iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Yes zit al in gamepass via EA playdevilsnight schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:46:
[...]
Als het goed is hebben we die al. EA Play op Game Pass.
Correct, dit weekend nog gespeelddevilsnight schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:46:
[...]
Xbox Live: Springbok NL
Ik ben erg benieuwd wat we van Ubisoft/Uplay icm Gamepass mogen verwachten. Dat speelt ook nog, al is het nu wat rustiger. Stilte voor de storm?
https://www.reddit.com/r/...le_update_40_patch_notes/
2 nieuwe operatives, private coop mode, 5 nieuwe abilities, 3 nieuwe gadgets, 3 nieuwe (ik gok kleine) missies en echt een bootlading aan bugfixes.
Nou beter zeg 🥳🥳. Veel gameplezier 😊schumi1986 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:14:
Bizar!
Loop ik een rondje door de MM opzoek naar een micro SD kaart zie ik dit helemaal in z’n 1tje op een pallet staan, dacht eerst nog dat het een dummy zou zijn maar dat was niet zo
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Update of dlc ?Martinspire schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:14:
Update voor Watch Dogs is ook live, v4.0:
https://www.reddit.com/r/...le_update_40_patch_notes/
2 nieuwe operatives, private coop mode, 5 nieuwe abilities, 3 nieuwe gadgets, 3 nieuwe (ik gok kleine) missies en echt een bootlading aan bugfixes.
Binnenkort maar weer eens oppakken, game ziet er echt schitterend uit met die overheerlijke ray tracing
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nice!schumi1986 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:14:
Bizar!
Loop ik een rondje door de MM opzoek naar een micro SD kaart zie ik dit helemaal in z’n 1tje op een pallet staan, dacht eerst nog dat het een dummy zou zijn maar dat was niet zo
[Afbeelding]
Misschien vind je het persoonlijk maar wat is de prijs dat ze ervoor verkopen in de winkel? Ik zie af en toe dat als het op stock is online dat het meer dan €500 kost. Ook in de Media Markt in een stenen winkel?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gewoon 499 gelukkigpolopolo150 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:40:
[...]
Nice!
Misschien vind je het persoonlijk maar wat is de prijs dat ze ervoor verkopen in de winkel? Ik zie af en toe dat als het op stock is online dat het meer dan €500 kost. Ook in de Media Markt in een stenen winkel?
Het valt meteen op hoe snel het menu nu is t.o.v de Xbox one X!
Dat is natuurlijk wel alleen als je Game Pass Ultimate hebt. Misschien dat ze 'm nu in Game Pass zelf krijgen? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze BF6 direct in GP gooien, en al helemaal niet dat ze dat nu al gaan aankondigendevilsnight schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:46:
[...]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij is zeker leuk.MrGizMo schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 21:44:
Je kan lullen wat je wilt maar Biomutant is dus echt leuk
Maar tegelijkertijd ook een ontzettend ruwe diamant, moet nog flink aan geslepen en gepoetst worden.
Je merkt gewoon aan alles dat ze het project onderschat hebben, ze zijn met honderd en één dingen begonnen en eigenlijk niets echt afgemaakt …
Maar, hij is zeker leuk !
Met deze game zijn ze voor een semi open world gegaan en het voegt niks toe vind ik zelf. De devs moeten dit ook gedacht hebben of dat andere mensen deze mening delen want deel 3 zal een liniaire campaign hebben met unieke levels. Het zal misschien korter zijn dan 2, maar aldus de dev is er veel meer "density". Veel meer te doen.
Mocht je de beelden nog niet gezien hebben, het ziet er echt geweldig uit, mooi ook!
Ik krijg hier toch echt een onderbuikgevoel van dat het echt een heel luie oplossing is. Ik geloof er niks van dat ze èn RT hebben moeten slachtofferen èn naar 1080 hebben moeten zakken.G_Dragon schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:09:
@ArthurMorgan @Springbokkie
Helaas tegenover 60 FPS hangt wel een prijskaartje..
[Afbeelding]
Het is geen absolute dealbreaker voor mij, maar dan wil ik echt geen enkele aliassing zien.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb er tot nu toe weinig problemen mee en is eigenlijk weer een game die ik graag wil spelen als thuis kom of ff tijd vrij heb.justifire schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:43:
[...]
Hij is zeker leuk.
Maar tegelijkertijd ook een ontzettend ruwe diamant, moet nog flink aan geslepen en gepoetst worden.
Je merkt gewoon aan alles dat ze het project onderschat hebben, ze zijn met honderd en één dingen begonnen en eigenlijk niets echt afgemaakt …
Maar, hij is zeker leuk !
Snap ook niet helemaal de kritiek de hele tijd.
Enige wat ik hier mis is crossplay
[ Voor 22% gewijzigd door MrGizMo op 02-06-2021 07:43 ]
Ik had precies hetzelfde gevoel toen ik het zag, denk dat ik de game niet direct weer ga spelen.ArthurMorgan schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 07:34:
[...]
Ik krijg hier toch echt een onderbuikgevoel van dat het echt een heel luie oplossing is. Ik geloof er niks van dat ze èn RT hebben moeten slachtofferen èn naar 1080 hebben moeten zakken.
Het is geen absolute dealbreaker voor mij, maar dan wil ik echt geen enkele aliassing zien.
Wacht eerst nog even af wat ze gaan doen, want had echt zitten wachten op 60FPS maar dit is niet leuk.
Mooie patch. Heleboel "game is nu wat vlotter dan voorheen" aanpassingen. Dialogen weghalen omdat het de snelheid in de weg zit, ik vind het wel knappe beslissing. Verder ook het brabbelen uitzetten maakt de game zoveel sneller dan eerst. Fijn om te zien dat de update toch al wel snel moet komen. Verder ook weer geen giga lijst aan bugfixes wat toont dat de game helemaal niet zo buggy was bij launch.justifire schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 07:26:
Biomutant patch 1.4 changelog : justifire in "[Multi] Biomutant"
Crossplay zit er nog steeds niet en afaik gaat dat er (helaas) ook niet komen.MrGizMo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 07:35:
[...]
Enige wat ik hier mis is crossplayTenzij het er nu wel in zit? al een tijdje niet meer gedaan namelijk
Het komt in ieder geval steeds dichterbij. Je voorgevoel zou zomaar eens kunnen gaan kloppenBM schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:30:
Ik begin ergens een voorgevoel te krijgen dat Flight Simulator een surprise release met de E3 gaat krijgen. Totaal nergens op gebasseerd (if you read it elsewhere, I didn't), maar dat idee begin ik te krijgen
https://twistedvoxel.com/...ulator-rated-xbox-series/
Nice. eerste versie jaren geleden helemaal stuk gespeeld op de Dreamcast, fantastisch apparaat was dat ook.Zhankou schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:53:
Phantasy Star Online 2: New Genesis komt volgende week 9 juni. Ben benieuwd.
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
Er is een blad van de plant die boven mijn series X hangt zo door de bovenkant naar binnen geglipt, langs de ventilator. Zou kwaad kunnen? Maw; zal ik hiervoor mijn X moeten openmaken?
Openmaken is toch inbreuk op garantie?Elias2020 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:51:
Even heel wat anders.
Er is een blad van de plant die boven mijn series X hangt zo door de bovenkant naar binnen geglipt, langs de ventilator. Zou kwaad kunnen? Maw; zal ik hiervoor mijn X moeten openmaken?
Ja door het verwijderen van de sticker op de achterkant verbreek je de garantie. Vroeg me af of het kwaad kan met kortsluiting oid, zo’n bladje erin.
Op de kop houden en een beetje rammelen tot hij er weer uit komt? Als dat niet lukt zou ik hem lekker laten zitten denk ik. Is een klein blaadje neem ik aan als hij door zo'n gaatje past?Elias2020 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:54:
[...]
Ja door het verwijderen van de sticker op de achterkant verbreek je de garantie. Vroeg me af of het kwaad kan met kortsluiting oid, zo’n bladje erin.
[ Voor 7% gewijzigd door d.bakker84 op 02-06-2021 10:58 ]
XBox Series X: BloodyB2121
Ik durf het niet te zeggen. Maar door de keuze om zulke grote gaten te maken heeft MS volgens mij ook meer verantwoordelijkheid om te zorgen dat dat geen problemen geeft.Elias2020 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:54:
[...]
Maar of je dara veel aan hebt als er wat met je Xbox gebeurt is de vraag. Op een rechtzaak om je gelijk af te dwingen zit je natuurlijk niet te wachten.
Persoonlijk zou ik het blad laten zitten en als er problemen komen hem naar MS sturen en dan afwachten.
Heb eerder consoles open geschroefd om stof te verwijderen, dat liep nooit goed af haha.
Hele poos geleden wel is PSO2 op Xbox gespeeld.SilverMane schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:29:
[...]
Nice. eerste versie jaren geleden helemaal stuk gespeeld op de Dreamcast, fantastisch apparaat was dat ook.
Was echt wel een tof spel, graphics vond ik niet eens heel erg gedatteerd.
Wel overly complicated.
Maar NGS zou daar in zekere zin verandering in moeten brengen.
EN... alles is opgebouwd in een nieuwe engine.
Dus grafische pracht op en top.
Word kicken !
Of iets op je XBox leggen zodat het er niet meer in kan vallen
d.bakker84 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:57:
[...]
Op de kop houden en een beetje rammelen tot hij er weer uit komt? Als dat niet lukt zou ik hem lekker laten zitten denk ik. Is een klein blaadje neem ik aan als hij door zo'n gaatje past?
:strip_exif()/f/image/tLMDKMj5hOna6eDDTNcYPSnG.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is een klein blaadje inderdaad. Deze lag er naast. Ga de plant of X maar even verplaatsen.
[ Voor 3% gewijzigd door Elias2020 op 02-06-2021 11:06 ]
https://www.reddit.com/r/...troller_sticking_trigger/
Dat is een speciale feature om je wat harder rondo het circuit te laten komen! MS denkt gewoon graag actief meemr.DJ95 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:26:
Wat zijn hier de ervaringen met een plakkende RT trigger op de Series X controller? Ik dacht dat dit inmiddels gefixed zou zijn maar ik heb helaas een exemplaar mogen ontvangen die mij graag wat langer gas laat geven als wenselijk.
https://www.reddit.com/r/...troller_sticking_trigger/
Maar mocht je er last van hebben, zou ik hem gewoon aanmelden bij MS voor garantie.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ha voor de echt snelle rondjes verkas ik wel naar mijn racesim.uchiha tijntje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:35:
[...]
Dat is een speciale feature om je wat harder rondo het circuit te laten komen! MS denkt gewoon graag actief mee![]()
Maar mocht je er last van hebben, zou ik hem gewoon aanmelden bij MS voor garantie.
:strip_exif()/f/image/LVWcTn7pqOJ6YLTTUJjag7fa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik neem aan dat je dan een tijdje zonder controller zit of krijg je een vervangend exemplaar opgestuurd en moet je daarna de defecte opsturen?
Op die game reken ik niet meer. Maar dat zou toch wel kreupel zijn op zo’n korte tijd.Springbokkie schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:26:
Ik zie Crysis eigenlijk wel aan voor een remaster van een remaster.
De 2e & 3e Crysis kunnen goed met multi core overweg, als ik me niet vergis. Dus dat kan niet mis gaan.
Ja dat kan dus nog wel
Ik spoel ze altijd even goed door met waterElias2020 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:02:
Ok dank voor de snelle reacties hier, dan laat ik het lekker zitten. Hopelijk wordt het blad snel dor en uiteindelijk stof.
Heb eerder consoles open geschroefd om stof te verwijderen, dat liep nooit goed af haha.
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 02-06-2021 11:41 ]
Volgens mij is het zo dat als je een CC aan je acount hebt gekoppeld je een soort van advanced retour kunt kiezen. Dan krijg je een nieuwe en stuur je je oude daarna pas op. Maar de details weet ik er niet van. Hier zijn wel wat GoTters die dat wel beter kunnen toelichten gok ik.mr.DJ95 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:40:
[...]
Ha voor de echt snelle rondjes verkas ik wel naar mijn racesim.
[Afbeelding]
Ik neem aan dat je dan een tijdje zonder controller zit of krijg je een vervangend exemplaar opgestuurd en moet je daarna de defecte opsturen?
Dit kapje blokkeert m.i. de warmteafvoer iets te veel. En de bovenzijde van de console blijft warm als deze in standby modus staat.
@Verwijderd Ik heb de kap er alleen op als de xbox volledig uit staat.
Ik vermoed ook dat MS bewust gekozen (noodgedwongen?) heeft voor grote gaten i.p.v. kleine zoals de bij de Series S en One S bijvoorbeeld.
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van andere forumbezoekers. Ik heb inmiddels wel een "bodemplaat" besteld (ook op Ali) om het binnenzuigen van stof tegen te gaan.
@Elias2020 Afgaande op de foto dan is het wel aan te raden om stoffilters te gebruiken.
[ Voor 40% gewijzigd door ariekanari op 02-06-2021 12:36 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Verwijderd
Ik zou het niet aanraden. 15 graden is wel een enorm verschil. Dat kan de levensduur wel enorm beïnvloeden.ariekanari schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:54:
Ik heb sinds een paar dagen dit om stof te weren: https://www.aliexpress.com/item/1005002357497042.html. Ik weet alleen niet of ik het nu wel of niet moet aanraden: de temperatuur ligt zeker 10-15 ℃ (gemeten) hoger dan zonder.
Dit kapje blokkeert m.i. de warmteafvoer iets te veel. En de bovenzijde van de console blijft warm als deze in standby modus staat.
https://www.thesixthaxis....s-version-how-to-upgrade/
Is overigens wel €8,99
En net als andere games geeft het een extra downloadable item als addon waarmee savegame gewoon hetzelfde blijft. Patch was 9GB, Series X upgrade is 24GB. Volgens mij moet je de base game kunnen verwijderen als je hem installeert, maar dat zal ik nog even kijken.
[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 02-06-2021 12:51 ]
Alleen nu niet op voorraad bij Hifi Klubben dus nog ff geduld hebben.
Anyway, van de 200 euro die ik dan bespaar zat ik te denken om de Elite Controller te kopen en dan voornamelijk vanwege de paddles.
Heb meerdere er hier al eens over horen praten maar als ik het goed begrijp kun je dus op de paddles andere buttons toewijzen?
Een voorwerp gooien in Chivalry 2 moet met de beide bumper knoppen, is het dan zeg maar mogelijk om ipv de bumpers de 2 paddles daarvoor te gebruiken?
Crouch zit op L3 daar wat ik ook niet echt fijn vind werken in de heat of the moment, net zoals de jab op R3.
Dit was in de beta, wellicht heeft de volledige versie wel een functie om te remappen maar die paddles lijken me vooral in deze game veel fijner werken.
Jep dat kun je apart toewijzen. Dus je kunt je beide bumper knoppen op de paddles zetten. Dat zelfde geldt voor de L3 bijv.Sipio schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:09:
Ik had vorige week de Beoplay Portal gekocht en ondanks dat ik hem heerlijk vond (maar geen 500 Euro heerlijk) toch ook te nieuwsgierig naar de Penrose X.
Alleen nu niet op voorraad bij Hifi Klubben dus nog ff geduld hebben.
Anyway, van de 200 euro die ik dan bespaar zat ik te denken om de Elite Controller te kopen en dan voornamelijk vanwege de paddles.
Heb meerdere er hier al eens over horen praten maar als ik het goed begrijp kun je dus op de paddles andere buttons toewijzen?
Een voorwerp gooien in Chivalry 2 moet met de beide bumper knoppen, is het dan zeg maar mogelijk om ipv de bumpers de 2 paddles daarvoor te gebruiken?
Crouch zit op de L3 daar wat ik ook niet echt fijn vind werken in de heat of the moment, net zoals de jab op R3.
Dit was in de beta, wellicht heeft de volledige versie wel een functie om te remappen maar die paddles lijken me vooral in deze game veel fijner werken.
Je kunt echter geen “extra” knoppen creëren die er niet op de normale controller zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2021 12:20 ]
Xbox horizontaal? Niet het mooiste maar ik moest die concessie doen anders mocht ik van mn vriendin de xbox niet naast de tv...Elias2020 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:05:
[...]
[Afbeelding]
Het is een klein blaadje inderdaad. Deze lag er naast. Ga de plant of X maar even verplaatsen.
Lijkt me niet echt ideaal... als dat kapje nou met een paar staanders een cm of 10 boven de XBox zou hangen was het een betere oplossing geweest denk ik.ariekanari schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:54:
Ik heb sinds een paar dagen dit om stof te weren: https://www.aliexpress.com/item/1005002357497042.html. Ik weet alleen niet of ik het nu wel of niet moet aanraden: de temperatuur ligt zeker 10-15 ℃ (gemeten) hoger dan zonder.
Ja ik heb nu een ander moeten wijzigen in overleg met vriendin, haha. Waan me af en toe in de jungle nu als ik game! Balen dat het tv meubel achteraf net te klein is voor de next gen consoles, maarja dat wist ik in 2018 natuurlijk nog niet.joneboon schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:19:
[...]
Xbox horizontaal? Niet het mooiste maar ik moest die concessie doen anders mocht ik van mn vriendin de xbox niet naast de tv...Nu staat er een kleine lamp bovenop de xbox en valt ie minder op
[ Voor 25% gewijzigd door Elias2020 op 02-06-2021 23:53 ]
Verwijderd
Je hebt 'm nu verkeerd om liggen heElias2020 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:33:
[...]
[Afbeelding]
Ja ik heb nu een ander moeten wijzigen in overleg met vriendin, haha. Waan me af en toe in de jungle nu als ik game! Balen dat het tv meubel achteraf net te klein is voor de next gen consoles, maarja dat wist ik in 2018 natuurlijk nog niet.
Oh echt? Haha wist niet dat het uitmaakte.
Maakt het ook niet, alleen moet je je disks (die je ws niet eens gebruikt) er wel op de kop in drukken.
Edit: ik word gecorrigeerd, schijnt toch niet echt goed te zijn voor je disk drive!
[ Voor 14% gewijzigd door d.bakker84 op 02-06-2021 12:51 ]
Die heeft mijn broertje ook en wist niet goed waar die hem moest laten gezien die niet op/in zijn meubel paste. Ik heb geadviseerd om het meubel op de modem te plaatsen
Kennelijk een veel gekozen oplossing
[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 02-06-2021 12:42 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
Voor de mechaniek van de disc drive is dit echt niet goed. Een lens werkt onder andere op 'zwaartekracht'. Als die niet kan 'zakken' botst ie vrolijk tegen een disc aan. Sowieso word de disc op de motor op zijn plek gehouden door een stukje plastic met magneten/vering. Door 'm op de kop te houden kan het gebeuren dat ie op ten duur niet zijn grip meer heeft.d.bakker84 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:39:
[...]
Maakt het ook niet, alleen moet je je disks (die je ws niet eens gebruikt) er wel op de kop in drukken.
Over het algemeen hebben consoles (niet alleen de Xbox, maar ook Playstation en Wii's) niet de beste disc drives. Ik zou het er niet op gokken.
Dan neem ik dat terugVerwijderd schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:48:
[...]
Voor de mechaniek van de disc drive is dit echt niet goed. Een lens werkt onder andere op 'zwaartekracht'. Als die niet kan 'zakken' botst ie vrolijk tegen een disc aan. Sowieso word de disc op de motor op zijn plek gehouden door een stukje plastic met magneten/vering. Door 'm op de kop te houden kan het gebeuren dat ie op ten duur niet zijn grip meer heeft.
Over het algemeen hebben consoles (niet alleen de Xbox, maar ook Playstation en Wii's) niet de beste disc drives. Ik zou het er niet op gokken.
Ik zou me niet zo'n zorgen maken om invallend stof. Dat stof ligt dan op de koelribben aan de 'zuig' kant. Zodra de fan weer aan gaat zuigt ie dat stof toch gewoon weer weg.ariekanari schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:54:
@Verwijderd Ik heb de kap er alleen op als de xbox volledig uit staat.
Ik vermoed ook dat MS bewust gekozen (noodgedwongen?) heeft voor grote gaten i.p.v. kleine zoals de bij de Series S en One S bijvoorbeeld.
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van andere forumbezoekers. Ik heb inmiddels wel een "bodemplaat" besteld (ook op Ali) om het binnenzuigen van stof tegen te gaan.
@Elias2020 Afgaande op de foto dan is het wel aan te raden om stoffilters te gebruiken.
Stof wordt volgens mij pas een probleem als het aan de andere kant van de koelribben zit en de luchtrichting er juist voor zorgt dat het op zijn plek blijft, steeds dikker aankoekt en uiteindelijk de boel compleet blokkeert.
Gamertag: FinrazielNL
haha, ik hou wel van dat groen er om heen. Om nou alles in huis zo in te richten met consoles als uitgangspunt is ook zo wat...Elias2020 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:33:
[...]
[Afbeelding]
Ja ik heb nu een ander moeten wijzigen in overleg met vriendin, haha. Waan me af en toe in de jungle nu als ik game! Balen dat het tv meubel achteraf net te klein is voor de next gen consoles, maarja dat wist ik in 2018 natuurlijk nog niet.
https://www.aliexpress.com/item/1005002401577128.html (ik heb geen verzendkosten betaald)
Ik gebruik alleen de meshfilters en verwacht geen problemen aangezien deze hetzelfde zijn als bij goedkope computerbehuizingen.
https://www.aliexpress.com/item/1005002708797874.html heb ik pas onlangs besteld
Die kap ga ik i.i.g. niet langer gebruiken dan maar de console op z'n kant.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ja het fleurt de boel wel lekker op, maar we hebben serieus meer dan 30 planten alleen al in de huiskamer.joneboon schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:54:
[...]
haha, ik hou wel van dat groen er om heen. Om nou alles in huis zo in te richten met consoles als uitgangspunt is ook zo wat...
Heb de X inmiddels goed gedraaid, dank voor het scherpe oog hier.
En ja die router haha. Had wel verwacht daar reactie op te krijgen, maar Demon’s Souls en TLOU2 zijn best toffe spelletjes. XSX blijft main, PS5 voor exclusives.
[ Voor 6% gewijzigd door Elias2020 op 02-06-2021 13:01 ]
Ik heb deze gekocht https://www.amazon.de/-/n...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1 misschien blokkeerd het wat lucht, maar in mijn betonnen bunker wordt nooit zo warm. En een Xbox vol stof zou ook lucht gaan blokkeren. Alleen voor de onderkant was het wat creatief knippen.ariekanari schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:54:
Dit blokkeert toch heel veel lucht? Het weert stof door minder opening te hebben. Als het niet zo veel lucht zou blokkeren, zou het ook geen stof weren. Dit lijkt mij niet zo'n goede oplossing...WokeBroke schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:32:
[...]
Ik heb deze gekocht https://www.amazon.de/-/n...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1 misschien blokkeerd het wat lucht, maar in mijn betonnen bunkers wordt nooit zo warm. En een Xbox vol stof zou ook lucht gaan blokkeren. Alleen voor de onderkant was het wat creatief knippen.
Ik voel nog aardig wat lucht als ik mijn hand er boven hou.d.bakker84 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:34:
Dit blokkeert toch heel veel lucht? Het weert stof door minder opening te hebben. Als het niet zo veel lucht zou blokkeren, zou het ook geen stof weren. Dit lijkt mij niet zo'n goede oplossing...
Als het haast geen lucht blokkeert, dan weert het dus haast geen stof. Het is het één of het ander, want de gaatjes zijn nog te groot voor stof.WokeBroke schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Ik voel nog aardig wat lucht als ik mijn hand er boven hou.
Zo werkt dat niet... Zo'n filter houdt echt wel stof tegen domweg omdat de gaatjes klein genoeg zijn dat het stof er niet doorheen past. Maar omdat het zoveel gaatjes zijn hoeft de airflow niet echt zwaar geblokkeerd te zijn. Hoe dacht je dat dit werkt bij moderne pc cases die dit praktisch allemaal hebben?d.bakker84 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:50:
[...]
Als het haast geen lucht blokkeert, dan weert het dus haast geen stof. Het is het één of het ander, want de gaatjes zijn nog te groot voor stof.
Edit: Lijkt me overigens niet heel handig... Zo te zien moet je die dingen vast plakken, waardoor je ze dus niet makkelijk er af kan halen om schoon te maken. Bij pc's zijn die dingen normaal magnetisch, maar de case van de xsx zal plastic zijn dus dan gaat dat niet. Je kunt natuurlijk gewoon even de stofzuiger op het vastgeplakte mesh zetten, maar niet ideaal lijkt me.
[ Voor 24% gewijzigd door Finraziel op 02-06-2021 18:06 ]
Had dit niet zo snel verwacht, hoe gaat het bij jou@uchiha tijntje ervaar jij die problemen ook of valt het allemaal wel mee?
Stond op het punt om er één te bestellen maar nu twijfel ik toch.
Excuus, ik heb de versie van Ali verward met die van Amazon, die is inderdaad wel fijn genoeg.Finraziel schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:01:
[...]
Zo werkt dat niet... Zo'n filter houdt echt wel stof tegen domweg omdat de gaatjes klein genoeg zijn dat het stof er niet doorheen past. Maar omdat het zoveel gaatjes zijn hoeft de airflow niet echt zwaar geblokkeerd te zijn. Hoe dacht je dat dit werkt bij moderne pc cases die dit praktisch allemaal hebben?
Edit: Lijkt me overigens niet heel handig... Zo te zien moet je die dingen vast plakken, waardoor je ze dus niet makkelijk er af kan halen om schoon te maken. Bij pc's zijn die dingen normaal magnetisch, maar de case van de xsx zal plastic zijn dus dan gaat dat niet. Je kunt natuurlijk gewoon even de stofzuiger op het vastgeplakte mesh zetten, maar niet ideaal lijkt me.
Maar dan nog steeds, de mesh houdt nog steeds flink lucht tegen. Waai er maar eens mee door de lucht, je kunt het als goede waaier gebruiken. Het verschil met de pc is dat die al ontworpen is met zo'n mesh in gedachten, zonder mesh is er dus overcapaciteit. Of hij bij de XBox voor de huidige oplossing is gekozen omdat een mesh de koeling te veel zou beperken, of vanwege esthetisch oogpunt, dat weet ik niet. Daarvoor heb je inzicht in de ontwerpdata nodig...
Cosplay zit er wel degelijk in !DaMarcus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:49:
[...]
Crossplay zit er nog steeds niet en afaik gaat dat er (helaas) ook niet komen.
Het valt allemaal wel mee. Je hoort de mensen die klachten hebben altijd meer dan mensen die er tevreden mee zijn.Sipio schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:08:
Had me eerder nooit verdiept in de Elite Controller en zat ff bij de reviews te kijken op Bol maar man dat is niet best zeg, zoveel klachten over defecte knoppen etc.
Had dit niet zo snel verwacht, hoe gaat het bij jou@uchiha tijntje ervaar jij die problemen ook of valt het allemaal wel mee?
Stond op het punt om er één te bestellen maar nu twijfel ik toch.
En als je er problemen mee hebt, je hebt gewoon 2 jaar garantie. Omruilen is zo gebeurd. Ik zou hem persoonlijk kopen bij de MM. Die hebben een hele goede service. Mijn RB button was wat irritant na een half jaar en gewoon naar de MM gegaan en direct een nieuwe meegekregen.
We now over 300 #Xbox themed wallpapers for you to download and use as your background in Zoom/Teams or Wallpaper on your computer or mobile device. Including some cool #Xbox20 & #XboxBethesda ones. Download 'em here and let me know your favorites https://t.co/zcX5ZUdRj7 pic.twitter.com/H6qAClFcHn
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 2 juni 2021
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Waar kopen jullie goedkope & betrouwbare digitale codes?
EXCITED
Xbox storehuyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:48:
Vanmiddag m'n Series X besteld en serieus aan het nadenken om all digital te gaan.
EXCITED
Ik zie allerlei websites zoals cdkeys / eneba etc met véél goedkopere prijzen afficheren.
Zijn dat oplichters en worden je codes gecancelled na een tijdje dan?
Als het niet hoeft wil ik niet extra betalen voor Bill Gates z'n divorce settlement...
[ Voor 13% gewijzigd door huyanglee op 02-06-2021 18:56 ]
Ik heb goede ervaringen met CDKeyshuyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:48:
Vanmiddag m'n Series X besteld en serieus aan het nadenken om all digital te gaan.
EXCITED
(en welkom bij de club!)
[ Voor 4% gewijzigd door Radko op 02-06-2021 19:01 ]
Haha gates heeft genoeg geld te verdelen.huyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:54:
[...]
Ik zie allerlei websites zoals cdkeys / eneba etc met véél goedkopere prijzen afficheren.
Als het niet hoeft wil ik niet extra betalen voor Bill Gates z'n divorce settlement...
Cdkeys is wel ok dacht ik, zou sowieso gamepass nemen. Er is een aparte keys topic dacht ik.
Heb er 3 gehad en alle 3 terug gestuurd.Sipio schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:47:
@uchiha tijntje tnx 👍 wellicht toch maar bestellen dan.
2x en slecht werkende A knop
1x klevende X knop en weigerende RB
Elite controller V1 heb ik altijd met veel plezier gebruikt en heb bij de aankoop van een one X meteen de elite V2 gekocht maar het is echt een ramp. Die reviews zijn zeker niet overdreven!
[ Voor 25% gewijzigd door schumi1986 op 02-06-2021 19:11 ]
Je kunt via gift cards ook kopen bij Microsoft Stores in andere landen. Google en gij zult vinden.huyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:54:
[...]
Externe bronnen geven zijn altijd een risico, al is die nog zo klein; betrouwbaar is de Xbox store zélf. Niet de goedkoopste nee.huyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:54:
[...]
Ik ben ook niet van plan om nog fysieke aanschaffen te doen. Heeft ook weinig nut denk ik buiten het eventueel kunnen doorverkopen ervan.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Mocht je bang zijn voor bannen kan je ook sharen met iemand.. Ik doe het met een familielid dan betaal je ongeveer op een nieuwe game zo 35 euro pp ofzo?huyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:54:
[...]
Het kan, maar je met wel oppassen. Er zijn sites die niet helemaal legaal aan hun codes komen en dat kan je een ban opleveren (account ban, dus dat is nog wat heftiger. Al gebeurt het niet heel vaak. De meeste zijn wat dat betreft nog wel te vertrouwens.huyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:54:
[...]
Verder heb je sites die accounts verkopen. Dat is ook niet echt tof. En kan je ook een ban opleveren. Je koopt dan geen game maar een account die je moet toevoegen en hoewel je dan de game deelt met je main account, is het nooit echt slim (of handig).
En dan heb je nog codes uit andere regio's. Je kunt ze vaak wel activeren als je je console op een andere regio zet e.d. maar ook dit is gewoon onhandig.
Als je gewoon EU of wereldwijde codes ziet, dan is het meestal wel prima. De rest zou ik niet zo snel doen.
Ik ben geen expert er in, maar het hangt volgens mij af van hoeveel lucht er doorheen moet en met welke snelheid (wat een product is van hoeveel lucht en via welk oppervlakte). Als je met zo'n filter wappert dan zou er erg veel lucht doorheen moeten om helemaal geen lucht de andere kant op te wapperen. Bovendien is er volgens mij nogal verschil of de lucht een vrij pad heeft om het object heen waardoor de druk die je creëert zo weer opgeheven wordt, of dat niet door het filter heen gaan betekent dat er een druk verschil blijft bestaan (Xbox waar de fan bovenaan lucht naar buiten toe forceert).d.bakker84 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:12:
[...]
Excuus, ik heb de versie van Ali verward met die van Amazon, die is inderdaad wel fijn genoeg.
Maar dan nog steeds, de mesh houdt nog steeds flink lucht tegen. Waai er maar eens mee door de lucht, je kunt het als goede waaier gebruiken. Het verschil met de pc is dat die al ontworpen is met zo'n mesh in gedachten, zonder mesh is er dus overcapaciteit. Of hij bij de XBox voor de huidige oplossing is gekozen omdat een mesh de koeling te veel zou beperken, of vanwege esthetisch oogpunt, dat weet ik niet. Daarvoor heb je inzicht in de ontwerpdata nodig...
Als je zo'n stuk mesh hebt kun je het ook zelf proberen. Hou hem maar eens tegen je mond en adem. Ik heb dat net eens geprobeerd met een van de (ongebruikte) filters die bij mij Lian Li O11 dynamic zaten. Ik voel totaal geen weerstand, zelfs niet als ik vrij stevig uitadem. Pas als ik het oppervlak veel kleiner maak door mijn lippen te tuiten en door het mesh heen te blazen voel ik meer weerstand met mesh dan zonder. Maar dan creëer ik een veel snellere luchtstroom dan wat door de Xbox heen gaat.
Regio gebonden aankopen kun je gewoon activeren door via Tunnelbear naar Redeem.Microsoft.com te gaanMartinspire schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:49:
[...]
Het kan, maar je met wel oppassen. Er zijn sites die niet helemaal legaal aan hun codes komen en dat kan je een ban opleveren (account ban, dus dat is nog wat heftiger. Al gebeurt het niet heel vaak. De meeste zijn wat dat betreft nog wel te vertrouwens.
Verder heb je sites die accounts verkopen. Dat is ook niet echt tof. En kan je ook een ban opleveren. Je koopt dan geen game maar een account die je moet toevoegen en hoewel je dan de game deelt met je main account, is het nooit echt slim (of handig).
En dan heb je nog codes uit andere regio's. Je kunt ze vaak wel activeren als je je console op een andere regio zet e.d. maar ook dit is gewoon onhandig.
Als je gewoon EU of wereldwijde codes ziet, dan is het meestal wel prima. De rest zou ik niet zo snel doen.
Ik koop zelf bijna alles via Eneba. Wel opletten dat je de regio global en europe kiest. Via een andere regio kan ook wel met vpn en soms nog wat kunstgrepen. Het is dan goedkoper. Maar ik heb dat 1 keer gedaan en betaal gewoon liever een paar euro meer voor het gemak.huyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:48:
EXCITED
Ik heb 1 keer van hun service gebruik moeten maken omdat ik een 24 cijferige code kreeg ipv 25 cijfers. Dat werd echt heel snel opgelost. In het weekend binnen 12 uur geloof ik.
(en de aanbiedingen in de gaten houden van MS zelf. Zitten regelmatig prima deals bij, zeker voor de net wat oudere games.)
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-06-2021 20:27 ]
Locatie op de xbox naar Brazilie gezet en de update kost dan €5,50Martinspire schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:06:
Wreckfest is te upgraden naar Series S/X versie:
https://www.thesixthaxis....s-version-how-to-upgrade/
Is overigens wel €8,99
En net als andere games geeft het een extra downloadable item als addon waarmee savegame gewoon hetzelfde blijft. Patch was 9GB, Series X upgrade is 24GB. Volgens mij moet je de base game kunnen verwijderen als je hem installeert, maar dat zal ik nog even kijken.
Ben eigenlijk wel benieuwd of het regio wissel limiet nog op de Xbox zit. Vroeger kon dat maar x aantal keer per kwartaal.justifire schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:37:
[...]
Locatie op de xbox naar Brazilie gezet en de update kost dan €5,50
Voor de update was dit geen probleem.
By the way, waar is die gratis auto terug te vinden? Staat niet in mijn garage ...
Edit:
Net even wat gespeeld. Ziet er mooi(er) uit, maar doet niet altijd 4K/60fps. Met name tijdens de start van een race, met veel opponenten, dipt de fps.
[ Voor 38% gewijzigd door Yonix op 02-06-2021 21:43 ]
Volgens mij is het ook makkelijker om het te kopen in de Brazilië store met gift cards. Hoef je ook niks met regio's te doen.SunnieNL schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:21:
[...]
Ben eigenlijk wel benieuwd of het regio wissel limiet nog op de Xbox zit. Vroeger kon dat maar x aantal keer per kwartaal.
:strip_exif()/f/image/sAiDAyV9vRRj0lh6gpH99n0Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo kom je ook van je Xbox af
Ik heb twee hoekbeugels op de onderste gaten van de vesa mount geschroefd, en in de bovenste twee een plaatje waar een koord doorheen loopt. Zo valt ie er niet van af.
Discs er in stoppen gaat nog makkelijk, al speel ik zelf volledig digitaal.
Vrouwlief ook weer tevreden
Je wisselt niet.SunnieNL schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:21:
[...]
Ben eigenlijk wel benieuwd of het regio wissel limiet nog op de Xbox zit. Vroeger kon dat maar x aantal keer per kwartaal.
Je zet alleen je huidige locatie om en desgewenst daarna weer terug.
Locatie is niet meer gekoppeld aan je account.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/py7lFgsoInCmsWnPoIVaVzWa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Om51Ju0ZL8Tneq08D6ndIpP6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D7HbGMoH0Wvlq733wa8lS0qk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/jgb99oPG2jU5J3JFoRo38cL9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3qQAL0Biv5NrXeYUBTJOVOJ7.jpg?f=fotoalbum_large)