Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Is al bekend wanneer de nieuwe edge chromium browser naar xbox komt?uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:30:
[...]
Daarnaast is het even de vraag of de series S een app krijgt voor cloud gaming. Wellicht lukt het via de browser. Maar zoals ik zei, nu nog in ieder geval zeker niet.
Nope, nog niks bevestigd. En zit inmiddels toch echt wel al een paar maanden in de insiders ring.drakiesoft schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Is al bekend wanneer de nieuwe edge chromium browser naar xbox komt?
Het lijkt mij sterk dat ze xCloud wel met een native app gaan ondersteunen op de Xbox One consoles maar niet op de Xbox Series consolesuchiha tijntje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:30:
[...]
Daarnaast is het even de vraag of de series S een app krijgt voor cloud gaming. Wellicht lukt het via de browser. Maar zoals ik zei, nu nog in ieder geval zeker niet.
https://news.xbox.com/en-...xt-for-gaming-highlights/Later this year, we’ll add cloud gaming directly into the Xbox app on PC and integrate it into our console experience to light up scenarios like try before you download.
Ahja, logisch inderdaadCaayn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:10:
[...]
Het lijkt mij sterk dat ze xCloud wel met een native app gaan ondersteunen op de Xbox One consoles maar niet op de Xbox Series consoles![]()
[...]
https://news.xbox.com/en-...xt-for-gaming-highlights/
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hoop wel dat het grafisch beter zal zijn dan de port van Horizon 4 naar de Series X, maar dat zal wel. 🙏Rivanov schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:21:
[...]
Denk het ook.
Performance Mode: 4K/60 zonder Ray Tracing in ForzaVista.
Graphics Mode: 4K/60 met Ray Tracing in ForzaVista.
Heb dit nog even nagevraagd via Twitter. Benieuwd of ik een reactie krijg.
Die Ray Tracing in ForzaVista kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Ik wil gewoon 4K/60 tijden reguliere gameplay.
Leuke game, souls-like-mechanics bevallen ook goed, valt nog wel eea aan te schaven.Wom schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:34:
Net de Tunic demo uitgeprobeerd. Bevalt goed, prettige sfeer en echt die klassieke Zelda vibe. Geen gemakkelijke game, maar kan mij voorstellen dat het met meer items in je inventory het eenvoudiger wordt.
Vind het wel leuk dat de game gewoon start en je het zelf maar moet uitzoeken. Past goed bij het type game waarin je moet ontdekken.
Enig minpuntje is de manier van de inventory openen en sluiten. Meerdere keren dat ik ondertussen aangevallen werd, terwijl ik per ongeluk wapens aan andere knoppen toekende. Maar verder erg sympathiek.
Benieuwd hoe lang het leuk blijft, mis een beetje de variatie in leveldesign en enemies, hopelijk is dit in de full release beter uitgewerkt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gewoon je plaatselijke mediamarkt inlopen, liggen ze nu gewoon op voorraad! Online overal uitverkocht.Donstil schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:32:
[...]
Aah goed om te weten. Dan ga ik mij weer in het Series X bestellen geweld storten
Do more
Heb zelf nog een 55 inch fhd scherm, en die is best prima in orde qua beeld, vind het momenteel nog zonde om die te vervangen. Was al enthousiast over de xsx maar na die persco’s kan ik me moeilijk beheersen.
Geen nadelen. Het zal geen HDR, VRR of 120 hz scherm zijn, maar dat zijn veel 4k schermen ook niet. Als je tevreden bent met het scherm zul je er heerlijk op gamen.Chrosser schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:16:
Iemand de xsx nog aan gesloten op een fhd scherm? En zijn daar nog nadelen aan voorzover? (Ik snap de resolutie haha).
Heb zelf nog een 55 inch fhd scherm, en die is best prima in orde qua beeld, vind het momenteel nog zonde om die te vervangen. Was al enthousiast over de xsx maar na die persco’s kan ik me moeilijk beheersen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hier in Amersfoort nog helemaal niks helaas.RetroHead schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:00:
[...]
Gewoon je plaatselijke mediamarkt inlopen, liggen ze nu gewoon op voorraad! Online overal uitverkocht.
Mocht je garantie nodig hebben, kan dit via Microsoft voor de 2 jaar, of bij de winkel van aankoop? Hoe gaat Microsoft hier mee om?
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Vrij coulant. Je kan op https://account.microsoft.com/devices jouw MS hardware en de garantie status inzien, mogelijk moet je een apparaat eerst registeren op deze pagina.NinjaKiwiNL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:49:
[...]
Hier in Amersfoort nog helemaal niks helaas.
Mocht je garantie nodig hebben, kan dit via Microsoft voor de 2 jaar, of bij de winkel van aankoop? Hoe gaat Microsoft hier mee om?
Hier iemand die de XSX gebruikt met een 1080P scherm op dit moment. Werkt als een malle, geen problemen. Bedoeling was overigens dat er al een LG CX zou staan, maar in de tussentijd is er een bank, bed, screens en een extra stuk tuingrond aangekocht. Moet het hier toch eens hebben over de prioriteiten thuis.Chrosser schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:16:
Iemand de xsx nog aan gesloten op een fhd scherm? En zijn daar nog nadelen aan voorzover? (Ik snap de resolutie haha).
Herkenbaar.Wom schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:05:
[...]
Hier iemand die de XSX gebruikt met een 1080P scherm op dit moment. Werkt als een malle, geen problemen. Bedoeling was overigens dat er al een LG CX zou staan, maar in de tussentijd is er een bank, bed, screens en een extra stuk tuingrond aangekocht. Moet het hier toch eens hebben over de prioriteiten thuis.
Gadverdamme wat zeg je nou, naar winkelsRetroHead schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:00:
[...]
Gewoon je plaatselijke mediamarkt inlopen, liggen ze nu gewoon op voorraad! Online overal uitverkocht.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
FtfyWom schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:05:
[...]
Hier iemand die de XSX gebruikt met een 1080P scherm op dit moment. Werkt als een malle, geen problemen. Bedoeling was overigens dat er al een LG CX zou staan, maar in de tussentijd is er een bank, bed, screens en een extra stuk tuingrond aangekocht. Moet het hier toch eens hebben over de prioriteiten thuis. wie de broek aan heeft thuis
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik heb van mijn vriendin toestemming gekregen om te vertellen dat ik toch echt de broek aan heb in huisArjan90 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:21:
[...]
FtfyKoop die LG gewoon, krijg je geen spijt van. Ik ben nog steeds erg gelukkig met mijn 55B6V en die heeft geen eens VRR en 120Hz.
Maar je hebt gelijk hoor, nu wil ik ook even wachten tot de nieuwe releases zodat eventuele kinderziektes er uit zijn (cc @ariekanari ), of dat prijzen van de vorige generatie zakken. Vriend van mij heeft de 65CX, daar speel ik bijna wekelijks op (THPS voornamelijk, maar toch), dus ik weet wat ik mis.
Luxeproblemen. Ik weet het.
Weet niet of je in die Telegram-groep zit, maar via dat kanaal heb ik er drie weten aan te schaffen (1 voor mijzelf en twee voor vrienden). Al moet ik zeggen dat inmiddels het aanbod wel frequenter beschikbaar komt en dan vaak ook voor langere tijd.
Ja zit ik zeker, gisteren een paar keer te laat maar zojuist bij Amazon eentje kunnen bestellen.Wom schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:32:
[...]
Weet niet of je in die Telegram-groep zit, maar via dat kanaal heb ik er drie weten aan te schaffen (1 voor mijzelf en twee voor vrienden). Al moet ik zeggen dat inmiddels het aanbod wel frequenter beschikbaar komt en dan vaak ook voor langere tijd.
Dus binnenkort spelen
Donstil schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:32:
[...]
Ja zit ik zeker, gisteren een paar keer te laat maar zojuist bij Amazon eentje kunnen bestellen.
Dus binnenkort spelen
En dan ziet het er ook nog eens mooier uit (zeker komende vanaf de Xbox One), dus ik ben echt onder de indruk van de nieuwe generatie. En als ik dan de beelden zie van de nieuwe games, dan ziet dat er echt heel goed uit en komt er nog veel meer moois aan.
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 16-06-2021 10:55 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nou ik had al even een XSX eind 2020 (en heb een ps5 dus geniet al van "next-gen") maar kon daar een vriend mee helpen dus niet meer dan 1 avondje op gespeeld. Nu na de presentatie van Microsoft toch wel weer enthousiast geworden voor GamePass.Arjan90 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:53:
@Donstil Lekker hoor! Als ik zie hoeveel plezier ik heb van de XSX, komende van een Xbox One (de oude). Daar speelde ik ook wel op, maar die laadtijden. Pfff, dan had ik al weer gegeten en gedronken. Bij bijv. Forza Horizon 2 vond ik dat altijd het vervelendste, nu vind ik het bij Forza Horizon 4 vooral heel irritant dat niet iedereen een XSX heeft als ik online speel. Ik speel liever offline qua laadtijden: je kan in no-time racen. Voor elk spel geldt: je hebt hem zo opgestart. Als ik een uur game heb ik zonder gekheid zo 5 minuten extra kwalitatieve game tijd (zo niet meer, afhankelijk van het spel). Dat bevordert het speelplezier bij mij enorm. Bij bijvoorbeeld Soul Calibur heb je relatief korte potjes: op de Xbox One zat ik voor 4 minuten speeltijd naar 1 minuten aan laadschermen te kijken, op de XSX is dat misschien 15 seconden. En dan reageert het allemaal ook nog eens veel beter. Kortom, ik zou niet meer terug willen. Bijv. FIFA hoef ik niet eens op te starten, die gaat met Quick Resume gewoon verder waar ik was. Ge-wel-dig. Dat scheelt zoveel tijd, ik kan echt even een potje tussendoor spelen. Dat ging met de Xbox One niet zo goed![]()
En dan ziet het er ook nog eens mooier uit (zeker komende vanaf de Xbox One), dus ik ben echt onder de indruk van de nieuwe generatie. En als ik dan de beelden zie van de nieuwe games, dan ziet dat er echt heel goed uit en komt er nog veel meer moois aan.
Dus ik denk dat de Ps5 mijn main platform blijft (Multiplayer en Sony exclusives) en dan de XSX als GamePass machine ga gebruiken, met alle voordelen die daar dan weer bij horen.
Donstil schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:32:
[...]
Ja zit ik zeker, gisteren een paar keer te laat maar zojuist bij Amazon eentje kunnen bestellen.
Dus binnenkort spelen
Je gaat heel veel plezier beleven met de XSX, die laadtijden zijn zo ontzettend snel
Wat een heerlijk apparaat
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vanaf het aanzetten van de Series S tot in het spel Snowrunner duurt 25 seconden.
(okay, mede dankzij Quick Resume)
/f/image/8pPKg9tB1IoGGFEvx8Xx05TD.png?f=fotoalbum_large)
Zat even te scannen door bovenstaand overzicht, waar je kunt zien welke titels er nog dit jaar aan komen richting Game Pass. Een aantal hier van waren niet op de E3-show. Nu had ik al gelezen dat men keuzes heeft moeten maken in wat ze wel en niet wilden laten zien. Maar je mag dus verwachten dat titels als The Gunk en Scorn (beiden exclusief dacht ik?) nog wel op redelijk korte termijn meer informatie gaan delen. Beide games hadden een releasewindows ergens in de herfst. Sinds de aankondiging is er verder geen informatie naar buiten gebracht,
Het laatste wat rond The Gunk naar buiten is gebracht is onderstaande video (met wel wat leuke achtergrond informatie overigens). Bij Scorn is er verder ook redelijk wat radiostilte. Snap dat dit titels zijn die in een presentatie zoals op de E3 afvallen, maar gezien de exclusiviteit zal er toch nog wel wat hype gebouwd worden richting release?
Overigens, heeft Microsoft vorig jaar ook niet aan het einde van de zomer (Ergens eind augustus of zo) ook niet een indie show gehouden? Misschien dat ze daar wat meer in de spotlight komen als dat dit jaar weer zo is.
Ook op dag 1 in Game Pass. En Cris Tales ook nog dacht ik:
Beiden kijk ik ook naar uit!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heeft ook de optie "Unlock Framerate" in settings zodat je het in 4k 60fps kan spelen.
Mocht je Hitman 1 hebben zijn alle Hitman 1 levels speelbaar in Hitman 2, hetzelfde verhaaltje geld voor Hitman 3, mocht je die hebben en Hitman 1 + 2 kan je al die levels spelen in Hitman 3
[ Voor 23% gewijzigd door Vagax op 16-06-2021 14:04 ]
Er is zoveel wat niet getoond is, wat in de pipeline zit. Een dubbele show had dan makkelijk gekund met wat meer verdieping vanuit de ontwikkelaars. Een nieuwe wolfenstein zou ik wel erg leuk vinden, of een nieuwe quake (pc versie)rogierba schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:37:
The Gunk en Scorn was mij ook opgevallen dat die er niet waren terwijl daar wel van gezegd is dat die dit jaar uitkomen en op gamepass komen. Dat overzicht bevestigd dat ook wel en dan is het inderdaad wel raar dat die er niet waren afgelopen zondag. Misschien dat ze morgen bij de Xbox Games Showcase: Extended wel voorbij komen dan.
Ik denk dat Quake best het volgende project van ID Software zou kunnen zijn. Ze brengen binnenkort die raytracing patch uit wat een goede testcase kan zijn voor hun volgend project.drakiesoft schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:08:
[...]
Er is zoveel wat niet getoond is, wat in de pipeline zit. Een dubbele show had dan makkelijk gekund met wat meer verdieping vanuit de ontwikkelaars. Een nieuwe wolfenstein zou ik wel erg leuk vinden, of een nieuwe quake (pc versie)
Voor die laatste is sowieso een demo uitgekomen. Als je op je xbox zoekt op Cris Tales dan krijg je hem vast wel te vinden. Dus op je homescreen op Y drukken en dan zoeken.On_E schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:39:
Ik mis ook nog Moonglow Bay in dat overzicht
[YouTube: Moonglow Bay - Official Gameplay Trailer | Day of the Devs 2021]
Ook op dag 1 in Game Pass. En Cris Tales ook nog dacht ik:
[YouTube: Cris Tales - Character Trailer | Xbox One, Xbox Series X|S]
Beiden kijk ik ook naar uit!
Hier een eigenaar van een 55CX. Een wereld van verschil tov mn vorige toestel. Genieten en ook bij oudere gamesArjan90 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:21:
[...]
FtfyKoop die LG gewoon, krijg je geen spijt van. Ik ben nog steeds erg gelukkig met mijn 55B6V en die heeft geen eens VRR en 120Hz.
👀 Tune into Xbox Games Showcase Extended for conversations with studios like:
— Xbox (@Xbox) 16 juni 2021
✅ 343i
✅ Double Fine
✅ Ninja Theory
✅ Obsidian
✅ Playground Games
✅ Rare
✅ World’s Edge
✅ + our talented dev partners
Thursday June 17 at 10am PT / 1pm ET / 6pm BST: https://t.co/7Nqtp4vlo0 pic.twitter.com/OaI1YMF0RO
Vooral benieuwd wat Ninja Theory te melden heeft.
En 23ste komt Worms Rumble uit voor Xbox: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
[ Voor 38% gewijzigd door Wom op 16-06-2021 17:04 ]
Ik heb diverse malen de Halo reveal trailer gekeken. Maar daar zaten dan ook wat interview stukjes tussen. Deze video is alleen maar van gameplay en heb ik denk ik niet eerder hier gezien. Wat ziet dat er fun uit.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-06-2021 19:53 ]
[ Voor 4% gewijzigd door continue12345 op 16-06-2021 19:55 ]
Eens. Jammer dat ik zo slecht ben in online shooters. Zou eigenlijk wel mooi zijn als er echt goede skill based match making komt, kan ik ook eens mee doen.uchiha tijntje schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:53:
[YouTube: Halo Infinite | Multiplayer Reveal Trailer - A New Generation]
Ik heb diverse malen de Halo reveal trailer gekeken. Maar daar zaten dan ook wat interview stukjes tussen. Deze video is alleen maar van gameplay en heb ik denk ik niet eerder hier gezien. Wat ziet dat er fun uit.
Het lijkt wel veel (of eindelijk andersom) op de crucible van destiny volgens mij.
Volgens mij had Halo altijd wel een redelijke goede skill based match making als ik het me goed herinner. In ieder geval Halo 3. Maar er zijn vast wel grotere halo fans hier die dat beter weten.giantgiantus schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:00:
[...]
Eens. Jammer dat ik zo slecht ben in online shooters. Zou eigenlijk wel mooi zijn als er echt goede skill based match making komt, kan ik ook eens mee doen.
Het lijkt wel veel (of eindelijk andersom) op de crucible van destiny volgens mij.
Beamer mag daar geen invloed op hebben normaal gezien. De Xbox kan wel vrij ademen?continue12345 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:55:
Bij mij loopt Fifa 21 de x/s versie van Gamepass. Ik speel op een beamer zou dat de oorzaak kunnen zijn? Het spel loopt al vast in het openingsfilmpje. Heb ook met Gears 5 al diverse vastlopers gehad.Ik heb de Series X.
Dit klinkt meer als een hardware probleem. Zoals hierboven al gezegd is, effe controleren of hij vrij kan ademen. Niet in een gesloten kastje, zeker met deze warmte gaat het dan hard.continue12345 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:55:
Bij mij loopt Fifa 21 de x/s versie van Gamepass. Ik speel op een beamer zou dat de oorzaak kunnen zijn? Het spel loopt al vast in het openingsfilmpje. Heb ook met Gears 5 al diverse vastlopers gehad.Ik heb de Series X.
Als dit goed zit mogelijk de console resetten/factory reset. Als dan nog steeds blijft gewoon Microsoft contacten, of de winkel van verkoop.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Quake 5 Arena ?Kaasje123 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:29:
[...]
Ik denk dat Quake best het volgende project van ID Software zou kunnen zijn. Ze brengen binnenkort die raytracing patch uit wat een goede testcase kan zijn voor hun volgend project.
Ik zit wel eens in de North-America regio en volgens mij speelt lag daar een extreme rol in joh. Ik kan me soms helemaal de pleuris schieten op iemanduchiha tijntje schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:09:
[...]
Volgens mij had Halo altijd wel een redelijke goede skill based match making als ik het me goed herinner. In ieder geval Halo 3. Maar er zijn vast wel grotere halo fans hier die dat beter weten.
Had je dan niet beter een Ramon avatar kunnen nemen?Mosin schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:28:
[...]
Ik zit wel eens in de North-America regio en volgens mij speelt lag daar een extreme rol in joh. Ik kan me soms helemaal de pleuris schieten op iemand
[ Voor 7% gewijzigd door 2green op 16-06-2021 20:48 ]
Nou ja gameplay, kleine stukjes dan. De rest is camerawerk van vermoedelijke gameplay, dat is niet zoals ik de game speel, maar ziet er wel vet uit en mp is gratis dus? Hoe moet ik dat zien? Geen gamepass nodig gratis en crossplatform pc? Dan haak ik wel aan met toetsenbord en muisuchiha tijntje schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:53:
[YouTube: Halo Infinite | Multiplayer Reveal Trailer - A New Generation]
Ja maar alle andere games doen het wel ook gifa de One versiev8power67 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:24:
[...]
Dit klinkt meer als een hardware probleem. Zoals hierboven al gezegd is, effe controleren of hij vrij kan ademen. Niet in een gesloten kastje, zeker met deze warmte gaat het dan hard.
Als dit goed zit mogelijk de console resetten/factory reset. Als dan nog steeds blijft gewoon Microsoft contacten, of de winkel van verkoop.
Ja dat is zeker vreemd dan. Ik zou gewoon even beetje gaan testen. Als je geen datalimiet hebt, en je ssd staat bv bijna vol effe een en ander weggooien. Kijken wat het doet. Misschien heb je wel een slechte ssd sector ofzo. Heb je de game ook al keer verwijderd en opnieuw gedownload?continue12345 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:02:
[...]
Ja maar alle andere games doen het wel ook gifa de One versie
Xbox/Bethesda at E3 2021: a game-changer for Microsoft
Heb het wel eens gehad als ik een game of app start van de externe ssd (stick). Ff kopiëren naar de interne ssd en dan gaat het goed. Maar ik vermoed dat hier iets anders aan de hand is.v8power67 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:07:
[...]
Ja dat is zeker vreemd dan. Ik zou gewoon even beetje gaan testen. Als je geen datalimiet hebt, en je ssd staat bv bijna vol effe een en ander weggooien. Kijken wat het doet. Misschien heb je wel een slechte ssd sector ofzo. Heb je de game ook al keer verwijderd en opnieuw gedownload?
Maar een native xsx game kan niet gestart worden vanaf externe ssd toch ? Alleen interne ssd en de externe seagate expansion? Of bedoelde je dat ?drakiesoft schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:11:
[...]
Heb het wel eens gehad als ik een game of app start van de externe ssd (stick). Ff kopiëren naar de interne ssd en dan gaat het goed. Maar ik vermoed dat hier iets anders aan de hand is.
Maar ik zou als ik hem was gewoon even wat gaan testen. Beetje schuiven, mogelijk externe hdd/ ssd eraan als je die hebt en meeste daarheen zetten en dan de probleem gevallen laten staan. Dat soort dingen. Maar belangrijkste is denk de opnieuw downloaden, mits geen datalimiet probleem.
De seagate expansion idd. Een aantal apps iig starten daar vandaan niet op zoals onedrive en fotoapp bv kwam ik laatst achter. Ook 1 game werkte niet, weet zo niet meer welke. Voor de rest werkt het prima hoor. App of game verplaatsen gaat snel genoeg.v8power67 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:15:
[...]
Maar een native xsx game kan niet gestart worden vanaf externe ssd toch ? Alleen interne ssd en de externe seagate expansion? Of bedoelde je dat ?
Maar ik zou als ik hem was gewoon even wat gaan testen. Beetje schuiven, mogelijk externe hdd/ ssd eraan als je die hebt en meeste daarheen zetten en dan de probleem gevallen laten staan. Dat soort dingen. Maar belangrijkste is denk de opnieuw downloaden, mits geen datalimiet probleem.
Ben ik de enige die eigenlijk niet echt onder de indruk is van Ray Tracing? Sure, het ziet er prachtig uit. Maar ik zie pas het verschil als ze een side-by-side laten zien en erbij vertellen waar ik op moet letten. En dan nog zie ik niet altijd heel duidelijk het verschil.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is het mooie van goed geimplementeerde ray tracing.Rivanov schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:10:
[...]
Ben ik de enige die eigenlijk niet echt onder de indruk is van Ray Tracing? Sure, het ziet er prachtig uit. Maar ik zie pas het verschil als ze een side-by-side laten zien en erbij vertellen waar ik op moet letten. En dan nog zie ik niet altijd heel duidelijk het verschil.
Het valt niet op, maar maakt alles wel veel realistischer
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
AARRTYYOMM!!mobygo76 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:35:
Ik vond de voice acting zo slecht en storend dat ik metro Exodus niet uitgespeeld heb.
Volgens mij kun je hem ook in het Russisch spelen dacht ik
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-06-2021 22:39 ]
En is Halo 5 multiplayer beter?
Ik vind het ook niet altijd heel erg overtuigend, maar raytracing is dan ook niet puur een wel of niet ding. Het hangt er ook weer van af wat je er mee doet en hoe je het implementeert.Rivanov schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:10:
[...]
Persoonlijk vind ik reflecties meestal niet echt heel belangrijk, maar echt goede belichting kan voor mij heel veel impact hebben. Je krijgt dan strooilicht, wat bv in control zelfs ook gewoon zorgt dat je in sommige hoekjes nog net iets kan zijn waar het zonder raytracing gewoon pikzwart is. Het ziet er ook een stuk realistischer uit.
Gamertag: FinrazielNL
Same here. Wel uitgespeeld maar nooit echt ingekomen.mobygo76 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:35:
Ik vond de voice acting zo slecht en storend dat ik metro Exodus niet uitgespeeld heb.
Tips genoeg, maar is niet allemaal zo gemakkelijk op te schrijven. Er zijn genoeg YouTube tutorials, maar als je in teams speelt: blijf een beetje bij je teamgenoten in de buurt. Bij FFA wil campen nog wel eens helpen, maar dan moet je de maps goed kennen. Ook is het goed om de weapon spawns te weten en bijv. in Halo REACH moet je je perks goed gebruiken (afhankelijk van map en tegenstander). Ik wil je best eens helpen, maar je hebt het niet in een avondje geleerdbartd1983 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:50:
Ik ben eens in Halo MCC multiplayer gedoken als complete noob. Heeft iemand tips? Ik werd compleet geslacht in 8 player FFA in de social multiplayer.
En is Halo 5 multiplayer beter?
Control is ook zo’n ray tracing topper !Finraziel schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:54:
[...]
Ik vind het ook niet altijd heel erg overtuigend, maar raytracing is dan ook niet puur een wel of niet ding. Het hangt er ook weer van af wat je er mee doet en hoe je het implementeert.
Persoonlijk vind ik reflecties meestal niet echt heel belangrijk, maar echt goede belichting kan voor mij heel veel impact hebben. Je krijgt dan strooilicht, wat bv in control zelfs ook gewoon zorgt dat je in sommige hoekjes nog net iets kan zijn waar het zonder raytracing gewoon pikzwart is. Het ziet er ook een stuk realistischer uit.
Haha, die is heel goed2green schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:40:
[...]
Had je dan niet beter een Ramon avatar kunnen nemen?
Maar zo voelt het helaas een beetje aan
Maar is zijn One More Thing niet gewoon de show an sich? In de zin van; E3 is wel over maar Xbox heeft vanavond nog een extra show.
[ Voor 64% gewijzigd door Rivanov op 17-06-2021 07:03 ]
Daar lijkt het wel op als ik het zo terug lees, al denk ik bij one more thing meer aan iets wat nog niet is aangekondigd.Rivanov schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:02:
Jup. Parris host de show vanavond.
Maar is zijn One More Thing niet gewoon de show an sich? In de zin van; E3 is wel over maar Xbox heeft vanavond nog een extra show.
Xbox Live: Springbok NL
Voor mij wel ja, samen met MS Flight Simulator.Springbokkie schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:57:
Het waait weer een beetje over. Wat was de game van de show? Forza Horizon 5
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Somerville en Halo voor mij. Racen vind ik doorgaans niks.Springbokkie schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:57:
Forza Horizon 5, de terug positieve vibe rond Halo en toch ook wel Stalker 2. Dat zijn de zaken die bij mij zijn blijven hangen.Springbokkie schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:57:
Meest zin in Stalker 2, Somerville en Replaced.Springbokkie schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:57:
Maar eigenlijk alles wat getoond werd wil ik wel gaan proberen. Lekker, dat Gamepass
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Stalker 2 vond ik ook tof, al heb ik een donkerbruin vermoeden dat we naar PC footage hebben zitten kijken ....Wom schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:38:
[...]
Forza Horizon 5, de terug positieve vibe rond Halo en toch ook wel Stalker 2. Dat zijn de zaken die bij mij zijn blijven hangen.
Voor mij op zeker.Springbokkie schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:57:
Wat ze doen met de engine van Flight Simulator en Horizon (Dat met die echte beelden, digitaal maken etc) vind ik echt indrukwekkend.
Vanwege die twee games zet ik in ieder geval een Series X als Game Pass machine naast mijn Ps5.
En dat allemaal na het vele uitstellen, respectVagax schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:43:
Man man wat een games, helemaal leip natuurlijk dat ze nu elk kwartaal een game willen uitbrengen, dat zou straks de game library flink bij spekken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tuurlijk staan Forza, halo, twelve minutes en psyconauts 2 ook hoog op mn lijst. Maar die Guardian of the galaxy was een mooie suprise.
Mja ik denk dat het best beiden kan zijn. Sowieso is de show, dus er komt nog info. Maar het zou raar zijn als ze niet nog even een nieuwtje droppen. Ik verwacht geen schokkende aankondiging, maar misschien een kleine teaser van 1 van de games die ze niet getoond hebben dit jaar. Of dat nou Forza, Perfect Dark of een andere titel is. Het lijkt me logisch dat er nog wel iets komt om nog even af te sluiten en discussies op te wekkendrakiesoft schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:36:
[...]
Daar lijkt het wel op als ik het zo terug lees, al denk ik bij one more thing meer aan iets wat nog niet is aangekondigd.
Ik vind het wel opvallend dat ze in de show niks roepen over bijv Scorn en the Gunk maar vervolgens wel een schema uitgeven waarin staat dat deze nog "2021" komen, zonder releasedatum.G_Dragon schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:53:
[...]
En dat allemaal na het vele uitstellen, respect
Dat doet mij denken dat ze die toch gaan uitstellen.
Daar heb je wel een punt, want veel van de games die we zagen komen ook naar Windows natuurlijk. In het verleden hebben we dat al vaak genoeg gezien. Maar persoonlijk ben ik niet iemand die tot op de laatste pixel kritisch is, en wat ik zag sprak mij in ieder geval wel aan.FrankoNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:43:
[...]
Stalker 2 vond ik ook tof, al heb ik een donkerbruin vermoeden dat we naar PC footage hebben zitten kijken ....
Wat te denken van CrossfireX. Die staat op de Xbox website zelfs nog vermeld als een 2020 release.FrankoNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:10:
[...]
Ik vind het wel opvallend dat ze in de show niks roepen over bijv Scorn en the Gunk maar vervolgens wel een schema uitgeven waarin staat dat deze nog "2021" komen, zonder releasedatum.
Dat doet mij denken dat ze die toch gaan uitstellen.
Vond vooral de presentatie van FH5 daar sterk in. Je had echt het idee naar een foto oid te kijken, waarna ze de camera draaien en je direct in de gameplay zat. Dat was wel een 'wow' momentje. Dat FS er idioot goed uitziet zijn we inmiddels wat aan gewend.Donstil schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:51:
[...]
Voor mij op zeker.
Wat ze doen met de engine van Flight Simulator en Horizon (Dat met die echte beelden, digitaal maken etc) vind ik echt indrukwekkend.
Vanwege die twee games zet ik in ieder geval een Series X als Game Pass machine naast mijn Ps5.
Fable in de engine van FH5 gaat ook wel een grafisch dingetje worden, aangezien die enkel voor XSX gaat uitkomen.
[ Voor 49% gewijzigd door Wom op 17-06-2021 10:35 ]
Als het maar niet zoiets wordt als The Avengers.SecondGuess schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:57:
Voor mij Guardian of the galaxy, ikhad echt masseffect en dragon age vibe bij de squat gameplay. Als het spel is zoals de trailer dan us het een mega hit.
Tuurlijk staan Forza, halo, twelve minutes en psyconauts 2 ook hoog op mn lijst. Maar die Guardian of the galaxy was een mooie suprise.
Xbox Live: Springbok NL
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
https://www.eurogamer.net...__twitter_impression=trueThe big Forza Horizon 5 interview: "There's not any point being bigger if it's more of the same"
Playground Games on the setting, the modes, the updates and more.
Is het ook niet, maar als scorn voor de herfst staat (dat staat in het schema) dan zou je nu toch wel al ergens op moeten kunnen mikken.ariekanari schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:34:
Wat is er mis met een slag om de arm houden m.b.t. releasedata? Uitstel, na eerder een releasedatum te hebben gecommuniceerd, levert altijd een stortvloed aan negatieve of zure reacties op.
Er is zeker niks met uitstellen, liever een volledige game uitbrengen dan alles later via patches fixen.ariekanari schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:34:
Wat is er mis met een slag om de arm houden m.b.t. releasedata? Uitstel, na eerder een releasedatum te hebben gecommuniceerd, levert altijd een stortvloed aan negatieve of zure reacties op.
Doelde alleen op de grote hoeveelheid uitgestelde games het afgelopen jaar, is nog nooit zo hoog geweest
Fabel komt ook voor de series s dacht ikWom schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:28:
Zijn er hier nog mensen die ID@Xbox demo's aan het proberen? Aanraders die de moeite waard zijn? Kan zelf Tunic iig aanraden om eens te proberen als je ooit Zelda tof vond.
[...]
Daar heb je wel een punt, want veel van de games die we zagen komen ook naar Windows natuurlijk. In het verleden hebben we dat al vaak genoeg gezien. Maar persoonlijk ben ik niet iemand die tot op de laatste pixel kritisch is, en wat ik zag sprak mij in ieder geval wel aan.
[...]
Wat te denken van CrossfireX. Die staat op de Xbox website zelfs nog vermeld als een 2020 release.
[...]
Vond vooral de presentatie van FH5 daar sterk in. Je had echt het idee naar een foto oid te kijken, waarna ze de camera draaien en je direct in de gameplay zat. Dat was wel een 'wow' momentje. Dat FS er idioot goed uitziet zijn we inmiddels wat aan gewend.
Fable in de engine van FH5 gaat ook wel een grafisch dingetje worden, aangezien die enkel voor XSX gaat uitkomen.
Je sorry, met XSX bedoel ik die generatie inderdaad. XSS/XSX is hetzelfde in dat opzicht. Maar point taken.
continue12345 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:13:
Fifa herinstaleerd en het werkt:) thx voor de tips
Niet helemaal mee eens. Na een paar uur speeltijd wil je wel wat andere banen, ook al is dat meer van hetzelfde.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/9C6aE7YgMhD9CGeIWKbacNVh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CyZ9cCtRz96gAiaSQJCUIgmb.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/znoAmVMDWaJXYkftHjCWyG0L.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/EbkGRWl7pJac04k8gfd8yqG3.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/nS2wMdSqAOvgCBChBurSTSa3.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZqiUaqFQEfPPfuPPjXV6iABA.jpg?f=fotoalbum_large)