• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:35
Wordt er nog een acquisitie aangekondigd of hebben er een paar op twitter zitten gokken?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:43
RedFall!!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 16:39
DutchOwnage schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:23:
[...]

Is echt pas 2023/2024/2025. Het is niet anders. Maar genoeg te doen toch?
oh zeker genoeg te doen hoor! :P toch hoop je een kleine update/glimp weer te kunnen zien

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-11 10:51
Homeland schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:23:
Wel heel erg een CGI trailer, benieuwd hoe dicht de gameplay/graphics hier bij in de buurt gaan komen.
Ook benieuwd of RedFall een single player optie krijgt. Want hij lijkt me wel leuk, maar ben gewoon niet zo een mp speler.. tenzij het zo gaat als destiny of fallout76 en random mensen kunnen joined als t nodig is.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
DutchOwnage schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:23:
[...]

Is echt pas 2023/2024/2025. Het is niet anders. Maar genoeg te doen toch?
Ja. Maar wel echt essentieel dat een aantal games die aangekondigd zijn voor 2021 en 2022 ooknecht goed scoren. FH5 is een zekerheid. Psychonauts komt ook goed. Rest hoop ik, maar we gaan het zien.

• Jaguar645
Redfall ziet er dope uit en hij gaf aan singleplayer of coop te spelen, zal wel over nagedacht zijn dan :)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
SunnieNL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:25:
[...]

Ook benieuwd of RedFall een single player optie krijgt. Want hij lijkt me wel leuk, maar ben gewoon niet zo een mp speler.. tenzij het zo gaat als destiny of fallout76 en random mensen kunnen joined als t nodig is.
Volgens mij zei hij in de aankondiging iets als, speel het met je vrienden of alleen.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 17:09
Mini fridge lol

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Lol, die mini fridge komt dus ook nog dit jaar _O_

Martinspire - PC, PS5, XSX

• SunnieNL
Xbox mini fridge…
Ik zou hem bijna bestellen voor op de werkkamer :p

• Jaguar645
haha leuk filmpje van de mini fridge :P

• Lekker Ventje
Had gehoopt op nieuws over Grim Dawn maar Diablo 2R is ook goed. Voor die tijd FS2020 en daarna nog FH5 en Halo. De MP van Halo zag er wat mij betreft ook strak uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
G_Dragon schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:21:
Wel heel veel multiplayer games, weinig Single Player titels..
Psychonauts 2, diablo 2, Hades, flight simulator 2020, stalker 2, starfield etc.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:41
Kaasje123 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:27:
[...]

Psychonauts 2, diablo 2, Hades, flight simulator 2020, stalker 2, starfield etc.
Zelfs FH5 kan je in je eentje enorm van genieten. En al helemaal met die nieuwe engine.. Damnn

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:56
Wow, ik ben zeer onder de indruk.
Stalker 2 zag er bizar uit. Halo ook fantastisch.
Ik kan niet wachten om ze te spelen! :D _/-\o_

• giantgiantus
Mosin schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:31:
Wow, ik ben zeer onder de indruk.
Stalker 2 zag er bizar uit. Halo ook fantastisch.
Ik kan niet wachten om ze te spelen! :D _/-\o_
Halo net weer gekeken. Maar er is geen singleplayer ingame getoond.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Prima show, voor ieder wat wils en laat zien dat ze toch wel een aardige lineup hebben voor de komende maanden en bovendien een hele toffe collectie van gamepass om te spelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:09
Plague Tale is de enige game waarvan ik hoop dat die ook weer op de PS uitkomt. Verder niet veel bijzonders gezien. Jammer genoeg geen Indiana Jones en Fable.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Jaguar645
Nou hats off to Microsoft! toch een enorm toffe show neergezet met erg veel toffe games of content in het vooruitzicht :)

Gamepass is echt een belachelijk goede deal en wordt ook alleen maar beter en beter.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:54
Erg blij met de keuze om een Xbox naast mijn pc te zetten. Hoe dan ook nog 3 jaar cadeautjes met gamepass 😅

Had wel echt een versie van Uplay verwacht in de GP. Zeker gezien de meeste leaks uit kwamen.

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:44
Ik had het echt moeilijk te kiezen tussen PS5 en Series X uiteindelijk overtuigd door Gamepass maar nu helemaal:) hoef geen games meer te kopen.

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:45
Ohhh Atomic Heart :) Helaas nog steeds geen releasedate.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hoop wel dat FH5 deze grafische kracht kan combineren met 60fps. Het ziet er echt zo mooi uit zo. Niet dat ik me kan voorstellen dat ze het nog aandurven om een racespel op 30fps af te leveren :X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• giantgiantus
ArthurMorgan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:37:
Ik hoop wel dat FH5 deze grafische kracht kan combineren met 60fps. Het ziet er echt zo mooi uit zo. Niet dat ik me kan voorstellen dat ze het nog aandurven om een racespel op 30fps af te leveren :X
Misschien wel een optie met 60 FPS en voor het algemene publiek 30 fps. 60 FPS kan dan gebruikt worden voor mensen die daar belang aan hechten (denk verrassend klein deel eigenlijk).

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:41
Beakzz schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:34:
Erg blij met de keuze om een Xbox naast mijn pc te zetten. Hoe dan ook nog 3 jaar cadeautjes met gamepass 😅

Had wel echt een versie van Uplay verwacht in de GP. Zeker gezien de meeste leaks uit kwamen.
Uplay is jammer idd. Dat had ik wel verwacht eerlijk gezegd. En ook geen BF6 day one GamePass. Dat waren best sterke geruchten.

• Lekker Ventje
En FH5 komt ook gewoon naar de XBO. Goed om te zien dat de XSX versie daar niet onder lijdt. Als je het in 4K bekijkt zie je pas echt hoe retescherp het beeld is.

