Martinspire schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:15:
[...]
Maar dan verplaats je de Xbox One versie toch naar de interne schijf van de Series X welke ie niet nodig heeft.
Zo heb ik Valhalla 47gb op intern en ook zoiets op extern. Dan heb je die externe toch niet nodig? Of kan het deel wat nu intern staat, niet zonder het externe deel?
Nee, extern heb je niet nodig en kan je loskoppelen.
Hij/zij heeft het spel gekopieerd van de ene naar de andere schijf (dus dubbel of driedubbel) en de console werkt ze alle twee/drie bij naar de optimized versie van Series X.
Zelf kopieer ik ook naar de interne schijf deze kan ik dan eventueel wissen en heb ik nog steeds een backup op een van de externe schijven: een 4TB WD HDD en een 2TB SSD (860 QVO).
Ik moet dit nog wel eens tegen het licht houden want het is verre van overzichtelijk. Ondanks dat er gefilterd kan worden op opslaglocatie.
En dan heb ik slechts een paar SXO (Series X Optimized) spellen geïnstalleerd: FH4, Fortnite (speel ik eigenlijk niet), Gears 5, Gears Tactics, Grounded, Touryst, en We Happy Few (maar hier staat geen XS logo bij), en War Thunder.
Offtopic
Kan je ook ergens zien hoeveel rewardspunten zijn bijgeschreven (zijn ze überhaupt bijgeschreven). Shoppen in de MS Store zou 20:1 = 20 × 499 = 9980 punten moeten opleveren.
Uw bestelling moet helemaal worden verwerkt, met inbegrip van verzending als u fysieke goederen hebt gekocht. U kunt de bestelstatus van aankopen controleren in uw Bestelgeschiedenis. Zodra uw bestelling is voltooid of is verzonden, worden punten voor digitale bestellingen binnen 72 uur toegekend.
Kan dus nog een à twee dagen duren.
[
Voor 18% gewijzigd door
ariekanari op 12-11-2020 17:10
. Reden: rewardpunten ]