Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Martinspire

Het Grote E3 Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iaArMxEQaXC4COGrSZG16BcPc4M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9OjpkcbcAb7ztqZksgrW9DT1.png?f=user_large
12-06-2021 t/m 15-06-2021
Twitch Youtube Facebook Steam

We gaan vanaf Deze Week met z’n allen een bijzondere periode in. Want hij staat voor de deur: de E3 in Los Angeles gaat over een paar dagen van start. Dat betekent dat wij bij Gamekings net even die versnelling hoger schakelen met talkshows, LA Today content, livestreams en (uiteraard) de previews van de vetste games. Het spoorboekje kwam al even in Brievenmaandag voorbij, maar nu hebben we het volledige in volle glorie voor je klaarstaan. Met tijden erbij. Dus er is genoeg geschreven, check hieronder wat we allemaal gaan maken voor je deze aanstaande twee weken.

Ik zag tot mijn grote verbazing dat er helemaal geen E3 topic is gemaakt voor dit jaar, heb er zelf ook niet aan gedacht om dit vorige week te maken omdat ik niet door had dat de E3 al zou beginnen deze week oeps.. Het leek mij daarom nog wel gezellig / handig om toch nog een topic aan te maken, beter laat dan nooit he!

Schema

Vrijdag 11 juni:
  • Netflix 18:00
  • Tribeca Games 20:00
  • Koch Primetime 21:00
  • IGN Expo 22:00
Zaterdag 12 juni:
  • Guerrilla Collective day 2 17:00
  • Wholesome Direct 19:00
  • Ubisoft Forward Pre-show 20:00
  • Ubisoft Forward 21:00
  • Devolver Forwarder 22:30
  • Gearbox E3 Showcase 23:00
  • GamesBeat Session 23:45
  • Upload VR 00:00
Zondag 13 juni:
  • 24 Entertainment’s Naraka: Bladepoint 18:30
  • Xbox & Bethesda Games Showcase 19:00
  • Square Enix 21:15
  • Back 4 Blood PvP Showcase 23:00
  • PC Gaming Show 23:30
Maandag 14 juni:
  • Future Games Show 01:00
  • Verizon 18:00
  • Intellivision 18:45
  • Take-Two Interactive Panel 19:15
  • Mythical Games 20:10
  • Indie Showcase 21:00
  • Freedom Games 21:30
  • Limited Run Games 22:00
  • Capcom 23:30
  • Razer Keynote 00:00
Dinsdag 15 juni:
  • Nintendo Direct 18:00
  • Nintendo Treehouse: Live 18:40
  • Bandai Namco Entertainment Inc. 23:25
Woensdag 16 juni:
  • Yooreka Studio 00:20
  • GameSpot Play For All Showcase 00:35
  • Official E3 2021 Awards Show 01:45

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 14-06-2021 15:37 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Toch een E3 topic dit jaar. Ik denk dat de meeste games al wel aangekondigd zijn, maar nu is wel de tijd dat er interviews zijn en wat meer getoond wordt dan een aankondiging. Dus plaats vooral de filmpjes die je her en der vindt van games.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:30
Sinds wanneer is Take Two aanwezig op E3?

Is wel erg rustig kwa aankondigingen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ben benieuwd naar beide shows van vanavond :), hopelijk een nieuwe Dragonball game!

Jammer dat we niks van Avowed hebben gezien tijdens de E3, naast die ene trailer is het erg stil rondom de game.

[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 15-06-2021 08:09 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Amdwarrior schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:09:
Is wel erg rustig kwa aankondigingen helaas
Vergeet niet dat veel developers net bijna anderhalf jaar in alles behalve ideale omstandigheden hebben moeten werken. Het is op zich al indrukwekkend dat de line-up voor dit jaar nog enigszins normaal lijkt.

Wat die Bandai Namco show van vanavond betreft: het lijkt erop dat dit een showcase is voor House of Ashes, de derde game uit de The Dark Pictures reeks. Ik verwacht daar dus niks anders meer zoals Elden Ring, Tales of Arise etc.

Dit is namelijk wat de ESA zelf tweette over het schema van vandaag:

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 15-06-2021 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JackAvery schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:32:
[...]

Wat die Bandai Namco show van vanavond betreft: het lijkt erop dat dit een showcase is voor House of Ashes, de derde game uit de The Dark Pictures reeks. Ik verwacht daar dus niks anders meer zoals Elden Ring, Tales of Arise etc.
Ah jammer dan blijf ik er niet voor wakker, had gehoopt op een nieuwe dragonball game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:25
Buiten de Xbox showcase, is dit echt een waardeloze E3. Ik hoop dat Nintendo nog met iets komt want anders is het echt een beetje zielig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
FrankoNL schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:56:
Buiten de Xbox showcase, is dit echt een waardeloze E3. Ik hoop dat Nintendo nog met iets komt want anders is het echt een beetje zielig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2L2PfITcG-IiJjZx5kNQJyDXkLw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xsbaIRT31kKUSOtYlCWWVUPq.png?f=user_large

:>

Ik weet niet wat jullie van Nintendo verwachten, maar die zijn al jaren voor mij niet interessant meer. Ik wens ze succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Tot nu toe een redelijke Nintendo E3 :) ben benieuwd wat er nog gaat komen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
G_Dragon schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:32:
Tot nu toe een redelijke Nintendo E3 :) ben benieuwd wat er nog gaat komen
Vind je? Ik vind het een behoorlijk brakke show als je highlights 2 re-releases zijn met herkauwde content. De nieuwe zelda was vrij kort te zien dus daar kun je ook niks over zeggen

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2021 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Martinspire schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:45:
[...]

Vind je? Ik vind het een behoorlijk brakke show als je highlights 2 re-releases zijn met herkauwde content. De nieuwe zelda was vrij kort te zien dus daar kun je ook niks over zeggen
Toen ik mijn bericht poste was ik nog positief maar hoe verder we kwamen, hoe meer ik toch teleurgesteld raakte.

Een nieuwe Mario Party, leuk idee maar de huidige is nog goed genoeg aangezien het vervolg er niet veel anders uitzag. Ben wel benieuwd welke leuke nieuwe mini games ze nu weer hebben bedacht :+

Pokémon Brilliant Diamond and Shining Pearl waren helaas toch niet aanwezig, mijn grootste teleurstelling van de show.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 ziet er echt prachtig uit, ondanks ik hem nooit zal gaan spelen. Dit is voor de fans wel het pareltje van de Nintendo E3 :).

Dragon Ball Z: Kakarot naar de Nintendo Switch oOo, persoonlijk voor mij het beste bericht van de show. Heb hem op de Xbox helemaal 100% uitgespeeld en zou het spel zo nog een keer willen beleven. Lekker in de achtertuin met het mooie weer (20 tot 25 graden).

Mario + Rabbids: Sparks of Hope lijkt me een leuke game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:57

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

G_Dragon schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:19:
[...]

Toen ik mijn bericht poste was ik nog positief maar hoe verder we kwamen, hoe meer ik toch teleurgesteld raakte.

Een nieuwe Mario Party, leuk idee maar de huidige is nog goed genoeg aangezien het vervolg er niet veel anders uitzag. Ben wel benieuwd welke leuke nieuwe mini games ze nu weer hebben bedacht :+
Als ik het goed begrepen heb, geen. Het is een verzameling van minigames uit eerdere Mario Party-games.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:34:
[...]

Als ik het goed begrepen heb, geen. Het is een verzameling van minigames uit eerdere Mario Party-games.
Geen nieuwe mini games dus, dat is wel jammer! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Martinspire schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:45:
[...]

Metroid Dread, Breath of the Wild 2, Shin Megami Tensei V, Monster Hunter Stories 2, WarioWare en Mario + Rabbids: Sparks of Hope zijn allemaal potentiëel erg goede en originele games wat mij betreft. Iets over smaken verschillen enzo I guess.

Ik vond het een heel degelijke direct. Zelfs sommige re-releases ben ik best tevreden mee, ik heb Advance Wars op GBA nooit gespeeld bijvoorbeeld.

In het algemeen was E3 "ok". Het is nog steeds duidelijk dat de beurs enorm in belang afneemt, en de invloed van anderhalf jaar lang pandemie-werken heeft zeker invloed gehad op wat we hier wel en niet te zien krijgen. Gelukkig is E3 ook al lang niet meer het referentiepunt voor de rest van het jaar.

Voor fans van indiegames was er in ieder geval enorm veel te zien.

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 16-06-2021 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:26
G_Dragon schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:19:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 ziet er echt prachtig uit, ondanks ik hem nooit zal gaan spelen. Dit is voor de fans wel het pareltje van de Nintendo E3 :).
Heb deel 1 gespeeld, maar niet uitgespeeld. Belangrijkste redenen zijn: weapon degredation (in de meest extreme vorm die je ooit hebt gezien), stamina- en inventory management. Die drie zaken verpeste echt de lol voor mij in de game. Hopelijk slopen ze dat er allemaal uit in deel 2 (of krijg je daar in keuzes in de settings van de game) en dan heb je echt een toffe game.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 16-06-2021 13:07 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:57

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Hulleman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:07:
[...]

Heb deel 1 gespeeld, maar niet uitgespeeld. Belangrijkste redenen zijn: weapon degredation (in de meest extreme vorm die je ooit hebt gezien), stamina- en inventory management. Die drie zaken verpeste echt de lol voor mij in de game. Hopelijk slopen ze dat er allemaal uit in deel 2 (of krijg je daar in keuzes in de settings van de game) en dan heb je echt een toffe game.
Of het ooit een setting wordt, betwijfel ik.

Ik deel je mening over BOTW; ik heb deze game ook niet uitgespeeld (vrijwel alle andere Zelda's wel). Hoewel de sfeer top is en bepaalde elementen echt goed uitgevoerd zijn, is het niet mijn game.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:19

NetAmp

"for indoor use only"

Daar was ik "bang" voor, alvorens ik BOTW deel 1 aanschafte.

Dat het telkens onbruikbaar worden van de wapens, een deel van m'n spelplezier zou wegnemen.

Maar uiteindelijk toch, voor een leuk prijsje, de Wii U versie aangeschaft.

En voor mij bleek dit lang niet zo'n probleem als ik vooraf dacht! Het zorgde er juist voor dat ik vaker nieuwe/andere wapens ging uitproberen. Ook had ik steeds een hele verzameling wapens bij me, waardoor ik vrijwel niet voor nare verrassingen kwam te staan in gevechten (nou ja, het kwam weleens voor dat bijv. de speciale pijlen op waren die ik nodig had voor het uitschakelen van de Wachters, maar dat is toch wel realistisch).

Anderzijds kan ik me wel voorstellen dat er spelers zijn die de weapon degradation als een groter struikelblok ervaren. Er moet ook wel een goede balans zijn; zoals wordt besproken in deze discussie: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Hoe dan ook — ik kijk vol enthousiasme uit naar BOTW 2 !! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:26
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:31:
[...]

Of het ooit een setting wordt, betwijfel ik.

Ik deel je mening over BOTW; ik heb deze game ook niet uitgespeeld (vrijwel alle andere Zelda's wel). Hoewel de sfeer top is en bepaalde elementen echt goed uitgevoerd zijn, is het niet mijn game.
De game is echt een parel, maar de gameplaykeuzes liggen mij gewoon niet zo. Mij ook wat te hardcore voor een Zelda game.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:19

NetAmp

"for indoor use only"

JackAvery schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:11:
[...]
Metroid Dread, Breath of the Wild 2, Shin Megami Tensei V, Monster Hunter Stories 2, WarioWare en Mario + Rabbids: Sparks of Hope zijn allemaal potentiëel erg goede en originele games wat mij betreft. Iets over smaken verschillen enzo I guess.
[...]
Metroid Dread
daar loop ik warm voor! O+

Met veel plezier al "Samus Returns" (uit)gespeeld op Nintendo 3DS.
Wat mij betreft een prima keuze van Nintendo, om opnieuw samen te werken met MercurySteam. d:)b

(Los daarvan: ik ben een Metroid-speler die zelfs "Other M" prachtig vond. ;) Smaken verschillen inderdaad).

Advance Wars heb ik vroeger gespeeld op GBA... maar wie weet, bij een leuke aanbieding, speel ik deze nog weleens opnieuw in de Switch remake uitvoering.

[ Voor 1% gewijzigd door NetAmp op 16-06-2021 15:03 . Reden: Metroid = awesome! ]

Pagina: 1