Maar zou er nog een presentatie in september komen omdat er zo weinig van Halo en zoveel van FH5 is getoond?

• giantgiantus
Lekker Ventje schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:43:
En FH5 komt ook gewoon naar de XBO. Goed om te zien dat de XSX versie daar niet onder lijdt. Als je het in 4K bekijkt zie je pas echt hoe retescherp het beeld is.

Maar zou er nog een presentatie in september komen omdat er zo weinig van Halo en zoveel van FH5 is getoond?
Als die game in 2021 uitkomt (geloof het nog niet helemaal) zal er vast een dedicated show voor uitkomen.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-11 12:34
Goeie show! Leuk komend jaar en een goede toekomst.. Ik voel de hype tegenwoordig wel hoor bij dit Microsoft

• ArthurMorgan
  • Niet online
giantgiantus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:39:
[...]

Misschien wel een optie met 60 FPS en voor het algemene publiek 30 fps. 60 FPS kan dan gebruikt worden voor mensen die daar belang aan hechten (denk verrassend klein deel eigenlijk).
Ik heb op google gezocht naar "poll 30 fps vs 60" en dan beperkt tot het laatste jaar. Uiteraard veel verschillende sites en doelgroepen. Ik heb gewoon willekeurig 3 gekozen. Die 3 gingen allemaal in het voordeel van de framerate :)

https://www.purexbox.com/..._resolution_or_frame_rate

https://www.reddit.com/r/...s_performance_mode_60fps/

https://www.reddit.com/r/...ts/hrcvki/30fps_or_60fps/

nu kan ik uiteraard puur toevallig net die 3 uitzonderingen hebben, maar ik denk het eigenlijk niet. Op de redditgroepen waar ik kom is de grote meerderheid echt klaar met 30 fps :)

Poll: Graphics of framerate?
framerate
graphics en/of ray tracing
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403697&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-06-2021 20:52 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56

Phydomir

Dennis

Ik vond het echt een top show. Zo veel leuks om naar uit te kijken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
DutchOwnage schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:41:
[...]

Uplay is jammer idd. Dat had ik wel verwacht eerlijk gezegd. En ook geen BF6 day one GamePass. Dat waren best sterke geruchten.
Bf6 day one GP was eigenlijk te mooi om waar te zijn. Wel vet dat back4blood op GP komt. Nu zie je hoe fijn GP wel niet is. Zoveel games die ik wel zou willen spelen in die maanden. Maar als ik ze echt moest kopen.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:31

BM

Moderator Spielerij
giantgiantus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:46:
[...]

Als die game in 2021 uitkomt (geloof het nog niet helemaal) zal er vast een dedicated show voor uitkomen.
Microsoft gaat die game echt niet nog een keer opschuiven. Die fout hebben ze 1 keer gemaakt.

Net Forza horizon 5 in 4k teruggekeken. Wow :9~ :9~

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• giantgiantus
ArthurMorgan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:47:
[...]

Ik heb op google gezocht naar "poll 30 fps vs 60" en dan beperkt tot het laatste jaar. Uiteraard veel verschillende sites en doelgroepen. Ik heb gewoon willekeurig 3 gekozen. Die 3 gingen allemaal in het voordeel van de framerate :)

https://www.purexbox.com/..._resolution_or_frame_rate

https://www.reddit.com/r/...s_performance_mode_60fps/

https://www.reddit.com/r/...ts/hrcvki/30fps_or_60fps/

nu kan ik uiteraard puur toevallig net die 3 uitzonderingen hebben, maar ik denk het eigenlijk niet. Op de redditgroepen waar ik kom is de grote meerderheid echt klaar met 30 fps :)

Poll: Graphics of framerate?
framerate
graphics en/of ray tracing
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Reddit, tweakers etc. Vraag het eens aan vrienden die casual soms een spelletje spelen. Groot deel van de consoles is ook gewoon voor die doelgroep denk ik.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:56
giantgiantus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:32:
[...]

Halo net weer gekeken. Maar er is geen singleplayer ingame getoond.
Ze lieten wel iets zien van een map en dat vind ik er prima uitzien. Ik ga er gewoon vanuit dat het in orde is :)

• giantgiantus
BM schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:54:
[...]

Microsoft gaat die game echt niet nog een keer opschuiven. Die fout hebben ze 1 keer gemaakt.

Net Forza horizon 5 in 4k teruggekeken. Wow :9~ :9~
Is echt prachtig ja. Ook een hele diverse wereld. Vond de natuur trouwens mooier dan de steden. Die blijven beetje doods in Forza.

Denk trouwens dat halo uitstellen heel goed was. Ze hadden in ieder geval dus nog 15 maanden nodig ;)

[ Voor 11% gewijzigd door giantgiantus op 13-06-2021 20:58 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
giantgiantus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:56:
[...]

Is echt prachtig ja. Ook een hele diverse wereld. Vond de natuur trouwens mooier dan de steden. Die blijven beetje doods in Forza.

Denk trouwens dat halo uitstellen heel goed was. Ze hadden in ieder geval dus nog 15 maanden nodig ;)
Oh zeker goeie keus geweest, zag er stuk beter uit dan vorige keer. Dikke prima nu

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-11 08:33
Stiekem toch wel gehoopt dat er na een hele lange periode van stilte iets bekend zou worden van Crossfire x maar helaas

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:44
Vraagje ik heb de Series x en nog een Xbox one kan Gamepass op beide tegelijk gespeeld worden? Mijn zoontje zou dan ook kunnen profiteren van de games.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
Gamepass blijft een fantastische deal maar vond het voor mij als singeplayerplayer toch een beetje tegenvallen. Wat er was duurt nog lang: starfield of geen release datum: atomic heart. Genoeg te doen hoor maar toch een beetje mwoah.

Edit: ik miste avowed, fable en scorn ook wel…
Edit 2: maar ik kijk wel erg uit naar Somerville, Inside was zo goed!

