uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:56:
Gears Tactics is echt zeer vermakelijk

. Zowel de gameplay is leuk, als het verhaal (als je een gears fan bent) via mooie cutscenes. Ik ben bang dat Valhalla even moet wachten

.
Is eigenlijk nog maar mijn 2e game in dit genre (eerder dit jaar Wasteland 3), maar moet zeggen dat het me erg goed bevalt.
3 dagen nu met de Series X en nog gelukkig nergens tegen aan gelopen. Ben er echt happy mee.

De QOL improvements zijn echt tof. Speelde eerder op de avond Gears Tactics en toen even Fifa samen met een vriend en daarna weer verder met Tactics en via Quick Resume zat ik gewoon binnen 5 seconden weer gewoon in een missie waar ik gebleven was. Echt ideaal.
Zit nu te kijken naar een nieuwe tv en dat wordt waarschijnlijk de CX, alleen hoop ik dat de problemen die ik hier af en toe lees uitzonderingen zijn op de regel.
Ik heb er ook veel lol in inderdaad, deze game slokt mijn tijd voorlopig nog wel even op
Quick resume durf ik nog niet echt volledig op te vertrouwen omdat mijn xsx toch echt te vaak crasht. Niet tijdens het gamen, dat gaat vrijwel altijd goed, maar wel soms tijdens het schakelen van games of bij het uitzetten van de console. Gisteren ook weer, volgens mij had ik al gewoon via de guide knop gekozen hem uit te zetten maar viel me daarna op dat mijn controller nog aan was... Op console gekeken en die was ook nog aan. Druk op power, maakt geluidje dat hij uit gaat maar blijft aan. Druk een minuut later nog eens, maakt weer dat geluidje, knop gaat knipperen... En gaat uiteindelijk uit, maar mijn controller gaat nou lopen knipperen, dus die had geen 'ga uit' signaal gekregen maar is gewoon ineens de console kwijt. Verwacht dus dat dat weer een crash was.
Maar ongetwijfeld wordt dat binnenkort wel gepatcht, maak me er niet echt zorgen om. Verder helpen de snelle laadtijden wel al... Zo had ik om kwart over 9 eigenlijk het idee niet genoeg tijd meer te hebben voor een tactics missie, dus hup binnen een minuut zat ik in fh4 om nog even een beetje rond te scheuren
In absolute tijd had dat ongetwijfeld ook wel gekund op de one x maar doordat je daar meer zat te wachten tussendoor voelde dat anders waardoor ik het het niet waard vond om voor zulke korte sessies naar die game te schakelen.