Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er is op dit moment een deeper dive rond de multiplayer gaande. Wordt veel extra informatie gedeeld.Lekker Ventje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:05:
Op Gamespot wordt nu over de MP van Halo gesproken met beelden. Neem aan dat dat de beelden van Infinite zijn.
- Geen lootboxes
- Elke maand nieuwe content (modes, maps, etc.)
- Character customization ook via de Halo Waypoint app, miljoenen combinaties mogelijk.
- Battle Pass worden ondersteund, ook de bestaande en blijven eeuwig geldig.
- The Academy is nieuw onderdeel van multiplayer waar nieuwe spelers 'up-to-speed' kunnen komen met de online multiplayer.
- Cross progression en crossplay met PC.
[ Voor 31% gewijzigd door Wom op 14-06-2021 17:17 ]
Had alleen niet 'live' gehoeven.. Knal het gewoon in 4K resolutie online aub
[ Voor 33% gewijzigd door D-Ed op 14-06-2021 17:16 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Echt schandalig hoe weinig ik met de Series X aan de slag ben geweest de laatste maandenuchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:43:
Halo Infinite wordt denk ik echt huge gewoon. F2P, zowel console als pc met cross progression. Kijk er erg naar uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[Twitter: https://twitter.com/BethesdaStudios/status/1404439766775566336?s=19]
[ Voor 27% gewijzigd door drakiesoft op 14-06-2021 18:19 ]
https://www.microsoft.com...l--pre-order/9PMX5GK3GKGQ
Ga weer zoveel plezier hebben met die game
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De Samurai ziet er goed uitWom schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:13:
[...]
Er is op dit moment een deeper dive rond de multiplayer gaande. Wordt veel extra informatie gedeeld.
[YouTube: Halo Infinite | Multiplayer Overview]
- Geen lootboxes
- Elke maand nieuwe content (modes, maps, etc.)
- Character customization ook via de Halo Waypoint app, miljoenen combinaties mogelijk.
- Battle Pass worden ondersteund, ook de bestaande en blijven eeuwig geldig.
- The Academy is nieuw onderdeel van multiplayer waar nieuwe spelers 'up-to-speed' kunnen komen met de online multiplayer.
- Cross progression en crossplay met PC.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Die stond er meteen na de ‘live stream’. Te grappig hoe ze dit aanpakkenRivanov schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:53:
Wacht wel even tot de 4K feed online staat.
Game pass is mijns inziens echt het beste ooit in gaming. Ik heb nog nooit zo veel games gespeeld, zonder echt geld uit te geven. Nu komt Forza, Halo, MSFS, Hades etc.
Vroeger heb ik vrij hardcore Halo gespeeld. Het is een beetje vergaande glorie. Ik ben enorm fan van Halo 2 en 3. Daarna hebben ze het voor mij echt verpest. Halo Reach en Halo 4 vond ik waardeloos. Halo 5 had enorm goede gunplay, maar het was zo'n enorm saai, zielloos spel. Halo Infinite ziet er op veel vlakken echt heel goed uit, al kan ik niet meer en enthousiasme van vroeger opbrengen. Vooral niet vergeleken met de bombastische gameplay trailer van Battlefield 2042. Waar ik blij mee ben is dat het er weer meer "Halo" uitziet.Steven030 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:49:
Ik weet nog niet wat ik van Halo: Infinite moet denken als ik de MP gameplay zie. Uit alles blijkt dat ze vooral een ode willen brengen aan de eerste Halo(‘s). Maar ik had denk ik liever gezien dat ze met de tijd meegingen, een verfrissende nieuwe start in het mooie en uitgebreide Halo universum en een echte next gen ervaring. Zoals bijvoorbeeld CoD ook met zijn tijd meeging met Modern Warfare 2019 met een nieuwe engine. Het lijkt nu vooral de oude Halo gameplay in een nieuw jasje. Dat hebben ze bewust gedaan, maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Al ga ik er vast weer veel plezier aan beleven
Het enige waar ik me zorgen over maak zijn de maps. Deze zien er weer vrij generiek, levenloos uit. We zullen zien.
Wat mij betreft vinkt de multiplayer juist alle alle vakjes ✅ De sandbox ziet er echt weer heerlijk chaotisch uit, me likeSteven030 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:49:
Ik weet nog niet wat ik van Halo: Infinite moet denken als ik de MP gameplay zie. Uit alles blijkt dat ze vooral een ode willen brengen aan de eerste Halo(‘s). Maar ik had denk ik liever gezien dat ze met de tijd meegingen, een verfrissende nieuwe start in het mooie en uitgebreide Halo universum en een echte next gen ervaring. Zoals bijvoorbeeld CoD ook met zijn tijd meeging met Modern Warfare 2019 met een nieuwe engine. Het lijkt nu vooral de oude Halo gameplay in een nieuw jasje. Dat hebben ze bewust gedaan, maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Al ga ik er vast weer veel plezier aan beleven
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Maar echt. Bijvoorbeeld Back4Blood wilde ik sowieso al direct halen gezien hoeveel plezier ik op de 360 met Left4Dead heb gehad. En nu blijkt dat ik er niet eens voor hoef te betalen. Game Pass is echt goud waardFuujii schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:54:
De E3 presentatie van Microsoft vond ik echt top. Er komt zo veel moois naar Game Pass. En helemaal gratis! Wat heb ik te klagen?
