• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:11
justifire schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:11:
[...]

Je wisselt niet.
Je zet alleen je huidige locatie om en desgewenst daarna weer terug.
Locatie is niet meer gekoppeld aan je account.
Het staat nog wel op de website... maar mogelijk gaat het idd op het account. Het is niet heel duidelijk omschreven op https://support.xbox.com/...ft-account-country-region
Als je het land of de regio voor je Xbox niet kunt wijzigen, kan dit een van de volgende redenen hebben:
Je hebt je land/regio de afgelopen drie maanden al gewijzigd.
devilsnight schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:09:
[...]

Deze fucker

https://darksouls3.wiki.fextralife.com/Pontiff+Sulyvahn

Maar in die video hoor ik de dude al zeggen hoe pittig de boss is....dus ik "schaam" me niet zo erg meer. Wel jammer dat ik niet meer verder gegaan ben. Als ik zie hoe sommige mensen de games spelen joh.....het lukt hen door mega veel attacks heen te rollen en ik......vergeet het maar.
Vanavond toch weer verder gegaan met ds3, met een betere mindset was die area vervolgens prima te doen :)

Alleen... Ik zat dus ook vlak voor die pontiff dude :+
Althans, 'vlak' is relatief, kwam er nu net bij aan vlak voor bedtijd... Dus even mijn souls gaan gebruiken (gaat lekker hard in die area :) ) en vervolgens de fog wall door gerend met het idee dat ik alleen even wou zien wat daar zat. Ik geloof dat ik hem één keer geraakt heb :+

Mijn guide stelt voor een stel (npc) summons te gebruiken, maar ik probeer hem morgen eerst nog wel eens solo.

Gamertag: FinrazielNL

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 19:17

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

drakiesoft schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:17:
Ms flightsim rated...for everyone

Launch eminent en pre download anyone?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hyped! Die laatste zoek actie werkt bij mij niet (krijg dan alleen PC), heb je die zelf gemaakt of niet?

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10-2025
d.bakker84 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:11:
[...]

Volgens mij is het ook makkelijker om het te kopen in de Brazilië store met gift cards. Hoef je ook niks met regio's te doen.
Yep, werkt perfect.
Braziliaanse Gift cards koop ik op mtcgame en dan de game zoeken via xbox store zoeker.
BizzieBis schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:11:
[Afbeelding]

Zo kom je ook van je Xbox af :+

Ik heb twee hoekbeugels op de onderste gaten van de vesa mount geschroefd, en in de bovenste twee een plaatje waar een koord doorheen loopt. Zo valt ie er niet van af.
Discs er in stoppen gaat nog makkelijk, al speel ik zelf volledig digitaal.

Vrouwlief ook weer tevreden :)
Waarom heb ik het idee dat die XSX als een soort Sam Fisher wacht om op het juiste moment in beeld te springen? :D
Finraziel schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:22:
[...]

Vanavond toch weer verder gegaan met ds3, met een betere mindset was die area vervolgens prima te doen :)

Althans, 'vlak' is relatief, kwam er nu net bij aan vlak voor bedtijd... Dus even mijn souls gaan gebruiken (gaat lekker hard in die area :) ) en vervolgens de fog wall door gerend met het idee dat ik alleen even wou zien wat daar zat. Ik geloof dat ik hem één keer geraakt heb :+

Mijn guide stelt voor een stel (npc) summons te gebruiken, maar ik probeer hem morgen eerst nog wel eens solo.
You can do it! Zelfs @justifire killed hem op level 1 ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-01 08:33
hifigamefreak schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:28:
[...]

Hyped! Die laatste zoek actie werkt bij mij niet (krijg dan alleen PC), heb je die zelf gemaakt of niet?
Nope, twitter nieuws, dus geen idee. Zelf niet kunnen proberen, vandaar ook de vraag anyone?

Edit: Correctie, net zelf gezocht in de gamepass app (android) en daar verschijnt ie nu wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yoC63va3vZoyISR-VZCTKc3Ng1c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xIbxDE43l9Z2xzOYgh2EtGVQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door drakiesoft op 02-06-2021 23:33 ]

uchiha tijntje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:50:
[...]

You can do it! Zelfs @justifire killed hem op level 1 ;)
2x parry = :w Paus

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

In ander nieuws, 28 September is het dan eindelijk zover : https://www.gamespress.co...ox-Series-XS-September-28

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Nieuwe gameplay beelden van Psychonauts 2.
Nice :) Zou tof zijn als die net na de E3 gereleased wordt. Echt een creatieve en originele platformer.

-----------

IGN geeft Knockout City een 9! Whoeehoo! Normaal hecht ik weinig waarde aan de reviews van IGN, maar als het me uitkomt zoals nu nu vind ik het wel handig :+

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2021 23:58 ]

Finraziel schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:22:
[...]

Dat is het met DS na een tijdje, als een boss echt een asshole blijft dan kies je uiteindelijk toch voor die summons inderdaad. Het haalt wel deels het "omfg Yesssssss" effect weg wanneer je hem anders solo had gesloopt, dat wel.

Toen ik O&S had gesloopt in mijn eentje....holy shit wat een blijdschap, Hahaha.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is flight simulator uit op xbox game pass?
Farabi schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 00:09:
is flight simulator uit op xbox game pass?
Niet op de console. Wel op de pc.

• drakiesoft
uchiha tijntje schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 00:09:
[...]

Nee. Niet op de console. Wel op de pc.
Weet je het zeker?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Fh0vDgIiNqU5B3iA34nA4y5xe4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZPWK6WUVT00QdPjrAWquxC0v.jpg?f=fotoalbum_large
Ja ik weet het zeker... Kun jij hem dan installeren op je xbox? Ik gok van niet...

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-06-2021 00:19 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Is er inderdaad niet..nu gekeken.

• drakiesoft
uchiha tijntje schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 00:18:
[...]

Ja ik weet het zeker... Kun jij hem dan installeren op je xbox? Ik gok van niet...
Nee lukt niet idd. Foutje in gamepass app denk ik.
drakiesoft schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 00:29:
[...]

Ik gok wel dat die er snel aankomt, daar niet van :) Maar nu is die nog niet te installeren.

devilsnight schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 00:07:
[...]

Dat is het met DS na een tijdje, als een boss echt een asshole blijft dan kies je uiteindelijk toch voor die summons inderdaad. Het haalt wel deels het "omfg Yesssssss" effect weg wanneer je hem anders solo had gesloopt, dat wel.

Toen ik O&S had gesloopt in mijn eentje....holy shit wat een blijdschap, Hahaha.
Ieder op zijn eigen manier.
Ik vind summons een no-go, net als Dark Souls in coop spelen, voelt gewoon als cheaten, bosses zijn niet ontworpen voor coop.
Heb wel wat avondjes op de Nameless King gezeten, maar op een gegeven moment weet je alle moves en is het puur een kwestie van niet proberen te knipperen met je ogen.
Darkeater Midir heb ik volgens mij ook iets van over de 100 runs over gedaan, maar als hij dan neer gaat *O*

Dat is overigens ook de kracht van Sekiro.
Belachelijk moeilijk in het begin, maar tijdens de 4de playthrough voel je je een echte Samurai 8)

justifire schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 07:13:
[...]

Ik vind summons een no-go, net als Dark Souls in coop spelen, voelt gewoon als cheaten, bosses zijn niet ontworpen voor coop.
Heb wel wat avondjes op de Nameless King gezeten, maar op een gegeven moment weet je alle moves en is het puur een kwestie van niet proberen te knipperen met je ogen.
Darkeater Midir heb ik volgens mij ook iets van over de 100 runs over gedaan, maar als hij dan neer gaat *O*

Belachelijk moeilijk in het begin, maar tijdens de 4de playthrough voel je je een echte Samurai 8)
Sekiro, ah echt een game die ik meteen gekocht heb. Ik hoopte echt dat dit Tenchu achtig zou zijn, maar je bleek echt heel veel te moeten blocken en counteren. Daarnaast ging ik al dood bij meteen in het eerste gebied. Ik speelde het verkeerd denk ik. Ik moet Tenchu uit mijn hoofd zetten, want daar kun je gewoon slicen met je zwaard en hoef je niet constant te blocken en counteren.

Ik ben gekomen totdat je zo'n hele huge ass general moet killen, nou ja, moet, je kunt hem ook negeren. Echter wilde ik hem perse doden en dat ging dus steeds mis, lol.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 03-06-2021 08:36 ]

• PredatorBE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11-2025
Is er iemand die zijn Xbox gebruikt in combinatie met een soundbar en tv die atmos ondersteuning heeft? Ik lees veel klachten over audio delays met allerlei combinaties van soundbars en TV's.
Het enige wat helpt is blijkbaar de Xbox aansluiten op de soundbar maar als de soundbar dan geen passtrough heeft voor 4K 120hz en HDR heb je natuurlijk niet veel aan je nieuwe TV...

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:50

Nogne

>.<

PredatorBE schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:35:
Is er iemand die zijn Xbox gebruikt in combinatie met een soundbar en tv die atmos ondersteuning heeft? Ik lees veel klachten over audio delays met allerlei combinaties van soundbars en TV's.
Het enige wat helpt is blijkbaar de Xbox aansluiten op de soundbar maar als de soundbar dan geen passtrough heeft voor 4K 120hz en HDR heb je natuurlijk niet veel aan je nieuwe TV...
Kan je op je soundbar niet de delay aanpassen? Zelf gebruik ik het met een oude receiver (HDMI 1.4) en kan daar de delay aanpassen. Als straks deftige HDMI 2.1 receivers op de markt komen (zonder de bug) dan pas kan me Xbox rechtstreeks op mijn receiver aansluiten zonder de audio delay.

PS/XBL: Nogne

[...]

Inderdaad ieder zijn eigen manier, ik ben wel blij dat de mogelijkheid er is om het soms op een wat makkelijkere manier te doen. Ik begrijp de aantrekkingskracht van wat jij zegt, de voldoening als het eindelijk lukt, maar ik heb daar het geduld niet voor. Maar ik vind het wel leuk om een keer door de game te spelen, dus voor mij gaat het er alleen om dat ik die boss sloop, op wat voor manier dan ook. Zo heb ik de old demon king verslagen door rondjes rond een van die heuveltjes te rennen en af en toe een pijl in zijn lijf te schieten :+ cheese for the win!

[...]

Nou Solaire en Siegmeyer of Catarina in batlle hebben is toch wel leuk :P. Random NPCs vind ik idd ook wat minder leuk, maar als ik hen mee had, deed ik extra hard mijn best!

• PredatorBE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11-2025
Nogne schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:48:
[...]

Kan je op je soundbar niet de delay aanpassen? Zelf gebruik ik het met een oude receiver (HDMI 1.4) en kan daar de delay aanpassen. Als straks deftige HDMI 2.1 receivers op de markt komen (zonder de bug) dan pas kan me Xbox rechtstreeks op mijn receiver aansluiten zonder de audio delay.
Ik heb momenteel nog geen soundbar in het bezit gezien ik enkel nog maar problemen heb gelezen op dat vlak en ik dus opzoek ben naar iemand die geen klagen heeft en kan bevestigen dat een setup van Xbox => TV => soundbar werkt met atmos.
Een delay lijkt me niet de oplossing gezien het beeld blijkbaar vroeger komt dan het geluid en je bij games ook het beeld geen seconde na je controller input wil krijgen.

• Nogne
  • Laatst online: 22:50

Nogne

>.<

PredatorBE schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:14:
[...]

Ik heb momenteel nog geen soundbar in het bezit gezien ik enkel nog maar problemen heb gelezen op dat vlak en ik dus opzoek ben naar iemand die geen klagen heeft en kan bevestigen dat een setup van Xbox => TV => soundbar werkt met atmos.
Een delay lijkt me niet de oplossing gezien het beeld blijkbaar vroeger komt dan het geluid en je bij games ook het beeld geen seconde na je controller input wil krijgen.
Mijn delay staat op -0.8sec en voor mijn gevoel loopt alles synchroon. Maar mogelijk zit er nog wel een kleine mismatch die ik niet kan waarnemen.

Ik weet niet of er als soundbars met HDMI 2.1 op de markt zijn maar dat kan een oplossing voor jou zijn.

PS/XBL: Nogne

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-01 15:53
Werkt prima bij mij. Heb de XSX rechtstreeks op mijn LG OLED 65C9, welke via HDMI eARC weer aangesloten zit op mijn Samsung Q90R soundbar.
Maar eerlijk gezegd werkt het pas vlekkeloos sinds de eARC update door Samsung uitgebracht is voor de soundbar vorig jaar. Daarvoor had ik af en toe delay.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
uchiha tijntje schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 00:18:
[...]

Ik werd al hem helemaal vrolijk omdat er een FS screenshot voorbij kwam, werkt ie nog niet -O-

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zou me niets verbazen als ze FS tijdens E3 lanceren met een aankondiging tijdens hun presentatie dat hij per direct beschikbaar is.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:44
Homeland schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:25:
Zou me niets verbazen als ze FS tijdens E3 lanceren met een aankondiging tijdens hun presentatie dat hij per direct beschikbaar is.
Dat gevoel heb ik ook heel sterk inderdaad.

• Vagax
  • Laatst online: 20-01 13:46

Vagax

Hehe

Microsoft mag wel eens kijken naar hoe hun privacy instellingen van hun store werkt :p hoe vaak ik wel niet lees dat er games uitlekken omdat de listing per ongeluk al online staat op de Microsoft Store

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Is er trouwens al iets bekend over expansion card van 2TB of meer? Ik heb al een externe SSD voor BC games maar de interne opslag begint onderhand toch ook wel aardig vol te raken en 1TB extra met maar één uitbreidingspoort vind ik weer te weinig.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:28

BM

Admin Softe Goederen
Vagax schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:36:
Microsoft mag wel eens kijken naar hoe hun privacy instellingen van hun store werkt :p hoe vaak ik wel niet lees dat er games uitlekken omdat de listing per ongeluk al online staat op de Microsoft Store
Per ongeluk of 'per ongeluk' ;)

Dat soort leaks kunnen ook prima gratis promotie zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Mijn broer heeft eentje van Sonos

Soundbar via Arc-HDMI 2.1 Port van de tv. Geen issues.

Verwijderd

Wij hebben een Sony HT ST-5000 en Zaterdag komt (toch weer) onze Series X binnen. Ben zelf ook benieuwd, en ik hou je op de hoogte :)

Edit: werkt hier perfect en geen audio delay, en waar heb je dit gelezen? Ben installateur geweest van TV's en aanverwante maar mijn ervaring was dat vaak mensen direct alles van de daken schreeuwen terwijl men zelf iets fout had ingesteld of ingedrukt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2021 10:47 ]

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-01 20:12
devilsnight schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:49:
[...]

Mijn broer heeft eentje van Sonos

Soundbar via Arc-HDMI 2.1 Port van de tv. Geen issues.
Idem hier, Sonos ARC i.c.m. Q95T, was eerst drama (wel of geen geluid) maar Sonos en Samsung hebben redelijke de 2.1 HDMI integratie opgelost door firmwares. Ik heb nooit problemen gehad met vertraging in het geluid o.i.d. Atmos geluid via Sonos ARC is voor wat een soundbar kan super.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:53
Caayn schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:38:
Is er trouwens al iets bekend over expansion card van 2TB of meer? Ik heb al een externe SSD voor BC games maar de interne opslag begint onderhand toch ook wel aardig vol te raken en 1TB extra met maar één uitbreidingspoort vind ik weer te weinig.
Hier is nog niks over bekend.. Helaas is er tot op heden alleen een expansion kaart van 1TB. Ook deze begint bij mij aardig vol te raken :X

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:29
JDL15 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:27:
[...]

Hier is nog niks over bekend.. Helaas is er tot op heden alleen een expansion kaart van 1TB. Ook deze begint bij mij aardig vol te raken :X
Hier ook... Aan de andere kant zou 2 TB vermoedelijk ook zo vol zitten ;-)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

[...]

Speel je deze games/programma's dan ook daadwerkelijk of gewoon handig voor mocht ze je een keer nodig zijn.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-01 10:20
[...]

Ik heb uit principe geen SSD's voor BC er meer aanhangen, alles gewoon op maximale snelheid, geen concessies met trage USB of SSD's, gewoon fullscale NVME :P

Enige nieuws was die WD SSD's die via USB-C tot 900MB kunnen, maar niet snel genoeg :P Andere kant zijn de 1TB's nog steeds vrij prijzig, dat er mogelijk niet bijzonder veel vraag naar is en ze daarom wachten met grotere versies.
Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:51:
[...]
Speel je deze games/programma's dan ook daadwerkelijk of gewoon handig voor mocht ze je een keer nodig zijn.
Het is niet dat ik ze dagelijks speel, maar zeker 1x per week. Het netwerk van XBL is niet bepaald consistent met snelheid, haal ik ene dag GTA5 met ~80MB/sec binnen, dag later mag ik blij zijn met krap 10MB/sec, geen zin daarop te willen wachten.

En het gaat dan best hard, FM7, GTA, FH4, AC Val, Div2 zijn allemaal games over de 60GB (tot zelfs 100GB), Fifa is inmiddels ook tegen de 40GB geworden waarvan ik beide versies heb.

Mijn expension zit nu vol (23GB vrij), dus ik heb intern nog wel genoeg ruimte, maar zou ik straks FlightSim en Ark erbij gooien, dan wordt intern ook vrij snel krap.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:53
Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:51:
[...]
Ja, gek genoeg speel ik alle games wel en is het voor mij niet een kwestie van handig om ze erop te hebben.
ik speel best wel veel spellen, flinke variatie van SP games tot MP games. Van o.a. Ori/MK11/Blair Witch/Medium/Maneater/Rage 2 SP tot Warzone/BF 5/Dirt 5/Wreckfest/DayZ/Gears/GTA V/Halo MCC en Halo 5 MP. Dat samen is al best wel een flinke hap uit beide geheugen.

Damn, wat is GP toch chill :9

Daarnaast heb ik ook de nodige game clips opgenomen (als ze gvd eens werken want ik krijg nog steeds te pas en te onpas donkere beelden bij het opnemen van 720/sdr/1080sdr tot 4k hdr, wat me mateloos frustreert).

Dat samen zorgt ervoor dat beide opslagcapaciteiten in de 90% zitten. Nu gooi ik wel vaak wat SP games eraf als ik ze uitspeel, maar kom er niet snel aan toe omdat ik veel met vrienden online game..

• Caayn
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:57:
[...]

Ik heb uit principe geen SSD's voor BC er meer aanhangen, alles gewoon op maximale snelheid, geen concessies met trage USB of SSD's, gewoon fullscale NVME :P

Enige nieuws was die WD SSD's die via USB-C tot 900MB kunnen, maar niet snel genoeg :P Andere kant zijn de 1TB's nog steeds vrij prijzig, dat er mogelijk niet bijzonder veel vraag naar is en ze daarom wachten met grotere versies.
Volgens mij heeft de XSX|S slechts USB 3.2gen1 poorten waardoor de effectieve maximale bandbreedte rond de 500MB/s ligt ;)

Alles op NVME is wel heel krap met maar max 2TB aan opslag. Gewoon een simpele USB SSD die 500MB/s haalt en dat gaat prima voor BC games., het gaat naar mijn gevoel ook niet zoveel trager dat ik alles op de interne (of expansion) opslag wil hebben staan. Waarschijnlijk heb ik ook iets meer games tegelijkertijd geïnstalleerd staan :9

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 03-06-2021 13:35 ]

• Martijn2307
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-01 16:28
Galvatron schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:03:
[...]

Idem hier, Sonos ARC i.c.m. Q95T, was eerst drama (wel of geen geluid) maar Sonos en Samsung hebben redelijke de 2.1 HDMI integratie opgelost door firmwares. Ik heb nooit problemen gehad met vertraging in het geluid o.i.d. Atmos geluid via Sonos ARC is voor wat een soundbar kan super.
Hmm ik heb een LG C9 en de JBL 9.1 maar als ik mijn output op dolby zet heb ik echt nog een vertraging, dus deze staat standaard op PCM.. Iemand die hier nog meer problemen mee heeft?

• SunnieNL
Martijn2307 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:51:
[...]

Hmm ik heb een LG C9 en de JBL 9.1 maar als ik mijn output op dolby zet heb ik echt nog een vertraging, dus deze staat standaard op PCM.. Iemand die hier nog meer problemen mee heeft?
Gezien het een probleem is van Arc of eArc denk ik niet dat microsoft dat gaat oplossen.
Als je een xbox aansluit aan een AVR en dan door naar een TV bestaat het probleem totaal niet.
Als je Arc of eArc uitschakel en het via de speakers van de TV doet, is het probleem er ook niet.

Het probleem zit hem dus niet in de xbox.
Overigens ben je niet alleen, lees maar hier https://lgcommunity.us.co...nnected-dolby-sources/p13

Uit die hele lijst met commentaar blijkt ook dat het niet alleen de xbox is. Ook een PS4 die dolby digital output geeft, veroorzaakt hetzelfde probleem of een UHD speler op een hdmi poort. Alle externe apparaten die dolby atmos geluid doorzetten naar een LG die daarna weer via Arc/eArc naar een soundbar gaan geven het probleem en het probleem is opgelost als je het device rechtstreeks op de soundbar zet.

Er staat een mogelijke oplossing in:
  • https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf this is not my comment I stole it from reddit if you want the link I shared it above. Also this fixed all my problems with my Xbox and Dolby atmos delay
  • Set sound output on TV to internal speaker > enabled Dolby Atmos > enabled AI Sound. (Did this as soon as I powered on the TV during intial setup, so I included the step here just in case it's part of the equation).
  • Set sound output to HDMI Arc > Output to Auto > Then made sure the sound output was BITSTREAM instead of PCM. (Noticable sync lag on XBOX One X and PC using Dolby Atmos content and youtube audio sync videos to confirm lag)
  • Set sound output on TV back to internal speaker, then disabled Atmos and AI sound.
  • Set sound back to HDMI ARC > Flipped output from Auto to Passthrough, to PCM, then back to Passthrough. Instantly the content synced and the issue was resolved. Confirmed Atmos was being played through my AVR on both XBOX One X and PC

[ Voor 56% gewijzigd door SunnieNL op 03-06-2021 14:07 ]

JDL15 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:15:
[...]

Ja, gek genoeg speel ik alle games wel en is het voor mij niet een kwestie van handig om ze erop te hebben.
ik speel best wel veel spellen, flinke variatie van SP games tot MP games. Van o.a. Ori/MK11/Blair Witch/Medium/Maneater/Rage 2 SP tot Warzone/BF 5/Dirt 5/Wreckfest/DayZ/Gears/GTA V/Halo MCC en Halo 5 MP. Dat samen is al best wel een flinke hap uit beide geheugen.

Damn, wat is GP toch chill :9

Daarnaast heb ik ook de nodige game clips opgenomen (als ze gvd eens werken want ik krijg nog steeds te pas en te onpas donkere beelden bij het opnemen van 720/sdr/1080sdr tot 4k hdr, wat me mateloos frustreert).

Dat samen zorgt ervoor dat beide opslagcapaciteiten in de 90% zitten. Nu gooi ik wel vaak wat SP games eraf als ik ze uitspeel, maar kom er niet snel aan toe omdat ik veel met vrienden online game..
Merk ook wel dat door het snelle wisselen tussen games je meer geinstalleerd laat staan. Voorheen verwijderde ik games als ik ze langere tijd niet speelde. Via de app waren ze toch snel weer geinstalleerd op afstand. Maar nu loont het de moeite om even 10 minuten Wreckfest op te starten of even een potje te schieten in Gears 5. Dat deed ik voorheen echt nooit, omdat ik tegen de laadtijden op zag.

Vind dat echt een groot voordeel van de XSX.

• Martijn2307
SunnieNL schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:53:
[...]

Gezien het een probleem is van Arc of eArc denk ik niet dat microsoft dat gaat oplossen.
Als je een xbox aansluit aan een AVR en dan door naar een TV bestaat het probleem totaal niet.
Als je Arc of eArc uitschakel en het via de speakers van de TV doet, is het probleem er ook niet.

Het probleem zit hem dus niet in de xbox.
Ja of ligt het probleem dan bij JBL? Gezien ik hetzelfde heb als @Powder Toastman :XSX rechtstreeks op mijn LG OLED 65C9, welke via HDMI eARC weer aangesloten zit op mijn JBL 9.1. Maar bij hem werkt het wel op zijn Q90R en ik heb nog een fixe delay.

• SunnieNL
Martijn2307 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:04:
[...]

Ja of ligt het probleem dan bij JBL? Gezien ik hetzelfde heb als @Powder Toastman :XSX rechtstreeks op mijn LG OLED 65C9, welke via HDMI eARC weer aangesloten zit op mijn JBL 9.1. Maar bij hem werkt het wel op zijn Q90R en ik heb nog een fixe delay.
Sorry, ik heb net mijn post geupdate. Het is een probleem in de LG TV's.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:58
SinergyX schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:57:
[...]

Dat heeft toch alleen nut voor die X/S games?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-01 10:20
Caayn schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:35:
[...]
Volgens mij heeft de XSX|S slechts USB 3.2gen1 poorten waardoor de effectieve maximale bandbreedte rond de 500MB/s ligt ;)

Alles op NVME is wel heel krap met maar max 2TB aan opslag. Gewoon een simpele USB SSD die 500MB/s haalt en dat gaat prima voor BC games., het gaat naar mijn gevoel ook niet zoveel trager dat ik alles op de interne (of expansion) opslag wil hebben staan. Waarschijnlijk heb ik ook iets meer games tegelijkertijd geïnstalleerd staan :9
Dus dan nog trager (zal bij WD wel de schijf snelheid zijn, niet de interface) :P Maar prima is voor mij met een XSX niet genoeg. Prima was op de One X met een ingebouwde SSD en 2 SSD's via USB, omdat hele zooitje toch niet sneller kon.
MrGizMo schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:08:
[...]
Dat heeft toch alleen nut voor die X/S games?
Ook BC games hebben gewoon toegang tot de snelheid van de NVME's (velocity techniek ofzo dat ze het noemde?), zolang de game zelf geen ingebakken data-laad-limiet heeft, gaat alles gewoon per definitie sneller op de Series.

Paar oude BC game tijden:
https://stevivor.com/feat...x-loading-times-compared/

Zelfs fifa met de BC versie is merkbaar sneller, enkel bij multiplayer is het natuurlijk wel wachten op de tragere spelers, wat bij de Series versie natuurlijk niet meer bestaat (daar speel je uitsluitend tegen Series S en X).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:32
Het helpt soms ook als je tegen jezelf zegt dat je gewoon eens even normaal moet doen :+ Dat hielp bij mij iig :)

Hier ook de 1TB intern en extern en had het ook zo vol staan. Maar als ik er af zou gooien wat ik nog niet gespeeld heb tussen release en nu dan zou ik waarschijnlijk al genoeg hebben aan 1TB totaal. Daarnaast is een game zo binnen als die er nog niet op staat.

• Powder Toastman
Martijn2307 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:04:
[...]

Heb je de meest recente firmware op de tv staan? En dan geluidsinstelling tv op Passthrough?

Edit: Let ook op dat je bij de tv instellingen eerst de tv op de juiste HDMI ingang instelt, want audioinstellingen kun je per ingang instellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Powder Toastman op 03-06-2021 16:10 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-01 20:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

G_Dragon schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 21:59:
Wat is dit een geweldige game! Dankzij @uchiha tijntje ondekt, zelfs me vriendin kon mee doen via de Nintendo Switch, maar... ik kon het natuurlijk even niet laten om hem te pesten wanneer die afwezig was... _O-

[Streamable]
Jaja, ik ga t al proberen :P :) Hopelijk vanavond even, is de game trouwens ook cross-progress? 1 profiel voor Switch en XSX?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-01 22:34
Ik denk dat we daar nog wel een hele poos op kunnen wachten. De huidige expansion cards bevatten slechts één geheugen chip van 1TB. Dat is op zich al een hele prestatie. Dus 2TB lijkt me nog toekomstmuziek.

Wat wel zou kunnen is dat ze van de huidige formfactor af gaan wijken. Door de expansion card langer te maken zouden ze meerdere geheugen modules kunnen plaatsen. Dit gaat uiteraard wel ten koste van de ruimte achter je Xbox. Daarbij wordt het een fragiel geheel.

Misschien maar een paar 1TB kaartjes kopen en ze swappen wanneer nodig ;)

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-01 22:08
Verkeerd topic excuus

[ Voor 93% gewijzigd door sjepper op 03-06-2021 18:32 ]

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Haha Chivalry, ik kan niet wachten op dinsdag, ik heb in die 2 dagen dat ik de beta heb gespeeld echt blauw van het lachen gelegen, nog meer dan met Wreckfest en dat wil wat zeggen voor mij.
https://www.ea.com/ea-play/member-benefits

Need for Speed Hot Pursuit Remastered komt naar GamePass de 24ste. Was een titel die ik altijd wel op mijn radar had staan eigenlijk. :)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:56
Martinspire schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:06:
Wreckfest is te upgraden naar Series S/X versie:
https://www.thesixthaxis....s-version-how-to-upgrade/

Is overigens wel €8,99

En net als andere games geeft het een extra downloadable item als addon waarmee savegame gewoon hetzelfde blijft. Patch was 9GB, Series X upgrade is 24GB. Volgens mij moet je de base game kunnen verwijderen als je hem installeert, maar dat zal ik nog even kijken.
Ik heb gisteravond de 'upgrade' gekocht en uitgeprobeerd. Conclusie: teleurstellend en de € 9 niet waard.

Na wat zoekwerk op Reddit (https://redd.it/nqorlu) ben ik erachter gekomen dat de 'upgrade' helemaal geen 'native Series X|S-versie' betreft; het spel draait nog steeds in 'backwards compatibility mode' - en kan dus niet de volledige gpu / cpu benaderen. Dat verklaart waarschijnlijk de slechte(re) performance.

Rare keuze van Bugbear en ik ben benieuwd naar de analyse van Digital Foundry. Mijn advies: laat die 9 euro in je portemonnee en geniet van 4K/60 fps, zoals het voor de 'upgrade' was.
ja ik weet het komt ie weer over dark souls 3... maar...
Pontiff pontificated! Of zo... In ieder geval exit Sully :D
Toch nog solo gelukt, maar met een wat andere strategie. Had een mooi farm plekje gevonden en zo'n 400k souls gespaard, str en carryweight omhoog om vervolgens een curse ward greatshield tegen hem aan te houden en te slaan als ie even moe was van daarop hakken :+
Maar toch, gelukt *O*

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-01 07:17
Yonix schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 21:15:
[...]

Ik heb gisteravond de 'upgrade' gekocht en uitgeprobeerd. Conclusie: teleurstellend en de € 9 niet waard.

Na wat zoekwerk op Reddit (https://redd.it/nqorlu) ben ik erachter gekomen dat de 'upgrade' helemaal geen 'native Series X|S-versie' betreft; het spel draait nog steeds in 'backwards compatibility mode' - en kan dus niet de volledige gpu / cpu benaderen. Dat verklaart waarschijnlijk de slechte(re) performance.

Rare keuze van Bugbear en ik ben benieuwd naar de analyse van Digital Foundry. Mijn advies: laat die 9 euro in je portemonnee en geniet van 4K/60 fps, zoals het voor de 'upgrade' was.
Sluit mij hier helemaal bij aan, best wel misleiding hoe ze het verkopen. Overigens heb ik het maar een half uurtje gespeeld en zojuist binnen een minuut mijn geld terug gekregen. Heb als reden aangegeven dat het geen series X spel is.

*Extra tip, binnen 14 dagen is het makkelijker geld terug te vragen dus waarschijnlijk voor jou ook mogelijk.

Lichtpuntje...

Finraziel schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 21:47:
Toch nog solo gelukt, maar met een wat andere strategie. Had een mooi farm plekje gevonden en zo'n 400k souls gespaard, str en carryweight omhoog om vervolgens een curse ward greatshield tegen hem aan te houden en te slaan als ie even moe was van daarop hakken :+
Maar toch, gelukt *O*
Top! Weinig games die de ervaring van voldoening zo kunnen bewerkstelligen als From Software games.

Verwijderd

LuisjeNL schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:00:
[...]

Sluit mij hier helemaal bij aan, best wel misleiding hoe ze het verkopen. Overigens heb ik het maar een half uurtje gespeeld en zojuist binnen een minuut mijn geld terug gekregen. Heb als reden aangegeven dat het geen series X spel is.
Er is later nog iets toegevoegd.

EDIT: Since downloading and playing the game for an hour or so I turned off the xbox then back on for the kids about half an hour later and both wreckfest are updating with full sized downloads again! Just waiting for them to finish to see if there's any differences

Maar ook dan zag je geen verschil?

• Yonix
Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:12:
[...]

Er is later nog iets toegevoegd.

EDIT: Since downloading and playing the game for an hour or so I turned off the xbox then back on for the kids about half an hour later and both wreckfest are updating with full sized downloads again! Just waiting for them to finish to see if there's any differences

Maar ook dan zag je geen verschil?
Het verschil is te zien, het is alleen zo dat de 'upgrade' als een volwaardige 'Series X|S-versie' wordt gebracht / verkocht en dat is het niet. Het spel draait nog steeds in bc-mode en kan dus niet de volledige rekenkracht van de console benutten. Dit zorgt voor performance problemen, ondanks de geclaimde '4K/60fps' op Series X.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-01 07:17
@Verwijderd ik heb via manage game de series upgrade geïnstalleerd, 24gb.

Maar het blijft gewoon een BC game.

Ik vond de grafische verbetering niet echt zichtbaar wat gezien het bovenstaande ook logisch is.

Lichtpuntje...

Finraziel schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 21:47:
Maar toch, gelukt *O*
Op naar de Ring of Favor, naast Havel Ring een van de beste ringen uit het spel.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:44
[...]

Mja ik vind het verschil ook tegenvallen maar misschien komt er nog verbetering. Overigens kan MS ook nog een update uitbrengen voor backwards compatible mode zodat de performance wel beter wordt maar we gaan het zien. Ik wilde hem eigenlijk vooral voor 24 players MP hebben

Martinspire - PC, PS5, XSX

Boem !!

Verwijderd

Iets met Amerikaanse tijden :+
Ik zou het vanavond alsnog is proberen.

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-01 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:37:
[...]

Iets met Amerikaanse tijden :+
Ik zou het vanavond alsnog is proberen.
Ach, ik heb geen haast oid.. 😉

Ik heb overigens 2 Series x controllers, één aangesloten aan PC en de 2e aan Series X.

Kom er net achter dat ik twee verschillende firmwares heb, en beide worden gemerkt als meest recent.

PC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxAZ9hwOjKC4oUe_Dj2Qx1plum4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mj4qeo3bI1DaJR3pa0SX3rvQ.jpg?f=fotoalbum_large

Series X:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPjQO02_oAumwOKBbDoYedtIqm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7G78vAheybvbt8Az8IdVjnux.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Furrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:50:
[...]

Ach, ik heb geen haast oid.. 😉

Ik heb overigens 2 Series x controllers, één aangesloten aan PC en de 2e aan Series X.

Kom er net achter dat ik twee verschillende firmwares heb, en beide worden gemerkt als meest recent.

PC:

[Afbeelding]

Series X:

[Afbeelding]
Wellicht vind Microsoft een update niet nodig als je de controller hebt aangesloten op de PC. Zou hij alsnog niet bijgewerkt worden als je de controller verbind met de Xbox?

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Lijkt wel een opvolger van Vermintide. Ben zeer benieuwd, want Vermintide was enorm leuk, maar had wel veel punten die beter konden (vooral het lootsysteem).

• drakiesoft
Gerucht, via via o.a RetardEra zo te zien.
Aangezien het meeste nieuws daar flauwekul is, dikke korrel zout dus.

• MrGizMo
kan ook goed zijn dat de update voor Alpha Ring is

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-01 18:58
Wat begint die Xbox toch eigenlijk een compleet en net systeem te worden. Ik word altijd wel blij als ik dit soort menu's zie. Mooi gepolijst systeem.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

Rossi46 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:12:
[...]

Wat begint die Xbox toch eigenlijk een compleet en net systeem te worden. Ik word altijd wel blij als ik dit soort menu's zie. Mooi gepolijst systeem.
En dat niet alleen, want de Xbox is ook een geweldige entertainment machine 👍🎥

• MrGizMo
Rossi46 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:12:
[...]

En toch willen er veel mensen terug naar die 360 look :?

• Caayn
  • Niet online
MrGizMo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:25:
[...]

*Guilty.

Ik zou dolgraag het Blades/NXE dashboad terug hebben, op mijn 360 :P, maar die zijn helaas niet geschikt voor de grotere hoeveelheden content van de XB1/XSX|S. De huidige XB1/XSX|S UI is opzich prima, niks bijzonders imo. Wel vind ik nog steeds de achievements UI van de 360, ook die van het Metro dashboard, superieur ten opzichte van de XB1/XSX|S.

offtopic:
Ik heb hier nog wel een paar werkende 360 consoles liggen waarop het originele Blades en NXE dashboard geïnstalleerd staat, maar zonder XBL kom je tegenwoordig niet zo ver en veel games eisen een latere dashboard versie. Het is nog wel leuk om ze af en toe eens aan te zetten en er dom doorheen te scrollen. Wat dat betreft vind ik het ergens jammer dat ik mijn Day One 2013 XB1 geüpdatet had en dat die niet meer op het originele W8 UI geïnspireerde dashboard draait.

[ Voor 41% gewijzigd door Caayn op 04-06-2021 10:41 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-01 18:58
MrGizMo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:25:
[...]

Pfff, tsja, je kunt nooit iedereen tevreden houden, maar dat is nu toch volledig achterhaald?

Ik vind het top zo!

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Powder Toastman
[...]

De update valt inderdaad een beetje tegen. Vooral in eerste instantie dacht ik: ik zie geen enkel verschil. Bleek wel dat ik het spel eerst handmatig hard moest afsluiten en opnieuw opstarten voordat de game in de 'nieuwe" versie opstartte. Hij bleef eerst maar de oude versie opstarten die in QR stond. Vond het al vreemd dat er bleef staan update to Series X|S version. Na game handmatig afsluiten en opnieuw starten zag ik wel verschil, alhoewel het zoals gezegd geen enorme verbeteringen zijn.

Wat ik ook apart vond, dat je de update in-game moet aanschaffen, vervolgens werd de update niet automatisch gedownload, moest in het Xbox menu op zoek naar de gameupdate (staat bij game vermeld net als DLC), deze handmatig aanvinken en toen werd hij pas gedownload. Een beetje omslachtig wel.

• drakiesoft
Weet iemand wanneer edge chromium op de planning staat?
Heb al wel wat usecases hiervoor 😉

O.a. F1tvpro uitzendingen bekijken aangezien er nog geen tv of xbox app is.

• Yonix
Powder Toastman schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:41:
[...]

De update valt inderdaad een beetje tegen. Vooral in eerste instantie dacht ik: ik zie geen enkel verschil. Bleek wel dat ik het spel eerst handmatig hard moest afsluiten en opnieuw opstarten voordat de game in de 'nieuwe" versie opstartte. Hij bleef eerst maar de oude versie opstarten die in QR stond. Vond het al vreemd dat er bleef staan update to Series X|S version. Na game handmatig afsluiten en opnieuw starten zag ik wel verschil, alhoewel het zoals gezegd geen enorme verbeteringen zijn.

Wat ik ook apart vond, dat je de update in-game moet aanschaffen, vervolgens werd de update niet automatisch gedownload, moest in het Xbox menu op zoek naar de gameupdate (staat bij game vermeld net als DLC), deze handmatig aanvinken en toen werd hij pas gedownload. Een beetje omslachtig wel.
Je ziet het vooral aan de foliage (gras e.d.), toevoeging van god rays, dirt textures en hogere resolutie textures in het algemeen. Echter, ik begrijp gewoon niet waarom Bugbear de 'upgrade' op deze wijze toe heeft gepast. Misschien tijdsdruk? Beperkingen vanuit THQ?

Ik heb begrepen dat je een Series X-update niet zomaar even toepast, maar dat er op engine level best het e.e.a. veranderd moet worden om alles met de nieuwe SDK werkend te krijgen.

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 16:17
Ik ben benieuwd wat jullie ervaring met Mechwarrior 5 is. Voor mij is het nogal dubbel, aan de ene kant vermaak ik me er prima mee. Maar de performance is ronduit belachelijk op de Series X, terwijl je dat er zeker niet altijd aan af ziet.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:05

Phydomir

Dennis

drakiesoft schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:43:
Weet iemand wanneer edge chromium op de planning staat?
Heb al wel wat usecases hiervoor 😉

O.a. F1tvpro uitzendingen bekijken aangezien er nog geen tv of xbox app is.
Ben benieuwd of het dan wel werkt. Want ik kan niet eens inloggen via de huidige browser, omdat het inlog knopje grijs blijft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Martijn2307
Powder Toastman schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:50:
[...]

Heb je de meest recente firmware op de tv staan? En dan geluidsinstelling tv op Passthrough?

Edit: Let ook op dat je bij de tv instellingen eerst de tv op de juiste HDMI ingang instelt, want audioinstellingen kun je per ingang instellen.
Ik heb gisteren de stappen geprobeerd die @SunnieNL heeft gepost. Ik moet zeggen dat dit al beter was dan voorheen. Maar bijv. bij BFV als ik schiet, merk ik toch nog een kleine delay. Via de xbox ook youtube, netflix en twitch geprobeerd, maar daar lijkt het aardig te kloppen nu. Blue-ray film nog niet geprobeerd.

Wat me wel opviel is, dat als ik via de tv de netflix app open ik dus dolby surround krijg en via de xbox wel dolby atmos. Is hier ook nog een oplossing voor? (zonder nvdia shield of apple tv te kopen) Want om telkens de xbox aan te slingeren voor alleen netflix vind ik ook zonde. Plus daarbij dat de instellingen dus op 'game modus' staan en het beeld veel lichter is dan als ik de app op de tv open. Om dan telkens te gaan switchen middels films / games vind ik ook een beetje veel werk..

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-01 19:51
Ook snowrunner maar geprobeerd en ik zie zeker de aantrekkingskracht maar het sturen met een controller voelt niet goed vind ik.

Misschien nog een keer proberen als ik weer een stuurtje heb die op de nieuwe consoles kunnen.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:20
DaitoX schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:15:
Ook snowrunner maar geprobeerd en ik zie zeker de aantrekkingskracht maar het sturen met een controller voelt niet goed vind ik.

Misschien nog een keer proberen als ik weer een stuurtje heb die op de nieuwe consoles kunnen.
Het sturen bij Snowrunner is gewoon heel raar, vergeleken met andere games.
Maar het went wel. Steeds heeeeele kleine stuurbewegingen maken.
(oh, het is ook geen racespel, het is meer een puzzelspel)

Tips voor Snowrunner:
- LB+A = motor starten/stoppen. LB+B = verlichting
- RS klikken = change view. LS = in/uitzoomen
- In local-map-view kan je de tijd (de nacht) vooruit skippen met Y
- Het menu-systeem is erg wennen. Maar het went :-)
- De weg is een indicatie waar je zou kúnnen rijden.

[ Voor 11% gewijzigd door zetje01 op 04-06-2021 18:26 ]

• drakiesoft
Phydomir schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:05:
[...]

Ben benieuwd of het dan wel werkt. Want ik kan niet eens inloggen via de huidige browser, omdat het inlog knopje grijs blijft.
? In de huidige edge werkt dat niet idd.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:05

Phydomir

Dennis

drakiesoft schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:42:
[...]

? In de huidige edge werkt dat niet idd.
Ja, maar dus niet omdat het technisch niet mogelijk is. Wat ik van andere heb begrepen heeft dit vorig jaar op de XBone namelijk nog wel gewerkt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Was het al bekend trouwens dat KPN met een 5G abonnement komt waarbij Gamepass is gebundeld? Werd verteld in de Tweakers podcast.

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-01 14:19
Wom schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:58:
Was het al bekend trouwens dat KPN met een 5G abonnement komt waarbij Gamepass is gebundeld? Werd verteld in de Tweakers podcast.
Is dat inbegrepen, of kan je het via KPN afsluiten? Net als bijv. Spotify Premium? In laatste geval niet heel interessant, tenzij je nog geen gebruik maakt van je € 5,- Hussel-korting.
Lincor schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:29:
[...]

Is dat inbegrepen, of kan je het via KPN afsluiten? Net als bijv. Spotify Premium? In laatste geval niet heel interessant, tenzij je nog geen gebruik maakt van je € 5,- Hussel-korting.
Die details werden niet bekend gemaakt, maar ik gok dat het iets soortgelijks als Spotify Premium gaat zijn inderdaad. Met dan wel enige korting om het wat interessant te maken. In de podcast werd ook aangehaald dat mensen die de omzettingstruc vanaf Xbox Live gebruiken er niet direct voordeel in moesten verwachten.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-01 20:00
drakiesoft schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 00:29:
[...]

Misschien een week te vroeg en een aankondiging volgende week 13 juni na de presentatie?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• drakiesoft
Lekker Ventje schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:52:
[...]

Misschien een week te vroeg en een aankondiging volgende week 13 juni na de presentatie?
Ik verwacht wel een release op korte termijn idd. Ben heel erg benieuwd naar de performance. Draait bij mij op pc, gebruik de xbox controller maar moet af en toe toch toetsenbord gebruiken vwb het menu. Eens kijken of ze dat gefixed hebben.

• drakiesoft
https://gamepasscounter.com/

handig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3s_Trk3eOI0nJPjldwp5MhGGzcY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Yn86b3hlXG3geDrmgpefaaB9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door drakiesoft op 04-06-2021 15:16 ]

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-12-2025

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

XBox Series X: BloodyB2121

• drakiesoft
Top, kende ik nog niet :-)

• SunnieNL
Daar tellen ze wel het een en ander dubbel in dat getal.
Was netter geweest als ze de unieke games in het getal zouden zetten en het daarna uit zouden splitsen in hoeveel van die unieke games dan aanwezig zijn op de verschillende platformen (xbox, pc, cloud)
Pagina: 1 ... 171 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord