Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17-06 14:06
Graft schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 13:43:
[...]

Oef ik blijf hier ver weg van. Phantasy Star Online destijds heel veel gespeeld op de Nintendo Gamecube. En later volgens mij ook nog op de Orginal Xbox. Spel had local co-op destijds. _/-\o_

Maar toen had ik nog geen grote mensen bestaan. Enjoy!
Lol, me 2, maar toch even spelen !

Xbox series S

Acties:
  • +2Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-06 18:57
devilsnight schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:28:
[Afbeelding]

Hij heeft geen ongelijk, maar mag dit 70 dollar/80 euro kosten?
Waarom niet, ik heb in games als CSGO, PUBG & Valorant 100'en uren spelplezier zitten. In veel singeplayer games denk ik net 15 uurtjes. Geef mij maar een leuke / goede multiplayer game waar ik 100'en uren spelplezier aan beleef.

Maargoed, ik hou ook van singeplayer games, maar MP only, betekend tegenwoordig toch niet meer "Dan mag het absoluut geen 60/70 euro kosten!"

Achterhaalde gedachte imo.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:26
Fucking vet die pic!

Ben ik nou de enige die de BR modus mist van Battlefield? Ik vond de firestorm modus echt nice en als ze er wat meer efforts in stopten was het een toppertje geweest. Hoopte dat ze hem echt all-in gingen verbeteren, dikke dikke bummer voor mij!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03:56
JDL15 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 21:58:
[...]

Fucking vet die pic!

Ben ik nou de enige die de BR modus mist van Battlefield? Ik vond de firestorm modus echt nice en als ze er wat meer efforts in stopten was het een toppertje geweest. Hoopte dat ze hem echt all-in gingen verbeteren, dikke dikke bummer voor mij!
Heeft BFV een BR mode… :o Heb die game 200+ uur gespeeld maar dat wist ik niet :D

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • +7Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17-06 22:23
Nadat het 2 weken geleden gelukt was een ps5 te bemachtigen en daar dus veel aan op het spelen geweest heb ik net even de xbox weer aangezet om maneater eens te proberen.
En dan valt mij gelijk dit weer op.

De PS5 is al best erg stil maar allemachtig wat is die XSX toch heerlijk stil qua geluid. Soms vraag ik me wel eens af of hij eigenlijk wel aan staat.

Ik geniet elke keer weer van die stilte, haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07:25
Ik ben wel benieuwd of de XSX stil zal blijven bij games over 2/3 jaar. Laatst was ik vergeten om de klep open te zetten van het kastje waar die in staat en bij het spelen van Cuphead begon die ineens te blazen.

Dus hij kan geluid produceren :+

Na openen kastje was het na een minuut ofzo weer stil dus zal wel meevallen maar toch, het kán hoorbaar zijn haha

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

• airwolf83
Ja, inderdaad.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar als er echt xsx only games gaan komen die het uiterste van de hardware gaan vergen.

En ik heb ook het deurtje van het meubel wel eens dichtgehad terwijl hij nog aanstond en dan hoor je idd wel flink geblaas en als je het deurtje dan opendoet komt er flink wat warmte uit.

• Thalaron
Iemand die overigens via CEC het voor elkaar heeft om de X-Box te bedienen? Niet dat ik er veel gebruik van zal maken… maar een blu-ray bedienen/pauzeren via iets anders dan een controller is wel zo fijn…

Voor wat het uitmaakt heb ik een Samsung TV met de One Remote.

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:26
uchiha tijntje schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:12:
[...]

Heeft BFV een BR mode… :o Heb die game 200+ uur gespeeld maar dat wist ik niet :D
Hahaha en of! Firestorm })

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 00:14
airwolf83 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:13:
N
De PS5 is al best erg stil maar allemachtig wat is die XSX toch heerlijk stil qua geluid. Soms vraag ik me wel eens af of hij eigenlijk wel aan staat.
Dan heb je zeker geen PS5 met fluitende NIDEC FAN.
Heb zelf via EBAY een stille PS5 FAN aangeschaft want die NIDEC 17 bladerige FAN is k....
Koste me wel 60 euro maar bij terugsturen is het een loterij of je een stille PS5 terug krijgt.

Mijn XBSX is ongelofelijk stil. Maar moet zeggen .... komt wel hele warme lucht uit bij een potje gamen. Dus de FAN van de XBSX werkt goed. Verbaas me echter dat mensen die soms in een (gesloten) kast plaatsen |:(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-06 23:20
Thalaron schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:46:
Iemand die overigens via CEC het voor elkaar heeft om de X-Box te bedienen? Niet dat ik er veel gebruik van zal maken… maar een blu-ray bedienen/pauzeren via iets anders dan een controller is wel zo fijn…

Voor wat het uitmaakt heb ik een Samsung TV met de One Remote.
Hier werkt de XSX zowel met een LG C9 net als met een oudere Sony 4K (HDMI 2.0) TV prima. Start hem netjes op zodra je de Xbox aanzet en zet de TV gelijk aan op de juiste input. Zover ik weet is dat zo ongeveer de basis van CEC. De rest ligt een beetje aan de TV. Volgens mij kan ik de XSX ook instellen om via de C9 met de remote te bedienen, maar dat heb ik nog niet nodig gehad.

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• airwolf83
Peter711 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:59:
[...]

Heb zelf via EBAY een stille PS5 FAN aangeschaft want die NIDEC 17 bladerige FAN is k....
Koste me wel 60 euro maar bij terugsturen is het een loterij of je een stille PS5 terug krijgt.

Mijn XBSX is inderdaad ongelofelijk stil. Maar moet zeggen .... komt wel hele warme lucht uit bij een potje gamen. Verbaas me dat mensen die soms in een gesloten kast plaatsen |:(
Klopt,
Van de week even gecheckt welke fan ik had en ik had godzijdank een nmb fan. 1,5 week later een PS5 voor een maatje van mij aangeschaft en deze had wel een NIDEC fan.

Maar snap dat inderdaad ook niet helemaal.
Dat ding moet toch zijn warmte kwijt en dat gaat erg moeilijk in een gesloten kast

• Jaguar645
  • Nu online
Ik ga zondag met de Xbox Fanfest meekijken naar de showcase :P ben benieuwd of ze daar iets extra's van maken :)

Sowieso erg benieuwd wat er getoond gaat worden! Halo zal sowieso wel en hoewel ik hoop op een nieuwe Forza Horizon zal Motorsport eerst aan de beurt zijn :) verder laat ik het een verrassing zijn en ga ook niets opzoeken :P

Acties:
  • +7Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:12:
[...]

Was deze het ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nee al die stenen in de laatste Unreal demo :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
B)

[Voor 30% gewijzigd door justifire op 09-06-2021 23:41]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 06:43

Yonix

Gamertag: Yonix360

Sipio schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:54:
@Yonix ff wat meer Chivalry gespeeld en het is me nu opgevallen dat ik ook van die flitsen in beeld heb zoals jij omschreef, behoorlijk irritant idd.
Hier is het vooral in levels met water. Ik stoor mij er dusdanig aan dat ik het spel maar voor de PS5 heb gehaald.

Meer Tweakers hier die last hebben van dit probleem (artifacts)?

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Yonix schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 06:40:
[...]

Hier is het vooral in levels met water. Ik stoor mij er dusdanig aan dat ik het spel maar voor de PS5 heb gehaald.

Meer Tweakers hier die last hebben van dit probleem (artifacts)?
Ja hier ook, en de devs zijn er van op de hoogte dus komt vast goed :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
[...]

Mijn XBSX is ongelofelijk stil. Maar moet zeggen .... komt wel hele warme lucht uit bij een potje gamen. Dus de FAN van de XBSX werkt goed. Verbaas me echter dat mensen die soms in een (gesloten) kast plaatsen |:(
Ik heb mijn kamer pas geleden verbouwd en had hem in een kast met een kier van 5 cm gezet. Gewoon om even te kijken of dat werkzaam zou zijn. Thermometer erbij. Uurtje spelen.... 6 graden meer dan de omgevingstemperatuur.... eh nee dank u.
Staat nu vrij achter de TV. Ben echt blij met het kleine formaat. Wil de PS5 ook nog halen, maar geen idee waar ik die een beetje mooi kwijt kan. Ben echt blij met formaat en stijl van de Xbox wat dat betreft.

I got a bad feeling about this.

• Thalaron
Mijn Xbox staat weliswaar in een (vrij ruime) gesloten kast, echter heb ik hem horizontaal / schuin met de fan aan de bovenkant naar voren gericht en is de klep indien actief altijd open. Wanneer ik heb niet gebruik is alles, net zoals alle andere apparatuur en kabel(tjes), uit het zicht :)

In een gesloten ruimte waarbij circulatie niet mogelijk is en/of gesloten houden lijkt mij alles behalve handig inderdaad, echter kan ik mij niet voorstellen dat mensen dat snel zullen doen omdat hij dan alsnog gaat (proberen) op te stijgen.

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 13:53
Thalaron schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 07:31:
Mijn Xbox staat weliswaar in een (vrij ruime) gesloten kast, echter heb ik hem horizontaal / schuin met de fan aan de bovenkant naar voren gericht en is de klep indien actief altijd open. Wanneer ik heb niet gebruik is alles, net zoals alle andere apparatuur en kabel(tjes), uit het zicht :)

In een gesloten ruimte waarbij circulatie niet mogelijk is en/of gesloten houden lijkt mij alles behalve handig inderdaad, echter kan ik mij niet voorstellen dat mensen dat snel zullen doen omdat hij dan alsnog gaat (proberen) op te stijgen.
Zo heb ik hem ook staan. Op die manier valt hij ook mooi weg in mijn zwarte audiomeubel. Je hebt niet eens het idee dat er een console staat.

Gek genoeg zie je die plaatsing maar heel weinig. Ik heb heb al vele foto's voorbij zien komen waar ze hem dan toch met de bovenkant richting de zijkant van de kast richten wat voor de airflow niet optimaal is natuurlijk.
Een kwartslag draaien en je voorkomt toch een potentieel overhittingsprobleem.

• Thalaron
Voor de visueel ingestelde mensen;
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Mick3112
Is je kast niet diep genoeg dat je hem schuin hebt staan of wil je de console toch tonen? :)

En ik zou deze console nooit in een gesloten kast zetten. Er komt echt veel warmte vanaf als ik voorwaarts richting het meubel loop.

Ik heb zelf een meubel met een klep met speakerdoek er in, maar ik laat de klep altijd zakken wanneer ik de Xbox gebruik.

• Thalaron
@Mick3112 kast lijkt wellicht dieper dan dat ie is. Maar hoe dan ook past het anders niet met de kabels :)

• sohus
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18-06 13:54
[...]

YouTube: Noise Test | PlayStation 5's Three Different Fan Types (NMB, Nidec, ...

Blijkbaar zijn er 3 fans in gebruik door Sony... vrij bizar dat er zo weinig QC op zit. Lijkt me dat je zulke dingen gewoon "Spec" kan laten produceren door meerdere fabrieken.

Mijn Series X is fluisterstil en inderdaad wel warmte afgifte, maar nooit echt heet en het is ook zo ontworpen door Microsoft.
Vind het jammer dat BF de singleplayer laat vallen. Vond die opzet met kortere verhalen juist wel tof, omdat er veel verschillende settings voorbij kwamen. Snap dat de focus van die titel bij de MP lag, maar vond de SP zeker geen minder onderdeel. Net zoals bij COD was BF een van de titels die ik goedkoop aankocht, campaign uitspelen en weer verkocht.

Maar ik ben een stervende doelgroep, ik ben mij er van bewust.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Odysseus87
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 17-06 19:51
Wom schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:04:
Vind het jammer dat BF de singleplayer laat vallen. Vond die opzet met kortere verhalen juist wel tof, omdat er veel verschillende settings voobij kwamen. Snap dat de focus van die titel bij de MP lag, maar vond de SP zeker geen minder onderdeel. Net zoals bij COD was BF een van de titels die ik goedkoop aankocht, campaign uitspelen en weer verkocht.

Dacht eerst precies hetzelfde. Maar zat nog eens te denken of ik uberhaupt de story kon herinneren van bf1 of 5 nog.. Lukte me niet meer.
Het was meer een soort kennismaking met de maps dan echt een verhaal. Overigens komt er wel een soort narrative in battlefield 2042 is gezegd, alleen geen singleplayer campaign.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 07:34

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wom schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:04:
Vind het jammer dat BF de singleplayer laat vallen. Vond die opzet met kortere verhalen juist wel tof, omdat er veel verschillende settings voorbij kwamen. Snap dat de focus van die titel bij de MP lag, maar vond de SP zeker geen minder onderdeel. Net zoals bij COD was BF een van de titels die ik goedkoop aankocht, campaign uitspelen en weer verkocht.

Mee eens, dit is voor mij ook een reden om een gameserie te laten vallen.
Enige reden waarom ik Battlefield 2042 nu nog ga halen is wanneer ze split-screen hebben toegevoegd, zodat ik samen met mijn vriendin samen online kan spelen en de buggy / slecht draaiende Modern Warfare aan de kant kan zetten.

Edit

Er zijn inmiddels 2 verschillende topics aangemaakt over Battlefield 2042, eentje speciaal voor PC en een speciaal voor Console ( hiervan word de titel nog aangepast, heb dit al aangevraagd )

[Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2021 09:24]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Springbokkie
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 22:27
Ik ben toch meer een MP-spelert, dus kom maar op met Slagveld 2042.

Volgens mij ben ik de SP's van BF1 en BFV nog niet eens begonnen :+

Xbox Live: Springbok NL

• uchiha tijntje
Odysseus87 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:07:
[...]

Dacht eerst precies hetzelfde. Maar zat nog eens te denken of ik uberhaupt de story kon herinneren van bf1 of 5 nog.. Lukte me niet meer.
Het was meer een soort kennismaking met de maps dan echt een verhaal. Overigens komt er wel een soort narrative in battlefield 2042 is gezegd, alleen geen singleplayer campaign.
Ik vond de opzet zoals ze het in Titanfall 1 qua story deden wel prima eigenlijk. Het had ook geen SP campaign, maar er werd wel een rode draad vertelt in de game door de MP heen.

---------------

De muziek van Wasteland 3 staat nu op Spotify _/-\o_. Die game heeft echt geweldige nummers die ongelooflijk sfeervol zijn in de game.

https://open.spotify.com/...LO1wc8JBZZp7Q&dl_branch=1

[Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2021 10:02]

• Martinspire
  • Laatst online: 00:48
Als het ontbreken van de singleplayer ervoor zorgt dat de multiplayer gewoon werkt bij lancering en geen rare onbalans bevat, dan ben ik er helemaal voor. Ja het had leuk geweest, maar er gaat altijd enorm veel werk in zitten en de meeste reviewers kraken het toch wel af want het is geen Nintendo, Naughty Dog of whatever. Battlefront had ook geen SP en was ook gewoon prima.

Maar ik zou niet weten waarom je Battlefield games zou halen alleen voor de singleplayer, dan speel je toch gewoon lekker multiplayer?

Martinspire - PC, PS4, X1

uchiha tijntje schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:57:
[...]

Ik vond de opzet zoals ze het in Titanfall 1 qua story deden wel prima eigenlijk. Het had ook geen SP campaign, maar er werd wel een rode draad vertelt in de game door de MP heen.
Maar de SP van Titalfall 2 is juist ook veelgeprezen (inclusief door mij). Die zat echt goed in elkaar. Was aan de korte kant, maar wel een goeie ervaring.
Martinspire schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:06:
Maar ik zou niet weten waarom je Battlefield games zou halen alleen voor de singleplayer, dan speel je toch gewoon lekker multiplayer?
De setting spreekt mij aan, die ik dan in eigen tempo kan ontdekken. In MP kan ik niet meekomen en kun je niet je eigen game spelen. SP en MP is toch echt andere ervaring in mijn ogen.

[Voor 31% gewijzigd door Wom op 10-06-2021 10:09]

• uchiha tijntje
Wom schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:07:
[...]

Maar de SP van Titalfall 2 is juist ook veelgeprezen (inclusief door mij). Die zat echt goed in elkaar. Was aan de korte kant, maar wel een goeie ervaring.
Oja, de SP van Titanfall 2 was ook echt super :). Helemaal mee eens. Alleen de SP van Battlefield is al vele jaren aflopend in kwaliteit vind ik zelf. Als ze nu een Bad Company game aankondigen zonder SP. Dan ben ik wel erg teleurgesteld. :)

• Martinspire
  • Laatst online: 00:48
Wom schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:07:
[...]

Titanfall is wel een andere studio, dus die vergelijking is sowieso wat raar. Het gaat mij erom dat ze al zoveel lanceringen met enorme problemen lopen die veel te lang duren om op te lossen en er bovendien een groot gebrek aan content was de afgelopen games. Nu ook zien we dat ze maar 7 maps weten te releasen, ja ze zijn groter dan ooit (waar ze zelf voor kiezen overigens), maar ik vind het nog niet echt heel veel eigenlijk. Zelfs al releasen ze elk kwartaal een nieuwe map, dan gaat het imo nog niet echt snel. Maar goed,
[...]

De setting spreekt mij aan, die ik dan in eigen tempo kan ontdekken. In MP kan ik niet meekomen en kun je niet je eigen game spelen. SP en MP is toch echt andere ervaring in mijn ogen.
Git gud :>

Ja de ervaring is anders, maar Battlefield kopen en geen MP doen is gewoon een rare situatie (en vrij uniek). Ik snap helemaal dat ze het doen. Dat je niet bovenaan staat is jammer, maar je kunt ook best lol hebben als je wat minder skills hebt.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:06:
Als het ontbreken van de singleplayer ervoor zorgt dat de multiplayer gewoon werkt bij lancering en geen rare onbalans bevat, dan ben ik er helemaal voor. Ja het had leuk geweest, maar er gaat altijd enorm veel werk in zitten en de meeste reviewers kraken het toch wel af want het is geen Nintendo, Naughty Dog of whatever. Battlefront had ook geen SP en was ook gewoon prima.

Battlefront 2 had daarentegen wel SP en die was eigenlijk best ok.
Martinspire schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:13:
[...]
Git gud :>

Ja de ervaring is anders, maar Battlefield kopen en geen MP doen is gewoon een rare situatie (en vrij uniek). Ik snap helemaal dat ze het doen. Dat je niet bovenaan staat is jammer, maar je kunt ook best lol hebben als je wat minder skills hebt.
Ja, probleem ligt puur bij mij hoor. Maar kan helaas de tijd niet meer investeren om echt goed te worden. Gears lukt nog en THPS sta ik mijn mannetje ook, maar daarna wordt het al snel minder vrees ik :+

En ik hoor bij een minderheid, snap ik zeker. Maar het waren dan ook niet de games die ik full-price kocht (omdat enkel SP de full price niet waard is). Dat heb ik met de Wolfenstein games weer wel gedaan bijvoorbeeld.

• uchiha tijntje
Dat doen al die no-lifers en dan is het weer niet goed :P :$ O+

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb bij veel spellen ook helemaal geen zin meer om er goed in te worden. Hoe ouder ik word hoe meer ik gewoon echt speel voor mijn plezier. En daar passen SP games wel in, en MP amper.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:46:
Ik heb bij veel spellen ook helemaal geen zin meer om er goed in te worden. Hoe ouder ik word hoe meer ik gewoon echt speel voor mijn plezier. En daar passen SP games wel in, en MP amper.
SP games kan je ook op je eigen tempo spelen en veel beter in je eigen wereld gaan, geen afleidingen van anderen. Je bent natuurlijk naast dit zo jong als jij je voelt he :+

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Springbokkie
Ach, het competitieve van een multiplayer game heeft toch ook zijn charmes? Ik speel graag multiplayers: van Battlefield en een Gears Of War tot een Call Of Duty en af en toe een Halo.

Dat je in een MP-game af en toe de "MVP" bent, geeft dan ook wel weer een goed gevoel:
https://pbs.twimg.com/media/E3eJ6E6XoAYVpVX?format=jpg&name=large

• ArthurMorgan
  • Niet online
Overigens vind ik de MP van missies en heists in GTA wel leuk. Dus co-op PvE.

• uchiha tijntje
Ik merk zelf persoonlijk dat ik me steeds meer aangetrokken voel tot MP en Coop. Juist doordat SP games mij tegenwoordig niet meer heel erg kunnen verrassen. Zeker niet meer in genres die ik al jaren en decennia speel. Heb op zich best wel vaak het gevoel, been there done that. En steeds mooiere graphics, maar dezelfde gameplay verhelpen dat niet.

In MP is er vaak nog een soort van verrassingselement, want het is niet scripted :P En als ik terug denk aan de afgelopen 20 jaar zijn het toch vaak de MP/Coop games en situaties die je met vrienden hebt meegemaakt die mij het beste bij blijven.

En wat ook wel helpt is dat ik (voor mijn leeftijd) nog erg goed kan meekomen in de games die ik speel, zoals in GoW, Battlefield en uiteraard Knock Out City!

• Springbokkie
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:09:
Ik merk zelf persoonlijk dat ik me steeds meer aangetrokken voel tot MP en Coop. Juist doordat SP games mij tegenwoordig niet meer heel erg kunnen verrassen. Zeker niet meer in genres die ik al jaren en decennia speel. Heb op zich best wel vaak het gevoel, been there done that. En steeds mooiere graphics, maar dezelfde gameplay verhelpen dat niet.

In MP is er vaak nog een soort van verrassingselement, want het is niet scripted :P En als ik terug denk aan de afgelopen 20 jaar zijn het toch vaak de MP/Coop games en situaties die je met vrienden hebt meegemaakt die mij het beste bij blijven.

En wat ook wel helpt is dat ik (voor mijn leeftijd) nog erg goed kan meekomen in de games die ik speel, zoals in GoW, Battlefield en uiteraard Knock Out City!
Weten hier veel mensen wat dat getal is? :P

• ArthurMorgan
  • Niet online
Springbokkie schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:11:
[...]

82 toch? :+

• Springbokkie
Dat zou zomaar kunnen _O- _O-

• uchiha tijntje
Springbokkie schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:11:
[...]

Haha, 37 :)

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Nu online
Broekie!

43 hier, ik merk dat ik steeds meer naar coop mp neig, hoewel ik wel heel veel zin in de nieuwe bf heb.

[Voor 26% gewijzigd door Xgar op 10-06-2021 11:27]

Heb altijd het idee gehad dat Nederlandse Xbox-eigenaren wat aan de hogere kant kwa gemiddelde leeftijd liggen (tov van Playstation). Maar misschien is mijn beeld ook vertekend, aangezien ik vooral op Tweakers kom en volgens mij hier ook meer dertigers dan twintigers zitten.

Ook 37 hier overigens. Geestelijk overigens iets van 21, maar dat is voer voor een ander topic :+

• d.bakker84
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 00:12
Wom schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:25:
Heb altijd het idee gehad dat Nederlandse Xbox-eigenaren wat aan de hogere kant kwa gemiddelde leeftijd liggen (tov van Playstation). Maar misschien is mijn beeld ook vertekend, aangezien ik vooral op Tweakers kom en volgens mij hier ook meer dertigers dan twintigers zitten.

Ook 37 hier overigens. Geestelijk overigens iets van 21, maar dat is voer voor een ander topic :+
37 en 21 :P

edit: ik had mijn leeftijd verkeerd, wat een meevaller!

[Voor 5% gewijzigd door d.bakker84 op 10-06-2021 11:32]

XBox Series X: BloodyB2121

• uchiha tijntje
d.bakker84 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:31:
[...]

37 en 21 :P

edit: ik had mijn leeftijd verkeerd, wat een meevaller!
Haha ik zat al te rekenen. Van 84 en dan 38 kan gewoon niet! :P

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik voel mij jong hier in het topic, ben 30 jaar :P

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:46
Ik speel juist de laatste tijd eindelijk eens SP games. Vooral omdat ik vroeger veel met vrienden MP speelde. Vooral COD en Battlefield. COD vind ik vanwege de kleine mappen nogal snel repetitief worden. Battlefield is mijn favoriet, maar tegenwoordig vind ik het fijn om ook open wereld spellen te spelen. Niet op een al te moeilijk niveau. Het competitieve zoek ik liever in een goed potje conquest, dan in de soms frustrerende AI.

En de 76 in mijn is mijn geboortejaar, dus ik zit ook in het hogere segment van de leden hier ;).

[Voor 10% gewijzigd door mobygo76 op 10-06-2021 11:43]

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
In November van dit jaar een halve eeuw oud,.. FOR THE CROSS AND LIOOOOOONNNN!... :p

• Springbokkie
mobygo76 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:42:
Ik speel juist de laatste tijd eindelijk eens SP games. Vooral omdat ik vroeger veel met vrienden MP speelde. Vooral COD en Battlefield. COD vind ik vanwege de kleine mappen nogal snel repetitief worden. Battlefield is mijn favoriet, maar tegenwoordig vind ik het fijn om ook open wereld spellen te spelen. Niet op een al te moeilijk niveau. Het competitieve zoek ik liever in een goed potje conquest, dan in de soms frustrerende AI.

En de 76 in mijn is mijn geboortejaar, dus ik zit ook in het hogere segment van de leden hier ;).
Ik dacht eigenlijk dat je een fanatieke Fallout 76 speler was :+

• airwolf83
G_Dragon schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:39:
Ik voel mij jong hier in het topic, ben 30 jaar :P
Haha, Broekkie..

Overigens hier 37 en gamen nog steeds een favoriete hobby. Al heb ik wel weinig tijd on te gamen vergeleken met de tijd dat ik nog een jonkie was.

• uchiha tijntje
Even een klein polletje gemaakt voor de Xboxers hier onder ons :)

Poll: Wat is je leeftijd? :)
<18 jaar
18 - 21 jaar
22 - 25 jaar
26 - 30 jaar
31 - 35 jaar
36 - 40 jaar
41 - 45 jaar
46 - 50 jaar
Gewoon oud, dus >50 jaar :P
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403686&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2021 11:56]

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:51
@Springbokkie De vlag klopt met je naam maar waarom Springbokkie NL i.p.v. ZA?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• drakiesoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 07:04
Jullie zijn allemaal broekies...

-=47=-

• Springbokkie
ariekanari schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:56:
@Springbokkie De vlag klopt met je naam maar waarom Springbokkie NL i.p.v. ZA?
Joaah, ik ben toch een NederLandert hè. Heb eigenlijk altijd wel NL in mijn gt gehad, ook voor de naamswijziging.

[Voor 13% gewijzigd door Springbokkie op 10-06-2021 12:05]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@uchiha tijntje Leuk gedaan die poll oOo *O*

• Mick3112
39 hier. Al heb ik het gevoel dat ik tegenwoordig wel meer over games lees dan dat ik daadwerkelijk speel.

• Stormtrooper
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18-06 15:33

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Mick3112 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:24:
39 hier. Al heb ik het gevoel dat ik tegenwoordig wel meer over games lees dan dat ik daadwerkelijk speel.
50 hier.. En inderdaad, ik lees er meer over en zie mijn dochter meer spelen dan dat ik zelf de afgelopen jaren doe (een mobiel spel uitgezonderd, dat speel ik al jaren dagelijks)...

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1200 GS Adventure 2013, Samsung Note 9, Asus G750 rammelbak.

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Bijna 43 en ik game nog altijd veel. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• elsympatico
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20:27
36 Speel nog alle dagen , in de week maar 30min tot een uur maar in het weekend tot s'nachts lmao

• RG V
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16-06 19:36
25, en aan de poll te zien ben ik alleen haha. Speel al een aantal jaar xbox en krijg nu steeds meer vrienden mee gelukkig (dmv Gamepass).

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:52
Bouwjaar 78 hier, dus 43 jaartjes jong(of oud, hangt even af op welke dag, of moment van de dag dat gevraagd wordt :z

Maar inderdaad, waar gamen mijn hele leven een redelijk prominente rol heeft gespeeld, merk ik de laatste jaren toch dat ik net wat vaker er voor kies om lekker een serietje of filmpje aan te zetten.

Uren maken in mp games om "goed" te worden is aan mij niet echt meer besteed. Behalve racegames, daar heb ik een zwak voor(Forza en Forza Horizon). Maar veel vaker kies ik voor een mooi single-player avontuur, om lekker op m'n eigen tempo en dooie gemak de wereld te verkennen. Dat vlugge adhd geren en gespring is aan mij niet meer zo besteed :)

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:32
Ik ben 31 en probeer al jaren om mijn hobby terug een boost te geven, zonder veel succes.

Ik heb nog wel een Xbox One X die af en toe aan gaat, maar het ontbreekt me ook wat aan games die me helemaal naar binnen zuigen zoals dat vroeger het geval was. En ja, met het gezin erbij is het vaak wachten tot 's avonds laat en dan ben ik vaak zelfs te tam om nog iets op te starten.

Vroeger was PC gamen daar ook nog bij, maar mijn geliefde genre (RTS) is een beetje op sterven na dood vrees ik.. En met heel die heisa voor een nieuwe videokaart heb ik echt geen zin om nog een klein fortuin uit te geven aan dat soort zaken.

Ja ook ik mis de tijd dat ik na school naar huis kon rennen en dan met de rest van de bende al op Xbox Live kon inpikken tot een stuk in de nacht.. Nostalgie :)

Gamertag: I Darks I

• PureLOOD
  • Registratie: april 2015
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:55:
Even een klein polletje gemaakt voor de Xboxers hier onder ons :)

Poll: Wat is je leeftijd? :)
<18 jaar
18 - 21 jaar
22 - 25 jaar
26 - 30 jaar
31 - 35 jaar
36 - 40 jaar
41 - 45 jaar
46 - 50 jaar
Gewoon oud, dus >50 jaar :P
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Toch een hoop oudjes hier :+

Kom ik aan met 28

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
Darks schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:31:
Ik ben 31 en probeer al jaren om mijn hobby terug een boost te geven, zonder veel succes.

Ik heb nog wel een Xbox One X die af en toe aan gaat, maar het ontbreekt me ook wat aan games die me helemaal naar binnen zuigen zoals dat vroeger het geval was. En ja, met het gezin erbij is het vaak wachten tot 's avonds laat en dan ben ik vaak zelfs te tam om nog iets op te starten.

Vroeger was PC gamen daar ook nog bij, maar mijn geliefde genre (RTS) is een beetje op sterven na dood vrees ik.. En met heel die heisa voor een nieuwe videokaart heb ik echt geen zin om nog een klein fortuin uit te geven aan dat soort zaken.

Ja ook ik mis de tijd dat ik na school naar huis kon rennen en dan met de rest van de bende al op Xbox Live kon inpikken tot een stuk in de nacht.. Nostalgie :)
*knip* dit kan leiden naar vs discussies.

[Voor 9% gewijzigd door Sagat op 10-06-2021 14:27]

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:46
Springbokkie schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:49:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat je een fanatieke Fallout 76 speler was :+
Haha. Dit jaar eindelijk een fallout spel gespeeld. Deeltje 4. 76 moet nog. 😀

• Stormtrooper
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18-06 15:33

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Darks schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:31:

Ah, RTS, ja dat mis ook ook.. Vroegah heel veel Total Annihilation gespeeld en daarna alle "opvolgers" maar zou geeneens weten wat voor RTS recent nog op de PC is uitgekomen. Vind zelf RTS toch wel meer een PC ding...

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1200 GS Adventure 2013, Samsung Note 9, Asus G750 rammelbak.

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18-06 17:26
Was deze al voorbij gekomen ? Zag hem vandaag op XboxEra.

Kickstarter dingetje. Wel handig als je veel op reis bent, of als je 1137km moet rijden naar je vakantie bestemming met 2 jongens op de achterbank die beide van gamen houden.

https://xscreen.upspecgaming.com/

[Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 10-06-2021 14:24]

XBL: MRE Inc

• drakiesoft
MRE-Inc schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:23:

Kickstarter dingetje. Wel handig als je veel op reis bent, of als je 1137km moet rijden naar je vakantie bestemming met 2 jongens op de achterbank die beide van gamen houden.

[YouTube: xScreen Promo]
Daar heb je de switch toch voor?

• MRE-Inc
drakiesoft schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:25:
[...]

Daar heb je de switch toch voor?
Nah, daar draait Forza Horizon niet native op ;)

• Powder Toastman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23:34
MRE-Inc schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:23:

[YouTube: xScreen Promo]
Maar denk dat je dan ook een 230VAC aansluiting (of inverter) en een internetverbinding onderweg nodig hebt.

• MRE-Inc
Powder Toastman schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:33:
[...]

Maar denk dat je dan ook een 230VAC aansluiting (of inverter) en een internetverbinding onderweg nodig hebt.
Geen idee. Ik heb daar geen verstand van. Ik heb 3 van die sigarettenaansteker aansluitingen in mijn auto. Er zal vast wel iets bestaan waardoor je op een Series S met zo'n opbouw schermpje kan spelen.

Om offline te kunnen spelen, dien je die dan wel als Home console in te stellen. En anders via de hotspot van de telefoon maar dat zal wel data slurpen.

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:51
@uchiha tijntje Als ik de voorlopige poll uitslagen bekijk lijkt Tweakers mogelijk een vergrijzingsprobleem te hebben. Het aantal stemmen in de jongere categorieën blijven enigszins achter bij mijn verwachtingen (of is het een vooroordeel?)

Zet a.u.b. de ze poll ook uit in het PS5 topic. Dan krijgen we een beter beeld.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

[Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 10-06-2021 15:09]

• drakiesoft
Satya Nadella and Phil Spencer on Why Microsoft is “All In” on Gaming

Xbox says it will continue to buy studios and wants to release games ‘every quarter’ | VGC
The head of Xbox Game Studios has said the platform holder is continuing to search for developers to purchase, as it targets releasing a first-party game “every quarter” going forwards.

[Voor 72% gewijzigd door drakiesoft op 10-06-2021 15:24]

• uchiha tijntje
Wilde het net posten. :) Gamepass app op tv en de cloud sticks zaten er aan te komen. Als ze de verbinding kunnen perfectioneren dan is dit wel echt groot. Benieuwd wanneer het uitkomt. Dan wordt gaming wel echt heel erg laagdrempelig gemaakt.

En elk kwartaal een first party game klinkt ook wel prima :) Gamepass filler, I await you!

Wel opmerkelijk dat ze zich zo erg richten op unsustainable services. :s

[Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2021 15:30]

• MRE-Inc
Goede video van Brad Sams. Als je dan het gehele plaatje bekijkt, dan vallen de puzzel stukjes 1 voor 1 op zijn plaats en is de Bethesda deal niet zomaar een deal voor de heb, maar onderdeel van een groter plan.

MRE-Inc schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:30:
Goede video van Brad Sams. Als je dan het gehele plaatje bekijkt, dan vallen de puzzel stukjes 1 voor 1 op zijn plaats en is de Bethesda deal niet zomaar een deal voor de heb, maar onderdeel van een groter plan.
Uiteraard :)

Op deze manier gaan ze ongelooflijk veel mensen bereiken. Mensen die niet een Xbox willen kopen en toch de games willen spelen, Xcloud stick, geweldig! Heb je alleen een PS5, dan kun je of die stick halen, of je gebruikt Xcloud op je smartphone of tablet of als je wel een PC hebt dan is er ook Game Pass voor PC.

Talloze mensen straks aan de Xbox games en ze hoeven dan echt die Bethesda games niet meer naar andere consoles te brengen.

• giantgiantus
  • Nu online
devilsnight schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:38:
[...]

Op deze manier gaan ze ongelooflijk veel mensen bereiken. Mensen die niet een Xbox willen kopen en toch de games willen spelen, Xcloud stick, geweldig! Heb je alleen een PS5, dan kun je of die stick halen, of je gebruikt Xcloud op je smartphone of tablet of als je wel een PC hebt dan is er ook Game Pass voor PC.

Talloze mensen straks aan de Xbox games en ze hoeven dan echt die Bethesda games niet meer naar andere consoles te brengen.
Denk vooral belangrijk dat MS een keer de ban breekt en weer een echt goed scorende triple A game maakt. Ze moeten een keer over hobbel heen om ook voor moderne systemen weer een echt overtuigende game neer te zetten anders dan de Ori’s en de Forza’s.
Volgende week release Flight Simulator. Mark my words.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07:07
Niet zeker of het al langs gekomen is. Voor de xbox fanfest mensen is er voor de E3 presentatie een speciale q&a sessie. https://www.xbox.com/nl-NL/community/fanfest
It’s time to celebrate and watch the Xbox & Bethesda Games Showcase together. Throw on your Xbox Gear and join Team Xbox and fans from all over the world in this special digital FanFest.
The event will kick off at 9am PT with special access to exclusive content with a Q&A livestream. Special guest appearances include:
• Phil Spencer, Head of Xbox
• Sarah Bond, Head of Game Creator Experience & Ecosystem
• Aaron Greenberg, Head of Xbox Games Marketing
• Pete Hines, Head of Bethesda Marketing and Communications
After our special guests say goodbye, it’ll be time to grab your blanket and a beverage, kick back, relax and watch the show together. Don’t get too cozy though because the show will be interactive. Join the conversation in chat and answer pop-up poll questions throughout the show. If you have a separate device to record yourself, try to capture some of your reaction moments. We miss being able to see you all in person, so let’s capture that energy and enthusiasm and share it.

[Voor 75% gewijzigd door SunnieNL op 10-06-2021 15:46]

Signature here?

giantgiantus schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:43:
[...]

Denk vooral belangrijk dat MS een keer de ban breekt en weer een echt goed scorende triple A game maakt. Ze moeten een keer over hobbel heen om ook voor moderne systemen weer een echt overtuigende game neer te zetten anders dan de Ori’s en de Forza’s.
Helemaal mee eens. Je vergat Halo op te noemen ;)

Maar het is afwachten hoe dat gaat verlopen. Kan nou niet zeggen dat ik mega veel vertrouwen in 343 heb. Ik denk zelf dat Avowed van Obsidian een hele beste gaat worden.

• Katseviool
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 06:37
Wbt Flight simulator - zijn hier echt lui die even een paar uur naar New York vliegen met een controller? Ik mis zelf namelijk nog een beetje de drang om deze te gaan spelen.
Katseviool schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:51:
Wbt Flight simulator - zijn hier echt lui die even een paar uur naar New York vliegen met een controller? Ik mis zelf namelijk nog een beetje de drang om deze te gaan spelen.
Heb zelf ook zero hype voor de game. Maar ik ga hem zeker uitproberen. Het ziet er prachtig uit, maar ik zie mezelf het niet super veel spelen. Een flight combat game echter......

• uchiha tijntje
Katseviool schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:51:
Ik ga het spel zeker spelen, maar dan vooral voor de sightseeing. Niet voor tripjes van 4 uur boven een oceaan. :) Na 1.5 jaar in lockdown in eigen land lijkt me dat echt heerlijk :).

• Lincor
  • Laatst online: 18-06 16:36
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:20:
Wel opmerkelijk dat ze zich zo erg richten op unsustainable services. :s
Hoe bedoel je?

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 06:11
[...]

ik zeg doei doei google Stadia

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 01:10
[...]

Ik vraag me wel af of MS ooit de kroon van Sony nog gaan afpakken. In Europa zijn ze toch echt een stuk kleiner dan Sony en in Azië zijn ze helemaal niet bestaand.

Don't get me wrong: I love my series X ... maar ik denk dat Sony gewoon marktleider blijft. Xbox kan uiteraard wel haar eigen positie verwerven (en behouden).

• uchiha tijntje
Met enige regelmaat wordt aangehaald dat Gamepass niet sustainable zou zijn, dan wel dat het de doodsteek is voor de gameindustrie. Maar gelet op de ambities die MS heeft met Gamepass en Xcloud en de focus en investeringen die ze daarin plegen zou ik me daar geen zorgen over maken.

• uchiha tijntje
FrankoNL schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:04:
[...]

Ik vraag me wel af of MS ooit de kroon van Sony nog gaan afpakken. In Europa zijn ze toch echt een stuk kleiner dan Sony en in Azië zijn ze helemaal niet bestaand.

Don't get me wrong: I love my series X ... maar ik denk dat Sony gewoon marktleider blijft. Xbox kan uiteraard wel haar eigen positie verwerven (en behouden).
De kroon van aantal verkopen van consoles gaan ze nooit afpakken. Playstation is gewoon zo'n ontzettend sterk merk geworden sinds de jaren '90 met een ontzettend trouwe fanbase en ook voor velen erg goede franchises.

Als MS dat uberhaubt als doel had, dan zouden ze nooit hun games moeten uitbrengen op de PC. Het feit dat ze hun games ook op de PC uitbrengen day one laat zien dat ze daar ook niet voor gaan.

Echter onder aan de streep vraag ik me af wie beter af gaat zijn deze generatie.

• drakiesoft
Sorry kon het niet laten.
photoshoppen blijft leuk _O-

• giantgiantus
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:05:
[...]

Met enige regelmaat wordt aangehaald dat Gamepass niet sustainable zou zijn, dan wel dat het de doodsteek is voor de gameindustrie. Maar gelet op de ambities die MS heeft met Gamepass en Xcloud en de focus en investeringen die ze daarin plegen zou ik me daar geen zorgen over maken.
Ik denk en hoop dat je gelijk hebt. Maar ik maak me pas geen “ zorgen” meer als er een paar echt goede big budget games uitgebracht worden. Als dat niet gebeurd is er nog geen man overboord overigens want zat mensen die ook veel plezier hebben met het huidige aanbod. Zelf heb ik maar paar uur tijd per week en dan wil ik gewoon big budget toppers spelen. Juist die games heeft MS in de afgelopen periode (muv Ori en Forza) te weinig uitgebracht.

• Krimglas
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 21:13
ariekanari schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:53:
@uchiha tijntje Als ik de voorlopige poll uitslagen bekijk lijkt Tweakers mogelijk een vergrijzingsprobleem te hebben. Het aantal stemmen in de jongere categorieën blijven enigszins achter bij mijn verwachtingen (of is het een vooroordeel?)d.
Jongeren zitten tegenwoordig allemaal op discord, alles als 'cringe' te bestempelen (wat tegenwoordig een zelfstandig naamwoord is, geen werkwoord) en "memes" te "maken". Ze spelen toch enkel wat hun favoriete streamer speelt, dus discussie over andere games hebben ze totaal geen behoefte aan

* Krimglas is vader van 15 en 17 jarige zonen.

• Lincor
  • Laatst online: 18-06 16:36
Alles is gewoon gericht op het zoveel mogelijk Gamepass abonnementen af te sluiten. Tot nu toe is hardware daarin de meest beperkende factor.

Ken genoeg mensen bij wie er geen console in komt, omdat dit teveel ruimte in neemt of simpelweg te duur is. Als je straks een soort van chromecast met controller voor zeg €99,- kan aanschaffen, dan denk ik dat er opeens genoeg extra / nieuwe mensen daar oor naar hebben. Koppel daar dan nog eens een abo op Gamepass bij en ik denk dat MS hier wel wat centjes aan overhoudt.

Zo behouden ze hun aandeel, breiden ze dit uit met een nieuwe groep mensen, en hoeven ze niet eens in Sony hun wateren te gaan vissen voor nieuwe klanten.
Dus vier first party titels per jaar. No way dat dit allemaal grote jongens (AAA) zullen zijn. Dus laten we zeggen twee AAA en twee AA per jaar. Not bad at all. Benieuwd vanaf wanneer dit echt gaat gebeuren.

Vraag me ook af of dit zal betekenen dat we maar één RPG per jaar krijgen, zo ja.....dan kunnen we nog echt lang wachten op Avowed, Fable, de RPG van inXile, om nog maar te zwijgen over The Elder Scrolls VI. Pfffffff.
Pagina: 1 ... 174 ... 185 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True