- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Patch 1.4 for #Biomutant is now live across all platforms!
— Biomutant on Nintendo Switch 🐹 (@Biomutant) 7 juni 2021
After last week's update on PC, the patch is now available on PlayStation 4 and Xbox One as well.
For more details, check the official patch notes: https://t.co/M8SKV8wbTm pic.twitter.com/SCMcn9xNPe
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Sinds de Sea of Thieves controller heb ik mijzelf voorgenomen dat bij de eerste de beste toffe speciale versie ik hem zou kopen. Maar op basis van deze teaser ben ik nog niet echt overtuigd.
Het is volgens mij ook niet een officiële controller toch?Wom schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:39:
[...]
Sinds de Sea of Thieves controller heb ik mijzelf voorgenomen dat bij de eerste de beste toffe speciale versie ik hem zou kopen. Maar op basis van deze teaser ben ik nog niet echt overtuigd.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Heb wat minder tijd momenteel om er bovenop te zitten, maar ben wel erg benieuwd. Hoop iets te zien van Forza Motorsport, Halo Infinite en nog een tweetal onverwachte titels. Voor de THPS3+4 remake is het nog te vroeg vrees ikSpringbokkie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:39:
Het is dé week voor de Xbox & Bethesda showcase komende zondag. Zijn we al excited/hyped, guys and gals?
Er zal vast wel wat Gamepass-nieuws langskomen, maar het zwaartepunt zal toch echt wel op de games liggen. Want met driehondertweeendertig studio's moet er toch wel flink wat in de pijplijn zitten (naast wat er al allemaal aan zit te komen).
Denk dat het nog te vroeg is, maar ik hoop ergens op wat meer cross-overs tussen de Microsoft studio's. De laatste Wolfenstein liet zien dat de Machinegames gunplay goed te combineren was met het leveldesign van Dishonored. Zoiets dergelijks in een all-out AAA-game zou ik erg gaaf vinden.
Maar een game a la Elders Scroll in een moderne setting waarbij je kunt vliegen zoals in een Flight Sim en racen zoals in Forza. De kennis hebben ze in huis (een mens mag dromen he).
Maar eigenlijk, een dikke nieuwe Wolfenstein. Een dikke DLC voor Doom en een reboot van Quake en ik kan al niet meer op mijn buik slapen hoor.
Geen idee, ik zie enkel deze teaser. Heb er verder geen informatie over. Die van Sea of Thieves was wel een officiele in ieder geval. Als dit iets is van die XboxPope (of hoe heeft die tegenwoordig?) dan sla ik wel over.uchiha tijntje schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:53:
[...]
Het is volgens mij ook niet een officiële controller toch?
Nope, is Pope versieuchiha tijntje schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:53:
[...]
Het is volgens mij ook niet een officiële controller toch?
Ik heb dan toch liever een Gears Of War controller (mèt share button, dus niet zoals die Locust controller van laatst), of deze van Fallout:
Xbox Live: Springbok NL
@justifire jij had een refund aangevraagd, toch?
-Gameplay van Halo Infinite SP waarbij de schaal van de wereld en de vrijheid die je daarin hebt duidelijk wordt. Graphics kunnen me niet zoveel schelen.
-Gameplay van Halo Infinite MP.
-Cuphead DLC of Cuphead deel 2. Whatever comes first
-Elden Ring. Die moet toch onderhand eens wat meer kunnen laten zien zou je denken
-Flight Sim console suprise release date na persconferentie
-Forza Horizon 5
-Battlefield 6 komt volgens mij morgen meer informatie van? Een gamepass aankondiging zou wel nice zijn.
-Grounded fullrelease date (hopelijk net na de zomer ofzo). Ik las gisteren een tweet van ze waarin ze ideeen vragen voor achievements. Dus ik hoop dat ze binnen enkele maanden de full release voor elkaar krijgen.
-Psychonauts suprise release date na persconforentie
-12 minutes release date
-The gunk release date en wat meer beelden.
En voor de rest laat ik me gewoon lekker verrassen.
Verder hopelijk wat verassingen, heb nog geen xsx maar hoop dat deze show me gaat overhalen er 1 zsm te halen. Sowieso rond horizon 5 launch wil ik er 1 hebben. Al is het allemaal nog rumour natuurlijk dat die game überhaupt komt. Fingers crossed.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 60% gewijzigd door Wom op 08-06-2021 12:39 ]
Het is een beetje gissen. Motorsport is veel logischer, met name doordat het alweer een tijdje geleden is en ze vorig jaar een (nietszeggende) trailer hebben getoond. Maar goed, buiten dat is het enorm stil rondom die game. Die wordt ook vanaf de grond af aan opnieuw opgebouwd. Waarbij het me ook niets zou verbazen dat ze eerst wachten op de release van de nieuwe Gran Turismo op de PS5. Toch wel de benchmark.Wom schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:38:
Denk wel dat je een Horizon 5 mag verwachtten, maar verwacht dat we eerder nog een Motorsport release gaan hebben, eerlijk gezegd.
Nieuwe Horizon zou gaaf zijn, maar dan hoop ik wel op echte veranderingen t.o.v. deel 4. Zo niet dan wacht ik met alle liefde nog een jaartje.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik verwacht wel dat Forza Motorsport een Xbox Series en PC exclusive wordt, dus ik denk dat die pas over een jaar of wat komt.Rossi46 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:48:
[...]
Het is een beetje gissen. Motorsport is veel logischer, met name doordat het alweer een tijdje geleden is en ze vorig jaar een (nietszeggende) trailer hebben getoond. Maar goed, buiten dat is het enorm stil rondom die game. Die wordt ook vanaf de grond af aan opnieuw opgebouwd. Waarbij het me ook niets zou verbazen dat ze eerst wachten op de release van de nieuwe Gran Turismo op de PS5. Toch wel de benchmark.
Nieuwe Horizon zou gaaf zijn, maar dan hoop ik wel op echte veranderingen t.o.v. deel 4. Zo niet dan wacht ik met alle liefde nog een jaartje.
Vrees wel dat ik snel aan mijn limiet zit doordat het wel heel onrealistisch is, maar toch dikke fun.
Je hebt natuurlijk wel de monthly Forza updates. Daarin laten we af en toe wat nieuws rond de nieuwe Forza Motorsport vallen. Afgelopen maand een update over de playtests bijvoorbeeld.Rossi46 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:48:
[...]
Het is een beetje gissen. Motorsport is veel logischer, met name doordat het alweer een tijdje geleden is en ze vorig jaar een (nietszeggende) trailer hebben getoond. Maar goed, buiten dat is het enorm stil rondom die game. Die wordt ook vanaf de grond af aan opnieuw opgebouwd. Waarbij het me ook niets zou verbazen dat ze eerst wachten op de release van de nieuwe Gran Turismo op de PS5. Toch wel de benchmark.
Het is wachten op ingame gameplay. Of ze echt wachten op de nieuwe GT weet ik niet zo, releaseschema's liggen redelijk uiteen. Al verwacht ik wel dat er goed gekeken is naar het E-Sport element van GT Sport.
Grappig, ik wist helemaal niet dat dit bestondWom schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:53:
[...]
Je hebt natuurlijk wel de monthly Forza updates. Daarin laten we af en toe wat nieuws rond de nieuwe Forza Motorsport vallen. Afgelopen maand een update over de playtests bijvoorbeeld.
[YouTube: Forza Monthly | May 2021]
Het is wachten op ingame gameplay. Of ze echt wachten op de nieuwe GT weet ik niet zo, releaseschema's liggen redelijk uiteen. Al verwacht ik wel dat er goed gekeken is naar het E-Sport element van GT Sport.
Hopelijk komt er inderdaad geen Xbox One versie, helemaal nu GT7 ineens cross-gen is.uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:50:
[...]
Ik verwacht wel dat Forza Motorsport een Xbox Series en PC exclusive wordt, dus ik denk dat die pas over een jaar of wat komt.
Het zou mij niet verbazen als FM8 dit jaar komt. Ze zijn al met playtests bezig en de Forza games worden (volgens mij) normaal gesproken in het zelfde jaar gereleased als waarin ze zijn aangekondigd. Nu tel ik de teaser van vorig jaar niet mee, dat zie ik meer als een "wij zijn er mee bezig" ding net als met de Halo teaser tijdens de Xbox One aankondiging.
Kijk er in ieder geval naar uit. Maar ditmaal graag zonder Homogolation in de singleplayer
[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 08-06-2021 13:04 ]
Gaat meestal ook over de bestaande Forza games, denk dat er een keer of drie iets gedeeld is over de komende game. Maar echt concreet nuttige informatie wordt daar niet zo snel gegeven, dus zeker niet allemaal gaan terugkijken/luisteren.Rossi46 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:56:
[...]
Grappig, ik wist helemaal niet dat dit bestond
Laatste update ging over de banden, dat daar een heel nieuw systeem rond is gemaakt. Waar voorheen één contactpunt per band werd berekend, worden er dat nu acht. Hierdoor zou je nog beter voelen waar de grip ligt en waar bijv. die ene plas water ligt. Wat ik vooral onthouden heb is dat veel van dergelijke systemen veel meer details kunnen verwerken dan voorheen. Slijtage van de band zou veel beter gaan werken, was één van de voorbeelden die gegeven werd.
FidelityFX Super Resolution komt op 22 juni naar de xbox.
Weet iemand eigenlijk of er weer een giveaway gaat zijn als je de xbox e3 op mixer of ergens anders kijkt?
(moet maar weer eens zoeken wat mijn mixer account ook al weer was
[ Voor 33% gewijzigd door SunnieNL op 08-06-2021 14:47 ]
Mixer is gestopt en opgegaan in Facebook gaming.SunnieNL schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:46:
https://www.trueachieveme...-added-to-xbox-series-x-s
FidelityFX Super Resolution komt op 22 juni naar de xbox.
Weet iemand eigenlijk of er weer een giveaway gaat zijn als je de xbox e3 op mixer of ergens anders kijkt?
(moet maar weer eens zoeken wat mijn mixer account ook al weer was)
Mmm.. moet je nagaan hoe vaak ik er op zatLincor schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:51:
[...]
Mixer is gestopt en opgegaan in Facebook gaming.
Mja dat moet dan pas eind 2022 zijn, want dan loopt de "we ondersteunen games nog 2 jaar op XBO" af. Als ze dat niet doen, is de ervaring ook een stuk minder, denk ik. Of ze moeten echt veel toevoegen aan de Series versie, maar die kans acht ik eigenlijk klein. Dat hebben ze nog nooit eerder gedaan bij die studios.uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:50:
[...]
Ik verwacht wel dat Forza Motorsport een Xbox Series en PC exclusive wordt, dus ik denk dat die pas over een jaar of wat komt.
Ik heb voor Necromunda inderdaad een refund aangevraagd (en zag op die pagina dat Cyberpunk ook te refunden was met no questions asked dus die nu dan toch ook maar aangevraagd, trek ik misschien ooit nog wel eens uit de knakenbak)JDL15 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:28:
Kan iemand mij iets meer vertellen over Necromunda en de laatste patch? Ik twijfel heel erg om deze game te kopen en vroeg me af of de laatste patch veel problemen (die het lichtelijk onspeelbaar maakte) heeft verholpen? Ik twijfel erg tussen deze of Chivalry 2 als tussendoortje..
@justifire jij had een refund aangevraagd, toch?
Toen stond er in een keer zo'n klap geld op mijn xbox saldo dat ik Chivalry 2 wel moest kopen !
Ik vermaak mij trouwens ook nog flink met Biomutant (na patch 1.4 van gisteren is het echt stukken beter geworden)
En vanavond lekker even Chivalry 2, lijkt mij gewoon een leuke game om zo nu en dan eens te spelen, heerlijk chaotisch rondhakken in Monty Python style
Verwijderd
Het moet een exclusive worden, aangezien de CPU in de vorige generatie consoles de physics simpelweg niet kan berekenen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:50:
[...]
Geen enkel probleem hiersteenbok schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:05:
Ik wil red dead redemption 2 spelen op mijn xbox series x. Moet ik dan de game installeren op mijn xbox series x. Ik lees op het internet dat er problemen kunnen zijn met het installeren, heeft iemand daar ervaring mee?. Ik speel de game nu op mijn xbox one x.
XBox Series X: BloodyB2121
Hebben jullie cross play trouwens aanstaan?
Ik las op reddit dat de pc spelers voordeel hadden vanwege het easy crouchen en sneller kunnen draggen, nou maak ik mij daar niet zo druk om maar het leek toen in de beta wel nadat ik cross play had uitgezet, ik wel wat beter uit de verf kwam.
Kan ook schijn zijn geweest hoor, maar maar zolang er genoeg spelers zijn laat ik het misschien toch uit staan.
Hij is zeker leuk!Sipio schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:09:
@Yonix dat wordt lachen
Hebben jullie cross play trouwens aanstaan?
Ik las op reddit dat de pc spelers voordeel hadden vanwege het easy crouchen en sneller kunnen draggen, nou maak ik mij daar niet zo druk om maar het leek toen in de beta wel nadat ik cross play had uitgezet, ik wel wat beter uit de verf kwam.
Kan ook schijn zijn geweest hoor, maar maar zolang er genoeg spelers zijn laat ik het misschien toch uit staan.
Enige wat mij nu stoort is dat dit spel mij dezelfde 'light bulb artifacts' geeft als 'Outriders'.
Dan bedoel ik dit:
Schijnt een Unreal Engine 4-ding te zijn.
Heb er geprobeerd een opname van te maken, maar in de opnames is het niet terug te zien ...Sipio schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:52:
@Yonix Nog niet zo heel lang gespeeld maar dat is mij nog niet opgevallen, vreemd dat
Ik ben benieuwd wat mensen zelf ervaren als ze van de xbox one X komen.
Je wilt niet meer terug als je eenmaal de series X hebt.Noresponse schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:44:
Ik lees veel en wat youtube filmpjes gezien, maar is het uberhaupt op dit moment wel intressant om over te stappen van de xbox one X naar Series X. Ik heb wat games gezien en minimaal verschil met veel games , hoewel series X iets scherper is het een fractie.
Tja. Dan nietNoresponse schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:51:
niet echt overtuigend... Ik denk dat ik wacht op een mooie deal en zie dat de xbox wat beter leverbaar wordt ondanks dat deze steeds wel weer uitverkocht is.
Ik denk dat als je tot de conclusie komt dat er amper verschil is tussen de Series X en de One X je toch echt de verkeerde video’s kijkt en artikelen leest.
[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-06-2021 23:58 ]
Wacht maar tot je hem hebt, zoveel sneller dan de vorige generatie, en Quick Resume werkt zo fijn, heerlijk.Noresponse schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:51:
niet echt overtuigend... Ik denk dat ik wacht op een mooie deal en zie dat de xbox wat beter leverbaar wordt ondanks dat deze steeds wel weer uitverkocht is.
Games op hogere framerate kunnen zetten zou je al als gamer moeten aanspreken. Eenmaal een seriesX wil je niet meer terug. En ik speel zelfs op een 1080p televisie. Ook al ben ik nu toch echt aan het kijken voor een goede 4k scherm.Noresponse schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 00:26:
Ja dat laden en zo dat had ik gelezen en zat zelf aan te denken om een los m2 sdd te komen met hoge read etc.dat is net even wat goedkoper dat die extern slot die ze verkopen voor 229. Dat is zekers een verademing lijkt me maar qua graphics mm.. ach geduld is een schone zaak. ik blijf amazon,bol etc in de gaten houden
Wachten op een deal…Noresponse schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:51:
Xbox app beta on Android and iOS – now featuring official posts from the games you follow. Coming to the Xbox app soon. pic.twitter.com/aaAvInwYjZ
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 8 juni 2021
Voor je One X dan? Want op een Series s/X kan dat niet. Maar dan heb je natuurlijk al wel 512/1tb wat er intern zit.Noresponse schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 00:26:
Ja dat laden en zo dat had ik gelezen en zat zelf aan te denken om een los m2 sdd te komen met hoge read etc.dat is net even wat goedkoper dat die extern slot die ze verkopen voor 229. Dat is zekers een verademing lijkt me maar qua graphics mm.. ach geduld is een schone zaak. ik blijf amazon,bol etc in de gaten houden
Graphics zullen niet veel verschillen tussen One X 4k en Series X 4k als de game geen Series optimalisatie heeft. Wel lopen veel van die games op 60fps ipv 30fps was echt heerlijk is. Daarnaast hebben alle games natuurlijk baad bij de snellere laadtijden.
Als je het geld er voor over hebt dan is het een fantastische upgrade. Zit je krap bij kas dan zou zou ik zeker nog even wachten, maar dat geld eigenlijk voor iedere niet noodzakelijke aankoop.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Elke speler start weer van scratch (level 1), dus een goed moment om aan te haken!
Volgens mij komt die alleen niet officieel in Nederland en Belgie uit. Dit vanwege de lootboxes.Zhankou schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:59:
Phantasy Star Online 2: New Genesis LAUNCH DAY vandaag. Over een paar uur kan je helemaal los in deze F2P game.
Elke speler start weer van scratch (level 1), dus een goed moment om aan te haken!
Ik moet toegeven dat je het concept geduld wel goed beheerst inderdaad
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De verschillen in laadtijden zijn veel groter dan wat je kunt halen met een externe (of zelfs interne) ssd in de one x. Op de series zelf is een externe ssd ook al niet zo snel als de interne (welke je ook aansluit), maar de cpu en algemene architectuur verbeteringen helpen ook enorm mee.Noresponse schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 00:26:
Verder hangt het vooral van jezelf af of het het waard is... Er is nog niet veel wat je niet ook op de one x kunt spelen dus als het alleen daar om gaat dan kun je net zo goed wachten inderdaad. Maar alles draait net wat beter, als je van een series terug gaat naar een one x dan zit je je echt op te vreten over de traagheid van de one x. En inderdaad de framerate verbeteringen in games die het ondersteunen, maar ook veel games zonder optimalisaties die wat framedrops hadden op de one x hebben dat op de series x niet meer.