Game pass is mijns inziens echt het beste ooit in gaming. Ik heb nog nooit zo veel games gespeeld, zonder echt geld uit te geven. Nu komt Forza, Halo, MSFS, Hades etc.
Ik hoop oprecht dat er tegen die tijd een 2TB expansion card te krijgen isjustifire schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:51:
S.T.A.L.K.E.R. 2 op Series X meet 150 GB![]()
https://www.microsoft.com...l--pre-order/9PMX5GK3GKGQ
Ga weer zoveel plezier hebben met die game
IGN stream van FH5 aanstaan, best aardige kwaliteit.
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 14-06-2021 19:06 ]
Op zich als je een X hebt maakt het toch niet veel uit, mocht je een harddisk hebben? Kwestie van er even opknallen?DutchOwnage schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:04:
[...]
Ik hoop oprecht dat er tegen die tijd een 2TB expansion card te krijgen is
IGN stream van FH5 aanstaan, best aardige kwaliteit.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Waar dan? Die op YouTube is enkel 1080/60?D-Ed schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:53:
[...]
Die stond er meteen na de ‘live stream’. Te grappig hoe ze dit aanpakken
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik begrijp je niet helemaal? Series games moeten op de interne SSD of de expansion card.Freakie1NL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:19:
[...]
Op zich als je een X hebt maakt het toch niet veel uit, mocht je een harddisk hebben? Kwestie van er even opknallen?
Deel 1 was ook echt een goed spel. Toffe sfeer. Release eind ‘21.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-06-2021 19:33 ]
Heb nog geen Series X kunnen bemachtigen, maar de primaire reden dat ik een X wil i.p.v S is de disclade. Een van de voordelen is dat je dan niet alle games er op hoeft te laten staan, speel je een spel niet dan gewoon even verwijderen. Heb dus geen ervaring met de leessnelheid > installatiesnelheid maar ga er min of meer vanuit dat dit ook enorm veel sneller is dan de vorige generatie. Dan is het toch geen probleem. 150GB kan je gerust 5 games op je Xbox zetten.DutchOwnage schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:22:
[...]
Ik begrijp je niet helemaal? Series games moeten op de interne SSD of de expansion card.
RDR2 is volgens mij op mijn huidige Xbox ook al zo iets.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Weet dat de oude Halo’s dit ook niet hadden, maar Halo 5 wel toch?
Geen idee eigenlijk, want is erg lang geleden dat ik het gespeeld heb, maar alleen de sniper en battle rifle hadden toch ADS?Rivanov schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:41:
Heeft Halo Infinite geen ADS?
Ah edit:
Oké, dus wel
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-06-2021 19:43 ]
Halo 5 heeft ADS. De accuracy van wapens is verhoogd bij ADS.Rivanov schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:41:
Heeft Halo Infinite geen ADS?
Ja, maar in alle footage die ik nu van Infinite heb gezien zie ik 0,0 ADS.Caayn schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:43:
[...]
Halo 5 heeft ADS. De accuracy van wapens is verhoogd bij ADS.
Ik heb de beelden van vandaag nog niet bekeken maar als dat klopt dan is het goed nieuws imo.Rivanov schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:49:
[...]
Ja, maar in alle footage die ik nu van Infinite heb gezien zie ik 0,0 ADS.
Bij mijn weten is Halo 5 de enige Halo met ADS, ik was teleurgesteld tijdens een Halo 5 beta waar ADS in zat en het vervolgens ook in de final release zat.
Had bijna alles gedelete deze week.
-The Ascent
-Flight Sim
-Psychonauts 2
-Grounded
-Hades
Helaas kan ik 12 minutes nog niet installeren.
/f/image/6FmnK5hgHW4TrTpeez1PV3Kr.png?f=fotoalbum_large)
Heb Forza Horizon 5, Flight Simulator en The Ascent al geïnstalleerd. De 200MB placeholder that is.uchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:15:
Nah, gelijk maar even wat games geïnstalleerd (althans, soms 200 mb) die ik de komende 2 maanden lekker kan gaan spelen!
Had bijna alles gedelete deze week.
-The Ascent
-Flight Sim
-Psychonauts 2
-Grounded
-Hades
Helaas kan ik 12 minutes nog niet installeren.
Ja klopt. Het is de 4K feed.D-Ed schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:18:
[...]
Toen ik de stream na afloop ververste stond hij direct op 4K
Dus had geen zin om dat te gaan kijken.
Heb wel die multiplayer beelden van halo gekeken net. En moet zeggen ziet er wel leuk uit. Maar vond het grafisch gezien gewoon eigenlijk niet heel bijzonder.
Maar nu begreep ik dus ook dat op de xsx het helemaal 120hz is de multiplayer? Dus ergens snap ik dan wel weer waarom het er zo uit ziet.
Nou is gameplay natuurlijk wel super belangrijk en 120hz is gameplay gerelateerd dus ja zal alleen maar lekkerder spelen erdoor.
Plus halo was nooit echt een graphical showcase(onder bungie), was meer grote levels en dikke gameplay. Dus ja moet zeggen ben wel meer benieuwd ernaar. Speel echt nooit meer fps games, maar zie dit eigenlijk wel zitten.
En dan hopelijk weer een dikke singleplayer icm coop zoals met reach, die was echt heel goed!
Is ook gelijk de laatste die ik gespeeld heb dus heb geen vergelijkingsmateriaal van die erna op youtube beelden na. Maar ga deze sowieso proberen als hij komt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zeker, maar vooral kleine dingen en geen grootse aankondigingen. Er zijn geen nieuwe beelden oid getoond.v8power67 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:08:
Nog iets nieuws gemeld tijdens de forza stream net ? Had erdoorheen geskipt en zag voornamelijk mensen praten en dezelfde beelden als gisteren.
Wel waren ze vrij transparant over de locatie, de features e.d.
Een battle pass die ik eindelijk eens kan gebruiken en écht iets aan heb omdat ik niet iedere dag van de week kan spelen. Dit zal wel eens de eerste game kunnen worden waar ik de microtransacties van ga aanschaffen en me niet bestolen voel..
Ah okee thnx voor de info. Dan kan ik hem wel skippen en dan zie ik vanzelf wel nieuwe gameplay richting release. Vooral benieuwd wat ze qua customalisation gedaan hebben. Vond dat altijd leukste in forza games maar eigenlijk al jaren weinig vernieuwend.Syndz schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:16:
[...]
Zeker, maar vooral kleine dingen en geen grootse aankondigingen. Er zijn geen nieuwe beelden oid getoond.
Wel waren ze vrij transparant over de locatie, de features e.d.
Het voordeel is ook nog een keer dat je de MP dus gratis kunt spelen. Vind dat wel een sterke zet van Microsoft eigenlijk. Zeker over de plas is Halo echt nog steeds een enorme grote titel, met grote aantallen aan fans (de engagement op socials is echt heel groot*). Als de game zo goed speelt als het nu beloofd, kan dit echt een hele populaire game worden.v8power67 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:08:
Nog iets nieuws gemeld tijdens de forza stream net ? Had erdoorheen geskipt en zag voornamelijk mensen praten en dezelfde beelden als gisteren.
Heb wel die multiplayer beelden van halo gekeken net. En moet zeggen ziet er wel leuk uit. Maar vond het grafisch gezien gewoon eigenlijk niet heel bijzonder.
Maar nu begreep ik dus ook dat op de xsx het helemaal 120hz is de multiplayer? Dus ergens snap ik dan wel weer waarom het er zo uit ziet.
Nou is gameplay natuurlijk wel super belangrijk en 120hz is gameplay gerelateerd dus ja zal alleen maar lekkerder spelen erdoor.
Plus halo was nooit echt een graphical showcase(onder bungie), was meer grote levels en dikke gameplay. Dus ja moet zeggen ben wel meer benieuwd ernaar. Speel echt nooit meer fps games, maar zie dit eigenlijk wel zitten.
En dan hopelijk weer een dikke singleplayer icm coop zoals met reach, die was echt heel goed!
Is ook gelijk de laatste die ik gespeeld heb dus heb geen vergelijkingsmateriaal van die erna op youtube beelden na. Maar ga deze sowieso proberen als hij komt.
* Verschrikkelijke zin trouwens
Dat wordt toevallig helemaal aan het eind nog een beetje besprokenv8power67 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:24:
[...]
Ah okee thnx voor de info. Dan kan ik hem wel skippen en dan zie ik vanzelf wel nieuwe gameplay richting release. Vooral benieuwd wat ze qua customalisation gedaan hebben. Vond dat altijd leukste in forza games maar eigenlijk al jaren weinig vernieuwend.
Resident evil 2 remake vond ik erg lekker spelen en een van de leukere / betere games van de afgelopen jaren.
Hetzelfde gevoel als wat ik daar had krijg ik wel een beetje bij TEW 2.
Ik vind de first person view in de nieuwste RE’s toch minder.
Van mij mag Bethesda best een deeltje 3 van the evil within gaan maken.
Er zijn hints dat het een combinatie van die twee gaat worden, maar nog niks van dit alles bevestigd. Bethesda zelf noemt het simpelweg een RPG.Kenny_026 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:57:
Is er al een beetje bekend wat Starfield gaat worden echt een RPG of wordt het ook iets als Ark/No Mans Sky waarbij je resources moet gatheren om te bouwen?
Why wasn’t Everwild at E3? Because it’s been ‘completely rebooted’ and is now targeting a 2024 release, VGC understands.
— Andy Robinson (@Andy_VGC) 14 juni 2021
In a statement, Rare confirmed that Gregg Mayles - the studio's most senior creative - has taken over the project.https://t.co/HmnPTxhVC3
Geen verrassing als je zag hoe ze de game al aankondigden. Dat was allemaal wel erg vaag.
Je kunt ook een externe HDD of SDD aan je Xbox hangen en daar je games naartoe kopieren. Als het XSX/XSS games zijn kun je ze naar de vaste SSD kopieren op het moment dat je ze wilt spelen. Pin mij er niet op vast, maar volgens mij is dat sneller dan de game installeren van disk (waarbij je meestal nog updates moet downloaden en installeren).Freakie1NL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Heb nog geen Series X kunnen bemachtigen, maar de primaire reden dat ik een X wil i.p.v S is de disclade. Een van de voordelen is dat je dan niet alle games er op hoeft te laten staan, speel je een spel niet dan gewoon even verwijderen. Heb dus geen ervaring met de leessnelheid > installatiesnelheid maar ga er min of meer vanuit dat dit ook enorm veel sneller is dan de vorige generatie. Dan is het toch geen probleem. 150GB kan je gerust 5 games op je Xbox zetten.
Dat je een disclade wil snap ik, maar omdat te doen om games niet geïnstalleerd te laten, gaat je hierbij niet helpen.Freakie1NL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Heb nog geen Series X kunnen bemachtigen, maar de primaire reden dat ik een X wil i.p.v S is de disclade. Een van de voordelen is dat je dan niet alle games er op hoeft te laten staan, speel je een spel niet dan gewoon even verwijderen. Heb dus geen ervaring met de leessnelheid > installatiesnelheid maar ga er min of meer vanuit dat dit ook enorm veel sneller is dan de vorige generatie. Dan is het toch geen probleem. 150GB kan je gerust 5 games op je Xbox zetten.
Na de installatie moeten ze vaak nog updaten, en dat duurt ook wel even.
Daarom heb ik juist een grote externe schijf, kan ik het mooi verplaatsen. Iedere keer opnieuw installeren/downloaden werd ik echt helemaal dol van.
Skyrim in space. Volgens het E3 journaal van GamekingsKenny_026 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:57:
Is er al een beetje bekend wat Starfield gaat worden echt een RPG of wordt het ook iets als Ark/No Mans Sky waarbij je resources moet gatheren om te bouwen?
Edit:reboot van de Xbox lost het op
[ Voor 10% gewijzigd door SunnieNL op 14-06-2021 22:58 ]
Ik ben helemaal voor een ESO setting in space. Maar zouden ze echt 25 nagedacht hebben over een change of scenery 😊DutchOwnage schreef op maandag 14 juni 2021 @ 22:42:
[...]
Skyrim in space. Volgens het E3 journaal van Gamekings. Of je daar veel waarde aan moet hechten, is een ander verhaal. Maar if true, very nice natuurlijk.
Skyrim in space, ja. ESO in space, eh, nee alsjeblieft niet.Kenny_026 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 22:57:
[...]
Ik ben helemaal voor een ESO setting in space. Maar zouden ze echt 25 nagedacht hebben over een change of scenery 😊
Niet dat ESO geen goede game is, maar het is een mmo en daar heb ik geen zin in. Of eigenlijk meer, net als wat @uchiha tijntje ook al ongeveer zei, de game zou me te veel opslokken... Ik heb laatst een stukje ESO gespeeld maar het werd binnen een paar dagen duidelijk dat die game al mijn tijd op zou kunnen slokken voor een hele lange tijd, en dat waarschijnlijk ook zou doen. Naast dat ik daar nog steeds voorzichtig mee ben (jaar of 20/25 geleden wat game verslaving issues gehad met muds, de tekst voorlopers van de mmorpg) wil ik liever ook nog wat andere games spelen.
Skyrim kan ook veel tijd opslokken maar heeft niet dat verslavende van een mmo, en er zit toch altijd meer iets van een eindpunt in waar je een mmo bijna eindeloos kunt spelen. En ik vind de combat toch nog leuker in singleplayer dan in de mmo.
Gamertag: FinrazielNL
———
Voor de “amateur” flight sim spelers onder ons. Nieuwe hardware van Turtle Beach: VelocityOne Flight.
https://www.theverge.com/...__twitter_impression=true
———
Net even de Halo Overview gekeken op mijn tv. Ziet er toch wel erg fun uit. Zou tof zijn als we hier wat oude GOT-ters (gelet op de poll
Eens, had je al een verzoekje verstuurd via Xbox. Squat van 4 vs 4 met goede team mates en dan kan ik nog wel wat killetjes maken. Bij Halo MCC heb ik een k/d van rond de 1.3. Heb er zin aanuchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:47:
Goede keuze @Finraziel als je zelf weet waar je valkuilen liggen.
———
Voor de “amateur” flight sim spelers onder ons. Nieuwe hardware van Turtle Beach: VelocityOne Flight.
———
Net even de Halo Overview gekeken op mijn tv. Ziet er toch wel erg fun uit. Zou tof zijn als we hier wat oude GOT-ters (gelet op de poll) bij elkaar weten te vinden eind dit jaar om samen te gaan ownen tegen al die tienertjes met bizarre reflex skills
Heb overigens net de 36 aangetikt, dus hoop dat ik nog wat reflex in mij heb zitten, gaat allemaal niet meer zo snel als vroeger krijg ik vaak te horen
[ Voor 7% gewijzigd door JDL15 op 15-06-2021 00:15 ]
Zit zelf rond de 2.0 met mijn k/d en doe graag meeJDL15 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:55:
[...]
Eens, had je al een verzoekje verstuurd via Xbox. Squat van 4 vs 4 met goede team mates en dan kan ik nog wel wat killetjes maken. Bij Halo MCC heb ik een k/d van rond de 1.3. Heb er zin aan
Heb overigens net de 36 aangetikt, dus hoop dat ik nog wat reflex in mij heb zitten, gaat allemaal niet meer zo snel als vroeger krijg ik vaak te horen
Al ben ik ondertussen wel weer roestig heb ik gemerkt.
GT: Phyrex NL
Is er een manier om alsnog goedkoop ultimate uit te breiden met een extra jaar voor een goede deal of moet ik gewoon wachten tot 1 september 2022 en dan alsnog 24 mnd live kopen en dat omzetten naar ultimatie voor 1 euro
Tips ?
Precies dit.. de tijd kunnen nemen om je battle pass 'uit te spelen' en gewoon rustig aan naar de volgende door kan gaan..D-Ed schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:22:
Ik zit die Halo Multiplayer Overview nog eens te kijken.. Ik begin echt hyped te worden voor die game!
Een battle pass die ik eindelijk eens kan gebruiken en écht iets aan heb omdat ik niet iedere dag van de week kan spelen. Dit zal wel eens de eerste game kunnen worden waar ik de microtransacties van ga aanschaffen en me niet bestolen voel..
Het kan nog steeds, maar werkt alleen als je geen lopend abonnement hebt. Wachten dus tot ie voorbij is en dan weer het trucje uithalen als t nog kan.Noresponse schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 01:24:
Ik heb tot 1 september 2022 nog xbox ultimate en voorheen kon je live kopen en dan voor 1 euro alles omzetten naar Ultimate. Ik lees dat als je nu live koopt van 12 maand dat deze omgezet word naar 4 maand ultimate.
Is er een manier om alsnog goedkoop ultimate uit te breiden met een extra jaar voor een goede deal of moet ik gewoon wachten tot 1 september 2022 en dan alsnog 24 mnd live kopen en dat omzetten naar ultimatie voor 1 euro
Tips ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
I’m in.uchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:47:
Goede keuze @Finraziel als je zelf weet waar je valkuilen liggen.
———
———
Net even de Halo Overview gekeken op mijn tv. Ziet er toch wel erg fun uit. Zou tof zijn als we hier wat oude GOT-ters (gelet op de poll) bij elkaar weten te vinden eind dit jaar om samen te gaan ownen tegen al die tienertjes met bizarre reflex skills
dat is al het dubbele wat ik op mijn PC haalhifigamefreak schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:20:
[...]
Kan denk ik best leven met 30fps op series S met Flight Simulator, lekker relaxed rondje vliegen![]()
Dit was een goede tip! Afgelopen weekend geinstalleerd en gisteren uitgespeeld. Ook het fijne van gamepass, dit soort games zou je nooit alleen voor 6 uur SP kopen, maar op deze manier top natuurlijk.uchiha tijntje schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:09:
[...]
Oja, de SP van Titanfall 2 was ook echt super. Helemaal mee eens. Alleen de SP van Battlefield is al vele jaren aflopend in kwaliteit vind ik zelf. Als ze nu een Bad Company game aankondigen zonder SP. Dan ben ik wel erg teleurgesteld.
Graag gedaan.Phyc schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:14:
[...]
Dit was een goede tip! Afgelopen weekend geinstalleerd en gisteren uitgespeeld. Ook het fijne van gamepass, dit soort games zou je nooit alleen voor 6 uur SP kopen, maar op deze manier top natuurlijk.
Ja, tijdens de tutorial! Maar dat was niet wat jij bedoelde gok ik. Achievements geef ik echter helemaal niets om, dus proberen gold te halen heeft voor mij geen toegevoegde waardeuchiha tijntje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:59:
[...]
Graag gedaan.Heb je de time trial al gehaald?
Haha, helemaal goed. Ik heb daar wel mijn tanden ingezet en uiteindelijk met 0,03 sec ofzo gehaaldPhyc schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:08:
[...]
Ja, tijdens de tutorial! Maar dat was niet wat jij bedoelde gok ik. Achievements geef ik echter helemaal niets om, dus proberen gold te halen heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
Als je zin hebt om hem nog een keer te doen; ik houd mij aanbevolen. Zelfde geldt voor Mile High Club op de 360uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:11:
[...]
Haha, helemaal goed. Ik heb daar wel mijn tanden ingezet en uiteindelijk met 0,03 sec ofzo gehaaldBlij als een klein kind dat ik was.
Xbox Live: Springbok NL
Oeh, the Mile High Club. The horror. Ik heb gewoon meer dan 1 keer door trillende handjes per ongeluk de hostage neergeschoten in plaats van de hostage taker...Springbokkie schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:20:
[...]
Als je zin hebt om hem nog een keer te doen; ik houd mij aanbevolen. Zelfde geldt voor Mile High Club op de 360![]()
Maar uiteindelijk na veel bloed, zweet en tranen toch gehaald.
Ik heb het uiteindelijk maar geaccepteerd dat ik op 970 gs (als het goed is?) zou blijven steken.uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:34:
[...]
Oeh, the Mile High Club. The horror. Ik heb gewoon meer dan 1 keer door trillende handjes per ongeluk de hostage neergeschoten in plaats van de hostage taker...![]()
Maar uiteindelijk na veel bloed, zweet en tranen toch gehaald.
Is er niet zoiets als het overnemen van iemands besturing online? Anders wil ik dat best eens proberenSpringbokkie schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:36:
[...]
Ik heb het uiteindelijk maar geaccepteerd dat ik op 970 gs (als het goed is?) zou blijven steken.
Dat je het kon accepterenSpringbokkie schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:36:
[...]
Ik heb het uiteindelijk maar geaccepteerd dat ik op 970 gs (als het goed is?) zou blijven steken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dus met andere woorden, is er wellicht een lijst te vinden met alle demo's die vandaag zouden uitkomen?
https://news.xbox.com/en-...e-15-to-an-xbox-near-you/uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:22:
Weet iemand waar je al die demo's kunt vinden die vanaf vandaag te spelen zijn op de Xbox. Ik kan op de Xbox geen overzicht vinden. Pas als ik zoek op Tunic krijg ik hem te zien.
Dus met andere woorden, is er wellicht een lijst te vinden met alle demo's die vandaag zouden uitkomen?
Maar dat is niet de volledige lijst. "We’ll announce the full list closer to June 15, but here are some highlights to set your eyes on:" Maar daarvan is nog niets te vinden op de site. Nu is het daar natuurlijk ook nog nacht. Dus ik denk dat wel in de loop van de middag wel iets van een lijst kunnen verwachten.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heerlijk inderdaad. Hele sterke zet van MS. Vond de manier van progressie in BF5 ook wel fijn, maar dit is nog beter. Erg hyped voor Halo!lowskilled-ftw schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 05:34:
[...]
Precies dit.. de tijd kunnen nemen om je battle pass 'uit te spelen' en gewoon rustig aan naar de volgende door kan gaan..
Thanks.Phydomir schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:44:
[...]
https://news.xbox.com/en-...e-15-to-an-xbox-near-you/
Maar dat is niet de volledige lijst. "We’ll announce the full list closer to June 15, but here are some highlights to set your eyes on:" Maar daarvan is nog niets te vinden op de site. Nu is het daar natuurlijk ook nog nacht. Dus ik denk dat wel in de loop van de middag wel iets van een lijst kunnen verwachten.
Zojuist Tunic gespeeld. Cute game, maar wel pittig. Benieuwd hoe lang de game uiteindelijk is, en uiteraard wanneer die uitkomt...
Oh tof The Riftbreaker staat er ook tussen. DIe wil ik heeeeel graag proberen. Meteen even downloaden. Die komt later dit jaar ook dag 1 op gamepass.Phydomir schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:44:
[...]
https://news.xbox.com/en-...e-15-to-an-xbox-near-you/
Gras maaien in games is niet nieuw, zie Grass Cutter - Mutated Lawns.
Voor wie de pagina niet kan zien:
Ik moet wel zeggen dat het niveau een stuk lager lijkt te liggen dan vorig jaar, als ik zo snel even kijk wat die games inhouden.ID@Xbox Summer Game Demo Fest Showcases 40 Games
It’s time! We are excited to showcase 40 awesome demos of unreleased games on Xbox Series X|S and Xbox One. Just like last year’s Summer Game Demo event, you can download and play these in the comfort of your own home between June 15 – 21.
Demos will be playable starting today, and we encourage you to continue to check the Xbox Dashboard on your console as more will continue to become available throughout the week! Keep in mind that most of these demos are an early look at gameplay and may not represent the full game at their release, including the availability in each country as developers continue to update and refine their title ahead of launch.
We’re also excited to share the 12 newly announced games below are coming to Xbox!
• Arietta of Spirits (Third Spirit Games)
• BattleCakes (Volcano Bean)
• Button City (Subliminal)
• Catlateral Damage: Remeowstered (Manekoware)
• Dreamers (PlaySys)
• Faraday Protocol (Red Koi Box)
• Get Packed: Fully Loaded (Coatsink)
• Paint the Town Red (South East Games)
• Tanknarok (Polyblock Studio)
• The Strange Story Of Brian Fisher: Chapter 2 (Intetic)
• The Tale of Bistun (Black Cube Games)
• Wreck Out (Four5Six)
Along with those titles, there are a great variety of games that will be available to try! Below is a list of games, and their developers, participating in the ID@Xbox Summer Game Demo Fest:
• A Juggler’s Tale (kaleidoscube)
• Antipole DX (Saturnine Games)
• Arietta of Spirits (Third Spirit Games)
• BattleCakes (Volcano Bean)
• Black Book (Morteshka)
• Button City (Subliminal)
• Cardaclysm: Shards of the Four (Elder Games)
• Catlateral Damage: Remeowstered (Manekoware)
• Clone Drone in the Danger Zone (Doborog)
• Clouzy! (Tinymoon)
• ConnecTank (YummyYummyTummy)
• Death Trash (Crafting Legends)
• Deathtrap Dungeon: The Golden Room (Good Gate Media)
• Dreamers (PlaySys)
• Echo Generation (Cococucumber)
• Faraday Protocol (Red Koi Box)
• Fractal Space (Haze Games)
• Get Packed: Fully Loaded (Coatsink)
• Godstrike (Overpowered)
• Justice Sucks: Recharged (Samurai Punk)
• Lake (Gamious)
• Lawn Mowing Simulator (Skyhook Games)
• Mad Streets (Craftshop)
• Mayhem Brawler (Hero Concept)
• Paint the Town Red (South East Games)
• Princess Farmer (Samobee Games)
• Sable (Shedworks)
• Sail Forth (David Evans Games)
• Strings Theory (BeautifulBee)
• Tanknarok (Polyblock Studio)
• Teacup (Smarto Club)
• The Eternal Cylinder (ACE Team)
• The Riftbreaker (EXOR Studios)
• The Strange Story Of Brian Fisher: Chapter 2 (Intetic)
• The Tale of Bistun (Black Cube Games)
• Trigger Witch (Rainbite)
• Tunic (Isometricorp)
• Wreck Out (Four5Six)
Head over to your Xbox and start enjoying these fantastic game demos on Xbox One and Xbox Series X|S! And yes, we’d love to hear what you think. Connect with us on Twitter, Instagram, Discord, Twitch, and YouTube. Please note, some demos are subject to regional availability. Stay tuned to Xbox Wire to learn more about what Team Xbox has planned and of course, have an amazing summer of gaming!
Playground Games confirming Forza Horizon 5 has a 4K at 60fps performance mode on Xbox Series X. There will also be a 1080p at 60fps performance mode for Xbox Series S https://t.co/vwuQunQ3If pic.twitter.com/emGQmn9aUk
— Tom Warren (@tomwarren) 15 juni 2021
Huh?! Dus wel 4K/60?
ja maar dan zonder Raytracing en andere visuele bellen en toeters
Damn, is dat ff een meevallertje! Ik vond Forza games nooit zo boeiend maar deze ziet er zo gelikt uit hey!
Heb 4 ook maar even gespeeld, vond het stukje met de Warthog wel erg gaaf
vanavond is er trouwens wat meer info over BF 6 van Dice, in een live stream om 17.00 te volgen via Twitch:
https://www.twitch.tv/Battlefield
Ik vond dat ijslevel er wel gruwelijk bruut uit zien, dat level met die zandstorm juist wat minder, dat was me iets te donker..
Raytracing is sowieso enkel in Forzavista, en niet tijdens het racen.Kaasje123 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:17:
[...]
Raytracing is alleen in Forzavista mode, niet in reguliere gameplay.Kaasje123 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:17:
[...]
Gok dat je misschien wel een graphics / performance mode hebt waarbij de ene simpelweg betere graphics heeft maar dat ze alle twee wel 4k zijn
[ Voor 22% gewijzigd door Vagax op 15-06-2021 16:19 ]
BF 6? Heb ik iets gemist?JDL15 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:18:
[...]
Damn, is dat ff een meevallertje! Ik vond Forza games nooit zo boeiend maar deze ziet er zo gelikt uit hey!
Heb 4 ook maar even gespeeld, vond het stukje met de Warthog wel erg gaaf![]()
vanavond is er trouwens wat meer info over BF 6 van Dice, in een live stream om 17.00 te volgen via Twitch:
https://www.twitch.tv/Battlefield
Ik vond dat ijslevel er wel gruwelijk bruut uit zien, dat level met die zandstorm juist wat minder, dat was me iets te donker..
Denk het ook.Vagax schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:18:
[...]
Raytracing is alleen in Forzavista mode, niet in reguliere gameplay.
Gok dat je misschien wel een graphics / performance mode hebt waarbij de ene simpelweg betere graphics heeft maar dat ze alle twee wel 4k zijn
Performance Mode: 4K/60 zonder Ray Tracing in ForzaVista.
Graphics Mode: 4K/60 met Ray Tracing in ForzaVista.
Heb dit nog even nagevraagd via Twitter. Benieuwd of ik een reactie krijg.
Die Ray Tracing in ForzaVista kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Ik wil gewoon 4K/60 tijden reguliere gameplay.
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 15-06-2021 16:22 ]
BF 2042 .. spuitelf.
/f/image/SSto3ZhySKOnIwwhdSkGHj1X.png?f=fotoalbum_large)
bron: https://news.xbox.com/en-...sda-games-showcase-recap/
Was dit al voorbij gekomen? Je oude Xbox One zou dus ook nog een streaming device kunnen worden in de toekomst, om zo next-gen games te kunnen spelen. Het interesseert ze echt niet meer hoeveel XSX-consoles ze verkopen he?
XBox Series X: BloodyB2121
Ik postte dit vandaag ook in het gamepass topic. De markt voor consoles is verzadigd. Al decennialang. Het blijft (Nintendo buiten beschouwing gelaten) zo rond de 180 miljoen consoles zitten. Echter als je gaat kijken naar hun huidige strategie, dan willen ze zich gaan richten, met gamepass, op de honderden miljoenen mensen/gezinnen waarvoor de drempel om een console in huis te halen net wat te groot is, maar zich wel laten verleiden voor een subscription dienst die ze, zoals Videoland, Netflix, Disney+ en Prime, ongetwijfeld al hebben met andere aanbieders, waardoor ze via een app op de tv, tablet of telefoon gewoon lekker kunnen gamen.Wom schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:57:
[Afbeelding]
bron: https://news.xbox.com/en-...sda-games-showcase-recap/
Was dit al voorbij gekomen? Je oude Xbox One zou dus ook nog een streaming device kunnen worden in de toekomst, om zo next-gen games te kunnen spelen. Het interesseert ze echt niet meer hoeveel XSX-consoles ze verkopen he?
Enige waar MS nu voor moet zorgen is dat het cloud systeem perfect moet gaan werken. Als ze dat binnen nu en een jaar voor elkaar krijgen, dan stroomt dat geld binnen.
Eens. En het kan gewoon. Dat bewijst stadia. Ik ben wel voorstander. Vind het een tamelijk bizar idee dat ik allemaal van die kastjes thuis heb staan omdat ik verschillende games wil spelen. Betalen voor een stream hier en daar lijkt me veel praktischer. En die paar ms latency merk ik toch niet. M’n hersenen produceren meer latency denk ik🤣uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:25:
[...]
Ik postte dit vandaag ook in het gamepass topic. De markt voor consoles is verzadigd. Al decennialang. Het blijft (Nintendo buiten beschouwing gelaten) zo rond de 180 miljoen consoles zitten. Echter als je gaat kijken naar hun huidige strategie, dan willen ze zich gaan richten, met gamepass, op de honderden miljoenen mensen/gezinnen waarvoor de drempel om een console in huis te halen net wat te groot is, maar zich wel laten verleiden voor een subscription dienst die ze, zoals Videoland, Netflix, Disney+ en Prime, ongetwijfeld al hebben met andere aanbieders, waardoor ze via een app op de tv, tablet of telefoon gewoon lekker kunnen gamen.
Enige waar MS nu voor moet zorgen is dat het cloud systeem perfect moet gaan werken. Als ze dat binnen nu en een jaar voor elkaar krijgen, dan stroomt dat geld binnen.
Zal ik je zeggen dat ik gewoon Skyrim bedoelde maar ESO typte 😊Finraziel schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:25:
[...]
Skyrim in space, ja. ESO in space, eh, nee alsjeblieft niet.
Niet dat ESO geen goede game is, maar het is een mmo en daar heb ik geen zin in. Of eigenlijk meer, net als wat @uchiha tijntje ook al ongeveer zei, de game zou me te veel opslokken... Ik heb laatst een stukje ESO gespeeld maar het werd binnen een paar dagen duidelijk dat die game al mijn tijd op zou kunnen slokken voor een hele lange tijd, en dat waarschijnlijk ook zou doen. Naast dat ik daar nog steeds voorzichtig mee ben (jaar of 20/25 geleden wat game verslaving issues gehad met muds, de tekst voorlopers van de mmorpg) wil ik liever ook nog wat andere games spelen.
Skyrim kan ook veel tijd opslokken maar heeft niet dat verslavende van een mmo, en er zit toch altijd meer iets van een eindpunt in waar je een mmo bijna eindeloos kunt spelen. En ik vind de combat toch nog leuker in singleplayer dan in de mmo.
Maar ik hoor wat je zegt. Bij mij was het andersom. Ik heb toen ik jong was meerdere collegas ontslagen zien worden en zie scheiden of relatie kapot door WoW. Echter merk ik aan mezelf dat nu ik ouder ben ik daar veel beter mee om kan gaan.
Maar inderdaad een Skyrim in space zou cool zijn maar dan hoop ik toch wel dat er veel aan toegevoegd gaat worden. Die homestead of hearthfire ofzo waar je je eigen huis kon bouwen die mag er van mij wel in het begin in zoals ze dat ook bij Ark doen.
De XBox hardware is alleen nog maar en tool om de dienst te verkopen..... Ze begrijpen echt wel dat ze vooraan moeten lopen qua hardware, en dat hebben ze met de Series X ook prima gedaan. Maar het uiteindelijke verdien model zal de komende jaren alleen maar veranderen richting online diensten.d.bakker84 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:00:
Waarom zouden ze ook. Die dingen worden toch met verlies verkocht.
Play anywhere, everywhere........
Cogitationis poenam nemo patitur
Next-Gen Update Features Breakdown
Xbox Series X
Performance Mode: 1800p – 120 FPS
Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS
Xbox Series S
Performance Mode: 1080p – 120 FPS
Balanced Mode: 1440p – 60 FPS
Ray Tracing Mode: Not Available
PlayStation 5
Performance Mode: 1584p – 120 FPS
Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS
PC
Ray Tracing Mode: Availability and performance depends on a user’s PC hardware.
All modes feature dynamic resolution scaling. Balanced & Performance Modes not available with Ray Tracing. Performance Mode requires a 120hz compatible display. Balanced Mode requires a 4K compatible display.
Bron
Ik wil best (graag) op Xcloud maar met AppleTV’s in huis aan de grote schermen en een PlayStation 5 lijkt dat voorlopig uitgesloten.
Als ik dan nu een Series S koop, speel ik dan dezelfde games als op de Series X maar dan “streamend”?
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 15-06-2021 19:11 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee. Sowieso zijn de “cloud consoles” nog niet volledig over gezet maar de Series X. Dat zal niet lang meer duren begreep ik uit een artikeltje van vorige week. Kan het zo even niet vinden.Donstil schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:10:
Hoe zit het eigenlijk met de Series S en streamen?
Ik wil best (graag) op Xcloud maar met AppleTV’s in huis aan de grote schermen en een PlayStation 5 lijkt dat voorlopig uitgesloten.
Als ik dan nu een Series S koop, speel ik dan dezelfde games als op de Series X maar dan “streamend”?
Daarnaast is het even de vraag of de series S een app krijgt voor cloud gaming. Wellicht lukt het via de browser. Maar zoals ik zei, nu nog in ieder geval zeker niet.
Aah goed om te weten. Dan ga ik mij weer in het Series X bestellen geweld stortenuchiha tijntje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:30:
[...]
Nee. Sowieso zijn de “cloud consoles” nog niet volledig over gezet maar de Series X. Dat zal niet lang meer duren begreep ik uit een artikeltje van vorige week. Kan het zo even niet vinden.
Daarnaast is het even de vraag of de series S een app krijgt voor cloud gaming. Wellicht lukt het via de browser. Maar zoals ik zei, nu nog in ieder geval zeker niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zat daar ook al aan te denken. Einde rit afmelden en een paar dagen later weer opnieuw beginnen.On_E schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 06:51:
[...]
Het kan nog steeds, maar werkt alleen als je geen lopend abonnement hebt. Wachten dus tot ie voorbij is en dan weer het trucje uithalen als t nog kan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/Uqpej7ZzTRFgJP0sjhy8jMZv.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/XXZJJBxX7VbNau39a7OQeXwy.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/AYr2gPoWmJpTtLUOFxZdlst2.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/prAkYOPXwO4jFPghuzQ8HS23.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/AXzVajYMXtaApsVNs7KiTSpw.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/IwvgNQClPEpMjN7lrQva1VMO.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/EfcRKOUzka6Kvmn075EwQJB1.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/zkc2Phzx3LFuOE7DybYXZoxp.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/1Y9p84EkiCcpHBS4KPvfh2Vj.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/7IOehCZwWEZyu0Mm7Dd87RKk.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/rw40iPs5Z5P1s2tsrZ0krn8Z.png?f=fotoalbum_tile)