[ Voor 21% gewijzigd door Sluw op 13-06-2021 21:21 ]

• Kaasje123
Persoonlijk ben ik ook heel blij met doom Eternal raytracing patch. Toevallig ben ik het voor het eerst aan het spelen en ben halverwege de main campaign. Ik ga wachten met de rest tot die patch er is inclusief de dlc :)

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 10:28
Jezus wat een dikke vette show!
Ben echt helemaal in mijn nopjes, damn wat zag Forza en Halo er dik uit!

Cortana terug bij de Master Chief, goud!

Flight simulator, contraband en bf 6 was echt f*cking dik! In mijn ogen echte next gen shit, love it!
Trouwens nu ik er overna denk, wanneer komt Microsoft met die grote Minecraft update die toen op de E3 was?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:50
Erg vette show, game na game en bijna alles meteen naar gp.

Yakuza LAD staat al op gp!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lshSSJvPszWsK7WFa2zT7Fr4WFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PgmVLS5OmrxMlYSrJKvO8Lj0.jpg?f=fotoalbum_large

Genoeg te spelen dus dit jaar.

[ Voor 70% gewijzigd door Xgar op 13-06-2021 21:54 ]

Wederom weer een game die groot had kunnen worden maar de slechte gezichten je denkt laat maar.. die van de Avengers hebben ze ook nog steeds bagger gezichten,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:24
Nu nog een nieuwe Elite 🎮 . Heb de V2 ondertussen wegens gebreken al 3x terug gestuurd…

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:52:
Trouwens nu ik er overna denk, wanneer komt Microsoft met die grote Minecraft update die toen op de E3 was?
Je bedoelt die Ray Tracing demo van vorig jaar? Dat was (zo begreep ik het destijds) een projectje van 1 persoon met als enige doel om te laten zien hoe eenvoudig RT te implementeren was. Het was dus niet bedoeld om uit te brengen. Kan natuurlijk altijd nog komen, maar denk niet op basis van wat je toen zag.

ArthurMorgan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:05:
[...]

Je bedoelt die Ray Tracing demo van vorig jaar? Dat was (zo begreep ik het destijds) een projectje van 1 persoon met als enige doel om te laten zien hoe eenvoudig RT te implementeren was. Het was dus niet bedoeld om uit te brengen. Kan natuurlijk altijd nog komen, maar denk niet op basis van wat je toen zag.
Oh dat zal zonde zijn, wacht er eerlijk gezegd sinds die dag al op haha :p

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Beetje laat maar alsnog hier mijn gedachten van de show (met dank aan @uchiha tijntje ):

- Sea Of Thieves: Meh
- Psychonauts 2: Al aardig wat van gezien, ziet er leuk uit en waarschijnlijk een day one purchase.
- Grounded nooit gespeeld maar misschien toch maar eens gaan proberen.
- Outer Worlds 2 *O* Trailer was leuk gedaan.
- Halo Infinite Singleplayer: Heel benieuwd waar ze het verhaal naar toe nemen. Joseph Staten aanboord is iets wat ik fijn vindt en waarde vindt hebben. Graphics was wisselend, de eerste shot vond ik niet bijzonder maar Chiefs armour bijv. zag er wel erg mooi uit.
- Halo Infinite Multiplayer: Niet helemaal overuit. Hopelijk behoudt het zijn Halo DNA en neigt het niet teveel naar de ADHD gameplay van CoD.
- MS Flight Sim, tech blijft fantastisch om te zien, leuk om een keer te spelen maar mijn twijfels of het voor mij klikt om naar toe terug te komen. Zelf ben ik meer van de Ace Combat achtige flight games
- Forza Horizon 5 *O* (maar de fake party chat stemmen hadden ze achterwege mogen laten) Ik ben heel benieuwd naar nieuwe custom game modes.
- Age Of Empires 4 helaas alleen, nog, beschikbaar voor PC. Hopelijk komt daar ooit een Xbox port voor. Halo Wars/C&C hebben aangetoond dat een RTS prima kan werken op console. Weliswaar niet op het zelfde niveau als PC.
- ESO/F76 leuk maar doet mij niet zoveel.
- Doom Eternal XSX|S patch :) Ik was expres nog niet begonnen aan Doom Eternal
- Starfield: Ik heb er goede hoop voor maar nog te weinig footage om er iets zinnigs over te zeggen.
- Redfall heeft potentie.
- De exclusive kogel van Bethesda is in ieder geval aardig door de kerk. Kan die zinloze discussie ook stoppen.
- Xbox mini-fridge :P
- Geen Elite V3 of andere accessoires (>2TB expansion card)
- Genoeg andere games maar ik ga niet alles benoemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 13-06-2021 22:41 ]

• Lekker Ventje
Caayn schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:17:
Beetje laat maar alsnog hier mijn gedachten van de show (met dank aan @uchiha tijntje ):

- Psychonauts 2: Al aardig wat van gezien, ziet er leuk uit en waarschijnlijk een day one purchase.
- Halo Infinite Singleplayer: Heel benieuwd waar ze het verhaal naar toe nemen. Joseph Staten aanboord is iets wat ik fijn vindt en waarde vindt hebben. Graphics was wisselend, de eerste shot vond ik niet bijzonder maar Chiefs armour bijv. zag er wel erg mooi uit.
- Halo Infinite Multiplayer: Niet helemaal overuit. Hopelijk behoudt het zijn Halo DNA en neigt het niet teveel naar de ADHD gameplay van CoD.
- MS Flight Sim, tech blijft fantastisch om te zien, leuk om een keer te spelen maar mijn twijfels of het voor mij klikt om naar toe terug te komen. Zelf ben ik meer van de Ace Combat achtige flight games
- Forza Horizon 5 *O* (maar de fake party chat stemmen hadden ze achterwege mogen laten) Ik ben heel benieuwd naar nieuwe custom game modes.
- Age Of Empires 4 helaas alleen, nog, beschikbaar voor PC. Hopelijk komt daar ooit een Xbox port voor. Halo Wars/C&C hebben aangetoond dat een RTS prima kan werken op console. Weliswaar niet op het zelfde niveau als PC.
- Starfield: Ik heb er goede hoop voor maar nog te weinig footage om er iets zinnigs over te zeggen.
Zo ik het zag lijkt de MP van Halo op die van Halo 5. Maar om een groter publiek te trekken zal er vast wel iets van die ADHD inzitten. Hopelijk krijgen we snel langere gameplay te zien.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:41
Wat gebeurd er eigenlijk als je gedurende de looptijd van ultimate een nieuwe gold 12 maanden kaart toevoegd?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Ligt het aan mij of zijn ze wel erg lang aan het kletsen bij Square Enix? :P

• Lekker Ventje
sdk1985 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:35:
Wat gebeurd er eigenlijk als je gedurende de looptijd van ultimate een nieuwe gold 12 maanden kaart toevoegd?
Dan krijg je 3 maanden Ultimate abonnement erbij. Ik dacht een tijd terug de boel met een jaar te verlengen maar mijn jaar Gold werd omgezet in drie maanden Ultimate.

Caayn schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:17:

- De exclusive kogel van Bethesda is in ieder geval aardig door de kerk. Kan die zinloze discussie ook stoppen.
Grounded....
Je mag wel een keer met mij en @uchiha tijntje mee spelen?

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:09
G_Dragon schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:35:
Ligt het aan mij of zijn ze wel erg lang aan het kletsen bij Square Enix? :P
Square Enix show is al afgelopen. Was van 21:15 tot 22:00.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:49:
[...]

Square Enix show is al afgelopen. Was van 21:15 tot 22:00.
Oh.. serieus? Ik denk wat een gebabbel de hele tijd lol
Thanks!

Edit: ben benieuwd naar Warner Bros. hoop op Hogwarts Legacy

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 13-06-2021 22:55 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:41:
[...]

Dan krijg je 3 maanden Ultimate abonnement erbij. Ik dacht een tijd terug de boel met een jaar te verlengen maar mijn jaar Gold werd omgezet in drie maanden Ultimate.
Het is 4 maanden: https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade

Zo’n dikke TeraFlop machine onder de tv en waar kijk ik het meest naar uit ? Replaced :D

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Kaasje123 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:16:
Persoonlijk ben ik ook heel blij met doom Eternal raytracing patch. Toevallig ben ik het voor het eerst aan het spelen en ben halverwege de main campaign. Ik ga wachten met de rest tot die patch er is inclusief de dlc :)
Ga dan toch de dlc van Eternal maar eens spelen.
Ook al is de gamplay meh, ray tracing maakt alles goed ! :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Welke song is dat bij back fot blood :)

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 11:26
Man wat een show. Zo veel zin in al die mooie titels. En veel dit najaar al geweldig. Zo moet het nou.
En bijna alles op gamepass.. wauw.
Op de 4k van YouTube zag alles er gelikt en prachtig uit.

Forza, halo, Battlefield , en meer games als ik tijd heb dit najaar.
Misschien moet ik toch maar die geheugen uitbreiding gaan halen 😔

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Het zal wel aan mij liggen als ik alle reacties zo teruglees, maar ik vond dit net als de andere shows tot nu toe heel erg mager.

Flightsim en Forza zien er prachtig uit, maar zijn niet mijn games. Shooters ben ik ook geen fan van dus dan blijft er heel weinig over, zeker niet qua exclusives (paar Indies vond ik wel tof)

Echt vrijwel niks nieuws gezien, en ik miste games zoals Avowed.

Nu mijn hoop gevestigd op Nintendo. BOTW2, Bayonetta en heeeel misschien Metroid. Dat zou mijn E3 nog kunnen redden.

psn: jagermeistertim

Forza Horizon 5 de verrassing voor mij. Grafisch zag dat er ook wel erg fraai uit zo op mijn telefoon. Verder wel blij dat een game als Party Animals er ook tussen zat eigenlijk. In ieder geval een fijne show om te kijken, voornamelijk gewoon lekker veel games. RedFall erg benieuwd naar in ieder geval, want dat is wel een van de betere Xbox studio's die daar aan werkt.

Verder ook veel dingen waar ik nog wel meer info over verwacht had, maar heb al genoeg gezien om te verwerken vandaag :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Gaat Warner Bros serieus maar 1 game onthullen?
Hun stream is toch nog niet afgelopen nu het precies net is begonnen :/

Edit: heb hem afgezet, gaat alleen maar over dezelfde game Back For Blood. Al 21 minuten lang, kijk later wel terug naar deze saaie uitzending van hun.

[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 13-06-2021 23:21 ]

• giantgiantus
TTHEEBO1 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:09:
Het zal wel aan mij liggen als ik alle reacties zo teruglees, maar ik vond dit net als de andere shows tot nu toe heel erg mager.

Flightsim en Forza zien er prachtig uit, maar zijn niet mijn games. Shooters ben ik ook geen fan van dus dan blijft er heel weinig over, zeker niet qua exclusives (paar Indies vond ik wel tof)

Echt vrijwel niks nieuws gezien, en ik miste games zoals Avowed.

Nu mijn hoop gevestigd op Nintendo. BOTW2, Bayonetta en heeeel misschien Metroid. Dat zou mijn E3 nog kunnen redden.
Ja ik denk dat je een verkeerde console hebt gekocht als je shooters, racing etc niet leuk vindt☺️

Voor mij was de game of the show stalker 2. Ik vind de sfeer zo ongelooflijk tof. Kan daar echt niet op wachten. Ook Forza lijkt me tof. Net nog keer teruggekeken en de sfeer en de wereld zijn top. Hopelijk niet al te tof gedoe in de game.

