"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Kan je die "leaving soon" games blijven spelen als je ze gedownload hebt?
Nee.WokeBroke schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:50:
Elke keer als ik die Alice zie, hoop ik dat er een keer een nieuwe versie van komt. En stiekem ook banjo kazooie.
Kan je die "leaving soon" games blijven spelen als je ze gedownload hebt?
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-06-2021 15:52 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Eigenlijk wel toch? Met "leaving soon" staan ze er nog op
Xbox Live: Springbok NL
Thx!
Edit: Hmm hoe kan het dat het selecteren van Xbox One X enhanced samen met Optimised for Series X|S een andere resultaat geeft dan als ik ze los van elkaar selecteert als optie? Ik zou verwachten dat je dan beide gecombineerd zou zien in het overzicht maar dat lijkt niet te gebeuren?
Edit 2: Zou fijn zijn als er ook een FPS boost categorie bijkomt. Die zit wel al in het menu van gamepass zelf op de xbox
Oke ik blijf editen maar als ik op platformer klik zie ik Ori nergens verschijnen. Het idee is leuk van zo'n site, maar dat moet ie wel up-to-date zijn en blijven
[ Voor 61% gewijzigd door Kaasje123 op 04-06-2021 16:39 ]
Het is een and, niet een or. Oftewel als je beide tags aanzet dan zoek je games die ze beiden hebben, niet een van beiden.Kaasje123 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:28:
[...]
Thx!
Edit: Hmm hoe kan het dat het selecteren van Xbox One X enhanced samen met Optimised for Series X|S een andere resultaat geeft dan als ik ze los van elkaar selecteert als optie? Ik zou verwachten dat je dan beide gecombineerd zou zien in het overzicht maar dat lijkt niet te gebeuren?
Edit 2: Zou fijn zijn als er ook een FPS boost categorie bijkomt. Die zit wel al in het menu van gamepass zelf op de xbox
Oke ik blijf editen maar als ik op platformer klik zie ik Ori nergens verschijnen. Het idee is leuk van zo'n site, maar dat moet ie wel up-to-date zijn en blijven
Gamertag: FinrazielNL
Die is niet helemaal eerlijk toch? Zitten veelal dezelfde games tussen? Zo wordt het film aanbod van Netflix ook een veelvoud groter als je er zo naar kijkt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat is wel diegene waar je mee moet beginnen he? Zat er ook al aan te denken om te spelen dit weekenddevilsnight schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:40:
Ben zelf nu helemaal hooked aan Yakuza 0. Wat een geweldig combat systeem ook zeg, genoeg diepgang te vinden en het geeft echt een kick, schitterend. Daarnaast een erg tof verhaal en de substories zijn erg leuk gedaan ook.
Als je op chronologische volgorde wilt spelen, yes. Qua verhaal is dit het beste. Het zal ongetwijfeld even wennen worden zodra ik bij een oudere game aankom die voor PS2 of 3 gemaakt is, maar ach, dat is niet zo'n ramp.MrGizMo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:53:
[...]
Dat is wel diegene waar je mee moet beginnen he? Zat er ook al aan te denken om te spelen dit weekend
Ik denk dat ik gewoon die 100 piek ga neerleggen voor de "officiële" headset, vooral vanwege de ingebouwde Xbox Wireless functionaliteit. De bass even naar beneden gooien met de equalizer en lekker gamen maar.
Verwijderd
Voor €100 is het een prima ding, maar je kan geen wonderen verwachten voor dat bedrag.mrtl schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:13:
De Xbox Wireless Headset is prima toch? Even gekeken naar de review hier op Tweakers, maar de reviewer snapt niet wat Dolby Atmos for Headphones is, en denkt dat dit alleen ondersteunt wordt door bepaalde headsets. Heel vreemde conclusie die zich meerdere malen herhaalt in de hele tekst, en waardoor ik ook niet geloof wat de rest van de resultaten zijn eigenlijk. Zelfde met DTS Headphone:X, wat ik helemaal niet tegenkom.
Ik denk dat ik gewoon die 100 piek ga neerleggen voor de "officiële" headset, vooral vanwege de ingebouwde Xbox Wireless functionaliteit. De bass even naar beneden gooien met de equalizer en lekker gamen maar.
Van de week was ie 2x op voorraad bij bol. dus heb hem maar snel gekochtmrtl schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:13:
De Xbox Wireless Headset is prima toch? Even gekeken naar de review hier op Tweakers, maar de reviewer snapt niet wat Dolby Atmos for Headphones is, en denkt dat dit alleen ondersteunt wordt door bepaalde headsets. Heel vreemde conclusie die zich meerdere malen herhaalt in de hele tekst, en waardoor ik ook niet geloof wat de rest van de resultaten zijn eigenlijk. Zelfde met DTS Headphone:X, wat ik helemaal niet tegenkom.
LAD heb ik nog niet gespeeld, ik zou het niet weten. Is het niet hetzelfde als in 0?Farabi schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:27:
Ik heb een iron hammer gekocht bij yakuza like a dragon maar deze verschijnt niet in mijn gear? Hoe gebruik ik deze?
Dit is nice nieuws!
Xbox Series X|S will support AMD FidelityFX Super Resolution in the future, IGN reports.
— Klobrille (@klobrille) 4 juni 2021
Microsoft: "At Xbox, we’re excited by the potential of this technology as another great method for developers to increase framerates and resolution. We will have more to share on this soon." https://t.co/3TdH4J1pct pic.twitter.com/7umdBofeoV
Deze kan je als het goed is enkel gebruiken in combinatie met de Foreman class. Mocht je nog niet kunnen wisselen van class, wacht dan nog eventjes tot chapter 5Farabi schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:27:
Ik heb een iron hammer gekocht bij yakuza like a dragon maar deze verschijnt niet in mijn gear? Hoe gebruik ik deze?
Bij ieder wapen staan symbolen die aangeven door welke classes dit wapen gebruikt kan worden.
Edit: tip, wissel het nodige van classes. Iedere class heeft passieve bonussen die actief blijven, ook als je van class wisselt.
[ Voor 11% gewijzigd door Caayn op 05-06-2021 08:22 ]
Like a Dragon is turn baseddevilsnight schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:25:
[...]
LAD heb ik nog niet gespeeld, ik zou het niet weten. Is het niet hetzelfde als in 0?
Dit is nice nieuws!
Er wordt ook gerefereerd naar Dragon Quest door de personages zelf.
Waar doe ik van class wisselen? Zit in chapter 7.Caayn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 08:17:
[...]
Deze kan je als het goed is enkel gebruiken in combinatie met de Foreman class. Mocht je nog niet kunnen wisselen van class, wacht dan nog eventjes tot chapter 5
Bij ieder wapen staan symbolen die aangeven door welke classes dit wapen gebruikt kan worden.
Edit: tip, wissel het nodige van classes. Iedere class heeft passieve bonussen die actief blijven, ook als je van class wisselt.
Bij Hello Work kan je van classes wisselen.Farabi schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:12:
[...]
Waar doe ik van class wisselen? Zit in chapter 7.
Ik heb het spel gedownload, verwacht straks de komende week weer iets meer tijd te hebben. Wil het best uitproberen, als je mij je gamertag even via PB deelt zal ik je toevoegen en kunnen we misschien een keer een party vormen. Ben wel benieuwd naar het speluchiha tijntje schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:40:
Nog meer mensen hier die Knock-out City solo hebben gespeeld en denken, het zou leuk als ik een team kan vormen van in totaal 3 of 4 man?
Zoek niet verder. Wij, 2 gasten die enorm ownen in Dodgeball, zoeken nog medetweakers om ons team compleet te maken. Voordelen:
-wij passen je onze ballen! Dus het is vrij intiem.
-wij zijn wel gezellig volgens ons!
-wij winnen veel!
Heb je interesse! Laat het even weten
Voor mensen die geen idee hebben wat knock-out city is, hierbij een filmpje en wat reviews! De game zit in Gamepass (EA play).
Trailer:
[YouTube: This Is Knockout City: Official Gameplay Trailer]
Een clip van mij waaruit misschien blijkt dat ik eigenlijk geen teamgenoot nodig heb (1 vs 3) maar dat is toch echt wel zo
[YouTube: 1vs3 Knock-out City]
En linkje naar metacritic: https://www.metacritic.com/game/switch/knockout-city
Ben benieuwd wat dit kan gaan betekenen voor games als we cross gen achter ons gaan laten.
Iemand al uitgerekend hoe laat de E3 persconferentie van MS begint?
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2021 11:07 ]
Yep, I know. Ik bedoelde meer op het gebied van inventory management zeg maar. Yakuza vanaf nu zal sowieso turn-based zijn hé. LAD zal wel een groot succes zijn dan. Ben er zelf niet blij mee, vooral omdat het combat systeem in 0 al zo geweldig is, zoiets krijg je niet met turn-based. Gelukkig is Judgment er nog.Caayn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 08:20:
[...]
Like a Dragon is turn based
Er wordt ook gerefereerd naar Dragon Quest door de personages zelf.
Tom Warren van The Verge tweete dat dit heel wat kan gaan betekenen voor fps boost games ook voor vooral de resolutie. Dat is echt top, want hoe tof het ook is dat FarCry 5,Fallout 4 etc in 60fps draaien nu, de significante resolutie verlaging is een zware domper.uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:03:
[...]
Ben benieuwd wat dit kan gaan betekenen voor games als we cross gen achter ons gaan laten.
Iemand al uitgerekend hoe laat de E3 persconferentie van MS begint?Kan ik dat in mijn agenda zetten.
Xbox show is als het goed is 19:00
Vrijdag begint Summer Game Fest. Hier het hele schema van alles, want er is genoeg op zaterdag al.
https://kotaku.com/heres-...dlvrit&utm_content=kotaku
Ah, excuus.devilsnight schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:08:
[...]
Yep, I know. Ik bedoelde meer op het gebied van inventory management zeg maar. Yakuza vanaf nu zal sowieso turn-based zijn hé. LAD zal wel een groot succes zijn dan. Ben er zelf niet blij mee, vooral omdat het combat systeem in 0 al zo geweldig is, zoiets krijg je niet met turn-based. Gelukkig is Judgment er nog.
19:00 tot 20:30uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:03:
[...]
Iemand al uitgerekend hoe laat de E3 persconferentie van MS begint?Kan ik dat in mijn agenda zetten.
Althans dat maakte mijn agenda er van toen ik de afspraak toevoegde via de website.
Hier even op add to calendar klikken: https://www.xbox.com/en-US/xbox-bethesda-games-showcase
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ah handig. ThanksBM schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:29:
[...]
19:00 tot 20:30
Althans dat maakte mijn agenda er van toen ik de afspraak toevoegde via de website.
Hier even op add to calendar klikken: https://www.xbox.com/en-US/xbox-bethesda-games-showcase
We waren de JRPG Tales of ook kwijt, is weer terug. Dragon Quest hebben we nu, top hoor.
[Twitter: https://mobile.twitter.com/_XboxNews/status/1401109568910991362]
[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 05-06-2021 12:02 ]
Daar heb ik zo mijn twijfel over. FPS boost wordt door MS gedaan op systeemniveau, de oorspronkelijke code wordt niet aangepast. De flexibiliteit zit alleen in het kiezen voor de XBox One (S) of XBox One X (als die er is) versie. Het liefst kiezen ze natuurlijk voor de X versie, maar ze hebben een stabiele FPS heilig verklaart. Alles draait nog altijd in BC, dus zonder de volledige capaciteit van de Series machines ter beschikking te hebben. Als de One X versie dan niet stabiel op 60/120 FPS te draaien is dan twijfelen ze niet om terug te vallen op de One S versie.devilsnight schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:11:
[...]
Tom Warren van The Verge tweete dat dit heel wat kan gaan betekenen voor fps boost games ook voor vooral de resolutie. Dat is echt top, want hoe tof het ook is dat FarCry 5,Fallout 4 etc in 60fps draaien nu, de significante resolutie verlaging is een zware domper.
FSR, net als DLLS, is niet zomaar een filtertje dat je los kan laten op de output aan het einde van de rit. Het is een techniek die geïntegreerd moet worden in de keten en vraagt dus om (ingrijpende) aanpassingen in de code. Het is dus niet iets dat MS achteraf op systeemniveau toe kan passen.
Ik zie FSR vooral van toepassing zijn op toekomstige current gen exclusieve titels. 60 FPS met RT is op 4k te hoog gegrepen voor de nieuwe consoles. Maar wellicht is het wel mogelijk om die kwaliteit te renderen op 1080p en dan met FSR te reconstrueren naar 4k en zo toch de 60 FPS met RT droom waar te maken voor deze generatie.
De combat in Yakuza 0 - 6 is fantastisch maar vond turn based in Yakuza 7 nog leuker. Past perfect!devilsnight schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:08:
[...]
Yep, I know. Ik bedoelde meer op het gebied van inventory management zeg maar. Yakuza vanaf nu zal sowieso turn-based zijn hé. LAD zal wel een groot succes zijn dan. Ben er zelf niet blij mee, vooral omdat het combat systeem in 0 al zo geweldig is, zoiets krijg je niet met turn-based. Gelukkig is Judgment er nog.
Vond persoonlijk Judgment helaas niet zo leuk als de Yakuza games. Game heeft een hoop irritante missies.
Deze man belooft en levert het ook !devilsnight schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:59:
Echt allemaal dankzij Phil Spencer hoor. Dit zijn franchises net als Yakuza die geen big sellers zijn zoals op Playstation. Toch heeft de man echt zijn best gedaan voor de fans om het voor elkaar te krijgen. Kudos!
We waren de JRPG Tales of ook kwijt, is weer terug. Dragon Quest hebben we nu, top hoor.
[Embed]
Sterkste console, meer focus op games, luisteren naar kritiek, meer exclusives, meer grip op de japanse markt.
Hij heeft het toch allemaal maar mooi geflikt !
Afgezien daarvan vind ik het echt zo’n typisch amerikaanse nagemaakte kwal, maar dat is persoonlijk.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je haalt de woorden uit mijn mondjustifire schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:06:
[...]
Deze man belooft en levert het ook !
Sterkste console, meer focus op games, luisteren naar kritiek, meer exclusives, meer grip op de japanse markt.
Afgezien daarvan vind ik het echt zo’n typisch amerikaanse nagemaakte kwal, maar dat is persoonlijk.
Die gast heeft veel goeds voor xbox gedaan de afgelopen jaren en ik heb eens een video gezien hoe hij binnen MS is gegroeid nadat hij als intern is begonnen en meegewerkt heeft aan Encarta. Sinds dat hij aan het roer staat, zijn er veel positieve veranderingen gekomen!
Maar... Hij heeft wel idd echt zo'n misselijke Amerikaanse kop op, past in het rijtje Bob Saggat, Ross Geller, etc
Zijn gt staat gewoon in zijn signatureBlaauw87 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:04:
[...]
Ik heb het spel gedownload, verwacht straks de komende week weer iets meer tijd te hebben. Wil het best uitproberen, als je mij je gamertag even via PB deelt zal ik je toevoegen en kunnen we misschien een keer een party vormen. Ben wel benieuwd naar het spel
justifire schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:06:
[...]
Deze man belooft en levert het ook !
Hij kan er niks aan doen dat ie er zo uit ziet.JDL15 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:37:
[...]
Je haalt de woorden uit mijn mond![]()
Die gast heeft veel goeds voor xbox gedaan de afgelopen jaren en ik heb eens een video gezien hoe hij binnen MS is gegroeid nadat hij als intern is begonnen en meegewerkt heeft aan Encarta. Sinds dat hij aan het roer staat, zijn er veel positieve veranderingen gekomen!
Maar... Hij heeft wel idd echt zo'n misselijke Amerikaanse kop op, past in het rijtje Bob Saggat, Ross Geller, etc
Zelf vind ik hem juist overkomen als een hele relaxte gast. In interviews komt ie echt oprecht over ook. Dat kan ik niet echt zeggen van Don Mattrick of de Sony dude.
[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 05-06-2021 17:21 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://gamer.nl/artikele...te-komt-in-september-uit/
[ Voor 33% gewijzigd door JDL15 op 05-06-2021 19:15 ]
Fake. De tweet is ook verwijderd. Ik zie eerlijk gezegd deze langlopende ps serie niet zo snel op xbox komen.devilsnight schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:59:
Echt allemaal dankzij Phil Spencer hoor. Dit zijn franchises net als Yakuza die geen big sellers zijn zoals op Playstation. Toch heeft de man echt zijn best gedaan voor de fans om het voor elkaar te krijgen. Kudos!
[Embed]
:strip_exif()/f/image/SfIVtREt0nKxbv3BHyajSooL.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan 8 juni lekker met Chivalry 2 aan de slag
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 05-06-2021 23:57 ]
Ja dat vind ik het mooie van alles. Een paar jaar geleden zei hij dat er echt dingen moesten gaan veranderen, de focus op sterke hardware moest terugkomen en ze zouden qua specs niet meer onder de concurrent komen, en daar was toen de One X en Series X.Rivanov schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:21:
Phil is gewoon top. Komt lekker casual en normaal over ipv de standaard corporate bobo. Bij hem geloof je gewoon oprecht wat hij zegt.
Game Pass, en de focus op allemaal nieuwe studio's. We moeten weliswaar nog even wachten, maar het is allemaal heel erg veelbelovend. Maar toen de man dit allemaal riep had je talloze mensen online die zeiden "talk is cheap", dat ie zijn beloftes niet waar maakt. En zie nu
Sega Atlus zit financieel in zwaar weer, en hebben al aangekondigd dat meer voornamelijk Atlus franchises naar het andere platforms gaan komen op korte termijn. Van Yakuza zei iedereen hetzelfde en de Xbox is nu de beste plek om de franchise te spelen. Persona is slechts een kwestie van tijd.maghribier schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 23:14:
[...]
Fake. De tweet is ook verwijderd. Ik zie eerlijk gezegd deze langlopende ps serie niet zo snel op xbox komen.
Ben er 90% zeker van dat ze gewoon het Yakuza model gaan herhalen en de hele franchise over een jaar verspreid naar Game Pass gaan brengen. Ze hebben niks te verliezen en Sony's markt is te klein om exclusief te blijven als ze met hun franchises meer Westers publiek willen aantrekken.
Zag ook zojuist op XboxEra dat de moderator Shpeshal_Ed en Jez Corden van Windows Central al een tijdje lopen te teasen over P5. Niks is nog zeker, maar ik zie het ook zeker wel gebeuren.sohus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 00:26:
[...]
Sega Atlus zit financieel in zwaar weer, en hebben al aangekondigd dat meer voornamelijk Atlus franchises naar het andere platforms gaan komen op korte termijn. Van Yakuza zei iedereen hetzelfde en de Xbox is nu de beste plek om de franchise te spelen. Persona is slechts een kwestie van tijd.
Ben er 90% zeker van dat ze gewoon het Yakuza model gaan herhalen en de hele franchise over een jaar verspreid naar Game Pass gaan brengen. Ze hebben niks te verliezen en Sony's markt is te klein om exclusief te blijven als ze met hun franchises meer Westers publiek willen aantrekken.
ik vind turn-based echt verschrikkelijk. het haalt me helemaal uit het verhaal en dat was juist waar yakuza heel sterk in was. ik zit al 2 uur te levelen om een personage te verslaan. ik ben er nu wel klaar mee. de verkoop gaat definitief door. dit was de 2e keer dat ik het spel heb gekocht om alsnog een kans te geven. mijn favoriete spel-reeks is naar de klote geholpen in mijn optiek. maar andere hebben er weer plezier van.devilsnight schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:08:
[...]
Doodzonde he. Ik vind het ook een erg drastische beslissing van de studio om meteen te zeggen Yakuza is vanaf nu turn-based. Ok, ze hebben heel wat games gemaakt nu met real-time combat, maar het werkt, en hoe! Heerlijk die trappen, klappen die je kunt uitdelen. Die verschillende vecht styles zijn super tof en je merkt daar niks meer van met turn-based, slaapverwekkend is het vind ik.Farabi schreef op zondag 6 juni 2021 @ 01:16:
[...]
ik vind turn-based echt verschrikkelijk. het haalt me helemaal uit het verhaal en dat was juist waar yakuza heel sterk in was. ik zit al 2 uur te levelen om een personage te verslaan. ik ben er nu wel klaar mee. de verkoop gaat definitief door. dit was de 2e keer dat ik het spel heb gekocht om alsnog een kans te geven. mijn favoriete spel-reeks is naar de klote geholpen in mijn optiek. maar andere hebben er weer plezier van.
Maak dan vanaf nu spin-off titels met TB combat en laat de mainline gewoon real-time. Maar ja, Judgment is er nog die in de trailer van 2 wel laat zien hoe geweldig de combat is. Alleen schijnen er wel zeer irritante missies in te zitten.
In other news...
60fps voor WDL has arrived! AL twee dagen ofzo zie ik.
Ziet er beter uit dan ik een paar dagen geleden dacht. Ga deze dus alsnog wel oppakken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
spoiler: het lukt, maar niet zoals je dacht.
B
Waar was je in de game? Ik ben aardig ver maar heb nog geen één keer echt hoeven levelen. De game heeft tot dusver geen grind iig. Vind eerlijk gezegd de gevechten zelfs ietwat te makkelijk. Als je alle side stories doet voordat je naar de main missions gaat en de juiste armor en wapens hebt e.d. ben je volgens mij steeds powered genoeg (zelfs ietwat overpowered) om snel door de turn based gevechten heen te gaan. En de side stories zijn imo het leukst!Farabi schreef op zondag 6 juni 2021 @ 01:16:
[...]
ik vind turn-based echt verschrikkelijk. het haalt me helemaal uit het verhaal en dat was juist waar yakuza heel sterk in was. ik zit al 2 uur te levelen om een personage te verslaan. ik ben er nu wel klaar mee. de verkoop gaat definitief door. dit was de 2e keer dat ik het spel heb gekocht om alsnog een kans te geven. mijn favoriete spel-reeks is naar de klote geholpen in mijn optiek. maar andere hebben er weer plezier van.
Ik vind het een fantastische beslissing. Na 6 games + Judgment was voor mij de rek er met die beat em up gameplay wel een beetje uit. Turnbased past ook perfect bij Yakuza en helemaal bij 7 (het is vaak ook echt hilarisch). Ik zou je er iig niet door laten afschrikken en de game als je 6 uit hebt (hopelijk tegen die tijd in Gamepass) gewoon even proberen. De karakters, het verhaal en de side stories zijn het absoluut waard.Doodzonde he. Ik vind het ook een erg drastische beslissing van de studio om meteen te zeggen Yakuza is vanaf nu turn-based. Ok, ze hebben heel wat games gemaakt nu met real-time combat, maar het werkt, en hoe! Heerlijk die trappen, klappen die je kunt uitdelen. Die verschillende vecht styles zijn super tof en je merkt daar niks meer van met turn-based, slaapverwekkend is het vind ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 06-06-2021 09:08 ]
Verwijderd
Prachtkerel en altijd zo lekker gewoon 'because i'm an idiot' dicht bij de gebruikerdrakiesoft schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:22:
SSD vervangen!
spoiler: het lukt, maar niet zoals je dacht.
B[YouTube: Xbox Series X SSD Replacement & Cloning Experiments]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2021 09:09 ]
Chapter 7. Waar vind je die side-story's? Ik zoek de hele tijd gevechten op straat en doe hero-jobs. Maar dat gaat traag.Timothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:06:
[...]
Waar was je in de game? Ik ben aardig ver maar heb nog geen één keer echt hoeven levelen. De game heeft tot dusver geen grind iig. Vind eerlijk gezegd de gevechten zelfs ietwat te makkelijk. Als je alle side stories doet voordat je naar de main missions gaat en de juiste armor en wapens hebt e.d. ben je volgens mij steeds powered genoeg (zelfs ietwat overpowered) om snel door de turn based gevechten heen te gaan. En de side stories zijn imo het leukst!
[...]
Ik vind het een fantastische beslissing. Na 6 games + Judgment was voor mij de rek er met die beat em up gameplay wel een beetje uit. Turnbased past ook perfect bij Yakuza en helemaal bij 7 (het is vaak ook echt hilarisch). Ik zou je er iig niet door laten afschrikken en de game als je 6 uit hebt (hopelijk tegen die tijd in Gamepass) gewoon even proberen. De karakters, het verhaal en de side stories zijn het absoluut waard.
Lijkt me sterk. Als het ergens zou uitkomen dan is het wel op een nintendo switch waar de fans al jaren lang om een port vragen. Yakuza is ook meer mainstream in vergelijking met persona, dus ook een andere situatie.sohus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 00:26:
[...]
Sega Atlus zit financieel in zwaar weer, en hebben al aangekondigd dat meer voornamelijk Atlus franchises naar het andere platforms gaan komen op korte termijn. Van Yakuza zei iedereen hetzelfde en de Xbox is nu de beste plek om de franchise te spelen. Persona is slechts een kwestie van tijd.
Daar ben ik het mee eens, tot een bepaalde boss in chapter 12. Dat was voor mij de eerste keer dat ik even moest grinden om er doorheen te komen. Was wel een vet gevechtTimothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:06:
[...]
Waar was je in de game? Ik ben aardig ver maar heb nog geen één keer echt hoeven levelen. De game heeft tot dusver geen grind iig. Vind eerlijk gezegd de gevechten zelfs ietwat te makkelijk. Als je alle side stories doet voordat je naar de main missions gaat en de juiste armor en wapens hebt e.d. ben je volgens mij steeds powered genoeg (zelfs ietwat overpowered) om snel door de turn based gevechten heen te gaan. En de side stories zijn imo het leukst!
Als Yakuza je favoriete spel-reeks is dan ken je de side stories toch wel? De korte verhaaltjes? Die kun je in elke chapter overal en nergens op de map vinden. Volgens mij worden ze aangegeven met tekstballonnetje op de map.Farabi schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:04:
[...]
Chapter 7. Waar vind je die side-story's? Ik zoek de hele tijd gevechten op straat en doe hero-jobs. Maar dat gaat traag.
De side stories zijn imo het beste wat Yakuza te bieden heeft. Als je daar nog geen één van gespeeld hebt dan sla je echt een gigantisch groot gedeelte van de Yakuza games over.
[ Voor 18% gewijzigd door Timothy3000 op 06-06-2021 11:37 ]
Ja, ken ik. Maar nooit nodig gehad voorheen omdat ze het systeem toen nog niet omver gegooid hadden.Timothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:36:
[...]
Als Yakuza je favoriete spel-reeks is dan ken je de side stories toch wel? De korte verhaaltjes? Die kun je in elke chapter overal en nergens op de map vinden. Volgens mij worden ze aangegeven met tekstballonnetje op de map.
De side stories zijn imo het beste wat Yakuza te bieden heeft.
Ja. Krijg al genog japanse gekkigheid in de mainstory.Timothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:38:
Maar sla je dan normaal gesproken de side stories in Yakuza over?!?!
Beter dan een paar dagen geleden? Bedoel je dat je de game toen had getest ermee?ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 06:17:
[YouTube: Watch Dogs Legion | 60FPS Patch Comparison | PS5 - Xbox Series S|X]
Ziet er beter uit dan ik een paar dagen geleden dacht. Ga deze dus alsnog wel oppakken.
Ik ga het sowieso een kans geven. Gaat echter wel even duren voordat ik hem haal en/ga spelen want ik doe echt alles in 0 en ga dat voor de andere games ook doen. Alle substories, de minigames, all of it! Wel fijn als het inderdaad niet echt een grind is, want dat zou de boel echt naar beneden halen. Met 0 ook, het is dat ik echt geniet van het vechten, dus ik loop voor geen enkel gevecht weg, maar het moet niet een must worden.Timothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:06:
[...]
[...]
Ik vind het een fantastische beslissing. Na 6 games + Judgment was voor mij de rek er met die beat em up gameplay wel een beetje uit. Turnbased past ook perfect bij Yakuza en helemaal bij 7 (het is vaak ook echt hilarisch). Ik zou je er iig niet door laten afschrikken en de game als je 6 uit hebt (hopelijk tegen die tijd in Gamepass) gewoon even proberen. De karakters, het verhaal en de side stories zijn het absoluut waard.
Ik kan alleen over 0 meepraten nog, maar de main story is juist lekker serieus en sterk, en sommige substories zijn echt heel leuk gedaan. Het is niet dat je nou echt veel moet doen, maar de verhalen zijn erg leuk, je doet echt vaak iets goeds ook.Farabi schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:48:
[...]
Ja. Krijg al genog japanse gekkigheid in de mainstory.
Yakuza 0 (en ongetwijfeld de rest van de franchise) is de perfecte balans tussen serieus en over the top. Main story serious business, alles eromheen is over the top, want het geweld wat gebruikt wordt door een Kiryu en Majima.....dat overleeft niemand, lol. Je ramt zwaarden of messen in hun, je schiet ze talloze keren met een shotgun, ramt hun gezicht in en na afloop is het allemaal OK.
Het hoofdpersonage haalde het ook bij lange na niet bij Kiryu, Goro of Ichiban.
Ik denk dat @Farabi Judgment misschien wel leuker vindt dan Yakuza. Heb je die gespeeld Farabi?
Yep, verhaal was weer sterk. Maar lang niet even boeiend als yakuza.Timothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:42:
En dat laatste miste ik echt enorm in Judgment. Die game was voor mijn gevoel veel serieuzer.
Ik denk dat @Farabi Judgment misschien wel leuker vindt dan Yakuza. Heb je die gespeeld Farabi?
Paar dagen geleden waren er filmpjes van de zombie mode. Die vond ik er echt minder uit zien. Was ook op 1080, dus toen dacht ik dat de hele performance mode daarop zou zitten.devilsnight schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:40:
[...]
Beter dan een paar dagen geleden? Bedoel je dat je de game toen had getest ermee?
/edit: zie: ArthurMorgan in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-06-2021 13:00 ]
In beschrijving staat dat dit pc beelden zijn want die zombie modus is nog in Alpha op pc. Je ziet ook een muisje bv. Dus had verder niks met console performance modus te maken.ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:58:
[...]
Paar dagen geleden waren er filmpjes van de zombie mode. Die vond ik er echt minder uit zien. Was ook op 1080, dus toen dacht ik dat de hele performance mode daarop zou zitten.
/edit: zie: ArthurMorgan in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jemig wat een langdradig spel. Haha.
Pff ok mischien Ben ik een zeikert maar iets korter had ik hem leuker gevonden.
Die hele epilooge was prachtig. Maar ik was blij dat ik eindelijk klaar was. En dan een taart in je face, ga maar boertje spelen. Maar ok zeker een prachtige game. En dankzij quick resume veeel aantrekkelijker om te spelen.
Het is subjectief, dus misschien waardeer ik de protagonist wel uit Judgment. Maar als het 't niet haalt bij Yakuza is dat erg jammer. Zal dus nooit echt een vervanger kunnen worden voor mij in dit geval, als de combat in 7 mij wel smerig zou tegenvallen. Nou ja, we zien wel tegen die tijd.Timothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:42:
En dat laatste miste ik echt enorm in Judgment. Die game was voor mijn gevoel veel serieuzer.
Op naar ronde 2, 100% en 70 goldSecondGuess schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:15:
Gister eindelijk reddead redemption uitgespeeld. Speel het af en toe al sinds release.
Jemig wat een langdradig spel. Haha.spoiler:Na cuba had ik het eigenlijk allang gezien. Toch nog eindeloos doorgeploetert.
Die hele epilooge was prachtig. Maar ik was blij dat ik eindelijk klaar was. En dan een taart in je face, ga maar boertje spelen. Maar ok zeker een prachtige game. En dankzij quick resume veeel aantrekkelijker om te spelen.
Dé eerste of tweede? Durf de spoiler niet aan te klikken, 2 heb ik keihard in de backlog laten belanden.SecondGuess schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:15:
Gister eindelijk reddead redemption uitgespeeld. Speel het af en toe al sinds release.
Jemig wat een langdradig spel. Haha.spoiler:Na cuba had ik het eigenlijk allang gezien. Toch nog eindeloos doorgeploetert.
Oh deel twee. Bij deel een was ik zeventien, toen had ik wat meer tijd om te gamen haha. Maar die eerste was me ook al te langdradig haha .devilsnight schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:27:
[...]
Dé eerste of tweede? Durf de spoiler niet aan te klikken, 2 heb ik keihard in de backlog laten belanden.
Dat einde van deel 1, damn! Maar daarna is wel heel erg tof weer. Ik vond deel 1 subliem, begrijp zelf niet waarom ik 2 zo hard laat liggen. Ok, omstreeks release was ik volop met Witcher 3 bezig en daarna sloeg open world fatigue toe, maar toch!SecondGuess schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:33:
[...]
Oh deel twee. Bij deel een was ik zeventien, toen had ik wat meer tijd om te gamen haha. Maar die eerste was me ook al te langdradig haha .
Echt heel snel gaan spelen zou ik zeggen! Heb em op de ps4 uitgespeeld en nu ik deze week een XSX gevonden heb zag ik RDR2 in gamepass staan, kwam er later achter dat alleen het online gedeelte gratis isdevilsnight schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:24:
[...]
Dat einde van deel 1, damn! Maar daarna is wel heel erg tof weer. Ik vond deel 1 subliem, begrijp zelf niet waarom ik 2 zo hard laat liggen. Ok, omstreeks release was ik volop met Witcher 3 bezig en daarna sloeg open world fatigue toe, maar toch!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Deel 2 eindigt waar deel 1 begint, daarom zou ik graag willen dat ze een remaster van deel 1 maken met de engine van deel 2. Kan je na deel 2 direct beginnen met deel 1.SecondGuess schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:15:
Gister eindelijk reddead redemption 2 uitgespeeld. Speel het af en toe al sinds release.
(of het grinden is de substories spelen maar dat voelt niet echt als grinden omdat ik ze zo leuk vond
[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 06-06-2021 21:40 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Eén ding vindt ik wel jammer aan 0 en wellicht de andere games ook, je kunt pas van outfit veranderen na de story. Ik mag graag dat soort dingen allemaal gebruiken in games, maar nu kan het pas na de main story. Dus ik zorg ervoor dat ik wat substories bewaar, dat er nog wat te doen is in die stad en dan check ik die outfits ook even. Maar echt logica vind ik dit niet van de maker.Timothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:39:
Ik heb in elke chapter elke substory gespeeld (ben pas verder gegaan met de main nadat alle substories die op de map stonden gecleared waren) en ben door middel van de gevechten en experience van al die substories zo geleveld dat ik niet hoef te grinden.
(of het grinden is de substories spelen maar dat voelt niet echt als grinden omdat ik ze zo leuk vond)
RDR2 komt voor RDR verhaaltechnisch. Als je 1 gespeeld hebt zie je natuurlijk bepaalde dingen anders. Maar het is echt zo gemaakt dat het meer dan prima speelbaar is zonder. En als er een remake of zoiets komt is RDR ook prima speelbaar erna.Thalaron schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:52:
Hmmm.. ik heb RDR2 nog staan (recent gekocht in een aanbieding). Kan ik verhaaltechnisch RDR(1) laten voor wat het is… of beter online een filmpje opzoeken? Indien er ooit een remake komt wil ik die wellicht nog een keer meepikken.. maar voor nu..??
Ik moet zelf nog beginnen aan RDR2, maar ik heb een paar maandjes geleden RDR1 gespeeld en ik vond 'm verhaaltechnisch fantastischThalaron schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:52:
Hmmm.. ik heb RDR2 nog staan (recent gekocht in een aanbieding). Kan ik verhaaltechnisch RDR(1) laten voor wat het is… of beter online een filmpje opzoeken? Indien er ooit een remake komt wil ik die wellicht nog een keer meepikken.. maar voor nu..??
Overigens is RDR2 de prequel, dus het verhaal van RDR1 zou je niet nodig moeten hebben om het te begrijpen.
https://news.xbox.com/en-...s-delta-2106-210603-1730/
Gameclips die te donker waren zouden moeten zijn gefixt, happy sharing!
ik lees nu dat je juist xp gained met gevechten en niet met sub-story's, wat ik al dus al eerder dacht. goed, na level 22 ging de boss in chapter 7 als een eitje. dus ik moet veel gevechten opzoeken o.a. met hero missies. ik zit gelukkig weer helemaal in het spel.Timothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:39:
Ik heb in elke chapter elke substory gespeeld (ben pas verder gegaan met de main nadat alle substories die op de map stonden gecleared waren) en ben door middel van de gevechten en experience van al die substories zo geleveld dat ik niet hoef te grinden.
(of het grinden is de substories spelen maar dat voelt niet echt als grinden omdat ik ze zo leuk vond)
ik vind het verhaal heel vet. ik moet dit spel gewoon uitspelen
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 07-06-2021 01:53 ]
Door de substories te spelen ipv random gevechten aan te gaan is het niet echt een grind.
Ik zou ze sowieso niet overslaan iig. Die substories zijn het beste van LAD te bieden heeft imo.
[ Voor 31% gewijzigd door Timothy3000 op 07-06-2021 06:47 ]
Nogal!!!! As zondag 19u met een bak popcorn en bier voor de tv. Ik lees en zie ook steeds meer over MS en de aankoop van een nieuwe IP/studio acquisition, niet van de minste:Springbokkie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:39:
Het is dé week voor de Xbox & Bethesda showcase komende zondag. Zijn we al excited/hyped, guys and gals?
:strip_exif()/f/image/yHeJRAE2j0anvx5jL4VGCz5I.jpg?f=fotoalbum_large)
Spannende tijden...
En Halo Infinite footage met een mogelijke release in september, damnn dat zou echt sweet zijn. Dan hopelijk in november/december BF 6 op Gamepass.
Ach ja, ik droom helaas altijd van best case scenarios
Vorig weekend Yakuza Like a Dragon uitgespeelt en kan bovenstaande bevestigen.Timothy3000 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:36:
[...]
Als Yakuza je favoriete spel-reeks is dan ken je de side stories toch wel? De korte verhaaltjes? Die kun je in elke chapter overal en nergens op de map vinden. Volgens mij worden ze aangegeven met tekstballonnetje op de map.
De side stories zijn imo het beste wat Yakuza te bieden heeft. Als je daar nog geen één van gespeeld hebt dan sla je echt een gigantisch groot gedeelte van de Yakuza games over.
Er zitten echt leuke onderdelen bij, en vrij veel content zit achter sub stories.
Erg mee vermaakt en ga ik zeker nog een keer mee verder.
Merkte wel dat ik de tweede deel wel vrij veel dezelfde skills en party setup gebruikte.
Deel 2 is in alles superieur aan deel 1 en wellicht superieur aan zo'n beetje alle games, behalve het speelplezier. Lekker in je backlog laten zitten en de herinnering aan deel 1 goed houden. Ik vond RDR2 echt een pijniging en marteling om te spelen. Rockstar is vergeten dat een game vooral leuk moet zijn om te spelen. Je bent vooral heel druk met allerlei randzaken waar ik niet op zit te wachten als ik ff wil gamen. Bij GTA ben je ook druk met randzaken, maar dat is lekker action packed met een goede snelheid van het spel. Dat is bij RDR2 allemaal niet.devilsnight schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:24:
[...]
Dat einde van deel 1, damn! Maar daarna is wel heel erg tof weer. Ik vond deel 1 subliem, begrijp zelf niet waarom ik 2 zo hard laat liggen. Ok, omstreeks release was ik volop met Witcher 3 bezig en daarna sloeg open world fatigue toe, maar toch!
Mijn mening he, kan me voorstellen dat je je helemaal kan verliezen in RDR2, want het is natuurlijk wel een huzarenstukje in het gaming/artistieke landschap.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dat is inderdaad, zoals je zelf al aangeeft, inderdaad grotendeels een kwestie van smaak. Ik vond RDR2 namelijk zelf fantastisch, heb er erg veel plezier aan beleefd.Hulleman schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:11:
[...]
Deel 2 is in alles superieur aan deel 1 en wellicht superieur aan zo'n beetje alle games, behalve het speelplezier. Lekker in je backlog laten zitten en de herinnering aan deel 1 goed houden. Ik vond RDR2 echt een pijniging en marteling om te spelen. Rockstar is vergeten dat een game vooral leuk moet zijn om te spelen. Je bent vooral heel druk met allerlei randzaken waar ik niet op zit te wachten als ik ff wil gamen. Bij GTA ben je ook druk met randzaken, maar dat is lekker action packed met een goede snelheid van het spel. Dat is bij RDR2 allemaal niet.
Mijn mening he, kan me voorstellen dat je je helemaal kan verliezen in RDR2, want het is natuurlijk wel een huzarenstukje in het gaming/artistieke landschap.
Edit: Maar, als iets oudere gamer (46), speelde ik in de jaren '80 en '90 veel adventures, daar is het tempo ook altijd laag, dus past het daarom misschien wel goed in mijn straatje...
[ Voor 8% gewijzigd door Powder Toastman op 07-06-2021 14:36 ]
Of ten minste dat het meer is dan een gerucht dat MS bezig zou zijn met de Xbox Series Y die 8K 240fps kan doen en dan zonder daadwerkelijke reële aantoonbare bron/lek. Een gerucht zonder bron/achterliggende rede is gewoonweg neerplempen wat je zou willen en dan hopen dat het ooit komt...Krimglas schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:23:
Ik begin een beetje moe te worden van al die "geruchten" van aandachtzoekers op twitter/discord/whatever die hier dan nog eens die aandacht krijgen. Kunnen we geen regel invoeren dat deze hier niet meer gelinkt mogen worden?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik bedenk me ook altijd gelijk 1 van onderstaanden erbij.Krimglas schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:23:
Ik begin een beetje moe te worden van al die "geruchten" van aandachtzoekers op twitter/discord/whatever die hier dan nog eens die aandacht krijgen. Kunnen we geen regel invoeren dat deze hier niet meer gelinkt mogen worden?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Iemand deed een klein onderzoekje van de posts rond E3 2020 in /r/gamingleaksandrumors, bleek dat echt 90% bullshit was maar dat de 'reach' wel gigantisch was, random claims dat bijvoorbeeld GTA 6 geteased zou worden werd overal verspreid en na enkele dagen was het gerucht compleet vergeten en niet waar natuurlijk.Krimglas schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:23:
In other words, de geruchten zijn voor sommige mensen hun paar minutjes van internet fame, iedereen kan van alles claimen
Verwijderd
Alle artikelen en nieuwsitems aangaande Xbox én PlayStation die in de koptekst ‘misschien’, ‘wellicht’ of ‘vermoedelijk’ hebben staan klik ik bij voorbaat al weg.Krimglas schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:23:
Ik kijk er wel naar uit, maar wel met normale verwachtingenSpringbokkie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:39:
Het is dé week voor de Xbox & Bethesda showcase komende zondag. Zijn we al excited/hyped, guys and gals?
Hoop dat de E3 mij weer enthousiast kan maken over nieuwe games. Ben voornamelijk nu MP georienteerd en kijk eigenlijk het meest uit naar BF6 en Halo Infinite.
Mijn stiekeme hoop is dat er veel kleinere SP games met uniekere gameplay en ideen uit komen die lekker uit te spelen zijn in een uurtje of 10/15. Ik ben gewoon geen fan meer van grote open world SP games, met uitzondering van Elden Ring
Jez Corden is op zich niet de minste. Hij werkt bij Windowscentral en heeft echt wel de nodige ingangen en informatie beschikbaar. Dat heeft hij in het verleden op zich wel bewezen. In tegenstelling tot inderdaad vele andere schreeuwlelijksKrimglas schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:23:
Maar goed, hoop dat de E3 het enthousiasme weer wat aanwakkert
Hier precies hetzelfde.DutchOwnage schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:55:
Ik ervaar ook eek beetje die "game dip" op 't moment. Is bij mij elk jaar een terugkerend verschijnsel, zodra de temperatuur lekker oploopt. Andere geneugten van het leven schreeuwen ook om aandacht, helemaal met de versoepelingen nu.
Maar goed, hoop dat de E3 het enthousiasme weer wat aanwakkert
Als voordeel hebben we wel dat een game opstarten nog met luttele secondes is wat het wat makkelijker maakt om in de avond nog even te gamen.
Maar om er nu uitgebreid voor te gaan zitten, dat kan ik ook niet opbrengen.
Kijk uit naar MSFS
Dan maakt de temperatuur me niks uit,
Nee, niet echt. Nederland speelt die zondag ook om 21 uur zijn eerste Poulwedstrijd tegen Oekraine dus ik krijg al vanaf de middag bezoek ivm het samen kijken.Springbokkie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:39:
Ik hoop dus ergens na de wedstrijd een 4k stream te kunnen terugkijken.
Ik verwacht een Horizon 5 trailer en ik hoop iets van de nieuwe Forza Motorsport te zien.
Voor de rest hoop ik dat MS gewoon een sterke show heeft.
Vergeet ook de spannende F1 race van Canada niet die om 20.00u begintMick3112 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Nee, niet echt. Nederland speelt die zondag ook om 21 uur zijn eerste Poulwedstrijd tegen Oekraine dus ik krijg al vanaf de middag bezoek ivm het samen kijken.
Ik hoop dus ergens na de wedstrijd een 4k stream te kunnen terugkijken.
Ik verwacht een Horizon 5 trailer en ik hoop iets van de nieuwe Forza Motorsport te zien.
Voor de rest hoop ik dat MS gewoon een sterke show heeft.
(weet niet hoeveel schermen ik naast elkaar kan zien op mijn LG
Geen idee of je sarcastisch bent, maar komend weekend is er geen race, over 2 weken is Frankrijk aan de beurt met Paul Ricard (lelijk gedrocht van circuit met de Franse kleuren en lijnen).SunnieNL schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:47:
[...]
Vergeet ook de spannende F1 race van Canada niet die om 20.00u begint
(weet niet hoeveel schermen ik naast elkaar kan zien op mijn LG)
No Shame, only Fame!
Owh, dat heb ik blijkbaar ergens gemist in de kalender...Marcusso schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:54:
De F1 GP van Canada gaat niet door @SunnieNL, die zou inderdaad komend weekend plaatsvinden. @Segafreak83
Mijn eigen agenda loopt nu out-of-sync zo te zien..
[ Voor 9% gewijzigd door SunnieNL op 07-06-2021 16:57 ]
Zo vaak gebeurt dat toch niet? De links die hier worden gepost vind ik juist heel fijn om te lezen, zelden dat er veel "fake" news wordt gepost toch? Naar aanloop van een E3 komt de geruchtenmolen gewoon iets meer op gang en als je doelt op mijn post: Jez Corden is wel een goede leakerKrimglas schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:23:
Ik lees ook vaker dingen over bijv. RDR 2 die mij niets interesseren, maar daar lees ik gewoon overheen, ieder zijn ding!
Ik vind het ook prima om dit te lezen. Mensen volgen ook dit topic om nieuwtjes te lezen en dit is gelet op het feit dat de e3 om de hoek staat wel een nieuwtje van iemand die pas wat zegt als die er achter staat. Het is geen gerucht als in de trant, GTA6 is exclusief ofzoJDL15 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:15:
[...]
Zo vaak gebeurt dat toch niet? De links die hier worden gepost vind ik juist heel fijn om te lezen, zelden dat er veel "fake" news wordt gepost toch? Naar aanloop van een E3 komt de geruchtenmolen gewoon iets meer op gang en als je doelt op mijn post: Jez Corden is wel een goede leaker![]()
Ik lees ook vaker dingen over bijv. RDR 2 die mij niets interesseren, maar daar lees ik gewoon overheen, ieder zijn ding!
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Dsv5eMXNCz2ECKAa0qIbqpTU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fh0KkYgPIzAZ63Lr2X0HMc1t.jpg?f=fotoalbum_large)