Concrete verbeteringen die ik zo even weet... Forza horizon 4 draai ik nu op 4k60, 4k30 op de one x vond ik onspeelbaar dus toen speelde ik op fhd. Flinke visuele verbetering dus. Control heb ik met raytracing gespeeld, ziet er echt top uit. Verder weet ik even geen specifiek voorbeeld, maar als ik oudere games speel zie ik wel vaker nog klachten over laadtijden online en dat is gewoon nooit een probleem meer, alles is heerlijk snel.
Quick resume is ondanks de beperkingen ook erg fijn. Je moet even doorhebben welke games het ondersteunen, maar zelfs bv bij dark souls 3 die ik nu speel en die nul verbeteringen heeft en geen qr ondersteunt, is het fijn dat ik zo weer in het hoofdmenu zit en de game kan starten zonder splashscreens. Het scheelt allemaal maar weinig als je het gaat timen maar in de praktijk voelt het gewoon als een verademing.
Gamertag: FinrazielNL
Tsja, dat QR blijft een beetje hit or miss. Laatste weer even AC Unity opgepakt (aanrader met FPS boost!) en daarbij werkt QR in z'n geheel niet. De game start niet fatsoenlijk op in QR modus.G_Dragon schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:20:
Ik dacht even dat Quick Resume eindelijk goed werkte met F1 2020, game op pauze midden in een race en kon later direct verder. Alleen nu zit er helaas toch een addertje onder het gras, want doordat de game de connectie met online verliest slaat die de replay niet op ....
Wel voor Saints Row The Third Remastered, al moet ik eerlijk bekennen dat ik gisteravond geen problemen ondervond met SRTTR op de XSX. Moest eerder in het verhaal op de XOX spelen vanwege een bug op de XSX.uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:49:
[...]
Je wilt niet meer terug als je eenmaal de series X hebt.
Ik ook! Hoop dat er na de reveal niet zoveel gedoe ontstaat als bij BFV vanwege de cosmeticsSpringbokkie schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:32:
Vanmiddag om 16:00 de reveal van Battlefield. Zin an
Same!Springbokkie schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:32:
Vanmiddag om 16:00 de reveal van Battlefield. Zin an
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens kan je in BFV alleen maar als sniper zijnde spotten of met een flare?
Ik weet dat ze net zoals vorig jaar naderhand alles in 4K online plaatsen maar dat de live show waarschijnlijk (en jammer genoeg) weer gewoon in 1080 zal zijn.
Persoonlijk zou ik gewoon wachten op de 4K video's die na de show worden gereleased.rogierba schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:12:
Voor komende zondag wat zal volgens jullie het beste kwaliteit beeld geven voor de Xbox showcase? Via Youtube of via Twitch?
Ik weet dat ze net zoals vorig jaar naderhand alles in 4K online plaatsen maar dat de live show waarschijnlijk (en jammer genoeg) weer gewoon in 1080 zal zijn.
Geen idee, ik had ooit de USA client gedownload, en sindsdien staat hij in mijn lijst met games.DaitoX schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:07:
[...]
Volgens mij komt die alleen niet officieel in Nederland en Belgie uit. Dit vanwege de lootboxes.
Oef ik blijf hier ver weg van. Phantasy Star Online destijds heel veel gespeeld op de Nintendo Gamecube. En later volgens mij ook nog op de Orginal Xbox. Spel had local co-op destijds.Zhankou schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:59:
Phantasy Star Online 2: New Genesis LAUNCH DAY vandaag. Over een paar uur kan je helemaal los in deze F2P game.
Maar toen had ik nog geen grote mensen bestaan. Enjoy!
Ze maken ook videos over Dark Souls, PUBG en 1 of andere generieke RPG wereld. Misschien is deze beter om een idee te krijgen van ze.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2021 14:58 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Noresponse op 09-06-2021 15:35 ]
Zo erg is het toch niet?Noresponse schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:33:
Zo wat een verschil qua niveau met PS5 gebruikers als het gaat om antwoorden en commentaar. Ik ga er maar vanuit dat niet iedereen zo is
Tis opzich niet zo heel ingewikkeld. Wil je een Xbox Series voor de exclusives? Bespraar je op dit moment je geld, en wacht tot er meer zijn. Of je koopt er nu wél 1, en geniet van alle 'Quality of Life' verbeteringen die je erbij 'kado' krijgt. Dat is onder andere het sneller laden (en ja, dat is veel sneller dan je met een SSD in je One X voor elkaa krijgt), (meerdere games in) Quick Resume, en domweg het feit dat aardig wat games op hogere FPS en/of resolutie draaien dan op de vorige generatie. En dan hebben we zaken als FPS boost en Auto HDR nog niet genoemd.
Wij kunnen niet voor jou bepalen of 1 van bovenstaande punten een reden is om nu over te stappen. Ik weet wel dat ik persoonlijk echt nimmer nooit meer terug wil, vanaf de 1e minuut dat ik mijn Series X aangezet heb.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik weet niet precies wat je wilt horen, of lezen? Maar het zijn toch prima reacties, dat iemand zegt dat een deal er voorlopig niet in zit is zo gek niet toch?Noresponse schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:33:
Zo wat een verschil qua niveau met PS5 gebruikers als het gaat om antwoorden en commentaar. Ik ga er maar vanuit dat niet iedereen zo is. Voor de mensen met de juiste opmerkingen bedankt en dat quick access klinkt ook wel erg intressant, maar dan moet je volgens mij je xbox op standbye zetten en ik zet hem altijd uit.
Tenzij je positief bedoeld, maar dat lijkt uit je berichtgeving niet echt naar voren te komen. Ik heb zowel een ps5 als xbox, maar vind over het algemeen de playstation bezitters een stuk kinderachtiger. Maargoed, die console wars hebben we wel voldoende gevoerd.
Mocht je twijfelen over de power van de series X, zou ik zondag de E3 eens checken, misschien dat je dan overtuigd raakt. Ofniet, dat is voor mij ook nog spannend. De xbox staat momenteel grotendeels stof te happen, wachtende op een vette game.
Je vraag was ook niet echt smart geformuleerd… dan krijg je ook geen smart geformuleerde antwoordenNoresponse schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:33:
Zo wat een verschil qua niveau met PS5 gebruikers als het gaat om antwoorden en commentaar. Ik ga er maar vanuit dat niet iedereen zo is. Voor de mensen met de juiste opmerkingen bedankt en dat quick access klinkt ook wel erg intressant, maar dan moet je volgens mij je xbox op standbye zetten en ik zet hem altijd uit.
En zoals ik aangaf. Voor iemand die aangeeft dat je veel hebt ingelezen en video’s hebt gezien en je dan nog afvragen of er eigenlijk wel een verschil is tussen de One X en de Series X, tja dan heb je volgens mij niet echt heel veel ingelezen.
Ik zie niet in waarom je een opmerking zou plaatsen dat insinueert dat volk in Topic X 'beter' is dan topic Y. Dat komt nogal uit de hoogte over, zeker als ik kijk naar wat voor reacties je gekregen hebt.Noresponse schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:33:
Dat gezegd hebbende: Quick Resume werkt ook bij complete shutdown c.q stroom los.
Ik had ook een One X, nu Series X. En tja, het zijn dezelfde games (voor nu). Alleen alles draait een stuk soepeler. Waar ik eerst steeds vaker ergerde aan lange laadtijden, is alles nu een stuk sneller. En geen haperingen in zware scenes.Noresponse schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:44:
Ik lees veel en wat youtube filmpjes gezien, maar is het uberhaupt op dit moment wel intressant om over te stappen van de xbox one X naar Series X. Ik heb wat games gezien en minimaal verschil met veel games , hoewel series X iets scherper is het een fractie.
Sure je kan wachten op een deal, maar waarom zouden ze een deal doen als de voorraad nog steeds direct uit verkocht raakt? En als je weet dat je hem toch een keer gaat halen ooit, kan je hem net zo goed nu halen. Wellicht 50 euro duurder nu, dan als je wacht op een deal. Maar als je hem nu haalt, dan heb je ook een jaar langer profijt van deze changes (of net wat het verschil is in tijd/geld).
(Edit: Dus ja, persoonlijk zou ik het doen, en ik heb er geen spijt van. Maar 500 euro blijft een bak geld. Maar als je hem toch ooit gaat halen, zou ik hem gewoon nu halen dus)
[ Voor 7% gewijzigd door Barryvdh op 09-06-2021 16:00 ]
De vraag is of je ooit een seriesx gaat kopen of niet. Als je denkt van wel, is de vraag is het interessant om te wachten?Noresponse schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:44:
Als ik naar mijn ervaringen kijk - even toegespits op niet seriex games specifiek: Ja, het blijven dezelfde games, maar de snelheid van zowel spelen/laden alsook een game 'starten' zijn voor mij wel echt grote winst. Je pakt gewoon sneller 'even' de controller. Heb je wel een TV / monitor die 120hz danwel 4K weer kan geven? Dat maakt (voor mij) ook wel een verschil in de beleving moet ik zeggen.
Dat is dan nog los gamepass & de games die bij E3 ongetwijfeld aangekondigd gaan worden waardoor je genoeg 'future value' haalt uit de xseriesx.
En daar bovenap als je de One X wilt verkopen krijg je daar nu ook meer voor terug dan wanneer de Series X in de aanbieding is. Netto hoeft het je dus niet veel extra te kosten om nu al van de Series X te genieten.Barryvdh schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:59:
[...]
Ik had ook een One X, nu Series X. En tja, het zijn dezelfde games (voor nu). Alleen alles draait een stuk soepeler. Waar ik eerst steeds vaker ergerde aan lange laadtijden, is alles nu een stuk sneller. En geen haperingen in zware scenes.
Sure je kan wachten op een deal, maar waarom zouden ze een deal doen als de voorraad nog steeds direct uit verkocht raakt? En als je weet dat je hem toch een keer gaat halen ooit, kan je hem net zo goed nu halen. Wellicht 50 euro duurder nu, dan als je wacht op een deal. Maar als je hem nu haalt, dan heb je ook een jaar langer profijt van deze changes (of net wat het verschil is in tijd/geld).
(Edit: Dus ja, persoonlijk zou ik het doen, en ik heb er geen spijt van. Maar 500 euro blijft een bak geld. Maar als je hem toch ooit gaat halen, zou ik hem gewoon nu halen dus)
XBox Series X: BloodyB2121
Edit/ fuck me… robot honden…
Hmmm ik weet het nog niet. Fucking 2042…
Hoe verder in de toekomst hoe meer geneuzel qua rare wapens, voertuigen, perks etc.
Gameplay reveal op 13 juni. Die maar even afwachten
[ Voor 74% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2021 17:13 ]
Die tornado kan wel voor gekke dingen gaan zorgen,ben erg benieuwd hoe dat qua destruction eruit gaat zien.uchiha tijntje schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:59:
Nog 2 minuutjes voor BF6. Hoop modern maar niet hypermodern.
Edit/ fuck me… robot honden…
Hmmm ik weet het nog niet. Fucking 2042…
Hoe verder in de toekomst hoe meer geneuzel qua rare wapens, voertuigen, perks etc.
https://forum.xboxera.com...er-15th/7016/140?u=staffy
Die single player maakt me niet, ik speel toch enkel mp maar slechts 7 maps is erg karig. Hopelijk kloppen de geruchten en zit de game dag 1 in Game Pass. Anders is het wachten op extra content voor ik de game ga kopen.devilsnight schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:12:
[...]
Die tornado kan wel voor gekke dingen gaan zorgen,ben erg benieuwd hoe dat qua destruction eruit gaat zien.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Same here. Ik vind een SP tof maar de SP van 5 deed mij heel weinig. 4 was beter. De Bad Company campaigns waren top!Lekker Ventje schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:21:
[...]
Die single player maakt me niet, ik speel toch enkel mp maar slechts 7 maps is erg karig. Hopelijk kloppen de geruchten en zit de game dag 1 in Game Pass. Anders is het wachten op extra content voor ik de game ga kopen.
Maar hier mag niet de volle mep voor gevraagd worden, maar gaat wel gebeuren. Misschien dat er geen tijd voor campaign was ivm covid? Prioriteiten moesten gesteld worden, dus MP only. Zou kunnen.
Dat vond ik nog tot daar aan toe, maar het moment dat iemand uit z'n straaljager 'stapt', een ander vliegtuig neerschiet en weer terug in de cockpit terecht komt.... Je kunt ook gewoon te ver gaan
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
:strip_exif()/f/image/hgjw1jQOV2iQgPFCicr4P4Dr.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij heeft geen ongelijk, maar mag dit 70 dollar/80 euro kosten?
[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 09-06-2021 17:31 ]
Ja hoor. Als het een goede MP game is die ik 100-en uren speel, waarom niet? Liever geen SP dan een slechte SP. Die van Battlefield V was niet goed.devilsnight schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:28:
[Afbeelding]
Hij heeft geen ongelijk, maar mag dit 70 dollar/80 euro kosten?
Maar als er soort van killstreaks in zitten voor robot honden etc, dan ben ik er heel snel klaar mee. Killstreaks zijn echt de reden waarom ik eigenlijk geen CoD meer speel.
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2021 17:42 ]
Deed mij denken aan Just Cause...BM schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:28:
[...]
Dat vond ik nog tot daar aan toe, maar het moment dat iemand uit z'n straaljager 'stapt', een ander vliegtuig neerschiet en weer terug in de cockpit terecht komt.... Je kunt ook gewoon te ver gaan
Laat ik gewoon niet te pessimistisch worden en vooral niet als een zure ouwe pruim overkomen, maar echt ik wordt te oud voor die shit. Jeugdige gassies zullen het allemaal helemaal geweldig vinden, maar not my cup of thea.
[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 09-06-2021 17:48 ]
Oh gelukkig, ik ben niet de enige.BM schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:28:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 09-06-2021 17:46 ]
- Klobrille
[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 09-06-2021 17:58 ]
Dat is toch gewoon een knip oog naar wat spelers in BF4 ook voor elkaar kregen?BM schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:28:
[...]
Ik kijk het nog wel even aan. BF3 en BF4 met heel veel plezier gespeeld. Ook de 1942 grijs gespeeld. Maar "grootschalige battles met 128 man" schrikken mij juist af. In BF4 ook altijd die 64 man servers vermeden.
Geen SP is geen probleem voor mij. Op de Bad Company games na sowieso nooit de single-player aangeraakt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Maar dat was een knipoog naar mensen die dit daadwerkelijk deden in BF3 en 4, tof juist dat ze deze ‘Battlefield moments’ omarmen vind ik.BM schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:28:
[...]
edit, what hierboven al gezegd wordt zie ik nu.
Hier de BF3 video :
Wel jammer om te lezen dat er maar 7 Maps zullen zijn bij de release. Er is ook geen singleplayer campaign. Meer info hier :
https://www.polygon.com/2...ate-announcement-gameplay
[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 09-06-2021 18:27 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Blij dat ik Chivalry 2 gehaald heb
Ik denk ook wel dat ik het koop als ik het inderdaad voor 500 euro bij coolblue of bol betaal. ik heb al 3 controllers en de games die ze er vaak bij leveren zijn ook niet altijd de games die je wil spelen. Ik heb reeds een flag geplaatst op een aantal links als die veranderen.Barryvdh schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:59:
[...]
Ik had ook een One X, nu Series X. En tja, het zijn dezelfde games (voor nu). Alleen alles draait een stuk soepeler. Waar ik eerst steeds vaker ergerde aan lange laadtijden, is alles nu een stuk sneller. En geen haperingen in zware scenes.
iedereen bedankt voor de replies
Volgens klobrille niet in gamepass, wel korting
Battlefield 2042 looks incredible. Gameplay on Sunday.
— Klobrille (@klobrille) 9 juni 2021
EA Play/Xbox Game Pass Ultimate will receive special benefits.
- Free 10-hour trial starting October 15
- Beta Early Access
- Monthly rewards
- 10% off the Battlefield 2042 pre-order
4K trailer: https://t.co/NUoqeD2ZQA pic.twitter.com/jn8fBhU8si
E3 wolfenstein teaser?
Universes: Collided
— Xbox (@Xbox) 9 juni 2021
Dinner: Served pic.twitter.com/EHeflWTSSu
[ Voor 63% gewijzigd door drakiesoft op 09-06-2021 19:59 ]
Ja, net even gekeken op Xbox store. Voor 71,99 kan je digital standard version kopen als je gamepass hebt voor series X/S.drakiesoft schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:53:
Ik wil eerst wel de gameplay zien.
Volgens klobrille niet in gamepass, wel korting
Dat valt dus wel mee vergeleken met de huidige prijzen van nieuwe releases digitaal.
Over de trailer en info zelf. Over het algemeen wel positief. Ben niet zo van de futuristische wapens, maar zo lang het nog doorontwikkelde versies zijn van wat er nu op de markt is vind ik het prima.
Komende zondag dus gameplay. Hopelijk beelden van Series X.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/6o6R8BWJWgRlf2Tofa2mjcpz.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/CaxhQFjTEo3DqCOI82y04mMw.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/79PCQMeIPQ1zovPGYxgGE7OP.jpg?f=fotoalbum_tile)