[ Voor 14% gewijzigd door giantgiantus op 13-06-2021 23:21 ]

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
giantgiantus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:14:
[...]

Ja ik denk dat je een verkeerde console hebt gekocht als je shooters, racing etc niet leuk vindt☺️
Nee hoor, heb een Switch en een PS5. XSX heb ik gehad maar een medetweaker blij mee gemaakt omdat ik na beide Ori’s niet echt veel leuks meer vond op Gamepass. Had vooral gehoopt op nog wat mooie action/adventures, RPGs en Indies om aan mezelf te kunnen verkopen dat ik de XSX opnieuw moet aanschaffen 😉

Tot nu toe heb ik die reden niet, maar als Fable komt kan daar wel eens verandering in komen 🎉🎉

psn: jagermeistertim

• MissMe NL
G_Dragon schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:13:
Gaat Warner Bros serieus maar 1 game onthullen?
Hun stream is toch nog niet afgelopen nu het precies net is begonnen :/
Volgens een schema die ik volg is WB pas maandag 23.00 Nederlandse tijd. En is al een tijdje bekend dat hogwarts legacy niet word getoond. Daar had ik je vanmiddag al op gequoted hahaha.
MissMe NL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:22:
[...]

Volgens een schema die ik volg is WB pas maandag 23.00 Nederlandse tijd. En is al een tijdje bekend dat hogwarts legacy niet word getoond. Daar had ik je vanmiddag al op gequoted hahaha.
Oh dan klopt deze informatie niet, thanks!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bGs2AGPlJz94dqggLeA_eM-gOxo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eECyZ0TBRdgj3GlaZDl9JwyX.jpg?f=fotoalbum_tile

• MissMe NL
G_Dragon schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:23:
[...]

Oh dan klopt deze informatie niet, thanks!
[Afbeelding]
Excuus klopt wel. Ben gewoon blind sorry. 1 game dus 🤣
MissMe NL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:25:
[...]

Excuus klopt wel. Ben gewoon blind sorry. 1 game dus 🤣
Haha geeft niet :)
Maar het gaat al 25 minuten over dezelfde game dus ben gestopt met kijken, viel in slaap van al dat gepraat.

Edit: ze showen een andere game yeey

Edit 2: Dying Light 2 *O*

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 13-06-2021 23:44 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:11
Stalker 2, Replaced, Atomic Heart, Psyconauts 2 en Halo zijn er de games dien mij het meest aanspraken.

Hoewel het jammer is dat er zoveel nog lang zal duren, heb ik nog een fikse backlog..

Wat ik voornamelijk miste; de volgende Wolfenstein…

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 14-06-2021 00:04 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Kaasje123
Thalaron schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:47:

Hoewel het jammer is dat er zoveel nog lang zal duren, heb ik nog een fikse backlog..
Ik ook. Ben vanavond begonnen aan the evil within 2, daarna nog Wolfenstein 2. Dan later doom Eternal campaign en dlc met ray tracing patch en dan in juli flight simulator 2020 en the ascent. Augustus psychonauts 2 en Hades, september diablo 2 resurected en dan komt er nog zoveel meer dit jaar alleen al zoals back 4 blood, Riftbreaker, Halo infinite etc etc.
Na de E3 en de overwinning van Nederland toch nog een paar dingen voor mezelf even op een rijtje gezet.

Algemeen
  • Ik kan er niet bij hoeveel value er in GPU zit en komt te zitten. Gewoon 27 van de 30 games die zijn getoond zitten in Gamepass. Man man man. Van het geld dat me dit bespaart voor de games die ik zou kopen zou ik een Series X en S van kunnen kopen. Echt bizar gewoon en ik zie mij dit jaar nog amper wat games kopen. Maar daar kom ik zo nog op.
  • Leuke show, weinig geouwehoer. Ik denk wel dat COVID 19 echt behoorlijk zijn impact gehad heeft op de gehele gameindustrie qua release dates.
  • Mooi dat ze ook de nodige aandacht hebben besteed aan de nodige kleinere games. De meeste zijn timed exclusive. Dat zal wel door de deal met Gamepass komen gok ik. Vind ik bij kleine nieuwe titels ook geen probleem. Door dit soort deals kunnen die developers lekker gewoon hun games ontwikkelen. En daarnaast hoe meer zielen hoe meer vreugd. Moneyhatting, zoals het soms ook wel genoemd wordt, bij grote bestaande titels voor timed exclusivity vind ik wat minder logisch.
  • Als je glas half leeg is zou je kunnen denken, was dit het? Alleen als je gaat kijken naar de MS studio's die gewoon nog niet vertegenwoordigt waren, zijn dat er behoorlijk wat. Deze zullen niet dit jaar of wellicht volgend jaar met hun games komen, maar zijn wel degelijk aan het werk. Zo ontbraken bijvoorbeeld The Coalition, The Initiative, Machine Games, ID software, Undead Labs, Turn 10, Ninja Theory, Mojang en Compulsion Games.
De games:
  • Starfield. We gaan gewoon nog lekker anderhalf jaar wachten. :) Laat ze er maar voor zorgen dat er gewoon vanaf day one een game staat waar ze trots op zijn. We zijn in ieder geval af van de exclusiviteitsdiscussie.
  • Stalker 2. Tijdens de originele stream vond ik het er maar matig uitzien, maar in de 4K versie na de stream zag het er toch wel behoorlijk goed uit. Blijft jammer van de animaties van het oppakken van ammo :P. Ik had een behoorlijke Metro vibe en dat is een behoorlijke plus. Ook leuk dat de voices niet engels met een russisch accent zijn. Dat draagt wel behoorlijk bij aan de sfeer.
  • Back 4 blood. Tja Left 4 dead maar dan anders. Leuk als je een team hebt waar je mee kunt spelen.
  • Contraband. Alleen CGI trailer zonder datum. Wel alleen Xbox Series game dus zal nog wel even duren voordat die uitkomt verwacht ik. Valt verder niet veel over te zeggen.
  • Sea of Thieves. Geweldig hoe ze deze game gratis! blijven ondersteunen. Ik kan weinig games bedenken die zo goed ondersteund blijft. Ik wil deze story wel uit gaan proberen mits deze ook solo goed is te spelen. Ik heb helaas geen vaste crew, dus ben beetje op mezelf aangewezen. :) SoT blijft een van de beste games ervaringen van de afgelopen jaren. Het had me een maand of 3/4 compleet in zijn greep.
  • Yakuza series. Heb nog nooit een yakuza game gespeeld, dus weinig over te zeggen. :)
  • Battlefield 6. Tja Battlefield 6. Als ik eigenlijk 1 game tegen vond vallen in de showcase was het eigenlijk wel Battlefield 6. Ik ben bang dat het te groot, te chaotisch, te onpersoonlijk gaat worden. Is er op zo'n groot slagveld nog wel een gevoel van accomplishment? Heb je het gevoel dat je nog het verschil kan maken? Ik keek vorige week nog enorm uit naar Battlefield 6, maar na de 1e teaser was dat al minder en na het zien van deze trailer eigenlijk nog minder. Hopelijk kan toekomstig gameplay me nog overtuigen om deze game te gaan kopen.
  • 12 minutes. 1 smiley: <3
  • Psychonauts 2. Lijkt me een erg grappige en vernieuwende platformgame die we niet al te vaak zien. Erg tof.
  • Fallout 76 Nooit aan begonnen, maar las wel dat de game de nodige support heeft gehad waardoor het nu zichzelf toch wel enigszins heeft geredeemed. Leuk voor de mensen die deze game nog actief spelen.
  • Elder Scrolls Online. Het is altijd een bewuste keuze van mij geweest om niet in de MMORPG's te stappen. Ik denk dat ik me daar best wel snel in kan verliezen. Dus ik zal dit ook niet gaan spelen, maar de support is wel een mooi teken.
  • Party Animals. What the actual fuck. Ziet er zo bizar uit dat ik het wel gewoon wil gaan spelen.
  • Hades. Hades in gamepass. Diverse Game of the years gewonnen vorig jaar. Wat wil je nog meer.
  • Sommerville Zoals ik zei vanmiddag. Bij mij is artstyle > polygonen, raytracing, resolutie, etc. Deze trailer gaf dat maar weer duidelijk aan.
  • Halo Infinite Wat ziet die MP er toch geweldig gaaf uit! Ik denk dat dit mijn next MP game gaat worden dit najaar. :) Die beelden deden mij zoveel meer dan wat BF6 liet zien. Gewoon echt een gevoel dat wat je doet ook echt uitmaakt. En het zag er ook echt heel erg goed uit. Heel fijn dat ze het gewoon een jaar hebben uitgesteld. Omdat het F2P is hopelijk gewoon lekker monetizen met cosmetics, zonder dat het enige invloed heeft op de gameplay.
  • Diablo 2 Tja, leuk om te zien hoe een game die ik tig jaar geleden speelde is opgepoetst, maar verder boeide mij het niet. Dan zie ik liever The Ascent. Ik ben wel klaar met remakes en remasters. Cheap moneygrabbing, zeker als het niet gratis upgrades zijn. Maarja, zit ook niet in Gamepass, dus ga er ook geen cent voor geven.
  • A plague tale. Rats, lots of rats! Deel 1 was een erg toffe game die ik aan iedereen kan aanraden om te proberen. Deel 2 ook gewoon direct in gamepass. Bizar gewoon.
  • Far Cry 6. Deed me erg weinig. Maar ben sowieso niet zo van dit soort open world games.
  • Slime Ranchers 2. Geen idee. Deel 1 ook niet gespeeld. Soort van pikmin ofzo? :S
  • Shredders. Zag er goed uit. Volgens mij probeert dit ook wel wat realistischer te zijn dan bijv. een Steep ofzo. Daar kan ik me wel in vinden, als de controls maar goed gebalanceerd zijn. Ook alleen op Series consoles.
  • Atomic Heart. Ben erg benieuwd hoe deze game gaat zijn als je hem speelt. De scenes die ik zag waren erg tof maar vraag me dus af wat de echte gameplay gaat zijn.
  • Replaced. Net zoals @justifire, wat is dit een toffe trailer! Erg gave artstyle, sfeer, muziek en mogelijk ook leuke fightmechanics! Erg gaaf! Helaas 2022 :P.
  • Grounded. Jaaaa eindelijk achievements! oOo oOo oOo Wat een gave game en krijgt nog een serieus grote update deze maand. Helaas ook nog the Brood Mother, dus @G_Dragon en ik zullen ons best moeten gaan doen om die te verslaan....
  • Among Us. Mijn nichtje van 11 speelt dit. Ik heb er ontzettend weinig mee. Wellicht een keer als Xbox tweakers een avondje organiseren, zodat we weten wie de bedriegers zijn! :p
  • Eiyden Chronicle. Als je 15 tot 20 jaar geleden deze game aan mij liet zien was ik denk ik euforisch geweest. Was destijds een groot fan van JRPG's. Maar ik heb niet meer de motivatie om me hier volledig op te focussen. Het ziet er wel erg gaaf uit qua artstyle.
  • The Ascent *O* Heb hem al gepreload staan.
  • Age of Empires Ik was en zal altijd slecht in dit soort type games blijven. Vroeger was ik nog bezig met mijn soldaatjes terwijl een vriend van me mij al kwam aanvallen met zijn olifanten... Niets voor mij.
  • The Outer Worlds 2 Beste trailer ooit. Punt uit! Nu nog de game over een paar jaar :P
  • Flight simulator. het is geen system seller voor de Xbox, maar man wat ben ik happy dat ik die game volgende maand kan spelen. Wat ziet dat er ongelooflijk uit. Ik zie mij wel de nodige kilometers verliezen in de virtuele wereld.
  • Forza Horizon 5. FH is mijn favoriete race franchise en met deel 5 zal dit denk ik alleen maar versterkt worden. Vond het al knap wat ze op de One X konden laten zien, maar dit is nog een tandje erbij en dat op een cross gen game. Kijk al uit naar de eerste ingame beelden van Fable.
  • Redfall. Trailer was grappig opgebouwd. Ben wel benieuwd naar hoe deze game gaat spelen. Zowel solo als coop.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Forza Horizon 5 ziet er onwaarschijnlijk mooi uit. Niet normaal. Maar wordt dus 4K/30.
Wordt wel afzien dan.

Available in 4K 30 FPS on the Xbox Series X (1080p 30 FPS on Xbox Series S) with an optional 60 FPS performance mode, and ray tracing added to cars in Forzavista, you will be immersed in the open world of Horizon like never before."

[ Voor 51% gewijzigd door Rivanov op 14-06-2021 06:56 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:32
Dat was gisteravond inderdaad weer ouderwets genieten.
Na de toch wel mindere eerste dagen heeft de Microsoft presentatie toch wel heel veel goedgemaakt.
Zo'n beetje in alle type games wel een titel.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 14 juni 2021 @ 06:54:
Forza Horizon 5 ziet er onwaarschijnlijk mooi uit. Niet normaal. Maar wordt dus 4K/30.
Wordt wel afzien dan.

Available in 4K 30 FPS on the Xbox Series X (1080p 30 FPS on Xbox Series S) with an optional 60 FPS performance mode, and ray tracing added to cars in Forzavista, you will be immersed in the open world of Horizon like never before."
Prima keuze. Als ik zie hoe FH4 er uit ziet in 60 fps, heb ik er alle vertrouwen in dat het in FH5 ook wel goed komt.

(poll tot op dit moment: 17 voor framerate, 9 voor graphics/RT, gewoon verstandig dus om de twee opties echt standaard te maken in games.)

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-06-2021 07:00 ]

ArthurMorgan schreef op maandag 14 juni 2021 @ 06:59:
[...]

Prima keuze. Als ik zie hoe FH4 er uit ziet in 60 fps, heb ik er alle vertrouwen in dat het in FH5 ook wel goed komt.

(poll tot op dit moment: 17 voor framerate, 9 voor graphics/RT, gewoon verstandig dus om de twee opties echt standaard te maken in games.)
Als het maar minimaal 1440p checkerboard rendering naar 4K is in 60p.
Ga echt niet naar 1080p/60 op de Series X.
En ga het ook niet in 30fps spelen.

Gelukkig is Forza Motorsport een “closed” racer dus daar zal 4K/60 geen probleem zijn. En dat dan met deze graphics. :9~ :9~ :9~

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SunnieNL
Rivanov schreef op maandag 14 juni 2021 @ 07:08:
[...]

Gelukkig is Forza Motorsport een “closed” racer dus daar zal 4K/60 geen probleem zijn. En dat dan met deze graphics. :9~ :9~ :9~
Vergeet ook niet dat Fidelityfx super resolution naar de Xbox komt einde van de maand. Dat opent ook extra deuren voor de performance mode.

• Caayn
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:48:
[...]

Grounded....
Je mag wel een keer met mij en @uchiha tijntje mee spelen?
Ik zal het onthouden voor wanneer ik aan Grounded begin :)

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Volgens mij is het eigenlijk altijd zo geweest dat FM op 60fps draaide, en FH op 30. Ik ga er inderdaad van uit dat ze dat weten te handhaven :)

Xbox

• Caayn
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:05:
[...]

Volgens mij was het inderdaad één ontwikkelaar die binnen één maand de Minecraft RTX versie naar XSX had geport (Minecraft DXR).

Geen release zou jammer zijn. De Minecraft DXR path tracing demo op de XSX van vorig jaar was behoorlijk indrukwekkend. Hopelijk wordt het ooit nog uitgegeven als een losse gfx mode of gewoon een kleine speelbare tech demo.

• yinx84
  • Laatst online: 31-10 17:12
Heb het even snel gegoogled, maar heb nog geen sluitend antwoord gevonden: als ik een GPU abonnement afsluit, heb ik dan ook alle games op PC? Of zijn er dan nog exclusieve games die alleen op de XSX te spelen zijn? Of visa versa... zijn er games die dan alleen op PC te spelen zijn en niet op XSX?

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
@yinx84

https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games

Onderaan kun je console/pc selecteren en je kunt ook zoeken, er zijn wat uitzonderingen maar volgens mij is het de bedoeling zoveel mogelijk op beide.

Lichtpuntje...

uchiha tijntje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:11:
Na de E3 en de overwinning van Nederland toch nog een paar dingen voor mezelf even op een rijtje gezet.

Grounded. Jaaaa eindelijk achievements! oOo oOo oOo Wat een gave game en krijgt nog een serieus grote update deze maand. Helaas ook nog the Brood Mother, dus @G_Dragon en ik zullen ons best moeten gaan doen om die te verslaan....
Nog een spin, aaaaah hoe kunnen ze :o!
Mammieeeeee :X hahahahaha
Deze motherf.... gaan we ownen na take 110 O-)

Het enigste dat ik wel enorm miste in deze show was het uitzinnige klapvee tijdens de tekst “Console Exclusive” en “Console Launch Exclusive”
Oh en Keanu Reeves uiteraard :+

• giantgiantus
Zouden ze zo vaag zijn over halo infinite omdat ze plannen de multiplayer wel te releasen en de singleplayer niet? Je zou zeggen dat er iets aan de hand is, al is de horizon zero dawn 2 release date ook zo vaag.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
[...]

Vind het jammer dat ze eerst weer een Horizon gemaakt hebben ipv een Motorsport.. Het voordeel is dat ze er nu wel wat meer tijd voor kunnen nemen :).

En als het meezit later dit jaar toch maar eens proberen en Series X op te pikken. Zit nu op een Series S, maar net dat beetje extra power kan geen kwaad met deze games *O* oOo

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-10 13:28

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Veel leuk nieuws!

De meerwaarde van E3 vraag ik me wel af. Dit was toch gewoon niks anders dan een berg trailers die opgespaard zijn tot de E3, die anders allemaal ook wel gereleased waren? Enkel bij Forza wordt er door iemand nog wat extra info gegeven die niet standaard in een trailer zit...

XBox Series X: BloodyB2121

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
d.bakker84 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:31:
Veel leuk nieuws!

De meerwaarde van E3 vraag ik me wel af. Dit was toch gewoon niks anders dan een berg trailers die opgespaard zijn tot de E3, die anders allemaal ook wel gereleased waren? Enkel bij Forza wordt er door iemand nog wat extra info gegeven die niet standaard in een trailer zit...
"Vroeger" had je in mijn beleving echt iets aan de E3, toen bestond het internet nog amper. Nu gaat de informatie zo snel en digitaal dat het bijna onzinnig is om meerdere hallen te vullen en iedereen heen en weer te vliegen.

Maar dat zal vast aan mij liggen ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online
wtf ik moest mijn leeftijd laten verifiëren voor ik hem kon zien. Gelukkig heb ik een cc... maar wat een onzin.

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:43
yinx84 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:07:
Heb het even snel gegoogled, maar heb nog geen sluitend antwoord gevonden: als ik een GPU abonnement afsluit, heb ik dan ook alle games op PC? Of zijn er dan nog exclusieve games die alleen op de XSX te spelen zijn? Of visa versa... zijn er games die dan alleen op PC te spelen zijn en niet op XSX?
Zowel op PC als Xbox te gebruiken. En ja er zijn games die exclusief op de console te spelen zijn en vice versa.. 👍🏽

• HellStorm666
  • Laatst online: 23:19

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik heb de show helaas niet kunnen kijken.
Kan een van jullie helderheid verschaffen in het volgende vraagstuk?
Letop, het is wel een deel ergens de bel horen luiden, maar de klepel niet gezien.

Ik heb begrepen dat MS mogelijk met een dienst komt (MS Cloud gaming??) waardoor XSX kwaliteit gameplay mogelijk zou worden zonder een XSX. Dus bijv via de Google TV of vergelijkbare Xbox HDMI stick.
Klopt dit?
Of is een XSX nog steeds de enige oplossing om minimaal 4k HDR 60FPS te kunnen gamen? (Receiver en TV hebben HDMI 2.0b helaas)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• mitchdev91
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-12-2021
Voor de liefhebber: Vandaag om 17:00 extra info en gameplay van Halo multiplayer:
YouTube: Halo Infinite | Multiplayer Overview
HellStorm666 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:57:
Ik heb de show helaas niet kunnen kijken.
Kan een van jullie helderheid verschaffen in het volgende vraagstuk?
Letop, het is wel een deel ergens de bel horen luiden, maar de klepel niet gezien.

Ik heb begrepen dat MS mogelijk met een dienst komt (MS Cloud gaming??) waardoor XSX kwaliteit gameplay mogelijk zou worden zonder een XSX. Dus bijv via de Google TV of vergelijkbare Xbox HDMI stick.
Klopt dit?
Of is een XSX nog steeds de enige oplossing om minimaal 4k HDR 60FPS te kunnen gamen? (Receiver en TV hebben HDMI 2.0b helaas)
Er komt inderdaad een soort stick waarmee je via de cloud Gamepass games kunt spelen. Wat de precieze kwaliteit daar van zal zijn, is nog niet direct bekend. In de open beta is dit momenteel 720P, maar wordt dit wel spoedig al naar 1080P getrokken. Zodra alle hardware vervangen is voor XSX, zal het cloud gedeelte ook nog naar hogere resoluties gaan. Tijdlijn is onbekend.

Op dit moment, als je 4K HDR/60FPS games wilt spelen, is een XSX je enige optie. (of een PS5 eventueel).

[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 14-06-2021 09:07 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het probleem met cloud gaming is dat als je echt series x kwaliteit wil dat echt enorm veel data kost. Daarom zal het altijd een vorm van compressie krijgen die je op de console niet hebt.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:29
ArthurMorgan schreef op maandag 14 juni 2021 @ 06:59:
[...]

Een racegame op 30fps is echt niet prima. Van 4K30 is prima 1440p60 te maken.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:38

Naar het lijkt krijgen we donderdag dus nog info over games die gisteren niet getoond zijn tijdens de Xbox + Bethesda show.

• HellStorm666
  • Laatst online: 23:19

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Wom schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:01:
[...]

Er komt inderdaad een soort stick waarmee je via de cloud Gamepass games kunt spelen. Wat de precieze kwaliteit daar van zal zijn, is nog niet direct bekend. In de open beta is dit momenteel 720P, maar wordt dit wel spoedig al naar 1080P getrokken. Zodra alle hardware vervangen is voor XSX, zal het cloud gedeelte ook nog naar hogere resoluties gaan. Tijdlijn is onbekend.

Op dit moment, als je 4K HDR/60FPS games wilt spelen, is een XSX je enige optie. (of een PS5 eventueel).
Kijk, duidelijk.
Thnx.

En er is nog geen info bekend over een XSX refresh? (zuiniger, kleiner, goedkoper, of weet ik t?)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Pagina: 1 ... 180 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord