Stylze schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:51:
[...]

Inderdaad hoezo staat dit uit? Wil mensen die goede tips geven toch een wel verdiend duimpje kunnen geven.
Feedback op moderatie binnen Spielerij
Heb net zelf ook eens gevraagd of ze niet weer aan mogen. Je kunt ook eventueel terug lezen als je wil weten waarom ze uitgezet zijn.

Gamertag: FinrazielNL

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Finraziel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:27:
[...]

Netjes een grijs geïmporteerde key gekocht en de regio restricties omzeild 8)7

Je moet doen wat je niet laten kunt hoor en ik ben ook niet vroomser dan de paus, maar het netjes noemen... Het is hartstikke grijs.

(Tenzij je in de VS woont maar dat verwacht ik niet, dan had je het niet zo gezegd)
Wijzen op moraliteit is in deze misplaatst. Games zijn niet regio restricted, je betaald er een prijs voor en verwacht een goed werkend spel. Niks grijs gebied. Gewoon toegestaan.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:08:
[...]

Yes! Waar ik dus met COD: MW veel stuttering heb is dat met Black Ops dus totaal niet.

4K, 120Hz, VRR, ALLM the whole mikmak met m'n 65CX.
Perfect, ik ga hem ook kopen , ik vind het jammer dat ik de tv op 60hz moet zetten voor cod, we missen dan de 4:4:4. Ik snap ook totaal niet waarom cod mw & warzone dit probleem hebben, en enkel bij schaduwpartijen en donkere ruimtes.

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Koning-Admiraal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:21:
[...]

Heb je teveel morfine gehad :+. Ken geen ziekenhuis die gekleurde muren heeft.
Wel eens op een pijnpoli geweest? Die doet gewoon pijn aan je ogen. Allemaal vrolijk gekleurde muren om je af te leiden van het feit dat je in een ziekenhuis bent...want ziekenhuizen worden geassocieerd met pijn. :)

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-09 23:53
Wybob schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:36:
[...]

Perfect, ik ga hem ook kopen , ik vind het jammer dat ik de tv op 60hz moet zetten voor cod, we missen dan de 4:4:4. Ik snap ook totaal niet waarom cod mw & warzone dit probleem hebben, en enkel bij schaduwpartijen en donkere ruimtes.
Dit zou komen omdat vooral bij donkere tinten VRR een probleem heeft met flikkeren ed. Probleem zou bij de gamma waardes van OLED zitten en een hardware probleem van het paneel zijn. Volgens LG niet op te lossen.

https://be.hardware.info/...vermoedelijk-niet-patchen

Let wel, dit is enkel VRR bij 120hz, bij 60hz zou er geen issue zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Antigo op 12-11-2020 19:47 ]

Wybob schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:36:
[...]

Welke TV heb jij dan? Want ik heb 'm gewoon op 120Hz staan en de CX in PC mode met 4:4:4

@Antigo Ik heb geen last van flickering in 120Hz VRR op m'n CX.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 12-11-2020 19:47 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:47:
[...]

Welke TV heb jij dan? Want ik heb 'm gewoon op 120Hz staan en de CX in PC mode met 4:4:4

@Antigo Ik heb geen last van flickering in 120Hz VRR op m'n CX.
Maar het advies was toch 60 Hz kiezen met VRR aan? En dan krijg ik geen 4:4:4 op de CX. Als je 120Hz kiest verlies je weer VRR.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• P3rf3ct1on
  • Laatst online: 07:04
Zit met de handen in het haar...
De series x wil de hdr van de tv niet pakken?
Al vanalles geprobeerd maar geeft altijd aan geen hdr te vinden..
Bij het kijken van netflix via de app op tv thans altijd de hdr popup bij het afspelen van ondersteunende content
Wat zou dit toch kunnen zijn?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
P3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:16:
Bij het kijken van netflix via de app op tv thans altijd de hdr popup bij het afspelen van ondersteunende content
Indien je een C9 of CX hebt
YouTube: LG CX/ C9 Recommended Best Settings for Xbox Series X (4K@120Hz, VRR...

• P3rf3ct1on
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:00:
[...]

Maar het advies was toch 60 Hz kiezen met VRR aan? En dan krijg ik geen 4:4:4 op de CX. Als je 120Hz kiest verlies je weer VRR.
Nee hoor. Ik heb gewoon VRR met 120Hz.
Heb je de CX wel in PC modus staan op de HDMI poort?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Antigo
Freesync setting in de tv afzetten? (Als je die hebt)

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:27:
[...]

Nee hoor. Ik heb gewoon VRR met 120Hz.
Heb je de CX wel in PC modus staan op de HDMI poort?
Ja, staat op PC.

Maar als je 120 Hz instelt bij display dan krijg je dus die fixed 120 Hz waar we het gisteren over hadden en dus geen VRR.

Als ik hem op 60 Hz zet zie ik VRR wel zijn werk doen en zie ik het aantal Hz veranderen.

Heb vandaag ergens een hele post gezien over dat je dus 60 Hz moet kiezen als je VRR wil momenteel... En dat 120 Hz dus locked 120 Hz is en niet variabel.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Volgens Digital Foundry is de Series X-versie van Forza Horizon 4 op bepaalde (belangrijke) vlakken een downgrade t.o.v. de One X-versie:

Iemand dit al geprobeerd?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13
MS heeft voor mij precies de verkeerde keuze gemaakt. Ik zou het zou fijn vinden om een digital series x te hebben. Ga toch geen games kopen op dat apparaat. Dat zouden ze daar toch ook hebben kunnen bedenken....

• OrbNL
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 14-09 21:00
Al op Google gezocht? Andere HDMI (pc) poort geprobeerd?

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08 23:02
Planet coaster is wel erg leuk! Alleen is de game al een stuk of 5 keer gecrasht waardoor je alle voortgang verliest (dus nu vaak zelf tussendoor opslaan..). Meer die hier last van hebben?

Ook krijg ik de vibratie van de 2e controller niet werkend. Bij het testen vibreert deze wel maar bij Tetris doet die niets. Instellingen staan daar wel gewoon op trillen. Na wat proberen werkte het op de andere controller ook niet meer, lijkt haast wel een bug te zijn?
Yonix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:34:
Volgens Digital Foundry is de Series X-versie van Forza Horizon 4 op bepaalde (belangrijke) vlakken een downgrade t.o.v. de One X-versie:

[YouTube: Forza Horizon 4 Xbox Series X/ Series S - A Good Upgrade... But There Are Issues]
We did share our findings with Microsoft as soon we saw that something was amiss - and we’re told that SSAO may well be back in the first title update. With a studio as talented as Panic Button on development duties, I remain hopeful that Series X and S will deliver the definitive Forza Horizon 4 console experience in the fullness of time - with no compromises.
Gaat wel opgelost worden als ik het zo lees.

• giantgiantus

[YouTube: Forza Horizon 4 Xbox Series X/ Series S - A Good Upgrade... But There Are Issues]
Nu verpest je het wel heel erg voor velen ☺️. Allemaal mensen die dachten dat alles er veel mooier en beter uitzag.

Om daarna te vragen: hoe controleer je eigenlijk of 120fps HDR aan staat? Dan denk ik: jammer eigenlijk dat die hele console wereld ook ten prooi is gevallen aan internetspeurneuzen die alles uitzoeken en becommentariëren en vergeten te genieten van een mooie ervaring maar wel zo vocaal zijn dat de consoleboeren in mijn ogen allemaal onzinnige complicerende opties zijn gaan toevoegen.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
P3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:22:
[...]

Ga ik niet veel aan hebben aangezien ik een philips 4k heb
Ja, mijn glazen bol is niet zo best meer.
Succes!
https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=true

Xbox Wire gaat een aantal interviews publiceren met developers over hoe ze hun next-gen versies hebben aangepakt.

Tussen de standaard promotie staat wel wat interessante informatie.

- Crossgen development is makkelijker geworden.
- Devkits hadden zeker ook zo hun problemen.
- CPU is de grootste sprong, die het meeste verschil gaat maken.

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Zojuist begonnen met de single player van CoD Cold War en moet zeggen dat ik echt het next-gen gevoel hierbij krijg. Echt geweldig het begin! Sowieso werd ik echt weggeblazen door de graphics maar ook de manier waarop gebouwen instorten. Kan nog wel eens een lange avond worden ;)

• P3rf3ct1on
OrbNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:35:
[...]

Al op Google gezocht? Andere HDMI (pc) poort geprobeerd?
Andere hdmi poort heb ik nog niet geprobeerd... is daar dan verschil in?
Steekt nu in hdmi poort 3
Kan het nu niet testen want ben niet thuis

• Phusebox
giantgiantus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:39:
[...]

Nu verpest je het wel heel erg voor velen ☺️. Allemaal mensen die dachten dat alles er veel mooier en beter uitzag.

Om daarna te vragen: hoe controleer je eigenlijk of 120fps HDR aan staat? Dan denk ik: jammer eigenlijk dat die hele console wereld ook ten prooi is gevallen aan internetspeurneuzen die alles uitzoeken en becommentariëren en vergeten te genieten van een mooie ervaring maar wel zo vocaal zijn dat de consoleboeren in mijn ogen allemaal onzinnige complicerende opties zijn gaan toevoegen.
Mja gelukkig was ik dus niet helemaal gek toen ik gisteren of eergisteren riep dat ik weinig verschil zag bij FH4.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Mij viel bij FH4 ook niet veel op en die is volledig opnieuw gedownload omdat ik die er al af gegooid had. Bij Monster Hunter zag ik wel een verschil, het zag er beter uit, mogelijk door de HDR die toegevoegd wordt door de console.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• SilverMane
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:03
Mijn Series X lijkt serieus een BSOD te hebben, heb al van alles geprobeerd maar helemaal nada geen beeld meer maar boot ook niet verder buiten het start geluidje. Ook wel fijn dat er alleen support pages voor de One lijken te zijn. Heb hem maar alvast aangemeld bij MS maar ben waarschijnlijk hem alweer twee weken kwijt.

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

• Phusebox
SilverMane schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:16:
Mijn Series X lijkt serieus een BSOD te hebben, heb al van alles geprobeerd maar helemaal nada geen beeld meer maar boot ook niet verder buiten het start geluidje. Ook wel fijn dat er alleen support pages voor de One lijken te zijn. Heb hem maar alvast aangemeld bij MS maar ben waarschijnlijk hem alweer twee weken kwijt.
Heb het vandaag al eerder gezegd, maar zoek op advanced exchange. Dan ben je hem niet zo lang kwijt.

• giantgiantus
Lekker Ventje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:04:
Mij viel bij FH4 ook niet veel op en die is volledig opnieuw gedownload omdat ik die er al af gegooid had. Bij Monster Hunter zag ik wel een verschil, het zag er beter uit, mogelijk door de HDR die toegevoegd wordt door de console.
Ja das een ander grappig iets. Mensen houden van spetterende kleuren daarom geniet je van die auto HDR. Maar omdat ene Vincent op internet iedereen voor schrijft welke settings je moet gebruiken kijkt iedereen naar een soort warm bioscoop beeld.

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10-09 19:12
Wat is dat met die LG tv’s waar iedereen het over heeft?

Ik heb een C9 en de Xbox staat op 120hz en alle opties groen heb tot nu toe ori op 120hz kunnen spelen en heb geen problemen verder? Of mis ik nou iets?

• Antigo
JWFpeters schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:23:

Ik heb een C9 en de Xbox staat op 120hz en alle opties groen heb tot nu toe ori op 120hz kunnen spelen en heb geen problemen verder? Of mis ik nou iets?
Valt wel mee hoor. Op een strakke 120fps is er geen issue. Maar als hij onder de 120fps zakt zou er flikkering kunnen optreden omdat de OLEDS op ander gamma waarden moeten werken dan. Vooral zichtbaar in donkere delen. Ik denk eerder een puristen dingetje.
Volgens T&T komt mijn XSX er morgen aan. Dan ga ik met de C9 testen ;-)

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:54
giantgiantus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:19:
[...]

Ja das een ander grappig iets. Mensen houden van spetterende kleuren daarom geniet je van die auto HDR. Maar omdat ene Vincent op internet iedereen voor schrijft welke settings je moet gebruiken kijkt iedereen naar een soort warm bioscoop beeld.
Het zijn gewoon realistische kleuren zoals de maker het bedoeld, dat er zo veel mensen naar dat blauwe beeld kijken is ook zo iets toch :) hou voor de lol maar eens een a4tje tegen je tv bij 'wit' beeld.

En verder moet iedereen natuurlijk genieten zoals hij/zij wil ;)

Lichtpuntje...

Is er al wat meer duidelijkheid over Flight Sim? Daar zou ik ook best wel wat uurtjes in willen steken :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:54

Licko

ZVDK

Ook m'n series x achter de tv weggemoffeld 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNNG2ePOl2UP4kpCQor4iAeK6dY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/32Gp2nuYALzdDcxwbdyykNxi.jpg?f=fotoalbum_large

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• giantgiantus
LuisjeNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:38:
[...]

Het zijn gewoon realistische kleuren zoals de maker het bedoeld, dat er zo veel mensen naar dat blauwe beeld kijken is ook zo iets toch :) hou voor de lol maar eens een a4tje tegen je tv bij 'wit' beeld.

En verder moet iedereen natuurlijk genieten zoals hij/zij wil ;)
Eens hoor. Maar het valt op dat heel veel mensen gewoon die felle blauwe kleuren heerlijk vinden, maar toch kiezen voor Vincent omdat ze denken dat dat “beter” is.

• giantgiantus
Licko schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:40:
Ook m'n series x achter de tv weggemoffeld 8)
[Afbeelding]
Grote tv in zo’n peeskamertje 😂😂

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:54

Licko

ZVDK

giantgiantus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:42:
[...]

Grote tv in zo’n peeskamertje 😂😂
TV had groter gemoeten 😂 55" went snel

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
JWFpeters schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:23:

Hier ook geen problemen met mn CX, alles is ook groen en ziet er fantastisch uit.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01

Motion blur etc is gelukkig voor mij nou juist totaal niet belangrijk, net zo min als de animaties van de bestuurder van de autos :P
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:38:
Is er al wat meer duidelijkheid over Flight Sim? Daar zou ik ook best wel wat uurtjes in willen steken :)
Gerucht gaat dat op Game Awards release datum bekend wordt. Komt dan iig een presentatie van ome Phil, bevestigd door ome Geoff.

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:02

Toshirou

Vinyl Surfer

giantgiantus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:19:
[...]

Klopt, ik heb die settings geprobeerd, maar van kleur echtheid is niet te spreken. Wit is gewoon een beige tint en om maar niet naar de rest van de kleuren te kijken. Ik blijf met mijn C9 weg van die settings. De wit balans op medium en de ingebouwde calibratie tool voor SDR en HDR via de Xbox zelf leveren een aangenamer beeld op.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Toshirou schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:08:
[...]

Klopt, ik heb die settings geprobeerd, maar van kleur echtheid is niet te spreken. Wit is gewoon een beige tint en om maar niet naar de rest van de kleuren te kijken. Ik blijf met mijn C9 weg van die settings. De wit balans op medium en de ingebouwde calibratie tool voor SDR en HDR via de Xbox zelf leveren een aangenamer beeld op.
Klopt ben ik het mee eens maar de settings zijn verder wel prima. Warm2 maakt de boel wel erg geel maar met warm1 is het prima. Op Rtings.com hebben ze het ook altijd over warm2 met de settings maar ik ben er niet kapot van.

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Heb even getest hoe snel het kopiëren van interne disk naar expansion card gaat. Ben wel onder de indruk. 72gb in 65 seconden!

Xbox Live: Ofthewell NL

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Misschien is het al voorbij gekomen, maar hebben jullie ook als de console uitstaat dat de ventilator blijft draaien?
Merkte het vanmorgen voor het eerst en na een wat langere sessie vandaag gebeurd het weer, maar het enige wat eruit komt is koude lucht :?

Edit; betreft de Series X

[ Voor 5% gewijzigd door DutchCrownNL op 12-11-2020 22:22 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
DutchCrownNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:21:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar hebben jullie ook als de console uitstaat dat de ventilator blijft draaien?
Merkte het vanmorgen voor het eerst en na een wat langere sessie vandaag gebeurd het weer, maar het enige wat eruit komt is koude lucht :?

Kan zijn dat hij updates binnenhaalt en gewoon bezig is. Althans dat is hier het geval.

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
ZuidJ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:43:
Zojuist begonnen met de single player van CoD Cold War en moet zeggen dat ik echt het next-gen gevoel hierbij krijg. Echt geweldig het begin! Sowieso werd ik echt weggeblazen door de graphics maar ook de manier waarop gebouwen instorten. Kan nog wel eens een lange avond worden ;)
Is deze al te downloaden?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Starbucks schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:22:
[...]

Kan zijn dat hij updates binnenhaalt en gewoon bezig is. Althans dat is hier het geval.
Dacht ik ook eerst maar als ik het dataverkeer bekijk zie ik 0 vanaf de XsX komen

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Region op Nieuw Zeeland zetten.

• Phusebox
DutchCrownNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:21:

Hier lijkt ie ook continue te draaien. Heb op random momenten gecheckt en nog niet 1x gehad dat ie volledig uit was.

Koning-Admiraal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:35:
[...]

Wijzen op moraliteit is in deze misplaatst. Games zijn niet regio restricted, je betaald er een prijs voor en verwacht een goed werkend spel. Niks grijs gebied. Gewoon toegestaan.
Kun je die US key dan zo invoeren op je Xbox in Nederland op de normale manier zoals je dat ook met een Nederlandse key zou doen? Volgens mij niet toch? Dus wel regio restricted.
Verder gaat het me niet zo zeer om de moraliteit maar om dat je iets doet met een trucje, iets wat duidelijk niet is hoe het systeem normaal eigenlijk gebruikt hoort te worden, en dan werkt het niet helemaal gelijk perfect en ga je verontwaardigd zitten doen en roepen dat jij alles netjes doet. Vind ik gewoon een erg vreemde gang van zaken.
Maar goed, maakt verder ook niet uit. Kan daar gewoon niet zo goed tegen zelf, net zoiets als mensen die boos worden omdat er iets mis gaat met het omzetten van hun Braziliaanse gold naar een Nederlandse gamepass. Heb ik zelf ook gedaan, maar toen ik foutmeldingen kreeg was ik mezelf voor de kop aan het slaan ipv boos worden op Microsoft. Was hun heel dankbaar dat ze het voor me gefixt hebben, hadden ze niet hoeven doen.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:54
Ach iets wat al sinds de Xbox one op die manier gebruik kan worden.... Als Microsoft dat erg had gevonden hadden ze het allang gefixed :)

Want hun kunnen dat ook gemakkelijk zien

Lichtpuntje...

giantgiantus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:39:
[...]

Ik vind fh4 er ook nog steeds beter uitzien... Maar ik vond 4k op de one x dan ook compleet onspeelbaar. Vraag me nog steeds een beetje af of de inputlag die ik daarbij kreeg misschien niet voor iedereen hetzelfde was, dat moet namelijk minstens een paar honderd milliseconden geweest zijn (ik zag heel duidelijk met het blote oog de vertraging tussen actie op de controller en reactie op het scherm). Dus ik ben van fhd naar 4k gegaan, ziet er toch wel een stuk beter uit ook al had ik op de one x niet het idee iets te missen. Blijkbaar kan het straks nog beter, alleen maar goed :)

LuisjeNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:45:
Ach iets wat al sinds de Xbox one op die manier gebruik kan worden.... Als Microsoft dat erg had gevonden hadden ze het allang gefixed :)

Want hun kunnen dat ook gemakkelijk zien
Klopt, maar het blijft wel op eigen risico, dat is mijn punt :)

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Ik begin het toch wel jammer te vinden dat we geen 'echte' next-gen exclusive hebben. Ik ben nog dagenlang zoet aan spellen in de Game Pass, maar toch wil ik liever een spel hebben die als showcase dient om de tech die de XSX heeft te laten zien.

Dat wordt dan maar wachten op Cyberpunk 2077 (die geen exclusive is). Hopelijk wordt dat geen Watch Dogs verhaal zoals bij de launch van de vorige generatie. Allemaal mooie beelden laten zien en zeggen dat het zo op consoles eruit komt te zien. Uiteindelijk bleek het op de dikste PC te draaien 😅

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:19
En zo hoort het imo.

[ Voor 8% gewijzigd door Xgar op 12-11-2020 22:58 ]

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Finraziel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:43:
[...]

Kun je die US key dan zo invoeren op je Xbox in Nederland op de normale manier zoals je dat ook met een Nederlandse key zou doen? Volgens mij niet toch? Dus wel regio restricted.
Verder gaat het me niet zo zeer om de moraliteit maar om dat je iets doet met een trucje, iets wat duidelijk niet is hoe het systeem normaal eigenlijk gebruikt hoort te worden, en dan werkt het niet helemaal gelijk perfect en ga je verontwaardigd zitten doen en roepen dat jij alles netjes doet. Vind ik gewoon een erg vreemde gang van zaken.
Maar goed, maakt verder ook niet uit. Kan daar gewoon niet zo goed tegen zelf, net zoiets als mensen die boos worden omdat er iets mis gaat met het omzetten van hun Braziliaanse gold naar een Nederlandse gamepass. Heb ik zelf ook gedaan, maar toen ik foutmeldingen kreeg was ik mezelf voor de kop aan het slaan ipv boos worden op Microsoft. Was hun heel dankbaar dat ze het voor me gefixt hebben, hadden ze niet hoeven doen.
Allereerst is het geen truukje. Je koopt een spel met geld waar je voor gewerkt hebt. Ten tweede maakt het Microsoft totaal niet uit of je nu een spel op vakantie aanschaft en meeneemt naar Nederland of het vanuit een digitale store haalt. Daarnaast hoef jij het er niet mee eens te zijn, maar ga dan niet mensen erop wijzen op iets wat compleet legaal is. Het grappige is, je doet hetzelf, benadert vervolgens Microsoft in de hoop dat je er toch gebruik van kunt maken (omdat je het blijkbaar ook niet kunt accepteren), om dan vervolgens zo'n bericht te typen. Ik vind dat hypocriet. Maar goed, genoeg off-topic geneuzel. Het is gebeurd, geld komt toch wel terug.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• ZuidJ
Je kan de game pre-loaden waarna je de locatie naar Nieuw-Zeeland moest aanpassen. Het is alleen niet dat je de game in een half uurtje hebt gedownload ;).

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
De max 👍👍👌

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Guerilla schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:50:
Ik begin het toch wel jammer te vinden dat we geen 'echte' next-gen exclusive hebben. Ik ben nog dagenlang zoet aan spellen in de Game Pass, maar toch wil ik liever een spel hebben die als showcase dient om de tech die de XSX heeft te laten zien.

Dat wordt dan maar wachten op Cyberpunk 2077 (die geen exclusive is). Hopelijk wordt dat geen Watch Dogs verhaal zoals bij de launch van de vorige generatie. Allemaal mooie beelden laten zien en zeggen dat het zo op consoles eruit komt te zien. Uiteindelijk bleek het op de dikste PC te draaien 😅
Komt nog wel 👍
Nu heb je ook leuke titels ac valhalla , cyberpunk , black ops

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

De forza horizon 4 series s/x patch is gedaan door panic button en dus niet de door playground games zelf.
https://www.google.com/am...ed-on-by-panic-button/amp

Misschien daarom wat issues met de patch.
Wel bijzonder dat ze niet gewoon de xbox one x graphics versie op 60fps hebben gezet met nog wat meer verbeteringen. Had ik eerlijk gezegd wel verwacht maar misschien gebeurt dat nog.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Guerilla schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:50:

Nou voor mij is AC Valhalla al next-gen genoeg. Wat een vreselijk mooie plaatjes tovert die game toch op mn scherm zeg. Visueel echt wel een flinke upgrade tov Odyssey. En dat met 60fps en zo goed als geen laadtijden.

En it's only the beginning _/-\o_

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
LuisjeNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:50:
[...]

Heb ik ook gehad op de one x, je hebt 2 plekken waar je geluid kunt aanpassen, uit mijn hoofd is het Xbox knop en dan helemaal rechts in het menu en daar zit een knop waarbij je de settings kan veranderen.

Bedoeling is om game geluid helemaal laag te zetten (uit) en chat open.

Als je het niet kan vinden even een en sturen dan probeer ik het vanavond even op te zoeken voor je :)
Bedankt, dat was inderdaad de oplossing.

• Wybob
  • Laatst online: 23-11-2023
Cod mw en warzone lijkt gefixed op de oled cx, geen stutter meer.

3840x2260p@120
RGB 10b 4L10

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
muffstuff schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:35:
[...]

Op mijn gewone Xbox , kon gewoon verder gaan met dezelfde career op Xbox series x
Dat is toch apart dan. Want EA zegt zelf dat het niet mogelijk is 8)7

• FollyBlondie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
MrGizMo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:22:
[...]

Dat is toch apart dan. Want EA zegt zelf dat het niet mogelijk is 8)7
Volgens mij gaat dat over de verschillende versies voor de Xbox One en de Series X.
Laatstgenoemde komt pas in december uit en het is als ik het goed heb niet mogelijk om saves tussen die twee versies uit te wisselen. Ik dacht dat je de Series X versie ook compleet opnieuw moet downloaden zodra hij uitkomt.

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Toshirou schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:08:
[...]

Idem. Heb zelf de video gelinkt, maar ben feitelijk geen fan van de beeldsettings. Fletse, donkere, gelige boel.
Standaard HDR-instellingen zijn prima.

Enige wat ik niet meteen merk is het verschil tussen “game console” en “PC”. PC zou wel de superieure setting moeten zijn door meer/betere kleuren? (Ik zie het verschil vooral niet omdat ik ze niet naast mekaar kan leggen omwille v menus ertussen)

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
FollyBlondie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:27:
[...]

Volgens mij gaat dat over de verschillende versies voor de Xbox One en de Series X.
Laatstgenoemde komt pas in december uit en het is als ik het goed heb niet mogelijk om saves tussen die twee versies uit te wisselen. Ik dacht dat je de Series X versie ook compleet opnieuw moet downloaden zodra hij uitkomt.
Nja EA en duidelijkheid is ook bekend
Koning-Admiraal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:35:
[...]

En toch heb je een VPN nodig om te activeren

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Wybob schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:22:

3840x2260p@120
RGB 10b 4L10
Good to know!
Is daar dan patch voor geweest? Of?

Also: heeft Xbox crossplay met mensen die op PC spelen? Of is KB+mouse toegestaan?
Zou ik jammer vinden

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:15
shyheim schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:39:
[...]

Good to know!
Is daar dan patch voor geweest? Of?

Also: heeft Xbox crossplay met mensen die op PC spelen? Of is KB+mouse toegestaan?
Zou ik jammer vinden
Beide ja

Verwijderd

Gamepass heeft toch een negatief kantje. Doordat er zoveel beschikbaar is switch ik teveel.
Waar ik vroeger 50euro betaalde voor een disc en die met veel meer toewijding speelde en zeker naar achievements toe is het nu meer casual.

Spijtig en toch weer niet :p

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
ZuidJ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:08:
[...]

Je kan de game pre-loaden waarna je de locatie naar Nieuw-Zeeland moest aanpassen. Het is alleen niet dat je de game in een half uurtje hebt gedownload ;).
Begrijp ik het goed dat als ik de locatie op mijn xsx aanpas naar Nieuw Zeeland, ik dan de optie heb om gratis cod te downloaden?

Edit: zojuist uitgeprobeerd, is helaas niet het geval. Of is er een andere optie?

[ Voor 10% gewijzigd door Chris499 op 12-11-2020 23:51 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:10

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:41:
Gamepass heeft toch een negatief kantje. Doordat er zoveel beschikbaar is switch ik teveel.
Waar ik vroeger 50euro betaalde voor een disc en die met veel meer toewijding speelde en zeker naar achievements toe is het nu meer casual.

Herkenbaar. Is altijd met overdaad natuurlijk, ik denk dat dat een luxeprobleem is. Tip: focus je op 1 game, en dan pas verder ;) Maar het moet natuurlijk niet zo worden dat je een game móet uitspelen (terwijl je er eigenlijk wel klaar mee bent) voor dat je verder gaat met een andere game worden, want dan is de lol er ook gauw af . :P

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:44:
[...]

Herkenbaar. Is altijd met overdaad natuurlijk, ik denk dat dat een luxeprobleem is. Tip: focus je op 1 game, en dan pas verder ;) Maar het moet natuurlijk niet zo worden dat je een game móet uitspelen (terwijl je er eigenlijk wel klaar mee bent) voor dat je verder gaat met een andere game worden, want dan is de lol er ook gauw af . :P
Dat negatieve had ik dan weer met een disc. Ik MOET er alles uitpersen om de aankoop te rechtvaardigen :)

Nuja, first world problems enzo...eerst netjes Halo MCC vervolledigen.

• ZuidJ
Chris499 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:43:
[...]

Begrijp ik het goed dat als ik de locatie op mijn xsx aanpas naar Nieuw Zeeland, ik dan de optie heb om gratis cod te downloaden?

Edit: zojuist uitgeprobeerd, is helaas niet het geval. Of is er een andere optie?
Niet gratis, dat zou helemaal een feest zijn natuurlijk. De game komt 13-11 uit maar kon je vandaag al spelen door eerder genoemd trucje.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:41:

Dit heb ik ook. Er is zoveel te spelen tegenwoordig. Ik weet nog dat Command & Conquer Red Alert jaren de game was, ik weet nog dat COD 4 MW echt twee jaar de game was. Nu proberen ze je in een korte tijd een game en talloze DLC’s te verkopen en op naar de volgende. Het liefst zouden ze de ondersteuning ook nog direct stoppen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:46:
[...]

Dat negatieve had ik dan weer met een disc. Ik MOET er alles uitpersen om de aankoop te rechtvaardigen :)

Begrijp je gevoel wel ergens. Een losgekochte game voelt wat waardevoller aan ofzo. Daar wil je dan wat langer je best voor doen om er tijd in te steken. Maar geloof me, dat gevoel heb je enkel in het begin. Na een tijdje ga je toch teruggrijpen op de games die je echt tof vind en daar tijd in investeren.

Beginfase wil je alles uitproberen en spring je van hot naar her. Maar op een gegeven moment zijn die losse flirts niet meer interessant en zoek je een wat meer langdurige relatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Niet kapot te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:30:
[...]

Hier lijkt ie ook continue te draaien. Heb op random momenten gecheckt en nog niet 1x gehad dat ie volledig uit was.
@DutchCrownNL
In het instellingen menu zit een optie waar je de console volledig kunt uitschakelen. De ventilator stop dan met draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybob schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:22:

3840x2260p@120
RGB 10b 4L10
Zal morgen eens testen. Gelukkig draait Cold War ook gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:46:
[...]

Beter tot dinsdag wachten toch voor MCC?
Dan komt de Series X patch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 12:28
Rivanov schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:07:
[...]

Zal morgen eens testen. Gelukkig draait Cold War ook gewoon goed.
Haal je 4k@120fps of 4k@60fps in Cold War?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
shyheim schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:13:
[...]

Beter tot dinsdag wachten toch voor MCC?
Dan komt de Series X patch uit.
Allemaal leuk en aardig die next gen patches. Maar kun je zometeen 3 externe sdd’s halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
TweakerVincent schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:31:
Belde net met nedgames. Is het echt zo dat eerder dan Q1/Q2 het onmogelijk een series X te krijgen?

Ik heb nergens een preorder...
Ja, bij hun denk ik wel ja, maar voor losse consoles zijn zij ook niet zo relevant. Media Markt krijgt zeker nog wel voorraad voor de komende feestdagen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gears Tactics is echt zeer vermakelijk :). Zowel de gameplay is leuk, als het verhaal (als je een gears fan bent) via mooie cutscenes. Ik ben bang dat Valhalla even moet wachten :).

Is eigenlijk nog maar mijn 2e game in dit genre (eerder dit jaar Wasteland 3), maar moet zeggen dat het me erg goed bevalt.

3 dagen nu met de Series X en nog gelukkig nergens tegen aan gelopen. Ben er echt happy mee. :) De QOL improvements zijn echt tof. Speelde eerder op de avond Gears Tactics en toen even Fifa samen met een vriend en daarna weer verder met Tactics en via Quick Resume zat ik gewoon binnen 5 seconden weer gewoon in een missie waar ik gebleven was. Echt ideaal.

Zit nu te kijken naar een nieuwe tv en dat wordt waarschijnlijk de CX, alleen hoop ik dat de problemen die ik hier af en toe lees uitzonderingen zijn op de regel.

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2020 01:07 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ook in andere topic gepost dus dacht deel hem ook hier. Zijn praktisch identiek in resolutie ( dynamische 4k met 1440p ondergrens) performance heeft xsx hele kleine voorsprong. Dus ja laadtijden ook nagenoeg gelijk. Gaan we veel zien denk ik deze generatie.

Wel bizar dat de series s dus dynamische 1440p is op 30 fps.. das wel een beetje een wtf..

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 13-11-2020 02:41 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ben net begonnen met de nieuwe COD. Dat start in Amsterdam. Ik werd daar begroet met "portie bitterballen" bij de eerste npcs buiten hahaha

Edit:

Het gesprek tussen die twee nps is hilarisch. Luister maar zelf.

[ Voor 20% gewijzigd door Ofthewell op 13-11-2020 02:51 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SantinoNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:25:
[...]

Haal je 4k@120fps of 4k@60fps in Cold War?
M’n Xbox staat op 4K 120Hz VRR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

DoctorV64 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:32:
Ik krijg mijn xbox series x toegevoegd als apparaat op mijn MS account, maar hij staat niet tussen mijn apparaten.

Verder nog iets geks, mijn zonen hebben ook een account op de XsX. Als ik Forza Horizon 4 speel gaat het gewoon goed, maar als een van mijn zonen het spel opstart en voor bij het laden en de opstartschermen en zijn auto ziet, gaat het beeld op zwart als hij wil rijden.
Ik had ook zoiets. Had FH4 op externe ssd gezet. Na settings menu alles op zwart. Heb FH4 nu op interne schijf gezet en geen problemen meer.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:30:
[...]

Zouden we soms allemaal een stukje Azure server op de achtergrond hebben draaien 🤔

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:56:
Gears Tactics is echt zeer vermakelijk :). Zowel de gameplay is leuk, als het verhaal (als je een gears fan bent) via mooie cutscenes. Ik ben bang dat Valhalla even moet wachten :).

Is eigenlijk nog maar mijn 2e game in dit genre (eerder dit jaar Wasteland 3), maar moet zeggen dat het me erg goed bevalt.

3 dagen nu met de Series X en nog gelukkig nergens tegen aan gelopen. Ben er echt happy mee. :) De QOL improvements zijn echt tof. Speelde eerder op de avond Gears Tactics en toen even Fifa samen met een vriend en daarna weer verder met Tactics en via Quick Resume zat ik gewoon binnen 5 seconden weer gewoon in een missie waar ik gebleven was. Echt ideaal.

Zit nu te kijken naar een nieuwe tv en dat wordt waarschijnlijk de CX, alleen hoop ik dat de problemen die ik hier af en toe lees uitzonderingen zijn op de regel.
Ik heb er ook veel lol in inderdaad, deze game slokt mijn tijd voorlopig nog wel even op :)

Quick resume durf ik nog niet echt volledig op te vertrouwen omdat mijn xsx toch echt te vaak crasht. Niet tijdens het gamen, dat gaat vrijwel altijd goed, maar wel soms tijdens het schakelen van games of bij het uitzetten van de console. Gisteren ook weer, volgens mij had ik al gewoon via de guide knop gekozen hem uit te zetten maar viel me daarna op dat mijn controller nog aan was... Op console gekeken en die was ook nog aan. Druk op power, maakt geluidje dat hij uit gaat maar blijft aan. Druk een minuut later nog eens, maakt weer dat geluidje, knop gaat knipperen... En gaat uiteindelijk uit, maar mijn controller gaat nou lopen knipperen, dus die had geen 'ga uit' signaal gekregen maar is gewoon ineens de console kwijt. Verwacht dus dat dat weer een crash was.

Maar ongetwijfeld wordt dat binnenkort wel gepatcht, maak me er niet echt zorgen om. Verder helpen de snelle laadtijden wel al... Zo had ik om kwart over 9 eigenlijk het idee niet genoeg tijd meer te hebben voor een tactics missie, dus hup binnen een minuut zat ik in fh4 om nog even een beetje rond te scheuren :)

In absolute tijd had dat ongetwijfeld ook wel gekund op de one x maar doordat je daar meer zat te wachten tussendoor voelde dat anders waardoor ik het het niet waard vond om voor zulke korte sessies naar die game te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
MijnHeerZomer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:31:
[...]

GamePass tot september, of drie jaar lang? Ik heb gisteravond mijn GamePass na een tip ook gekocht, en is nu drie jaar geldig. (Ook middel Brazilie VPN)
Sorry, tot september 2023 inderdaad. Ook via een Braziliaanse VPN met codes van Eneba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 02:36:
[YouTube: Assassin's Creed: Valhalla - The Next Gen Console Comparison - PS5 | Series X]
Ook in andere topic gepost dus dacht deel hem ook hier. Zijn praktisch identiek in resolutie ( dynamische 4k met 1440p ondergrens) performance heeft xsx hele kleine voorsprong. Dus ja laadtijden ook nagenoeg gelijk. Gaan we veel zien denk ik deze generatie.

Wel bizar dat de series s dus dynamische 1440p is op 30 fps.. das wel een beetje een wtf..
Is ook een spel ontwikkeld voor de vorige generatie.
Pas op het laatste moment hebben ze hem naar 60fps gegooid voor next gen, over optimalisatie gesproken :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:18
Ervaring met de Xbox-app is tot nu toe matig.

Had de verkeerde versie van Call of Duty Black Ops Cold War gedownload en deze vervolgens via de app ook weer verwijderd. Volgens mijn console is het spel inderdaad verwijderd (geheugen terug, geen mogelijkheid meer om titelscherm te lanceren), maar de applicatie blíjft het spel tonen tussen geïnstalleerde games....

Spel komt vanmiddag (fysiek) binnen, maar kan het nu dus niet alvast pre-loaden. Erg irritant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aesvROdnLjBZkDdDuSBSDVFCCjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tx13BRccX6aUHlOT5QcxoWe9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Voor de mensen die het niet fijn vinde als console in standby blijft draaien, kun je via de energie setting ook greoon de console geheel uitschakelen.

Denk alleen wel dat je dan je quick resume kwijt bent, maar console staat wel echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 14:55
Zhankou schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:37:
Voor de mensen die het niet fijn vinde als console in standby blijft draaien, kun je via de energie setting ook greoon de console geheel uitschakelen.

Denk alleen wel dat je dan je quick resume kwijt bent, maar console staat wel echt uit.
Quick resume ben je niet kwijt. Wel het updaten van OS en games op de achtergrond gaat dan niet meer. Dus als je even snel wilt gamen en er is een update dan moet je wachten. Zoveel energie slurpt hij niet in stand-by modus.

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:27
Finraziel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 06:56:
[...]

Ik heb er ook veel lol in inderdaad, deze game slokt mijn tijd voorlopig nog wel even op :)

Quick resume durf ik nog niet echt volledig op te vertrouwen omdat mijn xsx toch echt te vaak crasht. Niet tijdens het gamen, dat gaat vrijwel altijd goed, maar wel soms tijdens het schakelen van games of bij het uitzetten van de console. Gisteren ook weer, volgens mij had ik al gewoon via de guide knop gekozen hem uit te zetten maar viel me daarna op dat mijn controller nog aan was... Op console gekeken en die was ook nog aan. Druk op power, maakt geluidje dat hij uit gaat maar blijft aan. Druk een minuut later nog eens, maakt weer dat geluidje, knop gaat knipperen... En gaat uiteindelijk uit, maar mijn controller gaat nou lopen knipperen, dus die had geen 'ga uit' signaal gekregen maar is gewoon ineens de console kwijt. Verwacht dus dat dat weer een crash was.

Maar ongetwijfeld wordt dat binnenkort wel gepatcht, maak me er niet echt zorgen om. Verder helpen de snelle laadtijden wel al... Zo had ik om kwart over 9 eigenlijk het idee niet genoeg tijd meer te hebben voor een tactics missie, dus hup binnen een minuut zat ik in fh4 om nog even een beetje rond te scheuren :)

In absolute tijd had dat ongetwijfeld ook wel gekund op de one x maar doordat je daar meer zat te wachten tussendoor voelde dat anders waardoor ik het het niet waard vond om voor zulke korte sessies naar die game te schakelen.
Lijkt me niet goed toch die crashes? Hoop voor je dat het gepatched kan worden maar volgens mij is dat niet de bedoeling, ik heb daar helemaal geen last van.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik krijg mijn XSX met geen mogelijkheid meer terug op 4:4:4, blijft steken op 4:2:0.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:34
(jarig!)
Phusebox schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:49:
Ik krijg mijn XSX met geen mogelijkheid meer terug op 4:4:4, blijft steken op 4:2:0.
:(
Hoe kan je zien waar het op ingesteld staat?

Heb mijn LG C9 HDMI poort op PC gezet, HGIG heb ik niet ingesteld dan wordt het veel te donker vind ik.

Maar ik heb gemist hoe ik kan zien wat weergegeven wordt 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Wie oh wie kan helpen. Elke keer als io een game open heb staan, zakt de downloadsnelheid van een game op de achtergrond van 180mbit naar 20mbit terug. Nu zag ik een paar paginas terug dat mensen een optie zagen om de downloadsnelheid toch te verhogen. Maar hoe dan? Ik kan het niet vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
OcNewB schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:00:
Wie oh wie kan helpen. Elke keer als io een game open heb staan, zakt de downloadsnelheid van een game op de achtergrond van 180mbit naar 20mbit terug. Nu zag ik een paar paginas terug dat mensen een optie zagen om de downloadsnelheid toch te verhogen. Maar hoe dan? Ik kan het niet vinden helaas.
Ik moet de games echt afsluiten voordat de snelheid weer terug is.
Pagina: 1 ... 16 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord