• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
ariekanari schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:39:
[...]

Heb ik ook met FH4 : Game en toepassingen beheren > [menuknop] > Installatie beren of Verplaatsen of kopiëren. En dan de overdrachtsinstellingen (bron- en doel schijf) nalopen en "Allemaal selecteren" en daarna Kopieren of Verplaatsen.
Maar dan verplaats je de Xbox One versie toch naar de interne schijf van de Series X welke ie niet nodig heeft.

Zo heb ik Valhalla 47gb op intern en ook zoiets op extern. Dan heb je die externe toch niet nodig? Of kan het deel wat nu intern staat, niet zonder het externe deel?

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 12-11-2020 15:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Na twaalf jaar niet meer actief te zijn geweest op Tweakers liep ik enkele maanden geleden per toeval tegen dit topic aan. Het gamen heb ik al jaren op een heel laag pitje staan en als dertiger met twee kleine kids in huis vond ik het ook wel goed zo. Sporadisch ging de PS4 aan voor RDR2 of een potje FIFA, maar dat was het dan ook wel. Door jullie enthousiasme werd ik ineens weer het gamen ingezogen en voor ik het wist zat ik iedere dag dit topic door te spitten. En dan begint het toch allemaal weer te kriebelen en heb ik ook kennis gemaakt met het begrip FOMO :P Dank daarvoor! Haha.

Eigenlijk is het helemaal op jullie conto te schrijven dat ik nu een trotse eigenaar ben van een Series X. *O*

Eind september gereserveerd bij de MM in Emmen en afgelopen dinsdag stond ik om 10.00 uur voor de deur om mijn console te halen. Met AC: Valhalla toch nog een next-gen titel in huis gehaald; prachtig! Hier ga ik nog heel veel uurtjes in stoppen.

Gamepass is ook een geweldig fenomeen. Dankzij de tip op het forum heb ik online codes gekocht en via de Braziliaanse VPN de boel geactiveerd. Nu tot eind september 2023 genieten van Gamepass voor een kleine 90 euro. Super! Omdat ik eigenlijk de hele Xbox One generatie heb overgeslagen liggen er vast nog een hoop pareltjes klaar om te spelen. Beide Ori’s, Gears of War, Forza 7 en wat HALO games heb ik op m’n to-do gezet.

Waar ik nog benieuwd naar ben, en sorry for my ignorance; ik had begrepen dat games ook na een tijdje weer van Gamepass worden gehaald. Wat betekent dit voor reeds gedownloade games die in je bibliotheek staan? Zijn die dan niet meer te spelen of behoud je die dan gewoon?

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Manzor90 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:17:
Na twaalf jaar niet meer actief te zijn geweest op Tweakers liep ik enkele maanden geleden per toeval tegen dit topic aan. Het gamen heb ik al jaren op een heel laag pitje staan en als dertiger met twee kleine kids in huis vond ik het ook wel goed zo. Sporadisch ging de PS4 aan voor RDR2 of een potje FIFA, maar dat was het dan ook wel. Door jullie enthousiasme werd ik ineens weer het gamen ingezogen en voor ik het wist zat ik iedere dag dit topic door te spitten. En dan begint het toch allemaal weer te kriebelen en heb ik ook kennis gemaakt met het begrip FOMO :P Dank daarvoor! Haha.

Eigenlijk is het helemaal op jullie conto te schrijven dat ik nu een trotse eigenaar ben van een Series X. *O*

Eind september gereserveerd bij de MM in Emmen en afgelopen dinsdag stond ik om 10.00 uur voor de deur om mijn console te halen. Met AC: Valhalla toch nog een next-gen titel in huis gehaald; prachtig! Hier ga ik nog heel veel uurtjes in stoppen.

Gamepass is ook een geweldig fenomeen. Dankzij de tip op het forum heb ik online codes gekocht en via de Braziliaanse VPN de boel geactiveerd. Nu tot eind september genieten van Gamepass voor een kleine 90 euro. Super! Omdat ik eigenlijk de hele Xbox One generatie heb overgeslagen liggen er vast nog een hoop pareltjes klaar om te spelen. Beide Ori’s, Gears of War, Forza 7 en wat HALO games heb ik op m’n to-do gezet.

Waar ik nog benieuwd naar ben, en sorry for my ignorance; ik had begrepen dat games ook na een tijdje weer van Gamepass worden gehaald. Wat betekent dit voor reeds gedownloade games die in je bibliotheek staan? Zijn die dan niet meer te spelen of behoud je die dan gewoon?
Die zijn dan niet meer te spelen helaas. Maar de first-party MS studios games zullen voor zover ik weet niet van Gamepass gehaald worden, dus met jouw lijstje zit je goed!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:58

GmR

Die zijn dan niet meer te spelen (een poging ze te starten zal een error opleveren).

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

D-Ed schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:57:
[...]

Dit toch? Of praten we langs elkaar heen? :)

[Afbeelding]
Haha, ja we praten langs elkaar heen. Ik bedoel de ander optie, namelijk remote play. Dus dat je de interface van je xbox naar je telefoon streamt. Dan moet je de controller ook met BT verbonden hebben anders kan je de xbox niet bedienen. Dan zou het handig zijn om onscreen knoppen te hebben.
:)

XBL: MRE Inc

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
Thanks all voor de reacties van F1 TV. Ik ga eens kijken hoe ik het ga doen. Wellicht via Remote Screen app of via Kodi en dan een plugin installeren. Geen idee hoe ik het via IPTV zou moeten doen tbh..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49

Phydomir

Dennis

Melantrix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:25:
Thanks all voor de reacties van F1 TV. Ik ga eens kijken hoe ik het ga doen. Wellicht via Remote Screen app of via Kodi en dan een plugin installeren. Geen idee hoe ik het via IPTV zou moeten doen tbh..
Wel een goede vraag. Straks als ik thuis ben eens even kijken of ik gewoon kan inloggen via de Xbox (edge?) browser op F1TV.

Gelijk een andere vraag. Was het nou ook mogelijk om via de Xbox app op je telefoon het onscreen toetsenbord van je XSX te bedienen? Zodat je dus niet meer zit te klooien met je controller om berichtjes te typen?

[ Voor 19% gewijzigd door Phydomir op 12-11-2020 15:30 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 21:07
Phydomir schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:29:
[...]

Wel een goede vraag. Straks als ik thuis ben eens even kijken of ik gewoon kan inloggen via de Xbox (edge?) browser op F1TV.

Gelijk een andere vraag. Was het nou ook mogelijk om via de Xbox app op je telefoon het onscreen toetsenbord van je XSX te bedienen? Zodat je dus niet meer zit te klooien met je controller om berichtjes te typen?
Via de app kun je direct berichtjes sturen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Phydomir schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:29:
[...]

Uiteraard werkt dat, ik kijk al twee jaar via de ingebouwde browser van mijn LG tv.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Gloeiende gloeiende. Had ik de "normale" versie van Black Ops Cold War gepreload. Kan ik dus alsnog 130GB nu gaan downloaden voor de Series X versie. 8)7

Gelukkig gaat het met 400Mbps dus kan over 45 minuten aan de slag.

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 12-11-2020 16:04 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:47
Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:11:
[...]

130 Gb? Nondeju... Vraag me af of zo'n Terabijtje op zo'n Expansion Storage Card wel genoeg zal zijn met al die Series-updates plus games die nog gaan komen in de toekomst. Lijkt mij niet.
Tsja... even los van dat ze duur zijn, is het een kwestie van nóg een externe drive erbij halen en even wisselen. Bij kamp Sony moet je dan de schroevendraaier erbij pakken.

Ik heb nogal wat games die ik nog wil spelen en mijn XSX staat nu ook zo goed als vol, maar zodra ik wat heb uitgespeeld verwijder ik het gewoon weer. Dus ruimte tekort zal ik niet heel snel hebben denk (en hoop) ik.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:17:
[...]

En sinds zojuist vanuit de Xbox app te preloaden naar de xbox one/series s/x voor als ie morgen uit komt.
Nee dat kon al meteen tijdens de release van de Series X

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 11:10
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:03:
Gloeiende gloeiende. Had ik de "normale" versie van Black Ops Cold War gepreload. Kan ik dus alsnog 130GB nu gaan downloaden voor de Series X versie. 8)7

Mooi dat ik dat lees, ik heb ook de verkeerde gedownload :+

• MrGizMo

Ja in de bibliotheek staat het niet geheel duidelijk. Gelukkig wel meteen de goede gepakt. Alleen campaign en zombies niet gedownload

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
MrGizMo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:07:
[...]

Nee dat kon al meteen tijdens de release van de Series X
Vanuit de Xbox app? Bij mij pas sinds vanmiddag in ieder geval.... vanuit de Xbox app.

Xbox Live: Springbok NL

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40

Dat is idd even zuur. Maar zo binnen joh ;) Waar heb je hem trouwens gekocht, Braziliaanse MS store?

[ Voor 6% gewijzigd door kesj op 12-11-2020 16:12 ]

• Springbokkie
Valt me op dat Brazilië veel genoemd wordt bij het "kopen in een buitenlandse store" en Turkije bijna nooit...

Edit: ok, in het geval van BO Cold War scheelt het zo'n 16 euro. True.

[ Voor 25% gewijzigd door Springbokkie op 12-11-2020 16:15 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

Ik ben allang blij dat ik van m'n 50Mbps af ben, en nu op 250Mbps zit. Ook nog eens 3 maandjes halve prijs. Waar de XSX allemaal al niet goed voor is :+

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 14:55
edgarf28 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:48:
[...]

Is er een fatsoenlijke app om iptv op de Xbox te kunnen kijken?
Ik gebruik deze : https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Zag hier een screenshot voorbij komen waarbij degene de download kon versnellen. Ik zie deze optie nergens terug?

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Even een vraagje, hopelijk weet iemand het antwoord: ik heb nu een Xbox Series X en ik wil Fifa 21 hiervoor kopen. Ik begrijp dat Fifa 21 in december een next-gen upgrade krijgt, en dat als je Fifa 21 op de Xbox One hebt gekocht, je de progressie in FUT mee kan nemen naar de nieuwe versie.

Nu ben ik meer een career mode speler, dus dat zou voor mij niet van toepassing zijn. Nu ik de XSX in bezit heb, kan ik Fifa 21 hiervoor kopen en gaat mijn career mode progress dan ook mee naar de next-gen versie? Of kan dat echt pas in december?

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

• MrGizMo
PSV-EHV schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:22:
Even een vraagje, hopelijk weet iemand het antwoord: ik heb nu een Xbox Series X en ik wil Fifa 21 hiervoor kopen. Ik begrijp dat Fifa 21 in december een next-gen upgrade krijgt, en dat als je Fifa 21 op de Xbox One hebt gekocht, je de progressie in FUT mee kan nemen naar de nieuwe versie.

Nu ben ik meer een career mode speler, dus dat zou voor mij niet van toepassing zijn. Nu ik de XSX in bezit heb, kan ik Fifa 21 hiervoor kopen en gaat mijn career mode progress dan ook mee naar de next-gen versie? Of kan dat echt pas in december?
Volgens mij gaat je hele career progress helemaal niet mee naar XSX

Verwijderd

ZuidJ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:21:
Zag hier een screenshot voorbij komen waarbij degene de download kon versnellen. Ik zie deze optie nergens terug?
Console herstarten en geen game inladen?

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
MrGizMo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:23:
[...]

Ook niet als ik nu een career mode zou beginnen op de XSX?

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

• Springbokkie
MrGizMo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:23:
[...]

Is dat gewoon niet een kwestie van save game uit de cloud synchroniseren?

Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:13:
Valt me op dat Brazilië veel genoemd wordt bij het "kopen in een buitenlandse store" en Turkije bijna nooit...

Edit: ok, in het geval van BO Cold War scheelt het zo'n 16 euro. True.
Komt omdat de Turkse Giftcards vrijwel altijd uitverkocht zijn online.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MrGizMo
PSV-EHV schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:24:
[...]

Ook niet als ik nu een career mode zou beginnen op de XSX?
Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:24:
[...]

https://www.gameinformer....o%20Next%2DGen%20Consoles
If you've purchased FIFA 21 on current-gen consoles and are planning to pump tons of hours into Career Mode, Pro Clubs, Online Seasons, and Co-Op Seasons, be forewarned: your saves won't transfer to the PlayStation 5 and Xbox Series X/S.

• Springbokkie
Ok, duly noted.

Mij dus ook niet zodanig in verdiept, ik ben niet echt een FIFA-speler pur sang.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Die remote game install functie van bv de game pass phone app of de Xbox app kan ook nog wat beter imo.

Vaak als ik een game kies en wil installen blijft het staan op “ waiting for console “ als ik dan try again spam of wacht begint het soms toch te gaan of soms ook niet.

En als het eenmaal werkt verdwijnt soms de progress download bar van de game pagina waar je kan zien op hoeveel % je download zit, in her overzicht van je downloads blijft de balk dan wel maar daar staat geen % bij.

Ik zou zeggen het ligt aan mij en is user error maar alle settings staan juist en vind ook mijn Xbox in de app en installeren is eigenlijk maar 1 klik dus iets fout doen kan ik niet :P

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 21:36
Belde net met nedgames. Is het echt zo dat eerder dan Q1/Q2 het onmogelijk een series X te krijgen?

Ik heb nergens een preorder...

• MijnHeerZomer
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-08 22:54

Gamepass is ook een geweldig fenomeen. Dankzij de tip op het forum heb ik online codes gekocht en via de Braziliaanse VPN de boel geactiveerd. Nu tot eind september genieten van Gamepass voor een kleine 90 euro. Super! Omdat ik eigenlijk de hele Xbox One generatie heb overgeslagen liggen er vast nog een hoop pareltjes klaar om te spelen. Beide Ori’s, Gears of War, Forza 7 en wat HALO games heb ik op m’n to-do gezet.

GamePass tot september, of drie jaar lang? Ik heb gisteravond mijn GamePass na een tip ook gekocht, en is nu drie jaar geldig. (Ook middel Brazilie VPN)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:36:
[...]

Uiteraard werkt dat, ik kijk al twee jaar via de ingebouwde browser van mijn LG tv.
Nou, werkt hier niet. Sign In knop op de website (via Edge op XSX) blijft grijs.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• MrGizMo
MijnHeerZomer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:31:
[...]

GamePass tot september, of drie jaar lang? Ik heb gisteravond mijn GamePass na een tip ook gekocht, en is nu drie jaar geldig. (Ook middel Brazilie VPN)
Dat moet ik ook eens gaan uitzoeken. Maar volgens mij moet ik hem dan eerst helemaal laten verlopen eerst

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Vraagje ben nieuwe xbox gebruiken, maar wanneer ik spel zoek en wil downloaden geeft die aan dat er mogelijk kosten bij komen. Maar waar kan ik zien hoeveel dat is? ( heb gamepass)

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
soccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:35:
Vraagje ben nieuwe xbox gebruiken, maar wanneer ik spel zoek en wil downloaden geeft die aan dat er mogelijk kosten bij komen. Maar waar kan ik zien hoeveel dat is? ( heb gamepass)
Waar zie je dat precies? Je kunt namelijk, ook al heb je GamePass, de game kopen. Daar moet je dus wel bij opletten.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• soccerroos
Froggle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:37:
[...]

Waar zie je dat precies? Je kunt namelijk, ook al heb je GamePass, de game kopen. Daar moet je dus wel bij opletten.
Via de xbox app.

• Katmi
Je kan ook de game pass app installen dan zie je enkel game pass games, werkt ook met downloaden en console management in die app.

• mannowlahn
  • Laatst online: 14-09 21:20
Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:24:
[...]

Jawel, career gaat gewoon via EA server, ik kon gewoon mijn career verder oppakken op de xbox series x (voordat dat de xbox series x afstierf)

• Springbokkie
Je internet kost ook een paar centen hè, maar dat er kosten bij kunnen komen kan je gewoon negeren.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Dat sinds een tijdje aangepast in de Xbox App inderdaad. Ik ben er nog geen fan van. Je kunt nu games downloaden, zonder dat je ze gekocht hebt. Er zal vast een voordeel aan zijn, maar voor mij persoonlijk is het alleen maar verwarrend :)

Waar je de prijs kunt zien:
- In de Microsoft Store App via je PC.
- De Xbox website
- En ik vermoed dat als je de gedownloade game probeert te starten op je Xbox dat je ook wel een melding krijgt dat je 'm eerst nog moet kopen.

Edit: Tenzij je het over games in Gamepass hebt, dan geldt de post boven mij :p
soccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:44:
[...]

Kun je daar ook zoeken? Want dat kon ik net niet vinden.
Rechtsbovenin heb je een icoontje van een vergrootglas, daar zit je zoekfunctie :)

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 12-11-2020 16:45 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• soccerroos
Katmi schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:43:
[...]

Je kan ook de game pass app installen dan zie je enkel game pass games, werkt ook met downloaden en console management in die app.

• Katmi
soccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:44:
[...]

Ja die app heeft een zoek functie als je 1 bepaalde game zoekt op game pass, je kan ook via categorieën zoals shooter en Indie etc zoeken en je kan ook filters zetten zoals bv of de game series S/X optimised is of co-op play heeft of dergelijke.

Maar in die app zie je dus enkel game pass aanbod en wat er binnenkort uit gaat of gaat bijkomen, vind ik een handigere app als ik enkel game pass wil browsen.

[ Voor 15% gewijzigd door Katmi op 12-11-2020 16:47 ]

• soccerroos
Katmi schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:46:
[...]

Ja die app heeft een zoek functie als je 1 bepaalde game zoekt op game pass, je kan ook via categorieën zoals shooter en Indie etc zoeken en je kan ook filters zetten zoals bv of de game series S/X optimised is of co-op play heeft of dergelijke.

Maar in die app zie je dus enkel game pass aanbod en wat er binnenkort uit gaat of gaat bijkomen, vind ik een handigere app als ik enkel game pass wil browsen.
ah gedownload nu die app tnx.

• Springbokkie
Beetje avontuurlijk zijn om iets zelf te proberen kan af en toe ook geen kwaad.

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:48
Na meerdere ervaringen van anderen gelezen te hebben m.b.t. de Microsoft service, dacht ik dat dit wel goed zou komen na mijn telefoontje met ze.
Helaas.

10-11-2020 de Xbox Series X geleverd gekregen en het viel me al meteen op dat de knoppen Y en A slechter reageren dan alle andere knoppen. Ik moet er harder op drukken dan de anderen, waardoor je soms een actie in-game niet uitvoert per ongeluk.

Telefoontje met Microsoft : Ja meneer we hebben hierbij maar 2 opties:
- Controller opsturen ter reparatie
- De gehele bestelling terug nemen, en dan krijgt u het geld terug aangezien we geen consoles meer hebben.

"Hoe lang duurt een reparatie?"
Medewerker: 16 dagen.

"Dus eigenlijk laten jullie de consument gewoon stikken op deze manier?"
Medewerker: ja meneer, momenteel is het niet anders.

Tja, goede service is dus blijkbaar ver te zoeken ...

• MrGizMo
muffstuff schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:44:
[...]

Jawel, career gaat gewoon via EA server, ik kon gewoon mijn career verder oppakken op de xbox series x (voordat dat de xbox series x afstierf)
Maar dat was geen career die je op een andere xbox was gestart toch?

• Framboos88
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-04-2023
Xtinction89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:50:
Na meerdere ervaringen van anderen gelezen te hebben m.b.t. de Microsoft service, dacht ik dat dit wel goed zou komen na mijn telefoontje met ze.
Helaas.

10-11-2020 de Xbox Series X geleverd gekregen en het viel me al meteen op dat de knoppen Y en A slechter reageren dan alle andere knoppen. Ik moet er harder op drukken dan de anderen, waardoor je soms een actie in-game niet uitvoert per ongeluk.

- De gehele bestelling terug nemen, en dan krijgt u het geld terug aangezien we geen consoles meer hebben.

Ik snap je teleurstelling, zeker bij de aankoop van iets waar je waarschijnlijk ook lang naar uitgekeken hebt.

ECHTER wat had je dan als reactie verwacht? Ze hebben geen voorraad. Het is geen onwil volgens mij om je niet te willen helpen.

Kun je geen vervangende controller tot die tijd regelen? Een (oude) reguliere xbox one controller bijvoorbeeld?

• Stylze
  • Laatst online: 14-09 20:31
Na Halo master chief collection vannacht gedownload te hebben, wou ik hem opstarten is alles in het chinees🤣🤣 hoe dan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJ8C5dGeOigCuLM_6nacCb2yhB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w29blKgjjNrVkNFAodxlI7gP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door Stylze op 12-11-2020 17:01 ]

Playstation 5

• Xtinction89
Framboos88 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:56:
[...]

Ik snap je teleurstelling, zeker bij de aankoop van iets waar je waarschijnlijk ook lang naar uitgekeken hebt.

ECHTER wat had je dan als reactie verwacht? Ze hebben geen voorraad. Het is geen onwil volgens mij om je niet te willen helpen.

Kun je geen vervangende controller tot die tijd regelen? Een (oude) reguliere xbox one controller bijvoorbeeld?
Aangezien er normaal gesproken ook een coulance-beleid hoort te zijn, had ik toch wel verwacht dat ze minimaal gewoon een nieuwe controller konden opsturen met een retourlabel voor de huidige.

Dat de consoles uitverkocht zijn is logisch, maar ik ga er niet vanuit dat er ook geen controllers meer zullen zijn.

• Framboos88
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-04-2023
Xtinction89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:57:
[...]

Aangezien er normaal gesproken ook een coulance-beleid hoort te zijn, had ik toch wel verwacht dat ze minimaal gewoon een nieuwe controller konden opsturen met een retourlabel voor de huidige.

Dat de consoles uitverkocht zijn is logisch, maar ik ga er niet vanuit dat er ook geen controllers meer zullen zijn.
Daar heb je een goed punt. Ik herinner mij dat ik ooit tijdens de OG xbox tijden toen ook zo'n oplossing aangeboden kreeg.

Wat ga je nu doen? Zelf een nieuwe kopen?

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Martinspire schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:15:
[...]

Maar dan verplaats je de Xbox One versie toch naar de interne schijf van de Series X welke ie niet nodig heeft.

Zo heb ik Valhalla 47gb op intern en ook zoiets op extern. Dan heb je die externe toch niet nodig? Of kan het deel wat nu intern staat, niet zonder het externe deel?
Nee, extern heb je niet nodig en kan je loskoppelen.
Hij/zij heeft het spel gekopieerd van de ene naar de andere schijf (dus dubbel of driedubbel) en de console werkt ze alle twee/drie bij naar de optimized versie van Series X.
Zelf kopieer ik ook naar de interne schijf deze kan ik dan eventueel wissen en heb ik nog steeds een backup op een van de externe schijven: een 4TB WD HDD en een 2TB SSD (860 QVO).
Ik moet dit nog wel eens tegen het licht houden want het is verre van overzichtelijk. Ondanks dat er gefilterd kan worden op opslaglocatie.
En dan heb ik slechts een paar SXO (Series X Optimized) spellen geïnstalleerd: FH4, Fortnite (speel ik eigenlijk niet), Gears 5, Gears Tactics, Grounded, Touryst, en We Happy Few (maar hier staat geen XS logo bij), en War Thunder.

Offtopic
Kan je ook ergens zien hoeveel rewardspunten zijn bijgeschreven (zijn ze überhaupt bijgeschreven). Shoppen in de MS Store zou 20:1 = 20 × 499 = 9980 punten moeten opleveren.
Uw bestelling moet helemaal worden verwerkt, met inbegrip van verzending als u fysieke goederen hebt gekocht. U kunt de bestelstatus van aankopen controleren in uw Bestelgeschiedenis. Zodra uw bestelling is voltooid of is verzonden, worden punten voor digitale bestellingen binnen 72 uur toegekend.
Kan dus nog een à twee dagen duren.

[ Voor 18% gewijzigd door ariekanari op 12-11-2020 17:10 . Reden: rewardpunten ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 21:07
Helaas.

Waar woon je? Je mag wel een controller van mij lenen tijdens de reparatie.

Edit: lijkt me trouwens sterk dat ze die echt gaan repareren. Denk dat je gewoon een nieuwe opgestuurd krijgt. Maar goed, dan ben je natuurlijk wel alsnog even je controller kwijt.

[ Voor 7% gewijzigd door Rossi46 op 12-11-2020 17:04 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MrGizMo
Helaas.

Heb je helemaal geen controller nu dan? Ik heb nog wel een nieuwe witte liggen (niet van de XSX)

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
ariekanari schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:01:
[...]

Nee, extern heb je niet nodig en kan je loskoppelen.
Hij/zij heeft het spel gekopieerd van de ene naar de andere schijf (dus dubbel of driedubbel) en de console werkt ze alle twee/drie bij naar de optimized versie van Series X.
Zelf kopieer ik ook naar de interne schijf deze kan ik dan eventueel wissen en heb ik nog steeds een backup op een van de externe schijven: een 4TB WD HDD en een 2TB SSD (860 QVO).
Ik moet dit nog wel eens tegen het licht houden want het is verre van overzichtelijk. Ondanks dat er gefilterd kan worden op opslaglocatie.
En dan heb ik slechts een paar SXO (Series X Optimized) spellen geïnstalleerd: FH4, Fortnite (speel ik eigenlijk niet), Gears 5, Gears Tactics, Grounded, Touryst, en We Happy Few (maar hier staat geen XS logo bij), en War Thunder.
Ja loskoppelen of verwijderen dus. Want ik denk niet dat ik die nog op de Xbox ga spelen en anders download ik het wel opnieuw

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Xtinction89
Framboos88 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:01:
[...]

Daar heb je een goed punt. Ik herinner mij dat ik ooit tijdens de OG xbox tijden toen ook zo'n oplossing aangeboden kreeg.

Wat ga je nu doen? Zelf een nieuwe kopen?
Rossi46 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:03:
[...]

Waar woon je? Je mag wel een controller van mij lenen tijdens de reparatie.

Edit: lijkt me trouwens sterk dat ze die echt gaan repareren. Denk dat je gewoon een nieuwe opgestuurd krijgt. Maar goed, dan ben je natuurlijk wel alsnog even je controller kwijt.
Bedankt voor het aanbod.
Ik heb hier nog wel ergens een controller slingeren, maar ik vind het gewoonweg een slechte service van Xbox/Microsoft. Stel dit zou je overkomen bij een Mediamarkt (ook al is hun service bagger normaal) dan zouden ze wel de controller omruilen waarschijnlijk.

Ik speel er nog wel even mee door, en als het me te erg gaat irriteren dan schaf ik een nieuwe controller aan. Om nou meteen een gerepareerde controller bij een nieuwe console te hebben, vind ik het nou ook weer net niet :9

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Stylze schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:56:
Na Halo master chief collection vannacht gedownload te hebben, wou ik hem opstarten is alles in het chinees🤣🤣 hoe dan

[Afbeelding]
Al vaker met meerdere games voorbij gekomen. Xbox die in het Nederlands staat wil schijnbaar nog wel eens verkeerde taal pakketen downloaden voor games. Xbox op Engels zetten is een work around.

M'n Thenaudio Sharc is binnen. Ga 'm nu testen. :)

HALLELUJAH! Geen audio delay meer en gewoon 5.1 Uncompressed via eARC naar m'n non-eARC receiver!

Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:21:
HALLELUJAH! Geen audio delay meer en gewoon 5.1 Uncompressed via eARC naar m'n non-eARC receiver!
HALLELUJAH! :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:18

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Edit

[ Voor 12% gewijzigd door Miesjh op 12-11-2020 17:41 ]

Xbox Live: Miesjh NL

Verwijderd

[Afbeelding]
Zelfde probleem gehad. Systeemtaal naar Engels zetten, dan is het probleem opgelost. Nederlands werkt gewoon niet echt fantastisch.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Daarnet een video gezien van paar racing games op de series s en series x.
Ben eigenlijk wel onder de indruk van die series S. En neig hem ook wel te kopen voor op mijn 1080p/144hz monitor te spelen. Heb toch game pass ultimate, en aangezien destiny 2 alle dlc's erin zitten en nu EA play. Zou ik wel durven afstappen van mijn game pc en die enkel gebruiken voor modded minecraft.

Heb momenteel een one s maar mag wel eens een upgrade krijgen.
Tegen dat de Series X beschikbaar is, zijn we wel al weer een tijd verder.
En de series X zou toch op mijn 1080p scherm moeten, de vrouw des huizes bewaakt hier de tv.

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:37:
[...]

Zelfde probleem gehad. Systeemtaal naar Engels zetten, dan is het probleem opgelost. Nederlands werkt gewoon niet echt fantastisch.
Goed dat het daarmee dan opgelost is. Had gelezen dat mensen hetzelfde probleem hadden met Portugees voor Forza - zal dus hetzelfde issue zijn?

Met de Nintendo Switch was je in België ook genaaid bij release, store alleen in’t Frans beschikbaar :)

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:07
KBE91 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:38:
Daarnet een video gezien van paar racing games op de series s en series x.
Ben eigenlijk wel onder de indruk van die series S. En neig hem ook wel te kopen voor op mijn 1080p/144hz monitor te spelen. Heb toch game pass ultimate, en aangezien destiny 2 alle dlc's erin zitten en nu EA play. Zou ik wel durven afstappen van mijn game pc en die enkel gebruiken voor modded minecraft.

Heb momenteel een one s maar mag wel eens een upgrade krijgen.
Tegen dat de Series X beschikbaar is, zijn we wel al weer een tijd verder.
En de series X zou toch op mijn 1080p scherm moeten, de vrouw des huizes bewaakt hier de tv.
Ik ben er erg content mee.
Zie wel dat ook de Series S nu is uitverkocht bij Bol. Dat was gisteren nog niet zo. Blijkt dus dat meer mensen denken dat de Series S goed genoeg is voor hun gebruik.

Verwijderd

shyheim schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:40:
[...]

Goed dat het daarmee dan opgelost is. Had gelezen dat mensen hetzelfde probleem hadden met Portugees voor Forza - zal dus hetzelfde issue zijn?

Met de Nintendo Switch was je in België ook genaaid bij release, store alleen in’t Frans beschikbaar :)
Yep. Het is een universeel probleem met games die van Microsoft zelf afkomen. Op een bepaalde manier denkt de game dat Nederlands aanwezig is, maar die is er niet, en gaat vervolgens over op een random fallback. Tenminste, dat is de enige systeemlogica die ik erachter kan zoeken.

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-09 13:13
Xbox Series X binnen sinds gisteren, vandaag de LG OLED55BX6LA (mijn eerste OLED tv). Nu is tijd om eens te kijken wat we er allemaal mee kunnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEDHVevuDp3hrc9gvhUeuzHnhw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1xVr7OSICOmFTThP80pGW7iN.jpg?f=fotoalbum_large

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat gebeurt hier? Ik heb Watch dogs Legion netjes met een US code gekocht. Code verzilverd. Spel kunnen downloaden en nu zou ik het niet bezit hebben en Watch dogs niet kunnen spelen????

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• DoctorV64
  • Laatst online: 07:18

DoctorV64

Cosmopoliet

ariekanari schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:39:
[...]

Heb ik ook met FH4 : Game en toepassingen beheren > [menuknop] > Installatie beren of Verplaatsen of kopiëren. En dan de overdrachtsinstellingen (bron- en doel schijf) nalopen en "Allemaal selecteren" en daarna Kopieren of Verplaatsen.
Thanks! Gelukt allemaal.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

[Afbeelding]
Dat is Koreaans :+

Xbox Live ID:Notna8310

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Iemand die weet of je de bitrate/quality omhoog kan schroeven met remote play??
Potverdikkeme, heb keuze stress. AC Valhalla aan het spelen maar ook net Gears Tactics gestart en echt een toffe game. :) En allebei games van 50+ uren en dan komt Cyberpunk ook nog eens volgende maand uit...

Oja, AC ziet er echt goed uit. Zit nu op ruim 3 meter van mijn 55 inch tv en af en toe ga ik gewoon dichterbij zitten om echt te kijken naar de details :P

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Koning-Admiraal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:46:
Wat gebeurt hier? Ik heb Watch dogs Legion netjes met een US code gekocht. Code verzilverd. Spel kunnen downloaden en nu zou ik het niet bezit hebben en Watch dogs niet kunnen spelen????
Had hetzelfde voor toen ik Squadrons paar dagen geleden kocht.
Ga op pc/laptop/gsm naar je MS-account naar bestellingen. Daar staat de game. Klik op de titel zodat je naar de “store” gaat. Vanaf daar kan je remote install doen.
Binnen paar uur staat die ook op je account op de Xbox bij “owned games”.

Edit: shyheim in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic"

[ Voor 7% gewijzigd door shyheim op 12-11-2020 18:06 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:54:
Potverdikkeme, heb keuze stress. AC Valhalla aan het spelen maar ook net Gears Tactics gestart en echt een toffe game. :) En allebei games van 50+ uren en dan komt Cyberpunk ook nog eens volgende maand uit...

Oja, AC ziet er echt goed uit. Zit nu op ruim 3 meter van mijn 55 inch tv en af en toe ga ik gewoon dichterbij zitten om echt te kijken naar de details :P
De niet geoptimaliseerde versie van CyberPunk 2077 ja. Ik zou dus wel weten welke ik eerst zou spelen.

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:29:
[...]

Zie het inderdaad nu ook. (kwestie van paar keer op de groene knop rammen op je LG remote)
Heb de settings overgenomen van de laatste HDTV test video die zojuist gepost is.

En heb Allow 4:2:2 nu op de Xbox ook uitgeschakeld. (had ik eerst aanstaan)

TLDR:

Home screen LG
• Edit
◇ Set appropriate HDMI input to “PC” (changing this will reset all picture mode settings)

SDR:

Settings:
• Set picture mode to “Game”
Advanced settings:
• Energy Saving: off
• Picture mode settings for “Game”
◇ Sharpness: 0
◇ Gamma: BT.1886
◇ Advanced Controls:
▪ White Balance: Warm2
◇ Picture Mode Settings:
▪ Black Level: Low

HDR:

Settings:
• Set picture mode to “Game”
Advanced settings:
• Energy Saving: off
• Picture mode settings for “Game”
◇ Sharpness: 0
◇ Color: 50
◇ Advanced Controls:
▪ Dynamic Tone Mapping: HGIG
▪ White Balance: Warm2
◇ Picture Mode Settings:
▪ Black Level: Low
Ik heb dit gedaan maar kan auto low latency en VRR nu niet meer aanvinken? Nevermind had instant Game response uitgezet vanwege die irritante meldingen steeds 8)7

Heb wel het idee dat ik nu opeens minder goed beeld heb. Minder details in lichte delen.
Krijg ook geen 4:4:4 voor elkaar. Toont 4:2:0 bij de info.

Maar eh die Coalition intro bij Gears Tactics, wauw wat is die crap? Super compressed overal artifacts...

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 12-11-2020 18:40 ]

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik krijg mijn xbox series x toegevoegd als apparaat op mijn MS account, maar hij staat niet tussen mijn apparaten.

Verder nog iets geks, mijn zonen hebben ook een account op de XsX. Als ik Forza Horizon 4 speel gaat het gewoon goed, maar als een van mijn zonen het spel opstart en voor bij het laden en de opstartschermen en zijn auto ziet, gaat het beeld op zwart als hij wil rijden.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• mannowlahn
MrGizMo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:53:
[...]

Maar dat was geen career die je op een andere xbox was gestart toch?
Op mijn gewone Xbox , kon gewoon verder gaan met dezelfde career op Xbox series x
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:28:
[...]

Ik heb dit gedaan maar kan auto low latency en VRR nu niet meer aanvinken? Nevermindaf instant Game response uitgezet vanwege die irritante meldingen steeds 8)7

Maar eh die Coalition intro boi Gears Tactics, wauw wat is die crap? Super compressed overal artifacts...
Instant Game Response moet je wel aan hebben staan.

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
DoctorV64 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:32:
Ik krijg mijn xbox series x toegevoegd als apparaat op mijn MS account, maar hij staat niet tussen mijn apparaten.
Had ik ook, stond hij er als Xbox One bij. Serienummer klopte wel met Series X. Na op het knopje “registreren” geklikt te hebben veranderde hij wel naar Series X.
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:28:
[...]

Ik heb dit gedaan maar kan auto low latency en VRR nu niet meer aanvinken? Nevermind had instant Game response uitgezet vanwege die irritante meldingen steeds 8)7

Heb wel het idee dat ik nu opeens minder goed beeld heb. Minder details in lichte delen.
Krijg ook geen 4:4:4 voor elkaar. Toont 4:2:0 bij de info.

Maar eh die Coalition intro bij Gears Tactics, wauw wat is die crap? Super compressed overal artifacts...
Ga gewoon lekker spelen ;)

• Phusebox
Haha nee kan ik niet zolang het niet goed staat en ik niet alles eruit haal. Vind het beeld nogal underwhelming momenteel. Of is Gears Tactics grafisch gewoon zo middelmatig met grauwe beelden?

Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:43:
[...]

Haha nee kan ik niet zolang het niet goed staat en ik niet alles eruit haal. Vind het beeld nogal underwhelming momenteel. Of is Gears Tactics grafisch gewoon zo middelmatig met grauwe beelden?
I give up. :)

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:10
Kan een van die mods die duimpjes weer aanzetten. Dit is echt zwaar irritant, dit topic zit vol met goede tips en adviezen - waarom kunnen we daar niet een duimpje voor geven? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Katseviool op 12-11-2020 18:50 ]

• Stylze
Katseviool schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:49:
Kan een van die modus die duimpjes weer aanzetten. Dit is echt zwaar irritant, dit topic zit vol met goede tips en adviezen - is toch handig om daar een duimpje voor te geven? :?
Inderdaad hoezo staat dit uit? Wil mensen die goede tips geven toch een wel verdiend duimpje kunnen geven.

Playstation 5

COD Black Ops loopt echt suuuuuper smooth op de Series X. En ziet er weer top uit! 8)

• KevinNolan
  • Laatst online: 23-08 23:51
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:21:
Ook dts-hd MA??? Anders kan ik dit misschien halen voor mijn combinatie XsX, LG CX, Denon 2113

• Stylze
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:54:

Tell me about it! Heb nu AC Valhalla, Dirt 5, Forza horizon 4, Gears 5 en Halo masterchief collection erop staan.

Maar dus lekker afwisselen met quick resume, jammer dat het alleen bij de helft van deze games niet werkt haha, maar de laadtijden zijn zo snel dat zelfs zonder quick resume het geen probleem is om te switchen.

De bank heb ik trouwens ook een meter naar voren geschoven om op 2 meter van mijn 55 inch oled te zitten , vriendin komt over half uur thuis dus als ik een deur hoor snel weer terug schuiven:)

Playstation 5

KevinNolan schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:53:
[...]

Ook dts-hd MA??? Anders kan ik dit misschien halen voor mijn combinatie XsX, LG CX, Denon 2113
Heb gewoon weer Multi In op m'n receiver. Oftewel uncompressed /losless. Dus niet meer geforceerd Dolby.
Maar alle formaten komen gewoon weer door.

Verwijderd

Ik moest grinniken. Kan mijzelf soms ook een beetje verliezen in al het technische geneuzel, zeker als je mee gaat lezen in dit soort topics. Maar dan bedenk ik weer dat ik een consolegamer ben omdat ik juist zoveel mogelijk gemak wil en geen gedoe.

Het hele spel van pre-orderen wachten op de bezorging, instellen, inrichten, meten en vergelijken lijkt soms belangrijker dan het gamen zelf.

• Tnhn42
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwCZWPOipIdh7wJK2B13PSuWDRI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PK0p9SJQi3pn6EhOhlmNwNo2.png?f=fotoalbum_large

Bij het invoeren van deze cd word toch automatisch de xsx versie geinstalleerd ?

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

MiramarVTM schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:40:
[...]

Had ik ook, stond hij er als Xbox One bij. Serienummer klopte wel met Series X. Na op het knopje “registreren” geklikt te hebben veranderde hij wel naar Series X.
Ik zie het nummer wel staan ja onder de xbox one, maar ik moet weer aanmelden om te registeren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n5JvcjUG-oYHYVRNWeNvaziFxy8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4XxDfhWiycc4raoKVcHEmo4j.png?f=user_large

Vul daar mijn serienummer en vinkje en klik weer op bevestigen. Er verandert niks ern, misschien moet ik even geduld hebben.

• KevinNolan
  • Laatst online: 23-08 23:51
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:54:
[...]

Heb gewoon weer Multi In op m'n receiver. Oftewel uncompressed /losless. Dus niet meer geforceerd Dolby.
Maar alle formaten komen gewoon weer door.
Zal mij er eens in gaan verdiepen. Heb zelf via ome Ali een HDMI splitter besteld. Maar weet niet of HDR dannnog goed werkt en 120hz sowieso niet. Gaat tot 4k60hz. Maar die moet nog binnen komen.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:34
(jarig!)
Tnhn42 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:58:
[Afbeelding]

Bij het invoeren van deze cd word toch automatisch de xsx versie geinstalleerd ?
Ja, en een update van 42gb geloof ik 😅

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:52:
COD Black Ops loopt echt suuuuuper smooth op de Series X. En ziet er weer top uit! 8)
Op 120 fps vrr op de LG ?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Ik vind het gebrekkig werken van Quick Resume toch wel een dingetje. We werden in aanloop naar de release bijna doodgegooid met videos over die feature, maar in de praktijk blijken juist de 'Optimized' games er best wel wat problemen mee te hebben. Daar maak je imho gewoon geen goeie beurt mee :)

Edit: zie dat MS al voor de release aangekondigd had met een fix te komen, maar dan nog. Dat had eerder ontdekt moeten zijn :)

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 12-11-2020 19:07 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Yes! Waar ik dus met COD: MW veel stuttering heb is dat met Black Ops dus totaal niet.

4K, 120Hz, VRR, ALLM the whole mikmak met m'n 65CX.

• mannowlahn
Eindelijk toegekomen om mijn xbox aan te melden voor retour wegens defect, klapt die klote site van ze er steeds uit, als sinds 13:00 vammiddag. Elke keer bij de laatste stap moet ik opnieuw inloggen. ander ebrosers, zelfs andere computer geprobeerd, steeds hetzelfde.

Telefonisch bellen gaat niet wat ze hebben een wachttijd van meer dan 90 minuten en dan geeft de site ook een foutmelding wanneer je je telefoonnummer invul. Maw, zoek het maar uit? Begin er nu wel een beetje de pleuris in te krijgen. Laatste keer dat ik iets direct bij MS besteld, service is erg ver te zoeken zo.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:23:
[...]

Haha, ja we praten langs elkaar heen. Ik bedoel de ander optie, namelijk remote play. Dus dat je de interface van je xbox naar je telefoon streamt. Dan moet je de controller ook met BT verbonden hebben anders kan je de xbox niet bedienen. Dan zou het handig zijn om onscreen knoppen te hebben.
:)
Aha, helder! Eindelijk ;)
@Smaug19 wat is nou helemaal de bedoeling in The Falconeer ?
Het ziet er schitterend uit, maar vlieg uren in de rondte zonder te weten wat nou de bedoeling is.
Zit er geen verhaal in deze game ?
En wat zijn die verschillende chapters ? Andere werelden of delen van de map ?
Heb een vogel gekocht na het winnen van de race, maar ik kan nergens mijn collectie zien ?
Mis ik gewoon een stuk van het spel ?
En wat is dat met die toegangsbewijzen ? Waarom blijven die in de winkel staan terwijl ik ze al heb ?
Hoe zit het met die boosters, kan ik ook nergens zien wat ik gekocht / verdiend heb ?

Ik doe mijn best om van deze game te houden, maar het lijkt nu wel een alpha versie zonder handleiding :/

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 12-11-2020 19:18 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:59:
[...]

Beterschap :+

Sorry moest aan een ziekenhuis denken met de kleuren en de wel heel cleane setup. Netjes hoor.

JK hè
Heb je teveel morfine gehad :+. Ken geen ziekenhuis die gekleurde muren heeft.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Koning-Admiraal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:46:
Netjes een grijs geïmporteerde key gekocht en de regio restricties omzeild 8)7

Je moet doen wat je niet laten kunt hoor en ik ben ook niet vroomser dan de paus, maar het netjes noemen... Het is hartstikke grijs.

(Tenzij je in de VS woont maar dat verwacht ik niet, dan had je het niet zo gezegd)

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1 ... 15 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord