anders aan de hand is in fh4 in quality mode want, in ieder geval op de one x, vind ik dat compleet onspeelbaar vanwege de inputlag. Ik zie gewoon heel duidelijk dat de auto later reageert als ik gas geef of rem. In bochten voelde ik me dronken... Op 60 fps geen enkel probleem en heerlijk speelbaar.

Maar FH3 had ik geen enkel probleem mee en die draait geloof ik alleen op 30. Nou heb ik het niet meer opnieuw geprobeerd om te zien hoe ik nu zou ervaren, maar lijkt me toch sterk dat het puur aan mijn eigen gewenning zou liggen... Vooral omdat ik tussendoor ook altijd pc gamer met hogere framerates geweest ben.
Onspeelbaar wil ik Quality Mode in FH4 niet direct noemen, maar idd de respons wat je krijgt in Performance Mode is veeel beter en fijner. Merk het echt, waar ik soms nog wel eens een vlaggetje mistte, gebeurt dat in Quality Mode bijna niet meer :o :9
30FPS is voor mij eigenlijk echt een no-go geworden sinds de Series X. Had dit weekend Star Wars Jedi Fallen Order weer eens opgestart na de next-gen patch. Maar in Quality Mode is het dus 4K/30, maar dat speelt dus echt voor geen meter t.o.v. 1440/60 in Performance Mode.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Het is meer dat hij dan gewoon direct alles gaat binnenhalen zodra de game uit is (mits genoeg ruimte op de SSD).

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:54
uchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:11:
[...]

Lijkt mij gewoon een reële optie en terechte speculatie.

Die MP wordt ook free to play toch ? Dus ergens zijn ze al gescheiden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 09:59
Aardige samenvatting van de games die er allemaal waren, met name games die direct Gamepass ingaan.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2021 14:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Rivanov schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:12:
30FPS is voor mij eigenlijk echt een no-go geworden sinds de Series X. Had dit weekend Star Wars Jedi Fallen Order weer eens opgestart na de next-gen patch. Maar in Quality Mode is het dus 4K/30, maar dat speelt dus echt voor geen meter t.o.v. 1440/60 in Performance Mode.
Als je eenmaal verwend bent met 60fps dan wil je inderdaad niet meer terug nee.

Hier net zo, maar ik kies dan ook altijd voor meer fps dan eyecandy waar mogelijk.

• Syndz
  • Laatst online: 21:31
Palindrome schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:26:
[...]

Lijkt mij gewoon een reële optie en recente speculatie.

Die MP wordt ook free to play toch ? Dus ergens zijn ze al gescheiden.
Ze komen gewoon tegelijkertijd uit: YouTube: Xbox & Bethesda Games Showcase – 4K – Full Show

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:54
We gaan het zien. Een ander optie zou nog zijn dat de singeplayer korter wordt dan eerst gepland en daarna verder borduurt met episodic content.

Ik vermoed dat episodic content gewoon een ding gaat zijn voor veel games in gamepass om mensen engaged te houden.

Ik verwacht in iedergval niet snel een nieuwe halo na infinite na dit deel.

• Syndz
  • Laatst online: 21:31
Palindrome schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:43:
[...]

We gaan het zien. Een ander optie zou nog zijn dat de singeplayer korter wordt dan eerst gepland en daarna verder borduurt met episodic content.

Ik vermoed dat episodic content gewoon een ding gaat zijn voor veel games in gamepass om mensen engaged te houden.

Ik verwacht in iedergval niet snel een nieuwe halo na infinite na dit deel.
Mij interesseert halo me helemaal niet, dus hoe en wanneer het gereleased zal worden zal me een worst zijn.

Er is wel duidelijk in de showcase gezegd dat ze samen uitgebracht gaan worden deze feestdagen. Als ze dat zo letterlijk benoemen, waarom dan zoveel twijfels?

Kan me niet voorstellen dat ze na zoveel negatieve reacties het afgelopen jaar daar een gok op nemen, maar goed, that's me.

Ik snap het speculeren niet zo goed over dingen die niet bestaan.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E32BVUmWYAYSDSq?format=jpg&name=medium

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 14-06-2021 15:06 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
dat is dus vanavond om 19:00 Nederlandse tijd

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-06-2021 15:09 ]

• v8power67

v8power67

Owh nice benieuwd wat ze gaan tonen. Vond de gameplay gister met die chat enz wel cringy maar dat is het altijd. Gewoon pure gameplay zonder bullshit is beste imho.
En ergens ook wel goeie vraag, waarop draaien de beelden. Aangezien het dus 4k/30 word en een 60fps modus heeft, maar de beelden dus 60fps waren gisteren. Kan dus mogelijk ook een hele dikke pc zijn geweest met 4k/60. Stond alleen In engine of gameplay bij volgens mij.

Lang leve mijn 65CX met VRR!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:09

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Kan denk ik best leven met 30fps op series S met Flight Simulator, lekker relaxed rondje vliegen 8) :*)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Speciaal hiervoor geupgradet, mooi dat die belofte dus gehaald wordt. Vanuit mijn PC tijd weet ik dat ik zo rond de 42 fps op een VRR systeem de boel net soepel genoeg begin te vinden. Hoop dus dat ze dat redelijk weten te pakken.

• v8power67

v8power67

Lees dat de game best zwaar is op pc, maar had toch wel gehoopt op een 60fps modus dan maar teruggedraaid qua resolutie en settings.
Is er al bekend welke resolutie? Als namelijk 4k/30 is dan zou 1080p/1440p@60 toch wel mogelijk moeten zijn met mogelijk settings omlaag.
Naja ben geen dev of expert( verre van) dus zij zullen beter weten hoe en wat en waarom.

• Caayn
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:18:
[Twitter]
"I'm curious what resolution it targets on Xbox Series S, as it's pretty demanding even at 1440p on PC"
Lang leve mijn 65CX met VRR!
Flight Sim is toch vooral demanding op CPU en RAM? Als ik benchmarks bekijk liggen de framerates van 1080p, 1440p en 2160 met verder identieke settings een stuk dichter bij elkaar dan wanneer de GPU de voornaamste bottleneck zou zijn.
Toch maar even een E3 Topic aangemaakt

• v8power67

v8power67

Caayn schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:25:
[...]
Flight Sim is toch vooral demanding op CPU en RAM? Als ik benchmarks bekijk liggen de framerates van 1080p, 1440p en 2160 met verder identieke settings een stuk dichter bij elkaar dan wanneer de GPU de voornaamste bottleneck zou zijn.
Makes sence, simulator games zijn vaak zwaar op de cpu ivm vele physics die berekend moeten worden. Zal in dit spel met alle dingen die ze simuleren niet anders zijn.

• Caayn
  • Niet online
Voor de gene die net als mij aan het wachten waren op de next-gen patch voor Doom Eternal. Inmiddels is ook bekend welke opties er beschikbaar zijn:

Xbox Series X
- Performance Mode: 1800p – 120 FPS
- Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
- Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS

Xbox Series S
- Performance Mode: 1080p – 120 FPS
- Balanced Mode: 1440p – 60 FPS
- Ray Tracing Mode: Not Available

DOOM Eternal's Free Next-Gen Update Arrives June 29

• schumi1986
  • Laatst online: 23:24
Alles hoger als 30fps is een flight Sim is natuurlijk mooi mee genomen maar absoluut niet noodzakelijk

• Mick3112
reviews: Microsoft Flight Simulator - Op reis met Ryzen 5000 en GeForce 3000

Die benchmarks op zowel 1440P als 4k zitten in de 35 tot 39 fps range op de snelste videokaarten.
Denk dat je dus dik tevreden mag wezen met 30FPS op de consoles.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:11
Caayn schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:50:
Voor de gene die net als mij aan het wachten waren op de next-gen patch voor Doom Eternal. Inmiddels is ook bekend welke opties er beschikbaar zijn:

Xbox Series X
- Performance Mode: 1800p – 120 FPS
- Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
- Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS

Xbox Series S
- Performance Mode: 1080p – 120 FPS
- Balanced Mode: 1440p – 60 FPS
- Ray Tracing Mode: Not Available

DOOM Eternal's Free Next-Gen Update Arrives June 29
Ik kan zo 123 niet vinden waar Doom Eternal nu op draait? Jammer ook dat ze dat er niet gewoon bij vermelden ter vergelijking

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Naast de deeper dives in Forza Horizon 5 en Halo vandaag, is er morgen een ID@Xbox show voorzien waarbij de indies aan bod komen. Donderdag dan ook nog een developer focused Extended Xbox Show. Er komt dus nog wel wat aan deze week :)

• Caayn
  • Niet online
Thalaron schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:28:
[...]

Ik kan zo 123 niet vinden waar Doom Eternal nu op draait? Jammer ook dat ze dat er niet gewoon bij vermelden ter vergelijking
XB1X -> 60fps + DRS 1080p~1800p
XB1S -> 60fps + DRS 720p~900p

De huidige versie draait nagenoeg locked 1800p / 900p op de XSX|S. Met de komende next-gen patch wordt dit verhoogd en aangepast om beter gebruik te maken van de nieuwe hardware. Vooral de XSS zal een flinke boost krijgen door niet langer vast te zitten op maximaal 900p.

De XSX|S (en de PS5) versies maken gebruik van DRS (dynamic resolutie) om de performance zoveel mogelijk te behouden.
Wom schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:31:
Naast de deeper dives in Forza Horizon 5 en Halo vandaag, is er morgen een ID@Xbox show voorzien waarbij de indies aan bod komen. Donderdag dan ook nog een developer focused Extended Xbox Show. Er komt dus nog wel wat aan deze week :)
Lekker bezig! Daarom houd ik wel van de E3 of soortgelijke events. Gewoon lekker veel informatie in 1 week. En MS kennende komt er nog meer dan genoeg info uit de komende maanden.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:35
Op Gamespot wordt nu over de MP van Halo gesproken met beelden. Neem aan dat dat de beelden van Infinite zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Pagina: 1 ... 181 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord